@devian Ik vind het zelf ook steeds irritanter worden. Het gebeurd overigens op alle Microsoft berichten:
WP -> Notificatiecentrum, te weinig apps, niet volwassen, gebrek aan essentiële features (wat dan magere opties lijken te zijn, etc. Ik denk dat het vooral komt omdat men niet begrijpt dat het geen tweak-OS is.
Windows 8 -> startscherm, modern ui, tobo/muis besturing, te weinig apps, niet volwassen, gebrek aan essentiële features, slecht verkopen, rotatie van slecht/goed OS (95, 98, ME, XP, Vista, 7, 8 oid)
Office -> niet gratis, bloated, "help ik kan niet wennen aan tabbladen", gesloten standaarden, "help ik werk op iOS/Android", etc.
Xbox -> PS4 is beter, draaikonten, "ik vond de eerste versie prima" vs "ik vond de eerste versie prut", "wat moet ik met TV", 100 euro duurder, etc.
Overig -> Windows 8 Startscherm, Xbox draaikonten en meer wat eigenlijk altijd wel terug komt.
Ofwel: ik lees de reacties vrijwel nooit meer want het zijn er vrijwel altijd 200+ waarvan 150 offtopic en zwaar overdreven vs 50 die wel (deels) ontopic zijn maar ook vaak een negatieve insteek hebben. Elk positief bericht wordt verbogen tot een negatief bericht en zo kunnen we nog wel effe verder gaan. Daarom kijk ik voor Windows/WP nieuws liever op WP Central en voor gamingnieuws op andere bronnen.
Martinspire - PC, PS5, XSX