droidy schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 11:27:
[...]
Ik heb 2x de 7" tablet. Out of the box div vergelijkingen gedaan met wifi ontvangsten, beide even matig.
Toen 1 opengepeuterd en de antenne geplaatst zoals beschreven dus precies recht onder de connectoren door en alles gecheckt. Geen enkele verbetering waarneembaar tov het origineel behalve dat het achterpaneel nu wat wijkt, die krijg je echt niet meer perfect in elkaar omdat de clipjes wat verbuigen etc.
Het enige wat helpt is echt vlakt naast je wifi zender te gaan en dan haal je ook de normale snelheden met bijv speedtest.net app. 3 meter verder zakt het al wat in, 1 balkje minder ontvangst en snelheid duikt omlaag.
Kijk ik vind het wel belangrijk dat dit soort reacties toch wel goed opgemerkt worden door mensen die er aan zitten te denken om ook deze tablet aan te schaffen.
Het is allemaal een beetje euforisch in dit topic, maar het blijkt toch allemaal niet zo te zijn zoals men beweerd.
[...]
Ik vermoed dat je de verkeerde versie hebt geflasht was mij de eerste keer ook gebeurd. Volg exact de instructie in OP.
Om in de recovery te komen kun je naast novo7 en de lastige toetsencombinatie ook gebruik maken van de standaard aanwezige developer optie in het settings menu van de tablet.
De verkeerde recovery.img bedoel je?
Je moet toch gewoon die van de map: CWM\r1\recovery.img kopiëren?
Die heb ik geinstalleerd, daar was hij even mee bezig en toen deed hij een tijdje niks en toen heb ik hem opnieuw opgestart.
Maar werkt die volume + en powerkey combinatie sowieso wel? Ik heb namelijk helemaal geen volume+ key... Ik had verwacht dat dit de linker of rechter was van het lange dubbele knopje in het midden, maar die zijn helemaal niet voor het volume.
En uuh de: "standaard aanwezige developer optie in het settings menu" ? Zo standaard is die niet, want die heb ik niet...
[...]
Same here, overigens werkt chrome bij mij niet okay, open de settings page geeft een FC.
Klopt hier ook, maar dat had ik op de Qware ook al.
Ik kan trouwens de Build.prop niet aanpassen, ik kan hem wel editen en opslaan maar mijn gegevens worden niet gesaved. (hij zegt wel save ok oid...) Ik wil dit aanpassen om softwarematig de WiFi te verbeteren
edit: heb in ESexplorer de system map als bewerkbaar ingesteld. Kon hem nu wel kopiëren (in windows aangepast met notepad++ en daarna over de oude build.prop gekopieerd)
edit2: Ja het is gelukt en sterker nog het werkt ook nog, ik heb een balkje extra en hij sprong voor het eerst naar de 4e balkje..
Hij is van -70 / 68db naar -58db gegaan. (wat dit betekend, geen idee maar het is wel beter iig)
Je moet er dus even op letten dat je in ES File Expoleren bij instellingen helemaal onderaan:
Root verkenner en
Laad bestandssysteem aanvinken
[
Voor 15% gewijzigd door
kaasaanfiets op 04-07-2012 19:33
]