Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

PaT schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:16:
[...]

Klopt! Even op US zetten en de app komt beschikbaar.
Waar zet ik hem 'even op US' ? (en wat zijn dan precies de implicaties?)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
WP8 krijgt een grote update rond de feestdagen volgens nu.nl?? http://www.nu.nl/gadgets/...stdagen-grote-update.html

Dat is pas na 9 maanden. Ligt dat aan mij, ik vind het nogal een lange tijdspan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:24:
[...]

Instellingen, regio.
Je regio op us zetten, rebooten en dan zie je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:24:
[...]

Ik weet niet of het op wp8 exact hetzelfde is, maar in de instellingen bij "regio en taal".

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 22:05
Martinspire schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:50:
Games is weer een ander verhaal. Zelf vind ik de Angry Birds games, Bejeweled Live, Cut the Rope, Geodefense, Wordament, Air Soccer Fever en Azkend/The Path of Kara (zelfde game mechanic) wel leuk.
Vergeet deze vooral niet:
Asphalt 7: Heat
Dredd vs. Zombies (gratis)
Minesweeper (gratis)

opzich heeft een mens niet meer nodig in het leven dan minesweeper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-10 16:41
Russel88 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:24:
WP8 krijgt een grote update rond de feestdagen volgens nu.nl?? http://www.nu.nl/gadgets/...stdagen-grote-update.html

Dat is pas na 9 maanden. Ligt dat aan mij, ik vind het nogal een lange tijdspan.
en tussendoor wat kleine ook hoor, ik heb zelfs hier en daar gelezen dat er deze week wat klein spul komt

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Russel88 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:25:
[...]

Instellingen, regio.
En wat zijn de verdere implicaties?
En is het aan te raden om zodra de app erop staat weer terug naar NL te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14
kruila schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:35:
[...]

en tussendoor wat kleine ook hoor, ik heb zelfs hier en daar gelezen dat er deze week wat klein spul komt
Ik denk dat we die fixes nog wel eerst krijgen. WP7.8 voor de live-tiles en mogelijk WP8 voor de 'other'-storage en vastlopers. Vorig jaar had WP7 ook nog een update in de lente, maar die was niet zo groot omdat men bezig was met WP8. Toch verwacht ik nog wel wat updates de komende tijd en zal het niet bij 1 grote blijven, al zal dat wel de grootste van dit jaar zijn.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Russel88 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:25:
[...]

Instellingen, regio.
Omgezet naar US, Nokia NFC Writer geinstalleerd, weer terug naar NL en app werkt gewoon nog steeds :) (voor mensen die daarover twijfelden)
Als het goed is, komen er vandaag wat NFC tags binnen (afhankelijk van PostNL) dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
hahahi20 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:25:
[...]

Vergeet deze vooral niet:
Asphalt 7: Heat
Dredd vs. Zombies (gratis)
Minesweeper (gratis)

opzich heeft een mens niet meer nodig in het leven dan minesweeper)
World Domination (gratis) is ook leuk.
Online risk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 11:49
Russel88 schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:24:

Alles is relatief ;). Ik heb met m'n WP7.5 nooit een grote update gehad, en ga die ook niet meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de nfc writer van Nokia overslaan, er zijn uitgebreidere apps. Nfc interactor is een aardige. Onder andere optie om de code van de charging stand weg te schrijven naar een tag. Die geeft je de mogelijkheid de nokia "screensaver" te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikmattie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:00
Ik ga een paar dagen naar het buitenland,
van Vodafone mag ik daar voor een kleine vergoeding 35Mb per dag verstoken.
Is er al een mogelijkheid je 3G verbruik te monitoren? (op Android bv 3G Watchdog, data Sense op WP8, hier echt nog niet beschikbaar)
En is het mogelijk om per app aan te geven of ze wel of geen gebruik mogen maken van 3G?

Mijn Flickr; Sony A7iii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:32:
Ik zou de nfc writer van Nokia overslaan, er zijn uitgebreidere apps. Nfc interactor is een aardige. Onder andere optie om de code van de charging stand weg te schrijven naar een tag. Die geeft je de mogelijkheid de nokia "screensaver" te starten.
Nfc interactor klinkt goed, maar moet er effe over nadenken of ik er €1,99 voor over heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56
IE-cache leeggooien en een soft reset heeft vooralsnog mijn store update-probleem opgelost. Kreeg zojuist 7 updates waarvan de oudste 26 februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Gisteren een klein bugje gevonden in de market app. Als je de telefoon op flight mode zet, maar dan met de hand wifi aan, dan vindt de market app dat ie geen verbinding heeft met internet omdat flight mode aan staat. Volgens mij kijkt ie alleen naar flight mode en niet of er daadwerkenlijk geen verbinding is. Anderen daar ook last van? (ik heb een lumia920 met Portica update).

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
zonoskar schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:54:
Gisteren een klein bugje gevonden in de market app. Als je de telefoon op flight mode zet, maar dan met de hand wifi aan, dan vindt de market app dat ie geen verbinding heeft met internet omdat flight mode aan staat. Volgens mij kijkt ie alleen naar flight mode en niet of er daadwerkenlijk geen verbinding is. Anderen daar ook last van? (ik heb een lumia920 met Portica update).
flightmode: In deze stand wordt de telefonie- en dataverkeer-functionaliteit uitgeschakeld

Je kunt er dus over redetwisten of dit een bug is, als flightmode betekent ALLE dataverkeer wordt uitgeschakeld, dan valt daar dus ook WIFI onder, want dat is toch dataverkeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:56
kruila schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:00:
[...]

flightmode: In deze stand wordt de telefonie- en dataverkeer-functionaliteit uitgeschakeld

Je kunt er dus over redetwisten of dit een bug is, als flightmode betekent ALLE dataverkeer wordt uitgeschakeld, dan valt daar dus ook WIFI onder, want dat is toch dataverkeer?
Dan is de bug dat als je flightmode aanzet, en in flightmode de wifi aan, dat hij flightmode uit moet zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:47:
[..]
Daarnaast lijkt het er (voor mij althans) op dat ik niet kan zoeken via mijn 3G verbinding. Ik krijg dan de melding 'De zoekfunctie is op dit moment niet beschikbaar' Als ik WiFi aanzet, werkt hij wél. (uiteraard heb ik gewoon verbinding met 3G, ik zie de verbinding zelfs naar H+ springen als ik een zoekopdracht geef) Iemand een idee?
Iemand een idee? Heb m inmiddels ook op WPCentral gepost overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:29:
[...]

Iemand een idee? Heb m inmiddels ook op WPCentral gepost overigens.
Als je niet via je 3G kan zoeken kan er een issue zijn met je APN instellingen.
Ik vind daarvoor al snel de volgende referenties:
http://answers.microsoft....8f-4076-8df4-2cbb2af48700
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1650684

Kijk bij je provider voor de juiste APN instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

kruila schreef op maandag 04 maart 2013 @ 15:00:

In flight mode kun je gewoon je 3G of Wifi of Bluetooth weer aanzetten. IE10 doet het dan ook gewoon in flight mode met wifi aan.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:32:
Kun je hier iets meer over vertellen? Welke screensaver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:58
Ik heb een probleem met de Facebook app. Toast en tile notificaties staan ingeschakeld bij de instellingen, maar ik ontvang deze nooit, ook al zijn er notificaties op Facebook.. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:02:
[...]

Als je niet via je 3G kan zoeken kan er een issue zijn met je APN instellingen.
Ik vind daarvoor al snel de volgende referenties:
http://answers.microsoft....8f-4076-8df4-2cbb2af48700
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1650684

Kijk bij je provider voor de juiste APN instellingen!
Bedankt voor het meedenken, maar ik zou verwachten als de APN instellingen het probleem waren ik helemaal geen internet kon gebruiken, echter zoals ik al postte gaat het hier specifiek alleen om de Search...
Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:47:
[..]
Daarnaast lijkt het er (voor mij althans) op dat ik niet kan zoeken via mijn 3G verbinding. Ik krijg dan de melding 'De zoekfunctie is op dit moment niet beschikbaar' Als ik WiFi aanzet, werkt hij wél. (uiteraard heb ik gewoon verbinding met 3G, ik zie de verbinding zelfs naar H+ springen als ik een zoekopdracht geef) Iemand een idee?

[ Voor 24% gewijzigd door Tomba op 04-03-2013 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:37:
[...]

Bedankt voor het meedenken, maar ik zou verwachten als de APN instellingen het probleem waren ik helemaal geen internet kon gebruiken, echter zoals ik al postte gaat het hier specifiek alleen om de Search...

[...]
In de link van microsoft staat dat een gebruiker precies hetzelfde probleem had als jij:
I am unable to search via bing or use bing maps when connected via 3G data, I can surf and get emails via 3G but just am unable to search via bing or use bing maps. I have cleared cache and tried at multiple location but does not work.

Phone: Samsung Focus s on at&t network
Zou het toch nog eventjes proberen of het probleem hiermee wordt verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Baats schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:17:
Ik heb een probleem met de Facebook app. Toast en tile notificaties staan ingeschakeld bij de instellingen, maar ik ontvang deze nooit, ook al zijn er notificaties op Facebook.. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Dit had ik ook al met WP 7.5. Blijkbaar is dit probleem met FB op WP 8 nog steeds niet verholpen.... Daarnaast kwamen sommige berichten niet aan die ik via "Berichten" verstuurde naar iemand op FB. Ik geloof dat dit ook nog niet helemaal goed gaat op WP8. Toch wel twee punten die snel opgelost moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:07:
[...]

Kun je hier iets meer over vertellen? Welke screensaver?
zag in een review dat de charging stand nfc heeft, waarmee je de app weather and calander kon starten, heeft de normale draadloze oplader niet. Dus verder gaan klooien met wat nfc apps.

app laat de tijd, weer en calendar afspraken zien,achtergrond zwart, witte tekst en symbolen. Die verspringen over het scherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens zit er wel iets van audio profielen in windows phone. Tenminste de wekker gaat wel af als telefoon op trillen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 19:37:
[...]
[...]
Als je links had gevolgd die ik erbij zette dan zie je dat in beide gevallen het ook ging om Bing search die het niet deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:35:
[...]

Als je links had gevolgd die ik erbij zette dan zie je dat in beide gevallen het ook ging om Bing search die het niet deed.
Sorry niet goed gelezen.
APN aangemaakt met de (Vodafone) settings zoals ze moeten zijn, resultaat: 'De zoekfunctie is op dit moment niet beschikbaar'....

[ Voor 12% gewijzigd door Tomba op 05-03-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 09:58:
[...]
APN aangemaakt met de (Vodafone) settings zoals ze moeten zijn,
Ook een soft reset erbij gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-01-2024
Martinspire schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 13:25:

Edit:
Ik zie nu dat het dus https://m.google.com/sync/settings is geworden die je even met je telefoon moet bezoeken om aan te vinken welke calenders je wilt zien bij je google account op je windows phone.
Bovenstaande link lukte gisteren dus ook niet meer bij mij om op een nieuwe telefoon de sync op te zetten.
Hier vind je een mogelijkheid om dit alsnog te kunnen instellen:

http://www.reddit.com/r/windowsphone/comments/19nywy/how_do_i_add_multiple_google_calendars_to_my_phone/c8ptbc9

Je hebt een PC nodig met Chrome als browser -> extensie installeren -> switchen naar IOS IPhone4
Daarna kan je de gewenste extra kalenders aanvinken en worden ze zichtbaar op je wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 15:08

Rexomnium

Vincam aut moriar

Is het mogelijk om de tijd en datum van de telefoon automatisch te laten synchroniseren met een internetbron? Ik kan dat nergens vinden en mijn telefoon (Nokia Lumia 920 met T-Mobile) is al een paar keer gecrasht waarna ik de tijd zelf goed moest zetten.

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 10:55:
[...]
Ook een soft reset erbij gedaan?
You Sir, are a master :)
APN instellen + Soft Reset did the trick. (snap ik alleen nog steeds niet waarom ik wel gewoon in alle apps kon internetten, maar goed ;) )

Scratch that, hij deed t 1x en nu ben ik terug bij af :(

[ Voor 9% gewijzigd door Tomba op 05-03-2013 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Rexomnium schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:14:
Is het mogelijk om de tijd en datum van de telefoon automatisch te laten synchroniseren met een internetbron? Ik kan dat nergens vinden en mijn telefoon (Nokia Lumia 920 met T-Mobile) is al een paar keer gecrasht waarna ik de tijd zelf goed moest zetten.
Je kan de tijd laten synchroniseren met de tijd van je provider. Ik had eerst T-mobile, en die tijd versprong nog wel eens van dag tot dag (wat je merkt bij korte overstaptijden bij de NS ;) ). Ik had de tijd dus altijd op handmatig staan (mijn WP7.8 Omnia W crasht zélden. Ik heb iig nog voor zover ik me kan herinneren nooit de tijd opnieuw moeten invullen).
Settings --> Date+time --> set automatically (ga er voor de grap vanuit dat het bij WP8 niet veranderd is).
Tomba schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:01:
[...]
You Sir, are a master :)
APN instellen + Soft Reset did the trick. (snap ik alleen nog steeds niet waarom ik wel gewoon in alle apps kon internetten, maar goed ;) )

Scratch that, hij deed t 1x en nu ben ik terug bij af :(
Wandel een winkel van je provider binnen (hopende dat je een provider hebt die fysieke winkels hebben). Ik heb dat een jaar geleden gedaan en werd prima geholpen (bij mij was het wel de APN instellingen, en na 20 minuten zoeken op internet vond de winkelier ook daadwerkelijk de juiste instellingen).

[ Voor 27% gewijzigd door fruitbakje op 05-03-2013 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rexomnium schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 11:14:
Windows Phone zelf synced default met de tijd van je provider waarmee je toestel connect.Je kan dat wel uitzetten.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Microsoft is druk bezig met het testen van een nieuwe update "GDR2" ( Portico is GDR1). Hiermee moet de other bug worden opgelost (die neemt teveel opslag in beslag) en tevens ook verbetering van de camera van de l920 serie. Dit is natuurlijk alleen voor de Nokia gebruikers, maar HTC en Samsung zal vast ook een verbeterde firmware meeleveren.

[ Voor 14% gewijzigd door vali op 05-03-2013 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:04
Twee updates vanuit de Store hier. Voor 'Scherm + aanraken' en 'Extra's en informatie'. Wat het inhoud is me nog onbekend, maar hopelijk is het de update voor de other bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 14:31
welke weer app gebruiken jullie?
ik zoek er 1 die het weer op een tegel weergeeft wie o wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Regenmeter geeft het op de tegel weer + het verwachte weer voor de komende twee dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-10 14:42
bacardifrans schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:34:
Weerplaza.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bacardifrans
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-10 14:31
deze doen beide niet wat ik wil of ik snap niet hoe
echter heb ik nu WeatherMaster
werkt prima echter wel saaie tile maar duidelijk tevens pakt ie je gps locatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 16:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Bij regenmeter moet je wel even geduld hebben. Na zo'n 30 minuten zie je pas wat op de live tile. Maar de laatste dagen schiet het niet op met regenmeter. De live tile geeft nu de situatie van 14:30 weer.

@Slarno Ik heb helemaal geen updates, bah. I love updates. :P

[ Voor 13% gewijzigd door GerCor op 05-03-2013 22:28 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
GerCor schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:26:
Bij regenmeter moet je wel even geduld hebben. Na zo'n 30 minuten zie je pas wat op de live tile. Maar de laatste dagen schiet het niet op met regenmeter. De live tile geeft nu de situatie van 14:30 weer.

@Slarno Ik heb helemaal geen updates, bah. I love updates. :P
Ik merk ook niet echt dat er wat veranderd is, dus je mist volgens mij niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defcon84
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 14:12

defcon84

Multipass?

Weather smiles vindi k de fijnste.
altijd je weer van je 'home location' + het weer van waar je bent op het moment op 1 tile :)

maar eigenlijk hoor dit thuis in Windows Phone Store en applicaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Insert12 schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 22:31:
[...]

Ik merk ook niet echt dat er wat veranderd is, dus je mist volgens mij niks :P
Is ook voor Nokia ... daarom zie ik het niet.

nieuws: Update Nokia Lumia's met WP8 voegt instellingen kleurweergave toe

[ Voor 28% gewijzigd door GerCor op 06-03-2013 10:44 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

ik heb een HTC 8s en die is plotseling kapot gegaan. Als ik de telefoon opnieuw opstart dan krijg ik de melding dat er weinig ruimte meer is op de telefoon. Die melding sluit ik en ik krijg normaal gesproken dan het startscherm met alle apps. Maar nu zie ik dus een compleet zwart scherm. Wel zie ik rechtsbovenin de tijd en het netwerk maar voor de rest is alles zwart. Als ik dan de back knop ingedruk hou zie ik het scherm verspringen in de blauwe achtergrondkleur die je dan te zien krijgt.
Spraak kan ik wel inschakelen en als ik dan bijvoorbeeld start instellingen zeg dan geeft hij de melding: starting instellingen maar dan blijft het scherm nog steeds gewoon zwart.

Als ik de telefoon op lockscreen zet dan zie ik wel gewoon de afbeelding die ik op mijn lockscreen heb staan. Een harde reset door middel van de knoppen werkt naar mijn idee niet. Want 8 van de 10 keer start die gewoon opnieuw op als ik de volume down knop ingedrukt hou en dan de power knop indruk.
Met de knoppen combinatie van power knop + volume down + camera dan krijg ik het beeld te zien waarbij er allerlei data staan en onderin staan dan 3 soort van streepjescodes met helemaal onderin de tekst serial.

Herkend iemand dit probleem? Of weet er iemand een oplossing voor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
Ik denk dat dit een WP8 issue is... ik vind het erg irritant dat als ik op mijn telefoon een email verwijder of lees dat dit pas een hele tijd later zichtbaar is op outlook.com als ik daar via de pc naar ga. Ik wil dat hij die actie meteen synced, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Weather Smiles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

robg1984 schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:49:
Ik denk dat dit een WP8 issue is... ik vind het erg irritant dat als ik op mijn telefoon een email verwijder of lees dat dit pas een hele tijd later zichtbaar is op outlook.com als ik daar via de pc naar ga. Ik wil dat hij die actie meteen synced, of doe ik iets verkeerd?
Vast, want ik heb nergens last van. Zo ook bij contacten. Van de week Outlook.com aanstaan op beeldscherm, verwijder personen op mijn telefoon en je ziet ze, met enige vertraging, bij Outlook 1 voor 1 verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robg1984
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-09 10:52
GerCor schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 09:41:
[...]

Vast, want ik heb nergens last van. Zo ook bij contacten. Van de week Outlook.com aanstaan op beeldscherm, verwijder personen op mijn telefoon en je ziet ze, met enige vertraging, bij Outlook 1 voor 1 verdwijnen.
Ik heb het getest bij een contact, die verdwijnt inderdaad vrij snel (nog geen minuut).
Maar bij email is dit niet het geval bij mij... Gaat ook bij email dit bij jou sneller?

Ook andersom, het verwijderen van een email in outlook.com, zie ik niet weggaan in mijn telefoon, totdat ik handmatig synchroniseer... mijn synchronisatie-instellingen staan op 'bij ontvangst'.

[ Voor 16% gewijzigd door robg1984 op 07-03-2013 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Nee, dat schiet inderdaad niet op. Zit toch al een dikke 10 minuten te kijken.... |:(

Ga ik dan even uit Outlook, naar personen o.i.d., en gelijk weer naar Outlook ... dan is het wel weg. Blijkbaar wordt het niet 'zichtbaar' zoals bij contacten, ververst. Maar is het waarschijnlijk op de achtergrond wel weg. _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door GerCor op 07-03-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 15:02
Voordat ik een smart phone aanschaf met WP8 is er iets dat ik moet weten.

Is het mogelijk om agenda items en herinneringen (van welke app dan ook, standaard of extern) te synchroniseren en/of te backuppen? Zowel bij iOS als bij WP8 vind ik de informatie hierover te algemeen. Namelijk in termen als: you can backup apps and apps settings.

Automatische synchronisatie zie ik overigens niet als een backup. Immers, als er iets onbedoeld in je kalender- of herinneringen-app verdwijnt vind je dit na synchronisatie ook niet meer terug in een cloud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tommy The Cat schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 20:42:
Voordat ik een smart phone aanschaf met WP8 is er iets dat ik moet weten.

Is het mogelijk om agenda items en herinneringen (van welke app dan ook, standaard of extern) te synchroniseren en/of te backuppen? Zowel bij iOS als bij WP8 vind ik de informatie hierover te algemeen. Namelijk in termen als: you can backup apps and apps settings.

Automatische synchronisatie zie ik overigens niet als een backup. Immers, als er iets onbedoeld in je kalender- of herinneringen-app verdwijnt vind je dit na synchronisatie ook niet meer terug in een cloud.
Aangezien je gewoon met je live/microsoft account synchroniseerd, kun je daar ook gewoon een backup van maken? Op de telefoon zelf gebeurd het volgens mij niet, maar juist door de synchronisatie kun je backups beter met de pc maken. Die kun je dan vervolgens ook gewoon opslaan waar en hoe je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Dus eerst moet je kunnen syncen en zodra dat lukt moet je die sync backuppen? Dat is niet echt gebruiksvriendelijk. Je zou met een druk op de knop een echte backup moeten kunnen maken.

Eigenlijk verwacht ik van een Windows Phone dat je van het hele systeem een soort van image kunt maken, of bestanden kunt backuppen zoals je dat ook kunt in windows 7/windows 8 (waaronder bestanden die bijvoorbeeld de kalender-items in zich dragen).

[ Voor 9% gewijzigd door Tommy The Cat op 07-03-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tommy The Cat schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 21:07:
Dus eerst moet je kunnen syncen en zodra dat lukt moet je die sync backuppen? Dat is niet echt gebruiksvriendelijk. Je zou met een druk op de knop een echte backup moeten kunnen maken.

Eigenlijk verwacht ik van een Windows Phone dat je van het hele systeem een soort van image kunt maken, of bestanden kunt backuppen zoals je dat ook kunt in windows 7/windows 8 (waaronder bestanden die bijvoorbeeld de kalender-items in zich dragen).
Hele backup wordt gedaan met het wp7.8 platform en ik ben blij dat ze daar met het wp8 platform vanaf zijn gestapt. Snap ook niet precies waarom je het wilt, want het neemt veel meer tijd in beslag. Je muziek/films /foto's kunnen op je pc of skydrive worden backuped, email en contacten naar sim en/of email account en al je apps en instellingen worden naar je skydrive gebackuped. Als ik dit bij elkaar optel is in mijn ogen alles veilig opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Hoe weet je dat onder die apps ook agenda items vallen en bijvoorbeeld niet alleen het feit dat je die app had en de instellingen van die app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
In WP8 heb je in de instellingen een kopje 'Backup' staan. Daar staan drie items die gebackupped kunnen worden. Dat zijn:
  • Applijst & instellingen
  • SMS berichten
  • Foto's
SMS berichten en foto's spreken voor zich, maar applijst & instellingen is op het oog wat onduidelijk. Na verder klikken staat er dat het volgende wordt gebackupped:
De lijst met apps die op uw telefoon zijn geïnstalleerd
  • Uw oproepgeschiedenis
  • Uw themakleur
  • De accounts die op uw telefoon zijn ingesteld
  • Uw favorieten voor Internet Explorer
  • Diverse instellingen van uw telefoon, inclusief foto's, berichten, e-mail en accounts, locatie, Internet Explorer, vergrendelingsscherm, Spraak en meer.
Agenda staat er niet specifiek tussen, maar ik ga er wel vanuit dat deze wordt gesynchroniseerd. De agenda wordt namelijk vaak in een mailprogramma bij gehouden en als de account daarvan wordt ingesteld wordt deze ook gebackupped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
Ik sync mijn contacten uit Google en wat mij opvalt is dat bij verschillende personen met meerdere emailadressen wp8 het type omwisselt. bv email home wordt op wp8 email work van een bepaalde persoon.

Is dit een gekend fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-10 20:23
Je agenda, contacten en je email hangen achter je microsoft-account. En die staat dus gewoon altijd Online. Als je iets in je agenda zet dan staat dit vrijwel meteen ook Online op je microsoftaccount.

Voor andere accounts geldt dat ook.

[ Voor 8% gewijzigd door eeNer op 08-03-2013 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Bernie V schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 07:51:
Ik sync mijn contacten uit Google en wat mij opvalt is dat bij verschillende personen met meerdere emailadressen wp8 het type omwisselt. bv email home wordt op wp8 email work van een bepaalde persoon.

Is dit een gekend fenomeen?
Ik maak alleen gebruik van mijn mail via mijn exchange 2010 en office 365 van mijn school. Beide merk ik geen problemen met type van email en/of nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Insert12 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 00:21:
In WP8 heb je in de instellingen een kopje 'Backup' staan. Daar staan drie items die gebackupped kunnen worden. Dat zijn:
  • Applijst & instellingen
  • SMS berichten
  • Foto's
SMS berichten en foto's spreken voor zich, maar applijst & instellingen is op het oog wat onduidelijk. Na verder klikken staat er dat het volgende wordt gebackupped:
De lijst met apps die op uw telefoon zijn geïnstalleerd
  • Uw oproepgeschiedenis
  • Uw themakleur
  • De accounts die op uw telefoon zijn ingesteld
  • Uw favorieten voor Internet Explorer
  • Diverse instellingen van uw telefoon, inclusief foto's, berichten, e-mail en accounts, locatie, Internet Explorer, vergrendelingsscherm, Spraak en meer.
Agenda staat er niet specifiek tussen, maar ik ga er wel vanuit dat deze wordt gesynchroniseerd. De agenda wordt namelijk vaak in een mailprogramma bij gehouden en als de account daarvan wordt ingesteld wordt deze ook gebackupped.
Nu gaan we al meer richting de details, mooi :). Waar gaat deze backup naartoe?

Toch nog wat onduidelijkheid over de agenda-items. Microsoft zelf binnenkort maar eens benaderen. Dat de kalender buiten deze backup functie wordt gehouden ivm synchronisatie-mogelijkheden klinkt plausibel.

Is het overigens net als bij iOS zo dat de externe app niet zonder de interne (van Microsoft) kan? Bijvoorbeeld wat betreft synchronisatie met andere agenda's? Dat eveneens agenda-items die in de externe app worden ingevoerd ook in de interne komen te staan?
eeNer schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:36:
Je agenda, contacten en je email hangen achter je microsoft-account. En die staat dus gewoon altijd Online. Als je iets in je agenda zet dan staat dit vrijwel meteen ook Online op je microsoftaccount.

Voor andere accounts geldt dat ook.
Ja en daar schuilt dus het gevaar. Mocht er namelijk iets mis gaan met je kalender waardoor items verdwijnen (of je dit zelf per ongeluk doet) en deze aanpassing wordt meteen gesynchroniseerd, dan zijn die items ook online verdwenen. Automatische synchronisatie is dus geen backup.

Het zou wel een backup kunnen zijn als je automatische synchronisatie uit kunt zetten en met een druk op de knop handmatig synchroniseert. Is dat ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Je kunt je accounts op handmatig zetten maar ik weet niet zeker of het dan werkt zoals jij verondersteld. Volgens mij wordt een nieuw aangemaakte of aangepaste afspraak meteen met selective sync naar de server verstuurd.

correct me if im wrong.

Ik heb mijn sync-tijd op een half uur staan maar als ik een afspraak maak wordt deze volgens mij meteen gesynchroniseerd dacht ik.

nog een edit/
ik zie net dat het Microsoft-account niet op handmatig kan.

[ Voor 30% gewijzigd door eeNer op 08-03-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:07:
[...]

Ja en daar schuilt dus het gevaar. Mocht er namelijk iets mis gaan met je kalender waardoor items verdwijnen (of je dit zelf per ongeluk doet) en deze aanpassing wordt meteen gesynchroniseerd, dan zijn die items ook online verdwenen. Automatische synchronisatie is dus geen backup.

Het zou wel een backup kunnen zijn als je automatische synchronisatie uit kunt zetten en met een druk op de knop handmatig synchroniseert. Is dat ook mogelijk?
Tja dat is het nadeel van een mail account nemen bij een gratis afnemer, ik draai zelf een exchange server thuis en maak wekelijks een back-up..

Zelf kan je het natuurlijk wel oplossen met outlook en daarop de pst bestanden backuppen, omslachtig maar wel een methoden als je een back-up wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Dan is de voorlopige conclusie wel dat Windows Phone op dit essentiële onderdeel tekort schiet. De techniek is zodanig dat het eenvoudig backuppen van alle belangrijke gegevens, dus inclusief kalender-items, een basisfunctionaliteit zou moeten zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Tommy The Cat op 08-03-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:06:
Dan is de voorlopige conclusie wel dat zowel iOS als Windows Phone op dit essentiële onderdeel tekort schieten. De techniek is zodanig dat het eenvoudig backuppen van alle belangrijke gegevens, dus inclusief kalenders, een basisfunctionaliteit zou moeten zijn.
Snap niet helemaal waarom dit een gemis is? Het is namelijk heel simpel om dit op je computer te realiseren. Dan heb je ook gelijk al je mail en ook niet dat je persongelijk je laatste 7 dagen doet bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:06:
Dan is de voorlopige conclusie wel dat zowel iOS als Windows Phone op dit essentiële onderdeel tekort schieten. De techniek is zodanig dat het eenvoudig backuppen van alle belangrijke gegevens, dus inclusief kalenders, een basisfunctionaliteit zou moeten zijn.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mzvdLbG.png
Gewoon exporteren die handel, heeft verder niets met Windows Phone te maken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Ramon schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:21:
[...]

[afbeelding]
aah helemaal niet aan gedacht stom :P Dat kan natuurlijk ook haha.

[ Voor 16% gewijzigd door vali op 08-03-2013 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 12:07:
[...]

Nu gaan we al meer richting de details, mooi :). Waar gaat deze backup naartoe?

Toch nog wat onduidelijkheid over de agenda-items. Microsoft zelf binnenkort maar eens benaderen. Dat de kalender buiten deze backup functie wordt gehouden ivm synchronisatie-mogelijkheden klinkt plausibel.

Is het overigens net als bij iOS zo dat de externe app niet zonder de interne (van Microsoft) kan? Bijvoorbeeld wat betreft synchronisatie met andere agenda's? Dat eveneens agenda-items die in de externe app worden ingevoerd ook in de interne komen te staan?

[...]

Die backup gaat naar Skydrive, maar verder heb ik geen idee wat er allemaal gebeurt qua synchronisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
vali schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:20:
[...]

Snap niet helemaal waarom dit een gemis is? Het is namelijk heel simpel om dit op je computer te realiseren. Dan heb je ook gelijk al je mail en ook niet dat je persongelijk je laatste 7 dagen doet bijvoorbeeld.
True, maar dat is een omweg. Waarom niet direct via een handmatige! backup knop naar je skydrive?
Ramon schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:21:
[...]

[afbeelding]
Deze volg ik niet helemaal. Kun je dit toelichten? De backup moet in ieder geval niet openbaar toegankelijk zijn :). Maar wellicht dat deze opmerking mijn gebrek aan kennis verraadt :+ .
Insert12 schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:26:
[...]

Die backup gaat naar Skydrive, maar verder heb ik geen idee wat er allemaal gebeurt qua synchronisatie.
Ah, precies waar ik 'm wil hebben :).

[ Voor 17% gewijzigd door Tommy The Cat op 08-03-2013 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:29:
[...]

True, maar dat is een omweg. Waarom niet direct via een backup knop naar je skydrive?

[...]

Deze volg ik niet helemaal. Kun je dit toelichten? De backup moet in ieder geval niet openbaar toegankelijk zijn :). Maar wellicht dat deze opmerking mijn gebrek aan kennis verraadt :+ .
Zover ik weet wordt er bij geen enkele OS standaard een backup gerealiseerd voor mail, dit valt denk in mijn ogen onder kopje "je eigen verantwoordelijkheid". Er zijn meerdere manieren om je mail te backupen, via outlook en zodoende wordt het offline opgeslagen en via de manier die Ramon aanhaalde. Zal vast ook nog wel andere manieren zijn, maar om het nou naar je skydrive te backuppen zie ik niet echt het doel van in.

edit:
Toch maar eventjes snel een search gedaan op de store en zag daar een app voorbij komen die wel backup naar skydrive ondersteund. Kost iets maar dan kan je helemaal uitleven :)

[ Voor 7% gewijzigd door vali op 08-03-2013 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Interessante vondst! 'Skydrive settings and appointment safe copy'. De live-tile functionaliteit wordt bovendien verder uitgebuit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
[b]Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 21:29:
Het idee is dat je op ICS klikt, je krijgt dan een bestand met daarin al je gegevens uit je calendar. Deze kan je openen in veel clients. Als je hem hebt gedownload dan kan je sharing weer uitzetten.

Maar waar hebben we het nou werkelijk over. Als je al een foutje maakt in je calendar op je telefoon, dan is dat toch gewoon een kwestie van die ene entry te editten of even overnieuw in te voeren. Kan niet meer dan 2 minuten werk zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door Ramon op 08-03-2013 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Ok! Als ik je goed begrijp komt dat dus neer op het maken van een *.pst bestand bij outlook. Nu dus met WP8 waardoor je een bestand krijgt van je WP8 agenda-items die je met bepaalde programma's kan inlezen. Met dat bestandje kun je dan doen wat je wil!

edit
Waar we het over hebben is een agenda met allerlei relevante info. Die agenda kan crashen, je telefoon kan sterven etc.. Automatische sync biedt niet altijd uitkomst.

[ Voor 39% gewijzigd door Tommy The Cat op 08-03-2013 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Tommy The Cat schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 22:41:
Ok! Als ik je goed begrijp komt dat dus neer op het maken van een *.pst bestand bij outlook. Nu dus met WP8 waardoor je een bestand krijgt van je WP8 agenda-items die je met bepaalde programma's kan inlezen. Met dat bestandje kun je dan doen wat je wil!
Nee er is geen "WP8 calendar" de calendar op WP8 is niets meer dan een client voor gmail of Exchange of Windows Live/Hotmail calendar. Dus als je een google account gebruikt, dan ga je naar google om je data te exporteren, gebruik je hotmail, dan ga je naar Hotmail om je calendar te exporteren. Daarom zegt men hierboven ook dat het niet aan je telefoon is om in backup/exports van je calendar te voorzien. Net zoals het niet aan je telefoon is om een backup van je e-mail te voorzien maar wél van je SMSjes.
edit
Waar we het over hebben is een agenda met allerlei relevante info. Die agenda kan crashen
In drie jaar Windows Phone met evenzoveel telefoons nog niet mee gemaakt. En dan nog, je data staat op een server bij MS/Google/je bedrijf
, je telefoon kan sterven
Je data staat op een MS/Google/je bedrijf server, je telefoon kan een duizend doden sterven, heeft geen enkel gevolg voor je calendar. Net zoals dat je niet meteen je mail kwijt bent.
etc.. Automatische sync biedt niet altijd uitkomst.
Ik snap werkelijk waar niet wat het probleem nou precies is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
Ramon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:35:
Ik snap werkelijk waar niet wat het probleem nou precies is.
Ik heb het gevoel dat Tommy The Cat niet weet dat er dit bestaat:
http://www.windowsphone.com/en-gb/how-to/wp8

... waar 99% van zijn vragen worden beantwoordt :+

Ook weet ie misschien niet dat er 100.000 apps zijn, bv eentje die heet 'Chronos Calendar' die precies doet wat hij wil, heeft zelfs voor de paranoide gebruiker een handmatige backup functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
shyblue schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 01:10:
[...]

Ik heb het gevoel dat Tommy The Cat niet weet dat er dit bestaat:
http://www.windowsphone.com/en-gb/how-to/wp8

... waar 99% van zijn vragen worden beantwoordt :+

Ook weet ie misschien niet dat er 100.000 apps zijn, bv eentje die heet 'Chronos Calendar' die precies doet wat hij wil, heeft zelfs voor de paranoide gebruiker een handmatige backup functie.
voor het gemak in het Nederlands: http://www.windowsphone.com/nl-nl/how-to/wp8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Ramon schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 00:35:
[...]
Nee er is geen "WP8 calendar" de calendar op WP8 is niets meer dan een client voor gmail of Exchange of Windows Live/Hotmail calendar. Dus als je een google account gebruikt, dan ga je naar google om je data te exporteren, gebruik je hotmail, dan ga je naar Hotmail om je calendar te exporteren. Daarom zegt men hierboven ook dat het niet aan je telefoon is om in backup/exports van je calendar te voorzien. Net zoals het niet aan je telefoon is om een backup van je e-mail te voorzien maar wél van je SMSjes.
Dit laat maar weer eens zien hoezeer ik achterloop met smart phones. Wordt echt tijd dat ik er nu zelf eens mee aan de slag ga.

Overigens zijn mijn vragen voldoende beantwoord, ik denk dat ik er mee uit de voeten kan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Tommy The Cat schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:21:
[...]

Dit laat maar weer eens zien hoezeer ik achterloop met smart phones. Wordt echt tijd dat ik er nu zelf eens mee aan de slag ga.

Overigens zijn mijn vragen voldoende beantwoord, ik denk dat ik er mee uit de voeten kan :).
Maakt ook niet uit, we zijn hier op tweakers.net om iets te leren :) Daar is het een it website voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Heb het progje Skydrive op de PC geïnstalleerd, maar bespeur 1 raar ding: sinds een dag of 10 moet ik elke dag me aanmelden via een popup-scherm dat verschijnt als ik de PC aangezet heb.

In de weken daarvoor had ik dat niet.

Iemand een tip zodat ik niet elke dag me hoef aan te melden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
Een vraagje over de Photo hub:
Wanneer ik een online foto album (vb album vanop Facebook) pin aan m'n startscherm dan roteren deze niet. Is dit normaal voor een online album? Je zou logischer wijs denken dat de foto's in dat album dan in willekeurige volgorde getoond worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:06

tijmeng

Panasonic 7J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Vraagje: als ik de tile 'telefoon' selecteer dan komt 'geschiedenis' in beeld. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet, ik wil gewoon het numerieke toetsenbord als eerste hebben. Is dat ergens een instelling van WP8 en helaas pindakaas of kun je dat ergens aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06
Is het eigenlijk mogelijk om, als je een toast binnen krijgt, niet het scherm te laten oplichten? Kan dat nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Haha, we zoeken allemaal zaken die we wel hebben maar eigenlijk niet willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:43
Geen idee of de vraag al gesteld is, maar ik kan het antwoord in ieder geval niet vinden.
Binnen de mail applicatie krijg ik namelijk converstaties van 2 berichten waarvan eentje de inbox is en de andere "all mail" van Gmail. Het bericht is hetzelfde maar je ziet dus wel 2 berichten in elke conversatie terwijl het hetzelfde bericht is.

Heeft iemand een idee hoe ik die "all mail" uit mijn inbox kan krijgen zodat er maar een bericht in de conversatie krijg zoals het hoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
GerCor schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:21:
Vraagje: als ik de tile 'telefoon' selecteer dan komt 'geschiedenis' in beeld. Dat wil ik eigenlijk helemaal niet, ik wil gewoon het numerieke toetsenbord als eerste hebben. Is dat ergens een instelling van WP8 en helaas pindakaas of kun je dat ergens aangeven?
Volgens mij kan dat niet, misschien kun je een andere dialer downloaden met een live tile? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woembah
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:22

Woembah

YNWA

autje schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:18:
Is het eigenlijk mogelijk om, als je een toast binnen krijgt, niet het scherm te laten oplichten? Kan dat nergens vinden.
Zorgen dat de proximity sensor bedekt is ;)

Check out my photography on Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeNer
Woembah schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Zorgen dat de proximity sensor bedekt is ;)
Als je niet reageert op de eerste toast en daarna meteen een tweede komt dan blijft het scherm wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Bliz schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 13:17:
Geen idee of de vraag al gesteld is, maar ik kan het antwoord in ieder geval niet vinden.
Binnen de mail applicatie krijg ik namelijk converstaties van 2 berichten waarvan eentje de inbox is en de andere "all mail" van Gmail. Het bericht is hetzelfde maar je ziet dus wel 2 berichten in elke conversatie terwijl het hetzelfde bericht is.
Bij mij synchroniseert ie de map all mail uberhaupt niet. En mail in een andere map komen sowieso niet in m'n inbox terecht. In mijn inbox van de mail-app zitten alleen de gecombineerde inboxen van de individuele emailaccounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
fruitbakje schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:59:
[...]

Bij mij synchroniseert ie de map all mail uberhaupt niet. En mail in een andere map komen sowieso niet in m'n inbox terecht. In mijn inbox van de mail-app zitten alleen de gecombineerde inboxen van de individuele emailaccounts.
Ja dat was bij mij ook zo, maar sinds een keer all mail heb geopend krijg ik ze altijd binnen. Vraag me af hoe dit weer ongedaan te maken is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Bliz schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:11:
[...]
Ja dat was bij mij ook zo, maar sinds een keer all mail heb geopend krijg ik ze altijd binnen. Vraag me af hoe dit weer ongedaan te maken is. :(
naar die map ('all mail') gaan --> op de 3 puntjes rechtsonderin klikken --> "don't synchronise this folder"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliz
fruitbakje schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 13:43:
[...]

naar die map ('all mail') gaan --> op de 3 puntjes rechtsonderin klikken --> "don't synchronise this folder"
Ik wilde net posten dat het me was gelukt. Wel raar dat ik het niet zo had kunnen vinden. Op een of andere manier had ik het daar niet gezocht. Bedankt voor je reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
zo had in een keer 21 app updates, ben benieuwd of het nu gefixed is en dat ik ze eerder krijg.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nu las ik eerder dat in principe alle apps in Windows Store zowel op Windows 8 als op Windows Phone 8 zouden draaien, klopt dit nu wel? Toevallig zoek ik youtube+ (die heb ik op Windows 8), welke hij wel in de 'suggesties' van zoeken laat zien, maar komt uiteindelijk met de melding dat die niets kan vinden.

Of heeft dat ook weer te maken met localisation, zoals Windows 8 initieel enkel Nederlandstalige apps liet zien?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is helaas niet zo. Apps in Windows 8 en Windows Phone 8 zijn gewoon apart van elkaar. Ik heb wel gelezen dat Microsoft dit wilt veranderen met Windows Blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Windows 8 en Windows Phone 8 delen dezelfde constructie. Het is voor een appbouwer makkelijk om een app voor zowel WP8 als Win8 te maken, maar daarvoor moet ie natuurlijk wel wat zaken toevoegen (hogere resolutie plaatjes/achtergronden bijvoorbeeld). Dus nee, het zijn 2 aparte stores, maar zou voor een developer weinig moeite moeten zijn. Toch valt het me wel op dat daar nog weinig schot in zit. Maar veel apps voor WP8 zijn eigenlijk ook maar kleine upgrades van WP7 en daardoor nog niet compatible. Voor nieuwe apps zou het overigens geen probleem moeten zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 14-03-2013 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Iemand een idee wat je moet doen in de store wanneer je steeds de melding krijgt dat de dienst voor microsoft accounts niet beschikbaar is? Internet werkt wel gewoon want tik dit vanaf mijn w1

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 12:32

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Wat mis ik Windows Phone als OS. Sinds enkele weken in bezit van een Iphone 5. Maar iOS is echt een hell. Werkt totaal niet intuïtief. Maarja, dat krijg je als je twee jaar met een WP7 telefoon hebt gewerkt.

Was van plan een nokia 920 te halen, maar vind 't toestel echt te zwaar. Toch maar 'weer' voor een Iphone gekozen..en nu al spijt!

Een vraag over WP8: hoe zit het met de apps voor de Nederlandse markt? Dat was echt een heel groot nadeel bij WP7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 16:03

mindcre8r

Tradepedia

Ik heb een bug gevonden in windows phone 8, en dat is wanneer je Wifi beschermd is met Radius (NPS) je maar 1 x kan connecten naar je wifi. probeer je het later nog eens dan werkt het niet meer.
Gewone WPA2 met password is geen probleem en reconnecten werkt prima, maar met een domain authentication faalt ie hard.

hier ook een hele thread omtrent dit issue: http://forums.wpcentral.com/windows-phone-8/203203-2.htm

ios en android hebben dit probleem niet, die skippen de certificaat check.

Ik heb nu een Synology als radius punt opgegeven, dan kan je wel om de certificaten heen :) lol.

--Edit--

Het lost het probleem niet op, blijft een bug in Windows Phone 8. waardeloos, nu moet ik hem verkopen want kan niet zonder het company network (en ik kan de security niet aanpassen ivm 100 andere devices :P )

[ Voor 46% gewijzigd door mindcre8r op 15-03-2013 13:27 ]

Bears and Bulls

Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste