Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Met een uurtje is die wel vol en brand er ook een groen lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gai
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-01 12:06

Gai

Als ik de experia s oplaad en gebruik voor navigatie maar ook bij thetering dan lijkt de batterij toch langzaam leeg te lopen, bij thetering gebruikt ik trouwens de meegeleverde oplader.
kent iemand dit verschijnsel ?

Groet Gai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:04
Ik had na de update naar ICS wat problemen met het synchroniseren van mijn contacten. Contacten stonden er vaak 3 of meer keren onder elkaar (van Facebook, telefoongeheugen, linkedin, skype, gmail, etc) en werden dus niet gemerged.

Aan de hand van deze post heb ik het echter weer werkend gekregen:
http://androidforums.com/...k-google.html#post2469767

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ArcticWolf schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 19:13:
[...]

je kan bij instellingen > data kijken of het toestel mobiel internet heeft gebruikt, anders is het echt onmogelijk. Daarnaast is rood geen signaal, grijs 2g, geel 3g en groen hsdpa. Bellen kan tegenwoordig ook over 3g/hsdpa gaan naar mijn weten.. heb je wel betere spraakkwaliteit maar kost voor de rest geen data.
Ik heb daar inderdaad naar gekeken en er stond 0,00 B gebruikt :X
Vandaag overgegaan naar andere provider en thuis op wifi gezet. Nog steeds netwerksignaal in de grafiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
Zoals eerder al gezegd werd, dit gaat gewoon om het GSM netwerk, waarmee je belt en sms't. Hierover hoef je je dus geen zorgen te maken ;-)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
Bots van nova launcher overgestapt naar apex launcher... Erg fijn met oa hd widgets en holo Lockscreen =jellybean Lockscreen. Werkt lekker allemaal :)

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:22
Gai schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 20:54:
Als ik de experia s oplaad en gebruik voor navigatie maar ook bij thetering dan lijkt de batterij toch langzaam leeg te lopen, bij thetering gebruikt ik trouwens de meegeleverde oplader.
kent iemand dit verschijnsel ?

Groet Gai
Het is vrij normaal dat de telefoon tijdens navigatie meer energie verbruikt dan dat hij binnen krijgt.
Het scherm gebruikt verreweg de meeste energie. Je kan proberen om de helderheid ervan te verlagen. Wat ik meestal doe is het scherm uitzetten tijdens navigatie. En ik zet het scherm aan wanneer ik het echt nodig heb. (dus als je ergens rijdt waar je de weg echt niet kent) Ik heb gemerkt dat je telefoon de accu weer oplaadt gedurende de periode dat je scherm uitstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ook aan je autolader liggen. Heb in het P topic hier al een vraag over gesteld.
Er zijn laders met een output van 500 ,700 en 1000ma in omloop. 500 is te weinig icm navigatie en scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:02:
Kan ook aan je autolader liggen. Heb in het P topic hier al een vraag over gesteld.
Er zijn laders met een output van 500 ,700 en 1000ma in omloop. 500 is te weinig icm navigatie en scherm.
Die ervaring heb ik intussen ook, helaas. Gelukkig had ik mijn tomtom ook nog in de auto liggen :X

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:56
Ha, ik krijg nu voor het eerst de melding dat er een update is: 6.1.A.0.452 (generic)

Ik weet, dit is ICS maar door alle berichtgevingen ben ik "angstig" om het te installeren. Vooral 3G en wifi problemen weerhoud mij hier van.
Ik ben vanaf het begin zeer tevreden over deze telefoon, alles loopt snel en vloeiend en wil dit niet om zeep helpen.
Is er iemand die mij kan overtuigen om wel de installatie te doen of is het beter (lang) te wachten op JB ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Mijn persoonlijke mening is dat ICS meer goeds aan de tafel brengt dan dat het dingen fout doet. Ik heb weinig last van het 3g probleem, ongeveer 1x in de 3 dagen en er zijn voldoende mensen die er geen last van hebben. Daarnaast vind ik ICS persoonlijk soepeler draaien (ik heb wel een factory reset gedaan, ik houd niet van resten naar zo'n grote update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Gewoon doen, ics heeft idd meer voordelen dan nadelen. Ik heb wel af en toe last van minder bereik maar ik irriteer me er niet zo meer aan. Met bellen en whatsappen heb je er sowieso geen last van, meer met Internet af en toe. Er zal ook vast wel een update komen. Met de stock launcher blijft ie af en toe ook hangen maar met de apex launcher heb ik er nog geen last van gehad. Hoe t kan weet ik niet, maar ben er blij mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-09 10:53
randy_e schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 21:14:
Gewoon doen, ics heeft idd meer voordelen dan nadelen. Ik heb wel af en toe last van minder bereik maar ik irriteer me er niet zo meer aan. Met bellen en whatsappen heb je er sowieso geen last van, meer met Internet af en toe. Er zal ook vast wel een update komen. Met de stock launcher blijft ie af en toe ook hangen maar met de apex launcher heb ik er nog geen last van gehad. Hoe t kan weet ik niet, maar ben er blij mee
Zou hem ook updaten, veel meer verbeteringen.
Ik gebruik veel WIFI en dit gaat opzich goed, soms is het bereik wat minder. Data valt wel dagelijks weg..Reboot is de oplossing hiervoor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Ik heb juist weer heel weinig problemen met de dataverbindingen. Heb dit tot nu toe 1 keer gehad nadat ik wifi gebruikt heb voor downloaden van kaarten voor mijn offline navigatie, gebruik verder thuis nooit wifi.

Buiten die problemen om is het zoals bovenstaande reactie al zegt zeker aan te raden naar ICS te gaan, aangezien de algehele performance van de telefoon en ook de accu behoorlijk vooruit gaan :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanputten80 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Zou hem ook updaten, veel meer verbeteringen.
Ik gebruik veel WIFI en dit gaat opzich goed, soms is het bereik wat minder. Data valt wel dagelijks weg..Reboot is de oplossing hiervoor helaas.
daar heb ik ook nog steeds last van :( je weet ook nooit wanneer die is uitgevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook zeer blij met de ics update alleen wel steeds mijn 3g data kwijt reboot is de enige oplossing!
hoogst irritant als je veel onderweg bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Welke versie draaien jullie dan? Ik heb er (voor zover ik kan zien) nog geen last van gehad met de Zwitserse ICS rom die destijds in de topicstart stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Laatste tijd ineens het probleem dat op het unlock scherm staat dat ik ongelezen mail heb, wat toch echt niet het geval is :/ Had ik in GB en nu ook in ICS :/

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Hmm, viel me gisteren opeens op.

Ik heb stock ICS en zodra ik mijn lockscreen voor me heb, is het mogelijk de notification bar omlaag te pullen. (Waardoor je uiteindelijk toch nog dingen kunt starten en van lock af kunt gaan.)

Is dit een bug of een feature in Android zelf? Of komt dit door Sony?
Vind het nogal onlogisch namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik draai .453 Generic UK. maar ik had het ook met .452 en MIUI en met verschillende kernels ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Dweebus schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:37:
Hmm, viel me gisteren opeens op.

Ik heb stock ICS en zodra ik mijn lockscreen voor me heb, is het mogelijk de notification bar omlaag te pullen. (Waardoor je uiteindelijk toch nog dingen kunt starten en van lock af kunt gaan.)

Is dit een bug of een feature in Android zelf? Of komt dit door Sony?
Vind het nogal onlogisch namelijk..
Hoort bij ics... Ik persoonlijk vind dat retehandig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Kan je trouwens met een andere launcher afzetten, weet niet of dat ook bij de stock launcher kan trouwens... Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19:57
Damian schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:34:
Laatste tijd ineens het probleem dat op het unlock scherm staat dat ik ongelezen mail heb, wat toch echt niet het geval is :/ Had ik in GB en nu ook in ICS :/
Hier heb ik ook last van. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Zo... Heb net een xperia P besteld , ben benieuwd hoe die loopt op ICS.
Gisteren in de winkel had ik heb idee dat die alles vlotter afhandelde dat mijn S op de meest brakke CH_ICS rom.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
ICS is vooralsnog niet uit voor de Xperia P, dat je het even weet :). En ik denk dat dat ook nog wel wat weken gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Maakt niet uit... Overigens wel raar dat die er nog niet is.
Was in ieder geval wel van om m'n S voorlopig maar eens terug te flashen naar GB want
Ik vind de 2 roms die ik tot nu geprobeerd heb allebij dramatisch slecht.

Op de 1 of andere manier vond ik de media programma's interface van GB ook mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Damian schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 10:34:
Staat hier al meerdere malen een oplossing voor aangegeven in dit topic.

Overigens vandaag mijn S terug gekregen van RMA, wat een verheerlijking na een weekje met een HTC Legend. Viel mij wel direct op dat het nieuwe scherm een stuk geler is, al lijkt dit weg te trekken naarmate die langer in gebruik is (hij oogt nu al een stuk witter, ik hoop dat het nog even doorzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 02:13:
[...]

Overigens vandaag mijn S terug gekregen van RMA, wat een verheerlijking na een weekje met een HTC Legend. Viel mij wel direct op dat het nieuwe scherm een stuk geler is, al lijkt dit weg te trekken naarmate die langer in gebruik is (hij oogt nu al een stuk witter, ik hoop dat het nog even doorzet).
Dat is niet je scherm dat minder geel wordt maar je hoofd dat minder geel ziet ;) Is perfect normaal, na een tijdje merk je het gewoon niet meer, dus wat maakt het dan ook uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
AmbroosV schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 02:27:
[...]

Dat is niet je scherm dat minder geel wordt maar je hoofd dat minder geel ziet ;) Is perfect normaal, na een tijdje merk je het gewoon niet meer, dus wat maakt het dan ook uit :)
Zeker wel dat er verschil is, daar durf ik mijn geld op in te zetten ;) Heb het namelijk direct vergeleken met het tijdelijke toestel (de legend) en vandaag nog eens en het is minder geworden. De rek lijkt er nu wel uit, hij is nu misschien nog een tintje te geel, maar nu is die legend ook wel erg blauw wit. Maar het zal ongetwijfeld wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Cyleo schreef op zaterdag 04 augustus 2012 @ 02:13:
[...]

Activesync verhaal was uiteraard geen oplossing, gezien mijn provider geen Exchange draait, verder stonden de aangegeven mailtjes inderdaad als ongelezen in de prullenbak ;) Daar maar weggehaald dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik probeer de laatste update van Sony Xperia S uit te voeren via de Sony PC Companion.

Ik druk op update, dan wordt de telefoon door de software afgesloten en kan het programma de telefoon niet vinden, wat mij logisch lijkt omdat hij uit staat. Vervolgens zegt de software zet je telefoon uit. Wacht 5 seconden en sluit de usb kabel aan en druk op volume naar beneden. Software kan nog steeds de telefoon niet vinden.

Geen idee waarom updaten zo onhandig moet gaan. Vorige keer had ik daar ook al last van. Waarom moet hij in godsnaam uit voor het updaten? Nogal logisch dat de pc hem niet ziet als hij uit staat.

Waarom werkt het niet gewoon zoals bij elke telefoon door op update te drukken en dat dan alles voor je gedaan wordt inplaats van zo omslachtig?

Wat doe ik verkeerd?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Morgen ga ik me telefoon maar eens aanbieden bij de T-mobile winkel, want die gele vlek word nou toch wel erg groot het begint te vervelend te worden. Ben benieuwd wat ze zeggen heb hem niet unlocked (wel code aangevraagd maar dat is het) dus zo wel goed moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 19:55:
Ik probeer de laatste update van Sony Xperia S uit te voeren via de Sony PC Companion.

Ik druk op update, dan wordt de telefoon door de software afgesloten en kan het programma de telefoon niet vinden, wat mij logisch lijkt omdat hij uit staat. Vervolgens zegt de software zet je telefoon uit. Wacht 5 seconden en sluit de usb kabel aan en druk op volume naar beneden. Software kan nog steeds de telefoon niet vinden.

Geen idee waarom updaten zo onhandig moet gaan. Vorige keer had ik daar ook al last van. Waarom moet hij in godsnaam uit voor het updaten? Nogal logisch dat de pc hem niet ziet als hij uit staat.

Waarom werkt het niet gewoon zoals bij elke telefoon door op update te drukken en dat dan alles voor je gedaan wordt inplaats van zo omslachtig?

Wat doe ik verkeerd?
Wanneer je toestel iets onverwachts doet krijgt PC Companion het altijd moeilijk om nog updates te doen. Probeer de update eens met Sony Update Service ipv PC Companion.

(linkje naar Sony Update Service: http://www.sonymobile.com/global-en/tools/update-service/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coollie
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Vraagje:

Heb sinds enkele dagen dit toestel en mijn contacten gewoon van de sim-kaart naar het toestel overgezet.
Tot daar alles ok, echter bij contact staat helemaal bovenaan bij "Mijzelf" (mijn eigen gsm-nummer dus) gewoon een ander gsm-nummer. Ik kan het niet verwijderen of aanpassen. Nog iemand die dit heeft voorgehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coollie schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 00:49:
Vraagje:

Heb sinds enkele dagen dit toestel en mijn contacten gewoon van de sim-kaart naar het toestel overgezet.
Tot daar alles ok, echter bij contact staat helemaal bovenaan bij "Mijzelf" (mijn eigen gsm-nummer dus) gewoon een ander gsm-nummer. Ik kan het niet verwijderen of aanpassen. Nog iemand die dit heeft voorgehad ?
Dat nummer is rechtstreeks ingelezen vanaf je SIM-kaart. Mijn SIM heeft helemaal geen nummer geregistreerd, het contact "Mijzelf" is gewoon leeg (maar het bestaat wel). De meeste operatoren gebruiken SIM's zonder nummer.

Er zijn echter operatoren die aan elke SIM standaard een telefoonnummer toekennen. Wanneer die SIM dan wordt ingezet als een nieuw abo of een nieuwe herlaadkaart wordt dat nummer gebruikt. Wanner die SIM echter gebruikt wordt als een swap voor een defecte/verloren SIM, nummeroverdracht of technologieverandering (SIM > MicroSIM) wordt het identificatienummer voor die SIM in het systeem van de operator wel gelinked aan het nieuwe nummer, maar de SIM zelf wordt niet aangepast. Dat zorgt er dus voor dat een ongebruikt nummer op de SIM blijft staan als het lijnnummer.

In België werkt alleen BASE met dit systeem, in Nederland weet ik het niet. Wat ik je wel kan zeggen is dat er geen mogelijkheid is om het aan te passen. Vragen of je operator je SIM swapped kan helpen (je zegt dat hij defect is bvb), maar afhankelijk van waarmee ze swappen kan het zijn dat er gewoon een ander onjuist nummer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Worden SIM-kaartjes dan hergebruikt? Op zich goed ihkv materiaal enzo maar het gaat toch nergens over dat er zo verkeerde nummers rond blijven gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:40

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Misschien bij nummerportering? Krijg je eerst een nieuwe sim met je tijdelijke nummer. Op een gegeven moment, wordt je eigen nummer hier aan gekoppeld.

