Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Wat ik zelf altijd zo jammer vind van 3rd party telefoons met Android, dat je altijd zo afhankelijk bent van de fabrikant of ze wel de software willen updaten. Zo hoop je toch met een telefoon je software te kunnen updaten? Puur alleen al vanwege bugs en nieuwe features. Houd het toch spannend?

Alleen wat ik merk bij de 3rd party leveranciers van telefoons (dus niet Apple en Blackberry), dat het lang kan duren tot ze nieuwere firmware introduceren, en of ze het uberhaupt wel voor oudere toestellen uitbrengen. Dit terwijl Android zelf de software wel regelmatig vernieuwd. De google Nexus bied dan wel uitkomst, die kan je als eerste updaten.

Hoe zit dat met Windows Phone? Moet je daar ook wachten tot de leverancier (Nokia, HTC of Samsung) hun aanpassingen klaar hebben tot je nieuwere versies van het OS kan gebruiken? Of krijg je de updates van Microsoft buiten de telefoonfabrikant om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
duncanvdlinden schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 00:01:
[...]
Hoe zit dat met Windows Phone? Moet je daar ook wachten tot de leverancier (Nokia, HTC of Samsung) hun aanpassingen klaar hebben tot je nieuwere versies van het OS kan gebruiken? Of krijg je de updates van Microsoft buiten de telefoonfabrikant om?
In ieder geval in het geval van WP7: Beide. Firmware zaken worden door de OEM afgehandeld, maar uiteindelijk wel via Microsoft verspreid. OS updates worden direct vanuit Microsoft afgehandeld. Carriers die wat aanpassingen er in willen aanbrengen kunnen dit doen en hebben tot op zekere hoogte invloed op het update proces.
In de praktijk betekend dit dat vrijwel elke WP7 telefoon binnen een paar weken de updates van het OS hebben. De updates worden namelijk gestaag vrijgegeven aan iedereen, om zo nog eventuele fouten op te kunnen sporen, net zoals het met bijv. Windows gebeurt. Soms komt het voor dat een carrier een update tegenhoud voor een aantal weken (dacht Vodafone in duitsland bijv.?). Daarnaast is het wel eens voorgekomen dat een bepaalde nieuwe feature van het OS niet meteen beschikbaar was omdat de OEM wat traag was (Nokia met internet sharing).

Of dit ook nog zo zal gaan met WP8 durf ik niet te zeggen, maar ik zie vooralsnog geen enkele reden waarom ze het niet zo zouden doen.
Zover ik weet zijn echter wel alle telefoons uiteindelijk aangekomen bij feature compleetheid en de laatste versie van het OS.

Zie ook: Windows Phone Blog: Phone updates: process and timing

[ Voor 9% gewijzigd door Caelorum op 12-10-2012 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Voor dit soort acties hebben we de tr knop. Je heb zeker een punt, maar laat het modereren maar over aan de mensen die daar extra knopjes voor hebben :)

Apps worden hier niet besproken. Daar hebben we Windows Phone 7 Marketplace en applicaties voor

[ Voor 85% gewijzigd door PaT op 13-10-2012 09:22 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gister op de zaak Windows 8 geïnstalleerd op mijn machine en MacbookPro (Via het Windowseen Nokia action pack) en ben er toch wel enthousiast over geworden. Werkt allemaal een stuk fraaier als ik had gedacht.

Ben daardoor erg benieuwd geworden naar wp8, waar ik eerst nog wel een beetje twijfelde staat het nu wel vast dat ik op release een Nokia Lumia moet hebben. Ik hoop echt dat de normale consument dit ook ziet en dat Wp8 een beetje kan groeien. Tot nu toe is iedereen waar ik het aan laat zien verre van positief namelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar een nieuw kleurschema met WP8: zwart-wit en wit-zwart.
Wat mij betreft een zeer geslaagde combinatie.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/imagecache/large/postimages/4213/8x%20High%20Contrast.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook artikel http://www.wpcentral.com/...one-8s-high-contrast-mode.
Mooi of niet mooi?

(Daarnaast nog, een ieder geval voor mij, onbekende optie dat je font en lettertype groter kan zetten voor Phone, People, email, messaging en het lock screen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Is er trouwens al meer bekend over de volume settings?
In andere woorden: Zou je op WP7.8 / 8 wel aparte volume settings hebben voor bel-volume, alarm-volume, muziek/video volume enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:44:
Blijkbaar een nieuw kleurschema met WP8: zwart-wit en wit-zwart.
Wat mij betreft een zeer geslaagde combinatie.

[afbeelding]
Het zou niet mijn keuze zijn, maar ik denk dat dat op een witte Lumia ook erg stoer zou staan (heck, op alle witte telefoons... :))

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:43
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 00:57:
Zie ook artikel http://www.wpcentral.com/...one-8s-high-contrast-mode.
Mooi of niet mooi?

(Daarnaast nog, een ieder geval voor mij, onbekende optie dat je font en lettertype groter kan zetten voor Phone, People, email, messaging en het lock screen)
Fijn dat het er nu in zit. Vooral mijn moeder zal het grote lettertype wel waarderen, al vraag ik me af hoe het in 3rd party apps zit en wat er precies wel of niet veranderd. Maar het was al wel bekend ja.
EgMaf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 07:51:
Is er trouwens al meer bekend over de volume settings?
In andere woorden: Zou je op WP7.8 / 8 wel aparte volume settings hebben voor bel-volume, alarm-volume, muziek/video volume enz?
Ik verwacht door de toevoeging van NFC wel iets van profielen of aanpassen van dergelijke volume instellingen, maar er is nog niets van bekend. Zou inderdaad fijn zijn als ze daar iets aan gaan doen, al heb ik er zelf weinig problemen mee. Aanzetten van bluetooth/wifi als ik op een bepaalde locatie ben zie ik meer zitten.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ik heb nu de Xperia S en 2 NFC tags... maar die heb ik echt nog nooit gebruikt. Als ze nou de OV chipkaart en mobiel betalen eens zouden introduceren voor NFC telefoons, dan is het ook echt nuttig. Volume aanpassen is met 2 handmatige handelingen vaak sneller dan eerst het scherm unlocken en dan de tag scannen (en ja die beveiliging zit in Android telefoons voor het tegengaan van NFC aanvallen, ik neem aan dat WP8 deze beveiliging ook heeft).

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:11
Martinspire schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:42:
[...] Fijn dat het er nu in zit. Vooral mijn moeder zal het grote lettertype wel waarderen, al vraag ik me af hoe het in 3rd party apps zit en wat er precies wel of niet veranderd. Maar het was al wel bekend ja. [...]
Als de ontwikkelaar netjes te werk is gegaan verandert dat ook mee. Hebben ze echter zitten pixelfucken (wat absoluut niet de bedoeling is!) dan zal het denk ik niet mee schalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
ArcticWolf schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:53:
ik heb nu de Xperia S en 2 NFC tags... maar die heb ik echt nog nooit gebruikt. Als ze nou de OV chipkaart en mobiel betalen eens zouden introduceren voor NFC telefoons, dan is het ook echt nuttig. Volume aanpassen is met 2 handmatige handelingen vaak sneller dan eerst het scherm unlocken en dan de tag scannen (en ja die beveiliging zit in Android telefoons voor het tegengaan van NFC aanvallen, ik neem aan dat WP8 deze beveiliging ook heeft).
Mja het hangt er vanaf wat ermee kan. Als je met die NFC bepaalde instellingen kunt wijzigen zoals bluetooth of wifi aan/uit, dan is dat wel handig voor bij de deur, maar als dat via GPS oid kan gaan, dan is dat natuurlijk mooier.
Ik zie NFC dan ook niet zozeer als manier om te betalen (dat duurt waarschijnlijk te lang), maar eerder om settings te wijzigen of applicaties te starten. Je flitslamp als je in het fietsenhok staat of iets. Ik hoop alleen niet dat je overal altijd een bevestiging voor hoeft te geven, want dat maakt het weer minder snel en handig.
Caelorum schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Als de ontwikkelaar netjes te werk is gegaan verandert dat ook mee. Hebben ze echter zitten pixelfucken (wat absoluut niet de bedoeling is!) dan zal het denk ik niet mee schalen.
Het hangt er inderdaad vanaf, maar de tiles zullen niet groter worden de pagina waarschijnlijk wat langer. De meeste afbeeldingen worden toch vooral als achtergrond gebruikt, wat voor WP niet echt destructief werkt (zitten bv nergens gradients in of iets wat meteen breekt). Als ik zo naar de meeste apps kijk, moet het wel lukken. Spellen negeren de fonts e.d. toch al dus dat moet echt geen probleem zijn.

Enige waar ze mogelijk iets mee moeten doen is een hogere resolutie achtergrond afbeelding toevoegen omdat ze nu van 480x800 naar 720x1280/768x1280 gaan (waarbij vooral de hoogte eventjes wat invloed gaat hebben, de meeste gebruiken al mooie afbeeldingen die breder zijn).

Door de opzet zal het in ieder geval voor de meeste apps niet langer dan een uurtje/dagje werk zijn, wat natuurlijk erg positief is. Het converteren naar een Windows 8 app zal langer duren gok ik zo omdat je meer ruimte hebt.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Betalen met NFC gaat prima, het wordt al sinds jaar en dag gedaan in Japan. Je houdt je telefoon tegen de receiver aan en je pint gewoon via je telefoon (je telefoon wordt het pinapparaat).
OV chipkaart via telefoon's met NFC werkt daar ook al een jaar of 5 gewoon goed.

Maar ja, blijkbaar moeten we altijd het wiel opnieuw uitvinden.

http://4.bp.blogspot.com/...5%2Bat%2B5.58.55%2BPM.png

echt handig O+

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticWolf op 16-10-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tuurlijk is het handig, maar ik zie het hier niet snel geimplementeerd worden. Alle poortjes op de stations zijn niet al te lang geleden vervangen vanwege ov-chipkaart en ook bij kassa's zie ik het niet snel gebeuren. Wat dat betreft zijn ze vaak wel concervatief met dit soort zaken.

We zullen zien, al verwacht ik er in de toekomst nog niet veel gebruik van te kunnen maken.

Misschien offtopic, maar ben benieuwd of hier nog iets WP8 bij gaat zitten: http://www.538jingleball.nl/

Sowieso niet vaak een 538+Microsoft combo gezien, maar goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 16-10-2012 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-10 19:56
Weet iemand of Xbox music vanaf de launch in NL beschikbaar is? Op Windows 8 is het momenteel niet in NL, tenminste toen ik de regio goed instelde was de UI terug naar Music gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Interessant artikel...

Dat offline bekijken van webpagina's kan interessant zijn. PayPal is leuk en handig en voor veel mensen simpeler te regelen dan een Credit Card. (Kak, nu start de discussie/klaagzang over iDeal weer)

Veruit de interessantste optie (vind ik) is dat MS een Chinese microbloggingdienst geïntergreerd heeft in het OS. Dat betekend dus dat ze extra providers toevoegen voor bepaalde markten. Opent deuren. WhatsApp? :)
Interesting Windows Phone 8 features pop up in China
WPDang has had a hands-on with a Windows Phone 8 handset and managed to uncover some so-far unknown features, some which may be unique to China and others which may show up everywhere.

One that will probably be available to all of us is that IE10 will apparently be able to download web pages for off-line viewing, and also save a web page as a picture.

Another element which may show up elsewhere is that PayPal is integrated in the Chinese Windows Phone 8 handset as a Payment option, which provides an interesting alternative to carrier charging for those who do not have credit cards.

Unique Chinese features is the presence if Sina Weibo Micro-blogging integrated in Windows Phone 8, which has been rumoured but not confirmed before.

WPDang also notes that the phone supports Chinese voice command, but that it could do with some work.

Microsoft is unveiling Windows Phone 8 properly on the 29th October, and will hopefully provide us with a comprehensive list of features and improvements in their new mobile OS.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
In de loop van de week zal ik de openingspost nog een restyle geven met nieuwe/up-to-date informatie en een nieuw jasje.. Sorry dat het zo lang heeft moeten duren, maar dit kon niet anders ivm drukte en veel dingen aan m'n hoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30
Dit ziet er zeer goed uit! Skype erg lekker geintegreerd in het besturings systeem. http://www.wpcentral.com/...phone-8-gets-demoed-video

De video is off-line door juridisch geneuzel van AOL

[ Voor 25% gewijzigd door PaT op 19-10-2012 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
walletje-w schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:48:
Dit ziet er zeer goed uit! Skype erg lekker geintegreerd in het besturings systeem. http://www.wpcentral.com/...phone-8-gets-demoed-video
[video]
Ziet er goed uit!! Voor het eerst dat ik zie hoe geïntrigeerd Skype zit in wp8 en ik moet zeggen dat het super werkt (zover ik kan zien)

Vamij mogen ze snel de lumia 920 op de webwinkels verkopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:45
Wat is dit voor een onzin?

"Skype for W..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door AOL / Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Robkazoe schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 01:01:
Wat is dit voor een onzin?

"Skype for W..." Deze video is niet langer beschikbaar vanwege een auteursrechtclaim door AOL / Engadget
;w
gebeurd steeds vaker laatste tijd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Rowdy.nl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:32:
[...]

Het zou niet mijn keuze zijn, maar ik denk dat dat op een witte Lumia ook erg stoer zou staan (heck, op alle witte telefoons... :))
Echt, mijn gedachte! Ik heb mij al tijden lopen te verwonderen over het ontbreken van een zwart-wit thema. Hoe stoer zou dat staan op een Witte Lumia 920. Zelfs op een Omnia 7 zou dat er rete gelikt uit kunnen zien!

* PaT wil dit thema!*

Overigens, wat is dat voor Tile bovenin? Ik zie een klok, volgens mij een agendapunt en de temperatuur. Heeft HTC nu al zo'n Tile of is dat nieuw?!

[ Voor 81% gewijzigd door PaT op 19-10-2012 09:09 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
PaT schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 07:47:
[...]

Echt, mijn gedachte! Ik heb mij al tijden lopen te verwonderen over het ontbreken van een zwart-wit thema. Hoe stoer zou dat staan op een Witte Lumia 920. Zelfs op een Omnia 7 zou dat er rete gelikt uit kunnen zien!

* PaT wil dit thema!*
Indeed :o

Maar ik twijfel nog steeds... normaal koop ik gewoon een toestel online zonder hem in de winkel te zien :+ maar omdat de Lumia 920 zo zwaar is (hij zelfs zwaarder dan m'n oude Desire Z en die heeft een qwerty board) :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Die Skype demo had ik gister nog even snel gekeken en dat zag er inderdaad erg mooi uit. Het feit dat ie mooi op de achtergrond kan lopen, maakt het meteen een interessante whatsapp alternatief. Groepsgesprekken zat er ook in, dus ik ben benieuwd. Als ze die nou ook op andere apparaten een beetje goed krijgen, dan kan dat nog erg interessant worden.

Iets wat we nog niet veel gezien hadden is de snelheid van de applicatie. Die ziet er echt sneller/vloeiender uit dan wat ik nu heb (en de lumia van mijn vader), dus dat vind ik ook erg fijn om te zien.
Nog geen idee of ie standaard wordt meegeleverd (ik zou het als MS wel doen), maar het ziet eruit als een hele mooie volwassen passende applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
MS heeft Skype gekocht. Lijkt me niet meer dan logisch. Enig nadeel is dat de WP8 versie nog niet klaar is voor de launch. Dat meld WpCentral. Maar dan kan het nog via een update (WP8.1?) standaard naar je mobiel gestuurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

[...]

Overigens, wat is dat voor Tile bovenin? Ik zie een klok, volgens mij een agendapunt en de temperatuur. Heeft HTC nu al zo'n Tile of is dat nieuw?!
Dit is inderdaad nieuw, dit hebben ze nu nog niet.

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Laatst online: 11:56
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CFxa88-dw-4]

Deze doet het (nog).

Je ziet ook dat de recente contacten in de People App nu verticaal scrollt, dus plaats voor merr dan 8 contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
[...]Overigens, wat is dat voor Tile bovenin? Ik zie een klok, volgens mij een agendapunt en de temperatuur. Heeft HTC nu al zo'n Tile of is dat nieuw?!
Volgens mij is dat 'agendapunt' de plaatsnaam, waarschijnlijk voor de huidige locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
justdowner schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:01:
[video]

Deze doet het (nog).

Je ziet ook dat de recente contacten in de People App nu verticaal scrollt, dus plaats voor merr dan 8 contacten.
thanks, deze werkt nog. Ziet er super en smooth uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nou doet ie het niet meer :+

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FricoRico
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-10 15:28
Hier is een nieuwe (chinese) link. Aangezien chinezen toch niets interesseert zal deze niet zo snel offline gehaald worden:

http://livesino.net/archives/4637.live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Instagram alternatief beschikbaar voor WP 8: LINK
:9~

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Claude schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 19:45:
Instagram alternatief beschikbaar voor WP 8: LINK
:9~
Heel leuk natuurlijk en het voorbeeld ziet er prima uit maar de kracht is naar mijn mening juist het sociale gedeelte van Instagram. Onze vrienden groep volgt elkaar en zo krijg je dagelijks leuke fotos van over de hele wereld.

Ik was een maandje naar de vs en dan is Innstagram ideaal , iedereen die geïnteresseerd is in je reis kan op een eenvoudige manier je fotos zien.

Ik hoop er eigenlijk op dat Microsoft op hun WP8 Launch event een aantal Developers zal aankondigen welke hun apps bij Launch in de Store hebben, mochten ze dat doen dan verwacht ik eigenlijk wel dat Instagram daar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:27:
[...]

Heel leuk natuurlijk en het voorbeeld ziet er prima uit maar de kracht is naar mijn mening juist het sociale gedeelte van Instagram. Onze vrienden groep volgt elkaar en zo krijg je dagelijks leuke fotos van over de hele wereld.

Ik was een maandje naar de vs en dan is Innstagram ideaal , iedereen die geïnteresseerd is in je reis kan op een eenvoudige manier je fotos zien.

Ik hoop er eigenlijk op dat Microsoft op hun WP8 Launch event een aantal Developers zal aankondigen welke hun apps bij Launch in de Store hebben, mochten ze dat doen dan verwacht ik eigenlijk wel dat Instagram daar bij zit.
Ik zie het voordeel van Instagram boven automatische facebook of skydrive upload niet helemaal. Ik bedoel: daar kun je ook gewoon alles volgen en reageren, dus wat is het grote voordeel? Die filters waarmee je foto's slechter kunt maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met SkyDrive (Ik dacht dat SkyDrive een soort Dropbox was?) DUs dat kan ik je niet vertellen. Ik en een aantal vrienden van me hadden eerder In sta gram dan Facebook dus daarom zijn wij daar een beetje blijven hangen.

Wat ik nu handig vind aan Instagram is het delen van je fotos buiten de Instagram dienst. (facebook,Twitter,Flickr,enz)

Omdat ik niet overal dezelfde "vrienden" heb kan ik dus via 1 app bepalen wie welke foto ziet. Zo hoef ik mijn foto niet op al de diverse SocialMedia uploaden.
Martinspire schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:29:
[...]

Die filters waarmee je foto's slechter kunt maken?
Mooie fotos maak je sowieso niet met je mobiel, daar pak ik persoonlijk mijn dslr wel voor.

Neem je wel genoegen met alleen je gsm camera, dan zijn Instagram filters ook prima.

[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 20-10-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:29:
[...]

Mjah, vind er niks onoverzichtelijks aan. Gewoon op een letter klikken en je hebt de apps die je wilt gegroepeerd bij elkaar staan ongeveer. Dat mapjes gedoen van iOS vind ik maar niks.
Jelly Bean heeft ook van die mapjes. Best wel handig moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Donstil schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 20:41:
Ik heb geen ervaring met SkyDrive (Ik dacht dat SkyDrive een soort Dropbox was?) DUs dat kan ik je niet vertellen. Ik en een aantal vrienden van me hadden eerder In sta gram dan Facebook dus daarom zijn wij daar een beetje blijven hangen.

Wat ik nu handig vind aan Instagram is het delen van je fotos buiten de Instagram dienst. (facebook,Twitter,Flickr,enz)

Omdat ik niet overal dezelfde "vrienden" heb kan ik dus via 1 app bepalen wie welke foto ziet. Zo hoef ik mijn foto niet op al de diverse SocialMedia uploaden.

[...]

Mooie fotos maak je sowieso niet met je mobiel, daar pak ik persoonlijk mijn dslr wel voor.

Neem je wel genoegen met alleen je gsm camera, dan zijn Instagram filters ook prima.
Dat je geen Facebook had voor Instagram vind ik een beetje raar. Die laatste is er pas sinds 2010 en toen was Facebook ook al wel in Nederland hot.
Maar goed, aangezien Instagram ook pas in 2012 op Android werkte, zul je wel allemaal Apple-lovers als vrienden hebben, dus vraag ik me af of die uberhaupt gebruik gaan maken van iets anders dan.

Maar goed, ik kom wel eens instagram foto's tegen die gedeeld zijn, maar heb niet echt het idee dat dat nou anders werkt dan bij Facebook. Sharen kan op skydrive ook.

Klinkt dat jij een uitzonderingsgeval bent en liever bij Instagram blijft. Ik ken persoonlijk helemaal niemand die wel Instagram maar geen Facebook gebruikt en op 1 iemand na (fotograaf die soms wat dingen tweet) zie ik ook nooit Instagram voorbij komen.

Het is overigens nog wel te verwachten dat er support voor Instagram komt in Windows Phone 8. Sharing/auto upload zal daar ook wel bij komen en mogelijk een Instagram Lens voor de foto-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Claude
  • Niet online
@ Donstil
Over Lomogram:
As is always the case with photo editing apps such as this, it’s got to have the functionality to share to social networks so that you can show off your works of art. Naturally, Lomogram lets you share your photos with Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and VK. Additionally, you can just save them to your phone to keep them with you and distribute wherever you want.
link

XC40 Twin Ultimate MY23 19" nubuck + pixel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
http://www.gsmarena.com/p...one_surface-news-4972.php

komen steeds meer WP8 toestellen :)
ik hoop dat WP nu een beetje gaat doorbreken. Android en iOS zijn wel ernstig dominant op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Claude schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:49:
@ Donstil
Over Lomogram:
As is always the case with photo editing apps such as this, it’s got to have the functionality to share to social networks so that you can show off your works of art. Naturally, Lomogram lets you share your photos with Facebook, Twitter, Flickr, Tumblr and VK. Additionally, you can just save them to your phone to keep them with you and distribute wherever you want.
link
Ooh dat is wel handig, alleen nog even Instagram toevoegen.
Martinspire schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:10:
[...]
Dat je geen Facebook had voor Instagram vind ik een beetje raar. Die laatste is er pas sinds 2010 en toen was Facebook ook al wel in Nederland hot.
Maar goed, aangezien Instagram ook pas in 2012 op Android werkte, zul je wel allemaal Apple-lovers als vrienden hebben, dus vraag ik me af of die uberhaupt gebruik gaan maken van iets anders dan.

Maar goed, ik kom wel eens instagram foto's tegen die gedeeld zijn, maar heb niet echt het idee dat dat nou anders werkt dan bij Facebook. Sharen kan op skydrive ook.

Klinkt dat jij een uitzonderingsgeval bent en liever bij Instagram blijft. Ik ken persoonlijk helemaal niemand die wel Instagram maar geen Facebook gebruikt en op 1 iemand na (fotograaf die soms wat dingen tweet) zie ik ook nooit Instagram voorbij komen.

Het is overigens nog wel te verwachten dat er support voor Instagram komt in Windows Phone 8. Sharing/auto upload zal daar ook wel bij komen en mogelijk een Instagram Lens voor de foto-app.
Instagram heeft op dit moment ongeveer 100 miljoen gebruikers en moet daardoor gewoon serieus genomen worden, dat jij het niets vind (dat is inmiddels wel duidelijk) is niet zo belangrijk eigenlijk.

Ik ken inmiddels ook niemand meer die alleen instagram gebruikt maar wel tientallen mensen die liever instagram gebruiken dan Facebook upload of wat dan ook. Om nog maar niet te spreken over auto upload, daar blijf ik zo ver mogelijk vandaan.

Als je de Instagram app opent zie je direct de tuimeling met alleen foto's welke je vrienden hebben geüpload, hoef je dus niet door een openbaar gemaakte Skydrive map te worstelen om te kijken of er nog nieuwe dingen op staan, of door al je Facebook contacten te scrollen of er nog wat nieuws op staat.

Er is buiten jou mening nog een hele wereld van gebruikers die wel zitten te wachten op bepaalde functies of ondersteuning. Geeft niets dat jij het niet gebruikt maar probeer het niet altijd te kleineren door woorden als "AppleLovers" enz te gebruiken. Komt zo sneu over.

Je komt er later in je leven vanzelf achter dat je vrienden je vrienden zijn om hele andere dingen dan de mobieltjes, laptops of die ze gebruiken. Of vrienden van me een Apple, Android, WP of Kruidvat gsm gebruiken maakt niets uit.

Edit: Je vroeg zelf om uitleg, die geef ik je dan en daarna trek je alles in twijfel. Ik heb pas sinds Augustus 2011 Facebook omdat ik het eerder niet nodig vond, deed daarvoor dus alles met Twitter en Instagram.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 21-10-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Grappig hoe je Instagramm beschrijft, als je er niet bij had gezegd dat je het over Instagramm had, zou ik denken dat je het over de integratie van facebook binnen WP had. Ik ken het verder niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Laatst online: 12-10 23:18
Donstil schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Ooh dat is wel handig, alleen nog even Instagram toevoegen.

[...]

Instagram heeft op dit moment ongeveer 100 miljoen gebruikers en moet daardoor gewoon serieus genomen worden, dat jij het niets vind (dat is inmiddels wel duidelijk) is niet zo belangrijk eigenlijk.

Ik ken inmiddels ook niemand meer die alleen instagram gebruikt maar wel tientallen mensen die liever instagram gebruiken dan Facebook upload of wat dan ook. Om nog maar niet te spreken over auto upload, daar blijf ik zo ver mogelijk vandaan.

Als je de Instagram app opent zie je direct de tuimeling met alleen foto's welke je vrienden hebben geüpload, hoef je dus niet door een openbaar gemaakte Skydrive map te worstelen om te kijken of er nog nieuwe dingen op staan, of door al je Facebook contacten te scrollen of er nog wat nieuws op staat.

Er is buiten jou mening nog een hele wereld van gebruikers die wel zitten te wachten op bepaalde functies of ondersteuning. Geeft niets dat jij het niet gebruikt maar probeer het niet altijd te kleineren door woorden als "AppleLovers" enz te gebruiken. Komt zo sneu over.

Je komt er later in je leven vanzelf achter dat je vrienden je vrienden zijn om hele andere dingen dan de mobieltjes, laptops of die ze gebruiken. Of vrienden van me een Apple, Android, WP of Kruidvat gsm gebruiken maakt niets uit.

Edit: Je vroeg zelf om uitleg, die geef ik je dan en daarna trek je alles in twijfel. Ik heb pas sinds Augustus 2011 Facebook omdat ik het eerder niet nodig vond, deed daarvoor dus alles met Twitter en Instagram.
Ik denk dat je betoog voor dovemans oren is. Ik had hetzelfde beklag met GTalk (de videochat functionaliteit) en ik kreeg ongeveer hetzelfde antwoord. Er zijn genoeg alternatieven, ik gebruik het niet, het is niet belangrijk. Tja, ik zit nu eenmaal met een rijke vriendengroep die overal in de wereld zit. En dan zijn de netwerken die je nodig hebt ook zeer uitgebreid.

Voor mij gaat het dus erom hangen welke 3rd party apps er zijn. Ik heb in iedergeval gchat/gtalk, whatsapp, skype en facebook nodig. Dan zou ik redelijk uit de voeten kunnen. Het ziet er alleen naar uit dat het eerste gewoon lastig gaat worden.

enfin, ik denk niet dat het teveel gevraagd is om de major im networks en chat applicaties te ondersteunen. Immers vraag je toch wel een hoop om mensen zover om te krijgen om andere applicaties te gaan gebruiken dan de rest van de vriendengroep.

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
justice strike schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Ik denk dat je betoog voor dovemans oren is. Ik had hetzelfde beklag met GTalk (de videochat functionaliteit) en ik kreeg ongeveer hetzelfde antwoord. Er zijn genoeg alternatieven, ik gebruik het niet, het is niet belangrijk. Tja, ik zit nu eenmaal met een rijke vriendengroep die overal in de wereld zit. En dan zijn de netwerken die je nodig hebt ook zeer uitgebreid.

Voor mij gaat het dus erom hangen welke 3rd party apps er zijn. Ik heb in iedergeval gchat/gtalk, whatsapp, skype en facebook nodig. Dan zou ik redelijk uit de voeten kunnen. Het ziet er alleen naar uit dat het eerste gewoon lastig gaat worden.

enfin, ik denk niet dat het teveel gevraagd is om de major im networks en chat applicaties te ondersteunen. Immers vraag je toch wel een hoop om mensen zover om te krijgen om andere applicaties te gaan gebruiken dan de rest van de vriendengroep.
Ik volg je fftjes niet... Ik had je paar posten terug al een link gegeven in de marketstore met een app dat gtalk ondersteund inclusief videochat.. Er is hier namelijk al een tijd een app voor te vinden. Misschien niet van google zelf, maar dat moet voor de functionaliteiten toch niet uitmaken ?

edit:
Verkeerd gekeken, blijkbaar ondersteund de app alleen voicechat... Ik denk dat google het niet toelaat dat 3th party apps gebruikt maakt van videochat....

Misschien een idee om je vrienden groep over te stappen naar Skype? Sinds dat op elke device tegenwoordig draait en in mijn ogen net wat fijner werkt. Het is zelfs te vinden op mijn psvita ;)

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 21-10-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spNk schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:32:
Grappig hoe je Instagramm beschrijft, als je er niet bij had gezegd dat je het over Instagramm had, zou ik denken dat je het over de integratie van facebook binnen WP had. Ik ken het verder niet overigens.
Ja ik ben me ervan bewust dat de Ondersteuning binnen WP voor social media goed is en daar ben ik dan ook wel content mee (Uploaden vanuit 1 ding en verder geen gezeur met AppS).

Maar daar hebben dan alleen wp gebruikers plezier van uiteraard, vrienden met een ander OS dus nog niet.
Daarom hoop ik alsog op Instagram ondersteuning of app.
justice strike schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:36:
[...]

Je ziet dat online helaas veel, als voor die gene de app niet interessant is dan moet ik maar naar een alternatief overstappen (Wat ik niet wil, waarom zou ik immers) of het wordt af gedaan zoals een paar Posts terug.

Bepaalde AppS hebben gewoon online een grote groep gebruikers. Instagram is er daar een van maar Google Talk ook. Ik heb zelf ook een tijd Tal k gebruikt als tegenhanger voor Whatsapp, nu gebruik ik daar Kik voor trouwens, werkt ook echt super. (en het is er nog voor wp ook)

[ Voor 18% gewijzigd door Donstil op 21-10-2012 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
"Instagram For Windows Phone Reportedly Coming By The End Of This Year"
http://www.redmondpie.com...-by-the-end-of-this-year/

Eerste hit op google :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spNk schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 17:30:
"Instagram For Windows Phone Reportedly Coming By The End Of This Year"
http://www.redmondpie.com...-by-the-end-of-this-year/

Eerste hit op google :).
Had ik even gemist, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier is de bevestiging dat ze het WP8 evenement gaan streamen:
http://wmpoweruser.com/mi...launch-event-on-oct-29th/
As many of you know, we are landing in San Francisco on Monday October 29th to showcase some new things from Windows Phone. For those that can’t join us in person, no need to worry! You can tune into a live webcast here, all from the comfort of your couch, cubicle or coffee table. We hope you can join us, see you on the 29th!
Site van de melding (blogs.windows.com) geeft bij mij effe een error, maar in ieder geval fijn om het te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 25-10-2012 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Ik ben benieuwd. Er moeten echt wel wat killer features in zitten anders is het wel een anti climax (en dan zal ik ook afhaken met wp8).

Dat gewacht terwijl er goede alternatieven zijn maakt wel dat het ook echt substantieel beter moet zijn dan wat er nu op de markt is. Daar is een front end niet doorslaggevend meer in. Wel jammer want een maandje geleden zou ik hem wel gekocht hebben denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zoveel negativiteit had ik verwacht dat je al iets anders had.
Ik krijg nu al bijna medelijden met die forumleden waar je dan zal reageren ;)

On topic: Smartglass is vanavond verschenen voor Windows Phone.
Voor wie een Xbox heeft: Must have!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:38:
[...]

ik snap niet waarom het als negativiteit wordt opgevat. Ik ben helemaal niet negatief. Ik ben wel kritisch.

veel meer dan bekijken wat er mogelijk is en hoe het van toepassing is op wat ik nodig heb heb ik niet gedaan. Verder nog vraagtekens gezet bij de marketplace, maar om dat nou een negatief punt te noemen dat zou ik niet zeggen.

[ Voor 47% gewijzigd door justice strike op 26-10-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hallo, ik ben er weer! Vanaf W8 inmiddels :) De apps werken nog niet, maar daar duik ik nu even in.

Bedankt voor de hulp allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:30

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 18:48:
En hallo, ik ben er weer! Vanaf W8 inmiddels :) De apps werken nog niet, maar daar duik ik nu even in.

Bedankt voor de hulp allemaal.
Gefeliciteerd, nu nog even het juiste topic terugvinden op het forum... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:49

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 23:38:

Wie een Xbox heeft inderdaad, snap niet dat ze deze feature niet gelijktijdig naar Windows 8 omgeving zetten, zeker nu all-in-ones zelfs als TV worden ingezet en menig PC aan de TV hangt, had dan gewoon ook smartglass naar W8 PC's laten verbinden.

Maandag de presentatie van WP8 (en toestellen), hoop ik serieus dat ze de connectiviteit naar Windows 8 tablets/PC's een stuk verbeteren (als in, WP7 heeft gewoon geen), ze hebben een markt van 600+miljoen PC's tot hun beschikking.. doe er dan ook wat nuttigs mee.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2012 01:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand of Dropbox naar WP8 komt? Helaas heb ik het nodig voor werk, prive zal ik SkyDrive gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 11:42
dreester schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 14:26:
Weet iemand of Dropbox naar WP8 komt? Helaas heb ik het nodig voor werk, prive zal ik SkyDrive gebruiken.
Zijn al een aantal goede 3rd party apps voor. Ik zelf gebruik BoxShot daarvoor, maar je hebt nog meer keuze :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
SinergyX schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 01:53:
[...]

Wie een Xbox heeft inderdaad, snap niet dat ze deze feature niet gelijktijdig naar Windows 8 omgeving zetten, zeker nu all-in-ones zelfs als TV worden ingezet en menig PC aan de TV hangt, had dan gewoon ook smartglass naar W8 PC's laten verbinden.

Maandag de presentatie van WP8 (en toestellen), hoop ik serieus dat ze de connectiviteit naar Windows 8 tablets/PC's een stuk verbeteren (als in, WP7 heeft gewoon geen), ze hebben een markt van 600+miljoen PC's tot hun beschikking.. doe er dan ook wat nuttigs mee.
Morgen is het dan eindelijk zo ver. Ik ben echt benieuwd wat Microsoft gaat doen. De Windows 8 presentatie viel erg tegen en daar werd geen woord gerept over toekomstige Windows RT aankondigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Robkazoe schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 23:51:
[...]

Morgen is het dan eindelijk zo ver. Ik ben echt benieuwd wat Microsoft gaat doen. De Windows 8 presentatie viel erg tegen en daar werd geen woord gerept over toekomstige Windows RT aankondigingen.
Denk ook niet dat je hier veel nieuws krijgt, per saldo is het WP7+beetje, hogere resolutie, basic spul van de nieuwe interface (tiles die je kan vergroten/kleinen etc), per saldo denk ik niet dat er zo bijzonder veel nieuwe dingen te vinden zijn buiten de dus bekende nieuwe features.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben toch wel benieuwd naar morgen, Microsoft heeft nog wel wat in de hogen hoed zitten aangezien er nu erg weinig van WindowsPhone8 bekend is, het lijkt tot nu toe meer op WP7.5 SP2 ;)

Ook verwacht ik dat er morgen grote developers aangekondigd zullen worden welke een WP8 App in de Store zetten op release date of vlak erna. Denk toch stiekem wel dat Microsoft wat knaken aan Instagram heeft geschonken voor een fatsoenlijke WP8 app.

Tot slot denk ik dat ze dan afsluiten met "Al dit mooist komt beschikbaar via verschillende fabrikanten vanaf November7 2012"

Hoe laat is de presentatie eigenlijk in onze tijd? SF is 9 uur vroeger maar ik weet of dat in de zomer of wintertijd is. (Gaan ze hem streamen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:10:
[...]

Denk ook niet dat je hier veel nieuws krijgt, per saldo is het WP7+beetje, hogere resolutie, basic spul van de nieuwe interface (tiles die je kan vergroten/kleinen etc), per saldo denk ik niet dat er zo bijzonder veel nieuwe dingen te vinden zijn buiten de dus bekende nieuwe features.
Mwoah, het is toch wel zo dat er de afgelopen maanden aardig wat bekend is geworden van de SDK (maar niet allemaal zichtbaar) en het feit dat ze zo ongelofelijk veel geheimzinnigheid hebben gehad, dat ik me toch wel afvraag wat ze nu gaan doen.

Tuurlijk zal er veel hetzelfde zijn met wat kleine verbeteringen, maar ik verwacht toch wel wat mooie aankondigingen. Qua features zijn er nog wel wat gaten in de huidige software (profielen bv), maar mogelijk zijn er ook wat aankondigingen van apps die binnenkort uitkomen. Daarnaast is de releasedate nog niet echt duidelijk en wat voor releases ze buiten de US gaan doen.

Win 8 heb ik zelf niet gezien, maar die van surface vond ik toch wel tof gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dipje2
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-07 23:31
Na even de laatste pagina's van dit draadje gelezen te hebben,:

ik ben iemand die er achter komt dat ik geen high-end phone meer nodig heb / wil (nooit echt nodig gehad natuurlijk :P), maar liever terug wil naar iets wat kleiner is. Ik mis het formaat van m'n HTC Desire bijvoorbeeld. Ook al sinds de HTC Hero met Android bezig, en een app collectie ondertussen...

maar de enige apps die ik echt gebruikt heb de afgelopen maanden zijn WhatsApp en Maps (online navigatie, niet 2d view).. misschien YouTube.

Als basic apps van het OS verwacht ik een beetje lekker werkende browser, simpele SMS app zonder teveel extra blabla en een calendar, en push ondersteuning voor m'n gmail en de calendar + contacts.

Nu de vraag (voordat mensen denken dat ik in het verkeerde topic zit :P): Is er een reden om niet naar WP8 over te stappen? Ik vond WP7 al wel interessant en nu er toestellen komen met een moderne SoC is WP8 helemaal leuk. Wil weer eens wat anders denk ik :).

Dus is er iets cruciaals wat ik zou missen met WP8 zover iemand hier weet? Zowel HTC als Nokia toestellen hebben iets van online(-en zelfs offline geloof ik) navigatie toch?
Facebook / Twitter / whatever.. mijn sociale interactie gaat 'nog' via bellen/sms/mailen :). Elke willekeurige (3rd party) app is misschien wel eens leuk, maar die komen er toch wel (of zijn er al) en het boeit me niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Je zou niets missen en volgens mij kan jij uit de voeten met 1 van de goedkopere Nokia toestellen met WP7 (ja 7!). Whatsapp is niet denderend, maar het schijnt dat Nokia een andere (hopelijk verbeterde) versie gaat leveren met WP8. Dit is echter een tijdelijke exclusive en hopelijk doen ze dan wel een verdomd stuk beter hun best dan met Draw Something (ook Nokia exclusive, maar regelrechte iOS port en dan nog een hele slechte ook!)

Vandaag wordt WP8 gepresenteerd. Vanaf 19:00 uur (als ik het goed berekend heb) is de live stream te volgen op http://www.windowsphone.com/en-us/news

[ Voor 3% gewijzigd door PaT op 29-10-2012 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

19:00 zou mooi zijn.. Dan is het hier ook fatsoenslijk te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Sorry, het zou 18:00 uur moeten zijn als ik deze site moet geloven:

http://www.tijdzones.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
Donstil schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 00:37:
Ik ben toch wel benieuwd naar morgen, Microsoft heeft nog wel wat in de hogen hoed zitten aangezien er nu erg weinig van WindowsPhone8 bekend is, het lijkt tot nu toe meer op WP7.5 SP2 ;)
Idd. Zou echt een doodsteek zijn als ze niets nieuws hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 00:25
PaT schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:25:
Sorry, het zou 18:00 uur moeten zijn als ik deze site moet geloven:

http://www.tijdzones.net/
Inderdaad 18u, in de US veranderen ze hun klok een weekje later geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

justice strike schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:06:
[...]

Idd. Zou echt een doodsteek zijn als ze niets nieuws hebben.
idd. waarom anders die geheimzinnigheid rondom die SDK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Ik denk het ook, ze zullen vast een paar features hebben bedacht die ze dusdanig belangrijk vinden voor WP8 dat ze niet willen dat de emulator gebruikt gaat worden voor early reviews/screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Damn, nu moet ik keuze's maken; de livestream volgen of gaan sporten... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
Of gaan sporten en bij terug komst de stream kijken die dan vast door iemand is opgenomen en online is geplaatst.:)

Just handle the curiosity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
of gelijk de reviews lezen die van de sites komen die er een onder nda hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.wpcentral.com/...dows-phone-tool-windows-8
Microsoft has published the Windows Phone synchronisation tool to the Windows 8 Store. This app enables consumers to plug in their Windows Phone 8 handsets and add / remove media to and from the device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

LOTG schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:29:
Of gaan sporten en bij terug komst de stream kijken die dan vast door iemand is opgenomen en online is geplaatst.:)

Just handle the curiosity
De presentatie van Windows 8 kom je toch ook gewoon de hele presentatie later terug kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

De presentatie van Windows 8 kom je toch ook gewoon de hele presentatie later terug kijken?
Mja dat was wel handig. Ik was ten tijde van de presentatie van Win8 op weg naar huis (en even Forza halen), maar kon daarna gewoon de livestream openen en teruggaan naar het begin ervan. Hoop dat ze dat nu weer doen, al vraag ik me af hoe lang want je had na Win8 nog wel die Surface presentatie.

Naja, zal ook wel online komen denk ik zo. Misschien dat ie ook al snel op usenet staat ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Zo, in mijn reis door Mobileland ben ik via iOS en Android bij Windows Phone 8 beland. Althans, dat gaat binnenkort gebeuren. Ben al sinds de release van WP7 erg gecharmeerd van dit OS, nu dus maar eens echt over.

Ben alleen een beetje teleurgesteld in het aanbod van toestellen met grote displays (> 4,5"). Had toch een HTC WP8 toestel met minimaal 4,7" verwacht, maar die lijkt volgend jaar pas te komen. De 2 opties zijn dan de Samsung Ativ S -waarvan ik het design spuuglelijk vind- en de Nokia Lumia 920, welk naar mijn smaak net een te klein scherm heeft (4,5"). Mja, even afwachten of er tijdens/na dit event wellicht nog wat aangekondigd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29
Misschien kunnen we Windows Phone wat meer steun geven in deze poll van HTC:

https://www.facebook.com/questions/551157374900756/

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:55:
http://www.wpcentral.com/...dows-phone-tool-windows-8
Microsoft has published the Windows Phone synchronisation tool to the Windows 8 Store. This app enables consumers to plug in their Windows Phone 8 handsets and add / remove media to and from the device.
Errr die app ziet mijn telefoon niet..

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Toms_88 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:48:
[...]

Errr die app ziet mijn telefoon niet..
Jij hebt een WP8 toestel al in je bezit? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toms_88
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-07 15:40
SinergyX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:48:
[...]

Jij hebt een WP8 toestel al in je bezit? :+
Ow wacht, d'oh. Gapert :9

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steyn_E
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-10 17:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:02

McBoom

Broem

Beetje slecht geluid :P Lama, stond nog wat anders open 8)7 |:(

[ Voor 51% gewijzigd door McBoom op 29-10-2012 18:11 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Laatst online: 23-09 10:52
hmm nog steeds niks over whatsapp:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:02

McBoom

Broem

Ook nog niks over een nieuwe Nu-app :/

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Jessica Alba.. serieus? :P

Leuk hoor dat kids corner, maar alles komt beetje 'amazing mike' achtig over.
(en natuurlijk over het overstappen van iphone :P).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Microsoft presteert het keer op keer weer om mij totaal niet te boeien met hun presentaties :|.
Windows Phone is een interessant product maar ze weten het totaal niet te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
langdradig is het juiste woord volgens mij. Teveel bla bla over 1 bepaald onderdeel.
En de Jessica reclame is gewoon te nep:/

Nou moet ik wel zeggen dat overige presentaties meestal alleen via de blog te volgen zijn. Door het echt via live stream te doen blijf je alles constant volgen. Ook de stiltes en opsommingen enz..

[ Voor 44% gewijzigd door MTBreak op 29-10-2012 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:51
MattyBomba schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:43:
langdradig is het juiste woord volgens mij. Teveel bla bla over 1 bepaald onderdeel.
Naja niet helemaal

http://mynokiablog.com/20...ning-red-nokia-lumia-920/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
Ja, die zag ik inderdaad al even geleden voorbij komen. Kan evengoed promo zijn en haar expres rond laten lopen met dat ding zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:51
Best een teleurstellende presentatie tot nu toe imo? Weinig nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 17:51
Die rooms zijn wel leuk ...

edit: volgens mij staat er wel zo iemand met een "applause" bordje. Ze applaudiseren zelfs voor features die al in wp7.5 zaten :)

[ Voor 71% gewijzigd door spoonman op 29-10-2012 18:51 ]

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MattyBomba schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 18:43:

Nou moet ik wel zeggen dat overige presentaties meestal alleen via de blog te volgen zijn. Door het echt via live stream te doen blijf je alles constant volgen. Ook de stiltes en opsommingen enz..
Jessica Alba gebruikt al tijden een Windows Phone (check haar foto uploads maar op Facebook als je het niet geloofd), een 900 geloof ik. Sinds kort gespot met een 920. Dus niet helemaal onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:29
Ik ben wel tevreden tot nu toe. Veel was natuurlijk al gelekt, maar een flinke verbetering. Rooms is leuk, ook dat het (redelijk) werkt met Android en IOS.... Cloud zit er goed in. Word een erg volwassen platform nu, en dat met de user experience die ze al hadden. Nu nog de 'gun' factor krijgen... en die vastgeroeste Android en IOS users loskrijgen :p

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Marketing voor de consumentenmarkt blijft een probleem voor Microsoft.
De introductie van de Lumia 920 en HTC toestellen creerde een beetje hype rondom Windows Phone, inmiddels is de interesse alweer afgezwakt. Microsoft heeft het perfecte moment weer gemist :P.

Microsoft vertelt keer op keer hetzelfde saaie verhaal over Phone for the people en live tiles with your personal information. Er is zoveel meer interessante informatie te vertellen over Windows Phone, hopelijk slaat Windows Phone nu wel vanzelf aan want het is een prima platform, van Microsoft hoeven we qua marketing niet zoveel te verwachten blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
Jah ... en Ballmer is nu ook niet direct de meest charismatische persoon :) Lijkt wel een marktkramer met een burnout.

[ Voor 22% gewijzigd door spoonman op 29-10-2012 19:02 ]

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wow noemt zelfs europe, dit weekend dus begint de verkoop van WP8 :)

En deze keer vind ik Steve toch erg fijn klinken, duidelijk en goede keuze van sommige woorden.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 29-10-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaneV
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:51
This coming weekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
aaaaaaaaaaaaaaaaand .... [KNIP]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
En toen was de webcast weg o_0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
pfff iedereen in de zaal krijgt zo'n phone:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

spoonman schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:10:
aaaaaaaaaaaaaaaaand .... [KNIP]

:D
WTF ja :D Ik zat al 'fuck WMP vastgelopen' :P

Pagina: 1 ... 9 ... 46 Laatste