Dat is dus de "Whatsapp Bug" waar iedereen het over heeft. Lelijke manier om op de achtergrond berichten op te halen door daar de audio agent ofzo voor te misbruiken. Zou opgelost moeten worden in de volgende WA versie.CAP-Team schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:56:
Zijn er hier meer mensen die de muziek app gebruiken?
Ik was op mijn HTC Titan gewend om in de auto muziek te spelen via Bluetooth via Zune. Als ik dan ergens was werd de muziek netjes gepauzeerd en kon ik weer verder spelen als ik weer naar huis ging.
Nu met WP8 gaat hij wel netjes op pauze als ik op de bestemming ben, maar als ik weer weg ga dan is voor zover ik kan bekijken meestal de muziek gestopt (of vervangen door de whatsapp streaming audio indien ik wat met whatsapp gedaan heb).
Vooral laatstgenoemde was onder WP7.8 geen probleem, even via Zune op de gepauzeerde whatsapp klikken, whatsapp werd geopend en eenmaal weer gesloten en weer terug in Zune kon ik de muziek hervatten. Dat lukt dus niet in WP8, de huidige playlist is gewoon weg en je kunt weer met een verse playlist beginnen.
Beetje jammer. Meer mensen hier dus last van?
https://wren.co/join/Devian