Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

franssie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:15:
[...]

offtopic:
Het mijne gezegd hebbende is het natuurlijk wel zo dat er ook veel software (niet van de fabrikant) gemaakt is in de community, en dan geld het argument niet natuurlijk - daarvoor alleen maar hulde

/9
over hoesjes gesproken, ik wil mijn interactieve 9.7 dienblaadje mee op vakantie - iemand een tip waar je een leuke iPad 1 cover kan kopen omdat die lijkt te passen? Al in een paar winkels geweest mar die gaan meestal vanaf v2?
Dit is een perfecte hoes: www.mobielbereikbaar.nl/p...-ipad-wi-fi-ipad-wi-fi-3g

Nu even uitverkocht (er lijkt een run op te zijn sinds de m906 in de aanbieding is :-) ) maar de moeite van het wachten waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:01

GeeBee

Oddball

Ja.. zul je net zien... knoop doorgehakt en dan issie uitverkocht 8)7
Tips voor alternatieven zijn welkom, vooral voor dezeldfe prijs ;)

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:20

itarix

404 soul not found

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:41:
[...]

Thanks, en typen met 2 duimen ( zoals ik met de qware pro 3 7 inch, en de cherry 7 inch deed ) gaat dat een beetje, of is hij daar te groot voor?

[...]

Nu? al een tijdje hoor..
Ik heb de tablet editie van swiftkey gekocht hiermee krijg je een gebroken toetsenbord waarmee je makkelijk(er) met twee duimen kan typen op een grote tablet.

Je kan de trail proberen Google Play: SwiftKey 3 Tablet Free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:55:
[...]

Dit is een perfecte hoes: www.mobielbereikbaar.nl/p...-ipad-wi-fi-ipad-wi-fi-3g

Nu even uitverkocht (er lijkt een run op te zijn sinds de m906 in de aanbieding is :-) ) maar de moeite van het wachten waard!
we zullen zien! dank voor de tip

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucdec
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-09 20:59
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:02:
in eerste instantie wilde ik de tablet terug brengen (9,7) omdat het zovaak crasht tijdens het surfen
maar vandaag zag ik dat er een update is beschikbaar , en toch de update gedaan en ik moet eerlijk zeggen dat de tablet veel beter is geworden vooral bij filmpjes kijken op internet
Waar kan je kijken of er updates zijn? Is dit een site op het net, of via het menu in de tablet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2012 @ 19:53:
File explorer openen ( bovengenoemde )
Dan kom je in de "verkenner" terecht.
In de map die je nu ziet staat ook "/system" klik daar op.
dan kom je in die map.
In die map vind je de build.prop
9"

Gisteren geprobeerd de build.prop aan te passen. Editen gaat wel, maar ik kan de veranderingen niet opslaan. Ook als ik de build.prop file naar mijn PC kopieer en daar met een tekst editor de file aanpas, kan ik de oude build.prop niet vervangen door de aangepast versie. Er wordt wel een BAK file gemaakt.

Ik heb dus blijkbaar wel root access, maar onvoldoende rechten of zo. Klopt dat? En hoe kan ik de build.prop aanpassingen wel saven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:46:
[...]

9"

Gisteren geprobeerd de build.prop aan te passen. Editen gaat wel, maar ik kan de veranderingen niet opslaan. Ook als ik de build.prop file naar mijn PC kopieer en daar met een tekst editor de file aanpas, kan ik de oude build.prop niet vervangen door de aangepast versie. Er wordt wel een BAK file gemaakt.

Ik heb dus blijkbaar wel root access, maar onvoldoende rechten of zo. Klopt dat? En hoe kan ik de build.prop aanpassingen wel saven?
Download root explorer, en ga naar de /system/ map.

bovenin zie je iets als "filesystem mounted as R/O" klik op "mount filesystem as R/W"
dan moet het lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[7"] hoe kun je dat ding eigenlijk 'echt' mute? spelletjes en screentouch blijven geluid geven terwijl volume na beneden geschoven is :?

welke huidige manieren van root toegang zijn er mogelijk? heb een via cherryupdater geprobeerd, maar die geeft niet echt toegang wanneer is su doe :? wil graag debian op dit ding installeren maar daarvoor moet die huidige troep er wel vanaf.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-10 15:40
GREENSKiN schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:22:
[...]

Zelfde probleem... Mac en Linux hier. Koop je een Linux tablet, heb je Windows nodig om te updaten... inclusief een non-certified driver.
Dat je niet weet hoe je hem via Linux moet updaten, zegt nog niet dat het niet kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:46

Smarron

The bend

himlims_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:33:
[7"] hoe kun je dat ding eigenlijk 'echt' mute? spelletjes en screentouch blijven geluid geven terwijl volume na beneden geschoven is :?

welke huidige manieren van root toegang zijn er mogelijk? heb een via cherryupdater geprobeerd, maar die geeft niet echt toegang wanneer is su doe :? wil graag debian op dit ding installeren maar daarvoor moet die huidige troep er wel vanaf.
Volume tablet en volume media zijn 2 verschillende volumes. Dus met spelletjes moet je het volume ook nog apart uitzetten.

Toetsgeluiden zitten verstopt onder:
Instellingen - Geluid - Aanraakgeluiden

en als je nog steeds geluiden hebt bij het typen:
Instellingen - Taal en invoer - Android toetsenbord op het slider-icoontje rechts drukken - Geluid bij toetsaanslag

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:19
himlims_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:33:
wil graag debian op dit ding installeren maar daarvoor moet die huidige troep er wel vanaf.
Volgens mij kun je op A10 devices vrij gemakkelijk een Linux distro installeren. Deze is gebaseerd op de ontwikkeling voor de MK802 sticks. Eenzelfde methode zou ook moeten werken voor andere builds (zie oa hier). Met ff goglen moet je er uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mtr33 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:27:
[...]

Volgens mij kun je op A10 devices vrij gemakkelijk een Linux distro installeren. Deze is gebaseerd op de ontwikkeling voor de MK802 sticks. Eenzelfde methode zou ook moeten werken voor andere builds (zie oa hier). Met ff goglen moet je er uit kunnen komen.
....zoals ik daarboven schrijf; root toegang krijg ik niet voor elkaar. zolang je dat niet hebt zijn zaken als flashen/unlocken/upgrade/linux/multiboot/pxe etc. niet mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
himlims_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:47:
[...]

....zoals ik daarboven schrijf; root toegang krijg ik niet voor elkaar. zolang je dat niet hebt zijn zaken als flashen/unlocken/upgrade/linux/multiboot/pxe etc. niet mogelijk
De 9.7" is al geroot als hij wordt geleverd, volgens mij de nieuwste 7" ook. Check het anders eens met een root-checker, te vinden in de play-store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haxquiz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12-2024
Alleen de 7" is nog te bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 10:50
himlims_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:47:
[...]

Ik ben niet 100% zeker maar volgens mij kan je Ubuntu gewoon op de SD card zetten en boot ieder Allwinner A10 apparaat vervolgens van die SD card. Of je wel of geen root access in Android hebt maakt volgens mij niet uit.
acoster schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:02:
[...]

De 9.7" is al geroot als hij wordt geleverd, volgens mij de nieuwste 7" ook. Check het anders eens met een root-checker, te vinden in de play-store.
Waarschijnlijk moet je wel even Superuser installeren anders werkt root-checker ook niet (dat was bij mij zo iig).

[ Voor 27% gewijzigd door Snippo op 26-06-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Laatst online: 26-10 21:58
Wilde de 9,7" bestellen maar hij is uitverkocht inderdaad.
Weet iemand hoe je deze nog kunt bestellen, zie niks op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

9,7"

Wauw! Binnen een week twee nieuwe firmwareversies. De 120621 is nu opgevolgd door de 120625. Lijkt dus heel netjes qua support.

Zie Tabletsupport forum.

Directe link:
http://www.tabletsupport.eu/Cherry/M906_firmware_120625.zip

Straks even proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er bekend wat de updates inhouden; wat er wijzigt?
Kun je 120625 direct installeren zonder dat je de 120621 installeert?

Ik denk erover om hem terug te brengen omdat de wifi erg "kort" bereik heeft; waar mijn gsm wel veel verder bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:45:
Wauw! Binnen een week twee nieuwe firmwareversies. De 120621 is nu opgevolgd door de 120625. Lijkt dus heel netjes qua support.

Zie Tabletsupport forum.

Directe link:
http://www.tabletsupport.eu/Cherry/M906_firmware_120625.zip

Straks even proberen. :)
[7"] werkt hier echt voor geen meter dat flashen (dat terwijl ik er 50-60 al gedaan heb) kom heel die flash modus niet in, krijg geen root-toegang en dat 'officiele' updaten werkt voor geen meter. support op dat forum is ver te zoeken; alleen maar verwijzingen naar hun werkende instructies.

xda-devvers forum is vandaag weer up, maar nog geen draad gevonden die aansluit op deze devices.

mooi product, maar dat flashen enzo vind ik echt om te :'( - maar je MOET flashen, wil je games als angrybird of wordfeud kunnen spelen want die worden standaard niet ondersteund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17-10 22:13
idd op de 9,7 is het ook een ramp dat flashen, ben er minimaal 20 minuten mee bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:07:
Is er bekend wat de updates inhouden; wat er wijzigt?
Kun je 120625 direct installeren zonder dat je de 120621 installeert?

Ik denk erover om hem terug te brengen omdat de wifi erg "kort" bereik heeft; waar mijn gsm wel veel verder bereik heeft.
Op de 9 van mij is het bereik prima , op de slaapkamer 10 meter van de router nog steeds ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucdec schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 07:02:
[...]

Waar kan je kijken of er updates zijn? Is dit een site op het net, of via het menu in de tablet?
Ik heb paar bladzijdes terug geklikt en daar gelezen
Je kan de update zien op www.tabletsupport.eu zo iets en dan klik je op cherry tablet 9'7 en Daar krijg je uitleg over hoe je de update kan uitvoeren

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
himlims_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:07:
[...]

[7"] werkt hier echt voor geen meter dat flashen (dat terwijl ik er 50-60 al gedaan heb) kom heel die flash modus niet in, krijg geen root-toegang en dat 'officiele' updaten werkt voor geen meter. support op dat forum is ver te zoeken; alleen maar verwijzingen naar hun werkende instructies.

xda-devvers forum is vandaag weer up, maar nog geen draad gevonden die aansluit op deze devices.

mooi product, maar dat flashen enzo vind ik echt om te :'( - maar je MOET flashen, wil je games als angrybird of wordfeud kunnen spelen want die worden standaard niet ondersteund :(
Wellicht kun je hier wat mee. Via recovery updaten zou inderdaad handiger zijn. Op android-hilfe en slatedroid zijn devs wel bezig met de A7HD, op xda minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard Vark
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:23:
[...]

