[quote]Martinspire schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 12:38:
Autje, jij verward een hoop Android dingen met die van WP. Live tiles kunnen altijd updaten, of het programma draait of niet. Ze hebben geen invloed op elkaar (hoogstens op notificaties en bij WP8 op het icoon van de lock-screen). Maar de apps kunnen niet met elkaar communiceren of bepaalde zaken beïnvloeden. Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willen, want het maakt het systeem er niet stabieler op.[/quoute]
volgens mij kunnen sandboxes in wp8 wel communicaten. Dat was nu een van de major nadelen van wp7.5 waar developers over klagen en microsoft had opgepakt voor wp8. Of dat bij de release al meteen erin zit weet ik niet.
Autje, jij verward een hoop Android dingen met die van WP. Live tiles kunnen altijd updaten, of het programma draait of niet. Ze hebben geen invloed op elkaar (hoogstens op notificaties en bij WP8 op het icoon van de lock-screen). Maar de apps kunnen niet met elkaar communiceren of bepaalde zaken beïnvloeden. Ik zou ook niet weten waarom je dat zou willen, want het maakt het systeem er niet stabieler op.[/quoute]
volgens mij kunnen sandboxes in wp8 wel communicaten. Dat was nu een van de major nadelen van wp7.5 waar developers over klagen en microsoft had opgepakt voor wp8. Of dat bij de release al meteen erin zit weet ik niet.
nee maar zou wel handig zijn als je een tile hebt voor alle messaging services.Die text widgets hoef je dus niet via een andere app te laten verwisselen. Dat doen ze namelijk zelf al. Komt er een mail binnen, dan telt de counter een mailtje erbij. Komt een bericht voor Kik of Whatsapp binnen, dan zal die applicatie de tile bijwerken. Geen 3rd party tool nodig dus.
ik denk dat je nu zelf wp7.5 door elkaar haalt met wp8. Daar is wel true multitask en dat is niet alleen de audioplayer.Het enige wat constant op de achtergrond mag draaien in WP8 is de audioplayer, de telefoon of voip gesprekken (ook alleen als ze dus echt een gesprek voeren) en applicaties die GPS benutten (zoals navigatie). Je kunt wel andere applicaties opstarten, maar zodra je switched naar een andere app, zal die eerste suspended worden. Ga je weer terug, dan heeft ie weer even nodig om aan te springen. Niet elke app ondersteund het, maar meestal kun je gewoon weer verder waar je was gebleven.
Ik hoop dat het zo duidelijk is voor je en dat je inziet dat je dus ook geen fluit aan een taskswitcher hebt want het systeem regelt dat soort zaken zelf al af.
U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)