Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 13:02
defcon84 schreef op maandag 08 april 2013 @ 09:49:
[...]

Ja ik heb hier ook last van, volgens mij ziet ie het als een afkorting ofzo..
geef maar even 3 votes hier: http://windowsphone.userv...-letter-words-by-the-auto
blij dat ik toch niet de enige ben!
laatste 3 votes gebruikt voor dit idee, hopelijk doet Microsoft er iets mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

defcon84

Multipass?

hmm idd, er zijn al 25 votes (wss allemaal via hier), maar het is dus duidelijk een probleem.. Hopelijk wordt dit idd geupdate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Na vrijdag mijn Lumia 800 te hebben laten vallen, waardoor de groene kleur het niet meer doet (alles heeft een zacht roze overlay -___-), ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon.
Nu is mijn oog gevallen op de beeldschone 8s blue maar weet ik niet zeker of de specs van die telefoon toereikend zijn voor WP8, met oog op de toekomst.
De prijs e.d. vind ik net mooi, aangezien ik de Lumia 800 binnen redelijke tijd total loss heb weten te krijgen en het scherm gruwelijk duur is om te vervangen.

Zijn er nog andere WP8 telefoons die jullie aanraden (tussen de 200-250 euro).
Ik vind die Lumia 620 niet mooi, alleen heeft die wel weer ClearBlack geloof ik, wat ik erg vet vind gecombineerd met WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:06

mrsar

waar een sar is,is een wodka

anders even wachten op de lumia 520?

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Zen!th schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 15:39:
Na vrijdag mijn Lumia 800 te hebben laten vallen, waardoor de groene kleur het niet meer doet (alles heeft een zacht roze overlay -___-), ben ik op zoek naar een nieuwe telefoon.
Nu is mijn oog gevallen op de beeldschone 8s blue maar weet ik niet zeker of de specs van die telefoon toereikend zijn voor WP8, met oog op de toekomst.
De prijs e.d. vind ik net mooi, aangezien ik de Lumia 800 binnen redelijke tijd total loss heb weten te krijgen en het scherm gruwelijk duur is om te vervangen.

Ik vind die Lumia 620 niet mooi, alleen heeft die wel weer ClearBlack geloof ik, wat ik erg vet vind gecombineerd met WP8.
Kijk eens naar de 520 of de Huawei Ascend W1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:17

B64

Mja, heel veel alternatieven zijn er niet in die prijsrange: HTC 8S, Huawei W1, Nokia L520, Nokia L620.

De L520 kun je voor 188 Euro pre-orderen bij Belsimpel.nl, en dat is een hele nette prijs voor het toestel, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
De L520 duurt nog even voor die komt denk ik? To be fair zou ik nu al een andere willen hebben, die roze overlay begint slecht voor men ogen te worden.

Sowieso als ik de 520 en de 8s vergelijk : http://smartphones.techcr...one-8S-vs-Nokia-Lumia-520 dan valt me op de de L520 geen GPS heeft, en ook een stuk "slechtere" batterij. Bij mijn huidige Lumia 800 gebruik ik die Nokia Drive regelmatig namelijk.

Standaard wel 8GB ipv 4GB, is wat zwaarder (ik heb een hekel aan telefoons waarvan je niet voelt dat je ze vast hebt)

Huawei heb ik sowieso nog nooit van gehoord, dus die zal ik waarschijnlijk niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:17

B64

Tsja, als die Lumia 620 een minder oubollig uiterlijk en een fatsoenlijke accu had, dan had ik het ook wel geweten 8) . Maar persoonlijk vind ik de 4GB opslag in de HTC gewoon te weinig, aangezien je geen apps op de SD kaart kan opslaan. Op termijn ga je daar toch tegen beperkingen aanlopen.

De L520 is in sommige landen al op de markt, waaronder Engeland, ik vermoed dat het niet heel erg lang gaat duren voordat het ding hier te krijgen is. Wellicht even informeren bij belsimpel.nl? Volgens mij heeft-ie wel GPS trouwens.

[ Voor 28% gewijzigd door B64 op 09-04-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-10 22:22
Zen!th schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:33:
De L520 duurt nog even voor die komt denk ik? To be fair zou ik nu al een andere willen hebben, die roze overlay begint slecht voor men ogen te worden.
Pb nog gelezen?

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Uhu, heb alleen men twijfels bij dat soort dingen;) sowieso is de lumia 800 AMOLED bij mijn weten en geen LCD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 20:58
wimvanp1 schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:48:
Hey,

Ik heb een probleem met mijn toestenbord van mijn lumia 920.
Alle woorden die bestaan uit 2 letters zoals (ze, ge, wa,..) worden in hoofdletters geplaatst.
Ik vind dat zeer vervelend en het ziet er echt niet uit dat er in het midden van een zin plots een woord in hoofdletters komt...
Weet er iemand hoe ik dat kan af zetten dat dat gebeurd, of kan dit niet?
Zijn er nog mensen die dit probleem ervaren?

Alvast bedankt
Daar heb ik ook last van. Zeker als je wat informeler typt en er woorden tussensmijt à la "ge, wa, ni" krijgen die allemaal hoofdletters, sommige één, sommige op de beide letters.. En dan zie je er nog marginaler uit dan je al typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
vali schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 11:27:
Voor alle niet nokia gebruikers, zet je locatie op verenigde staten en download hier here drive beta. Blijkbaar is met deze omweg mogelijk om de navigatie te downloaden :D

edit:

OMG... Blijkbaar controleerd hij nog bij het opstarten naar je locatie. Hopelijk wordt het mogelijk om voor niet Amerikanen en Canadezen om deze app te gebruiken.....
Werkt wel bij HERE Maps, heb ik nu momenteel op me 8S staan wel met regio Verenigd Koninkrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-08 15:33
Zen!th schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:33:

Sowieso als ik de 520 en de 8s vergelijk : http://smartphones.techcr...one-8S-vs-Nokia-Lumia-520 dan valt me op de de L520 geen GPS heeft, en ook een stuk "slechtere" batterij. Bij mijn huidige Lumia 800 gebruik ik die Nokia Drive regelmatig namelijk.

Standaard wel 8GB ipv 4GB, is wat zwaarder (ik heb een hekel aan telefoons waarvan je niet voelt dat je ze vast hebt)

Huawei heb ik sowieso nog nooit van gehoord, dus die zal ik waarschijnlijk niet halen.
Het kan inderdaad zijn dat je nog nooit van Huawei hebt gehoord. Ze zijn immers nog niet groot op het gebied van mobiele telefonie in Europa. Zo af en toe komt er wel een toestel voorbij, maar daar zit Marketing machine achter zoals bij andere makers wel het geval is.

Echter is deze Huawei nu voor €150,00 te verkrijgen bij Vodafone in combinatie met een simlock (via Ebay zijn unlockcodes aan te schaffen à €6.00). Oftewel een prima prijs voor een Windows Phone.

Ik ben dus eens verder gaan kijken, maar het blijkt dat Huawei het grootste Telecom bedrijf ter wereld is! Ze hebben nu ook plannen om in 2013/14 zich in Europa als grote speler te willen vestigen op het gebied van mobiele telefonie.

Ik heb dus wel vertrouwen in Huawei en heb het toestel aangeschaft. Valt me tot nu toe niets tegen, behalve een ietwat magere camera voor dat geld. Voor de rest echt een geweldige prijs/kwaliteit verhouding! Ik zou ze dus niet zomaar afschrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
iOS en Android dreigen achterop te raken
Platforms als Windows Phone 8 en BlackBerry 10 weten met HTML5 en API’s een heel eind te komen en maken dat appcentrieke platforms als Apple’s iOS en Google’s Android hun architectuur zullen moeten herzien willen ze inspelen op de veranderende behoefte van gebruikers, ontwikkelaars en adverteerders. Wat dat betreft slaat de apprace - hoe meer apps hoe beter, toch? - waarvan de media verslag blijven doen nergens op.
http://computerworld.nl/a.../de-app-is-stervende.html

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:15

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Hoewel de agendafunctie van Outlook.com in de Windows Phone 8 ook te raadplegen is op de PC/Tablet, is het ook via IE op de Xbx360 te bekijken. En dat is zeker de moeite waard nu we eindelijk verlost zijn van die lelijke Hotmail agenda. Prachtig gemaakt.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

iBood heeft nu de Samsung Ativ in de aanbieding. Ja, zo'n 70€ boven je budget maar dan heb je wel een iets meer phone voor je geld. Ook die Huawei is een erg goede keuze...

Alhoewel ik persoonlijk voor een Nokia 520 of 620 zou gaan gezien Nokia's commitment naar het platform..
Tevens is de Lumia 800 nog maar €225...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Ik weet niet of dit voor alle WP8 phones zo is, maar ik kan sinds vandaag een update voor mijn L620 downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Voor zover ik het begrijp (gezocht met de zoekfunctie) is het wel mogelijk om een Windows Phone aan te melden met een Gmail-account. Dat is mijn primaire emailadres, daarnaast heb ik nog twee Gmail-accounts en een Hotmail-account (of Live / Outlook weet ik het) Maar voor de Market enzo zal ik in moeten loggen met m'n account, Gmail, het liefste, maar dat kan dus? Maar contacten synchroniseren? Is dat het makkelijkste om te doen via een .vcf-bestandje waar iedereen instaat? Op de telefoon zetten, installeren en klaar? Of toch niet?

EDIT: Marketplace kan alleen met een 'Live-account'?
Tik in het startscherm op Marketplace. Als u hierom wordt gevraagd, meldt u zich aan met een Windows Live ID. ;(

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 10-04-2013 13:38 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:31:
Voor zover ik het begrijp (gezocht met de zoekfunctie) is het wel mogelijk om een Windows Phone aan te melden met een Gmail-account. Dat is mijn primaire emailadres, daarnaast heb ik nog twee Gmail-accounts en een Hotmail-account (of Live / Outlook weet ik het) Maar voor de Market enzo zal ik in moeten loggen met m'n account, Gmail, het liefste, maar dat kan dus? Maar contacten synchroniseren? Is dat het makkelijkste om te doen via een .vcf-bestandje waar iedereen instaat? Op de telefoon zetten, installeren en klaar? Of toch niet?

EDIT: Marketplace kan alleen met een 'Live-account'?
Tik in het startscherm op Marketplace. Als u hierom wordt gevraagd, meldt u zich aan met een Windows Live ID. ;(
Dude, overgestapt...? d:)b

Ik heb een eigen domein als live account. Gewoon een nieuw Microsoft (Live) account aanmaken met je GMail adres. (punt 2) Dat is dan je inlog voor alle MS diensten (Skype, SkyDrive, Marketplace etc etc).

Later voeg je in de People Hub je Google account toe: dit zorgt ervoor dattie netje je Google kalender, mail en contacten naar je phone synct. (kunt instellen wat ie mag syncen)

[ Voor 6% gewijzigd door Rowdy.nl op 10-04-2013 13:54 . Reden: Linkjes toevoegen... :) ]

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:11
Gisterenavond zowaar mijn eerste vastloper gehad. Of ik deed iets bij het afsluiten van ProShot niet goed, of hij had er problemen mee dat er een flinke berg uploads naar SkyDrive (foto's) liepen.
Anyway, soft reset gedaan, tijd/datum aangepast, volume weer normaal gezet (dit was 0 geworden?). Zijn er nog meer dingen waar ik aan moet denken?

Wat me wel opviel is dat, op één na, al mijn achtergrondtaken geblokkeerd zijn. Bij de meeste staat een vinkje bij 'Achtergrondtakken voor deze app de volgende keer weer inschakelen', maar wat is precies 'de volgende keer'? Ik dacht een herstart, en sommige waar ik wel het vinkje moest zetten doen het daarna keurig weer, maar degenen waar het vinkje al aan stond blijven geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-09 22:57
Je moet de App dan handmatig even opstarten. Mijn ervaring is dat bij sommige apps je deze vanuit het menu moet starten, en niet vanaf de live tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Dat werkt inderdaad, bedankt. Dat hadden ze wel iets duidelijker mogen omschrijven :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:35

BM

Moderator Spielerij
Achtergrondtaken stoppen als je de app 2 weken niet meer gestart hebt. Waarschijnlijk om te voorkomen dat ze rekenkracht en batterij verbruiken terwijl de data toch niet gebruikt word. Als je na die 2 weken de app weer start zouden volgens mij de achtergrondtaken ook weer moeten gaan lopen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Nee, was even aan 't kijken naar de mogelijkheden ivm de iBood-actie icm de Samsung Ativ S :9
Dank voor de verdere info, sounds easy, maar ben nog niet overtuigd van Windows Phone 8 (wat ook niet hoeft)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
CLB schreef op woensdag 10 april 2013 @ 15:00:
[...]

Nee, was even aan 't kijken naar de mogelijkheden ivm de iBood-actie icm de Samsung Ativ S :9
Dank voor de verdere info, sounds easy, maar ben nog niet overtuigd van Windows Phone 8 (wat ook niet hoeft)
Iemand is makkelijker te overtuigen als je een keer mee gespeeld heb. Ken genoeg mensen die de interface niks vonden omdat ze alleen paar plaatjes en reviews zagen. Nadat ze met mijn l920 of zelfs mijn huawei w1 in hun handen hadden, zagen ze pas hoe snel en stabiel het OS is. Vooral de levendigheid van de homescreen vonden ze mooi, iets wat ios en android niet kan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikwilwp8
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 13:53
BM schreef op woensdag 10 april 2013 @ 14:59:
Achtergrondtaken stoppen als je de app 2 weken niet meer gestart hebt. Waarschijnlijk om te voorkomen dat ze rekenkracht en batterij verbruiken terwijl de data toch niet gebruikt word. Als je na die 2 weken de app weer start zouden volgens mij de achtergrondtaken ook weer moeten gaan lopen.
Niet de achtergrondtaken, die gaan veel sneller uit. Het is de live-tile die zich deactiveert. Een klik op de applicatie is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Stravincy schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:44:
Ik weet niet of dit voor alle WP8 phones zo is, maar ik kan sinds vandaag een update voor mijn L620 downloaden.
Dat is de 1308 firmware voor de 620

http://www.wpcentral.com/...ng-out-globally-changelog

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Ik heb via domain.live.com mijn domein gehost bij de outlook.com webmail van Microsoft. Ik open mijn mail dus nu in een outlook.com mailbox. Maar nu zou ik graag willen dat ik mijn e-mail ook op mijn telefoon binnen zou kunnen krijgen (HTC8s Windows Phone 8). Maar als ik dan een outlook account toevoeg dan geeft hij een foutmelding.

E-mail adres en wachtwoord zijn gewoon degene waarmee ik ook kan inloggen op outlook.com.
Als ik dan inlog geeft hij al bovenin aan dat de instellingen niet kunnen worden gevonden.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 07:51:
Goedemorgen,

Ik heb een vraag. Ik heb via domain.live.com mijn domein gehost bij de outlook.com webmail van Microsoft. Ik open mijn mail dus nu in een outlook.com mailbox. Maar nu zou ik graag willen dat ik mijn e-mail ook op mijn telefoon binnen zou kunnen krijgen (HTC8s Windows Phone 8). Maar als ik dan een outlook account toevoeg dan geeft hij een foutmelding.
Probeer eens als een Hotmail account toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 07:57:
[...]

Probeer eens als een Hotmail account toe te voegen.
Haha hij doet het!! Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Sinds eergisteren ook over van IOS naar Windows Phone 8.
Bevalt me tot nu toe super, alleen de Facebook app was ik niet in staat in een bericht (alleen in comments geprobeerd) mensen te taggen.
Nu ben ik er wel achter als ik Internet Explorer de Websitevoorkeur op Desktopversie te zetten, de touch.facebook.com pagina wel lekker werkt. Dan kan ik wel taggen in berichten.

Nu vraag ik mij af, kan ik een koppeling maken naar die website op mijn startscherm, maar dat hij dan ook alleen die website de desktopversie laad van touch.facebook.com?
Ik wil niet dat mijn browser voor andere websites naar de desktopversies gaat, alleen specifiek touch.facebook.com in dit geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 20:23
duncanvdlinden schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:43:
Bevalt me tot nu toe super, alleen de Facebook app was ik niet in staat in een bericht (alleen in comments geprobeerd) mensen te taggen.
Nu ben ik er wel achter als ik Internet Explorer de Websitevoorkeur op Desktopversie te zetten, de touch.facebook.com pagina wel lekker werkt. Dan kan ik wel taggen in berichten.

Nu vraag ik mij af, kan ik een koppeling maken naar die website op mijn startscherm, maar dat hij dan ook alleen die website de desktopversie laad van touch.facebook.com?
Ik wil niet dat mijn browser voor andere websites naar de desktopversies gaat, alleen specifiek touch.facebook.com in dit geval...
Er zijn in de store genoeg apps te vinden die gebruik maken van de touch.facebook.com website. Probeer FacebookJDB naar eens. Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

duncanvdlinden schreef op donderdag 11 april 2013 @ 09:43:

Je zegt 'App', maar bent blijkbaar op de website aan het hobbyen... Waarom installeer je de echte Facebook App niet gewoon? Lijkt me een heel stuk eenvoudiger... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rowdy.nl op 11-04-2013 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Rowdy.nl schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:45:
[...]

Je zegt 'App', maar bent blijkbaar op de website aan het hobbyen... Waarom installeer je de echte Facebook App niet gewoon? Lijkt me een heel stuk eenvoudiger... ;)
Ik zeg app en bedoel ook app, de app van facebook vind ik maar beperkt. Vanaf de touch.facebook.com site met de desktop useragent kan ik veel meer. Ik wil een koppeling naar die site met een desktop agent als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

duncanvdlinden schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:59:
[...]
Ik zeg app en bedoel ook app, de app van facebook vind ik maar beperkt. Vanaf de touch.facebook.com site met de desktop useragent kan ik veel meer. Ik wil een koppeling naar die site met een desktop agent als het ware.
Juist, mental note, als jij zegt App bedoel je dus Website.. Prima hoor, jouw feestje, alleen niet verbaasd zijn als mensen je niet begrijpen.

In de App Internet Explorer kun je niet de ene website wel in 'Desktop' mode weergeven en alle anderen in 'Mobile'. Dan zul je toch moeten uitwijken naar andere Apps zoals eeNer al aangeeft.

Sidenote; http://touch.facebook.com is ook maar een versie met minder functies dan de normale Facebook website, geoptimaliseerd voor touch. Bij mij (NL920) werkt die in de 'Desktop' als de 'Mobile' modus gewoon exact hetzelfde; net even geprobeerd; ik kan in beide gewoon mensen taggen in statussen.

Ik weet overigens ook één ding wat die App wel kan en jouw website niet; plaatjes uploaden.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
duncanvdlinden schreef op donderdag 11 april 2013 @ 13:59:
[...]

Dat gaat niet. Ik zei paar posts terug al dat je beter kunt kijken naar een app als FacebookJDB. Die maakt ook gebruik van de touch.facebook.com website. Heeft ook de mogelijkheid van notificaties enzo. Dat heeft een website zoals jij dat wilt sowieso niet.

[ Voor 7% gewijzigd door eeNer op 11-04-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Rowdy.nl schreef op donderdag 11 april 2013 @ 15:27:
[...]

Juist, mental note, als jij zegt App bedoel je dus Website.. Prima hoor, jouw feestje, alleen niet verbaasd zijn als mensen je niet begrijpen.

In de App Internet Explorer kun je niet de ene website wel in 'Desktop' mode weergeven en alle anderen in 'Mobile'. Dan zul je toch moeten uitwijken naar andere Apps zoals eeNer al aangeeft.

Sidenote; http://touch.facebook.com is ook maar een versie met minder functies dan de normale Facebook website, geoptimaliseerd voor touch. Bij mij (NL920) werkt die in de 'Desktop' als de 'Mobile' modus gewoon exact hetzelfde; net even geprobeerd; ik kan in beide gewoon mensen taggen in statussen.

Ik weet overigens ook één ding wat die App wel kan en jouw website niet; plaatjes uploaden.. :+
Volgensmij begrijpen we elkaar deels :D Misschien mijn onduidelijkheid dan, maar ik bedoelde echt de facebook app zoals hij in de store staat (door microsoft ontwikkeld). Deze voldoet niet voor mij wat betreft het taggen in teksten.

Daarna begon ik inderdaad over de website touch.facebook.com, ik kan daar WEL mensen taggen in statussen, maar dan alleen met de agent in Internet Explorer op desktopversie. Maargoed maakt niet uit volgensmij is mijn punt nu wel duidelijk.

Vreemd dat het bij jouw 920 wel goed gaat op beide modussen, bij mij dus niet. Waar zou dat hem dan inzitten? Ik heb ook een 920...

Opzich zou ik het niet eens erg dat de website versie bepaalde functionaliteiten mist zoals foto's plaatsen. Dan wil ik die website alleen gebruiken om comments te schrijven. Ik vind het soms gewoon handig om in teksten mensen te kunnen taggen. Als je reageert op iemand zijn berichten.

Ik ga wel wat diverse apps proberen en kijken of het daar wel in werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Maar dat hoef je hier niet te melden hoor. Ik heb namelijk een hekel aan FB en deze topic gaat dan ook helemaal niet over FB.

Waar ik nog wel op naar aan het zoek ben is; als ik een afspraak in mijn agenda zet dan krijg ik daar een mailbericht van. Slaat helemaal nergens op, dus hoe zet ik dat uit :?

[ Voor 41% gewijzigd door GerCor op 12-04-2013 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:08
GerCor schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 00:10:
Maar dat hoef je hier niet te melden hoor. Ik heb namelijk een hekel aan FB en deze topic gaat dan ook helemaal niet over FB.

Waar ik nog wel op naar aan het zoek ben is; als ik een afspraak in mijn agenda zet dan krijg ik daar een mailbericht van. Slaat helemaal nergens op, dus hoe zet ik dat uit :?
1) http://calendar.live.com
2) Log in en klik op het tandwieltje bovenin de pagina
3) Haal het vinkje weg bij "Meldingen ontvangen (herinneringen, wijzigingen in agenda's en dagelijkse overzichten)"
4) ???
5) Profit

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Oké. Kan me niet herinneren ooit een melding te hebben gehad van een wijziging of dagelijkse overzichten maar ik heb het vinkje weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
Martinspire schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 03:00:
[...]
3) Haal het vinkje weg bij "Meldingen ontvangen (herinneringen, wijzigingen in agenda's en dagelijkse overzichten)"
Dat had ik al gedaan maar bleef meldingen krijgen :(
Heb nu aangevinkt (en opgeslagen) en vervolgens weer uitgevinkt.
Hopelijk onthoudt hij dit nu wel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 14:42
robg1984 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:15:
[...]

Heb nu aangevinkt (en opgeslagen) en vervolgens weer uitgevinkt.
Hopelijk onthoudt hij dit nu wel goed...
Die optie had ik aanstaan op het moment dat ik mijn google agenda hebt geimporteerd |:( .
Optie later uitgezet, maar voor alle bestaande afspraken blijft de mail dus gewoon komen, maar bij nieuwe niet meer :)
Ik laat het nu maar zo, om alles nu weer uit te gaan zetten is ook zoveel werk (behalve voor reperteerde afspraken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
robg1984 schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:15:
[...]
St00mwals schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 11:18:
[...]
Die optie had ik aanstaan op het moment dat ik mijn google agenda hebt geimporteerd |:( .
Optie later uitgezet, maar voor alle bestaande afspraken blijft de mail dus gewoon komen, maar bij nieuwe niet meer :)
Dus even checken of het bij nieuwe afspraken nog steeds gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Bij mij werkt het _/-\o_ , ook bij een bestaande afspraak. Ik dacht alleen dat ik dat al uitgeschakeld had in dat oude hotmailagenda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Heb tegenwoordig mijn skype account naar mijn microsoft account gemigreerd. Dus log daarmee in op Skype. Mijn Windows 8 phone heb ik Skype nu ook op staan. Echter wat ik nu krijg is dubbele berichten. Ik krijg dus berichten in zowel het berichten gedeelte van het besturingssysteem zelf als in de Skype applicatie. Is daar wat tegen te doen?
Ik wil ze eigenlijk alleen in de Skype applicatie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
duncanvdlinden schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:48:
Heb tegenwoordig mijn skype account naar mijn microsoft account gemigreerd. Dus log daarmee in op Skype. Mijn Windows 8 phone heb ik Skype nu ook op staan. Echter wat ik nu krijg is dubbele berichten. Ik krijg dus berichten in zowel het berichten gedeelte van het besturingssysteem zelf als in de Skype applicatie. Is daar wat tegen te doen?
Ik wil ze eigenlijk alleen in de Skype applicatie zien.
Bij je berichtenhub anders even offline gaan? 1 van de knoppen in de onderste balk geeft je de mogelijkheid om je status te wijzigen. Volgens mij moet je die dan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
Martinspire schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 21:53:
[...]
Bij je berichtenhub anders even offline gaan? 1 van de knoppen in de onderste balk geeft je de mogelijkheid om je status te wijzigen. Volgens mij moet je die dan hebben.
Maar dan sta ik voor de messenger dienst toch ook offline? Das weer niet de bedoeling.
Ook toast instellingen in Skype zelf gaf geen goed resultaat. Ik bleef berichten dubbel krijgen:
De messenger berichten dubbel zowel in de messages hub als in Skype.
De mensen die mij adresseerde aan mijn skype account kreeg ik wel alleen in Skype binnen.

Nu heb ik het maar als volgt gedaan:
Skype inloggen met Skype account (in plaats van mijn gemigreerde Windows Live account).
Gevolg is:
Mensen die aan mij berichten sturen aan mij als Skype gebruiker, krijg ik alleen een bericht in Skype binnen (dat zijn er heel weinig). Mensen die mij berichten aan mijn messenger account krijg ik alleen nog maar in de hub binnen. Als ze me bellen via skype naar zowel mijn messeger account komt het gesprek gewoon aan en is hij te voeren. Dus prima wat mij betreft zo.

Op me pc en mac log ik wel gewoon in onder mijn microsoft ID en heb ik gewoon zowel messager als skype in 1 applicatie zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door duncanvdlinden op 13-04-2013 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
duncanvdlinden schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 23:26:
[...]

Maar dan sta ik voor de messenger dienst toch ook offline? Das weer niet de bedoeling.
Ook toast instellingen in Skype zelf gaf geen goed resultaat. Ik bleef berichten dubbel krijgen:
De messenger berichten dubbel zowel in de messages hub als in Skype.
De mensen die mij adresseerde aan mijn skype account kreeg ik wel alleen in Skype binnen.

Nu heb ik het maar als volgt gedaan:
Skype inloggen met Skype account (in plaats van mijn gemigreerde Windows Live account).
Gevolg is:
Mensen die aan mij berichten sturen aan mij als Skype gebruiker, krijg ik alleen een bericht in Skype binnen (dat zijn er heel weinig). Mensen die mij berichten aan mijn messenger account krijg ik alleen nog maar in de hub binnen. Als ze me bellen via skype naar zowel mijn messeger account komt het gesprek gewoon aan en is hij te voeren. Dus prima wat mij betreft zo.

Op me pc en mac log ik wel gewoon in onder mijn microsoft ID en heb ik gewoon zowel messager als skype in 1 applicatie zitten.
Nee hoor dan sta je gewoon online. Ik heb mijn oude msn accound ook gekoppeld aan mijn Skype accound en heb standaard bij Messenger ingesteld dat ik daar geen berichten wil ontvangen (instellingen->opties ). Bij Skype ontvang ik deze dan gewoon allemaal..

edit:

Woops ik zit met mijn surface in mijn kop |:( .

Ik heb het op jou manier ook op mijn Phone opgelost... Irritante is wel, als ik gebeld wordt gaat mijn tablet, laptop en telefoon af. Als ik met mijn Phone opneem gaat de rest nog eventjes door. Iets wat na paar keer wel gaat irriteren.

[ Voor 9% gewijzigd door vali op 14-04-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:53

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Gisteravond de firmware update, 1308, gehad voor mijn Lumia 920 zwart van Vodafone.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Edit: nieuws stond blijkbaar al op de voorpagina van tweakers.

[ Voor 91% gewijzigd door kippengaas op 18-04-2013 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Omdat het meerdere Nokia aanslaan is het denk handiger dat ik het hier posted. Nokia is bezig met het uitbrengen van een tool om je mappen op je sd kaart op te slaan. Toestellen met 8GB ram zou dit echt ideaal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

vali schreef op donderdag 18 april 2013 @ 13:59:
Omdat het meerdere Nokia aanslaan is het denk handiger dat ik het hier posted. Nokia is bezig met het uitbrengen van een tool om je mappen op je sd kaart op te slaan. Toestellen met 8GB ram zou dit echt ideaal zijn.
Best cool, maar bestaande kaarten worden niet verplaatst dus die moet je even van tevoren verwijderen (getest op Lumia 820)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Dit is inderdaad ideaal. Ik ben as we speak heel Europa aan het downloaden op mn SD kaart. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Stravincy schreef op donderdag 18 april 2013 @ 20:53:
[...]

Dit is inderdaad ideaal. Ik ben as we speak heel Europa aan het downloaden op mn SD kaart. :)
Want? Omdat het nu kan, voor 'de heb', of ga je binnenkort -morgen- op reis door Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GerCor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 01:01:
[...]

Want? Omdat het nu kan, voor 'de heb', of ga je binnenkort -morgen- op reis door Europa?
Haha ik zit ook al met de vraag "waarom?". Mijn 920 kan ik ook wel stampesvol zetten met kaarten, maar ik gebruik ze nu toch niet. Kan ik beter als ik op vakantie ga eventjes wat dingen bijwerken en verder alleen het meest logische erop zetten (hoogstens Duitsland en België erbij, maar bv geen Andorra e.d.). Dat het kan is leuk en aardig, maar zinvol is het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

defcon84

Multipass?

8gb RAM?! die zijn er nog niet :p
8gb opslaggeheugen. die wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
Er is nog altijd geen oplossing voor het muziekprobleem? Zit nog altijd met ongeveer 5-6 duplicaten van elk nummer, waardoor playlists van >100 nu vrijwel onafspeelbaar worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
eswa schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:42:
Er is nog altijd geen oplossing voor het muziekprobleem? Zit nog altijd met ongeveer 5-6 duplicaten van elk nummer, waardoor playlists van >100 nu vrijwel onafspeelbaar worden...
Ik heb hier geen last van. Hoe zet je precies je nummers op je Phone en als je handmatig doet welke map ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-10 16:44

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

eswa schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:42:
Hier heb ik ook problemen mee, ik heb gewoon alle nummers van 1 artiest allemaal dubbel.. indien ik hier één exemplaar van verwijder werkt het betreffende nummer niet meer..

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Laatst online: 10-10 12:11
Ik heb een nummer opgeslagen van een vriend die me gebeld had. Nu is het nummer echter aan mijn werk account gekoppeld i.p.v. aan (1 van de) priveaccounts...

Kan ik een contact verplaatsen?
En kan ik een default account instellen?

Verder kan ik met 1 van mijn priveaccounts met Exchange communiceren, maar met twee andere accounts op dezelfde mailserver wil dat niet lukken... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
GerCor schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 01:01:
[...]

Ik weet dat het misschien een beetje overdreven is om heel Europa te downloaden, maar waarom niet? :+

- Ik heb de mogelijkheid
- Het is gratis
- Genoeg ruimte op mijn SD kaart
- Ik ben "regelmatig" ergens in Europa op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 13:48
vali schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:25:
[...]

Ik heb hier geen last van. Hoe zet je precies je nummers op je Phone en als je handmatig doet welke map ?
Verschillende manieren:
1. Handmatig de SD-kaart uit de telefoon en los in de pc stoppen en zowel handmatig via de verkenner in de map "Music" muziek neerzetten (MUSIC\'artist'\'album'\track.mp3) ofwel via Musicbee erop laten syncen via dezelfde structuur.
2. Geheugenkaart in telefoon laten zitten en dan ofwel handmatig via de verkenner de map Music vullen, ofwel via Musicbee syncen.
WMP gebruiken resulteert ook in duplicaten. Sterker nog, bij WMP krijg ik ook fysiek aanwezige duplicaten, ipv alleen softwarematige. Heb me kaartje ookal een paar keer geformatteerd.

Hoe sync jij je muziek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Ik gebruik IE niet zo vaak, maar omdat ik een aantal (vBulletin) forums regelmatig bezoek, en Board Express toch ook niet helemaal lekker (less: traag) werkt, dacht ik: eens kijken of het via de browser niet gewoon lekker werkt.

Niet dus. Als ik een reactie wil plaatsen dan verschijnt heel even mijn toetsenbord, om vervolgens meteen weer te verdwijnen. Heb al even her en der gezocht, en ik ben duidelijk niet de enige, maar hier lijkt geen definitieve oplossing voor te zijn. Tenzij iemand hier de gouden tip heeft :).

En nee, het maakt niet uit of ik sites in mobiele of desktop uitvoering bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Alsof mijn post hierboven gelezen is.... ;)

http://www.wpcentral.com/...indows-phone-yes-tapatalk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Er waren toch al paar forum apps aanwezig ? Board express heb ik zelf een tijd gebruikt voor xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
vali schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 10:22:
[...]

Er waren toch al paar forum apps aanwezig ? Board express heb ik zelf een tijd gebruikt voor xda.
Ik vind Board Express niet echt geweldig werken. Vooral het ophalen van nieuwe posts gaat erg traag, en als ik een thread in ga springt hij nooit naar de eerste ongelezen post, maar altijd een paar posts ervoor.

Mijn ervaringen met de Tapatalk op Android zijn erg goed, dus dit is voor mij goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
autje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 11:16:
[...]

Ik vind Board Express niet echt geweldig werken. Vooral het ophalen van nieuwe posts gaat erg traag, en als ik een thread in ga springt hij nooit naar de eerste ongelezen post, maar altijd een paar posts ervoor.

Mijn ervaringen met de Tapatalk op Android zijn erg goed, dus dit is voor mij goed nieuws.
vBulletin is ook een draak van een forum. Het is er met de laatste versies niet echt simpeler op geworden. Wat dat betreft haal je met MyBB al wat meer eruit. Heb op mijn eigen forum een mobiel thema zitten en ik hoor daar eigenlijk nooit klachten over. Het is overigens geen druk forum, maar voor het lezen van nieuwe berichten werkt vBulletin gewoon erg omslachtig.

Board Express werkt prima voor als je geen heavy user bent. Maar een echte Tapatalk versie is natuurlijk wel gewenst. Ik geloof niet dat er alternatieven zijn op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Ik vind vBulletin op zich wel prettig werken. Beide forums (die ik overigens zelf beheer) op v4.2. Het lezen va nieuwe posts is hierin m.i. zeker niet omslachtig (één klik op de link 'New posts', en voila, alle threads met nieuwe posts). Ik heb op beide forums ook een mobiel thema, maar zoals een aantal posts geleden al uitgelegd, een reactie plaatsen via IE op WP werkt gewoon niet, hoewel ik dat eigenlijk het liefste zou doen. Toetsenbord omhoog, toetsenbord meteen weer omlaag :(. Het tekstinvoerveld is een 'textarea', maar andere sites waar het ook een 'textarea' is (hier op Tweakers bijvoorbeeld): geen probleem. Bizar, en vreemd van IE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
autje schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:10:
Ik vind vBulletin op zich wel prettig werken. Beide forums (die ik overigens zelf beheer) op v4.2. Het lezen va nieuwe posts is hierin m.i. zeker niet omslachtig (één klik op de link 'New posts', en voila, alle threads met nieuwe posts). Ik heb op beide forums ook een mobiel thema, maar zoals een aantal posts geleden al uitgelegd, een reactie plaatsen via IE op WP werkt gewoon niet, hoewel ik dat eigenlijk het liefste zou doen. Toetsenbord omhoog, toetsenbord meteen weer omlaag :(. Het tekstinvoerveld is een 'textarea', maar andere sites waar het ook een 'textarea' is (hier op Tweakers bijvoorbeeld): geen probleem. Bizar, en vreemd van IE.
Zal wel een javascript probleem zijn. Heeft IE op de desktop nog wat in de console staan? (Heeft ook gewoon F12 developer console)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Martinspire schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:16:
[...]

Zal wel een javascript probleem zijn. Heeft IE op de desktop nog wat in de console staan? (Heeft ook gewoon F12 developer console)
Hoe bedoel je dit? Het gaat om IE op Windows Phone. In IE10 op Windows 8/RT werkt het zonder problemen.

Desondanks kan ik wel even kijken in IE10, maar dat wordt dan vanmiddag. Hier op het werk alleen Windows 7 ter beschikking :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Als ik mail ontvang vanuit mijn werkmail op mijn WP8 apparaat, worden afbeeldingen geblokkeerd.
Hoe zorg ik ervoor dat ik in ontvangen mailtjes direct de afbeeldingen kan zien/downloaden!?

Ik krijg nu:
Internetafbeeldingen worden geblokkeerd. Door informatie te downloaden wordt uw e-mailadres mogelijk bevestigd bij een afzender van ongewenste e-mail. Voorkom ongewenste e-mail bla bla bla

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Is er al iets meer bekend wanneer Here Drive naar non Lumia toestellen komt in Nederland? In de UK, Duitsland, Frankrijk is dit er al sinds februari, maar hier dus nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Zelf vind ik dat OneNote wel een keer wat uitgebreider kan.
Bijvoorbeeld door te tekenen of zo iets, zelf notitie tabbladen maken en eventueel notitieblokken maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

dfrenner schreef op donderdag 25 april 2013 @ 15:35:
Als ik mail ontvang vanuit mijn werkmail op mijn WP8 apparaat, worden afbeeldingen geblokkeerd.
Hoe zorg ik ervoor dat ik in ontvangen mailtjes direct de afbeeldingen kan zien/downloaden!?

Ik krijg nu:
Internetafbeeldingen worden geblokkeerd. Door informatie te downloaden wordt uw e-mailadres mogelijk bevestigd bij een afzender van ongewenste e-mail. Voorkom ongewenste e-mail bla bla bla
Daarom heb ik de MyHotmail geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Zijn er meer mensen waarbij de operator billing optie er niet meer is? (Vodafone)
Ik wilde gisteren avond een app kopen maar krijg niet meer de optie Vodafone. En ik kan deze ook niet toevoegen. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik was laatst T-Mobile kwijt maar dat kwam vanzelf weer terug. Zo heb ik ook Plyce er bij staan, iets Frans???? ... en geen idee wat het is. Misschien de telefoon even uitzetten en weer aan?

[ Voor 53% gewijzigd door GerCor op 26-04-2013 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Vreemd, het is inderdaad weer teug nu. Alleen is dat mooi Vodafone logootje er nu nog niet. Dat stond er wel altijd bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:41
Vage sporen van nieuwe toestellen opgedoken en dat van alle fabrikanten? http://www.wpcentral.com/...e-surfaced-heading-sprint en http://www.wpcentral.com/...ces-caught-app-server-log
[Edit: even dimmen, volgens mij is die zgn. SCH-i930 gewoon de al bekende ativ odyssey, dus van Samsung geen nieuws]

[ Voor 21% gewijzigd door chaola op 28-04-2013 09:57 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vreemd, vreemd, vreemd. Als ik mijn agenda selecteer op mijn beginscherm dan geeft de agenda aan dat het maandag is. Selecteer ik de agenda in de lijst (beginscherm >> naar rechts swipen) dan is het zondag. Dus, agenda van mijn beginscherm verwijderd, en opnieuw: aan beginscherm vastmaken. Selecteer ik de agenda, is het weer maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
Het is ook maandag, GerCor. Schiet op, je moet naar je werk!

;)

Is het geen gevolg van een land/regio instelling? Net even getest, maar geen issue hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

autje schreef op zondag 28 april 2013 @ 12:31:
Het is ook maandag, GerCor. Schiet op, je moet naar je werk!

;)

Is het geen gevolg van een land/regio instelling? Net even getest, maar geen issue hier.
Hoe kan dat een regio/landinstelling zijn als de agenda in de 'index' (naar rechts swipen) wel de juiste dag weergeeft? Ik heb ook de app Simple Calender. Deze verwijderd, opnieuw geïnstalleerd. Geeft de juiste dag weer maar na een tijdje pakt die app toch weer de foutieve weergave van de agenda op het beginscherm.

Ga nu de agenda op het beginscherm verwijderen. Ook verwijder ik Simple Calender. Dan installeer ik Simple Calender opnieuw, plaats die op mijn beginscherm. Dus zonder de agenda app op het beginscherm, en ga kijken wat er dan gebeurt.

Iets tussen het indexoverzicht en het plaatsen op het beginscherm gaat fout. Ik heb ook al tijd/datum van automatisch afgehaald, maakt niks uit.

Let You Know .......

Edit, dat helpt ook niks. Simple Calender pakt weer de gegevens van maandag, terwijl rechts onderin de tile zondag staat.

Edit2: vandaag alles weer normaal.

Edit3. Simple Calender vervangen door de agenda waar we, volgens WPcentral, allemaal op wachten: True Calender 8.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 29-04-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedydown
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-06 12:25

speedydown

Icter van lik-me-vestje

eeNer schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 07:26:
Zijn er meer mensen waarbij de operator billing optie er niet meer is? (Vodafone)
Ik wilde gisteren avond een app kopen maar krijg niet meer de optie Vodafone. En ik kan deze ook niet toevoegen. Iemand suggesties?
ik heb dit al ruim een maand en het is nog steeds niet terug (ook Vodafone) ik heb al met de klantenservice gebeld/getwitterd. daarna de fabrieksinstellingen terug gezet maar niks lijkt te helpen dus ik zou ook graag suggesties willen hebben.

ik heb overigens een 8x

Speedydown.nl !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Is het iemand opgevallen dat de smiley in het icoontje van de Messages livetile ook verandert als je nieuwe berichten hebt? :P Viel me nu pas op na 3 weken haha. Van :-) naar :-o

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
enomiss schreef op maandag 29 april 2013 @ 01:57:
Is het iemand opgevallen dat de smiley in het icoontje van de Messages livetile ook verandert als je nieuwe berichten hebt? :P Viel me nu pas op na 3 weken haha. Van :-) naar :-o
Ja was me op mijn lumia 800 al opgevallen. Als je bericht niet verzonden wordt door verbindingsproblemen ofzo dan wordt het een droevige smiley :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stravincy
  • Niet online
Klopt. Bij één tot drie berichten is het een ;-) volgens mij. Als je er meer hebt dan word het een :-O.
Dat viel mij ook pas na twee weken op ofzo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:06
Stravincy schreef op maandag 29 april 2013 @ 12:24:
Klopt. Bij één tot drie berichten is het een ;-) volgens mij. Als je er meer hebt dan word het een :-O.
Dat viel mij ook pas na twee weken op ofzo. :P
Er zitten wel meer van dat soort subtiele dingen in het OS, vooral sommige animaties die bijna niet zichtbaar zijn. Als je bijv. je telefoon (met WP7) lockt, unlockt en snel omhoog swiped, kan je nog net zien dat de tiles worden neergelegd in een soort omklappende animatie. Iets wat je vaak niet opvalt als je er niet op let.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Laatst online: 10-10 12:11
Hmm....

Ik zeg niets.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Ik moest er erg om lachen. Het trieste er aan, mocht WP nog eens een beetje serieuze aantallen gaan verkopen, dan staan er drie partijen te matten op de vloer ;)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
vanaf 0.30; Do not attempt. Gewoon, in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snobbieh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-10 15:53
Nouja, vind het toch een leuk reclametje :P

I7 2600K - 8GB - M550 256GB - GTX 670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-07 22:06
Die is echt geniaal!

Gamertag for Xbox: R0SSI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:06
Die was vier posts boven je al gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:14
Caelorum schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:02:
[...]

Die was vier posts boven je al gepost :P
My bad :F

Waarom is dat filmpje niet gewoon met video tags gepost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Misschien interessant voor sommige, Schijnt dat IOS ideeën van Microsoft gaat overnemen..

Als je marktaandeel minder wordt, dan is het toch niet erg dat je dingen gaan kopiëren 8)7. Vraag mij af hoe de gemiddelde IOS gebruiker het vindt, sinds de meeste al kriebels krijgen als hun statische icoontjes bewegen.

[ Voor 18% gewijzigd door vali op 30-04-2013 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vali schreef op dinsdag 30 april 2013 @ 11:55:
Misschien interessant voor sommige, Schijnt dat IOS ideeën van Microsoft gaat overnemen..

Als je marktaandeel minder wordt, dan is het toch niet erg dat je dingen gaan kopiëren 8)7. Vraag mij af hoe de gemiddelde IOS gebruiker het vindt, sinds de meeste al kriebels krijgen als hun statische icoontjes bewegen.
Ben zelf ook wel benieuwd, al zie ik het niet helemaal plat worden. Apple is niet echt het bedrijf wat zonder schaduw, gradients of andere poespas kan. Ik kan me wel voorstellen dat ze wat dingen gaan aanpassen, maar zie niet echt gebeuren dat de hele designstijl volledig omgaat om maar te kunnen vernieuwen. Dan spreken ze zichzelf meteen tegen over het huidige iOS design.

Wel denk ik dat het wat minimalistischer gaat worden, maar we zullen zien wat ze verzonnen hebben. Pas in September heeft Apple altijd dergelijke presentaties. Ik kan me niet voorstellen dat ze iOS 7 al eerder gaan onthullen zonder nieuw toestel erbij (wat ze met iOS 6 en 6.1 wel gedaan hebben bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuckfou157
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 12:53
Verwijderd schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:24:
Je windows telefoon synct niet rechtstreeks met een agenda op je computer maar synct via het internet met je on line accounts. Je moet dus op je telefoon je outlook.com account hebben toegevoegd als een account om de afspraken uit die outlook.com account in de kalender app te kunnen zien.
Je kunt in je Instellingen van je telefoon bij je email&accounts zien welk zaken er van elke account worden gesynchroniseerd (vinkje bij email, contacten, agenda, taken)

Ga eventueel op je telefoon naar je calender app en kijk in de kalender instellingen om een overzicht te zien welke accounts er allemaal aan je kalender gekoppeld zijn en zijn ingeschakeld.
Sorry voor de late reaktie, ik heb mn Lumia een tijdje terug in de doos gestopt, mede omdat ik de agenda maar niet voor elkaar krijg en omdat mn bank er nog geen app voor heeft, maar.....
Het syncen van gmail en outlook.com gaat vlekkeloos, de agenda van outlook.com dus ook, het pijnpunt is dat ik de agenda van mn stand alone outlook (office 2013) niet automatisch kan laten syncen met de agenda van outlook.com en zodoende voorlopig alleen maar mezelf kan behelpen met het mailen van een .ics bestand naar outlook.com en dat te importeren, en dat moet toch handiger kunnen....

Wat ik daarnaast niet helemaal begrijp is waarom ik Skype niet kan laten aanmelden zonder simkaart via m'n wifi terwijl andere apps duidelijk wel internet hebben...is dat nog ergens in te stellen? fixed. een reboot deed t hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Yuckfou157 schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 01:08:
[...]

Sorry voor de late reaktie, ik heb mn Lumia een tijdje terug in de doos gestopt, mede omdat ik de agenda maar niet voor elkaar krijg en omdat mn bank er nog geen app voor heeft, maar.....
Het syncen van gmail en outlook.com gaat vlekkeloos, de agenda van outlook.com dus ook, het pijnpunt is dat ik de agenda van mn stand alone outlook (office 2013) niet automatisch kan laten syncen met de agenda van outlook.com en zodoende voorlopig alleen maar mezelf kan behelpen met het mailen van een .ics bestand naar outlook.com en dat te importeren, en dat moet toch handiger kunnen....

Wat ik daarnaast niet helemaal begrijp is waarom ik Skype niet kan laten aanmelden zonder simkaart via m'n wifi terwijl andere apps duidelijk wel internet hebben...is dat nog ergens in te stellen? fixed. een reboot deed t hem...
Ik denk dat het probleem dan toch echt in Office 2013 zit en niet in WP8. Als die kalender daar nergens mee gekoppeld is, dan zal het niet overkomen. Heb je het outlook.com adres wel toegevoegd als exchange account in Office? Ala dit dus:
When you use Outlook 2013, choose to add an Exchange ActiveSync account type. For the mail server address use; m.hotmail.com
http://www.msoutlook.info/question/707

Pagina: 1 ... 22 ... 46 Laatste