Ok thanks ga die wel even proberen. Welke compatability file heb ik nodig, 907c ook?
[ Voor 136% gewijzigd door Het Vosje op 22-03-2013 22:39 ]
[ Voor 136% gewijzigd door Het Vosje op 22-03-2013 22:39 ]
Anoniem: 72251
Anoniem: 470810
heb je de laatste compatibiltiy.zip?Anoniem: 72251 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:29:
Ik heb net cm10_a10_20121006_lite geinstalleerd maar nu doet m'n touchscreen het niet meer![]()
Met de muis kan ik natuurlijk nog wel het een en ander doen maar echt handig kan ik dat niet noemen natuurlijk. Iemand nog 'n idee hoe ik dit moet gefixed krijgen?
Je moet 1.2.1 gebruiken. Ik weet even niet meer waar ik hem gedownload heb maar ik heb hem wel op mijn HD. Als je me je email PM'ed mail ik 'em naar je.Anoniem: 72251 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:43:
De laatste? Da's een goeie vraag. Waar kan ik die downloaden?? Want ik heb volgens mij versie 1.1
too old, too cold
[ Voor 41% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-03-2013 23:45 ]
Staat in de OPNegakinu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:17:
[...]
Je moet 1.2.1 gebruiken. Ik weet even niet meer waar ik hem gedownload heb maar ik heb hem wel op mijn HD. Als je me je email PM'ed mail ik 'em naar je.
Om een of andere reden werkte die uit de OP niet bij mijn install van CM10 Lite. Ik heb een 1.2.1 gedownload waarvan het zip bestand "907c_compatibility_1.2.1" heet.
[ Voor 7% gewijzigd door Negakinu op 28-03-2013 15:37 ]
too old, too cold
Wazig. Nu weet ik niet meer welke ik gebruikt heb. Ik heb er in ieder geval 2 op mijn HD staan en 1 van die 2 werkt. Ik mail je ze beiden wel.Het Vosje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:41:
Die uit de OP heet ook "907c_compatibility_1.2.1", maar het aparte is dat die bij mij ook niet werkte (vandaar dat ik je vroeg welke compatibility jij had, maar zelf het 'antwoord' al gaf).
Zou je die van jou anders ff kunnen mailen ook? Ik PM je mn mailadres wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Negakinu op 28-03-2013 15:45 ]
too old, too cold
[ Voor 20% gewijzigd door Negakinu op 23-04-2013 23:12 ]
too old, too cold
Wat gebeurt er als je met livesuit een 'officiele' cherry rom flashed en er dan handmatig CWM op zet? Het kan een combi zijn van bad blocks en verschil in partities. Anders zou ik het ook niet weten.Negakinu schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:47:
Nou, die van mij is best hard gecrashed gisteren. Tijdens normaal gebruik bevroor hij en moest ik hem hard uitzetten. Vanaf dat moment komt hij niet meer verder dan de boot animatie van CM10. Elke andere ROM die ik flash via CWM hangt ook vast op de boot animatie. CM10, CM10 Lite, AOPK etc...
Ik heb een IMG van een vorige ROM geflashed via Livesuit (de Russische IDS10 omdat die CWM herinstalleert) en deze installeert zonder probleem en boot gewoon. Ik kan hem echter niet gebruiken omdat mijn touchscreen niet werkt. Dat maakte me niet uit aangezien CWM nu opnieuw geïnstalleerd is, maar nog steeds blijft elke ROM die ik via CWM installeer hangen in de boot animatie en boot niet door...
Ik snap er even niets meer van. Als mijn CWM corrupt was zou de herinstalletie via Livesuit dat toch verholpen moeten hebben? Welke andere redenen kunnen er zijn voor het niet laten booten van alle ROMs die via CWM geïnstalleerd worden? Mijn tablet is eigenlijk bricked nu...
Ik vermoed dat de oplossing ergens in het fastbooten van de boot.img ligt, zo fix ik een HTC telefoon meestal maar ik heb geen idee of dit ook voor mijn A10 tablet geldt.
