Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moi_in_actie schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:43:
[...]

Ik had niet bepaald last van minder lang op de batterij meegaan, alleen het opladen duurde aanzienlijk langer. Van 10% naar 50% ging het opladen zeer traag, daarna weer redelijk als normaal.
Wanneer de batterij te warm is wordt het laden aanzienlijk vertraagd. Ligt je telefoon dus in de zon of heeft hij het nog wat te warm van groene varkens beschieten gaat het dus een stuk langer duren voor hij begint op te laden.

In de auto daarstraks wou de mijne ook niet opladen toen hij op 30% zat. Op 10 minuten was hij net nog een procentje omlaag gegaan. Heb hem dan een paar minuten tegen de airco gehouden tot hij lekker ijskoud was, daarna ging het op een kwartiertje vrij snel omhoog, ik denk een 20%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
AmbroosV schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:40:
Ik weet niet of het door het weer komt, maar vandaag was de batterij van mijn S echt extreem slecht, hoewel mijn gebruik eigenlijk minder dan gewoonlijk was. Ik heb eerder ook al gemerkt dat veel reizen (wat vandaag wel echt héél veel was) de batterijduur erg kan beïnvloeden, maar na 45 minuten op de trein zonder het scherm aan te doen was ik wel 14% batterijlading kwijt (84% om 10u30). Om 16u had ik nog 30% over, opnieuw met eigenlijk weinig screen on time. Wel altijd 3G en alle syncs aan, en veel plaatsen met een slecht bereik.
Als je sync aanhebt en je bereik slecht is loopt naar mijn weten bij iedere telefoon de accu snel leeg. Ik heb dit met mijn vorige telefoon (Desire Z) een keer ervaren bij de overtocht met de boot van frankrijk-engeland. Hier was binnen 2,5 uur mijn accu ineens 40% leger terwijl ik sync in het buitenland zelfs had uitstaan...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens laatst een launcher gebruikt,
ik weet niet meer welke,
maar toen ik die heb afgesloten staan mijn icoontjes ineens heel raar.
bij de applicatie's (waar ze allemaal staan) staan ze niet meer zo als eerst
op pagina 1 een paar
op pagina 2 1 of 2
op pagina 2 een stuk of 4
en dan krijg je dus behoorlijk wat pagina's
iemand die weet wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
Ligt eraan welke launcher, maar heb je rechtsboven ofzo niet van die blokjes dat je kan sorteren?

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randy_e schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 10:58:
Ligt eraan welke launcher, maar heb je rechtsboven ofzo niet van die blokjes dat je kan sorteren?
dankjewel!
GELUKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
jroz2001 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:12:
[...]

Ik HAD het heel erg. Inmiddels is het wel een stuk minder, maar het is nog steeds aanwezig. Ik heb het probleem ook als ik m'n koptelefoon heb ingeplugd. Met standaard oordopjes is de telefoon echter nog prima te bedienen. Koppel ik de telefoon echter aan m'n AUX ingang van de autoradio, dan is het een drama.
Is hier al meer nieuws over bij de mensen? Ik heb sinds gisteren dit toestel, ben er echt wel enthousiast over, alleen het probleem met de oplader is hier ook aanwezig. Hij reageert wel maar registreert de aanrakingen niet goed. En das lichtelijk frustrerend. Ook al met meerdere laders / kabels geprobeerd. Zou jammer zijn als ik hem nu al weer terug kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
AmbroosV schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 22:40:
Ik weet niet of het door het weer komt, maar vandaag was de batterij van mijn S echt extreem slecht, hoewel mijn gebruik eigenlijk minder dan gewoonlijk was. Ik heb eerder ook al gemerkt dat veel reizen (wat vandaag wel echt héél veel was) de batterijduur erg kan beïnvloeden, maar na 45 minuten op de trein zonder het scherm aan te doen was ik wel 14% batterijlading kwijt (84% om 10u30). Om 16u had ik nog 30% over, opnieuw met eigenlijk weinig screen on time. Wel altijd 3G en alle syncs aan, en veel plaatsen met een slecht bereik.
Dat heb je met iedere telefoon, herken het probleem van mijn Desire. Dagje OV'en was echt killing voor dat ding, op een gegeven moment had ik standaard 1 extra accu en een externe accupack bij mij om hem bij te laden. Wat het was weet ik niet, misschien het constant zoeken naar nieuwe masten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 07:14
soskes schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 12:09:
[...]

Is hier al meer nieuws over bij de mensen? Ik heb sinds gisteren dit toestel, ben er echt wel enthousiast over, alleen het probleem met de oplader is hier ook aanwezig. Hij reageert wel maar registreert de aanrakingen niet goed. En das lichtelijk frustrerend. Ook al met meerdere laders / kabels geprobeerd. Zou jammer zijn als ik hem nu al weer terug kan brengen.
Met mijn vorige Xperia S had ik dit ook. Als ik aan het opladen was met de originele lader en kabel.Hij registreerde alles wat je deed of te snel of met vertraging of selecteerde vanzelf wat op de homescreen. Als je op de home button drukte dan ging hij niet terug naar de homescreen maar dan kreeg je dat popup scherm van gebruikte toepassingen. De Xperia S van mijn vriendin heeft hier geen last van. Sinds 2 weken heb ik een nieuw toestel van T-Mobile gekregen en die heeft dit niet. Terwijl ik dezelfde lader nog steeds gebruik die ik ook bij de vorige Xperia S gebruikte.

[ Voor 4% gewijzigd door maukoo op 27-07-2012 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15-09 13:40

JanB

Het ken rotter !!!

Na de update naar ICS kan ik geen foto's meer delen via Picasa. Wanneer ik dit probeer, krijg ik de melding 'Ophalen van accountgegevens mislukt.'

Voor de update werkte dit prima.

Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik kreeg vanmiddag een mailtje:
Gaat de ringtone af van als ik gebeld wordt! Het toestel wordt raarder en raarder...
Daarna niet meer voorgekomen.

[ Voor 11% gewijzigd door jroz2001 op 27-07-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjet2174
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-02-2024
jroz2001 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:36:
Gaat de ringtone af van als ik gebeld wordt! Het toestel wordt raarder en raarder...
Als je de Gmail app gebruikt dan moet je zorgen dat de beltoon, die daarin ingesteld staat voor meldingen van email, een andere ringtone is dan die je hebt ingesteld bij het standaard menu Instellingen -> Geluid -> Standaardmelding.

Ik had hetzelfde probleem en het werd hiermee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jroz2001 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:36:
Heb ik ook één keertje voorgehad, compleet random. Het was zelfs niet mijn gewone ringtone maar de standaardringtone van Sony (Ericsson)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vast een heel domme vraag
waar plaats ik de filmpjes die ik gedownloade heb voor mijn mobiel?

*edit* gevonden :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2012 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 13:17
Nou, helaas mijn toestel nu al op moeten sturen. Een valse start. Nu hopen dat hij snel terug is en goEd werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phyxcius
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 22:56
Heb mijn sxs teruggeflashed naar gingerbread, veel beter. Heb het gevoel dat ics maar een beta is.

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen in het bezit en nog aan t ontdekken t.o.v. HTC Desire HD
Tot mijn verrassing zie ik dat het normale toetsenbord een Swypefunctie heeft.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gister de nieuwe update gedaan van sony , alles in het menu is veranderd behalve de layout van het basis menu, mijn 3d camera is gewoon verwijderd , bij de aan en uit knop was er een makelijke toegang tot screen shot. menu opties in het bv camera is weg, galerij dat staat nu per maand door me kaar en niet meer in mappen .
ik vind het echt waardeloos, wil ik me oude software versie terug wat prima werkte en grafische mooier was en tevreden over was moet ik nu 40 euro voor betalen en ik kan dus niet meer updaten !!!!
nieuwe software versie is 6.1.a.0.452

kan ik hem terug flashen?

please help

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2012 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een cradle gekocht voor mijn sxs :

http://www.smartphoneshop...cradle-sony-xperia-s.html

werkt perfect voor mij , nu functioneerd mijn sxs in de nacht als wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:51:
ik heb gister de nieuwe update gedaan van sony , alles in het menu is veranderd behalve de layout van het basis menu, mijn 3d camera is gewoon verwijderd , bij de aan en uit knop was er een makelijke toegang tot screen shot. menu opties in het bv camera is weg, galerij dat staat nu per maand door me kaar en niet meer in mappen .
ik vind het echt waardeloos, wil ik me oude software versie terug wat prima werkte en grafische mooier was en tevreden over was moet ik nu 40 euro voor betalen en ik kan dus niet meer updaten !!!!
nieuwe software versie is 6.1.a.0.452

kan ik hem terug flashen?

please help
Met terugflashen ga ik je niet helpen, maar ik vertel je dadelijk hoe je alle functionaliteit die je nu niet kan vinden toch terugkrijgt in Android 4. Eigenlijk is er helemaal niets weg hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:45:
[...]

Met terugflashen ga ik je niet helpen, maar ik vertel je dadelijk hoe je alle functionaliteit die je nu niet kan vinden toch terugkrijgt in Android 4. Eigenlijk is er helemaal niets weg hoor.
oh heel graag maar ik vind het echt qua layout een stuk minder en sony galerij is lelijk alles per maand aan gegeven en alles door me kaar ..
screenshot kan ik niet meer vinden en sony geeft nog steeds aan dat je een 3d camere functie heb na een repair sessie heb ik heb nog steeds niet terug
heb spijt dat ik de update heb gedaan, het enige voor deel is dat hij iets sneller is en internet sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:01:
[...]

oh heel graag maar ik vind het echt qua layout een stuk minder en sony galerij is lelijk alles per maand aan gegeven en alles door me kaar ..
screenshot kan ik niet meer vinden en sony geeft nog steeds aan dat je een 3d camere functie heb na een repair sessie heb ik heb nog steeds niet terug
heb spijt dat ik de update heb gedaan, het enige voor deel is dat hij iets sneller is en internet sneller
Fijn dat je me wil helpen!! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01-2022
Mijn Xperia S kan ik niet verbinden met met mijn WiFi router die op kanaal 13 zit. Kanaal 1 to 11 gaat prima. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 10:41:
Sinds een paar dagen in het bezit en nog aan t ontdekken t.o.v. HTC Desire HD
Tot mijn verrassing zie ik dat het normale toetsenbord een Swypefunctie heeft.......
En werkt meer dan prima, kan er alleen niet aan wennen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ignitem schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:05:
Mijn Xperia S kan ik niet verbinden met met mijn WiFi router die op kanaal 13 zit. Kanaal 1 to 11 gaat prima. Iemand tips?
zo wel met de oude versie als met de nieuwe android versie hoef ik geen kanalen te zoeken.
ik zet mijn wifi aan en zoek eenmalig naar me modem en druk op mijn modem een knopje in en voor een password in en hij blijft mijn modem zien.
dit is het enige wat ik weet, hoop dat je er wat aan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het hangt van je SIM af. Kanalen 12 en 13 mogen niet gebruikt worden in alle landen, dus gaat Android ze alleen weergeven wanneer de netwercode op je SIM-kaart herkend is als een land waar het wel toegestaan is. Mijn Xperia S kan ze wel gewoon vinden, maar onze winkeldemo's zonder SIM zien ook geen netwerken op 12 en 13. Beetje jammer, maar je kan eens proberen een nieuwe SIM te gaan vragen, dat helpt dikwijls wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Kanaal 13 wordt toch sinds jaar en dag al niet door alle apparaten ondersteund?
Normaliter gebruik je met wifi alleen kanaal 1 tot 11 en dat sommige routers ook kanaal 13 kennen is voor
Zover mij bekend alleen compatible met uitsluitend daarvoor bestemde adapters.

Zelfde probleem hebben de intel wifi adapters in laptops ook. Vaak kennen ze kanaal 12 en 13 wel maar mij is
Het nog nooit gelukt om dat werkend te krijgen.

Zit je in een dunsdanige radiodrukte dat uitsluitend kanaal 13 nodig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:26:
[...]
Normaliter gebruik je met wifi alleen kanaal 1 tot 11 en dat sommige routers ook kanaal 13 kennen is voor

Zelfde probleem hebben de intel wifi adapters in laptops ook. Vaak kennen ze kanaal 12 en 13 wel maar mij is

Dat is ook onzin hoor. Bijna alle apparaten in Europa verkocht kunnen perfect op kanalen 12 en 13. Ik heb een Intel Advanced-N 6200 in mijn laptop zitten en mijn netwerk draait gewoon op kanaal 13 zonder ooit enig probleem. Alleen apparaten die geïmporteerd zijn uit de VS en geen landinstellingen hebben gaan in het algemeen weigeren om op 12 en 13 te werken.

En door kanaal 13 te gebruiken is er echt wel meer ruimte in het spectrum. Als iedereen gewoon kanaal 1/5/9/13 zou gebruiken passen er vier netwerken in de lucht zonder storing, in tegenstelling tot drie netwerken op 1/6/11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een lichte achtergrond zoals bijv Whatsapp verspringt de helderheid nog wel eens, alsof ie ineens meeer vermogen krijgt. Nivo van accu maakt geen verschil.

Meer mensen last van? Zou natuurlijk ook aan WA kunnen liggen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:51:
mijn 3d camera is gewoon verwijderd
In de gewone camera zelf kan je rechtsboven op de SCN - AUTO drukken. Dan krijg je allerlei cameraopties waaronder de 3D-functies.
http://i.imgur.com/p5Rqjl.png
menu opties in het bv camera is weg
Je kan wel nog gewoon op de menutoets drukken op je telefoon terwijl je in de camera-app zit, dan krijg je de menuopties. Let wel op, dit werkt alleen als je de camera op de normale manier opstart. Als je de Quick Start gebruikt (vanop het lockscreen of door de toets ingedrukt te houden terwijl je telefoon op standby staat) en je drukt op menu dan gaat hij je eerst vragen om je telefoon te ontgrendelen. Als je in plaats van Scèneherkenning de cameramodus "normaal" gebruikt krijg je trouwens veel meer mogelijkheden.
bij de aan en uit knop was er een makelijke toegang tot screen shot.
Als je de standbyknop en volume omlaag samen kort indrukt maak je nu ook een screenshot. Het voordeel van deze methode boven die met de standbyknop is dat je nu bijna van alles een screenshot kan maken. Als je vroeger van sommige games een screenshot wou maken gingen de games altijd op pauze, nu kan dat gewoon :)
galerij dat staat nu per maand door me kaar en niet meer in mappen .
Als je rechtsboven in Album op het pijltje omlaag met drie streepjes drukt dan krijg je terug gewoon een mapoverzicht. Leuk aan Album is dat het véél sneller is dan de oude galerij, je je foto's gemakkelijk op een kaart kan zien (als Geotagging aanstaat in de camera) én dat je veel meer bewerkmogelijkheden hebt.
Probeer in Album op een foto-overzicht ook eens naar links of rechts te vegen om het formaat van de previews aan te passen.

Zo, ik hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn :) Ik snap heel goed dat het frustrerend moet zijn wanneer dingen na een update allemaal anders zijn, maar ik hoop dat je de nieuwe applicaties toch probeert te ontdekken. Probeer een paar dingen uit, kijk eens wat er in de menu's allemaal kan. Veel dingen zijn veel beter geworden met de update, écht waar!

Dus,
Android 4.0.4 op de Xperia S minder goed dan 2.3.7?
Afbeeldingslocatie: http://philpetty.com/wp-content/uploads/2012/06/metal-busted.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:30:
Bij een lichte achtergrond zoals bijv Whatsapp verspringt de helderheid nog wel eens, alsof ie ineens meeer vermogen krijgt. Nivo van accu maakt geen verschil.

Meer mensen last van? Zou natuurlijk ook aan WA kunnen liggen.....
Zou wel kunnen dat je daar de automatische helderheid ziet werken. Die is heel erg subtiel op de Xperia S, maar hij is er wel. Op sommige lichte achtergronden kan dat wel eens opvallen. Zet je eens in een normaal verlichte kamer, gooi iets wit open op je Xperia en dek dan de lichtsensor eens af (die ronde opening tussen de notificatie-LED en de oproepspeaker). Je zal zien dat je scherm in trapjes donkerder wordt. Wanneer je je vinger er dan afhaalt gaat het in trapjes weer wat lichter.

Schermproblemen in de Xperia S door WhatsApp?
Afbeeldingslocatie: http://philpetty.com/wp-content/uploads/2012/06/metal-busted.png
"It's not a bug, it's a feature"

(soms voel ik me echt een wandelende Xperiapedia)

[ Voor 3% gewijzigd door AmbroosV op 28-07-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
AmbroosV schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:42:
[...]

Zou wel kunnen dat je daar de automatische helderheid ziet werken. Die is heel erg subtiel op de Xperia S, maar hij is er wel. Op sommige lichte achtergronden kan dat wel eens opvallen. Zet je eens in een normaal verlichte kamer, gooi iets wit open op je Xperia en dek dan de lichtsensor eens af (die ronde opening tussen de notificatie-LED en de oproepspeaker). Je zal zien dat je scherm in trapjes donkerder wordt. Wanneer je je vinger er dan afhaalt gaat het in trapjes weer wat lichter.

Schermproblemen in de Xperia S door WhatsApp?
[afbeelding]
"It's not a bug, it's a feature"

[small](soms voel ik me echt een wandelende Xperiapedia)[/small]
Is ook wel zo ... denk dat jij wel één van de ... bent die het meeste van de Experia S kent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
_/-\o_ Haha 'busted', geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:38:
[...]

In de gewone camera zelf kan je rechtsboven op de SCN - AUTO drukken. Dan krijg je allerlei cameraopties waaronder de 3D-functies.

[...]

Je kan wel nog gewoon op de menutoets drukken op je telefoon terwijl je in de camera-app zit, dan krijg je de menuopties. Let wel op, dit werkt alleen als je de camera op de normale manier opstart. Als je de Quick Start gebruikt (vanop het lockscreen of door de toets ingedrukt te houden terwijl je telefoon op standby staat) en je drukt op menu dan gaat hij je eerst vragen om je telefoon te ontgrendelen. Als je in plaats van Scèneherkenning de cameramodus "normaal" gebruikt krijg je trouwens veel meer mogelijkheden.

[...]

Als je de standbyknop en volume omlaag samen kort indrukt maak je nu ook een screenshot. Het voordeel van deze methode boven die met de standbyknop is dat je nu bijna van alles een screenshot kan maken. Als je vroeger van sommige games een screenshot wou maken gingen de games altijd op pauze, nu kan dat gewoon :)

[...]

Als je rechtsboven in Album op het pijltje omlaag met drie streepjes drukt dan krijg je terug gewoon een mapoverzicht. Leuk aan Album is dat het véél sneller is dan de oude galerij, je je foto's gemakkelijk op een kaart kan zien (als Geotagging aanstaat in de camera) én dat je veel meer bewerkmogelijkheden hebt.
Probeer in Album op een foto-overzicht ook eens naar links of rechts te vegen om het formaat van de previews aan te passen.

Zo, ik hoop dat hiermee je vragen beantwoord zijn :) Ik snap heel goed dat het frustrerend moet zijn wanneer dingen na een update allemaal anders zijn, maar ik hoop dat je de nieuwe applicaties toch probeert te ontdekken. Probeer een paar dingen uit, kijk eens wat er in de menu's allemaal kan. Veel dingen zijn veel beter geworden met de update, écht waar!

Dus,
Android 4.0.4 op de Xperia S minder goed dan 2.3.7?
[afbeelding]
ha ha leuk gezegd !!
bedankt voor je goede uitleg maar mijn album heb ik nu wel gevonden maar is niet meer het zelfde als voor heen door wat je uit legde wel verbeterd maar je moet wel dat album knopje in drukken als je de app opend
mis met een andere app dat ik mijn wens weer terug krijg ook is het geotagging er leuk.

de screenshot gevonden en werkt perfect !!!

en idd de optie van de 3d camera zit er op, super om die weer dankzij jou terug te vinden alleen de snel koppeling kun je niet in het menu zetten

al met al bedankt voor je hulp waardeer het echt!!!! :)
zal er aan moeten wennen want anders kan ik hem nooit updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:25:
[...]
al met al bedankt voor je hulp waardeer het echt!!!! :)
zal er aan moeten wennen want anders kan ik hem nooit updaten
Dat is graag gedaan! A friend of an Xperia is a friend of mine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:26:
[...]

Ik heb hier toch 2 laptops, iPad, 4 camera's, HTC mobiel, iPhone, Internet Radio, Printer die probleemloos op kanaal 13 verbinding maken.
Kanaal 14 is een ander verhaal dat heb ik ook nooit goed werkend gekregen.
53 netwerken als ik van voor tot achter door het huis loop. Vanuit de tuin verlies ik steeds verbinding op de gangbare kanalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ignitem schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:31:
[...]
Kanaal 14 is een ander verhaal dat heb ik ook nooit goed werkend gekregen.
[...]
14 is alleen voor Japan, en dan alleen nog maar voor WiFi-B. G en N hebben nooit kanaal 14 in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 06:28
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 12:40:
ik heb een cradle gekocht voor mijn sxs :

http://www.smartphoneshop...cradle-sony-xperia-s.html

werkt perfect voor mij , nu functioneerd mijn sxs in de nacht als wekker.
Leuk ding! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignitem
AmbroosV schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:23:
[...]

Het hangt van je SIM af. Kanalen 12 en 13 mogen niet gebruikt worden in alle landen, dus gaat Android ze alleen weergeven wanneer de netwercode op je SIM-kaart herkend is als een land waar het wel toegestaan is. Mijn Xperia S kan ze wel gewoon vinden, maar onze winkeldemo's zonder SIM zien ook geen netwerken op 12 en 13. Beetje jammer, maar je kan eens proberen een nieuwe SIM te gaan vragen, dat helpt dikwijls wel.
Aha vandaar. Ik wacht nog op mijn MicroSIM en wilde m'n mobiel zonder SIM draadloos verbinden.
Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ignitem schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:35:
[...]

Aha vandaar. Ik wacht nog op mijn MicroSIM en wilde m'n mobiel zonder SIM draadloos verbinden.
Bedankt.
WiFi op de Xperia S werkt niet helemaal goed op sommige toestellen?
En nu stop ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 14:46:
[...]

WiFi op de Xperia S werkt niet helemaal goed op sommige toestellen?
[afbeelding]
En nu stop ik ;)
Werkt inderdaad niet helemaal goed, gewoon een veel zwakker signaal. JB, kom er maar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:56:
[...]

Werkt inderdaad niet helemaal goed, gewoon een veel zwakker signaal. JB, kom er maar in!
Dat is ook niet helemaal juist. De manier waarop het signaal wordt aangegeven is aangepast, de schaal is nu groter. Zelfs wanneer ik de drie boogjes én het puntje niet meer heb, maar de pijltjes omhoog en omlaag wel nog, werkt mijn WiFi nog vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:22

SaN

Wifi bereik is wel degelijk minder geworden. Ik had eerst achterin de tuin nog net bereik waar dat nu echt niet meer mogelijk is. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Toestel heeft een eigen wil, not busted :P

Ben benieuwd wat voor randomnizer Sony heeft ingebouwd, @random andere beltonen en hij besluit zelf om maar een andere speaker te gaan gebruiken :+

In theorie een erg mooi toestel, het word helaas verpest door de kwaliteit soms. Gelukkig krijg ik binnenkort ook een HTC One S, dan kan mijn Sony mooi voor garantie(en daarna verkoop ik hem denk ik, zit nog te twijfelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SaN schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:02:
Wifi bereik is wel degelijk minder geworden. Ik had eerst achterin de tuin nog net bereik waar dat nu echt niet meer mogelijk is. Helaas...
Dit, en hij schakelt niet meer tussen mijn 2 routers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
De andere factoren al gechecked?
Ik heb hetzelfde al diverse keren gehad dat ik opeens in de tuin geen wifi meer kreeg.
Door naar een andere channel te switchen loste dit probleem zich op. Wifi Analyzer is hier handig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

+1 hier is dat hetzelfde..en dan is het prachtig dat de schaalverdeling groter is geworden, echter zit ik ongeveer 50 cm bij mijn router vandaan op de bank en heb 2 a 3 streepjes.
Dus ik vind het een beetje kul om te zeggen dat de slechts de schaal verandert is.

Ik vermoed eerder dat de wifi radio flink is teruggeschroeft omdat die nog wel een slokje energie lust.
Dit vermoeden onderbouw ik dan even met hetzelfde verhaal als San schrijft... in mijn tuin is het bereik nu ook weg, waar ik eerst wel bereik had en waar me vriendin ook gewoon nog bereik heeft met haar telefoontje.

naja... ik heb nog de eerste CH_ICS en die heeft wel meer vreemde dingen, wacht wel even tot de NL_JB versie uitkomt. tot die tijd doen we het er maar mee.

Hoe kun je wifi trouwens meten ?
Dit kan toch met een DB app ? ( op mijn laptop tenminste wel...zal eens posten wat een goedkope samsung (GB) doet op 25 meter afstand en de xperia s onder ICS )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 19:38:
[...]

+1 hier is dat hetzelfde..en dan is het prachtig dat de schaalverdeling groter is geworden, echter zit ik ongeveer 50 cm bij mijn router vandaan op de bank en heb 2 a 3 streepjes.
Dus ik vind het een beetje kul om te zeggen dat de slechts de schaal verandert is.

Ik vermoed eerder dat de wifi radio flink is teruggeschroeft omdat die nog wel een slokje energie lust.
Dit vermoeden onderbouw ik dan even met hetzelfde verhaal als San schrijft... in mijn tuin is het bereik nu ook weg, waar ik eerst wel bereik had en waar me vriendin ook gewoon nog bereik heeft met haar telefoontje.

naja... ik heb nog de eerste CH_ICS en die heeft wel meer vreemde dingen, wacht wel even tot de NL_JB versie uitkomt. tot die tijd doen we het er maar mee.

Hoe kun je wifi trouwens meten ?
Dit kan toch met een DB app ? ( op mijn laptop tenminste wel...zal eens posten wat een goedkope samsung (GB) doet op 25 meter afstand en de xperia s onder ICS )
Google Play: Wifi Analyzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09-2022
Na dit alles gelezen te hebben heb ik gelukkig niet zoveel eisen wb. deze fijne camera-telefoon, want daarin blinkt hij bij het fot`os maken het meeste uit. Alleen jammer dat hij tijdens het filmen(ook bij 720p) regelmatig stottert. En dat vind ik jammer, (hiervoor een SII gehad en deze filmde prima), gezien het feit dat de foto`s geweldig zijn. Iemand anders ook deze ervaring? M.a.w. "wat beïnvloed de camera tijdens het filmen"? Graag reacties....

P.S. Op Androidworld hadden ze het over dat Sony nog niet bezig was met Jellybean op de Xperia S, en "oudere" toestellen zoals de SE-Xperia Arc S geen update in de toekomst zullen krijgen naar JB. Wij zijn met onze Xperia S inderdaad héél laat aan de beurt.

[ Voor 24% gewijzigd door peedee op 29-07-2012 06:48 . Reden: stotteren tijdens filmen.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Nadat ik enkele weken geleden de eerste gele vlek in mijn scherm zag, heb ik m gisteren maar afgegeven in een KPN winkel voor reparatie. Ik had op den duur onderaan het scherm en links- en rechtsboven gele vlekken. Het is een 12W11 toestel. Nu maar hopen dat ik een mooi en goed toestel terug krijg...
De komende tijd ga ik terug mijn SE K800 (of 750) gebruiken :p

De Experia S met ICS beviel mij wel erg goed trouwens. Geen enkel probleem mee gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 29-07-2012 11:08 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
peedee schreef op zondag 29 juli 2012 @ 06:41:
Na dit alles gelezen te hebben heb ik gelukkig niet zoveel eisen wb. deze fijne camera-telefoon, want daarin blinkt hij bij het fot`os maken het meeste uit. Alleen jammer dat hij tijdens het filmen(ook bij 720p) regelmatig stottert. En dat vind ik jammer, (hiervoor een SII gehad en deze filmde prima), gezien het feit dat de foto`s geweldig zijn. Iemand anders ook deze ervaring? M.a.w. "wat beïnvloed de camera tijdens het filmen"? Graag reacties....

P.S. Op Androidworld hadden ze het over dat Sony nog niet bezig was met Jellybean op de Xperia S, en "oudere" toestellen zoals de SE-Xperia Arc S geen update in de toekomst zullen krijgen naar JB. Wij zijn met onze Xperia S inderdaad héél laat aan de beurt.
Nog geen enkele fabrikant heeft na mijn weten toegegeven aan een JB update te werken. Aangezien Sony de enige fabrikant die wel zijn hele 2011 lijn een update heeft gegeven ben ik voorlopig nog even hoopvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Laatst online: 20:26
Misschien een oplossing voor de wegvallende data verbinding?

Ik lees in de recensies van de Rabobank app in de playstore dat er bij de ICS update een proxyserver is toegevoegd aan de verbindingspunt instellingen. Hierdoor werkte de rabo app alleen met wifi, niet op 3G.
Ik weet er niet alles vanaf maar het schijnt dat je deze proxyserver niet nodig hebt.
Ik heb de proxyserver en de poort verwijderd uit de instellingen: de rabobank app werkt nu weer perfect.

Internet werkt in ieder geval ook nog gewoon... Mijn provider is Vodafone....

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Kreeg zonet bevestiging van T-Mobile dat de laatste storing op 3G die ik had toch echt aan het toestel moet liggen, dus in dit geval aan ICS lijkt me...

Enige wat ik nog weet is dat ik geschakeld had tussen Wifi en 3G en terug en daarna de verbinding kwijt was...

Laten we hopen dat SONY de problemen snel oplost door middel van een update...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:57:
Kreeg zonet bevestiging van T-Mobile dat de laatste storing op 3G die ik had toch echt aan het toestel moet liggen, dus in dit geval aan ICS lijkt me...

Enige wat ik nog weet is dat ik geschakeld had tussen Wifi en 3G en terug en daarna de verbinding kwijt was...

Laten we hopen dat SONY de problemen snel oplost door middel van een update...
dat probleem heb ik bijna om de dag echt heel irritant want je merkt het ook niet meteen als die gewoon idle'd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
AmbroosV schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 13:38:

Vind ik overigens ook een nadeel. De Galerij an sich is vele malen beter dan de oude (vage 3D zooi, en geen high res te zien krijgen als je een slechte internetverbinding hebt), maar ik zie nu bv. alle verzonden en ontvangen WhatsApp foto's tussen m'n gewone foto's. M'n eigen foto's zie ik dus vaak dubbel (het origineel en de verkleinde verzonden versie), en de foto's die ik via WhatsApp van vrienden ontvang zijn van die onzinfoto's die ik eigenlijk ook niet tussen m'n gewone foto's hoef te zien.

Steeds op dat mapoverzicht moeten klikken is niet handig, ze moeten de default view configureerbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
TripleM schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:21:
[...]

Vind ik overigens ook een nadeel. De Galerij an sich is vele malen beter dan de oude (vage 3D zooi, en geen high res te zien krijgen als je een slechte internetverbinding hebt), maar ik zie nu bv. alle verzonden en ontvangen WhatsApp foto's tussen m'n gewone foto's. M'n eigen foto's zie ik dus vaak dubbel (het origineel en de verkleinde verzonden versie), en de foto's die ik via WhatsApp van vrienden ontvang zijn van die onzinfoto's die ik eigenlijk ook niet tussen m'n gewone foto's hoef te zien.

Steeds op dat mapoverzicht moeten klikken is niet handig, ze moeten de default view configureerbaar maken.
.nomedia in de desbetreffende WhatsApp mappen en weg zijn de onzin foto's in je album app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Wai_AM schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:28:
[...]
.nomedia in de desbetreffende WhatsApp mappen en weg zijn onzin foto's
Is wel een optie maar dan zie je ze ook niet meer terug als je wèl op het knopje voor mapoverzicht drukt...
Voor het zien van whatsapp foto's moet je dan dus naar een explorer als ES Explorer.

Wat je natuurlijk ook kan doen is Quickpic gebruiken, dat was al goed vóór ICS en is het nu nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-11-2023
Afbeeldingslocatie: https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2&ik=2ef4db066c&view=att&th=138d78c10797e44e&attid=0.1&disp=inline&realattid=1408915014599835648-1&safe=1&zw

Okay, ik heb deze screen of death nu 2 keer ontvangen na het inpluggen van de xperia S aan m'n laptop. Wat te doen? Dit is toch te belachelijk voor woorden dat Sony zoiets kan laten gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-08 15:14
Rubdown schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:03:
[afbeelding]

Okay, ik heb deze screen of death nu 2 keer ontvangen na het inpluggen van de xperia S aan m'n laptop. Wat te doen? Dit is toch te belachelijk voor woorden dat Sony zoiets kan laten gebeuren.
Attachments vanuit je mail kan je niet linken volgens mij, je link doet het dus niet :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als een random Windows driverfout. Meestal niet veel aan te doen. Gebruik je een USB-hub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Volgens mij zijn dat driverproblemen, ga de drivers van je mobo even na en update deze als dat mogelijk is.

(edit) als je dit niet met andere usb apparaten krijgt dan zouden het zelfs nog problemen kunnen zijn met je MTP drivers in Windows. Gezien de Xperia S die aanroept bij verbinden.

[ Voor 46% gewijzigd door M-Opensource op 30-07-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Ik plug m´n xperia rechtstreeks in een usb-poort van mijn laptop. Dus drivers voor deze poorts her-installeren? Ik heb er nooit probelemen gehad met andere usb-devices, vrij frappant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Euh, heb geen idee wat MTP is, heb ff gegoogled en kwam op dit: Wikipedia: Media Transfer Protocol

Hoor ik nou Windows Media opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubdown schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:32:
Euh, heb geen idee wat MTP is, heb ff gegoogled en kwam op dit: Wikipedia: Media Transfer Protocol

Hoor ik nou Windows Media opnieuw te installeren?
Flashtool downloaden en dan de usb driver package installeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubdown
Excuses voor newb posts, maar is deze betrouwbaar http://androxyde.github.com/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
Rubdown schreef op maandag 30 juli 2012 @ 13:40:
Excuses voor newb posts, maar is deze betrouwbaar http://androxyde.github.com/?
Dat is precies de bron die je moet hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
github is DE source voor alle android bestanden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste tweakers,

ik heb een sony xperia S met android 4.0.4, nu doet mijn scherm de laatste tijd best raar en dit moest te verhelpen zijn door een reset. nu wil ik dit wel doen maar ik wil mijn apps contacten muziek en foto's allemaal behouden... is dit mogenlijk en zo ja hoe?
ik heb al gekeken op google maar kan niks vinden wat duidelijk genoeg is voor mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

titatum backup voor je appz

muziek en fotos even naar je pc gooien doormiddel usb verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2012 @ 21:54:
titatum backup voor je appz

muziek en fotos even naar je pc gooien doormiddel usb verbinding?
titatum kan niet zonder root tog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh heb me tel idd wel gerooted of het zonder root kan weet ik niet eingelijk zo 1 2 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Gewoon de backup app draaien die er al in zit, na de reset heb je alles met restore (herstel) weer terug.
Zorg wel dat je plaatjes en muziek in het grote interne geheugen staan, dit kan je met pc companion zien.
Standaard komt alles volgens mij daar terecht dus alleen als je zelf iets hebt veranderd moet je opletten.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
titanium heeft idd root nodig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Vraagje,

Wanneer je een ongelezen email hebt, geeft de SXS dit aan op het startscherm. Sinds de update naar ICS blijft hij echter telkens aangeven dat ik ongelezen emails heb, terwijl ik ze wel allemaal gelezen heb. Het startscherm zegt dus dat ik 43 ongelezen emails heb, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Venta schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:19:
Vraagje,

Wanneer je een ongelezen email hebt, geeft de SXS dit aan op het startscherm. Sinds de update naar ICS blijft hij echter telkens aangeven dat ik ongelezen emails heb, terwijl ik ze wel allemaal gelezen heb. Het startscherm zegt dus dat ik 43 ongelezen emails heb, terwijl dat in werkelijkheid niet zo is. Iemand een idee?
Zelfde probleem, geen oplossing...

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Laatst online: 15-09 06:28
Als je er van houdt om je lockscreen, danwel homescreen, aan te passen dan zou ik WidgetLocker Lockscreen(of een andere app die soort gelijke zaken kan) installeren.

Hiermee kun je dingen aanpassen en staan ook de mailtjes er niet meer op. Is niet echt een oplossing maar je kan wel mooie lockscreens maken. Misschien 2 vliegen in 1 klap slaan?
Cyleo schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:58:
[...]

Even in het topic zoeken en dan was je al snel hier op uitgekomen:
Verwijderd in "Sony Xperia S (deel 1)"
Of dat inderdaad. Die wist ik zelf ook nog niet :)

[ Voor 30% gewijzigd door Trezzahn op 31-07-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Venta schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 00:19:
Vraagje,

Even in het topic zoeken en dan was je al snel hier op uitgekomen:
Verwijderd in "Sony Xperia S (deel 1)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV

MKV

Speedy-Andre schreef op maandag 30 juli 2012 @ 22:05:
Gewoon de backup app draaien die er al in zit, na de reset heb je alles met restore (herstel) weer terug.
Zorg wel dat je plaatjes en muziek in het grote interne geheugen staan, dit kan je met pc companion zien.
Standaard komt alles volgens mij daar terecht dus alleen als je zelf iets hebt veranderd moet je opletten.
Slaat de standaard backup en herstel dan ook je contactgegevens e.d. op?
Ik dacht dat alleen je basisinstellingen door Google worden bewaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een heel vreemd probleem. Bij elke ICS rom die ik draai (buiten de officiele, maar dan heb ik geen root) verdwijnen mijn contacten na een half dagje!

