Nee, dat staat er niet bij in jouw originele posting!!!destro9704 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:27:
[...]
Staat er toch ook bij dat 1.2 compatibilty vereist is...
Verwijderd
wt betreft de accu:kaasaanfiets schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:31:
Nou mensen die ooit last hebben van een rood uitroepteken bij het inpluggen van de lader waarbij de tablet helemaal niks meer doet.
Laad hem even een paar uur aan de lader hangen en ga dan een beetje goochelen met de knopjes aan de bovenkant.
Ik had de powerknop, de terug knop en de knop naast terug (rechter volume knop) en hield ze een paar seconden ingedrukt.
En nu werkt hij weer. De accu was inmiddels bijna vol.
[...]
Als je CM9 hebt geinstalleerd heeft het geen file manager of play store dus je kan niet eerst de play store.apk installeren want je hebt geen filemanager om hem te installeren.
Dus moiet je eerst de Gapps downloaden, dan heb je de play store maar uuh ja dan klopt er helemaal niks meer van, want dan kan je met die play store een filemanager installeren en de nieuwste play store installeren.
aaah je snapt het vast wel dr klopt niks van...
Anyway ik heb nog steeds geen toegang tot RTLNieuws 365
belachelijk, hoe kan ik nou de enige zijn...
Ga de originele rom maar weer eens installeren.
powerknop ingedrukt houden voor 10 seconden ( kan me even niet herinneren of dat nou mét, of zónder lader was ) en dan doet hij het weer ( staat ook op slatedroid )
wat betreft de filemanager:
cm9 installeren, en dan via update me de filemanager downloaden.. makkie..
geldt voor 7 en 9,7 inch
Bij het flashen naar CM9 heb je inderdaad geen filemanager, dus maakt dat het wat lastiger om de play store te installeren.
Zet daarom de playstore apk in je dropbox en ga na flashen van CM9 met de browser naar je dropbox en installeer vanuit daar!
Bij het flashen naar CM9 heb je inderdaad geen filemanager, dus maakt dat het wat lastiger om de play store te installeren.
Zet daarom de playstore apk in je dropbox en ga na flashen van CM9 met de browser naar je dropbox en installeer vanuit daar!
9.7
Ik heb tijdje cyn9 gedraaid maar laatst bleef hij hangen bij het opstarten.
Dus even stock terug opgezet en toen weer met c9 begonnen.
Echter heb ik nu 2x dat mijn scherm niet werkt. Terwijl ik de screen fix heb geïnstalleerd.
Heb exact hetzelfde gedaan als de 1ste keer toen het wel lukte.
Heb alle 3 de bestanden ook overnieuw gedownload dus daar kan het niet aan liggen.
Heb wel nightly 20120711 ipv 20120624, misschien dat de fix daar niet goed op werkt?
Ik heb tijdje cyn9 gedraaid maar laatst bleef hij hangen bij het opstarten.
Dus even stock terug opgezet en toen weer met c9 begonnen.
Echter heb ik nu 2x dat mijn scherm niet werkt. Terwijl ik de screen fix heb geïnstalleerd.
Heb exact hetzelfde gedaan als de 1ste keer toen het wel lukte.
Heb alle 3 de bestanden ook overnieuw gedownload dus daar kan het niet aan liggen.
Heb wel nightly 20120711 ipv 20120624, misschien dat de fix daar niet goed op werkt?
Verwijderd
De 20120711 heeft een nieuwe kernel, dus moet je de bijhorende 907c_compatibility_1.2.0 gebruiken.minkjaah schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 15:04:
9.7
Nu vermoed ik dat de qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610 enkel werkt op de vorige kernel.
Dus voorlopig enkel de 20120624 gebruiken met de 907c_compatibility_1.1.0 en qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610.
Tenzij er al een oplossing is.
wat betreft de accu: uuhm NEE. Dat werkt niet, dacht je dat ik achterlijk was en dat niet meteen geprobeerd had?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:52:
[...]
wt betreft de accu:
powerknop ingedrukt houden voor 10 seconden ( kan me even niet herinneren of dat nou mét, of zónder lader was ) en dan doet hij het weer ( staat ook op slatedroid )
wat betreft de filemanager:
cm9 installeren, en dan via update me de filemanager downloaden.. makkie..

Ok maar wat is het hele idee er achter dan?
Je moet dus eerst de playstore apk installeren, dan weer naar cmw de 2 zips installeren en dan?
Het geheel lijkt me niet erg logisch.
Ben heel benieuwd of de USB WiFi adapter werkt, laat je bevindingen hier nog even achter als je hem binnen hebt!kaasaanfiets schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 03:47:
[...]
Ik heb hem al gekocht dus als hij werkt zal ik het wel even melden.
USB A Female to Mini USB B 5 Pin Male Adapter Converter
http://www.ebay.com/itm/2...m1497.l2649#ht_1144wt_975
en
150Mbps Mini USB Wireless WIFI Adapter 802.11 n/g/b 2.4GHz ISM WLAN Network + CD
http://www.ebay.com/itm/2...1497.l2649#ht_3859wt_1209
Heb deze sleeve ook nog gekocht
7" Soft Case Sleeve Pouch 4 Android Tablet PC MID P1000
http://www.ebay.com/itm/2...m1497.l2648#ht_2956wt_975
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Hee,
Ik heb cm9_nightly_20120711.zip die geflasht met :"
'qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610
en
a7hd_compatibility_1.2.0
Maar nu lees ik dat die kernel niet OK is in die nieuwere.
Maar heb hem al geflasht, en hij gaat niet meer aan...
Wat er aan te doen?
Mvg,
Ik heb cm9_nightly_20120711.zip die geflasht met :"
'qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0610
en
a7hd_compatibility_1.2.0
Maar nu lees ik dat die kernel niet OK is in die nieuwere.
Maar heb hem al geflasht, en hij gaat niet meer aan...
Wat er aan te doen?
Mvg,
Vandaag is de antenne iets verplaatst in de behuizing!
Van een slappe 0.35Mbit naar 20Mbit!
Gemeten met de speedtest.net app
Het enige wat je je moet doen is de antenne verplaatsen naar de rand van de tablet.
Scherm en achterkant zorgen namelijk voor te veel afscherming.
Het enige wat je je moet doen is de antenne verplaatsen naar de rand van de tablet.
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Yo,mtr33 schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 16:03:
@Drowzz: met LiveSuit stock ROM flashen en opniew beginnen (maar dan wel met de juiste CM9 & comp)
Livesuit blijft op 0% Staan....
Mijn PC doet wel tududududu geluidje dat usb is aangesloten
In Windows staan ook 3! verwisselbare schijven die zeg maar onzichtbaar zijn
maar op de tablet zelf gebeurt niks en hij blijft op 0% staan.
Idea?
EDIT:
FIxed
Weet iemand de commands van adb om je interne SD kaart te formateren?
Die van mij lijkt corrupt.
Nou kan je via de app Update Me -->Misc --> Format internal memory
je geheugen formateren maar dat moet hij eerst downloaden en dat wil hij doen naar je interne geheugen en dus.... juist dat werkt dus niet.
Ah ik heb de juiste ZIP gevonden:
http://androidforum.cz/do...54e0e5fb9cd8fd9d5656585c8
installeren via CMW en hij moet het weer doen...
je geheugen formateren maar dat moet hij eerst downloaden en dat wil hij doen naar je interne geheugen en dus.... juist dat werkt dus niet.
[ Voor 22% gewijzigd door kaasaanfiets op 14-07-2012 18:08 ]
Verwijderd
Ik ben in het bezit van de Kruidvat ProLine 9,7 Inch sinds afgelopen woensdag heeft het tot gisteren goed gedaan,afgelopen nacht heb ik hem aan de lader gezet en vanmorgen zou ik hem gebruiken na het aanzetten ben ik alles kwijt en hij komt niet verder dan 1 van de 3 mogelijkheden intoetsen android nederlands/japans/chinees op de nederlandse gedrukt en krijg de melding probeer het opnieuw.Wie helpt mij of is terug sturen naar kruidvat beter.Peter.
Verwijderd
Okd ..ik heb dus een 10.1 inch gekocht..maar heb toch sterke twijfels..
Afgelopen donderdag ontvangen, beetje mee gespeeld en ontdekt;gisteravond in de bijbehorende hoes (met keyboard) meegenomen
Op bestemming aangekomen heb ik de tablet aangezet, en tot mijn verbazing zie ik een "watervlek op het beeldscherm..balen..merkte dat het scherm wel erg gevoelig is..door de tablet wat voorzichtig te buigen gaat de "watervlek"er wel uit..maar zit er ook weer snel op..als de tablet uit staat zie je ook een donkere vlek op het scherm. Het scherm is volgens mij best gevoelig en niet bestand tegen te grote druk (niet dat ik er doorheen druk..maar toch)
Zijn hier meer gebruikers die daar last van hebben..
Wifi verbinding is idd erg slecht
Al met al denk ik toch dat de tablet terug gaat..heb geen zin dat ik me er later aan ga ergeren.
Afgelopen donderdag ontvangen, beetje mee gespeeld en ontdekt;gisteravond in de bijbehorende hoes (met keyboard) meegenomen
Op bestemming aangekomen heb ik de tablet aangezet, en tot mijn verbazing zie ik een "watervlek op het beeldscherm..balen..merkte dat het scherm wel erg gevoelig is..door de tablet wat voorzichtig te buigen gaat de "watervlek"er wel uit..maar zit er ook weer snel op..als de tablet uit staat zie je ook een donkere vlek op het scherm. Het scherm is volgens mij best gevoelig en niet bestand tegen te grote druk (niet dat ik er doorheen druk..maar toch)
Al met al denk ik toch dat de tablet terug gaat..heb geen zin dat ik me er later aan ga ergeren.
Verwijderd
Luchtbubbel ken ik wel en dan zit de beschermfolie er nog op en is dit niet meer het geval dan komt er druk van de achterkant of interne componenten die tegen de achterkant aandrukken.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:41:
Mocht het het laatste zijn dan contact opnemen met Kruidvat om het tablet terug te zenden.
OK heb xbmc geinstalleerd open de 7"
Dit werkt erg goed. Even wat plugins zoals jounaal24 bekeken, data schokte we'll wat maar dat komt vast omdat OK ver van de router zit.
Ik zal morgen even kijken hoe hij met muziek en films/series om gaat. Ben benieuwd.
Zelfde resultaat, hopelijk komt er nog wat optimalisatie want zo is het nog niet bruikbaar.
Dit werkt erg goed. Even wat plugins zoals jounaal24 bekeken, data schokte we'll wat maar dat komt vast omdat OK ver van de router zit.
Ik zal morgen even kijken hoe hij met muziek en films/series om gaat. Ben benieuwd.
Zelfde resultaat, hopelijk komt er nog wat optimalisatie want zo is het nog niet bruikbaar.
[ Voor 35% gewijzigd door kaasaanfiets op 15-07-2012 18:12 ]
Verwijderd
Beschermfolie was er al af...de "watervlek" is telkens op dezelfde plek..jammer..maar die pech heb ik altijdVerwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:40:
[...]
Luchtbubbel ken ik wel en dan zit de beschermfolie er nog op en is dit niet meer het geval dan komt er druk van de achterkant of interne componenten die tegen de achterkant aandrukken.
Mocht het het laatste zijn dan contact opnemen met Kruidvat om het tablet terug te zenden.
Alles is weer ingepakt om teruggestuurd te worden; heb de vrouw overtuigd naar een high end te kijken
Verwijderd
ADBLOCK PLUS is al een paar dagen ook beschikbaar voor Android. Werkt hier prima op Firefox.
iemand tips om meer uit wifi van de 9,7 inch tablet met stock 4.0.4 android te halen?
en ook als de tablet op lockscreen zet en dan weer unlock duurt het een halve minuut voordat die weer verbinding heeft met de router.
en ook als de tablet op lockscreen zet en dan weer unlock duurt het een halve minuut voordat die weer verbinding heeft met de router.
Verwijderd
ADAWAY is al een paar jaar beschikbaar voor Android, Werkt hier prima op chrome/Dolphin/Firefox/stock.Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:05:
ADBLOCK PLUS is al een paar dagen ook beschikbaar voor Android. Werkt hier prima op Firefox.
En ook met alle apps waar reclame in zit.
Google Play: AdAway
Dit al geprobeerd?MDsvs schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:34:
iemand tips om meer uit wifi van de 9,7 inch tablet met stock 4.0.4 android te halen?
Verwijderd
Ik gebruik momenteel ADAWAY of Adfree als algemeen filter programma. Ik heb naar aanleiding van jouw reactie de met advertenties doorspekte pagina van de telegraaf.nl opgeroepen op twee tablets onder Firefox (Fennec 16.01).Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 12:54:
[...]
ADAWAY is al een paar jaar beschikbaar voor Android, Werkt hier prima op chrome/Dolphin/Firefox/stock.
En ook met alle apps waar reclame in zit.
Google Play: AdAway
Het resultaat is dat het tablet met alleen ADAWAY of Adfree nog veel advertenties toont terwijl de Firefox met AdBlock als add-on bijna alle reclames afvangt.
Is er ook een app die gelijkwaardig werkt als Ghostery of zit dat ook in ADAWAY of Adfree?
Hebben mensen trouwens al ervaring opgedaan op de 906 met Google Play: ROM Manager ?
Verwijderd
Ik ben in het bezit van een kruidvat proline 9.7 inch tablet en heb ook last gehad van een trage wifi verbinding. Na het lezen van deze thread een sitecom wifi nano usb dongle gehaald van 20 euro, deze werd direct herkend door de tablet. Ik heb nu een uitstekende verbinding, 74 mbit met een wifi n router op 8 meter afstand. Met wifi analyser zit ik rond de -45db. Aanrader als je nu slecht ontvangst hebt!
Wat betreft een Wifi-dongle, maakt het uit hoe groot het is?
Ik denk zo, maar ik ben maar een leek, dat een kleine (nano) USB-stick ook een kleine antenne heeft en dus slechter ontvangst. Terwijl een grote USB-stick, zeker wanneer er een antenne aan vast zit, een grotere antenne heeft en dus ook een beter ontvangst.
Klopt de redenering een beetje of is dit complete b*ll?
Natuurlijk wanneer je de tablet "naakt" in je handen hebt of voor je op tafel, wil je geen grote USB-sticks hebben, maar ik heb de tablet in een hoesje met vakjes... en daar kan ik van alles in kwijt.
Ik denk zo, maar ik ben maar een leek, dat een kleine (nano) USB-stick ook een kleine antenne heeft en dus slechter ontvangst. Terwijl een grote USB-stick, zeker wanneer er een antenne aan vast zit, een grotere antenne heeft en dus ook een beter ontvangst.
Klopt de redenering een beetje of is dit complete b*ll?
Natuurlijk wanneer je de tablet "naakt" in je handen hebt of voor je op tafel, wil je geen grote USB-sticks hebben, maar ik heb de tablet in een hoesje met vakjes... en daar kan ik van alles in kwijt.
Is dat deze die je hebt gekocht ?Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:58:
Ik ben in het bezit van een kruidvat proline 9.7 inch tablet en heb ook last gehad van een trage wifi verbinding. Na het lezen van deze thread een sitecom wifi nano usb dongle gehaald van 20 euro, deze werd direct herkend door de tablet. Ik heb nu een uitstekende verbinding, 74 mbit met een wifi n router op 8 meter afstand. Met wifi analyser zit ik rond de -45db. Aanrader als je nu slecht ontvangst hebt!
pricewatch: Sitecom WLA-1001 Wireless Network USB Adapter 150N (Ultra Nano)
Dat is voor de 9,7 inch? Ik had in dit topic eerder gelezen dat de antenne al aan de rand zat en dat er niets aan valt te verbeteren.The_Greater schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 15:29:
Vandaag is de antenne iets verplaatst in de behuizing!
7"
Het viel mij ook op dat als je de antenne rechts naast het zilveren stuk aan de rechterkant legt dat je verbinding net iets "beter" wordt.
Dan ligt hij volgens mij idd op het plastic. Ik krijg het idee dat hoe verder hij naar buiten ligt hoe beter...
Voor de mensen die interesse hadden, ik hem mijn wifi adapter nog niet binnen. Deze week waarschijnlijk.
Ik heb de stoffen behuizing en miniUSB naar USB adapter wel binnen.
Het viel mij ook op dat als je de antenne rechts naast het zilveren stuk aan de rechterkant legt dat je verbinding net iets "beter" wordt.
Dan ligt hij volgens mij idd op het plastic. Ik krijg het idee dat hoe verder hij naar buiten ligt hoe beter...
Voor de mensen die interesse hadden, ik hem mijn wifi adapter nog niet binnen. Deze week waarschijnlijk.
Ik heb de stoffen behuizing en miniUSB naar USB adapter wel binnen.
Even een vraag als ik mijn 7inch op start in cwm dat gaat goed maar dan wil ik de sd intern of extern, in zegt hij error sd not mounted .Dus ziet hij mijn extern niet en intern memory niet hij mount ze niet in cmw dus kan ik niets flashen ik weet niet wat er mis gaat de tablet werkt gewoon goed iemand een oplosing.
ricardo70 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:20:
Even een vraag als ik mijn 7inch op start in cwm dat gaat goed maar dan wil ik de sd intern of extern, in zegt hij error sd not mounted .Dus ziet hij mijn extern niet en intern memory niet hij mount ze niet in cmw dus kan ik niets flashen ik weet niet wat er mis gaat de tablet werkt gewoon goed iemand een oplosing.
Dat even proberen.kaasaanfiets schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 17:57:
Weet iemand de commands van adb om je interne SD kaart te formateren?
Die zip flashen vanuit CWM
Die formateert je interne SD kaart zodat hij weer goed werkt. Ik had precies hetzelfde.
Verwijderd
JaSmarron schreef op maandag 16 juli 2012 @ 07:09:
[...]
Is dat deze die je hebt gekocht ?
pricewatch: Sitecom WLA-1001 Wireless Network USB Adapter 150N (Ultra Nano)
Thanks, maar ik kom er zojuist achter dat ik er niks aan heb, aangezien ik mijn moeder de 7" heb gegeven.

Hier nog geen reactie op gezien. Helemaal niemand GPS geprobeerd met deze tablets?cornfed99111 schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:56:
Heeft iemand een GPS muis aan de gang gekregen met de 7 inch?
Dat is het nou juist als ik in clockworkmod zit kan ik geen enkele zip openen .Hij zegt dan mount error hij ziet mijn interne sd en externe sd gewoon niet hij mount ze niet, ik kan niets flashen.
Dat zijn newtonringen en worden veroorzaakt door druk en scherm dat niet goed gemonteerd is.Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 20:41:
Op bestemming aangekomen heb ik de tablet aangezet, en tot mijn verbazing zie ik een "watervlek op het beeldscherm..balen..merkte dat het scherm wel erg gevoelig is..door de tablet wat voorzichtig te buigen gaat de "watervlek"er wel uit..maar zit er ook weer snel op..als de tablet uit staat zie je ook een donkere vlek op het scherm. Het scherm is volgens mij best gevoelig en niet bestand tegen te grote druk (niet dat ik er doorheen druk..maar
Troost je, want de Samsung galaxy tab 10.1 75xx serie had hier ook last van.
Terug sturen en gewoon een nieuwe nemen.
Verwijderd
zeg kaas, kijk eens bij "settings'' van update me..kaasaanfiets schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:30:
[...]
[...]
Dat even proberen.
Die zip flashen vanuit CWM
Die formateert je interne SD kaart zodat hij weer goed werkt. Ik had precies hetzelfde.
wat staat daar?
juist, "choose download dir"
dus als je interne sd corrupt is, wijzig je de download dir naar: /mnt/extsd/
graag gedaan
Verwijderd
Dat pm75 zijn tablet terug ging zenden was afgelopen zondag al hier gemeld door pm75.krotwijk schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:36:
[...]
Dat zijn newtonringen en worden veroorzaakt door druk en scherm dat niet goed gemonteerd is.
Troost je, want de Samsung galaxy tab 10.1 75xx serie had hier ook last van.
Terug sturen en gewoon een nieuwe nemen.
En toch heeft het bij geholpen. Ik heb hem hoogstens 5mm verplaatst.Ard Vark schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:32:
[...]
Dat is voor de 9,7 inch? Ik had in dit topic eerder gelezen dat de antenne al aan de rand zat en dat er niets aan valt te verbeteren.
De antenne is ook compleet ontdaan van de lijm.
Zou me niks verwonderen dat de lijm ook nog eens het signaal dempt.
Als test had ik hem eerst in de onderkant verwerkt, maar dat was ook niet zo heel goed.
Later heb ik hem weer naar de zijkant verplaatst. Hiervan heb ik geen foto van, maar ter illustratie heb ik het iets aangepast.
[ Voor 24% gewijzigd door The_Greater op 17-07-2012 13:04 ]
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Zit de antenne aan de kant waar de knoppen en aansluitingen zitten of aan de andere kant ?
Ze zijn weer te bestellen alleen onder aan de pagina staat nog steeds dat de levertijd 4 weken bedraagt.
Alleen bij de levertijd staat: Levertijd Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag in huis.
https://online.kruidvat.n...NALTABLETPC.html?token=-1
EDIT: weer uitverkocht
Alleen bij de levertijd staat: Levertijd Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag in huis.
EDIT: weer uitverkocht
[ Voor 5% gewijzigd door recemonster op 17-07-2012 14:39 ]
Hij zit aan de tegen overgestelde kant, rechts.acoster schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:22:
Zit de antenne aan de kant waar de knoppen en aansluitingen zitten of aan de andere kant ?
Letop, de antenne heb ik eropnieuw ingetekend zoals ik hem nu heb zitten.
Aan het beetje lijmresedu kun je zien waar die origineel heeft gezeten.
Heb je de antenne ook recht gemaakt dat hielp bij enorm ik ging van 3mb naar 20 mb naast de router .
Ah ik vond het al onlogisch als je sd kaart corrupt is om dan als oplossing aan te bieden om die zip te draaien.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:39:
[...]
zeg kaas, kijk eens bij "settings'' van update me..
wat staat daar?
juist, "choose download dir"
dus als je interne sd corrupt is, wijzig je de download dir naar: /mnt/extsd/
graag gedaan
Anyway of je hem nou los download en op je externe sd zet of via update-me, dat maakt ook niet zoveel uit want het werkt beide.
Sd formatteren op je pc?ricardo70 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:27:
Dat is het nou juist als ik in clockworkmod zit kan ik geen enkele zip openen .Hij zegt dan mount error hij ziet mijn interne sd en externe sd gewoon niet hij mount ze niet, ik kan niets flashen.
Verwijderd
Goed idee, en dan wel met dit programma.
( Panasonic SD formatter )
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 17:35 ]
Het vreemde is als ik de tab aan heb dan mount hij hem gewoon en doet hij het perfect ,alleen als ik start in cwm recovery dan unmount hij mijn geheugen mijn interne word niet herkend en mijn externe' sd mount error krijg als ik flashen van sd selecteer .
Als iemand nog de tablet zoekt. De mijne gaat de deur uit. Heb een galaxy tab 2 7.0 gekocht. Ik heb de ProLine 9,7 liggen.
Ze zijn weer op voorraad dit maar meer dan 10.
Levertijd blijf ik raar vinden... zo word er vermeld Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag in huis en Let op: levertijd circa 4 weken op de gehele geplaatste bestelling.
Levertijd blijf ik raar vinden... zo word er vermeld Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, volgende werkdag in huis en Let op: levertijd circa 4 weken op de gehele geplaatste bestelling.
Verwijderd
Onze heeft de wifi antenne daar al zitten van fabriek af.The_Greater schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 12:55:
[...]
Als test had ik hem eerst in de onderkant verwerkt, maar dat was ook niet zo heel goed.
Later heb ik hem weer naar de zijkant verplaatst. Hiervan heb ik geen foto van, maar ter illustratie heb ik het iets aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 16:00 ]
Kan je ook een oude antenne uit een oude mobiel slopen en die er op solderen?
Mijn HTC Tytn2 heeft namelijk nog een beter bereik dan de tablet ondanks de hardware mod.
Mijn HTC Tytn2 heeft namelijk nog een beter bereik dan de tablet ondanks de hardware mod.
Zou je misschien die foto('s) in de volledige resolutie beschikbaar kunnen maken? Altijd handig vind ik.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Onze heeft de wifi antenne daar al zitten van fabriek af.
[afbeelding]
Ben ook net bezig geweest met CM9 op de 7 inch versie te zetten. Wat ik ook doe, of ik kan booten, maar heb geen werkende touch screen, of ik kan niet booten en moet klooien om of het originele image terug te lezen of weer CM9 te proberen met hetzelfde resultaat.
Wat doe ik?
Volle batterij
Dalvik Cache leeg, Factory Defaults.
De bestanden zoals genoemd in de OP laden.
Doe ik alleen de nghtly + compat pack dan boot ie, maar heb ik geen touch.
Doe ik alles dan boot ie, maar heb ik geen beeld en geen touch
Wat mis ik nu? Ik heb het hele topic doorgelezen, maar kan niks vinden. En na een keertje of 6 proberen verlies ik de lol in CM9 een beetje. Maar, ik wil dit testen omdat ik iets anders wil uitproberen (of een bepaade app het wel doet op CM9, maar niet op de reguliere ROM).
Wat doe ik?
Volle batterij
Dalvik Cache leeg, Factory Defaults.
De bestanden zoals genoemd in de OP laden.
Doe ik alleen de nghtly + compat pack dan boot ie, maar heb ik geen touch.
Doe ik alles dan boot ie, maar heb ik geen beeld en geen touch
Wat mis ik nu? Ik heb het hele topic doorgelezen, maar kan niks vinden. En na een keertje of 6 proberen verlies ik de lol in CM9 een beetje. Maar, ik wil dit testen omdat ik iets anders wil uitproberen (of een bepaade app het wel doet op CM9, maar niet op de reguliere ROM).
Verwijderd
Je hebt het toch gemist en je moet niet de 1.10 maar 1.20 compat pack installeren indien de laatste CM9 installeert.
zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38574196
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 21:07 ]
Verwijderd
9,7 met aanpassingen (Buildprop) voor wifi als in dit topic;
Iemand idee of in Android de mogelijkheid bestaat om het device te forceren naar Wifi op de G stand ipv N
Mijn ouder router USR8054 wordt een beetje zenuwachtig van dat nieuwe spul
Maakt verbinding, tablet slaat op, router herstart, en zo voort. Router staat al op alleen G / drie streepjes.
Met de Sony Vaio laptop heeft de router dan weer geen probleem ....
Iemand idee of in Android de mogelijkheid bestaat om het device te forceren naar Wifi op de G stand ipv N
Mijn ouder router USR8054 wordt een beetje zenuwachtig van dat nieuwe spul
Maakt verbinding, tablet slaat op, router herstart, en zo voort. Router staat al op alleen G / drie streepjes.
Met de Sony Vaio laptop heeft de router dan weer geen probleem ....
Wellicht doet de ene chinees het anders.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 14:15:
[...]
Onze heeft de wifi antenne daar al zitten van fabriek af.
[afbeelding]
Mijn antenne zat helemaal onder de lijm, zowel dop en het kleine stukje antenne.
De antenne is iets verplaatst naar de buitenkant, hoogstens 5mm.
Hartelijk dank! Zojuist opnieuw gedaan en meteen spot on. En meteen getest of de app het op CM9 wel doet en ja hoor, daar draait ie als een tierelier.Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 21:04:
Je hebt het toch gemist en je moet niet de 1.10 maar 1.20 compat pack installeren indien de laatste CM9 installeert.
Hoe ik die post gemist heb? *denkt aan bril*
Die CM9 voegt die nou ook een driver toe voor bluetooth en voor een wifi stick ik heb nu de den Eds rom draaien en die doet het wel goed, wat zijn voordelen van CM9 ik wil graag navigatie proberen met een Bluetooth muis en in den eds zitten geen drivers voor bluetooth .
CM9 heeft Bluetooth drivers mee aan boord.
Het is alleen even afwachten of een Bluetooth adapter daarmee gaat functioneren.
Die heeft immers een USB driver nodig om te functioneren.
Offtopic:
Punten en komma's moet je beter toepassen. Je bent slecht leesbaar.
Het is alleen even afwachten of een Bluetooth adapter daarmee gaat functioneren.
Die heeft immers een USB driver nodig om te functioneren.
Offtopic:
Punten en komma's moet je beter toepassen. Je bent slecht leesbaar.
dat vroeg ik me ook af ,ik heb een oud tabletje met gingerbread en bluetooth in instelingen als ik daar een adapter in stop en zet bluetooth aan dan werkt het goed .
Ik hoop dat deze ze ook heeft dat zou top zijn.
Ik hoop dat deze ze ook heeft dat zou top zijn.
Vandaag Cyanogen mod op de tablet (9,7) van mijn vriendin gezet. Damn dat had ik eerder moeten doen. Klein vraagje, Cyanogen geeft aan dat er een update is van de rom, maar moet ik dan ook de nieuwe compatibility zip flashen of hoeft dat niet als je update vanuit een rom?
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Klein vraagje en dus een klein antwoordje: Ja.
Verwijderd
Iets uitgebreider antwoordje:
Er is ook een nieuwe CWM te vinden in Update Me..
Downloaden, rebooten in recovery en installeren.
Daarna rebooten, rom downloaden, rebooten naar recovery, cache wissen, dalvik cache wissen, rom installeren, gapps installeren, compatibility installeren ( 1.2 ) daarna rebooten, klaar.
Daarna rebooten, rom downloaden, rebooten naar recovery, cache wissen, dalvik cache wissen, rom installeren, gapps installeren, compatibility installeren ( 1.2 ) daarna rebooten, klaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 23:57 ]
Nice, ik dacht al zoiets maar ik vond het voor vandaag wel even genoeg.
. The GF (Godfather/Girlfriend*), is erg tevreden met CM9.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
kan iemand een bluetooth dongle proberen bij CM9 dan weet ik of ik er mee kan navigeren of niet thanx
Verwijderd
Ik heb een 7Inch tablet. Antenne mod (software en hardwarematig) uitgevoerd en signaal is wel verbeterd.
Werkt een wifi usb adapter ook op de standaard rom?
Zo ja, welke kan ik het beste aanschaffen?
Werkt een wifi usb adapter ook op de standaard rom?
Zo ja, welke kan ik het beste aanschaffen?
Ok, bovenstaande Wifi adapter werkt. En het signaal is wel iets verbeterd. Niet zoveel als ik gedacht had maar kan nu in ieder geval overal in huis youtube bekijken.kaasaanfiets schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 03:47:
[...]
Ik heb hem al gekocht dus als hij werkt zal ik het wel even melden.
USB A Female to Mini USB B 5 Pin Male Adapter Converter
http://www.ebay.com/itm/2...m1497.l2649#ht_1144wt_975
en
150Mbps Mini USB Wireless WIFI Adapter 802.11 n/g/b 2.4GHz ISM WLAN Network + CD
http://www.ebay.com/itm/2...1497.l2649#ht_3859wt_1209
Heb deze sleeve ook nog gekocht
7" Soft Case Sleeve Pouch 4 Android Tablet PC MID P1000
http://www.ebay.com/itm/2...m1497.l2648#ht_2956wt_975
Het is een kwestie van je tablet opnieuw opstarten met de stick er in en hij werkt.
Is de snelheid vergelijkbaar (bijv. gemeten met de speedtest app) met andere draadloze apparaten bij jou thuis?kaasaanfiets schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:04:
Ok, bovenstaande Wifi adapter werkt. En het signaal is wel iets verbeterd. Niet zoveel als ik gedacht had
Bij mij thuis haalt de tablet (zonder externe Wifi) 900-1000kbps, terwijl mijn smartphone en desktop beide rond de 2900-3000kbps halen (alle drie gemeten op dezelfde plek).
Verder vroeg ik me af of de grootte van de USB-stick (en de antennes) van invloed is op de snelheid en ontvangst... ik zou denken van wel... maar ik ben maar een leek
Werkt de touchscreen dan nog wel? Ik heb nl zojuist de nieuwste CM9 geïnstalleerd, met 1.2 compatibility zip en de touchscreen fix, maar die laatste wil niet werken. Ik las eerder in deze draad dat dat waarschijnlijk komt door de gewijzigde kernel en dat je de CM9 uit de OP 20120624 build van CM9 moet pakken met bijbehorende 1.1 compatibility zip en de touchscreen fix. Dat ga ik nu dus doen, maar ben toch benieuwd of er een mogelijkheid is met behoud van de touchscreen naar de nieuwste CM9 te gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 19:05:
Iets uitgebreider antwoordje:
[edit] Ik heb nu inderdaad de 20120624 build met de 1.1 compatibility zip en de touchscreen fix geïnstalleerd en dat draait als een zonnetje, voor zover ik kan nagaan werkt alles. Ik durf nu alleen niet te updaten, hoewel UpdateMe iedere keer bij het opstarten meld dat er een nieuwere build is (wat dus ook klopt). Als ik tijd over heb, ga ik misschien de compatibility zips 1.1 en 1.2 eens vergelijken en zien of ik aan de hand daarvan ook de touchscreen fix kan aanpassen.
[ Voor 21% gewijzigd door Alfie104 op 23-07-2012 08:31 ]
Vandaag tablet mee in de auto voor de kids om film te kijken op een lange autorit. Met oortelefoontjes ingeprikt blijven de luidsprekers ook werken
Dat lijkt me bar onplezierig op een lange vakantie autorit. Iemand anders dit ook bemerkt? Om ze voor de vakantie met de soldeerbout los te porren vind ik ook weer een beetje overdreven. Is er een of andere instelling om de ingebouwde luidsprekers uit te zetten?

Dat lijkt me bar onplezierig op een lange vakantie autorit. Iemand anders dit ook bemerkt? Om ze voor de vakantie met de soldeerbout los te porren vind ik ook weer een beetje overdreven. Is er een of andere instelling om de ingebouwde luidsprekers uit te zetten?
Ik heb een edit gedaan van de touchscreen fix voor de 9.7 inch M906 op basis van de verschillen tussen de 1.1.0 en 1.2.0 compatibility zips. Helaas heb ik momenteel geen gelegenheid om deze aangepaste fix te testen, maar als iemand zich geroepen voelt, hier staat hij: qware_9,7_slim_touchscreen_fix_0724
Voor alle duidelijkheid, het gaat er dus om of deze touchscreen fix werkt met de laatse build van CM9 (20120721) icm. de 907c compatibility zip 1.2.0.
Zoals gebruikelijk installeren in CWM, bij voorkeur na een clean install van de stock firmware. Volgorde: CM9->907c compatibility zip->touchscreen fix. Daarna evt. de gapps (Playstore was bij mij al aanwezig na installatie van gapps en de gapps fix uit de OP had ik niet nodig, maar deze evt. naar smaak toepassen).
Later deze week zal ik het zelf gaan testen.
Inmiddels heb ik de laatste nightly build van CM9 erop gezet. Ik hoefde de touchscreen niet te fixen, blijkbaar blijft de fix dus in het systeem hangen bij een update. Zelfs na een clean install van de stock firmware en vervolgens installatie van CM9 werkt de touchscreen nog. De door mij aangepaste touchscreen fix (als deze al werkt want ik heb hem dus niet kunnen testen) is dus blijkbaar alleen nodig wanneer je direct naar de laatste build gaat op een tablet waar CM9 nog niet op heeft gestaan.
Ik heb wel een ander probleem. Zowel in de "oude" build als in de laatste, werkt de accelerometer niet waardoor het scherm niet meedraait als je de tablet kantelt. Dat is behoorlijk vervelend, dus ik ga terug naar stock. En ja, ik had de compatibility zip voor de 907c geïnstalleerd.
Voor alle duidelijkheid, het gaat er dus om of deze touchscreen fix werkt met de laatse build van CM9 (20120721) icm. de 907c compatibility zip 1.2.0.
Zoals gebruikelijk installeren in CWM, bij voorkeur na een clean install van de stock firmware. Volgorde: CM9->907c compatibility zip->touchscreen fix. Daarna evt. de gapps (Playstore was bij mij al aanwezig na installatie van gapps en de gapps fix uit de OP had ik niet nodig, maar deze evt. naar smaak toepassen).
Later deze week zal ik het zelf gaan testen.
Inmiddels heb ik de laatste nightly build van CM9 erop gezet. Ik hoefde de touchscreen niet te fixen, blijkbaar blijft de fix dus in het systeem hangen bij een update. Zelfs na een clean install van de stock firmware en vervolgens installatie van CM9 werkt de touchscreen nog. De door mij aangepaste touchscreen fix (als deze al werkt want ik heb hem dus niet kunnen testen) is dus blijkbaar alleen nodig wanneer je direct naar de laatste build gaat op een tablet waar CM9 nog niet op heeft gestaan.
Ik heb wel een ander probleem. Zowel in de "oude" build als in de laatste, werkt de accelerometer niet waardoor het scherm niet meedraait als je de tablet kantelt. Dat is behoorlijk vervelend, dus ik ga terug naar stock. En ja, ik had de compatibility zip voor de 907c geïnstalleerd.
[ Voor 37% gewijzigd door Alfie104 op 24-07-2012 07:54 . Reden: Touchscreen zip was een rar, aangepast. ]
Werk dat ook niet bij de 7 inch dat het scherm niet draaid als je hem kantelt .
Verwijderd
Werkt.ricardo70 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 23:58:
kan iemand een bluetooth dongle proberen bij CM9 dan weet ik of ik er mee kan navigeren of niet thanx
usb -> bluetooth dongle --> bluetooth gps muis
Verwijderd
Heb ik ook gehad, kan aan 2 dingen liggen:Antonius schreef op maandag 23 juli 2012 @ 01:10:
Vandaag tablet mee in de auto voor de kids om film te kijken op een lange autorit. Met oortelefoontjes ingeprikt blijven de luidsprekers ook werken![]()
1: je drukt de hoofdtelefoon er niet ver genoeg in ( ik dacht ook, als ik nog harder druk dan breek ik de boel. maar ik moest tóch harder drukken )
2: slechte/kapotte verbinding.. ( tablet omruilen )
Is dat een mini of micro usb wifi adapterVerwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:58:
bedankt bolletje bas voor de voor de test , weet jij ook een navigati app die goed werkt die van sygic werkt niet goed op deze tab met ICS wel op gingerbread met mijn bart smit ultimate 10 ips.
Ik heb sinds gisteren de 7 inch variant binnen gekregen omdat de 9.7 inch niet meer te bestellen was op kruidvat.nl (Deze is overigens lekker klein en groot genoeg voor mijn doel) het probleem wat ik alleen heb is dat de bij bestelde hoes niet past. Bij het bestellen leek deze geschikt ( Android Tablet hoes 7 inch ) maar deze is dus veel te groot.
Heb ik nu de verkeerde besteld of is er geen hoes voor de 7" ? (uitgezonderd de keyboard hoes. Ik heb deze vraag ook bij kruidvat klantenservice gesteld)
Heb ik nu de verkeerde besteld of is er geen hoes voor de 7" ? (uitgezonderd de keyboard hoes. Ik heb deze vraag ook bij kruidvat klantenservice gesteld)
Wat zitten er voor usb aansluitingen op de 9.7....inderdaad micro usb.
Kun je nu wel zo zeggen, maar er zit namelijk ook een adapterkabeltje bij de 9.7 naar normaal USB. En uit de productomschrijving van de Wifi adapter wordt niet duidelijk welk formaat USB het is.Theodor schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:48:
[...]
Wat zitten er voor usb aansluitingen op de 9.7....inderdaad micro usb.
Tel daarbij op dat Micro USB WiFi adapters zeldzaam zijn en dan denk ik dat mijn vraag niet ongegrond is
Meest waarschijnlijk is dat hij een gewone usb wifi-adapter in micro formaat heeft gebruikt aan de usb->micro-usb adapterkabel. Ik heb nog geen wifi-adapters gezien met een micro-usb stekker.
Ja, dat is de verkeerde hoes. Niet geschikt voor de 7 inch Pro-Line.raymonvdm schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 10:05:
Die hoes is voor het vorige model van Kruidvat, de Cherry Modelnummer PC677 / M-677.
Als je gebruikt maakt van de zoekfunctie in dit topic, vindt enkele tips over passende hoesjes.
[ Voor 10% gewijzigd door cornfed99111 op 25-07-2012 12:03 ]
idd heb ook nog geen wifi usb gezien met micro usb, dus je vraag is idd ongegrond.gooddaddy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 11:24:
[...]
Kun je nu wel zo zeggen, maar er zit namelijk ook een adapterkabeltje bij de 9.7 naar normaal USB. En uit de productomschrijving van de Wifi adapter wordt niet duidelijk welk formaat USB het is.
Tel daarbij op dat Micro USB WiFi adapters zeldzaam zijn en dan denk ik dat mijn vraag niet ongegrond is
Bedoel je de grootte van de aansluiting (stekker/plug) of de grootte van de dongle (bijv. nano/mini/normaal)?gooddaddy schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:22:
Is dat een mini of micro usb wifi adapter
Wat ik bijv. graag wil weten is of een grotere dongle een betere ontvangst heeft (vanwege de grotere antennes)?
Ik heb het over de grootte van de aansluiting.
Hoi bolletjebas heb vandaag mijn 7inchtablet geflashd met cm9, en hij ging meteen op zwart ik heb alles gedaan wat er hier staat eerst de wipe data factory dan de rom dan de gapps dan hd7inch compatibility zip en de toch screen fix voor de 9 inch en dan de reboot system now. Hier na ging hij direct op zwart beeld en moest ik hemel en aarden bewegen om hem weer op nieuw te kunnen flashen met de stock rom.
Hij leeft nu weer, maar wat ging er fout dan,wat deed ik verkeerd? gr Ricardo70

Volgens mij heb je niets fout gedaan. Probeer het nog eens, maar dan in stappen. Eerst wipen, dan cm9 en de gapps flashen, dan reboot en kijken wat er gebeurt. Werken er dan dingen niet, dan eerst de 7inch compatibility zip en reboot. De 9.7 touchscreen fix heb je volgens mij niet nodig.
oke opnieuw gedaan nu gaat het goed start cw9 goed: op, maar nu geen touch controle dus ik flash de touch screen fix en tab start weer niet op weer zwart beeld het is de screen fix die dit doet, iemand een goede tip voor de hd7 voor dit probleem.
[ Voor 7% gewijzigd door ricardo70 op 26-07-2012 09:36 ]
Ik heb nu ook die nano dongle van ebay en die werkt echt wel goed.
Ik heb nu overal in huis drie streepjes waar ik eerst na de mod 1 had.
5 euro voor betaald incl verz wel met een mini usb naar usb stekkertje dat zit toch beter.
Ik heb nu overal in huis drie streepjes waar ik eerst na de mod 1 had.
5 euro voor betaald incl verz wel met een mini usb naar usb stekkertje dat zit toch beter.
Verwijderd
Kun je misschien aangeven waar je die dongle gevonden hebt, ik zie nl verschillende op ebay
een paar pagina's terug 41 hier in het topic staat de link ,kijk maar die werk echt goed.
[ Voor 8% gewijzigd door ricardo70 op 26-07-2012 16:36 ]
Verwijderd
Geen idee, ik heb alleen ff kort een gps test appje gedownload en geprobeerd.ricardo70 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:02:
bedankt bolletje bas voor de voor de test , weet jij ook een navigati app die goed werkt die van sygic werkt niet goed op deze tab met ICS wel op gingerbread met mijn bart smit ultimate 10 ips.
Verwijderd
Booten naar CWM.ricardo70 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:14:
Hoi bolletjebas heb vandaag mijn 7inchtablet geflashd met cm9, en hij ging meteen op zwart ik heb alles gedaan wat er hier staat eerst de wipe data factory dan de rom dan de gapps dan hd7inch compatibility zip en de toch screen fix voor de 9 inch en dan de reboot system now. Hier na ging hij direct op zwart beeld en moest ik hemel en aarden bewegen om hem weer op nieuw te kunnen flashen met de stock rom.
Reset factory default.
wipe cache.
wipe dalvik cache.
rom installeren.
gapps installeren. ( niet de officiele! maar de "slim" versie )
En dan de 1.2 compatibility zip installeren.
Dan rebooten.
klaar.
7~
Iemand al ergens iets over 4.1 Jelly Beans gehoord?
Krijgen we een officiele update? Of anders via CM?
Iemand al ergens iets over 4.1 Jelly Beans gehoord?
Krijgen we een officiele update? Of anders via CM?
Hoi bolletjebas waar haal ik die slim versie vandaan dan, ik heb de gaps hier vandaan gedownload is dat niet de goede dan? Voor deze tab.?
En moet je gapps ics en gapps fix na elkaar flashen.
En ik begrijp dat de touch screen fix niet hoeft bij de 7inch maar dan werkt het touch screen niet bij mij.
Als de screen fix gebruik gaat mijn beeld op zwart ,lk denk dat hij niet gebrickt is dan want ik kan hem
nog flashen met livesuit ik snap niet waarom het niet werkt.
En moet je gapps ics en gapps fix na elkaar flashen.
En ik begrijp dat de touch screen fix niet hoeft bij de 7inch maar dan werkt het touch screen niet bij mij.
Als de screen fix gebruik gaat mijn beeld op zwart ,lk denk dat hij niet gebrickt is dan want ik kan hem
nog flashen met livesuit ik snap niet waarom het niet werkt.
[ Voor 90% gewijzigd door ricardo70 op 27-07-2012 09:32 ]
Ik ben begonnen deze thread helemaal door te lezen om te voorkomen dat ik dubbele vragen ga stellen en omdat ik wil zien of er al iemand een oplossing heeft gevonden voor de niet-werkende gsensor in de 9.7 icm. cm9. Eén ding is me al opgevallen, de problemen met de USB kabel zijn niet iets wat ik alleen maar heb.
Met de meegeleverde kabel krijg ik geen verbinding met de tablet, maar wel met andere tablets. Met een kabel van een andere tablet kan ik probleemloos met de Cherry verbinden. Het probleem lijkt te zijn dat de USB poort te diep in de tablet ligt, in combinatie met teveel plastic aan de stekker. Daardoor gaat deze er niet diep genoeg in, maakt wel contact met de twee pennen van de voeding maar niet met de twee datapennen.
Het gevolg zijn dat soms de tablet niet zichtbaar is op de PC, soms wel maar dan kun je toch geen verbinding maken, de firmware update werkt niet of breekt halverwege af.
De stekker is wel passend te maken door het verwijderen van wat plastic, zodat deze goed in de opening van de behuizing past.
Daarom bij deze een verzoek aan de TS om een waarschuwing in de OP op te nemen, dat voorkomt veel vragen over dit onderwerp!
Met de meegeleverde kabel krijg ik geen verbinding met de tablet, maar wel met andere tablets. Met een kabel van een andere tablet kan ik probleemloos met de Cherry verbinden. Het probleem lijkt te zijn dat de USB poort te diep in de tablet ligt, in combinatie met teveel plastic aan de stekker. Daardoor gaat deze er niet diep genoeg in, maakt wel contact met de twee pennen van de voeding maar niet met de twee datapennen.
Het gevolg zijn dat soms de tablet niet zichtbaar is op de PC, soms wel maar dan kun je toch geen verbinding maken, de firmware update werkt niet of breekt halverwege af.
De stekker is wel passend te maken door het verwijderen van wat plastic, zodat deze goed in de opening van de behuizing past.
Daarom bij deze een verzoek aan de TS om een waarschuwing in de OP op te nemen, dat voorkomt veel vragen over dit onderwerp!
[ Voor 5% gewijzigd door Alfie104 op 27-07-2012 11:13 ]
ze zijn er weer!
ben net gebeld door de lieve meid die ze moet inboeken in hun systeem en ze heeft net 75 stuks ingeboekt dus ze zijn vanaf nu gewoon online te bestellen bij het Kruidvat.
ben net gebeld door de lieve meid die ze moet inboeken in hun systeem en ze heeft net 75 stuks ingeboekt dus ze zijn vanaf nu gewoon online te bestellen bij het Kruidvat.
Misschien handig als je aangeeft over welk model je het hebt..?stinky1701 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 16:35:
ze zijn er weer!![]()
*Overigens niet alleen bij jou van toepassing, maar bij bijna elke post hier, aangezien het twee andere modellen zijn
je hebt helemaal gelijk, was ff iets te enthousiast....
het betreft de 9,7" versie want de 7" versie was sowieso gewoon verkrijgbaar bij het Kruidvat.
het betreft de 9,7" versie want de 7" versie was sowieso gewoon verkrijgbaar bij het Kruidvat.
Het wordt hoog tijd om dit topic te splitsen in een 7" en een 9,7" topic.
Wie is het daarmee eens, en wie is er (met redenen) tegen?
Wie is het daarmee eens, en wie is er (met redenen) tegen?
Doen, dat is veel overzichtelijker. Er blijken toch wel duidelijke verschillen tussen beide padjes te zitten, dus het grootste deel van de discussies voor het ene model zijn niet van toepassing op het andere en vice versa.
Wat ze gemeenschappelijk hebben zijn voornamelijk de discussies over verkrijgbaarheid, garantie enz.
Wat ze gemeenschappelijk hebben zijn voornamelijk de discussies over verkrijgbaarheid, garantie enz.
Verwijderd
*pruilt*
Heb ik net CM9 op m'n tablet gezet (9,7 inch), alles doet het. Zelfs m'n internet verbinding doet het. Maar... M'n touchscreen doet het niet en ik kom niet in recovery mode, wat ik ook doe!
Wie helpt ?? Anders is dit ding gebricked vrees ik
Ondertussen alle verschillende toetscombi's geprobeert:
power + tegelijk, eerst power los, dan + los
Power - tegelijk, eerst power los, dan - los
power back tegelijk, eerst power los dan back los
power + tegelijk, eerst + los, dan power
power - tegelijk, eerst - los, dan power
power back tegelijk, eerst back los, dan power
Nothing seems to work.....
ADB ken ik niet (heb ik gelezen dat het daar misschien wel mee zou kunnen). Wie legt het me uit??
Groeten,
Chown
Heb ik net CM9 op m'n tablet gezet (9,7 inch), alles doet het. Zelfs m'n internet verbinding doet het. Maar... M'n touchscreen doet het niet en ik kom niet in recovery mode, wat ik ook doe!
Wie helpt ?? Anders is dit ding gebricked vrees ik
Ondertussen alle verschillende toetscombi's geprobeert:
power + tegelijk, eerst power los, dan + los
Power - tegelijk, eerst power los, dan - los
power back tegelijk, eerst power los dan back los
power + tegelijk, eerst + los, dan power
power - tegelijk, eerst - los, dan power
power back tegelijk, eerst back los, dan power
Nothing seems to work.....
ADB ken ik niet (heb ik gelezen dat het daar misschien wel mee zou kunnen). Wie legt het me uit??
Groeten,
Chown
@chown: usb muis of tobo aansluiten & juiste compatibility pack (v1.2 bij r20120721) en/of touchscreen fix flashen? Anders kun je via LiveSuit altijd de stock rom flashen en opnieuw beginnen.
PS. het kan zo zijn dat de touchscreen fix nog enkel werkt met comp. pack v1.1 & de juni rom
PS. het kan zo zijn dat de touchscreen fix nog enkel werkt met comp. pack v1.1 & de juni rom
[ Voor 29% gewijzigd door mtr33 op 27-07-2012 21:29 . Reden: PS ]