Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:30
Is het iemand al gelukt om een grote collectie muziekbestanden op een WP8 toestel te zetten en probleemloos te gebruiken? Ik heb met Musicbee zo'n 27GB (ca. 8000 nrs) gesynct. Maar vervolgens wordt de muziekspeler wordt onbruikbaar traag. En als een nummer uiteindelijk speelt kan ik de speler niet meer sluiten en alleen mijn toestel resetten... :(

Bovendien staan alle nummers er vier keer in, ondanks het uitgeschakelen van de XBOX sync zoals een MS KB artikel aanbeveeld.

Ik gebruik een Nokia Lumia 820 en een sandisk 32GB sdkaar die probleemloos in mijn vorige android toestel heeft gewerktt. De portico update heb ik nog niet.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoor12b schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:16:
Is het iemand al gelukt om een grote collectie muziekbestanden op een WP8 toestel te zetten en probleemloos te gebruiken? Ik heb met Musicbee zo'n 27GB (ca. 8000 nrs) gesynct. Maar vervolgens wordt de muziekspeler wordt onbruikbaar traag. [...]
Het lijkt een beperking aan het WP8-platform te zijn, omdat L920-gebruikers er ook last van hebben (zie bijvoorbeeld: http://forums.wpcentral.com/...sluggish.html).
Overigens een HTC 8X-gebruiker beweert bij veel songs geen problemen te hebben, zie: http://forums.wpcentral.com/...sd-card-related.html.

Probeer het eens met 1000 songs ipv 8000.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:30
Hmmm.... het wachten op een fix gaat dus nog wel even duren als de portico update niet helpt. :(

En de sd kaart kan ook geen rol spelen als de 920 ook dit probleem heeft. MIsschien is het toch een Nokia bug als de HTC goed werkt?

Ik vond zelf ook nog deze thread over anderen met het probleem:

http://discussions.nokia....and-freezing/td-p/1621704

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taurgis schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:21:
[...]

Dit is inderdaad iets wat enkel op Android nodig was. Op WP wordt de app gewoon volledig gepauzeerd. Tenzij deze bv op de achtergrond mag draaien. (audio players)

Wat dit wel tot gevolg kan hebben voor app makers is dat users dit soms doen in het midden van een "web" actie.

In het geval van mijn app is dit bijvoorbeeld wanneer iemand een aflevering pagina aan het laden is (dit wordt van de server afgehaald) en dan op de home knop dukt terwijl die bezig is.

Dit zorgt ervoor dat ook die opvraag van de pagina wordt gepauzeerd, en dit-kan voor errors zorgen. Dit is denkelijk ook de reden dat app makers zelf beslissen of "instant resume" geactiveerd mag worden voor de app, omdat hier extra "error" catchers voor moeten toegevoegd worden.
Fout!

Android pauzeert ook de Apps. Tenzij de app gebruikt maakt van een uitzondering om zaken te regelen op de achtergrond. Eigenlijk is het systeem van iOS, WP en Android bijna hetzelfde met wat kleine uitzonderingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fout!
Ze werken helemaal niet hetzelfde. En nu terug naar het Android forum, boefje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bucephalus
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-10 09:05
Zijn er eigenlijk al plannen van microsoft en/of nokia om mirror link voor in de auto te gaan ondersteunen? en hoe groot is de kans dat die dan via een update naar de 920 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Wat is mirror link ? :?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10 08:08

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Een automotive standaard voor telefoon - carmedia connectivity. Dus dat je apps die op je telefoon staan in de auto kan gebruiken, met bediening op het stuur e.d.

http://www.mirrorlink.com/technology/

[ Voor 6% gewijzigd door sopsop op 18-02-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-10 07:21
nog 24h gratis:

http://www.wpcentral.com/...ws-phone-free-further-day
Flyby! is available for free on Windows Phone for a further 24 hours

Flyby! is a new app from Liquid Daffodil that enables consumers to publish and answer questions with other Windows Phone owners. Said questions can relate to anything, but it's all random and anonymous. Think of it as an "Ask Me Anything," but without the knowledge of who is actually asking / answering the question.

We covered the app as it was published to the store, but now we can report that it's readily available and will remain free for a further 24 hours. The developer wishes to offer the app to consumers without a price tag to ensure that early adopters have the opportunity to take advantage of this period.

You can download Flyby! from the Windows Phone Store.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2013/02/qrflyby.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft iemand al eens geprobeerd om je iCloud gegevens te syncen met Windows Phone 8? Ik zag dat de carddav server url van icloud p03-contacts.icloud.com is. En zie dat er een app voor carddav support voor windows phone is: http://www.windowsphone.c...14-40b5-b6f9-bdf5d33e7d25

Ben erg benieuwd of dit in de praktijk ook werkt. Dat zou voor mij eindelijk de overstap naar Windows Phone 8 betekenen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09 16:25
Ik heb vandaag een mooie nieuwe Nokia Lumia 820 in ontvangst mogen nemen (Vodafone). Voordat ik mijn handtekening zette heb ik expliciet gevraagd of het toestel ook Vodafone branded zou zijn. Ze verzekerden mij ervan dat dit niet zo was. Helaas was het eerste wat ik zag toen ik hem aanzette een groot Vodafone logo en na installatie een stom Vodafone hub ding die gelukkig er direct af kon. Ik ben dus voorgelogen.

Nu ben ik aan de ene kant geneigt om naar de winkel terug te gaan en hem terug te brengen, want ik wil geen branded toestel en zij hebben mij in de winkel verteld dat het niet branded was. Aan de andere kant weet ik vrijwel zeker dat het geen effect heeft, want zij hebben waarschijnlijk alleen maar branded toestellen en de boel annuleren wil ook niet, want het contract is al officieel, incl nummerbehoud. En als het alleen het opstartlogo is kan ik er nog wel mee leven.

Maar het is een ander verhaal als mijn branded toestel langzamer updates krijgt of wellicht in de toekomst helemaal achter het net vist. Ik kon er niet zo snel iets over vinden, maar kan iemand hier wellicht antwoord geven op mijn vraag: Heeft een branded toestel nog nadelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:14
Voor zover ik weet heeft de 820 nog geen updates gehad (die is altijd al geleverd met portico). Mijn 920 en de 820 van mijn moeder zijn ook allebei t-mobile branded, maar ik denk dat het niet verder gaat dan een opstartlogo (waar jij nog een app hebt). Volgens mij zitten dat logo gewoon in een deel van je firmware, wat waarschijnlijk niet geupdate wordt. Bij mijn vorige toestel (Omnia 7) had je ook meerdere bestanden die je kon updaten waaronder een deel van je provider wat verder geen invloed had op de updates. Die had echter geen bootscherm. Wel had ik er op een gegeven moment een duitse rom op staan (omdat die toen net wat nieuwer was) met t-mobile branding, maar heb vervolgens wel gewoon de normale update gekregen. Dus in het kort: waarschijnlijk krijg je wel gewoon normaal de updates binnen.

Je hebt nu echter niet de mogelijkheid om makkelijk roms binnen te halen, dus het is nog even afwachten, maar ik denk dat het wel gewoon te updaten is. Aangezien je verder geen apps kwijt raakt met een update, zul je die vodafone app anders ook niet kwijtraken met een update zonder die app.

Mij maakt het in ieder geval weinig uit. Zolang er niet een lelijke sticker oid op het toestel zelf zit van de provider maakt mij zo'n verwijderbare app en opstartlogo weinig uit. Positief vond ik overigens dat mijn 920 wel al met portico werd geleverd, ondanks dat het dus een branded t-mobile toestel is.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 18-02-2013 23:47 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taurgis
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 06:42
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 18:51:
[...]

Fout!

Android pauzeert ook de Apps. Tenzij de app gebruikt maakt van een uitzondering om zaken te regelen op de achtergrond. Eigenlijk is het systeem van iOS, WP en Android bijna hetzelfde met wat kleine uitzonderingen.
Dit kan veranderd zijn natuurlijk, maar ik had toch een "Task killer" app nodig op mijn vorige android telefoon aangezien apps mijn batterij leegzogen als ik dit niet deed.

Om eerlijk te zijn was dit wel een 2.3 android, ik heb gehoord dat dit een pak beter geworden is sinds 4.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Laatst online: 13-10 08:08

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Volgens mij werkt een task killer tegenwoordig juist averechts op Android, het gebruik wordt nu iig afgeraden.

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:04

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Er is een nieuwe versie van WhatsApp beschikbaar!

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds een aantal dagen WP8 gebruiker! Tot nu toe redelijk enthousiast maar de reden waarom ik mijn toestel heb gekocht is deze foto! Alleen nu heb ik het toestel en kan ik deze kleur helemaal niet vinden bij de kleurinstellingen van de 'Tiles' weet iemand of het mogelijk is om deze alsnog te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:07

GerCor

Zonder dallen geen pieken

Lijkt mij gewoon bij instellingen >> thema >> achtergrond wit >> accentkleur gray?

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kleur heb ik hier niet, heb de achtergrond op 'light' staan en bij kleuren heb ik geen gray. Wel 'steel' maar die is te licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alweerikske
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-08 19:20
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:34:
Ben sinds een aantal dagen WP8 gebruiker! Tot nu toe redelijk enthousiast maar de reden waarom ik mijn toestel heb gekocht is deze foto! Alleen nu heb ik het toestel en kan ik deze kleur helemaal niet vinden bij de kleurinstellingen van de 'Tiles' weet iemand of het mogelijk is om deze alsnog te installeren?
Achtergrond wit en bij Instellingen -> Toegankelijkheid hoog contrast inschakelen.

NSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bkkrs schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:00:
[...]

Achtergrond wit en bij Instellingen -> Toegankelijkheid hoog contrast inschakelen.
Dat is 'em! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Oke, ik heb mijn telefoon direct al op hoog contrast ingesteld.

Ik heb als thema HTC gekozen. Als je deze donkerblauwe kleur gebruikt en je kijkt op een bepaalde manier naar het scherm dan lijkt het erg snel op 3D. Heel mooi, vind ikzelf.

[ Voor 59% gewijzigd door GerCor op 22-02-2013 12:05 ]

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Op het moment ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon en overweeg daarbij ook een WP8. Ik zit nu op een nokia 5800 omdat mijn htc desire is overleden.

Alleen lees ik her en der dat WP8 en Google, specifiek Gmail, niet goed samen gaan. Aangezien ik vrijwel exclusief GMail gebruik voor alles is dit voor mij nogal een dealbreaker, is er iemand die hier wat meer over weet en wellicht mij kan vertellen of WP8 dan nog de moeite waard is voor mij als GMail gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mijn ervaringen met Gmail zijn prima. Heb er zelf 3 accounts mee lopen en alles komt prima binnen. Als ik op mijn pc de mail lees, wordt deze ook vrijwel meteen als gelezen gemarkeerd en ik kan hem ook instellen dat ie mail met push ophaalt (of 15/30/60 minuten interval). Kalendersync gaat ook prima, al pakt ie standaard alleen je primaire (persoonlijke) agenda. Hierbij was het voorheen wel mogelijk om meerdere agenda's te gebruiken, maar aangezien je zonder microsoft account toch al geen apps kunt downloaden uit de store (je hebt dus wel een account nodig) is het net zo handig om een outlook adres aan te maken en daar alle externe agenda's aan te koppelen.
Contacten gaan ook prima mee om ze vervolgens nog te koppelen aan facebook en whatnot.

Er is echter geen integratie met google docs/drive (al kun je daarbij natuurlijk skydrive en office gebruiken), standaard staat de zoekmachine op bing van de browser (is wel naar google te zetten) en ook de hardware zoekknop staat op bing (en die is niet aan te passen). Dus volledig op google zul je niet kunnen werken, maar ik heb verder geen problemen om ze als normale mail accounts te gebruiken. Overstappen naar outlook kan natuurlijk ook, maar voorlopig maakt het niets uit. Aangezien alleen de nieuwe gmail accounts geen contact/calendersync krijgen en bestaanden dat nog wel houden, zie ik ook in de toekomst geen problemen met huidige accounts. Al is MS al wel bezig met caldav en carddav waarmee dat ook geen punt meer is.

