Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
@ Trezzahn

Usb-debugging aan en uitvinken terwijl Bridge for Mac open staat en dan werkt het na een paar keer opeens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Na een keer herstarten werkt landscape niet meer bij mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietsaus schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:36:
Na een keer herstarten werkt landscape niet meer bij mij. :P
er staat een omgebouwde versie van de sony launcher bij themes & apps @ XDA.... hiervoor heb je geen root nodig naar mijn weten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:28
DeliciousBrown® schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:30:
@ Trezzahn

Usb-debugging aan en uitvinken terwijl Bridge for Mac open staat en dan werkt het na een paar keer opeens wel.
Nope, zonder enig resultaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb de laatste tijd steeds meer last van dat mijn telefoon gewoon uitvalt zonder dat ik iets doe. Batterij is gewoon opgeladen of heeft iig genoeg power wanneer dit gebeurd. Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik misschien het aan/-uit knopje per ongeluk indrukte in mn broekzak, maar daarnet lag ie gewoon op mijn bureau en is weer uitgevallen. Dit is eigenlijk de eerste keer dat het zo gebeurd.
Voor de ICS had ik er last van, maar na de update naar ICS lijk ik er wel meer last van te hebben. Geen idee of het daar mee te maken heeft hoor.

Iemand die hetzelfde probleem heeft/had en hier een oplossing voor heeft?

Edit: Net viel mijn telefoon weer zomaar uit. Dit keer midden in een telefoongesprek. :/

[ Voor 6% gewijzigd door Zeror op 16-07-2012 21:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
onder GB geen enkele keer uitgevallen. nu met ICS al twee keer! 1 keer deed ie vanzelf opnieuw opstarten, 1 keer moest ik hem zelf weer aan zetten. was dus gewoon helemaal uitgevallen... :(

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had het juist onder GB maar niet bij ICS :o draai nu trouwens een custom rom... die aardig smooth is standaard :9~ wel gewoon 100% stock maar dan wat tweaks + smartass V2 kernel

[ Voor 63% gewijzigd door ArcticWolf op 16-07-2012 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:50

KL643

beeldaandemuur

Welke,die MooDeD rom?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yep, hij werkt echt goed en heb nog geen defects gevonden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
ArcticWolf schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:23:
ik had het juist onder GB maar niet bij ICS :o draai nu trouwens een custom rom... die aardig smooth is standaard :9~ wel gewoon 100% stock maar dan wat tweaks + smartass V2 kernel
De custom roms komen nu eindelijk een beetje op, erg leuk ;) Overigens moeten deze discussies zich eigenlijk verplaatsen naar [Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's

Nog een klein probleempje: Als ik in mijn contacten zoek via T9 zie ik bij sommige mensen hetzelfde telefoonnummer 3x. Nu ben ik de persoon die zich aan dat soort dingen ergert omdat ik sommige mensen met bijna dezelfde naam vaak bel en dus altijd naar beneden moet scrollen vanwege de driedubbele nummers. Iemand die hier ook last van heeft? En nog beter, die weet hoe ik dat kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:56:
[...]

De custom roms komen nu eindelijk een beetje op, erg leuk ;) Overigens moeten deze discussies zich eigenlijk verplaatsen naar [Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's

Nog een klein probleempje: Als ik in mijn contacten zoek via T9 zie ik bij sommige mensen hetzelfde telefoonnummer 3x. Nu ben ik de persoon die zich aan dat soort dingen ergert omdat ik sommige mensen met bijna dezelfde naam vaak bel en dus altijd naar beneden moet scrollen vanwege de driedubbele nummers. Iemand die hier ook last van heeft? En nog beter, die weet hoe ik dat kan fixen.
contact list > opties > filters ?
soms staan ze namelijk in fb, whatsapp, google etc.. dan laat hij ze idd meer dan 1x zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Laatst online: 16:50

KL643

beeldaandemuur

ArcticWolf schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:48:
yep, hij werkt echt goed en heb nog geen defects gevonden 8)
Ik heb hem er ook op gehad, hij was zeker snel! Waar ik tegenaan liep was dat mijn 3G het niet meer deed. Het kan zijn dat dat aan een ander mod lag (Statusbar mod) of aan de lockscreen shortcuts. Vanmorgen weer een verse ICS erop gezet met de V2 kernel en nu werkt mijn 3G weer. Aankomende weken even geen tijd om hem weer opnieuw te testen helaas...

Edit: Kon het niet laten...toch nog maar even snel installeren :)

Edit 2 : Kan de instellingen internet en MMS niet downloaden (Vodafone).

Edit 3 ; Handmatig de apn instellingen ingevoerd en nu werkt het :)

[ Voor 16% gewijzigd door KL643 op 17-07-2012 00:59 ]

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Zoals hierboven al gezegd, custom roms en tweaken graag in het daarvoor bestemde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambroos, weet jij al iets over nieuwe updates en eventueel zelfs JB?
( irriteer me mateloos aan de verminderde WIFI en 3G verbinding )

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://ptcrb.com/vendor/c...t_guest.cfm?modelid=20799
sony in update frenzy-mode 8)7 er is alleen nog niks uitgebracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
Cyleo schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:56:
[...]

Je kan ze koppelen... Contact bewerken dan staat die optie onderaan ergens

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:03:
ik wacht hier nog op de officïele ICS update in België :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:03:
ligt dus aan ICS> heb ook sleeeecht "bereik" met internet ineens zeg sinds ICS. is er al een fix of workaround voor bekend? dra-ma zo!

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
randy_e schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:32:
[...]

Je kan ze koppelen... Contact bewerken dan staat die optie onderaan ergens
Ja, dat heb ik gedaan, maar het blijft raar staan. Denk dat ik maar eens goed naar mijn contacten moet gaan kijken, lijkt een zooitje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Trezzahn schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:45:
Iemand enig idee als Bridge for Mac je telefoon niet detecteert?
Ik heb BfM al opnieuw gestart, telefoon opnieuw aangesloten, systeem herstart en telefoon herstart. Allen zonder enig resultaat..

Thanks!
Iemand..? :X
De oplossingen die werden aangedragen waren zonder enig resultaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Volgens Markus van support op http://talk.sonymobile.co...d/44821?start=10&tstart=0
.58 & .453 - mainly operator branded and not available for most

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er staat een nieuwe bij :+
en wat bedoelt hij met operator branded?

[ Voor 43% gewijzigd door ArcticWolf op 17-07-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die .453 enzo geloof ik wel dat dat per land kan verschillen maar die 1.58 lijkt toch echt te duiden op een totaal nieuwe firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:05:
[...]

Dat van die .453 enzo geloof ik wel dat dat per land kan verschillen maar die 1.58 lijkt toch echt te duiden op een totaal nieuwe firmware.
Niet per sé. Lijkt mij eerder een fork vanwege een incompatibiliteit of een speciale aanpassing die nodig is voor een bepaalde operator maar niet geschikt is voor de andere operators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
(xperia bedienen met bravia afstandsbediening)

Ik heb de instellingen van de tv helemaal nagekeken en alles is in orde.
De sync instellingen staan aan, maar de tv vindt de xperia niet.

De tv starter app werkt gewoon, het beeld is gewoon aan en alles werkt voor de rest, alleen het bedienen via de afstandsbediening dus niet.
Nu heb ik gelezen op xda dat er meerderen zijn die er last van hebben, na alle tips doorgelezen en geprobeerd te hebben wil het nog steeds niet werken.

De tv is volledig up to date, dus daar kan het niet aan liggen.

De telefoon heb ik al naar fabrieksinstellingen gezet, maar daarna werkte het nog steeds niet.

@AmbroosV, had jij al enig idee wat kan helpen?
Of misschien iemand anders???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
solidjustus schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:29:
(xperia bedienen met bravia afstandsbediening)

Ik heb de instellingen van de tv helemaal nagekeken en alles is in orde.
De sync instellingen staan aan, maar de tv vindt de xperia niet.

De tv starter app werkt gewoon, het beeld is gewoon aan en alles werkt voor de rest, alleen het bedienen via de afstandsbediening dus niet.
Nu heb ik gelezen op xda dat er meerderen zijn die er last van hebben, na alle tips doorgelezen en geprobeerd te hebben wil het nog steeds niet werken.

De tv is volledig up to date, dus daar kan het niet aan liggen.

De telefoon heb ik al naar fabrieksinstellingen gezet, maar daarna werkte het nog steeds niet.

@AmbroosV, had jij al enig idee wat kan helpen?
Of misschien iemand anders???
Misschien een hele domme vraag. Maar heb je al gekeken of jouw type tv dit wel ondersteunt? (dat het een Sony is, is volgens mij niet genoeg. Hangt volgens mij ook af van het model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avec_style schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Misschien een hele domme vraag. Maar heb je al gekeken of jouw type tv dit wel ondersteunt? (dat het een Sony is, is volgens mij niet genoeg. Hangt volgens mij ook af van het model)
Ik heb zelf de 55NX720 daar werkt het gewoon mee. Via de router uiteraard, dat is een cisco. Echter sinds de ICS upgrade blijven filmpjes gemaakt met de Xperia S om de 10 seconden hangen. Een volledige filmp die ik via de computer overgezet hebt, werkt vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:57:
[...]

Ik heb zelf de 55NX720 daar werkt het gewoon mee. Via de router uiteraard, dat is een cisco. Echter sinds de ICS upgrade blijven filmpjes gemaakt met de Xperia S om de 10 seconden hangen. Een volledige filmp die ik via de computer overgezet hebt, werkt vlekkeloos.
De telefoon connect ook wel met de tv, dat is het probleem niet. zowel HDMI als DLNA.
Het probleem is dat de afstandsbediening van de tv niet werkt als de phone aangesloten is met HDMI.

@avec-style
De tv is uitermate geschikt hiervoor.

@onbekendprofiel
Werkt de afstandsbediening bij jou wel als je de phone aansluit via HDMI op de tv??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:43
solidjustus schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:20:
[...]

De telefoon connect ook wel met de tv, dat is het probleem niet. zowel HDMI als DLNA.
Het probleem is dat de afstandsbediening van de tv niet werkt als de phone aangesloten is met HDMI.

@avec-style
De tv is uitermate geschikt hiervoor.

@onbekendprofiel
Werkt de afstandsbediening bij jou wel als je de phone aansluit via HDMI op de tv??
Zit ook niet via receiver/versterker naar ik aanneem... Wat voor kabel gebruik je? Zou weinig uit moeten maken maar zelfs bij mijn BRAVIA van eind 2009 met SE Micro HDMI kabel werkt HDMI CEC perfect zonder settings te veranderen...

Al weet ik niet zeker of dat met ICS nog zo is, aangezien ik nu nog 7 maanden in China zit kan ik dat voorlopig ook even niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
Rctworld schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:34:
[...]

Zit ook niet via receiver/versterker naar ik aanneem... Wat voor kabel gebruik je? Zou weinig uit moeten maken
Bedankt voor de reacties, ik heb gewoon een kabeltje gekocht op Ebay. Misschien dat het idd daar aan ligt.

Aankomende week even proberen met de arc s en xperia s van familie leden.
Dan kom ik er in ieder geval achter waar het aan zou kunnen liggen.

Het is geen must, maar dacht dat het wel handig zou zijn, helemaal nu met de XMBC player op de phone.

Maar ja, niks getreurd ben nog net zo blij met de phone..

Ik ben er dus zojuist achter gekomen dat het aan de kabel zou kunnen liggen.
Er zijn namelijk verschillende soorten Micro HDMI's; c/d

Ik heb nu een D besteld, dit zou dan moeten werken. Zo niet dan ligt het ergens anders aan.

[ Voor 15% gewijzigd door solidjustus op 17-07-2012 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
solidjustus schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 17:14:
[...]

Bedankt voor de reacties, ik heb gewoon een kabeltje gekocht op Ebay. Misschien dat het idd daar aan ligt.

Aankomende week even proberen met de arc s en xperia s van familie leden.
Dan kom ik er in ieder geval achter waar het aan zou kunnen liggen.

Het is geen must, maar dacht dat het wel handig zou zijn, helemaal nu met de XMBC player op de phone.

Maar ja, niks getreurd ben nog net zo blij met de phone..

Ik ben er dus zojuist achter gekomen dat het aan de kabel zou kunnen liggen.
Er zijn namelijk verschillende soorten Micro HDMI's; c/d

Ik heb nu een D besteld, dit zou dan moeten werken. Zo niet dan ligt het ergens anders aan.
Probeer eens op de sync knop te drukken op je afstandbediening. Dan kan ik bij mij de PS3 of de Xperia S kiezen en die besturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
Cyleo schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 22:02:
[...]

Probeer eens op de sync knop te drukken op je afstandbediening. Dan kan ik bij mij de PS3 of de Xperia S kiezen en die besturen.
Tnx, maar dit heb ik meerdere malen geprobeerd, helaas.

Dat lukt niet. De tv synct overigens wel gewoon goed voor de rest met de andere bravia apparaten.
Dus daar zal het niet aan liggen.

Deze week krijg ik het nieuwe kabeltje, we zullen zien of het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark2000
  • Laatst online: 02-09 18:27
Ik had mijn Xperia S terug gestuurd vanwege gele vlekjes in het scherm. Kreeg gisteren een geswaped toestel terug. Taal stond nog in het Russisch bleek een branded model te zijn van T-mobile. Was ik al niet blij mij aangezien ik dat niet had.

Ergste vond ik dat het scherm beduidend minder mooi was qua kleuren en zwartwaarden. Ik ben dan misschien een beetje pietje precies maar het is niet aan te zien. Zwart is donker grijs geworden. Heeft iemand anders ook zo'n ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
mark2000 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 06:36:
Ik had mijn Xperia S terug gestuurd vanwege gele vlekjes in het scherm. Kreeg gisteren een geswaped toestel terug. Taal stond nog in het Russisch bleek een branded model te zijn van T-mobile. Was ik al niet blij mij aangezien ik dat niet had.

Ergste vond ik dat het scherm beduidend minder mooi was qua kleuren en zwartwaarden. Ik ben dan misschien een beetje pietje precies maar het is niet aan te zien. Zwart is donker grijs geworden. Heeft iemand anders ook zo'n ervaring?
Het schijnt dat de eerste toestellen (met gele vlekken probleem) een ander type scherm hadden. Bij de nieuwere toestellen is het gele vlekken probleem opgelost, maar zijn de kleuren minder mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulusverhoeven
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-02-2024
Gisteren werd mij ook een "nieuw" toestel aangeboden ter vervanging van mijn toestel dat voor het gele vlekken probleem is opgestuurd.

Ik heb het toestel geweigerd. Het toestel was gerepareerd, maar ze hebben blijkbaar een probleem met hun qualiteits controle want ook hier kon de achterkant niet dicht omdat deze niet goed geassembleerd was. Het toestel was ook gewoon smerig van binnen, inclusief de lens van de camera. Het toestel was ook zeker al 4 maanden in omloop, en mijn toestel was nog geen maand oud.

onacceptabel dat ze zo'n toestel aanbieden als vervangend toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

avec_style schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:35:
[...]

Het moet volgens mij gewoon een nieuwere tv zijn. Max 1 a 1,5 jaar oud ofzo. De samsung tv van mn ouders (geen idee wel model) werkt die Tv starter ap ook gewoon mee. Kon hem ook gewoon bedienen met de afstandsbediening. De telefoon was aangesloten met HDMI kabel.
Draadloos met een bravia tv heb ik nog niet kunnen testen. Ik ken niemand met nieuwe bravia tv. Misschien eens een keer de mediamarkt binnengaan om daar te proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 18-07-2012 09:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Ik zit zelf in dubio over mijn eerste serie telefoon die dus ook last van de gele vlekken heeft.
Bij mij is het alleen 1 gele vlek onderaan het scherm waar oa de home knop zit.

Bij normaal gebruik zie ik het niet, het viel me eigenlijk vorige week pas op nadat ik de rabobank app had geinstalleerd die een witte achtergrond heeft.
maargoed, omdat de mijne van begin maart is is de 60dagen waarbinnen ze het toestel omruilen al verstreken en kan ik nu het toestel ter reparatie aanbieden waarbij je hem 10 dagen kwijt ben.
Ik had alleen ook al gelezen hier en daar dat sommige mensen niet meer helemaal te vreden waren over de kleuren na zo'n actie, en dat vind ik eigenlijk wel 1 van zijn grote pluspunten dat de kleuren zo 'mooi" zijn.

Ik denk dat ik het voorlopig maar even uitzing ermee..

Verder blijft het een geweldig ding, blijf wel stoeien met diverse launchers maar ik kom steeds weer terug bij de standaar SONY launcher, sommige widgets/apps mis ik echt enorm als ik weer wat anders probeer en ik kan niet echt goede vervangers er voor vinden.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekwaussie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:19
Hallo Alle,

Sinds lange tijd al dikke fan van tweakers en volg de berichtgeving elke dag.
En sinds vandaag maar een een account aangemaakt :-)
En ook een gelukkige bezitter van de sony xperia S

en daar gaat het nu om. Sinds een aantal dagen heb ik last van mijn facebook applicatie op me foon... hij vraagt continu om "verificatie" van me facebook account..
Heb naar mijn weten alles geprobeerd.. In facebook toegang weg gehaald op foon software opnieuw geïnstalleerd en opnieuw aangemeld.. Maar heeft het probleem niet verholpen dit is zeer irritant. heb wel te verstaan nog niet opnieuw de firmware erop gezet ik draai ICS op de foon 6.1.A.0.452. iemand bekent met het probleem en weet die een oplossing??

Alvast bedankt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Routed schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:27:
Ik zit zelf in dubio over mijn eerste serie telefoon die dus ook last van de gele vlekken heeft.
Bij mij is het alleen 1 gele vlek onderaan het scherm waar oa de home knop zit.

Bij normaal gebruik zie ik het niet, het viel me eigenlijk vorige week pas op nadat ik de rabobank app had geinstalleerd die een witte achtergrond heeft.
maargoed, omdat de mijne van begin maart is is de 60dagen waarbinnen ze het toestel omruilen al verstreken en kan ik nu het toestel ter reparatie aanbieden waarbij je hem 10 dagen kwijt ben.
Ik had alleen ook al gelezen hier en daar dat sommige mensen niet meer helemaal te vreden waren over de kleuren na zo'n actie, en dat vind ik eigenlijk wel 1 van zijn grote pluspunten dat de kleuren zo 'mooi" zijn.

Ik denk dat ik het voorlopig maar even uitzing ermee..

....
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Zijn er mensen die recent hun telefoon terug hebben gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch123
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19:25
tweeëneenhalve week geleden me mobiel weggebracht de verkoper zei dat hij binnen een week klaar zou zijn omdat het maar een klein foutje was alleen nu al een week langer weg dan afgesproken wat een slechte service van T-mobile :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvandenHoogen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 21:52
mark2000 schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 06:36:

Ik kreeg mijn telefoon ook terug. Was Pools of Russisch inderdaad. Daarnaast was hij ook T-mobile branded. Dit heb ik zelf weer opgelost met Flashtools.

Scherm is naar mijn idee prima.

Wel slechte service. Zeker omdat ik hem via de reperatieserice van KPN heb laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:32
Ik verbaas me de laatste tijd steeds meer over de enorm verbeterde accuduur onder ICS. Als ik de telefoon voor mijn doen actief gebruik (redelijk veel whatsapp, wat surfen, twitter/nieuws bekijken, email checken) gaat hij makkelijk anderhalve dag mee. Gisteren, alhoewel dit slechts onder matig/weinig gebruik was, een nieuw record: 2 dagen en 3 uur op de accu, met op dat punt nog 11% resterend. Heb hem toen wel opgeladen omdat ik weg moest, maar denk dat ie nog wel een paar uurtjes door zou kunnen op dat tempo.
Al met al dus zeer tevreden met mijn Xperia S :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Moi_in_actie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 01:06:
Ik verbaas me de laatste tijd steeds meer over de enorm verbeterde accuduur onder ICS. Als ik de telefoon voor mijn doen actief gebruik (redelijk veel whatsapp, wat surfen, twitter/nieuws bekijken, email checken) gaat hij makkelijk anderhalve dag mee. Gisteren, alhoewel dit slechts onder matig/weinig gebruik was, een nieuw record: 2 dagen en 3 uur op de accu, met op dat punt nog 11% resterend. Heb hem toen wel opgeladen omdat ik weg moest, maar denk dat ie nog wel een paar uurtjes door zou kunnen op dat tempo.
Al met al dus zeer tevreden met mijn Xperia S :)
Eens! Ik luister redelijk vaak muziek op m'n telefoon, voorheen altijd met lader, wanneer mogelijk is, omdat ik anders einde van de dag niet haalde. Nu is dit geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:54
Ik sluit mij aan bij de twee posts hierboven, de accuduur is eindelijk zoals het hoort :) Zelfs met stukjes tethering tijdens muziekluisteren en andere gebruik gaat het heel erg goed. Ben content :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koekwaussie schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 15:18:
Hallo Alle,

Sinds lange tijd al dikke fan van tweakers en volg de berichtgeving elke dag.
En sinds vandaag maar een een account aangemaakt :-)
En ook een gelukkige bezitter van de sony xperia S

en daar gaat het nu om. Sinds een aantal dagen heb ik last van mijn facebook applicatie op me foon... hij vraagt continu om "verificatie" van me facebook account..
Heb naar mijn weten alles geprobeerd.. In facebook toegang weg gehaald op foon software opnieuw geïnstalleerd en opnieuw aangemeld.. Maar heeft het probleem niet verholpen dit is zeer irritant. heb wel te verstaan nog niet opnieuw de firmware erop gezet ik draai ICS op de foon 6.1.A.0.452. iemand bekent met het probleem en weet die een oplossing??

Alvast bedankt :-)
dit fb probleem heb ik ook.
het is wachten op de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Ik heb maandag mijn toestel ( nieuwe :) ) retour gekregen n.a.v. de gele vlekken.
Meteen ICS erop gezet via officiele weg en twee dingen vallen me op.

Misschien kijk ik er overheen, maar ik kan nu niet meer met het programma Quicksettings het 'Beltoon Volume' en 'Melding volume' los van elkaar regelen. Erg lastig omdat overdag op mijn werk altijd alleen het melding volume op 0 staat en dat kan nu dus niet meer. Of ligt dit soms aan Quicksettings?

Daarnaast ook merkbaar minder bereik met wifi en 3g :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Het grootste probleem met ICS is het beperkte RAM dat over is.

Ik heb er normaalgesproken geen last van. Alleen in een specifieke situatie... en daar is 'ie dan ook behoorlijk irritant! :(

- Als ik in de auto zit, Spotify luister via 3G/H en vervolgens die muziek via bluetooth naar mijn autoradio stream. Dan is er gewoon te weinig geheugen vrij om de muziek zonder stotteren over te brengen.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 15:21
Masegate schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:53:
Het grootste probleem met ICS is het beperkte RAM dat over is.

Ik heb er normaalgesproken geen last van. Alleen in een specifieke situatie... en daar is 'ie dan ook behoorlijk irritant! :(

- Als ik in de auto zit, Spotify luister via 3G/H en vervolgens die muziek via bluetooth naar mijn autoradio stream. Dan is er gewoon te weinig geheugen vrij om de muziek zonder stotteren over te brengen.
Zo gebruik ik Spotify ook en moet zeggen dat ik dat probleem niet heb...
Misschien komt het door het mindere 3g bereik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
The-Force schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:56:
[...]

Zo gebruik ik Spotify ook en moet zeggen dat ik dat probleem niet heb...
Misschien komt het door het mindere 3g bereik?
Nee, ik weet eigenlijk 100% zeker dat het komt door wat ik beschreef. Dat jij het niet hebt 'just makes you a very lucky person'. ;) Of heb jij misschien quality op 'low' staan en kost het de telefoon daardoor minder geheugen?

Ik heb eerst een X10 gehad en die had het veel erger (uiteraard). Soms als ik alles afsloot en RAM vrij maakte, ging het een hele tijd goed, totdat het langzaam minder werd.

Met GB ging het compleet vlekkeloos, genoeg RAM over, geen haperingen. Sinds ICS is het RAM dat over is weer flink geslonken en het stotteren is terug.

Ik rijd elke dag dezelfde route. Het heeft dus niets met een slechte verbinding te maken. Vroeger (met X10) haperde 'ie elke minuut. Met XS op 2.3.7 haperde 'ie nooit. Met ICS hapert 'ie iedere 3 minuten ongeveer.
Als ik hem via een kabeltje aansluit hapert 'ie overigens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Masegate schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:02:
[...]

Nee, ik weet eigenlijk 100% zeker dat het komt door wat ik beschreef. Dat jij het niet hebt 'just makes you a very lucky person'. ;) Of heb jij misschien quality op 'low' staan en kost het de telefoon daardoor minder geheugen?

Ik heb eerst een X10 gehad en die had het veel erger (uiteraard). Soms als ik alles afsloot en RAM vrij maakte, ging het een hele tijd goed, totdat het langzaam minder werd.

Met GB ging het compleet vlekkeloos, genoeg RAM over, geen haperingen. Sinds ICS is het RAM dat over is weer flink geslonken en het stotteren is terug.

Ik rijd elke dag dezelfde route. Het heeft dus niets met een slechte verbinding te maken. Vroeger (met X10) haperde 'ie elke minuut. Met XS op 2.3.7 haperde 'ie nooit. Met ICS hapert 'ie iedere 3 minuten ongeveer.
Eens. En daarom vind ik dat Sony ICS heeft verprutst. Ik heb het soms alleen al bij gewoon muziek afspelen dat ie een keertje hapert. Gebruik ik ernaast nog navigatie, dan is het echt een ramp.

ICS hoort gewoon vlekkeloos te kunnen draaien op de SXS. Het is geen extraatje dat de SXS op ICS draait, het is iets wat bij introductie al werd beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:22
ik gebruik ook spotify in de auto. Speel muziek altijd af op de hoogste kwaliteit en ondervind geen problemen. Af en toe valt het geluid soms voor een seconde weg, maar dat is het dan ook.
Muziek wordt via bluetooth gestreamd naar mijn carkit, en tegelijkertijd draai ik ook altijd een app die flitsers op de weg aangeeft. Ik heb in ieder geval nooit iets gemerkt van een geheugentekort.

Wat ik hinderlijk vind is dat soms de 3g connectie helemaal niet werkt, ik moet dan de telefoon opnieuw opstarten. Dat is voor mij wel een heel vervelende bug in de software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masegate schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 12:02:
[...]

Dus het ligt wel aan de verbinding?
Is het niet gewoon te wijten aan de slechtere verbinding onder ICS met 3G en WIFI?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee, het memory management van de SXS is echt slecht.
CM9 draait echt perfect op de Desire Z en die heeft maar 368mb beschikbaar... de XS heeft 768mb beschikbaar |:( ergens zit een grote mem leak, laatst kreeg ik het voor elkaar dat ik MOEST rebooten omdat de launcher maar bleef redrawen, RAM zat vol en werd niet meer leeg gemaakt (zoveel apps draai ik nou ook weer niet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:09:
[...]

Dus het ligt wel aan de verbinding?
Is het niet gewoon te wijten aan de slechtere verbinding onder ICS met 3G en WIFI?
Nee, het ligt aan het feit dat 'ie tegelijk via 3G data binnenhaalt en afspeelt én tegelijk via bluetooth naar de radio moet sturen.

Ik kan muziek streamen en afspelen (via luidspreker telefoon) zonder haperen.
Ik kan ook muziek die op de telefoon staat (mp3s) via bluetooth op de radio afspelen zonder haperingen.
Maar als ik allebei tegelijk wil (stream via 3G/H en via bluetooth naar radio) dan vind de XS het wel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Laten we maar hopen dat SONY snel een update gaat uitbrengen voor deze problemen... Het begint wel irritant te worden dat je op gegeven moment handmatig alle apps moet afsluiten omdat je telefoon geheugen te kort komt...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:25
Dan wacht maar af tot je jelly bean gaat draaien.
Google now met alles erop en eraan..........mmmmmmmm lekker ram.
Dat betetent als je het volledig wilt gebruiken,gps/ lattitude/ maps /sync calender enz enz.
Leuk al die schilletjes ,maar dan is kaal google toch de betere optie.

[ Voor 44% gewijzigd door jejeh op 19-07-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
Over het algemeen wel te vreden over de telefoon.
Maar helaas net zoals enkele anderen heb ik met ICS ook problemen wat betreft de connectie.
Als voorbeeld pak ik whatsapp. Via de wifi werkt whatsapp gewoon zoals het hoort. Ontvangt berichten tijdig etc. Zodra ik uit het bereik ben van mijn bekende wifi punten ontvang ik geen whatsapp berichten meer tenzij ik mijn telefoon opnieuw opstart zodat hij via de 3g alles binnen haalt. Ook internet reageert traag.

