Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:31
Ok thanks ga die wel even proberen. Welke compatability file heb ik nodig, 907c ook?

[ Voor 136% gewijzigd door Het Vosje op 22-03-2013 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72251

Ik heb net cm10_a10_20121006_lite geinstalleerd maar nu doet m'n touchscreen het niet meer :(
Met de muis kan ik natuurlijk nog wel het een en ander doen maar echt handig kan ik dat niet noemen natuurlijk. Iemand nog 'n idee hoe ik dit moet gefixed krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470810

Anoniem: 72251 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:29:
Ik heb net cm10_a10_20121006_lite geinstalleerd maar nu doet m'n touchscreen het niet meer :(
Met de muis kan ik natuurlijk nog wel het een en ander doen maar echt handig kan ik dat niet noemen natuurlijk. Iemand nog 'n idee hoe ik dit moet gefixed krijgen?
heb je de laatste compatibiltiy.zip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De laatste? Da's een goeie vraag. Waar kan ik die downloaden?? Want ik heb volgens mij versie 1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-06 17:02
Anoniem: 72251 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 16:43:
De laatste? Da's een goeie vraag. Waar kan ik die downloaden?? Want ik heb volgens mij versie 1.1
Je moet 1.2.1 gebruiken. Ik weet even niet meer waar ik hem gedownload heb maar ik heb hem wel op mijn HD. Als je me je email PM'ed mail ik 'em naar je. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe doe ik dat? PM-en?? *ubernoob*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Met die. > Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zie ik niet staan.... *pijnst*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Onder zijn avatar. Dat plaatje.

Deze: Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/usericons/229048/nega.jpg

:+

Of zie je die soms niet als je zelf de Private Message optie uit hebt staan?

Dan moet je die even aan zetten in je voorkeuren of profiel of ergens. :p

[ Voor 41% gewijzigd door CaptJackSparrow op 27-03-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb compatibility 1.2 erop gezet. HIer te downloaden: http://old.androidfilehos...christiantroy/misc/1.2.x/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Negakinu schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 18:17:
[...]

Je moet 1.2.1 gebruiken. Ik weet even niet meer waar ik hem gedownload heb maar ik heb hem wel op mijn HD. Als je me je email PM'ed mail ik 'em naar je. :)
Staat in de OP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Om een of andere reden werkte die uit de OP niet bij mijn install van CM10 Lite. Ik heb een 1.2.1 gedownload waarvan het zip bestand "907c_compatibility_1.2.1" heet.

[ Voor 7% gewijzigd door Negakinu op 28-03-2013 15:37 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Die uit de OP heet ook "907c_compatibility_1.2.1", maar het aparte is dat die bij mij ook niet werkte (vandaar dat ik je vroeg welke compatibility jij had, maar zelf het 'antwoord' al gaf ;)).

Zou je die van jou anders ff kunnen mailen ook? Ik PM je mn mailadres wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Het Vosje schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 15:41:
Die uit de OP heet ook "907c_compatibility_1.2.1", maar het aparte is dat die bij mij ook niet werkte (vandaar dat ik je vroeg welke compatibility jij had, maar zelf het 'antwoord' al gaf ;)).

Zou je die van jou anders ff kunnen mailen ook? Ik PM je mn mailadres wel.
Wazig. Nu weet ik niet meer welke ik gebruikt heb. Ik heb er in ieder geval 2 op mijn HD staan en 1 van die 2 werkt. Ik mail je ze beiden wel. :)

EDIT: beiden verstuurd. Laat even weten welke het nu is. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Negakinu op 28-03-2013 15:45 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Laatst online: 10-06 14:24
hey, ik zie dat shaun toch weer een nieuwe update heeft uitgebracht, de dan toch maar weer ,ns proberen.

sidenote: ik heb nooit de back cam aangekregen in deze rom, moet ik de standaard cam.zip ook hex-editten zoals bij de compat,zip moest ivm kernel versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Nou, die van mij is best hard gecrashed gisteren. Tijdens normaal gebruik bevroor hij en moest ik hem hard uitzetten. Vanaf dat moment komt hij niet meer verder dan de boot animatie van CM10. Elke andere ROM die ik flash via CWM hangt ook vast op de boot animatie. CM10, CM10 Lite, AOPK etc...

Ik heb een IMG van een vorige ROM geflashed via Livesuit (de Russische IDS10 omdat die CWM herinstalleert) en deze installeert zonder probleem en boot gewoon. Ik kan hem echter niet gebruiken omdat mijn touchscreen niet werkt. Dat maakte me niet uit aangezien CWM nu opnieuw geïnstalleerd is, maar nog steeds blijft elke ROM die ik via CWM installeer hangen in de boot animatie en boot niet door...

Ik snap er even niets meer van. Als mijn CWM corrupt was zou de herinstalletie via Livesuit dat toch verholpen moeten hebben? Welke andere redenen kunnen er zijn voor het niet laten booten van alle ROMs die via CWM geïnstalleerd worden? Mijn tablet is eigenlijk bricked nu... :(

Ik vermoed dat de oplossing ergens in het fastbooten van de boot.img ligt, zo fix ik een HTC telefoon meestal maar ik heb geen idee of dit ook voor mijn A10 tablet geldt.

Met een muis de Livesuit ROM die wel werkt (IDS10) via Terminal een nieuwe recovery laten installeren (die uit deze thread) maakt ook geen verschil. Recovery downgrade netjes van 6.0.x.x naar 5.x.x.x maar als ik dan een ROM flash blijft hij weer hangen op het Android logo. Ik geef het even op voor vandaag. :p

[ Voor 20% gewijzigd door Negakinu op 23-04-2013 23:12 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303873

Is de wi-fi van deze tablet goed? Kun je er een wi-fi usb aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Negakinu schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 16:47:
Nou, die van mij is best hard gecrashed gisteren. Tijdens normaal gebruik bevroor hij en moest ik hem hard uitzetten. Vanaf dat moment komt hij niet meer verder dan de boot animatie van CM10. Elke andere ROM die ik flash via CWM hangt ook vast op de boot animatie. CM10, CM10 Lite, AOPK etc...

Ik heb een IMG van een vorige ROM geflashed via Livesuit (de Russische IDS10 omdat die CWM herinstalleert) en deze installeert zonder probleem en boot gewoon. Ik kan hem echter niet gebruiken omdat mijn touchscreen niet werkt. Dat maakte me niet uit aangezien CWM nu opnieuw geïnstalleerd is, maar nog steeds blijft elke ROM die ik via CWM installeer hangen in de boot animatie en boot niet door...

Ik snap er even niets meer van. Als mijn CWM corrupt was zou de herinstalletie via Livesuit dat toch verholpen moeten hebben? Welke andere redenen kunnen er zijn voor het niet laten booten van alle ROMs die via CWM geïnstalleerd worden? Mijn tablet is eigenlijk bricked nu... :(

Ik vermoed dat de oplossing ergens in het fastbooten van de boot.img ligt, zo fix ik een HTC telefoon meestal maar ik heb geen idee of dit ook voor mijn A10 tablet geldt.

Met een muis de Livesuit ROM die wel werkt (IDS10) via Terminal een nieuwe recovery laten installeren (die uit deze thread) maakt ook geen verschil. Recovery downgrade netjes van 6.0.x.x naar 5.x.x.x maar als ik dan een ROM flash blijft hij weer hangen op het Android logo. Ik geef het even op voor vandaag. :p
Wat gebeurt er als je met livesuit een 'officiele' cherry rom flashed en er dan handmatig CWM op zet? Het kan een combi zijn van bad blocks en verschil in partities. Anders zou ik het ook niet weten.
Anoniem: 303873 schreef op woensdag 24 april 2013 @ 10:57:
Is de wi-fi van deze tablet goed? Kun je er een wi-fi usb aansluiten?
WIFI is niet optimaal, zoek in dit topic naar een fix. USB wifi werkt met de juiste ROM en adapter.

[ Voor 7% gewijzigd door mtr33 op 25-04-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
mtr33 schreef op donderdag 25 april 2013 @ 16:30:
[...]

Wat gebeurt er als je met livesuit een 'officiele' cherry rom flashed en er dan handmatig CWM op zet? Het kan een combi zijn van bad blocks en verschil in partities. Anders zou ik het ook niet weten.
Dat ga ik proberen. Ik heb er wel eentje van voor Mei 2012, die hebben een andere touchscreen driver dus daar werken die nieuwe Cherry ROMs niet op. Even kijken welke meest recente compatible is met mijn tablet.

Mocht dit ook niet baten, is de interne SD dan eventueel beschadigd? Valt zoiets te vervangen of is mijn tablet gewoon dood? :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Zolang je een volledig werkende img kan flashen leeft je tablet in elk geval nog. Het vervangen van geheugen is volgens mij niet mogelijk (of enkel voor überTweakers). Bij de tegra2 kun je bad blocks flaggen zodat deze niet voor rom installatie worden gebruikt, maar of dit bij de A10 ook kan weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303873

Is de 7 inch of 9,7 inch beter qua specs. Ik twijfel echt tussen een tablet uit china shop of deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Heeft iemand toevallig een backup van de stock rom 0625 img van Alfie104, voorzien van een /system van 500M en /data van 2GB? De download link op tabletsupport is offline. Dat is die ROM die nodig is om CM10 te kunnen flashen.

De naam van het bestand is M906_20120625_500Msystem_2Gdata.rar

Thanks! :)

[ Voor 26% gewijzigd door Negakinu op 11-05-2013 16:15 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
Heb het in dit topic niet kunnen vinden, maar iemand ervaring met deze tablet van de kruidvat? Voor 68,02 euro kan je ook niet heel veel verwachten natuurlijk.

http://online.kruidvat.nl...d40TabletPC.html?token=-1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-04 15:14
Dat is al een vrij verouderde, ik zou voor de "7 Proline 2 Dual Core gaan, die is echt een flink stuk beter voor een heel klein beetje meer geld.

