mijn ics installatie is nu vlekkeloos.
alles werkt naar behoren.
bedankt sony...
alles werkt naar behoren.
bedankt sony...
Verwijderd
Verwijderd
hercallibreren noemen ze dat.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 12:19:
Ik heb sinds ICS dat het opladen zooooooo lang duurt hij hangt nu 3 uur aan de later en staat pas op 71%.
Verwijderd
Verwijderd
ik had ook dat probleem, na 3 keer proberen en de volumeknop down goed naar beneden te drukken pakte hij 'm wel! En dus gelukt!SToRM666 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:53:
[...]
Dat probleem had ik eerst ook, maar na een aantal keer proberen lukte het wel.
volgens mij gewoon op de foto drukken en dan verschijnt de deel knop.. maar ik weet het niet zeker want ik gebruik quickpicVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:35:
Ik heb sinds eergisteren ICS er op staan. Ik ben er heel tevreden over maar ik mis toch een optie.
Hoe kan ik nu mijn foto's delen? Voorheen kon ik in een album op de instellingenknop drukken en daar stonden allerlei mogelijkheden waaronder delen (per mail, facebook, Google+ etc.) maar er staat nu nog van alles maar geen delen meer.
Hoe kan ik nu mijn foto's delen?
Kijk eens bovenin je scherm...Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:35:
Ik heb sinds eergisteren ICS er op staan. Ik ben er heel tevreden over maar ik mis toch een optie.
Hoe kan ik nu mijn foto's delen? Voorheen kon ik in een album op de instellingenknop drukken en daar stonden allerlei mogelijkheden waaronder delen (per mail, facebook, Google+ etc.) maar er staat nu nog van alles maar geen delen meer.
Ja, dat is het plastic hoesje wat een heel klein beetje los zit. Ik stoor me er ook weleens aan.Knamix schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:36:
Iemand die ook een kraakgeluid heeft aan de onderkant van de Xperia S?
elke keer als ik hem lichtjes aanraak hoor je een kleine tik (alsof er iets niet goed is vastgemaakt)
het is vrij irritant omdat ik mijn duim onder het toestel leg als ik hem gebruik!
Iemand die weet hoe je de onderkant eraf kan schuiven/halen?
Volgens mij heeft iedereen dat. Er zit gewoon wat speling onderin. Ik maak me er niet druk om, maar ik hou mijn duim daar ook niet. Rare plek als je aan het bellen bent overigensKnamix schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:36:
Iemand die ook een kraakgeluid heeft aan de onderkant van de Xperia S?
elke keer als ik hem lichtjes aanraak hoor je een kleine tik (alsof er iets niet goed is vastgemaakt)
het is vrij irritant omdat ik mijn duim onder het toestel leg als ik hem gebruik!
Iemand die weet hoe je de onderkant eraf kan schuiven/halen?
Verwijderd
Daar staat niks. Ik ga via 'album' naar een willekeurige foto. Als ik die foto volledig in mijn scherm heb klik in op de instellingen knop. Daar stond voorheen dus delen tussen maar tegenwoordig helemaal niks dat er op lijkt. Ik heb volgens mij alle mogelijkheden (behalve verwijderen) al uitgeprobeerd maar helaas kom ik niet bij iets dat op delen lijkt.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2012 14:28 ]
Verwijderd
Nee helaas werkt dat niet. Er staat gewoon helemaal niks bovenin beeld hier.KL643 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:41:
Je kan gewoon naar je album, tik de foto aan en er verschijnt een deel optie bovenin het scherm.
zoals KL643 al zei: TIK op de foto en kijk boven op het schermVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:42:
[...]
Nee helaas werkt dat niet. Er staat gewoon helemaal niks bovenin beeld hier.
stap 1 open ALBUM![]() | stap 2. Tik op foto![]() |
stap3. tik op icoon naast prullenbak![]() | stap 4 alle optie weergeven![]() |
[ Voor 60% gewijzigd door Wai_AM op 07-07-2012 15:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
zie updated vorige postVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:02:
Ik zou willen dat ik je een screenshot kon laten zien.
Het is duidelijk dat er hier iets niet goed zit. De telefoon is een lease telefoon dus dan mogen zij uitzoeken wat er mis mee is.
In ieder geval ontzettend bedankt voor het meedenken en het tonen van een screenshot van hoe het er uit zou moeten zien.
stap 1: open album![]() |
stap 2: druk op een foto totdat je het bovenste balk ziet en dan pas je vinger los laten.![]() |
[ Voor 47% gewijzigd door Wai_AM op 07-07-2012 15:44 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Bambam7 op 07-07-2012 18:07 ]
Verwijderd
Als je je in je album, een foto selecteerd, en je tikt op je foto, komt er boven een figuurtje, naast de prullebak,Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:35:
herinstallatie?Wollie91 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:24:
Niemand die me vertellen kan hoe ik de problemen met de rabobank app kan oplossen. (werkt alleen met wifi, anders krijg je melding : waarschuwing)
Verwijderd
Ik heb geen problemen, hij doet het dus wel met ICS dus misschien gewoon even her instalatie.Wollie91 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:24:
Niemand die me vertellen kan hoe ik de problemen met de rabobank app kan oplossen. (werkt alleen met wifi, anders krijg je melding : waarschuwing)
Is dat zo?..oh..dawissiknie..AmbroosV schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 18:11:
Volgens mij is die meegeleverde ook maar een korte periode geldig hoor...
Waarom gebruik je niet gewoon Google Navigatie? Zitten geen flitsers in, maar voor de rest is de functionaliteit vrij gelijkaardig.
Yep hier ook. Meestal na het uitschakelen van de wifi...heel irritantVerwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:59:
Hebben anderen ook het probleem dat na de update soms 3G en wifi er mee stoppen en het pas weer werkt na een herstart van de telefoon?
Ik lees net dat je wel mappen kan downloaden, maar dat het toch een dataverbinding wilt hebben.AmbroosV schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:55:
Met Wisepilot kan je ook geen gegevens op voorhand downloaden hoor
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Hoe ? Sorry al gevonden!Atomsk schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 23:04:
Google maps kun je tegenwoordig in offline modus zetten. Kun je alleen niet zo'n groot gebied mee downloaden. Maximaal iets ter grote van Groningen + Drenthe.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2012 10:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
yep... je moet de tag helemaal tegen de telefoon houden, dat was bij GB niet.Zeror schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:35:
Ik heb het idee dat sinds ics dat nfc systeem van de xperia s veel minder goed werkt. De meer mensen die hier last van hebben?
Dat moest ik bij GB ook al...ArcticWolf schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:42:
[...]
yep... je moet de tag helemaal tegen de telefoon houden, dat was bij GB niet.
Verwijderd
KLOPT dit heb ik sinds ics ook op mijn beide wifi signalen.MistaDevine schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:06:
Mijn ervaring is dat de wifi verbinding een stuk slechter is met ICS. Valt regelmatig weg. Nu staat de router ongeveer anderhalve meter bij me vandaan en heb ik 'één streepje'. Voorheen had ik dan gewoon vol bereik.
yupVerwijderd schreef op zondag 08 juli 2012 @ 16:11:
tijd voor een bugsfix update dus...
[ Voor 12% gewijzigd door Bambam7 op 08-07-2012 17:29 . Reden: typo ]
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Icoon bovenin geeft aan dat er geen WIFI signaal is, maar als ik kijk in het instellingen menu zie ik dat hij vol bereik heeft en goed verbonden is.Bambam7 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 17:27:
De radio is niet om aan te horen zo slecht. Maar die gebruik ik verder toch niet. Mijn WiFi ontvangst is gewoon. Alle streepjes in en rond het huis(betonnen vloeren/muren), geen probleem dus.
Wat me nog steeds, en eigenlijk als enige, irriteert is de batterij. Die houdt het nog steeds niet erg lang vol. Mijn oude HTC Touch HD batterij houdt het na 3 jaar langer vol, met alles aan, dan de SXS.
Als ik op de SXS een spelletje speel, simpel puzzeltje ofzo, dan zie je de procenten er af vliegen.![]()
Was bij die oude HTC van me echt niet zo.
[...]
yup
[ Voor 20% gewijzigd door Garret1410 op 08-07-2012 19:27 ]
deze bevindingen heb ik ookGarret1410 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:25:
ik heb niet zoveel last van bugs. Misschien moeten jullie hem even met sus repareren.
Wifi lijkt slechter maar nog geen last gehad van uitvallende verbinding.
Alles lijkt wat minder smooth te lopen tov GB.
Batterij is ietsje beter geworden in slaap stand. Heb dit gedurende aantal weken gemeten.
Radio ontvangst iets minder lijkt het.
Enigste wat mij opvalt is dat het beeld zwart blijft als ik de telefoon van mijn oor haal. Gebeurt niet altijd maar toch wel regelmatig. Ik denk dat het te maken heeft met accelerometer.
Al met al werkt alles naar behoren.
psn: Dutch-President
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
[ Voor 33% gewijzigd door Metalbuster op 08-07-2012 21:21 ]
.nomedia file in desbetreffende directory plaatsenMetalbuster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:12:
Kun je trouwens de muziek app zo instellen dat je al die standaard bel toontjes en geluiden enzo niet worden weergeven daar maar alleen je muziek? Want nu staat er een hele boel onzin tussen, wat je helemaal niet bij muziek wil hebben.
Deze zooi dus:
[afbeelding]
Gewoon kladblok bestand en .nomedia noemen?Wai_AM schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:21:
[...]
.nomedia file in desbetreffende directory plaatsen
klopt zorg ervoor dat extensie van de file niet .txt is.Metalbuster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:28:
[...]
Gewoon kladblok bestand en .nomedia noemen?
zoek op apollo player op google. mooie player van cyanogenteamMetalbuster schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:12:
Kun je trouwens de muziek app zo instellen dat je al die standaard bel toontjes en geluiden enzo niet worden weergeven daar maar alleen je muziek? Want nu staat er een hele boel onzin tussen, wat je helemaal niet bij muziek wil hebben.
Deze zooi dus:
[afbeelding]
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Verwijderd
De notificaties op het lockscreen zijn wat uitgebreid, en nu werken de lockscreen controls met ongeveer alle muziek-apps die de juiste API's ondersteunen. Spotify onder andere.Robin64 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:53:
Hoe kan je met de walkman app vanuit het lockscreen dan wisselen tussen playlist of artiest? ik zie altijd alleen maar vorige, play/pauze en volgende.
Bij de update stond trouwens vermeld dat er extra functies zijn in het lockscreen. Weet iemand wat deze dan zijn? Ik kan geen extra functies ontdekken ten opzichte van gingerbread.
My iRacing
buggggggRiqy schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:15:
Wat ik qua notificaties wel vreemd vind, is dat ik geen agenda afspraken op mijn lockscreen krijg te zien, terwijl dit in de instellingen wel gewoon aanstaat... Meer mensen die dit niet hebben ?
Ja ik heb er ook last van. Het scheelt echt heel veel! Ook valt mn 3g regelmatig weg. Sowieso hapert de telefoon nu veel en sommige apps lopen ook vast. Ik kreeg ook al geen GPS signaal maar dat heb ik pas 1x getest.phyxcius schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:20:
Hebben jullie ook dat de wifi weinig bereik heeft? (Als dit al in de toppic staat sorry, is een beetje lang om alles te lezen) Gebruik nu de zelf geflashte ics generic_NL en was hetzelfde bij de DE versie.
Grtz
[ Voor 4% gewijzigd door Shifty47 op 09-07-2012 13:26 ]
Whatever..
[ Voor 24% gewijzigd door drav91 op 09-07-2012 20:00 ]
google maps kan iig de route offline cachen...Shifty47 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:11:
[...]
Ja ik heb er ook last van. Het scheelt echt heel veel! Ook valt mn 3g regelmatig weg. Sowieso hapert de telefoon nu veel en sommige apps lopen ook vast. Ik kreeg ook al geen GPS signaal maar dat heb ik pas 1x getest.
Deze versie werkt echt nog niet goed. Ik hoop ook dat Sony snel met een update komt!
Btw, als je een goede offline navigatie zoekt kan ik navfree aanraden Google Play: Navfree: Free GPS Navigation Alle kaarten kan je downloaden en offline gebruiken. Ik ga binnenkort naar Tjechië en Italië en ik heb alle benodigde kaarten daarvoor gewoon gratis gedownload. Of kan iemand anders nog een betere free turn-by-turn offline navigatie aanraden?
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Nee, dit heb ik niet.Verwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:15:
Sinds afgelopen donderdag ook ICS op mijn Generic_NL. Wat me opvalt is dat het dataverkeer niet uitschakelt in de vliegtuigstand. Meer mensen die dit hebben?
De enige dingen die je op je lockscreen ziet zijn notificaties. Wanneer je dus een SMS-notificatie hebt komt die ook op je lockscreen. Dus ook voor de agenda komen alleen events waarvoor er een notificatie is zichtbaar op het lockscreen. Sinds je de notificatiebalk al vanop het lockscreen kan openen is die functionaliteit dus jammer genoeg een beetje redundant geworden.Riqy schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:15:
Wat ik qua notificaties wel vreemd vind, is dat ik geen agenda afspraken op mijn lockscreen krijg te zien, terwijl dit in de instellingen wel gewoon aanstaat... Meer mensen die dit niet hebben ?
Verwijderd
/mnt/sdcard/android/data/com.navfree.android.OSM.ALL/file/UserData/mapsVerwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 21:04:
Ik heb Navfree gedownload en wil nu kaarten downloaden. Iemand enig idee op welke locatie de kaarten worden opgeslagen op de SXS? Zelf gezocht via de file-explorer maar kom er niet achter.
[ Voor 13% gewijzigd door _HugoBoss_ op 10-07-2012 08:58 ]
Whatever..
Xbox Live: Chevalric
bugChevalric schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 09:28:
Ik heb eindelijk m'n telefoon terug en heb er gelijk ICS (build 6.1.A.0452 Generic) op gezet. Werkt echt prima. Het enige dat ik niet voor elkaar krijg, is dat hij kalender informatie toont op het lock screen. Dat had ik met de GB versie wel. Ik heb bij Instellingen > Weergave > Instellingen voor Vergrendeld scherm alle meldingen aangevinkt, maar ik zie ze niet terug op het lock screen.
Ik dacht eerst dat het aan het Patroon lock lag dat ik had geactiveerd, maar ook als ik het terug zet naar de simpele variant, krijg ik geen meldingen te zien. Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Of is het een bug in ICS?
[ Voor 9% gewijzigd door ArcticWolf op 10-07-2012 11:12 ]
kwaliteit is volgens mij overal wel om te jankenSpeedy-Andre schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 13:30:
Ben je wel bereikbaar?
Tot 1500MB dus bijna wat je zoekt.
Kwaliteit laat ik me niet over uit
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Kia Niro-EV 2024
My iRacing
Als ik em ga flashen naar zo'n generic versie, krijg ik dan ook gelijk android 4.0 geinstalleerd? Of moet ik dat vooraf doen.Riqy schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 14:47:
Klopt de Provider informatie zit weggewerkt in de TFT file, deze is dan dus "branded". Flashen kan redelijk makkelijk dmv de Flashtool, zie daarvoor post 2 van dit topic
Kia Niro-EV 2024
My iRacing
făbŞŤĄŘ - Mijn PC
Downloaden duurde bij mij ongeveer 10 secfabstar81 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 15:54:
ICS nu via SUS ook aan het downloaden...kan je dan je telefoon eraf halen? gaat denk ik niet naar binnen gehaald worden voor half vijf denk ik.
ging het downloaden bij jullie ook zo traag?
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq