Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:22:
Even een vraagje, welke browser gebruiken jullie?
Gebruik nu nog de standaard browser, maar heb nog geen andere geprobeerd. Welke werk het fijnst?
Ik heb Opera en Firefox gebruikt, ben blijven hangen bij Firefox maar dat is voornamelijk omdat ik die al ken van desktop. Opera werkt in principe ook prima, maar de standaardbrowser eigenlijk ook al.

Gewoon downloaden en een weekje proberen, als het bevalt blijf je hangen, als je wat mist ga je door naar de volgende :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Kan aan mij liggen, maar klopt het nou dat je niet meer naar de instellingen kan vanuit het hoofdscherm? Eerst kwam er onderin een popup als je de meest rechtse touch-knop gebruikte. Nu komt er alleen bovenin een balkje om je mainscreen te wijzigen.

Verder, heb vandaag mijn SXS weggebracht ivm de gele vlekken. Iemand ervaring (Hi) hoe lang dat duurt? Zij zeggen max 10 werkdagen. Echter ik ga over exact 10 werkdagen op vakantie. Dus hopelijk heb ik hem wel eerder.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Gebruik nu nog de standaard browser, maar heb nog geen andere geprobeerd. Welke werk het fijnst?
Ik gebruik nu al een tijdje Dolphin. Best nice, erg tevreden.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Malfoi schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 16:53:
Kan aan mij liggen, maar klopt het nou dat je niet meer naar de instellingen kan vanuit het hoofdscherm? Eerst kwam er onderin een popup als je de meest rechtse touch-knop gebruikte. Nu komt er alleen bovenin een balkje om je mainscreen te wijzigen.
Was voor mij ook ff wennen.
Instellingen kun je bereiken door de shortcut in je notification bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Dweebus schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:02:
[...]

Was voor mij ook ff wennen.
Instellingen kun je bereiken door de shortcut in je notification bar.
Shortcut in je notification bar? Hm heb ICS maar 3 uur erop gehad voordat ik hem weer wegbracht naar Hi. Dus volgende keer even alles goed uitvogelen dan maar.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Ok, ik heb sinds zondag m'n omgewisselde SXS van Coolblue gekregen ... dit keer "theoretisch" geen mogelijkheid op gele vlekken (ABAC 12W15) : al een pak minder ongerust ;)

Gisteravond snel ff update geïnstalleerd naar ICS ; Sony Companion Suite kwam hier zelf achter vragen : ook goed.

Ik lees in deze topic overal dat de batterij langer zou meegaan. Dit is bij mij eigenlijk net het tegengestelde (of ik verwacht weer te veel ;)) ... ik heb een aantal screenshots gemaakt, en stel mij de vraag of dit batterijverbruik "normaal" is.

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/4fx7k20gzjyvp9z/2012-07-10%2017.25.54.png
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/yteb0m98497323e/2012-07-10%2017.26.00.png

Ik heb standaard WiFi altijd opstaan, achtergrondverlichting staat uit, automatisch sync staan aan (Facebook / Facebook voor Experia / Endomondo / Twitter / Soundcloud / Gmail-account (email / agenda / ...) / Evernote / Dropbox)

Ik heb m'n SXS om 7u deze morgen van de lader gehaald, en nu geeft hij nog 48% aan.

Ik weet niet of het nu aan mij ligt, maar het lijkt me snel te gaan (bij GB had ik als ik naar huis ging nog +/- 60 à 65% over / met m'n desire vroeger +/- 60%) ... het kan ook zijn dat ik hem onbewust meer gebruik.

Ook stel ik mij de vraag of de datamonitor van 3G te vertrouwen is op ICS ... Zo ja, hoe kan ik de gebruikerscyclus aanpassen?

Wat is jullie mening hierover? Ik zal wsl wel weer muggeziften, maar wil de vraag toch stellen ;)

Gr,

[ Voor 4% gewijzigd door MM51_Mini op 10-07-2012 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:18
Ik heb sinds de update naar ICS dat mijn wifi na een tijdje uit gaat als ik mijn telefoon niet gebruik, hierdoor ontvang ik dus ook geen whatsapp berichten meer wat best onhandig is, iemand enig idee hoe ik dit weer kan veranderen? Ik kan er namelijk geen optie voor vinden.

Overigens heb ik ook het idee dat wifi minder sterk is dan bij Gingerbread, ik verlies nu soms verbinding op plekken waar ik anders gewoon bereik had, ook zitten er toch wat meer bugs in de software, 2.3.7 was bij mij in ieder geval stabieler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Chrome, werkt het snelst en het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:03

Freak187

geen

Mmm das geinig.... ik draai een update met PC companion en ik heb ineens Android 4.04 erop staan...

Ik probeerde eerst een update te draaien met Sony update service. Dat duurde zo ontzettend lang zonder dat er iets gebeurde, dat ik maar even PC companion gebruikte.. en ineens staat ICS er dus op.

In the OP wordt gezegd dat je de Generic DE rom nodig hebt, klopt dat nog steeds? Ik zie namelijk ook op XDA een Generic NL staan.... kan ik die niet beter gebruiken?

[ Voor 22% gewijzigd door Freak187 op 10-07-2012 19:39 ]

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jawel dat kan ook, maar de DE versie was er eerder.

Heeft iemand zijn screenprotector vervangen? dat schuur effect bij de touchknoppen is een beetje irritant dus ik vroeg me af of ik dit kan vervangen voor een dunner exemplaar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy_R
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2012
Bovenaan de contactenlijst staat "mijzelf". Weet er iemand hoe ik dit nummer kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46
Chrome... Retesnel en als je gewend bent aan de functies heel erg handig...

heb m'n sxs trouwens gerepareerd met SUS en werkt nu wil beter idd :*)

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ICS browser + gebruik ik, zelfde als de stock browser maar dan beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Kiswum schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:45:
Via de search niet gevonden in dit topic, maar mijn vriendin heeft haar toestel naar ICS laten brengen (ik heb het voor haar gedaan) en ze vind sommige dingen niet echt een verbetering. Zo vind ze het o.a. irritant dat je via de lockscreen het toestel niet meer op stil kunt zetten (volume bar werkt dan ook niet).
Op mijn eigen toestel (Sola) Zie ik een mooie trillogo staan die ik direct kan bedienen ipv de camera functie bij ICS (die camfunctie is nutteloos doordat je ook de cameraknop in kunt houden). Zijn er meerdere mensen die tegen dit kwaaltje oplopen? Ik moet dit namelijk goed maken voor haar ;)
Zo vind ze het niet ideaal dat de menuknoppen van beneden naar boven zijn gegaan en dat ze haar chatcontacten e.d. weer opnieuw toe moet voegen, maar daar kan ze wel mee leven ;)

Een extern tootlje heb ik op mijn eigen toestel geplaatst en daarmee kun je hem stil zetten door het toestel te shaken als het schermpje aan staat en gelocked is: Siltent Mode Switcher.
Als ik gebeld word en op "volume - " druk gaat bij mij toch echt de ringtone uit. En dat is gewoon standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe firmware aangekondigd! ( ja voor de sxs! )

Build: 6.1.A.1.58

http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=20799

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:15:
Nieuwe firmware aangekondigd! ( ja voor de sxs! )

Build: 6.1.A.1.58

http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=20799
JB? >:)
Zullen wel om al die kleine bugs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tis wel een major denk ik... Maar of het JB is? Ik denk het niet. En waarom ik denk dat het een major is, is vanwege dat we gelijk van 0.452 naar 1.58 gaan wat niet erg logisch zou zijn vergeleken met de vorige updates. Maar we zullen zien, hij zou wel snel komen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
JB kan niet snel genoeg komen :9~ (ACCUtijd verbeteren???)
ICS zitten mij toch teveel kleine "ergernisjes" in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Sinds ICS verschijnt mn telefoon niet meer als device in Winamp... om nu muziek op mn telefoon te zetten moet ik erg omslachtig doen (de mappenstructuur van mn muziekcollectie is een zooitje, maar in Winamp sorteert ie alles gewoon goed op de tags), erg irritant!

Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Redblader schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 18:19:
Overigens heb ik ook het idee dat wifi minder sterk is dan bij Gingerbread, ik verlies nu soms verbinding op plekken waar ik anders gewoon bereik had, ook zitten er toch wat meer bugs in de software, 2.3.7 was bij mij in ieder geval stabieler.
Heb ik ook last van. En mijn batterij gaat ook zeker minder lang mee dan eerst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mijn batterij gaat echt veel langer mee dan bij GB :o
misschien een keer helemaal laten drainen en in 1x (onder onderbrekingen) opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Bambam7 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 22:24:
[...]

Als ik gebeld word en op "volume - " druk gaat bij mij toch echt de ringtone uit. En dat is gewoon standaard.
Bedankt voor het antwoord, maar dat is niet wat ik bedoelde.
Op GB kon je via het lockscreen het toestel altijd op trillen zetten (dus nog voordat je gebeld wordt.) Dit wil ze nu weer terug hebben dus dat je vanuit het lockscreen het toestel direct op trillen kunt zetten zonder eerst in te loggen en vanaf je homescreen de volume uit te zetten.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ArcticWolf schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 23:28:
Tis wel een major denk ik... Maar of het JB is? Ik denk het niet. En waarom ik denk dat het een major is, is vanwege dat we gelijk van 0.452 naar 1.58 gaan wat niet erg logisch zou zijn vergeleken met de vorige updates. Maar we zullen zien, hij zou wel snel komen! :*)
Vreemde versienummering houden ze er op na. Valt geen chocola van te maken. Ben wel benieuwd wat het gaat brengen. Eens kijken, de vorige versie stond daar op 19 juni en is zo'n twee tot drie weken later gereleased, dan verwacht ik 1.58 niet voor begin augustus.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janssuhhh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 12:18
Ik heb sinds de update het probleem dat ik eigenlijk met goed fatsoen niet meer kan navigeren met de SxS. Ik heb het inmiddels met 2 applicaties geprobeerd: Navigon en Route66.

Bij beide programma's trekt hij de accu in rap tempo leeg, terwijl hij aan een 2.1A lader hangt. We hebben het over een afname van 22% in ongeveer 50 minuten navigeren..
Bij het navigeren staat 3G met pushmail aan en natuurlijk GPS. Voor de rest staat alles uit.
Wat mij dan op valt is dat het navigatieprogramma zelf slechts 6% van de accu heeft opgenomen, 25% door Android-systeem en 47% voor het scherm wat op 30% staat.

Dat hij niet zou bijladen tijdens het navigeren kan ik mee leven, maar dat hij nota bene in een uur tijd een KWART accu ontlaad terwijl hij aan de lader hangt, vind ik toch een kwalijke zaak..

Heeft iemand dit zelfde probleem ook? Of misschien iets wat ik kan proberen?

2-1-kap (1977) 150m² | Vloerverwarming all the way | Quatt Duo | 18 Zonnepanelen (SolarEdge + GoodWe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Heb je al eens een andere lader geprobeerd? Grote kans dat het toch daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
migchiell schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 00:03:
Sinds ICS verschijnt mn telefoon niet meer als device in Winamp... om nu muziek op mn telefoon te zetten moet ik erg omslachtig doen (de mappenstructuur van mn muziekcollectie is een zooitje, maar in Winamp sorteert ie alles gewoon goed op de tags), erg irritant!

Weet iemand een oplossing?
Gevonden... ik had mn sim beveiligd met een pin, dat was nooit een probleem maar sinds ICS kunnen applicaties op je pc dan blijkbaar de telefoon niet meer benaderen. pin er eventjes afgehaald en nu werkt het weer als vanouds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:02
een aantal mensen gaf aan dat internet via 3g het soms niet deed, en sommige gaven aan dat sommige apps het niet deden onder 3g. Ik had precies hetzelfde probleem. (gebruikt Telfort), maar denk het opgelost te hebben.

Als je gaat naar instellingen menu > meer.. > mobiele netwerken > namen toegangspunten
selecteer vervolgens de instelling die je gebruikt (dus naam provider)
Je krijgt dan alle instellingen te zien. Verwijder hier de poort en proxy.

Vervolgens is het mogelijk om weer alle apps te gebruiken over 3g. Tot nu toe heb ik ook nog geen problemen gehad met de overall connectiviteit, maar ik blijf dit nog even goed in de gaten houden om te checken of dit probleem echt voorbij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:57
avec_style schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:45:
een aantal mensen gaf aan dat internet via 3g het soms niet deed, en sommige gaven aan dat sommige apps het niet deden onder 3g. Ik had precies hetzelfde probleem. (gebruikt Telfort), maar denk het opgelost te hebben.

Als je gaat naar instellingen menu > meer.. > mobiele netwerken > namen toegangspunten

Vervolgens is het mogelijk om weer alle apps te gebruiken over 3g. Tot nu toe heb ik ook nog geen problemen gehad met de overall connectiviteit, maar ik blijf dit nog even goed in de gaten houden om te checken of dit probleem echt voorbij is.
Waarom is er een proxy ingesteld? Ik heb het nu ook verwijderd en ik heb het gevoel dat het internet nu sneller gaat..
Ik gebruik Vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:28
Kiswum schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:38:
[...]

Bedankt voor het antwoord, maar dat is niet wat ik bedoelde.
Op GB kon je via het lockscreen het toestel altijd op trillen zetten (dus nog voordat je gebeld wordt.) Dit wil ze nu weer terug hebben dus dat je vanuit het lockscreen het toestel direct op trillen kunt zetten zonder eerst in te loggen en vanaf je homescreen de volume uit te zetten.
Dat kan door een widget te installeren voor je lockscreen. Deze heeft vele mogelijkheden en waaronder ook een 'slide-bar' toe te voegen voor stil/tril.

WidgetLocker Lockscreen. Helaas niet gratis, maar ik weet geen alternatief. Wellicht iemand anders?
Google Play: Widgetlocker Lockscreen

[ Voor 8% gewijzigd door Trezzahn op 11-07-2012 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
avec_style schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:45:

Hmm interessant. Ik heb momenteel ook nog telfort, en had hetzelfde probleem met 3g wat af en toe niet werkt. Heb de proxy ook verwijderd, alles lijkt gewoon te werken. Eens kijken of het hiermee verholpen is.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Trezzahn schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:22:
[...]

Dat kan door een widget te installeren voor je lockscreen. Deze heeft vele mogelijkheden en waaronder ook een 'slide-bar' toe te voegen voor stil/tril.

WidgetLocker Lockscreen. Helaas niet gratis, maar ik weet geen alternatief. Wellicht iemand anders?
Google Play: Widgetlocker Lockscreen
Betalen voor iets wat er al was is natuurlijk jammer en heeft niet onze voorkeur, maar als ik een externe applicatie moet gebruiken, dan ga ik alsnog voor de gratis applicatie: Silent mode switcher

Kiswum in "Sony Xperia S (deel 2, ICS-generatie)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Widgetlocker is wel een erg uitgebreide app dus ik snap wel dat de ontwikkelaar wat geld wilt verdienen. Ik heb zelf wat betaalde apps gehad in GB die niet meer nodig zijn in ICS. Ik vind het alleen jammer dat Android Widget Pro erg lag veroorzakend werkt in ICS :'(
En soms heeft een ontwikkelaar een tijdelijk aanbieding :*) zitten ook weleens handige apps tussen :o

[ Voor 16% gewijzigd door ArcticWolf op 11-07-2012 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janssuhhh
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 12:18
jroz2001 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 09:09:
Heb je al eens een andere lader geprobeerd? Grote kans dat het toch daar aan ligt.
Ja, ik heb inmiddels drie verschillende laders geprobeert, maar dit mag helaas niet baten. Overigens laadt hij wel vrij.snel op wanneer ik niet navigeer. Net ook even getest met Google navigatie, ook dan trekt hij de accu leeg. Geen idee waarom hij leeg trekt.

2-1-kap (1977) 150m² | Vloerverwarming all the way | Quatt Duo | 18 Zonnepanelen (SolarEdge + GoodWe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:28
Kiswum, bedankt voor de aanvulling! 't Was echter een suggestie, want grote kans dat er, inderdaad, een gratis alternatief is. Maar daar had ik dan weer nooit van gehoort haha. :)

Nu ik toch hier bezig ben... Hoe kun je een wallpaper(die ergens) op je 'SD-kaart' staat instellen als achtergrond?! Want hij komt niet in de Gallerij/Album te staan. Ik draai overigens de meest up-to-date ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Kost het trouwens geld als je alleen GPS aan hebt staan, of kun je die zonder kosten probleem loos aan hebben? Want dan zou dat navfree wel verekte handig zijn. :*)

[ Voor 20% gewijzigd door Metalbuster op 11-07-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:03

Freak187

geen

Metalbuster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 11:00:
Kost het trouwens geld als je alleen GPS aan hebt staan, of kun je die zonder kosten probleem loos aan hebben? Want dan zou dat navfree wel verekte handig zijn. :*)
GPS ontvangt alleen signalen van de GPS satelieten. Dus dat lijkt mij vrij van kosten.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GPS Status & toolbox is wel een leuke app... kun je zien wat de GPS sensor allemaal doet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Ik weet niet of de locatie van de sd kaart veranderd is ten opzichte van de vorige versie, maar op mijn Sola staan de foto's van mijn SD kaart in de galerij.
Eventueel kun je Explorer + gebruiken om je sdkaart gegevens in te zien.
Volgens mij kan ES File Explorer dit ook, maar dat weet ik niet 100% zeker, Ik heb daar in ieder geval wel de map DCIM met Android 100 in staan. Je kunt met deze tool in ieder geval wel je netwerkshares toevoegen (dit hoeven geen DLNA mappen te zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Laatst online: 09:02
vanputten80 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 10:20:
[...]
Waarom is er een proxy ingesteld? Ik heb het nu ook verwijderd en ik heb het gevoel dat het internet nu sneller gaat..
Ik gebruik Vodafone
Ik merkte dat meer mensen hier last van hadden. Allemaal hadden ze gemeen dat ze de upgrade hadden gehad naar ICS. (wel verschillende toestellen, dus dit is niet Sony specifiek)

Ik denk dat ICS gewoon anders omgaat met proxies in tegenstelling tot Gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Hoe selecteer je eigenlijk tekst in de browser? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na enkele maanden wachten en deze topic te lezen vandaag naar de phonehouse (België) geweest en
mij een xperia S black aangeschaft.
Thuisgekomen zie ik dat ik er een uit de AA batch heb met touch firmware version 7, dus een kadidaat voor gele vlekken. Nu zit er in de verpakking een HDMI kabel bij maar geen smarttags... Klopt dit ?
Ik had gelezen dat er 2 of 4 smarttags moesten bijzitten, hier helaas niet.

Zou ik deze kunnen terugbrengen naar de phonehouse en geld terugvragen, of werkt dit zo niet bij de phonehouse ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Nu online
Metalbuster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:56:
Even je duim op de tekst houden dan komt er een balk bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:06:
Nu zit er in de verpakking een HDMI kabel bij maar geen smarttags... Klopt dit ?
Nee, dat klopt niet. De smarttags zitten in een plat plastic zakje er bij met elke smarttag in een papieren envelopje naast elkaar en zit onder de telefoon, niet in het vakje met de kabel. Ik had zelf bijna dat zakje weggegooid, omdat ik dacht dat het van die vocht vangers waren, bleken de tags in te zitten.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Weakling schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:44:
[...]

Nee, dat klopt niet. De smarttags zitten in een plat plastic zakje er bij met elke smarttag in een papieren envelopje naast elkaar en zit onder de telefoon, niet in het vakje met de kabel. Ik had zelf bijna dat zakje weggegooid, omdat ik dacht dat het van die vocht vangers waren, bleken de tags in te zitten.
Belgie retail heeft waarschijnlijk een HDMI kabel en geen smart tag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wai_AM schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:00:
Belgie retail heeft waarschijnlijk een HDMI kabel en geen smart tag.
Hmm, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Metalbuster schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:56:
Hala madrid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
janssuhhh schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:50:
Ik heb sinds de update het probleem dat ik eigenlijk met goed fatsoen niet meer kan navigeren met de SxS. Ik heb het inmiddels met 2 applicaties geprobeerd: Navigon en Route66.

Bij beide programma's trekt hij de accu in rap tempo leeg, terwijl hij aan een 2.1A lader hangt. We hebben het over een afname van 22% in ongeveer 50 minuten navigeren..
Bij het navigeren staat 3G met pushmail aan en natuurlijk GPS. Voor de rest staat alles uit.
Wat mij dan op valt is dat het navigatieprogramma zelf slechts 6% van de accu heeft opgenomen, 25% door Android-systeem en 47% voor het scherm wat op 30% staat.

Dat hij niet zou bijladen tijdens het navigeren kan ik mee leven, maar dat hij nota bene in een uur tijd een KWART accu ontlaad terwijl hij aan de lader hangt, vind ik toch een kwalijke zaak..

Heeft iemand dit zelfde probleem ook? Of misschien iets wat ik kan proberen?
waze gebruiken :)

vanmorgen mn 4 smart tags uit hong kong binnen gekregen! toch snel anderhalve week na betaling. :+ die ga ik zo maar eens programmeren.

trouwens ook sinds net geupdate naar ICS. ik zie weinig verschil tot nu toe, maakte nooit gebruik van de fm radio dus kan dat niet testen helaas of dat beter of slechter is. batterijduur gaan we meemaken.

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:31

KL643

beeldaandemuur

fabstar81 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:13:

vanmorgen mn 4 smart tags uit hong kong binnen gekregen! toch snel anderhalve week na betaling. :+ die ga ik zo maar eens programmeren.
Nu pas :+ Ik had ze afgelopen zaterdag al op mijn deurmat.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:06:
na enkele maanden wachten en deze topic te lezen vandaag naar de phonehouse (België) geweest en
mij een xperia S black aangeschaft.
Thuisgekomen zie ik dat ik er een uit de AA batch heb met touch firmware version 7, dus een kadidaat voor gele vlekken. Nu zit er in de verpakking een HDMI kabel bij maar geen smarttags... Klopt dit ?
Ik had gelezen dat er 2 of 4 smarttags moesten bijzitten, hier helaas niet.

Zou ik deze kunnen terugbrengen naar de phonehouse en geld terugvragen, of werkt dit zo niet bij de phonehouse ?
Ik zou de HDMI kabel houden, die zijn nog redelijk prijzig, de smarttags haal je tegenwoordig voor een gruipstuiver uit Hong Kong (ik heb er nog 21 euro voor betaald :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
HDMI kabel duurder dan 21 euro is wat mij betreft nonsens. Voor 10 euro heb je een prima kabel van 1,5 meter die over ferriedkernen beschikt (die dikke bobbel in de kabel tegen ruis).
Mijn HDMI kabel van 20 meter voor 25 euro doet het na 4 jaar ook nog perfect op mijn beamer ;)

Kortom een HDMI kabel is zo duur als je zelf denkt dat beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Ik had liever een HDMI kabel erbij gehad dan die tags waar ik (nog) niks mee doe.
Inmiddels wel een kabel besteld in Hong-Kong voor geloof ik 7 dollar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Nu online
Ik kreeg ze er toch echt allebei bij, zowel de HDMI kabel als de tags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus alleen maar de HDMI kabel ...
waar kan ik zo'n smarttags bestellen ? Of moet ik dit bij de accessoires vragen ?
Had hier iets gelezen van hong-kong ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:32:
waar kan ik zo'n smarttags bestellen ? Of moet ik dit bij de accessoires vragen ?
Weet niet of ik hier de naam Dealextreme mag noemen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

eBay

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
okay.... vandaag is er nog een nieuwe firmware update gecertificeerd 8)7

Build: 6.1.A.0.453 (wat dus 1 stap hoger is dan 452...)
en gister 6.1.A.1.58 wat een heel ander build nummer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

We zullen het wel zien over een week of 2...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Vet kom er net achter dat als je hem op de tv aansluit dat je de telefoon met de ab van je tv kan besturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:07
Rev! schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:54:
Vet kom er net achter dat als je hem op de tv aansluit dat je de telefoon met de ab van je tv kan besturen!
Opzich leuk dat dit soort dingen werken maar wat is de toegevoegde waarde?
Heb je een mobiel apparaat maar via een draad kun je het ding weer draadloos besturen, uhm. Waardevoller zou het zijn als Sony iets oudere TV's zou ondersteunen voor de Media-remote, KDL 46 HX-700 bijvoorbeeld :+

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
mir4dor schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:06:
[...]

Heb je een mobiel apparaat maar via een draad kun je het ding weer draadloos besturen, uhm. Waardevoller zou het zijn als Sony iets oudere TV's zou ondersteunen voor de Media-remote, KDL 46 HX-700 bijvoorbeeld :+
Dat gaat niet lukken zonder infrarood ;) Meerdere apparaten via hdmi besturen is echt heerlijk ;) Heb mijn receiver, televisie en ps3 zo ook met elkaar kunnen linken. Volgens mij heet het iets van ehdmi of ihdmi oid. Het is in ieder geval universeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Nu online
[...]

Bijvoorbeeld foto's laten zien op je televisie en met je afstandsbediening volgende foto kiezen. Ja kan ook met dlna, maar gaat minder snel. En als je op bezoek bent, heb je alleen een HDMI kabel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM51_Mini
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-02-2024
Wat vinden jullie van de standaard "agenda" app en widget in ICS op SXS?

Ik vind deze heel onoverzichtelijk, en de widget ook ... geen snelkoppeling naar snel toevoegen afspraak, slechts één mogelijkheid om deze widget in te stellen ... de app zelf in het wit vind ik veel te licht en niet overzichtelijk.

Nu heb ik ook Android Pro Widgets geïnstalleerd, maar zoals een paar replies terug al doorgegeven, zorgt deze voor bepaalde lags wat ook niet bevordelijk is ...

Wat gaan we hier aan doen? Wie gebruikt welke "app" of "widget"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM51_Mini schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:55:

Ik vind deze heel onoverzichtelijk, en de widget ook ... geen snelkoppeling naar snel toevoegen afspraak, slechts één mogelijkheid om deze widget in te stellen ... de app zelf in het wit vind ik veel te licht en niet overzichtelijk.

Nu heb ik ook Android Pro Widgets geïnstalleerd, maar zoals een paar replies terug al doorgegeven, zorgt deze voor bepaalde lags wat ook niet bevordelijk is ...

de AOSP ICS calender is wel gewoon normaal (deze heeft wel de missende opties)... maar Sony heeft er een beetje een puinhoop van gemaakt helaas :/ hopelijk fixen ze dat snel... beter alternatief dan Android Pro Widgets weet ik niet maar ja, de lag is wel storend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal, ik heb even een vraagje. Welke applicatie gebruikten sommigen van jullie om te kijken welke applicaties de batterij drainen? Ik heb sinds vandaag een serieuze drain (de telefoon blijft de hele tijd "ingeschakeld" bij de standaard batterij informatie). Hoe kan ik erachter komen wat de kwaaddoener is? Alvast bedankt!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online

Gebruik Smooth calender voor de widget, werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:28
Ik gebruik android pro widgets al een tijdje maar wat bedoel je met lag die dit veroorzaakt? Ik heb dit nog niet opgemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-09 23:46

Ik gebruik pure calendar widget. Werkt super. Genoeg instellingen, laat alles zien en synchroniseert goed. Geen lag ofzo super!

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 23:20:
Hey allemaal, ik heb even een vraagje. Welke applicatie gebruikten sommigen van jullie om te kijken welke applicaties de batterij drainen? Ik heb sinds vandaag een serieuze drain (de telefoon blijft de hele tijd "ingeschakeld" bij de standaard batterij informatie). Hoe kan ik erachter komen wat de kwaaddoener is? Alvast bedankt!!!!
Badass battery monitor (blijkbaar hernoemd naar GSam battery monitor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

migchiell schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 23:54:
[...]

Dankjewel! Werkt perfect, heb de boosdoener gevonden (nl. Samurai vs. Zombies....) THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyleo schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 22:11:
[...]

Dat gaat niet lukken zonder infrarood ;) Meerdere apparaten via hdmi besturen is echt heerlijk ;) Heb mijn receiver, televisie en ps3 zo ook met elkaar kunnen linken. Volgens mij heet het iets van ehdmi of ihdmi oid. Het is in ieder geval universeel.
HDMI CEC 8)

Maar omdat dat véél te simpel zou zijn heeft elke fabrikant het een andere naam gegeven :+ :
Anynet+ (Samsung);
Aquos Link (Sharp);
BRAVIA Link of BRAVIA Sync (Sony);
HDMI-CEC (Hitachi);
E-link (AOC);
Kuro Link (Pioneer);
CE-Link of Regza Link (Toshiba);
RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo);
RuncoLink (Runco International);
SimpLink (LG);
HDAVI Control, EZ-Sync of VIERA Link (Panasonic);
EasyLink (Philips);
NetCommand for HDMI (Mitsubishi)

Met dank aan Wikipedia. De signalen zijn wel allemaal zo goed als hetzelfde, en met uitzondering van speciale toetsen (zoals bvb BRAVIA Theatre Sync etc) zijn ze ook allemaal compatibel met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peedee
  • Laatst online: 12-09-2022
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Jorte mooi overzichtelijk en, als je dat wenst, doorzichtig :) en kleurijk, mbt. Agenda!
Nou ik er toch ben, wie weet hoe je weer mapjes kunt toevoegen, ik heb er al een paar voor de update maar nu kan het niet meer? of toch???
migchiell schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 23:54:
[...]

[ Voor 17% gewijzigd door peedee op 12-07-2012 06:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peedee schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 06:47:
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Jorte mooi overzichtelijk en, als je dat wenst, doorzichtig :) en kleurijk, mbt. Agenda!
Nou ik er toch ben, wie weet hoe je weer mapjes kunt toevoegen, ik heb er al een paar voor de update maar nu kan het niet meer? of toch???
[...]
apps gewoon op elkaar slepen, maakt hij automatisch een map 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6.1.A.1.58 wordt vanaf vandaag uitgerold!

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1766696

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super nieuws dit.
dus over 2 weken hebben wij em.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:36:
[...]

super nieuws dit.
dus over 2 weken hebben wij em.
ik morgen :+ geroot toestel is fijn... maar misschien dat ik de bootloader weer lock aangezien er nu ook een backup functie in ICS zit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:47:
[...]

ik morgen :+ geroot toestel is fijn... maar misschien dat ik de bootloader weer lock aangezien er nu ook een backup functie in ICS zit :o
hou ons op de hoogte.
ik wacht zelf op de hi versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
Bambam7 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 20:05:
[...]

Weet niet of ik hier de naam Dealextreme mag noemen. :X
weet niet hoe duur ze daar zijn...maar gisteren gingen ze op ebay nog voor 6,95 euro weg

http://rover.ebay.com/rov...%2520for%2520Android%2520
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:32:
gewoon de ebay veilingen in de gaten houden...
[...]

of de receiver STR-DA5600es bijvoorbeeld :( zo een duur ding, nog geen eens media remote functionaliteit :(
AmbroosV schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 02:57:
[...]

HDMI CEC 8)

Maar omdat dat véél te simpel zou zijn hebben de fabrikanten het een andere naam gegeven :+ :
Anynet+ (Samsung);
Aquos Link (Sharp);
BRAVIA Link of BRAVIA Sync (Sony);
HDMI-CEC (Hitachi);
E-link (AOC);
Kuro Link (Pioneer);
CE-Link of Regza Link (Toshiba);
RIHD (Remote Interactive over HDMI) (Onkyo);
RuncoLink (Runco International);
SimpLink (LG);
HDAVI Control, EZ-Sync of VIERA Link (Panasonic);
EasyLink (Philips);
NetCommand for HDMI (Mitsubishi)

Met dank aan Wikipedia. De signalen zijn wel allemaal zo goed als hetzelfde, en met uitzondering van speciale toetsen (zoals bvb BRAVIA Theatre Sync etc) zijn ze ook allemaal compatibel met elkaar.
werkt wel heel relaxt...tv uit, alles uit.
KL643 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:22:
[...]

Nu pas :+ Ik had ze afgelopen zaterdag al op mijn deurmat.
had wat problemen met betalen :+
Bambam7 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 16:53:
Ik had liever een HDMI kabel erbij gehad dan die tags waar ik (nog) niks mee doe.
Inmiddels wel een kabel besteld in Hong-Kong voor geloof ik 7 dollar. ;)
das nog duur. die van mij was 2,49 US dollah, 2,03 euro met gratis verzendkosten. hoe ze het doen, joost mag het weten >:)

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
trouwens...heb die smarttags nu binnen. heb nu dus 2 rooie en 2 zwarte. als ik nu mn telefoon op die nieuwe rooie leg, dan herkent ie de eerder ingestelde. any chance dat je gewoon 2 dezelfde kleuren apart kan programmeren?

edit: onder GB moest ik de telefoon echt OP de tag leggen, met ICS kan ik hem erboven houden. volgens mij was dat bij iedereen juist andersom? wel idioot dat ze die spelfout nou niet ff eruit hebben gehaald. :+

[ Voor 32% gewijzigd door fabstar81 op 12-07-2012 09:22 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
ArcticWolf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 08:47:
[...]

maar misschien dat ik de bootloader weer lock aangezien er nu ook een backup functie in ICS zit :o
En cwm dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb je cwm nodig dan? (alleen voor mods... en die heb ik toch niet)
er zijn nog steeds geen custom kernels/roms (die van krabappel niet meegerekend want die werken voor geen meter)

[ Voor 22% gewijzigd door ArcticWolf op 12-07-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Je wilt me toch niet vertellen dat je nog steeds met de stock kernel bezig bent ?
Is er dan echt niks voor de xs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
;( helaas
Ze zijn bezig met de RIL voor CM9, maar dat duurt nog wel even voordat die versie stable is. En de kernel van krabappel werkt willekeurig op telefoons (dus niet op elke telefoon :F :F )
voor de rest is er alleen prerooted kernel met cwm, maar die heeft geen cpu opties.

maar ik heb hier wat laptop upgrade parts liggen, dus ik denk dat ik binnenkort misschien (druk met werk :/ ) maar weer aan het devven ga... dit schiet niet op.

[ Voor 115% gewijzigd door ArcticWolf op 12-07-2012 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

fabstar81 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:18:
trouwens...heb die smarttags nu binnen. heb nu dus 2 rooie en 2 zwarte. als ik nu mn telefoon op die nieuwe rooie leg, dan herkent ie de eerder ingestelde. any chance dat je gewoon 2 dezelfde kleuren apart kan programmeren?
Ja dat kan, ik gebruik NFC Tag Reader (gratis) en op xda http://forum.xda-develope...hp?p=23570630&postcount=5 staat hoe de kleuren zijn ingesteld . Met NFC Tag reader verander je dan de string van rood in een blauwe.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Even een vraagje, ik ben met Nova launcher de SXS een beetje naar eigen smaak aan het aanpassen.
Nu ik daar mee bezig ben kom ik er achter dat er 2 apps/widgets zijn die ik toch wel erg fijn vind aan de standaard software.

Het gaat om de foto/film widget en de hulpprogramma's waarmee je de wifi/bt enz enz enz snel kan aan/uit zetten.
Vooral die foto/film preview mis ik ernstig, iemand die daar een vervanger voor weet??
Want na 3dagen zoeken in de market/via google heeft me niet veel opgeleverd.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zo ook weer terug van vakantie en me telefoon heeft het niet overleeft, die gele vlek die zit nu permanent in beeld (het was daar 40 graden) dus dat was wel beetje te veel voor de telefoon. Ik zal hem binnenkort maar eens inruilen, heb gelukkig nog een andere smartphone liggen dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo

Verschrikkelijk, de widget van Google zelf is prima, maar wat Sony met de kalender heeft gedaan snap ik niet. De standaard ICS calender is erg goed en behoefte geen aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
KL643 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 10:40:
[...]

Ja dat kan, ik gebruik NFC Tag Reader (gratis) en op xda http://forum.xda-develope...hp?p=23570630&postcount=5 staat hoe de kleuren zijn ingesteld . Met NFC Tag reader verander je dan de string van rood in een blauwe.
kan je ook nog meer kleuren instellen dan rood, wit,blauw en zwart? ik heb er nu 6, dus kom al 2 kleuren te kort om in te stellen als je alleen maar kan kiezen tussen die 4 :|

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

fabstar81 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:34:
kan je ook nog meer kleuren instellen dan rood, wit,blauw en zwart? ik heb er nu 6, dus kom al 2 kleuren te kort om in te stellen als je alleen maar kan kiezen tussen die 4 :|
Als ik zo naar de URI's kijk in de link die jij quote:
semc://liveware/A1/1/NT1/1/smarttags1
semc://liveware/A1/1/NT1/2/smarttags1
semc://liveware/A1/1/NT1/3/smarttags1
semc://liveware/A1/1/NT1/4/smarttags1

zou je dan niet ook
semc://liveware/A1/1/NT1/5/smarttags1
semc://liveware/A1/1/NT1/6/smarttags1

kunnen schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
wat is dat programma traag zeg NFC Tag Reader

Google Play: NFC Tag reader

en werkt ook niet echt lekker samen met de xperia app

[ Voor 12% gewijzigd door fabstar81 op 12-07-2012 12:04 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Kun je beter deze nemen: Google Play: NFC TagWriter by NXP

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
als je URL wilt toevoegen zet ie automatisch http://www. ervoor :(

als plain text opslaan dan maar?

verdomme, heb je weer de pro version nodig om URI's te schrijven...
tag verneuqt

[ Voor 10% gewijzigd door fabstar81 op 12-07-2012 13:33 ]

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:18
Ik heb een ACAE 12W18 Xperia S en het valt me de laatste tijd steeds meer op dat ik een gele waas aan de onderkant van het toestel heb :X .
Ik dacht dat dit opgelost moest zijn bij de latere hardware revisies maar kennelijk dus niet?
Mijn toestel heeft er last van terwijl de temperatuur helemaal niet hoog is, ik zie nu ook duidelijk een gele waas en ik ben alleen maar aan het browsen (ik verstuur dit bericht vanaf mijn telefoon)

Ik denk niet dat er iets is wat ik hier zelf tegen kan doen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik verloor net gewoon random mijn data verbinding :X moest restarten om hem weer terug te krijgen... hopelijk komt die update snel die dit fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fabstar81 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:27:
[...]

als je URL wilt toevoegen zet ie automatisch http://www. ervoor :(

als plain text opslaan dan maar?

verdomme, heb je weer de pro version nodig om URI's te schrijven...
tag verneuqt
Je kan gratis de versie upgraden naar pro. Als je gaat naar preferences en "switch UI mode". Bij pro staat write URI erbij.

Ik ga het vanavond uitproberen want ik heb nu ook dubbele tags (rood en zwart) via ebay gekregen. Laat je weten als je je tag weer werkend heb gekregen?

Hmm in deze thread staat dat het geen zin heeft om te proberen een andere uri anders dan de vier van sony zelf eraan te koppelen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1542747

Helaas. Iemand geinteresseerd in een gloednieuwe rode en zwarte xperia smarttag? >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06:37
ArcticWolf schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:58:
ik verloor net gewoon random mijn data verbinding :X moest restarten om hem weer terug te krijgen... hopelijk komt die update snel die dit fixed
Daar heb ik ook steeds last van en is vreselijk irritant. Je krijgt dan op geen enkele mogelijkheid je dataverbinding terug zonder te rebooten..
Erg vervelend. Ik heb de CH rom nog steeds, misschien dat daar ook verschil in zit? (als zou ik niet weten welk verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Nu online
Lieuwe15 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:12:
[...]

Daar heb ik ook steeds last van en is vreselijk irritant. Je krijgt dan op geen enkele mogelijkheid je dataverbinding terug zonder te rebooten..
Erg vervelend. Ik heb de CH rom nog steeds, misschien dat daar ook verschil in zit? (als zou ik niet weten welk verschil).
Hier gewoon de NL rom en mn verbinding is echt dramatisch. 3g is verschrikkelijk traag en het bereik van WIFI is helemaal om te janken. Ik wacht ook met smart op die update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lieuwe15 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:12:
[...]

Ik heb de Generic NL rom.... |:(

hebben jullie ook weleens met het standaard toetsenbord, als je "te" (?!) snel typt dat hij dan opeens een random swype actie doet?
echt super irritant... heb nu A.I. Keyboard Free geinstalleerd (die heeft iig geen swype...)

[ Voor 21% gewijzigd door ArcticWolf op 12-07-2012 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
had inderdaad nu met de pro versie de URI aangepast naar 5...doet niets.

terug naar 2 en voila! hij doet het.

iemand interesse in 2 gleodnieuwe zwarte en rode xperia smart tags? :P

kan iemand niet ff een RFC bij Sony indienen om de 5 en opnummering in de URI te ondersteunen? kunnen ze misschien gelijk die spelfout eruit halen. 8)7

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Nu online
Dat kan komen doordat je te snel type, de ene vinger nog niet heb los gelaten voor je de ander plaatst. Maar met het standaard toetsenbord kun je bij de instellingen(Instellingen voor tekstinvoer) swype(Vegen om te schrijven) ook uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
drav91 schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:45:
Dat kan komen doordat je te snel type, de ene vinger nog niet heb los gelaten voor je de ander plaatst. Maar met het standaard toetsenbord kun je bij de instellingen(Instellingen voor tekstinvoer) swype(Vegen om te schrijven) ook uitzetten.
ik type altijd mis met swype uit... maar A.I. Keyboard free typt voor zover ik merk beter :o
Pagina: 1 ... 12 ... 49 Laatste