Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Zo verschikkelijk veel type ik niet, maar swype kan in de auto wel handig zijn, beter dan typen ;).
De 3g snelheid kan idd stukken beter.. Krijg haast zin om terug te gaan naar 2.3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:53
Lieuwe15 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:04:
Zo verschikkelijk veel type ik niet, maar swype kan in de auto wel handig zijn, beter dan typen ;).
De 3g snelheid kan idd stukken beter.. Krijg haast zin om terug te gaan naar 2.3..
Verwijder je Proxy instellingen (poort en ip) bij mij heeft het erg geholpen! (vodafone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanputten80 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:14:
[...]

Verwijder je Proxy instellingen (poort en ip) bij mij heeft het erg geholpen! (vodafone).
die instelling zet hij volgens mij alleen bij Vodafone neer... HI/KPN hier en daar is het niet ingevuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
ArcticWolf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:15:
[...]

die instelling zet hij volgens mij alleen bij Vodafone neer... HI/KPN hier en daar is het niet ingevuld
Ook bij T-Mobile is dat niet ingevuld. Iemand anders nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Nu online
En bij vodafone helpt het ook niet, blijft traag en zo nu en dan wegvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Lieuwe15 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:27:
En bij vodafone helpt het ook niet, blijft traag en zo nu en dan wegvallen..
Jouw ervaring. Bij mij werkt het merkbaar beter. Ik woon in stad Utrecht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Het schijnt hoe dan ook opgelost te zijn in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02
Cyleo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:30:
Het schijnt hoe dan ook opgelost te zijn in de volgende update.
hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanputten80 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:30:
[...]

Jouw ervaring. Bij mij werkt het merkbaar beter. Ik woon in stad Utrecht..
Vodafone is zozo om te janken in Utrecht... ben overgegaan naar HI, zoveel beter nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
ArcticWolf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:23:
[...]

Ik heb de Generic NL rom.... |:(

hebben jullie ook weleens met het standaard toetsenbord, als je "te" (?!) snel typt dat hij dan opeens een random swype actie doet?
echt super irritant... heb nu A.I. Keyboard Free geinstalleerd (die heeft iig geen swype...)
SwiftKey 3 is wat mij betreft het meest fantastische Android toetsenbord. Hij heeft even nodig om je woordgebruik te leren, maar daarna typ ja (ik in ieder geval) als een trein.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Cyleo schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:32:
[...]

Verschrikkelijk, de widget van Google zelf is prima, maar wat Sony met de kalender heeft gedaan snap ik niet. De standaard ICS calender is erg goed en behoefte geen aanpassingen.
Nu een heel stomme vraag waarschijnlijk : de standaard ICS kalender : kunnen we die op één of andere manier op onze SXS krijgen? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM51_Mini schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 17:39:
[...]

Nu een heel stomme vraag waarschijnlijk : de standaard ICS kalender : kunnen we die op één of andere manier op onze SXS krijgen? :-)
Google Play: Android 4 ICS Calendar

Is een port die ervoor zorgt dat hij werkt op ongeveer alle ICS-roms ipv alleen op AOSP-builds :) niet geprobeerd maar het zal wel werken zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:02
Ik weet dat een vraag eigenlijk niet "dom" kan zijn maar voor deze schaam ik me een beetje: hoe kan ik video bellen met de SXS?
Ik kan dit nergens vinden in de instellingen. Generic, 2.3.7, T-mobile.

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
AmbroosV schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
[...]

Is een port die ervoor zorgt dat hij werkt op ongeveer alle ICS-roms ipv alleen op AOSP-builds :) niet geprobeerd maar het zal wel werken zeker?
Loopt lekker op het eerste zicht ... alleen spijtig dat je op de widget niet standaard ineens een afspraak kan toevoegen :) altijd maar vitten, ik weet het ... bij m'n HTC Desire was dit wel het geval, maar ja ... ik heb nu een SXS :-) We wachten ff af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jejeh
er is een nieuwe kernel developer bijgekomen (hij komt van de Arc S en heeft nu een SX) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
mir4dor schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:33:
Ik weet dat een vraag eigenlijk niet "dom" kan zijn maar voor deze schaam ik me een beetje: hoe kan ik video bellen met de SXS?
er is een app (standaard op je sxs) dat heet "talk"
inloggen met je gmail... Werkt perfect

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:24
ik heb de laatste tijd last van groene reclame sterretjes .... ( maak kans of u heeft gewonnen )

weet iemand waar en hoe die te verwijderen zijn ... :( Virusscan vind geen lastige dingen )

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
Vaak word dit als reclame zooi mee geinstalleerd met spelletjes oid...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mir4dor schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 20:33:
Het klassieke videobellen over 3G is niet mogelijk. Zit standaard niet in Android en voor zover ik weet is Samsung de enige fabrikant die de functionaliteit nog zelf toevoegt aan hun toestellen. Als beide partijen een smartphone hebben gebruik je best Google Talk (Android -> Android) of Skype (ongeveer alles -> alles). Zal nog een stuk goedkoper zijn ook aangezien dat gewoon van je databundel afgaat, videobellen kost meestal wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
[quote]fabstar81 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:16:
[...]

weet niet hoe duur ze daar zijn...maar gisteren gingen ze op ebay nog voor 6,95 euro weg

Ik betaalde US$ 3,80 (geen 7). En alles altijd gratis verzonden. Snap dat ook niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Bambam7 op 13-07-2012 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
Bambam7 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:36:
[quote]fabstar81 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:16:
[...]

weet niet hoe duur ze daar zijn...maar gisteren gingen ze op ebay nog voor 6,95 euro weg

Ik betaalde US$ 3,80 (geen 7). En alles altijd gratis verzonden. Snap dat ook niet.
kan aan mij liggen, maar ik zie ze niet daar. waren het wel de originele van sony? wel erg goedkoop iig :)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Laatst online: 12-09-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
hoe zit het trouwens met de chargers. ik zie verschillende goedkope alternatieven op dx.com en bijvoorbeeld ebay. maar ze hebben allemaal andere mA, A, hz en weet ik al niet meer. maakt dat nog uit?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
fabstar81 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 08:17:
hoe zit het trouwens met de chargers. ik zie verschillende goedkope alternatieven op dx.com en bijvoorbeeld ebay. maar ze hebben allemaal andere mA, A, hz en weet ik al niet meer. maakt dat nog uit?
je kunt in principe elke charger gebruiken die je thuis hebt liggen zolang deze maar een micro-usb aansluiting heeft. Dus dat geldt voor zover ik weet ook voor chargers die je in de winkel kunt kopen. Hoe hoger het vermogen hoe sneller je telefoon laadt. Maar voor de rest heb ik er ook maar weinig verstand van. Misschien dat iemand anders je dat kan uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elke charger (in europa?) kan op elke telefoon (behalve iphone...) 8) Maar er zit wel een verschil in laadsnelheid. Het beste is volgens mij gewoon de specs van de standaard EP850 charger opzoeken en een lader met (ongeveer) de zelfde specs kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
De beste oplader (we zijn tenslotte gewoon in NL) is deze: http://uncrate.com/stuff/biolite/ werkt overal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
en helemaal niet duur...

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shifty47 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 09:13:
[...]

De beste oplader (we zijn tenslotte gewoon in NL) is deze: http://uncrate.com/stuff/biolite/ werkt overal
:D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebbe...
  • Laatst online: 14-09 18:08
AmbroosV schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:34:
[...]

Bedankt voor dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Nou, de lader moet wel 240V/50Hz ondersteunen voor de input uiteraard. :P Output minimaal 500mA, maar dat is standaard USBlaadcapaciteit, dus dat zullen ze allemaal wel hebben. Om het snelladen te laten werken, moet je echter de originele Sony USBkabel gebruiken zo lijkt het. Waarschijnlijk zijn daarin een aantal pins doorverbonden, zodat er een grotere laadstroom doorheen kan. Met een standaard usbkabeltje zal de xperia maar 500mA trekken, ook al hang je deze aan een 5A lader.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Atomsk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:26:
[...]

Nou, de lader moet wel 240V/50Hz ondersteunen voor de input uiteraard. :P Output minimaal 500mA, maar dat is standaard USBlaadcapaciteit, dus dat zullen ze allemaal wel hebben. Om het snelladen te laten werken, moet je echter de originele Sony USBkabel gebruiken zo lijkt het. Waarschijnlijk zijn daarin een aantal pins doorverbonden, zodat er een grotere laadstroom doorheen kan. Met een standaard usbkabeltje zal de xperia maar 500mA trekken, ook al hang je deze aan een 5A lader.
Wat gebeurt er als ik met de Sony kabel/adapater een andere telefoon oplaad? Max wat hij aankan? Of gaat hij stuk..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Volgens mij hebben de telefoons zelf ook iets van een regeling ingebouwd waardoor hij de laadstroom beperkt (correct me if i'm wrong)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Ik heb steeds dat mijn klok widget bevriest en dus de verkeerde tijd weergeeft. Vanochtend om 10 uur was het volgens de widget nog steeds kwart voor twee. Ik heb al meerdere klok widgets geprobeerd en meerdere launchers maar op alle komt dit probleem voor. Ik kan er ook geen partoon in ontdekken.

Anderen die hier ook last van hebben of weten waaraan het mischien kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
vanputten80 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 10:59:
[...]
Wat gebeurt er als ik met de Sony kabel/adapater een andere telefoon oplaad? Max wat hij aankan? Of gaat hij stuk..?
Heb de sony kabel(en adapter) vele malen gebruikt voor mijn Samsung en zelfs een keer voor mijn e-reader. Alles werkt nog naar behoren!
Robin64 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:02:
Ik heb steeds dat mijn klok widget bevriest en dus de verkeerde tijd weergeeft. Vanochtend om 10 uur was het volgens de widget nog steeds kwart voor twee. Ik heb al meerdere klok widgets geprobeerd en meerdere launchers maar op alle komt dit probleem voor. Ik kan er ook geen partoon in ontdekken.
Ik heb gemerkt dat dit per widget kan verschillen. Ik gebruik zelf beautiful widgets en deze geeft bij mij gelukkig de tijd altijd goed aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer deze :

Google Play: 3D Flip Clock & World Weather

werkt bij mij perfect en nog gratis ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Laatst online: 07:41
Pas mijn SXS gaan ophalen in Phone House ... staat nog geen ICS 4.0 op.
Als ik hem aan mijn PC hang krijg ik melding dat er een update is (waarschijnlijk ICS),
als ik echter de Sony Companion software start en een upgrade probeer te doen zegt hij dat ik laatste versie heb.
Moet ik wachten tot de software zegt dat ik kan upgraden, of moet de manier die in de topic start door Ambroos is beschreven gebruiken ?
Lijkt mij nogal een ingewikkelde manier om te upgraden in vergelijk met mijn Asus Prime, waar je gewoon op upgrade klikt en 10 min later ICS 4.0 had ...

Of ben ik gewoon te ongeduldig 8)

Zou liefst de "officiële" manier gebruiken, omdat dan waarschijnlijk nog extra sony specifieke software wordt geïnstalleerd. (Of ben ik hier aan het zwanzen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tsjarlie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:37:
Pas mijn SXS gaan ophalen in Phone House ... staat nog geen ICS 4.0 op.
Als ik hem aan mijn PC hang krijg ik melding dat er een update is (waarschijnlijk ICS),
als ik echter de Sony Companion software start en een upgrade probeer te doen zegt hij dat ik laatste versie heb.
Moet ik wachten tot de software zegt dat ik kan upgraden, of moet de manier die in de topic start door Ambroos is beschreven gebruiken ?
Lijkt mij nogal een ingewikkelde manier om te upgraden in vergelijk met mijn Asus Prime, waar je gewoon op upgrade klikt en 10 min later ICS 4.0 had ...

Of ben ik gewoon te ongeduldig 8)

Zou liefst de "officiële" manier gebruiken, omdat dan waarschijnlijk nog extra sony specifieke software wordt geïnstalleerd. (Of ben ik hier aan het zwanzen...)
gebruik dan SUS? Die pakt hem waarschijnlijk wel... staat ook pas 20x beschreven in het topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
http://dx.com/p/ultra-min...eu-plug-110-240v-ac-26753 voor de http://www.beslist.nl/acc...sung_ETA-0U80EBEBSTD.html

komt dat overeen genoeg?

edit: oops, is voor de S3. na ja....zelfde vraag. is voor mijn vrouw :)

[ Voor 16% gewijzigd door fabstar81 op 13-07-2012 11:44 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
ArcticWolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:40:
[...]

gebruik dan SUS? Die pakt hem waarschijnlijk wel... staat ook pas 20x beschreven in het topic :+
Dat staat inderdaad in de topic start, maar mijn vraag was eindelijk of dit de "normale" manier was om up te graden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:28

Gebruik je toevallig een (automatische) taskkiller? Misschien dat deze hem 'afsluit' en dat hij daardoor bevriest?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tsjarlie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:52:
[...]

Dat staat inderdaad in de topic start, maar mijn vraag was eindelijk of dit de "normale" manier was om up te graden ?
is gewoon een officiele tool van sony
http://www.sonymobile.com/gb/tools/update-service/

Flashtool is de onofficiele manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
ArcticWolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:54:
[...]

Dat is het antwoord dat ik zocht ! thx, zal ik vanavond direct proberen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Trezzahn schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:53:
[...]

Gebruik je toevallig een (automatische) taskkiller? Misschien dat deze hem 'afsluit' en dat hij daardoor bevriest?!
Nee ik gebruik geen taskkiller. En het komt ook niet altijd voor bij zware multitasken maar ook als hij idle is. Heb een andere ernaast draaien die het bij anderen hier wel goed doet. Kijken of of die wel blijven werken anders maar eens weer een reset proberen.
Iig bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Je zou eens een complete software reset kunnen doen via SUS, mogelijk dat dat je problemen oplost...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:54:
[...]

is dus niet gelukt, sus zegt dat ik reeds de laatste versie heb.
Toch eens geprobeerd, maar blijft inderdaad op Android 2.3.7 staan
Zou de ICS update nog niet doorgedrongen zijn in België ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:47:
[...]

is dus niet gelukt, sus zegt dat ik reeds de laatste versie heb.
Toch eens geprobeerd, maar blijft inderdaad op Android 2.3.7 staan
Zou de ICS update nog niet doorgedrongen zijn in België ?
in nl heeft t-mobile de update ook nog niet.
dus een kans dat die er voor jou ook nog niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:49:
[...]

in nl heeft t-mobile de update ook nog niet.
dus een kans dat die er voor jou ook nog niet is.
T-Mobile NL update is er al.
zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38544041

[ Voor 11% gewijzigd door Wai_AM op 13-07-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
AmbroosV schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 22:52:
[...]

Het klassieke videobellen over 3G is niet mogelijk. Zit standaard niet in Android en voor zover ik weet is Samsung de enige fabrikant die de functionaliteit nog zelf toevoegt aan hun toestellen. Als beide partijen een smartphone hebben gebruik je best Google Talk (Android -> Android) of Skype (ongeveer alles -> alles). Zal nog een stuk goedkoper zijn ook aangezien dat gewoon van je databundel afgaat, videobellen kost meestal wel wat.
Okay. Vreemd, waarom zou je dan een android toestel uitrusten met een front-camera?
Enfin, google talk krijg ik niet aan de gang, weet niet precies wat ik moet instellen. Skype doet helemaal lullig, blijft maar jammeren dat mijn ww uit 6-20 letters en cijfers moet bestaan terwijl ik dit wel degelijk heb gedaan.
Hiervoor had ik een symbian phone en daar kon het wel mee, zonder problemen.

Gelukkig weet ik van de meeste contact personen hoe ze eruit zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31

KL643

beeldaandemuur

En Tango dan?

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nvm.. was fout :X

[ Voor 96% gewijzigd door ArcticWolf op 13-07-2012 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Eerste rom gereleased op basis van ICS

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1768057

ziet er nice uit maar ik wacht tot CyanogenMod versie beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joost89 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:40:
Eerste rom gereleased op basis van ICS

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1768057

ziet er nice uit maar ik wacht tot CyanogenMod versie beschikbaar is.
dat is een gepoorte MIUI met een gepoorte kernel... en de helft van MIUI mist en hij heeft de ROM van iemand anders gejat zonder het te vragen :F
ik zag dat Bin4ry wat verder was met CM9... dus binnenkort krijgen we een build te zien. Ik heb net zelf Jelly Bean gesynct en ben bezig met de build specs aanpassen... maar dat gaat nog wel ff duren aangezien er nog geen build spec is.
K900 was bezig AOKP voor zover ik kon zien @ github

[ Voor 8% gewijzigd door ArcticWolf op 13-07-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Als ik een foto wil delen dan is standaard picasa geselecteerd, is dit aan te passen naar WhattsApp of iets anders? Als ik geregeld WhatssApp gebruik dan staat hij er tijdelijk bij als eerste, maar dat verdwijnt..

En, weet iemand de naam van de Batterijbesparing app die standaard op de XperiaS staat? Heb hem verwijderd maar wil hem terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 20:46

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Energiebesparing?

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
powersaver staat volgens mij onder sony in de market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Zie hem er niet tussen staan. Energiebesparing is het niet.

Ik zoek een app. die eea aanpast als de accu nog 10/15% is. Ik gebruik Greenpower maar die kan dat niet beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vanputten80 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 13:05:
Zie hem er niet tussen staan. Energiebesparing is het niet.

Ik zoek een app. die eea aanpast als de accu nog 10/15% is. Ik gebruik Greenpower maar die kan dat niet beheren.
ZDbox misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even een tijdje met ICS nu op de telefoon. Vind niet zo heel veel nadelen. Maar het hele grote nadeel wat ik vind, en mijn eigen dus behoorlijk over irriteer is dat de WIFI een drama is met zelfs gewoon uitvallen. Hoop dat ze daar wat aan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier hetzelfde sinds de ICS update ( Kpn )

Wifi valt regelmatig weg en het algehele bereik wifi + 3g is achteruit gegaan wat resulteert in accu die een stuk sneller leeg is ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ho... ik was Jelly Bean aan het compilen en het slokte m'n hele VM partitie op :s blijkbaar heb ik echt 100gb aan schijfruimte nodig om JB te compilen, bij ICS was 20gb genoeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Sinds ICS kan ik niet meer inloggen op diverse websites/forums met de stock browser. De gegevens worden niet bewaard of ik kan soms helemaal niet inloggen. Met Opera werkt het wel. Iemand een idee? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W84 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 19:24:
Sinds ICS kan ik niet meer inloggen op diverse websites/forums met de stock browser. De gegevens worden niet bewaard of ik kan soms helemaal niet inloggen. Met Opera werkt het wel. Iemand een idee? :/
ICS Browser + downloaden en installeren 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
Ik heb een probleem met m'n Twitter op m'n SXS ...

Ik heb automatische sync aan staan met de instelling om te syncen om de 2 uur (op m'n werk ; thuis kijk ik op de Twitter website)

http://imgur.com/5pRPR

In volgende screenshot staat alles aangevinkt, behalve tweets ; als ik de tweets aanvink, krijg ik direct elke tweet door, wat eigenlijk om de 2u zou moeten zijn.

Bij de nieuwe versie, moet je aanduiden van wie je de meldingen wil inschakelen. Dit was, volgens mij, vroeger niet zo.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ben ik gewoon weer lomp of ligt het aan Twitter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twitter is toch altijd push? alleen de widget wordt om de 2 uur gerefreshed... maar kan het mis hebben hoor :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
ArcticWolf schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:06:
twitter is toch altijd push? alleen de widget wordt om de 2 uur gerefreshed... maar kan het mis hebben hoor :>
Ja OK, ik kan ook fout zijn hoor ... maar ik dacht, voor de update, dat ik de tweets wel om de 2u binnenkreeg (om batterij te sparen) ... en nu krijg ik ze direct (zoals idd Push) binnen ... Nu moet je ook aangeven welke meldingen van welke user je binnenkrijgt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mwja... ik heb alles push en m'n telefoon heeft meestal na 1 dag nog minstens 50% batterij over ;) ik heb alleen geen twitter meer, maar facebook staat iig nog op push.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Laatst online: 14-09 20:23
Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit tijdens het bellen?
Ik heb de Xperia S nu een week in bezit, en het valt me op dat het wat dof/gedempt klinkt. Met HTC Desire klonk veel helderder...

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:50:
Zo, even een tijdje met ICS nu op de telefoon. Vind niet zo heel veel nadelen. Maar het hele grote nadeel wat ik vind, en mijn eigen dus behoorlijk over irriteer is dat de WIFI een drama is met zelfs gewoon uitvallen. Hoop dat ze daar wat aan gaan doen.
Ow, dan ligt het blijkbaar dus toch niet aan mijn Wi-Fi. Dacht dat dit namelijk het geval was, bij WhatsApp helemaal te merken: Berichten komen soms ineens binnen(van het laatste half uur o.i.d.). Als je dan Facebook opent, dan opent/laad hij deze wel normaal en de WhatsApp berichten komen dan nog niet binnen. Ik moet dan (soms) Wi-Fi uitzetten, berichten laten binnenkomen via H/3G en vervolgens Wi-Fi weer in te schakelen. Soms echt irritant!

QFT dus :)
bramv82 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 21:21:
Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit tijdens het bellen?
Ik heb de Xperia S nu een week in bezit, en het valt me op dat het wat dof/gedempt klinkt. Met HTC Desire klonk veel helderder...
Vind de kwaliteit goed maar dan vergelijk ik deze wel met de kwaliteit van mijn vorige telefoon, een HTC Legend.

Ik vind wel dat de speaker/luidspreker erg zacht is! Als je in de auto deze op luidspreker hebt staan is er amper wat van te verstaan.. :(

[ Voor 25% gewijzigd door Trezzahn op 14-07-2012 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Ik lees hier veel problemen met wifi, ik ondervind echter geen enkel probleem naar de update met mijn wifi verbindingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchzilla op 14-07-2012 22:36 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!
echt rampzalig hier met de wifi, m'n laptop heeft 4~5 streepjes en 150mbit verbinding, m'n telefoon 1 tot 0 streepjes en 54mbit maar dat haalt hij bij lange na niet.

[ Voor 14% gewijzigd door ArcticWolf op 14-07-2012 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Laatst online: 07-12-2024
Schijnbaar heeft niet iedereen last van dezelfde problemen. WiFi is bij mij ook geenprobleem. Ik heb meer batterij problemen die anderen weer niet hebben.
Denk dat het tijd wordt voor een updatetje of misschien zelfs wel JB. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ok ik heb hier nu twee Xperia S toestellen liggen. Ik kreeg destijds van Sony NL een nieuw toestel omdat de reparatie zo lang duurde maar vandaag kreeg ik ineens na 3 maanden reparatietijd ( :') ) ook mijn originele toestel terug. :?

Goed, daar bel ik maandag wel even over dat die retour mag. Maar het valt me op hoe belachelijk slecht hij gerepareerd is. De transparante balk is beschadigd, heeft duidelijk een schroevendraaier of mes tussen gezeten om het kapje er af te halen en het achterklepje sluit niet goed aan omdat het binnenwerk bol staat, alsof er iets te dik is in het toestel. Waardeloos dus. Blij dat ik een nieuwe heb gekregen destijds, die nog prima werkt overigens.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JBwyB.jpg

Het klepje wil niet verder aansluiten dan dit, het wordt omhoog geduwd door het zwarte binnenwerk...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gxMSC.jpgp

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat zozo... ik werd gister uit een spel gegooid omdat er te weinig geheugen over was, wtf :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Frietsaus schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 23:09:
Ok ik heb hier nu twee Xperia S toestellen liggen. Ik kreeg destijds van Sony NL een nieuw toestel omdat de reparatie zo lang duurde maar vandaag kreeg ik ineens na 3 maanden reparatietijd ( :') ) ook mijn originele toestel terug. :?

Goed, daar bel ik maandag wel even over dat die retour mag. Maar het valt me op hoe belachelijk slecht hij gerepareerd is. De transparante balk is beschadigd, heeft duidelijk een schroevendraaier of mes tussen gezeten om het kapje er af te halen en het achterklepje sluit niet goed aan omdat het binnenwerk bol staat, alsof er iets te dik is in het toestel. Waardeloos dus. Blij dat ik een nieuwe heb gekregen destijds, die nog prima werkt overigens.

Het klepje wil niet verder aansluiten dan dit, het wordt omhoog geduwd door het zwarte binnenwerk...
je mag hem wel naar mij sturen? :9~

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1767559
die launcher is best wel vet :o

edit:
:o :o lag is opeens ook weg!

[ Voor 5% gewijzigd door ArcticWolf op 15-07-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
weet er iemand hoe je die slide-to-unlock kunt vervangen door een code? als je het via de instellingen doet krijg je slide-to-unlock+pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Meer mensen die het probleem hebben dat hun telefoon proces vastloop? Zoals hier? https://www.dropbox.com/s...t_2012-07-13-13-36-35.png

En ik heb er ook last van dat nummers dubbel in mijn telefoon staan als ik bijvoorbeeld op hun plaatje druk, iemand die weet hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe tv, namelijk de sony bravia kdl 40nx720fti.

Nu zie ik op genoeg filmpjes en specs dat de xperia s gewoon aan te sluiten is en dat die dan bestuurbaar is met de afstandsbediening van de tv.

Helaas wil dit bij mij niet lukken.

Het enige wat ik tot nu toe kan vinden op google en tweakers, is dat er via het sync menu de telefoon gevonden zou kunnen worden en dat met een eventuele update het wel moet lukken.

Beiden lukken niet.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is, kan dit liggen aan de ics update?

Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
solidjustus schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:11:
Hallo,

Ik heb sinds een paar weken een nieuwe tv, namelijk de sony bravia kdl 40nx720fti.

Nu zie ik op genoeg filmpjes en specs dat de xperia s gewoon aan te sluiten is en dat die dan bestuurbaar is met de afstandsbediening van de tv.

Helaas wil dit bij mij niet lukken.

Het enige wat ik tot nu toe kan vinden op google en tweakers, is dat er via het sync menu de telefoon gevonden zou kunnen worden en dat met een eventuele update het wel moet lukken.

Beiden lukken niet.

Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is, kan dit liggen aan de ics update?

Alvast bedankt voor de reacties.
Dit werkt alleen als die aangesloten is via een hdmi kabel, is dat het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solidjustus
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-08 18:06
Cyleo schreef op zondag 15 juli 2012 @ 15:16:
[...]

Dit werkt alleen als die aangesloten is via een hdmi kabel, is dat het geval?
Ja dit is het geval, maar helaas werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de XS met Galaxy S3 launcher en supercharger (optie 10 & supercharger kit + tweaks) draait echt focking smooth :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
solidjustus schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:38:
[...]

Ja dit is het geval, maar helaas werkt het dus niet.
Kijk eens in de instellingen van je TV of Bravia Sync of iets in de aard van HDMI CEC ingeschakeld is. Ik zal eens zien of ik bij mijn grootouders op hun Bravia kan zien hoe het ongeveer noemt in het menu. Het moet in ieder geval wel gaan, zeker met een Bravia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
Venta schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:17:
weet er iemand hoe je die slide-to-unlock kunt vervangen door een code? als je het via de instellingen doet krijg je slide-to-unlock+pin
Instellingen > Locatie en beveiligingsinstellingen > Schermvergrendeling wijzigen.
Ik heb nog geen ICS. Onder 2.3.7 werkt dit iig nog wel zo.

Sorry, ik begreep je vraag verkeerd.

[ Voor 5% gewijzigd door mir4dor op 15-07-2012 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:01:
de XS met Galaxy S3 launcher en supercharger (optie 10 & supercharger kit + tweaks) draait echt focking smooth :9~ :9~
Ik ben altijd zeer tevreden met Sony omdat ze hun eigen weg gaan. De stijl van Samsung kan mij totaal niet bekoren en hoef ik ook niet te zien op mijn XS, maar netjes dat het zo strak loopt, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Venta schreef op zondag 15 juli 2012 @ 13:17:
Menu - Instellingen - Beveiliging - Schermvergrendeling

Ik heb daar een pincode ingesteld. Bij gebruik aan./uit knop vraagt hij gelijk om een code. Daarna start hij gelijk verder, geen slider meer..

Ik heb verder geen aanpassingen gedaan. Ik gebruik ICS

[ Voor 6% gewijzigd door vanputten80 op 15-07-2012 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalRoef
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-12-2024
Masegate schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:48:
Wat ik zo jammer vind... en waarvan ik eigenlijk hoopte dat het in ICS wel zou kunnen... is dat de homescreen niet in landscape modus kan. Op de Desire Z van mijn vriendin kan dit wel.

Ik heb hem op mijn werk in een cradle staan (landscape dus) en ik zou de telefoon makkelijk in de cradle kunnen bedienen, ware het niet dat ik dan mijn hoofd op mijn bureau moet leggen.

Gemiste kans...
Tot vandaag dacht ik dus ook dat het niet mogelijk was om het homescreen in landscape te zetten..
Maar zie hier :)

Afbeeldingslocatie: http://img195.imageshack.us/img195/3580/20120715133800.png

enige probleem is dat het mij niet meer lukt om het nog een keer voor elkaar te krijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-08 11:29

ronaldm3

Apple Watch :)

TotalRoef schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:56:
[...]

Tot vandaag dacht ik dus ook dat het niet mogelijk was om het homescreen in landscape te zetten..

[afbeelding]

enige probleem is dat het mij niet meer lukt om het nog een keer voor elkaar te krijgen 8)7
Zet er een andere launcher op en dan kan het wel.
Bovenstaande zal komen doordat je een app ofzo hebt afgesloten en dat de tel dacht dat die nog open was.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja, ik kreeg het vandaag ook ineens voor elkaar. Werkt hier alleen als de oplader er aan zit (handig in de auto) en ik had Google Navigatie gebruikt.

[ Voor 13% gewijzigd door Frietsaus op 15-07-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is inderdaad een vreemde bug, had het gisteren ook. Ineens reageerde mijn homescreen op hoe ik mijn telefoon vasthield, zelfs terwijl de optie voor automatisch draaien uitgeschakeld staat bij instellingen. Na een tijdje was het ook vanzelf gedaan. Die bug is er wel al sinds de allereerste versie van de launcher op de Xperia Arc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:13:
[...]

Ik ben altijd zeer tevreden met Sony omdat ze hun eigen weg gaan. De stijl van Samsung kan mij totaal niet bekoren en hoef ik ook niet te zien op mijn XS, maar netjes dat het zo strak loopt, dat wel.
true.. ik vind de Xperia launcher ook mooier, maar supercharger heeft totaal geen effect op de sony launcher en ik had vanmiddag <65mb ram over.. alles haperde als een gek :S

er is een nieuwe minimal ROM uit met een extreme supercharge (1000HP+).

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1775022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Laatst online: 10:23
AmbroosV schreef op zondag 15 juli 2012 @ 23:06:
Is inderdaad een vreemde bug, had het gisteren ook. Ineens reageerde mijn homescreen op hoe ik mijn telefoon vasthield, zelfs terwijl de optie voor automatisch draaien uitgeschakeld staat bij instellingen. Na een tijdje was het ook vanzelf gedaan. Die bug is er wel al sinds de allereerste versie van de launcher op de Xperia Arc...
Is dat niet juist omdat automatische rotatie uit staat? Daarnaast is de launcher heel goed in staat om landscape mode te doen, dat doet hij in TV-modes immers ook. Alleen bij normaal gebruik is het inderdaad een no-go... Geen idee waarom maar dat zal Sony wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
ArcticWolf schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:01:
wat is supercharger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1755041

&

http://forum.xda-develope...hp?p=16635544&postcount=2

het maakt je launcher "hard to kill", dus geen redraws meer en het onderhoud de system minfrees. Alles loopt een stuk smoother.

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 16-07-2012 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-06 19:16
TotalRoef schreef op zondag 15 juli 2012 @ 22:56:
[...]

[afbeelding]

Ik had dit inderdaad ook een paar dagen terug. Ik heb sinds kort een dock waarbij de telefoon op z'n zij aangesloten wordt en normaal bleef het homescreen onveranderd. Bij het navigeren door de homescreens dus even met een scheef hoofd kijken... Maar een paar dagen terug had ik ineens dat ik em unlockte en hij omschakelde naar landscape, zonder dat ik een instelling aangepast had of wat dan ook. Ik had wel m'n dock via usb aangesloten in plaats van gelijk op de charger in het stopcontact en daar zit dan denk ik ook in.

En sindsdien schakelt ie eigenlijk elke keer wel goed om, dus dat werkt wel wat beter wanneer ik em in m'n dock gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Sinds ik vorige week ics op mn telefoon ben ik opzichte tevreden. Allen wat totaal niet prettig vind is de nieuwe album weergave. Hoe kan ik dit veranderen naar iets wat lijkt op die uit gingerbread?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:56:
Sinds ik vorige week ics op mn telefoon ben ik opzichte tevreden. Allen wat totaal niet prettig vind is de nieuwe album weergave. Hoe kan ik dit veranderen naar iets wat lijkt op die uit gingerbread?
Als je terug de mappen wil zien in plaats van gewoon alles op datum kan je gewoon tappen op het pijltje omlaag met de drie streepjes in de rechterbovenhoek van de app. Dan heb je gewoon terug je mapjes!

Om de oude gallery terug te krijgen kan je best de Xperia Gallery.apk zoeken in een standaard ICS-rom voor de Xperia Arc/Neo/... Dat is exact dezelfde die je op Gingerbread. Zal eens zien of ik hem ergens kan vinden.
Net geprobeerd, gallery crashed wanneer je een foto bekijkt. Je kan deze eens proberen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1534066

[ Voor 9% gewijzigd door AmbroosV op 16-07-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Quickpic installeren :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Iemand enig idee als Bridge for Mac je telefoon niet detecteert?
Ik heb BfM al opnieuw gestart, telefoon opnieuw aangesloten, systeem herstart en telefoon herstart. Allen zonder enig resultaat..

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trezzahn schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:45:
Iemand enig idee als Bridge for Mac je telefoon niet detecteert?
Ik heb BfM al opnieuw gestart, telefoon opnieuw aangesloten, systeem herstart en telefoon herstart. Allen zonder enig resultaat..

Thanks!
Wachten... Als je telefoon nog niet op ICS draait en er staat veel content op je geheugen (foto's/muziek) kan het soms echt wel vijf minuten duren voor je Xperia S de connectie echt start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Bedankt voor je snelle reactie.

Echter draai ik al ICS en zo heel veel content bevat mijn telefoon(+geheugen) niet. Eerder duurde het zoeken/scannen/indexeren maximaal 1 minuut. Nu gaat die niet eens zoeken, hij blijft gewoon staan op 'Geen telefoon aangesloten', dus ook geen draaiende dingetje dat 'ie aan het zoeken is..

[ Voor 6% gewijzigd door Trezzahn op 16-07-2012 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Oude Willem schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:22:
[...]
Ik had dit inderdaad ook een paar dagen terug. Ik heb sinds kort een dock waarbij de telefoon op z'n zij aangesloten wordt en normaal bleef het homescreen onveranderd. Bij het navigeren door de homescreens dus even met een scheef hoofd kijken... Maar een paar dagen terug had ik ineens dat ik em unlockte en hij omschakelde naar landscape, zonder dat ik een instelling aangepast had of wat dan ook. Ik had wel m'n dock via usb aangesloten in plaats van gelijk op de charger in het stopcontact en daar zit dan denk ik ook in.

En sindsdien schakelt ie eigenlijk elke keer wel goed om, dus dat werkt wel wat beter wanneer ik em in m'n dock gebruik :)
Dit slaat echt alles!
Ik lees jullie verhalen en ik denk: GODVER! Dat wil ik ook! :(

Dus ik denk net (telefoon zit in mijn dock), ik ga eens in mijn instellingen kijken. Unlock ik mijn telefoon (met de telefoon nog steeds in de dock) en ja hoor... Homescreen in landscape!

Hoe ralax! _/-\o_

Edit: Alleen nog jammer dat de unlock-bar niet in landscape is, maar nog steeds op portrait blijft. Maar goed, het is een begin!

[ Voor 5% gewijzigd door ButsMG op 16-07-2012 16:29 ]

PSN: ButsMG

Pagina: 1 ... 13 ... 49 Laatste