Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuckfou157
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 12:53
Martinspire schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 04:05:
Ik denk dat het probleem dan toch echt in Office 2013 zit en niet in WP8. Als die kalender daar nergens mee gekoppeld is, dan zal het niet overkomen. Heb je het outlook.com adres wel toegevoegd als exchange account in Office? Ala dit dus: http://www.msoutlook.info/question/707
Jawel, outlook.com is als exchange server toegevoegd, en volgens alles wat ik bij elkaar heb kunnen googlen moet ik m'n agenda van m'n standalone outlook dan kopieren naar de exchange server agenda om te zorgen dat die uiteindelijk met het web&m'n telefoon gelinkt wordt.
Als ik dat probeer krijg ik deze melding:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/164266_546405312076921_560147219_n.jpg
En daar houd het dus op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:33
Hoe kopieer je de agenda?

Meest logische is om een complete export te maken van je agenda naar een .ics bestand en deze dan te importeren in outlook.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuckfou157 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:51:
[...]
Jawel, outlook.com is als exchange server toegevoegd,
Misschien moet je even proberen je Microsoft email account als hotmail account toevoegen en niet als exchange account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuckfou157
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 12:53
Domino schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 09:22:
Hoe kopieer je de agenda?

Meest logische is om een complete export te maken van je agenda naar een .ics bestand en deze dan te importeren in outlook.com.
Dat heb ik nu dan ook gedaan en zo staan mn huidige afspraken er wel in, maar dat is natuurlijk alles behalve handig...
Ik wil graag afspraken op m'n pc kunnen maken en die op mn mobiel terug zien en viceversa....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuckfou157 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:29:
[...]
Ik wil graag afspraken op m'n pc kunnen maken en die op mn mobiel terug zien en viceversa....
Dat kan dus ook prima als je die afspraken maar aan een on line account met een agendafunctie koppelt zowel op je PC als op je mobiel. Het syncen gebeurt dan via die on line account.

Kan een bestaande account zijn maar je kunt er ook gewoon een nieuwe on line account voor aanmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Yuckfou157 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 10:29:
[...]

Dat heb ik nu dan ook gedaan en zo staan mn huidige afspraken er wel in, maar dat is natuurlijk alles behalve handig...
Inderdaad zoals hAI voorstelt.

Je hebt je agenda geïmporteerd in outlook.com.
Nu is het een kwestie van je eigen 'oude' agenda verwijderen of simpelweg niet meer gebruiken.
Alles invoeren in de online outlook agenda dus. Die synct dan wel naar de outlook.com cloud en terug naar je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Overigens, valt er nu ondertussen al wat aan te doen dat outlook.com/live/hotmail na een week of 2 gewoon al je afspraken die geweest zijn uit de agenda mietert? Je zou die agenda maar gebruiken als verantwoording richting een bepaalde instantie... Heb je toch mooi een probleem :P

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
PaT schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:10:
Overigens, valt er nu ondertussen al wat aan te doen dat outlook.com/live/hotmail na een week of 2 gewoon al je afspraken die geweest zijn uit de agenda mietert? Je zou die agenda maar gebruiken als verantwoording richting een bepaalde instantie... Heb je toch mooi een probleem :P
Was dat niet zuiver een probleem van wp7/8? Ik heb in de web calendar van hotmail/outlook nog alle afspraken van meer als een jaar geleden.

Ten minste.. ik neem aan dat als er nu nog enkele staan dat ze dat dan ook allemaal zijn. En niet dat er selectief een aantal weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

PaT schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:10:
Mijn eerste test afspraak van WP 7 staat er in ieder geval nog wel in (half jaar terug oid).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Domino schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 13:38:
[...]

Was dat niet zuiver een probleem van wp7/8? Ik heb in de web calendar van hotmail/outlook nog alle afspraken van meer als een jaar geleden.

Ten minste.. ik neem aan dat als er nu nog enkele staan dat ze dat dan ook allemaal zijn. En niet dat er selectief een aantal weg zijn.
Dat gebeurt dus wel selectief. Herhaalde afspraken blijven geloof ik staan, eenmalige niet. In ieder geval niet bij mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
PaT schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:00:
[...]

Dat gebeurt dus wel selectief. Herhaalde afspraken blijven geloof ik staan, eenmalige niet. In ieder geval niet bij mij :(
Mijn outlook.com (online) staat nog vol met afspraken, ook niet herhalende.
Eerste (niet herhalende) afspraak is van december 2008. Dus ruim 5 jaar terug.

Rond die tijd heb ik mijn huidige live account aangemaakt.

Het heeft er dus alle schijn van dat het bij mij netjes blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat is ook gek. Ik heb net even online gekeken. Een aantal afspraken staan er nog wel in, maar de meeste niet meer. Weet iemand of dat ergens in te stellen valt? Ik kon niets vinden in de opties

Grr... dit dus...

http://answers.microsoft....25-4b00-a86a-39f641a31c91

[ Voor 30% gewijzigd door PaT op 02-05-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Microsoft (en vooral Nokia! )is lekker bezig, ze hebben sinds kort in paar landen al 20% marktaandeel.

Zo zie je maar wat geduld en een mooi nieuw platform (wp8 is niet zo gek lang uit) allemaal kan doen in paar maanden tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10 12:11
Vandaag kon ik niet meer inloggen op mijn hotmail account op mijn phone.... Hmm, vast iets te maken met de twoway verivicatie.... Gezocht en gevonden

Maar hoe ik probeerde het speciale app-wachtwoord leek niet te kloppen... 8)7

Gelukkig viel mijn oog op:
If you don’t have a strong cellular data connection, try connecting to Wi-Fi. You should also ensure your Date & Time on Windows Phone is set correctly in settings.
Hmm, eens kijken: inderdaad de tijd op mijn pheun liep 10 minuten achter, maar het staat op automatisch instellen???

Hoe kan het dat de tijd 10 minuten afwijkt bij automatisch instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:19
HeSitated schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 19:26:
[...] Hoe kan het dat de tijd 10 minuten afwijkt bij automatisch instellen?
Omdat de netwerktijd wordt gebruikt en er zekere providers zijn die hun zaakjes niet op orde hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
Caelorum schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:05:
Omdat de netwerktijd wordt gebruikt en er zekere providers zijn die hun zaakjes niet op orde hebben..
Hmm.... :(

Dan rest er niets anders dan zelf de tijd in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeSitated schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:39:
[...]

Hmm.... :(

Dan rest er niets anders dan zelf de tijd in te stellen?
Even contact opnemen met de servicedesk van je telecom provider zou ook geen kwaad kunnen.
Het is toch genant als een provider op het netwerk niet eens fatsoenlijk de juiste tijd kan doorgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Mmhh sinds kort zie ik m'n google afspraken niet meer in mn agenda staan.
Google is toch op actief gezet. Het rare is, dat ik de google calender van mn vrouw wel zie staan.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:38

defcon84

Multipass?

Welke netwerken hebben hun tijd wel goed staan? (ik ga namelijk overstappen van een .be naar een .nl sim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Caelorum schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 22:05:
[...]

Simyo, 2007 7(8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 06-05-2013 09:55 ]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Op mn nieuwe Ativ S heb ik er last van dat e-mail van mijn gmail account niet altijd aan komt. Bij de synchronisatie instellingen heb ik staan dat hij bij ontvangst nieuwe emails moet downloaden, maar dit gebeurt dus niet altijd. Zo zag ik net op mijn desktop dat ik 45 minuten geleden een email had ontvangen, maar heb ik hier geen melding van gekregen op mijn telefoon. Toen ik op op het knopje synchroniseren drukte op mijn mobiel kwam de nieuwe e-mail nog steeds niet binnen.
Ik heb al een hard reset gedaan, omdat ik dit probleem dus ook al eerder had. Iemand suggesties voor een oplossing?

[Edit] Als ik bij "All mail" kijk, dan staat de ontbrekende mail er wel bij.... Maargoed, ik wil niet ook elke keer deze map handmatig checken. Dus als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik het graag.

[ Voor 14% gewijzigd door kippengaas op 06-05-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op maandag 06 mei 2013 @ 11:04:
[Edit] Als ik bij "All mail" kijk, dan staat de ontbrekende mail er wel bij.... Maargoed, ik wil niet ook elke keer deze map handmatig checken. Dus als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik het graag.
Ik kom altijd als ik naar mijn email (gmail) ga in mijn 'alles' map uit.
Dus hoezo die map handmatig checken?

<edit>
Bovenstaande was niet slim opgemerkt. gmail opent gewoon de postvak-in map met alle berichten ('alles').
Als je het met "All mail" moet ophalen en niet in postvak In staat is er misschine een doorstuur rule actief op mail die de mail ook in een andere map plaatst of zoiets?.
</edit>

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij zijn account heeft ingesteld als "gmail" (IMAP) account ipv Exchange account.

Of het label "postvak in" staat niet op de mail, dan komt hij alleen in je "[Gmail]/all mail" volgens mij.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik kom standaard bij Inbox uit. Ik heb even geprobeerd om ook de map "All Mail" te synchroniseren, maar dan krijg ik de meeste e-mails dubbel binnen, ook niet geheel wenselijk dus.....

@ N_N hoe kan ik checken of de mail staat ingesteld op IMAP in plaats van Exchange?

Edit: ik zag al dat ik de afgelopen uren 6 mailtjes had binnen gekregen door middel van Gmail Notifier op m'n laptop, maar kreeg niks binnen op mijn mobiel. En nu een paar uur later krijg ik pas een notificatie op mijn mobiel dat ik 6 nieuwe mail heb :S

[ Voor 32% gewijzigd door kippengaas op 07-05-2013 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder [instellingen][e-mail & accounts][gmail account] staat daar als server m.google.com?
dan is het een Exchange account.

Bij het toevoegen van een e-mail account moet je in dit geval niet voor Gmail maar Outlook kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Er staat inderdaad m.google.com .

Dus dit kan dan een verklaring zijn en zou verholpen kunnen worden als ik een outlook account aanmaak, met mijn gmail gegevens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:25:
Ik kom standaard bij Inbox uit. Ik heb even geprobeerd om ook de map "All Mail" te synchroniseren, maar dan krijg ik de meeste e-mails dubbel binnen, ook niet geheel wenselijk dus.....
Als je mail niet in de "Postvak IN" staat maar wel in "All mail" dan zit deze toch ook ergens in een andere map?
Heb je alle andere mappen/labels (in de on line gmail webapplicatie gecontroleerd om te zien waar de mail dan echt inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:13:
[...]
Als je mail niet in de "Postvak IN" staat maar wel in "All mail" dan zit deze toch ook ergens in een andere map?
Heb je alle andere mappen/labels (in de on line gmail webapplicatie gecontroleerd om te zien waar de mail dan echt inzit?
Ik heb het even voor je gecheckt en die berichten zitten in "Postvak in".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kippengaas schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:21:
[...]

Ik heb het even voor je gecheckt en die berichten zitten in "Postvak in".
En op je telefoon zitten ze niet in "Postvak IN".
Of is er een isue met de talen? (Heb je een engels ingestelde telefoon? die gebruikt mogelijk "Inbox" als default map om te syncen, je nederlands ingestelde gmail account online gebruikt "Postvak IN" ?????).
Kijk op je telefoon even bij alle mappen of er op je telefoon naast die "Inbox"een Postvak IN" aanwezig is

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Als ik met mijn laptop naar gmail.com ga, dan zie ik wel alle berichten. Wanneer ik met mijn WP de gmail app gebruik dan krijg ik soms niet alle berichten binnen of pas vele uren later.
BIj mappen zie ik alleen "inbox" (niet ook nog een "postvak in"), daarnaast allerlei Engelstalige mappen (zoals drafts, sent items, trash etc) maar dan nog één Nederlandstalige map met postvak uit. Dus op de een of andere manier heb ik wel de map "sent" dubbel, ook een in het Nederlands met "Postvak uit".

[ Voor 45% gewijzigd door kippengaas op 07-05-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Niet online
Ik begin me er wel steeds meer aan te ergeren dat er niet een manier is om net als Android in te zien hoeveel data je hebt gebruikt, en welke apps dat hebben gebruikt. Zo ingewikkeld lijkt me dat niet om het in het OS bij te houden. Dat het alleen via DataSense kan, een app die enkel bij sommige providers in de USA beschikbaar is, vind ik belachelijk.

Verder nogsteeds helemaal blij met mijn WP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magnetic_Man schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:09:
Ik begin me er wel steeds meer aan te ergeren dat er niet een manier is om net als Android in te zien hoeveel data je hebt gebruikt, en welke apps dat hebben gebruikt. Zo ingewikkeld lijkt me dat niet om het in het OS bij te houden. Dat het alleen via DataSense kan, een app die enkel bij sommige providers in de USA beschikbaar is, vind ik belachelijk.

Verder nogsteeds helemaal blij met mijn WP :)
Vraag dan na bij Microsoft of bij je provider wanneer de app bij Nederlandse providers beschikbaar komt

De tekst voor de app is zelfs op de Nederlandse versie van windowsphone.com beschikbaar dus daar kun je makkelijk aan refereren:
http://www.windowsphone.c...sense-to-track-data-usage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 09:39
Off topic maar vandaag is de nieuwe Nokia Asha 501 gelanceerd en kwa OS heeft het zo'n beetje alles wat WP8 mist. Als Nokia nou het huidige OS uitbreid hebben ze een betere OS als IOS/WP8/Android gecominbeerd.

Kijk en huiver:

YouTube: First hands-on with the Nokia Asha 501#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:15
Zitten leuke dingen in inderdaad. Ik vrees alleen dat een succesvol eigen platform voor Nokia (zoals IOS of WP) niet helemaal haalbaar is in 2013.

Maar aan de andere kant: 99 dollar voor zo'n grappig toestel is dan weer vrij weinig....

[ Voor 6% gewijzigd door Jannibal23 op 09-05-2013 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:54
badluckboy schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:52:
Off topic maar vandaag is de nieuwe Nokia Asha 501 gelanceerd en kwa OS heeft het zo'n beetje alles wat WP8 mist. Als Nokia nou het huidige OS uitbreid hebben ze een betere OS als IOS/WP8/Android gecominbeerd.

Kijk en huiver:

Ik zie eigenlijk niets wat WP8 niet al heeft? Welke dingen bedoel je precies?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

badluckboy schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:52:

Kijk en huiver:

Hoog Bart Smit / Intertoys gehalte. Ik vind het niks,

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 16:04:
[...]

Vraag dan na bij Microsoft of bij je provider wanneer de app bij Nederlandse providers beschikbaar komt

De tekst voor de app is zelfs op de Nederlandse versie van windowsphone.com beschikbaar dus daar kun je makkelijk aan refereren:
http://www.windowsphone.c...sense-to-track-data-usage
Misschien is het iets om tweakers na te laten vragen? Mooi bericht erbij meteen. Lijkt mij wat meer indruk maken?

Met dan een titel als "Windows Phone gebruikers in Nederland nog steeds zonder Data Sense" (oid).

Dan is dat meteen een nieuwtje waaraan anderen kunnen zien waarom ze geen data kunnen bekijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 09-05-2013 12:39 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ramon schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:27:
[...]

48 days standby? Zelfs de Huawei kan zulke cijfers nooit halen.

Maar inderdaad, verder zie ik weinig niets, die road is nu 1 gecombineerd systeem van 'recent gebruikte apps' en 'calendar', maar wereldschokkend missende feature in WP8 is het zeker niet (al zouden ze hub mogen uitbreiden van mij naar meerdere platformen en bv skype native erin zitten).

[ Voor 36% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2013 12:40 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
Ramon schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:27:
[...]

Dit is een duidelijkere video:

YouTube: The Nokia Asha 501 - Peter Skillman, Nokia Design Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat ie bedoeld dat er een soort notificatiecentrum op zit gecombineerd met een soort geschiedenis erbij (op zich wel interessant idee)

Dat van die data-compressie voor browsen is dus wat Data Sense ook heeft, maar ik denk dat de telco's het daarom niet doen. Ze moeten daar servers voor neerzetten die bovendien de klant juist minder geld kosten.

Ik hoop dat MS bij GDR2 Data Sense spreid in 2 delen: de informatie voor je data-verbruik en de compressie. Dat laatste zorgt er gewoon voor dat providers dat niet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Ik vind het wel heel erg op Windows Phone lijken hoor. Het is duidelijk neergezet als een low-low-budget Windows Phone alternatief. Hilarisch hoe die designer bijna verbaast is dat hij als eerste de tijd ziet. Maargoed, dus een soort timeline-achtig idee en makkelijk switchen tussen simkaarten. Dat zijn twee handige dingen maar die maken het OS niet meteen beter dan Windows Phone. Wat betreft 48 dagen standby-tijd; het zou me verbazen als dat echt gehaald wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Ik had zelf ook al bedacht dat het handig zou zijn om notificaties (bij WP) in een linker scherm te plaatsen. Dus standaard home screen met je meest gebruikte apps, swipe naar rechts voor alle apps, swipe naar links met een lijstje notificaties (met iets meer info dan een teller die je nu soms hebt). Daarbij is het een leuk idee om inderdaad geschiedenis van je gebruikte apps naar beneden te scrollen en agenda naar boven (alhoewel dit niet echt heel boeiend is, aangezien je dit ook al kan zien op je agenda tile).
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de notificaties zoals ze nu zijn op zich ok (met een tellertje of wanneer je een grotere tile hebt meer info), maar vind het geen overbodige luxe om alle notificaties op een rijtje te hebben in een eventueel linker scherm. Zo kan ik bijvoorbeeld veel tiles lekker klein houden, hierbij dan met een tellertje, als ik meer info wil en een overzichtelijk rijtje gewoon eventjes naar links swipen. Lijkt me niet moeilijk, om te implementeren en veel mensen die nu "zeuren" over notificaties zijn ook tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:25

BM

Moderator Spielerij
Notificationcenter komt er dan ook echt wel. MS had zelf al aangegeven dat dat vanwege tijdgebrek niet in de 1e release van WP8 zat. Je kunt er dus wel van uit gaan dat het met 1 van de aankomende ' grotere' updates wel mee zal komen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Ik denk dat de kans best groot is dat een dergelijk notificatiescherm gekoppeld wordt aan de openstaande applicaties. Dat je daarmee ook sneller kunt multi-tasken. Al denk ik niet dat een dergelijk venster vanuit elk scherm beschikbaar is, maar alleen vanuit home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badluckboy
kippengaas schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 13:31:
Ik had zelf ook al bedacht dat het handig zou zijn om notificaties (bij WP) in een linker scherm te plaatsen. Dus standaard home screen met je meest gebruikte apps, swipe naar rechts voor alle apps, swipe naar links met een lijstje notificaties (met iets meer info dan een teller die je nu soms hebt). Daarbij is het een leuk idee om inderdaad geschiedenis van je gebruikte apps naar beneden te scrollen en agenda naar boven (alhoewel dit niet echt heel boeiend is, aangezien je dit ook al kan zien op je agenda tile).
Begrijp me niet verkeerd, ik vind de notificaties zoals ze nu zijn op zich ok (met een tellertje of wanneer je een grotere tile hebt meer info), maar vind het geen overbodige luxe om alle notificaties op een rijtje te hebben in een eventueel linker scherm. Zo kan ik bijvoorbeeld veel tiles lekker klein houden, hierbij dan met een tellertje, als ik meer info wil en een overzichtelijk rijtje gewoon eventjes naar links swipen. Lijkt me niet moeilijk, om te implementeren en veel mensen die nu "zeuren" over notificaties zijn ook tevreden.
een scherm aan de linkerkant met notificaties zou in mijn ogen de OS echt 'afmaken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
badluckboy schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 14:39:
[...]

een scherm aan de linkerkant met notificaties zou in mijn ogen de OS echt 'afmaken'.
100% mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
Heeft iemand nog een briljante oplossing voor mijn Gmail probleem?

Samenvatting van het probleem:
Email van mijn gmail account komt niet altijd (of soms een aantal uur later) aan op mijn WP8 (wel op mijn laptop). Synchronisatie instellingen staat ingesteld dat niet emails bij ontvangst gedownload moeten worden
(heb hier ook al in gevarieerd, maar hielp niet). Bij de map "All mail" staan de ontbrekende mail er wel bij. Als ik deze map ook laat synchroniseren dan krijg ik emails soms dubbel binnen, dus ook niet wenselijk.

Geprobeerde oplossingen: email account verwijderd en opnieuw toegevoegd; via "Een account toevoegen" en dan bij "geavanceerd" de gmail account toegevoegd; een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Weer zo'n slecht voorbeeld van marketing en Windows Phone op het SkyDrive login scherm

Afbeeldingslocatie: https://sc.imp.live.com/content/dam/imp/surfaces/mail_signin/v3/images/skydrive_sign-in_mobileapp_nl-nl_v2.jpg Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsC
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:22
ik gok dat het dan ook geen marketing voor window phone is, maar voor skydrive.
aangezien de laatste phone volgens mij een android is ;)
en overal de skydrive app open staat....

maar ik ben het met je eens dat ze beter de Lumia vooraan hadden kunnen zetten ipv. de iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Ja, zo bedoelde ik dat dus ook SkyDrive is van Microsoft, net als Windows Phone stop die Lumia dan vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Dat is leuk maar als je Skydrive populair wilt maken moet je mensen overtuigen dat het handig is. Dat doe je het beste door het naar hun situatie te vertalen. Aangezien nog steeds 50% van de markt (als het niet veeeel meer is) Android gebruikt lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat deze vooraan staat. Wat dat betreft vind ik het al heel wat dat ze de WP op de tweede plek zetten.
Daarnaast hoeven ze het aan het WP publiek natuurlijk niet meer te vertellen. Die weten al lang dat er iets las Skydrive is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 20:12:
Dat is leuk maar als je Skydrive populair wilt maken moet je mensen overtuigen dat het handig is. Dat doe je het beste door het naar hun situatie te vertalen. Aangezien nog steeds 50% van de markt (als het niet veeeel meer is) Android gebruikt lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat deze vooraan achteraan staat. Wat dat betreft vind ik het al heel wat dat ze de WP op de tweede plek zetten.
Daarnaast hoeven ze het aan het WP publiek natuurlijk niet meer te vertellen. Die weten al lang dat er iets las Skydrive is.
Fixed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
heh? Vooraan staat toch Android? Of is dat een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:03
Weet iemand hoe het komt dat de foto's in de fotohub niet zo scherp zijn?
Ik heb de foto's netjes met Lightroom verkleind naar 800x480 en naverscherpt. Wanneer ze op achtergrond van de fotohub voorbij komen zien ze er ook scherp uit, maar wanneer ik ze open zijn ze een stuk minder scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Caelorum schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 11:21:
heh? Vooraan staat toch Android? Of is dat een iPhone?
de meeste android-toestellen die ik in m'n handen heb gehad hadden niet zo'n ronde knop onderaan. De iPhones daarentegen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
wappiewappie schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:12:
Weet iemand hoe het komt dat de foto's in de fotohub niet zo scherp zijn?
Ik heb de foto's netjes met Lightroom verkleind naar 800x480 en naverscherpt. Wanneer ze op achtergrond van de fotohub voorbij komen zien ze er ook scherp uit, maar wanneer ik ze open zijn ze een stuk minder scherp.
Je foto's hebben een lage resolutie. Het scherm is namelijk 1280 bij 720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
Ik heb een lumia 820. Die heeft een 800x480 scherm. En ja alle foto's zijn van zichzelf ragscherp.
Als ik een foto pak met een hogere resolutie dan ziet het er ook onscherp uit.
Het is ook alleen onscherp wanneer ik de foto fullscreen in beeld heb. Zoom ik vervolgens heel iets in dan wordt het beeld plotseling een stuk scherper. Zelfs die 800x480 foto ziet er na het inzoomen scherper uit.

Een net iets andere resolutie (479px breed, 481px, enz.) helpt ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door wappiewappie op 11-05-2013 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 14:59
Heb een samsung ativ s en een abbo bij de Hollandse Nieuwe. Wifi staat altijd aan en ook heb ik aangevinkt dat bij time-out van het scherm het toestel de wifi aanblijft.

een paar dagen geleden viel mij op dat zonder ik het toestel gebruikt ( heb ook een werktoestel die ik gebruik) er toch een aantal mb's per dag verdwijnen van mijn tegoed bij de Hollandse Nieuwe. Niet veel maar toch een 4 á 5 mb per dag. ( met een Sim Only 550 is dat percentueel best veel)

Bij achtergrond taken heb ik alles geblokkeerd, behalve een app battery.

Heb al diverse apps verwijderd en gecheckt wat er dan gebeurd maar helaas het verbruik blijft.

Is er een app die kan monitoren welke app actief is in 3G, in een wifi omgeving? En of wat ik verder kan onderzoeken.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Is dat misschien niet gewoon je account-synchronisatie of het ophalen van mail? Dat je telefoon op de achtergrond met wifi verbonden blijft, wil nog niet zeggen dat ie genoeg bereik heeft. Kan zijn dat die namelijk erg slecht is en hij daarom maar via 3g gaat updaten?

Je kunt niet kijken wat er allemaal aan het updaten is (imo ook wel lastig inderdaad voor diagnose) maar misschien dat je wel kunt kijken wat ie op je wifi allemaal doet als je goed bereik hebt. Moet je alleen wel vanuit de accesspoint/router zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Niet gemeld maar mijn mail heb ik zo ingesteld dat hij alleen handmatig wordt binnengehaald.

Updates van apps worden toch niet automatisch binnengehaald zie tot op heden altijd in de store wanneer er een update is.

Misschien dom maar wat bedoel je met account-synchronisatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Is dit hem dan? De opvolger van de Lumia 920 die morgen gepresenteerd wordt?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2013/05/Lumia%20925%20evleaks.jpg

Lijkt me een mooi toestel, benieuwd wat de specs zijn :)

Edit: Volgens WPCentral zijn die zowat identiek aan de 920 en heeft de nieuwe een betere camera, is hij lichter en heeft ie een dunnere behuizing.

[ Voor 29% gewijzigd door Insert12 op 13-05-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Wellicht begrijp ik je verkeerd. Ik lees niet dat dit gebeurt terwijl hij met wifi is verbonden, maar bij mij gaat er juist van mijn tegoed af terwijl ik onder een wifi omgeving zit, Dat ik met wifi verbonden ben heb ik mede gecheckt met de app activeNet Now.

edit: vindt net dit iemand die het zelfde heeft geconstateerd

https://forum.www.trosrad...ewtopic.php?f=25&t=127269

weet ik ook weer waar het doorkomt :( . Ben ik blij dat ik nog de HN heb van de schipholactie 550 mb/bellen/sms voor 9,25. Ik wist dat de HN het dataverkeer per sessie ongelukkig afrondt, maar niet dat je data (3g) blijft verbruiken onder wifi

[ Voor 27% gewijzigd door rambocus op 14-05-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb op mijn Lumia 620 een probleem in Internet Explorer met de weergave van geanimeerde gif bestanden. Het lijkt alsof na elk frame er een omtrek (van het veranderde) achterblijft.

Het treedt bijvoorbeeld op bij de radarloop op de pagina het KNMI:
http://www.knmi.nl/neerslagradar/

Op Windows XP icm IE8 heb ik er geen last van. De afbeelding opslaan op de telefoon om te kijken of het aan WP8 of IE ligt werkt niet omdat de animatie dan niet meer speelt.

Hier is een screenshot van het fenomeen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jqht86x.jpg

Treedt dit bij meerdere mensen op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:00
Ik dacht dat dat een feature was, zodat je kon zien waar de wolken langs gingen:p
Ik heb dit op mijn telefoon en op de laptop ie10

edit: heb het niet met chrome

[ Voor 11% gewijzigd door Ruudox op 14-05-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Vaag idd, maar bij apps die er gebruik van maken heb ik weer nergens last van. Iets wat imo ook gebruiksvriendelijker werkt dan telkens je browser te openen

[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
pruimman schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 14:24:
Ik dacht dat dat een feature was, zodat je kon zien waar de wolken langs gingen:p
Ik heb dit op mijn telefoon en op de laptop ie10

edit: heb het niet met chrome
Bedankt voor het testen. Als je het ook op je laptop hebt ligt het blijkbaar niet aan WP8 en is het hier OT. Misschien dat het hem zit in nieuwe versies van IE.

Het treedt volgens mij trouwens alleen op bij gifs die gebruik maken van zogenaamde "transparency optimization" waarbij alleen het eerste frame volledig gespecificeerd wordt en de volgende frames alleen de veranderdingen. Niet veranderde pixels zijn in opvolgende frames als transparant aangemerkt.

Voor een voorbeeldje zie:
http://www.imagemagick.org/Usage/anim_opt/#opt_trans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Geweldige nieuwe features in de GRD2 update of hoe Nokia het noemt de Amber update.

FM-Radio
Podcasts downloaden via de Windows Phone Store (Internationaal, dus ook Nederland)
CalDAV en CardDAV support
De optie wat er gebeurd als je de camera knop in drukt, dus eventueel een andere lens app.

Bron: http://blogs.windows.com/...t-the-sexy-lumia-925.aspx (Windows Blog)

[ Voor 21% gewijzigd door CokeZero op 14-05-2013 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
CokeZero schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:11:
Geweldige nieuwe features in de GRD2 update of hoe Nokia het noemt de Amber update.

FM-Radio
Podcasts downloaden via de Windows Phone Store (Internationaal, dus ook Nederland)
CalDAV en CardDAV support
De optie wat er gebeurd als je de camera knop in drukt, dus eventueel een andere lens app.

Bron: http://blogs.windows.com/...t-the-sexy-lumia-925.aspx (Windows Blog)
Begrijpen de comments op die Microsoft-blog het nu goed dat FM-radio ondersteuning ook gaat afhangen van je provider? Microsoft heeft zo'n intens zieke houding over sommige dingen dat ik het mogelijk acht (zie Data Sense of het feit dat podcasts pas deze zomer beschikbaar zullen worden voor NL (als CokeZero gelijk heeft, kan het zelf niet vinden). Nuja, laten we hopen van niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
Nee, of die FM-radio antenne al in zit in je telefoon dus bij de 920 volgens mij ook bij de 820 maar dat weet ik niet zeker. Data Sense is inderdaad een provider dingetje, die providers zelf moeten activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Insert12 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:30:

Edit: Volgens WPCentral zijn die zowat identiek aan de 920 en heeft de nieuwe een betere camera, is hij lichter en heeft ie een dunnere behuizing.
Precies wat ik nodig heb :p Ik denk nog steeds dat ik voor mijzelf een 820 wil, maar toch. Ik heb collega's met de 920, en die zijn allemaal tevreden, op 2 dingen na. Dikte en gewicht. En terecht overigens. Ik heb nu een One S, als ik een 920 vastpak lijkt het wel of ik de adapter van mijn laptop in handen heb.

Dunner en lichter, klinkt als muziek in de oren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred-Erik
  • Laatst online: 18-04 18:51
CokeZero schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:42:
Nee, of die FM-radio antenne al in zit in je telefoon dus bij de 920 volgens mij ook bij de 820 maar dat weet ik niet zeker. Data Sense is inderdaad een provider dingetje, die providers zelf moeten activeren.
Dat klinkt inderdaad wat logischer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wappiewappie
wappiewappie schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 12:32:
Ik heb een lumia 820. Die heeft een 800x480 scherm. En ja alle foto's zijn van zichzelf ragscherp.
Als ik een foto pak met een hogere resolutie dan ziet het er ook onscherp uit.
Het is ook alleen onscherp wanneer ik de foto fullscreen in beeld heb. Zoom ik vervolgens heel iets in dan wordt het beeld plotseling een stuk scherper. Zelfs die 800x480 foto ziet er na het inzoomen scherper uit.

Een net iets andere resolutie (479px breed, 481px, enz.) helpt ook niet.
Niemand heeft het antwoord, maar gelukig ben ik er zelf al achter gekomen.
Voor wie het wil weten, Bij een andere foto zie ik flink wat jpeg artifacten verschijnen in de viewer. De foto's worden dus blijkbaar sterk gecomprimeerd, zodat je snel door het foto album kan bladeren. Daardoor gaat de scherpte ook achteruit.

Het lijkt zo wel of ik tegen mezelf aan kletsen ben. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
wappiewappie schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 18:37:
[...]
Het lijkt zo wel of ik tegen mezelf aan kletsen ben. 7(8)7
Past wel een beetje bij je username. :+
Maar mooi dat het is opgelost nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Laatst online: 13:36
Net zoals anderen heb ik het probleem dat de naam van mijn contactpersoon niet in beeld komt wanneer ik gebeld word. Dat zou dus komen doordat mijn GSM-nummers zijn opgeslagen zonder +32 ervoor waardoor mijn telefoon het nummer niet herkent. Als oplossing dacht ik: alles exporteren naar een excel en daar met een stringfunctie overal +32 voor het nummer zetten en vervolgens alles terug importeren. Exporteren kun je vanuit je hotmail-account maar het syncen tussen mijn telefoon en hotmail lijkt niet te gebeuren nadat ik kies voor "simcontacten importeren". De rubriek "Personen" in mijn outlook-mail blijft leeg. Doe ik iets verkeerd of is dit allemaal wat buggy?

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
+31 gebruiken ipv +32? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
0032 is België ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Mijn vraag samengevat is dus: hoe krijg ik mijn contacten geëxporteerd naar excel. Via hotmail lijkt dus geen optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Nu online
Ik heb al vele jaren een hotmail en nu dus outlook account. Een account waar ik niet heel veel mee doe, dan mailtjes sturen en spam op ontvangen. Nu ik een Windows Phone 8 heb gehaald, wil ik uiteraard wat meer uit de mogelijkheden halen.

Na het instellen van de Windows Phone kreeg ik contactpersonen te zien waarvan ik het bestaan al niet meer wist. Uiteraard allerlei oude contacten in Outlook. Dus heb besloten dit allemaal te verwijderen en door koppeling met social media aan te vullen.

Echter bij de koppeling naar Facebook kwam de vraag, 'mag Microsoft berichten namens jou plaatsen aan je vrienden'? Nee, dat wil ik niet, ik wil anderen niet lastig vallen met berichten waarbij ik zelf niet weet wat de inhoud is. Ik deel dan ook geen spellen & bij zoveel likes verloten wij deze onzin berichten. Via deze wijze krijg ik momenteel dus geen contacten binnen.

Wat zijn volgens de fanatiekere gebruikers van het outlook account / Phone 8 platform wijze manieren voor het gebruik van Outlook. Handmatig aanmaken van je contacten / een csv bestand aanmaken met de gegevens van de contactpersonen, is een tijdrovend klusje, maar wellicht noodzakelijk?

Mocht er een nuttige site zijn met goede gebruikerstips dan is dat uiteraard ook interessant.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Volgens mij houdt dat alleen in dat je toestemming geeft dat je via het MS platform berichten op facebook plaatst, niet dat MS namens jou berichten over MS gaat plaatsen.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Microsoft zal nooit uit zichzelf berichten sturen namens jou en als ze dat wel zouden doen, dan moet je een zien hoe snel mensen weglopen, ze zouden zich er enorm mee in de voet schieten.

Het wordt meer bedoeld als "je geeft Microsoft het recht om berichten die jij via hun app verstuurt door te sturen". Jij stuurt dus wel zelf de berichten, die gaat Microsoft niet zelf bedenken ;)
Oop, my bad :o

[ Voor 22% gewijzigd door thefal op 17-05-2013 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
RudyL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 08:51:
Ik heb al vele jaren een hotmail en nu dus outlook account. Een account waar ik niet heel veel mee doe, dan mailtjes sturen en spam op ontvangen. Nu ik een Windows Phone 8 heb gehaald, wil ik uiteraard wat meer uit de mogelijkheden halen.

Na het instellen van de Windows Phone kreeg ik contactpersonen te zien waarvan ik het bestaan al niet meer wist. Uiteraard allerlei oude contacten in Outlook. Dus heb besloten dit allemaal te verwijderen en door koppeling met social media aan te vullen.

Echter bij de koppeling naar Facebook kwam de vraag, 'mag Microsoft berichten namens jou plaatsen aan je vrienden'? Nee, dat wil ik niet, ik wil anderen niet lastig vallen met berichten waarbij ik zelf niet weet wat de inhoud is. Ik deel dan ook geen spellen & bij zoveel likes verloten wij deze onzin berichten. Via deze wijze krijg ik momenteel dus geen contacten binnen.

Wat zijn volgens de fanatiekere gebruikers van het outlook account / Phone 8 platform wijze manieren voor het gebruik van Outlook. Handmatig aanmaken van je contacten / een csv bestand aanmaken met de gegevens van de contactpersonen, is een tijdrovend klusje, maar wellicht noodzakelijk?

Mocht er een nuttige site zijn met goede gebruikerstips dan is dat uiteraard ook interessant.
Ik garandeer je hierbij dat MS niet ongevraagd berichten op je Facebook-wall gaat zetten. :) Wat betreft contacts, gewoon een Microsoft-account gebruiken? Als jij met csv's wilt gaan spoken prima, maar dan maak je het alleen maar ingewikkeld voor jezelf. Je kan ook een Google account gebruiken als je dat wil of al hebt, maar dan loop je kans dat Google weer eens iets veranderd waarmee ze Windows Phone blokkeren.

[ Voor 4% gewijzigd door Ramon op 17-05-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
chaola schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:58:
Net zoals anderen heb ik het probleem dat de naam van mijn contactpersoon niet in beeld komt wanneer ik gebeld word. Dat zou dus komen doordat mijn GSM-nummers zijn opgeslagen zonder +32 ervoor waardoor mijn telefoon het nummer niet herkent. Als oplossing dacht ik: alles exporteren naar een excel en daar met een stringfunctie overal +32 voor het nummer zetten en vervolgens alles terug importeren. Exporteren kun je vanuit je hotmail-account maar het syncen tussen mijn telefoon en hotmail lijkt niet te gebeuren nadat ik kies voor "simcontacten importeren". De rubriek "Personen" in mijn outlook-mail blijft leeg. Doe ik iets verkeerd of is dit allemaal wat buggy?
Geduld is toch een schone zaak want vanmorgen staan ze netjes op mijn hotmail-account. ;) Nu eens gaan uitvissen hoe we dit verder aanpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Nu online
Ramon schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:26:
[...]
Ik garandeer je hierbij dat MS niet ongevraagd berichten op je Facebook-wall gaat zetten. :) Wat betreft contacts, gewoon een Microsoft-account gebruiken? Als jij met csv's wilt gaan spoken prima, maar dan maak je het alleen maar ingewikkeld voor jezelf. Je kan ook een Google account gebruiken als je dat wil of al hebt, maar dan loop je kans dat Google weer eens iets veranderd waarmee ze Windows Phone blokkeren.
Ah gelukkig, dan is die werking me ook duidelijk. Als je met Microsoft account gebruiken bedoeld dat ik mijn Outlook account ga aanvullen met contactpersonen, dan is dat ook de bedoeling. Met CSV bedoel ik meer dat ik de gegevens uit mijn oude telefoon wel op de pc heb staan, dat omzetten naar een CSV en dan importeren in Outlook contactpersonen, zodat dit weer synchroniseert met de telefoon.

Dankzij jullie info, ga ik eerst toch koppelen met de social media en dan beoordelen wat nog aanvullend moet worden doorgevoerd. Eerste eigen telefoon indruk _/-\o_ en dat is nog maar indruk van een uurtje spelen.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Deze onderstaande post heb ik ook al gepost in het Huawei W1 topic, maar omdat er een kans is dat het een software-matig probleem is post ik hem hier ook.
Farmir schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 11:29:
Vreemd, alsnog blijf ik problemen ondervinden met de Wi-Fi verbinding. De eerdere problemen zijn opgelost, ik kan gewoon weer verbinding maken met Wi-Fi netwerken, maar wanneer ik verbonden ben houdt de verbinding maximaal maar één minuut stand. Ik moet de verbinding dan weer opnieuw opstarten om gebruik te kunnen maken van het internet. Best wel irritant dus.

Ik hoop overigens de functie ingeschakeld dat de Wi-Fi ingeschakeld blijft al het scherm op time-out gaat.

Iemand bekend met dit probleem? Of ideeën/ tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Wat is hier de verwachting wat betreft de hardware vereisten voor de nieuwe versie van windows phone, windows phone 9 bijvoorbeeld.

Zou het bijvoorbeeld draaien op een dual core, met 512 werkgeheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

RudyL schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:53:
[...]

Ah gelukkig, dan is die werking me ook duidelijk. Als je met Microsoft account gebruiken bedoeld dat ik mijn Outlook account ga aanvullen met contactpersonen, dan is dat ook de bedoeling. Met CSV bedoel ik meer dat ik de gegevens uit mijn oude telefoon wel op de pc heb staan, dat omzetten naar een CSV en dan importeren in Outlook contactpersonen, zodat dit weer synchroniseert met de telefoon.

Dankzij jullie info, ga ik eerst toch koppelen met de social media en dan beoordelen wat nog aanvullend moet worden doorgevoerd. Eerste eigen telefoon indruk _/-\o_ en dat is nog maar indruk van een uurtje spelen.
Dat berichten mogen plaatsen betekend dat als jij via je People hub een bericht wilt plaatsen. De people hub is eigenlijk een thirth party app. Dus die zal hier toestemming voor nodig hebben. Zie ook deze link..
WP zal iig nooit uit zichzelf berichten plaatsen.. :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommy The Cat schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 12:59:
Wat is hier de verwachting wat betreft de hardware vereisten voor de nieuwe versie van windows phone, windows phone 9 bijvoorbeeld.

Zou het bijvoorbeeld draaien op een dual core, met 512 werkgeheugen?
Er is geen reden om aan te nemen dat de hardware eisen spectaculair zullen stijgen.
Er is geen aanwijzing dat bijvoorbeeld de kernel zal veranderen.
Er zal wel meer hardware ondersteund worden.
Met name quadcores en full HD schermen. Hoewel die zaken niet erg nodig zijn is het voor PR wel noodzakelijk om die producten op de markt te brengen.

Skype zal wel integratie krijgen in het OS zoals nu facebook en twitter al hebben of zelfs iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
Ik heb hier thuis Exchange draaien en ik heb nu 3 accounts op mijn Lumia 820 aangemeld. Nu was ik nog één account vergeten, maar krijg die niet toegevoegd....

Als ik onder Instellingen --> Emailaccounts deze probeer toe te voegen, dan krijg ik de melding:
..en uw instellingen zijn gevonden!

Oeps!

Er is een probleem dat momenteel niet kan worden opgelost. Probeer het later opnieuw.
Ik probeer het nu echter al een aantal dagen en nog steeds geen succes....

Als ik met de browser via OWA inlog gaat het wel goed, dus emailnaam en wachtwoord zijn ok. ;)

Iemand enig idee wat ik anders zou moeten doen? Of waar ik de eigenlijke fout zou kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMPJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 16:45
Voor diegenen die weeronline op iOS/Android graag gebruikten (waaronder mijzelf) helaas slecht nieuws:
Helaas hebben wij nog geen weerapp voor de Windows phone. Voor zover ik weet staat de ontwikkeling van een dergelijke app nog niet op de planning.

Met vriendelijke groet,
Redactie MeteoVista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Jammer, maar niet onoverkoombaar. Zijn prima (zoniet betere) alternatieven voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeSitated schreef op maandag 03 juni 2013 @ 09:39:
Ik heb hier thuis Exchange draaien en ik heb nu 3 accounts op mijn Lumia 820 aangemeld. Nu was ik nog één account vergeten, maar krijg die niet toegevoegd....
Als ik onder Instellingen --> Emailaccounts deze probeer toe te voegen, dan krijg ik de melding:
[...]
Ik probeer het nu echter al een aantal dagen en nog steeds geen succes....
Als ik met de browser via OWA inlog gaat het wel goed, dus emailnaam en wachtwoord zijn ok. ;)
Iemand enig idee wat ik anders zou moeten doen? Of waar ik de eigenlijke fout zou kunnen vinden?
De autodiscovery van je account op de exchange server draait misschien op een andere poort of die nu bijvoorbeeld een firewall geblokkeerd wordt?

Je kunt ook via de Instellingen => Email & accounts ook een "ander account" toevoegen waarbij je zelf je IMAP instellingen moet invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Vast al oud nieuws, maar kan je nou geen email met bijlage meer versturen in WP8??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
eswa schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 15:36:
Vast al oud nieuws, maar kan je nou geen email met bijlage meer versturen in WP8??
Dat kan wel degelijk, maar is vaak afhankelijk van wat je wilt delen.

Via de mail-hub/app zelf kun je alleen foto's toevoegen.

Bij de office-hub kun je bij lang indrukken een optie "delen" selecteren en daarmee het document (bv een word document) toevoegen. Bij Skydrive kun je er voor kiezen om een koppeling naar het bestand te verzenden.

Ook bij andere dingen is het vaak een kweste van inhouden om vervolgens voor delen te kiezen, waarna een bijlage of link wordt meegezonden. Helaas heeft niet elke app hier goede ondersteuning voor en het is niet mogelijk om via een soort verkenner bestanden op te zoeken. Overigens verwacht ik wel dat er bij de volgende grote update een mogelijkheid komt om via de mail-app op je skydrive te browsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sinds gisteren de trotse bezitter van een Nokia 920. Daar staat ook de mogelijkheid van kamers" delen. Daarom wil ik voor vrouwlief een 520 kopen. Alleen de prangende vraag: werkt dit ook echt goed?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DouweGNL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-09 16:40

DouweGNL

Ik ben tof.

Ik heb er een tijdje mee zitten spelen maar het werkt bij mij heel erg traag. Sommige berichten komen pas uren later door, een foto die ik in een van de kamers heb gezet is na dagen nog steeds niet doorgekomen. Maar het gedeelde achtergrondje dan weer wel. Ben er nog niet mee uitgespeeld, maar vind het tot nog toe vooral wat instabiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt niet echt super. Eigenlijk vrij waardeloos. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja de chat verloopt via het MSN protocol. Als je daarbij even niet een goede verbinding hebt, dan komen de berichtjes dus inderdaad niet aan. Imo ook een groot nadeel.

We gebruiken hier thuis op dit moment nog Kik en Whatsapp (al is die laatste niet van harte). Ik hoop zelf dat ze die Kamers binnenkort gewoon via Skype laten verlopen, die komen bij mij een stuk beter aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zijn er hier meer mensen die de muziek app gebruiken?

Ik was op mijn HTC Titan gewend om in de auto muziek te spelen via Bluetooth via Zune. Als ik dan ergens was werd de muziek netjes gepauzeerd en kon ik weer verder spelen als ik weer naar huis ging.

Nu met WP8 gaat hij wel netjes op pauze als ik op de bestemming ben, maar als ik weer weg ga dan is voor zover ik kan bekijken meestal de muziek gestopt (of vervangen door de whatsapp streaming audio indien ik wat met whatsapp gedaan heb).

Vooral laatstgenoemde was onder WP7.8 geen probleem, even via Zune op de gepauzeerde whatsapp klikken, whatsapp werd geopend en eenmaal weer gesloten en weer terug in Zune kon ik de muziek hervatten. Dat lukt dus niet in WP8, de huidige playlist is gewoon weg en je kunt weer met een verse playlist beginnen.

Beetje jammer. Meer mensen hier dus last van?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
CAP-Team schreef op dinsdag 04 juni 2013 @ 23:56:
Zijn er hier meer mensen die de muziek app gebruiken?

Ik was op mijn HTC Titan gewend om in de auto muziek te spelen via Bluetooth via Zune. Als ik dan ergens was werd de muziek netjes gepauzeerd en kon ik weer verder spelen als ik weer naar huis ging.

Nu met WP8 gaat hij wel netjes op pauze als ik op de bestemming ben, maar als ik weer weg ga dan is voor zover ik kan bekijken meestal de muziek gestopt (of vervangen door de whatsapp streaming audio indien ik wat met whatsapp gedaan heb).

Vooral laatstgenoemde was onder WP7.8 geen probleem, even via Zune op de gepauzeerde whatsapp klikken, whatsapp werd geopend en eenmaal weer gesloten en weer terug in Zune kon ik de muziek hervatten. Dat lukt dus niet in WP8, de huidige playlist is gewoon weg en je kunt weer met een verse playlist beginnen.

Beetje jammer. Meer mensen hier dus last van?
En dat is nou precies hetgeen waaraan ik me het meest irriteer. Hij opent bij mij whatsapp. Alleen druk ik op play op m'n autoradio en gebeurt er dus niks en kan terwijl ik rij niet even de muziekspeler openen, afspeellijst selecteren etc.
Pagina: 1 ... 23 ... 46 Laatste