Met een muis de Livesuit ROM die wel werkt (IDS10) via Terminal een nieuwe recovery laten installeren (die uit deze thread) maakt ook geen verschil. Recovery downgrade netjes van 6.0.x.x naar 5.x.x.x maar als ik dan een ROM flash blijft hij weer hangen op het Android logo. Ik geef het even op voor vandaag.
WIFI is niet optimaal, zoek in dit topic naar een fix. USB wifi werkt met de juiste ROM en adapter.Anoniem: 303873 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:57:
Is de wi-fi van deze tablet goed? Kun je er een wi-fi usb aansluiten?
[ Voor 7% gewijzigd door mtr33 op 25-04-2013 16:32 ]
Dat ga ik proberen. Ik heb er wel eentje van voor Mei 2012, die hebben een andere touchscreen driver dus daar werken die nieuwe Cherry ROMs niet op. Even kijken welke meest recente compatible is met mijn tablet.mtr33 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:30:
[...]
Wat gebeurt er als je met livesuit een 'officiele' cherry rom flashed en er dan handmatig CWM op zet? Het kan een combi zijn van bad blocks en verschil in partities. Anders zou ik het ook niet weten.
too old, too cold
Anoniem: 303873
[ Voor 26% gewijzigd door Negakinu op 11-05-2013 16:15 ]
too old, too cold
<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>
too old, too cold
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
Anoniem: 470810
ik heb zelf laatst de pro line 2 10.1 inch voor 140 euries gekocht. deze heeft dual core en kan zeeeeer snel 3d games spelen. alleen voor een ereader zal ik hem niet gebruiken, aangezien de maximale schermhelderheid laag is en de batterij net zo snel op is als de pro line 7 inch. ik heb een benchmark gedaan met de pro line 2 en ik kwam uit op een score ver boven de galaxy tab.-gekko- schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:21:
Heeft de proline 2 dualcore tablet de beste prijs-kwaliteit verhouding wat betreft 7 inch scherm tablets? Zoals eerder al zei ben ik eigenlijk op zoek naar een 'opgevoerde e-reader waar ik mee op internet kan via wifi en wat games op kan spelen. Wat voor spellen kunnen er met deze tablet gespeeld worden, gta of is dat te zwaar?
opnieuw flashen (eventueel in non-format mode)?monotron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:26:
Damn, mijn 7" komt niet meer voorbij het opstartscherm na het cherry logo.
Ook de batterij resetten werkt niet of reset via het knopje in de microfoon ingang...
Iemand tips?
<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>
Inderdaad gelukt via de gmail app.CaptJackSparrow schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:26:
Bij account instelling onder Settings? Of in de mail app zelf?
Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.
[ Voor 36% gewijzigd door cornfed99111 op 29-05-2013 12:14 ]
Tablet uit! Livesuit starten en firmware kiezen. Dan 'back' knop ingedrukt houden. USB kabel erin en dan 10-20 keer de aan/uit knop kort indrukken.QwaftZefoni schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:55:
VRAAG: doe ik iets verkeerd met flashen? Volgorde: tablet aan USB, tablet uitzetten, livesuit opstarten, ja op format etc, ja ja, gewenste img aanwijzen en dan staat de balk op 0%. Moet ik hier dan nu een knop-combinatie indrukken? Ben 't een beetje kwijt...
too old, too cold
Normaal gesproken laadt het tablet zich weer op.QwaftZefoni schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:22:
Maar krijg ik dan niet het gedoe dat de tab niet meer wil bijladen en eerst kortgesloten moet?
[ Voor 11% gewijzigd door cornfed99111 op 29-05-2013 13:40 ]
Er was een gemodificeerde stock ROM, die je partitie grootte wijzigde en recovery mogelijk maakte. Die probeer ik nu terug te vinden. Mijn M906 flasht namelijk sinds kort niet meer vanuit Recovery. Recovery start op en alles functioneert, maar elke ROM die ik flash blijft hangen op de Cyanogen boot animatie. Ik kan alleen nog via Livesuit custom ROMs flashen, en draai nu een van die officiële crappy Cherry ROMs, maar wil graag weer Cyanogenmod draaien. Ik hoop door die ene ROM terug te vinden mijn Recovery weer aan de gang te krijgen.CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:31:
Tabletsupport heeft nooit aan Custom ROMs gedaan. Die zijn daar om begrijpelijke redenen ook niet toegestaan. Ik betwijfel dus dat je die daar vandaan zou hebben.
Er is wel een topic met downloadlinks naar alle firmwareversies, als je het tenminste net als wij (laatste posters) over de 906 hebt.
too old, too cold
[ Voor 97% gewijzigd door QwaftZefoni op 29-05-2013 15:27 ]
Dit heeft mijn M906 gefixed! Ik kon alleen nog maar via Livesuit stock ROMs flashen en CyanogenMod ROMs bleven stug hangen tijdens de eerste boot na flash via CWM. Vanuit deze Alfie104 ROM CWM weer opnieuw opgebouwd en nu ging het flashen van CM10 wel goed! Mijn tablet draait weer lekker! Wat een verademing vergeleken met die stockroms..QwaftZefoni schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:32:
bedoel je de gemodificeerde img van Alfie104? Dat was meer zodat je de allerlaatste GAPPS kon draaien icm CM9/CM10 omdat die groter was... met CWM 5504 had dat niet zoveel te maken dacht ik
...die kan ik straks wel op mediafire zetten voor je?
Alfie104 - M906_20120625_500Msystem_2Gdata.img
too old, too cold
1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11
Beetje druk gehad, dus nu net pas geprobeerd. Het probleem is, de batterij is volledig leeg. Als ik de tablet probeer op te laden dan gaat ie direct aan en blijft ie in de boot hangen, en kan ik m dus weer niet uit zetten tot de batterij leeg is.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:45:
Het is ook niet de power+vol toetscombinatie maar de 'back' toets ingedrukt houden en dan de powerknop meerdere keren indrukken na het verbinden van de USB kabel en met Livesuit in de juiste toestand.
Zie de flashprocedure op de tabletsupport.eu site.
Spaar je geld en koop een tablet met een Rockchip ipv een Allwinner. Te weinig custom roms, en de roms die er zijn verbleken in snelheid en stabiliteit vergeleken met bijvoorbeeld een RK3066 tab. Die van mij ligt al maanden ongebruikt stof te happen na de zoveelste crash.gram501 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:39:
Dit tablet type ga ik waarschijnlijk aanschaffen
Zijn er nog Custrom Roms beschikbaar die men wel kan aanraden en belangrijk:
Is het een beetje een vlotte tablet?
too old, too cold
Sorry, iemand anders was je voor.gram501 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:42:
Als je er toch niks mee doet mag je hem wel opsturen naar mij...
Dan maak je er nog iemand blij mee!!
too old, too cold
Wat heb je er voor over? Hij is helemaal compleet en geen krassen op het scherm (altijd folie op gezeten). PB me maar als je interesse hebt.gram501 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:42:
Als je er toch niks mee doet mag je hem wel opsturen naar mij...
Dan maak je er nog iemand blij mee!!
Die zijn, volgens mij, beiden niet geschikt voor de M906 door de set resolution van of 1024x600 of 800x480. De M906 heeft 1024x768.gram501 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
Ik heb er al 1... Bedankt
Ik vond iemand die hem wou ruilen tegen mijn Asus Eee701
ps.
ik zie dat android KitKat al beschikbaar is?
http://www.slatedroid.com...k-roms-for-a10-available/
heeft iemand die al draaien of een andere goede ROM?
too old, too cold
too old, too cold
Kun jij mij helpen ik kom niet verder dan CWM met installeren van een Rom, daarna blijft hij hangen op android glimmende logo...Negakinu schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:43:
Ik zelf gebruikte CM10 Lite, maar telkens na een paar maanden raakt mijn EMMC corrupt waardoor ik weer van voren af aan moet beginnen. De M906 heeft bij mij nog nooit gewoon probleemloos gedraaid en is mijn slechtste tablet ervaring tot nu toe. Ik blijf nu bij Rockchip tablets, die zijn in mijn ervaring stabieler
Eerst gewoon via Livesuit een ROM flashen waar CWM ingebakken zit, bijvoorbeeld de Russische Digma iDS10, en dan vandaar gewoon CWM opstarten en via sd kaart CyanogenMod flashen. Vergeet niet de compatibility en touchscreen fixes te flashen. Dit staat allemaal super gedetailleerd uitgelegd in dit topic. Ik heb het ook hier geleerd.gram501 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:01:
[...]
Kun jij mij helpen ik kom niet verder dan CWM met installeren van een Rom, daarna blijft hij hangen op android glimmende logo...
En moet ik weer opnieuw stock flashen en daarna CWM help!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Negakinu op 30-11-2013 16:49 ]
too old, too cold
[ Voor 31% gewijzigd door gram501 op 21-12-2013 22:21 ]
Anoniem: 400901
Door update van RTL app onbruikbaar geworden? Misschien kun je een APK vinden uit de tijd dat hij het bij jou wel deed en je koper vragen die te installeren.kaasaanfiets schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:34:
Hmmm ik voel me een beetje lullig, ik heb de: Proline M728 en heb daar in het verleden via RTLXL gewoon naar uitzending gemist kunnen kijken. (6+ maand terug)
Ik heb ik hem onlangs te koop gezet en en geïnteresseerde koper vroeg of de RTL gemist app ook werkte.
De tablet was leeg vanwege de verkoop, maar ik had speciaal nog even gekeken of in de app kon installeren. Dit was geen probleem maar ik had niet gecheckt om hij ook bestanden af kon spelen omdat het in het verleden werkte en ik zag dat de app gewoon geïnstalleerd was en ook opstartte ging ik er vanuit dat alles werkte en gaf ik dat via de mail door.
De tablet kon een paar uur later opgehaald worden en nu krijg ik net een mailtje dat RTL XL een foutmelding geeft bij het afspelen van video's: "De video kan niet worden afgespeeld oid"
Nu keek ik even op google en ik zie dat heel veel mensen daar last van hebben. Hoe krijg je die app wel aan de praat en waarom werkt hij niet?
too old, too cold
[ Voor 7% gewijzigd door Ard Vark op 22-11-2014 11:28 ]
Anoniem: 500926
Deze?. Voor de A7HD clone is dit een optie.monotron schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:34:
Als laatste redmiddel hier nog maar eens proberen:
Heeft iemand de CyanogenMod 9 nightly van 13 september 2012 toevallig nog ergens op een schijf staan?
Het gaat om: cm9_nightly_20120913.zip voor de 7 inch tablet
De link van Christian Troy loopt dood:
http://allwinner-cm9.goog.../cm9_nightly_20120913.zip
Ik wil de tablet van de kids nog eens opnieuw flashen en heb alleen de stock rom met vervelende marktet etc.
Alvast bedankt!
Thanks mtr33! Wat is die 4shared site irritant zeg, bijna onmogelijk om die file te downloaden zonder tig advertenties te moeten doorklikken
Heb hem even op Google Drive voor je geknald.monotron schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:26:
Die CM9 krijg ik niet gedownload. Vertrouw die site voor geen meter met al zijn crap.
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Super thanks!! Dat scheelt weer wat malwareMr. Jummy schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:45:
[...]
Heb hem even op Google Drive voor je geknald.
https://drive.google.com/...lb_OKVXZHcmJiWFJhZm8/view
Ik heb destijds die ids rom gebruikt en deze 4.0.4. versie van 4PDA. Geen idee meer wat het verschil precies was.monotron schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:23:
Die tweede link ken ik niet! Gebruik(te) je die zelf? Kan zo snel geen info hierover vinden...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Anoniem: 500926
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq