Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 09:39
zou fijn zijn als microsoft ook allemaal nieuwe missende features snel integreerd in wp. Het zal wel medio 2014 worden en dan weer achterlopen op de features die dan beschikbaar zijn op ios en android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
badluckboy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:47:
zou fijn zijn als microsoft ook allemaal nieuwe missende features snel integreerd in wp. Het zal wel medio 2014 worden en dan weer achterlopen op de features die dan beschikbaar zijn op ios en android.
We krijgen voor 2014 nog 2 updates. Tevens zal de blue update die begin 2014 komt in 1 keer flink wat functies toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
vali schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:01:
[...]

We krijgen voor 2014 nog 2 updates. Tevens zal de blue update die begin 2014 komt in 1 keer flink wat functies toevoegen.
Hopelijk komen er dan ook eens wat meer functies in Office/OneNote. OneNote mag die functies wel eens gelijk trekken met Windows 8 (OneNote MX). En dat je makkelijker je tekst andere kleuren kan geven enz. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Ola! Ben mij nog aan het oriënteren naar een nieuwe telefoon en vroeg mij 2 dingen af m.b.t. Windows phone 8;
* De tiles op het homescreen die foto's laten zien.. Zijn dit alle foto's op de telefoon, of kan je bijvoorbeeld ook een apart album opgeven waaruit foto's in de tile komen?
* Is het mogelijk om lokale muziek af te spelen? Lees een hoop over streamen van muziek vanuit Skydrive, maar kom niet echt veel tegen over het afspelen van lokaal opgeslagen MP3's bijvoorbeeld. Also; zijn er inmiddels goeie spelers beschikbaar voor muziek? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
xxxneoxxx schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:07:
Ola! Ben mij nog aan het oriënteren naar een nieuwe telefoon en vroeg mij 2 dingen af m.b.t. Windows phone 8;
* De tiles op het homescreen die foto's laten zien.. Zijn dit alle foto's op de telefoon, of kan je bijvoorbeeld ook een apart album opgeven waaruit foto's in de tile komen?
* Is het mogelijk om lokale muziek af te spelen? Lees een hoop over streamen van muziek vanuit Skydrive, maar kom niet echt veel tegen over het afspelen van lokaal opgeslagen MP3's bijvoorbeeld. Also; zijn er inmiddels goeie spelers beschikbaar voor muziek? Thanks!
Eerste kan je doen door foto's tot je favorieten toe te voegen. Hoe bedoel je btw over lokaal afspelen? Er is de mogelijk om mp3 via skydrive af te spelen, zo zijn er genoeg apps in de store die dit mogelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:48
Is er een manier om een update uit de store te negeren? Ik heb nog steeds de update van YouTube staan die ik door de verwijdering van functionaliteit niet wil installeren. Er staat nog steeds een 1 op mijn livetile van de store en die wil ik graag weghebben. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:25

StrongArmLance

Endless flow

sonna schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:37:
Is er een manier om een update uit de store te negeren? Ik heb nog steeds de update van YouTube staan die ik door de verwijdering van functionaliteit niet wil installeren. Er staat nog steeds een 1 op mijn livetile van de store en die wil ik graag weghebben. Iemand?
Alleen jij kan hem negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonna
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:48
Doe eens even lief tegen elkaar.

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 14-06-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
gum gum gum
xxxneoxxx schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:07:
Lokaal als in op de telefoon kan gewoon door bestanden via USB op de telefoon te zetten. Lokaal als in LAN weet ik niet, daarvoor kun je in de Windows Phone Store zoeken.

[ Voor 68% gewijzigd door PaT op 14-06-2013 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
Ik bedoelde inderdaad muziek lokaal opgeslagen. Heb een mooi zakelijk abo, maar geen zin om tegen datalimieten aan te lopen omdat muziek alleen gestreamed kan worden. Gewoon vanaf sd card of lokale storage afspelen is dan handiger. ;)

Heeft iemand ervaring met het afspelen van flacs? Of wordt alleen mp3 ondersteund? Vind wel wat apps, maar die kunnen dus alleen maar FLACs streamen. Geen lokale afspeelmogelijkheden. Jammer. :(

[ Voor 14% gewijzigd door xxxneoxxx op 15-06-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:38
BM schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 16:02:
[...]

Voor bestaande accounts werkte het nog wel geloof ik, maar mensen die na een bepaalde datum de boel ingesteld hebben konden niet meer syncen.

Heb sinds vorige week gmail sync uitstaan, nu praktisch helemaal over naar outlook.com :)
In Windows 8 werkt het niet meer, maar voor Windows Phone 8 blijkbaar nog wel gewoon :) Ik heb gewoon mijn Google account kunnen instellen op een nieuwe Nokia Lumia 920 en alles werkt naar behoren, dus contacten en agenda. Ik heb gevonden dat Google de support tot 31 juli heeft verlengd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-04 18:51
Sorry PaT, ik bedoelde echt alleen antwoord te geven op de vraag van sonna. Poging twee:
sonna schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:37:
Nee, dat is helaas niet mogelijk.
xxxneoxxx schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 10:05:
Ik bedoelde inderdaad muziek lokaal opgeslagen. Heb een mooi zakelijk abo, maar geen zin om tegen datalimieten aan te lopen omdat muziek alleen gestreamed kan worden. Gewoon vanaf sd card of lokale storage afspelen is dan handiger. ;)

Heeft iemand ervaring met het afspelen van flacs? Of wordt alleen mp3 ondersteund? Vind wel wat apps, maar die kunnen dus alleen maar FLACs streamen. Geen lokale afspeelmogelijkheden. Jammer. :(
Nee, FLAC ondersteuning is niet in Windows Phone ingebouwd, en voor apps is het niet mogelijk om de music library aan te spreken. Dus het beste wat mogelijk is, is zoiets als dit, dat je toelaat de FLAC-bestanden in de IsolatedStorage van een app te plaatsen door het bestand van SkyDrive te downloaden.

Hoewel: deze pagina van Microsoft suggereert dat het mogelijk is voor apps om bestanden buiten de IsolatedStorage te lezen (wat met WP7.x iig niet mogelijk was). Dus dan zou er een app gemaakt kunnen worden die FLAC-bestanden van je interne geheugen / SD kaart kan uitlezen, maar ik ben die nog niet tegengekomen. Ik weet dat VLC bezig is met een Windows 8 / RT / Phone 8 versie te maken van hun player; die zal sowieso FLAC ondersteunen.

Maar momenteel is de enige m.i. werkbare oplossing om je muziek naar MP3 om te zetten en dan op je WP8 toestel te zetten.

[ Voor 56% gewijzigd door Fred-Erik op 15-06-2013 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk ik er overheen of is er in WP8 geen Facebook chat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:58:
Het is geïntegreerd met SMS in 'Berichten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Facebook messenger staat onder berichten bij mij (Samsung ativ s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-10 09:08
In de berichtenhub kun je sowieso terecht (even switchen naar facebook dan).

In de nieuwe Facebook Beta zit het aan de rechterkant van de app (swipen of knop bovenin). Bij de oude app is het gewoon het chat-icoontje bovenin.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Net update voor facebook beta ontvangen overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:01:
[...]

Reken maar op 1 deze zomer.
De versie die komt op de nieuwste telefoons (met o.a. quadcore ondersteuning) in november en december zal pas in januari en februari op bestaande telefoons uitrolllen. Dat is elk jaar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:10:
[...]

Reken maar op 1 deze zomer.
De versie die komt op de nieuwste telefoons (met o.a. quadcore ondersteuning) in november en december zal pas in januari en februari op bestaande telefoons uitrolllen. Dat is elk jaar zo.
gisteren kwam er bij @evleaks wat langs over GDR2, half juli geloof ik begint de uitrol.

http://vr-zone.com/articl...rom-next-month/38395.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
:( Nog een paar nieuwe ervaringen: Ik heb af een toe (best vaak) dat ik het scherm twee keer moet unlocken alvorens hij 'm omhoog laat schuiven. Tevens is ie vorige week geheel vastgelopen, waarschijnlijk door toedoen van Whatsapp. Whatsapp verpest ook m'n trilfunctie. Whatsapp whatsapp whatsapp. Blegh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hmm nog niet echt tegen problemen aangelopen met Whatsapp. Ook geen spontane reboots of vastlopers ofzo. En ook dat dubbel unlocken zegt me niks.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:07
Mr.DD schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 17:50:
:( Nog een paar nieuwe ervaringen: Ik heb af een toe (best vaak) dat ik het scherm twee keer moet unlocken alvorens hij 'm omhoog laat schuiven. Tevens is ie vorige week geheel vastgelopen, waarschijnlijk door toedoen van Whatsapp. Whatsapp verpest ook m'n trilfunctie. Whatsapp whatsapp whatsapp. Blegh.
heb hier ook vaker last van. net of het touchscreen nog niet geheel reageerd ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:38

defcon84

Multipass?

(jarig!)
dat "dubbel unlocken" heb ik ook wel eens.. maar vind het niet echt een probleem als het bij die enkele keren blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd, sinds een week ongeveer, dat mijn Store niet meer automatisch met updates komt.
Dit gebeurde voorheen altijd dagelijks bij mij op mijn Lumia 620.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd om het te verhelpen, maar niets werkt voor mij.

Trucje met IE history verwijderen -> Store unpinnen -> rebooten -> de Store weer terugpinnen heeft niets gedaan voor mij.
Ook opties veranderen bij Find My Phone opties heeft niets veranderd.

Weet iemand een manier om dit te verhelpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-10 09:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Even een vraagje, want ik kom er zelf niet helemaal uit.

Ik heb destijds een @live.nl account aangemaakt. Toen heette de agenda van Outlook.com nog Hotmail.
Maar sommige mailtjes komen bij mij corrupt binnen. Ik heb deze account ingesteld bij de keuze: 'Een account toevoegen > Hotmail (dub-m.hotmail.com) maar moet dat niet keuze: 'Een account toevoegen > Outlook'? zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door GerCor op 23-06-2013 17:08 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04
Stravincy schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:00:
Ik heb de laatste tijd, sinds een week ongeveer, dat mijn Store niet meer automatisch met updates komt.
Ik heb al meerdere dingen geprobeerd om het te verhelpen, maar niets werkt voor mij.

Trucje met IE history verwijderen -> Store unpinnen -> rebooten -> de Store weer terugpinnen heeft niets gedaan voor mij.

ik heb ook al bijna 3 weken niets ontvangen, en vanmorgen: 17 updates!!!! Beetje geduld en alles komt goed blijkbaar.

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
kruila schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:57:
[...]

ik heb ook al bijna 3 weken niets ontvangen, en vanmorgen: 17 updates!!!! Beetje geduld en alles komt goed blijkbaar.
Drie weken wachten is best lang.
Vind het eigenlijk wel raar dat je in de Store niet handmatig kan checken of er updates zijn, behalve als je dan één voor één alle apps check, maar dat schiet ook niet op.

[ Voor 9% gewijzigd door Stravincy op 23-06-2013 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik krijg regelmatig updates binnen.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
GerCor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 18:13:
Ik krijg regelmatig updates binnen.
Ik kreeg ook regelmatig updates binnen. Bijna elke dag.
Nu sinds ongeveer een week krijg ik dus niks meer binnen terwijl ik weet dat er zat updates zijn ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

GerCor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 17:07:
Even een vraagje, want ik kom er zelf niet helemaal uit.

Ik heb destijds een @live.nl account aangemaakt. Toen heette de agenda van Outlook.com nog Hotmail.
Maar sommige mailtjes komen bij mij corrupt binnen. Ik heb deze account ingesteld bij de keuze: 'Een account toevoegen > Hotmail (dub-m.hotmail.com) maar moet dat niet keuze: 'Een account toevoegen > Outlook'? zijn?
Nee, hotmail is de goede. Ik heb m'n eigen domein (rowdy.nl) ook aan Outlook.com gekoppeld en die mail krijg ik ook binnen dmv de Hotmail optie.

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Btw voor de mensen die het nog niet gezien hadden, we hebben eindelijk de functie om muziek te checken zoals soundhound. Werkt verdomt goed om eerlijk te zijn, veel van mijn hardcore en hardstyle nummers worden gewoon herkend.

[ Voor 20% gewijzigd door vali op 24-06-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
vali schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:27:
Btw voor de mensen die het nog niet gezien hadden, we hebben eindelijk de functie om muziek te checken zoals soundhound. Werkt verdomt goed om eerlijk te zijn, veel van mijn hardcore en hardstyle nummers worden gewoon herkend.
Bedankt voor de tip, ik zie de optie er overigens nog niet bijstaan op mn Lumia 620, even geduld wellicht. De huidige apps hebben inderdaad soms wat moeite met de typische Nederlandse genres, ik ben wel benieuwd hoe Bing dat doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Rutje! schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:50:
[...]

Bedankt voor de tip, ik zie de optie er overigens nog niet bijstaan op mn Lumia 620, even geduld wellicht. De huidige apps hebben inderdaad soms wat moeite met de typische Nederlandse genres, ik ben wel benieuwd hoe Bing dat doet. :)
locatie op nederlands staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Je telefoon een keer herstarten deed bij mij wonderen. (taal & regio staan allemaal op nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Bij mij doet hij het ook nog niet in ieder geval.

Heeft niemand een idee hoe ik mijn probleem op kan lossen van 11 posts terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:53

BM

Moderator Spielerij
hjs schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:18:
Je telefoon een keer herstarten deed bij mij wonderen. (taal & regio staan allemaal op nl)
Werkt hier nog niet na een restart. Ach, zal op korte termijn wel komen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat hele Bing ding is web-based dus ik denk niet dat je zelf heel veel invloed hebt op wanneer je het krijgt. Wellicht dat het verwijderen van je browser- en zoekgeschiedenis wel helpt.

Toen ik dit aan een maatje vertelde zei hij dat hij dat altijd al heeft... op zijn USA Windows Phone 7.8. Ik vraag me af hoe lang het duurt tot we op 8 ook de Local Scout krijgt, want die is inmiddels ook beschikbaar voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:00:
Ik vraag me af hoe lang het duurt tot we op 8 ook de Local Scout krijgt, want die is inmiddels ook beschikbaar voor Nederland.
Effectief heb je daar al wat van op de telefoon in de local resultaten bij een bing search.
Als je zoekt op restaurant, bar of cafe laat die "local tab" al keurig in Nederland de diverse restaurants, bars of cafe's in de omgeving zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:58:
[...]

Effectief heb je daar al wat van op de telefoon in de local resultaten bij een bing search.
Als je zoekt op restaurant, bar of cafe laat die "local tab" al keurig in Nederland de diverse restaurants, bars of cafe's in de omgeving zien.
In mijn gebied werkt Local Scout totaal niet, kan niks vinden. Eens niet Attractiepark Slagharen waar ik bijna tegen aan woon...

Maar als ik pizzeria zoek op Bing en dan lokale zoekresultaten vind hij wel alles netjes. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon zoeken via maps. Nokia Here Maps.
Onlangs weer verder aangevuld en uitgebreid. Inclusief indoor maps.
http://conversations.noki...ur-way-indoors-with-here/
Net even geprobeerd met Woonmall Alexandrium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
De ING app is uit

en dat wordt in Windows Phone Store en applicaties besproken

[ Voor 116% gewijzigd door PaT op 26-06-2013 10:03 ]

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hier een livestream van de keynote op Build 2013: http://channel9.msdn.com/

Geen idee of er nog iets gemeld gaat worden over Windows Phone, maar altijd wel interessant. Zal waarschijnlijk vooral gaan over Windows 8.1 maar je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net ergens dat de GDR2 update ook notificatie licht zal meebrengen :) de Win Key zal oplichten

YouTube: Nokia Lumia 925 notification LED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:05:
Ik las net ergens dat de GDR2 update ook notificatie licht zal meebrengen :) de Win Key zal oplichten

oeww dat ziet er errggg vet uit !!! Beste oplossing in mijn ogen, krijg je ook niet zo'n irritant lampje meegeleverd door de fabrikant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was dat enkel als indicatie dat het toestel aan het opladen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:35:
Volgens mij was dat enkel als indicatie dat het toestel aan het opladen is..
Yep, verwacht er (vooralsnog) geen notificatie van gemiste oproepen of iets dergelijks van.
Misschien is het iets dat verder uitgewerkt is in GDR-3?

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

(jarig!)
Hopelijk kan je dat afzetten, anders heb je snachts weer een stroboscoop in je slaapkamer :-/
ik weet zelf wel als ik de kabel erin steek dat ie oplaadt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
PaT schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:54:
[...]

Yep, verwacht er (vooralsnog) geen notificatie van gemiste oproepen of iets dergelijks van.
Misschien is het iets dat verder uitgewerkt is in GDR-3?
Het zou me niet verbazen als ze dat verder uitwerken. Nou vraag ik me wel af of dit in GDR-2 zit (want het is een L925 tenslotte), maar het zou imo wel een mooi alternatief zijn voor een extra lampje.

Ik hoop trouwens dat het automatisch updaten van applicaties wat in Windows 8.1 komt te zitten, ook naar WP8 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Stravincy schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:00:

Anybody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nou dit is toch helemaal goed nieuws of niet:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2013/07/kantar-july-data.png?itok=6cIsyAcG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Helaas.
Had er ook een tijd last van. Opeens deed ie het weer en mocht ik een hele lading updates installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:32

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ja, heb ik ook wel eens. Volgens mij komt het doordat ik mijn telefoon 's nachts altijd op flightmode zet. Als ik 's morgens flightmode uitzet en even de store opstart, dan heb ik 's middags meestal wel updates. Tenzij er geen updates zijn dan.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinier.sr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 11:24
Ik heb hier ook een tijd lang last van gehad. Ik heb zelf alle apps op een gegeven moment handmatig geupdate (opzoeken in de store en dan updaten, en ja dat is veel werk XD). Na 1 a 2 dagen kreeg ik weer updates... Geen idee of dit de oplossing was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Ik heb hier ook last van gehad, denk ik. Ik had na lange tijd geen updates gehad te hebben ineens 9 updates klaar staan. Ik vermoed dat dit een probleem binnen het OS is.

Gisteren kwam ik overigens op de Reddit pagina van Windows Phone dit artikel tegen.

Het eerste puntje dat ze daar aankaarten wist ik niet eens! Ik heb tot gisteren altijd Shazam gebruikt om muziek te herkennen, terwijl deze functie gewoon binnen Windows Phone zit. Ik heb hem uitgeprobeerd bij een semi-bekend nummer uit de jaren '90 en hij werkte goed!

Wellicht dat andere mensen deze optie van Windows Phone nog niet kenden of een andere optie die in het artikel besproken wordt. Vandaar dat ik deze nu hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Farmir schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:08:
[...]

Gisteren kwam ik overigens op de Reddit pagina van Windows Phone dit artikel tegen.

Het eerste puntje dat ze daar aankaarten wist ik niet eens! Ik heb tot gisteren altijd Shazam gebruikt om muziek te herkennen, terwijl deze functie gewoon binnen Windows Phone zit. Ik heb hem uitgeprobeerd bij een semi-bekend nummer uit de jaren '90 en hij werkte goed!
Die wist ik ook niet, gelijk even uitgeprobeerd en het werkt prima. De rest wist ik wel of gebruik ik niet.
Maar meer van dit soort tips zijn altijd welkom. 8)

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 02-07-2013 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-10 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Enige tip die ik nog niet wist was:
Want to insert a number? Press and hold the “&123” key and then, while holding it, you’ll see options for numbers or symbols to insert. Just drag your finger to the number or symbol you want to insert, and it will be entered—and you’ll return to the letter keyboard, no toggling required.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Bedankt voor de info en tips. Ik doe nu regelmatig wat handmatige updates totdat ie weer ooit automatisch updates gaat doen.
Ik heb mijn Lumia 620 snachts altijd uitstaan.
Heb hem wel al een paar keer snachts aan laten staan om te zien of ik dan wel opeens updates binnen krijg, maar dat hielp ook niet.
Afwachten maar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ze hebben het eindelijk voor elkaar gekregen, voor het eerst is de bootloader van een wp8 toestel gekraakt. Petje af voor de developers die custom roms mogelijk maken voor de huawei w1.

Als de roms stabiel zijn ga ik toch maar eens hobbyen met mijn huawei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
vali schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:26:
[...]

oeww dat ziet er errggg vet uit !!! Beste oplossing in mijn ogen, krijg je ook niet zo'n irritant lampje meegeleverd door de fabrikant.
Ik denk dat bij de Lumia 920 of lager gewoon alle 3 iconen zullen oplichten en niet alleen het windows logo. Ik denk dat er geen aparte stroomregeling is voor de 3 knoppen bij deze toestellen. Maar ik speculeer ook maar..
Stravincy schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 22:21:
Bedankt voor de info en tips. Ik doe nu regelmatig wat handmatige updates totdat ie weer ooit automatisch updates gaat doen.
Ik heb mijn Lumia 620 snachts altijd uitstaan.
Heb hem wel al een paar keer snachts aan laten staan om te zien of ik dan wel opeens updates binnen krijg, maar dat hielp ook niet.
Afwachten maar. :)
Ik krijg sinds enkele dagen eindelijk steeds meldingen voor updates in de live tile. Hebben meer mensen dit gemerkt? Misschien is het nu eindelijk opgelost?

[ Voor 25% gewijzigd door enomiss op 03-07-2013 03:09 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ik kom een curieus probleem tegen met mail.
Op mijn L920 staat in de inbox van een hotmail-adres een mailtje dat ik wil verwijderen.
Dit heb ik tot nog toe zo'n 20 keer geprobeerd in de afgelopen dagen.
Bij elke synchronisatie verschijnt dat mailtje dan weer in de inbox op mijn Lumia.
(Standaard mailappje van WP8)
In Outlook.com (website) staat in de inbox dat mailtje niet meer. Ook niet in de trashcan.

Geprobeerd op mijn Lumia het mailtje te verplaatsen naar een andere map, om het van daar uit te verwijderen.
Echter bij volgende sync staat het toch weer in de inbox.

Iemand enige suggestie wat ik nog kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Account opnieuw toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
uhhh... kan dat zo maar? is wél mijn hoofdaccount...... ik ga het gewoon proberen hahah.. thnks

Mmmm...
eerst nog een andere suggestie gedaan.
Vanuit inbox naar trash verplaatst... en vanuit trash... handmatig verwijderd...
Lijkt nu opgelost ;)
Toch bedankt :)

[ Voor 47% gewijzigd door peerke63 op 03-07-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Square
  • Laatst online: 27-09 14:12
peerke63nl schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:06:
Ik kom een curieus probleem tegen met mail.
Op mijn L920 staat in de inbox van een hotmail-adres een mailtje dat ik wil verwijderen.
Dit heb ik tot nog toe zo'n 20 keer geprobeerd in de afgelopen dagen.
Bij elke synchronisatie verschijnt dat mailtje dan weer in de inbox op mijn Lumia.
(Standaard mailappje van WP8)
In Outlook.com (website) staat in de inbox dat mailtje niet meer. Ook niet in de trashcan.

Geprobeerd op mijn Lumia het mailtje te verplaatsen naar een andere map, om het van daar uit te verwijderen.
Echter bij volgende sync staat het toch weer in de inbox.

Iemand enige suggestie wat ik nog kan doen?
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Lumia 820. En het probleem doet zich alleen voor bij mijn hoofdaccount. Met de andere twee accounts ervaar ik geen sync problemen.
Ik los het vaak op door het aanpassen van de periode waarvan mail moet opgehaald worden. Standaard heb ik het op een maand staan, maar ik zet het op 3 dagen, sync, mailtje(s) gaat(/gaan) weg, zet het weer terug op een maand. Maar dit werkt vaak maar tijdelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Farmir schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:08:
[...]

Wellicht dat andere mensen deze optie van Windows Phone nog niet kenden of een andere optie die in het artikel besproken wordt. Vandaar dat ik deze nu hier post.
Ik kende 'm wel, van vroegah. Dat de meeste mensen 'm niet kennen is ook omdat ie pas sinds een week oid beschikbaar is in Nederland.. (ook hier al eerder in een van de topics gementioned overigens) Mits je je telefoon op regio NL had staan zul je dat icoontje nooit gezien hebben.. :)

Wel goed om even te sharen aangezien velen die functie niet kennen. En het is een stuk sneller/handiger te starten dan Shazam..

Wat ik overigens ook tegen kwam was de functies van de knop op de headset. Ik was er zelf al op dat je daarmee de muziek kon pauzeren en weer kon starten, (1x drukken) maar je kunt er ook mee naar een volgend/vorig nummer skippen.. (respectievelijk 2 en 3x drukken) Meer info hier..

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rowdy.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 09:47:
[...]

Wel goed om even te sharen aangezien velen die functie niet kennen. En het is een stuk sneller/handiger te starten dan Shazam..
De laatste versie van Shazam heeft een Nu Taggen tile. Een keer op je start scherm zetten en op klikken en hij begint meteen te luisteren. Werkt prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
A-Square schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 17:52:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Lumia 820. En het probleem doet zich alleen voor bij mijn hoofdaccount. Met de andere twee accounts ervaar ik geen sync problemen.
Ik los het vaak op door het aanpassen van de periode waarvan mail moet opgehaald worden. Standaard heb ik het op een maand staan, maar ik zet het op 3 dagen, sync, mailtje(s) gaat(/gaan) weg, zet het weer terug op een maand. Maar dit werkt vaak maar tijdelijk.
Ik heb ook sinds kort deze sync problemen.
Bedankt voor dit trucje!
enomiss schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 03:09:
Ik krijg sinds enkele dagen eindelijk steeds meldingen voor updates in de live tile. Hebben meer mensen dit gemerkt? Misschien is het nu eindelijk opgelost?
Helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een VPN-verbinding op te zetten? Mijn werkgever eist dit om in te kunnen loggen op onze emailserver?

Edit: zo als ik het lezen kan is dit niet mogelijk en wordt het ook niet verwacht bij de komende twee updates.

Ik zie dat het wel mogelijk is om een SSL-verbinding te maken. Is dit even veilig? Wat is het voordeel van een VPN-verbinding via mijn Windows Mobile? Het gaat mij puur om de email.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-10 14:20
Laptop: Windows 8 - Check!
Tablet: Windows 8 RT - Check!

Nu loop ik nog met een Android phone rond, maar dat heb ik wel gezien. Ik ben sterk een WP8 phone aan het overwegen. Alleen vraag ik me af hoe dat nou samen werkt. Ik weet dat tussen mijn W8 devices Wifi netwerken bijvoorbeeld van elkaar over genomen worden en als ik met het ene device verbinding heb gemaakt, de andere die dan automatisch oppikt.

Hoe zit dat met WP8 en Windows 8? Staat dat compleet los van elkaar of kan ik gekochte Windows 8 apps ook op een WP8 phone gebruiken? Zijn er verder nog dingen gesynchroniseerd met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Bas. schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:14:
Laptop: Windows 8 - Check!
Tablet: Windows 8 RT - Check!

Nu loop ik nog met een Android phone rond, maar dat heb ik wel gezien. Ik ben sterk een WP8 phone aan het overwegen. Alleen vraag ik me af hoe dat nou samen werkt. Ik weet dat tussen mijn W8 devices Wifi netwerken bijvoorbeeld van elkaar over genomen worden en als ik met het ene device verbinding heb gemaakt, de andere die dan automatisch oppikt.

Hoe zit dat met WP8 en Windows 8? Staat dat compleet los van elkaar of kan ik gekochte Windows 8 apps ook op een WP8 phone gebruiken? Zijn er verder nog dingen gesynchroniseerd met elkaar?
Staat los van elkaar, qua Wifi etc. (wel een mooi idee overigens)

Wat wel gesynchroniseerd wordt zijn je contactpersonen, messages, (FB/MSN etc, maar helaas niet altijd), zaken via SkyDrive etc, maar dan houdt het aardig op. Wil je foto's ed laten syncen moet je helaas ook nog een app installeren (komt ie automatisch mee zodra je de telefoon de eerste keer aansluit op je PC.

Hopelijk dat sommige dingen nog meer geïntegreerd worden in de komende versies, misschien dat de komende WP update nog wat leuke goodies heeft.

Maar goed, dan nog is het een goede keus. Mocht het mogelijk zijn; ga voor een Nokia device; die steken qua softwareondersteuning en commitment naar het WP platform boven alle andere fabrikanten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Over de samenwerking W8 laptop, WP8 en WinRT tablet: Ik ben er heel tevreden mee. Ik gebruik het zelfs in combinatie met de smartglass app op mn telefoon en tablet om zo de muzien van Xbox Music te streamen naar mn xbox. Dat werkt prima overigens. De overige dingen die je noemt, dus w8 apps die gekocht zijn, installeren op je wp8 telefoon werkt (nog) niet. Al denk ik wel dat het bij een volgende update meer geintegreerd zal zijn.

Ik ben iig erg tevreden met het complete plaatje W8 laptop + WP8 Lumia 920 + Surface RT + Xbox360 met Xbox Music en Skydrive, Office Web apps en een Office 365 account voor mail agenda en contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Rowdy.nl schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:57:
[...]
.... Wil je foto's ed laten syncen moet je helaas ook nog een app installeren (komt ie automatisch mee zodra je de telefoon de eerste keer aansluit op je PC.
...
Hoezo? Bij mij worden alle foto's automatisch gesynct via skydrive. Zie niet waarom daar een app voor nodig is.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Gisteren 'flipte' mijn telefoon. Ik wilde iemand bellen, toets dus een nummer in mijn contacten maar er gebeurde niets. Ander contactpersoon geprobeerd, ook niets. Toen de telefoon maar eens uitgeschakeld en weer ingeschakeld. Mijn beeldscherm flipte volop, er kwamen Viber berichten voorbij flitsen en uiteindelijk beef het scherm op een internetpagina staan van de brandweer die ik een week geleden had bekeken. Een collega belde mij op waarom ik hem 3 keer had gebeld.

Ik heb dat maanden geleden ook al een keer gehad. Geen idee waardoor zoiets ontstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 23:41
Weken geleden heb ik mijn toestel opgestuurd vanwege een gebroken scherm door eigen schuld. Hier voor had mijn toestel last van een horizontaal vibrerend scherm. Delen van het scherm of soms het hele scherm vibreerden een aantal pixels, telkens naar links.

Ruim een week geleden terug gekregen, bleek het vibreren nog steeds aanwezig. Had dit ook niet gemeld bij de reparatie omdat ik dacht dat dit wel opgelost zou worden vanwege het nieuwe scherm.
Kon het toestel terug sturen dan zou het getest worden en opgestuurd naar Nokia om in te ruilen.

Dus gisteren het toestel terug gekregen. Tot mijn verbazing, weer die vibrerende delen van het scherm.
Maar even langs gegaan bij de grote rode elektronica winkel om te horen of hun nog tips hebben. Enige wat zij me konden aanbevelen was een harde reset, wat ik al uitgevoerd had toen dit de eerste keer naar voren kwam. Maar toch laten doen, je weet maar nooit met backup van afgelopen installatie, etc.
Helaas, heeft ook niet mogen helpen.

Ik wil wel eens weten of meer mensen hier last van hebben met WP8? Het gaat om een Lumia 820.

Heb dit eerder al in het Lumia 820 topic aangemaakt, maar vraag mij af of dit niet een WP8 issue is. Lijkt me sterk, maar je weet maar nooit. Ik weet het op dit moment namelijk even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macindroid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-05 07:09
Mijn lumia 920 blijkt terwijl deze met een wifi-netwerk verbonden is mijn mobiele dataverbinding de voorkeur te geven boven het wifi signaal.. Dit terwijl het wifi signaal vol bereik had.

Na kort gebruik gemaakt te hebben van internetradio kreeg ik zeer kort achter elkaar 2 sms'jes van kpn binnen dat ik 50% van de bundel had verbruikt en daarna 75%.. Nu twee dagen later is mijn bundel al weer op 100% terwijl ik (op een wifi-netwerk) een filmpje aan het kijken was..

Is dit normaal? Hiervoor had ik een lumia 800 en daar leek ik daar geen last van te hebben. Tevens had nokia voor wp7.8 nog een handige data-app die ik voor de 920 net meer terug heb kunnen vinden.

Mijn databundel is heel weinig maar ik zit veel op wifi. Nu is het niet echt werkbaar om iedere keer mijn dataverbinding uit te zetten en mijn wifi aan te laten. Whatsapp lijkt bijvoorbeeld dan alleen handmatig nieuwe berichten binnen te halen..

Doe ik iets verkeerd? Of toch maar n groter data-abonnement gaan afnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Ik haal mijn datalimiet (1 GB) alleen maar als ik er dingen mee doe als filmpjes kijken,als ik hier op wifi zit gaat alles gewoon over wifi.Snap dus niet goed wat daar mis gaat.

Enige wat je nu kan doen is bv 3g uitzetten als je op wifi gaat en je online rekening in de gaten houden deze en volgende maand om te kijken wat de verschillen zijn.

Aan het einde v/d maand zou je dan bv moeten zien dat je in 1x op deze dag flinke data gebruik hebt gehad

[ Voor 45% gewijzigd door mrsar op 09-07-2013 11:13 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
macindroid schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:07:
Mijn lumia 920 blijkt terwijl deze met een wifi-netwerk verbonden is mijn mobiele dataverbinding de voorkeur te geven boven het wifi signaal.. Dit terwijl het wifi signaal vol bereik had.

Na kort gebruik gemaakt te hebben van internetradio kreeg ik zeer kort achter elkaar 2 sms'jes van kpn binnen dat ik 50% van de bundel had verbruikt en daarna 75%.. Nu twee dagen later is mijn bundel al weer op 100% terwijl ik (op een wifi-netwerk) een filmpje aan het kijken was..

Is dit normaal? Hiervoor had ik een lumia 800 en daar leek ik daar geen last van te hebben. Tevens had nokia voor wp7.8 nog een handige data-app die ik voor de 920 net meer terug heb kunnen vinden.

Mijn databundel is heel weinig maar ik zit veel op wifi. Nu is het niet echt werkbaar om iedere keer mijn dataverbinding uit te zetten en mijn wifi aan te laten. Whatsapp lijkt bijvoorbeeld dan alleen handmatig nieuwe berichten binnen te halen..

Doe ik iets verkeerd? Of toch maar n groter data-abonnement gaan afnemen?
Heb je ingesteld dat Wi-Fi aan blijft staan als je scherm vergrendeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macindroid
Rhndy schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 11:21:
[...]

Heb je ingesteld dat Wi-Fi aan blijft staan als je scherm vergrendeld is?
Had ik nog niet ingesteld, dank voor de tip! Hopelijk heeft het niet te veel invloed op m'n batterijduur..?
Toch blijf ik het vreemd vinden als hij bij de standaard instellingen gewoon de webradio van van wifi naar de mobiele dataverbinding omzet zonder waarschuwing of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
macindroid schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:30:
[...]

Had ik nog niet ingesteld, dank voor de tip! Hopelijk heeft het niet te veel invloed op m'n batterijduur..?
Toch blijf ik het vreemd vinden als hij bij de standaard instellingen gewoon de webradio van van wifi naar de mobiele dataverbinding omzet zonder waarschuwing of iets dergelijks!
Hoezo zou hij daar een melding over moeten geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macindroid
vali schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 12:36:
[...]

Hoezo zou hij daar een melding over moeten geven?
Omdat wifi niet voor extra kosten zorgt en mobiele data vaak wel. Zeker in buitenland. Best vervelend als je denkt van wifi gebruik te maken maar dat hij zonder melding ineens op je dataverbinding blijkt te zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:29

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

"HERE Drive, HERE Drive+ and HERE Transit updated" deze week voor alle WP8 modellen, maar niet gratis voor iedereen...

Afbeeldingslocatie: http://cdn.conversations.nokia.com.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2013/07/HERE-Apps-Availability.png

http://conversations.noki...and-here-transit-updated/
Voor niet-Nokia gebruikers in NL zijn de prijzen wel pittig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

15,49 voor mijn Lumia 720. Mhhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

hjs schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:33:
15,49 voor mijn Lumia 720. Mhhhh
vind ik best meevallen voor global om eerlijk te zijn

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Nog steeds geen drive dus voor niet Nokia gebruikers (in Nederland) :(
Net even gechecked, maar Here Maps kan ik ook nog niet vinden in de store (op mijn ativ s). Tenzij ik mijn regio aanpas, maarja.... dat is niet helemaal hoe het hoort. Dit trucje kan ik natuurlijk ook proberen bij Here Drive, maar ben bang dat ik dan alleen de kaarten krijg van (bijvoorbeeld) de UK, daar heb ik ook niet zo veel aan natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 09:39
kippengaas schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:58:
Nog steeds geen drive dus voor niet Nokia gebruikers (in Nederland) :(
Net even gechecked, maar Here Maps kan ik ook nog niet vinden in de store (op mijn ativ s). Tenzij ik mijn regio aanpas, maarja.... dat is niet helemaal hoe het hoort. Dit trucje kan ik natuurlijk ook proberen bij Here Drive, maar ben bang dat ik dan alleen de kaarten krijg van (bijvoorbeeld) de UK, daar heb ik ook niet zo veel aan natuurlijk.
ze hebben het over het einde van de week:

http://conversations.noki...and-here-transit-updated/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

mrsar schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:56:
[...]