Al mijn contacten staan in Hotmail en die voeg ik toe als exchange box. Dus ook mijn contacten en kalender worden gesynct. De mail blijft netjes binnenkomen, de kalender stopt met syncen (bestaande afspraken blijven er dus wel in staan), maar mijn contacten verdwijnen in zijn geheel! Enige optie om het terug te krijgen is het Exchange account verwijderen en opnieuw toevoegen. Na dit nu al een keer of 5 te hebben gedaan ben ik er een beetje klaar mee.

Komt iemand dit bekend voor en weet iemand hiervoor een oplossing? Ik kan op internet ook al niets vinden, buiten veel mensen die wat vinkjes verkeerd hebben staan voor bijvoorbeeld het tonen van contacten van één bepaald account of alleen contacten met een telefoonnummer laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:27

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

MKV schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:03:
[...]

Slaat de standaard backup en herstel dan ook je contactgegevens e.d. op?
Ik dacht dat alleen je basisinstellingen door Google worden bewaard...
Ja, je krijgt een lijstje waar je kan aangeven wat je wil bewaren.
Zelfs de call list kan je bewaren.
Als je alleen Google contacten hebt is een backup niet nodig, ik heb altijd wel gewone contacten
die ik na een telefoontje aanvul, synchroniseren met Google kan altijd nog.
Met Google Play kan in principe al je apps terughalen als je geen backup zou maken.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:06
Kun je niet beter die contacten naar gmail importeren.
Ben je altijd proof .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV

MKV

Speedy-Andre schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:20:
[...]
Ja, je krijgt een lijstje waar je kan aangeven wat je wil bewaren.
Zelfs de call list kan je bewaren.
Als je alleen Google contacten hebt is een backup niet nodig, ik heb altijd wel gewone contacten
die ik na een telefoontje aanvul, synchroniseren met Google kan altijd nog.
Met Google Play kan in principe al je apps terughalen als je geen backup zou maken.
Ah... Je hebt het uiteraard over ICS? Ik heb nog GB op mijn telefoon staan en daarin is helemaal geen Backup en Restore optie dus heb de losse APK geïnstalleerd zoals die wordt genoemd in http://talk.sonymobile.com/message/161950#161950#161950... Daarmee kun je in ieder geval alles naar de SD-card wegschrijven... Ik doe in principe hetzelfde met mijn contacten als jij, heb alleen twee telefoons die aan hetzelfde gmail account hangen en ik wil op beide telefoons verschillende nummers (één van werk en één privé). Dan lijkt me syncen met Google niet zo handig... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jejeh schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:24:
Kun je niet beter die contacten naar gmail importeren.
Ben je altijd proof .
Als ik dat wou had ik dat wel gedaan ;) Ik heb alles in mijn microsoft account zitten, en wil het daar graag houden. En begin nu niet over waarom ik het toch over zou moeten zetten naar google, etc. Dat wil ik niet, en dat ga ik niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Word ik net gebeld, probeer op te nemen. Lukt dat niet, omdat het scherm nergens op reageert. :( Probeer dus naar rechts te swipen, maar de slider doet niks. Komt dit vaker voor, of heb alleen ik dit?

Later nog eens naar mezelf gebeld vanaf m'n vaste lijn en toen werkte het wel gewoon.

[ Voor 18% gewijzigd door Atomsk op 31-07-2012 16:36 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik heb sinds mei een zwarte Xperia S gekocht en waan me helemaal in de zevende hemel. Het is echt een prachtig toestel. Over het algemeen geen problemen mee, alleen sinds deze week toch een prangende vraag:

Morgen gaat mijn nieuwe (sim-only) abonnement in. Tot die tijd heb ik goed in de gaten gehouden dat mobiel internet en roaming te alle tijde uitstaan. Op die manier heb ik bijna 4 dagen op één batterijcyclus kunnen doen! Sinds van de week gaat de batterij echter sneller leeg. Toen ik de grafiek beter bekeek constateerde ik dat mijn Xperia ineens "mobiel netwerk signaal" heeft. Ik weet zeker dat daardoor de batterij sneller leegraakt. Nu zou je zeggen dat het niet uitmaakt, omdat ik toch morgen overga. Het houd me gewoon bezig omdat er iets niet klopt en mocht ik eens batterij willen sparen en toch telefonisch bereikbaar willen zijn, dan wil ik dat dat gewoon werkt...

Ik heb mijn Xperia 'volgens het boekje' geïnstalleerd. Niks geroot of bootloader unlocked dus en begin juli middels PC Companion ICS geïnstalleerd. Naar mijn weten kwam het 'probleem' niet direct na het installeren van een of andere app, maar gewoon zomaar. Norton zegt dat ik geen spy- en/of malware heb en AdDetector geeft niks vreemd aan.

Twee plaatjes geven voor en na aan (helaas geen details over die eerste):

Afbeeldingslocatie: http://talk.sonymobile.com/servlet/JiveServlet/showImage/2-243378-13514/Screenshot_2012-07-10-19-56-32.png Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/3023pys.png

Gaat er bij iemand een lichtje branden? Als je meer info nodig hebt hoor ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV

MKV

Bij mijn weten is "signaal mobiel netwerk" gewoon je spraak-mobiele signaal... Op het moment dat dat balkje onderbroken wordt (rechterplaatje) had je hem zeker op flight mode staan?

[ Voor 39% gewijzigd door MKV op 31-07-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
MKV schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:36:
Bij mijn weten is "signaal mobiel netwerk" gewoon je spraak-mobiele signaal... Op het moment dat dat balkje onderbroken wordt (rechterplaatje) had je hem zeker op flight mode staan?
Ja, klopt. 's Nachts zet ik hem inderdaad in flightmode. Maar ik zou zweren dat die bovenste balk eerst niet zichtbaar was? Die valt nogal op namelijk :P

Mocht hij er toch echt altijd al hebben gestaan, dan vraag ik mij af waarom de batterij ineens sneller leeg stroomt, terwijl ik er niet zoveel mee doe. Ik heb hem wel geprobeerd te softresetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Masegate schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 09:49:
[...]

Zelfde probleem, geen oplossing...
Ik heb dit bij mijn kpn mail account.

Heb alle oude email van de kpn server gehaald ( inloggen bij kpn webmail )
Toen alle mail in me foon weggegooid, en het mail account verwijderd.
Dan opnieuw je account instellen en gelijk op " laad meer email " blijven drukken.
( dat staat onder de mailtjes op het homescreen van de mail app )

Sindsdien geen last meer van...

Eigenlijk is het raar want, geen mailtje op mijn kpn webmail stond als ongelezen, en toch
merkt de telefoon ze wel zo op. succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubii18 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 18:56:
[...]

Ja, klopt. 's Nachts zet ik hem inderdaad in flightmode. Maar ik zou zweren dat die bovenste balk eerst niet zichtbaar was? Die valt nogal op namelijk :P

Mocht hij er toch echt altijd al hebben gestaan, dan vraag ik mij af waarom de batterij ineens sneller leeg stroomt, terwijl ik er niet zoveel mee doe. Ik heb hem wel geprobeerd te softresetten.
je kan bij instellingen > data kijken of het toestel mobiel internet heeft gebruikt, anders is het echt onmogelijk. Daarnaast is rood geen signaal, grijs 2g, geel 3g en groen hsdpa. Bellen kan tegenwoordig ook over 3g/hsdpa gaan naar mijn weten.. heb je wel betere spraakkwaliteit maar kost voor de rest geen data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:07

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Atomsk schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 16:25:
Word ik net gebeld, probeer op te nemen. Lukt dat niet, omdat het scherm nergens op reageert. :( Probeer dus naar rechts te swipen, maar de slider doet niks. Komt dit vaker voor, of heb alleen ik dit?

Later nog eens naar mezelf gebeld vanaf m'n vaste lijn en toen werkte het wel gewoon.
Dit heb ik soms ook, maar meestal lukt het wel door echt helemaal links dat icoon goed 'vast' te nemen en naar rechts te slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Dat lijkt mij een eenmalig probleempje, ik heb herken het niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Klein vraagje aan de mensen dien hun Experia al een langere tijd hebben :

Hebben jullie ook "last" van een beetje speling, onderaan de doorzichtige balk?
Ik bedoel dan de "cap" in het zwart of het wit.
Het stoort niet, maar ik verwacht dat meer tweakers dit gaan tegenkomen.

M'n SXS zit mooi in een valenta zakje, ligt altijd mooi op m'n bureau of zit in m'n jeans.

Ik hoor het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM51_Mini schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 21:29:
Klein vraagje aan de mensen dien hun Experia al een langere tijd hebben :

Hebben jullie ook "last" van een beetje speling, onderaan de doorzichtige balk?
Ik bedoel dan de "cap" in het zwart of het wit.
Het stoort niet, maar ik verwacht dat meer tweakers dit gaan tegenkomen.

M'n SXS zit mooi in een valenta zakje, ligt altijd mooi op m'n bureau of zit in m'n jeans.

Ik hoor het wel.
Jep, al vanaf het begin eigenlijk last van. Hoewel, last, het stoort me niet. Tis wel jammer dat die wat losjes zit. Het zijn van die kleine dingetjes die het niet de perfecte telefoon maken imo.

De batterijklep zat bij mij ook enorm los en als ik de telefoon uit m'n broekzak haalde had ik regelmatig het klepje vast ipv de telefoon. Die heb ik dan maar met twee drupjes secondelijm vastgezet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:46
Verschilt echt per telefoon denk ik. Bij die van mij zit alles vet stevig. Laat soms mn kind van 10 maanden ermee spelen en dat gaat niet zacht handig... Alles zit goed vast iig :)

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

randy_e schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 00:07:
Verschilt echt per telefoon denk ik. Bij die van mij zit alles vet stevig. Laat soms mn kind van 10 maanden ermee spelen en dat gaat niet zacht handig... Alles zit goed vast iig :)
Misschien ligt het er ook wel aan hoe je er mee om gaat. Ik hoef nog maar 8 maandjes en dan mag ik weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik gebruik het nou eenmaal als een gebruiksvoorwerp, dus ga er niet zachtzinnig mee om. Het is ook niet verwonderlijk dat na 1,5 jaar ze echt op zijn bij mij. Hoewel, een kind van 10 maanden kan er ook wat van... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Dit heb ik ook al een aantal keren gehad. Nog geen oplossing voor kunnen vinden, kan dan gewoon niet opnemen eigenlijk.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Rubii18 schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 17:24:
*KNIP*

Toen ik de grafiek beter bekeek constateerde ik dat mijn Xperia ineens "mobiel netwerk signaal" heeft. Ik weet zeker dat daardoor de batterij sneller leegraakt. Nu zou je zeggen dat het niet uitmaakt, omdat ik toch morgen overga. Het houd me gewoon bezig omdat er iets niet klopt en mocht ik eens batterij willen sparen en toch telefonisch bereikbaar willen zijn, dan wil ik dat dat gewoon werkt...

*KNIP*

Gaat er bij iemand een lichtje branden? Als je meer info nodig hebt hoor ik het wel!
Het lijkt er wel op dat je signaal vaak slecht is geweest in deze periode (vaak geel of zelfs rood in het balkje), dat beinvloed de accuduur van je telefoon ook aanzienlijk. Mogelijk dat het daardoor komt dat je accu sneller leeg is...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15-09 08:50

W84

Leuk dat ICS, maar waar ik hiervoor nergens last van had heb ik nu constant last van bugs en freezes. Soms reageert vanuit het niets het gehele toestel niet meer en kan ik wachten totdat het weer werkt. FAIL! :(

Gelukkig zijn er ook zat verbeteringen, maar dit is echt niet leuk zo. De batterij gaat bij mij trouwens ook niet meer echt lang mee. Een paar uurtjes en weg met de pret...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Ik heb net een melding gekregen dat ik hem kan laten updaten naar ICS.
Dus de nederlandse versie. (ik heb vodafone weet niet of dat uitmaakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang moet je een nieuwe Sony Xperia S de 1e keer opladen?
Mocht iemand dit weten, bvb dank.
Pagina: 1 ... 16 ... 49 Laatste