Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 16:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Placid_K schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 02:48:
Een vraag over WP8: hoe zit het met de apps voor de Nederlandse markt? Dat was echt een heel groot nadeel bij WP7..
Gaat zijn gangetje. Het loopt nog niet storm, maar de meest populaire apps zijn wel beschikbaar. Zoals WhatsApp, dat duidelijk nog een stuk beter kan. Skype, voorheen deed ik er helemaal niks mee maar op WP8, één van mijn favorieten. Het is echter nog een preview en een update mogen we binnen enkele weken verwachten. Wat ik vooral geweldig vind, is dat een aantal apps door Nederlanders wordt gemaakt die je eenvoudig via de store kunt wijzen op foutjes in de app, en ze doen er ook iets mee. Dus, er is 'interactie' zoals ze dat noemen. Op ING na hebben alle banken een app beschikbaar. Die van de ABN-AMRO mist een aantal functies die je wel bij iOS hebt. Maar ..... over het algemeen ben ik superblij met WP8. Het is erg eenvoudig in gebruik en het ziet er allemaal tiptop uit.

Veel apps die ik op de iPhone had bestaan nog niet maar ik realiseer mij dat ik die wel op de iPhone had geïnstalleerd maar nauwelijks gebruikte. Zoals een app van de Staatsloterij. Ik heb ze via Twitter gevraagd of er een app voor WP8 komt maar ze zeggen dat ze de apps voor iOS en Android gaan optimaliseren en of er een app voor WP8 komt, is niet bekend. En, ik mis nog een app van ZIggo.

Nou ja, ik ben super tevreden en ga zeker nooit meer terug naar het hopeloos gedateerde iOS.

EDIT: vergeet ik Twitter. Prachtige app, mis nog een paar kleine dingetjes en is nog in het Engels.

[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 15-03-2013 10:11 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:59
Inderdaad, net als GerCor ben ik, ondanks dat de apps nog niet de store binnen stromen, uiterst tevreden over WP8. Hiervoor had ik dan geen iOS device, maar een Android. WP8 is hoe een smartphone voor mij moet zijn. Android leek voor altijd maar in ontwikkelingsfase te zijn. Vergelijkbaar als een gebouw dat altijd maar in de steigers staat, een half afgewerkt appartement. De vloer is gelegd, maar de plinten moeten nog worden gedaan. De laatste kamertjes moeten nog behangen worden, niet elke kamer heeft al verlichting.
Het lijkt gewoon nooit af. WP8 en iOS hebben dat niet. Dat zijn gebouwen die al uit de steigers zijn, waarvan de kamers af en ingericht zijn. Alles functioneert. Er zitten hier en daar nog wat onderhoudszaken, maar het werkt wel. WP8 mist dan nog wat huurders voor hun gebouw, maar het is wel af.
WP8 is naar mijn mening nu het meest innovatieve smartphone OS. iOS is al te lang op dezelfde manier innovatief dat het eigenlijk alweer conservatief is geworden. Too much of the same and yet more to come.
Er zijn niet veel apps die ik mis op WP8, behalve dan een goeie media player die ook gapless playback ondersteund.

PS. om mijn oude Android een meer "af" indruk te geven, heb ik het voorzien Launcher 8. Dat geeft je Android een groot gedeelte het uiterlijk van WP8. Het grote verschil zit toch in de live tiles. Die doen het niet op de Android en dat geeft een heel leuke vergelijking weer. Die live tiles maken het echt af.

[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 15-03-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Martinspire schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 18:31:
Windows 8 en Windows Phone 8 delen dezelfde constructie. Het is voor een appbouwer makkelijk om een app voor zowel WP8 als Win8 te maken, maar daarvoor moet ie natuurlijk wel wat zaken toevoegen (hogere resolutie plaatjes/achtergronden bijvoorbeeld). Dus nee, het zijn 2 aparte stores, maar zou voor een developer weinig moeite moeten zijn. Toch valt het me wel op dat daar nog weinig schot in zit. Maar veel apps voor WP8 zijn eigenlijk ook maar kleine upgrades van WP7 en daardoor nog niet compatible. Voor nieuwe apps zou het overigens geen probleem moeten zijn.
Dat was voor WP7 ook al zo eigenlijk ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weet iemand hoe je de andere services van Bing, zoals 'Music search' beschikbaar krijgt? Ik heb in Nederland een Lumia 620 gekocht en ik krijg het niet voor elkaar. Op internet lees ik overal dat je locatie op US moet zetten, maar als ik mijn instellingen verander lukt het nog steeds niet. Ik ben wel benieuwd of het bij anderen wel lukt, dan weet ik of het ijdele hoop is of dat ik gewoon door moet prutsen.

Ik zet bij:
Phone language: English (US)
Country/Region: US
Browser/search language: English (US)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Volgens mij moet je het taal/region van je live id op en-us zetten voor het te laten werken, maar ik weet niet of je dat nog zomaar kan aanpassen tegenwoordig.. vroeger ging dat via zune.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
hoe kan ik mijn apps updaten? (misschien een domme vraag maar)
kan dit alleen via de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Je krijgt een bericht als je kunt updaten.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

GerCor schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:27:
Je krijgt een bericht als je kunt updaten.
Als je op een website leest dat er een update is en je ziet nog geen update staan (gebeurt regelmatig), kun je ook de app opzoeken in de store en meestal verschijnt dan wel de update knop. Staat hij er dan nog niet kun je nog proberen op delen te drukken om daarna op terug te drukken. Wil af en toe helpen om toch de update zichtbaar te krijgen.

Ja, allemaal via de Store app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutje!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Je kan ook kijken in de store bij een specifieke app, als er een update beschikbaar is komt dat er te staan (itt 'install' als je de app nog niet hebt).

Toen ik mijn Lumia 620 kreeg probeerde ik de geinstalleerde Nokia apps (Drive / Here) zonder 3G of wifi, die crashten (of stopten) direct en dan kwam je weer bij het homescreen uit. Later op wifi was dit nog steeds zo, maar toen ik handmatig in de store die applicaties opzocht en een update toepaste werkte alles prima. De store (zowel tile als in de app) kwam niet zelf met update suggesties. Misschien wel als ik een paar uur langer had gewacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Klopt, de update van Skype staat niet bij Store zelf op mijn homescreen maar wel bij de app in de store.
Dan staat er bij de app Skype: bijwerken.

