Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 09:49
Devin19 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:06:
Rumor: Windows Phone 8.1 to ditch back button, increase screen size support past 7-inches

Het gerucht gaat dat ze om Windows RT en WP dichter bij elkaar te krijgen willen ze de back knop gaan verwijderen...
En er komen nog wat andere nieuwigheden zoals verbeterde achtergrond processen en notificaties.
Had het vanmiddag ook gelezen. Als ze een manier verzinnen (en daar zijn ze vast druk mee bezig) om een op een andere manier te multitasken, mogen ze van mij de backknop weghalen. Apps hoef je namelijk niet af te sluiten, waarom zou het dan nog aanwezig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Zouden Windows Phone 8 toestellen niet 3 jaar support krijgen? Aka allemaal een update naar 8.1? Dat betekent dus dat ze een mechanisme moeten gaan inbouwen of een telefoon wel een back button heeft zodat applicaties zelf een backbutton kunnen inbouwen als dat niet het geval is. Lijkt me nodeloos complex eigenlijk. Ik gebruik mijn back-button regelmatig! Ik kan dan ook nooit wennen aan iOS met de back-button die bovenaan het scherm zit.

Of het moet een gesture worden die zowel op oude als nieuwe telefoons hetzelfde werkt, dat zie ik dan nog wel gebeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door Ramon op 10-10-2013 00:00 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ramon schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:57:
Zouden Windows Phone 8 toestellen niet 3 jaar support krijgen? Aka allemaal een update naar 8.1? Dat betekent dus dat ze een mechanisme moeten gaan inbouwen of een telefoon wel een back button heeft zodat applicaties zelf een backbutton kunnen inbouwen als dat niet het geval is. Lijkt me nodeloos complex eigenlijk. Ik gebruik mijn back-button regelmatig! Ik kan dan ooit nooit wennen aan iOS met de back-button die bovenaan het scherm zit.
Denk persoonlijk niet dat ze RT en wp8 al samenvoegen met wp8.1. Had gelezen dat ze aankomende 2 jaar gebruiken om dit te realiseren. Zal dus nog wel eventjes duren voordat we deze ontwikkelen gaan zien.

Maar hoop er zelf naast te zitten en dat ze het snel realiseren :D

[ Voor 4% gewijzigd door vali op 10-10-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
vali schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:59:
[...]

Denk persoonlijk niet dat ze RT en wp8 al samenvoegen met wp8.1. Had gelezen dat ze aankomende 2 jaar gebruiken om dit te realiseren. Zal dus nog wel eventjes duren voordat we deze ontwikkelen gaan zien.

Maar hoop er zelf naast te zitten en dat ze het snel realiseren :D
Het gerucht gaat dat met WP8.1 77% van de code tussen WP en RT gedeelt is (op het moment is dat maar 33%), pas bij 'WP9' zou het echt samengevoegd gaan zijn.

Maar goed mijn L920 houd ik nog wel even, ik ga er niet van uit dat ze die knop dr af komen slopen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Devin19 op 10-10-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart40
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11-2021
Je kunt nu eigen achtergronden op je glance-screen instellen. Opmaat naar de andere extra functionaliteit in GDR3?
http://betalabs.nokia.com/trials/Glance-Background

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomverhoeff
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 00:27
Ramon schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 23:57:
Zouden Windows Phone 8 toestellen niet 3 jaar support krijgen? Aka allemaal een update naar 8.1? Dat betekent dus dat ze een mechanisme moeten gaan inbouwen of een telefoon wel een back button heeft zodat applicaties zelf een backbutton kunnen inbouwen als dat niet het geval is. Lijkt me nodeloos complex eigenlijk. Ik gebruik mijn back-button regelmatig! Ik kan dan ook nooit wennen aan iOS met de back-button die bovenaan het scherm zit.

Of het moet een gesture worden die zowel op oude als nieuwe telefoons hetzelfde werkt, dat zie ik dan nog wel gebeuren.
Er wordt in dit bericht absoluut niet gesteld dat ze oude telefoons niet meer/minder lang zouden ondersteunen. Ze overwegen slechts om de eis dat de telefoon een back button heeft te laten vallen, als dat al gebeurd wil dat nog niet zeggen dat de back button geen functie meer heeft en ook niet dat er geen telefoons met een back button meer zullen verschijnen. Als ze dit door willen voeren zullen ze met een slimme manier moeten komen om beide alternatieven te blijven ondersteunen.
Devin19 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 00:11:
[...]

Het gerucht gaat dat met WP8.1 77% van de code tussen WP en RT gedeelt is (op het moment is dat maar 33%), pas bij 'WP9' zou het echt samengevoegd gaan zijn.

Maar goed mijn L920 houd ik nog wel even, ik ga er niet van uit dat ze die knop dr af komen slopen :P
Wat betreft de gedeelde code gaat het niet zozeer om de gedeelde code van het OS zelf, maar meer om de hoeveelheid code die een ontwikkelaar kan delen tussen de twee platformen. Als ik nu een app ontwikkel voor Windows Phone en Windows 8 is er maar een x% van de APIs gelijk, voor de rest moet ik code herschrijven of zelf een laag ertussen bouwen die dat voor me doet. Tot nu toe komen de platformen met elke update dichter bij elkaar.

Dit is vooral belangrijk in de overweging voor app ontwikkelaars om een platform te ondersteunen. Elk extra platform betekent extra onderhoud (doorlopende kosten). Hoe meer code er gedeeld wordt, hoe minder extra lasten het ondersteunen van zowel Windows Phone als Windows 8 oplevert. Als dit goed uitgevoerd wordt zal dat er dus voor zorgen dat meer partijen apps op het Windows platform gaan ontwikkelen en ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:52

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Bart40 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:07:
Je kunt nu eigen achtergronden op je glance-screen instellen. Opmaat naar de andere extra functionaliteit in GDR3?
Echt kewl!:)

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

vali schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:35:
[...]

Daar had ik dus mijn omnia 7 voor( al gebruikt mijn pa die tegenwoordig). Daar zijn genoeg roms voor te vinden en voor mijn huawei w1 zijn er tegenwoordig ook custom roms te vinden. Dus een tweaker kan nog steeds dit platform kiezen mocht hij graag iedere week een andere rom erop willen zetten :+
Mijn Omnia 7 is gesneuveld, niet omdat ik hem liet vallen, maar omdat ik viel met dat ding in mijn broekzak. :'(

Tweaks daarop waren wel fantastisch, vooral je zoek button instellen als een in app zoek knop (zoals oorspronkelijk op 7) in plaats van telkens dat gare bing. (Wat ik overigens helemaal niet zo heel gaar vind, de scan text en translate komt me soms bijzonder handig uit)

[ Voor 20% gewijzigd door StrongArmLance op 10-10-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-09 12:01
Bart40 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:07:
heb het inderdaad net ook geïnstalleerd, en de eerste indruk is: :*)
Alleen met eigen foto's werkt het nog iets minder goed en krijg je een stuk minder mooie backgrounds, verder vind ik het jammer dat je geen voorbeeld kan zijn 'binnen' de app.

maar over het algemeen een erge leuke ontwikkeling ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
SjorsC schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:44:
[...]

heb het inderdaad net ook geïnstalleerd, en de eerste indruk is: :*)
Alleen met eigen foto's werkt het nog iets minder goed en krijg je een stuk minder mooie backgrounds, verder vind ik het jammer dat je geen voorbeeld kan zijn 'binnen' de app.

maar over het algemeen een erge leuke ontwikkeling ^^
Werkt echt super goed! Wat ik eb bij mijn eigen gekozen foto's is de kleur op zwart wit zetten en de schuifbaar helemaal naar rechts slepen. Zo komen de foto's mooier uit dan dat je ze in kleur laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
kristan schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 19:29:
[...]

Mijn Omnia 7 is gesneuveld, niet omdat ik hem liet vallen, maar omdat ik viel met dat ding in mijn broekzak. :'(

Tweaks daarop waren wel fantastisch, vooral je zoek button instellen als een in app zoek knop (zoals oorspronkelijk op 7) in plaats van telkens dat gare bing. (Wat ik overigens helemaal niet zo heel gaar vind, de scan text en translate komt me soms bijzonder handig uit)
Dat is idd klote om te lezen :( bij mijn pa heb ik die tweaks ook toegepast en hij is er nog steeds erg blij mee. Tevens kan je met de ativ s ook deze mogelijkheden toepassen. Zijn al custom roms te vinden en hij is ook Interop Unlock.

oeps sorry admins, was niet de bedoeling dat ik twee berichten zou maken... :/ Kan 1 van jullie ze misschien samenvoegen?

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 10-10-2013 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34

StrongArmLance

Endless flow

vali schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 20:22:
[...]

Dat is idd klote om te lezen :( bij mijn pa heb ik die tweaks ook toegepast en hij is er nog steeds erg blij mee. Tevens kan je met de ativ s ook deze mogelijkheden toepassen. Zijn al custom roms te vinden en hij is ook Interop Unlock.

oeps sorry admins, was niet de bedoeling dat ik twee berichten zou maken... :/ Kan 1 van jullie ze misschien samenvoegen?
Ik heb destijds voor 5 euro een dev unlock gekocht, maar die is nu helaas expired :/
Maar ja het zijn ook toffe telefoons en de tweaks grotendeels best handig.

8x helaas nog onbreekbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
kristan schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 21:56:
[...]

Ik heb destijds voor 5 euro een dev unlock gekocht, maar die is nu helaas expired :/
Maar ja het zijn ook toffe telefoons en de tweaks grotendeels best handig.

8x helaas nog onbreekbaar
Dev unlock zijn nu gratis en je kan 2 apps erop zetten , dat moet je probleem wel oplossen lijkt mij :P. Hoop zelf ook dat ze snel de andere toestellen ook Interop Unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-09 14:22
Na 3 maand garantieproblemen heb ik eindelijk mijn WP terug. Zijn er belangrijke dingen veranderd / nieuwe must-have-apps uitgekomen in deze periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:04
Windows Phone-update maakt hogere resoluties mogelijk

Microsoft heeft een update voor Windows Phone gepresenteerd die schermen met hogere resoluties ondersteunt.

De derde update voor Windows Phone 8 ondersteunt ook apparaten met quadcore-processors, meldt Microsoft maandag.
Daarnaast is een speciale auto-modus toegevoegd, die notificaties uitzet. Die modus kan ook direct op sms'jes reageren met een bericht als 'ik zit in de auto en bel je later terug'.
Verder wordt het mogelijk om schermrotatie uit te zetten, en wordt het mogelijk om vanuit het multitaskscherm apps direct af te sluiten.
Verwacht wordt dat Nokia op 22 oktober het eerste Windows Phone-toestel met full hd-scherm zal presenteren. De Lumia 1520 met een scherm van 6 inch krijgt volgens eerdere geruchten een Snapdragon 800-processor en een prijs van 499 dollar in de VS.
http://www.nu.nl/internet...-resoluties-mogelijk.html

GDR3? Waar heeft Microsoft die gepresenteerd? Gepresenteerd alsin een nieuwsbericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-05-2024
Volgens mij verdwijnt om 14:00 het embargo over GDR3, bij nu.nl zijn ze gewoon voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

deBennie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:41:
[...]

http://www.nu.nl/internet...-resoluties-mogelijk.html

GDR3? Waar heeft Microsoft die gepresenteerd? Gepresenteerd alsin een nieuwsbericht?
Op hun blog meestal, zag de link als als nieuwstip is ingedient, dus zal wel later vanmiddag op de frontpage verschijnen... Ik ben erg gecharmeerd van het Developer programma. Later vandaag eens aanmelden en upgraden! 8)

http://blogs.windows.com/...oper-preview-program.aspx

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rowdy.nl schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:28:
[...]

Op hun blog meestal, zag de link als als nieuwstip is ingedient, dus zal wel later vanmiddag op de frontpage verschijnen... Ik ben erg gecharmeerd van het Developer programma. Later vandaag eens aanmelden en upgraden! 8)

Ik ga ook maar eens aanmelden. Kan via school gratis developer worden (al is die 19 erg cheap). Eventjes bekijken of ik dan GDR3 eerder kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Wat ik me nog wel afvraag is wanneer de uitrol precies begint. GDR2 was ook wel wat eerder bekend maar duurde toch nog 2 maanden voor ie echt uitgerold werd. Hoop dat het nu sneller gaat.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:53:
Wat ik me nog wel afvraag is wanneer de uitrol precies begint. GDR2 was ook wel wat eerder bekend maar duurde toch nog 2 maanden voor ie echt uitgerold werd. Hoop dat het nu sneller gaat.
Hopelijk zo snel mogelijk haha :D De custom notification wil ik echt heel graag snel hebben. Bij mij thuis hebben beide ouders een wp8 en mijn tante tegenwoordig ook. Als er een whatsapp berichtje binnen komt is het soms raden welke telefoon het geweest is...

De rest van de opties die GDR3 brengt zijn leuke toevoegingen, maar bovenstaande is toch wel mijn meest gewilde. Vroeger kon ik dit met wp7.8 gemakkelijk oplossen doordat ik een custom ROM draaide en jammer genoeg kan dat nu alleen met een huawei en een samsung ativ s (met een wp8 platform).

edit:
Net eventjes als developer aangemeld via mijn school. Hopelijk wordt er vanavond bekent gemaakt hoe je aan GDR3 kan komen.

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 14-10-2013 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-07 14:57
vali schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:58:
[...]

edit:
Net eventjes als developer aangemeld via mijn school. Hopelijk wordt er vanavond bekent gemaakt hoe je aan GDR3 kan komen.
http://winsupersite.com/w...-phone-8-update-3-preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Net ook al in ervaring met Lumia-topic gepost, maar bij gebrek aan reactie nogmaals hier: mijn gmail app synchroniseert langzaam of vaak zelfs niet. Tevens kan ik met de zoek functie geen mails terugvinden, ondanks dat hij alle mappen op volledige synchronisatie heeft staan. Iemand ervaring, oplossingen, tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warhamstr
  • Laatst online: 26-12-2023
vali schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:53:
[...]

Ik ga ook maar eens aanmelden. Kan via school gratis developer worden (al is die 19 erg cheap). Eventjes bekijken of ik dan GDR3 eerder kan bemachtigen.
Hoe doe je dat precies?

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

https://www.dreamspark.com/

Linksonderaan zie je Windows Phone staan.. :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweeny
  • Laatst online: 10-05-2024
Iedereen kan vroegtijdig gratis updaten naar GDR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Die preview app is nog niet te downloaden, wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

deBennie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 16:30:
Die preview app is nog niet te downloaden, wel?
:+
Visit the Windows Phone Preview for Developers web site (this will become live later today)
http://go.microsoft.com/fwlink/p/?LinkID=324362

[ Voor 8% gewijzigd door hjs op 14-10-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Ik heb zojuist mijn Microsoft account gekoppeld aan mijn Dreamspark account, eerst via de code van msdnaa en daarna nog eens via mijn school. Maar ik kan nog steeds geen dev account aanamaken, er staat dat mijn account niet aan een Dreamspark gekoppeld is...

Ik moest mijn emailadres van school gebruiken, niet dat van mijn Microsoft account...

[ Voor 15% gewijzigd door Devin19 op 14-10-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Zeer leuk dat Glance screen, ik zie het nut er alvast van in! Maar alleen lijkt het mij zo vlug-vlug uitgewerkt...

Als ik net mijn telephone gelocked heb, zal het glance screen altijd tevoorschijn komen. Waarom? Geen idee. Als ik net naar mijn gsm heb gekeken en deze wil wegleggen hoef ik echt niet nog eens mijn glance screen te zien.

Notificaties zie je er ook niet op. Het voordeel van het glance screen vind ik dat door een snelle handbeweging rap weer up to date ben. Het zou nog beter zijn moest ik een klein icoontje kunnen zien voor een gemiste oproep/bericht.

Eens het glance screen aan is, moet je wachten op de time out van het scherm. Nuja, niets aan te doen zeker. Wat ik ook merk, is dat het glance screen ongelofelijk gevoelig is, soms op het irritante af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devin19
  • Niet online
Baats schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:30:
Notificaties zie je er ook niet op. Het voordeel van het glance screen vind ik dat door een snelle handbeweging rap weer up to date ben. Het zou nog beter zijn moest ik een klein icoontje kunnen zien voor een gemiste oproep/bericht.
Dit komt met de Lumia Bittersweet Shimmer update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Devin19 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 17:34:
[...]

Dit komt met de Lumia Bittersweet Shimmer update.
Kwam ik ook net te weten. Da's al goed nieuws! Hopelijk hoef ik wel niet te lang te wachten met mijn 620.
Spijtig dat het glance screen net niet 'smooth' genoeg werkt ivgl. met de rest van WP.

[ Voor 8% gewijzigd door Baats op 14-10-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Yeah, ben nu GRD3 aan het downloaden.

De app staat in de store: http://www.windowsphone.c...19-4a0b-960c-038393741e96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
oew ik weet wat ik ga doen als ik vanavond thuis kom haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:07
Nice, dank je voor het melden! Ben ook al bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:42
Ik denk dat er meerdere zijn die dit graag willen. Het checken op updates gaat lekker langzaam ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Powergrim schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:15:
Ik denk dat er meerdere zijn die dit graag willen. Het checken op updates gaat lekker langzaam ;).
²

Ben hem ook aan't (proberen) binnehalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Bij mij draaien de tandwieltjes al.....

@Baats, bij mij werkt die hele peek functie van Glance niet. Ik kan zwaaien wat ik wil, dat ding gaat niet aan. Werkt dat bij jou wel?

[ Voor 63% gewijzigd door zonoskar op 14-10-2013 18:30 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:42
Hmm.. ik heb teveel data denk ik. Duurt me allemaal veel te lang :9 .

Nu op 3/6 95%..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:38
Ik heb GDR3 nu draaiend op mijn Lumia 820

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:58
Hier ook draaiend, visueel weinig spectaculair...

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:16

BM

Moderator Spielerij
Wietsee. schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:41:
Hier ook draaiend, visueel weinig spectaculair...
Had je dat verwacht? :) Denk dat MS op korte termijn sowieso weinig aan de UI hoeft te sleutelen, tis meer functionaliteit die uitgebreid moet worden. Imho is de UI praktisch perfect zoals ie nu is :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

Hmm kan iemand mij vertellen of het normaal is dat ik 5 foto albums heb.. volgens mij al sinds het begin..

Camera Album
Opgeslagen Foto's

en dan dezelfde "soort' albums

Camera Album van Skydrive
Opgeslagen Foto's van Skydrive
Mobile Uploads van Skydrive

Camera Album lijken iig gedeeltelijk hetzelfde.. niet helemaal goed gescyned tho..
en same goes for opgeslagen Foto's..

Vind het een beetje raar dat ik zoveel albums heb.. die skydrive albums missing ook een cover-art.. (plaatje als voorbeeld van album) 8)7

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Grvy schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:59:
Hmm kan iemand mij vertellen of het normaal is dat ik 5 foto albums heb.. volgens mij al sinds het begin..

Camera Album
Opgeslagen Foto's

en dan dezelfde "soort' albums

Camera Album van Skydrive
Opgeslagen Foto's van Skydrive
Mobile Uploads van Skydrive

Camera Album lijken iig gedeeltelijk hetzelfde.. niet helemaal goed gescyned tho..
en same goes for opgeslagen Foto's..

Vind het een beetje raar dat ik zoveel albums heb.. die skydrive albums missing ook een cover-art.. (plaatje als voorbeeld van album) 8)7
Dat is normaal, dat heb ik ook namelijk. Als ik het goed begrepen heb is het :

Camera Album van Skydrive (als je insteld dat een gemaakte foto opgeslagen moet worden op skydrive)
Opgeslagen Foto's van Skydrive ( al reeks opgeslagen foto's op skydrive)
Mobile Uploads van Skydrive (uploaden van foto's naar skydrive)

GDR3 Update is hij nu aan het binnen halen, ben echt benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
zonoskar schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:28:

@Baats, bij mij werkt die hele peek functie van Glance niet. Ik kan zwaaien wat ik wil, dat ding gaat niet aan. Werkt dat bij jou wel?
Werkt hier wel ja. Niet vergeten instellen via de settings natuulijk!

Ik ben nu al voorbij de tandwieltjes, nu staat hij wel al 10 min op 'Nokia' :p

[ Voor 10% gewijzigd door Baats op 14-10-2013 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-09 10:09
zonoskar schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 18:28:

Bij mij werkte de peak functie van Glimp pas goed toen mijn proximity sensor goed schoon en stofvrij was. (Lumia 920) Misschien zit er bij jou wat stof voor?

Kan iemand mij vertellen of het op de Lumia 920 mogelijk wordt om drie rijen tiles naast elkaar te krijgen zoals hier:
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1381752347.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

vali schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:02:
[...]

Dat is normaal, dat heb ik ook namelijk. Als ik het goed begrepen heb is het :

Camera Album van Skydrive (als je insteld dat een gemaakte foto opgeslagen moet worden op skydrive)
Opgeslagen Foto's van Skydrive ( al reeks opgeslagen foto's op skydrive)
Mobile Uploads van Skydrive (uploaden van foto's naar skydrive)

GDR3 Update is hij nu aan het binnen halen, ben echt benieuwd :D
Maar waarom zijn ze dan niet allemaal hetzelfde?

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
sonna schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:07:
[...]

Bij mij werkte de peak functie van Glimp pas goed toen mijn proximity sensor goed schoon en stofvrij was. (Lumia 920) Misschien zit er bij jou wat stof voor?

Kan iemand mij vertellen of het op de Lumia 920 mogelijk wordt om drie rijen tiles naast elkaar te krijgen zoals hier:
[afbeelding]
Ik denk eigenlijk alleen op telefoons met een scherm met een resolutie van 1080p.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ramon schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:13:
[...]

Ik denk eigenlijk alleen op telefoons met een scherm met een resolutie van 1080p.
Had ergens gelezen dat resoluties van 1280×768 pixels en 1280x720 ze ook zouden krijgen. Maar krijg nu de indruk dat het een fabeltje is of fabrikanten moeten hier hun drivers voor herschrijven. Kan zijn dat we het pas met de officiële release krijgen.

Hoe vinden jullie GDR3 draaien? bij mij draait de installatie nog :+

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 14-10-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
Bij mij staat hij nog altijd op het beginscherm 'Nokia'. Toch al zeker 30min. Is dat normaal?

Edit: Batterij eruit gehaald en opnieuw opgestart, werkt nu!

[ Voor 25% gewijzigd door Baats op 14-10-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Er is hier bij mijn 920 niets veranderd mbt homescreen. Wellicht naar de firmware update van Nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Iemand er al achter gekomen hoe het zit met custom notifications ?? Zie het nergens staan... Had gehoopt dat ik mijn whatsapp deuntje kon veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:38
sonna schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:07:
[...]

[afbeelding]
Joe Belfiore heeft op zijn twitter account gemeld dat de 3 rijen tegels alleen voor 1080p schermen zijn

joebelfiore ‏@joebelfiore
For those asking-- 3rd column in start (and all the other related UI changes throughout OS) are for LARGE SCREEN devices only (w 1080p).

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-09 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

vali schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:54:
Iemand er al achter gekomen hoe het zit met custom notifications ?? Zie het nergens staan... Had gehoopt dat ik mijn whatsapp deuntje kon veranderen...
Whatsapp deuntje moet je natuurlijk in whatsapp veranderen. De rest kan gewoon bij de ringtones instelling. Nu staaook alle mp3's in je bibliotheek er tussen.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
zonoskar schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 20:22:
[...]

Whatsapp deuntje moet je natuurlijk in whatsapp veranderen. De rest kan gewoon bij de ringtones instelling. Nu staaook alle mp3's in je bibliotheek er tussen.
whatsapp maakt gebruik van de standaard notification deuntje dat er al sinds 2010 in zat. Vroeger kon ik dit met wp7 veranderen doordat ik een custom rom draaide, maar had gehoopt dat het nu gelijk kon met gdr3. Blijkbaar moeten developers met hun app veranderen of ik zie wat over het hoofd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
Gezien hier nogal wat Whatsapp gebruikers zijn onder Windows had ik hier een vraag over.

Als ik met mijn Android toestel een Whatsapp videootje ontvang kan ik deze gewoon terugvinden in mijn galerij.( of via een filemanager ).

In mijn Windows toestel kan ik dus nergens die videootjes terugvinden en kan ik deze alleen maar afspelen binnenin het Whatsapp berichtje waarmee hij verstuurd is.
Toegestuurde foto's worden mooi doorgestuurd naar mijn Skydrive, maar niet de video's.
Is dit een foutje mijnerzijds? of ..................

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:09:
Gezien hier nogal wat Whatsapp gebruikers zijn onder Windows had ik hier een vraag over.

Als ik met mijn Android toestel een Whatsapp videootje ontvang kan ik deze gewoon terugvinden in mijn galerij.( of via een filemanager ).

In mijn Windows toestel kan ik dus nergens die videootjes terugvinden en kan ik deze alleen maar afspelen binnenin het Whatsapp berichtje waarmee hij verstuurd is.
Toegestuurde foto's worden mooi doorgestuurd naar mijn Skydrive, maar niet de video's.
Is dit een foutje mijnerzijds? of ..................
Videos moet je als het goed is via wifi uploaden naar skydrive. Via de SDK van Microsoft is het niet mogelijk om videos te versturen (behalve via de ontmoetingsruimte), via de SDK van Nokia is het wel weer mogelijk alleen moet de developer daar wel gebruik van maken. Daarom kan je dus via whatsapp vrij weinig met videos doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
Hoewel GDR3 een ietwat karige update is (voor bestaande toestellen) zitten er wel een paar handigheidjes in, onder andere deze;

Instellingen > Toetsenbord > Geavanceerd > 'Letters weer laten zien na het typen van een emoticon'

Zat er voorheen nog niet in en is toch bijzonder handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-08 02:19
vali schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:15:
[...]

Videos moet je als het goed is via wifi uploaden naar skydrive. Via de SDK van Microsoft is het niet mogelijk om videos te versturen (behalve via de ontmoetingsruimte), via de SDK van Nokia is het wel weer mogelijk alleen moet de developer daar wel gebruik van maken. Daarom kan je dus via whatsapp vrij weinig met videos doen...
Maar waar kan ik de map Whatsapp vinden, want de video word wel binnengehaald op mijn toestel en ergens opgeslagen.
En je hebt verder geen mogelijkheid om deze te verwijderen en je vind ze ook niet terug in de galerij.

[ Voor 3% gewijzigd door Amadeus1966 op 14-10-2013 21:55 ]

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Voor degene die de update al hebben draaien op een Nokia toestel:
Heb je nu ook nog steeds alle Nokia Apps, of vallen die onder de "toestel-specifieke" zaken die niet bij deze RTM inbegrepen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-09 20:36

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

EgMaf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:59:
Heb je nu ook nog steeds alle Nokia Apps, of vallen die onder de "toestel-specifieke" zaken die niet bij deze RTM inbegrepen zitten?
Nokia apps zijn gewoon nog aanwezig, net als alle andere apps. Alleen het OS wordt geupdate, rest blijft behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
gauchov6 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:01:
[...]

Nokia apps zijn gewoon nog aanwezig, net als alle andere apps. Alleen het OS wordt geupdate, rest blijft behouden.
Cool! Dan scroll ik even terug voor de link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Amadeus1966 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:54:
[...]

Maar waar kan ik de map Whatsapp vinden, want de video word wel binnengehaald op mijn toestel en ergens opgeslagen.
En je hebt verder geen mogelijkheid om deze te verwijderen en je vind ze ook niet terug in de galerij.
Ik heb persoonlijk geen idee, verstuur nooit videos via whatsapp.
Beanie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:28:
Hoewel GDR3 een ietwat karige update is (voor bestaande toestellen) zitten er wel een paar handigheidjes in, onder andere deze;

Instellingen > Toetsenbord > Geavanceerd > 'Letters weer laten zien na het typen van een emoticon'

Bedankt! Dit moet je maar net weten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
EgMaf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 22:02:
[...] Cool! Dan scroll ik even terug voor de link :)
Zodat je het in het vervolg weet. Nokia apps en andere Nokia specifieke zaken zitten in de firmware en maken geen deel uit van het OS. De updates van Microsoft hebben niets met de firmware te maken, behalve dat er eventueel functies uitgeschakeld kunnen zijn omdat bepaalde features niet in de firmware zitten. Die komen dan echter uiteindelijk wel beschikbaar zodra Nokia nieuwe firmware uitbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beanie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-05-2023
EgMaf schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:59:
Ja, alles is nog aanwezig. Het is dan ook 'slechts' een OS update. Alle Nokia gerelateerde software en aanpassingen zitten in de firmware gebakken en die staat los van het OS.

Zodra er een officiele GDR3 update komt krijg je deze ook gewoon, tenminste als daar wijzigingen in zitten, net als de Nokia specifieke update (Bittersweet Shimmer)

Zie dat het al gezegd is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 11:30

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ook geüpdate :)

Nu ook screen rotation lock en custom geluiden voor SMS, en je kunt nu via de BACK button apps sluiten!

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
Dat sluiten kon altijd al, maar ik denk dat je het multi-task scherm bedoelt? :+

Iemand trouwens nog leuke/mooie/handige sms/alert/voice toontjes?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 15-10-2013 00:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Beanie schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:28:

En helaas werkt dit weer niet bij de whatsapp smileys.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
Gisteravond gelijk GDR3 geïnstalleerd. Zoals al gezegd, is er visueel niet echt wat veranderd. Wel heb ik vanochtend gemerkt dat de auto modus in ieder geval werkt, toen de telefoon verbond met mijn carkit (wel van tevoren even instellen natuurlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik wil die auto modus eigenlijk 'misbruiken' voor snachts. Ik wil mn 920 op mn nachtkastje leggen en dat ie dan in de auto modus stand gaat zodat ik geen whatsapps, mails en smsjes binnen krijg. Ik gebruik mn 920 als wekker maar wil niet savonds laat als ik slaap gewekt worden door whatsappjes.
Is dat mogelijk met die auto modus stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

deBennie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:08:
Ik wil die auto modus eigenlijk 'misbruiken' voor snachts. Ik wil mn 920 op mn nachtkastje leggen en dat ie dan in de auto modus stand gaat zodat ik geen whatsapps, mails en smsjes binnen krijg. Ik gebruik mn 920 als wekker maar wil niet savonds laat als ik slaap gewekt worden door whatsappjes.
Is dat mogelijk met die auto modus stand?
De laatste stap is het configureren van een bluetooth device, dus als je binnen een wireless speaker hebt staan zou het kunnen. Echter AFAIK 'dempt' de app alleen SMS en inkomende oproepen...

Kun jij niet beter een oplossing zoeken met NFC , waar je vervolgens vliegtuigstand aan koppelt?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
dreameater schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:17:
[...]

De laatste stap is het configureren van een bluetooth device, dus als je binnen een wireless speaker hebt staan zou het kunnen. Echter AFAIK 'dempt' de app alleen SMS en inkomende oproepen...

Kun jij niet beter een oplossing zoeken met NFC , waar je vervolgens vliegtuigstand aan koppelt?
Ja, alleen kan ik met de vliegtuigstand ook geen binnenkomende telefoontjes ontvangen. Die wil ik juist weer wel blijven ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Dit werkt dus enkel als je windows 8 draait? Ik kan op windows 7 de SDK niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hmm.. GDR2 verplicht om de preview te installeren... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreameater schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:17:
[...]
Echter AFAIK 'dempt' de app alleen SMS en inkomende oproepen...
Volgens de omschrijving dempt auto-modus alle notificaties m.u.v. SMS en inkomende oproepen.
En die kun je ook nog dempen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Volgens de omschrijving dempt auto-modus alle notificaties m.u.v. SMS en inkomende oproepen.
En die kun je ook nog dempen als je wil.
Dus dan zou ik klaar zijn met een bluetooth device, zodat ik daarmee de inkomende whatsapps kan dempen, en de telefoon + sms gewoon door kan laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

FMS schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:34:
[...]

Dit werkt dus enkel als je windows 8 draait? Ik kan op windows 7 de SDK niet installeren.
Gewoon even de app installeren van de link die hier eerder gepost is ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deBennie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:49:
[...]
Dus dan zou ik klaar zijn met een bluetooth device, zodat ik daarmee de inkomende whatsapps kan dempen, en de telefoon + sms gewoon door kan laten?

Zoals ik het lees is het inderdaad zoals je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Phyxion schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:52:
[...]

Gewoon even de app installeren van de link die hier eerder gepost is ;)
Ik denk dat ik het even niet snap maar de app is op het toestel geinstalleerd. Om er iets mee te kunnen doen dien ik in te loggen met een devaccount. (ik heb een App Studio account aangemaakt. Die wordt niet door de app geaccepteerd.)

[ Voor 11% gewijzigd door FMS op 15-10-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:14
FMS schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 09:56:
[...]

Ik denk dat ik het even niet snap maar de app is op het toestel geinstalleerd. Om er iets mee te kunnen doen dien ik in te loggen met een devaccount. (ik heb een App Studio account aangemaakt. Die wordt niet door de app geaccepteerd.)
Is het dan niet genoeg om je hier even (gratis) te registreren?
http://apps.windowsstore.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Niet online

FMS

Heb ik gedaan :) Nevermind. Ik zat in de verkeerde app. :$ Dev Center ipv Dev Preview.

[ Voor 72% gewijzigd door FMS op 15-10-2013 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Je dient je telefoon nog even te unlocken... Hier vind je de tools...

Kort stappenplan:
.
[quote=http://rowdy.nl/2013/10/windows-phone-8-gdr3-hebben/]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 18:56
Amadeus1966 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 21:54:
[...]

Helaas. Alle video's en voice memo's die via Whatsapp verstuurd worden kun je niet benaderen. Suf maar waar.
MS heeft dit dichtgegooid. Waarom begrijp ik nog steeds niet. Je kan vanuit whatsapp ook geen opgenomen video;s versturen. Dit moet in Whatsapp zelf gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 21-09 09:03
Ook ik ben nog steeds windows phone aan het overwegen. Apple werkt perfect (maar is ook duur), Android begin ik mezelf steeds meer aan te ergeren dus dan is Windows Phone een mooi alternatief.

Ik heb zojuist even op google gezocht Windowsphone.com, etc

Echter kan ik het zo snel niet vinden.

Stel mijn vriendin en ik kopen beide een WP8 toestel. Moet ik bepaalde apps dan één keer kopen of twee keer? Bij bijvoorbeeld IOS kun je met een app op verschillende devices installeren.

Daarnaast ben ik ook benieuwd of het mogelijk is één pc (mac mini) te syncen met bijvoorbeeld twee skydrive accounts? Dus mijn vriendin en ik hebben beide een eigen account. We maken ieder een foto, syncen deze met skydrive en als we thuiskomen staan beide foto's in een centrale map op de mac mini?

Mochten deze vragen wel simpel te vinden zijn dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Maar ik moet nog wel even wennen aan de opzet van bijvoorbeeld http://answers.microsoft.com/nl-nl/ en http://www.windowsphone.com/nl-NL

[ Voor 0% gewijzigd door KraveN op 15-10-2013 11:44 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 18:56
Kraven.
Hebben jij en je vriendin allebei een iPhone?
Apps kun je toch alleen delen onder hetzelfde itunes account. Dan deel je toch ook meteen alle mails en cloud zaken (skydrive, apple cloud [weet niet hoe dat heet]).

Wat jij wilt kan volgens mij op geen een platform. Apps delen onder meerdere accounts. Ieder eigen account, of allebei hetzelfde account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 16-09 16:40
Heb wel eens met dezelfde vraag rondgelopen. Vriendin heeft nu en Lumia 800, en als ze over stapt naar Windows phone 8 tzt, dan zou het tof zijn als zij dezelfde betaalde apps kan gebruiken, zonder ze opnieuw te moeten kopen uiteraard.

Apple staat het toe om op verschillende apparaten hetzelfde Apple ID te gebruiken. Handig als je meerdere Ipads of Iphones hebt. Een account van papa, die koopt spelletjes en deze zijn vervolgens op elke idevice in gebruik bij de kinderen bruikbaar, i.p.v. dat je voor elk idevice dezelfde aanschaf nogmaaals moet doen..
De vraag is of dit bij Windows Phone ook kan, mag en OK werkt. Verder kan je zaken als mail en zo gewoon apart instellen, alleen de rechten op apps zouden dan hetzelfde zijn.. Zie technisch geen reden waarom dit niet zou werken. tevens kan je bij in gebruikname van de telefoon een aparte Live ID aanmaken/opgeven, dus qua spelletjes e.d. zou dit volgens mij ook moeten werken.

Ik heb het iig nog niet kunnen proberen, maar er is vast iemand anders op hetzelfde idee gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Wat je zou kunnen doen is een nieuw 'gezamelijk' microsoft ID aanmaken.. Vervolgens bepaal je zelf wat je wel en niet ingeschakelt wilt hebben. Kan me voorstellen dat een gezamelijke E-mail/agenda ook best handig kan zijn ( of niet :P)

Qua skydrive heb je dan iig wel elkaars foto's !
Ik ben er geen fan van , maar volgens mij zou het kunnen.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Laatst online: 21-09 09:03
Russel88 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:48:
Kraven.
Hebben jij en je vriendin allebei een iPhone?
Apps kun je toch alleen delen onder hetzelfde itunes account. Dan deel je toch ook meteen alle mails en cloud zaken (skydrive, apple cloud [weet niet hoe dat heet]).

Wat jij wilt kan volgens mij op geen een platform. Apps delen onder meerdere accounts. Ieder eigen account, of allebei hetzelfde account.
Mijn vriendin heeft mijn oude iphone en ik heb een android toestel. Mijn vriendin gebruikt dan weliswaar op dit moment geen icloud, maar je kan bij de appstore gewoon inloggen met je eigen account en dan kun je de app installeren/kopen. Als ik vervolgens op de ipad van mijn vader inlog kan ik de apps die ik heb gekocht gewoon installeren. Dus eigenlijk geef je op app niveau (app store) aan welk account je gebruikt.

xxneoxxx zijn uitleg is misschien duidelijker :)

Hopelijk heeft er hier iemand ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
De feature set van GDR3 is bekend, Zie voor meer informatie deze site:

Heeft Microsoft ons voldoende features gegeven? Is het lange wachten beloond? Voor mij is de belangrijkste nieuwe feature Rotation Lock.

Ik kan niet ontkennen dat ik enigszins teleurgesteld ben met deze trage ontwikkelingstrategie van Microsoft. WP8 Krijgt nu features toegevoegd die al lang beschikbaar zijn op andere platformen. Echte innovaties blijven uit. Daarnaast releasen de concurrenten steeds vaker verbeteringen, metname Android is de laatste maanden op de juiste weg. Soepel OS waarbij functionaliteit steeds makkelijker bereikbaar is voor de niet-wetenden.

Ik weet dat hier WP8 fananten rondlopen die elk woord wat ik type onder de loep leggen, maar waar het draait is dat ik als WP8 gebruiker een beetje de moed in de schoenen zie zakken. Wanneer kunnen we nou echt mooie nieuiwe ontiwkkelingen verwachten? Het OS is niet meer nieuw, het moet nu periodieker worden gemoderniseerd en aangevuld met handigheden en 'vanzelfsprekendheden' .

Wat vinden jullie? Graag een eerlijk mening en het fanboy principe achterwege laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Sheik schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 13:55:
De feature set van GDR3 is bekend, Zie voor meer informatie deze site:

Heeft Microsoft ons voldoende features gegeven? Is het lange wachten beloond? Voor mij is de belangrijkste nieuwe feature Rotation Lock.

Ik kan niet ontkennen dat ik enigszins teleurgesteld ben met deze trage ontwikkelingstrategie van Microsoft. WP8 Krijgt nu features toegevoegd die al lang beschikbaar zijn op andere platformen. Echte innovaties blijven uit. Daarnaast releasen de concurrenten steeds vaker verbeteringen, metname Android is de laatste maanden op de juiste weg. Soepel OS waarbij functionaliteit steeds makkelijker bereikbaar is voor de niet-wetenden.

Ik weet dat hier WP8 fananten rondlopen die elk woord wat ik type onder de loep leggen, maar waar het draait is dat ik als WP8 gebruiker een beetje de moed in de schoenen zie zakken. Wanneer kunnen we nou echt mooie nieuiwe ontiwkkelingen verwachten? Het OS is niet meer nieuw, het moet nu periodieker worden gemoderniseerd en aangevuld met handigheden en 'vanzelfsprekendheden' .

Wat vinden jullie? Graag een eerlijk mening en het fanboy principe achterwege laten.
Wat verwacht je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ben het eens met het feit dat de doorlooptijd van ontwikkelingen sneller moet. Het duurt te lang voordat ze sommige functionaliteiten implementeren. Het is natuurlijk discutabel of WP8 profieert van een quad core, maar blijkbaar is het wel een reden dat veel review sites een minnetje geven. Hetzelfde met ondersteuning voor 1080p schermen die er voor GDR3 niet (optimaal) is. Dus ja, zulke dingen moeten zeker sneller al is het alleen maar om te zorgen dat de reviews positiever zijn en het OS in een beter daglicht komt.

Persoonlijk mis ik niet veel aan het OS behalve een snel instellingen menu oid. Het zou mooi zijn als je met een bepaalde flick wat opties kunt aanpassen zoals de rotation lock. Als ik nu in bed lig en even het scherm wil locken moet ik eerst een aantal menu's door en dat vind ik omslachtig, dit doet mijn Samsung tablet (Android) dan weer beter.

Dus in het kort; persoonlijk ben ik wel tevreden met het OS en het aanbod. Maar als MS het OS populairder wil laten worden (en ik neem aan dat ze dat willen) dan moet er zeker wel wat veranderen (lees: sneller ontwikkelen en beter anticiperen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Stukje tekst van Tweakers op de Frontpage

Het is jammer dat Microsoft geen grotere stappen zet in de ontwikkeling van Windows Phone. Apple heeft met iOS 7 een grote update uitgebracht voor zijn besturingssysteem, terwijl Google met Android 4.4 op het punt staat grote wijzigingen aan te brengen. Die mate van verandering is niet zichtbaar in Update 3.

Ik verwacht meer handigheid, sneller zaken kunnen instellen, VPN. Ach de lijst is best lang en ben dan echt niet op zoek naar een Android kloon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 20:31
Gelijk heeft Sheik zeker hoor. Persoonlijk begin ik ook teleurgesteld te raken in de trage ontwikkelingen rond dit platform.

Allereerst heeft Microsoft na veel onduidelijkheid veel mensen laten vallen bij de overgang van WP7 naar WP8. Hierbij werd gezegd dat 7.8 toch echt nog updates zou krijgen wat betreft apps e.d., maar ondertussen liet men dit OS doodbloeden.

Wat betreft de ontwikkeling van 8 laten ze niet veel van zich horen. Af en toe lekt een gerucht welke vervolgens of nog lange tijd duurt of niet klopt. In deze lange periode kun je naar mijn mening toch meer ontwikkelen dan het handje features wat bij GDR3 geleverd is.

Belangrijke features laten ze links liggen, of ze komen met betreffende features (rotation lock) en implementeren deze op zo'n manier dat het nog niet echt veel toegevoegde waarde heeft.

Ik hoop dat ik het fout heb, maar ik zie dit OS niet groot worden. Niet als ze op deze manier voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Tja, Apple had voor iOS 7 al een tijd geen grote stappen gezet en Android 4.0 is ook al weer 3 jaar oud.

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Sheik schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:07:
Stukje tekst van Tweakers op de Frontpage

Het is jammer dat Microsoft geen grotere stappen zet in de ontwikkeling van Windows Phone. Apple heeft met iOS 7 een grote update uitgebracht voor zijn besturingssysteem, terwijl Google met Android 4.4 op het punt staat grote wijzigingen aan te brengen. Die mate van verandering is niet zichtbaar in Update 3.

Ik verwacht meer handigheid, sneller zaken kunnen instellen, VPN. Ach de lijst is best lang en ben dan echt niet op zoek naar een Android kloon.
Maar dat 'sneller zaken kunnen instellen', als ik dan naar het door jou aangehaalde IOS kijk, nu pas in IOS7 kun je via een swipe naar boven zaken als wifi, bluetooth, slaapstand etc instellen. Vòòr IOS7 zaten die zaken ook -net als WP nu- allemaal achter 2-3 'clicks'.
Kijk ik naar WP8, dan kan ik de ingang naar het wifi aan/uit zetten via een live tile via 1 'click' benaderen.

Ik bedoel, hoezo is WP dan minder handig dan bv IOS? Of langzamer?
Alsof het IOS zo rooskleurig en handig is. Ik heb jaaaaaren een iPhone gehad, en zie dat OS nou echt niet als zoveel beter (qua instelmogelijkheden etc) dan WP bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
deBennie schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:19:
[...]

Maar dat 'sneller zaken kunnen instellen', als ik dan naar het door jou aangehaalde IOS kijk, nu pas in IOS7 kun je via een swipe naar boven zaken als wifi, bluetooth, slaapstand etc instellen. Voor IOS7 zaten die zaken ook -net als WP nu- allemaal achter 2-3 'clicks'.
Kijk ik naar WP8, dan kan ik de ingang naar het wifi aan/uit zetten via een live tile via 1 'click' benaderen.

Ik bedoel, hoezo is WP dan minder handig dan bv IOS? Of langzamer?
Alsof het IOS zo rooskleurig en handig is. Ik heb jaaaaaren een iPhone gehad, en zie dat OS nou echt niet als zoveel beter (qua instelmogelijkheden etc) dan WP bv.
Als Microsoft slim is zijn ze die stappen voor. Waarom niet een 'toggle-tile' waarmee je het met 1 click aan of uit kunt zetten?
Ze lopen er een beetje achteraan. Pas als andere platformen features implementeren doet Microsoft dit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
iOS heeft de stap naar snel navigeren wel gezet, iets wat WP8 nog niet doet. Android is na elke update vloeiender, productiever en intuitiever. Kijk eens naar het optie menu van WP8, een lange brij aan instellingen. Om snel je Rotation Lock aan te passen ben je wel even bezig bij WP8, dit in tegenstelling tot iOS7 en Android. Het gaat erom dat het OS de gebruiker moet faciliteren en naast de karige features wordt WP steeds minder snel en handig.
Het OS kent ook een aantal vervelende bugs, denk aan het bricken van de HTC 8X. Hiermee wil ik aangeven dat ook daar nog de nodige verbeteringen moeten worden doorgevoerd. Het is anno 2013 te weinig innovatief en voldoet steeds minder aan de verwachtingen van nieuwe gebruikers.
Ik wil dolgraag dat het OS slaagt, maar kom op mensen, is dit wat een miljoenenbedrijf in petto heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
JvdHoudt schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:21:
[...]

Als Microsoft slim is zijn ze die stappen voor. Waarom niet een 'toggle-tile' waarmee je het met 1 click aan of uit kunt zetten?
Ze lopen er een beetje achteraan. Pas als andere platformen features implementeren doet Microsoft dit ook.
IOS loopt echt niet voorop hoor. Het notification center in IOS? Kwam er pas in IOS5. Om een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
Zeg ik dat dan? Ik zeg dat Microsoft de stappen voor moet zijn, maar ze kijken alleen naar andere platformen en gaan er pas wat mee doen als de concurrenten het al lang en breed hebben geïmplementeerd.
Je moet innoveren op je eigen platform, niet kijken wat de anderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Sheik schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 14:24:
iOS heeft de stap naar snel navigeren wel gezet, iets wat WP8 nog niet doet. Android is na elke update vloeiender, productiever en intuitiever. Kijk eens naar het optie menu van WP8, een lange brij aan instellingen. Om snel je Rotation Lock aan te passen ben je wel even bezig bij WP8, dit in tegenstelling tot iOS7 en Android. Het gaat erom dat het OS de gebruiker moet faciliteren en naast de karige features wordt WP steeds minder snel en handig.
Het OS kent ook een aantal vervelende bugs, denk aan het bricken van de HTC 8X. Hiermee wil ik aangeven dat ook daar nog de nodige verbeteringen moeten worden doorgevoerd. Het is anno 2013 te weinig innovatief en voldoet steeds minder aan de verwachtingen van nieuwe gebruikers.
Ik wil dolgraag dat het OS slaagt, maar kom op mensen, is dit wat een miljoenenbedrijf in petto heeft?
en voldoet steeds minder aan de verwachtingen van nieuwe gebruikers.
Ja, ik wil niet lullig doen maar ben het totaal niet met je eens. Dit gedeelte bv, waar baseer je je op, als ik vragen mag?

Het bricken van de HTC 8x heeft -voor zover ik heb begrepen- eerder met HTC te maken van met WP.
Maar aan de andere kant, wat dacht je van [url=http://www.theverge.com/2013/10/11/4826934/iphone-5s-blue-screen-rebootshet blauwe scherm van de nieuwe iPhone 5s[/url]?
Nogmaals, alsof andere OSsen zo rooskleurig zijn.
Pagina: 1 ... 35 ... 46 Laatste