vind ik best meevallen voor global om eerlijk te zijn
Beetje dubbel, heb nog een Lumia 800 liggen incl navigatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
:X

Ah ok, dat verklaart wat. Maar nog steeds jammer van Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Toch zou ik voor die 34.99 meteen de overstap naar Navigon maken. Is weer wat uitgebreider dan Nokia Drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:41:
Toch zou ik voor die 34.99 meteen de overstap naar Navigon maken. Is weer wat uitgebreider dan Nokia Drive.
Navigon is wel weer rond de 80 euro en dan heb je alleen europa, wil je usa erbij betaal je daar weer 50 euro boven op. Het is maar wat nodig hebt, voor mij voldoet here drive + meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:47

TF

bla bla

ik begin steeds tevredener te raken over Windows Phone. Wel jammer dat vele apps erg lang op zich laten wachten. En dan vaak nog incompetent zijn. Denk aan de nu reeds opgeloste Spotify en nog niet opgeloste Whatsapp.
Verder zit de app store vol one trick pony's. Tijd dat de markt Windows Phone verder op gaat pakken en bij elke app release Windows er ook gewoon bij zit. Zoals tegenwoordig overal een een Android app voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Na de update van Here Drive+ op mijn Lumia 920 wil deze niet meer starten, meer mensen hier last van? In de Store zie ik ook meldingen binnendruppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:18
TMPJ schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 09:40:
Na de update van Here Drive+ op mijn Lumia 920 wil deze niet meer starten, meer mensen hier last van? In de Store zie ik ook meldingen binnendruppelen.
Had ik ook. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt weer.
Lees berichten dat hij inmiddels niet te vinden is in de store, mogelijk dat ze bezig zijn met een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Klopt, ze zijn bezig met het oplossen van een installatie probleem lees ik net op twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10
Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 21:05:

Dit bericht klopt niet.
De LED licht alleen op als de accu volledig leeg is.. En functioneerd dan als indicator dat het toestel aan het opladen is.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

(jarig!)
Blijkbaar is de update teruggetrokken ofzo.. Staat niet meer gepublished:

http://www.windowsphone.c...3e-4561-8d85-a294d54df06f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikKam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 19:53
Ik heb "last" van het volgende:
Als ik een agenda taak aanmaak voor bijvoorbeeld morgen (do 11-7)
Daarbij dan bij duur "de hele dag" selectreer
Dan komt dit agenda item op mijn live tile te staan met de dag van vandaag (wo: de hele dag)

Dit klopt niet en heeft waarschijnlijk te maken met "het begin moment" van 00.00 welke hij blijkbaar nog voor woensdag aanziet. Iemand die dit probleem kent en/of weet hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84

defcon84

Multipass?

(jarig!)
Bij mij doet ie het goed.. iets met tijdzones mss?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:04

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Laatst online: 05-10 17:03
Ja ziet er goed uit, en begrijp ik nu dat apps zelf een VPN kunnen opzetten ?
  • S/MIME te ondertekenen en coderen van e-mail
  • Toegang tot bedrijfsbronnen achter de firewall met app bewust, auto-geactiveerd VPN
  • Enterprise Wi-Fi-ondersteuning met EAP-TLS
  • Verbeterde MDM beleid functionaliteit op de telefoon voor meer controle van de onderneming, naast rijkere Toepassingsbeheer zoals toestaan of weigeren van installatie van bepaalde apps vergrendelen
  • Certificaatbeheer voor het inschrijven, bijwerken en intrekken van certificaten voor de verificatie van de gebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
vali schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:48:
[...]

Navigon is wel weer rond de 80 euro en dan heb je alleen europa, wil je usa erbij betaal je daar weer 50 euro boven op. Het is maar wat nodig hebt, voor mij voldoet here drive + meer dan voldoende.
Als je 'm nu direct wil wel ja.. Of je wacht tot ie weer in de aanbieding is voor 5 tientjes, gebeurt schijnbaar regelmatig. Moet wel zeggen, heb zelf goeie ervaringen met Navigon op Android. Zag er goed uit en werkte OK, maar goed, nogmaals 50 euro weg leggen voor een ander platform vind ik iets te gek om eerlijk te zijn,. Zeker omdat je tegenwoordig voor onder de 100 euro een dedicated navigatie systeem hebt voor in de auto.

Ik heb zojuist GPS voice navigation gedownload (de trail) om te kijken of dit OK werkt. Kan ook gewoon de Nokia maps gebruiken. Mocht ie bevallen dan schaf ik 'm wel aan voor die 4 euro. Is altijd nog goedkoper dan wat Nokia wil vragen voor hun app. Aangezien kaartmateriaal hetzelfde is, zal het m.i. wel loslopen. Vanmiddag even testen onder het naar huis rijden vanaf mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Nokia heeft vandaag weer een top telefoon aangekondigd, gaat Microsoft ook nog weer en event houden met aankondigingen voor het Windows Phone platform?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1 ... 25 ... 46 Laatste