Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:07
CAP-Team schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:56:
Zijn er hier meer mensen die de muziek app gebruiken?

Ik was op mijn HTC Titan gewend om in de auto muziek te spelen via Bluetooth via Zune. Als ik dan ergens was werd de muziek netjes gepauzeerd en kon ik weer verder spelen als ik weer naar huis ging.

Nu met WP8 gaat hij wel netjes op pauze als ik op de bestemming ben, maar als ik weer weg ga dan is voor zover ik kan bekijken meestal de muziek gestopt (of vervangen door de whatsapp streaming audio indien ik wat met whatsapp gedaan heb).

Vooral laatstgenoemde was onder WP7.8 geen probleem, even via Zune op de gepauzeerde whatsapp klikken, whatsapp werd geopend en eenmaal weer gesloten en weer terug in Zune kon ik de muziek hervatten. Dat lukt dus niet in WP8, de huidige playlist is gewoon weg en je kunt weer met een verse playlist beginnen.

Beetje jammer. Meer mensen hier dus last van?
Dat is dus de "Whatsapp Bug" waar iedereen het over heeft. Lelijke manier om op de achtergrond berichten op te halen door daar de audio agent ofzo voor te misbruiken. Zou opgelost moeten worden in de volgende WA versie.

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Mmhhh ik weet niet wat ik ervan moet vinden van WP8.
Op zich vind ik het echt een mooi platform. De wisselende beelden enzo. Maar het voelt toch als een 0.9 versie aan. Accu duur is gewoon matig. En ik vermoed dat Whatsapp niet de enige boosdoener is. Heb echt het gevoel dat wifi/3g gewoon niet vlekkeloos werkt.
Als ik een dagje weg ben en ik speel World Domination, dan gaat de batterij echt niet de gehele dag mee.
Als ik dit vergelijk met de iPhone 3G. Die had dat echt wel beter voorelkaar.
Ook de gps werkt niet naar behoren. Of Nokia drive (Here heet dat nu?) werkt niet lekker. Maar als ik dat ding tijdens het rijden opstart, dan duurt het gewoon veel en veel te lang voordat het werkt.
Telefoon weet waar ik ben (waarschijnlijk met behulp van zendmasten), maar navigatie draait niet mee. Bij de iPhone 3G had ik daar nooit last van.

Vorige week alsnog een 920 gehaald voor vrouwlief. Denk dat ik haar toestel nog maar even ga gebruiken, terwijl ik de mijne opstuur voor de frontcamera stof probleem.
Hopen dat Whatsapp tegen die tijd geupdate is en fatsoenlijk werkt. Want nu is het gewoon een drama.
De licht teleurstellende ervaring weerhouden mij ook om een Windows 8 tablet te halen (ervaring is nog wel goed genoeg om mij niet terug te jagen naar Apple, maar WP8 is nog niet goed genoeg om anderen over te halen om van platform te switchen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:58

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik doe vaak toch wel een dag met mijn 920 incl whatsapp+WD bv al moet ik wel zeggen dat ik nu zoveel opladers heb opgespaard dat ik overal waar ik veel ben wel een oplader ben :P en draadloos is toch wel zo makkelijk om de telefoon daar seeds op te leggen.
De GPS heeft bij mij altijd instant fix,geen idee of het te maken heeft met de optie "update my location more often" maar als ik een app opstart/drive of wat dan ook GPS gebruikt heeft deze binnen 1-10 seconden de juiste fix

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Hier ook bijna altijd instant GPS fix. Batterij valt me (Lumia 920) erg hard mee, ik haal met gemak een hele dag. Naar en van werk wordt hij in de auto opgeladen, ik had gisteravond toen ik naar bed ging de batterij nog 75% vol zitten.

oh ja ben nu Nokia Music aan het testen, kijken of die wel onthoudt waar ik ben gebleven in de playlist.

[ Voor 18% gewijzigd door CAP-Team op 05-06-2013 09:11 ]

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Russel88 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:00:
Op zich vind ik het echt een mooi platform. De wisselende beelden enzo. Maar het voelt toch als een 0.9 versie aan. Accu duur is gewoon matig. En ik vermoed dat Whatsapp niet de enige boosdoener is. Heb echt het gevoel dat wifi/3g gewoon niet vlekkeloos werkt.
Als ik een dagje weg ben en ik speel World Domination, dan gaat de batterij echt niet de gehele dag mee.
Ook de gps werkt niet naar behoren. Of Nokia drive (Here heet dat nu?) werkt niet lekker. Maar als ik dat ding tijdens het rijden opstart, dan duurt het gewoon veel en veel te lang voordat het werkt.
Telefoon weet waar ik ben (waarschijnlijk met behulp van zendmasten), maar navigatie draait niet mee. Bij de iPhone 3G had ik daar nooit last van.

Vorige week alsnog een 920 gehaald voor vrouwlief. Denk dat ik haar toestel nog maar even ga gebruiken, terwijl ik de mijne opstuur voor de frontcamera stof probleem.
Hopen dat Whatsapp tegen die tijd geupdate is en fatsoenlijk werkt. Want nu is het gewoon een drama.
De licht teleurstellende ervaring weerhouden mij ook om een Windows 8 tablet te halen (ervaring is nog wel goed genoeg om mij niet terug te jagen naar Apple, maar WP8 is nog niet goed genoeg om anderen over te halen om van platform te switchen).
Bij mij werkt GPS ook instant, enige waar ik niet te vreden mee ben is inderdaad het batterij verbruik. Hopelijk lossen ze dat nu op in duitsland.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 10-10 14:13
Mijn HTC 8X gaat 2 dagen mee en zit de hele dag op Wi-Fi en speel zo nu en dan een spelletje. Ik heb dan ook wat "tweaks" doorgevoerd die wel wat besparingen doorvoeren. Sowieso zet ik altijd met telefoon op 2G zonder dataverbinding als ik op Wi-Fi zit of als ik naar bed ga.

Ten tweede de achtergrondtaken staan bij mij allemaal zo beetje op geblokkeerd.

En locatie staat bij mij ook altijd uit, tenzij ik hem echt nodig heb. Ik had namelijk begrepen dat dat je GPS aanzet?

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:21
Russel88 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:00:

die 2 punten, accu en gps zijn natuurlijk niet van invloed op een win8 tablet.. daarbij is windows phone ongelijk aan windows 8. Ik raad je écht een win8 tablet aan! Specifiek de Surface rt (winrt) of surface pro! of wacht even op de 2e generatie (eind dit jaar). Het werkt echt heerlijk.

Verder heb ik op mijn l920 geen last van slechte accu/trage gps fix dus misschien heb je slechte dekking of zit je onder veel staal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
Mja, bij mij heeft ie ook wel veel last om binnen een GPS fix te krijgen, buiten of in de auto gaat het wel veel sneller. Het helpt overigens wel een beetje door de kaarten van Nederland te downloaden voor Drive, maar ik gebruik nu al tijden Navigon voor het autorijden en daar gaat het nu ook gewoon prima. Volgens mij had ik in het begin ook veel last dat de GPS niet meteen werkte, maar nu heeft ie ook veel sneller een fix.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Martinspire schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:49:
[...]

Dat kan wel degelijk, maar is vaak afhankelijk van wat je wilt delen.

Via de mail-hub/app zelf kun je alleen foto's toevoegen.

Bij de office-hub kun je bij lang indrukken een optie "delen" selecteren en daarmee het document (bv een word document) toevoegen. Bij Skydrive kun je er voor kiezen om een koppeling naar het bestand te verzenden.

Ook bij andere dingen is het vaak een kweste van inhouden om vervolgens voor delen te kiezen, waarna een bijlage of link wordt meegezonden. Helaas heeft niet elke app hier goede ondersteuning voor en het is niet mogelijk om via een soort verkenner bestanden op te zoeken. Overigens verwacht ik wel dat er bij de volgende grote update een mogelijkheid komt om via de mail-app op je skydrive te browsen.
Ik probeerde het gister in de trein dus te doen: een foto verzenden naar een emailadres. En het leek softwarematig allemaal te kunnen, maar als ik in het emailschermpje terug kwam (na het selecteren van de bijlage) zag ik die bijlage nergens terug, en ook de ontvanger meldde mij dat er geen foto in de bijlage zat. En als ik via de foto-app de gewenste foto wil 'delen' via mijn mail app, dan gebeurt er ook niks (opent hij de mail app met een lege email, maar zonder foto in een mogelijke bijlage)... :? Kan met herinneren dat het bij WP7 wel gewoon probleemloos kon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
eswa schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:19:
[...]

Ik probeerde het gister in de trein dus te doen: een foto verzenden naar een emailadres. En het leek softwarematig allemaal te kunnen, maar als ik in het emailschermpje terug kwam (na het selecteren van de bijlage) zag ik die bijlage nergens terug, en ook de ontvanger meldde mij dat er geen foto in de bijlage zat. En als ik via de foto-app de gewenste foto wil 'delen' via mijn mail app, dan gebeurt er ook niks (opent hij de mail app met een lege email, maar zonder foto in een mogelijke bijlage)... :? Kan met herinneren dat het bij WP7 wel gewoon probleemloos kon...
net eventjes gecontroleerd en bij mij lukte het gewoon. Je moet ook bij het openen van het mailtje op foto's downloaden drukken. Hierna verschijnt hij als bijlage. Denk persoonlijk dat dat de reden is dat je hem niet ziet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
vali schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 14:25:
[...]

net eventjes gecontroleerd en bij mij lukte het gewoon. Je moet ook bij het openen van het mailtje op foto's downloaden drukken. Hierna verschijnt hij als bijlage. Denk persoonlijk dat dat de reden is dat je hem niet ziet staan.
Dat is bij ontvangen idd. Ik heb het over versturen, degene aan wie ik een mailtje met een foto als bijlage wil vérsturen, ontvangt alleen mijn mailtje, maar zonder foto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
eswa schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 15:41:
[...]

Dat is bij ontvangen idd. Ik heb het over versturen, degene aan wie ik een mailtje met een foto als bijlage wil vérsturen, ontvangt alleen mijn mailtje, maar zonder foto...
Oei, dan is er bij jou iets mis gegaan denk ik. Ik verstuur namelijk zowat dagelijks bijlages en bij mij komt alles over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:56
Ik heb een vraag? Ik heb vandaag de Samsung ATIV S binnen en ben er een beetje meet aan het spelen. Nu kijk ik af en toe een video van deze websites:Maar ik kan de video's niet afspelen in de IE browser? Als ik op het play pijltje druk gebeurt er niks.ik heb ook al een andere browser geprobeerd maar dat hielp ook niet. De websites zijn geoptimaliseerd voor smartphones want ze het wel op mijn Iphone 4 en Nexus 7 tablet.

Iemand een idee hoe ik deze werkend krijg op mijn ATIV S.

Bij voorbaat dank!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik heb even voor je gekeken op een Lumia 800, maar ik denk dat het niet veel anders is met een Ativ S.

Ik heb gamekings.tv bekeken en als de browser ingesteld staat op mobiele weergave doen de filmpjes het niet. Zet je dit om naar desktop weergave (op de drie puntjes rechts onder drukken, dan naar instellingen scrollen), dan werken de filmpjes van gamekings wel.

Veel kijkplezier!

[ Voor 10% gewijzigd door PaT op 05-06-2013 22:49 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Om door te gaan over het delen van bestanden via Windows Phone 8....

Ik vind het nog steeds jammer dat wanneer je op het paperclipje in een nieuwe mail klikt, dat je dan alleen foto's kunt selecteren als bijlage.

Om bijvoorbeeld een Word document als bijlage te sturen, dan kan dat niet direct. Het enige wat je kunt doen is om je Skydrive app te openen, naar het Word document te browsen en dan op Delen klikken. En dan nog kun je niet direct het bestand als bijlage meesturen. Je krijgt dan 3 opties, namelijk:

- Een koppeling per email verzenden
- Koppeling kopieren naar klembord
- Machtigingen

Ik heb het net even getest en ik krijg op mn werk mail bij de eerste 2 opties netjes een mail. De eerste mail Met als onderwerp direct dat MRELynx een bestand met je wil delen. En bij de 2e optie gewoon een hyperlink naar het document in een zelf op te stellen mail.

Deze manier van delen zal wel onder het zogenaamde nieuwe cloud werken vallen. Niet dat het met niet bevalt, maar het zou prettig zijn als je ook direct een bijlage kunt meesturen en dan het liefst meerdere documenten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:49
Als ik de optie delen vanuit de Office app gebruik kan ik de documenten wel als bijlage verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:21

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Sh0ckTr00per schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:15:
Als ik de optie delen vanuit de Office app gebruik kan ik de documenten wel als bijlage verzenden.
_/-\o_ Inderdaad dan werkt het prima. Wist niet dat het zo kon. Enige nadeel is dan weer dat je per bijlage een mail moet sturen. Je kan niet via de Office app meerdere documenten selecteren en dan op Delen klikken zodat er 3 documenten in je mail als bijlage zitten.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie577
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09-2024
MRELynx schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:21:
[...]

_/-\o_ Inderdaad dan werkt het prima. Wist niet dat het zo kon. Enige nadeel is dan weer dat je per bijlage een mail moet sturen. Je kan niet via de Office app meerdere documenten selecteren en dan op Delen klikken zodat er 3 documenten in je mail als bijlage zitten.
Als ik jou was zou ik dit even tweeën naar Joe belfiore of even laten bij de Microsoft feedback pagina. Ik merk dat ze best veel doen met suggesties de laatste tijd. (met uitzondering van de skydrive desktop app, grrr shared files)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MRELynx schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 07:08:
Om door te gaan over het delen van bestanden via Windows Phone 8....
Het is vooral erg jammer dat ze vrijwel alle bestandsformaten zo afschermen, er is wel meer in de wereld dan fotos en Office documenten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Rutje! schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 09:17:
[...]

Het is vooral erg jammer dat ze vrijwel alle bestandsformaten zo afschermen, er is wel meer in de wereld dan fotos en Office documenten.
Idd. Snap niet dat ze video's afschermen.
Wil af en toe een video whatsappen van de kleine naar opa en oma. Lukt dus niet. Of je moet vanuit whatsapp een video maken.
Verwacht ook niet dat ze dit snel gaan opheffen. Zelfs als ze het opheffen, duurt het weer een eeuwigheid voordat de appmakers daarop inspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Geen idee wat er mis zou kunnen zijn, maar bij mij wil hij dus niet eens een foto als bijlage met een email meesturen als ik op het paperclipje klik en de foto aanvink...Meer mensen met dit probleem? Wellicht dat compleet (hard) resetten helpt, maar dan ben ik weer een tijd kwijt aan alle nummers terugkoppelen enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
eswa schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:19:
Geen idee wat er mis zou kunnen zijn, maar bij mij wil hij dus niet eens een foto als bijlage met een email meesturen als ik op het paperclipje klik en de foto aanvink...Meer mensen met dit probleem? Wellicht dat compleet (hard) resetten helpt, maar dan ben ik weer een tijd kwijt aan alle nummers terugkoppelen enzo...
Hier geen probleem, maar heb je dat bij alle foto's? Misschien dat ie te groot is ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Tot nu toe bij alle foto's, maar zit er een datalimiet op? Die foto's van de eigen camera zijn al 2mb oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Misschien ben ik de enige met dit probleem maar hoop een oplossing te vinden. Op mijn Lumia 920 hebben verschillende twitterapps vaak last van het feit dat ze niet de goede tweet selecteren bij het aanklikken maar een tweet 3 regels daaronder.

Hebben meer mensen hier last van? Voor zover ik het weet komt dit ook alleen voor in de twitterapps als Rowi en MeTweet maar ben ik dit nog in geen andere app tegen gekomen.

[ Voor 6% gewijzigd door TMPJ op 06-06-2013 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
TMPJ schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:22:
Misschien ben ik de enige met dit probleem maar hoop een oplossing te vinden. Op mijn Lumia 920 hebben verschillende twitterapps vaak last van het feit dat ze niet de goede tweet selecteren bij het aanklikken maar een tweet 3 regels daaronder.

Hebben meer mensen hier last van? Voor zover ik het weet komt dit ook alleen voor in de twitterapps als Rowi en MeTweet maar ben ik dit nog in geen andere app tegen gekomen.
probleem heb ik ook vaak, ik gebruik de officiële twitter app, maar ook met andere had ik hier last van.
heel irritant...
Heb een HTC 8x

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eswa schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 11:19:
Dat is wel weinig info...
Welke soort email account gaat het? (provider mail accounts of bedrijfs mailaccounts hebben soms lage limieten)
Kan je de foto's wel selecteren en dan in je mail embedded in je emial zien staan voor het versturen?
Staan ze nog in je outbox ?
Had je misschien een verbidingsprobleem waardoor de foto's niet verstuurd werden of supertraag?
Werkt het ook niet als je kiest voor het delen van foto's vanuit de pictures hub?
Is het niet dat de ontvanger's mailbox vol zit en je daar geen berichtjes van krijgt?
Kan je de foto's ook niet versturen aan een andere account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 09:02:
[...]

Dat is wel weinig info...
Welke soort email account gaat het? (provider mail accounts of bedrijfs mailaccounts hebben soms lage limieten)
Kan je de foto's wel selecteren en dan in je mail embedded in je emial zien staan voor het versturen?
Staan ze nog in je outbox ?
Had je misschien een verbidingsprobleem waardoor de foto's niet verstuurd werden of supertraag?
Werkt het ook niet als je kiest voor het delen van foto's vanuit de pictures hub?
Is het niet dat de ontvanger's mailbox vol zit en je daar geen berichtjes van krijgt?
Kan je de foto's ook niet versturen aan een andere account?
Haha, sorry! Het gaat om mijn gewone Gmail-account over een Vodafone nummer (privé). Ik kan alleen foto's selecteren, druk ik dan op het vinkje toevoegen, dan bevriest ie ff een seconde of 2, en dan kom ik weer in het standaard emailschermpje waar ik nergens kan vinden of ie nou de foto heeft geupload. Ik heb dit zowel thuis (wifi) als onderweg (3g). De email staat wel in mijn verzonden items, maar zonder paperclipje erachter. Ook vanuit de pictures hub een foto "delen" brengt mij naar het emailscherm, waar ik ook weer geen bijlage terug kan vinden. Ik heb ook een foto naar mezelf proberen te sturen, en dat resulteerde ook in een mail zonder bijlage. Dus ook naar andere accounts versturen werkt niet.
Ik verwacht gewoon in mijn emailscherm (waar je je adres en bericht typt) terug te zien dat er ergens iets is geupload als bijlage van die email. Dat zie ik gewoon niet, dus als ik hem dan verstuur dan verstuurt ie qua bijlage dus ook niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10 12:11
Even navraag gedaan bij Alphabet of er ook een Windows 8 en of Phone App komt, zoals die er wel is voor Android en iOS zie hier

Dit is hun antwoord:
Geachte heer,

Dank u voor uw bericht.
Wij hebben geen app voor Windows beschikbaar.
Helaas ziet er ook niet naar uit, dat deze op korte termijn beschikbaar komt.

Met vriendelijke groet, with kind regards,

-------------------------------------------------------
Alphabet Nederland B.V.
Twitter: @Alphabet_NL
Alphabet Nederland B.V. Handelsregister nr.16036186,
statutair gevestigd in Breda
Blijft jammer... :'(

P.S. Alle namen uit de email verwijderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16:01
TMPJ schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 23:22:

Hier ook last van met de officiele twitterclient op WP7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn Microsoft-account vervangen, door een nieuw. Hoe doe ik dat? Handmatig verwijderen lukt niet, ook niet als ik een tweede heb gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:27

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:05:
Ik wil mijn Microsoft-account vervangen, door een nieuw. Hoe doe ik dat? Handmatig verwijderen lukt niet, ook niet als ik een tweede heb gemaakt.
Niet, behalve een reset uit voeren.

Al geloof ik dat het met wat trucs in het register ook wel kan, maar dan moet je wel een unlocked toestel hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
BM schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:17:
[...]

Niet, behalve een reset uit voeren.

Al geloof ik dat het met wat trucs in het register ook wel kan, maar dan moet je wel een unlocked toestel hebben.
Dit, je moet je toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan als een compleet nieuw toestel voor het 'eerst' inloggen met ditmaal het juiste MS account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10 12:11
Het viel me vandaag op dat smileys in Skype/Lync/email op m'n lumia niet goed worden getoond op mijn normale pc (W7).

Kan ik daar nog iets aan veranderen of moet ik gewoon geen smileys meer gebruiken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worsteneter schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 18:45:
[...]

Dit, je moet je toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen en dan als een compleet nieuw toestel voor het 'eerst' inloggen met ditmaal het juiste MS account.
Ok, gedaan en opnieuw ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 23:26

KoensSocialL

Mezelf.

Een vriendin heeft een probleem met haar Windows Phone.

Ze heeft die aangesloten op de computer met het programma waarmee je muziek enz kan overzetten. Maar ze krijgt dan deze melding:

(telefoonnaam) is vergrendeld
Ontgrendel uw telefoon om te zien wat erop staat

Weet iemand hiervoor een oplossing?

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
KoensSocialL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:25:

Ze heeft die aangesloten op de computer met het programma waarmee je muziek enz kan overzetten. Maar ze krijgt dan deze melding:

Ehm, de telefoon ontgrendelen misschien (dus power-knop op de foon, omhoog swipen en (eventueel) code intikken....??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

EgMaf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:27:
[...]

Ehm, de telefoon ontgrendelen misschien (dus power-knop op de foon, omhoog swipen en (eventueel) code intikken....??
Heeft ze geprobeerd. heeft daar niks mee te maken

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Heeft ze toevallig een lockscreen changer? Maar is dit met Windows 8 of 7? (Zune of 'phone app').

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL

KoensSocialL

Mezelf.

SinergyX schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:46:
Heeft ze toevallig een lockscreen changer? Maar is dit met Windows 8 of 7? (Zune of 'phone app').
Heeft ze niet. En ze heeft windows Phone 8. Dus de phone app

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
KoensSocialL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:25:

Misschien moet ze haar telefoon opnieuw aanmelden aan zune? Heb dat ook wel eens gehad dat hij niet goed herkent werd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:56
Had dat niet te maken met de lockscreen + wachtwoord. In dat geval dus even unlocken en dan zou die het moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja dat heeft met je lockscreen te maken. Hierdoor kun je niet even snel een telefoon van iemand anders gebruiken zonder zijn medeweten (als je een wachtwoord hebt). Dus wachtwoord invoeren en/of lockscreen omhoog swipen en het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

KoensSocialL schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:28:
[...]

Heeft ze geprobeerd. heeft daar niks mee te maken
Dat zou het wel moeten zijn, pincode van de SIM invoeren en dan het eventuele wachtwoord van WP8 zou moeten werken.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik heb mijn L800 omgewisseld voor de L720.
Nu doet mobiel internet vaag, al bij netwerk en toegangspunt bezig geweest maar soms werkt het wel en dan weer niet. Staat ook af en toe een rondje rechtsboven (roaming toch?)

Wat verander ik aan mijn APN om constant verbonden te zijn?

Ik zit op het KPN netwerk bij HI (sinds mtv-mobile verhuisd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
hjs schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:26:
Ik heb mijn L800 omgewisseld voor de L720.
Nu doet mobiel internet vaag, al bij netwerk en toegangspunt bezig geweest maar soms werkt het wel en dan weer niet. Staat ook af en toe een rondje rechtsboven (roaming toch?)

Wat verander ik aan mijn APN om constant verbonden te zijn?

Ik zit op het KPN netwerk bij HI (sinds mtv-mobile verhuisd is)
Heb je bij de netwerk instellingen roaming aangezet? Want zonder die instelling werkt je internet niet. Kan ook helpen om ff de netwerk app van Nokia te gebruiken om de juiste instellingen te krijgen van hi.

[ Voor 8% gewijzigd door vali op 08-06-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
http://lifehacker.com/how...om-in-the-house-473409963

Iemand hier al met NFC aan de gang geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:24
Je kan op WP8 met NFC alleen settingsschermen openen, je kan niet daadwerkelijk settings aanpassen voor zover ik weet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ramon schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:49:
Je kan op WP8 met NFC alleen settingsschermen openen, je kan niet daadwerkelijk settings aanpassen voor zover ik weet.
Hopelijk komt dat tegelijk met de update die eindelijk een notificatielijst gaat toevoegen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Dank, vind alleen maar een wp7 netwerk app. Roaming aan lijkt goed te gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

BM schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:05:
[...]

Hopelijk komt dat tegelijk met de update die eindelijk een notificatielijst gaat toevoegen :)
Reken daar maar niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Phyxion schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:34:
[...]

Reken daar maar niet op.
Je kan er wel degelijk op rekenen, er was al bij de release van wp8 door Microsoft naar buitengebracht dat ze door tijdgebrek de notificatie centrum eruit hebben gehaald.

Door wpcentral.com is dit geposted:
Update 9:30am ET: We'have had some more information come forward to us via a trusted source. They confirm that these shots were from an "earlier" build of the next-version of the OS, but that subsequent releases since have had the Notification center removed. In addition, before it disappeared, its look became more inline with the People Hub design. What does that mean in the long run? Just that Microsoft is experimenting with different feature sets and some may or may not make it to the final build. So take these screenshots as being accurate, but only as a snapshot within the development process.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 18:56
Maar ook ik denk dat het automatisch aanpassen van settings door middel van NFC er niet in komt. Er zijn wat dat betreft wel belangrijkere dingen te doen. Daarnaast willen ze juist de gebruiker de controle laten houden over de telefoon. Dat zit er ingebakken op verschillende niveaus in het OS.
Die NFC dingen zouden dan totaal andere rechten moeten krijgen dan dat apps krijgen. Dat vergt nogal wat extra onderhoud en brengt ook extra veiligheidsrisico's met zich mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
vali schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:48:
[...]

Je kan er wel degelijk op rekenen, er was al bij de release van wp8 door Microsoft naar buitengebracht dat ze door tijdgebrek de notificatie centrum eruit hebben gehaald.

[...]
Ik denk dat hij doelt op het NFC gedeelte in die reactie, niet op de notificatiecentrum.
Een opdracht via NFC uitvoeren zonder tussen komst van de gebruiker zal nooit gebeuren, puur en alleen om de veiligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

vali schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:48:
[...]

[...]
Ik had het niet over het notification center. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Dat ik vanmorgen wakker werd was L720 zijn netwerk weer kwijt :(
Opnieuw netwerk laten zoeken hielp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-05-2024
Klopt het dat er in de facebook app geen functie zit om mensen te zoeken? Best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mr.DD schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:02:
Klopt het dat er in de facebook app geen functie zit om mensen te zoeken? Best irritant.
in de facebook beta kan dat wel, links boven op de streepjes klikken en dan bovenin zit een search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worsteneter
Mr.DD schreef op zondag 09 juni 2013 @ 13:02:
zoals hierboven gezegd gaat dat in de beta wat makkelijker, maar ook in de normale facebook. Als je bij friends gaat, krijg je zo'n zoekbalk en dan moet je gewoon bij resultaten even links of rechts swypen naar 'all'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik gebruik nu al een tijdje de Beta niet meer, reden is dat het nieuwsoverzicht niet of nauwelijks werd bijgewerkt. Is dat nog steeds een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
Waar kan ik de bèta vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-10 08:58
Ik gebruik de FB Beta sinds een paar dagen, en ben er heel blij mee. Vooral vergeleken met de MS FB.
Ik heb deze gevonden via de wpcentral applicatie. dan naar facebook beta zoeken. en dan kan je de applicatie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Mr.DD schreef op zondag 09 juni 2013 @ 14:58:
Waar kan ik de bèta vinden? :)
google :?
facebook beta wp8 intikken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hjs schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:18:
[...]

google Bing :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
;)

Moet zeggen dat ik door mijn wp8 toestel en surface RT steeds meer bing gebruik. Vooral de advertenties en de manier hoe bepaalde sites bovenaan stonden ging ik erg aan ergeren bij Google.

[ Voor 44% gewijzigd door vali op 09-06-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een nieuwsartikel dat screenshots Windows Phone 8.1 uitgelekt zijn.
http://www.allaboutphones...-phone-81-lekken-uit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Al waren dat dus wel screenshots van een hele vroege build die daarna weer aangepast zijn en in latere builds is het notificatiecentrum zelfs weer weggehaald.
Dus eigenlijk hebben we daar nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Ik had veel problemen met Drive. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu weer naar behoren. Baal nog steeds dat het geen volwaardige navigatiesysteem is, maar het is nu in ieder geval weer werkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
hjs schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:18:
[...]

google :?
Hij weigerde eerst te installeren, daarom de vraag. Maar damn wat een lelijke app! Meteen weer verwijderd. Dan voegen we nieuwe vrienden wel toe via de browser, haha

Nieuwe vraag: ik krijg de flitser niet uit van de camera. Heel naar voor stiekeme foto's in de trein bijvoorbeeld. Woeps.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr.DD op 10-06-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Russel88 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 15:08:
Ik had veel problemen met Drive. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Werkt nu weer naar behoren. Baal nog steeds dat het geen volwaardige navigatiesysteem is, maar het is nu in ieder geval weer werkbaar.
Ik gebruik sinds kort GPS voice navigation en moet zeggen dat ik erg onder de indruk ben. Maakt gebruik van de offline nokia mappen, google, bing of mapquest. Grootste voordeel vind ik de flitspaal herkenning. Prijs viel ook wel mee voor wat ze aan mogelijkheden bieden.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 10-06-2013 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Laatst online: 13-10 14:42
Sinds afgelopen vrijdag synchroniseert mijn Lumia 820 mijn email niet meer.
Ik heb één Hotmail account ingesteld en hij geeft ook aan dat de email is bijgewerkt. Synchroniseer ik handmatig, dan duurt dit erg lang, maar krijg geen error.
Contactpersonen en agenda worden wel gewoon gesynchroniseerd en dat is hetzelfde Hotmail account.

Wel heb ik vorige week two step autenthication aangezet, maar daarna heeft het (volgens mij) nog wel gewerkt. Ook als ik het ww aanpas naar een ww speciaal voor apparaten zonder two steps gaat het ook fout.

Een herstart van de telefoon heeft niet geholpen...

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
St00mwals schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 09:06:
Sinds afgelopen vrijdag synchroniseert mijn Lumia 820 mijn email niet meer.
Ik heb één Hotmail account ingesteld en hij geeft ook aan dat de email is bijgewerkt. Synchroniseer ik handmatig, dan duurt dit erg lang, maar krijg geen error.
Contactpersonen en agenda worden wel gewoon gesynchroniseerd en dat is hetzelfde Hotmail account.

Wel heb ik vorige week two step autenthication aangezet, maar daarna heeft het (volgens mij) nog wel gewerkt. Ook als ik het ww aanpas naar een ww speciaal voor apparaten zonder two steps gaat het ook fout.

Een herstart van de telefoon heeft niet geholpen...

Iemand enig idee??
Ga als je bij outlook.com bent naar account instellingen -> beveiligsgegevens en klik dan op
App-wachtwoorden

Bepaalde apps en apparaten ondersteunen geen beveiligingscodes. In dergelijke gevallen moet je een wachtwoord voor je app maken om je aan te melden. Meer informatie.

Maak een nieuw app-wachtwoord

Verwijder bestaande app-wachtwoorden
Dit wachtwoord voer je dan in bij je Hotmail account, daarna werkt het weer. Heb je dit ook de vorige keer gedaan of heb je de code van de app ingevoerd?

[ Voor 3% gewijzigd door vali op 11-06-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
vali schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:47:
[...]

Dit wachtwoord voer je dan in bij je Hotmail account, daarna werkt het weer. Heb je dit ook de vorige keer gedaan of heb je de code van de app ingevoerd?
Ik heb voor mijn telefoon een apparaat wachtwoord gegenereerd (allemaal kleine letters, hoezo erg veilig |:( ) en die ingevoerd.
Ook het invoeren van mijn hoofdwachtwoord heb ik geprobeerd, maar dat werkt helaas ook niet

Update:
Al mijn app wachtwoorden weggegooid en vanaf mijn telefoon een nieuwe aangemaakt, maar nog steeds niet

[ Voor 10% gewijzigd door St00mwals op 11-06-2013 13:27 . Reden: Aangevuld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
St00mwals schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Ik heb voor mijn telefoon een apparaat wachtwoord gegenereerd (allemaal kleine letters, hoezo erg veilig |:( ) en die ingevoerd.
Ook het invoeren van mijn hoofdwachtwoord heb ik geprobeerd, maar dat werkt helaas ook niet

Update:
Al mijn app wachtwoorden weggegooid en vanaf mijn telefoon een nieuwe aangemaakt, maar nog steeds niet
Staat de datum wel goed ? Dit kan ook een reden zijn dat het invoeren niet lukt.

[ Voor 5% gewijzigd door vali op 11-06-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
vali schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:46:
[...]

Staat de datum wel goed ? Dit kan ook een reden zijn dat het invoeren niet lukt.
Jep, voor de zekerheid nog ff gecontrolleerd.

Vervolgens Two Step Authentication uitgezet, alle app wachtwoorden en vertrouwde apparaten verwijderd en mijn hoofd wachtwoord gewijzigd en de telefoon uitgezet.
Telefoon weer aan en mail synchroniseren en dan netjes de melding dat mijn ww niet klopt, nieuwe ingegeven en nog steeds doet die het niet....
De oplossing begint aardig richting een telefoon reset te gaan (wat ik eigenlijk helemaal niet wil... :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETHaaz
  • Niet online
De nieuwe site npo.nl zou livestreams bieden in zowel flash als hmtl5. Lijkt mij dat ie10 van wp de html5 stream dus gewoon zou moeten afspelen toch? Ik krijg echter een melding dat ik flash moet downloaden...

Werken de streams bij iemand anders wel?

Edit: de comments onder nieuws: NPO begint met live uitzenden Nederland 1, 2 en 3 via internet leggen een en ander uit.

[ Voor 31% gewijzigd door ETHaaz op 11-06-2013 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 08:38
ETHaaz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:44:
De nieuwe site npo.nl zou livestreams bieden in zowel flash als hmtl5. Lijkt mij dat ie10 van wp de html5 stream dus gewoon zou moeten afspelen toch? Ik krijg echter een melding dat ik flash moet downloaden...

Werken bij mij ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.DD schreef op maandag 10 juni 2013 @ 20:44:
[...]
Nieuwe vraag: ik krijg de flitser niet uit van de camera. Heel naar voor stiekeme foto's in de trein bijvoorbeeld. Woeps.
Bedoel je de flash assist voor de autofocus?

Die kun je ook uitzetten.

http://answers.microsoft....88-43d9-9ced-1f393e1d6482

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2013 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
St00mwals schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:21:
[...]

Jep, voor de zekerheid nog ff gecontrolleerd.

Vervolgens Two Step Authentication uitgezet, alle app wachtwoorden en vertrouwde apparaten verwijderd en mijn hoofd wachtwoord gewijzigd en de telefoon uitgezet.
Telefoon weer aan en mail synchroniseren en dan netjes de melding dat mijn ww niet klopt, nieuwe ingegeven en nog steeds doet die het niet....
De oplossing begint aardig richting een telefoon reset te gaan (wat ik eigenlijk helemaal niet wil... :( )
Gisteravond nog een keer mijn mail account erbij gezet, die deed het wel en mijn gewone account nog steeds niks.
Vanmorgen telefoon uit vliegtuigmodes en daar is de mail weer 8)7 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Weet iemand waar ik een goede lader kan kopen voor mijn windows phone? Met de standaard bijgeleverde oplader van mijn Ativ S duurt het 7 (!) uur om volledig op te laden. Heel raar, want de eerste paar keer duurde het maar 2,5 / 3 uur, de oplaadtijd is steeds langer geworden. Behoorlijk onhandig dus.
Laatst heb ik de lader van 2 andere mensen geprobeerd (een had een Galaxy S2, de ander een Samsung Ace (oid)) en duurde het weer 3 uur.... Dus het ligt waarschijnlijk aan de lader en niet de telefoon. Ik dacht op ebay wel een Samsung lader aan te kunnen schaffen zodat het probleem verholpen zou zijn, maar opladen met dit ding duurde helaas weer 7 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-10 22:38
Beste allemaal,

Ik krijg zeer binnenkort een Nokia Lumia 920. Nou weet ik dat Google ondersteuning voor EAS (Active Sync) stop gezet heeft. Als gevolg daarvan was/is(?) het niet meer mogelijk om Google Contacts en Google Agenda te synchroniseren met een Windows Phone 8 telefoon. Is dat in de tussentijd al veranderd? Ondersteunt Microsoft in de tussentijd al de goede protocollen om Google contacts en Google agenda te gebruiken? Alvast bedankt!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Luuk1983 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:43:
Beste allemaal,

Ik krijg zeer binnenkort een Nokia Lumia 920. Nou weet ik dat Google ondersteuning voor EAS (Active Sync) stop gezet heeft. Als gevolg daarvan was/is(?) het niet meer mogelijk om Google Contacts en Google Agenda te synchroniseren met een Windows Phone 8 telefoon. Is dat in de tussentijd al veranderd? Ondersteunt Microsoft in de tussentijd al de goede protocollen om Google contacts en Google agenda te gebruiken? Alvast bedankt!
Dat zou gefikst moeten zijn met de GDR2 update. De Lumia 925 heeft die al, dus de rest zal "binnenkort" uitgerold worden. Wanneer binnenkort is, dat weet geen mens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Luuk1983 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:43:
Beste allemaal,

Als goed is kan je wel mailen en contacten inzien met een app.

De GDR2 update die rond juni/juli beschikbaar komt voor alle wp8 toestellen maakt het weer mogelijk om via de ingebouwde app mail te ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 12-06-2013 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
vali schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:26:
[...]

Als goed is kan je wel mailen en contacten inzien met een app.

De GDR2 update die rond juni/juli beschikbaar komt voor alle wp8 toestellen maakt het weer mogelijk om via de ingebouwde app mail te ontvangen.
Thanks. Het gaat me overigens meer om de calendar, ik gebruik namelijk al lange tijd Google calendar op mijn iPhone, dus al mijn afspraken staan in mijn Google calendar. Heel fijn dat het op dit moment niet werkt op Windows Phone en op Windows 8 ;)

Ik wacht met smart de update af. Het zou dus niet te lang meer moeten duren lijkt me!

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Luuk1983 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:43:
[...]

Thanks. Het gaat me overigens meer om de calendar, ik gebruik namelijk al lange tijd Google calendar op mijn iPhone, dus al mijn afspraken staan in mijn Google calendar. Heel fijn dat het op dit moment niet werkt op Windows Phone en op Windows 8 ;)

Ik wacht met smart de update af. Het zou dus niet te lang meer moeten duren lijkt me!
Er is natuurlijk ook een app om kalanders van outlook en gmail in te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik gebruik Chronos als agenda en die werkt goed samen met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
Uiteraard...uiteraard... natuurlijk zijn er third party apps, het ging me even om de standaard app. Ik heb het liefst zoveel mogelijk bij elkaar in de standaard apps. Zodra ik de Lumia heb kijk ik wel wat ik doe. Allemaal bedankt voor de feedback in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

De standaard agenda haalt overigens mijn afspraken goed op, maar mijn agenda is weer gelinkt aan die van mijn vrouw en die koppelt hij nu niet in wp8 (ging in wp7.8 wel goed). (allebei op google dus)

Maar moet ik wel bij zeggen dat ik er verder nog niet naar gekeken heb omdat ik die Chronos nu gebruik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Huh? Ik gebruik Windows Phone 8 in combinatie met mijn Google contacten, agenda en mail. En hier staat dat dat niet kan? Hoe zit dat precies, is hij nu dan gestopt met synchroniseren?
hjs schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:40:
De standaard agenda haalt overigens mijn afspraken goed op, maar mijn agenda is weer gelinkt aan die van mijn vrouw en die koppelt hij nu niet in wp8 (ging in wp7.8 wel goed). (allebei op google dus)

Maar moet ik wel bij zeggen dat ik er verder nog niet naar gekeken heb omdat ik die Chronos nu gebruik ;)
Als je meerdere agenda's wilt zien, dat moet je naar m.google.com/sync gaan en de te synchroniseren kalenders aanvinken. Ze worden alleen wel allemaal dezelfde kleur.

[ Voor 65% gewijzigd door TheZeroorez op 12-06-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
TheZeroorez schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 14:41:
Huh? Ik gebruik Windows Phone 8 in combinatie met mijn Google contacten, agenda en mail. En hier staat dat dat niet kan? Hoe zit dat precies, is hij nu dan gestopt met synchroniseren?
Voor bestaande accounts werkte het nog wel geloof ik, maar mensen die na een bepaalde datum de boel ingesteld hebben konden niet meer syncen.

Heb sinds vorige week gmail sync uitstaan, nu praktisch helemaal over naar outlook.com :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
Ik denk dat het nog steeds kan, ik heb het vorige week zelfs op een WP7.8 toestel gedaan, na een reset.
Als je je gmail account aanmaakt, gewoon niet voor gmail kiezen, maar outlook.com, je gevens van gmail invullen, bij server: m.google.com, invullen, twee keer most ik op 'geavanceerd' gaan, als ik me goed herinner.
mail, kontakten en agenda, alles is er.

Het was iets met: domain leeg laten, daarna sign in, daarna vraagt ie om der server naam. Als alles goed is, krijg je nog een verificatie code toegestuurd.

[ Voor 18% gewijzigd door shyblue op 12-06-2013 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.DD
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:57:
[...]

Bedoel je de flash assist voor de autofocus?

Die kun je ook uitzetten.

http://answers.microsoft....88-43d9-9ced-1f393e1d6482
Top, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redlion
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2024
ETHaaz schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 14:44:

Edit: de comments onder nieuws: NPO begint met live uitzenden Nederland 1, 2 en 3 via internet leggen een en ander uit.
Echt jammer dat hier nog geen oplossing voor is! Ook de HTML5 streams krijg ik niet aan de gang...dus er zal een app voor moeten komen of heeft iemand nog een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

StrongArmLance

Endless flow

Net even iOS 7 geïnstalleerd, doet me heeel erg denken aan Windows Phone (vooral het balkje bovenin met tijd wifi batterij etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Laatst online: 13:36
Inderdaad, screenshots als deze http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1370936214.png deden mij onmiddellijk denken aan de typografie van WP8.

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Het mooie vind ik nog dat sommige mensen nu nog steeds op NUjij zeggen dat Windows Phone 8 kinderachtige blokken heeft met al die kleurtjes. Moet je eens naar iOS7 kijken, da's pas zakelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Laatst online: 13:36
CokeZero schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:45:
Het mooie vind ik nog dat sommige mensen nu nog steeds op NUjij zeggen dat Windows Phone 8 kinderachtige blokken heeft met al die kleurtjes. Moet je eens naar iOS7 kijken, da's pas zakelijk...
Inderdaad: Nu ik die strakke, minimalistische look van WP8 gewoon ben vind ik dit bv. http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1370936226.png gewoonweg druk, schreeuwerig, ja zelfs kinderachtig. :r

[ Voor 14% gewijzigd door chaola op 14-06-2013 14:52 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
chaola schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:51:
[...]

Inderdaad: Nu ik die strakke, minimalistische look van WP8 gewoon ben vind ik dit bv. http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1370936226.png gewoonweg druk, schreeuwerig, ja zelfs kinderachtig. :r
Maar ja, bijvoorbeeld de weer app ziet er wel weer prachtig uit. Maar lijkt heel veel op Weather Flow. Multitasking screen is gewoon Windows Phone, en ga zo maar door. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atila
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-07 14:25
CokeZero schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:59:
[...]

Maar ja, bijvoorbeeld de weer app ziet er wel weer prachtig uit. Maar lijkt heel veel op Weather Flow. Multitasking screen is gewoon Windows Phone, en ga zo maar door. :|
Beter goed gekopieerd dan slecht verzonnen toch ? ;)
Pagina: 1 ... 24 ... 46 Laatste