Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2D_Christiaan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-08 18:05
Ik zou de Lenovo Ideacentre A720 gebruiken als DJ-controller. Zo zou je hem goed kunnen gebruiken als een alternatief voor de veel te dure SmithsonMartin's Emulator of een JazzMutant Lemur.

Afbeeldingslocatie: http://www.feelguide.com/wp-content/uploads/2011/07/Emulator.jpg

Natuurlijk is dit systeem ideaal wanneer Windows 8 uit komt, maar misschien probeer ik er wel OSX86 op te zetten. Dat werkt wat makkelijker met muziek applicaties.

[ Voor 10% gewijzigd door D2D_Christiaan op 26-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EraZor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 08:58

EraZor

Don't mention the war

Veel mooie toepassingen al gelezen hier ;-)

Ik zou 'm graag willen gebruiken als huiskamer pc. Niet meer, niet minder. Hij zou dan als vervanging kunnen dienen van m'n tablet, laptop, en mediacenter pc. Daarnaast kan de 'reguliere' pc op zolder dan ook het huis uit.

De mediacenter pc wordt eigenlijk alleen in het aparte TV hoekje gebruikt: daar zou de pc dus als alles in één vervanging voor kunnen dienen. Ook zie ik mezelf er makkelijk op thuiswerken. Iets waar m'n huidige tablet niet geschikt voor is en m'n laptop wat te omslachtig.

Al met al denk ik dat deze pc een sieraad voor het tv hoekje zal zijn. Bijkomend voordeel is dat ik (àls ik eens een spelletje wil spelen) ik niet op zolder op m'n reguliere pc hoef te gaan zitten. Een mooie centrale 'hub' in huis; geschikt voor alle doeleinden waar ik nu veel losse apparaten voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09-2024
Als doorstuderend student is het (institutionele) collegegeld, de huur van de woning en alle bijkomende kosten al een erg bittere pil voor de portemonnee. Met de Ideacentre A720 maak je niet alleen mijn kamergenote, maar ook nog eens mij heel erg blij. Zowel als werkcomputer computer als all-round mediacenter voor al onze mediabehoeften, met een prominente plaats in het midden van ons appartement!

En kleine bijkomstigheid, omdat ik nou eenmaal erg graag reviews schrijf!

"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWfx
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-02 20:18
Een kans om de Lenovo Ideacenter A720 te winnen, die grijp ik met beide handen aan!

Deze all-in-one is voor ons gezinnetje een ideale oplossing voor 'huiskamer-pc'. De kinderen kunnen na schooltijd zowel hun huiswerk als spelletjes en andere internetbezigheden in een gecontroleerde omgeving - de huiskamer met toezicht - op deze machine doen. Dan kunnen de mogelijkheden en leuke kanten van social media op veilige manier worden verkend en leren ze op de goede manier gebruik te maken van wat de online-wereld allemaal te bieden heeft. Ondertussen leren ze spelenderwijs omgaan met touch-bediening, dat vind ik anno 2012 ook geen verkeerde zaak.

's Avonds kan ik op deze computer nog wat werk uitvoeren en natuurlijk ter ontspanning daarna nog even gamen, zonder daarvoor ongezellig in de werkkamer te moeten gaan vertoeven. Ook het bewerken van de (duizenden) foto's en (tientallen) video's kan dan gezellig tussen, en vooral met, de andere gezinsleden plaatsvinden. De Lenovo Ideacenter A720 kan al deze taken immers aan, een heel verschil met de huidige situatie!

In de nabije toekomst zou ik de Lenovo Ideacenter A720 wel willen voorzien van een SSD en natuurlijk Windows 8. De eerste om een nog stiller en sneller apparaat te verkrijgen, het tweede om nog verder gebruik te kunnen maken van touchscreen-mogelijkheden en toepassingen.
Al met al lijkt deze all-in-one pc mij een toekomstgericht werkpaard voor het hele gezin, waarmee ontspannen kan worden, maar waarmee ook voor het zakelijke werk de nodige voordelen te behalen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

Gewoon voor angry birds.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranger__NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-06 22:19
Ik wil 'm graag met de fam. gebruiken om Kolonisten van Catan op te spelen. De Lenovo Ideacentre A720 wordt het bord - en ik maak touchcontrols voor de spelers en de dobbelstenen :)

Daarnaast moet hij in de fotostudio dienst doen als Lightroom. even snel je foto's bekijken en manipuleren terwijl je shoot. Briljant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenudb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-11-2021
Ik wil gewoon graag computeren. :)

Zelf ben ik geen tweaker of een IT-nerd. Ik ben denk ik de meest gemiddelde gebruiker ben die hier op deze website vertoeft. Vandaar ook dat het goed zou zijn als eens iemand deze computer wint die binnen de mainstream van gebruikers valt. Zodoende is de review representatief voor een grote groep en zal het een groot publiek aanspreken. De bits en bites, vergelijkingstabellen, de mierenneukerij; allemaal dingen die ik niet zal melden in de review. Wat ik wel zal doen is het gebruik voor normale gebruikers beschrijven.
Ik zal zo eerlijk mogelijk zijn en geen verkapte reclame schrijven.
Dan nog denk ik dat deze Lenovo Ideacentre A720 zichzelf wel verkoopt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Static Don
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-05 11:12
Wat een leuke actie! En Alweer geeft Tweakers een top PC weg!

Het lijkt me echt handig als ik er een voor mijn aankomende HBO opleiding zal krijgen. Mijn Pc is nu al verouderd en voor een ICT opleiding, waarbij Photoshop etc. vereist is, zou dit toch wel een handige PC zijn. Vooral op kamers wonen en een All-in-One PC hebben is een ideaal combi.
Vooral vind ik het mooi als ik straks een goede samenwerking krijg tussen mijn Windows Phone, PC, laptop & XBOX'360. Zodat alles mooi synchroniseert en alles overal beschikbaar is.

Ik wens verder iedereen succes met het maken van een leuk bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Laatst online: 19-09 19:33

superwashandje

grofheid alom

Ik zou hem graag willen hebben om mijn vriendin te helpen haar haar te verven. ze heeft al zo weinig ruimte in de badkamer (waar de spiegel is) en ik moet haar dan vaak helpen. Met behulp van de camera in de a720 kan ze dan op het scherm zien waar ik mee bezig ben :)

verder is dit de eerste all in one die er gewoon goed en stylish uit ziet naast de iMac en zou ik hem graag ontvangen om natuurlijk windows 8 (touch!) op uit te proberen. Ook gaat dit dan de PC worden waar ik eindelijk veilig mijn prive data op kan slaan. mijn huidige bak word natuurlijk altijd aan gesleuteld en is daarom niet altijd even stabiel. :P

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sthij
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-02 19:58
Ik zou hem gaan gebruiken als een mediacenter. En aangezien dat scherm grooter is als mijn tv gaat mijn xbox er ook aan. En natuurlijk pc gaming :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carino
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59
Ik zou de Ideacentre graag winnen zodat m'n kids lekker samen spelletjes met en tegen elkaar kunnen spelen door middel van het grote touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swelson
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:12
Ik ben nog op zoek naar een goede en grote snijplank voor in de keuken. Dat hij dan meteen video's en recepten kan weergeven en muziek kan afspelen, lijkt me een bijkomend voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casmo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-08 00:24

Casmo

Mr. Hero

Ik zal de Lenovo Ideacentre A720 zakelijk gaan gebruiken om interfaces en flowcharts te maken als 3e scherm. In combinatie met een code scherm en een design/resultaat scherm lijkt mij dit ideaal!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wv7p4.jpg

naxasius.com, mijn eigen mmorpg spel (browser based).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.C4
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wow snelle pc met een supergroot touchscreen!

Ik zou de power en de grootte van het scherm van de Ideacentre gebruiken om foto's en video's te bewerken.
Het touchscreen zou ik gebruiken voor om door digitale bladmuziek heen te bladeren en om mijn bewerkte foto's te laten zien aan vrienden en familie. Mijn kleine neefjes en nichtjes laat ik leuke, simpele games spelen zoals Angry Birds via het touchscreen van de Ideacentre.

En natuurlijk voor het bekijken van films zal ik de Ideacentre gebruiken.

Aangezien ik veel met foto's en video werk zal ik een audiovisuele review maken van mijn werkzaamheden met hoge kwalitieit audio, video en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 21:12

bbblije

Riiiiight

27" of awesomeness! Als wispelturig persoon zou ik deze Lenovo Ideacentre A720 gebruiken voor alles wat me dagelijks te binnen schiet. Ontwerpen van logo's/websites/apps/folders/tijdschriften in Photoshop, Illustrator en Indesign, Gebouwen ontwerpen in Revit en renderen van zowel het gebouw als interieur in 3D max. Maken van muziek in Traktor. Bloggen, surfen en "fappen". Ik kan niet zeggen dat ik er 1 ding mee wil gaan doen, ik wil multitasken en alles ermee kunnen doen wat me te binnen schiet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20:56
Alles wat ik nu al doe, maar dan groter, beter stijlvoller en sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• South_Styler
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 18:55
Ik zou de all in one gebruiken voor school. Mijn laptop (Acer Aspire 5552 - AMD versie) thuis is goed voor de basale taken en wat kijken voor films. Ik heb geen desktop pc, alleen een laptop. Het nadeel van een desktop pc is dat er niet alleen een desktop moet staan, er is ook nog een apart scherm nodig en dan - voor een ietwat fatsoenlijke desktop met goed scherm - ben je al snel rond de 700-800 euro kwijt. Dan hebben we het niet eens over high end hardware. Helaas, dat geld heb ik niet. Daardoor zit ik vast aan mijn laptop voor zowel school als prive en dat geeft beperkingen.

De eerste beperking is het scherm. Het scherm bedraagt 15,6 inch en dat is goed genoeg voor het dagelijkse Office werk, maar fatsoenlijk multitasken is er niet bij. Ik noem een voorbeeld: een Word bestand openen en ernaast een pdf bestand om daar eventueel iets uit citeren. Voor mijn opleiding (Psychologie) is het belangrijk dat we goed citeren en het is zelfs met copy en paste erg veel werk. Het zou met een roter scherm makkelijker moeten zijn.
De tweede beperking is de capaciteit van het geheugen. In de Aspire zit een HDD van 320 GB en dan moet ik dus alles op externe schijven zetten. Wanneer de harde schijf al iets meer dan 50% zit dan wordt de laptop flink trager. Het zorgt voor frustraties tijdens het werk en wat meer geheugen dat al is ingebouwd zou heel erg meewerken.
De derde beperking is algemener voor laptops en dat is accuduur. Nu is een laptop mobiel, maar dat gaat ten koste van de accuduur. De laptop houdt het maximaal 1,5 - 2 uur uit en dan ben ik beperkt tot een ruimte met een contactsnoer. Het is in ieder geval niet praktisch voor het werken. Een vaste plek met een all in one zou daarom veel fijner zijn.
Kortom: een all in one zou veel ergernissen weg nemen en het werk voor school en prive een stuk prettiger maken.

Voor de review zou ik graag een vergelijking maken tussen het gebruik van een laptop en een all in one en een gewone desktop wat betreft functionaliteit.
Daarnaast zou ik voor de review ook een dual boot installeren voor Windows 8. Door het touchscreen zou Windows 8 zich lonen om te testen op een desktop. Op dit moment heersen vooral indrukken van Windows 8 met de muis of op een tablet. Meer dan wat algemene indrukken zijn er niet van Windows 8 op een desktop met touchscreen. Ik zou deze dus uitvoerig willen testen.
Vervolgens zou ik spellen als de Witcher 1 en 2 en Shogun 2 willen spelen op de all in one om de grafische kracht van de pc te testen en te spelen op verschillende settings. Eventueel daarnaast ook een touchscreen spel spelen om de functionaliteit van het scherm uitvoerig te testen. Samen met Windows 8 zou het scherm dan uitvoerig getest zijn, net als de GPU.
Voor de hardware zou ik zware programma's gebruiken om de CPU te belasten en zou ik meerdere browsers naast elkaar openen met verschillende tabbladen en dan gewoon werk doen. Dat zou een goede indicatie geven hoe goed de all in one zijn werkgeheugen gebruikt om een soepele ervaring te leveren. Een andere optie die ik zou uitproberen zou meerdere programma's naast elkaar openen en snel wisselen er tussen.
Als einde zou ik vervolgens de algemene look en feel willen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sish
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-08 14:33
Ik zou hem wel willen winnen, maar vrees dat ik de All-in-one dan direct weer kan inleveren bij de kinderen. Als ik zie hoe die omgaan met alles wat een touch screen heeft....
Het is daarmee natuurlijk wel de natte droom van elke opvoeder. Je geeft je kinderen de meest eenoudige mogelijkheid om zich te ontplooien en informatie tot zich te nemen.
Als ik hem dan eindelijk toch uit de kindervingertjes gewrikt heb, dan krijgt hij een prominent plaatsje in de kamer, verbonden met een servertje, mijn stereotoren en tv. Hij kan dan dienst doen als compleet multimedia center. Intuitief te bedienen, en zelfs te begrijpen door mijn vriendin. FF een radiostation aantikken en hij speelt. Ook zie ik het dan al helemaal voor mij tijdens feestjes: goede jukebox software erop en iedereen kan de muziek laten horen die hij wil.
Misschien krijg ik het zelfs voor elkaar dat mijn vriendin een of andere soap kijkt op de Lenovo, zodat ik in alle rust naar een goede film kan kijken. Geen ruzie meer over wie wat gaat kijken.....

Halleluja.

Bedankt Tweakers en Lenovo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransvB
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-07 18:10
Ik ben een student die net begonnen is om android apps te schrijven.
Deze all in one zou prachtig komen te staan in mij kleine kamertje, aangezien de emulator van android ontzettend sloom is op mijn laptop zou dit goed van pas komen, ook kan ik deze dan gewoon met mijn vingers bedienen, en dat is toch wel fijner dan een muis.

Het touchscreen lijkt me een geweldige kans om mijn GUI's te kunnen ontwerpen met een hiervoor geschikte pen.

Deze machine zal ook gebruikt worden voor de dagelijkse dingen als films kijken, een beetje gamen, beetje internetten etc.

Oftewel, er zal een review komen van een gemiddelde gebruiker met een hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinna_be
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-08 09:46
Eerst en vooral zou ik het meest opvallende testen: het mooie en grote scherm. Ik zou testen in hoeverre een dergelijk touchscreen daadwerkelijk bijdraagt op een desktop, voor zowel een dagdagelijkse gebruiker (de funfactor) als voor bijvoorbeeld developers en artiesten. Ik zou dus een antwoord formuleren op de vraag: "In hoeverre is zo'n touch screen een meerwaarde?".

Uiteindelijk is bij een desktop ook de rekenkracht belangrijk: Ik zou dus zowel standaard als custom benchmarks draaien ( zelfgeschreven programma'tjes zoals sorteeralgoritmes, grafische engines, priemgetalgeneratoren, etcetera ). En dan uiteraard enkele games testen, bekijken welke framerate je kan verkrijgen in welke settings, hoe goed en hoe vlot de computer reageert op gebruikersacties, enzovoort.

Buiten de kracht en het het scherm is ook de formfactor belangrijk: hoe goed ziet het scherm eruit in verschillende interieuren? hoe verzetbaar is het? hoeveel plaats heb je nodig op je bureau? wat voor soort indruk wekt het bij andere mensen? ( = de coolheid-factor ) hoe is de bouwkwaliteit? ( niet door te testen hoe het presteert onder vallen, maar of er dingen opvallen zoals een scharnier dat niet dicht is, een rubbertje dat niet al te stevig lijkt)

Ook zou ik enkele leukigheidjes willen testen: is het goed mogelijk om bijvoorbeeld android te draaien in VMWare om toegang te verkrijgen tot de grote hoeveelheid van apps? in hoeverre zijn er al speciaal voor touch screen ontworpen programmas? Ook minder conventionele systemen als chromeOS en linux zou ik aan een test onderwerpen.

Ook ben ik ervan overtuigd dat een dergelijke computers het begin van het einde kunnen betekenen van het associaal imago van een computer. Hier doel ik niet op integratie van sociale media zoals twitter en facebook, maar eerder in hoeverre het leuk zou zijn om een aangepaste versie van pictionnary of andere gezelschapspelen te kunnen spelen op deze all-in-one.

Kortom: mijn review wordt geen review die de prijs uitlegt, maar eentje die de waarde blootlegt.

[ Voor 6% gewijzigd door pinna_be op 26-06-2012 13:25 . Reden: eerste herlezing. (spelfoutjes ed.) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikoetikoe
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik wil graag deze prijs winnen omdat ik dan eind juli deze super pc kan meenemen naar een lanparty in duitsland (twee weken durend event).
Het lijkt me een heel leuk systeem om goed op te gamen en hij lijkt ook erg makkelijk transporteerbaar.
Misschien werkt dit anders/beter dan het gebruik van mijn Wacom intuos 4 tablet.

Als laatste lijkt mij dit ideaal om te gebruiken bij het maken van Metro applicaties, ik ben msdn lid en kan niet wachten tot W8 uitkomt en ik apps voor een dergelijk apparaat kan maken.

[ Voor 30% gewijzigd door tikoetikoe op 26-06-2012 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt mij een geweldige all-in-one, ik zou hem graag aan mijn opa en oma geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik zou heel erg graag willen testen de flexibiliteit met betrekking tot het touchscreen en in combinatie met verschillende besturingssystemen. Niet alleen Windows varianten maar ook Linux en varianten, OSX wil ik uiteraard ook proberen en zelfs de mogelijkheid om Android apps te bedienen met het scherm. Gewoon alles zo flexibel mogelijk gebruiken en breed mogelijk gebruiken. Voordeel van een touchscreen is dat alles eigenlijk wel mogelijk is. Vooral het gemak waarmee alles te bewerkstelligen is wil ik graag gaan uitlichten en behandelen. Dus kijken ook naar de haalbaarheid van alle besturingsystemen. Hoe makkelijk werkt alles out of the box.

Ik wil hem niet alleen op een vaste plek gaan gebruiken maar ook hoe het apparaat het doet in het vervoer. Naar de woonkamer, naar vrienden thuis, naar een LanParty en kijken ook hoe makkelijk het is om hem in de natuur op te zetten. Aangezien je in principe alleen een scherm + toetsenbord + muis hebt gaat dat prima in een doos. Dus gewoon achterop de auto/achterin de Apécar 50/op de fiets :9~ Vervolgens aansluiten op een omvormer en kijken of het mogelijk is om deze te gebruiken in alle omstandigheden die je normaal ook tegen zou komen bij het dagelijkse taken. Dit om te kijken hoe makkelijk jij je omgeving kan verplaatsen naar een andere plek. Bruikbaarheid buiten met dit scherm lijkt mij briljant!

Ook op deze locaties splitscreen gaming proberen. Gewoon met wat vrienden :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Lenova gebruiken aan boord van ons plezier jachtje om daarop de vaarkaarten en de scheepsinformatie te ontvangen tijdens onze vakantie ed.
Tevens zal hij als informatiecentum gebruikt worden tijdens het varen. BV Krant, weerbericht en andere relevante gegevens.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raym
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-08 15:20
Heel simpel, het hele ding schreeuwt erom om als multimedia station in de slaapkamer geplaatst te worden! XBMC erop en relaxed de zondagochtend doorbrengen met een croissantje op bed, een kopje koffie en the Big Bang Theory. Dan onder de arm mee naar beneden, kijken hoe hij het doet op het diepe buro: is het scherm in verhouding met de afstand dat je met je armen kunt afleggen? En hoe lekker gaat dat?
Dan het meest relevante: hoe doet hij het met Linux, FreeBSD en OpenBSD (misschien Hackingtosh????)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm_H
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 01:12
Eigenlijk is het niet voor mij, maar voor mijn vriendin! Haar laptop is recentelijk gecrashed en is zo sloom dat de Design programma's niet meer goed werken. Samen gaan we binnenkort een boek uitgeven en het zou fijn zijn als Illustrator, Indesign en Photoshop weer werken op een niveau als nooit tevoren. Veel illustraties zijn al geschetst maar om het te digitaliseren zou de Ideacentre een enorme uitkomst bieden!

Kortom, met de Lenovo Ideacentre zou mijn vriendin de illustraties kunnen afronden en zal ik erop werken met Indesign. We hebben al een uitgever voor het boek dus het zou ontzettend fijn zijn als we hiermee de puntjes op de i kunnen zetten!

Het lijkt me leuk om dan samen (ik en mijn vriendin) een productreview te schrijven op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zou doen met de Lenovo Ideacentre A720:

Ik zou hem willen ophangen in de kantine van ons kantoor. Hierdoor een beetje de collega's stimuleren om toch iets 'actiefs' te doen tijdens de pauze, zoals een spelletje angry birds!

Waar ik werk is het merendeel alleen maar zitten. Lekker in de pauze ontspannen met een touchscreen computer met spelletjes zou gaaf zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02-09 15:07

n8n

Student ik: gebruiken voor zaken als het editten van audio, video en beeld. Nieuwe interactiemodellen onderzoeken en ontwikkelen voor een platform als deze.

Professioneel ik: Ontwikkelen van platformen met webtechnieken.

Privé ik: Gebruiken voor feestjes als draaitafel, gamen, als tv gebruiken, ‘bordspellen’ spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou de Lenovo Ideacentre A720 volledig integreren in mijn salontafel zodat het scherm in zijn laagste horizontale stand op dezelfde hoogte komt als het tafel oppervlak.
Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/fflg5u8lz/living.jpg
Deze zou ik dan vooral gebruiken als media center. Overigens zou deze Aio handig zijn voor het ontwikkelen van touchscreen applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsibma
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:23
Ik ben momenteel aan het afstuderen aan een multimediale opleiding en ben bijna toe aan de productiefase van mijn afstudeerproject. Tijdens die fase zal ik aardig wat tijd achter de computer besteden aangezien ik foto's moet selecteren en bewerken, interviews moet monteren, video's in elkaar moet zetten en een website moet bouwen. Het lijkt me leuk om die productie uit te voeren op een apparaat als de A720; een lekker groot scherm, prima prestaties voor al het bovengenoemde en dat alles in een mooi en compact systeem. Daarnaast zal er natuurlijk ook ontspannen moeten worden en aangezien mijn bureau het zenuwcentrum van mijn appartement is zou een multifunctionele PC die ook dienst kan doen als TV en mediacenter daar niet misstaan.

Al met al denk ik dat ik een gebruiker ben die genoeg kennis en eisen in huis heeft om deze machine eens grondig het vuur aan de schenen te leggen. Wat de vorm betreft zou ik het leuk vinden om er een videoreview van te maken, maar voor het schrijven van een artikel ben ik ook altijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze Lenovo A720 wil ik mijn startup een goede boost geven. Het zal het centrum worden rond mijn android development omgeving waarop alles gedaan kan worden. Met het grote scherm kan bij het programmeren het overzicht goed behouden blijven terwijl de snelle I7 processor snel verschillende source files kan compileren.

Naast android zal ik ook de software van mijn Raspberry PI hierop kunnen ontwikkelen. Mijn plannen voor mijn Raspberry PI omvatten onder andere een systeem voor home automation.

De grafische mogelijkheden zullen zorgen dat mijn Adobe Master Collection soepel draait zodat mijn films en promo's ook leuk worden om te maken. Het zal ook wel regelmatig gebeuren dat er een leuke game op gespeeld wordt.

In mijn studentenkamer staat deze A720 natuurlijk ook leuk om films op te kijken in de avond na het programmeren. En het design zal ook mooi staan op mijn kamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmaniac
  • Laatst online: 05-09 10:27
Ik zou de Lenova Ideacentre A720 gebruiken als HTPC.

Ideaal om te gebruiken in combinatie met Windows 8, de metro interface en een home theater oplossing.

Voor zakelijk gebruik zou het een ideale monitor pc zijn voor het monitoren van een netwerk, d.m.v. grote pictogrammen kan je snel bij een onderdeel zijn door deze op het scherm aan te raken; geen last van verloren toetsenborden en/of muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet waar ik moet beginnen.
Ik was eigenlijk een tijdje op zoek naar een laptop.
Dit vooral vanwege ruimte gebrek.
Maar dit systeem is gewoon prachtig aangezien ik dit makkelijk kan opbergen.
Dit touchscreen is ook weer iets vernieuwend aangezien mijn vriendin last heeft van Reuma en de muis niet lang kan bedienen.
Dit is tegelijkertijd ook leuk om mee op te groeien voor onze 7 maanden oude dochter.
Dat ze erop kan tekenen met haar vingers.
Mijn vriendin zal dit voornamelijk gebruiken voor schoolwerk, tekenen, kaarten maken, foto bewerking en eventuele spelletjes.
Ik zelf zal hem gebruiken voor mijn werk en foto's en video's bewerken van onze dochter en familie en spelletjes.
Gezamenlijk kijken we veel films en zou de Lenovo Ideacentre A720 als vervanging komen van onze oude dikke tv in de slaap kamer aangezien ik hem overal weg kan zetten en ik de oude laptop een rustplaats kan geven voor zijn jarenlange toewijding.
Vooral mooi is de blu-ray speler die erin zit en ik 3 titels heb liggen die ik nog nooit heb kunnen kijken aan gebrek van een blu-ray speler.
Het leuke aan de Lenovo Ideacentre A720 is dat ik hem gewoon overal zou kunnen gebruiken.
Beneden, boven, tuin zelfs eventueel op camping bij mijn schoonouders.
Mijn budget voor een laptop zit op de 500 euro, dus ik hoop dat ik eventueel kans maak op de Lenovo Ideacentre A720 aangezien ik dit anders nooit zal kunnen veroorloven.
Terwijl dit gewoon een oplossing is voor al mijn "problemen".
Vooral omdat onze computer(Laptop) aan de oude kant is met zijn Centrino 1,4Ghz en 2GB geheugen en built-in grafische kaart.

Nu over tot hoe ik hem ga testen.
Ik zal verschillende situaties testen en daar foto's van maken:
- wie er allemaal gebruik van maakt.
- waar er allemaal gebruikt van word gemaakt.
- wat er allemaal mee gedaan zal worden.
- laat de opberg mogelijkheden zien.
- hoe compact het ook is laat ik ook zien hoe krachtig en veelzijdig de Lenovo Ideacentre A720 is.
- "Ik hou hier een plek vrij mochten jullie zelf iets hebben dat ik zou kunnen/moeten testen"

Ondanks dat ik geen leuke foto's en/of video's kan maken om de huidige situatie aan te tonen vind ik dat ik wel een keer iets mag winnen in mijn leven en in dit geval zal het gelijk iets zijn waar ik meervoudig iets aan heb en niet alleen ik maar mijn hele gezin er blij mee zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:59
Ik ga met dat ding in de Starbucks zitten en kijken of ik hipper ben dan die hipsters met een Macbook daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou dit apparaat gebruiken om grafische designs/tekeningen te maken, ik doe dit nu op papier maar het zou geweldig zijn om het op de lenovo 27 ideacenter te kunnen doen. Ik ben later van plan om misschien naar de kunstacademie te gaan en daar mijn ideeën uitwerken! Het lijkt me super vet om dan mijn ideeën thuis te kunnen maken op de lenovo en te kunnen publiceren op het internet of op school! Ik wou eerst een wacom tablet kopen, maar dat is dan niet meer nodig als ik deze pc zou hebben.
voor de rest zou ik er natuurlijk op internetten, films kijken etc

hier een tekening op papier die ik heb gemaakt en zou willen uitwerken op de pc
Afbeeldingslocatie: https://plus.google.com/114745423166226182417/posts

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:37

Saven

Administrator

ik zou hem als all in one/touch dj tafel gebruiken: hem plat leggen en dan op het 27" scherm dj software draaien waarmee ik kan mixen. met traktor ofzo _O_ dus zegmaar het mengpaneel en cd spelers digitaal ^O^ zou wel vet zijn lijkt me haha

dan heb je geen controller meer nodig omdat je alles met je vingers kunt doen: volume faders etc, tracks slepen naar decks, scratchen enz _O_ een hele digitale dj tafel d:)b

[ Voor 12% gewijzigd door Saven op 26-06-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank!in
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20-09 22:27
Ik zou heel graag kans willen maken op de Ideacentre van Lenovo.

Mijn huidige dualcore computer draait op z'n einde en ik heb helaas geen geld om een nieuwe te kopen die aan mijn eisen voldoet.

Dit zou de ideale uitkomst zijn voor mij!

Eigenlijk had ik nog nooit gehoord van deze Lenovo, maar na het filmpje bekeken te hebben was ik gelijk helemaal weg van deze pc. De mogelijkheden!! <3

Zo zou ik graag deze pc gaan gebruiken als tv, om op te gamen en films te kijken.

Ook zou ik de Ideacentre willen gebruiken voor school om te programmeren en te ontwerpen. Om over een touchscreen pc te beschikken zal leuk en motiverend zijn voor mijn opleiding. Ik zal graag een applicatie willen maken die met een touchscreen werkt. Als ik de Ideacentre in bezit heb is dat zeker een extra motivatie om zoiets zo snel mogelijk te verwezenlijken!

Ook mijn hobby video bewerken zal hier uitstekend en met plezier op uitgevoerd kunnen worden.

Ook lijkt het me ideaal als ik de pc aan zoveel mogelijk apparaten kan aansluiten. Het ziet er zo simpel uit om even je muziek te bedienen, een aantekening te maken, het nieuws of een boek te lezen.

In het filmpje zag ik ook dat je er piano/keyboard mee kan spelen. Zelf heb ik keyboard gespeeld, maar helaas heb ik daar nu weinig tijd voor. Het lijkt me leuk om te zien hoe het is om op een touchscreen keyboard te spelen.

Kortom een ideale pc voor mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawtin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10-2018
Het is niet orgineel, maar aangezien Windows 8 op mijn iMac i7 om de x aantal minuten vastloopt ben ik op zoek naar een nieuwe PC. Ook ik ben van plan om Metro Apps te ontwikkelen en sta te popelen om te beginnen, maar helaas is het niet te doen als ik om het half uur moet rebooten.

Aangezien ik vaak reis ga ik testen hoe makkelijk het is om de A720 van Roosendaal naar Amsterdam te verhuizen per openbaar vervoer. Hier komt uiteraard een reisverslag + video van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj-scratch
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 11:19
Ik zou dit apparaat gebruiken om mijn zoontje straks de wonderen van computers te laten zien

De wonderen van internet maar ook de gevaren

Leuke maar ook educatieve films voor de kleine en natuurlijk ook veel prachtigs voor Pappa.
Plus dat een all in one een multifunctionele functie gaat krijgen binnen het gezin en tevens in de woonkamer.

Al met al een apparaat voor jong en oud :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choenzer
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-04 08:14
I'll check if it will blend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morress
  • Laatst online: 27-08 10:36
Ik wil er niks expliciet mee doen, dit ding is gewoon fakking meesterlijk mooi. Als lenovo-fan hoort deze gewoon In je huis, zeker als die gratiessj is :D
Maar als ik dan toch een praktisch nut moet aangeven: In de keuken, niet per sé voor recepten, maar om kleintjes -wanneer het echt nodig is- af te leiden :D
(Of om je NDS emulator te draaien op 27inch :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik zou hem gebruiken om gewoon te computeren! Het touchscreen maakt de bediening voor mij veel makkelijker, door mijn spierziekte kan ik niet zo goed een muis gebruiken. Touchscreen werkt veel beter maar nu heb ik dat alleen op mijn tablet en die is eigenlijk te klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:37
Ik zou hem in willen zetten voor de sportvereniging, steeds meer taken worden overgedragen van de gemeente naar onze vereneging en er is steeds meer tijd nodig van de vrijwilligers.
Deze machine kan dienst doen als kassa en voorraad beheer, zodat dit niet elke keer nageteld hoeft te worden na sluiting van de bar. Dit wil ik dan ook koppelen aan een scan systeem.
Ook kunnen hier eenvoudig adoptieschema en wedstijdschema's opgezet worden zodat deze altijd voorhanden zijn in de kantine.
De software die hier voor nodig is zal ik zelf maken in C# en beschikbaar stellen voor de overige Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cj2341
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 29-06 15:46
ik zou de Lenovo IdeaCentre A720 gaan gebruiken om multitouch applicaties te gaan schrijven omdat er steeds meer bedrijven investeren in multitouch omgeving alleen ontbreken de multitouch applicaties. denk hierbij aan webbrowsen, de meeste browsers zijn niet bedoeld om met je vingers te besturen maar met een muis. of denk aan een website, dat is meestal niet geoptimaliseerd voor vinger gebruik.

ik zou ook eens testen hoe het gaat met gamen, zoals de multitouch game R.U.S.E. en andere niet multitouch games zoals Team Fortress 2 en World of Goo want ik ben benieuwd wat het verschil is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fatalefout
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22-06 15:23
Hoe ik de Lenovo Ideacentre A720 zou gebruiken:

Privé: Als communicatie, informatie en entertainment center en controller, in het centrum van de kamer.
Games:
Als gaming center voor touchscreen multiplayer games op de bank en multiplayer games met controllers zoals FIFA en PES, waarbij de Ideacentre alles bestuurt en het beeld streamt naar de tv.
Films:
Om films op te kijken en te streamen naar de tv, met de Ideacentre als control center en 2e scherm. De Ideacentre op tafel bij de bank, zodat we er makkelijk bij kunnen, verbonden met het netwerk en de tv zodat alle media en controle binnen bereik is.
Informatie:
De centrale locatie in ons huis bij de bank zorgt ervoor dat iedereen makkelijk even het internet op kan om wat dan ook op te zoeken: weetjes, recepten, de tv gids, informatie over films en games.
Communicatie:
Skype met een abonnement en de ingebouwde camera maken het zo dat iedereen kan (video)bellen in plaats van de duurdere gewone telefoonlijn te gebruiken, die niet over mogelijkheden voor videobellen beschikt.

Professioneel: Als bio-informaticus zijn er goede toepassingen voor touchscreens. Mijn voorkeur gaat uit naar het privé-gebruik, maar mocht de mogelijkheid zich voordoen zouden er verschillende manieren zijn om de Ideacentre professioneel te gebruiken.

Ik zou de Ideacentre kunnen gebruiken voor de visualisatie van gegenereerde data, het ontwerpen van graphics die uitleggen welke resultaten ik heb gevonden, en het makkelijk weergeven en draaien van 3D modellen zoals van eiwitstructuren. Daarnaast werk ik met meerdere schermen, en zou het dus mogelijk zijn de Ideacentre onderdeel te maken van een setup met 3 schermen, waarbij ik Synergy gebruik om de Ideacentre met mijn huidige desktop te verbinden. Hierdoor kan ik mijn desktop de berekeningen en scripts laten uitvoeren, terwijl de Ideacentre de resultaten weergeeft, waarbij ik die intuïtief en gemakkelijk kan doorzoeken en inspecteren door gebruik van het grote touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
De A720 zal ik in het weekend thuis gebruiken naast de bank als afstandsbediening voor mijn tv en om films mee te streamen, wat simpele dingen op te zoeken samen met mijn twee huisgenoten.

Door de weeks zal ik hem op mijn bureau zetten, koppelen aan de 150cm tv welke als didiboard dienst doet. Ik ben namelijk een aardrijkskunde leraar op een Rotterdamse vmbo school. Waar alle brugklassers een ipad gaan gebruiken, zelf moeten wij het doen met een MacBook uit 2008. Vanuit de digitale omgeving kan ik net als de leerlingen alles met touch doen en het voor doen op het digiboard. Hiernaast kunnen de leerlingen quizjes maken op de a720 en die in groepjes oefenen, ideaal om de 10 puntige touch te benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMatrixHasYou
  • Laatst online: 04-08 23:16
Ik ben een student technische informatica en ik zou de IdeaCentre gebruiken om Windows 8 eens wat beter te testen. Zeker met de metro interface is een touchscreen een must.

Daarnaast wil ik gaan werken aan een (multi)touch spel voor win8, zodat deze in de store kan staan op het moment dat win8 voor het grote publiek beschikbaar komt.

offtopic:
Ben wel eerste 4 weken van zomervakantie op vakantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Uiteraard leuk om te gebruiken als mediacenter, waarbij je of direct op de Lenovo Ideacentre A720 de film/serie kunt kijken of uiteraard als zijnde de perfecte vervanger van de tablet als afstandbediening.
En dan zou ik hem lekker dicht bij de bank neerzetten, zodat je hem zo naar je toe kunt draaien om je mail te checken, een spel kunt spelen, etc.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Wat zou ik er toch mee doen? Een plaatje zegt meer dan 1000 woorden:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EThET.jpg

Maar toch een woordje uitleg:
Media center
Ik zal bekijken in welke mate zo'n all-in-one kan dienen als een goede Media Center, dit zal ik testen door natuurlijk de Windows Media Center te testen (op Windows 7 & Windows 8), maar ook XBMC en OpenELEC. Ik zal ook kijken of je er tv op kunt kijken.
Misschien nog belangrijker, ik zal een paar mensen uitnodigen om hun te laten kiezen wat intuïtiever is, zo'n touchscreen of hebben ze toch bij voorkeur een afstandsbediening (ik heb er eentje, geen zorgen)

Windows 8
Volgens mij is Windows 8 gericht op tablets, maar dit is een all-in-one met een touchscreen! Dit betekent dat je gewoonweg een semi-tablet hebt. En hopelijk zal ik van mening veranderen en overtuigd zijn dat Windows 8 ook voor pc's is, weliswaar toch zeker voor deze all-in-one. Hier heb ik heel high hopes om eerlijk te zijn.

Adobe
Hoewel ik 3 programma's van Adobe voornamelijk DreamWeaver (waar ik voornamelijk zal kijken of beeldkwaliteit goed is, om goed te kunnen coderen), Premiere Pro en Photoshop, zal ik kijken of touch interface wel lekker werkt, in plaats van de o zo onintuïtieve muis.

Games!
Ik ben benieuwd of touch games wel lekker werken op zo'n groot scherm. Op een telefoon en tablet werkt dat prettig, op zo'n groot scherm zou dat wel eens machtig kunnen zijn.
Ik zal ook Android er proberen op te installeren om het gewoon even een giga-tablet te maken en kijken hoe lekker dat wel niet loopt.

Er is toch voor niks een webcam in ingebouwd? Eens kijken of het mooi beeldkwaliteit is.

Browsen
Hoe goed werkt dat allemaal wel, kun je browsen met een touchscreen? Maar ook natuurlijk andere details, hoe lekker werkt het in het algemeen?

...
Natuurlijk mogen benchmarks niet ontbreken, dus zal zeker genoeg benchmarks laten lopen en kijken hoe krachtig deze all-in-one eigenlijk wel niet is. (zowel op vlak van gaming, als van andere benchmarks)
Mijn review zou dus ook een klassieke review zijn, dus niet alleen maar over de features en hoe zo'n touchinterface werkt, maar ook over het uiterlijk, de verpakking, de werking van de componenten (met een klein stukje achtergrond bv. pc vs laptop CPU's), ...
Ook het scherm, de aansluitingen en de flexibiliteit zal getest worden.

Trouwens, deze kan ook gebruikt worden als een scherm, dus da's dan ook mooi... :+

Trouwens, over haalbaarheid: ik heb vakantie :+

[ Voor 13% gewijzigd door Dima_2005 op 02-07-2012 20:38 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou deze prachtige tablet/pc gebruiken om te tekenen en digitale designs te maken. Ik ben van plan later te naar de kunstacademie te gaan en daar komt deze tablet/pc goed van pas, ik neem het natuurlijk nergens mee naartoe , maar hij is ideaal voor thuisgebruik. Ik teken nu veel op papier , maar dat kost gewoon teveel tijd om het te scannen en over te tekenen op een pc. Ik ben daarom van plan een drawing tablet te kopen , maar als ik kans kan maken op dit pracht dingetje dan wacht ik daar wel mee!
Deze tablet zou een voorsprong zijn op mijn studie,ik zou hiermee makkelijk mijn designs en tekeningen uit kunnen werken.
Ik ben ook van plan hier later mijn werk van te maken om tekeningen te maken en te publiceren
Hier is een tekening die ik heb getekend en van plan ben om uit te werken op de pc
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-0kL51Kn1Usg/T-mnb0jCxQI/AAAAAAAAABQ/fiJu-q29nKc/s820/IMAG0633.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:44
Mijn ultieme test voor de Lenovo Ideacentre A720 is de schrik van elke computer, moeders.
Als de Lenovo dit geweld aankan, is hij wat mij betreft klaar voor de markt. Nu leent mijn moeder af en toe mijn MacBook Pro, maar na al die keren snapt ze nog steeds niet dat dit juist geen touchscreen is, en kan ik de vingerafdrukken weer van mijn MacBook gaan vegen.

Ook ga ik dit jaar beginnen aan mijn HBO opleiding Informatica, daarvoor zou zo'n beestachtige computer waarschijnlijk ook wel van pas komen. Maar ook om bijvoorbeeld zoals in het filmpje leuke games te ontwikkelen die gebruik maken van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Lenovo A720 zou ik gaan gebruiken om andere mensen te laten zien wat pas een design pc is, en om in contact te blijven met mijn vriendin die nu een tijd aan de andere kant van de wereld is, ook zaql ik deze machine tot het uiterste drijven en mijn game verslaving hier op los laten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraptor
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 15:55
Ik heb wat filmpjes opgenomen met mijn hd camera van mijn zoontje. De A720 lijkt mij wel handig om dit te bewerken. Helemaal als het een touchscreen heeft. Scenes met de hand slepen om op die manier je filmpjes in elkaar te weven tot 1 geheel. Daarnaast vraag ik me ook af of ik een RTS spel kan vinden die je met de touchscreen kan spelen.

Uiteraard zal naast de bovenstaande optie ook regulier gebruik gemaakt worden van de all-in-one. Internetten, youtube filmpjes kijken.

Ik ben ook erg benieuwd naar wat de windows 8 release candidate zal doen op de A720(zal dit initieel vanuit een virtuele pc proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:29

3DDude

I void warranty's

Mijn Pa heeft nog zo'n ouderwets CRT scherm op zijn bureau staan.

Ook wil hij al een tijdje een nieuwe computer. (Celeron D gebaseerde Dell helaas :()
Helaas is het de laatste tijd de eindjes aan elkaar knopen kwa geld dus hij heeft niet echt geld voor een nieuw leuk systeem.
Ik zou hem aan hem geven zodat hij ook eens een degelijk scherm heeft ^_^.
Zijn bureau is in ieder geval groot genoeg. Maar ook kan dat lelijke CRT scherm is weg :P

Dat en het lijkt me leuk om te bewijzen aan die Oude (60+'r ;)) dat nieuwe technologie best goed kan werken en leuk kan zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door 3DDude op 26-06-2012 15:09 . Reden: leeftijd adden ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 10:48
Als ik deze touchscreen all in one zou hebben, zou ik het gebruiken bij mijn optredens als DJ. Het lijkt me geweldig om een innovatieve DJ apparatuur te hebben zoals dit. Het touchscreen zou hierin erg goed toepasbaar zijn op de software dat ik nu gebruik.

Bij een optreden is het erg toepasbaar want het scherm zelf geeft al licht waardoor je geen extra licht nodig hebt. Je valt op tussen het publiek omdat je bijna geen apparatuur hebt staan en een scherm waar je op tikt. Niemand weet wat je aan het doen bent maar het geluid wat je maakt en de muziek wat er afgespeeld wordt zal toch door iedereen bewonderd worden.

Het is de droom van elke DJ om het scherm te hebben van "http://www.touch-dj.com/" alleen is dat natuurlijk niet voor iedereen aangewezen. Dit lijkt me een ultieme tussenstap en erg toegankelijk voor een grotere schaal aan Dj's.

Daarom zou ik de eerste DJ willen zijn om dit idee toe te passen en het hiermee uit te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou deze Lenovo A720 willen gebruiken om de drempel tot internet en toepassingen te verlagen voor een groep oudere mensen.

2 concrete acties:

1) Ik zou in het verzorgingstehuis (tegenover mijn woning) uitleg gaan geven aan ouderen hoe ze eenvoudig contact kunnen leggen met hun (klein)kinderen (mail, chat via webcam) en zo wellicht hun eerste stappen op het digitale pad zetten. Het kunnen bekijken van foto's en filmpjes van familie, kinderen en kleinkinderen zal een welkome aanvulling zijn op de (steeds kortere) fysieke bezoeken die gebracht worden. Hun wereld zal weer iets groter worden, en het isolement hopelijk kleiner.

2) Ik kan mijn vader eindelijk leren om de dingen die ík nu vaak voor hem doe op de PC zelf te doen. Hij is niet zo handig met toetsenbord en muis, dus zo'n touchscreen lijkt me een uitgelezen kans om hem hierin wat meer handigheid te geven. Wellicht zal een toekomstige update naar Windows 8 hierin nog meer fraais naar voren brengen. Kan hij eindelijk de stap nemen om te gaan telebankieren, zelf de foto's van de kleinkinderen downloaden en bekijken. En op dat grote scherm komen de foto's van zijn grote hobby, bloemen en tuinieren natuurlijk veel beter tot hun recht dan op de oude 17" CRT die hij nu heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 11:17
Als eerste wat ik zou gaan doen is het spel RUSE gaan spelen, het spel wat speciaal voor multitouch monitoren is ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik zou hem testen met games.
Ik speel veel RTS games, en die zijn topdown view.
Als ik hem zou winnen zou ik hem gebruiken als een super handige unit select scherm.
Waar je normaal je muis voor gebruikt van die drag boxes om te selecteren kun je nu simpel swipen.
Daarnaast, lijk hij me ideaal in de keuken om door kookboeken heen te bladeren, of om simpelweg een filmpje te kijken terwijl de aardappels staan te borrelen.
Het lijkt me een sterke tablet vervanger in de keuken!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:09
Ik zou contact maken met aliens en ze jaloers maken met de technologie die wij hier hebben. Mochten zij zich beledigd voelen dan zou ik het als schild gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Ik zou hem als eerste toch uit willen breiden met windows 8 en wil daarbinnen de mogelijkheden van foto bewerking, door middel van touchbediening willen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danaraya
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-02-2024
Ik zal de zoete, zoete liefde met dit prachtige machientje bedrijven. Ik zal zorgen dat haar harde schijf flink zal spinnen en haar scherm hevig zal blozen als ik haar achterkant een poetsbeurt geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XAEROCOOL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:44
Ik vind dat dit apparaat perfect is om op de woonkamertafel te leggen en met vrienden en/of familie een leuke tijd door te brengen zoals bord spelletjes of andere touchscreen spellen. Zo zou ik zelf het spel Osu spelen, volgens mij zou dat perfect op deze apparaat werken, een ander spel dat leuk zou zijn op dit apparaat is World of Goo. Dus ik zou het gebruiken voor prive om samen met vrienden en familie lol te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 13:48

Robinski76

The one and only

Aan de muur hangen en dan uiteindelijk gaan laten fungeren als home automation center.
Tot die tijd bij het dartbord hangen (met veilige marge uiteraard) om mijn score proggie erop te draaien ;-)

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou Lenovo IdeaCentre A720 willen hebben omdat een pc met touchscreen me wel handig lijkt bij het maken van android apps. Verder woon ik met m'n broertje,zusje en m'n ouders. M'n broertje en zusje spelen vooral spelletjes op de computer zoals sims dan kan voor review ook kijken wat zij er van vinden. M'n pa kan voor me testen computer pc noob proof altijd handig om te weten, want als hij er mee overweg kan moet het iedereen wel lukken. En het lijkt me vooral handig voor m'n moeder want die doet zins kort een fotoshop cursus het lijkt me wat makkelijker met touchscreen. Ze heeft ook nog een ipad gekocht en nu loopt soms op haar pc scherm te tikken dan hoef ik ook niet meer om de haverklap tegen haar te zeggen dat het geen touchscreen is.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo X
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:23
Wat ik ermee zou doen:

Gebruiken om mijn vader te helpen met zijn grote hobby. Hij bouwt als model engineer zelf een stoomtrein. Deze is volledig functioneel en loopt ook echt op stoom / steenkolen. Hij is er al 30 jaar mee bezig. (Iets met kinderkamers behangen, verhuizen, mij helpen met die verrekte wiskunde sommetjes op de middelbare en nu op de uni)

Echter kan hij tegenwoordig wel het een en ander aan CAD functionaliteit gaan gebruiken om te werken aan het ontwerp.
Deze tekensoftware (Solidworks) gebruiken op een touch scherm lijkt me best gaaf.
Beter nog is het gebruik van deze all in one om de digitale uitlezing en aansturing van een freesbank eindelijk fatsoenlijk af te maken. Jaren geleden heeft hij al zelf de printplaten / software ontworpen hiervoor, maar met een touchscreen zou dit veel beter tot zijn recht komen.

Bovendien is hij een echte lenovo liefhebber, alleen zijn de all in one's gewoon behoorlijk duur

Voor het idee: http://www.youtube.com/wa...TmlTug&feature=relmfu
Filmpje van de eerste locomotief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr32
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wat ik hiermee ga doen? Waarschijnlijk zou ik me helemaal muzikaal uitleven. Zo'n all-in-one vraagt erom om gebruikt te worden als music workstation. In mijn geval bestaat dat uit het maken van muziek met software als FL-studio (die tevens is geoptimaliseerd voor touchscreens) en natuurlijk het gebruik met Traktor (dj-software) wil ik maar al te graag uit proberen op dit scherm. 8)

Ten tweede zou ik maar al te graag met Windows 8 of Ubuntu (Unity of Gnome3) willen werken op dit apparaat.

In de review zou ik een aantal demonstraties geven, een hele uitgebreide review schrijven en een uitgebreide fotoshoot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickeyvz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 12:44
Wat ik zou doen met de Lenovo Ideacentre A720 ?

Ik denk eerder dat de vraag zou zijn: " Wat kan je ermee doen ? ". Eerlijk gezegd denk ik wanneer iemand dit apparaat in huis heeft er zeker een paar uur zoet mee is. Hierna zal het een normale computer worden en gaan de extra opties niet gebruikt worden.

Een touchscreen is leuk maar wat heeft deze machine nou meer te bieden naast de leuke extraatjes ?

Het enige wat ik zie als ik deze machine zie en een tof design met toffe hardware. Toch denk ik dat deze computer voor een heel ander doeleinde is gemaakt dan in huis gebruik. Wat ik met deze computer ga doen is het volgende...

Ik ben van mening dat deze computer handzaam is en vooral gemaakt is om overal mee naar toe te nemen. In de trein, het park, de burgerking.... noem maar op. Het design ziet er sterk genoeg uit om overal mee naar toe te nemen en dat is ook wat ik wil gaan doen.

Ik zeg nee tegen het huis en ja tegen de buitenwereld. Deze computer gaat mee op reis.

PS: Uiteraard maak ik foto's met mijn 600D van de wonderbaarlijke avonturen van Mickey en zijn beste vriend Lenovo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta480
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09-2023
Een klein tijdje terug deed ik een stage bij een bedrijf waar ik moest werken met een 27 inch monitor van apple, dit werkte ideaal voor mij sinds ik heerlijk kon multitasken. In mijn dagelijks leven ben ik een student die informatica studeert, voor programmeren vind ik dit soort schermen echt ideaal, daarnaast hou ik ook erg van creativiteit en innovatie. Ik zou graag ook kijken of ik mooie applicatie kan maken die goed gebruik maken van een 27 inch touchscreen. Ik denk dat deze pc ook het ontwerpen van interfaces ed kan versnellen voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img545.imageshack.us/img545/3482/a720.png
Daarnaast zal ik voor mijn profielwerkstuk samen met een vriend proberen bestaande invoerapparaten te combineren en zo een nieuwe, hopelijk verbeterde gamecontroller te maken. De kinectsensor, de wii controller en een laser muis die geen oppervlakte hoeft te raken staan nu op ons lijstje. Een touchscreen zou dit natuurlijk helemaal compleet maken. Misschien als scherm, misschien als extra controller als op de wii u, het zou in ieder geval iets toevoegen aan ons project.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2012 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik zou hem helemaal uit elkaar strippen, een t.net waardig review ervan maken..
vervolgens alles terug in elkaar schroeven en doneren aan buur-opa-tje die bij mij aan de overkant woont in een bejaardenflat... Is hij eindelijk ook een keer verlost van mijn gedoneerde antieke P4 IBM Thinkcentre ("dezelfde concept zonder touch maar hele oude voor-voor-voorloper van deze Lenovo").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Wow,

Mijn pc is zeker aan een upgrade toe. Deze is in alle opzichten beter dan wat ik nu heb.
Wilde zelf al mijn scherm (niet al te oud) upgraden van 22 naar 27 inch.
Een i7 aanschaffen of "vergelijkbare" AMD.
Nieuwe grafische kaart, waarbij deze uiteraard al beter is dan die van mij.
Mijn SSD kan prima in deze computer.

Touch screen, swivel scherm waarbij je dus ideaal kunt tekenen op het scherm ipv de Wacom er iedere keer bij moeten pakken (heb een a4 model).

Wat ik doe op mijn pc vraag je?
Gamen, Beeldbewerking, FullHD Videobewerking, Webdesign. Noem maar op.

Echt iets wat ik graag op mijn bureau zou willen hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invoil
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 16:22
Ik zou de lenovo als familie pc gaan gebruiken hem ophangen neerzetten bij de eettafel in de keuken, zodat iedereen snel zijn mail kan checken, of mijn moeder even snel een gerecht kan opzoeken! Of even snel een filmpje of serie te kijken onder het eten.

Zelf zou ik hem wel eens willen proberen met music producer programma's, daar lijkt mij het touchscreen een zeer waardevolle functie van de lenovo. En lijkt me dj controllers compleet overbodig te maken!

Daarnaast is zon all in one ideaal om mee te nemen naar feesten voor wat entertainment of om te gamen op lan-party's!

May the best idea win ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:30

Guldan

Thee-Nerd

Ik zou de ideacenter gaan gebruiken als centrale mediahub in huis. Deze wordt dus op een centrale plek in huis geplaatst waarin bepaalde gegevens (nieuws, weer, files etc.) getoond kunnen worden. Ook kan vanaf de ideacenter de lampen (icm met de JbMedia lightbox) bediend worden.

Wanneer we uit huis gaan kunnen we hem gebruiken als smartboard om berichten achter te laten of aan te geven dat er boodschappen gedaan moeten worden. Ook wordt de gedeelde agenda (van mijn vriendin en ik) een vast onderdeel van de informatie die er getoond gaat worden.

Dit alles in combinatie met de nieuwe windows 7 consumer preview. De metro design filosofie past uistekend bij een dergelijk apparaat.

[ Voor 43% gewijzigd door Guldan op 27-06-2012 09:24 ]

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elko1990
  • Laatst online: 13-02-2024
Ik zou graag dit prachtig toestel willen winnen om deze aan een heel goede vriendin te geven omdat ze me al vaak geholpen heeft .Ik ken haar al 8 jaar en ze is een prachtpersoon .Ze gaat binnenkort zelfstandig een kapperszaak openen en alles is welkom .Dus ook dit mooi toestel zodat ze niet alles op stomme papiertjes moet neerschrijven vanwege het immens grote bedrag op dit op te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaaskroegbaas
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik ga deze prachtige machine niet gebruiken, ik ga hem delen. Het is zonde om dit staaltje techniek niet optimaal te benutten en dat hij de helft van de tijd op een bureau staat waar niemand hem gebruikt.

Ik wil deze Lenovo Ideacentre A720 bij ons in de woonkeuken zetten, waar 5 studenten deze al-in-one kunnen gebruiken om zich verder te ontwikkelen. Als student werken op een mini-laptop of een pc van 5 jaar geleden brengt soms de nodige problemen met zich mee. Scripties schrijven, data verwerken en gewoon is soepel browsen word nu niet voor één maar voor meerdere mensen een optie.

Daarnaast wil ik een nieuw soort review schrijven, namelijk hoe studentenproof hij is. Het leven van sommige studenten bestaan vaak aan andere zaken waar je normaal niet bewust van bent namelijk:

Het komt nog wel eens voor dat er 17 vrouwen in een ruimte van 12 vierkante meter staan te feesten. Hoe kunnen we er voor zorgen dat deze Ideacentre het geweld van de vrouwelijke studentikoze medemens kan overleven? Hoe is de gebruiksvriendelijkheid van de Ideacentre in dronken toestand? Is stef stuntpiloot ook een van de aanwezige spellen op deze Ideacentre? Kunnen we een Lord of the Rings marathon kijken op de Ideacentre zonder een potje airHockey te spelen? kortom stuk voor stuk brandende vragen die schreeuwen voor een antwoord.

Beste Tweakers, als jullie mij deze kans gunnen dan maak je niet één persoon blij, maar brengen jullie geluk in de harten van een hele groep mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NivardHerijgers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01-09 13:04
Ik zou de Lenovo Ideacentre A720 graag willen omdat ik graag een pc op me kamer wil, waarmee je eigenlijk alles kan. (Programmeren maar ook dingen zoals muziek films en games)
Maar ook of misschien wel voornamelijk voor me studie, ik begin dit jaar aan een nieuwe studie (Technische Informatica), hiervoor heb ik wel een goede pc nodig.

Ik ben erg benieuwd hou het touchscreen werkt, heb er nog nooit echt mee gewerkt op een windows pc.
Ook zou ik er graag tv mee willen kijken!

Deze pc heeft zoveel mogelijkheden en zou normaal ver boven mijn prijsklasse liggen.

Nivard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te beginnen zou ik hem leeghalen en in dual boot OSX en Windows 8 installeren. Als dit gebeurt is (wat met OSX lang gaat duren) Zal ik (na de nodige uurtjes angry birds) hem speciale commando's leren een soort snelschuif/toetsen. Dan weet ik ook van mijzelf dat ik de meest zinloze apps ga downloaden om de multitouch uit te proberen. Na een paar keer piano spelen, gitaar spelen en (zachtjes) drummen. Ga ik nog de grafische prestaties testen door video's te bewerken (dat zal die van de review zijn :)) en nog wat games spelen. Daarna sluit ik mijn overige schermen aan ga ik weer verder met programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-08 12:02
Wat ga ik (en mijn vriendin) doen met de Lenovo...

Ten eerste komt deze in ons huis staan. De pc heeft bij ons een belangrijke en prominente plek. Dat betekend dat ik de kast heb verstopt en alleen het scherm en toetsenbord in het zicht heb op een sidetable.
Mijn idee wat ik krijg is dat we de pc nu veel meer kunnen gebruiken als een mediacentre voor in huis. Hij zal een nog belangrijkere rol gaan spelen. Niet alleen internetten, maar ook onze Spotify erop, films kijken zonder m'n PS3 die ik nooit gebruik en wat te denken van alleen al staren naar dat design... :9~ O+

Ik kan niet wachten tot dit schatje i.c.m. Windows 8 in de huiskamer kan staan. Foto's, media beheren, Spotify, iPhone's syncen, iTunes, lekker domweg browsen, online shoppen... Het zal een middelpunt worden in huis. Techniek die vanzelfsprekend is en met plezier en zonder inspanning gebruikt zal worden.

Ja ik ben er wel over uit. Winnen is een 'long shot' maar onze huidige pc gaan we met de tijd voor zoiets moois als dit vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ojpascal
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 20:58
Ik zou hem graag willen zodat ik gezamelijk met iemand anders leuke spelletjes kan doen en ik zou hem ook gebruiken als tv omdat het zo'n mooi groot beeldscherm is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik zou hem bij mijn ouders neerzetten. Die gebruiken nu een zeer beprekte laptop in de woonkamer. Ik denk dat dit apparaat ook voor hun mooi genoeg is om in de woonkamer neer te zetten waardoor ze veel meer gebruik zullen maken van de mogelijkheden van het internet, foto's delen en bewerken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroXT
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:56
Wanneer ik deze Lenovo zou mogen winnen ben ik van plan om deze te gebruiken om objecten in combinatie met een webcam in huis aan te sturen.

Het idee:
Het idee is vrij simpel. Men neemt een webcam en plaatst deze in de slaapkamer aangesloten op een server waar Apache en PHP opdraait. Er wordt een website gemaakt waarin een flash bestand geladen wordt waar het beeld live te zien is van de webcam in de slaapkamer.

De Lenovo All in One PC zal centraal beneden komen staan, aangesloten op het netwerk om de bovengenoemde beelden live op de webpagina te tonen. Wanneer men met de vinger klikt op een object zoals een lamp (later ook gordijnen, tv en computer) zal het desbetreffende object geactiveerd worden. In dit geval zal de lamp ingeschakeld worden en met één druk op dezelfde lamp kan deze weer uitgeschakeld worden.

Randvoorwaarden:
- Er zal op de server Flash Media Server geïnstalleerd worden.
- De website zal geschreven worden in de taal PHP met de daar bijhorende technieken CSS, HTML, Javascript.
- Het flashbestand zal geschreven worden in Actionscript 3.0
- De motoren om de objecten interactief te maken zal aangestuurd worden door Arduino: Open Source Electronic Prototyping Platform

Toevoeging:
Zoals hierboven is beschreven wil ik ook andere objecten interactief maken. Ook wil ik meerdere webcams in huis plaatsen zodat elke kamer zijn eigen live stream krijgt zodat deze allemaal vanaf de Lenovo te bedienen zijn. Ook zal er een inlogprocedure gemaakt worden zodat deze ook vanaf andere locaties te bedienen zijn zonder dat iemand anders mijn lampen in huis in en uitschakelt.

Review
Om de review te maken zal ik gebruik maken van media. Ik zal alles opnemen met een high resolution camera om zo het beste kwaliteit te krijgen voor een film. Daarnaast zal ik een uitgebreide review schrijven over hoe de Lenovo bevalt, wat de plus/min- punten zijn en uiteraard, hoe dit plan is uitgewerkt.

In combinatie met de filmpjes die worden geschoten en de juiste documentatie zal dit een succesvolle review worden

[ Voor 11% gewijzigd door ZeroXT op 26-06-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bovanommen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
Dit lijkt me echt een geweldig product, ik zoek al een tijd naar een combinatie waarmee ik mijn verschillende systemen (zoals mijn laptop, ipad en tv) kan combineren. Dit lijkt me dan ook een geweldige oplossing, ik zou het graag ter vervanging van mijn andere producten gebruiken, omdat ik veel reis ben, en ik zo maar 1 product hoef mee te nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartheijt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-09 18:33
De Lenovo A720 zal mijn beste maatje kunnen worden. Aangezien ik meer tijd aan achter mijn computerscherm zit dan tijd aan mijn vriendin besteed. Qua uiterlijk doet hij in ieder geval niet onder. Het enige nadeel zou zijn dat de Lenovo geen lekker stevig Belgisch biertje mee zou kunnen drinken. Hij kan natuurlijk wel een filmpje verzorgen.

Ik baal er enorm van dat ik mijn vakantiefilm niet kan afmaken door het gebrek aan werkgeheugen in mijn huidige computer. Deze computer zal daar een uitkomst voor zijn. Evenals voor de vele Photoshop projecten waar het touchscreen nog wel eens er van pas kan komen. Kortom de Lenovo zal bij mij veelzijdig gebruikt gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roestje
  • Laatst online: 30-07 15:57
Als ik de IdeaCentre A720-all-in-one zou winnen, dan zou ik Adobe CS6 applicaties erop willen draaien. Geen trage boel, nee het werkt dan gewoon! Ik zou de mooiste filmpjes willen maken en deze in full HD exporteren zonder gemor van de hardware. Met behulp van het touchscreen zou ik snel aanpassingen kunnen doorvoeren in Photoshop of Premiere Pro. En wat heerlijk om alles wat ik gemaakt heb terug te kunnen kijken op een 27" monitor!

En stel dat het even stressen wordt, dan ontspan ik door het scherm te kantelen en rustig iets te spelen of door met een normaal gekantelde monitor flinke actie in zin van Call Of Duty te bedrijven, wat naar verwachting alles op de mooiste resolutie en texture kan spelen!

Wat een heilig apparaat is het toch, ik begin te kwijlen bij het idee!

Nou maar hopen dat ik dit allemaal mag gaan uitvoeren op dit geweldige stukje hardware! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpoll
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19-09 22:37
Om te beginnen is Lenovo een bedrijf dat zich met name heeft gericht op de zakelijke markt. Echter met de Ideacenter serie probeert Lenovo zijn vat op de consumentenmarkt te behouden en eventueel te verhogen.
Om dat te bereiken zijn er een aantal punten waarop Lenovo zich wil concentreren. Een van deze punten is overduidelijk het design. Daarnaast is Lenovo met High-end hardware aan de haal gegaan, waar ze ervaring mee hebben. Dan komt natuurlijk de vraag waarvoor ik de Ideacenter zou gebruiken:
Allereerst zou ik graag een combinatie maken tussen de zakelijke kant van de Ideacenter, en de consumentenkant. Dat is beter te begrijpen wanneer men wist wat ik daar mee bedoel. Echter is het mij verboden om mijn precieze plan te vertellen. Dat is om ervoor te zorgen dat het plan niet gestolen zou worden.
Het komt erop neer dat het een combinatie zou zijn tussen enkele grote bedrijven op dit moment, met een toepassing op zowel zakelijk gebied, als persoonlijk gebied. Geen sinecure. Waarom ik dan de Ideacenter nodig heb, is omdat het idee volop gebruik maakt van het internet. Als het idee serieus aanslaat, dan is het waarschijnlijk dat het een ieder die dit leest in de toekomst kan helpen met het verhogen van zijn of haar bedrijvigheid, gemoedstoestand of zelfs kennis. Dit systeem denkt met u mee, niet voor u. Om nu maar weer terug te komen op het punt waar dan de Thinkcenter voor nodig is. Zo'n programma schrijft niet zichzelf. En ik met mijn programmeer-kwaliteit schrijf ook niet zomaar dat programma. Als ik het prototype van het programma af heb, dan zal ik het laten programmeren door mensen die er meer verstand van hebben dan ik. Maar om het prototype te schrijven heb ik wat hulp nodig. Hulp van een machine waarop ik overzichtelijk kan zien waar ik mee bezig ben, een machine waarop ik gewoon kan drukken om beter te kunnen uitleggen hoe ik een onderdeel bedoel en waarvoor het dient. Kortom, wanneer ik deze machine kan gebruiken komt gemak u als lezer ook een stap dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Heel simpel, lekker flexwerken/ nieuwe werken (autocad/revit) in de woonkamer waar de familie is zonder daar een gedrocht van een workstation er hebben staan.

Deze all-in-one heeft immers genoeg power.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:50

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik ben op dit moment aan het afstuderen in Engeland, en zodra het beestje op mijn naam staat, zal hij daar ook heen gaan. Ik heb er namelijk een goede baan aangeboden gekregen. Ik had destijds de keuze: auto of op kamers, en ik koos voor de auto, omdat ik zo makkelijker consultantje kon gaan spelen. Het feit dat ik nu zowaar binnen een half jaar niet alleen een grote verhuizing heb gedaan, maar ook een eigen huis, voor het eerst, zet mij wel heel erg aan het denken.

Traditioneel heb ik het volgende gehad:

* HTPC
* Mega-vette gamebak
* Laptop, een mobiel werkstation (XPS15-FHD in mijn geval).

Ook qua smartphones en tablets heb ik eigenlijk altijd bij "de top" behoord. Binnen mijn werk in de Future IT consulting/Facilitated Innovation Management kom ik echter steeds vaker in aanmerking met next-gen UI's, future computing en daarbij ook nieuwe concepten zoals surface computing, semantic computing, en challenges zoals "werk een dag lang zonder echt je PC". Vanuit dat oogpunt denk ik dat de Lenovo A720 een geweldige toevoeging zal zijn voor mijn nieuwe huis: klein, net-niet studentikoos, en het huis van een single, mannelijke Future IT consultant. Ik kan niet het huis van de toekomst bouwen met studieschulden en een duur land als Engeland, maar ik ben zo ZO ZO nieuwsgierig of ik een product als de A720 kan inzetten als pseudo-surface-tafel:

Kan ik mijn huis ermee aansturen? Kan hij functioneren als huisserver? Kan ik vanaf mijn tafeltje (hij zal het overleven maar ik zal zeker kijken of ik hem kan modden) objecten herkennen? Moet ik hem meer zintuigen geven zoals een Kinect? Ik ben te arm voor een MS Surface, maar de A720 zal ideaal zijn als alternatief. Naast mijn bordje Minced Pie of Mac & Cheese een handige zelf-ontworpen interface om mijn zelfbouw-arduino-driven domotica aan te sturen, te zappen met de TV, of beter: werkzaken ook soepel te beheren. Het zal wat dat betreft niet zozeer een computer worden, of een tablet, als meer: het centrum van mijn meubilair en leven thuis. Wat mij het meest intrigeert is eigenlijk het touch screen... wat kan er wel en niet mee, hoe compatible is het, hoe aanstuurbaar/gevoelig is het te maken? Dat het 10 vingers herkent op 27" doet mij echt afvragen welke technologie het is... is het capitatief? Op die grootte? Infrarood? Hoe houden ze het precies en voorkomen ze fake-vingers? Resistief? DiVT?

IK WIL SPELEN!!!!

En mijn nieuwe single-huis zo geek-mogelijk future-IT laten uitstralen terwijl ik mijn persoonlijke missie van een hoge woman-acceptance-factor (WAF) niet bombardeer: Pa van 50 moet er mee kunnen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 21:09
Ik zou deze AIO graag in ontvangst willen nemen omdat ik nog een hele trage pc heb op het moment.

•Ik wil graag apps gaan ontwikkelen voor Android & iOS.
•Ik vindt het heel handig om met touch te werken.
•Ik ben vaak aan het Renderen met Sony Vegas.
•Ik maak vaak muziek via Magix Music Maker daar vind ik het touchscreen heel handig voor ;)
•Ik vind het de ideale werk pc.
•Ik ben verliefd op het beeldscherm.
•Ik vind het ook heel handig om het als mediacenter te gebruiken!
•Eindelijk kan ik mijn oude webcam weggooien! Tijd voor een ingebouwde webcam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit geniale ding !!!!!!!!!!
Omdat
Onze oude lap zo'n beetje doorgesleten is.
Dus als vervanger van de lap
Met de lap deden we weinig behalve surfen mailen en een paar dingen proberenniet da je er veel mee kon hoor 8)7
Als wij hem zouden winnen dan hadden we:
Een groot scherm :)
Goede hardware :)
En relax!!! :) :)
hij moet wel als mid in the room pc dienen maar daarom kunnen we er best linux of windows 8 op testen
verwacht geen review van 3 pagina's over hoe goed redhat wel werkt op zo'n ding binnen een week he :9
in ieder geval geef hem en ik zal een review bouwen en em elke week bijwerken!
testen of touch goed werkt op w8 en mint ofzo
Vinden Yes een computer met design :P :9
Vinden ik heb nog nooit zo'n fijne computer gehad 8)7
daarna fan van Lenovo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
Ik zou als hoofddoel van deze "multimedia pc" toch proberen hoe het is om met verschillende tenapps te kijken of het wat is om echt met je vinger te kunnen tekenen en of je heirmee ook accuraat een professioneel ontwerp neer kunt zetten,
Ook zou ik kijken of je er goed multiplayer games kunt draaien met daarbij het scherm helemaal naar beneden, waarbij je een beetje een windows surface idee krijgt.
Waar ik benieuwd naar ben, is of het draaipunt van het touchscreen er stevig genoeg op zit, want ik ben zelf een beetje sceptisch naar het idee dat je het scherm helemaal plat kunt leggen en tegelijkertijd ook in een verticale positie een stevig schermpje voor alledaags gebruik, dit zou ook ideaal zijn met mijn desktop die ik nog altijd naast me heb staan, omdat met de hdmi "in"gang ik zo heel snel de voortgang van bittorent clinet kan zien, en tegelijkertijd het alledaagse gebruik op de lenovo toe te passen,
Ook als soort tv op mn kamer zal deze goed doen, mijn 19" tn-paneel met resolutie van 1440x900 doet niet erg goed z'n werk in het laten zien van goede zwartwaardes, laat staan kijkhoeken, zo'n ips-paneel als die van de lenovo zal daarentegen wel van te spreken zijn,
Ook zal deze all-in-one, goed doen in een designwoning als deze, het is echt een vernufte afwerking die lenovo voor erlkaar heeft gekregen met deze pc, zelfs voor de sier zou deze mooi staan in een woonkamer, wat je niet bij menig andere all-in-one's zult hebben.
Het zal een mooie toevoeging zijn in elk huis, multimedia, gaming en voor designers. het scherm en de mogelijkheden die zo'n apparaat oproept is hetgen waar ik het meest naar uit kijk, hoe het verandert hoe je de meeste dingen die zo normaal zijn voor een pc tegenwoordig, toch zo verandert en intuïtief maakt.

Zal ernaar uitkijken om met deze all-in-one te werk te mogen gaan ;)

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn_1998
  • Laatst online: 10-09 18:24
Ik ben van plan om windows 8 te installeren en dan metro en windows Phone 7/8 apps te gaan ontwikkelen. natuurlijk ook designen. Denk aan photoshop.
Ik wil ook graag met after effects gaan werken, ben benieuwd hoe dit met touch is. Natuurlijk ga ik ook battlefield 3 er op spelen. (lukt nu niet echt op m'n Pentium D). (helaas) ga ik ook m'n school werk er op doen aangezien ik nog in de 2e zit.

Windows 8
-Lijkt me geweldig met touch.
-Super snel op mijn huidige Pentium D (moet je nagaan op een i7)

[ Voor 6% gewijzigd door Martijn_1998 op 26-06-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duur
  • Laatst online: 19-09 11:46
Ik zou de Lenovo Ideacentre A720 aan mijn opa en oma laten zien. Hoeven ze de muis niet meer naar de rechterbovenhoek hoeven te navigeren...
Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/562812_4008485251808_1123197021_n.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door duur op 26-06-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MastersInstinct
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-09 09:42
Deze alleskunner zal door mij worden ingezet, voor webdesign, het schrijven van afstudeerscriptie, het ontspannen en het lezen van papers voor scriptie op een groot scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascaljongsma
  • Laatst online: 06-09-2021
Deze computer zou het middelpunt kunnen worden van mijn studentenkamer.

De Lenovo Ideacentre A720 zou ik heel erg goed kunnen gebruiken tijdens mijn studie. Om te studeren is hij heerlijk krachtig en snel. Verder zou ik hem gebruiken om op te gamen, dit vanwege het fantastische scherm en de krachtige hardware.

Ook zou hij in een studentenkamer heel erg goed als tv-scherm gebruikt kunnen worden, zodat ik er ook films op het prachtige scherm kan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riffon
  • Laatst online: 24-11-2023
Waarom wil ik echt supergraag winnen?
De zomervakantie voor scholieren komt er weer aan, dan heb ik zeeën van tijd om dingen te doen. Vorig jaar heb ik in en zomervakantie een kleine webshop opgezet, daar verkoop ik horloges: watchitnow. Die webshop draait nu redelijk en ik hoef er bijna geen tijd in te steken, het levert genoeg op om van uit te kunnen gaan. Maar deze vakantie wordt het tijd voor iets nieuws.
Afbeeldingslocatie: http://www.techgoondu.com/wp-content/uploads/2012/04/600-A720-articulating-screen.jpg
De kracht en pracht zelf.

Werk/bedrijf
Ik wil website realisatie gaan doen voor bedrijven in de omgeving. Ik vind het leuk om websites in elkaar te zetten, deze draaien dan wel op standaard opensourcesoftware zoals opencart, wordpress etc. omdat ik php en html nog niet erg goed kan. Maar dat is de manier waarop je het vanzelf leert: gewoon doen! Het mooie is dat ik jong ben en dus niet veel geld vraag voor mijn diensten, dat ik ook mijn motto: goedkoop door jong ondernemerschap. Voor kleine of net startende bedrijven is het dan ook mogelijk om een website te krijgen. Wat na mijn mening erg belangrijk is voor veel bedrijven, want het internet krijgt een steeds grotere rol in het dagelijkse leven.
Afbeeldingslocatie: http://www.howto-website.nl/images/browsers.jpg

Studie
Ik ga na de vakantie naar 6 vwo, daarna ga ik studeren aan de TU Twente. Ik wil Industrieel Ontwerpen gaan doen. Ik denk dat deze all-in-one mij goed kan helpen bij deze studie.
Afbeeldingslocatie: http://www.jacquesdonker.nl/wp-content/uploads/2011/09/voetbaltafel_assembly.jpg
voorbeeld van wat ze ontwerpen bij Industrieel ontwerpen. De Lenovo all-in-on kan dat vast ook wel

Positionering
Maar waar zet je z’n prachtig staaltje techniek neer? Eerlijk gezegd weet ik dat nog niet helemaal. Het mooiste zou op mijn kamer zijn, die is echter niet zo groot. Hij moet dan ook tegen de muur aan staan, dat is zonder want het is wel vet om het te gebruiken als een soort van Windows Surface en desktop tegelijkertijd.Op een bartafel zou ideaal zijn, toevallig hebben we er een die nooit wordt gebruikt.
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.sbnation.com/entry_photo_images/2687408/IdeaCentreA720_12_large_verge_medium_landscape.jpg

Home entertainment
Dat brengt mij dan meteen op het idee om de A720 op een beamer aan te sluiten, want ik zag dat er een TV-aansluiting op zit en hij er is een blu-ray lezer aanwezig voor films. En om het groepje home-entertainment af te maken zal ik er af en toe een game op spelen, Crysis of Call en COD. Ik wil ook graag een oplossing voor het verplaatsen van bestanden van apparaat naar apparaat, misschien dat ik het wel als centrale thuisserver kan gebruiken. Wat betekend dat het de hele dag aan staat.
Afbeeldingslocatie: http://www.lineo.nl/images/website/lapalma-moderne-design-bartafel-panco-zwart-met-stoelen-aalst-waalre.jpg
Z'n soort bar hebben we alleen iets breder, je kan er met meerdere mensen aan zitten en het als surface gebruiken. Maar je kunt ook het scherm rechtop zetten zodat je er gemakkelijk mee kunt werken.

Touchscreen
Ik denk dat er een wereld voor me open gaat. Door het touchscreen zijn er eindeloze mogelijkheden die ik graag wil ontdekken. Ik heb namelijk weinig ervaring met touchscreens.

Wat ik dus ga doen met de Lenovo IdeaCentre A720-all-in-one:
- Met Adobe Premiere site maken die draaien op opensourcesoftware.
- Met Photoshop en Illustrator de objecten in de site maken en eventueel product-plaatjes bewerken voor klanten
- Proberen windows en Mac OSX tegelijk te laten draaien. Ik heb de specificaties doorgekeken en het lijkt erop dat mogelijk is. Hiervan zal ik dan een tutorial maken die voor een doorsnee persoon te begrijpen is.
- In de toekomst deze all-in-one te gebruiken voor mijn vervolgopleiding, hij is gemaakt voor de dingen die ik daar ga doen.
- Een geschikte plek vinden in mijn huis, waar het op meerdere manier kan worden gebruikt.
- Op een beamer aansluiten en de TV-aansluiting proberen.
- Het vervang mijn zeer trage oude computer

Wat komt er in de review:
- Of het mogelijk is om Mac OSX te installeren en hoe.
- De definitieve plaats met foto en waarom dat een ideale plek is.
- De home entertainment-home mogelijkheden en hoe dat bevalt
- Het touchscreen en scherm zelf (vertragingen, lichtinval, weerspiegeling, scherpte)
- Hoe blij ik er wel niet mee zal zijn! En hoe goed ik het overal voor kan gebruiken.
- Natuurlijk moet je objectief blijven en ook de nadelen noemen.
- Ik zal mijn richten op de doelgroep die jullie willen.

Als ik win beloof ik echt wat van de review te maken, ik wil er wel een hele week tijd in stoppen als ik daardoor zou winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewimp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 20:32
Ik wil deze wel graag winnen! Momenteel ben ik bezig met de opleiding Podium- en Evenemententechniek waar ik leer werken met moderne audio- en lichtapparatuur.
Deze PC wil ik graag gebruiken voor 2 dingen:
Voor het mixen van audio opdrachten in Protools.Met behulp van het touchscreen kan er vlot geschoven worden met de verschillende schuiven en kan automatisering van de faders makkelijk handmatig geprogrammeerd worden. Echt een toevoeging voor mijn kleine Protools set-up dus.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.musicradar.com/images/Future%20Music/Issue%20210/ptools8/protools8-2-460-80.jpg
Daarnaast wil ik deze PC gebruiken in combinatie met de Grand MA on PC wing van MA lighting. Deze wing heeft alle mogelijkheden van een fullsize Grand MA 2 lichttafel. Een onbetaalbaar apparaat (heeft een prijskaartje 20.000 euro).
Om de wing efficient en volledig te benutten heb je een touchscreen nodig om opties en knoppen snel te selecteren. Ook hier zal de PC dus volledig benut worden.
Afbeeldingslocatie: http://images6.thomann.de/pics/prod/282877.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door williewimp op 26-06-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-04 22:59
We zijn bezig met het ontwikkelen van een zorg applicatie en doen dit volledig volgens nieuwe technieken. Ik wil het apparaat meenemen naar verzorgers en hun laten zien en ervaren hoe eenvoudig de techniek kan zijn en word. Als je alles gewoon kunt aanraken.

Ik zie dit geweldige Lenovo apparaat als een stap, richting nieuwe user interfaces ontwerp en hoe mensen omgaan met computers. Wat is het mooier om te starten dan in de zorg waar ze normaal gesproken als laatste aan de beurt zijn als het om nieuwe hardware gaat.

Ik hoop dat ik het win, als ik win ga ik zeker met de review naar verzorgende toe om onze applicatie in combinatie met dit device te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolBadeendje
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:22
Ik zou de Lenovo gebruiken voor de taken voor de redenen waarom je een pc hebt; gaming, browsing, multimedia (films en muziek) en studie.
Ik wil deze graag winnen omdat ik erg benieuwd ben naar de toegevoegde waarde van een touchscreen op zo'n groot scherm, vooral op het gebied van gaming. Heeft een touchscreen toegevoegde waarde van het spelen van battefield of GTA?
Stuur hem naar mij, en ik kom erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVIDW
  • Laatst online: 11-12-2023
Ik zou het als een interactieve gezinscomputer gebruiken in de keuken.
Handig om recepten op te zoeken en te lezen tijdens het koken, muziekje te beluisteren, tevens kan men ook dan ineens een boodschappenlijstje samenstellen en later doorsturen naar de smartphone of printer.
Het andere aspect is de agende-functie, 's morgens snel raadplegen bij een kopje koffie of iets toevoegen voor een ander gezinslid (zoals de agenda van windows live). Zo kan ook snel een memo a la post-it's geplaatst worden om te laten weten dat je iemand graag ziet of welke reden dan ook.
De achtergrond kan als het ware dienen als een reuzengrote fotokader. Altijd mooi om de mensen te zien die je graag hebt.
Tijdens het eten kan je het nieuws volgen, een serie zien en tijdens het dessertje een ouderwets spelletje als schaken op de moderne manier.
Ook ideaal om het bankieren te doen aangezien een bureau een ouderwetse meubel is en de keuken feitelijk de gezinsplaats bij uitstek is.
Doordat het in de keuken staat is het ook de perfecte manier om te communiceren. Zo stoor je niemand in de living en kan je actief in de keuken bezig zijn en chatten op hetzelfde moment.
De plaats om ook familie-uitstapjes te plannen (dus betalen en op agenda te plaatsen). Als gezinscomputer in de keuken de ideale manier om de 21ste eeuw in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Ik zou de Lenovo op de bar tussen de keuken en woonkamer zetten, zodat het hele gezin er gebruik van kan maken. Zo kan iedereen snel iets printen, een recept opzoeken in de keuken, of even een aflevering van een serie meepikken terwijl hij wacht op de kookwekker. Verder zal er altijd een kalender open staan zodat iedereen ongeveer weet wie waar wanneer is. Een ware gezinshub dus.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
In dit topic kun je je inzending kwijt. Let wel, je mag hier maar een keer posten (dat bericht mag je natuurlijk wel aanpassen).

Spelregels:

• Géén discussie in dit topic, alleen inzendingen.
  • Deelname geldt alleen voor geregistreerde en ingelogde bezoekers.
  • Medewerkers en vrijwilligers van Tweakers.net zijn uitgesloten van deelname.
  • Binnen een week na ontvangst van de A720 publiceert de tester een productreview in de pricewatch conform het winnende plan.
  • De inzendingen worden beoordeeld op haalbaarheid en creativiteit.
  • Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd.
  • Aanmelden kan tot en met 2 juli 2012 23.59 uur.
  • De winnaar wordt uiterlijk op 9 juli 2012 geselecteerd en krijgt hiervan voor 17 uur bericht.