Euh, Niels. al die zaken die je noemt zullen best waar zijn hoor. Ook dat 8.1 vertraagt zou zijn. Maar denk je nou werkelijk dat 99%, dus buiten die 1% mensen die wel opletten wat Microsoft doet, van de Android en iOS telefoonbezitters dat nauwlettend in de gaten houden?
Ik weet toevallig dat iOS7 er aan staat te komen. Wat ik er van gezien heb.... ik vind het 3x niks. Dan nog liever Android en daar heb ik ook helemaal niks mee. Dus, of Android nou op versie 4.3 zit .... het zal wel. Wat mij betreft zitten ze op versie 100, ik hoef helemaal niks van Android te weten.
En zo zullen er ook hordes zijn die niet geïnteresseerd zijn in Windows Phone 8 of ze moeten met een wereldprimeur komen die niet op de andere platformen komt.
Het is voor mij heel simpel. Maandag begint de televisieserie 'The Killings'. Dat is Deens/Zweeds. Helemaal geweldig. Ik mijn zwager daar op gewezen en hij zegt: Alles wat ik niet versta daar kijk ik niet naar ook al ondertitelen ze het.
En zo simpel is, wat mij betreft, het hele leven.
Eerder was Mercedes het ultieme automerk, en dat is volgens mij al tijden Audi. En dan kan Mercedes wel beter zijn in alles, mensen kopen een Audi. Doe je niks aan en niks tegen.
Dat video messaging in Skype voor WP8.... komt vanzelf. Die Steve heeft niet voor niks de hele club gereorganiseerd? Dat heeft allemaal tijd nodig. Allemaal margewerk. Details.
---
Geen idee wie het gebruikt maar er staat een update van 'Media Smart' op de rol.
[
Voor 9% gewijzigd door
GerCor op 11-08-2013 23:51
]