Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn ics installatie is nu vlekkeloos.
alles werkt naar behoren.

bedankt sony...

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:07
Bij mij werkt mijn rabobank app niet.. Met wifi werkt het wel.

En af en toe werkt 3g niet (hi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven85
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-07 14:21
Net over gegaan op ICS.
Moet zeggen dat wat ik tot nu toe zie, goed bevalt.
Heb gewoon de standaard versie binnengehaald via SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds ICS dat het opladen zooooooo lang duurt hij hangt nu 3 uur aan de later en staat pas op 71%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:19:
Ik heb sinds ICS dat het opladen zooooooo lang duurt hij hangt nu 3 uur aan de later en staat pas op 71%.
hercallibreren noemen ze dat.
vandaar dat het langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben erin geslaagd om, na een full wipe, al mijn contacten terug netjes automatisch te laten matchen met Facebookcontacten! Het belangrijkst is dat je alles heel langzaamaan doet.

1. Full wipe
2. Start je telefoon op, maak verbinding met WiFi maar voeg nog geen accounts toe
3. Herstart je telefoon na een paar minuten
4. Zet in de instellingen de back-up en herstelfuncties allemaal uit
5. Voeg je Google account toe en wacht tot alles is gesynchroniseerd (kan een paar minuten zijn over WiFi).
6. Herstart je telefoon
7. Update alle applicaties (vooral Facebook) in de Market
8. Voeg je Facebook-account toe rechtstreeks vanuit de Facebook-applicatie
9. Kies voor alleen bestaande contacten syncen
10. Wacht tot FB contact sync voltooid is (zie instellingen > accounts etc...)
11. Voeg nu Facebook inside Xperia toe.

Normaal heb je daarna alles perfect gesynced en gematched. Ik denk dat de back-up en herstelfunctie wat problemen geeft. Na het automatisch terugzetten van data leek de sync altijd te falen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds eergisteren ICS er op staan. Ik ben er heel tevreden over maar ik mis toch een optie.
Hoe kan ik nu mijn foto's delen? Voorheen kon ik in een album op de instellingenknop drukken en daar stonden allerlei mogelijkheden waaronder delen (per mail, facebook, Google+ etc.) maar er staat nu nog van alles maar geen delen meer.
Hoe kan ik nu mijn foto's delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand die ook een kraakgeluid heeft aan de onderkant van de Xperia S?

elke keer als ik hem lichtjes aanraak hoor je een kleine tik (alsof er iets niet goed is vastgemaakt)

het is vrij irritant omdat ik mijn duim onder het toestel leg als ik hem gebruik!
Iemand die weet hoe je de onderkant eraf kan schuiven/halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Dat probleem had ik eerst ook, maar na een aantal keer proberen lukte het wel.
ik had ook dat probleem, na 3 keer proberen en de volumeknop down goed naar beneden te drukken pakte hij 'm wel! En dus gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:35:
Ik heb sinds eergisteren ICS er op staan. Ik ben er heel tevreden over maar ik mis toch een optie.
Hoe kan ik nu mijn foto's delen? Voorheen kon ik in een album op de instellingenknop drukken en daar stonden allerlei mogelijkheden waaronder delen (per mail, facebook, Google+ etc.) maar er staat nu nog van alles maar geen delen meer.
volgens mij gewoon op de foto drukken en dan verschijnt de deel knop.. maar ik weet het niet zeker want ik gebruik quickpic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:03

KL643

beeldaandemuur

Kijk eens bovenin je scherm...

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:19

SaN

Knamix schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:36:

elke keer als ik hem lichtjes aanraak hoor je een kleine tik (alsof er iets niet goed is vastgemaakt)

het is vrij irritant omdat ik mijn duim onder het toestel leg als ik hem gebruik!
Ja, dat is het plastic hoesje wat een heel klein beetje los zit. Ik stoor me er ook weleens aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Knamix schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:36:

Volgens mij heeft iedereen dat. Er zit gewoon wat speling onderin. Ik maak me er niet druk om, maar ik hou mijn duim daar ook niet. Rare plek als je aan het bellen bent overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KL643 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Kijk eens bovenin je scherm...
Daar staat niks. Ik ga via 'album' naar een willekeurige foto. Als ik die foto volledig in mijn scherm heb klik in op de instellingen knop. Daar stond voorheen dus delen tussen maar tegenwoordig helemaal niks dat er op lijkt. Ik heb volgens mij alle mogelijkheden (behalve verwijderen) al uitgeprobeerd maar helaas kom ik niet bij iets dat op delen lijkt.
Ook staat er op geen enkel ogenblik iets bovenin mijn scherm. Geen enkele tekst of ander klikbaar iets.

EDIT: Ik heb iets gevonden: Ik moet de camera openen en van daaruit naar het album. Daar zie ik bovenin inderdaad mogelijkheden staan waaronder het delen van die foto.
Wel een vreemde omweg om zo mijn foto's te kunnen delen.

Nadeel is ook dat een gemaakt screenshot er niet tussen staat. Die kan ik ook wel willen delen maar dat is via die omweg niet mogelijk omdat een screenshot niet daar in het album staat.
Die staat wel als ik het programma album open maar dan heb ik dus die delen opties weer niet, voor geen enkele foto trouwens.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat de enige manier is. Zo is alle handigheid eruit gehaald.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Je kan gewoon naar je album, tik de foto aan en er verschijnt een deel optie bovenin het scherm.

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KL643 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:41:
Je kan gewoon naar je album, tik de foto aan en er verschijnt een deel optie bovenin het scherm.
Nee helaas werkt dat niet. Er staat gewoon helemaal niks bovenin beeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 20:02
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:42:
[...]

Nee helaas werkt dat niet. Er staat gewoon helemaal niks bovenin beeld hier.
zoals KL643 al zei: TIK op de foto en kijk boven op het scherm
stap 1 open ALBUM
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Screenshot_2012-07-04-22-30-21.png
stap 2. Tik op foto
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Screenshot_2012-07-07-15-11-49.png
stap3. tik op icoon naast prullenbak
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Screenshot_2012-07-07-15-12-06.png
stap 4 alle optie weergeven
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Screenshot_2012-07-07-14-45-49.png

[ Voor 60% gewijzigd door Wai_AM op 07-07-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643

KL643

beeldaandemuur

Dat bedoel ik :)

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben anderen ook het probleem dat na de update soms 3G en wifi er mee stoppen en het pas weer werkt na een herstart van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen dat ik je een screenshot kon laten zien.
Het is duidelijk dat er hier iets niet goed zit. De telefoon is een lease telefoon dus dan mogen zij uitzoeken wat er mis mee is.

In ieder geval ontzettend bedankt voor het meedenken en het tonen van een screenshot van hoe het er uit zou moeten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:02:
Ik zou willen dat ik je een screenshot kon laten zien.
Het is duidelijk dat er hier iets niet goed zit. De telefoon is een lease telefoon dus dan mogen zij uitzoeken wat er mis mee is.

In ieder geval ontzettend bedankt voor het meedenken en het tonen van een screenshot van hoe het er uit zou moeten zien.
zie updated vorige post
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38546562

of
stap 1: open album
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Screenshot_2012-07-07-15-34-46.png
stap 2: druk op een foto totdat je het bovenste balk ziet en dan pas je vinger los laten.
Afbeeldingslocatie: http://i980.photobucket.com/albums/ae290/Wai_AM/Xperia%20S/th_Screenshot_2012-07-07-15-35-28.png

[ Voor 47% gewijzigd door Wai_AM op 07-07-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat de puntjes onder het scherm ook werken onder ics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Ik merk opeens dat Wisepilot er niet meer op staat(op generic NL), waarom zou dat zijn.
Kan je wel zelf downloaden, maar toch...

O, die je kan downloaden mag je maar 5 dagen proberen..weird..
Wat te doen, ik wil het wel hebben.

Tips?

[ Voor 30% gewijzigd door Bambam7 op 07-07-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is die meegeleverde ook maar een korte periode geldig hoor...

Waarom gebruik je niet gewoon Google Navigatie? Zitten geen flitsers in, maar voor de rest is de functionaliteit vrij gelijkaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je in je album, een foto selecteerd, en je tikt op je foto, komt er boven een figuurtje, naast de prullebak,
Daarmee kan je delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wollie91
  • Laatst online: 07:07
Niemand die me vertellen kan hoe ik de problemen met de rabobank app kan oplossen. (werkt alleen met wifi, anders krijg je melding : waarschuwing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Wollie91 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:24:
Niemand die me vertellen kan hoe ik de problemen met de rabobank app kan oplossen. (werkt alleen met wifi, anders krijg je melding : waarschuwing)
herinstallatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wollie91 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:24:
Ik heb geen problemen, hij doet het dus wel met ICS dus misschien gewoon even her instalatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
AmbroosV schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:11:
Volgens mij is die meegeleverde ook maar een korte periode geldig hoor...

Waarom gebruik je niet gewoon Google Navigatie? Zitten geen flitsers in, maar voor de rest is de functionaliteit vrij gelijkaardig.
Is dat zo?..oh..dawissiknie..

Geen Google omdat dat dataverkeer kost, en in frankrijk wil ik dat niet.
Naja..misschien toch maar mijn oude windows foon met de nieuwste TT erop meenemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met Wisepilot kan je ook geen gegevens op voorhand downloaden hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
Hm...dacht van wel. Vorige keer kon ik de map van de benelux downloaden.....leek me dat ie daarna geen dataverkeer meer nodig heeft, enkel GPS.

Toch die TT maar mee dan. Moet ik wel geloof ik de flitspalen eraf halen voor la france.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:59:
Hebben anderen ook het probleem dat na de update soms 3G en wifi er mee stoppen en het pas weer werkt na een herstart van de telefoon?
Yep hier ook. Meestal na het uitschakelen van de wifi...heel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
AmbroosV schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:55:
Met Wisepilot kan je ook geen gegevens op voorhand downloaden hoor :P
Ik lees net dat je wel mappen kan downloaden, maar dat het toch een dataverbinding wilt hebben.
Dus rare app, dus weg ermee. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Google maps kun je tegenwoordig in offline modus zetten. Kun je alleen niet zo'n groot gebied mee downloaden. Maximaal iets ter grote van Groningen + Drenthe.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:04:
Google maps kun je tegenwoordig in offline modus zetten. Kun je alleen niet zo'n groot gebied mee downloaden. Maximaal iets ter grote van Groningen + Drenthe.
Hoe ? Sorry al gevonden! 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb het idee dat sinds ics dat nfc systeem van de xperia s veel minder goed werkt. De meer mensen die hier last van hebben?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeror schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:35:
Ik heb het idee dat sinds ics dat nfc systeem van de xperia s veel minder goed werkt. De meer mensen die hier last van hebben?
yep... je moet de tag helemaal tegen de telefoon houden, dat was bij GB niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:12
ArcticWolf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:42:
[...]

yep... je moet de tag helemaal tegen de telefoon houden, dat was bij GB niet. :/
Dat moest ik bij GB ook al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Ervaren jullie ook dat bv WhatsApp regelmatig vastloopt? Ook nos txt.

Ik heb dat met meerdere apps eigenlijk sinds update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingwilhelm
  • Laatst online: 17-11-2022
Hallo tweakers, ik heb sinds de update (3 dagen geleden) naar ICS het probleem dat ik mijn mail ineens niet meer kan lezen. Ik heb van alles bekeken of ik een instelling over het hoofd zie maar snap er niets van.
Ik ontvang mijn werkmail via een Exchange (imap) account en dit was nooit een probleem.
De mail ontvang ik wel maar wanneer ik dan een bericht selecteer komt er een tweede scherm (het scherm waarin je zou verwachten dat de inhoud van de mail staat).
Dan kan ik nog een keer op de afzender drukken en dan vraagt ie of ik die wil toevoegen aan mijn contactlijst.?
Dat is alles, meer is er niet, alleen dus de koppen van de mail. (afzender/onderwerp)
Iemand enig idee? wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Mijn ervaring is dat de wifi verbinding een stuk slechter is met ICS. Valt regelmatig weg. Nu staat de router ongeveer anderhalve meter bij me vandaan en heb ik 'één streepje'. Voorheen had ik dan gewoon vol bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MistaDevine schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:06:
Mijn ervaring is dat de wifi verbinding een stuk slechter is met ICS. Valt regelmatig weg. Nu staat de router ongeveer anderhalve meter bij me vandaan en heb ik 'één streepje'. Voorheen had ik dan gewoon vol bereik.
KLOPT dit heb ik sinds ics ook op mijn beide wifi signalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-06 19:16
Ik merk sinds de ICS update ook een paar dingen op die in dit topic vermeld worden. Smart tag moet meer onderaan het toestel worden gehouden om hem te registreren lijkt het, eerst kon het voor mijn idee aan de gehele achterkant.
Ook heb ik hier in huis een mindere WiFi ontvangst dan eerder, in mijn kamer slechts alleen het bolletje onderin. En af en toe heb ik dat de telefoon ineens wat trager gaat lopen bij het gebruik van sommige apps, die lopen dan ook vaker vast.
Net had ik zelfs een automatische reboot toen ik een foto in het fotoalbum wou delen via whatsapp. Hopelijk komt er binnenkort een update om het allemaal nog wat stabieler te maken.
Voor de rest heb ik zo geen functies die niet meer werken of niet goed werken. Radio luisteren doe ik nooit, dus geen idee of dat minder goed is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijd voor een bugsfix update dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
De radio is niet om aan te horen zo slecht. Maar die gebruik ik verder toch niet. Mijn WiFi ontvangst is gewoon. Alle streepjes in en rond het huis(betonnen vloeren/muren), geen probleem dus.
Wat me nog steeds, en eigenlijk als enige, irriteert is de batterij. Die houdt het nog steeds niet erg lang vol. Mijn oude HTC Touch HD batterij houdt het na 3 jaar langer vol, met alles aan, dan de SXS.
Als ik op de SXS een spelletje speel, simpel puzzeltje ofzo, dan zie je de procenten er af vliegen. :'(
Was bij die oude HTC van me echt niet zo. :?
Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:11:
tijd voor een bugsfix update dus...
yup :9

[ Voor 12% gewijzigd door Bambam7 op 08-07-2012 17:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Ik heb een heel ander probleem, overigens geen van de andere problemen (even afkloppen :P): Sinds de ICS update wil mijn phone process nog wel eens force closen als ik iemand probeer te bellen of gebeld wordt. Hij wordt dan wel weer opnieuw opgestart en via de notification bar kan ik dan uiteindelijk wel gewoon verder bellen, maar het is wel even een vervelende situatie. Iemand anders die dit heeft? Anders is het flashen denk ik niet helemaal lekker gegaan en probeer ik dat gewoon nog even opnieuw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-09 11:01
(jarig!)
even proberen te herstellen met SUS, probleem had ik int begin met ICS ook ;-)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 14:49
Bambam7 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:27:
De radio is niet om aan te horen zo slecht. Maar die gebruik ik verder toch niet. Mijn WiFi ontvangst is gewoon. Alle streepjes in en rond het huis(betonnen vloeren/muren), geen probleem dus.
Wat me nog steeds, en eigenlijk als enige, irriteert is de batterij. Die houdt het nog steeds niet erg lang vol. Mijn oude HTC Touch HD batterij houdt het na 3 jaar langer vol, met alles aan, dan de SXS.
Als ik op de SXS een spelletje speel, simpel puzzeltje ofzo, dan zie je de procenten er af vliegen. :'(
Was bij die oude HTC van me echt niet zo. :?

[...]

yup :9
Icoon bovenin geeft aan dat er geen WIFI signaal is, maar als ik kijk in het instellingen menu zie ik dat hij vol bereik heeft en goed verbonden is.

Mijn accu is behoorlijk vooruit gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:24
ik heb niet zoveel last van bugs. Misschien moeten jullie hem even met sus repareren.

Wifi lijkt slechter maar nog geen last gehad van uitvallende verbinding.
Alles lijkt wat minder smooth te lopen tov GB.
Batterij is ietsje beter geworden in slaap stand. Heb dit gedurende aantal weken gemeten.
Radio ontvangst iets minder lijkt het.

Enigste wat mij opvalt is dat het beeld zwart blijft als ik de telefoon van mijn oor haal. Gebeurt niet altijd maar toch wel regelmatig. Ik denk dat het te maken heeft met accelerometer.

Al met al werkt alles naar behoren.

[ Voor 20% gewijzigd door Garret1410 op 08-07-2012 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:25:
ik heb niet zoveel last van bugs. Misschien moeten jullie hem even met sus repareren.

Wifi lijkt slechter maar nog geen last gehad van uitvallende verbinding.
Alles lijkt wat minder smooth te lopen tov GB.
Batterij is ietsje beter geworden in slaap stand. Heb dit gedurende aantal weken gemeten.
Radio ontvangst iets minder lijkt het.

Enigste wat mij opvalt is dat het beeld zwart blijft als ik de telefoon van mijn oor haal. Gebeurt niet altijd maar toch wel regelmatig. Ik denk dat het te maken heeft met accelerometer.

Al met al werkt alles naar behoren.
deze bevindingen heb ik ook ;( wifi ontvangst lijkt heel laag maar valt idd nooit weg. En enige wat me een beetje irriteert is idd als je de telefoon van je oor haalt dat het scherm zwart blijft, dit is een proximity sensor probleem }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
  • Laatst online: 09-09 23:46
Uuuh ik zal wel heel erg noob zo'n, mar hoe repareer ik in sus? Er staat bij mij alleen de optie installeren... :/

psn: Dutch-President

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Als je ICS er al op hebt staan, kun je de installatie repareren door opnieuw op installeren te klikken. Hierdoor zullen wel alle gegevens van je telefoon verwijdert worden (apps, userdata enzovoorts). Foto's en andere zaken die op het geheugen staan (vroeger SD kaart) blijven er wel opstaan :)

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik krijg nu opeens wel een foto preview als ik in de DCIM folder browse... dat was eerst niet :s sinds de NL firmware wel.. vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Kun je trouwens de muziek app zo instellen dat je al die standaard bel toontjes en geluiden enzo niet worden weergeven daar maar alleen je muziek? Want nu staat er een hele boel onzin tussen, wat je helemaal niet bij muziek wil hebben.

Deze zooi dus:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2pp0xzs.png

[ Voor 33% gewijzigd door Metalbuster op 08-07-2012 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Metalbuster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:12:
Kun je trouwens de muziek app zo instellen dat je al die standaard bel toontjes en geluiden enzo niet worden weergeven daar maar alleen je muziek? Want nu staat er een hele boel onzin tussen, wat je helemaal niet bij muziek wil hebben.

Deze zooi dus:
[afbeelding]
.nomedia file in desbetreffende directory plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wai_AM schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:21:
[...]

.nomedia file in desbetreffende directory plaatsen
Gewoon kladblok bestand en .nomedia noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wai_AM
Metalbuster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:28:
[...]

Gewoon kladblok bestand en .nomedia noemen?
klopt zorg ervoor dat extensie van de file niet .txt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-08 21:20
Metalbuster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:12:

Deze zooi dus:
[afbeelding]
zoek op apollo player op google. mooie player van cyanogenteam

our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
@ diakenen bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randy_e
Dat is niet wat ik had neergezet... @ riqy bedankt!
Stomme auto correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen donderdag ook ICS op mijn Generic_NL. Wat me opvalt is dat het dataverkeer niet uitschakelt in de vliegtuigstand. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Over die mediaplayer... namen van artiesten worden op alfabet weergegeven, maar daarbij is hij niet slim genoeg om bandnamen die met "the" beginnen onder de bandnaam neer te zetten, die komen dus allemaal bij de T terecht...

Voor zover ik weet is Winamp de enige die dit wel goed doet (dus The Beatles bij de B en niet bij de T), maar die kun je weer niet volledig bedienen vanuit het lockscreen (wel start/stop/volgende/vorige, maar geen andere artiest/playlist oid).

Weet iemand een mediaplayer die zowel de bandnamen goed sorteert, als volledig bedienbaar is uit het lockscreen? Ik installeer liever geen aparte lockscreen-app omdat ik merkte dat hij er trager van werd en foutmeldingen gaf, liever dus gewoon het standaard lockscreen.

Verder heb ik sinds ICS het gevoel dat scrollen door lijstjes/websites minder soepel gaat, voorheen scrollde hij (dacht ik) altijd nog een heel klein stukje door nadat je losliet, nu voelt het wat houteriger aan. Herkent iemand dit? Is het op te lossen?

Ik heb niet geroot oid, gewoon officiele update gedaan via PC-Companion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:12
Hoe kan je met de walkman app vanuit het lockscreen dan wisselen tussen playlist of artiest? ik zie altijd alleen maar vorige, play/pauze en volgende.

Bij de update stond trouwens vermeld dat er extra functies zijn in het lockscreen. Weet iemand wat deze dan zijn? Ik kan geen extra functies ontdekken ten opzichte van gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robin64 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:53:
Hoe kan je met de walkman app vanuit het lockscreen dan wisselen tussen playlist of artiest? ik zie altijd alleen maar vorige, play/pauze en volgende.

Bij de update stond trouwens vermeld dat er extra functies zijn in het lockscreen. Weet iemand wat deze dan zijn? Ik kan geen extra functies ontdekken ten opzichte van gingerbread.
De notificaties op het lockscreen zijn wat uitgebreid, en nu werken de lockscreen controls met ongeveer alle muziek-apps die de juiste API's ondersteunen. Spotify onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Wat ik qua notificaties wel vreemd vind, is dat ik geen agenda afspraken op mijn lockscreen krijg te zien, terwijl dit in de instellingen wel gewoon aanstaat... Meer mensen die dit niet hebben ?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:15:
Wat ik qua notificaties wel vreemd vind, is dat ik geen agenda afspraken op mijn lockscreen krijg te zien, terwijl dit in de instellingen wel gewoon aanstaat... Meer mensen die dit niet hebben ?
bugggggg
net als dat de calendar widgets geen verjaardagen laat zien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phyxcius
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-05 22:56
Hebben jullie ook dat de wifi weinig bereik heeft? (Als dit al in de toppic staat sorry, is een beetje lang om alles te lezen) Gebruik nu de zelf geflashte ics generic_NL en was hetzelfde bij de DE versie.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 11:48
phyxcius schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:20:
Hebben jullie ook dat de wifi weinig bereik heeft? (Als dit al in de toppic staat sorry, is een beetje lang om alles te lezen) Gebruik nu de zelf geflashte ics generic_NL en was hetzelfde bij de DE versie.

Grtz
Ja ik heb er ook last van. Het scheelt echt heel veel! Ook valt mn 3g regelmatig weg. Sowieso hapert de telefoon nu veel en sommige apps lopen ook vast. Ik kreeg ook al geen GPS signaal maar dat heb ik pas 1x getest.

Deze versie werkt echt nog niet goed. Ik hoop ook dat Sony snel met een update komt!

Btw, als je een goede offline navigatie zoekt kan ik navfree aanraden Google Play: Navfree: Free GPS Navigation Alle kaarten kan je downloaden en offline gebruiken. Ik ga binnenkort naar Tjechië en Italië en ik heb alle benodigde kaarten daarvoor gewoon gratis gedownload. Of kan iemand anders nog een betere free turn-by-turn offline navigatie aanraden?

[ Voor 4% gewijzigd door Shifty47 op 09-07-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _HugoBoss_
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57
Wat betreft de FM radio: terwijl ik aan het luisteren was (nouja luisteren.. echt onverstaanbaar gebrabbel!!) heb ik de McAfee verwijderd en het werd spontaan beter. Dat lijkt dus enig effect te hebben, echter het is nog steeds onverstaanbaar slecht.

Kan iemand me zeggen of dit nou echt ROM-gerelateerd is?
Momenteel: ICS NL KPN rom, maar met een T-Mobile sim kaart. Zou de T-Mobile rom echt het verschil gaan maken voor FM radio?

Whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07
Ik heb de ICS NL KPN ROM, maar heb geen problemen met de FM radio. Hiervoor had ik de CH ROM en had ik 1 keer dat de FM radio het niet deed, maar na hem opnieuw op te starten was dit probleem opgelost.

Het wifi bereik lijkt bij mij ook slechter dan bij GB (valt wel eens weg), maar dit heb ik nog niet echt goed kunnen testen.

Ik heb trouwens een full wipe update gedaan.

[ Voor 24% gewijzigd door drav91 op 09-07-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
Shifty47 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:11:
[...]

Ja ik heb er ook last van. Het scheelt echt heel veel! Ook valt mn 3g regelmatig weg. Sowieso hapert de telefoon nu veel en sommige apps lopen ook vast. Ik kreeg ook al geen GPS signaal maar dat heb ik pas 1x getest.

Deze versie werkt echt nog niet goed. Ik hoop ook dat Sony snel met een update komt!

Btw, als je een goede offline navigatie zoekt kan ik navfree aanraden Google Play: Navfree: Free GPS Navigation Alle kaarten kan je downloaden en offline gebruiken. Ik ga binnenkort naar Tjechië en Italië en ik heb alle benodigde kaarten daarvoor gewoon gratis gedownload. Of kan iemand anders nog een betere free turn-by-turn offline navigatie aanraden?
google maps kan iig de route offline cachen...

ik gebruik waze...helaas geen offline functionaliteit

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:15:
Sinds afgelopen donderdag ook ICS op mijn Generic_NL. Wat me opvalt is dat het dataverkeer niet uitschakelt in de vliegtuigstand. Meer mensen die dit hebben?
Nee, dit heb ik niet.

Ik zit nu al een paar dagen op NL KPN en eigenlijk erg weinig last. De WiFi geeft wat minder balkjes aan, maar heb nog geen problemen gehad met verbinden, de FM radio is even goed als voorheen. Ik had vanmiddag wel even dat mijn telefoon weer geen 3g verbinding wou ophouden met KPN (ik kon niet internetten) maar dit heb ik wel vaker bij andere telefoons gehad icm KPN dus ik weet niet helemaal wie ik daar nou voor op de kop moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb de Generic NL firmware en helemaal geen last van een slechte FM radio... ik gebruik wel Sennheiser CX250 oordopjes, misschien is dat een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Riqy schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:15:
De enige dingen die je op je lockscreen ziet zijn notificaties. Wanneer je dus een SMS-notificatie hebt komt die ook op je lockscreen. Dus ook voor de agenda komen alleen events waarvoor er een notificatie is zichtbaar op het lockscreen. Sinds je de notificatiebalk al vanop het lockscreen kan openen is die functionaliteit dus jammer genoeg een beetje redundant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drav91
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:07
Nu net met de NL KPN ROM ook problemen met de FM radio. Opnieuw opstarten en ik kon weer naar de FM radio luisteren. Ik gebruik ook Sennheiser oordopjes, maar dan de CX400II. Daar ligt het dus niet aan denk ik. Het is denk ik echt ergens een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Net als n paar anderen heb ik er sinds de update ook af en toe last van dat mn 3g verbinding het niet meer doet (hoewel hij wel gewoon aangeeft verbinding te hebben). Als ik n webpagina wil openen krijg ik een proxy error melding. Pas na n herstart werkt het weer...
Over het algemeen nog wel tevreden met ICS, maar ik hoop dat hier wel snel een fix voor uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Navfree gedownload en wil nu kaarten downloaden. Iemand enig idee op welke locatie de kaarten worden opgeslagen op de SXS? Zelf gezocht via de file-explorer maar kom er niet achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuws: Google geeft broncode Android Jelly Bean vrij

:*)

aangezien de wijzingen mbt ICS niet erg groot zijn en de kernel wijzigingen ook niet erg groot zijn, kunnen we hopelijk snel een nieuwe update verwachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:04:
Ik heb Navfree gedownload en wil nu kaarten downloaden. Iemand enig idee op welke locatie de kaarten worden opgeslagen op de SXS? Zelf gezocht via de file-explorer maar kom er niet achter.
/mnt/sdcard/android/data/com.navfree.android.OSM.ALL/file/UserData/maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Laatst online: 12-09 11:52
Ik luister echt nooit radio, maar toch even geprobeert: wat een complete bagger. Er is geen één zender die ik normaal kan beluisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _HugoBoss_
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:57
Gisteren nog even zitten rommelen met wat oordopjes.
Gesprekken en het afspelen van muziek ging goed, FM bleef slecht. Dat wil zeggen: een heel vreemd afstandelijk geluid. Onverstaanbaar in ieder geval. En praktisch geen bereik. Alleen een lokale zender.
Maar na het afspelen van wat muziek en het voeren van een aantal gesprekjes was het zomaar opeens in orde.
Ik kan het niet verklaren maar nu werkt het dus goed. Zowel het geluid als het bereik. Hopelijk blijft het zo :-)

[ Voor 13% gewijzigd door _HugoBoss_ op 10-07-2012 08:58 ]

Whatever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Ik zie tot nu toe bijna alleen maar voordelen na de update.
Het scrollen tijdens het browsen is relaxter door dat die -+ knop weg is, ik vind het er gelikter uit zien, mooier lettertype, Gmail is mooier, het browsen is handiger met die vensters en vernieuwen.
Nu nog hopen dat de accu ook langer meegaat, want dat was m'n grootste hoop. Maar dat valt nog even te bezien.

En die paar bugs die er nu nog inzitten. Hoe werkt dat eigenlijk? Is er ergens een plek van Sony waar je die dingen kunt melden en dat ze dan allemaal verzamelen en in één update fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://talk.sonymobile.co...eria_2012_family/xperia_s

hier kijken de software devs ook mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik heb eindelijk m'n telefoon terug en heb er gelijk ICS (build 6.1.A.0452 Generic) op gezet. Werkt echt prima. Het enige dat ik niet voor elkaar krijg, is dat hij kalender informatie toont op het lock screen. Dat had ik met de GB versie wel. Ik heb bij Instellingen > Weergave > Instellingen voor Vergrendeld scherm alle meldingen aangevinkt, maar ik zie ze niet terug op het lock screen.

Ik dacht eerst dat het aan het Patroon lock lag dat ik had geactiveerd, maar ook als ik het terug zet naar de simpele variant, krijg ik geen meldingen te zien. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Of is het een bug in ICS?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chevalric schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:28:
Ik heb eindelijk m'n telefoon terug en heb er gelijk ICS (build 6.1.A.0452 Generic) op gezet. Werkt echt prima. Het enige dat ik niet voor elkaar krijg, is dat hij kalender informatie toont op het lock screen. Dat had ik met de GB versie wel. Ik heb bij Instellingen > Weergave > Instellingen voor Vergrendeld scherm alle meldingen aangevinkt, maar ik zie ze niet terug op het lock screen.

Ik dacht eerst dat het aan het Patroon lock lag dat ik had geactiveerd, maar ook als ik het terug zet naar de simpele variant, krijg ik geen meldingen te zien. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Of is het een bug in ICS?
bug }:O net als de kalender widget

ff offtopic....
Ik zoek een simonly met 2gb data, maar ik kan echt niks normaals vinden zonder 60 euro per maand te betalen 8)7
weet iemand iets?

[ Voor 9% gewijzigd door ArcticWolf op 10-07-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:28

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ben je wel bereikbaar?
Tot 1500MB dus bijna wat je zoekt.
Kwaliteit laat ik me niet over uit O-)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speedy-Andre schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:30:
Ben je wel bereikbaar?
Tot 1500MB dus bijna wat je zoekt.
Kwaliteit laat ik me niet over uit O-)
kwaliteit is volgens mij overal wel om te janken :'( zit nu bij HI en daarvoor bij Vodafone en in het begin ging HI sneller.. maar dat valt nu erg tegen 8)7 zolang T-mobile een beetje goed is in Utrecht vind ik het best 8)
thanks voor de url iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-07 01:22
Via de search niet gevonden in dit topic, maar mijn vriendin heeft haar toestel naar ICS laten brengen (ik heb het voor haar gedaan) en ze vind sommige dingen niet echt een verbetering. Zo vind ze het o.a. irritant dat je via de lockscreen het toestel niet meer op stil kunt zetten (volume bar werkt dan ook niet).
Op mijn eigen toestel (Sola) Zie ik een mooie trillogo staan die ik direct kan bedienen ipv de camera functie bij ICS (die camfunctie is nutteloos doordat je ook de cameraknop in kunt houden). Zijn er meerdere mensen die tegen dit kwaaltje oplopen? Ik moet dit namelijk goed maken voor haar ;)
Zo vind ze het niet ideaal dat de menuknoppen van beneden naar boven zijn gegaan en dat ze haar chatcontacten e.d. weer opnieuw toe moet voegen, maar daar kan ze wel mee leven ;)

Een extern tootlje heb ik op mijn eigen toestel geplaatst en daarmee kun je hem stil zetten door het toestel te shaken als het schermpje aan staat en gelocked is: Siltent Mode Switcher.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Laatst online: 00:24

Freak187

geen

Heb sinds een paar dagen een nieuwe Xperia S (wit). Erg tevreden ermee.

Helaas krijg ik bij het opstarten een T-mobile logo, omdat ooit gekoppeld was aan een T-mobile abo. Nu wil ik deze eraf halen, maar kan dat alleen maar om de telefoon te flashen?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Klopt de Provider informatie zit weggewerkt in de TFT file, deze is dan dus "branded". Flashen kan redelijk makkelijk dmv de Flashtool, zie daarvoor post 2 van dit topic :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Laatst online: 00:24

Freak187

geen

Riqy schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:47:
Klopt de Provider informatie zit weggewerkt in de TFT file, deze is dan dus "branded". Flashen kan redelijk makkelijk dmv de Flashtool, zie daarvoor post 2 van dit topic :)
Als ik em ga flashen naar zo'n generic versie, krijg ik dan ook gelijk android 4.0 geinstalleerd? Of moet ik dat vooraf doen.

Ik heb nu nog de oude versie draaien, die standaard werd geleverd op het toestel.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
(jarig!)
Als je ervoor kiest om er meteen een ICS rom op te flashen heb je inderdaad meteen de nieuwste Android versie op je toestel :)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabstar81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-07 17:56
ICS nu via SUS ook aan het downloaden...kan je dan je telefoon eraf halen? gaat denk ik niet naar binnen gehaald worden voor half vijf denk ik.

ging het downloaden bij jullie ook zo traag?

făbŞŤĄŘ - Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
fabstar81 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:54:
ICS nu via SUS ook aan het downloaden...kan je dan je telefoon eraf halen? gaat denk ik niet naar binnen gehaald worden voor half vijf denk ik.

ging het downloaden bij jullie ook zo traag?
Downloaden duurde bij mij ongeveer 10 sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-07 18:48
Even een ftf file van xdafileserver downloaden: http://www.xdafileserver....26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS.

Gaat een stuk rapper en kun je zo flashen met flashtool.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Bij de Asus Transformer krijg je bij een aantal bekende Rom's niet automatisch de updates van Andriod binnen. Zijn er bij de Xperia S bekende Rom's waarbij je ook gewoon alle updates van Sony binnen krijgt of moet je dit elke keer zelf handmatig updaten?
Dit kan mensen namelijk tegenhouden om een dag te wachten totdat Sony/je provider deze zelf aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, welke browser gebruiken jullie?
Gebruik nu nog de standaard browser, maar heb nog geen andere geprobeerd. Welke werk het fijnst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
Sinds ICS merk ik dat notificaties niet meer netjes links worden uitgelijnd, maar dat er vaak eerst een paar "spaties" op de balk staan, en daarna volgt pas het icoontje... het is maar een klein dingetje maar het irriteert me.

Herkent iemand dit? Weet iemand een oplossing?

Toestel is niet geroot, update via PC Companion, officiele update van Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skylinne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10-2024
Hallo tweakers,
Ik had een vraagje. Ik kreeg gisteren een berichtje dat er een nieuwe update voor mijn Xperia S beschikbaar was. (zo'n schermpje rechts onderin me beeldscherm) Ik dacht ooooh eindelijk de update naar 4.0 ik dus de update uitvoeren maar net voor het einde stopt ie er mee. Hoe kan ik als nog de ICS update uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
Zoals ik het lees kreeg je een berichtje rechtsonderin je computerscherm, klopt dit?
Mocht dit niet kloppen, dan alsnog je gsml aan je pc koppelen zodat dit alsnog op je toestel binnen kan komen.

Pagina: 1 ... 11 ... 49 Laatste