Gaat zijn gangetje. Het loopt nog niet storm, maar de meest populaire apps zijn wel beschikbaar. Zoals WhatsApp, dat duidelijk nog een stuk beter kan. Skype, voorheen deed ik er helemaal niks mee maar op WP8, één van mijn favorieten. Het is echter nog een preview en een update mogen we binnen enkele weken verwachten. Wat ik vooral geweldig vind, is dat een aantal apps door Nederlanders wordt gemaakt die je eenvoudig via de store kunt wijzen op foutjes in de app, en ze doen er ook iets mee. Dus, er is 'interactie' zoals ze dat noemen. Op ING na hebben alle banken een app beschikbaar. Die van de ABN-AMRO mist een aantal functies die je wel bij iOS hebt. Maar ..... over het algemeen ben ik superblij met WP8. Het is erg eenvoudig in gebruik en het ziet er allemaal tiptop uit.Placid_K schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 02:48:
Een vraag over WP8: hoe zit het met de apps voor de Nederlandse markt? Dat was echt een heel groot nadeel bij WP7..
Veel apps die ik op de iPhone had bestaan nog niet maar ik realiseer mij dat ik die wel op de iPhone had geïnstalleerd maar nauwelijks gebruikte. Zoals een app van de Staatsloterij. Ik heb ze via Twitter gevraagd of er een app voor WP8 komt maar ze zeggen dat ze de apps voor iOS en Android gaan optimaliseren en of er een app voor WP8 komt, is niet bekend. En, ik mis nog een app van ZIggo.
Nou ja, ik ben super tevreden en ga zeker nooit meer terug naar het hopeloos gedateerde iOS.
EDIT: vergeet ik Twitter. Prachtige app, mis nog een paar kleine dingetjes en is nog in het Engels.
[ Voor 3% gewijzigd door GerCor op 15-03-2013 10:11 ]
Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost