en ik zit hier nog op de .55 update te wachten.
heerlijk nieuws natuurlijk.
wat zijn de verbeteringen en nieuwe dingen in JB?
Verwijderd
en ik zit hier nog op de .55 update te wachten.
.55 is niet echt boeiend zoals Ambroos al zei (en ik vond hem minder stable dan .45)Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:44:
[...]
en ik zit hier nog op de .55 update te wachten.![]()
heerlijk nieuws natuurlijk.
wat zijn de verbeteringen en nieuwe dingen in JB?
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
PSN: ButsMG
Verwijderd
voor HI is ie er nog niet , net gecheckt.Masegate schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:33:
Ik ervaar .55 ook echt als een flinke verbetering hoor.
Voorheen had ik best vaak vastlopers (niet meer reageren totdat na een halve minuut de melding van de vastgelopen applicatie verscheen: wachten/afsluiten).
Sinds .55 heb ik dat nog geen één keer gehad.
Een verademing dus...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ja ik ben bekend hiermee, maar ik heb ABAC én gele vlekken!
psn: Dutch-President
Verwijderd
Hier doet hij het nog wel, maar wel minder fast en ook enigzins inconsequent (soms doet hij het niet, een restart of even wachten later doet hij het wel weerVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 06:37:
Heeft er nog iemand het probleem dat bij ICS fastcapture (vanuit stand-by) niet meer werkt terwijl het dat bij GB wel deed
Dit is volgens mij zo'n beetje het laatste bericht.Metalbuster schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:20:
Hoe zit het eigenlijk met de "kale" 4.2 android voor de Xperia S waar Sony mee bezig zou zijn?
Verwijderd
Verwijderd
Naar mijn weten was Sony vrij snel met het overschakelen naar andere schermen. Dus als het goed is zou je daar geen last meer van moeten hebben. Tenzij je er toevallig een krijgt van de onderste plank achterin.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 16:35:
Zou ik nu nog problemen kunnen hebben met gele vlekken op scherm als ik nu een abonnement neem (Tmobile verlengen) met de Xperia S?
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Verwijderd
Camera app is grote boosdoener, download gewoon een andere van android marketw0ndersp00n schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:19:
Een probleem dat ik sporadisch wel eens tegen ben gekomen is de camera die niet wil focussen
Bij mij werken ze perfect hoor (1/2 maanden geleden gekocht)Het belangrijkste negatieve punt zijn de capacitieve knoppen.
Valt me wel op dat hij traag focused met het filmen.Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 22:11:
[...]
Camera app is grote boosdoener, download gewoon een andere van android market
[...]
Bij mij werken ze perfect hoor (1/2 maanden geleden gekocht)
Verwijderd
Het leven is te kort om geduld te hebben!
In de camera niet, achteraf wel. GPS had wat problemen in het begin, maar de allereerste update had het al gefixed. Kijkhoeken zijn niet zo goed als van de One X, maar ook niet storend. Capacatieve knoppen werken het beste met swipen.Luke-san schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:29:
[...]
Valt me wel op dat hij traag focused met het filmen.
Van die capacitive buttons heb ik net gelezen dat er een firmware update was die de gevoeligheid omhoog heeft gekrikt en die ook het gps probleem zou hebben opgelost.
De foto's en video's die ik gezien heb hebben precies wel een lage contrast waarde. Kunnen jullie in de camera settings het contrast en kleuren wat opschroeven. Bij mijn Samsung S2 bestaat die mogelijkheid niet terwijl dit op de HD2 wel ging. Op het net vind ik daarover niets.
Verwijderd
Verander bij de video-opname instellingen eens de focus naar continue auto-focus ipv gezichtsfcous (standaard). Scheelt veelLuke-san schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 23:29:
[...]
Valt me wel op dat hij traag focused met het filmen.
Verwijderd
Wat voor emailadres?Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:20:
hallo
ik ben ook een trotse bezitter van de xperia s![]()
heb het toestel van februari.
nu heb ik van vorige week problemen met mijn mail!ik kan emails ontvangen en versturen via wiffi.
maar wanneer ik gebruik maak van het data netwerk(telenet)lukt het niet.ik kan mails ontvangen maar niet verzenden!?voor alle duidelijkheid:ontvangen en verzenden lukt wel via wiffi,maar eenmaal verbonden met het data netwerk kan ik enkel mails ontvangen en niet versturen, nog beantwoorden.
is er nog iemand met dit probleem?
alvast bedankt.
YouTube: Mail koppelen aan GmailVerwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:39:
kan je me dit even vertellen hoe ik dit moet doen?
mvg
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
4.1 zal wel eind januari zijn. Die .50 is een bugfix voor bepaalde regio's niet zo interessant. Als er niet meer dan .10 tussen twee versies zit is het in het algemeen niet de moeite om te updaten met Flashtool.warcow schreef op woensdag 12 december 2012 @ 01:21:
Voor wie ik hier hoor twijfelen over de xperia s wel of niet; Je kan ook de nieuwe nexus (van lg als ik niet lieg) afwachten. Heb zelf een xperia s die prima bevalt maar als ik nu een nieuwe zou kopen zou ik die zeer zeker overwegen.
Wat betreft de xperia s, hoe zit dat nou met die .50 firmware, krijgen we die allemaal nog eens? Mijn sony windows tooltjes zeggen dat ik met .45 nog altijd de nieuwste heb.
Dat android 4.1 duurt ook vrij lang, waarschijnlijk nu nog wel enkele maanden als ik de berichten goed interpreteer.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
die facebook elende heb ik ook op mijn sxs met dezelfde firmware als jou.Sherlock schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:20:
Daarnaast heb ik sinds een dag of drie ook heel de tijd de melding "Kan niet bijwerken vanuit Facebook" in mijn scherm staan (icoontje linksbovenin).
Die melding heb ik al verschillende malen verwijderd, maar hij blijft terugkomen. Zowel bij wifi (thuis en op 't werk) als onderweg (3G). Facebook update wel gewoon. Ligt dat aan de app van Facebook, aan de Xperia of aan de combinatie van die twee?
Android 4.0.4
6.1.A.2.45
Verwijderd
dat wil ik ook weten.joost89 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:17:
Ik ben benieuwd wanneer de .55 firmware komt voor de Hi gebruikers.
Zal het is vragen op het Hi forum.
Ik heb de SXS gekocht omdat iedereen zei dat 'ie geweldige foto's maakte. In het begin was dat ook echt het geval, maar na een bepaalde update is het focussen een ramp en is het één-en-al korrel bij enigszins weinig licht. Ik ben daar behoorlijk teleurgesteld over.Sherlock schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:20:
Over die goede camera van de Xperia S; ik kan nog steeds geen fatsoenlijke foto maken als het niet helemaal licht is. Hebben jullie daar geen last (meer??) van? Hoe hebben jullie dat dan opgelost?
Daarnaast heb ik sinds een dag of drie ook heel de tijd de melding "Kan niet bijwerken vanuit Facebook" in mijn scherm staan (icoontje linksbovenin).
Die melding heb ik al verschillende malen verwijderd, maar hij blijft terugkomen. Zowel bij wifi (thuis en op 't werk) als onderweg (3G). Facebook update wel gewoon. Ligt dat aan de app van Facebook, aan de Xperia of aan de combinatie van die twee?
Android 4.0.4
6.1.A.2.45
[ Voor 31% gewijzigd door ButsMG op 13-12-2012 12:53 ]
Dat klopt ja, de foto's die ik afgelopen zomer heb gemaakt zijn prima!Masegate schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:52:
[...]
Ik heb de SXS gekocht omdat iedereen zei dat 'ie geweldige foto's maakte. In het begin was dat ook echt het geval, maar na een bepaalde update is het focussen een ramp en is het één-en-al korrel bij enigszins weinig licht. Ik ben daar behoorlijk teleurgesteld over.
Overigens is de telefoon voor al het andere nog steeds geweldig.
Verwijderd
Heeft te maken met de Timescape Facebook integratie. Probeer Timescape (en alle plugins/widgets van Facebook Timescape) eens te deinstalleren als je het niet gebruikt. Of in ieder geval de widgets te verwijderen. Waarschijnlijk is het dan opgelost.Sherlock schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:20:
Over die goede camera van de Xperia S; ik kan nog steeds geen fatsoenlijke foto maken als het niet helemaal licht is. Hebben jullie daar geen last (meer??) van? Hoe hebben jullie dat dan opgelost?
Android 4.0.4
6.1.A.2.45
Je kan je lensje even schoonmaken, het beste werkt dit met een vezeldoekje en als dit niet helpt met een klein beetje tandpasta langzaam er over heen. Verder helpt het om de camera niet op automatisch te zetten, maar op normal en dan de settings zelf aan te passen.Masegate schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:52:
[...]
Ik heb de SXS gekocht omdat iedereen zei dat 'ie geweldige foto's maakte. In het begin was dat ook echt het geval, maar na een bepaalde update is het focussen een ramp en is het één-en-al korrel bij enigszins weinig licht. Ik ben daar behoorlijk teleurgesteld over.
Overigens is de telefoon voor al het andere nog steeds geweldig.
Thanks, ik heb de Facebook integratie even uitgezet, en nu is in elk geval dat icoontje weg. Ik weet alleen niet of ik dan wel meldingen blijf krijgen als vrienden foto's plaatsen (bijvoorbeeld), maar daar kom ik vanzelf achterVerwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 12:57:
[...]
Heeft te maken met de Timescape Facebook integratie. Probeer Timescape (en alle plugins/widgets van Facebook Timescape) eens te deinstalleren als je het niet gebruikt. Of in ieder geval de widgets te verwijderen. Waarschijnlijk is het dan opgelost.
Mocht het probleem dan nog voorkomen is het de Xperia Facebook integratie. Deze staat los van je Facebook app. Instellingen > Xperia > Facebook in Xperia > schakel daar uit wat je niet gebruikt. Het liefst even alles om te testen.
Komt de melding nog steeds?
Tandpasta schuurt een beetje. Zou ik niet gebruiken dus. De lens wordt echter wel snel vet en dan krijg je bij fel licht een vervelende waas in je foto's. Even schoonmaken met een microvezeldoekje, of een vochtig brilpoetsdoekje. Ruis en slecht focussen bij weinig licht heb je met vrijwel iedere digitale camera en hoe kleiner de lens, hoe meer je daar last van hebt. Daar helpt geen schoonmaken tegen.Cyleo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:11:
[...]
Je kan je lensje even schoonmaken, het beste werkt dit met een vezeldoekje en als dit niet helpt met een klein beetje tandpasta langzaam er over heen. Verder helpt het om de camera niet op automatisch te zetten, maar op normal en dan de settings zelf aan te passen.
_██_
(ಠ_ృ)
In progress: VW kever
Verwijderd
Als je al een nieuwe krijgt is het gewoon met 4.0 eropdirk- schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:58:
Vandaag T-mobile gebeld, maandag gaat de mijne de deur uit voor reparatie. De 3.5mm aansluiting heeft het begeven, geen geluid of slechts aan een kant heel zachtjes. Hopelijk is het niet te fixen en krijg ik een nieuwe met android 2.3. Vele malen soepeler als 4.0. Nu eens een mooi moment om te kijken hoe de xperia p bevalt, dat word mijn tijdelijke vervanger. Lijkt me al stukke sneller met de oude standaard software dan de xperia s
Verwijderd
Ik kreeg de mijne zo'n 1 a 2 maanden geleden met 2.3 hoor.Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:10:
[...]
Als je al een nieuwe krijgt is het gewoon met 4.0 eropAls je om wat voor onbegrijpelijke redenen dan ook 2.3 wilt verwijs ik je door naar XDA.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:10:
[...]
Als je al een nieuwe krijgt is het gewoon met 4.0 eropAls je om wat voor onbegrijpelijke redenen dan ook 2.3 wilt verwijs ik je door naar XDA.
Kijk eens of location history aan staat, die lust wel watwickedm3n schreef op donderdag 13 december 2012 @ 18:40:
Hee allen!
Ik moet echt zeggen dat elke dag nog steeds geniet van mijn sxs echt een top telefoon volgende word sowieso weer een Sony! Nadat ik hem heb weggebracht voor gele vlekken nog steeds top! Snel, mooie foto's, geen vastlopers echt top.
Allen viel afgelopen week op dat Google maps batterij loopt te vreten terwijl ik er naar mijn weten niks mee doe en satelliet uit heb staan.. Dus was benieuwd waar dat vandaan kwam.. Meerdere mensen met probleem?
Per dag meer dan 10% verbruik.. Eerst nooit.
Graag hoor of ik er wat aan kan doen..
Groeten Stefan
Het heeft niet met een vieze lens te maken. Dit heb ik al regelmatig goed schoongemaakt.Cyleo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:11:
[...]
Je kan je lensje even schoonmaken, het beste werkt dit met een vezeldoekje en als dit niet helpt met een klein beetje tandpasta langzaam er over heen. Verder helpt het om de camera niet op automatisch te zetten, maar op normal en dan de settings zelf aan te passen.
[ Voor 18% gewijzigd door ivolentjes op 14-12-2012 18:41 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
dat is zo onderhand sneller dan m'n laptopAccording to a poster in the IT168 forums, the Sony C660X Yuga will pack a Samsung Exynos 5 Quad chipset (marking a move away from Qualcomm), 3GB of RAM and a 16MP camera, all behind a 5" OLED display of 1080p resolution. The rumor further suggests there will be 128GB of built-in storage, a 3000mAh battery, plus water and dust resistance and an IR port.
In progress: VW kever
Heb je al opnieuw opgestart?wickedm3n schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 22:30:
@ Cyleo
Location history staat niet aangevinkt...
Maar bedankt voor de tip
Blijft raar en elke dag tot nu toe...
Placebo of toevalTrishul schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:43:
Ik vind het best wel vreemd dat sinds ik Avast Free antivirus geinstalleerd heb op mn xperia s, de accuduur nu verbeterd is... Haal nu makkelijk een dag?! Zou die apps blokkeren en daardoor minder resources vreten?
Toeval dan, want ik heb m'n xperia s met maar 49% accu over iets van drie uur gebruikt als wifi hotspot en wat whatsappen erdoor heen, en nadien had ie nog 11% accu over... Best knap.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
thanksWeakling schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:05:
Push notifications (ads) die batterij leegslurpen misschien?
Google Play: AirPush Detector
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Bij mij gebeurd dit toch niet meer bij Chrome op stock rombarchettanl schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:42:
[...]
gebeurd, maar ik had er zelf ook last van. Heel stom, als ik iets type komt het als volgt op m'n scherm:
Alss ikk ietss typee enzz.
En wanneer je een woord wist en nog eens typt, krijg je hett woordd tweee keerkeer tee zienn.
Of het alleen bij Chrome is, en wanneer weet ik niet: ik was het direct zo beu dat ik een ander toetsenbord heb geïnstalleerd (Thumb Keyboard; eerder al voor m'n tablet gekocht).
[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 17-12-2012 17:28 ]
Bij mij wel (weer?) ook op stock en met chrome. Zwaar irritant. Het helpt als je die type hulpjes uit zet maar die zijn juist soms wel weer handig.Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:13:
[...]
Bij mij gebeurd dit toch niet meer bij Chrome op stock rom
Hmm fijn mogen we nog 4 maanden wachten
[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 17-12-2012 18:13 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Misschien krijgen we gelijk android 5.0? (bAdmuTs schreef op maandag 17 december 2012 @ 18:06:
[...]
Hmm fijn mogen we nog 4 maanden wachten, slechte zet dit van Sony
In april ja.
[ Voor 5% gewijzigd door saintgein op 17-12-2012 19:29 ]
Firefox.warcow schreef op maandag 17 december 2012 @ 17:32:
[...]
Bij mij wel (weer?) ook op stock en met chrome. Zwaar irritant. Het helpt als je die type hulpjes uit zet maar die zijn juist soms wel weer handig.![]()
Zwaar irritante bug is dat.
Zal het overwegen, maar vind het nu juist handig dat ik mijn favorieten en dergelijke in sync heb met mijn desktop pc. (En elke andere pc/mobile geval waar ik op werk met chrome)
Met firefox kan dat ook.warcow schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:30:
[...]
Zal het overwegen, maar vind het nu juist handig dat ik mijn favorieten en dergelijke in sync heb met mijn desktop pc. (En elke andere pc/mobile geval waar ik op werk met chrome)
Je moet het vooral doen omdat je het leuk vind, de standaard Sony ROM is eigenlijk best prima.saintgein schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:26:
[...]
In april ja.
Nu zit ik dus met het dilemma.
Stock rom + holo launcher hd installed en alles werkt soepel, zelfs met +/- 300 apps installed, zelfs regelmatig meer dan 8 dagen uptime zonder enige crash. Oftewel, is het nuttig om nu bezig te gaan met zaken als cm10 ofzo? Zo heb ik nu ongeveer 100-150 mb ram over standaard, hoe zit dat bij cm?
Leuk om te doen vind ik het zeer zeker. Ben al vanaf de nokia 7650 bezig met het customizen van smartphones etc.Cyleo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 00:16:
[...]
Je moet het vooral doen omdat je het leuk vind, de standaard Sony ROM is eigenlijk best prima.
janvanduschoten schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:17:
[modbreak]Ik heb wat posts verplaatst naar [Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's. Zoals ook duidelijk in de startpost staat, dit topic is voor het toestel, voor rooten en custom ROM's is een ander topic.[/]
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
de update is er nog niet nee.joost89 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 16:23:
Nog steeds geen antwoord gehad op mijn vraag wanneer de .55 firmware voor de Hi gebruikers komt.
Vorige keer dat ik een vraag stelde op het Hi Forum reageerde het Hi personeel binnen 1 dag... dat is nu wel anders
Ja hoor, dan kun je er gewoon overheen flashen met behoud van data (zolang jeop hetzelfde framework blijft). Meer ROM vragen kunnen hier naartoe: [Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM'ssaintgein schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 13:34:
[...]
Leuk om te doen vind ik het zeer zeker. Ben al vanaf de nokia 7650 bezig met het customizen van smartphones etc.
En trouwens, stel ik gooi er fxp151 op, kan ik dan naderhand upgraden naar fxp152 of hoger, of moet ik dan weer alles wipen?
Verwijderd
Ik heb de .55 update al een tijdje geleden binnen gehaald met mijn T-Mobile Xperia S toestel.bartsled schreef op donderdag 20 december 2012 @ 22:16:
Foh, mensen lees! De .55 update is regiogebonden en is er niet in onze regio.
Verwijderd
Nee, fb heeft z'n security geupdate en nu werken de sony apps niet meer met FB... er is iig nog geen update voor beschikbaar.Verwijderd schreef op zondag 23 december 2012 @ 01:00:
Facebook wil niet meer bijwerken via Timescape, twitter doet het wel. heb van alles geprobeerd.
hebben meer mensen er last van ? is er een oplossing ?
http://www.mediafire.com/?q2p9gptkcls7qw2 dusMetalbuster schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:15:
Heb net update gekregen voor de Xperia Home Launcher, moet zeggen dat hij wel mooier en beter werkt dan de vorige.
7, nuttig.AmbroosV schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:22:
[...]
http://www.mediafire.com/?q2p9gptkcls7qw2 dus
Komt uit Jelly Bean, is best leuk. Kan ik eindelijk de twee uiterste homescreens die ik niet gebruik verwijderen(je kan 7 homescreens aanmaken met deze launcher). Gewoon installeeren als APK, je verliest geen data.
psn: Dutch-President
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq