Ok, ik heb sinds zondag m'n omgewisselde SXS van Coolblue gekregen ... dit keer "theoretisch" geen mogelijkheid op gele vlekken (ABAC 12W15) : al een pak minder ongerust
Gisteravond snel ff update geïnstalleerd naar ICS ; Sony Companion Suite kwam hier zelf achter vragen : ook goed.
Ik lees in deze topic overal dat de batterij langer zou meegaan. Dit is bij mij eigenlijk net het tegengestelde (of ik verwacht weer te veel

) ... ik heb een aantal screenshots gemaakt, en stel mij de vraag of dit batterijverbruik "normaal" is.
Ik heb standaard WiFi altijd opstaan, achtergrondverlichting staat uit, automatisch sync staan aan (Facebook / Facebook voor Experia / Endomondo / Twitter / Soundcloud / Gmail-account (email / agenda / ...) / Evernote / Dropbox)
Ik heb m'n SXS om 7u deze morgen van de lader gehaald, en nu geeft hij nog 48% aan.
Ik weet niet of het nu aan mij ligt, maar het lijkt me snel te gaan (bij GB had ik als ik naar huis ging nog +/- 60 à 65% over / met m'n desire vroeger +/- 60%) ... het kan ook zijn dat ik hem onbewust meer gebruik.
Ook stel ik mij de vraag of de datamonitor van 3G te vertrouwen is op ICS ... Zo ja, hoe kan ik de gebruikerscyclus aanpassen?
Wat is jullie mening hierover? Ik zal wsl wel weer muggeziften, maar wil de vraag toch stellen
Gr,
[
Voor 4% gewijzigd door
MM51_Mini op 10-07-2012 18:06
]