Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
akbslayer schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 00:34:
Ik ben ineens iets raars tegen gekomen.
ik kreeg een whatsappje dus ik open de app.
toen begon de telefoon uit zichzelf van alles aan te klikken.
ook op het hoofdscherm.
wat ik ook deed hij bleef het doen tot ik power+volume hem uit kreeg en opnieuw opstarte.
enig id hoe dat kan?
Vette vingers? Scherm schoonmaken lost het bij mij ALTIJD op.
Maar is wel irritant. Heb deze mate van gevoeligheid nog niet gemerkt bij andere telefoons...

Draai overigens nu 4.2.2 en draait erg goed! De aanloop naar goede custom roms duurde even, maar is nu goed op stoom. Ben ik blij mee, omdat Sony zelf niet echt geweldige support levert.

Blijft jammer dat de 'casing' van de SXS zo slecht is. Ik heb een hekel aan hoesjes, dus heel de achterkant van het plastic zit onder de krassen, en in (vooral) de hoekjes slijt de witte verf. Het toestel ziet er echt uit alsof die 5 jaar oud is. Toch jammer dat ze hiervoor goedkope materialen hebben gebruikt. Had met mijn HTC Desire of Samsung Galaxy SII dit probleem niet/ nauwelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ook op het hoofdscherm.
wat ik ook deed hij bleef het doen tot ik power+volume hem uit kreeg en opnieuw opstarte.
enig id hoe dat kan?
Was je toen aan het laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Cyleo schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 12:45:
[...]

Was je toen aan het laden?
Ik vermoed van wel, nu ik jou zo hoor. Ik heb dit ook als hij aan de lader hangt. Heb de vraag hier een tijdje geleden gesteld en kwam erachter dat er nog vele meer waren die dit ook hadden. Als ik bijv whatapp aanklikt wil hij deze verwijderen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVE
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 12:03
Hee, een herkenbaar probleem, die spontane selecties etc.
Bij mij gebeurt het soms, en dan met name in de bovenste 1/3 van het scherm.
Statische electriciteit en/of vuil op je scherm is denk ik de oorzaak.

Even het scherm goed schoonvegen (en misschien even een CV buis aanraken) helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
dirk- schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 13:00:
[...]

Ik vermoed van wel, nu ik jou zo hoor. Ik heb dit ook als hij aan de lader hangt. Heb de vraag hier een tijdje geleden gesteld en kwam erachter dat er nog vele meer waren die dit ook hadden. Als ik bijv whatapp aanklikt wil hij deze verwijderen enz.
Bekend probleem inderdaad. Ligt ook aan de spanning van de 'kabel'. Met mijn Sonylader geen probleem, lader van Nokia ook niet. Cheap ass usb-kabel uit China wel. Ditzelfde voor aansluiting van audio: mijn Klipsch koptelefoon: geen probleem, AUX kabel in de auto, veel problemen. Schoonmaken helpt niet. Nieuwe (niet SXS) telefoon kopen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 22:17
Gelukkig niet voorgehad, heb dit wel eens een paar keer met mijn vorige HTC One V gehad. Daar hielp het gewoon door even het scherm te kuisen. :)

Koude vingers kunnen trouwens ook een oorzaak zijn.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ik hoop dat de Poolse collega's nu toch wel juist zijn (hopelijk voor het einde vd week)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 14:12
Tomskii5 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 23:04:
[...]

Ik hoop dat de Poolse collega's nu toch wel juist zijn (hopelijk voor het einde vd week)..
Ik zou er niet teveel van verwachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Dit stond in elk geval op Sony Mobile Belgie:
29 maart 2013
"Xperia T gebruikers: de roll out van Jelly Bean Android 4.1 voor jullie toestel is gepland voor de komende dagen. Voor meer nieuws betreffende de andere Xperia's is het nog even wachten. Fijn Paasweekend iedereen! http://bit.ly/YIrNVM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou mooi zijn. Mijn S gaat naar mijn moeder en ik lever hem graag af met die update erop zodat ik alles maar 1x hoef in te stellen voor haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Laatst online: 27-08 21:04
De support van sony is echt belabberd heb wel een paar keer naar de sony support gebeld ma krijg niemand aan de lijn. Heb dus maar een mailtje gestuurd nu maar hopen dat ik daar snel antwoord op krijg.

Me telefoon had altijd al gele vlekken dus wou hem altijd al een keer opsturen.
Maar nu detecteerd hij de simkaart niet meer dus ben ik wel gedwongen hem op te sturen.

Hoelang duurt het eigenlijk als je hem opstuurt voordat je hem terug hebt van sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sunblade NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:
De support van sony is echt belabberd heb wel een paar keer naar de sony support gebeld ma krijg niemand aan de lijn. Heb dus maar een mailtje gestuurd nu maar hopen dat ik daar snel antwoord op krijg.

Maar nu detecteerd hij de simkaart niet meer dus ben ik wel gedwongen hem op te sturen.

Hoelang duurt het eigenlijk als je hem opstuurt voordat je hem terug hebt van sony?
tussen de 1 en 6 weken dacht ik.

ik heb de volgende dag een nieuwe ivm mijn hi abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 16:17

D75

Die niet, ik heb deze:
http://www.ebay.nl/itm/Ni...uches&hash=item3f20c99ac0

zeer tevreden over... past prima en is incluis screenprotector.

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
D75 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 12:24:
[...]

Die niet, ik heb deze:

Jaaa die is echt super. Die heb ik ook een tijd gebruikt. Nu niet meer omdat ik zonder hoesje toch fijner vind. Ik heb verschillende cases gehad maar dit is echt de fijnste en mooiste die ik (gehad) heb. Een aanradertje dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die niet, ik heb deze:

Bedankt! Meteen een order geplaatst en ook zeer prettig dat er een protector bijzit! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
Ja maar waarom zou je een screen protector over een screen protector plakken? Er zit er toch al één op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Sunblade NL schreef op woensdag 03 april 2013 @ 11:34:

Hij gaat niet naar sony maar naar een reparatie centrum van je Telco. In mijn geval T-mobile is ie naar Dynafix gegaan. Netjes nieuw scherm + accu + behuizing in gekomen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:25
Diezelfde nilkin case heb ik na ruim een half jaar in de prullenbak gemikt. Het plastic is te hard/bros, waardoor de hoekjes afbraken, uiteindelijk bleef de telefoon niet meer in de case zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venta schreef op woensdag 03 april 2013 @ 15:00:
Ja maar waarom zou je een screen protector over een screen protector plakken? Er zit er toch al één op?
Zat ja, ik had de S maar 1 jaar dus trok na 6 maanden dat ding eraf. Nu die naar een ander gaat plak ik er weer 1 op ter bescherming :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
ah oke ;) het is vast al eens besproken hoor, maar hoe is hij zonder protector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-06 19:16
Ik zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om de standaard protector er af te halen, aangezien er een paar krasjes in zitten waardoor wit er op bepaalde hoeken regenboogkleurig doorheen schijnt. Ik heb toen ik deze telefoon kreeg ook een extra protector erbij gekregen en vond het toen wat dubbelop om die over deze heen te doen. Het schijnt alleen dat de standaard protector er wel heel goed op zit en het nogal lastig is deze er af te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
ook op het hoofdscherm.
enig id hoe dat kan?
Ik heb dit ook wel eens.. maar ik zit momenteel niet op het originele rom (niet dat ik een goede rom kan vinden..ik vind de Xperia S sowieso een ***toestel).. Je weet vaak ook niet wat 'by design' is en wat stuk. Zie bijvoorbeeld de "knoppen". Ik heb nu software knoppen op mn rom omdat die iig werken (en niet rammelen zoals die van Sony na 2 maanden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venta schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:25:
ah oke ;) het is vast al eens besproken hoor, maar hoe is hij zonder protector?
Hij reageerde iets beter hoewel dat ook iets kan zijn wat tussen de oren zit ( hoewel die in de douche met natte vingers wel beter reageerde ). Wel is het zo dat vlekken echt hardnekkig blijven zitten waarbij je ze niet met 1 veeg weg krijgt zoals bij de protector. Heb je geen last van de protector zou ik hem lekker laten zitten :P

Scherm krast niet snel maar 1 zandkorrel is genoeg voor krassen....
Oude Willem schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:29:
Ik zit zelf ook al een tijdje te twijfelen om de standaard protector er af te halen, aangezien er een paar krasjes in zitten waardoor wit er op bepaalde hoeken regenboogkleurig doorheen schijnt. Ik heb toen ik deze telefoon kreeg ook een extra protector erbij gekregen en vond het toen wat dubbelop om die over deze heen te doen. Het schijnt alleen dat de standaard protector er wel heel goed op zit en het nogal lastig is deze er af te krijgen...
Met een mesje voorzichtig bij de hoek wat peuteren, daarna trek je hem er met enige kracht zo los.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Zelfs met je nagels is het er best handig af te peuteren. Als je eenmaal een hoekje hebt dan trek je hem er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
[...]Die niet, ik heb deze:

Marcel schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:13:
Diezelfde nilkin case heb ik na ruim een half jaar in de prullenbak gemikt. Het plastic is te hard/bros, waardoor de hoekjes afbraken, uiteindelijk bleef de telefoon niet meer in de case zitten.
Ik heb deze case ook ongeveer een half jaar gebruikt. De hoekjes waren bij mij ook afgebroken. Het is een hele prettige case alleen de levensduur is niet top. Overigens haalde ik wel dagelijks de telefoon uit de case om hem in mijn actieve autohouder te schuiven, misschien dat daardoor wat sneller slijtage optrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 16:47:
[...]

Hij reageerde iets beter hoewel dat ook iets kan zijn wat tussen de oren zit ( hoewel die in de douche met natte vingers wel beter reageerde ). Wel is het zo dat vlekken echt hardnekkig blijven zitten waarbij je ze niet met 1 veeg weg krijgt zoals bij de protector. Heb je geen last van de protector zou ik hem lekker laten zitten :P

Scherm krast niet snel maar 1 zandkorrel is genoeg voor krassen....

[...]
Met een mesje voorzichtig bij de hoek wat peuteren, daarna trek je hem er met enige kracht zo los.
Het is mij ook een paar weken geleden gelukt, bij mij zaten wat duidelijke oneffenheden (afkomstig van sleutels) in de beschermlaag. Telefoon ziet er nu wel mooier uit en het scherm voelt gladder aan. Nadeel is wel dat het scherm veel stof vangt.

Scherm is volgens mij nog steeds redelijk krasbestendig, ben nog geen krassen tegengekomen terwijl ik de telefoon al wel enkele keren heb laten stuiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:33
Volgens tweets van de Duitse Sony mobile tak zou de uitrol van 4.1 snel volgen, maar volgens mij duurt het sowieso langer als je bv. bij Hi zit, toch? De update naar de tweede firmware van 4.0.4 kreeg ik pas in februari namelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:33
--- vreemd, dubbelpost...

[ Voor 90% gewijzigd door Trishul op 05-04-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Trishul schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 12:59:
Volgens tweets van de Duitse Sony mobile tak zou de uitrol van 4.1 snel volgen, maar volgens mij duurt het sowieso langer als je bv. bij Hi zit, toch? De update naar de tweede firmware van 4.0.4 kreeg ik pas in februari namelijk :X
Er komt vast een Generic uit die je gewoon kan flashen zonder rare bootloader unlocker fratsen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:49
Weet iemand hoe dit zit?

Op mijn Iphone kreeg ik op mijn autoradio metMP3 via BT streamen altijd informatie (artiest en nummer) op het display.

De Xperia S doet dit niet. Ik dacht eerst dat het aan de radio lag, maar mijn MW600 geeft ook geen informatie weer. Is het een instelling? Of is er gewoon iets stuk in ICS?

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:30
ligt aan android. je hebt wel bepaalde custom rom's die dit wel ondersteunen, maar Google heeft dit zelf nooit geimplementeerd in Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basset schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:03:
Weet iemand hoe dit zit?

Op mijn Iphone kreeg ik op mijn autoradio metMP3 via BT streamen altijd informatie (artiest en nummer) op het display.

De Xperia S doet dit niet. Ik dacht eerst dat het aan de radio lag, maar mijn MW600 geeft ook geen informatie weer. Is het een instelling? Of is er gewoon iets stuk in ICS?
Het is een android iets, mijn Xperia SL + MW600 krijgt ook geen info op het display. Daarentegen geeft mijn PS Vita + MW600 trackinfo perfect weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Sorry dat ik het zeg, maar ik denk er stiekem toch meer en meer aan om weer over te stappen op mn oude telefoon. Lekker simpel zoals ikzelf :p

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
avec_style schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:13:
ligt aan android. je hebt wel bepaalde custom rom's die dit wel ondersteunen, maar Google heeft dit zelf nooit geimplementeerd in Android.
Klopt, die info mist in de BT stack van Android. Als je bijvoorbeeld de smart headset koopt moet je er ook een app bij installeren om info op je scherm te krijgen, dit wordt naast de muziek mee verzonden. Ik heb hier al een keer een problem bij gemaakt bij het google Android gebeuren maar er zijn niet genoeg mensen die hier een probleem van maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Is voor mij zeker een reden om er een andere rom op te zetten. Ik heb hem altijd in de auto aan bluetooth hangen, en mijn boordcomputer laat nu heel lelijk Playing Xperia S zien in plaats van Title en artist enz. Toch jammer dat een 10 jaar oude ipod dat wel gewoon kan en deze Xperia niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
Damian schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 16:00:
Is voor mij zeker een reden om er een andere rom op te zetten. Ik heb hem altijd in de auto aan bluetooth hangen, en mijn boordcomputer laat nu heel lelijk Playing Xperia S zien in plaats van Title en artist enz. Toch jammer dat een 10 jaar oude ipod dat wel gewoon kan en deze Xperia niet.
Met alle negatieve aspecten van IOS, moet ik eerlijk zeggen, dat het android OS eigenlijk nog steeds niet het gebruikersgemak van IOS kan evenaren, wat mij toch wel tegenvalt voor een OS dat al vrij lang op de markt is.

Ik heb het idee dat Google alleen maar hierin gestapt is vanwege de vele mogelijkheden om reclameopbrengsten binnen te halen, niet zozeer om het beste telefoon OS op de markt te zetten.

Maar hopelijk komen ze er wel, maar voor nu blijf ik het een hoog "hobby" gehalte hebben, wat best bijzonder is voor het meest gebruikte smartphoneOS ter wereld. Kudo's voor dat!

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
tsja, dat is gewoon smaak.
Ik vind IOS dan weer vreselijk omdat het out-of-the-box niet biedt wat ik wil. En je kunt niks doen om die extra opties wel te krijgen want dat mag niet van apple.

Ik deel trouwens wel je mening dat dit gewoon in Android had moeten zitten, en vind het behoorlijk zwak van Google dat ze dit nog steeds niet geimplementeerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Laatst online: 16-09 14:20

GS88

π raat

Ik poste net het volgende in een ander topic:
Ik gebruik dit topic ook maar effe om advies te vragen over reparatie van een Xperia S.

Heb vandaag een Xperia S goedkoop gekocht (mijn 'oude' [btw: krasloze!] was gezakrold op de Haagse markt ;( ), maar hij was dus goedkoop omdat er krasjes op het scherm zitten.
De rest van het toestel doet het prima, maar nou zie ik overal dat voor het vervangen van het scherm meer dan €150,- moet worden uitgetrokken. :|

Zijn er manieren waarbij dat veel goedkoper kan?
Na wat posts hier gelezen te hebben heb ik het toestel nog een keertje even goed van dichtbij bekeken en het lijkt er naar dat deze idd een screenprotector heeft (waar al die krasjes dus op zitten).
Nu is het denk ik alleen maar zaak om een goede screenprotector ergens te kopen (zo'n beetje dikkere, een krasvrije, etc.) en de ene van Sony eraf te halen en de nieuwe er op te zetten.

Ik lees het overigens niet terug in de beginpost (kan waarschijnlijk ook wel zo zijn omdat die van juni 2012 is).. maar blijft de Xperia S steken op ICS of krijgt deze een update naar JB?

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelscott
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-08 22:05
GS88 schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 14:19:
Ik poste net het volgende in een ander topic:

[...]

Na wat posts hier gelezen te hebben heb ik het toestel nog een keertje even goed van dichtbij bekeken en het lijkt er naar dat deze idd een screenprotector heeft (waar al die krasjes dus op zitten).
Nu is het denk ik alleen maar zaak om een goede screenprotector ergens te kopen (zo'n beetje dikkere, een krasvrije, etc.) en de ene van Sony eraf te halen en de nieuwe er op te zetten.

Ik lees het overigens niet terug in de beginpost (kan waarschijnlijk ook wel zo zijn omdat die van juni 2012 is).. maar blijft de Xperia S steken op ICS of krijgt deze een update naar JB?
Update naar Jelly Bean in hopelijk de komende maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Nasi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 18:53
avec_style schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:34:
tsja, dat is gewoon smaak.
Ik vind IOS dan weer vreselijk omdat het out-of-the-box niet biedt wat ik wil. En je kunt niks doen om die extra opties wel te krijgen want dat mag niet van apple.

Ik deel trouwens wel je mening dat dit gewoon in Android had moeten zitten, en vind het behoorlijk zwak van Google dat ze dit nog steeds niet geimplementeerd hebben.
Met de smartphones ben ik met een geimporteerde iPhone 2g begonnen. Noujah Smartphone met iOS 1.1.4, er was eigenlijk niks speciaals als een rekenmachine en Safari:) Toch twee prachtige jaren met dit toestel gehad. Toen door het hoge geek-gehalte een HTC Desire gekocht. Drama!! Ding heeft 4x een moederbordswap gehad en uit coulance na veel zeuren een Desire HD gekregen. Snel verkocht en een iPhone 4 gehaald. En ja: Android kon me indertijd gestolen worden :*). Na twee jaar met deze iPhone gedaan te hebben toch maar weer terug naar Android gegaan. Moeilijk! En het zijn zware weken geweest! Waar ik mijn iPhone jailbreakte voor wat extra functionaliteit was het onder Android wél mogelijk. Toegeven: niet alles onder Android verdient de schoonheidsprijs, en dat bluetooth-verhaal is inderdaad jammer (ook op een Parrot 9300)... Ik heb het idee dat Android met 4.x volwassener is dan iOS op wat kleine dingen na: Denk aan een data-meter, batterij-meter, toegang tot het filesysteem en keuze voor verschillende toetsenborden. Het zou vast wel met een JB ook onder iOS kunnen, maar bij lange na niet zo mooi als op Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteKnight
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 22:28
http://www.mediafire.com/?h669cym6yzp1fth

Als je benieuwd bent naar de Playstore update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 april : waar blijft de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: DooMLoRD
heard something interesting... the JB update for the Xperia S may be releasing by end of NEXT week... and the Xperia P & GO will get JB after the S...
http://forum.xda-develope...?p=40110461&postcount=525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in ieder geval wat goed nieuws.
hopen dat ik mijn sxs snel kan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Nu online

Damian

Insane Obtrusion

Waarom wil je zo graag updaten? Voegt het zoveel toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:36
Damian schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:07:
Eehm een hele nieuwe grafische interface gelijk aan de Xperia Z, betere accuduur, project butter, Google Now, verbeterde versie Google Voice etc.

Met andere woorden ja het voegt behoorlijk wat toe :P

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidshadow13 schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:10:
[...]

Eehm een hele nieuwe grafische interface gelijk aan de Xperia Z, betere accuduur, project butter, Google Now, verbeterde versie Google Voice etc.

Met andere woorden ja het voegt behoorlijk wat toe :P
dat bedoel ik en er zullen vast meerdere problemen door verholpen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Damian schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:07:
Ja, daarom duurt deze update ook zo lang. Ze porten de hele Xperia 2013 software en apps over en mee. Dit is natuurlijk erg netjes en leuk als je gaat updaten, maar zo duurt het wel wat langer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:35
Cyleo schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:46:
[...]

Ja, daarom duurt deze update ook zo lang. Ze porten de hele Xperia 2013 software en apps over en mee. Dit is natuurlijk erg netjes en leuk als je gaat updaten, maar zo duurt het wel wat langer ;)
Ja en nee... Ik ben het met je eens dat ze het beter in één keer goed kunnen doen en extra tijd en aandacht dan geen ramp is maar Samsung doet dit volgens mij ook bij de meeste updates voor flagships de laatste tijd en dat duurt ook niet zo enorm lang...

Sony heeft volgens mij zichzelf wat dat betreft ernstig in de voet geschoten door in één jaar een S3, S4, S4 Plus, S4 Pro en Novathor U8500 naast elkaar uit te brengen... In 2011 had Sony het perfect voor elkaar, toen draaide alle toestellen volgens mij nagenoeg dezelfde SoC en dat maakte het updaten duidelijk wel zo makkelijk en efficiënt... Ik had verwacht dat men deze lijn door zou zetten maar schijnbaar denkt men meer winst te kunnen maken door zoveel mogelijk toestellen naast elkaar uit te brengen met dezelfde interface maar totaal verschillende specs. Wat mij betreft kan Sony zich sowieso beter ala Apple focussen op premium producten en niet 100 producten uitbrengen die in de marge opereren (Xperia L, SP, etc.) op de Z zal in ieder geval genoeg winst gezeten hebben en het werkt voor mensen ook een stuk beter als er maar één echte Sony telefoon is (gelukkig is het dit jaar wel duidelijker wat de flagship is, de P en de U hadden namelijk functies die de S niet had).

Om een lang verhaal kort te maken duurt het inmiddels toch echt wel te lang eigenlijk, ik mag op 2 mei verlengen en ga dan waarschijnlijk voor een Galaxy S4. De batterij van de S blijft dramatisch, 2.5 uur screen time en hij is leeg, de camera werkt voor geen meter sinds 4.0 (althans ik heb het idee dat het sinds 4.0 komt), gele vlekken repareren was drama (Teleplan 8)7 ) en dan nog die enorm trage update. Er moet heel veel veranderen wil ik overwegen de S nog wat langer te houden en nog meer wil ik een Xperia Z kopen die ik wel prachtig vind maar waar ik nu her en der lees dat het glas nogal fragiel is. Zelfs qua design is Sony wat mij betreft nu voorbij gestreefd door HTC...

Ben dus bang dat het na 10 jaar zo'n beetje alles van Sony te hebben gekocht over en sluiten is ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Laatst online: 27-08 21:04
Heb me Xperia S ook maar eens ter reparatie aangeboden. Sinds het begin had die al gele vlekken en sinds kort detecteerde hij ook niet meer de simkaart waardoor ik wel gedwongen werd hem te repareren. Ik heb mijn Xperia S bij castle telecom besteld en die zeiden dat ik de reparatie via Sony moest doen. Nadat ik na meerdere malen geprobeerd heb iemand aan de lijn te krijgen bij Sony werd mij vertelt door de Sony klantenservice dat ze de reparaties tegenwoordig niet meer zelf regelen. Nu kon ik gewoon naar een Mediamarkt, Belcompany of Phonehouse gaan en daar hem ter reparatie aanbieden. Dit heb ik gedaan bij de Mediamarkt en kon hem als het goed is over 3 weken terug verwachten. In de tussen tijd gebruik ik een Huawei Ascend W1 waar ik zeer over te spreken ben als het aan de prijs/kwaliteit verhouding ligt.
Uiterraad ga ik wel weer terug na de Xperia S als ik hem terug heb hoop dat tegen die tijd de update ook uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

*FOUTJE!* (dubbelpost)

[ Voor 165% gewijzigd door GS88 op 11-04-2013 11:38 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

Rctworld schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:08:
[...]

Er moet heel veel veranderen wil ik overwegen de S nog wat langer te houden en nog meer wil ik een Xperia Z kopen die ik wel prachtig vind maar waar ik nu her en der lees dat het glas nogal fragiel is. Zelfs qua design is Sony wat mij betreft nu voorbij gestreefd door HTC...

Ben dus bang dat het na 10 jaar zo'n beetje alles van Sony te hebben gekocht over en sluiten is ;w
Heb je de ZL al gezien? Mijn inziens een gemiste kans dat ze die niet in NL uitbrengen. Prachtige achterkant! ('verplichte' tekst achter een klepje ipv. gewoon op de achterkant, én dat reliëf-achtige! :9~ )

Vooral met het formaat van de ZL scoren ze wat mij betreft écht.

Sony is overigens ook bezig met een 4.7" of 4.8" op Full-HD mét de Snapdragon 600 erin. Moet nog wel uitkomen en dus voorlopig nog niet op de markt.

Waar ze, naar mijn mening (!), écht een streepje mee voor hebben op Samsung en HTC is de software die ze toevoegen aan Android en de skin die ze eroverheen leggen.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Sunblade NL schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:16:
Heb me Xperia S ook maar eens ter reparatie aangeboden. Sinds het begin had die al gele vlekken en sinds kort detecteerde hij ook niet meer de simkaart waardoor ik wel gedwongen werd hem te repareren. Ik heb mijn Xperia S bij castle telecom besteld en die zeiden dat ik de reparatie via Sony moest doen. Nadat ik na meerdere malen geprobeerd heb iemand aan de lijn te krijgen bij Sony werd mij vertelt door de Sony klantenservice dat ze de reparaties tegenwoordig niet meer zelf regelen. Nu kon ik gewoon naar een Mediamarkt, Belcompany of Phonehouse gaan en daar hem ter reparatie aanbieden. Dit heb ik gedaan bij de Mediamarkt en kon hem als het goed is over 3 weken terug verwachten. In de tussen tijd gebruik ik een Huawei Ascend W1 waar ik zeer over te spreken ben als het aan de prijs/kwaliteit verhouding ligt.
Uiterraad ga ik wel weer terug na de Xperia S als ik hem terug heb hoop dat tegen die tijd de update ook uit is.
Wat een gedoe. Daarom altijd opsturen naar de winkel waar je hem gekocht heb. Die zijn verplicht jou te helpen.
GS88 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:37:
[...]
Waar ze, naar mijn mening (!), écht een streepje mee voor hebben op Samsung en HTC is de software die ze toevoegen aan Android en de skin die ze eroverheen leggen.
Jou mening inderdaad ;). De skin is inderdaad beter. Wat betreft software vind ik Samsung en HTC beter. Minder bugs en instabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Ik hoop dat ze er eindelijk eens een fatsoenlijk scherm in krijgen, die niet vervaagt onder een kleine hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Venta schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:54:
Ik hoop dat ze er eindelijk eens een fatsoenlijk scherm in krijgen, die niet vervaagt onder een kleine hoek.
Ik vind het ergens een nadeel maar langs de andere kant ook een voordeel. Iemand die naast mij zit kan zo bijvoorbeeld al niet meelezen wat ik doe op mijn gsm. Nadeel is wel dat als ik mijn GSM even draai ik zelf niets zie natuurlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:35
[...]
Mja, behalve de launcher stelt het niet heel veel voor (dat is inderdaad juist het fijne van Sony) maar met root en CWM kun je de Sony launcher zonder moeite installeren (net als die golf achtergrond, al is dat gewoon een APK) en dan ben je al een heel eind op weg :P
[...]

Heb je de ZL al gezien? Mijn inziens een gemiste kans dat ze die niet in NL uitbrengen. Prachtige achterkant! ('verplichte' tekst achter een klepje ipv. gewoon op de achterkant, én dat reliëf-achtige! :9~ )

Vooral met het formaat van de ZL scoren ze wat mij betreft écht.

Sony is overigens ook bezig met een 4.7" of 4.8" op Full-HD mét de Snapdragon 600 erin. Moet nog wel uitkomen en dus voorlopig nog niet op de markt.
[...]
Ik vind de ZL overigens niet zo bijzonder, wel mooi op zich maar de achterkant doet me niets en hij is niet water-/stofdicht dus is het eigenlijk een vrij doorsnee telefoon... Hij is inderdaad wel relatief compact in verhouding tot het scherm... De S was qua design echt uniek, vooral de doorzichtige balk (die ik toen erg mooi vond, nu vind ik het eigenlijk een beetje onnodig omdat hij relatief veels te lang is daardoor) en de soort van rubber behuizing (die eraf slijt, gelukkig is mijn behuizing geheel vervangen bij reparatie dus hij is weer als nieuw).

En tja, die toekomstige Sony phone is leuk, maar dan is het weer 'too little too late', ik mag 2 mei verlengen en als de S4 dan leverbaar is dan heb ik dat liever dan dat ik nog maanden moet wachten tot Sony weer een keer bij is. Overigens heb ik meerdere keren het genoegen gehad wat hoger geplaatste mensen bij Sony Ericsson/Sony Mobile te ontmoeten en die gaven aan dat ze begin 2014 weer technologie leider willen zijn in de mobiele wereld, de Z was dat op zich natuurlijk zo'n 2/3 maanden dus op zich zijn ze daar al aardig in geslaagd maar ik denk dat ze toch nog wel een stapje kunnen zetten om echt Samsung af te troeven.

Belangrijkste wat ik maar niet kan begrijpen is dat de "geweldige" camera's van de iPhone 4S/5, de Galaxy S3 en volgens mij ook de 4 allemaal Sony camera's zijn en Sony ze zelf maar niet goed aan de praat krijgt (vooral software matig niet volgens mij). Blijf het toch lichtelijk dramatisch vinden :+ (zijn wel altijd van die leuke feitjes om die Apple en Samsung fanboys mee af te troeven dat hun camera zo veel beter is terwijl ze niet bedenken wie die maakt 8)7 )

Over 2 jaar zie ik wel weer verder, dan neem ik met alle plezier weer een Sony als men laat zien geleerd te hebben van hun fouten (zowel met de Xperia S als met de X10).

[ Voor 68% gewijzigd door Rctworld op 11-04-2013 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xperiablog.net...-s-put-you-off-the-brand/

Sony is echt traag op momment met updates :(

http://www.change.org/pet...uch-faster-and-fix-issues anyway heb 4 weken geleden petitie gestart gezien sony traag is met updates met alle android toestellen.

Zit nog steeds te twijfelen zelf of ik Xperia smartphone ga aanschaffen of niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik heb nu de Z en het is echt een fijn apparaatje. Hij heeft nog steeds die typische camerasoftware die overuren draait terwijl de sensor erg mooie dingen kan (in burst zijn de foto's echt haarscherp zonder post-processing) maar verder blaast dat ding. Hij is supersnel, stabiel en nouwelijks bloated (wat de HTC's en Samsungs wel hebben). Ik ben er in ieder geval erg tevreden mee (ik heb er vanaf dag 1 al meer een wow gevoel bij dan bij de S. Bij de S was ik vooral flabbergasted over de resolutie van het scherm, bij de Z verbaas ik mij meer over de snelheid van het ding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Verwijderd schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 14:16:
http://www.xperiablog.net...-s-put-you-off-the-brand/

Sony is echt traag op momment met updates :(

https://www.change.org/pe...uch-faster-and-fix-issues anyway heb 4 weken geleden petitie gestart gezien sony traag is met updates met alle android toestellen.

Zit nog steeds te twijfelen zelf of ik Xperia smartphone ga aanschaffen of niet.
Ik heb getekend, hopen dat die update nu snel komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

half april en nog niks over de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb er nog eens achterna gezeten, ze lijken wat achter te lopen. De updates voor de P en Go werden twee weken geleden verwacht. Nu, die worden wel volledig onafhankelijk ontwikkeld dus dat moet niet per sé een effect hebben op de update voor de S/SL/ion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is eigenlijk mijn enige klacht over sony mobile : traag updates uitbrengen.

dit heb ik met de xperia s en had ik met de xperia x10i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
AmbroosV schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:57:
Ik heb er nog eens achterna gezeten, ze lijken wat achter te lopen. De updates voor de P en Go werden twee weken geleden verwacht. Nu, die worden wel volledig onafhankelijk ontwikkeld dus dat moet niet per sé een effect hebben op de update voor de S/SL/ion.
Maar concreet weten we dus nog niets meer wss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
eind deze week ... toch? Iig dat zei Doomlord en hij zit er meestal niet echt ver naast. (duimen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor zover ik weet is de software zo goed als af, deze week zou kunnen, maar zeker weten we 't pas wanneer hij er echt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
AmbroosV schreef op maandag 15 april 2013 @ 21:59:
Voor zover ik weet is de software zo goed als af, deze week zou kunnen, maar zeker weten we 't pas wanneer hij er echt is.
Laten we allemaal hopen :P kijk toch wel uit naar JB op de S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-09 18:57
"the first xperia s JB update is rolled out in Australia"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
akbslayer schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 00:21:
"the first xperia s JB update is rolled out in Australia"
1. Geen bron.
2. Nah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Met andere woorden: Ze blijven het uitstellen en beslissen uiteindelijk dat de SXS EOL is.

Ben blij met m'n custom ROM. Maar voortaan geen Sony meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 09:04:
[...]

Met andere woorden: Ze blijven het uitstellen en beslissen uiteindelijk dat de SXS EOL is.

Ben blij met m'n custom ROM. Maar voortaan geen Sony meer voor mij.
Dat heb ik absoluut niet gezegd en dat is ook helemaal niet wat ze bij Sony van plan zijn. De update voor de S heeft vertraging opgelopen omwille van onderstaande reden, maar hij komt er nog. Of 4.2 of de K-release er ook nog gaan komen weet ik niet, dat zal van Qualcomm afhangen. Als zij beslissen om geen drivers meer te maken voor die release voor de Snapdragon S3 dan is het voor Sony onbegonnen werk om die updates nog te releasen.

"Bij de Xperia S heeft het ontwikkelteam erg lang moeten wachten op de juiste libraries van Qualcomm. De processor (SoC) in de Xperia S is van de Snapdragon S3-generatie. Bij het updaten van de juiste drivers naar Jelly Bean heeft Qualcomm voorrang gegeven aan de S4-reeks (die in de Xperia T zit). Daardoor is het team van Sony pas een stuk later kunnen beginnen werken aan de update voor de Xperia S, jammer genoeg..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Laatst online: 09-04 22:04
AmbroosV schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:06:
[...]

Dat heb ik absoluut niet gezegd en dat is ook helemaal niet wat ze bij Sony van plan zijn. De update voor de S heeft vertraging opgelopen omwille van onderstaande reden, maar hij komt er nog. Of 4.2 of de K-release er ook nog gaan komen weet ik niet, dat zal van Qualcomm afhangen. Als zij beslissen om geen drivers meer te maken voor die release voor de Snapdragon S3 dan is het voor Sony onbegonnen werk om die updates nog te releasen.

"Bij de Xperia S heeft het ontwikkelteam erg lang moeten wachten op de juiste libraries van Qualcomm. De processor (SoC) in de Xperia S is van de Snapdragon S3-generatie. Bij het updaten van de juiste drivers naar Jelly Bean heeft Qualcomm voorrang gegeven aan de S4-reeks (die in de Xperia T zit). Daardoor is het team van Sony pas een stuk later kunnen beginnen werken aan de update voor de Xperia S, jammer genoeg..."
Tja dat is ook wel een beetje een strategische fout van sony. Een groot aantal toestellen uitbrengen met verschillende processors zorgt dat je ze allemaal specifiek moet maken voor ieder toestel. En dat kost sony erg veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op maandag 15 april 2013 @ 16:57:
Te weinig software engineers.

Van skype chat log kan je hele chatlog via pm sturen als je intresse hebt.

[15-3-2013 02:30:39] Peter Tat: the problem is that there are less engineers
[15-3-2013 02:30:42] Peter Tat: but more products

http://community.sony.com/t5/user/viewprofilepage/user-id/4

Ik wil zelf al te graag xperia smartphone kopen maar die update problemen en software issues doen me laten afhaken :(

Er zijn intussen ook al mensen met xperia Z die petitie hadden gesigned hebben.
Sony doet meestal beloven op een forum en dan post later verwijderen, meestal is via google cache is het voor bepaalde tijd te achterhalen.
AmbroosV schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 10:06:
[...]

Ziet er na uit dat communicatie ook al niet al te best is tussen chip makers en sony.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2013 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteKnight
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 22:28
http://news.softpedia.com...-Now-Due-May-345878.shtml

Well, of course! ;)

Edit: http://www.phonearena.com...rena&utm_campaign=twitter

We zijn gelukkig niet alleen! O-)

[ Voor 44% gewijzigd door WhiteKnight op 16-04-2013 18:21 . Reden: Defecte link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
SFR is echter wel een franse provider die zijn eigen versie nog eens moet releasen niet? Dus goed mogelijk dat die in mei uitkomt, terwijl de niet provider toestellen wel al de update eind deze week zouden kunnen krijgen.

(alles om de hoop hoog te houden -_-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Laatst online: 17-09 14:12
Los van het feit dat dit de zoveelste datum is die gegeven wordt, zou dit ook wel eens een release van de SFR firmware kunnen zijn. Dit zegt dus niet zoveel over de release van de generic firmware denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het ontopic. Wat voor updates er voor andere toestellen wel al zijn aangekondigd zijn echt niet relevant.

[ Voor 86% gewijzigd door AmbroosV op 16-04-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het ontopic. Wat voor updates er voor andere toestellen wel al zijn aangekondigd zijn echt niet relevant.

[ Voor 86% gewijzigd door AmbroosV op 16-04-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik hoop dat sony ook upgrade naar 4.2.2 na 4.1.2, dan maken ze het toch een beetje goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maak me eerder druk om 5.0 dan 4.2.2, mjah laat sony eerst maar jelly bean uitbrengen hopelijk lost dit veel irritante software bugs op, daar erger ik me het meest aan op moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 13:34

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 20:00:
Maak me eerder druk om 5.0 dan 4.2.2, mjah laat sony eerst maar jelly bean uitbrengen hopelijk lost dit veel irritante software bugs op, daar erger ik me het meest aan op moment.
ik erger me meer kapot aan de battery drain, maar daar lijkt nu een patroon in te zitten.
Via wifi (3g niks) heeft mijn telefoon van 19 feb - 19 maart 221MB aan Android-besturingssysteem gedownload en van 19 maart tot 16 april al 492MB. en dit bevind zich allemaal op de dagen dat ik hier last van heb, maar soms doet hij het ook totaal niet zoals vandaag.

wat ik me ook afvraag is wanneer JB voor T-Mobile op mijn SXS komt.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Sinds kort ben ik een bezitter van de sony xperia S!
Helaas is nu het geval dat de microfoon zeer minimaal geluid oppakt. Ik moet de telefoon bijna tegen mijn mond drukken, en in de onderkant praten om hoorbaar aan de andere kant te komen. Ik neem aan dat dit niet normaal is? Is dit mogelijk een software issue, of moet ik gaan kijken of ik de telefoon kan omruilen?

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Laatst online: 13:34

psyy138

blackbulls.nl

Noenie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:31:
Helaas is nu het geval dat de microfoon zeer minimaal geluid oppakt. Ik moet de telefoon bijna tegen mijn mond drukken, en in de onderkant praten om hoorbaar aan de andere kant te komen. Ik neem aan dat dit niet normaal is? Is dit mogelijk een software issue, of moet ik gaan kijken of ik de telefoon kan omruilen?
ik denk dat je de winkel is moet benaderen ja, heb hier zelf geen last van

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Lijkt me een hardwaredefect, gewoon terug naar de winkel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
Wordt wat, heb de telefoon 2dehands gekocht, gelukkig wel met bon en alles. dan maar opzoek naar een winkel.

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb hier ook geen last van... de mic werkt gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Probeer de onderzijde van de telefoon meer naar voren te laten wijzen. Ik kreeg ook wel eens klachten dat ik slecht te verstaan was. Ik heb de neiging om de telefoon 'verticaal' langs mijn hoofd te houden, echter vergroot je dan de afstand naar je microfoon dusdanig dat je minder te verstaan bent, zeker als je niet zo'n luid sprekende telefonist bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

De laatste tijd lijk ik wel weer last te hebben van de 3G bug :(

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ik heb daar al heel lang last van. Hoe intensiever ik 3G gebruik hoe meer ik er last van heb. (met intensief bedoel ik webradio beluisteren)

Dit is het enige wat Sony echt voor mij hoeft op te lossen. Voor de rest ben ik er tevreden over. (hoewel ik ook uitkijk naar Project Butter uit Jellybean)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
MistaDevine schreef op woensdag 17 april 2013 @ 07:39:
Probeer de onderzijde van de telefoon meer naar voren te laten wijzen. Ik kreeg ook wel eens klachten dat ik slecht te verstaan was. Ik heb de neiging om de telefoon 'verticaal' langs mijn hoofd te houden, echter vergroot je dan de afstand naar je microfoon dusdanig dat je minder te verstaan bent, zeker als je niet zo'n luid sprekende telefonist bent.
Als ik uberhaupt niet te verstaan ben zal dit ook niet helpen, had de microfoon zo onderhand al achterin mijn keel hangen.
Vandaag maar afgegeveen bij de winkel die de garantie verzorgt, moet nu 2 a 3 weken wachten tot ik hem weer thuis krijg.

3G bug? wasda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noenie schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:03:
[...]

Als ik uberhaupt niet te verstaan ben zal dit ook niet helpen, had de microfoon zo onderhand al achterin mijn keel hangen.
Vandaag maar afgegeveen bij de winkel die de garantie verzorgt, moet nu 2 a 3 weken wachten tot ik hem weer thuis krijg.

3G bug? wasda?
probleem in de ICS kernel... de telefoon verliest random z'n 3g verbinding en alleen een reboot helpt (en je weet ook niet wanneer die uitvalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Noenie schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:31:
Dit probleem heb ik ook, eigenlijk al sinds dag 1. Zelfde als met de gele vlekken in beeld, ben alleen te lui om hem te laten reparen. Denk dat ik het toch eerdaags eens ga laten doen, telefoon is nu in deze maand bijna 1 jaar in bezit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
ArcticWolf schreef op woensdag 17 april 2013 @ 15:29:
[...]

probleem in de ICS kernel... de telefoon verliest random z'n 3g verbinding en alleen een reboot helpt (en je weet ook niet wanneer die uitvalt)
Niet helemaal waar. Vaak op dezelfde plekken, vaak bij het wisselen van masten.

Oplossing: custom ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
jroz2001 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:59:
[...]

Niet helemaal waar. Vaak op dezelfde plekken, vaak bij het wisselen van masten.

Oplossing: custom ROM.
Heb dat bij Custom ROM's ook al voorgehad hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
inderdaad, bij custom roms heb ik er meer last van dan bij de stock rom.

ik had alleen laatst in het buitenland dat hij soms gewoon niet wilde verbinden met het netwerk en dat ik dus handmatig het netwerk moest selecteren :S
maat van me met een iphone had daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Andere kernel proberen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Allez hop, de Xperia Tablet S krijgt de update in de VS morgen al, en wij zitten hier nog steeds -_-

http://www.androidpolice....gin-rolling-out-tomorrow/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Tomskii5 schreef op donderdag 18 april 2013 @ 19:56:
Allez hop, de Xperia Tablet S krijgt de update in de VS morgen al, en wij zitten hier nog steeds -_-

http://www.androidpolice....gin-rolling-out-tomorrow/
Hij komt er aan hoor, volgens mij had ik laatst een bericht gelezen dat bij een franse provider de datum op mei stond op hun release schedule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
even ander vraagje tussendoor, heeft iemand er ook last van dat het systeem erg traag wordt als wifi wordt aangeschakeld ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Pagina: 1 ... 37 ... 49 Laatste