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmm hoop dat je geen pakbon of iets dergelijks nodig heb om telefoon aan te melden voor reperatie want die heb ik volgens mij niet meer lost tijdens verhuizen, maar goed merk het wel hoop dat ze hem fixen anders zit ik 2 jaar tegen die gele vleken aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coollie
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
AmbroosV schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 01:09:
[...]

Dat nummer is rechtstreeks ingelezen vanaf je SIM-kaart. Mijn SIM heeft helemaal geen nummer geregistreerd, het contact "Mijzelf" is gewoon leeg (maar het bestaat wel). De meeste operatoren gebruiken SIM's zonder nummer.

Er zijn echter operatoren die aan elke SIM standaard een telefoonnummer toekennen. Wanneer die SIM dan wordt ingezet als een nieuw abo of een nieuwe herlaadkaart wordt dat nummer gebruikt. Wanner die SIM echter gebruikt wordt als een swap voor een defecte/verloren SIM, nummeroverdracht of technologieverandering (SIM > MicroSIM) wordt het identificatienummer voor die SIM in het systeem van de operator wel gelinked aan het nieuwe nummer, maar de SIM zelf wordt niet aangepast. Dat zorgt er dus voor dat een ongebruikt nummer op de SIM blijft staan als het lijnnummer.

In België werkt alleen BASE met dit systeem, in Nederland weet ik het niet. Wat ik je wel kan zeggen is dat er geen mogelijkheid is om het aan te passen. Vragen of je operator je SIM swapped kan helpen (je zegt dat hij defect is bvb), maar afhankelijk van waarmee ze swappen kan het zijn dat er gewoon een ander onjuist nummer komt.
Ok, bedank Ambroos, ben via nummeroverdracht naar Mobile Vikings (Base dus) overgestapt dus dat zal het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien een ftf (image) van de Hi ICS (1257-0954)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Heeft iemand ervaring met de serviceafdeling van T-Mobile? Ik dacht eerst geen last te hebben van de gele vlekken, maar merk nu dat ik er soms toch last van heb :(

Hoe lang ben je je toestel dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:56
Op aanraden van een aantal van hier heb gisteren ook de ICS update gedaan. Best lekker moet ik zeggen!

Ik wilde eerst een back-up maken met PC-Companion maar dat weigert dit programma gewoon :(. (dan maar zonder backup) Wel geupdate met SUS zoals hierboven al is gemeld, werkt goed.

Gelukkig geen wifi of 3G problemen, menu is smooth, foto gallerij is handig etc.
O, en sprookjesbos is nu even mijn achtergrond :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 16:47:
Heeft iemand misschien een ftf (image) van de Hi ICS (1257-0954)?
Ja, ik heb die gemaakt toen ik ging updaten. Als het nog kan en het me lukt zal ik deze straks op xdafileserver zetten.

Edit: Ik wilde hem er net uploaden, maar zie al dat die gewoon al op de xdafileserver staat (KPN=Hi): http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS

[ Voor 28% gewijzigd door drav91 op 06-08-2012 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:09

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Sherlock schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 17:05:
Heeft iemand ervaring met de serviceafdeling van T-Mobile? Ik dacht eerst geen last te hebben van de gele vlekken, maar merk nu dat ik er soms toch last van heb :(

Hoe lang ben je je toestel dan kwijt?
Twee weken geleden op maandag op de post gedaan. Woensdag is die in behandeling genomen. En afgelopen zaterdag kreeg ik een brief dat het wat langer gaat duren en ze hopen het binnen 2 weken te kunnen repareren. Dus het lijkt er op dat het een maand gaat duren... Lekkere service dus.

iemand iets leuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Via een andere winkel was mijn telefoon 2 weken onderweg. Helaas kon hij direct retour na nieuwe problemen onstaan door de reparatie ;(
thealterego1 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 18:00:
[...]

Twee weken geleden op maandag op de post gedaan. Woensdag is die in behandeling genomen. En afgelopen zaterdag kreeg ik een brief dat het wat langer gaat duren en ze hopen het binnen 2 weken te kunnen repareren. Dus het lijkt er op dat het een maand gaat duren... Lekkere service dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17

Freak187

geen

Weet iemand of het volgende werkt?

Sony Xperia met een normale 3,5 to 3,5 audio jack verbinden met m'n 10-jaar oude autoradio met AUX-in ingang? Zodat ik m'n MP3's gewoon over de radio luidsprekers kan laten gaan?

Het is allemaal lekker low-tech, maar heb geen zin om last minute een nieuwe autoradio te kopen, als dit ook gewoon werkt.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Freak187 schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:21:
Weet iemand of het volgende werkt?

Sony Xperia met een normale 3,5 to 3,5 audio jack verbinden met m'n 10-jaar oude autoradio met AUX-in ingang? Zodat ik m'n MP3's gewoon over de radio luidsprekers kan laten gaan?

Het is allemaal lekker low-tech, maar heb geen zin om last minute een nieuwe autoradio te kopen, als dit ook gewoon werkt.
Gaat prima werken, deed ik in de auto van me vriendin ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal.
Einde van de maand mag ik een nieuwe telefoon gaan uitzoeken.

Bijna iedereen die ik ken zweert bij iPhone of Samsung. Maar ik wil ze beide liever niet.
Ik wil iets anders dan wat iedereen heeft.
Ik lees hier wat problemen met de Sony xperia s, maar ik lees bij bv. Samsung ook dat er mensen met problemen zijn.

Wat is nu wijsheid?>
Op basis van de ervaringen hier... kan iemand mij een advies geven?
Samsung, iPhone of Sony?

Groet,
Roos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik werk bij The Phone House en wij verkopen ongeveer alle toestellen. Wat ik merk is dat het eigenlijk vrij gelijk loopt. Met iPhone's zijn er weinig problemen, bij Sony en Samsung is het ongeveer gelijk. Wat ik wel merk is dat het bij Sony meestal problemen zijn die op te lossen zijn met nieuwe software (of problemen die opgelost zouden worden met nieuwe software). Bij Samsung's zijn het meestal echte hardwareproblemen. Qua kwaliteit moet je in ieder geval geen van de twee uitsluiten, neem gewoon wat je het meest aanstaat qua features, design, prijs, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn S zit nu alweer op de helft van zijn levensduur. Merk dat altijd ook wel want laat hem wat vaker vallen. ( weer de onderkant in stukken. Acro S was beter voor mij geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Damian schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 20:29:
[...]

Gaat prima werken, deed ik in de auto van me vriendin ook altijd.
Helaas is de uitgangsimpedantie van een willekeurig mobiel apparaat zonder tussenversterker meestal niet echt voldoende. Dat betekent dat je weliswaar geluid zult krijgen maar waarschijnlijk wel veel te zacht. Dat wordt het volume van de autoradio opkrikken en weer terugschroeven voordat je weer naar radio overschakelt anders is het schrikken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 15-09 15:22
Kunnen de mensen met een bluetooth headset iets voor mij checken?

Ik heb zelf de MW600. En gebruik niet de walkman app voor muziek maar Mixzing.
Toen ik nog Gingberbread had kon ik Mixzing starten en stoppen via de play/pauze knop op de headset. Ik heb gemerkt dat die knop niet meer werkt sinds ICS. Deze button werkt wel met de walkman app. (dus het is geen hardware fout) De overige buttons (volume/forward/back) werken wel goed met mixzing.

Kunnen mensen die een bluetooth headset hebben en een andere muziek app gebruiken dan de standaard walkman app dit checken? ik heb echt geen idee waar dit door veroorzaakt wordt. Denk dat Sony iets heeft aangepast in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
klopt het dat je alleen met de originele USB kabel kan updaten?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
okay beetje jammer dat ik pakbon nodig had om hem voor reperatie aan te kunnen leveren bij de winkel, maar goed als goed is word er een nieuwe pakbon verstuurd aangezien ik de oude kwijt ben na verhuizing. hoop dat ik hem dan nog optijd terug heb voor van mij vakantie 25 aug maar betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15-09 16:30
fabstar81 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:18:
Zou opzich met andere kabels ook wel moeten werken, maar
Persoonlijk zou ik het wel met de originele kabel doen, aangezien ik merk dat die i.c.m. de SxS sneller werkt dan de gemiddelde kabel.
Dit merkte ik vooral toen ik films overzette, ging met de originele kabel een stuk sneller dan met een originele Samsung lader van mijn vorige telefoon

[ Voor 0% gewijzigd door TiesB op 07-08-2012 10:23 . Reden: Typo ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:21:
okay beetje jammer dat ik pakbon nodig had om hem voor reperatie aan te kunnen leveren bij de winkel, maar goed als goed is word er een nieuwe pakbon verstuurd aangezien ik de oude kwijt ben na verhuizing. hoop dat ik hem dan nog optijd terug heb voor van mij vakantie 25 aug maar betwijfel het.
Hmm bijzonder...
Ik heb ooit bij de T-Mobile shop hier in Enschede mijn SxS ingeleverd met problemen met de camera, en dit kon gewoon zonder enige bon, doos of iets dergelijks. Alleen de telefoon, mocht zelfs het achterkantje zelf bewaren :? :D
Maar wel mooi dat het uiteindelijk wel goed komt :)

[ Voor 0% gewijzigd door TiesB op 07-08-2012 10:27 . Reden: Typo, alweer... ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
TiesB schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:26:
[...]

Hmm bijzonder...
Ik heb ooit bij de T-Mobile shop hier in Enschede mijn SxS ingeleverd met problemen met de camera, en dit kon gewoon zonder enige bon, doos of iets dergelijks. Alleen de telefoon, mocht zelfs het achterkantje zelf bewaren :? :D
Maar wel mooi dat het uiteindelijk wel goed komt :)
Had je telefoon ook in die winkel gehaald? Als dat zo is dan heb je geen pakbon nodig, als je hem via internet besteld heb bij t-mobile dan willen ze dat blijkbaar wel. Maar goed krijg hem binnen in leveren voor de gele vlekken en hopen dat ze hem fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiesB
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:31:
[...]

Had je telefoon ook in die winkel gehaald? Als dat zo is dan heb je geen pakbon nodig, als je hem via internet besteld heb bij t-mobile dan willen ze dat blijkbaar wel. Maar goed krijg hem binnen in leveren voor de gele vlekken en hopen dat ze hem fixen.
Aah oke dan zit daar gok ik idd verschil in, sorry :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

WeAreLegion schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:31:
[...]
Krijg je dan een refurbished toestel terug, of wordt het scherm vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Sherlock schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:53:
[...]

Krijg je dan een refurbished toestel terug, of wordt het scherm vervangen?
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik laat het wel weten hier natuurlijk wat ze er mee gedaan hebben, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat ze er mee doen als die vlekken maar weg zijn rest van toestel doet het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Ik heb mijn toestel een keertje laten vallen (niet van erg hoog) en daardoor zitten er wat minieme plekjes op de hoekjes. Aan het toestel zelf merk je echt helemaal niks (is intussen al meer dan 2 maanden geleden) maar als je een refurbished toestel terug zou krijgen heb je ook nog kans dat dat er niet eens op zit.

Als het niet zo is dan is het ook geen probleem natuurlijk (=eigen schuld) maar het zou leuk zijn. Eerst maar eens een vervangend toestel scoren, voordat ik de molen in ga met dat ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb gelukkig mijn oude android toestel nog, dus dat ik hem even kwijt ben maakt niet zo heel veel uit :) maar zou hem wel graag mee nemen op vakantie, maar goed eerst wachten tot ik die neiuwe pakbon binnen heb en dan gelijk naar t-mobile winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:17

Freak187

geen

fabstar81 schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 10:18:
usb = usb

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:32:
Geen idee, eerlijk gezegd. Ik laat het wel weten hier natuurlijk wat ze er mee gedaan hebben, het maakt me eigenlijk niet zoveel uit wat ze er mee doen als die vlekken maar weg zijn rest van toestel doet het prima.
Ik heb de mijne vorige week zaterdag afgegeven voor reparatie aan het scherm, dus ik hoop m deze week terug te hebben. Ik laat wel weten of het een refurbished toestel is. Mijn eigen toestel zag er nog goed uit, want die zat altijd in een sleeve, dus ik hoop dat degene die ik terug krijg er toch ook minimaal zo goed uit ziet.
Ik mocht het klepje ook bijhouden trouwens :p

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 07-08-2012 12:20 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt drav91, ik dacht dat het toch een apparte versie was van Hi. Maar nu ik die KPN versie heb geinstalleerd merk ik dat bij toestenbord>spellingscontrole settings alleen een zwart scherm krijg. Iemand anders met dezelfde ervaring? of is er iets fout gegaan op mijn toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Laatst online: 15-09 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 15:01:
bedankt drav91, ik dacht dat het toch een apparte versie was van Hi. Maar nu ik die KPN versie heb geinstalleerd merk ik dat bij toestenbord>spellingscontrole settings alleen een zwart scherm krijg. Iemand anders met dezelfde ervaring? of is er iets fout gegaan op mijn toestel?
KPN en Hi zijn toch dezelfde? Al lijkt het me niet echt dat het daaraan ligt maar wellicht kan iemand anders dat bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
WeAreLegion schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 11:32:
[...]

Hier die van mij onlangs opgestuurd, kreeg of een refurbished of nieuwe terug, hij doet het in ieder geval perfect en ziet er als nieuw uit. Hij kwam in een KPN doosje met T-mobile firmware xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Beste mannen, mijn mobiel internet laat het afweten! (WiFi werkt prima). Verificatie met de proxyserver is mislukt is het probleem. (Authentication with proxyserver was unsuccessful). Ik heb het zo snel via Google niet kunnen vinden en met wat gekloot bij de de APN instellingen is er niets veranderd. Een reboot deed ook niks.

Hebben jullie misschien een oplossing?

EDIT: Nog een keer kloten en een reboot en hij doet het.

[ Voor 7% gewijzigd door Stidge op 07-08-2012 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Herhaal mode, zoek zelf de proxy settings op en schakel de proxy uit ...

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Merkte vannochtend nadat mijn wekker afgegaan was dat blijkbaar vannacht mijn telefoon uitgevallen of gereboot is... En dat zelfs terwijl ie aan de lader hing (laad me telefoon altijd s'nachts op). Meer mensen die dit al eens gehad hebben?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Er is een nieuwe firmware, komt uit turkije niet zo heel veel verbetering maar goed voor wie hem wil hebben hij staat op :

http://adf.ly/BgSYa

[ Voor 28% gewijzigd door WeAreLegion op 08-08-2012 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Welke versie is dat?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
6.1.A.1.58_T.CELL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
WeAreLegion schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 12:27:
Er is een nieuwe firmware, komt uit turkije niet zo heel veel verbetering maar goed voor wie hem wil hebben hij staat op :

http://adf.ly/BgSYa
Is hier een changelog van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier die firmware sinds een dag draaien. Werkt prima.

De veranderingen tot nu toe: meer vrij ram geheugen. Batterydrain in idle is minder dan 1% per uur met stock kernel.
Sommige gebruikers melden een stabielere WIFI verbinding. Ook is de baseband anders. Dit kan eventueel een verandering zijn voor het signaal van de gsm/umts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:06:

De veranderingen tot nu toe: meer vrij ram geheugen. Batterydrain in idle is minder dan 1% per uur met stock kernel.
Sommige gebruikers melden een stabielere WIFI verbinding. Ook is de baseband anders. Dit kan eventueel een verandering zijn voor het signaal van de gsm/umts.
Das de juiste changelog idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Ah, dus nog geen fix voor wegvallende 3g?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zover ik weet niet nee, baseband is idd wel anders maar mensen hebben nog steeds dat probleem lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb met de advanced stock kernel het probleem met de wegvallende verbinding niet meer gehad... maar zal het eens in de gaten houden met de .58 firmware O-)

oh en een linkje naar .454 voor LordHades :>
https://hotfile.com/dl/16...1.A.0.454_Orange.rar.html

[ Voor 30% gewijzigd door ArcticWolf op 09-08-2012 07:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de nieuwe update er al voor hi/kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:56:
8)7

Kom op zeg... Beetje eigen initiatief kan geen kwaad... Hij is pas net in Turkije(en alleen daar volgens mij) beschikbaar, dan komt eerst world generic, nl generic en dan over 2 maanden mag je een keer in je handen wrijven als Hi/KPN hem heeft... Zo traag zijn ze namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 07:56:
nee.. dit zijn custom builds door de providers die nu pas ICS uitrollen O-)
KPN en dergelijke zitten allemaal nog op .452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In belgie is de ICS update er ook nog niet, iemand een idee wanneer die komt?

Ambroos klopt het dat ik gelezen heb dat jij NL software erop kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:07:
In belgie is de ICS update er ook nog niet, iemand een idee wanneer die komt?

Ambroos klopt het dat ik gelezen heb dat jij NL software erop kunt zetten?
Je kan met flashtool gewoon zonder te rooten een andere (originele) firmware erop zetten. Zolang hij maar signed is door Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:09:
[...]

Je kan met flashtool gewoon zonder te rooten een andere (originele) firmware erop zetten. Zolang hij maar signed is door Sony.
Dat weet ik, alleen heb ik geen verstand van die dingen, dus ga ik er me ook niet aan wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:40

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Tsja, als je de 2e post van dit topic al niet durft uit te voeren............

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:18:
[...]

Dat weet ik, alleen heb ik geen verstand van die dingen, dus ga ik er me ook niet aan wagen ;)
huh? waarom vraag je het dan :?

AmbroosV heeft niks anders gedaan O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:18:
[...]

Zeg, volgens mij is het hier nog altijd tweakers.net en geen doorsnee consumenten forumpje om te bespreken hoe geweldig zuinig die wasmachine met AAA+++ rating wel niet is 8)7

Als je de FAQ gewoon volgt kan er niks mis gaan, het is geen open hart operatie of iets dergelijks... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rctworld schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 08:23:
[...]

Zeg, volgens mij is het hier nog altijd tweakers.net en geen doorsnee consumenten forumpje om te bespreken hoe geweldig zuinig die wasmachine met AAA+++ rating wel niet is 8)7

Als je de FAQ gewoon volgt kan er niks mis gaan, het is geen open hart operatie of iets dergelijks... ;)
idd... en je kan altijd via PCC of SUS een herstel doen (zolang de bootloader locked is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRRudi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-03 09:27
Hallo tweakers,

Mijn vriendin heeft een Xperia S. Sinds ze de ICS versie erop gezet heeft gebeurt het om de zoveel tijd dat haar telefoon helemaal vast loopt. Dat wil zeggen, de aan-uit knop lijkt te werken, de foto-knop ook. Alleen het scherm reageert niet. Ook na een herstart (uitknop + vol up vast houden tot hij 3x trilt) hetzelfde resultaat. Op dit moment is dit al een dag zo. Zou dit een software issue kunnen zijn? of is het scherm kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Als ik straks thuis ben zal ik even die andere ook op server zetten, maar goed er komen vanzelf wel andere versies uit (die t-mobile en noem maar op) even geduld, maar denk dat het nog wel even duurt voor dat ze de loss of data verhaal hebben opgelost. of je moet custom gaan draaien met andere kernels dan is het probleem wel weg.

@DerRudi

Ik zou eens beginnen met of een factory reset als je dat nog niet gedaan heb, of een tft file flashen met flashtool en alles verwijderen en kijken wat hij dan doet.

[ Voor 21% gewijzigd door WeAreLegion op 09-08-2012 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de nieuwe android update doet mijn sxs wat ie wil, daar ben ik alles behalve blij mee.
het zijn niet alleen de bekende internetproblemen maar hij doet gewoon echt wat ie wil!

normaal gezien als ik hem in mn broekzak duw is ie braaf, nu niet, ik neem mn sxs uit mn broekzak en altijd zit ik in het instellingen menu en is er veel veranderd terwijl ik het scherm echt gelockt heb. hoe kan dat??

vaak begint ie ook muziek af te spelen in mn broekzak enz,... oke dit is nog niet zo een ramp allemaal maar leuk is het ook niet.

gisteren kwam ik thuis en alles was verwijderd! alles! contacten kwijt, instellingen terug naar fabrieksinstellingen, weer zoals toen hij nieuw was, moest alles opnieuw instellen.
gelukkig toen ik mn google-account opnieuw aanmelde had ik mn contacten terug en begon die ook weer de apps die ik had te downloaden.

alles van de zogenaamde geheugenkaart had ik gelukkig nog, mn muziek, foto's en het belangrijkste mn eerste filmpje van de bewegingen van mn babytje in mn buik, muziek en foto's had ik op mn laptop staan dus dat was niet zo een ramp als ze weg waren maar wat was ik blij dat ik het filmpje nog had ook al zie je nog bijna niks :-) die was nog maar 2 dagen oud en had ik nog niet op mn pc :-)

nu ben ik redelijk gerust omdat ik alles terug had door mn google account, ik ben op dit moment een back-upp aan het maken op mn laptop en nu wil ik dalijk een factory-resett doen voor de zekerheid, heb ik daarna alles terug als ik hem aan de laptop hang? ik ken niet zoveel ervan daarmee mijn vraag.

maar hoe kan het dat mn sxs zichzelf unlockt in men broekzak? dat heeft ie echt nog nooit gedaan, alleen sinds die nieuwe update wel, en dat ik mn gsm 3 keer per dat compleet moet uitzetten om weer een 3g netwerk te krijgen begin ik ook moe te worden, hetzelfde met mn wifi, die is echt stukken minder, had in bed of buiten nooit problemen met mn wifi, nu is de connectie weer a la 2002 lijkt het, zeer slecht dus.

werkt dit alllemaal weer beter na een factory-reset?

sorry voor mn lang verhaal, ik moest even men sxs-frustraties kwijt, kben altijd een sony-fan geweest, ik was de eerste in heel limburg met een witte sxs vanuit de winkel volgens t-mobile maar nu begin in sony toch minder te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 18:06:

Wat ik mij ook nog afvroeg, weet niet of je dat kan testen: Is de BT audio stutter weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
ik heb volgens mij mijn nieuwe pakbon binnen van T-mobile, ik zal vanmiddag mijn telefoon eens inleveren en dan kijken we wel of ik gefixed of refurbished toestel terug krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou eens met Sony Update Service je software opnieuw installeren en ineens langs die software een factory reset doen... Dat lost de meeste problemen op. Als je dan nog problemen hebt kan het wel dat er een hardwareprobleem is, maar dat lijkt me sterk.
http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service/

Probeer ook eens een patroonvergrendeling op je scherm te zetten, het lijkt mij sterk als hij zich dan nog spontaan unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt, ik ga het proberen, nee een hardwareprobleem is het denk ik niet want voor de update werkte hij perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyleo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 11:35:
[...]

Wat ik mij ook nog afvroeg, weet niet of je dat kan testen: Is de BT audio stutter weg?
Heb toevallig een uurtje muziek gespeeld, via bluetooth verbonden met autoradio. Dit ging zonder stutters :)
(En ik heb geen aanpassingen gedaan aan de build.prop!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Allemachtig, wil ik me telefoon aanbieden voor reperatie voor 2e keer werkt hun internet weer niet stomme pauper winkel zeg!. Morgen nog maar keer proberen en anders doe ik het wel na mijn vakantie in september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 12:50:
[...]

Heb toevallig een uurtje muziek gespeeld, via bluetooth verbonden met autoradio. Dit ging zonder stutters :)
(En ik heb geen aanpassingen gedaan aan de build.prop!)
Ah, dat klinkt hoopvol. Ben benieuwd, heb zelf overigens even een topic gestart op sony talk over de wegvallende netwerkverbindingen hier. Hopelijk komt het nu een beetje onder de aandacht.

Overigens heb ik zelf nog steeds het probleem met dubbelen nummers, hebben meer mensen dit/weten jullie een oplossing:
Afbeeldingslocatie: http://talk.sonymobile.com/servlet/JiveServlet/downloadImage/2-262778-15837/337-600/Screenshot_2012-08-09-11-15-34.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Cyleo schreef op donderdag 09 augustus 2012 @ 14:29:
[...]

Ah, dat klinkt hoopvol. Ben benieuwd, heb zelf overigens even een topic gestart op sony talk over de wegvallende netwerkverbindingen hier. Hopelijk komt het nu een beetje onder de aandacht.

Overigens heb ik zelf nog steeds het probleem met dubbelen nummers, hebben meer mensen dit/weten jullie een oplossing:
[afbeelding]
Mmmm dat heb ik echt nog nooit gehad, kijk eens bij contacten en dan instellingen welke opties er aanstaan, hij haalt ze nu volgens mij uit 2 verschillende dingen.
Pagina: 1 ... 17 ... 49 Laatste