Via google kom je erachter dat niet alleen wij als tweakers er last van hebben, maar nog wel heel wat meer mensen over heel de wereld. Bij andere gebruikers is dit probleem juist anders om. Hopenlijk komt hier gauw een update voor. Het is best vervelend om je telefoon te moeten rebooten om berichten weer te kunnen ontvangen via whatsapp of ieder andere applicatie die internet gebruikt.
Zoals het er naar lijkt registreerd de telefoon/software niet dat je ook via 3g eventueel kan internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.453 is uit }:O

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1781676

@flex
bij mij is het juist andersom.. bij 3g werkt whatsapp wel goed en bij wifi niet (al heb ik het idee dat door die nieuwe cisco modems komt van upc/ziggo..)

[ Voor 51% gewijzigd door ArcticWolf op 19-07-2012 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
iemand met een peugeot 207 en een werkende interne bluetooth connectie met de auto?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

fabstar81 schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:54:
iemand met een peugeot 207 en een werkende interne bluetooth connectie met de auto?
Toevallig hebben wij sinds 2 dagen een 207.
Nu weet ik niet of ik een bleutooth adapter ingebouwd heb maar, als je even uitlegt hoe ik dat te weten kom dan zal ik het zometeen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Zie je vanzelf als er een bluetooth logootje op je radio getoond wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BR_NL
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-10-2016
Ik volg dit forum vanaf de intro in januari en heb veel tips zijn nuttig.
Gisteren schrok ik me echter het apezuur.
Vanwege vakantie nu over op ICS (via sues want PCComp werkte niet goed)
Maar na herstart maakte de camera geen connectie binnen ICS. Eerder in dit forum getipt dat een nieuwe update zou werken. Dat klopte alleen zijn echt ALLE gegevens en instellingen weg.
Ik werd gewaarschuwd, maar je moet wat doen (de camera is voor mij één van de unique selling points) en ik ben nog een criticus als het gaat om online opslaan van gegevens (dat gaat nog veel te vaak fout)

Via PCcomp geprobeerd te herstellen, maar die werkte niet goed. Pas nadat ik een vijftal keer opnieuw had geprobeerd en uiteindelijk elk item apart herstelde ging het goed. Dus alles weer terug gelukkig.
===> geef nooit op.

Verder bevalt ICS me wel, er zijn wat onhebbelijkheden, maar die zouden we niet kennen als de Xperia S meteen met ICS was gekomen.

Tanx Ambroos, Wai, Lordhades, Arcticwolf en anderen

EDIT 20-07: Bij een herhaalde update kwamen de berichten niet terug en alle apps zijn weg.
Volgens mij is het een schone installatie van ICS.
Als je op Google play inlogt kun je heel gemakkelijk alle apps weer herinstalleren.(rechtsboven: mijn apps)

[ Voor 11% gewijzigd door BR_NL op 20-07-2012 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Nou...net even geprobeerd maar, volgens mij heb ik geen bleutooth adapter.
Als ik de telefoon laat zoeken met de auto aan dan vind hij tenminste niets.
Ook in het boekje staat niet echt bruikbare informatie.

Even een foto.gemaakt.. hebben we het beide over deze radio ?

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img/n/635717.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mooie KM stand ;) , maar ik zie geen BT logo, dus ik denk dat je de radio zonder hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MKV
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02-08 19:35

MKV

Nope geen bluetooth ;-).. Volgens mij hebben ze bij Peugeot een paar standaardradio's, een met uitsluitend cd (geen extra logo's), een met cd + mp3 (mp3 logo boven het cd-spleetje) en als ie ook bluetooth heeft staat het eronder. Nou weet ik dat het zo zit met de 308 dus ik denk dat het met de 207 ook wel zo zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:34:
.453 is uit }:O

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1781676

@flex
bij mij is het juist andersom.. bij 3g werkt whatsapp wel goed en bij wifi niet (al heb ik het idee dat door die nieuwe cisco modems komt van upc/ziggo..)
Grote fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nein. Niets noemenswaardig, vooral een paar kleine providerspecifieke bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexmaster
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 09:43
ArcticWolf schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:34:

@flex
Dat kan mogelijk zijn. Maar nog zou dit probleem niet voor mogen komen. Heb getest met een iPhone (simkaart van mij erin) en het werkt gewoon vlekkeloos in overgang. Op mijn N9 (andere provider prive toestel even sim verwisselt) werkt het ook gewoon vlekkeloos. Het ligt dus echt aan de telefoon en niet aan de provider. Soms is het best irritant als je op een belangrijk bericht aan het wachten ben wat via e-mail komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe versies kunnen nog steeds geupload worden naar xdafileserver.nl trouwens account zoals goed is nog steeds moeten werken voor tweakers :) zet alles gewoon in ICS map en word zichtbaar op zite (liefst gezipped).

Ik zelf moet me telefoon toch eens ingaan ruilen want die vlek begint nu wel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakbeest
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:22

Bakbeest

Het beest is los!

Ik heb een 207 met ingebouwde bluetooth werkend met een Xperia S.
Met 2.3 kreeg ik het met geen mogelijkheid aan de praat.
Sinds 4.0 ging het eigenlijk vanzelf. Koppelen, pincode invoeren en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/205zcpj.png
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/p/0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 14:48 schreef hybris132 het volgende:
Ik heb nu ongeveer een maand mijn Sony Xperia S. Alleen er zitten een paar regenboogkleurige streepjes (of scheurtjes) onder het scherm. Deze kwamen ineens na een week of 2 erin zetten. Had m'n mobiel gewoon ergens neergelegd en de volgende ochtend zaten ze er ineens. Herkend iemand dit of ben ik de enige met zo veel ongeluk?
Van iemand op een ander forum. Weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn krasjes die ervoor zorgen dat het licht anders gereflecteerd wordt en bepaalde subpixels vergroot worden (zoals bij een vergrootglas). Screenprotector vervangen kan helpen, als je er geen gebruikte weet ik het niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de telefoon nog nooit via hdmi aangesloten omdat het perfect via DLNA werkt......
Rctworld schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:34:
[...]

Zit ook niet via receiver/versterker naar ik aanneem... Wat voor kabel gebruik je? Zou weinig uit moeten maken maar zelfs bij mijn BRAVIA van eind 2009 met SE Micro HDMI kabel werkt HDMI CEC perfect zonder settings te veranderen...

Al weet ik niet zeker of dat met ICS nog zo is, aangezien ik nu nog 7 maanden in China zit kan ik dat voorlopig ook even niet testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Laatst online: 07-09 10:54
-

[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stevanov schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:53:
Ik heb vandaag de update naar ICS gedaan. Alleen heb ik nu geen toegang tot de camera meer dit is de melding die ik krijg. Ook de led als zaklamp werkt nu opeens niet meer. Iemand ervaring of een fix? Het liefst doe ik geen factory reset omdat ik dan een hoop terugzet werk heb.
Alvast bedankt
BR_NL in "Sony Xperia S (deel 2, ICS-generatie)"
6 posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stevanov
  • Laatst online: 07-09 10:54
-

[ Voor 100% gewijzigd door Stevanov op 16-02-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb het idee dat de .453 firmware toch stabieler is dan de .452 firmware }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Omdat....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nu wel redelijk multitasken terwijl ik dat eerst niet kon, iig niet met de generic NL rom die ik hiervoor had. Wifi is ook een stuk beter geworden in mijn beleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Das mooi, welke heb je dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Het is al meer gemeld. Sinds de upgrade naar ICS merk ik op dat mijn Dataverbinding om zoveel uur/dag verloren gaat. Er staat wel dat ik 3G of G verbinding heb maar hij haalt geen data meer binnen.

-Verbinding verbreken en opnieuw verbinden -> Zelfde probleem
-Vliegmodus aan en uit -> zelfde probleem
-Schakelen van Wifi naar 3G -> Zelfde probleem

Herstart telefoon lost het op! Tijdelijk dus.

Ik heb de applicatie GreenPower draaien, beheert data verkeer. Schakeld het in en uit wanneer nodig. Deze heb ik nu uitgeschakeld maar het probleem blijft.
Ik heb Vodafone!

Erg irritant is dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had het met KPN gister, vannacht en vanmorgen... maar dat had volgens mij met de overbelasting van het netwerk te maken in Nijmegen ivm de vierdaagse 8)7 maar 3g/h stond gewoon aangegeven en had totaal geen verbinding, pas na een reboot had ik weer verbinding (flight modus on/off had ook geen nut). Maar het kan ook heel toevallig dat KPN het weer in orde had op het moment dat ik rebootte... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Had het vandaag ook (KPN) en inderdaad: alleen een herstart helpt. Zwaar irritant.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik draai nu de officiele MIUI release voor de SXS! echt geil :9~ :9~

Verwijderd in "[Sony Xperia S] Rooten en Custom ROM's"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Het is wel toevallig dat gebruikers van de Xperia S hetzelfde probleem ervaren als Xperia P gebruikers met signal loss, beide na de laatste update. Ik herken het 3G tekentje dat er wel staat met bewegende pijltjes, maar niets binnen haalt. Alleen een reboot verhelpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:47

Freak187

geen

Weet iemand of je de functies van de standaard meegeleverde oordopjes kunt wijzigen?

Als ik bijvoorbeeld radio of mp3 luister en ik druk op het knopje van de headset, dan gaat het geluid uit (mute denk ik?). Is er een mogelijkheid om in te stellen dat je naar een volgende voorkeuze-zender gaat (in geval van FM radio) of naar volgend nummer gaat met een druk op de knop? Als je gebeld wordt, kun je natuurlijk opnemen met die knop dat moet zo blijven.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zit op dit moment in Italië met een redelijk brakke internetverbinding dus mocht het al langs zijn gekomen, excuus. Maar mijn Xperia S wil sinds 2 dagen niet zo hard meer opladen. Gisteravond sliepen we in een hotel om Zürich en toen ik hem daar aan de lader hing, kwam er maar een paar procent bij in een half uur. Omgerekend zou ik moeten laden tot de volgende dag 3u 's middags voor een volle accu. Gaan slapen, en de volgende ochtend was ie toch helemaal vol!

Nu in Italië is het echter ellende. Gisteravond 10 procent in een half uur, en na een hele nacht laden was mijn accu vanmorgen op maar liefst... 82 procent..

Wat zou dit kunnen zijn? Heeft iemand dit al eens gehad? Ik ga de telefoon nu iig uitzetten en proberen te laden, maar tis niet tof! Tips zijn dan ook welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Gebruik je toevallig een USB-verlengsnoer? Want dan gaat het opladen een stuk langzamer. Dit ondervond ik ook vorige week. Ik gebruikte een verlengstuk van +- 70cm en het opladen ging een stuk sneller zonder deze kabel.

Heb je ook nog bepaalde apps draaien? Sluit alles eens af. Of laad eens op in vliegtuigmodus, danwel uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik gebruik altijd alleen de originele lader en de originele kabel. Die lijkt nu helemaal niets meer te doen. Hij laadt ook niet meer als de telefoon uit staat. Er gaat geen ledje branden en er komt niks aan stroom bij.

De lader van een vriend van me (voor zn HTC Desire, 1A) doet ook niks.

De originele lader van mn iPad (2A) doet gek genoeg wel wat. Het ledje gaat branden, kan op dit moment niet inschatten hoeveel accu er bij komt.

Omdat de originele lader 1.5A is weet ik niet of ik deze wel moet gebruiken, maar het lijkt dat of geen stroom meer!

-edit- Originele oplader doet ook niks op de Desire dus misschien is die stuk. Maar mn iPad lader gaat ook niet heel hard. Misschien aan de telefoon ook iets niet goed?

[ Voor 13% gewijzigd door TripleM op 22-07-2012 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Hier nu ook connectie problemen, voor het eerst moet ik wel zeggen... Mag hopen dat sony dit heel snel gaat oplossen...

HSDPA/3G doet niks, blijft de hele tijd maar zoeken... Zodra ik wifi aanzet pakt die het direct over en werken alle apps met internet weer...

*edit* heb em ook doorgegeven als storing bij provider (tmobile) laten die het maar es uitzoeken...

[ Voor 53% gewijzigd door Riqy op 22-07-2012 22:45 ]

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
TripleM schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:19:
Ik gebruik altijd alleen de originele lader en de originele kabel. Die lijkt nu helemaal niets meer te doen. Hij laadt ook niet meer als de telefoon uit staat. Er gaat geen ledje branden en er komt niks aan stroom bij.

De lader van een vriend van me (voor zn HTC Desire, 1A) doet ook niks.

De originele lader van mn iPad (2A) doet gek genoeg wel wat. Het ledje gaat branden, kan op dit moment niet inschatten hoeveel accu er bij komt.

Omdat de originele lader 1.5A is weet ik niet of ik deze wel moet gebruiken, maar het lijkt dat of geen stroom meer!

-edit- Originele oplader doet ook niks op de Desire dus misschien is die stuk. Maar mn iPad lader gaat ook niet heel hard. Misschien aan de telefoon ook iets niet goed?
Hij gaat alleen bij de orginele lader heel hard, ik denk dus dat je lader kapot is. Even sony mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeliciousBrown®
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-06 20:20
@ freak187

Net als bij de iPhone is twee keer kort achter elkaar de opneem knop indrukken vooruit / het volgende nummer en drie keer kort achter elkaar terug / het vorige nummer. Dit geldt voor zowel de radio (voorkeurzenders) als voor de walkman functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 17:42
ik zit even met een vervelend iets ..

heb nu steeds een melding staan onder in me telefoon van een mail bericht die ik allang verwijderd heb hoe krijg ik die weg ?
Dat zie ik steeds als ik hem van unlock afhaald.
dus zeg maar net boven de functietoetsen

[ Voor 10% gewijzigd door ravw op 23-07-2012 12:16 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Turbo-Puppy schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:26:
[...]

Nou...net even geprobeerd maar, volgens mij heb ik geen bleutooth adapter.
Als ik de telefoon laat zoeken met de auto aan dan vind hij tenminste niets.
Ook in het boekje staat niet echt bruikbare informatie.

Even een foto.gemaakt.. hebben we het beide over deze radio ?

[afbeelding]
de radio is hetzelfde! scherm is iets anders, maar in je menu moet je iets kunnen vinden van gekoppelde aparaten.
Bakbeest schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 10:55:
[...]

Ik heb een 207 met ingebouwde bluetooth werkend met een Xperia S.
Met 2.3 kreeg ik het met geen mogelijkheid aan de praat.
Sinds 4.0 ging het eigenlijk vanzelf. Koppelen, pincode invoeren en klaar is kees.
met ICS werkt het nog steeds niet. hoopte zelf ook dat dat met die versie verholpen zou zijn. heb zelfs mn hele lijst met apparaten verwijderd om deze ene te laten koppelen. maar allemaal geen succes. :F

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
ravw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:15:

heb nu steeds een melding staan onder in me telefoon van een mail bericht die ik allang verwijderd heb hoe krijg ik die weg ?
Kan het komen doordat die mail nog ongelezen in je prullenbak staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:15:

Ik heb daar ook lang geleden last van gehad. Ineens bleef er 1 ongelezen bericht staan uit de standaard email app. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. |:(

MAAR!!

Ik heb ook zelf de oplossing gevonden uiteindelijk! Zie hier mijn persoonlijke triomf in deel 1 :*) http://gathering.tweakers...message/38218687#38218687

De oplossing staat schuingedrukt btw :+
Hopelijk werkt dit ook voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 17:42
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:46:
[...]

Ik heb daar ook lang geleden last van gehad. Ineens bleef er 1 ongelezen bericht staan uit de standaard email app. Ik heb werkelijk alles geprobeerd. |:(

MAAR!!

Ik heb ook zelf de oplossing gevonden uiteindelijk! Zie hier mijn persoonlijke triomf in deel 1 :*) http://gathering.tweakers...message/38218687#38218687

De oplossing staat schuingedrukt btw :+
Hopelijk werkt dit ook voor jou!
zal er even naar kijken :)

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik heb ook wel eens dat ik een nieuw mailtje in mijn 'Postvak In' heb maar dat deze niet getoond wordt. Als ik dan naar de folder 'Alle Berichten' ga staat het nieuwe mailtje er wel. Melding gaat dan weg als ik 'm gelezen heb. Ik had dit met GB af en toe. Met ICS ben ik het nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:47

Freak187

geen

DeliciousBrown® schreef op zondag 22 juli 2012 @ 23:15:
@ freak187

Net als bij de iPhone is twee keer kort achter elkaar de opneem knop indrukken vooruit / het volgende nummer en drie keer kort achter elkaar terug / het vorige nummer. Dit geldt voor zowel de radio (voorkeurzenders) als voor de walkman functie...
Bedankt voor de tip!

Nog een vraag: hoe kan ik instellen dat Whatsapp standaard een WIFI netwerk pakt ipv 3G als een WIFI netwerk beschikbaar is? Of gebeurd dat automatisch. Op m'n vorige nokia kon ik dat instellen in Whatsapp.

Kia Niro-EV 2024

Pagina: 1 ... 14 ... 49 Laatste