Acties:
  • 0 Henk 'm!
AmbroosV schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 00:48:
Op de trein valt je verbinding altijd snel weg hoor. Het wisselen tussen GSM-masten is soms te moeilijk, en wanneer er net iets te lang geen verbinding is valt je oproep gewoon weg. Is heel normaal hoor.
yeah maar 6x tussen Arnhem en Nijmegen?
(1x een tunnel)... maar ik kan me niet herinneren dat het ook zo ernstig was bij m'n Desire Z 8)7 toen heb ik wel gewoon een keer van Arnhem naar Nijmegen kunnen bellen zonder dat de verbinding wegviel.
Nja ik had de .58 firmware misschien dat de baseband niet geschikt is voor NL ;( heb nu eer MIUI met de stock baseband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
yochi schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 13:35:
En kan iemand mij bevestigen of er weldegelijk een standaard screen protector/ protection slip op de xperia S zit? Alle bronnen zeggen iets anders.
Hier zegt sony support van wel: http://talk.sonymobile.com/message/180298

Maar ik heb naar sony zelf gebeld en die zeggen van niet.
Ben ik ook benieuwd naar. Als ik het toestel vlak hou en er over heen kijk lijkt er idd een extra laag op het scherm te liggen. Het zou wel verklaren waarom de knopjes niet altijd lekker reageren. :/ (Dat deed zelfs m'n K850 beter.)
Heeft trouwens iemand al eens een stylus geprobeerd om krabbeltjes mee te meken op de S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Er zit een screen protector op. Is er ook af te halen met wat moeite als je dat wilt.

Wat stylussen betreft: je kunt van die types kopen die werken op een capacitief scherm. Heb er zelf ooit eens 1 gekocht bij DX, maar vond dat niet zo. Zat een soort geleidend rubber op, wat wel een beetje werkte, maar ook erg stroef gaat. Gewone stylussen werken niet op capacitieve schermen.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo zo, ze hebben mijn toestel al gereperaard, 12 augustus opgestuurd en kreeg net mail dat ze hem kostenloos hebben gerepeareerd, dat doen ze dan wel weer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Atomsk schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:15:
Er zit een screen protector op. Is er ook af te halen met wat moeite als je dat wilt.
Bedankt. Dan zou ik in mijn geval een sneetje moeten maken op 5mm van de onderkant om dat stukje te verwijderen. :+
Misschien leuk voor later maar ik heb hem net, dus ik pas even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
AmbroosV schreef op maandag 23 juli 2012 @ 19:31:
[...]

In België zijn ze altijd heel traag. Ik werk bij The Phone House en heb er ervaring mee. Vertel het niet verder, maar wanneer klanten komen vragen voor een update zeg ik gewoon altijd dat ik hem wel kan doen, maar dat ze dan alle gegevens verliezen. Anders moeten ze wachten tot de update langs de officiële weg komt.

Als ze toezeggen flash ik gewoon de Generic NL-versie met Flashtool, en dat kan ik je ook aanraden. Uitleg hoe je dat kan doen (met/zonder gegevensverlies) staat in de eerste post, Generic NL kan je hier downloaden: http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS - heb het ondertussen al véél keer gedaan, nooit een probleem mee gehad, noch met een cleane flash, noch met gegevensbehoud.

Succes ermee!
Is dit dan hetzelfde als "rooten" ?
Ik zou dit wel willen doen maar met alle gegevensbehoud...

[ Voor 3% gewijzigd door Reventon op 18-08-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:19:
[...]

Is dit dan hetzelfde als "rooten" ?
Ik zou dit wel willen doen maar met alle gegevensbehoud...
Oh nee hoor, rooten is vergeleken met dit véél gevaarlijker. Een nieuwe firmware flashen met Flashtool is vrijwel zonder risico. Als de flash goed verloopt (en ik heb er zelden zien mislukken) is er daarna totaal geen risico of garantieverlies.

Instructies staan in de tweede post, staat ook bij hoe je het met gegevensbehoud kan doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
AmbroosV schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

Oh nee hoor, rooten is vergeleken met dit véél gevaarlijker. Een nieuwe firmware flashen met Flashtool is vrijwel zonder risico. Als de flash goed verloopt (en ik heb er zelden zien mislukken) is er daarna totaal geen risico of garantieverlies.

Instructies staan in de tweede post, staat ook bij hoe je het met gegevensbehoud kan doen!
tweede post ? vind niks terug :$
ofwel heb ik erover gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
AmbroosV schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 15:27:
[...]

Bij mij is die een keer gefaald maar omdat de bootloader gelocked is gaat hij altijd weer in flash modes ook al doet hij verder niks meer, praktisch geen risico dus nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:20
Ik vind het soms maar lastig om nummers in te toetsen, omdat ICS (weet niet of eerdere versies dat ook hadden) het nummer onderbreekt. Dus 0612345678 wordt 061-234-5678 wat me mateloos stoort omdat in mijn hoofd het nummer anders 'gebroken' is. Wellicht wat autistisch, maarre:

Weet iemand hoe je dat uit kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muldert schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:29:
Die van mij doet dat gewoon helemaal niet eigenlijk? Zet je telefoon anders eens op Nederlands (België) ipv Nederlands (Nederland)?
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/f4b7Nl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muldert schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:29:
Ik vind het soms maar lastig om nummers in te toetsen, omdat ICS (weet niet of eerdere versies dat ook hadden) het nummer onderbreekt. Dus 0612345678 wordt 061-234-5678 wat me mateloos stoort omdat in mijn hoofd het nummer anders 'gebroken' is. Wellicht wat autistisch, maarre:

English US?
en anders op English UK zetten... dan heb je dat probleem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zooooo

Heb me toestel weer terug :) in 6 dagen dat is dan toch wel behoorlijk snel als ik sommige verhalen hoor hier, maar goed het is een "nieuw" toestel want had wat deukjes zitten aan de zijkanten enzo die zijn allemaal weg. Verder is het nu een AAAB met touchware firmware 6, dit was 7, dus probleem zou nu opgelost moeten zijn. Nette service van T-mobile/Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muldert
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:20
AmbroosV schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 18:34:
[...]

Die van mij doet dat gewoon helemaal niet eigenlijk? Zet je telefoon anders eens op Nederlands (België) ipv Nederlands (Nederland)?
[afbeelding]
Hem van English (US) op English (UK) zetten heeft geholpen. Bedankt voor de vlotte reactie jongens! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 19:03:
Zooooo

Heb me toestel weer terug :) in 6 dagen dat is dan toch wel behoorlijk snel als ik sommige verhalen hoor hier, maar goed het is een "nieuw" toestel want had wat deukjes zitten aan de zijkanten enzo die zijn allemaal weg. Verder is het nu een AAAB met touchware firmware 6, dit was 7, dus probleem zou nu opgelost moeten zijn. Nette service van T-mobile/Sony
ik heb nog steeds geen last van gele vlekken, zelfs niet met dit weer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ArcticWolf schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 20:08:
[...]

ik heb nog steeds geen last van gele vlekken, zelfs niet met dit weer O-)
Niet alle toestellen heb er last van van de eerste lichting, het duurde bij mij ook heel lang en pas in kroatie kwam het :) daar as het nog warmer dan nu hierzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Mijn 12w11 ook 2 weken gelden pas weg gebracht voor de gele vlekken..
En binnen 2 weken terug en hij werkt weer perfect!
Merk nu al dat de accu langer meegaat met ics.
Zit bij mij volgens mij een nieuw scherm op en de rest van de behuizing is gewoon mijn oude.

Dus weer een tevreden klant!
Blijft gewoon een super telefoon

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WeAreLegion schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 21:36:
[...]

Niet alle toestellen heb er last van van de eerste lichting, het duurde bij mij ook heel lang en pas in kroatie kwam het :) daar as het nog warmer dan nu hierzo :P
yeah.. maar ja zolang de vlekken niet komen kan ik hem dus ook niet naar de garantie sturen ;(
AAAB v7 hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik ben van plan om binnenkort een experia s aan te schaffen, wellicht de sl versie in dark silver, maar had een vraagje. Is het makkelijk om via de usb torrents daar op te downloaden, Daar gebruik ik nu nog mijn netbook voor, en eigenlijk alleen daarvoor, zou nice zijn als dat kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Turbo-Puppy schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 19:55:
Zoals beloofd hier de foto's van een oud type scherm in de Xperia S en het scherm van de Xperia P.
Het gaat hier dus over de nieuwe kleurtemperatuur die Sony kiest bij de nieuwere toestellen.
Helaas heb ik even niet de 1 week oude Xperia S van mijn neefje bij de hand, maar deze vertoont exact de
zelfde kleurtemperatuur als de Xperia P op ondergaande foto's.

-- Helaas is zoals ik al verwacht..het niet echt lekker op foto vast te leggen dat de P ( en nieuwere S ) een soort overzadigd kleurtje geel heeft in het scherm.
Sterker nog .. op mijn eigen foto's lijkt de Xperia P een betere wit weergave te hebben wat dus compleet niet zo is als ik met mijn eigen ogen kijk.. Het is juist de Xperia S ( oude type in foto ) die een veel wittere kleur wit toont.

nouja... hier de foto's voor wie het leuk vind.
Zoals gezegd wijkt de realiteit behoorlijk af van foto...feit is wel dat de Xperia P wel meer licht doorlaat in het scherm.. wat je ook duidelijk ziet.

even een edit - > Beide schermen heb ik de helderheid gelijk gezet alvorens ik de foto's nam.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dank voor de foto's, de P in het zilver ziet er toch heel sjiek uit. :)

Alleen jammer dat het scherm van de oudere S er beter uit lijkt te zien als de nieuwe, ook de P dus. :/

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 13:09:
[...]

Dank voor de foto's, de P in het zilver ziet er toch heel sjiek uit. :)

Alleen jammer dat het scherm van de oudere S er beter uit lijkt te zien als de nieuwe, ook de P dus. :/
Ik had daar nog op gereageerd:
Majesty schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:29:
[...]

Nu is deze vergelijking niet helemaal eerlijk, ik zie namelijk dat je het scherm van de P op 100% brigthness hebt staan, niet? (is te zien aan het icoontje van Rumble/Ruzzle) Een welbekend "probleem" van de P is dat het na 75% brightness de kleur temperatuur aan past: geel wordt groening, groen wordt gelig. Erg lelijk als je het mij vraagt, maar die van mij staat op automatische energiebesparende modus: alleen in fel zonlicht veranderen m'n kleuren nu.

Vergelijk ook eens met 70% brightness, dan zul je wel verschil zien (vergelijk het icoon van Rumble maar eens). Desalniettemin heeft de S waarschijnlijk alsnog een mooier scherm, simpelweg omdat het HD is (scherper dus). Maar wilde dit even opmerken, omdat je test dan wat eerlijker zou verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fransfb
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-09 19:50
Xperia SL:
http://www.technobuffalo....iet-website-announcement/

http://www.sonymobile.com...xperia-sl/specifications/ Xperia SL (200 mhz spec bump)

Niks spannends dus als ze er nu een S4 in hadden geduwd was het een grotere update geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Majesty schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 17:20:
[...]

Ik had daar nog op gereageerd:

[...]
Maar als ik dan zijn edit zie, dan zegt hij dat hij alles op 100% had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Majesty schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 01:29:
[...]

Nu is deze vergelijking niet helemaal eerlijk, ik zie namelijk dat je het scherm van de P op 100% brigthness hebt staan, niet? (is te zien aan het icoontje van Rumble/Ruzzle) Een welbekend "probleem" van de P is dat het na 75% brightness de kleur temperatuur aan past: geel wordt groening, groen wordt gelig. Erg lelijk als je het mij vraagt, maar die van mij staat op automatische energiebesparende modus: alleen in fel zonlicht veranderen m'n kleuren nu.

Vergelijk ook eens met 70% brightness, dan zul je wel verschil zien (vergelijk het icoon van Rumble maar eens). Desalniettemin heeft de S waarschijnlijk alsnog een mooier scherm, simpelweg omdat het HD is (scherper dus). Maar wilde dit even opmerken, omdat je test dan wat eerlijker zou verlopen.
Je hebt inderdaad gelijk.

Ik had de helderheid voor de test van beide op zo'n 80% staan ( 2 mogelijkheden hoger resterend en de automatische lichtsensor van de P uiteraard uit )
Hierbij komt inderdaad het probleem naar voren wat jij hier boven noemt.

Om één en ander goed te maken heb ik nogmaals de moeite genomen om het verschil op foto te krijgen
en naar mijn idee is het nu wel (beter) gelukt om vast te leggen wat ik wilde.
Ik zal zodra ik de XSX van mijn neef in handen heb de foto's van zijn XSX Versus mijn XSX ook posten.

anyway, hier nogmaals wat plaatjes ;)

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/x0o7l0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/zyhbo4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/t6b1c6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Mm nu lijkt de P weer een beter scherm te hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:48

W84

Ja, dat kan je wel zeggen ja. Vooral met die auto duidelijk verschil. Van welke batch is die Xperia S trouwens, want ik heb een andere frontcamera. Die van mij is kartelig en niet rond. :+

Ik heb trouwens echt nog steeds last van vastlopers en spontane restarts sinds ICS. Treurig gewoon! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er komt een major update aan binnenkort

en sony begint al bijna met het uitrollen van een alpha van JB :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:48

W84

Oh, da's mooi. Want die vastlopers beginnen echt irritant te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 23:09

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Volgens deze link http://www.xperiablog.net...aosp-support-from-google/ gaat Google de Xperia S omarmen om net als de Galaxy Nexus direct vanilla android te krijgen vanuit Google en daarmee dus ook JB.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thealterego1 schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:50:
Volgens deze link http://www.xperiablog.net...aosp-support-from-google/ gaat Google de Xperia S omarmen om net als de Galaxy Nexus direct vanilla android te krijgen vanuit Google en daarmee dus ook JB.
yeah, maar AOSP ICS kan elk moment uitrollen.
AOSP JB kan pas als Sony de libs heeft geschreven en die zijn nog steeds in <alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ArcticWolf schreef op zondag 19 augustus 2012 @ 21:54:
[...]

yeah, maar AOSP ICS kan elk moment uitrollen.
AOSP JB kan pas als Sony de libs heeft geschreven en die zijn nog steeds in <alpha
Daar zou ik zo zeker niet van zijn ;) Ze zijn bij Sony van plan om alle nodige sources volledig vrij te geven (als ze toestemming krijgen van het legal team). Eens die sources er zijn (of dat nu ICS of JB is) zal het helemaal niet zo lang duren voor de devs van FreeXperia of Google zelf erin slagen om ze te updaten voor JB.

AOSP ICS gaat trouwens ook nog even duren hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09 18:27
Ik vind op de foto's juist de xperia S het betere beeldscherm hebben. De P is niet wit maar een gele zweem erover en de foto met de auto is op de P totaal overgesatureerd. Hier heeft Sony altijd al een handje van, maar dit lijkt wel berhoorlijk over de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
yochi schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 17:34:
[...]

Ik dacht dat dit aan de provider lag? Is het inderdaad sony zijn fout? Ik kan bevestigen dat mijn telefoon af en toe zonder 3g valt en dat de telefoon herstarten alles oplost.
Ik vind die bug hoogst irritant... Maar is dat niet een bug in Android? Niet van Sony iig, want mijn vriend heeft het met zijn Moto Milestone 2 met CM9 ook =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Rubii18 schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 21:25:
[...]

Ik vind die bug hoogst irritant... Maar is dat niet een bug in Android? Niet van Sony iig, want mijn vriend heeft het met zijn Moto Milestone 2 met CM9 ook =(
Ik heb het vrijwel iedere dag tussen Capelle a/d IJssel en R'dam. Begint me behoorlijk te vervelen.

@AmbroosV: nee, niets werkt, behalve een reboot.

[ Voor 6% gewijzigd door Atomsk op 21-08-2012 12:11 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:14
Atomsk schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 01:04:
[...]

Ik heb het vrijwel iedere dag tussen Capelle a/d IJssel en R'dam. Begint me behoorlijk te vervelen.
En ik heb dat minimaal 1 keer per dag tussen Amsterdam en Utrecht. Ik denk dat het te maken heeft met het switchen tussen GSM masten. (gebeurt namelijk alleen wanneer ik reis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lost even in en uit vliegtuigmodus gaan het 3G-probleem op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
AmbroosV schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:37:
Lost even in en uit vliegtuigmodus gaan het 3G-probleem op?
Nee bij mij althans niet bij niet, moet hem echt rebooten om het weer aan te kregen merk ook wel dat me wifi signaal ook niet al te best is, maar goed even wachten op een nieuwe firmware. Verder wel blij dat ik hem weer terug heb hem echt gemist haha, dis wel fijnste telefoon die ik tot nu toe gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
WeAreLegion schreef op zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:18:
Zo zo, ze hebben mijn toestel al gereperaard, 12 augustus opgestuurd en kreeg net mail dat ze hem kostenloos hebben gerepeareerd, dat doen ze dan wel weer snel.
Ik heb de mijne sinds gisteren weer terug. Ik heb er toch een 3 weken op moeten wachten.
Andere toestel is een refurb (dat is altijd het geval?), maar ziet er op zich netjes uit :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 21-08-2012 09:47 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:46
WeAreLegion schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:38:
[...]

Nee bij mij althans niet bij niet, moet hem echt rebooten om het weer aan te kregen merk ook wel dat me wifi signaal ook niet al te best is, maar goed even wachten op een nieuwe firmware. Verder wel blij dat ik hem weer terug heb hem echt gemist haha, dis wel fijnste telefoon die ik tot nu toe gehad heb.
Hier exact zelfde problemen. Soms naar irritant als je op internet zit en het valt weg, gelukkig reboot de telefoon redelijk snel. Telefoon moet nog steeds voor reperatie vanwege gele vlekken, maar wil hem eigenlijk niet kwijt zijn :9.

Ook op plekken waar ik met laptop vol ontvangst heb op wifi heeft mn mobiel soms totaal geen ontvangst meer.

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:46:
[...]

Ik heb de mijne sinds gisteren weer terug. Ik heb er toch een 3 weken op moeten wachten.
Andere toestel is een refurb (dat is altijd het geval?), maar ziet er op zich netjes uit :)
niet altijd, ik kreeg zelfde toestel terug (zelfde IMEI nummer), ze hadden wel de body work vervangen want alle deukjes van het vallen (dat doe ik nog wel eens), waren weg enzo. Ze hebben bij mij dus de touchfirmware vervangen, dus zou nu weg moeten zijn. En hoefde maar 6 dagen te wachten dat is wel erg fijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Ik heb inderdaad ook last van het wegvallen van internet. Waar ik ook nog steeds last van heb is dat hij op t startscherm aangeeft dat ik ongelezen emails heb, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. AmbroosV zei dat ik mijn accounts opnieuw moest toevoegen met ActiveSync. Dit had ik gedaan en toen stond er inderdaad tijdelijk niks, maar vanaf dat ik het eerste mailtje binnen kreeg was 't weer hetzelfde liedje. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Venta schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:33:
Ik heb inderdaad ook last van het wegvallen van internet. Waar ik ook nog steeds last van heb is dat hij op t startscherm aangeeft dat ik ongelezen emails heb, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. AmbroosV zei dat ik mijn accounts opnieuw moest toevoegen met ActiveSync. Dit had ik gedaan en toen stond er inderdaad tijdelijk niks, maar vanaf dat ik het eerste mailtje binnen kreeg was 't weer hetzelfde liedje. Iemand een idee?
Al gekeken of er toevallig nog een ongelezen bericht in je verwijderde berichten map staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09-2024
Binnen een uurtje komt hier de xperia p binnen. Kan ik hem mooi even vergelijken met mijn xperia s.
Het valt me op de na de update na ICS mijn telefoon vaker kuren vertoond. Laatst pakte hij geen beschikbare wifi adressen en gaf hij aan deze alleen te hebben opgeslagen waardoor ik continue met 3g bleef verbonden. Daarnaast stoor ik me aan de radio omdat ik deze in principe dagelijks gebruikte en loopt de telefoon vaker vast na de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 12:00
'Vreemd' probleem hier... Nadat ik mijn SXS terug had van de gelevlekkenreparatie was ook de software geupdate, hij was ineens T-Mobile branded, terwijl ik bij Hi het abo heb. Anyway, ik heb hem toen zelf een clean versie van ICS erop gezet (die uit de OP) maar nu heb ik heel erg veel last van vastlopers. Ik denk een keer of 10 per dag, en bij random gebruik (Whatsapp, browsen, Maps). Dit had ik voorheen niet (vóór de reparatie). Iemand een idee?

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Malfoi schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:49:
'Vreemd' probleem hier... Nadat ik mijn SXS terug had van de gelevlekkenreparatie was ook de software geupdate, hij was ineens T-Mobile branded, terwijl ik bij Hi het abo heb. Anyway, ik heb hem toen zelf een clean versie van ICS erop gezet (die uit de OP) maar nu heb ik heel erg veel last van vastlopers. Ik denk een keer of 10 per dag, en bij random gebruik (Whatsapp, browsen, Maps). Dit had ik voorheen niet (vóór de reparatie). Iemand een idee?
Dat kan van alles zijn dat is niet echt te achterhalen, ik zou eens beginnen met hem opnieuw flashen :) en dan helemaal clean b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 10:37
Even weer eens wat over de batterij / accu drain / verbruik. Ik had er zelf nooit echt last van, maar sinds vorige week heb ik wat gedaan aan de beveiliging van mijn telefoon. Omdat ik allemaal accounts sync en als ik dat me telefoon zou verliezen of hij wordt gestolen, kan diegene overal bij. Daarom leek het me wel handig om een patroon in te stellen om het scherm te ontgrendelen (hiervoor had ik gewoon vegen om te ontgrendelen).

Maar het viel me op dat me batterij veel sneller leeg leek te gaan en toevallig net nadat ik dat patroon had ingesteld. Ik wist het niet zeker, daarom had ik het de afgelopen nacht getest en dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Cxd92.png

Voordat ik ging slapen haalde ik de SXS uit de oplader (100%). 7 uur later was de accu status nog maar 60%. Dit is een drain van bijna 6%/uur. Met de volgende instellingen:
- BT,GPS uit;
- Wifi en mobiel internet aan en netwerk modus op UTMS(voorkeur)/GSM;
- Patroon als beveiliging.

Daarna heb ik het patroon uitgezet en weer ingesteld op vegen. 4 uur later was er maar 7% vanaf gegaan, maar 1,75%/uur. Hierbij waren de instellingen hetzelfde, alleen de patroon uitgezet. Daarnaast was het scherm, zoals te zien altijd uit en de telefoon lag de hele tijd op dezelfde plek. In bovenstaand plaatje zijn de verschillen in drain goed te zien.

Aangezien er veel verschillen waren (misschien nog steeds wel zijn, wordt nu niet echt meer over gesproken) gemeten in drain bij mensen en dit niet iets is waar je meteen aan denkt, leek het me wel handig om dit met jullie te delen. Misschien is dit wel het probleem / de oplossing. Ik zou graag willen weten hoe dit bij jullie is.

Ik snap zelf niet waarom deze drain er is, misschien dat de telefoon niet goed in sleepmode gaat als de beveiliging is ingesteld, ik weet het niet.. Ook weet ik niet of het bij andere soorten beveiligingen dan patroon ook is. Ik zal dit nog testen.

PS ik zit op ICS Hi/KPN firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is niet zo heel vreemd hoor:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-LtL0KIgc588/UDO8HnieBiI/AAAAAAAAAkA/ft8by48Pizs/s720/%255BUNSET%255D.jpg

[ Voor 125% gewijzigd door ArcticWolf op 21-08-2012 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik heb ook een patroon als beveiliging en ik verlies ongeveer 10% tot 20% per nacht met gps, wifi, bt, sync aan met ICS. Mijn nachten variëren van van 6 tot 10u op verschillende locaties qua bereik. Zit nu ergens met een voortdurend wegvallende verbinding en ik ben ongeveer 15 tot 20% kwijt per nacht. Dus normaal voor jou, nee, naar mijn mening niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 11:47:
[...]

Al gekeken of er toevallig nog een ongelezen bericht in je verwijderde berichten map staat?
Dat is inderdaad meestal het probleem. De "nieuwe berichten"-teller telt alle ongelezen berichten in alle mappen ook mee, niet alleen die in de inbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zie idd dat ik een stuk meer screen-on en awake events heb... en toch meer batterij over na 12 uur.
m'n telefoon verbruikt ook maar 10% per nacht als ik hem gewoon aanlaat (alles aan behalve BT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don&#039;t fuck up ma beer!

Beste mede-tweakers,

Ik heb mn xperia S (trouwens de gele vlekken versie nog niet laten repareren omdat ik mn telefoon niet graag mis) net geupdate naar Android 4.0.4 gewoon op de normale manier via pc companion.
Tot nu toe geen problemen gehad met het besturingssysteem, alleen de walkman app werkt ineens niet meer. Dit is heel vervelend aangezien ik met de telefoon ook meteen mijn ipod heb vervangen en er dus vaak muziek op luister.
Op het moment dat ik de muziekspeler aanraak laadt hij even en zegt dan 'Walkman gestopt' met als enige optie OK eronder. De telefoon opnieuw opstarten ed. werkt niet. iemand suggesties?

Oja nog een klein dingetje,
naast het unlock schuifding op het vergrendelde scherm stond er ( bij android 2.3) een schuifje de andere kant op om de telefoon snel en gemakkelijk te laten wisselen tussen stille stand en lawaaistand. Nu staat daarvoor in de plaats een schuifje naar de camera wat op deze telefoon compleet overbodig is aangezien er aan de zijkant al een prima knop waarmee je binnen een seconde ook in de camera app zit. iemand die weet hoe je dit terugzet?

Alvast bedankt:)!

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De cameraschuifknop vervangen kan jammer genoeg niet...

Voor Walkman:
Probeer eens te gaan naar Instellingen > Apps > Alles > WALKMAN. Bij de twee vermeldingen van WALKMAN in die lijst duw je dan op "Nu stoppen" en daarna op "gegevens wissen". Als de app dan nog crashed verwijder je op dezelfde manier in die lijst ook de gegevens van "Mediaopslag". Al die stappen gaan ervoor zorgen dat de databases van zowel Walkman als de volledige mediadatabase opnieuw opgebouwd worden. Het zou kunnen dat je daarna wel je telefoon eens moet herstarten voor er terug media in komt. Door deze stapjes verlies je geen enkel bestand, het is echt alleen de index die helemaal vernieuwd wordt.

Bij het updaten van GB naar ICS gaat er een tooltje van Sony alle databasegegevens converteren van het oude formaat naar het nieuwe formaat. Soms gaan daar wat dingen fout, de gegevens wissen en de database opnieuw laten opbouwen lost dat probleem bijna altijd op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobiasos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10-2014

tobiasos

Don&#039;t fuck up ma beer!

Danku het heeft gewerkt!
Jammer van dat cameraknopje maar ik kan iig weer muziek luisteren :)
Ik startte hem trouwens 2x opnieuw op alleen toen nog geen media, als je de map muziek op de telefoon via de computer opent en hem door windows laat indexeren doet hij het meteen weer ;)

Intel core i5 2500K@4,2/MSI P67A-C45/Geil Blackdragon DDR3@1333/Asus EAH6950@ 920&1500/Crucial Sata-III Real-SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat kan ook ja. Wanneer je je telefoon via MTP aan je PC hangt triggered dat een update van de database. Wanneer er geen veranderingen in het filesystem zijn kan het inderdaad wel zijn dat de telefoon zelf niet gaat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 10:37
ArcticWolf schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:07:
ik zie idd dat ik een stuk meer screen-on en awake events heb... en toch meer batterij over na 12 uur.
m'n telefoon verbruikt ook maar 10% per nacht als ik hem gewoon aanlaat (alles aan behalve BT).
Ik heb het niet erover hoeveel een random battery drain is of over wat normaal of niet is, maar juist over het verschil in verbruik als ik patroon unlock wel of niet aan heb. Een verschil van 4%/uur bij mij.

Als ik patroon unlock aan het is het bijna 6%/uur in standby (wifi aan), dus in 16,6uur is de leeg..
Als ik het uitzet nog maar minder 1,75%/uur in standby en wifi aan, dus zou ik er meer dan 50 uur mee kunnen doen.

De 10% per nacht heb ik dus ook met die patroon uit, maar heb jij ook een unlock beveiliging?
MistaDevine schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 19:01:
Ik heb ook een patroon als beveiliging en ik verlies ongeveer 10% tot 20% per nacht met gps, wifi, bt, sync aan met ICS. Mijn nachten variëren van van 6 tot 10u op verschillende locaties qua bereik. Zit nu ergens met een voortdurend wegvallende verbinding en ik ben ongeveer 15 tot 20% kwijt per nacht. Dus normaal voor jou, nee, naar mijn mening niet.
Oke, dat is best vreemd dan. Ik had gedacht/gehoopt dat daar misschien de drain vandaan kwam bij sommige hier. Ik zal hem nog wel eens opnieuw instellen en dan weer testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Ik heb toch het idee dat het bij mij niet helemaal goed gaat met de batterij. Dit lijkt me niet normaal? Telefoon om een uur of negen van de lader gehaald. Hele dag nauwelijks gebruikt. Paar whatsappjes en in de pauze een beetje surfen (max 15 minuten). Om een uur of 8 stond hij volgens mij op ongeveer 20& daarna heb ik hem een hele tijd aangehad om te whatsappen en wat te surfen, toen ging het dus echt hard (logisch). He gaat me meer om de drain overdag.

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/24yp8ba.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
drav91 schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:11:
Oke, dat is best vreemd dan. Ik had gedacht/gehoopt dat daar misschien de drain vandaan kwam bij sommige hier. Ik zal hem nog wel eens opnieuw instellen en dan weer testen.
Dat ik er geen last van heb wil nog niet betekenen dat het daar niet aan ligt hè. Android is nog verre van volmaakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Als ik die problemen allemaal zo lees wacht ik nog even met de nieuwe aankoop van de P of misschien toch de C. Wat betreft die foto's welk toestel is nou beter? En ik meende te herinneren dat de S ook beginnersproblemen had met ICS. Zitten nog wat kinderziektes is. Is ook niet voor niks vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:35
Wat vinden jullie hiervan? http://www.androidcentral...rce=ac&utm_medium=twitter Goed nieuws hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met mijn laptop op windows 8 , maar SUS werkt hier niet op met de huidige versie van SUS.

iemand de laatste versie als download van sus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kijk eens in het root topic... of een pagina terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
SaN schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 22:54:
Ik heb toch het idee dat het bij mij niet helemaal goed gaat met de batterij. Dit lijkt me niet normaal? Telefoon om een uur of negen van de lader gehaald. Hele dag nauwelijks gebruikt. Paar whatsappjes en in de pauze een beetje surfen (max 15 minuten). Om een uur of 8 stond hij volgens mij op ongeveer 20& daarna heb ik hem een hele tijd aangehad om te whatsappen en wat te surfen, toen ging het dus echt hard (logisch). He gaat me meer om de drain overdag.

[afbeelding]
Kijk eens of location history aanstaat bij maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:20:
ik zit met mijn laptop op windows 8 , maar SUS werkt hier niet op met de huidige versie van SUS.

iemand de laatste versie als download van sus?
Denk eraan dat je de nieuwste versie van Java eerst moet installeren. Probeer ook eens om dan de setup in compatibiliteitsmodus voor Windows 7 te draaien (rechtermuis -> eigenschappen -> compatibiliteit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:25:
[...]

Denk eraan dat je de nieuwste versie van Java eerst moet installeren. Probeer ook eens om dan de setup in compatibiliteitsmodus voor Windows 7 te draaien (rechtermuis -> eigenschappen -> compatibiliteit).
helpt allemaal niks.

tis wachten op een versie van sus die ook voor windows 8 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Kan het zijn dat je bij ICS nu altijd je foto's moet bijsnijden als je die wilt instellen als achtergrond of inlock?
Was met GB volgens mij niet zo.. Of heb ik dat mis?

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met GB is het iig wel zo. Foto's die ik instel als achtergrond worden ook altijd opgeblazen omdat ze over alle ''slides'' van de homescreen worden verdeeld. Geen idee of dit anders kan.

Verwijderd

Wat mij opvalt in ICS (de nieuwste versie) dat mijn 3G verbinding plotsklaps uitvalt en niet meer online komt totdat ik de telefoon helemaal uitzet. Dit is vooral te merken als ik Wifi aan heb gehad en ik de wifi module uitzet. Daarna is het een ramp totdat ik herstart. Iemand die dit bekend voorkomt?

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 10:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:01:
Wat mij opvalt in ICS (de nieuwste versie) dat mijn 3G verbinding plotsklaps uitvalt en niet meer online komt totdat ik de telefoon helemaal uitzet. Dit is vooral te merken als ik Wifi aan heb gehad en ik de wifi module uitzet. Daarna is het een ramp totdat ik herstart. Iemand die dit bekend voorkomt?
Ik zou zeggen lees even terug..

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 12:28:
[...]

helpt allemaal niks.

tis wachten op een versie van sus die ook voor windows 8 is.
Vreemd dat het bij jou niet werkt, bij mij prima op W8 :)

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:22

SaN

Cyleo schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 11:43:
[...]

Kijk eens of location history aanstaat bij maps.
Staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
Verwijderd schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 12:01:
het is bij mij eigenlijk de laatste tijd juist niet meer voorgekomen? meer mensen dat opgevallen? of nog steeds iedereen veel last van?

overigens heb ik nu ook gele vlekken, en ze gaan niet meer weg :( buhuhu :'(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
fabstar81 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:33:
[...]

het is bij mij eigenlijk de laatste tijd juist niet meer voorgekomen? meer mensen dat opgevallen? of nog steeds iedereen veel last van?
Nu je het zegt... inderdaad...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 10:53
Masegate schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:42:
[...]

Nu je het zegt... inderdaad...
Dagelijks nog steeds! Hebben jullie iets aangepast?

12W16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 11:14
bij mij ook nog steeds dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
niets veranderd hier. dacht eigenlijk dat er stiekem een update naar binnen was gekomen. maar na ICS is toch niets meer vrijgekomen?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ik heb nu bij KPN de APN verandert naar internet en het APN type op default gezet en dat lijkt voorlopig (nu 2 dagen) zijn werk beter te doen. Ik ben nog wat terughoudend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Er is niks meer uit gekomen dat klopt inderdaad, ik heb er eigenlijk niet zo op gelet of het werkt of niet thuis heb ik hem altijd op wifi en ik gebruik internet niet zo heel veel op mijn telefoon zal het even in de gaten houden, maar ga morgen naar Italie en daar staat data natuurlijk zoiezo uit :) nou ja ls ik beslis geen travel en surf ding te nemen.

Ben wel ontzettend blij dat ik hem weer terug heb, zo fijne telefoon :D. Straks eens proberen of ik hem ook met mijn tv remote kan besturen denk het wel want hij heeft HDMI cec dus dat zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Net een weekje naar Belgie geweest en daar stond natuurlijk data uit en deed ik veel minder met mijn telefoon. Na 3 dagen had ik nogsteeds rond de 60 % accu over, hierdoor kun je meteen zien hoeveel stroom die 3G/data verbinding eigenlijk gebruikt in je toestel...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
Ik wil mijn SXS rooten, maar ik zit nog op 2.3.7, als ik deze root en ik doe de update later naar ICS, moet ze dan opnieuw geroot worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:54:
Ik wil mijn SXS rooten, maar ik zit nog op 2.3.7, als ik deze root en ik doe de update later naar ICS, moet ze dan opnieuw geroot worden ?
Nee, bootlocker unlocken en je kan altijd je telefoon rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft dan alleen maar een prerooted ICS firmware te flashen, of even een ICS kernel met auto-root via fastboot.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
als ik mijn SXS root nu op 2.3.7 en ik wacht op de officiële release van sony voor ICS....lukt dat ? Zonder opnieuw te moeten rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
als ik kijk naar de update via pc compagnion zie ik staan...

Up to date?

Make sure your device has the latest software so you can enjoy optimal performance and all of its features.

Latest available software: 6.1.A.0.452
Release date: 2012-06-21

How to find your device’s current software version:
Settings -> About phone -> Build number / version

Op mijn device zie ik staan 6.0.A.3.75

waarom zegt pc compagnion dat mijn device up to date is ??
ook met SUS zegt het dat mijn device up to date is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Belgisch toestel? Die zitten nog niet allemaal op ICS.
Volg de stappen in de tweede post van dit topic en je hebt direct de nieuwste versie!

Maandag komt er trouwens een grote globale bugfix-update voor de S, versienummer waar zowel op XDA als hier nog niets over werd gezegd afaik, en ik mag niet echt zeggen welke :P maar het is de moeite! 6.1.A.2-branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:01:
Maandag komt er trouwens een grote globale bugfix-update voor de S, versienummer waar zowel op XDA als hier nog niets over werd gezegd afaik, en ik mag niet echt zeggen welke :P maar het is de moeite! 6.1.A.2-branch.
;)

Goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Word die fix weer regio voor regio uitgerold, of compleet in één keer voor alles ?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:06:
Word die fix weer regio voor regio uitgerold, of compleet in één keer voor alles ?
Firmware is nooit in één keer.

Maandag komt waarschijnlijk voor een groot deel van de regio's de nieuwe software ineens, er zal wel snel een .ftf zijn. In Nederland is het meestal een weekje of twee na de eerste release, maar het zou nu wel eens gewoon ineens mee kunnen zijn. Daar heb ik geen details over in ieder geval.

Veel meer uitleg over het proces kan ik niet meer geven, maar het is meer heen-en-weer-gewacht dan je denkt, en vertragingen zijn zelden de fout van Sony zelf maar bijna altijd van ofwel de regionale teams ofwel de operatoren (zelfs voor sommige toestellen zonder branding hebben de operatoren toch hun zegje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Er is dus ook nog geen changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:13:
Er is dus ook nog geen changelog?
Sony geeft geen officiële (volledige) changelogs, nooit. Maar het zijn bugfixes voor verschillende bekende problemen, dat is het enige wat ik weet... Het is een minor version, dus het zijn véél bugfixes maar geen nieuwe functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nope, een nieuwere! Die van dat topic is wel de certificatie van de nieuwe, maar die 2.34 komt nooit uit. Welke de nieuwe exact is kan/mag ik niet echt zeggen, je zal het wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit nieuwsgierigheid wil ik graag weten of de officieele android 4.0 al is uitgerold in Nederland voor de Sony Xperia S .
Ik lees graag jouw antwoord .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:21:
Uit nieuwsgierigheid wil ik graag weten of de officieele android 4.0 al is uitgerold in Nederland voor de Sony Xperia S .
Ik lees graag jouw antwoord .
al 1,5 maand geleden... 8)7

edit:
2 maanden zelfs (tis al laat :p)

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 26-08-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Volgens mijn neefje is er inmiddels een CM10 fxp135 rom beschikbaar op basis van Jelly Bean en die zou helemaal werken.

Kan iemand besvestigen dat de problemen met de camera en audio zijn opgelost in die rom?
Verdere informatie is ook welkom... Ti's een mooie dag om even met de SXS te rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo-Puppy schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:35:

Verdere informatie is ook welkom... Ti's een mooie dag om even met de SXS te rommelen.
:+

[ Voor 33% gewijzigd door ArcticWolf op 26-08-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:02

KL643

beeldaandemuur

Turbo-Puppy schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:35:
Ti's een mooie dag om even met de SXS te rommelen.
En een mooie dag om het topic over CM10 een beetje door te spitten op XDA :+

Edit: en voor vagen over custom roms

[Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's

[ Voor 17% gewijzigd door KL643 op 26-08-2012 11:49 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://ul.to/f/piswat

CM10 FXP135

edit:
er zit GEEN camera in... niet eens de app is available :'(

en ik zie nu pas dat dit het normale topic is 8)7

[ Voor 69% gewijzigd door ArcticWolf op 26-08-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
Als die globale bugfix uit komt maandag zal het wel niet voor mijn toestel zijn...ik wacht trouwens nog steeds op de officiële update van ICS door sony....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reventon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:08:
Als die globale bugfix uit komt maandag zal het wel niet voor mijn toestel zijn...ik wacht trouwens nog steeds op de officiële update van ICS door sony....
Zoals ik dus al zei, volg gewoon de stapjes in de tweede post van dit topic en je hebt direct ICS én dan zit je mee op onze updateplanning.
Pagina: 1 ... 20 ... 49 Laatste