[ Voor 17% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
ja ik zie het THX :)

iemand enig idee of het mogelijk is een grote foto tile te hebben? of een foto op de achtergrond ?
mis dat een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Staat er toch standaard op: foto's? Of bedoel je van 1 contact?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
mrcosmo schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:48:
ja ik zie het THX :)

iemand enig idee of het mogelijk is een grote foto tile te hebben? of een foto op de achtergrond ?
mis dat een beetje
Er staat al een tile met fotos? of bedoel je echt een achterachter grond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
yeah 1 achtergrond of bv een grotere tile met een foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hmm, ik heb dat wel ergens gezien (WPCentral) maar kan even niet vinden waar en hoe je dat kunt instellen.

Maar het kan ook zo zijn dat ze 'dividers' ertussen zetten zodat het lijkt alsof je een achtergrond foto hebt. Leuk gedaan door die lui trouwens.

Moet je even zoeken op post your startscreen bij WPCentral.

[ Voor 52% gewijzigd door GerCor op 19-03-2013 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:41
Hier op het werk hebben ze een paar WP8 devices getest en zijn ze tot de vaststelling gekomen dat lokale usb-synchronisatie tussen Outlook-calendar en een WP8-phone niet mogelijk is. Zou ook al zo geweest zijn op WP7. Zijn er nog mensen tegen deze beperking aangelopen en zijn er eventueel workarounds, rekening houdende met de beperking dat het voor de meesten hier uitgesloten is om via 3G/APN toegang te krijgen tot onze Exchange server en dat we dus wel moeten lokaal syncen?
Vermoedelijk is dat een definitieve dealbreaker hier voor wat betreft eventuele introductie van WP8-toestellen. Onbegrijpelijk en dat terwijl zoiets geen enkel probleem is voor Android en iOS...
[Edit: en ook voor Symbian geen probleem]

[ Voor 3% gewijzigd door chaola op 20-03-2013 10:05 ]

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

chaola schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 09:47:
Hier op het werk hebben ze een paar WP8 devices getest en zijn ze tot de vaststelling gekomen dat lokale usb-synchronisatie tussen Outlook-calendar en een WP8-phone niet mogelijk is. Zou ook al zo geweest zijn op WP7. Zijn er nog mensen tegen deze beperking aangelopen en zijn er eventueel workarounds, rekening houdende met de beperking dat het voor de meesten hier uitgesloten is om via 3G/APN toegang te krijgen tot onze Exchange server en dat we dus wel moeten lokaal syncen?
Vermoedelijk is dat een definitieve dealbreaker hier voor wat betreft eventuele introductie van WP8-toestellen. Onbegrijpelijk en dat terwijl zoiets geen enkel probleem is voor Android en iOS...
Dat klopt ja dat dat niet meer kan. Kon met WP7 ook al niet meer. Waarom zou je mensen toegang tot je Exchange ontzeggen? (of eigenlijk meer, wat is het voordeel van een smartphone als je hem niet smart gebruikt?)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Tomba schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:15:
[...]

Dat klopt ja dat dat niet meer kan. Kon met WP7 ook al niet meer. Waarom zou je mensen toegang tot je Exchange ontzeggen? (of eigenlijk meer, wat is het voordeel van een smartphone als je hem niet smart gebruikt?)
Tja, hier heeft het management beslist dat die directe exchange toegang alleen voor het management is. Managers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

chaola schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:17:
[...]

Tja, hier heeft het management beslist dat die directe exchange toegang alleen voor het management is. Managers...
Das misschien tijd voor herevaluatie dan :) Als je je infra toch al hebt liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-10 19:14
Dus als mensen op locatie zijn of thuis, mogen ze dan geen belangrijke mail ontvangen?
USB Sync is echt iets van <2005.

Maar nee, dat kan WP8 dus niet, maar om nou te stellen dat het slecht is, mwoah. Vind het een hele ongebruiksvriendelijke methode voor synchronisatie.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chaola schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 10:17:
[...]

Hier heeft men beslist dat alle USB poorten standaard dicht staan. Lijkt me qua security iets logischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Martinspire schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:28:
Dus als mensen op locatie zijn of thuis, mogen ze dan geen belangrijke mail ontvangen?

Maar nee, dat kan WP8 dus niet, maar om nou te stellen dat het slecht is, mwoah. Vind het een hele ongebruiksvriendelijke methode voor synchronisatie.
Je kan het ook zien als een voordeel, ben je tenminste niet overal bereikbaar op mail gebied. Zou geweldig zijn als mijn telefoon niet constant afging met de hoeveelheden aan mails :P

En ik studeer nog, moet je nagaan ;)

edit:
Natuurlijk staat die van mij ook op manuel, was meer sarcastisch bedoelt dat je werkgever je niet kan verplichten buiten werktijden om je mails te bekijken :+

[ Voor 11% gewijzigd door vali op 20-03-2013 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

vali schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:06:
[...]

Je kan het ook zien als een voordeel, ben je tenminste niet overal bereikbaar op mail gebied. Zou geweldig zijn als mijn telefoon niet constant afging met de hoeveelheden aan mails :P

En ik studeer nog, moet je nagaan ;)
daarom staat het bij mij op manueel ;) alleen als ik het zelf wil :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Martinspire schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:28:

Dat het gebruiksonvriendelijk is, vind ik niet. Er hangt altijd wel een micro-usb aan mijn laptop: handig om op die manier ook bij te laden. Trouwens wat mij betreft mag het evengoed ook via bluetooth (wat ik dan weer onhandiger vind).
Maar goed, op mijn werk kadert dit allemaal in het compleet ontbreken van visie en beleid rond smartphones; iets waar ik niet veel invloed op heb. Ik had gehoopt een beetje awareness te creëren door te tonen hoe goed die WP8-phones wel niet samenwerken met onze Office maar dat plan valt dus behoorlijk in duigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 21:34

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ach,vanwege bitlocker-to-go is het niet eens mogelijk om bv smartphones aan te sluiten op je pc indien je de telefoon daarna nog wil gebruiken bij mij op het werk :P

[ Voor 6% gewijzigd door mrsar op 20-03-2013 16:43 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-08 22:56
Is het mogelijk om de advertenties bij de zoekresultaten uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

raymens schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 19:18:
Is het mogelijk om de advertenties bij de zoekresultaten uit te zetten?
Serieus?

Hoe dan ook, het hele ecosysteem werkt nog lang niet naadloos samen. Nog genoeg te doen. Skype, Outlook, dat spuuglelijke Hotmail agenda .....

[ Voor 27% gewijzigd door GerCor op 21-03-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
1998 belde, ze willen hun USB sync terug.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Snap het persoonlijk wel waarom sommige mensen nog over deze optie hebben. Mijn pa gebruikte vaak via bluetooth sync voor zijn oude 33oud toestel om zijn mail vroeger te syncen. Nu heeft hij mijn oude omnia 7 en ziet eindelijk in dat een smartphone toch wel makkelijker is om mail te pushen en tevens ook lync chat. Hij vroeg zich in het begin nog wel af of via de ouderwetse manier nog mogelijk was :P, bij mijn lach had hij door dat ze dit eruit hebben gehaald met wp7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier op het werk hebben ze een paar WP8 devices getest en zijn ze tot de vaststelling gekomen dat lokale usb-synchronisatie tussen Outlook-calendar en een WP8-phone niet mogelijk is. Zou ook al zo geweest zijn op WP7. Zijn er [...] eventueel workarounds, rekening houdende met de beperking dat het voor de meesten hier uitgesloten is om via 3G/APN toegang te krijgen tot onze Exchange server en dat we dus wel moeten lokaal syncen?
[...]
Als alternatief voor usb-sync kun je WP (7 en 8 ) lokaal syncen via WiFi. Hier heb je wel speciale apps voor nodig (zie zoekmachine). Voor WP8 is er bijvoorbeeld: CompanionLink. Verder, kun je je exchange-server niet benaderen via WiFi, dan kun je gewoon direct syncen met de exchange-server, toch?

Mbt je andere vraag: Als ik zie hoeveel personen hun agenda's met cloud calendar's (outlook.com, Google Calendar, etc.) syncen, dan ben ik blij dat er in iig in WP8 een client is die veilig en gebruiksvriendelijk verbinding maakt met de exchange-server.
Door de management-beslissing is in jouw geval eigenlijk een sterkte van WP8 veranderd in een zwakte.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2013 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedionysus
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 21:34
Goedemiddag,

Sinds 2 weken een Nokia lumia 620 met WP8. Ik ondervind veel problemen met het connecten naar de IP adressen binnen mijn thuisnetwerk vanuit mijn interne netwerk danwel externe locaties.

ISSUE1: Mijn Synology NAS is vanaf een PC in een extern netwerk goed te benaderen Port fowarding op de router functioneerd dus prima. Dit wordt mede bevestigd doordat wederom de Iphone en Android tablet prima functioneren met Synology apps zoals DSfile DSphoto+ DSaudio etc. Het lukt mij tot grote frustratie niet om via deze apps op mijn Lumia te connecten naar de NAS vanaf een externe locatie. Ik kan via het browserscherm wel inloggen op de NAS via de lumia. De NAS heeft de laatste versie van het besturingssysteem en de laatste versies van de DS-applicaties. De lumia heeft tevens de laatste versies geinstalleerd. Wanneer iemand enig idee heeft, zou ik heel graag horen hoe ik dit probleem kan oplossen!

ISSUE2: Mijn IP camera is alleen via LAN te benaderen. De verbinding via de foscam app is traag en haperend, daarnaast is de Foscam viewer app de enige die werkt, bijna geen één app kon connecten. Ik heb tevens een Iphone en Android tablet waarbij dit allemaal prima werkt. Iemand toevallig tips of gelijke ervaringen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 12-10 22:48
Thedionysus schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:06:
Goedemiddag,

Sinds 2 weken een Nokia lumia 620 met WP8. Ik ondervind veel problemen met het connecten naar de IP adressen binnen mijn thuisnetwerk vanuit mijn interne netwerk danwel externe locaties.

ISSUE1: Mijn Synology NAS is vanaf een PC in een extern netwerk goed te benaderen Port fowarding op de router functioneerd dus prima. Dit wordt mede bevestigd doordat wederom de Iphone en Android tablet prima functioneren met Synology apps zoals DSfile DSphoto+ DSaudio etc. Het lukt mij tot grote frustratie niet om via deze apps op mijn Lumia te connecten naar de NAS vanaf een externe locatie. Ik kan via het browserscherm wel inloggen op de NAS via de lumia. De NAS heeft de laatste versie van het besturingssysteem en de laatste versies van de DS-applicaties. De lumia heeft tevens de laatste versies geinstalleerd. Wanneer iemand enig idee heeft, zou ik heel graag horen hoe ik dit probleem kan oplossen!

Alvast bedankt!
Bij het maken van verbinding via DSphoto maak je gebruik van poort 80 (hoeft geen poortnummer in te vullen). Met DSaudio en DSvideo moet je wel een poort opgeven in het IP veld. <ip>:5000 of <domein>:5000.
Ik kan bevestigen dat Synology super overweg kan met Windows Phone apps.

Ik lees dat je de webinterface wel kunt benaderen, dan zou ik al eens beginnen met het proberen van de photo app gezien deze van dezelfde poort gebruik maakt (80, mits je geen gebruik maakt van een ssl certificaat voor de webinterface).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedionysus
Bedankt voor je response JvdHoudt,

De webinterface benader ik in Exploren via https://xxx.xxx.xxx.xxx:5001 dus via SSL. Heb zojuist tevens WebDav over non-SSL geactiveerd echter kan ik met DSPhoto noch DSaudio nog steeds niet inloggen.

Zowel geprobeerd met mijn user account als met de admin account. Aan rechten kan het naar mijn inzien dus ook niet liggen.

Dien je in de DS-app het ip adres vooraf te laten gaan door http:// danwel https:// OF gewoon xxx.xxx.xxx.xxx:yyyy? Heb beide geprobeerd maar wanneer ik weet hoe het bij jou werkt dien ik niet bij elke aanpassing 3 verschillende scenario's te testen ;)

alvast super bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdHoudt
  • Laatst online: 12-10 22:48
Om verbinding te maken met DSaudio en DSvideo gebruik je xxx.xxx.xxx.xxx:yyyy, voor DSphoto xxx.xxx.xxx.xxx:80. Volgens mij is alleen NIET ssl mogelijk, maar dat weet ik even niet 100% zeker. Bij mij werkt alleen NIET ssl. Default dus poort 5000.
Je moet wel PhotoStation, AudioStation of VideoStation geïnstalleerd hebben op je NAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedionysus
Goedemorgen,

Na veel pogingen toch weer terug naar de router. Hierbij constateerde ik, dat ik de forwarding naar de non-ssl poorten niet correct had toegevoegd.

Bedankt voor de hulp, na de poorten opnieuw te hebben ingesteld op de router werkt alles prima!

Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margin Call
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-01 11:41
Zo ik ben ook een gelukkige eigenaar van een WP8 telefoon.

Ik heb trouwens al mijn contacten van mijn sim, email en facebook geupload naar mijn tel. Tot mijn verbazig zie ik heel veel mensen staan die ik al zo lang niet meer heb gesproken. Ik heb veel mensen verwijderd van mijn facebook maar de oude facebook contacten, die ik online heb verwijderd, blijven in mijn telefoon staan. Iemand een idee hoe ik ze kan verwijderen. Kan ze namelijk niet via mijn telefoon verwijderen en ik had gehoopt dat ze automatisch verwijderd zouden worden op het moment dat ik weer op facebook zou komen. Helaas is dat dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Het synchroniseren gaat ook nog niet al te best. (ik heb geen FB)

Skype, bijvoorbeeld, is nu terug te vinden in de Hub personen. Maar kijk ik bij iemand die ik in Outlook.com heb staan (met foto), dan zie ik zijn foto die hij zelf heeft geupload niet bij de Skype app in WP8. Maar ook niet in de Hub personen. Skype en Outlook zijn gekoppeld.

Snap er helemaal niks van maar ga er vanuit dat dat allemaal goed gaat komen als de echte versie van de Skype app beschikbaar komt voor WP8.

Dus, als jij zegt dat jij oude contacten online hebt verwijderd, dan is het volgens mij 'even wachten' totdat alles gesynchroniseerd is. Alleen weet ik niet wat jij met online verwijderen bedoelt. Is dat in de WP8 FB app verwijderd of gewoon FB op je PC?

[ Voor 8% gewijzigd door GerCor op 24-03-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margin Call
Ik heb, toen ik op mijn telefoon al die facebook contacten zag, een stuk of 100 facebookers als vrienden verwijderd en daarnaast nog een stuk of 80 vrienden als kennis aangeduid. Helaas blijven al die mensen wel als contactpersoon in mijn tel staan en weet dus niet hoe ik de actuele vriendenlijst kan updaten naar mijn telefoon zodat al die oude facebook contacten weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Zoals gezegd, ik heb geen FB en misschien heeft het ook helemaal niks met WP8 te maken, en zou je beter antwoord kunnen krijgen in de topic: Windows Phone Store en applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:24
Volgens mij ben ik scheel, maar ik kan geen apps downloaden. MS blijft zeuren over 'mijn gezin'

Before you can use My Family, have a parent sign in to this site and set it up.

Nou, ik ben ingelogd (op de website windowsphone.com) en kan vervolgens niets. Je zou ergens iets moeten hebben 'aan de slag'?
/edit

Ja ben ik :). Geboortedatum 25-03-2013... |:(. Het werkt.

[ Voor 14% gewijzigd door STIMPPYYY op 25-03-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Snackyman schreef op maandag 25 maart 2013 @ 07:44:
Ik heb, toen ik op mijn telefoon al die facebook contacten zag, een stuk of 100 facebookers als vrienden verwijderd en daarnaast nog een stuk of 80 vrienden als kennis aangeduid. Helaas blijven al die mensen wel als contactpersoon in mijn tel staan en weet dus niet hoe ik de actuele vriendenlijst kan updaten naar mijn telefoon zodat al die oude facebook contacten weg zijn.
Je facebook opnieuw syncen bij je personen hub. Dit zorgt ervoor dat je contacten verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Als je een tegel maakt van een fotoablum krijg je een foto te zien(dit is de eerste foto)
Kun je ook zorgen dat dit een live tegel is zodat hij alle foto's random weergeeft op deze tegel?

iemand enig idee of dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Laatst online: 22:45
Mijn schoonvader is op zoek naar een nieuwe smartphone, voorheen heeft hij een HTC Wildfire gehad. Hiermee kon hij via USB en HTC Sync zijn persoonlijke Outlook kalender synchroniseren inclusief categorieen, waar hij heel veel gebruik van maakt. Ik heb al wat gegoogled, maar ben nog niet helemaal zeker van deze vraag; is er een Windows Phone toestel waarbij hij zijn kalender kan beheren met behoud van de categorieen die hij gebruikt op zijn pc met Outlook?

Ik denk namelijk dat een Windows Phone telefoon voor hem wat makkelijker in gebruik zal zijn dan een Android-telefoon, maar daarvoor is het wel essentieel dat hij zijn kalender goed kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SkyR schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:40:
Mijn schoonvader is op zoek naar een nieuwe smartphone, voorheen heeft hij een HTC Wildfire gehad. Hiermee kon hij via USB en HTC Sync zijn persoonlijke Outlook kalender synchroniseren inclusief categorieen, waar hij heel veel gebruik van maakt. Ik heb al wat gegoogled, maar ben nog niet helemaal zeker van deze vraag; is er een Windows Phone toestel waarbij hij zijn kalender kan beheren met behoud van de categorieen die hij gebruikt op zijn pc met Outlook?

Ik denk namelijk dat een Windows Phone telefoon voor hem wat makkelijker in gebruik zal zijn dan een Android-telefoon, maar daarvoor is het wel essentieel dat hij zijn kalender goed kan gebruiken.
Voor zover ik kan zien heb je geen categorieën in je kalender? Ik kan me ook niet herinneren dat ik dat ooit in outlook heb gezien. Bedoel je niet categorieën van contactpersonen of mapjes van de mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-01-2024
Blijkbaar is het via de foto hub enkel mogelijk om aan foto album te pinnen op je homescreen waarbij je "favoriete" foto's scrollen op je scherm? Wanneer een Skydrive of Facebook album gepinned wordt op je homescreen dan is dit eigenlijk een statische foto. Zijn er eventueel apps die wel gepinde online albums laten scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

SkyR schreef op maandag 25 maart 2013 @ 16:40:

Categorieën heb ik ook nog nooit van gehoord, wel van meerdere agenda's. Dus, jouw agenda en feestdagen, verjaardagen. En dat kan inderdaad in Hotmail. Wat nu dan agenda heet. Maar dat werkt perfect in WP8. Je kunt ze ook een eigen gekozen kleur geven in WP8. Gaat trouwens niet via usb als je een Live account hebt. Zodra je op de PC (Outlook dus) aanpast, synchroniseert dat met jouw Windows Phone.

@Bernie V. Geen flauw idee waar je het over hebt,

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 25-03-2013 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernie V schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:57:
Zijn er eventueel apps die wel gepinde online albums laten scrollen?
Ik weet wel dat bijvoorbeeld HD Photo Viewer je tot maximaal 9 foto's laat zien in een live tile die je zelf kunt uitkiezen.
TileR kan flickr foto'd tonen op live tiles en Pictastic kan facebook foto's op live tiles tonen

Er is ook een app die ik net zag die Dark viewer heet en die zou volgens de omschrijving eigenlijk moeten doen wat je wilt.
http://www.windowsphone.c...73-447a-9136-f8ecdee302a5

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 06:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 06:34:
[...]

Ik weet wel dat bijvoorbeeld HD Photo Viewer je tot maximaal 9 foto's laat zien in een live tile die je zelf kunt uitkiezen.
TileR kan flickr foto'd tonen op live tiles en Pictastic kan facebook foto's op live tiles tonen

Er is ook een app die ik net zag die Dark viewer heet en die zou volgens de omschrijving eigenlijk moeten doen wat je wilt.
http://www.windowsphone.c...73-447a-9136-f8ecdee302a5
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ik zie dat MS voor Win8 nu een weekagenda heeft gemaakt, nu nog WP8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-10 12:25
GerCor schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 09:29:
Ik zie dat MS voor Win8 nu een weekagenda heeft gemaakt, nu nog WP8.
Wat is er mis met de 'agenda' van de kalender? Ik vind dat die prima werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Dit is wel erg weinig(9 foto's) ik zou juist een app willen van bv mijn vakantie album(350 foto's) die ze random als tile laat zien. Als ik een mooie foto zie kan ik daarop klikken en vergroten.

dit kan bij andriod wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je hier iets aan?

http://www.windowsphone.c...86-4c1a-b5f8-5c9e7597a2df

Never mind, ook max 9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
ja die doet het goed echter laat die app er maar maximaal 9 zien. is dit een tekortkoming van windows of ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Dryhte schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 10:53:
[...]

Wat is er mis met de 'agenda' van de kalender? Ik vind dat die prima werkt...
Ik ook, maar we hebben een dagoverzicht en een maandoverzicht (allejezus klein). Nu ook nog een weekoverzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Is het mogelijk om het vergrendelingsscherm steeds een andere foto te laten zien?
Ik weet dat het kan met bing maar kan ik dit ook met mijn eigen fotoalbums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrcosmo schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:26:
Is het mogelijk om het vergrendelingsscherm steeds een andere foto te laten zien?
Ik weet dat het kan met bing maar kan ik dit ook met mijn eigen fotoalbums?
Met apps kan dat.
Bijvoorbeeld photostream
http://www.windowsphone.c...43-471f-bdd9-37048b0bcbc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Oh die ziet er goed uit THX

nu nog een die als tile fungeert en ook bv foto's als collage op de lockscreen zet :)

ag ja een mens moet wat te wensen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrcosmo schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 16:56:
nu nog een die als tile fungeert en ook bv foto's als collage op de lockscreen zet :)
Lock screen collages zoals Hello Friends (contact foto's + weer/batterij) ) en Lock Buster (album foto's) ?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Margin Call
vali schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:50:
[...]

Je facebook opnieuw syncen bij je personen hub. Dit zorgt ervoor dat je contacten verwijderd worden.
Klinkt logisch maar voor mij was het niet logisch. Ik heb het nu ook via een andere weg gevonden door bij instellingen facebook account ingedrukt te houden dan wordt het ook automatisch gesynchroniseerd.

Wel beter scheelt een hoop onnodige mensen in mijn telefoon O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Snackyman schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:09:
[...]

Klinkt logisch maar voor mij was het niet logisch. Ik heb het nu ook via een andere weg gevonden door bij instellingen facebook account ingedrukt te houden dan wordt het ook automatisch gesynchroniseerd.

Wel beter scheelt een hoop onnodige mensen in mijn telefoon O-)
haha mooi :) Het wordt ook automatisch gedaan, alleen 1 keer in de zoveel tijd om dataverbruik laag te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Misschien zie ik iets over het hoofd maar........hoe maak ik een telefoon account aan (iemand die ik wil bellen) als ik nieuw contact klik komt er te staan hotmail of Exchange etc maar ik hief deze contact daar niet bij

Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

In personen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
mrcosmo schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:20:
Misschien zie ik iets over het hoofd maar........hoe maak ik een telefoon account aan (iemand die ik wil bellen) als ik nieuw contact klik komt er te staan hotmail of Exchange etc maar ik hief deze contact daar niet bij

Hoe doe ik dit?
Je zal toch je nieuwe contact ergens moeten opslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07:50
Windows Phone verslaat iPhone in zeven landen

Ondanks de populariteit van de iPhone worden er in zeven landen meer Windows Phone-toestellen verkocht dan iPhones.

Dat heeft Microsoft bekendgemaakt in een blog en onderzoeksbureau IDC bevestigt het beeld tegenover the New York Times.

"Windows Phone heeft in diverse landen een marktaandeel bereikt van 10 procent. Bovendien zijn er volgens de meest recente cijfers van IDC in 26 landen meer Windows Phones dan Blackberry's verscheept en in zes landen meer Windows Phones dan iPhones", aldus Microsoft.

IDC laat aan the New York Times weten dat het gaat om Argentinië, India, Oekraïne, Polen, Rusland en Zuid-Afrika. Het zevende 'land' is het gebied dat IDC 'de rest van Centraal- en Oost-Europa' noemt. Kleinere landen zoals Kroatië vallen daaronder.

De cijfers hebben betrekking op de maanden oktober, november en december van 2012.

Met welke cijfers Windows Phone de iPhone in bovengenoemde landen verslaat, is niet bekend. IDC laat wel weten dat in Oekraïne, Zuid-Afrika en de rest van Centraal- en Oost-Europa zo weinig smartphones verscheept worden dat het totale aantal Windows Phones in die regio's uitkwam op minder dan 100.000.

Hoewel de iPhone vaker vergeleken wordt met Windows Phone- of Androidtoestellen is het wel zo dat er van de iPhone maar één model per jaar uitkomt. Bij Windows Phone en Android is het echter zo dat diverse fabrikanten verschillende modellen uitbrengen.
Artikel New York Times: http://bits.blogs.nytimes...hones-outselling-iphones/

De nieuwe WP toestellen slaan dus aan, goed nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mooi nieuws, maar het gaat daarbij dan vooral om goedkopere toestellen. Toestellen die nooit met de iPhone concurreren zeg maar. Apple merkt daar weinig van. Denk eerder dat je naar het marktaandeel van Samsung, LG, Sony of HTC moet gaan kijken.

Het zal in ieder geval wel voor een boost zorgen en het is fijn om te zien dat de goedkope toestellen ook aanslaan. De Lumia 620 doet het bijvoorbeeld ook erg goed. Nu de 920 weer wat meer op voorraad komt en alle pre-orders (eindelijk) worden uitgeleverd, denk ik dat het dan ook in de winkels wat beter zal gaan. Die zullen ook wel hebben zitten wachten op fatsoenlijke 920 voorraad, waardoor ook de wat onwetende consument wat sneller voor WP zal kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B64
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 17:34

B64

Insert12 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:43:
Windows Phone verslaat iPhone in zeven landen
Insert12 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:43:
Bovendien zijn er volgens de meest recente cijfers van IDC in 26 landen meer Windows Phones dan Blackberry's verscheept en in zes landen meer Windows Phones dan iPhones
Wat is het nou... zes of zeven :+

En wat ik me dan ook afvraag: komt dit doordat WP zo mateloos polulair is in die landen, of omdat de iPhone dat juist niet is? Kortom, het hoeft niet perse een verdienste van WP te zijn dat het de iPhone verslaat.
IDC laat wel weten dat in Oekraïne, Zuid-Afrika en de rest van Centraal- en Oost-Europa zo weinig smartphones verscheept worden dat het totale aantal Windows Phones in die regio's uitkwam op minder dan 100.000.
Bij dergelijk relatief lage verkoopaantallen is het ook niet zo verwonderlijk dat de verhoudingen tussen de OS'en er wat anders uitziet. Ik neem aan dat dit ook de landen zijn waar WP richting de 10% marktaandeel gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
B64 schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:51:
[...]

[...]

Wat is het nou... zes of zeven :+
Misschien had je het zelf al gelezen, maar de NY Times schrijft het volgende:
A seventh “country” where Windows Phone shipments beat iPhone is actually a group of smaller countries, including Croatia, that IDC lumps together in a category called “rest of central and eastern Europe.”

En wat ik me dan ook afvraag: komt dit doordat WP zo mateloos polulair is in die landen, of omdat de iPhone dat juist niet is? Kortom, het hoeft niet perse een verdienste van WP te zijn dat het de iPhone verslaat.
Het zijn stuk voor stuk landen waar het gemiddelde inkomen (en de verdeling is daar sowieso anders) wat lager ligt dan hier. Aangezien iPhones enkel verkrijgbaar zijn in de smaken 'duur' en 'heel duur', is de keuze voor een Windows Phone uit de middenklasse snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 08-10 15:51
http://www.nu.nl/gadgets/...hone-in-zeven-landen.html :) het gaat de goede kant op. zeker als je landen als India kan veroveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:25
AlphaWierie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 12:35:
http://www.nu.nl/gadgets/...hone-in-zeven-landen.html :) het gaat de goede kant op. zeker als je landen als India kan veroveren.
8)7 Daar gaat het toch ook over in de post hierboven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Martinspire schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:15:
Mooi nieuws, maar het gaat daarbij dan vooral om goedkopere toestellen. Toestellen die nooit met de iPhone concurreren zeg maar. Apple merkt daar weinig van. Denk eerder dat je naar het marktaandeel van Samsung, LG, Sony of HTC moet gaan kijken.
Indirect gaan ze dit merken, mensen gaan mogelijk bewuster kijken naar uitgave van abbonnement en telefoon, zeker nu nieuwe abbo's van bv Vodafone gewoon ronduit duur zijn. Natuurlijk zal Apple zijn gros van 'ik koop hem voor het uiterlijk' mensen wel houden, maar functioneel doet WP8 al zeker niet meer onder menig ander toestel (of je bent pixelgeil en je wil 300+ PPI hebben). Als ze dit jaar ook nog eens een 5S of 6 gaan uitpoepen, vraag ik me af wie nog elk jaar 600+ gaat uitgeven aan wéér een nieuw toestel, ze kunnen ook gewoon jaartje of wat overslaan en goedkoop via sim-only gaan.

Mijn W1 heb ik echt goedkoop, daar weet je dat je geen top of the line specs hebt, maar voor dat bedrag zie ik 123 geen alternatief met in iedergeval dezelfde prestaties.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 28-03-2013 14:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 07-10 22:26
Vraag mbt de kalender van WP8.
Kan ik een agenda-afspraak maken en de mensen die in mijn lokale adresboek staan toevoegen aan een afspraak? Ik heb het op een iPhone 4 met iOS 6 geprobeerd, maar het lukt alleen als je een GMail-account via Exchange configureert (wat voor nieuwe accounts inmiddels niet meer kan) of als je iCloud gebruikt. Ik wil gewoon een afspraak maken en iemand toevoegen uit het LOKALE adresboek. Die persoon hoeft niet eens perse uitgenodigd te worden, maar wil ik er gewoon bijzetten. Als er bij die afspraak dan iets tussenkomt dan wil ik de persoon die er bij staat met een druk op de knop kunnen bellen of mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 18:08:
Vraag mbt de kalender van WP8.
Kan ik een agenda-afspraak maken en de mensen die in mijn lokale adresboek staan toevoegen aan een afspraak? [...]
Je kunt required en optional attendees toevoegen (iig in WP7.8). Bovendien kun je in WP8 ook standaard-berichten (bijv. 5 min verlaat) sturen met een paar simpele handelingen (zie youtube.com). Hier is de link de agenda in WP8: windowsphone.com/nl-.../calendars.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Ik zie bij mezelf dat ik niet iedereen kan toevoegen uit m'n WP adresboek. Wellicht kan je alleen mensen toevoegen waarvan je ook een emailadres hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was me idd niet opgevallen. Fruitbakje, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ik wil gewoon een ieder kunnen toevoegen, al heeft die persoon alleen een telefoonnummer. En ik hoef ook helemaal geen gesync met andere kalenders ofzo. Ik ga eens op die YouTube link kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
Dancing_Animal schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 19:18:
Ik wil gewoon een ieder kunnen toevoegen, al heeft die persoon alleen een telefoonnummer. En ik hoef ook helemaal geen gesync met andere kalenders ofzo. Ik ga eens op die YouTube link kijken.
ja het is heel raar dat je geen contacten zo kunt toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Apart hè. Als je bedenkt dat telefoons tegenwoordig in full hd kunnen filmen, digitale kompas etc. allemaal ingebouwd hebben zitten en je steden in 3D kunt zien (wie heeft dat dan nodig?). En de organizer gerelateerde standaard apps zijn dan vaak zo beperkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tjah, dan geef je hem een bla@bla.nl mailadres en kun je ze wel toevoegen. Snap alleen niet waarom je dat op deze manier wilt doen, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Wat is er mis met deze methode? Vertel mij dan maar wat een betere oplossing is. Ik ga me niet verplichten om iCloud of Exchange (kan inmiddels niet meer) te gebruiken om iemand uit mijn LOKALE ADRESBOEK in mijn LOKALE AGENDA te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat ik bedoel is dat ik het raar vind dat je mensen wilt koppelen aan een agenda waar je vervolgens niets mee gaat doen. Normaal gesproken is het zo dat als je mensen uitnodigt voor een afspraak, je deze ook daadwerkelijk op de hoogte wilt brengen van de afspraak.

Als je toch alleen de naam nodig hebt, dan kun je die toch ook kwijt in de beschrijving van de afspraak? Of heb je allemaal afspraken van mensen waar je het hele alfabet voor nodig hebt om de naam te schrijven? Zeker als je ze vaak in moet typen dan kan de woordvoorspelling je op een gegeven moment ook wel helpen om mensen sneller toe te voegen.

Overigens weet ik niet of je bij andere systemen of applicaties dat wel kunt doen. Ik heb namelijk het vermoeden dat er altijd wel een soort van contactinfo nodig is om de afspraakdetails naar te verzenden.

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Voor mezelf is het dan gewoon een reminder voor wie er allemaal komen. Ze uitnodigen hoeft dan niet altijd meer. En, zoals ik al zei, ik vind het voldoende als er alleen een telefoonnummer bij de naam staat, dan kan ik die persoon gelijk bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 20:12:
Apart hè. Als je bedenkt dat telefoons tegenwoordig in full hd kunnen filmen, digitale kompas etc. allemaal ingebouwd hebben zitten en je steden in 3D kunt zien (wie heeft dat dan nodig?). En de organizer gerelateerde standaard apps zijn dan vaak zo beperkt :(
Nou nou.. niet alle telefoons over 1 hoop gooien. Er zijn ook wel telefoons die dat alles allemaal wel perfect doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Ik zei ook dat ze vaak beperkt zijn en niet altijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Kunnen we ophouden met dat getroll?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
Getroll? Post je in het verkeerde topic ofzo? Ik ben serieus geïnteresseerd in de kalendermogelijkheden van WP 8 en iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 23:16:
.... of Exchange (kan inmiddels niet meer) te gebruiken om iemand uit mijn LOKALE ADRESBOEK in mijn LOKALE AGENDA te gebruiken.
EAS kan nog steeds. Gewoon met een outlook.com adres of mailbox op een Exchange server.
Adviseer iedereen om zijn gmail mailbox asap weg te doen voor een outlook.com mailbox. Inclusief contactpersonen en agenda. Werkt top en met de betere interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zondag 31 maart 2013 @ 00:24:
[...]

EAS kan nog steeds. Gewoon met een outlook.com adres of mailbox op een Exchange server.
Adviseer iedereen om zijn gmail mailbox asap weg te doen voor een outlook.com mailbox. Inclusief contactpersonen en agenda. Werkt top en met de betere interface.
Beter nog, vraag bij TransIP een gratis .nl domein (1 jaar gratis met code DOMEINKONIJN, actie duurt t/m vandaag) aan en host deze bij Microsoft :) (http://domains.live.com)
Heb dit zelf tot volle tevredenheid draaien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Voor alle niet nokia gebruikers, zet je locatie op verenigde staten en download hier here drive beta. Blijkbaar is met deze omweg mogelijk om de navigatie te downloaden :D

edit:

OMG... Blijkbaar controleerd hij nog bij het opstarten naar je locatie. Hopelijk wordt het mogelijk om voor niet Amerikanen en Canadezen om deze app te gebruiken.....

[ Voor 26% gewijzigd door vali op 02-04-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Komt vanzelf beschikbaar voor niet Nokia gebruikers. Geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Vandaag eens aan Tele2 gevraagd of ze wellicht nog een App voor WP8 gaan ontwikkelen.. App is er wel voor Android & iOs.
Gerda zegt: Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Komt er binnekort een App beschikbaar voor Windows Phone 8, waarmee ik het verbruik kan zien ?
U zegt:Er zijn al wel apps voor iOs en Android, komt er binnenkort ook een app voor WIndows Phone 8?
Gerda zegt:Ik kan u niet bevestigen dat deze optie er komt. U kunt uw verbuik wel online bekijken.
Gerda zegt:En natuurlijk opvragen bij onze klantenservice.
Gerda zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:Nee dat was het. Dus er komt binnenkort (daarmee bedoel ik binnen een half jaar b.v.) geen app voor Windows Phone 8?..
Gerda zegt:Dat kan ik niet bevestigen.
Lekker vaag dus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
Tja, is ook een chatbot, als die bepaalde woorden herkend geven ze een standaard antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Nee, was dus geen chatbot.. Scheen een 'echt' persoon te zijn. Je kan aan de chatbot aangegeven dat je met een medewerker wilt chatten. Duurde even, en kreeg daarna dus verbinding met bovenstaande Gerda.. Maar ze formuleerde wel de zinnen als een chatbot.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuckfou157
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 12:53
Ramon schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 23:17:
1998 belde, ze willen hun USB sync terug.
Hallo, ik kom even meepraten hier als dat mag....

Ik wil graag een USB sync, of een Wifi sync, of per 3G of postduif maar krijg het gewoon niet voor elkaar...
Ik draai thuis W7 met Office 2013 en gebruik vooral de kalender daarvan, mijn mail zijn gmail boxen die ik via Outlook gebruik en heb omwille van WP8 nu een outlook.com aangemaakt.

Ik heb sinds gisteren mijn Lumia 820 aangeslingerd en probeer tot op heden mijn Outlook calender ( this computer only) te syncen met mijn telefoon en dat lukt niet.

Ik heb de halve dag gezocht naar een oplossing, de office connector die door MS wordt aangedragen gaat tot office 2010, het delen, kopieren of mergen van Calenders met outlook.com geeft een foutmelding en naast dat ik het gewoon niet begrijp waarom dit niet wil werken (hoi windows telefoon, hoi outlook op computer, syncen? ja goed...) krijg ik het domweg niet voor elkaar, wat best jammer is omdat ik als freelancer mijn agenda nogal veel gebruik...
Iemand hier tips of een work around die werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_GR
  • Niet online
Yuckfou157 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:32:
[...]

Hallo, ik kom even meepraten hier als dat mag....

Ik wil graag een USB sync, of een Wifi sync, of per 3G of postduif maar krijg het gewoon niet voor elkaar...
Ik draai thuis W7 met Office 2013 en gebruik vooral de kalender daarvan, mijn mail zijn gmail boxen die ik via Outlook gebruik en heb omwille van WP8 nu een outlook.com aangemaakt.

Ik heb sinds gisteren mijn Lumia 820 aangeslingerd en probeer tot op heden mijn Outlook calender ( this computer only) te syncen met mijn telefoon en dat lukt niet.

Ik heb de halve dag gezocht naar een oplossing, de office connector die door MS wordt aangedragen gaat tot office 2010, het delen, kopieren of mergen van Calenders met outlook.com geeft een foutmelding en naast dat ik het gewoon niet begrijp waarom dit niet wil werken (hoi windows telefoon, hoi outlook op computer, syncen? ja goed...) krijg ik het domweg niet voor elkaar, wat best jammer is omdat ik als freelancer mijn agenda nogal veel gebruik...
Iemand hier tips of een work around die werkt?
Gebruikt outlook niet de agenda van gmail, aangezien dat ook je email boxen zijn in outlook .. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuckfou157
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 12:53
Bart_GR schreef op donderdag 04 april 2013 @ 16:17:
Gebruikt outlook niet de agenda van gmail, aangezien dat ook je email boxen zijn in outlook .. ?
Nee zeker niet, de agenda's van m'n gmail zijn allemaal leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yuckfou157 schreef op donderdag 04 april 2013 @ 15:32:
[...]
Ik heb de halve dag gezocht naar een oplossing, de office connector die door MS wordt aangedragen gaat tot office 2010, het delen, kopieren of mergen van Calenders met outlook.com geeft een foutmelding en naast dat ik het gewoon niet begrijp waarom dit niet wil werken (hoi windows telefoon, hoi outlook op computer, syncen? ja goed...)
Je windows telefoon synct niet rechtstreeks met een agenda op je computer maar synct via het internet met je on line accounts. Je moet dus op je telefoon je outlook.com account hebben toegevoegd als een account om de afspraken uit die outlook.com account in de kalender app te kunnen zien.
Je kunt in je Instellingen van je telefoon bij je email&accounts zien welk zaken er van elke account worden gesynchroniseerd (vinkje bij email, contacten, agenda, taken)

Ga eventueel op je telefoon naar je calender app en kijk in de kalender instellingen om een overzicht te zien welke accounts er allemaal aan je kalender gekoppeld zijn en zijn ingeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:12
Was dit al bekend??

14168
votes
+3 votes
Store apps & attachments on external storage and improve/provide micro SD support
(No Status)

Thanks for your suggestion for external storage and MicroSd support. It’s always great to see such great feedback and excitement about this feature. While we can’t promise to ship every suggestion that gets submitted, we will be sure that our product development team receives your feedback. Keep those votes and suggestions coming!

Mobile Guru
Admin, Windows Phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimvanp1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 13:02
Hey,

Ik heb een probleem met mijn toestenbord van mijn lumia 920.
Alle woorden die bestaan uit 2 letters zoals (ze, ge, wa,..) worden in hoofdletters geplaatst.
Ik vind dat zeer vervelend en het ziet er echt niet uit dat er in het midden van een zin plots een woord in hoofdletters komt...
Weet er iemand hoe ik dat kan af zetten dat dat gebeurd, of kan dit niet?
Zijn er nog mensen die dit probleem ervaren?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Laatst online: 20:52
Kan iemand hier me vertellen wat (of?) er een goed alternatief bestaat op de standaard muziek speler? Mijn lumia 920 onthoud namelijk niet wat ik aan het afspelen was, echt super irritant. Ook mis ik wat functies in de player (als je Foobar2000 gewend bent op je PC...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

wimvanp1 schreef op zondag 07 april 2013 @ 11:48:
Hey,

Ik heb een probleem met mijn toestenbord van mijn lumia 920.
Alle woorden die bestaan uit 2 letters zoals (ze, ge, wa,..) worden in hoofdletters geplaatst.
Ik vind dat zeer vervelend en het ziet er echt niet uit dat er in het midden van een zin plots een woord in hoofdletters komt...
Weet er iemand hoe ik dat kan af zetten dat dat gebeurd, of kan dit niet?
Zijn er nog mensen die dit probleem ervaren?

Alvast bedankt
Ja ik heb hier ook last van, volgens mij ziet ie het als een afkorting ofzo..
geef maar even 3 votes hier: http://windowsphone.userv...-letter-words-by-the-auto
Pagina: 1 ... 21 ... 46 Laatste