Ik heb paar bladzijdes terug geklikt en daar gelezen
Je kan de update zien op www.tabletsupport.eu zo iets en dan klik je op cherry tablet 9'7 en Daar krijg je uitleg over hoe je de update kan uitvoeren

Succes
De updates staan hier: http://www.tabletsupport.eu/Cherry/

Let op de hoofdletter C van Cherry anders ga je naar het suppotforum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
himlims_ schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:07:
[...]

Anderen lukt het wel, dus of je doet iets verkeerd, of het tablet is stuk. Aangezien je zeer ervaren ben, zal het niet aan jouw liggen, dus moet je er maar vanuit gaan dat het tablet stuk is.

Verder vind ik de support die je op het forum krijgt, enorm goed. Let wel, het is geen helpdesk van de fabrikant, het is een forum voor en door gebruikers.
Misschien kan jij je probleem wat beter omschrijven, want een een opmerkingen als 'werkt hier echt voor geen meter dat flashen' en 'krijg geen root-toegang' vertellen niet echt wat nu je probleem is. Vertel een wat je doet en waar het dan fout gaat, wie weer hebben mensen dan nog nuttige tips voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had ook dezelfde problemen maar uiteindelijk toch gelukt.
tis belangrijk om de bijgeleverde kabel te gebruiken want met een andere ging het dus niet.
ik had hem NIET in de OTG poort maar de andere..
kwestie van progje live update starten het hele riedeltje klikken dan de imagefile kiezen en ook op starten drukken.
DAARNA pas de backtoets indrukken usbkabel erin en op start drukken paar x wat langer ingedrukt houden en dan zie je dat hij hem herkent.
vreemde manier maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb trouwens wel als ik games installeer van gameloft dat hij zegt dat ie niet compatible is?
niet compatible met de gpu ofzo?
nu ook met nu.nl trouwens

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

@acoster; komt misschien wat lullig over (hoog uit de doeken ) maar heb aantal bij belcompany gewerkt, daardoor veeel mobieltjes/tablets in bezit gehad, eerste wat ik dan doe ik die boel openbreken dat je eigenaar van je device bent. daarvoor zijn root en rom/radio/ram flashen noodzakelijk. maar de procedures en software die ze hiervoor gebruiken :X :N

dat moet volgens mij ook anders kunnen. CYM heeft diverse andere manieren die vaak ook geschikt zijn (is een procedure, geen systeem).

bij dat cherry forum heb ik duidelijke omschrijving staan van de handelingen. feit blijft dat device niet in die 'flash' modus gaat. en verkrijgen van root-toegnang tot heden niet gelukt is (cherry updates/superuser/rootmanager etc.)

op forum zijn tich andere die tegen vergelijkbare problemen aanlopen; flashen/firmware update lukt niet. ene heeft out-of-the-box al root toegang, andere hebben dat niet :? maar voor de oplossing wordt altijd terug verwezen naar het topic met de instructies....

usb werkt werkt na behoren indien aangesloten op pc wanneer die aan staat, dus dat kan probleem niet zijn

usb driver kan een serieuze bottleneck zijn; filetransfer vereist andere drivers dan adb-transfer, maar zover kom ik nog niet eens. device moet daarvoor in die flash-modus gezet worden, daar strandt het al.

ben er nog niet achter hoe ik vanuit een live situatie het device kan herstarten in flash mode zonder die key-combinaties, dat is meestal wel mogelijk als ik naar andere tablets/mobieltjes kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net weer nieuwste update geflashed :)
ben toch bang dat het een user error is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:38:
net weer nieuwste update geflashed :)
ben toch bang dat het een user error is
Play store schijnt nog steeds niet goed te werken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

werkt prima behalve nu.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb hem nog niet geflasht. Doet Google Play: Buienalarm het met deze versie wel en laat de locatie zich evt. ook handmatig instellen zonder te crashen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Weet niet welke knappe koppen die firmware maken , word er niet beter op.
Een fix draaien voor google play aan het werken te krijgen kom nou.
Deze sla ik ook weer over , tablet loopt prima op de oude firmware.
(9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ze zijn weer in voorraad voor de liefhebbers. :)

Ik had mijn oog al laten vallen op deze hoes maar stelde de aanschaf uit omdat ik nog niet zeker was dat ik de tablet zou houden.

Besteld.... dus wel dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Zijn er nog mensen die zoveel "problemen" met hun 7" hebben dat ze hem eigenlijk willen omruilen? Ik mag vandaag mijn nieuwe Qware Pro 3 ophalen (mijn oude was kapot en mag een nieuwe uitzoeken) maar mag helaas geen refund. Anders had ik de kruidvat ProLine 7" gekocht vanwege zijn heldere scherm.
Dus als je wil ruilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 14:08

nAffie

...

Ik draai gewoon CM9 op de 7", werkt prima al een paar dagen.

De volledige playstore krijgen zonder te flashen (toen ik nog op de stock rom draaide) was ook een fluitje van een cent. Dat staat hier ergens in dit topic beschreven. Een kwestie van die 4 xml files kopiëren in de /etc/permissions map, even de data van de playstore wissen en rebooten...

Maar met CM9 is dat natuurlijk niet meer nodig... :)

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En mag ik vragen hoe je CM9 werkend op de 7 inch hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:29
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:09:

Ik had mijn oog al laten vallen op deze hoes maar stelde de aanschaf uit omdat ik nog niet zeker was dat ik de tablet zou houden.

https://online.kruidvat.n...PROFESSIONALTABLETPC.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious

ze zijn alweer uitverkocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47

JT

VETAK y0

Topicstarter
Bij de Gamma komen onder een eigen merk dezelfde tablets in de aanbieding. Saillant detail: 1 spec verschilt, de CPU, die draait volgens Gamma op 1ghz. Verder 100% dezelfde tablet, kost alleen 179 euro.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Geen ips beeldscherm dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10 13:20

En zo'n ipad case past perfect met onze 9,7''? Want dit is wel een heel mooi hoesje voor weinig zeg!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Bart Smit maar wel ff 190 euro
•Android 4.0 Ultimate tablet 10 inch (25.4 cm).
•IPS capacitieve /multitouch scherm. Op dit scherm kun je gemakkelijk in- en uitzoomen met je vingers.
•Snelle cortex A8 processor, 1 GB DDR3 werkgeheugen.
•4GB opslag geheugen, uitbreidbaar via microSD. Tevens beschikt de tablet over een USB-ingang en HDMI-output.
•1.3 Megapixel camera voorzijde en 2 megapixel camera achterzijde.
•Duizenden apps te downloaden via internet, bijvoorbeeld online via Google Play (Android Market).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ( met de 7 inch ) op cyanogenmod, tot dusver ziet het er leuk uit.
Ik vroeg me alleen af hoe ik het icoontje weg kan halen in de statusbalk wat aangeeft dat er géén mobiel signaal is? ( een driehoekje op z'n kant met een kruisje er in )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik krijg nog steeds te zien dat er vijf in voorraad zijn. Zes toen ik bestelde. :p
JT schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:49:
Bij de Gamma komen onder een eigen merk dezelfde tablets in de aanbieding. Saillant detail: 1 spec verschilt, de CPU, die draait volgens Gamma op 1ghz. Verder 100% dezelfde tablet, kost alleen 179 euro.
Volgens de info die ik gevonden heb draait deze 9,7" Kruidvat Cherry ook op 1GHz. Bevestigd door de Belgische helpdesk.

Ondanks dat toch een verdomd leuk ding voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Epiphany schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 06:45:
Gisteren heb ik ook de 9.7" besteld, heeft iemand een idee hoe je CWM op het tablet kan installeren?
Zie topicstart.
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:37:
En mag ik vragen hoe je CM9 werkend op de 7 inch hebt gekregen?
Er zit al een recovery op, waarmee je deze CWM kunt installeren (of anders via shell terminal).

Gelijk maar even wat aanvullende info voor in de topicstart:
- CM9 nightlies voor 9.7"(gebruik Momo11 comp.) en 7"(gebruik A7HD comp.)
- AOKP voor beide tablets (idem m.b.t. compatibility)
- uitgebreide NL post m.b.t. installeren CWM/CM9 op Allwinner A10's

[ Voor 37% gewijzigd door mtr33 op 26-06-2012 17:12 . Reden: added links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:53:
[...]

Ik krijg nog steeds te zien dat er vijf in voorraad zijn. Zes toen ik bestelde. :p

[...]
Weet niet hoe maar via Chrome en IE9 krijg ik toch echt te zien dat hij uitverkocht is. De 7'' daar in tegen is wel nog leverbaar. Iemand anders ook kan bestellen want dan weet ik dat het aan mij ligt:P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Theodor schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:13:
Geen ips beeldscherm dacht ik...
Jawel :)
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:53:
[...]

Volgens de info die ik gevonden heb draait deze 9,7" Kruidvat Cherry ook op 1GHz. Bevestigd door de Belgische helpdesk.

Ondanks dat toch een verdomd leuk ding voor de prijs.
Ja klopt en nu dus nog een bevestiging :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-10 21:02
Kan de beschrijving van het 7 inch tablet aangepast worden die in de openingspost staat?
Het tablet loopt op 1 GHZ, niet op 1,2 GHz.
Nogal storende fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 23:28
Ik ga over twee dagen 5 weken op vakantie, ik kan in de tussentijd de Topicstart niet bijhouden.
Als iemand Medeauteur wilt worden zou ik dat op prijs stellen, stuur een DM naar Tweaklegend.

[ Voor 8% gewijzigd door KleineJoop op 26-06-2012 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb bij update me de hide my bar.zip heb gedownload, en daarna de optie "automatisch verbergen" aan gezet in "systeem/gecombineerde balk/"
Maar nu kan ik alleen kiezen tussen altijd een statusbalk, of nooit een statusbalk ( als de statusbalk in beeld is in het hoofdscherm verdwijnt hij niet als ik bijvoorbeeld angry birds open )

Iemand een idee?

P.S.

hidemybar installeren is geen optie ( gedaan, en toen liep de boel vast :P )

[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeBee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:01

GeeBee

Oddball

GeeBee schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 00:17:
[...]

Ja.. zul je net zien... knoop doorgehakt en dan issie uitverkocht 8)7
Tips voor alternatieven zijn welkom, vooral voor dezeldfe prijs ;)
Toch vandaag eentje kunnen bestellen via de nieuwe link, incl hoesje. Er was er volgens de website nog 1 in voorraad... en nu idd weer *uitverkocht*

* GeeBee keeping his fingers crossed...

Woof, woof, woof! That's my other dog imitation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 08:26:
[...]

Download root explorer, en ga naar de /system/ map.

bovenin zie je iets als "filesystem mounted as R/O" klik op "mount filesystem as R/W"
dan moet het lukken!
Bedankt, je reactie heeft me op het goede spoor gezet. Omdat ik geen geld wilde uitgeven voor root explorer, heb ik de instellingen in ES File Explorer eens wat grondiger bekeken en de goede settings gevonden. Ik kan nu bestanden bewerken en opslaan, verwijderen, etc.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand itv al aan de praat gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

low_n_slow schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:19:
[...]

En zo'n ipad case past perfect met onze 9,7''? Want dit is wel een heel mooi hoesje voor weinig zeg!!
Yep. Like a glove.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiTM
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15-10 09:51
Iemand die even een benchmark kan doen met Antutu Benchmark op de laatste CM9. De originele software was tot nu toe bij mij sneller dan CM9 :)

Ben benieuwd wat het resultaat nu zou zijn...

Heb het over de 7inch

[ Voor 6% gewijzigd door MiTM op 26-06-2012 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoop eigenlijk wel dat het niet 4 weken gaat duren voordat hij eindelijk aantkomt maarja even mijn geduld bij elkaar schraapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 17:22:
ik heb bij update me de hide my bar.zip heb gedownload, en daarna de optie "automatisch verbergen" aan gezet in "systeem/gecombineerde balk/"
Maar nu kan ik alleen kiezen tussen altijd een statusbalk, of nooit een statusbalk ( als de statusbalk in beeld is in het hoofdscherm verdwijnt hij niet als ik bijvoorbeeld angry birds open )

Iemand een idee?

P.S.

hidemybar installeren is geen optie ( gedaan, en toen liep de boel vast :P )
Iemand die dit voor mij wil nabootsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

FlyEragon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:51:
[...]

Lijkt nu minder vaak te hangen, eigenlijk nog niet voorgekomen maar heb hem nog niet zo lang kunnen testen natuurlijk. Over het algemeen iets soepeler en wat verbeteringen.

Wat me meteen opviel:
  • Vanuit lockscreen direct naar bepaalde vaakgebruikte apps kan, dit zal wel een android 4.0.4 feature zijn.
  • Volume +, Volume - soft buttons nu ook onderin de balk
  • Scrollen gaat veel sneller, voorheen had zelfs een snelle vingerbeweging weinig effect op het scrollen (ging maar een klein stukje), en nu kan je met een flinke 'sweep ' toch een aardig afstandje overbruggen, handig bij fora.
Wifi bereik is hetzelfde voor zover ik het kan zien.
Geen optie trouwens om accelerometer te kalibreren.
Voor de firmware upgrade heb ik ook een Quadrant test gedraaid maar de score weet ik niet meer, het was eerst wel een stuk lager voor mijn gevoel. Overigens duurt de firmware upgrade minder dan 5 minuten geloof ik, gaat echt snel.

edit: Ik weet het nu zeker, de nieuwe firmware is veel en veel beter, de standaard browser hangt niet meer en laad de pagina's ook veel sneller dan voorheen. In algeheel gebruik is de tablet ook gewoon sneller geworden, kan het iedereen aanraden.

Edit:
Antutu Scores:
  • Total score 2715
  • CPU 795
  • GPU 1027
  • RAM 436
  • ROM 457
Detailed:
  • Sd card write : 14.8MB/s
  • Sd card read : 6.9MB/s (raar ? lezen zou sneller moeten kunnen dan schrijven)
  • Cpu integer : 635
  • Cpu float-point : 160
  • 2D graphics : 288
  • 3D graphics : 739
  • Database IO : 240
  • Cpu freq : 1200Mhz
Hmm ik haal met mijn witte qware pro 3 7" iets andere scores.
totaal: 3186
ram: 403
CPU integer: 640
CPU float-point: 162
2d graphics: 294
3d graphics: 1127
sd write: 17.1 MB
sd read: 16.5 MB
Database IO: 245

betekend dit dat de pro 3 merkbaar sneller is? Ik wil nog steeds switchen van apparaat vanwege het betere scherm van de Proline maar als hij merkbaar langzamer is weeg dat weet niet op...

stock rom btw, zonder geïnstalleerde apps (behalve antutu natuurlijk), net nieuws uit de doos...

Waarom til ik zo zwaar aan het scherm? ik gebruik hem vaak als ik in bed lig, en als hij dan plat ligt is de kijkhoek erg groot en met de Pro 3 zie je dan een stukje minder. Ook liggend op de bank moet je hem vaak recht voor je houden. Ik hoopte dat dit met de Proline beter is...

[ Voor 7% gewijzigd door kaasaanfiets op 27-06-2012 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-10 21:02
Je kijkt alleen naar de CPU en kloksnelheid, maar je moet ook de GPU erbij betrekken.
De CPU is niet erg krachtig, maar door de GPU hoeft dat ook niet (Mali 400).
Die neemt het overgrote deel van de grafische beeldopbouw voor zich en dat maakt het tablet
naar verhouding best snel.

Het panel is echt goed. Je kan onder een 45 graden hoek nog alles goed zien.
Zelfs de kleuren blijven mooi onder die hoek.
Het scherm is uitmuntend voor deze categorie 'goedkope' tablets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga de mijne (9.7) vandaag terug brengen; het wifi bereik is zeer bedroefend. Dan maar zonder tablet op vakantie... snik.
Verder is het een mooi en redelijk snel apparaat maar als je vaak de verbinding verliest dan heeft een tablet geen nut meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wifi is niet overal beschikbaar; daarom wifi thetering via mobiel, tablet naar wifi op mobieltje laten connecten en vanwege de beperkte range van wifi nog best goed signaal. op die manier 'altijd' wifi. wel raadzaam om wifi aan te laten terwijl ie in standby-modus gaat.

tablet nu enkele dagen in gebruik, bevalt me erg goed. had deze gekocht puur voor de F1-applicatie. maar blijk 'm nu meer te gebruiken voor andere zaken. de 7" past in me jaszak dus gaat nu overal mee :)

nu nog ubuntu erop zien te krijgen dan helemaal happy met device

in kader van cases; https://online.kruidvat.n...etsenbordenhoes7inch.html
hoe zit dat met die aansluiting? ik zie daarop een fat-usb zitten...

volgens mij is het dit hoesje; http://dx.com/p/usb-2-0-8...-7-8-tablet-111738?item=2

[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 27-06-2012 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of heeft iemand nog tips voor beter wifi bereik; heb nog geen updates geladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:12:
Of heeft iemand nog tips voor beter wifi bereik; heb nog geen updates geladen.
7" of 9.7"?( nogmaals, kleine moeite om dat er even onder te zetten )

In de OP staat een hardware én een softwarematige fix voor de wifi.

Ik heb bij mijn 7'de hardwarematige fix toegepast, en CM9 er op gezet.
Cm heeft standaard die extra regel in de build.prop staan ( de softwarematige fix )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry; ik heb de 9.7".
Je bedoeld helemaal op pagina 1 van dit forum? De softwarematige al gedaan maar hielp niet. De hardwarematige ben ik een beetje angstig over want als die niet helpt dan kan ik hem niet meer terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik had Dolphin HD geinstalleerd als browser, was nog wel eens traag, freezes van een paar seconden enz. Nu Opera toch even geprobeerd en dat loopt 20 keer sneller! Aanrader dus.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De hardwarefix is ( volgens de OpeningsPost ) enkel voor de 7'..
Maar het zou me niets verbazen als het ook helpt bij de 9.7'

Wat betreft het openmaken, als je het netjes en met beleid doet, ziet niemand dat die open is geweest.

Ik heb zelf namelijk een 7" teruggebracht die open is geweest, zagen ze niet.
En aan mijn 7" zie je nu ook niet dat die open is geweest.

Eigenlijk;

Dit zijn goede tablets voor niet bang aangelegde tweakers, en waardeloze tablets voor opa's en oma's die verwachten dat het apparaat out of the box naar behoren functioneert ( wat géén rare "vereiste" is )

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Mijn ontvangst is niet zo slecht dat ik hem ervoor open ga maken :) Matig maar voldoende.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 29-10 13:20
Voor mn vader alsnog een 7'' aangeschaft! :)

Gelijk uit de box vind ik em serieus sneller aanvoelen dan mijn eigen 9,7''. Minder 'lag' met het scroll/swipe werk... Maar idd is het wifi bereik een stuk matiger helaas....

Binnenkort maar even verder vergelijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er nog meer problemen met de wifi op de 9.7"? Hoeveel meter kunnen jullie overbruggen?
Ik heb (ook 0- 30 cm van de router) maar twee streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Mijn 9,7" heeft prima WiFi ontvangst. Niets te klagen. Je kunt eens checken met bijv. Google Play: Wifi Analyzer of je wel op een gunstig kanaal zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
  • Laatst online: 20-09 19:37
Ik heb nu de 7". Wat mij verbaasde is dat er google play op staat. Ik dacht even met getjar te moeten hannessen.

Alleen hij draait een paar apps niet zoals PowerAMP en Spotify niet. Dat is wel errug jammer.

Voor de rest ben ik prima tevreden en helemaal voor deze prijs. Wifi ontvangst is wel minder maar stabiel. Scherm is bijna even mooi als van mijn iPad. Prima apparaat om mee te nemen onderweg.

Van alle dingen die ik ben kwijtgeraakt, mis ik mijn verstand nog het meest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendence
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:53
Grzzl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:
Ik heb nu de 7". Wat mij verbaasde is dat er google play op staat. Ik dacht even met getjar te moeten hannessen.

Alleen hij draait een paar apps niet zoals PowerAMP en Spotify niet. Dat is wel errug jammer.

Voor de rest ben ik prima tevreden en helemaal voor deze prijs. Wifi ontvangst is wel minder maar stabiel. Scherm is bijna even mooi als van mijn iPad. Prima apparaat om mee te nemen onderweg.
Heb je wel de volledige play market? anders moet je die fix er op zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 09:50:
Ik had Dolphin HD geinstalleerd als browser, was nog wel eens traag, freezes van een paar seconden enz. Nu Opera toch even geprobeerd en dat loopt 20 keer sneller! Aanrader dus.
Opera mini of opera mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
v1.09 van LiveSuit (untested).

@hieronder: hoeveel meer heb je nodig? Het is v1.09 van LiveSuit, bron onbekend. Take it or leave it :P

[ Voor 24% gewijzigd door mtr33 op 27-06-2012 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Beetje meer info zou wel welkom zijn als zomaar een link plaatsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:08:
Wie heeft er nog meer problemen met de wifi op de 9.7"? Hoeveel meter kunnen jullie overbruggen?
Ik heb (ook 0- 30 cm van de router) maar twee streepjes.
Zo ernstig is het niet bij mij; 3 meter van de router volledige uitslag.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:10:
[...]

Opera mini of opera mobile?
Mobile.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:41:
Mijn 9,7" heeft prima WiFi ontvangst. Niets te klagen. Je kunt eens checken met bijv. Google Play: Wifi Analyzer of je wel op een gunstig kanaal zit.
Alle kanalen staan aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Theodor schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:11:
[...]

Beetje meer info zou wel welkom zijn als zomaar een link plaatsen....
dati s de pest van zo'n kruitvat-huismerk tablet; een centraal punt voor info/software is er (nog) niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggbird
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-10 10:18
Grzzl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:51:

Zoals tendence al zegt: als je de nieuwste firmware erop zet kan je Spotify wel downloaden. PowerAMP dan nog steeds niet, maar die kun je ook gewoon installeren door de APK te downloaden van hun website: http://powerampapp.com/download-poweramp/. De unlocker voor de full version kan je wel weer gewoon van de market halen. Ik heb het net ff getest en het lijkt allemaal erg mooi te werken (interface mooi aangepast voor tablet formaat).

Ik heb zelf dus ook de 7". En ik ben er tot nu toe enorm over te spreken. Voor 100 euro heb je echt een heel tof en krachtig apparaat die aanzienlijk makkelijker mee te nemen is en ook nog eens veelzijdiger is dan bijvoorbeeld een ipad. Met de juiste (universele!) kabeltjes kan je USB sticks, sdkaartjes etc. aansluiten zodat je heel makkelijk data kan uitwisselen. Filmpje afspelen op tv met mini HDMI lijkt ook goed te werken, streamen vanaf mn NAS (met de juiste software) gaat ook aardig goed. Daarnaast heb ik een aantal games geprobeerd en die draaien ook prima. Al met al is het een enorm veelzijdig apparaat.

De wifi verbinding is dan niet helemaal zo goed, maar in mijn geval maakt dat niet zoveel uit aangezien mijn router thuis altijd dichtbij is. Daarnaast gaat de batterij misschien wel een beetje snel leeg.

Maar verder dus erg tevreden :D

3d modelling portfolio: Egbert Tigelaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
himlims_ schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:45:
[...]

dati s de pest van zo'n kruitvat-huismerk tablet; een centraal punt voor info/software is er (nog) niet
http://www.tabletsupport.eu/cherry/forumdisplay.php?fid=4 zoiets?

[ Voor 6% gewijzigd door Fissure op 27-06-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:54
Nieuwe medeauteurs toegevoegd, niet het topic slopen he... s6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 23:28
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:35:
Dat zijn er wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

9,7/4.0.3

Ik kom er vandaag achter dat ik de schermoriëntatie niet vast kan zetten in de portrait stand. Zodra ik autorotatie uitzet draait het scherm vast in de landscape stand. Beetje irritant. Ik had gehoopt dat Google Play: Rotation Locker hierbij zou kunnen helpen want op een andere tablet kon ik daarmee apps die altijd in portrait lopen zelfs naar landscape forceren maar op de 906 doet ie het helaas niet.

Heeft iemand hier misschien ondertussen al wel een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
TWeaKLeGeND schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:35:
Haha zal ik doen :)
CaptJackSparrow schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:32:
9,7/4.0.3

Ik kom er vandaag achter dat ik de schermoriëntatie niet vast kan zetten in de portrait stand. Zodra ik autorotatie uitzet draait het scherm vast in de landscape stand. Beetje irritant. Ik had gehoopt dat Google Play: Rotation Locker hierbij zou kunnen helpen want op een andere tablet kon ik daarmee apps die altijd in portrait lopen zelfs naar landscape forceren maar op de 906 doet ie het helaas niet.

Heeft iemand hier misschien ondertussen al wel een oplossing voor?
Ik vermoed dat je op een stock ROM zit, maar in CM9 werkt het auto-rotate uitzetten wel gewoon. Zal wel een bug zijn

[ Voor 67% gewijzigd door Epiphany op 27-06-2012 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epiphany schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 18:42:
[...]

Haha zal ik doen :)

[...]

Ik vermoed dat je op een stock ROM zit, maar in CM9 werkt het auto-rotate uitzetten wel gewoon. Zal wel een bug zijn
Ah, een cm9 gebruiker!

Zou jij ( of iemand anders met cm9 ) dan misschien mijn post willen lezen/nabootsen.. wat betreft die hide bar.. ( staat 1 pagina terug )

En of jij ook dat driehoekje op z'n kant met een kruisje er in hebt in je statusbalk ( en hoe je dat weg krijgt)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epiphany
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-09 09:49
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:48:
[...]

Ah, een cm9 gebruiker!

Zou jij ( of iemand anders met cm9 ) dan misschien mijn post willen lezen/nabootsen.. wat betreft die hide bar.. ( staat 1 pagina terug )
Wat ik begrepen hebt van Android ICS is dat de app die je draait (ook je launcher is een app) die optie voor het verbergen van je bar moet ondersteunen. Anders krijg je inderdaad het altijd verborgen of niet verborgen.
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:48:
[...]
En of jij ook dat driehoekje op z'n kant met een kruisje er in hebt in je statusbalk ( en hoe je dat weg krijgt)
Die (heb) had ik ook, hebt het tablet in vliegtuigmodus gezet en dan wifi aan, nu staat er een vliegtuigje, is een cell reception icoontje, geen idee hoe je daar permanent vanaf komt, heb iig geen nadelig effect gehad van het driehoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
  • Laatst online: 31-07 08:26
Net de CM9 mod geïnstalleerd op mijn 9.7", maar ik krijg de play-store niet aan de praat. Ligt eigenijk voornamelijk aan het feit dat ik gapp niet gedownload krijg. Wanneer ik hem wil downloaden op http://goo.im/gapps/gapps-ics-20120429-signed.zip
krijg ik een website met rate tekens te zien, ipv dat er een zip-file wordt gedownload

Of snap ik iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:13
rechts-klik en save-as?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
dacht ik ook ja, maar die optie heb ik niet als ik rechts klik. Wel Save target as. Maar dan slaat ie alleen de link op asl website

Edit: met de versie op http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Latest_Version/Google_Apps werkt het ook

[ Voor 62% gewijzigd door gooddaddy op 27-06-2012 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gooddaddy
toch wel blij dat ik hem erop gezet heb.werkt allemaal veel soepeler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de uitleg Epiphany!

En nog iets :P

Bij mijn 7" ( met CM9 en hardwarematige WIFI mod ) komt het "regelmatig" voor dat de wifi compleet wegvalt.
Als in "geen signaal/draadloze accespoints gevonden" dit terwijl ik op dat moment een werkende verbinding met 4 streepjes signaal heb ( en soms wel 5 verschillende acces points kan vinden bij de instellingen ) , en als ik wifi uit/aan zet ik ook weer gewoon 4 streepjes heb.

Lijkt mij een softwarematig probleem, maar wát?
En, hoe ( als het al kan op dit moment ) los ik dit op?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DookiE_
  • Laatst online: 02-10 00:53
[7i] Vraagje ivm de CM9 mods, ook daar bestaan verschillende versies in als ik het juist heb?
Zijn er hier die ervaringen hebben met verschillende of...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is er op dit moment 1 goede versie, die staat beschreven hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _DookiE_
  • Laatst online: 02-10 00:53
Whoops, sorry, idd, voor CM9 is het enkel nightlies, wat ik eigenlijk bedoelde is de verschillen tussen:

http://www.slatedroid.com...-20120424-150512-updated/

http://www.slatedroid.com...9-nightlies/page__st__560

http://www.slatedroid.com/topic/34824-rom-aokp/

Komt voor mij als beginneling enkel neer op de lijstjes eronder, vandaar de vraag of iemand ervaringen heeft met een van die andere.. Zoniet volg ik de kudde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
tendence schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:03:
[...]

Heb je wel de volledige play market? anders moet je die fix er op zetten
Zover ik kan zien wel, hij zegt alleen dat mijn device niet compatible is (wordfeud, Spotify) Van spotify vind ik dat nog wel het ergste.

Ik begin steeds enthousiaster over het ding te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Sinds gisteren ook de trotse eigenaar van de 7inch versie.
Vanavond tijd om gelijk CM9 erop te knallen. Verheug me er nu al op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grzzl
Eggbird schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:53:
[...]

Zoals tendence al zegt: als je de nieuwste firmware erop zet kan je Spotify wel downloaden. PowerAMP dan nog steeds niet, maar die kun je ook gewoon installeren door de APK te downloaden van hun website: http://powerampapp.com/download-poweramp/. De unlocker voor de full version kan je wel weer gewoon van de market halen. Ik heb het net ff getest en het lijkt allemaal erg mooi te werken (interface mooi aangepast voor tablet formaat).

...
Dank je wel, ga ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 22:49:
Thanks voor de uitleg Epiphany!

En nog iets :P

Bij mijn 7" ( met CM9 en hardwarematige WIFI mod ) komt het "regelmatig" voor dat de wifi compleet wegvalt.
Als in "geen signaal/draadloze accespoints gevonden" dit terwijl ik op dat moment een werkende verbinding met 4 streepjes signaal heb ( en soms wel 5 verschillende acces points kan vinden bij de instellingen ) , en als ik wifi uit/aan zet ik ook weer gewoon 4 streepjes heb.

Lijkt mij een softwarematig probleem, maar wát?
En, hoe ( als het al kan op dit moment ) los ik dit op?
Ik heb het zelfde probleem, zie mijn bericht vorige week. Ik denk dat het ligt aan de aluminium behuizing en misschien ook aan positie van de antenne. Met de voorganger Cherry M-677 die een plastic achterkant had ik dit probleem zelden. Maar met de Ipad die ook een aluminium achterkant heeft heb ik er nooit lastig van en gaat laden ook veel sneller (van dezelfde plek/afstand t.o.v. Router)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:23

HeroS

SmartHome Nerd

Ik heb gisteren een DIFRNCE 9.7" gehaald bij de Gamma. Nouja, gehaald was meer vechten aangezien er om 8:45 al een rij stond :)

Volgens mij is deze redelijk het zelfde als de kruidvat versie.

Weet iemand of ik mijn samsung oplader (mini USB?) erin kan prikken om op te laden?

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Pagina: 1 ... 7 ... 24 Laatste