Anoniem: 16328 in "Kruidvat 7" Pro-Line 2"

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Vandaag bij de Action een goed passende zwarte tablet hoes gekocht voor 5 euro. Met magneetsluiting! :) Hij is eigenlijk voor de Ipad1 gemaakt maar na een beetje wrikken past de M906 er prima in. Zelfs de knoppen zijn redelijk goed bereikbaar. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.myimportstore.com/store/images/MiscJewelry/iPad2CaseBlackBack.jpg

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -gekko-
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-06-2023
:) Heeft de proline 2 dualcore tablet de beste prijs-kwaliteit verhouding wat betreft 7 inch scherm tablets? Zoals eerder al zei ben ik eigenlijk op zoek naar een 'opgevoerde e-reader waar ik mee op internet kan via wifi en wat games op kan spelen. Wat voor spellen kunnen er met deze tablet gespeeld worden, gta of is dat te zwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 15:42

GeeBee

Oddball

Waar kan ik op de tablet mijn Goole-wachtwoord veranderen?
Ik heb mijn Goole-wachtwoord op de pc gewijzigd, maar op de tablet zie ik geen instelling oid daarvoor. Agenda, Gmail etc worden niet meer gesynchrosineerd...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Bij account instelling onder Settings? Of in de mail app zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470810

-gekko- schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 23:21:
:) Heeft de proline 2 dualcore tablet de beste prijs-kwaliteit verhouding wat betreft 7 inch scherm tablets? Zoals eerder al zei ben ik eigenlijk op zoek naar een 'opgevoerde e-reader waar ik mee op internet kan via wifi en wat games op kan spelen. Wat voor spellen kunnen er met deze tablet gespeeld worden, gta of is dat te zwaar?
ik heb zelf laatst de pro line 2 10.1 inch voor 140 euries gekocht. deze heeft dual core en kan zeeeeer snel 3d games spelen. alleen voor een ereader zal ik hem niet gebruiken, aangezien de maximale schermhelderheid laag is en de batterij net zo snel op is als de pro line 7 inch. ik heb een benchmark gedaan met de pro line 2 en ik kwam uit op een score ver boven de galaxy tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-05 11:54
Damn, mijn 7" komt niet meer voorbij het opstartscherm na het cherry logo.
Ook de batterij resetten werkt niet of reset via het knopje in de microfoon ingang...

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
monotron schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 23:26:
Damn, mijn 7" komt niet meer voorbij het opstartscherm na het cherry logo.
Ook de batterij resetten werkt niet of reset via het knopje in de microfoon ingang...

Iemand tips?
opnieuw flashen (eventueel in non-format mode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forfaxify
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-06 12:13
hahahahaha, de Cherry pc677 is en blijft de beste, voor wie graag een tablet wil die tegen een stootje kan. die van mij schoot op gemmiddeld 20 km/h 2 meter verder tegen een betonnen muur, en alles is nog intact, je kunt letterlijk de binnenkant zien, maar echt ALLES werkt nog zonder verslechtering XD

ps: natuurlijk was het niet met opzet om te testen, maar toen ik zag dat alles nog werkte, had ik wel zoiets van: "wtf?! dat kun je niet doen met de ipad/merk tablets!!!" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eloy
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-04 15:14
Wel, mijn Hiteker (Trekpleister tablet) is met 1km/h tegen de stoelpoot gestoten, scherm gebroken D:

<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-06 15:42

GeeBee

Oddball

CaptJackSparrow schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:26:
Bij account instelling onder Settings? Of in de mail app zelf?
Inderdaad gelukt via de gmail app.

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
help pls :)

Ik geloof dat de onze (M906 9,7" van juli 2012) is overleden gisteren... dus ik zoek nog naar opties nu. Voordat het een cheapo Yarvik Xenta wordt ofzo....
Ik draaide CM10 van myfluxi en heb vorige week nog via USB aan min Win7 een nieuwe zip geflashed.

Tijdens een potje Ruzzle was er een klik hoorbaar waarna ie opnieuw opstartte maar niet terugkwam met de bootloader en de android icoon maar meteen vaag het Ruzzle board weergaf. Het lijkt er dus op dat de videochip ' hangt'

Gedaan:
AAN/UIT knop om fysiek uit te zetten - geen resultaat (vaag ruzzle zichtbaar)
reset knop achterzijde met paperclip - geen resultaat (vaag ruzzle zichtbaar)
Volumeknop en AAN/UIT tegelijk om in CWM te komen - geen resultaat (vaag ruzzle zichtbaar). CWM kom ik dus echt niet in.
aan de USB zowel in Win7 als in WinXP om dan maar een oude img teh flashen - geen resultaat, geen flash mogelijk want hij ziet geen apparaat

VRAAG: doe ik iets verkeerd met flashen? Volgorde: tablet aan USB, tablet uitzetten, livesuit opstarten, ja op format etc, ja ja, gewenste img aanwijzen en dan staat de balk op 0%. Moet ik hier dan nu een knop-combinatie indrukken? Ben 't een beetje kwijt...

Zou kortsluiten batterij wat positiefs doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-06 20:30
Wacht eerst af tot de batterij leeg is.
Dan is de spanning weg uit het tablet.

Openmaken en de batterij loskoppelen kan ook.
Hangt ervan af hoe lang je wilt wachten.

[ Voor 36% gewijzigd door cornfed99111 op 29-05-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

QwaftZefoni schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 11:55:
VRAAG: doe ik iets verkeerd met flashen? Volgorde: tablet aan USB, tablet uitzetten, livesuit opstarten, ja op format etc, ja ja, gewenste img aanwijzen en dan staat de balk op 0%. Moet ik hier dan nu een knop-combinatie indrukken? Ben 't een beetje kwijt...
Tablet uit! Livesuit starten en firmware kiezen. Dan 'back' knop ingedrukt houden. USB kabel erin en dan 10-20 keer de aan/uit knop kort indrukken.

Zie instructies op tabletsupport.eu.

Werkt bij mij prima. Livesuit moet wel elke keer vers opgestart zijn want een tweede keer doet ie het niet. Het proces Livesuit.exe beëindigen in taakbeheer is daarvoor voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
Dank beiden!
Dat was de flash werkwijze nu je het zegt, dat was ik dus echt vergeten na al die maanden :)

Ik voel zelf meer voor voeding eraf via wachten of loskoppelen om te kijken of ie daarna wel normaal wil doorstarten (ik heb mijn huidige nandroid nl. niet op de PC staan...) i.p.v. meteen flashen en terug moeten naar een nandroid van dec 2012.

Maar krijg ik dan niet het gedoe dat de tab niet meer wil bijladen en eerst kortgesloten moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Heeft iemand een backup van de omgebouwde Cherry IMG met Recovery functionaliteit? Hij is niet meer te downloaden via tabletsupport.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Tabletsupport heeft nooit aan Custom ROMs gedaan. Die zijn daar om begrijpelijke redenen ook niet toegestaan. Ik betwijfel dus dat je die daar vandaan zou hebben.

Er is wel een topic met downloadlinks naar alle firmwareversies, als je het tenminste net als wij (laatste posters) over de 906 hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
QwaftZefoni schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:22:

Maar krijg ik dan niet het gedoe dat de tab niet meer wil bijladen en eerst kortgesloten moet?
Normaal gesproken laadt het tablet zich weer op.
Het kan wel even duren voor hij gaat opladen/tablet reageert.

Garantie heb je niet, helaas.
De batterij is gewoon niet het beste onderdeel van het tablet.
Dus volledig ontladen kan de batterij beschadigen of beter gezegd de batterij onder
een bepaald niveau brengen, zodat het laadcircuit hem niet meer kan opladen.

[ Voor 11% gewijzigd door cornfed99111 op 29-05-2013 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
CaptJackSparrow schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 13:31:
Tabletsupport heeft nooit aan Custom ROMs gedaan. Die zijn daar om begrijpelijke redenen ook niet toegestaan. Ik betwijfel dus dat je die daar vandaan zou hebben.

Er is wel een topic met downloadlinks naar alle firmwareversies, als je het tenminste net als wij (laatste posters) over de 906 hebt. ;)
Er was een gemodificeerde stock ROM, die je partitie grootte wijzigde en recovery mogelijk maakte. Die probeer ik nu terug te vinden. Mijn M906 flasht namelijk sinds kort niet meer vanuit Recovery. Recovery start op en alles functioneert, maar elke ROM die ik flash blijft hangen op de Cyanogen boot animatie. Ik kan alleen nog via Livesuit custom ROMs flashen, en draai nu een van die officiële crappy Cherry ROMs, maar wil graag weer Cyanogenmod draaien. Ik hoop door die ene ROM terug te vinden mijn Recovery weer aan de gang te krijgen.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
bedoel je de gemodificeerde img van Alfie104? Dat was meer zodat je de allerlaatste GAPPS kon draaien icm CM9/CM10 omdat die groter was... met CWM 5504 had dat niet zoveel te maken dacht ik
...die kan ik straks wel op mediafire zetten voor je?

Alfie104 - M906_20120625_500Msystem_2Gdata.img

Nou, het gaat goed hier: in WinXP via de juiste stappen de laatste Cherry JB 4.1 img kunnen flashen d:)b, opgestart naar Android en de USB connectie aangeklikt en nu mijn laatste nandroid van 01042013 kunnen kopieren naar de PC, dan is die tenminste veilig.

Hmmm CWM pushen wou ook maar de data restoren niet, wss omdat ik gebruik maakte van de 500M system en 2G data van Alfie104 als basis en die Cherry roms zijn kleiner.

Hoe kan ik zelf de partitie grootte in de Cherry JB 4.1 img wijzigen? Dat staat ergens in dit draadje want was mutaties in een tekst bestand meen ik.

Ik wil namelijk af van CM10 met de rest van de kuren en aangezien Cherry die 4.1 ook heeft wou ik dat maar eens proberen

[ Voor 97% gewijzigd door QwaftZefoni op 29-05-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
Thanks MTR33. De enige optie die werkte was idd met livesuit een originele rom flashen.
Aangezien de tablet eigenlijk alleen door mijn zoontje van 3 wordt gebruikt heb ik maar het gedoe om CM9 of CM10 te flashen achterwege gelaten. Dat merkt hij toch niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Google Play: Folders.nl

Deze app krijg ik maar niet werkend op mijn 9,7" met stock ROM.
Iemand anders met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Welke snelle ROM kunnen jullie me aanraden? Uiterlijk en mooie effecten en animaties maakt me allemaal echt niet uit, wil gewoon dat ie snel en snappy is.

Heb nu CM10, hiervoor CM9, maar die zijn het beide toch net niet eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
QwaftZefoni schreef op woensdag 29 mei 2013 @ 14:32:
bedoel je de gemodificeerde img van Alfie104? Dat was meer zodat je de allerlaatste GAPPS kon draaien icm CM9/CM10 omdat die groter was... met CWM 5504 had dat niet zoveel te maken dacht ik
...die kan ik straks wel op mediafire zetten voor je?

Alfie104 - M906_20120625_500Msystem_2Gdata.img
Dit heeft mijn M906 gefixed! Ik kon alleen nog maar via Livesuit stock ROMs flashen en CyanogenMod ROMs bleven stug hangen tijdens de eerste boot na flash via CWM. Vanuit deze Alfie104 ROM CWM weer opnieuw opgebouwd en nu ging het flashen van CM10 wel goed! Mijn tablet draait weer lekker! Wat een verademing vergeleken met die stockroms..

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Ik draai CM9 uit de OP, ging altijd prima. Heb m van de week nog gebruikt, toen een paar dagen niet waarin de batterij volledig leeg is gegaan. Ik de tablet aan de lader hangen, zet m daarna aan en hij blijft in het CM9 bootscherm hangen.

De animatie blijft gewoon bewegen (die rook/bliksemschichten) maar hij komt niet verder dan het CM boot scherm, en daar blijft ie ook in tot de batterij weer leeg is. Heb uiteraard de reset knop al meerdere keren gebruikt, van 5 seconden tot een minuut lang ingedrukt, maar t helpt niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Reflashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
Ik kom niet meer in de recovery, via power+vol lukte het nooit met deze tablet. Deed t altijd via de terminal, maarja dat kan nu dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Het is ook niet de power+vol toetscombinatie maar de 'back' toets ingedrukt houden en dan de powerknop meerdere keren indrukken na het verbinden van de USB kabel en met Livesuit in de juiste toestand.

Zie de flashprocedure op de tabletsupport.eu site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:53
Zaterdag heb ik mijn 738 binnen gekregen.
Zelf heb ik reeds een Sony Tablet S, maar ik wou een 7'' model erbij.
Mijn vrouw wees mij op de extra korting op de tablets via de site.
Oftewel, voor 6 tientjes durfde ik 't wel aan.

Mijn eerste indruk: super ding!
Handzaam (want 7''), licht, goed scherm, snel (snappy).
Gelukkig heb ik geen problemen met de Wifi, ook het touchscreen werkt goed.

Straks maar eens mee verder, kijken of er al een nieuwe firmware is...

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 10:45:
Het is ook niet de power+vol toetscombinatie maar de 'back' toets ingedrukt houden en dan de powerknop meerdere keren indrukken na het verbinden van de USB kabel en met Livesuit in de juiste toestand.

Zie de flashprocedure op de tabletsupport.eu site.
Beetje druk gehad, dus nu net pas geprobeerd. Het probleem is, de batterij is volledig leeg. Als ik de tablet probeer op te laden dan gaat ie direct aan en blijft ie in de boot hangen, en kan ik m dus weer niet uit zetten tot de batterij leeg is.

En met lege batterij gaat ie weer niet aan als ie aan de usb poort van de pc hangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 01:16
Dit tablet type ga ik waarschijnlijk aanschaffen

Zijn er nog Custrom Roms beschikbaar die men wel kan aanraden en belangrijk:

Is het een beetje een vlotte tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Guapo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-12-2021
- Ik heb ooit een PSX 1 emulator op de CM-738 geinstalleerd, met de games Tekken 3 en Crash Bandicoot. De games zijn uitstekend te spelen met de grafische instellingen op hoog. Geen haperingen in audio en video.
- Film(mp4) kijken en internetten tegelijkertijd kan ook prima, alleen is het beeldscherm daar eigenlijk te klein voor om dit comfortabel te kunnen doen
- Foto's bekijken d.m.v de SDHC-Card van je fototoestel aan de USB ingang van de tablet te koppelen werkt vrij vlot. De miniatuur weergaven van de foto's worden snel weergegeven net zoals het in en uit zoomen ervan.
- Uitzendinggemist kijken op volledig scherm werkt prima

Wat betreft je vraag of de CM-738 vlot is kan ik alleen zeggen dat dat voor mij het geval is.

Met custom roms heb ik geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Hoi,
Bedankt voor je reactie maar ik bedoel eigenlijk de pc906 tablet..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
gram501 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 22:39:
Dit tablet type ga ik waarschijnlijk aanschaffen

Zijn er nog Custrom Roms beschikbaar die men wel kan aanraden en belangrijk:

Is het een beetje een vlotte tablet?
Spaar je geld en koop een tablet met een Rockchip ipv een Allwinner. Te weinig custom roms, en de roms die er zijn verbleken in snelheid en stabiliteit vergeleken met bijvoorbeeld een RK3066 tab. Die van mij ligt al maanden ongebruikt stof te happen na de zoveelste crash. :P

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Als je er toch niks mee doet mag je hem wel opsturen naar mij...

Dan maak je er nog iemand blij mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
gheghe, ik gebruik mijn 9" nog wel maar vnl voor werkmail (outlook exchange) via Touchdown app.
maar +1 op wat is gesteld, koop voor iets meer een betere chipset, doe je jezelf meer plezier mee

ik ga eerdaags over op een pipo m8 en weer lekker verder op een custom rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
gram501 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:42:

Sorry, iemand anders was je voor. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Die van mij ligt ook stof te verzamelen. Toevallig heb ik hem laatst weer een keer opgeladen en opgestart, werkt nog prima maar uiteindelijk wil je toch een iPad :9 (M'n portemonnee denkt daar overigens anders over 8)7 ). Maar op dit moment heb ik een 8" met RK3066 processor. Nog steeds geen racemonster, maar wel lekker handzaam.
gram501 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:42:

Wat heb je er voor over? Hij is helemaal compleet en geen krassen op het scherm (altijd folie op gezeten). PB me maar als je interesse hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Ik heb er al 1... Bedankt

Ik vond iemand die hem wou ruilen tegen mijn Asus Eee701

ps.

ik zie dat android KitKat al beschikbaar is?

http://www.slatedroid.com...k-roms-for-a10-available/

heeft iemand die al draaien of een andere goede ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
gram501 schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 15:10:
Ik heb er al 1... Bedankt

Ik vond iemand die hem wou ruilen tegen mijn Asus Eee701

ps.

ik zie dat android KitKat al beschikbaar is?

http://www.slatedroid.com...k-roms-for-a10-available/

heeft iemand die al draaien of een andere goede ROM?
Die zijn, volgens mij, beiden niet geschikt voor de M906 door de set resolution van of 1024x600 of 800x480. De M906 heeft 1024x768.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Dat is jammer en welke ROM kun jij aanbevelen dan?

Wil naar custom want er zit nu stock JB op en die is soms wel traag en RTL XL werkt niet...
na de reclames zegt hij video kan niet worden afgespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Ik zelf gebruikte CM10 Lite, maar telkens na een paar maanden raakt mijn EMMC corrupt waardoor ik weer van voren af aan moet beginnen. De M906 heeft bij mij nog nooit gewoon probleemloos gedraaid en is mijn slechtste tablet ervaring tot nu toe. Ik blijf nu bij Rockchip tablets, die zijn in mijn ervaring stabieler

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-06 13:47
Ik heb m'n nieuwe hoesje voor de Proline 2 7" binnen.
Past gegoten, alle openingen zitten op de goede plaats :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/POan7wFI5dIh2uzzRrceO6kd/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bPFbb54nQVygj24hltY2SR7o/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SkSa3vuUJq3Yq12SkxSxP5dX/medium.jpg

Was hier te koop. Helaas uitverkocht zie ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Negakinu schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:43:
Ik zelf gebruikte CM10 Lite, maar telkens na een paar maanden raakt mijn EMMC corrupt waardoor ik weer van voren af aan moet beginnen. De M906 heeft bij mij nog nooit gewoon probleemloos gedraaid en is mijn slechtste tablet ervaring tot nu toe. Ik blijf nu bij Rockchip tablets, die zijn in mijn ervaring stabieler
Kun jij mij helpen ik kom niet verder dan CWM met installeren van een Rom, daarna blijft hij hangen op android glimmende logo...

En moet ik weer opnieuw stock flashen en daarna CWM help!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
gram501 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 12:01:
[...]

Kun jij mij helpen ik kom niet verder dan CWM met installeren van een Rom, daarna blijft hij hangen op android glimmende logo...

En moet ik weer opnieuw stock flashen en daarna CWM help!!!
Eerst gewoon via Livesuit een ROM flashen waar CWM ingebakken zit, bijvoorbeeld de Russische Digma iDS10, en dan vandaar gewoon CWM opstarten en via sd kaart CyanogenMod flashen. Vergeet niet de compatibility en touchscreen fixes te flashen. Dit staat allemaal super gedetailleerd uitgelegd in dit topic. Ik heb het ook hier geleerd. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Negakinu op 30-11-2013 16:49 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Bedankt voor de hulp maar bij JB 121227 + CM10gaat ie tot android logo en stopt...

ik had daarna de jb 120625 geinstalleerd + CM10 en toen ook....

of duurt dat wachten gewoon heel lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Had je ook de format optie aangevinkt voor het flashen met Livesuit?
Dat wordt altijd geadviseerd bij elke flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Qoute: Negakinu
"Er was een gemodificeerde stock ROM, die je partitie grootte wijzigde en recovery mogelijk maakte. Die probeer ik nu terug te vinden. Mijn M906 flasht namelijk sinds kort niet meer vanuit Recovery. Recovery start op en alles functioneert, maar elke ROM die ik flash blijft hangen op de Cyanogen boot animatie. Ik kan alleen nog via Livesuit custom ROMs flashen, en draai nu een van die officiële crappy Cherry ROMs, maar wil graag weer Cyanogenmod draaien. Ik hoop door die ene ROM terug te vinden mijn Recovery weer aan de gang te krijgen."

^^^^^^

Die heb ik ook nodig bij mij net zo

ik kan alleen die ROM nergens meer vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Heeft iemand deze aangepaste ROM nog met de grotere partities??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
Kan iemand mij helpen?

ik probeer op een cherry pc m906 9,7" een Custom ROM te installeren...

Ik kan CWM 5.XXX installeren en ik komen maar welke Rom ik ook probeer (CM of CM10) geen werkt...

Blijven hangen in Cyanogen logo (draaiend)

Hulp!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
http://www.tabletsupport....index.php?thread-635.html

Daar staat de officiële ROM met installatie instructies.
En daar moet het mee lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
daar heb ik de officiele JB vandaag en 0625 .img maar die werken alle 2 tot cyanogenmod logo en daan blijft dat ronddraien tot de accu leeg is....

p.s. er was een aangepaste ROM ook, heb jij die nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Maar als de officiële ROM niet werkt, klopt er iets niet.
Livesuit is het enige programma dat formatteert voor het nieuwe ROM erop zet.
En dan zijn alle oude instellingen en bestanden gewist.
Als de bootprocedure blijft hangen, gaat er iets mis met formatteren of je flash is stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
nee want originele rom start hij wel gewoon op en door...

welke officiele rom flash jij dan?
en welke versie van CWM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ik heb geen 906. ;)

Heb je de juiste versie ROM?
Er zijn twee versies 906 in omloop.

CWM is alleen een extra stukje software dat nog voor het OS wordt geladen.
Als je CWM kan installeren en er naar toe gaan, is het correct geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gram501
ja, dat gaat alemaal goed.

maar CM10, CM9 en cm10 lite komen geen van alle verder dan CM logo

Gelukt !!!!

hij wou niet doorstarten omdat mijn SD kaartje er nog in zat..

[ Voor 31% gewijzigd door gram501 op 21-12-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 400901

Ik heb hier ook een m-906, maar wat ik ook probeer, geen enkele custom firmware kan ik draaien. Als ik ze uberhaupt al kan flashen dan blijft hij hangen op het bootscherm van de desbetreffende firmware. Ik heb de CM al geprobeerd, zowel CM9, CM10 als CS lite. Ook alternatieven zoals de momo11 firmware's van Ployer. Digma heeft zelfs vrij nieuwe firmwares voor dit tabelt, maar ook hierbij boot hij niet door.

Ik kan iedere officiële firmware van Cherry draaien zonder probleem, zodra er iets opkomt wat niet van Cherry afkomstig is weigert hij alles!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Volgens mij zijn er minstens 2 verschillende versies van de M-906, misschien heb je de "verkeerde"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Derek
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-09-2023
Mijn Kruidvat M728 is waarschijnlijk aan het doodgaan. Stock ROMS van zowel ICS als JB geven af en toe "app gestopt" en CM9 en CM10 geven ook "SD card damaged". Ook zonder externe SD kaart, dus ik vrees dat de interne Flash hapert.

Weet iemand of de interne flash te testen is? en hoe?

Nog iets: ik ging snuffelen voor een vervanger en vond de Yarvik TAB07-200. Het lijkt heel veel op de Cherry; ik vergeleek de foto's met mijn M728 en ze zijn identiek. De Yarvik heeft een modernere spec (2-core 1.6GHz, 4G ROM, 1G RAM, Bluetooth). Ik keek wat reviews en de grootste klacht was de WiFi. Komt bekend voor? Ik heb mijn Cherry geopend en de antenna goed gezet met succes; weet iemand of de Yarvik hetzelfde euvel heeft?

Beste tweak-wensen voor 2014,

--- Derek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hmmm ik voel me een beetje lullig, ik heb de: Proline M728 en heb daar in het verleden via RTLXL gewoon naar uitzending gemist kunnen kijken. (6+ maand terug)
Ik heb ik hem onlangs te koop gezet en en geïnteresseerde koper vroeg of de RTL gemist app ook werkte.

De tablet was leeg vanwege de verkoop, maar ik had speciaal nog even gekeken of in de app kon installeren. Dit was geen probleem maar ik had niet gecheckt om hij ook bestanden af kon spelen omdat het in het verleden werkte en ik zag dat de app gewoon geïnstalleerd was en ook opstartte ging ik er vanuit dat alles werkte en gaf ik dat via de mail door.

De tablet kon een paar uur later opgehaald worden en nu krijg ik net een mailtje dat RTL XL een foutmelding geeft bij het afspelen van video's: "De video kan niet worden afgespeeld oid"

Nu keek ik even op google en ik zie dat heel veel mensen daar last van hebben. Hoe krijg je die app wel aan de praat en waarom werkt hij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
kaasaanfiets schreef op maandag 13 januari 2014 @ 19:34:
Hmmm ik voel me een beetje lullig, ik heb de: Proline M728 en heb daar in het verleden via RTLXL gewoon naar uitzending gemist kunnen kijken. (6+ maand terug)
Ik heb ik hem onlangs te koop gezet en en geïnteresseerde koper vroeg of de RTL gemist app ook werkte.

De tablet was leeg vanwege de verkoop, maar ik had speciaal nog even gekeken of in de app kon installeren. Dit was geen probleem maar ik had niet gecheckt om hij ook bestanden af kon spelen omdat het in het verleden werkte en ik zag dat de app gewoon geïnstalleerd was en ook opstartte ging ik er vanuit dat alles werkte en gaf ik dat via de mail door.

De tablet kon een paar uur later opgehaald worden en nu krijg ik net een mailtje dat RTL XL een foutmelding geeft bij het afspelen van video's: "De video kan niet worden afgespeeld oid"

Nu keek ik even op google en ik zie dat heel veel mensen daar last van hebben. Hoe krijg je die app wel aan de praat en waarom werkt hij niet?
Door update van RTL app onbruikbaar geworden? Misschien kun je een APK vinden uit de tijd dat hij het bij jou wel deed en je koper vragen die te installeren.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wierni
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-12-2021
Tab275 uit mn klauwen laten vallen, achterdeksel springt eraf.

Gelijk de antenne maar naar buiten gevoerd, nu vol bereik op wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard Vark
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04-2023
M906 9,7 inch. Nu zo gefrustreed geraakt door de slechte wifi dat ik een stuk (1,5x7 cm) uit de aluminium achterkant heb gezaagd te hoogte van de antenne. Het gat dat aan de rand zit opgevuld met rubber/siliconen compound Nu een stuk beter bereik.

[ Voor 7% gewijzigd door Ard Vark op 22-11-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500926

Nu, anno 2015, geen meldingen meer over de met name proline PCM-906?
Blijkt dat mijn tablet diverse apps niet meer ondersteund zoals: ziggo, strava, twitter clockwork mod etc. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
Als laatste redmiddel hier nog maar eens proberen:

Heeft iemand de CyanogenMod 9 nightly van 13 september 2012 toevallig nog ergens op een schijf staan?
Het gaat om: cm9_nightly_20120913.zip voor de 7 inch tablet

De link van Christian Troy loopt dood:
http://allwinner-cm9.goog.../cm9_nightly_20120913.zip

Ik wil de tablet van de kids nog eens opnieuw flashen en heb alleen de stock rom met vervelende marktet etc.

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mtr33
monotron schreef op zondag 10 januari 2016 @ 11:34:
Als laatste redmiddel hier nog maar eens proberen:

Heeft iemand de CyanogenMod 9 nightly van 13 september 2012 toevallig nog ergens op een schijf staan?
Het gaat om: cm9_nightly_20120913.zip voor de 7 inch tablet

De link van Christian Troy loopt dood:
http://allwinner-cm9.goog.../cm9_nightly_20120913.zip

Ik wil de tablet van de kids nog eens opnieuw flashen en heb alleen de stock rom met vervelende marktet etc.

Alvast bedankt!
Deze?. Voor de A7HD clone is dit een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
mtr33 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:46:
[...]

Deze?. Voor de A7HD clone is dit een optie.
Thanks mtr33! Wat is die 4shared site irritant zeg, bijna onmogelijk om die file te downloaden zonder tig advertenties te moeten doorklikken :(

Die tweede link ken ik niet! Gebruik(te) je die zelf? Kan zo snel geen info hierover vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
Die CM9 krijg ik niet gedownload. Vertrouw die site voor geen meter met al zijn crap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16-06 21:03
monotron schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:26:
Die CM9 krijg ik niet gedownload. Vertrouw die site voor geen meter met al zijn crap.
Heb hem even op Google Drive voor je geknald.
https://drive.google.com/...lb_OKVXZHcmJiWFJhZm8/view

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
Super thanks!! Dat scheelt weer wat malware _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
monotron schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:23:
Die tweede link ken ik niet! Gebruik(te) je die zelf? Kan zo snel geen info hierover vinden...
Ik heb destijds die ids rom gebruikt en deze 4.0.4. versie van 4PDA. Geen idee meer wat het verschil precies was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
Grrr, na weken eindelijk de tijd om die oude tablet eens goed te krijgen.
Zit ik al de hele middag te kloten en blijf maar in het bootlogo hangen.

Straks voor de 8ste keer maar met LiveSuit de M728_20121203.zip (stock rom zonder Root grr) erop knallen en dan ben ik er klaar mee voordat ie het raam uit wordt gesmeten.

Geen idee wat ik nou fout doe. Verschillende roms geprobeerd, die lijkt goed geinstalleerd te worden, maar vervolgens kom ik dus niet voorbij startlogo...

Laatste CM9 build van SmashingJummy ging zwaar trillen tijdens de bootanimatie en gaf vervolgens de melding dat het niet goed geinstalleerd was.

Handdoek, ring, grrrr 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

franssie

Save the albatross

Ik ben trots op je dat er voor zo een oud tablet zoveel energie in stopt. Goed om te recyclen :)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monotron
het is meer voor mijn zoontje. Zijn broertje had zijn kruidvat tablet gesloopt en ik kon dezelfde tablet van een vriend overnemen voor een klein prijsje.
Mijn zoontje doet weer te weinig met een tablet om een nieuwe te kopen.

Maar het lijkt CWM te zijn die vervelend doet, ten minste, ik lees soortgelijke berichten in dit topic.
Wellicht dat ik er een andere keer weer zin in heb :)
Nu maar weer stock, kan ie in ieder geval zijn videotjes kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 500926

Heb nu de Pro line M906T met Android 4.1.1.
Wat opvalt: Horizon Go wordt door de tablet niet ondersteund, krijg Ziggo niet aan de praat hetgeen n.m.m. grotendeels wordt veroorzaakt door de slechte wifi, wel blauwe streepjes maar blijft op ziggo logo staan.
Filmpjes schokkerig zowel van Netflix, youtube als die ik op mijn exteren sd kaart heb staan.

Zijn er suggesties om dit alles te verbeteren op de M906T? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:23

JT

VETAK y0

Topicstarter
Op mijn m906 kon ik met CM prima films van sd kijken

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste