Mja, behalve de launcher stelt het niet heel veel voor (dat is inderdaad juist het fijne van Sony) maar met root en CWM kun je de Sony launcher zonder moeite installeren (net als die golf achtergrond, al is dat gewoon een APK) en dan ben je al een heel eind op weg

GS88 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:37:
[...]
Heb je de ZL al gezien? Mijn inziens een gemiste kans dat ze die niet in NL uitbrengen. Prachtige achterkant! ('verplichte' tekst achter een klepje ipv. gewoon op de achterkant, én dat reliëf-achtige!

)
Vooral met het formaat van de ZL scoren ze wat mij betreft écht.
Sony is overigens ook bezig met een 4.7" of 4.8" op Full-HD mét de Snapdragon 600 erin. Moet nog wel uitkomen en dus voorlopig nog niet op de markt.
[...]
Ik vind de ZL overigens niet zo bijzonder, wel mooi op zich maar de achterkant doet me niets en hij is niet water-/stofdicht dus is het eigenlijk een vrij doorsnee telefoon... Hij is inderdaad wel relatief compact in verhouding tot het scherm... De S was qua design echt uniek, vooral de doorzichtige balk (die ik toen erg mooi vond, nu vind ik het eigenlijk een beetje onnodig omdat hij relatief veels te lang is daardoor) en de soort van rubber behuizing (die eraf slijt, gelukkig is mijn behuizing geheel vervangen bij reparatie dus hij is weer als nieuw).
En tja, die toekomstige Sony phone is leuk, maar dan is het weer 'too little too late', ik mag 2 mei verlengen en als de S4 dan leverbaar is dan heb ik dat liever dan dat ik nog maanden moet wachten tot Sony weer een keer bij is. Overigens heb ik meerdere keren het genoegen gehad wat hoger geplaatste mensen bij Sony Ericsson/Sony Mobile te ontmoeten en die gaven aan dat ze begin 2014 weer technologie leider willen zijn in de mobiele wereld, de Z was dat op zich natuurlijk zo'n 2/3 maanden dus op zich zijn ze daar al aardig in geslaagd maar ik denk dat ze toch nog wel een stapje kunnen zetten om echt Samsung af te troeven.
Belangrijkste wat ik maar niet kan begrijpen is dat de "geweldige" camera's van de iPhone 4S/5, de Galaxy S3 en volgens mij ook de 4 allemaal Sony camera's zijn en Sony ze zelf maar niet goed aan de praat krijgt (vooral software matig niet volgens mij). Blijf het toch lichtelijk dramatisch vinden

(zijn wel altijd van die leuke feitjes om die Apple en Samsung fanboys mee af te troeven dat hun camera zo veel beter is terwijl ze niet bedenken wie die maakt

)
Over 2 jaar zie ik wel weer verder, dan neem ik met alle plezier weer een Sony als men laat zien geleerd te hebben van hun fouten (zowel met de Xperia S als met de X10).
[
Voor 68% gewijzigd door
Rctworld op 11-04-2013 15:02
]