7"
Ik heb van de week mijn 7 inch binnen gekregen en ben er best positief over.
Vandaag geprobeerd CM9 te flashen, maar dit lukt niet.
Op 1 of andere manier is mijn ext sd card niet gemount in CWM en ik kan m ook niet handmatig mounten.
Nu heb ik alle files naar de interne sd card gekopieerd, maar ik vertrouw het niet helemaal.
Ik weet namelijk niet wat de knoppencombinatie is om in CWM te komen. Ik kon er alleen in met een app die in recovery kan rebooten. Nu ben ik bang dat wanneer ik CM9 vanaf interne sd card flash en er iets fout gaat, ik niet meer in recovery kan komen.
Vandaar een paar vragen aan de guru's:
1. Wat is de knoppencombinatie om in CWM te komen voor de 7inch?
Zelf al gevonden, de backknop en dan de powerknop

(Dit maakt de kans op problemen bij het flashen al stukken kleiner, nu kan ik ten minste altijd in recovery komen.)
2. Kan ik vanaf interne sd card CM9 flashen in CWM?
3. Heeft iemand een idee hoe ik in CWM mijn externe sd card kan mounten?
4. Is het nodig om de touchscreen flash te doen voor de 7 inch? Deze is namelijk niet meer beschikbaar via de link in de OP.
Verder, ik had een redelijke QC want verder geen rare dingen gehad met de tablet. Hij connect behoorlijk snel op mijn wifi en het signaal was redelijk goed. Ik heb wel even de wifi antenne hardware mod gedaan en dat werkt prima. Op de tweede verdieping een behoorlijke snelheid kunnen halen.
Ow ja: Mijn eerste post op het forum na lang meelezen. Waarom kan ik niet fatsoenlijk zoeken in dit forum? Het is nogal onhandig om alle 37 pagina's te moeten doorspitten om iets te zoeken en de zoekfunctie op dit forum is goed verstopt, ik kan 'm niet vinden
[
Voor 19% gewijzigd door
monotron op 07-07-2012 18:35
]