Geen dealbreaker dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Martinspire schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:32:
... Kalendersync gaat ook prima, al pakt ie standaard alleen je primaire (persoonlijke) agenda. Hierbij was het voorheen wel mogelijk om meerdere agenda's te gebruiken, maar aangezien je zonder microsoft account toch al geen apps kunt downloaden uit de store (je hebt dus wel een account nodig) is het net zo handig om een outlook adres aan te maken en daar alle externe agenda's aan te koppelen.

...

Al is MS al wel bezig met caldav en carddav waarmee dat ook geen punt meer is.

Geen dealbreaker dus.
Bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie.

Wat betreft de calender, je kan er nu dus maar een gebruiken? Want ik heb er een stuk of 5 verschillende, gedeelde, calenders.

Als carddav en caldav ingebouwd zouden worden heeft het dan wel de integratie a la android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik gebruik 4 calendars, is mogelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Wat ik bedoel is dat het een tijd geleden niet zo gemakkelijk was. Moest je met je telefoon naar m.google.com/sync om daar de calenders aan te vinken die je op je mobiel wilde hebben.

Maar een tijd geleden hebben ze die pagina op de schop gedaan, waardoor dat niet meer kan. Nou weet ik niet of het nu werkt zoals het al had moeten werken. Dus door na verbinden met je telefoon gewoon daar alles te kunnen aan/uitvinken wat je wilt zien. Of dat er misschien een andere oplossing moet worden gevonden.

Mocht het een probleem vormen, dan kun je in ieder geval die gedeelde agenda's (mbv ical) importeren in je live agenda (calendar.live.com). Dan heb je ze in principe ook gewoon, zij het met een omweg.

Edit:
Ik zie nu dat het dus https://m.google.com/sync/settings is geworden die je even met je telefoon moet bezoeken om aan te vinken welke calenders je wilt zien bij je google account op je windows phone.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 23-02-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer

Icyzer

Goudvis

Super, bedankt voor de info. Dan kan ik een deze dagen eens kijken of de interface wat is en dan wellicht de nokia lumia 620 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Nog meer mensen die al enige tijd geen nieuwe berichten binnenkrijgen in de Facebook app? Mijn laatste is van 21 uur geleden, maar er zijn nog gewoon berichten bij gekomen. Mijn Peoplehub werkt nog wel goed, maar bij mijn moeder doet die het ook niet goed meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:04
Martinspire schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:00:
Nog meer mensen die al enige tijd geen nieuwe berichten binnenkrijgen in de Facebook app? Mijn laatste is van 21 uur geleden, maar er zijn nog gewoon berichten bij gekomen. Mijn Peoplehub werkt nog wel goed, maar bij mijn moeder doet die het ook niet goed meer.
Nee, doet het hier gewoon. Gisteravond lukte het niet om een bericht te posten, maar dat kan er aan hebben gelegen dat ik in een discotheek stond.

Meer mensen er last van dat als de telefoon op 'hoog contrast' gezet wordt de tegels zwart worden, terwijl de themakleur op een andere kleur staat? De kleur wijzigen lukt niet, dus hij staat weer op laag contrast bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Insert12 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:46:
[...]

Nee, doet het hier gewoon. Gisteravond lukte het niet om een bericht te posten, maar dat kan er aan hebben gelegen dat ik in een discotheek stond.

Meer mensen er last van dat als de telefoon op 'hoog contrast' gezet wordt de tegels zwart worden, terwijl de themakleur op een andere kleur staat? De kleur wijzigen lukt niet, dus hij staat weer op laag contrast bij mij.
Mja dat is het grote verschil van hoog contrast. Zwart op wit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 14:52
Ik heb een vaag probleempje, laatst was er een update van WPCentral en ik wist dat die er was.
Ik heb toen expres een dag gewacht om te kijken of hij er zelf mee zou komen maar dat gebeurde dus niet. Ik heb eigenlijk nog nooit een notificatie gezien dat er een update van een app was.
Meestal doe ik het zelf om dat ik via wpcentral gezien dat er een update had. Dit had ik mij Wp7.5 niet.

Iemand dit nog meer opgevallen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:19
Ik krijg wel vaak een notification in mijn live tile van de Store tile. Vervolgens start ik de Store en kan ik updates installeren. Ze lopen wel iets achter t.o.v. de werkelijke releasedate van de App, maar ik krijg wel de notification.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Ik heb ook de livetile, maar dan zou het wel een paar dagen achterlopen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Een paar dagen hoort echt niet. Dan lijkt het me dat er wel iets mis is gegaan. Werkt je live-id/microsoft account nog helemaal prima? Ook geen fout bij synchroniseren van accounts?

Of anders effe opnieuw opstarten? (jaja de "have you tried turning it off and on again"-methode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Martinspire schreef op maandag 25 februari 2013 @ 11:25:
Een paar dagen hoort echt niet. Dan lijkt het me dat er wel iets mis is gegaan. Werkt je live-id/microsoft account nog helemaal prima? Ook geen fout bij synchroniseren van accounts?

Of anders effe opnieuw opstarten? (jaja de "have you tried turning it off and on again"-methode)
Accounts werken gewoon, gister nog opnieuw opgestart (dat had hij zelf eigenlijk gedaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10 11:42
Agenda werkt ook perfect bij mij. 2 Google kalenders toegevoegd. m'n eigen en die van m'n vrouw waar ik view rechten op heb.
Ik moest idd naar zo', vage website van Google gaan om het werkend te krijgen.
Van het weekend kwam ik er ook achter dat ik afspraken van m'n agenda op de lockscreen kan tonen. Echt superhandig. Vind WP8 steeds handiger. Ik neem niet eens meer de moeite om muziek op m'n telefoon te zetten, gebruik gewoon de music app van Nokia.
Autosync m'n foto's naar Skydrive, een note die ik overal kan benaderen.
Nu nog wachten op een volledige versie van Nokia Drive en dan ben ik helemaal blij (huidige versie is nog te simplistich, ik mis rijbanen assistentie en alternatieve route in de huidige beta).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die dialer tonen zijn echt heel hard, is er een manier om dat uit te schakelen zonder meteen de toetstonen van het qwerty pad uit te schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyrus The Virus schreef op maandag 25 februari 2013 @ 08:40:
Ik heb een vaag probleempje, laatst was er een update van WPCentral en ik wist dat die er was.
Ik heb toen expres een dag gewacht om te kijken of hij er zelf mee zou komen maar dat gebeurde dus niet. Ik heb eigenlijk nog nooit een notificatie gezien dat er een update van een app was.
Meestal doe ik het zelf om dat ik via wpcentral gezien dat er een update had. Dit had ik mij Wp7.5 niet.

Iemand dit nog meer opgevallen.
Wat wel eens kan helpen bij een niet updatende store tile las ik ergens:
- Live tile van je startscherm weggooien
- Soft reset / reboot os
- Live tile weer vastmaken aan het startscherm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 19:26
Vind dit een leuke ontwikkeling. Windows 8 op een telefoon van 4.7 inch!

[ Voor 6% gewijzigd door vali op 26-02-2013 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vali schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:32:
Vind dit een leuke ontwikkeling. Windows 8 op een telefoon van[url="i-mate-reveals-a-windows-8-pro-pc-in-a-phone-factor-with-clovertrail-and-dockable-as-a-full-pc"] 4.7 inch![/url]
Maar wat heeft dat met Windows Phone te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:41:
[...]

Maar wat heeft dat met Windows Phone te maken?
Geef aan hoe snel de ontwikkelingen gaan, bedoel straks loopt wp8 langzaam over naar windows 8 blue. 1 interface op alle devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devlam
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-10 09:55
Weet iemand waar je kan instellen dat de muziek op de windows phone niet getoond wordt o.b.v. de mp3-tags maar gewoon o.b.v. de map-structuur zoals de muziek op de telefoon is geplaatst?

Heb ergens gelezen dat je de standaard presentatie o.b.v. mp3-tags kan uitzetten. Kan het echter nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
spoor12b schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 22:08:
Hmmm.... het wachten op een fix gaat dus nog wel even duren als de portico update niet helpt. :(

En de sd kaart kan ook geen rol spelen als de 920 ook dit probleem heeft. MIsschien is het toch een Nokia bug als de HTC goed werkt?

Ik vond zelf ook nog deze thread over anderen met het probleem:

http://discussions.nokia....and-freezing/td-p/1621704
Zoals in een eerder bericht is dit probleem op HTC's dus ook.. Heb er zelf ook last van met mijn 8S (21.7GB aan MP3), ongeveer 20 seconden hangt de boel vast en daarna werkt het gewoon naar behoren. Dus niet vergeten je volume van 30 af te halen voordat je op play drukt 8)7

Het is trouwens ook een beetje jammer dat de 'artist image op lockscreen' functie zo bizar weinig artiesten kent. Het zijn niet eens de meest obscure artiesten die ontbreken, ook Fatboy Slim, om maar wat te noemen, zorgt voor een grijze achtergrond op het lockscreen en de speler :/

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 14:30

Ryceck

Constants and Variables

Vanuit deze hoek een hele rare vraag dan.
Ik heb onder de Settings allerlei settings staan waaronder die van mijn lockscreen, mijn accounts, mijn netwerk etc. Hoe kan ik deze lijst sorteren? Want ik kan er echt geen touw aan vastknopen wat de volgorde van die items daar is.
Ik zoek me iedere keer weer het lazarus als ik bijvoorbeeld ff iets nodig heb van audio-settings (welke dan lukraak ergens halvewege staat).

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 09:39
Je ziet dat mensen haastig op zoek zijn naar battery level indicator apps. Ik snap niet dat MS de optie geeft om het batterij level in percentages te laten zien. In plaats van dat mensen een basic functionaliteit als app downloaden waarom deze neit in de software integreren?

Beetje een gemiste punt van MS

• spoonman
  • Laatst online: 02-10 17:51
Beetje een gemiste punt van MS
Ach, zo zijn er nog wel enkele :+

Vraagje: als ik nu of binnen de komende maanden een WP8 telefoon zou wi!llen kopen, en batterijduur is mijn hoogste prioriteit, wat zou dan de beste telefoon zijn? Ik weet dat de ativ een grote batterij heeft, maar die heeft dan ook 1.5Ghz cpu's en een gigantisch scherm ...

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

• GerCor

GerCor

Ryceck schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 07:37:
Vanuit deze hoek een hele rare vraag dan.
Ik heb onder de Settings allerlei settings staan waaronder die van mijn lockscreen, mijn accounts, mijn netwerk etc. Hoe kan ik deze lijst sorteren? Want ik kan er echt geen touw aan vastknopen wat de volgorde van die items daar is.
Ik zoek me iedere keer weer het lazarus als ik bijvoorbeeld ff iets nodig heb van audio-settings (welke dan lukraak ergens halvewege staat).
Werkelijk? Het is maar 1 kort lijstje.

• badluckboy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-10 09:39
spoonman schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 08:54:
[...]

Ach, zo zijn er nog wel enkele :+

Vraagje: als ik nu of binnen de komende maanden een WP8 telefoon zou wi!llen kopen, en batterijduur is mijn hoogste prioriteit, wat zou dan de beste telefoon zijn? Ik weet dat de ativ een grote batterij heeft, maar die heeft dan ook 1.5Ghz cpu's en een gigantisch scherm ...
Lumia 720 lijkt op papier erg zuinig om te gaan met de batterijduur.

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:57:
[...]
Het is trouwens ook een beetje jammer dat de 'artist image op lockscreen' functie zo bizar weinig artiesten kent. Het zijn niet eens de meest obscure artiesten die ontbreken, ook Fatboy Slim, om maar wat te noemen, zorgt voor een grijze achtergrond op het lockscreen en de speler :/
Kijk eens naar MPAtool?

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb gisteravond mijn telefoon gereset.. Mijn 8X had in totaal bijna 7GB in gebruik voor "other". Met als gevolg dat ik Asphalt 7 niet kon downloaden & installeren.

Doordat alles zo ongeveer ge-backupped is in de cloud is het herstellen na een reset gelukkig wel makkelijk, maar het zou toch wel eens tijd worden dat ze wat doen aan die "other".

Verwijderd

TheZeroorez schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:57:
[...]
Kan hiet niet zijn dat er in die situatie geen meta tags in de audio bestanden zat voor de artiest van het nummer en/of voor de albumartiest?

• TheZeroorez
  • Niet online
Nice! Buiten dat er veel ontbreken zijn er namelijk ook veel lage kwaliteits afbeeldingen. Daar kan ik nu even wat aan doen :)

• Martinspire
Magnetic_Man schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:53:
Ik heb gisteravond mijn telefoon gereset.. Mijn 8X had in totaal bijna 7GB in gebruik voor "other". Met als gevolg dat ik Asphalt 7 niet kon downloaden & installeren.

Doordat alles zo ongeveer ge-backupped is in de cloud is het herstellen na een reset gelukkig wel makkelijk, maar het zou toch wel eens tijd worden dat ze wat doen aan die "other".
Other is een verzameling van een heleboel info. Dat zijn bv contactgegevens, email en nog wat kleiner grut. Als je bij je mailaccount hebt ingesteld dat ie alles moet synchroniseren, dan kan dat erg groot worden. Daardoor stond mijn Omnia 7 destijds ook snel vol. Nu ik mijn accounts op 2 weken of een maand heb gezet, is die ruimte een stuk kleiner geworden.

Ik blijf het overigens wel opvallend vinden dat die ruimte niet opgeruimd lijkt te worden (net als overige delen), maar ik ben er dan ook geen expert in. Ik heb dat idee, of het ook zo is weet ik niet.

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:41
Ik zoek een music player app, mijn wensen:

- Ik geef aan met welk nummer hij moet beginnen en dan moet dat ding blijven doorspelen tot dat ik aangeef dat ie moet stoppen.
- De mogelijkheid hebben de muziek in willekeurige (random) volgorde af te spelen.

Iemand een tip?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Wat dacht je van de standaard app? :P Mist hooguit de eis dat jij kiest met welk nummer hij begint, maar als je gewoon in de Music & Videos app op dat play icoontje onderaan ramt blijft hij net zo lang spelen totdat jij zegt dat hij mag stoppen, en in random volgorde.

Als je echt heel graag het nummer wilt kiezen waarmee hij begint kun je altijd nog een playlist maken van alle nummers op je telefoon (zo gedaan) en vervolgens zorgen dat de player op random staat en dan uit de playlist het nummer kiezen waarmee je wilt beginnen :).

• kruila
Propane schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:55:
Wat dacht je van de standaard app? :P Mist hooguit de eis dat jij kiest met welk nummer hij begint, maar als je gewoon in de Music & Videos app op dat play icoontje onderaan ramt blijft hij net zo lang spelen totdat jij zegt dat hij mag stoppen, en in random volgorde.

Als je echt heel graag het nummer wilt kiezen waarmee hij begint kun je altijd nog een playlist maken van alle nummers op je telefoon (zo gedaan) en vervolgens zorgen dat de player op random staat en dan uit de playlist het nummer kiezen waarmee je wilt beginnen :).
Dank je voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:49
Ik heb nog nergens iets gelezen over tarieven voor HERE maps, dus mogen we concluderen dat ook andere toestellen dit gratis gaan kunnen installeren of heeft iemand al ander nieuws?
Wat ik wel gevonden heb is dat het maar in een select kransje van landen wordt aangeboden: "Nokia today announced that its innovative collection of map and navigation apps—HERE Maps, HERE Drive Beta, and HERE Transit—are now available to all Windows Phone 8 users in Canada, France, Germany, Italy, Mexico, Spain, the U.K., and U.S. The apps were formerly available only to Nokia phones. You can download the collection from the Windows Phone Store starting later today by following the links." Damn!
http://blogs.windows.com/...-more-windows-phones.aspx

It's just technology, not religion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
chaola schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:36:
Ik heb nog nergens iets gelezen over tarieven voor HERE maps, dus mogen we concluderen dat ook andere toestellen dit gratis gaan kunnen installeren of heeft iemand al ander nieuws?
Wat ik wel gevonden heb is dat het maar in een select kransje van landen wordt aangeboden: "Nokia today announced that its innovative collection of map and navigation apps—HERE Maps, HERE Drive Beta, and HERE Transit—are now available to all Windows Phone 8 users in Canada, France, Germany, Italy, Mexico, Spain, the U.K., and U.S. The apps were formerly available only to Nokia phones. You can download the collection from the Windows Phone Store starting later today by following the links." Damn!
http://blogs.windows.com/...-more-windows-phones.aspx
De Nokia apps zijn altijd gratis geweest. Nokiagebruikers krijgen echter nog wat extra's, maar volgens mij moet het ook in Nederland te downloaden zijn. Al heb je weinig aan HERE Transit, want het OV in Nederland is er nog niet in verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Volgens mij zijn ze bij MS aan het klootviolen met Hotmail. Al mij Hotmail afspraken in de agenda staan er nu dubbel in. Of ... misschien aan het omzetten naar Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Martinspire schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:14:
[...]

De Nokia apps zijn altijd gratis geweest. Nokiagebruikers krijgen echter nog wat extra's, maar volgens mij moet het ook in Nederland te downloaden zijn. Al heb je weinig aan HERE Transit, want het OV in Nederland is er nog niet in verwerkt.
Mja, maar in de commentaren onder dat artikel schrijft iemand, die zgz. voor Nokia zou werken: "HERE Drive Beta comes with a regional license, but when it will exit the beta stage, you will be also given the opportunity to upgrade to a global navigation license."
En als ik het woord licentie en upgraden lees, dan denk ik toch altijd aan betalende formules...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:14:
Volgens mij zijn ze bij MS aan het klootviolen met Hotmail. Al mij Hotmail afspraken in de agenda staan er nu dubbel in. Of ... misschien aan het omzetten naar Outlook?
Mischien heb je ergens twee accounts gekoppeld en vind de sync plaats via een andere account?

Je kunt aan de verschillende kleurtjes zien via welke agenda je afspraken naar je agenda zijn gesynchroniseerd. Bekijk ook vanuit de navigatiebalk in je agenda de agenda instellingen om te zien welk kleurtje bij welke account hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Laatst online: 22:06
Martinspire schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:14:
[...]

Sneltram hier in Utrecht e.o. staan er wel in. Alleen die neem ik nooit :).

Busdiensten daarentegen :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
Tweet gestuurd met de vraag naar @heremaps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:21:
[...]

Mischien heb je ergens twee accounts gekoppeld en vind de sync plaats via een andere account?

Je kunt aan de verschillende kleurtjes zien via welke agenda je afspraken naar je agenda zijn gesynchroniseerd. Bekijk ook vanuit de navigatiebalk in je agenda de agenda instellingen om te zien welk kleurtje bij welke account hoort.
Yep, de ene is Hotmail (heb ik me nooit voor aangemeld) en de andere is Live. Daar heb ik me wel voor aangemeld en daarmee log ik ook mee in bij Hotmail. Maar mijn vriendin heeft gisteren ook in Office 365 iets gedaan.

EDIT: gewoon delete ... vriendin had dat waarschijnlijk aangemaakt in Office365. Nu weer allemaal oké.

Ik trap er ook altijd weer in als ze vraagt: 'mag ik even kijken ....?' }:O

[ Voor 11% gewijzigd door GerCor op 01-03-2013 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaola
chaola schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:34:
Tweet gestuurd met de vraag naar @heremaps :)
Weinig verhelderend antwoord: this blog post explains what we have announced in that area so far http://conversations.noki...dows-phone-8-smartphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:04
M'n Gmail wordt niet meer gesynchroniseerd sinds woensdag, er is een fout met Google.

Dit is de melding:
Fout met Google

Laatst bijgewerkt: op woensdag

Er is een probleem met het certificaat voor m.google.com. Neem contact op met ondersteuning of uw mobiele provider.

Laatst geprobeerd: 48 minuten geleden
Foutcode: 80048888
Anderen hier ook last van en zo ja, wat kan er aan gedaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St00mwals
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:42
Insert12 schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 22:17:
M'n Gmail wordt niet meer gesynchroniseerd sinds woensdag, er is een fout met Google.

Dit is de melding:

[...]

Anderen hier ook last van en zo ja, wat kan er aan gedaan worden?
Nee, hier niet. Wel had ik donderdag ff geen verbinding, maar dat bleek aan mijn Phone te liggen. DNS error, na reboot verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-10 07:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb sinds vandaag een nieuwe WP8 Phone (Lumia 820) als opvolger van mijn Lumia 800 en loop tegen een heel raar probleem aan. Van mijn hoofdaccount (gehost bij Microsoft) komen niet alle contacten binnen. Deze staan wel gewoon op mijn Lumia 800 (en op outlook.com). Als ik synchronisatie forceer komen deze niet binnen. Heeft iemand de gouden tip om dit probleempje te tacklen?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tomba schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:02:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe WP8 Phone (Lumia 820) als opvolger van mijn Lumia 800 en loop tegen een heel raar probleem aan. Van mijn hoofdaccount (gehost bij Microsoft) komen niet alle contacten binnen. Deze staan wel gewoon op mijn Lumia 800 (en op outlook.com). Als ik synchronisatie forceer komen deze niet binnen. Heeft iemand de gouden tip om dit probleempje te tacklen?
Toevallig een filter aanstaan op je peoplehub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:17:
[...]

Toevallig een filter aanstaan op je peoplehub?
Wat voor filter zou ik aan kunnen zetten? Kan voor zover ik kan zien alleen per account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Het probleem met het 'Overig' geheugen is erkend, nu nog 'even' wachten op een fix. :)
Afbeeldingslocatie: http://wmpoweruser.com/wp-content/uploads/2013/03/image3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

ImpaileR schreef op zondag 03 maart 2013 @ 08:34:
Het probleem met het 'Overig' geheugen is erkend, nu nog 'even' wachten op een fix. :)
[afbeelding]
Tot die tijd is dit misschien iets voor jou?

http://www.windowsphone.c...f8-47df-bd19-3fe94e6c744a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Even een vraagje. Als je in WP8 naar 'Ik' gaat, dan kun je inchecken. Dat kun je vervolgens plaatsen in een Twitterbericht. Maar waar komt die lijst vandaan? Ons bedrijf staat niet op die lijst maar als ik zoeken doe wordt ons bedrijf gevonden. In het Twitterbericht staat vervolgens dat de locatie een facebook pagina heeft, maar dat hebben we niet.

Waar komt deze informatie vandaan? Wat is het voor lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:58
Sinds gisteren eigenaar van de Nokia Lumia 620. Voorlopig enorm tevreden van!
Als ex-android gebruiker mis ik wel een aantal opties.. bv. Snel van stil naar vibrate overschakelen, of quick toggles voor bv. 3G of Wifi. Hopelijk worden die later nog toegevoegd.

Is er ook ergens een must-have app list?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
Baats schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:13:
Als ex-android gebruiker mis ik wel een aantal opties.. bv. Snel van stil naar vibrate overschakelen, of quick toggles voor bv. 3G of Wifi. Hopelijk worden die later nog toegevoegd.

overschakelen naar vibrate: druk op volumeknop en daana kun je rechtsboven op het scherm kiezen beltoon en trillen of alleen trillen

quick toggles vind je genoeg in de store, ik gebruik dashboard, maar zijn er die ook enkele tiles op je scherm kunnen zetten, ff zoeken dus bij de apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Baats schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:13:

Een must-have app list? Ik denk het niet. Het is maar net wat jij eerder gebruikte.

Maar wat ik prachtige topapps vind zijn: Tv Gids, Twitter, Treintijden, Just Weight en Regenmeter. Iets minder mooi, maar gebruik het wel veel zijn: Skype (kan niet wachten op de update) en WhatsApp. Verder ABN-AMRO, maar daar zit erg weinig functionaliteit in. Voor mijn Samsung Tv een mooie app: #sammymote maar die doet helemaal niks. (wacht ik nog of dat geupdate wordt). Er is wel eentje die wel werkt maar nauwelijks leesbaar door mijn keuze van themakleur: de Oscar Remote.

NOS, op zich wel aardig maar ik vind de categorieën te beperkt en sport overheerst (heb ik een hekel aan, dat eeuwige gezeik over het totaal onbelangrijke voetbal). Wel grappig is dat er een voetbal op het scherm verschijnt als er gespeeld wordt. Doet de tijden van TT herbeleven.

[ Voor 30% gewijzigd door GerCor op 03-03-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baats
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:58
kruila schreef op zondag 03 maart 2013 @ 11:46:
[...]

overschakelen naar vibrate: druk op volumeknop en daana kun je rechtsboven op het scherm kiezen beltoon en trillen of alleen trillen

quick toggles vind je genoeg in de store, ik gebruik dashboard, maar zijn er die ook enkele tiles op je scherm kunnen zetten, ff zoeken dus bij de apps
Ik bedoel makkelijk overschakelen van vibrate naar silent. Op mijn HTC ging het van max volume naar min, dan silent, dan vibrate. Hier ik moet ik naar de instellingen gaan om ofwel vibrate ofwel silent te krijgen.

Die quick toggles leiden me ook nog steeds naar het instellingen-menu.
Dit zijn dan ook mijn enigeste ergernissen, voor de rest een top-OS!
GerCor schreef op zondag 03 maart 2013 @ 12:21:
[...]

Een must-have app list? Ik denk het niet. Het is maar net wat jij eerder gebruikte.

Maar wat ik prachtige apps vind zijn: Tv Gids, Twitter, Treintijden en Regenmeter. Iets minder, maar gebruik het wel veel zijn: Skype (kan niet wachten op de update) en WhatsApp. Verder ABN-AMRO, maar daar zit erg weinig functionaliteit in. Voor mijn Samsung Tv een mooie app: #sammymote maar die doet helemaal niks. (wacht ik nog of dat geupdate wordt.
Vroeger had ik een oude android (HTC Wildfire) waar er bijna geen plaats op was voor apps, daarmee ben ik totaal niet op de hoogte van wat er allemaal bestaat :p

Skype staat er ook al op, maar heeft idd een update nodig (Uitloggen is zéér omslachtig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Jo Baats, ik was nog niet klaar (haha).

En Skype is inloggen en nooit meer uitloggen. Dat wordt straks mogelijk, wat jij nu hebt is een previewversie.

Maar, kijk hier anders even: Windows Phone Store en applicaties

[ Voor 23% gewijzigd door GerCor op 03-03-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Weather View of Weather flow zijn ook wel aan te raden voor weer (al is de laatste betaald na trial, maar heeft wel hele mooie lockscreens en livetiles). Verder Het Verkeer, NOS, Metrotube, Skydrive, Flitservice, Regenmeter en Stop The Music. Games is weer een ander verhaal. Zelf vind ik de Angry Birds games, Bejeweled Live, Cut the Rope, Geodefense, Wordament, Air Soccer Fever en Azkend/The Path of Kara (zelfde game mechanic) wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 20:02:
Hmm, ik ben dus blijkbaar niet de enige.... Helaas geen oplossing erbij :( Heb niet zo'n zin om mijn contacts opnieuw aan te maken eigenlijk!
Naar aanleiding van je post ben ik ook eens gaan kijken en ik schrok me een beetje dood!
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/z10V6KljdqSqOPgJoKYCgQw3/full.png
Heb de 820 pas 2 dagen en nauwelijks meer gedaan dan de apps installeren die ik ook op mijn 800 heb staan en dan al zo weinig storage vrij?
Na het runnen van het tooltje die je linkte is het al iets meer:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SHV1YZ4ZaKqEPj6uLFwZQMTO/full.png
600MB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Toevallig grote mailaccounts volledig gesynchroniseerd? Dat neemt bij mij volgens mij de grootste berg in beslag. Overigens kun je op "Telefoon" en "sd-kaart" tikken om te kijken hoe het verder onderverdeeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Bedankt voor de tip, het maakte bij mij 650MB vrij. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door ImpaileR op 03-03-2013 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:20:
Toevallig grote mailaccounts volledig gesynchroniseerd? Dat neemt bij mij volgens mij de grootste berg in beslag. Overigens kun je op "Telefoon" en "sd-kaart" tikken om te kijken hoe het verder onderverdeeld is.
Op mijn 800 had ik 2x zoveel mailaccounts aanstaan ;)
'Overig' en 'Systeem' nemen de bulk in:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pDaZjXuxZmoeFnUo2tiYwiI0/full.png

Overigens, waar kan ik mijn custom ringtone kiezen? (heb dezelfde MP3 erop gezet als op mijn Lumia 800 gebruikt werd, in het ringtone mapje op de telefoon zelf) Ik krijg alleen de standaard Windows Phone en Nokia ringtones in het lijstje staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tomba schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:28:
[...]

Op mijn 800 had ik 2x zoveel mailaccounts aanstaan ;)
'Overig' en 'Systeem' nemen de bulk in:
[afbeelding]

Overigens, waar kan ik mijn custom ringtone kiezen? (heb dezelfde MP3 erop gezet als op mijn Lumia 800 gebruikt werd, in het ringtone mapje op de telefoon zelf) Ik krijg alleen de standaard Windows Phone en Nokia ringtones in het lijstje staan....
Hmm, opvallend dat je dan nu meer ruimte in beslag hebt. Heb er zo even geen antwoord op.

Van die ringtones snap ik ook effe niet. Staan ze wel bij je muziek erbij? Anders moet je effe met Ringtone Maker (Nokia app) de ringtone toevoegen vanuit je muziek library

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martinspire schreef op zondag 03 maart 2013 @ 15:05:
[...]

Hmm, opvallend dat je dan nu meer ruimte in beslag hebt. Heb er zo even geen antwoord op.

Van die ringtones snap ik ook effe niet. Staan ze wel bij je muziek erbij? Anders moet je effe met Ringtone Maker (Nokia app) de ringtone toevoegen vanuit je muziek library
Ah via de Nokia Ringtone app werkt het inderdaad wel.
Blijf ik alleen nog zitten met dat vage synchronisatie probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
ImpaileR schreef op zondag 03 maart 2013 @ 13:26:
[...]
Bedankt voor de tip, het maakte bij mij 650MB vrij. _/-\o_
Ik had het programma op mijn l920 gebruikt, was niet zo goed idee blijkbaar. Ding is moeilijk lang bezig met het opvullen van de 32gb. Het is meer bedoelt voor phones met weinig opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
vali schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:18:
[...]

Ik had het programma op mijn l920 gebruikt, was niet zo goed idee blijkbaar. Ding is moeilijk lang bezig met het opvullen van de 32gb. Het is meer bedoelt voor phones met weinig opslag.
Mja bij mij duurde het ook lang. Bovendien stopte ie telkens als mn scherm uit ging, dus moest ik periodiek even het scherm aanraken. Maar bij mij ruimde hij toch zeker 1,4gb op. Het is dat ik er later aan dacht om de schermbeveiliging pas later in te laten schakelen, dat scheelt weer wat moeite.

Maar het is vooral handig als je weinig ruimte overhebt. Zelf heb ik nu nog 12gb over, dus is het voor mij nog niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-09 19:54
Heeft iemand enig idee of er voor windows Phone ook een app is zoals Vault?

Een app waar ik fotos die op me mobiel heb, naar een beveiligde omgeving kan brengen met een wachtwoord. gesprekken, mailtjes en dat soort dingen. die andere als zij me mobiel afpakken deze niet zomaar kunnen zien zonder code. ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

DennisDCT schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:53:
Heeft iemand enig idee of er voor windows Phone ook een app is zoals Vault?

Een app waar ik fotos die op me mobiel heb, naar een beveiligde omgeving kan brengen met een wachtwoord. gesprekken, mailtjes en dat soort dingen. die andere als zij me mobiel afpakken deze niet zomaar kunnen zien zonder code. ??
Dat zit er toch standaard in? Mijn telefoon vereist een code na een bepaalde tijd van inactiviteit (in mijn geval na 30 minuten)
Apps die iedereen aan mag staan op de kids corner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
Ja, dat is opzich ook wel goed. maar als ik iemand effe door mijn fotos wil laten gaan. Wat gewoon mag
Hoeven ze bepaalde dingen niet te zien. die ik wel graag op mijn mobiel hou (a)
Weet bij android heb je een mooie app die heel simpel met code te openen is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

DennisDCT schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:58:
Ja, dat is opzich ook wel goed. maar als ik iemand effe door mijn fotos wil laten gaan. Wat gewoon mag
Hoeven ze bepaalde dingen niet te zien. die ik wel graag op mijn mobiel hou (a)
Weet bij android heb je een mooie app die heel simpel met code te openen is..
Ah ok, nu begrijp ik je beter. AFAIK kan dat vooralsnog niet, maar ik word graag gecorrigeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisDCT
Tomba schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:09:
[...]

Ah ok, nu begrijp ik je beter. AFAIK kan dat vooralsnog niet, maar ik word graag gecorrigeerd ;)
Die bestaat helaas niet meer of bestond nooit voor Windows Phone.
Kijk bij speelkamer is het zo dat je ook niet meer op internet kan etc. browser tile is weg ^.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
Martinspire schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:29:
[...]

Mja bij mij duurde het ook lang. Bovendien stopte ie telkens als mn scherm uit ging, dus moest ik periodiek even het scherm aanraken. Maar bij mij ruimde hij toch zeker 1,4gb op. Het is dat ik er later aan dacht om de schermbeveiliging pas later in te laten schakelen, dat scheelt weer wat moeite.

Maar het is vooral handig als je weinig ruimte overhebt. Zelf heb ik nu nog 12gb over, dus is het voor mij nog niet echt een probleem.
Ik had de schermbeveiliging op 30 minuten gezet, toen werkte het wel. Uiteindelijk is er toch wel 1gb verwijderd. Lees wel op de htc 8s forum dat het automatisch door het OS verwijderd wordt na enige tijd als de Phone vol begint te raken. Heb zelf maar 8 gb aan apps en muziek, dus heb nog genoeg ruimte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Tomba schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:09:
[...]

Nee, dat gaat idd ook niet zomaar. Misschien dat je met Skydrive of Dropbox (of andere cloud app) misschien iets kunt bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Tomba schreef op zondag 03 maart 2013 @ 16:15:
[...]

Ah via de Nokia Ringtone app werkt het inderdaad wel.
Blijf ik alleen nog zitten met dat vage synchronisatie probleem....
Heb met Microsoft gechat (zijn gewoon bereikbaar op zondag :) ) en de conclusie is dat ik een bug in WP8 heb gevonden. Waarschijnlijk komt het alleen voor in het scenario WP7.x --> WP8 migratie met de contactpersonen gekoppeld aan het Microsoft account dat zijn gegevens in Hotmail/Outlook opslaat.

Tests wijzen uit dat 2way sync gewoon werkt (alles wat ik nieuw aanmaak in outlook.com komt op mijn telefoon en vice versa) MS gaat het verder onderzoeken, in de tussentijd heb ik de 7 contacten waar het om gaat opnieuw aangemaakt en nu ben ik weer 'compleet' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
De App store laat nog steeds geen updates zien terwijl die er toch wel zijn. Nog nooit een gezien sinds 28januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Aangezien ik nu een Lumia 820 heb wilde ik de Nokia NFCWriter app installeren, maar ik krijg een bericht dat deze app niet beschikbaar is voor mijn apparaat. Heeft iemand dit programma wel geinstalleerd? (of een tip voor een andere NFC app die bevalt?)

Daarnaast lijkt het er (voor mij althans) op dat ik niet kan zoeken via mijn 3G verbinding. Ik krijg dan de melding 'De zoekfunctie is op dit moment niet beschikbaar' Als ik WiFi aanzet, werkt hij wél. (uiteraard heb ik gewoon verbinding met 3G, ik zie de verbinding zelfs naar H+ springen als ik een zoekopdracht geef) Iemand een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door Tomba op 04-03-2013 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Tomba schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:47:
Aangezien ik nu een Lumia 820 heb wilde ik de Nokia NFCWriter app installeren, maar ik krijg een bericht dat deze app niet beschikbaar is voor mijn apparaat. Heeft iemand dit programma wel geinstalleerd? (of een tip voor een andere NFC app die bevalt?)
Dacht gelezen te hebben dat je je regio op US moet zetten en toestel herstarten.
Dat dat bij wp8 dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

hjs schreef op maandag 04 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Dacht gelezen te hebben dat je je regio op US moet zetten en toestel herstarten.
Dat dat bij wp8 dan wel werkt.
Klopt! Even op US zetten en de app komt beschikbaar.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1 ... 19 ... 46 Laatste