Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-09 21:46
Ik bedoel die van ambroos van mediafire

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon downloaden en op je telefoongeheugen of Dropbox gooien (of naar jezelf mailen), niet unzippen.

Op je telefoon zet je bij Instellingen > Beveiliging > Onbekende bronnen aan. Dan ga je via je file explorer (of Dropbox, ...) naar het bestand, gewoon openen en hij gaat je vragen om te installeren. Je verliest geen data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Tnx, man... Wat moeten we zonder jou eh...

Trouwens ga vanmiddag de xperia T voor mn vrouw halen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Kijk, zulke 'tweaks' maken het meer dan de moeite waard af en toe dit forum te bezoeken. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.xperiablog.net...-version-5-1-s-0-0-leaks/

Voor de mensen die de nieuwste Sony Home launcher willen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
barchettanl schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:42:
[...]

Ik heb geen antwoord waarom dit gebeurd, maar ik had er zelf ook last van. Heel stom, als ik iets type komt het als volgt op m'n scherm:
Alss ikk ietss typee enzz.
En wanneer je een woord wist en nog eens typt, krijg je hett woordd tweee keerkeer tee zienn.

Of het alleen bij Chrome is, en wanneer weet ik niet: ik was het direct zo beu dat ik een ander toetsenbord heb geïnstalleerd (Thumb Keyboard; eerder al voor m'n tablet gekocht).
ik heb hier ook vreselijke last van. ook op mijn tablet sony tablet s heb ik het. mijn vriendin heeft hier geen last van op haar SGS3.

behalve een andere browser gebruiken, is er een andere oplossing??

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
fabstar81 schreef op maandag 24 december 2012 @ 16:20:
[...]

ik heb hier ook vreselijke last van. ook op mijn tablet sony tablet s heb ik het. mijn vriendin heeft hier geen last van op haar SGS3.

behalve een andere browser gebruiken, is er een andere oplossing??
Ik heb er alleen last van met het standaard toetsenbord van Sony. Met SwiftKey heb ik nergens last van.
En het was ook alleen in combinatie met Chrome.

Vrouwtje heeft nu de xperia t.... Helaas wilt ze niet ruilen, wat een mooie telefoon zeg. Ik helemaal blij.
Vele telefoons vergeleken, maar Sony maakt echt wel kwaliteit en software is ook top.
Misschien niet snel met updaten maar het werkt goed uit de box zeg maar.
Bij de S soms wat probleempjes gehad maar ligt aan de rom denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit te twijfelen of ik de xperia S of de optimus 4x hd zal nemen.
Het uiterlijk van de S spreekt me erg aan en de camera zou ook behoorlijk goed moeten zijn. Maar het sterkste punt waar ik aan twijfel is de processor. is alweer erg oud en kan dit iets zijn waarvoor ik hem zou moeten laten liggen? 4x hd heeft tegra 3 en groter scherm. Wat zullen jullie me aanbevelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Xperia T is sneller dan de S, camera net zo goed .... Erg mooi ook nieuwer dan de S, dus waarom niet twijfelen tussen de T en de LG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart95 schreef op dinsdag 25 december 2012 @ 23:23:
Ik zit te twijfelen of ik de xperia S of de optimus 4x hd zal nemen.
Het uiterlijk van de S spreekt me erg aan en de camera zou ook behoorlijk goed moeten zijn. Maar het sterkste punt waar ik aan twijfel is de processor. is alweer erg oud en kan dit iets zijn waarvoor ik hem zou moeten laten liggen? 4x hd heeft tegra 3 en groter scherm. Wat zullen jullie me aanbevelen?
Ten tijden dat de S uitkwam wist ik al dat de processor niet de meest snelle zou zijn van de topmodellen maar ik heb goede ervaringen met de software van Sony waardoor ik tot nu toe nergens last van heb en het heel snappy aanvoelt allemaal ( wel installeer ik via XDA vaak vernieuwingen van nieuwere Sony toestellen die de S bij JB pas krijgt ).

Niet geheel objectief maar ook nu zou ik weer tussen de T, V en S kiezen waarbij ik de S bijzonderder vind dan de T maar waarbij ik moet zeggen dat de T toch ook heerlijk in de hand ligt en je dit eigenlijk zelf even in de winkel moet bekijken allemaal...Ieder geval, hoe dan ook Sony nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Het issue is een beetje dat de T weer gelijk een stuk duurder is. Ik wil een abbo van hollandsnieuwe nemen en dan is de S €139,- en de T moet ik gelijk €266,- bijbetalen. De 4x hd is 169 bijbetalen en valt nog net binnen het budget. De S heeft geen platte achterkant waardoor hij gaat liggen wiebelen op de tafel, is dit erg storend in het gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Nee merk je niks van. Ik zou dan toch voor de Sony gaan ipv de LG.

Alleen wanneer ik wifi heb gebruikt en ik zet de wifi vervolgens uit, maakt hij niet vanzelf verbinding met 3g of HDSPA. Moet ik eerst de telefoon opnieuw opstarten. Hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Venta schreef op woensdag 26 december 2012 @ 18:03:
Nee merk je niks van. Ik zou dan toch voor de Sony gaan ipv de LG.

Alleen wanneer ik wifi heb gebruikt en ik zet de wifi vervolgens uit, maakt hij niet vanzelf verbinding met 3g of HDSPA. Moet ik eerst de telefoon opnieuw opstarten. Hoe komt dit?
Op welke versie zit je? Het was een bug in een vrij oude firmware

• Lennart95
Heb vanochtend ff bij de mediamarkt gekeken naar beide. Draait de Xperia S nog wat beter op 4.0? Het viel me namelijk op dat als je snel over de homescreens ging dat er soms nog wel enige hapering in zat terwijl de 4x hd daar geen moeite mee had. Kan de skin zijn die dit veroorzaakt?

• randy_e
Scrollen door de homescreens heb ik geen haperingen eerlijk gezegd.
Wel als ik uit Chrome kom, dat het dan ff duurt voordat mn homescreen geladen is.... Soms even irritant maar gelukkig ook niet altijd. Misschien toch de stock internetbrowser een tijdje uitproberen om te checken of het dan ook zo is. Denk dat de kwaliteit van Sony soft- en hardwarematig beter is dan de LG als ik mijn omgeving moet geloven met een LG. Al hou ik wel een oogje op de nexus 4 die de "hype" waar lijkt te maken...

• Lennart95
randy_e schreef op donderdag 27 december 2012 @ 16:42:
Scrollen door de homescreens heb ik geen haperingen eerlijk gezegd.
Wel als ik uit Chrome kom, dat het dan ff duurt voordat mn homescreen geladen is.... Soms even irritant maar gelukkig ook niet altijd. Misschien toch de stock internetbrowser een tijdje uitproberen om te checken of het dan ook zo is. Denk dat de kwaliteit van Sony soft- en hardwarematig beter is dan de LG als ik mijn omgeving moet geloven met een LG. Al hou ik wel een oogje op de nexus 4 die de "hype" waar lijkt te maken...
Bedankt. Ik denk dat jullie me hier de komende tijd vaker gaan zien ;)
Chrome is helemaal niet zo'n goede browser. Ik ben nog altijd niet tevreden met de rendering van de meeste pagina's (die font boosting is erg irritant), ik mis text reflow en RAM-gebruik is enorm hoog. Jammer dat die Google Sync zo leuk is, anders zat ik al lang terug bij de stock browser.

• Venta
Cyleo schreef op woensdag 26 december 2012 @ 19:01:
[...]

Op welke versie zit je? Het was een bug in een vrij oude firmware
Gewoon .55, na elke update heb ik ook tijdelijk het idee dat het over is, maar na een tijdje komt het probleem weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Venta schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:17:
[...]

Gewoon .55, na elke update heb ik ook tijdelijk het idee dat het over is, maar na een tijdje komt het probleem weer terug.
Ik heb toen der tijd een sms gestuurd naar een 4 cijferig nummer van T-Mobile, hiermee heb ik de internet instellingen opnieuw geïnstalleerd. Staat hier ook op het forum. Kan helaas zelf niet meer achterhalen wat het nummer was want mijn sxs ligt ter reparatie. Overigens heeft dit wel heel het probleem verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Venta schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:17:
[...]

yep het probleem zit hem ook in .55
cm roms hebben dit issue ook weleens... :/ volgens mij zit het probleem ergens diep in de kernel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
AmbroosV schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:33:
Chrome is helemaal niet zo'n goede browser. Ik ben nog altijd niet tevreden met de rendering van de meeste pagina's (die font boosting is erg irritant), ik mis text reflow en RAM-gebruik is enorm hoog. Jammer dat die Google Sync zo leuk is, anders zat ik al lang terug bij de stock browser.
Ik gebruik meestal Dolphin. Alleen irritant dat wanneer ik deze als standaard browser instel, deze setting steeds verdwijnt na enige tijd.
ArcticWolf schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 11:08:
[...]

yep het probleem zit hem ook in .55
cm roms hebben dit issue ook weleens... :/ volgens mij zit het probleem ergens diep in de kernel.
Heb hier nog steeds last dat 3G data niks meer doet na switchen naar een bepaalde zendmast. Alleen opnieuw opstarten helpt dan. Het is wel eens erger geweest met een vorige firmware, maar ik de oorspronkelijke Gingerbread firmware zat dit niet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Atomsk schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:26:

[...]

Heb hier nog steeds last dat 3G data niks meer doet na switchen naar een bepaalde zendmast. Alleen opnieuw opstarten helpt dan. Het is wel eens erger geweest met een vorige firmware, maar ik de oorspronkelijke Gingerbread firmware zat dit niet.
True, de GB kernel heeft dit niet... ICS kernel heeft dit wel, maar waar het hem in zit is niet echt duidelijk. Hopelijk herschrijft Sony de volledige JB kernel en vinden ze het probleem, maar ik ben er bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ik vind persoonlijk dat de nieuwe "Home" launcher van Sony lekker werkt ... heb ook Apex draaien, maar deze is zeer smooth ed ... spijtig dat je de iconen niet kan aanpassen :-)

Nog altijd tevreden over de telefoon, alleen spijtig dat de Chrome browser zo bagger is ... veel vastlopers, het "typ"probleem (extra letters), ... Regelmatig moet ik spijtig genoeg de SXS rebooten door aan/uit knop + volume up of down (ik probeer altijd maar) in te duwen.

Nu hopen op een mooie update van Sony :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Via libmtp/gmtp heb ik gegevensoverdracht met Ubuntu werkend. Echter is het bijzonder traag. Met name het aanmaken van nieuwe mappen op mijn Xperia S. Ik heb de laatste versies van Sourceforge zelf gecompileerd.
Zijn er mensen hier die een betere ervaring met Linux i.c.m. de Xperia S hebben? Of is dit het beste dat Sony te bieden heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ignitem schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:17:
Via libmtp/gmtp heb ik gegevensoverdracht met Ubuntu werkend. Echter is het bijzonder traag. Met name het aanmaken van nieuwe mappen op mijn Xperia S. Ik heb de laatste versies van Sourceforge zelf gecompileerd.
Zijn er mensen hier die een betere ervaring met Linux i.c.m. de Xperia S hebben? Of is dit het beste dat Sony te bieden heeft?
Voor intern geheugen is MTP de enige fail-safe manier voor bestandsoverdracht... Zomaar één partitie van een schijf als bestandssysteem beschikbaar maken voor USB-massaopslag is niet simpel.

MTP is in theorie ook platform-agnostisch. Het maakt niet uit welk bestandssysteem de telefoon heeft, dat is allemaal onzichtbaar voor de client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Off-topic vraag: Wat is de gemiddelde duur van reparatie bij Dynafix met T-Mobile? Ik ben mijn telefoon sinds vandaag 2 weken kwijt. De feestdagen zitten er dan wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 17:16
Check de T&T? Ik heb die van mij via The Phone House ingeleverd en kreeg een mail met T&T.
Had 'm met zo'n 10 dagen weer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
AmbroosV schreef op donderdag 27 december 2012 @ 19:33:
Ik gebruik al lange tijd op mijn ZTE Blade de Opera mobile browser, erg fijne browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 10:20
Bij mijn SXS is helaas het vibreren ermee opgehouden. Zijn er meer mensen die er last van hebben? Weet iemand hoe ik het kan verhelpen of moet ik hem echt opsturen? Ik heb het al getest in het servicemenu en de tel al gereset..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Shifty47 schreef op zondag 30 december 2012 @ 12:21:
Bij mijn SXS is helaas het vibreren ermee opgehouden. Zijn er meer mensen die er last van hebben? Weet iemand hoe ik het kan verhelpen of moet ik hem echt opsturen? Ik heb het al getest in het servicemenu en de tel al gereset..
Als het via het servicemenu niet meer werkt, dan is de enige conclusie dat het een hardwaredefect is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-09 10:20
Atomsk schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:26:
[...]

Als het via het servicemenu niet meer werkt, dan is de enige conclusie dat het een hardwaredefect is.
Ok, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
Atomsk schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:26:
[...]

Nope. Na een factory-reset kan de trilmotor weer gaan werken. Maar dat is al gebeurd blijkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door saintgein op 30-12-2012 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hangt er vanaf. Heb je een factory reset gedaan op de telefoon zelf of via Sony Update Service? Als je 't via de telefoon gedaan hebt kan je nog eens proberen te herstellen via Sony Update Service, als er wat van je firmware corrupt is kan je dat alleen langs daar oplossen.

Maar de kans is klein dat 't helpt, waarschijnlijk is het gewoon een hardwaredefect. Bij de Xperia S zit de trilmotor in het smalle stukje onder de transparante band, helemaal aan de rechterkant (de kant met de cameraknop).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
jij weet ook echt alles he!! :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Tsja niet gek, hij is verkoper... :+

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:14

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Joopieboy schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:18:
Dat feit opzich zegt niets over technisch inzicht ;)
Veel verkopers weten alleen hoe je iemand een te duur abonnement kan aansmeren, ze verwijzen naar de handleiding voor de details van je telefoon :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joopieboy schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:18:
Ik ben student, in de vakanties soms "Technisch Medewerker" bij The Phone House, da's iets anders dan gewoon verkoper hé :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
hebben er mensen al ervaring bij studentmobiel voor terugbrengen gele vlekken scherm? hoe lang duurt dit?

er komt trouwens een update binnen bij mij. iets gemist?

[ Voor 22% gewijzigd door fabstar81 op 31-12-2012 13:36 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29
randy_e schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:20:
Lukt me niet deze te installeren. Gedownload, unzipped en dan?
little help please?
Op mijn Xperia U hielp het om het bestand te hernoemen van .zip naar.apk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
fabstar81 schreef op maandag 31 december 2012 @ 13:28:
hebben er mensen al ervaring bij studentmobiel voor terugbrengen gele vlekken scherm? hoe lang duurt dit?

er komt trouwens een update binnen bij mij. iets gemist?
Ik heb bij studentmobiel besteld met T-Mobile abo. Omdat dit een branded toestel was heb ik deze omgeruild bij me thuis aan de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

AmbroosV schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:04:
[...]

Ik ben student, in de vakanties soms "Technisch Medewerker" bij The Phone House, da's iets anders dan gewoon verkoper hé :P
Haha ok, dat is net even wat anders. Iig wel iemand met interesse en verstand van zaken, in tegenstelling tot veel lui daar. :X Merendeel kan niet meer als van een blaadje aflezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joopieboy schreef op maandag 31 december 2012 @ 18:24:
[...]

Haha ok, dat is net even wat anders. Iig wel iemand met interesse en verstand van zaken, in tegenstelling tot veel lui daar. :X Merendeel kan niet meer als van een blaadje aflezen...
Dat is we ongeveer zo voor elke verkoper in elke winkel denk ik :P Mensen die écht dingen kennen staan al snel in een andere functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Speedy-Andre schreef op maandag 31 december 2012 @ 11:29:
[...]

Dat feit opzich zegt niets over technisch inzicht ;)
Veel verkopers weten alleen hoe je iemand een te duur abonnement kan aansmeren, ze verwijzen naar de handleiding voor de details van je telefoon :+
Haha inderdaad. Als ik bij de mediamarkt sta, moet ik het eerder hun gaan uitleggen dan zij mij. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Even weer OT: Mijn broer heeft me weer aan het twijfelen gebracht. Dat abbo wat ik wil nemen is 2 jarig. Zou ik over pak 'm beet 1,5 jaar ook nog beetje kunnen meekomen met de Xperia S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Voor de mensen die deze telefoon willen aanschaffen, ik ben vandaag bij de Media Markt geweest voor een weekaanbieding van de Samsung Galaxy S II, maar deze was gisteren al uitverkocht. Maar de Xperia S was ook in de aanbieding, voor 320 euro!

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50e403a2c69b2/50e403a2c65d2-P1070751_%28Small%29.JPG

AmbroosV: het heeft even geduurd, maar hartelijk dank voor al je adviezen en tips! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joopieboy schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:54:
Voor de mensen die deze telefoon willen aanschaffen, ik ben vandaag bij de Media Markt geweest voor een weekaanbieding van de Samsung Galaxy S II, maar deze was gisteren al uitverkocht. Maar de Xperia S was ook in de aanbieding, voor 320 euro!

[afbeelding]

AmbroosV: het heeft even geduurd, maar hartelijk dank voor al je adviezen en tips! :)
Proficiat ^^ ! Dat is bijna de helft van de €499 die ik 9 maanden geleden heb betaald!

Heel veel plezier ermee, heerlijke telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Jep daarom, toen ik het hoorde had ik ook direct zo iets van doemijdiemaar. :+

En dat komt wel goed. _O_

Valt me trouwens op dat veel mensen niet echt positief zijn over Sony, meeste weten ook niet dat deze een alu case hebben: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 117

Btw, hoelang duurt dat opladen wel niet de 1e keer? :/

[ Voor 10% gewijzigd door Joopieboy op 02-01-2013 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:39
Ik heb al geruime tijd een S, maar maandag de Xperia P van mijn moeder in de handen gehad en ik moet zeggen dat dat ook een erg fijn telefoontje is! Ligt lekker in de hand en de back/home/menu toetsen werken een stuk beter dan bij de S. Hij is wel een slagje kleiner wat eigenlijk ook wel weer fijn is. Het scherm is ook goed ondanks de lagere resolutie.
Moet alleen mijn rom nog even updaten, zit nog op KA10.1 terwijl KA20.1 al beschikbaar is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Lieuwe15 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:39:
Ik heb al geruime tijd een S, maar maandag de Xperia P van mijn moeder in de handen gehad en ik moet zeggen dat dat ook een erg fijn telefoontje is! Ligt lekker in de hand en de back/home/menu toetsen werken een stuk beter dan bij de S. Hij is wel een slagje kleiner wat eigenlijk ook wel weer fijn is. Het scherm is ook goed ondanks de lagere resolutie.
Moet alleen mijn rom nog even updaten, zit nog op KA10.1 terwijl KA20.1 al beschikbaar is :P.
Ik heb nu 3 weken de xperia p van mijn vader in bezit omdat de mijne ter reparatie ligt. Ben er zelf ook heel goed over te spreken. Voel stukken beter aan, ligt lekker in de hand, het scherm is wat mij betreft beter dan bij de s, hij loopt soepeler en is sneller. Minpunten ten opzichte van de S zijn er niet wat mij betreft, ik vind hem zelfs beter. Hij loopt nog wel op 2.3. Waarschijnlijk ook de reden waarom hij stukke vlotter is. Wat mij betreft hoef ik niet meer terug naar de S, al vind ik de zilveren behuizing van de P wat vrouwelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door dirk- op 02-01-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
Ben ik nu echt de enige met gele vlekken op zijn scherm en versie ABAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
De ABAC die ik heb is perfect man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Ik vind trouwens dat Sony onderschat wordt. Ik hoor ook steeds heb jij een Sony? En dan op een minachtige toon. Terwijl als ze er beter naar kijken en ermee spelen is het toch wel een vette telefoon. Ik geef ook steeds het antwoord dat iedereen een iphone of Samsung heeft en dit is wat anders wat net zo goed werkt. Dan zie je ze denken ja je hebt wel gelijk. Ik kan daar zo om lachen.

Ik vind Sony echt wel goed en elk toestel heeft wel iets. Mijn vrouw is van HTC overgegaan naar de xperia T en de Samsung s3 van mn broertje is rete traag geworden sinds hij em heeft en hij twittert, mailt en Facebooked alleen maar. Die van mij is 9 van de 10x lekker soepel op die enkele keer na.
Ik moet zeggen sinds ik de stock browser ipv Chrome ben gaan gebruiken is het terug gaan naar de homescreen gewoon goed, dus lag echt aan Chrome bij mij. Vind de stock ook sneller werken eerlijk gezegd.
Ik ben nog wel erg benieuwd naar jb....

Ook heb ik nog wel een oogje naar een nexus telefoon maar nu de yuga en z(dacht ik) in beeld zijn vind ik het spannend. Mag in juli weer verlengen en het is zeker weten weer een Sony of nexus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind de Yuga echt niet mooi... veel te standaard naar mijn mening, wel een gemiste kans denk ik. Maar ik krijg heel vaak "eh? heb jij een Sony? ik wist niet dat Sony telefoons maakte... "

-_-

Sony-ericsson is ook stilletjes dood gegaan en Sony probeert nu alleen terug te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Ik vind en juist wel mooi hoor, maar goed dat smaken verschillen ;)
Anyway er is een ander topic voor dit merk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:58:
Ik vind de Yuga echt niet mooi... veel te standaard naar mijn mening, wel een gemiste kans denk ik. Maar ik krijg heel vaak "eh? heb jij een Sony? ik wist niet dat Sony telefoons maakte... "

-_-

Sony-ericsson is ook stilletjes dood gegaan en Sony probeert nu alleen terug te komen..
Sony Mobile = Sony Ericsson. Zijn exact dezelfde mensen die overal achter zitten. Bij de overstap van featurephones naar smartphones is het een hele tijd slecht gegaan, maar Sony is op dit moment wél de grootste smartphonebouwer na Samsung en Apple. Vooral in de low- en mid-range is Sony héél snel marktaandeel aan het krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:43
Ik denk dat Sony dit vooral te danken heeft aan het leveren van prima producten met goede looks en goede specs, voor een schappelijke prijs. De reden waarom ik destijds een Xperia S heb aangeschaft was vanwege diens 720p scherm, mooie looks, prima Android skin, features (HDMI aansluiting en NFC) en een zeer scherpe prijs (destijds minder dan de helft van een vergelijkbare iPhone).

Nu zag ik laatst een paar foto's van de nieuwe Sony telefoons en helaas vind ik die weer redelijk "algemeen" uitzien. De led-balk in de huidige Xperia telefoons vind ik juist erg mooi, wat daar ontbrak. We zullen wel zien, tot op heden ben ik nog altijd zeer tevreden met mijn Xperia S en deze is voorlopig nog niet aan vervanging toe, dus voor de verkoopscijfers heeft Sony de eerst komende tijd aan mij niet veel :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:21:
[...]

Sony Mobile = Sony Ericsson. Zijn exact dezelfde mensen die overal achter zitten. Bij de overstap van featurephones naar smartphones is het een hele tijd slecht gegaan, maar Sony is op dit moment wél de grootste smartphonebouwer na Samsung en Apple. Vooral in de low- en mid-range is Sony héél snel marktaandeel aan het krijgen.
Op Samsung, Apple en HTC maken alle andere fabrikanten verlies... maar Sony heeft een lange adem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik vind de Xperia S/P/U nog steeds een van de mooiste telefoons, en zeker de mooiste van dit moment. Dat i.c.m. de vele aansluitmogelijkheden was voor mij de reden om deze telefoon te nemen. Vandaag net terug van een weekendje londen en na het uitdelen van de foto's bleek de S ook nog eens met afstand de beste foto's te maken (concurrentie: iPhone 4s, HTC One X en wat budgetdingen). Zeker met filmpjes knalde de S de concurentie van het scherm. Enorm nadeel t.o.v. de Apple en HTC is het gebrek aan HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Budelstein
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Sinds gisteren heb ik last van dat weerwidget niet meer goed werkt. Eerst bleef deze hangen en gaf aan dat ik geen verbinding ofzo had. Heb hem toen maar van me homescreen verwijderd en opnieuw erop gezet. Nu wil ik een locatie aangeven maar geen een locate kan die vinden. Zelfs locaties als Amsterdam en New York kan die niet meer vinden.

Zijn er meer mensen bij wie dit voor komt of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Budelstein schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 01:02:
Sinds gisteren heb ik last van dat weerwidget niet meer goed werkt. Eerst bleef deze hangen en gaf aan dat ik geen verbinding ofzo had. Heb hem toen maar van me homescreen verwijderd en opnieuw erop gezet. Nu wil ik een locatie aangeven maar geen een locate kan die vinden. Zelfs locaties als Amsterdam en New York kan die niet meer vinden.

Zijn er meer mensen bij wie dit voor komt of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb hier exact hetzelfde probleem en ook hetzelfde geprobeerd. Ik heb zo'n vermoeden dat er iets mis is met de server van deze service.

Edit: hier nog meer mensen met hetzelfde probleem
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2077989

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2013 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zelfde probleem met de weerwidgets hier :N Probleem met Accuweather waarschijnlijk.

[ Voor 2% gewijzigd door AmbroosV op 03-01-2013 02:55 . Reden: Boze smiley was wat te boos voor het bericht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
hebben jullie dit al gezien?

http://www.sonymobile.com...ies/xperia-smarttags-nt2/

meer kleurtjes?! :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Volgens mij hoor je toch ook tags bij je xperia te krijgen?

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de nieuwste dozen niet meer. Een vriend had door mijn goede advies een Xperia S gekocht en die had geen Smarttags in de doos, wel een hoesje. Ik had mijn Xperia S daar 2 maanden ervoor gekocht en wel smarttags _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-

Ik heb ook precies hetzelfde met de xperia P sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
maar goed, toen had je blauw/rood/wit/zwart. nu zie ik allemaal nieuwe kleurtjes. betekent dit dat we dus 8 tags kunnen programmeren?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Zo, net werd er plotseling mijn xperia S afgegooid in de brievenbus. Hij is teruggekomen van Dynafix ter reparatie van de 3.5 mm aansluiting. Het leuke is dat ze alles weer terug gezet hebben naar de oude instellingen en alles hebben gewist. Nu werd ik hier van ter voren voor gewaarschuwd en heb ik via pc-companion netjes een back-up gemaakt.

Ik heb vervolgens mijn telefoon aan mijn laptop gelegd en de instellingen geprobeerd te herstellen. PC-companion geeft aan dat de Back-Up niet gemaakt kan worden maar dat de gegeven van de Back-Up onbeschadigd op mijn PC staan? Heel vervelend, ik ben nu gewoon echt alles maar dan ook echt alles kwijt. Hoe valt dit nog op te lossen?

EDIT: Telefoon opnieuw opgestart en toen lukte het me opeens wel. Toch fijn dat het allemaal netjes werkt, ook weer heerlijk om de s terug in mijn handen hebben :*)

[ Voor 10% gewijzigd door dirk- op 03-01-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 19:29

Zelfde probleem op de Xperia U.

http://www.xperiablog.net...eather-looking-for-a-fix/
Dozens of reports are emerging that Sony’s stock weather widget for Xperia handsets has stopped working. It appears that a network error took place yesterday, not allowing any refresh of weather data. The widget is currently display a “No network connection” message for those who already have set a location. Users trying to add new locations are met with a “Location not found” error message.

Sony uses AccuWeather to provide the data and the latter appears to acknowledge the issue, although there is currently no timeline for a fix. The widget still appears to offline as of writing this post and is affecting all locations worldwide. There’s nothing users can do right now, apart from sitting tight and waiting for the issue to be resolved.

[ Voor 44% gewijzigd door Teun_2 op 03-01-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteKnight
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 22:28
De weer widget werkt hier inmiddels weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

WhiteKnight schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:37:
De weer widget werkt hier inmiddels weer!
hier is hij ook weer werkend :*)

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
-

[ Voor 100% gewijzigd door -gekko- op 07-01-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saintgein
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 30-01-2023
ArcticWolf schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:50:
[...]

Op Samsung, Apple en HTC maken alle andere fabrikanten verlies... maar Sony heeft een lange adem ;)
Sony is de plaats van HTC aan het overnemen, de winst van HTC is namelijk hard aan het kelderen. Ik denk zelfs dat ze nog weleens een serieuze bedreiging kunnen gaan vormen voor Apple en Samsung.

[ Voor 6% gewijzigd door saintgein op 07-01-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Is het gebruik van een snellader (1.5Ah) slecht voor je telefoon? Ik hang mijn Acro S elke avond eraan en hij is dan ook in een uurtje weer opgeladen. Maar zou de accu dat wel leuk vinden?

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!
barchettanl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:20:
Is het gebruik van een snellader (1.5Ah) slecht voor je telefoon? Ik hang mijn Acro S elke avond eraan en hij is dan ook in een uurtje weer opgeladen. Maar zou de accu dat wel leuk vinden?
tegenwoordig is de afname van de capaciteit niet echt merkbaar meer... maar het zal niet veel meer uit moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Is er trouwens een manier om dat icoontje van SmartConnect (automatisch) uit de notification bar te halen?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidvB
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 07:52
Is er een manier om te zorgen dat alle e-mail berichten geladen worden, en niet de laatste 20?
Want als je klikt op meer e-mails laden, dan worden deze weer als ongelezen gezien, terwijl je deze al lang gelezen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

barchettanl schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:20:
Accu word een beetje heel erg warm en zal sneller slijten, maar opzich. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-09 16:56
Sherlock schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:50:
Is er trouwens een manier om dat icoontje van SmartConnect (automatisch) uit de notification bar te halen?
Hier heb ik ook last van, is redelijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je je Xperia S wat Xperia Z-wilt maken:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zBrDPs.jpg

Combineer dat met die nieuwe gelekte launcher en je komt al in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
AmbroosV schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:02:
Als je je Xperia S wat Xperia Z-wilt maken:
[afbeelding]

Combineer dat met die nieuwe gelekte launcher en je komt al in de buurt :)
Staat zeker goed op mn xs :) tnx
Kan niet wachten om de Z in mn handen te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:06
Ik ontdek net bij toeval een update. Nu 4.0.4 (generic) Ik weet eigenlijk niet meer op welke versie we zaten ?
De SXS lijkt wat sneller te reageren, verder nog geen dingen ontdekt.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:47
4.0.4 is al een paar maanden uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:06
avec_style schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 19:30:
4.0.4 is al een paar maanden uit....
Haha, okay. Ik dacht ook een keer bijdehand te zijn 8)7 Nevermind, ik ben er blij mee ...

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05

W84

Heeft iemand hier de af-fabriek screen protector eraf gehaald en zo ja, was dat slim? Ik twijfel namelijk, omdat er aardig wat krassen op zitten nu en de randen lelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12-2024
W84 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:14:
Heeft iemand hier de af-fabriek screen protector eraf gehaald en zo ja, was dat slim? Ik twijfel namelijk, omdat er aardig wat krassen op zitten nu en de randen lelijk worden.
Ik heb 'm er vrij snel al vanaf gehaald. Ik heb m'n telefoon eigenlijk altijd in de broekzak zitten en door sleutels e.d. (een telefoon is en blijft voor mij een gebruiks voorwerp, wel probeer ik de sleutels en telefoon zo veel mogelijk gescheiden te houden, maar dat gaat dus wel eens mis). Hierdoor raakte die screenspotector snel beschadigd wat er niet uit zag.

Ik heb de SXS nu een ruime 7 a 8 maand en 't scherm is nog altijd kras vrij. Wat dat betreft zie ik de toegevoegde waarde van die screenprotector niet.

BMW 535D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Ik heb em er ook afgehaald, gewoon voordeel.
Kostte alleen wat pijn en moeite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Als die niet beschadigt is lekker laten zitten. Mijne zit er nu ook nog op en zo strak krijg je nooit meer een protector geplakt. Ik doe hem dan altijd wel in een hoesje en in de broekzak bij mijn beurs, maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kregen jullie er een screenprotector bij? Ik heb mijn Xperia S nu een week en er zat geen protector bij/op. Ik heb aparte gekocht van MobiParts, die overigens uitstekend te plakken is en mooi zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Er zit een screenprotector op hoor. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zit er altijd eentje op, maar die zit er zo netjes en strak opgeplakt dat je 'm bijna niet ziet. Aan de rand rond de earphone kan je 'm het best zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ik heb 'm er af gehaald, wat een dik ding. Haha! Werkt veel fijner zo qua touch en je ziet bijna geen vingerafdrukken. En het scherm ligt wat verzonken nu, top. Veel eerder moeten doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Scherm ligt idd ietsie lager, heb je dan geen last van die rand met scrollen? Ik voel hem nu al. :)
En mooi ook dat het scherm iets gebogen is, scheelt als die een keer valt (plat) dat je niet direct je scherm aan gruzelen hebt. Is wel mooi spul. :)

Klopt trouwens, eigenlijk alleen bovenin kun je hem zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Nee, geen last van. Ik vind het zo juist fijner. Die randen van de protector irriteerde mij juist, zeker bij die transparante balk. En grooote pluspunt is dat die touch knoppen nu beter reageren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16
Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk i.p.v. de groene batterij status rechtsbovenin een batterij percentage te krijgen? En dan heb ik het over de stock 4.0.4 rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Geen stomme vraag hoor, wil hetzelfde doen bij m'n Xperia arc (4.0.4 rooted). Bij de Xperia T zie je in filmpjes de indicator in percentages wel staan btw.
EDIT:
Afbeeldingslocatie: http://blog.laptopmag.com/wpress/wp-content/uploads/2012/08/xperia-t-i.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door S_Chief op 13-01-2013 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 12:03
Mijn Xperia S (stock firmware, alles zo'n beetje standaard, weinig apps geinstalleerd ook) herstart zichzelf elke paar uur, soms zelfs meerdere keren per uur.
Kan ik nog iets proberen of moet ik er voor garantie mee heen?

edit: Net de simkaart even beter erin gezet, misschien helpt dat. :)

[ Voor 13% gewijzigd door warcow op 13-01-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Trishul schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:25:
Misschien een stomme vraag, maar is het mogelijk i.p.v. de groene batterij status rechtsbovenin een batterij percentage te krijgen? En dan heb ik het over de stock 4.0.4 rom.
Dat zou idd wel makkelijk zijn, zelfde als een melding als dat ie vol is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warcow schreef op zondag 13 januari 2013 @ 18:00:
Mijn Xperia S (stock firmware, alles zo'n beetje standaard, weinig apps geinstalleerd ook) herstart zichzelf elke paar uur, soms zelfs meerdere keren per uur.
Kan ik nog iets proberen of moet ik er voor garantie mee heen?

edit: Net de simkaart even beter erin gezet, misschien helpt dat. :)
je toestel een keer laten repareren met SUS of PC Companion kan misschien helpen (heeft het voor mij ook gedaan). Je bent dan wel alles (behalve wat op de SDcard staat) kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:16
SChief schreef op zondag 13 januari 2013 @ 17:33:
Geen stomme vraag hoor, wil hetzelfde doen bij m'n Xperia arc (4.0.4 rooted). Bij de Xperia T zie je in filmpjes de indicator in percentages wel staan btw.
EDIT:
[afbeelding]
Ja dat bedoel ik. Maar volgens mij kan dat dus niet met de xperia s? Misschien over een paar maanden met android 4.1 hoop ik dan maar. Op m'n ipad kan ik namelijk kiezen tussen batterij-icoon of percentage. Merkwaardig dat dit niet bij m'n xperia s kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:58:
[...]

Ja dat bedoel ik. Maar volgens mij kan dat dus niet met de xperia s? Misschien over een paar maanden met android 4.1 hoop ik dan maar. Op m'n ipad kan ik namelijk kiezen tussen batterij-icoon of percentage. Merkwaardig dat dit niet bij m'n xperia s kan...
Wat is daar merkwaardig aan? Totaal verschillende merken en de S draait alweer een tijdje een oudere UI versie van Sony. Bij de update naar 4.2 krijgt ook de S gewoon dat percentage. Als je het nu al echt graag wil moet je toch een custom rom ( zijn er ook gebaseerd op de stock zoals XTXperience ) draaien of even kijken of er HIER iets staat wat je kan installeren om dat te krijgen ( wel CWM of iets dergelijks nodig ).

Mijn homescreen op mijn S nu:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2chsvly.png

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2013 22:17 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 49 Laatste