Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05 15:03
Sneezydevil schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:18:
Is die niet het zelfde als de novo7tools.apk, die je in de one-click CWM installer kunt vinden?

http://www.mediafire.com/?c843rmr00b8gpru
Ja, dit bestandje moet je dan uit de cwm map halen en overzetten naar je sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463714

kleine joop schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Ja, dit bestandje moet je dan uit de cwm map halen en overzetten naar je sd-kaart.
Gelukt! Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225481

cornfed99111 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 18:09:
Ben vandaag ook zo gek geweest om te knutselen met een gloednieuw tablet...betreft hier de 7 inch...

De antenne omdraaien is op zich een fluitje van een cent als het plakband verwijderd hebt.
In de volgende foto is het eindresultaat al te bewonderen.
Ik heb met rode kleur de kabel en antenne aangegeven hoe het nu zit. Geel is het metalen sprietje dat onder
de stroomconnector wordt geschoven.
Maar het bewuste topic in de openingspost staat ook alles beschreven met betere plaatjes.

[afbeelding]

Enjoy !!!
De accu in mijn 7" is een stuk kleiner en waarschijnlijk een 3000mAh en op de foto zie ik een 3400mAh uitvoering.

Ik adviseer wel om een stukje tape over de soldeerplekken te plakken omdat de deksel van metaal is. Een stukje extra zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441222

FlyEragon schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:36:
[...]

Hmm, zo moeilijk zou het niet moeten zijn? Back toets ingedrukt houden (De toets naast de volumeknoppen, ik moest ook ff zoeken), dan de USB kabel in de juiste USB poort steken (Niet OTG poort). Daarna herhaaldelijk op de aan/uit toets drukken (back toets is nog steeds ingedrukt) totdat de pc de tablet herkend. Daarna laat je de knoppen los. Dit zou bij iedereen moeten werken.
ok luister..
ik doe wat jij zegt..en er gebeurd helemaal niets..
krijg een paar x dat laadschermpje van android en dat is het wel.
met deze zelfde kabel kan ik prima bestanden overpompen dus kabel zou goed moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Iedereen die problemen heeft met het installeren van Cm9 kijk even in de Topicstart.
Mooie complete guide voor het installeren van Cm9 :)
Het was wel ff werk...

[ Voor 12% gewijzigd door KleineJoop op 22-06-2012 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucdec
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 15:35
kleine joop schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:43:
Iedereen die problemen heeft met het installeren van Cm9 kijk even in de Topicstart.
Mooie complete guide voor het installeren van Cm9 :)
Het was wel ff werk...
mooie guide,
maar vat eens samen wat is het voordeel van deze Cm9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de 9.7 trouwens...
met geen mogelijkheid up te daten dat k ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
lucdec schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:47:
[...]

mooie guide,
maar vat eens samen wat is het voordeel van deze Cm9?
Meer opties voor het overclocken/personaliseren van je Tablet, ook wordt je tablet sneller en kun je het stroomverbruik terugdringen door de cpu te ondercocken als deze standby staat.
Kortom: Teveel om te beschrijven, je moet het voor jezelf proberen om echt alle verbeteringen te zien/geloven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ohja dit is mijn 6e pad en de eerste x dat ik er niet uitkom..
heb archos gehad,pov.2 chinese tablets x2 en een playbook.(die kwalitatief wmb alles ver overstijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog mensen problemen met sommige apps installeren uit Play Store na de installatie van CM9?
bij een aantal programma's krijg ik tijdens het installeren een foutmelding: pakketinhoud is niet correct ondertekend?
Wat zou het probleem kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-05 15:28
Anoniem: 441222 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:53:
ohja dit is mijn 6e pad en de eerste x dat ik er niet uitkom..
heb archos gehad,pov.2 chinese tablets x2 en een playbook.(die kwalitatief wmb alles ver overstijgt)
Vanwaar wilde je een 7de hebben dan ?
Als jij de procedure volgt zoals beschreven, de juiste knoppen drukt en ook je PC het ondersteund (bijv. het detecteren van wat er op de USB-poorten wordt aangesloten.), dan zou ik hem terugbrengen of omruilen.
Je kan nog proberen om je PC naar nieuw aangesloten hardware te laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

acoster schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:00:
[...]

Vanwaar wilde je een 7de hebben dan ?
Als jij de procedure volgt zoals beschreven, de juiste knoppen drukt en ook je PC het ondersteund (bijv. het detecteren van wat er op de USB-poorten wordt aangesloten.), dan zou ik hem terugbrengen of omruilen.
Je kan nog proberen om je PC naar nieuw aangesloten hardware te laten zoeken.
ik hou van nieuwe hw en gadgets. heb ze voor 2 a 3 maanden en tweak ze en verkoop ze weer.
de kwaliteit is zwaar erop vooruit gegaan de laatste 3 jaar dus vandaar de 7e.
en als je gelezen had had je gezien dat ik in windows gewoon contact heb met de tablet.
kan gewoon bestanden overpompen.
alleen werkt dus niet als ie uit staat bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-05 15:28
Anoniem: 441222 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:03:
[...]

ik hou van nieuwe hw en gadgets. heb ze voor 2 a 3 maanden en tweak ze en verkoop ze weer.
de kwaliteit is zwaar erop vooruit gegaan de laatste 3 jaar dus vandaar de 7e.
en als je gelezen had had je gezien dat ik in windows gewoon contact heb met de tablet.
kan gewoon bestanden overpompen.
alleen werkt dus niet als ie uit staat bij mij
Als hij aan staat, is ie gewoon aangesloten als 'externe harde schijf', dat is wat anders dan dat je hem aansluit voor het flashen van de firmware.
Tja..als je de juiste USB-poort hebt, de juiste handelingen verricht en hij het niet doet, is ie stuk. Bij mij werkt het zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-05 11:52
Anoniem: 225481 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:30:
[...]

De accu in mijn 7" is een stuk kleiner en waarschijnlijk een 3000mAh en op de foto zie ik een 3400mAh uitvoering.

Ik adviseer wel om een stukje tape over de soldeerplekken te plakken omdat de deksel van metaal is. Een stukje extra zekerheid.
De accu is inderdaad 3400 mAh. Wel raar dat je een andere accu hebt.
Dat suggereert dat er verschillende hardware versies verkocht worden.

Dat afplakken kan niet meer, want het tablet is weer dicht. Dat openen moet je niet te vaak doen.
De tape heb ik weer op dezelfde plekken aangebracht zoals het origineel ook al zat.
Ik vermoed dat het geen problemen zal geven. Deed het eerder ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:52
m3nno schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:06:
[...]

Ik heb een Netgear WNDR3700 (niet de slechtste router O-) ), met mijn mobiel/laptop heb ik volledige ontvangst, zelfs op mijn dakterras. Maar met de tablet haal ik 1 streepje op de bank, ontvangst op het dakterras valt zelf volledig weg. Da hoort nie!
Heb dezelfde router en tablet, maar gewoon goede wifi, kan gewoon HD Youtube filmpjes streamen en zo.. Gebruik wel 2.4Ghz, geen 5Ghz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:49

FlyEragon

Alien Monkeys

9.7"/ 4.0.4

Ik heb Whatsapp op de tablet gekregen door een ander telefoonnummer op te geven van mijn prepaid toestel. De sms die je krijgt kan je dan na afloop van de timer in Whatsapp invullen. Op zich werkt dit, ware het niet dat op de stock rom geen contacten applicatie staat waardoor je geen contacten kan toevoegen, als andere mensen tegen je whatsapp'en dan zie je dat wel, maar je zou dus in principe nooit een gesprek kunnen beginnen, als de tegenpartij jou niet eerst heeft ge-whatsapp'ed.

Ik heb zo even niet de stock contacts.apk kunnen vinden, is dit los te installeren of moet dit in de rom ingebakken zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafketel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-10-2023
Ben ik nu de enige die google contacts app mis?
zo ja waar haal ik die vandaan?...

hmm blijkbaar niet diegene hierboven miste hem ook al

misschien dat je ze hier uit kunt halen
http://wiki.cyanogenmod.com/index.php?title=Latest_Version link helemaal onder aan de pagina

werkt bij mij niet .... en dacht haal ik het wel van mijn nexus s .... maar die draait op 4.04 dus dat is ook een no go 8)7 |:(

[ Voor 78% gewijzigd door Mafketel op 22-06-2012 18:22 . Reden: misschien opplossing toegevoegd ... toch niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 14:23
Hmm helaas werkt bij mij de Play store ook niet meer na de installatie van de mod (hulde voor de topic start btw!!)

Iemand al een ideetje daarover? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
low_n_slow schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:47:
Hmm helaas werkt bij mij de Play store ook niet meer na de installatie van de mod (hulde voor de topic start btw!!)

Iemand al een ideetje daarover? :)
Bedankt :)
Ikzelf heb ook geen werkende Play store helaas.
Ik ben er nog mee bezig op dit moment, Heb een filmpje gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=pwK8Q63fRG8 Ik probeer het nu uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb een probleempje ;) gisteren cm9 erop gezet maar sinds vanmiddag start ie dus niet meer op. Hij blijft hangen in een infinite bootloop ;)
Fijn is ook dat toesten combinatie om in recovery te komen ook niet werkt. (ik doe volume+ en power)
Kan heb wel weer aan macbook gooien en stock rom flashen maar liever niet. iemand een andere manier om in recovery te komen? (ik ga nog via adb proberen ;) bedenk ik me nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
kleine joop schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 17:53:
[...]

Ik ben er nog mee bezig op dit moment, Heb een filmpje gevonden: http://www.youtube.com/watch?v=pwK8Q63fRG8 Ik probeer het nu uit.
Er is inmiddels wel een werkende Play-store op de 7" als je de firmware upgrade uitvoert die beschreven staat op http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=1003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supestw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik heb ff logcat gekeken en deze fout zie ik meerdere keren:
W/EntropyService( 915): Caused by: libcore.io.ErrnoException: open failed: EROFS (Read-only file system)

iemand een idee?

edit: met adb naar recovery werkte gelukkig wel nu dus ff backup maken en kijken wat er te fixen valt.

[ Voor 22% gewijzigd door supestw op 22-06-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-05 14:23
[...]

holy shit wt loopt zijn tablet soepel! vast geen kruidvat exemplaar haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ja gapps flashen is wel nodig als je met cm9 wilt werken.
Ik heb ook een HP Touchpad en daar zit cm9 op met gapps.

Op het 7 inch ding kan ik nu ook alle apps downloaden (voor zover ik kan nagaan).
Dat is nog met de originele firmware!

Download Allwinner Mod uit de Play store.
Ik stelde hem in op Motorola Xoom met 160 dpi.
Je moet wel alle gegevens wissen van Google Play daarna. Die vind je bij de instellingen -> app.
Reboot het tablet naar recovery mode. Dat vind je bij instellingen -> backup maken en opnieuw instellen.
Als je in de recovery zit, moet je de cache wissen.
Kijk goed uit dat niets per ongeluk verkeerd wist, want dan kan je in de problemen geraken.
Reboot tablet en daarna moet het gelukt zijn.

Kan nu Angry Birds spelen... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128699

[...]

Na de firmware flash van cmw9 start je de tablet op zie de app update ga naar apps en kies gaps daarna rebooten naar recovery en je gaps installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
cornfed99111 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:12:

...
Kan nu Angry Birds spelen... >:)
Anoniem: 128699 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:17:
[...]

Na de firmware flash van cmw9 start je de tablet op zie de app update ga naar apps en kies gaps daarna rebooten naar recovery en je gaps installeren.
Ik heb het volgens mij anders gedaan, werkt wel.
Eerst Playstore.apk gedownload, erop gezet en geïnstalleerd.De laatste twee via cwm geflashed, en toen werkte Playstore weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kleine joop schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:51:
[...]

[...]

Ik heb het volgens mij anders gedaan, werkt wel.
Eerst Playstore.apk gedownload, erop gezet en geïnstalleerd.De laatste twee via cwm geflashed, en toen werkte Playstore weer :)
Playstore zit ook in de gaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Ow, dat wist ik niet.
Maar het werkt tenminste weer daar gaat het om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neut72
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-02-2024
Heeft iemand al een UHS-I SD-kaartje geprobeerd?

Ik denk erover om die Adata microSDHC 32GB UHS-I te kopen, maar vraag me af of deze tablets al UHS-I ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Anoniem: 463714 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:58:
Nog mensen problemen met sommige apps installeren uit Play Store na de installatie van CM9?
bij een aantal programma's krijg ik tijdens het installeren een foutmelding: pakketinhoud is niet correct ondertekend?
Wat zou het probleem kunnen zijn?
oude firmware terugzetten en alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mensen die Cm9 op hun tablet hebben staan vergeet niet de CPU goed tezetten staat standaard op 1000 MHz

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimage.org/62eizlsi3/IMG_20120622_210529.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463522

Tjonge jonge wat heeft kruidvat een slechte service zeg

Ik heb de retour formulier ingevld omdat de tablet geen goede wifi ontvangst heeft en dat alle gebruikers van deze tablet het zelfde probleem hebben . En wat krijg ik als antwoord!!!! Ja hier is de telefoon nummer van onze leverancier neem contact met ze op en ze kunnen je vragen beantwoorden

Ik heb de tablet toch van kruidvat gekocht ze zijn verantwoordlijk voor het oplossen van problemen ik ga toch niet zitten bellen over een probleem die niet opgelost kan worden de tablet heeft gewoon slechte wifi ontvangst en dat is bij iedereen zo heb ik gezegd

Eigenlijk verwacht je dat ze zeggen stuur de tablet maar retour maar nee. Ze willen alleen winst maken ook als hun proeucten niet goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Over welk tablet heb je het de 7 of de 9 ik heb met de 9 namelijk een prima wifi verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Anoniem: 128699 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:56:
Mensen die Cm9 op hun tablet hebben staan vergeet niet de CPU goed tezetten staat standaard op 1000 MHz

[afbeelding]
Ik zou daar mee uitkijken. Op slatedroid staat namelijk dat bij deze tablets vaak de originele firmware 1.2GHz aangeeft maar dat daadwerkelijk de cpu maar op 1GHz draait. Het is dus maar de vraag of ze de echte 1.2 GHz allemaal aankunnen. Ik zou iig Set on Boot (Instellen tijdens opstarten) niet aanzetten tot je zeker weet dat de tablet stabiel is op die snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:53
Hij zegt toch net van op 1000 Mhz te zetten en niet 1200? :p

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:36
Th1x4nG schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:17:
Hij zegt toch net van op 1000 Mhz te zetten en niet 1200? :p
Hij zegt 1200MHz ipv de standaard 1000MHz.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:59
Anoniem: 463522 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 23:58:
Tjonge jonge wat heeft kruidvat een slechte service zeg

Ik heb de retour formulier ingevld omdat de tablet geen goede wifi ontvangst heeft en dat alle gebruikers van deze tablet het zelfde probleem hebben . En wat krijg ik als antwoord!!!! Ja hier is de telefoon nummer van onze leverancier neem contact met ze op en ze kunnen je vragen beantwoorden

Ik heb de tablet toch van kruidvat gekocht ze zijn verantwoordlijk voor het oplossen van problemen ik ga toch niet zitten bellen over een probleem die niet opgelost kan worden de tablet heeft gewoon slechte wifi ontvangst en dat is bij iedereen zo heb ik gezegd

Eigenlijk verwacht je dat ze zeggen stuur de tablet maar retour maar nee. Ze willen alleen winst maken ook als hun proeucten niet goed zijn
Ik ben gewoon terug gegaan naar de winkel. 159.99 euro cash teruggekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:19:
[...]

Hij zegt 1200MHz ipv de standaard 1000MHz.
Inderdaad op 1200Mhz.

Mijn eerste ervaringen, met Cm9 op deze tablet zijn goed veel stabieler en sneller ook het touchscreen werkt sneller. De kleur is nu ook echt wit en niet wit geel zoals met de orginele firmware.

Ik heb de 9.7 tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

superiscch schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 07:36:
[...]

Hier ook, maar dat kwam ook omdat ik 2 9.7 tablets had die niks deden.

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Heb je online besteld of niet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GGS_206 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 08:11:
[...]

Hier ook, maar dat kwam ook omdat ik 2 9.7 tablets had die niks deden.
Heb je die online besteld of in de winkel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
[...]

Goede service dan meer trug krijgen als je betaald hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 280673

Ik ben nu al 2 uur tevergeefs bezig om via Mediafire filehosting de benodigde bestanden binnen te halen voor CM9 flashen van m'n Kruidvat 9.7 tablet. Slechts 1 van de benodigde bestanden heb ik tot nu toe kunnen downloaden.

Telkens weer retry en repairpogingen en binnen een paar minuten 20 ongewenste popups. Wordt er helemaal krankjorem van :( :( . Heeft iemand een goede tip?

Edit: na het aanmaken van een gratis account bij Mediafire had ik binnen een half uurtje alles binnen :) . In ieder geval een stuk minder tevergeefse pogingen en dus ook popups.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 280673 op 23-06-2012 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Waarom CM9 erop , je hebt er meer gedonder door als wat anders zo te lezen.
Tablet loopt prima op de gewone firmware , althans bij mij.
Sneller zal hij er niet door worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

9.7 inch Tablet
Theodor schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:14:
Waarom CM9 erop , je hebt er meer gedonder door als wat anders zo te lezen.
Tablet loopt prima op de gewone firmware , althans bij mij.
Sneller zal hij er niet door worden.
Anoniem: 128699 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 07:46:
[...]

Mijn eerste ervaringen, met Cm9 op deze tablet zijn goed veel stabieler en sneller ook het touchscreen werkt sneller. De kleur is nu ook echt wit en niet wit geel zoals met de orginele firmware.

Ik heb de 9.7 tablet.
Volgens ExTrEmE25 is zijn ervaring goed. Ik wacht nog op wat meer positieve ervaringen van anderen (of nog wat extra tips voor het firmware updaten) voordat ik er echt aan ga beginnen.

P.S. Ik ben heel blij met alle informatie in dit forumtopic. Zelf zou ik nooit de update naar CM9 aandurven omdat er zoveel versnipperde en soms tegenstrijdige informatie op het internet te vinden is. Je moet echt kennis van zaken hebben om hier het goede uit te filteren. Hulde aan allen op dit forum die dit hebben uitgezocht _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 280673 op 23-06-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 20:26

Swordlord

Act first, think never

Over het 7 inch model:

Ik heb stock rom + tweaks
Vriend heeft CM9.

Verschil is amper te merken tussen de 2 tablets, enige waar CM9 in mijn ogen een voordeel mee heeft, is de betere CPU governor dat hij daardoor iets batterij efficiënter is.

[ Voor 4% gewijzigd door Swordlord op 23-06-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik slaag er niet meer in om mijn tablet als USB-massaopslag te gebruiken op mijn Mac sinds de CM9.
ook met android file transfer krijg ik geen verbinding. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 447056

Waarschijnlijk is dit al voorbij gekomen, waarvoor mijn excuses.
Maar, hoe zit het met een custom rom/cm9 voor het 7 inch model?
Zou iemand mij een beetje wegwijs kunnen maken?

Ik ben overgestapt van een qware pro3 ( met peter rom, clockworkmod en andere tweaks ) naar de kruidvat variant, en zie door de bomen het bos niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456614

ik heb de 9,7 nu met cm9, werkt perfect, ik heb nu ook mijn bluetooth gps muis aangesloten, en heb nu ook een navigatiesysteem, lachen WA?

En inderdaad is mij ook opgevallen dat wit wit is, en niet geel.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 456614 op 23-06-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456614 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:06:
ik heb de 9,7 nu met cm9, werkt perfect, ik heb nu ook mijn bluetooth gps muis aangesloten, en heb nu ook een navigatiesysteem, lachen WA?
Welke bluetooth GPS muis en USB Bluetooth adapter heb je in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb een sweex adapter en een tomtom mk II muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Anoniem: 463522 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 09:38:
[...]

Heb je die online besteld of in de winkel ?
In de winkel gehaald. 2 zelfde type apparaten, maar bij 2 verschillende kruidvats gekocht. Lijkt erop dat we een dinsdagochtend model hadden ofzo

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
@ Bolletjebas

Waarom wil je cm9 erop hebben?
Kijk eens goed naar de opmerkingen van SwordLord enkele postings boven je.
Die onderschrijf ik ten volle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463714 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 11:59:
Ik slaag er niet meer in om mijn tablet als USB-massaopslag te gebruiken op mijn Mac sinds de CM9.
ook met android file transfer krijg ik geen verbinding. Is dit normaal?
Dit is niet normaal, gebruik je wel de goede USB ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95359

Bug met videobellen Google Talk
9.7 inch standaard firmware
Laatste update build: 201 20621
Android 4.0.4
Talk versie: 4.0.1 build 223304 (330)

Wanneer ik iemand probeer te videobellen / bellen in Google Talk dan loopt Talk vast met de volgende melding:
"Talk is gestopt"
Hetzelfde gebeurt ook wanneer iemand mij probeert te bellen via Talk.

Kan iemand dit voor mij bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 456614 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:19:
[...]

Dit is niet normaal, gebruik je wel de goede USB ingang?
De kabel was het probleem. Heb een andere erbij gehaald en nu werktie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Xerion404 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 01:10:
[...]

Ik zou daar mee uitkijken. Op slatedroid staat namelijk dat bij deze tablets vaak de originele firmware 1.2GHz aangeeft maar dat daadwerkelijk de cpu maar op 1GHz draait. Het is dus maar de vraag of ze de echte 1.2 GHz allemaal aankunnen. Ik zou iig Set on Boot (Instellen tijdens opstarten) niet aanzetten tot je zeker weet dat de tablet stabiel is op die snelheid.
Volgens mij was mijn post niet helemaal duidelijk. In de originele rom van de fabrikant wordt de snelheid aangegeven als 1200MHz. Er is echter met de software gesjoemeld, de cpu draait eigenlijk maar op 1000MHz, maar geeft overal 1200MHz aan. Wanneer je nu echter CM9 installeert wordt wel de werkelijke snelheid aangegeven van 1000MHz, deze kun je inderdaad verhogen naar 1200MHz.

Het is echter goed mogelijk dat de CPU een echte snelheid van 1200MHz helemaal niet aankan. Het zou dus best kunnen dat je spontane reboots/vastlopers/force closes krijgt. In het ergste geval kan de tablet dan niet eens meer opstarten omdat de snelheid te hoog is ingesteld.

Vandaar dat ik eerst zou testen door zonder "set on boot" aan de snelheid te verhogen en dan benchmark apps o.i.d. draaien om te kijken of de tablet stabiel blijft. Er zijn in ieder geval een hoop mensen op slatedroid waarbij 1200MHz niet stabiel is, maar 1152MHz wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik kan whatsapp niet installeren op cm9, hij geeft bij installatie aan dat unieke code niet kan worden gelezen en tablets niet worden ondersteund.
Op originele Rom deed whatsapp het wel.
iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
Xerion404 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:55:
Er zijn in ieder geval een hoop mensen op slatedroid waarbij 1200MHz niet stabiel is, maar 1152MHz wel.
Ikzelf heb er ook cm9 opgezet, en heb de snelheid ook op 1200Mhz gezet.
Meteen na het rebooten kreeg ik meldingen dat trebuchet is vastgelopen, ik kwam cm9 niet meer in.
Heb ik via cwm een recovery geflashed, en nu werkt alles weer met de standaard firmware. Ik ga er straks wel weer cm9 opzetten maar de snelheid is standaard blijkbaar toch 1000Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

cornfed99111 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:16:
@ Bolletjebas

Waarom wil je cm9 erop hebben?
Kijk eens goed naar de opmerkingen van SwordLord enkele postings boven je.
Die onderschrijf ik ten volle.
Gezien :)

CM9 is dus niet nodig, maar die "tweaks" waar hij het over heeft?

Ik gok dat er clockworkmod en een werkende SGSII market bedoelt wordt?
Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen ( als het al nodig is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Xerion404 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:55:
[...]

Volgens mij was mijn post niet helemaal duidelijk. In de originele rom van de fabrikant wordt de snelheid aangegeven als 1200MHz. Er is echter met de software gesjoemeld, de cpu draait eigenlijk maar op 1000MHz, maar geeft overal 1200MHz aan. Wanneer je nu echter CM9 installeert wordt wel de werkelijke snelheid aangegeven van 1000MHz, deze kun je inderdaad verhogen naar 1200MHz.

Het is echter goed mogelijk dat de CPU een echte snelheid van 1200MHz helemaal niet aankan. Het zou dus best kunnen dat je spontane reboots/vastlopers/force closes krijgt. In het ergste geval kan de tablet dan niet eens meer opstarten omdat de snelheid te hoog is ingesteld.

Vandaar dat ik eerst zou testen door zonder "set on boot" aan de snelheid te verhogen en dan benchmark apps o.i.d. draaien om te kijken of de tablet stabiel blijft. Er zijn in ieder geval een hoop mensen op slatedroid waarbij 1200MHz niet stabiel is, maar 1152MHz wel.
Alle reclames & specs over de allwinner A10 zeggen 1200 MHz...
Alle system tools op de tablet zelf zeggen gewoon dat hij 1008 MHz draait...

Majah, die 200 MHz extra, is et echt zo nodig...
Android ICS heeft namelijk het voordeel dat de interface wordt afgehandeld door de GPU tegenwoordig en niet meer de CPU.
Dus het nut van een snelle CPU voor een vloeiende interface is minder geworden.

[ Voor 16% gewijzigd door Swordlord op 23-06-2012 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-05 15:28

itarix

404 soul not found

Hebben jullie ook dat de terug knop boven aan 9.7" tablet het volume verhoogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:00
[M-728] - TIP (bij bootloop): met LiveSuite opniew een image flashen in 'format upgrade mode'. Eerste (re)boot kan overigens lang duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Anoniem: 447056 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Gezien :)

CM9 is dus niet nodig, maar die "tweaks" waar hij het over heeft?

Ik gok dat er clockworkmod en een werkende SGSII market bedoelt wordt?
Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen ( als het al nodig is )
Soft- en hardwaretweaks staan in de openingspost.
Daar zou ik nog een CPU control app erbij pakken om meer accutijd te krijgen.

Google Play aan de gang krijgen staat hier: :cornfed99111 in "Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS"

[ Voor 6% gewijzigd door cornfed99111 op 23-06-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

cornfed99111 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 14:10:
[...]

Daar zou ik nog een CPU control app erbij pakken om meer accutijd te krijgen.
[/MESSAGE]
Om even hierop verder te gaan, voor de CPU:
Google Play: AnTuTu CPU Master (Free)

CPU governor of ookwel scaling op "interactive" instellen.

CM9 gebruikt SmartAssV2 als CPU Governor, dit is een community doorontwikkeling van de basic Interactive CPU governor.

[ Voor 20% gewijzigd door Swordlord op 23-06-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Inderdaad, gebruik ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tendence
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-02 17:06
Heb vandaag even een spel op de 7 inch ProLine gezet om te kijken hoe dat gaat namelijk Max Payne mobile en dat loopt soepel. _/-\o_

YouTube: Kruidvat Android 4.0 pro-line tablet 7inch IPS panel ( Max Payne Mobile) Testing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heren, bedankt voor de tips dusver.
Ik dacht dat de tweaks in de OP enkel voor de 9.7 inch waren
Ook wordt in de OP niet beschreven HOE men Clockworkmod kan installeren op de 7 inch..

Wat betreft de fingerprint/dpi.
Zou het geen mogelijkheid zijn om handmatig de fingerprint/dpi uit de build.prop van de qware pro 3 ( peter rom ) te trekken en die er op te zetten?

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 447056 op 23-06-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

JT

VETAK y0

Topicstarter
Allwinner is gaer. Voor de Onda Vi40 zou die op 1,5ghz lopen. Maar in de details staat dan "current firmware 1ghz" :')

Verder heb ik een 3D flightsim-achtig iets erop en dat draait soepel en Strikefleet Omega draait er ook perfect op :9

Vandaag in de Intertoys folder dezelfde tablet gespot met Qware logo...199e voor de 10" :D De 7" was ook 179 ofzo :X En de Aldi komt met een Medion Lifetab, 1ghz CPU, 1GB intern, IPS 1024x768 9,7" enz enz, heeft alleen wel 16gb en GPS. Kost echter ook 299 :D Deze tablet is echt wel een goede deal voor 149, ook al heeft deze z'n nadelen (kan niet anders met zulke specs voor het geld).

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

9,7"/4.0.3

Ik gebruik op het moment Google Play: CPU tuner (Rooted phones) om de accutijd te verlengen. Ben momenteel de accu echt eens aan het leeggebruiken. Interessant dat het OS bij 15% een laag niveau meldt en suggereert om de lader aan te sluiten maar dat het onder de 10% nu weer heel langzaam omlaag gaat.

De grafiek van Google Play: Battery Widget laat een verloop van de accuspanning zien dat zakt van iets onder de 4,2V in volle toestand naar iets boven de 3,6V waarna het iets afvlakt en dan bij 5% en ongeveer 3,575V. schakelt de tablet zich uit.

Totale tijd op accu 6 uur 17,5 min. waarvan hij meestentijds, ik schat 6 uur, aangestaan heeft en in gebruik was.

Zes uur is redelijk vind ik. Ik schat dat twee uur daarvan na de 15% melding was!

Wie weet of deze tablet een ingebouwde screencapture mogelijkheid heeft? Of anders een app die dat kan en die geen gekke dingen met je tablet uithaalt en getest is en werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door CaptJackSparrow op 23-06-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
ik heb geprobeerd om een usb stick aan ts sluiten maar ik kan hem niet benaderen vanaf de tablet. er lijkt niets te gebeuren als ik de bijgeleverde kabel aansluit. iemand een idee?

het gaat hier om de 9.7".

[ Voor 7% gewijzigd door Superbaddd op 23-06-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Laatst online: 17:43
Heb nu 9.7" met cm9 erop, alles geinstalleerd. werkte perfect, stabiele wifi verbinding ( alleen niet ver reikend, maar woonkamer/verdieping deed het, tuin niet)

Beautifull widget geinstalleerd, ineens geen wifi meer ( toen ik in de tuin zat) en nu wil de wifi geen verbinding meer maken met de router terwijl hij 4 van de 5 bars verbinding heeft.

na 10 minuten pakt hij ineens weer de wifi op met volle verbinding...

Weet iemand misschien terminal commands om het wifi signaal vaker te laten updaten/scannen bij verlies van verbinding?

[ Voor 21% gewijzigd door Oggy op 23-06-2012 16:12 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
In de build.prop kan je de interval van de wifi scan instellen.
Dat heet daar wifi.supplicant_scan_interval.
Hoe lager de waarde, hoe sneller hij gaat zoeken.

Met een build.prop editor kan je dat gemakkelijk aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
Bedankt voor de tip,

Maar durf zelf niet echt zulke commands uit te voeren met waardes want ik weet niet goed wat ze betekenen en gaan inhouden. Ik had namelijk ergens al op het slatedroid forum verbeterde wifi commands gevonden. maar ik kan ze helaas niet terug vinden.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Daar hoef je niet voor naar andere forums...
Check posting van SwordLord: Swordlord in "Kruidvat ProLine 7/9,7 Inch IPS"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Wat doet het commando "wifi.supplicant_scan_interval": De tijd aangeven hoelang er zit tussen scans naar nieuwe acces points.

Standaard staat de scan interval al erg laag... iedere 15 seconden zal hij scannen.

Ga je dit nog lager zetten, Zal hij enorm veel batterij gaan vreten als je eens niet in de buurt bent van je standaard acces point en je bent vergeten de wifi uit te schakelen.

[ Voor 68% gewijzigd door Swordlord op 23-06-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
maar wat er gebeurd is, dat ineens de wifi wegvalt, maar nog wel gewoon zit met volle verbinding.
Echter zodra ik die modem selecteer en verbinden drukt, doet hij niks. Maar een kwartier later verbind hij ineens uitzichzelf

edit:

blijkbaar wil hij wel bij volle wifi ontvangst verbinden, maar bij 2 streepjes vind hij het wel mooi geweest en wil hij niks doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Oggy op 23-06-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Je moet een compromis vinden in de settings.
De software aanpassingen zijn eigenlijk alleen trucjes om bestaande wifi problemen te verzachten.
Maar daar maak je geen sterk signaal mee.

Het 7 inch tablet is best een fijn tabletje, maar het grote manco blijft het WIFI gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Ik zit me te bedenken over het volgende bij de 7":

De interne wifi antenne vervangen voor onderstaande of eventueel ander type.
Ik zit me alleen nog te bedenken, waar ga ik hem wegwerken.

pic
http://www.dealextreme.co...module-for-psp-1000-37788

Link werkt, je moet gewoon nog eens een keer op enter raggen bij de 404 error... Schijnbaar vind deal extreme linking niet leuk?

Edit:
Waarom!?
OMDAT HET KAN!

[ Voor 33% gewijzigd door Swordlord op 24-06-2012 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga die van mij morgen openmaken om de antenne te verleggen, dan zou het goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:37

JT

VETAK y0

Topicstarter
Link en pic werken niet.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Weet niet wat met de pic is...
Maar link zou moeten werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nope, beiden werken niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Vreemd, bij mij werken ze wel...
laatste poging xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.dealextreme.com/productimages/sku_37788_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05-2024
Leuk. Na al dit gelezen heb ik er eentje gehaald (de 7"). Heb er een kleine review over geschreven :)

Ik vind dat je voor 99€ echt onwijs veel waar voor je geld krijgt. Ben iPad-gebruiker van het eerste uur, en natuurlijk vind ik die tien keer beter, maar voor dit bedrag krijg je toch wel heel veel tablet voor je euros. Nu eens die firmware upgrade gaan doen... :)

PS: geen hardware issues, Wifi in combinatie met Airport Extreme werkt ook redelijk

[ Voor 8% gewijzigd door GREENSKiN op 23-06-2012 21:38 . Reden: PSje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik kan nog aan een 9.7 of 7 inch komen. Waar doe ik eigenlijk de beste deal mee? Is de 9,7 nou echt beter, of maakt dat echt niets uit? Het bedrag is op zich geen probleem, het gaat me om de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
koelkast schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:12:
Ik kan nog aan een 9.7 of 7 inch komen. Waar doe ik eigenlijk de beste deal mee? Is de 9,7 nou echt beter, of maakt dat echt niets uit? Het bedrag is op zich geen probleem, het gaat me om de grootte.
Ik heb ze allebei in de hand gehad en heb zelf de 9.7''.
Vind ik over het algemeen fijner bij browsen, het is allemaal net wat duidelijker.
Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten.
Kwa prestaties doen ze niet aan elkaar onder, de 9.7'' heeft alleen (natuurlijk) een hoger resolutie scherm.

[ Voor 9% gewijzigd door KleineJoop op 23-06-2012 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
Ik wil de firmware upgraden van mijn 7". Maar, ik gebruik een Mac. De LiveSuite tool van tabletsupport.eu gaat dus niet werken. Weet iemand een goede Mac Android firmware update tool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
GREENSKiN schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:21:
Ik wil de firmware upgraden van mijn 7". Maar, ik gebruik een Mac. De LiveSuite tool van tabletsupport.eu gaat dus niet werken. Weet iemand een goede Mac Android firmware update tool?
Ik geloof niet dat er een Mac flash optie is voor de Alwinner chips. Virtual machines werken ook niet (Bootcamp lijkt de enige optie).

@koelkast: ligt geheel aan hoe je 'm gebruiken wil. De 7"is ideaal voor onderweg, de 9.7" voor thuis/werk. Als het je enige tablet is/gaat zijn, denk ik dat je meer hebt aan de 9.7"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

koelkast schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:12:
Formaat is o.a. gerelateerd aan portability. Als je verwacht de tablet voornamelijk thuis te gebruiken dan is de grotere waarschijnlijk de betere keuze. Een 7" past nog in je binnenzak maar een 9,7" niet echt. Ik had al twee 7" tablets en wou nu een grotere.

Het 9,7" ding is niet verkeerd. Het probleempje met de onmogelijkheid om de accelerometer (nog?) niet te kunnen kalibreren is me minder gaan storen sinds twee dagen geleden een nieuwe firmware uitgebracht is die weliswaar nog zulke onvolkomenheden bevatte dat ik weer terug ben gegaan naar de vorige versie maar het feit dát die versie uitgebracht is doet me hopen dat er redelijke after-sales support gegeven wordt op deze tablet. Twee jaar pick-up & return garantie is op zich ook een zekere indicatie van de intenties m.b.t. die support. Ik hoop dat men die waar zal gaan maken. Alhoewel ik de dag vóór het uitkomen van de upgrade het nog waarschijnlijk achtte dat ik de tablet terug zou brengen i.v.m. die toch matig storende onmogelijkheid om de accelerometer te kalibreren heeft die toch behoorlijke support me dat standpunt weer doen herzien. Voor zo'n 40% van de prijs van een iPad krijg je een apparaat met hetzelfde formaat/schermtype (IPS) en resolutie en met op sommige punten mindere specs maar op andere punten weer meer.

Je zult er niet gauw een miskoop aan hebben als wat je er mee wilt doen aansluit bij wat je er mee kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ard Vark
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-04-2023
En is de achterkant van die 9,7 wel van aluminium zoals de folder zegt? Het klinkt als plastic en het spul geleid ook geen stroom met mijn multimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swordlord

Swordlord

Act first, think never

Ard Vark schreef op zondag 24 juni 2012 @ 00:39:
En is de achterkant van die 9,7 wel van aluminium zoals de folder zegt? Het klinkt als plastic en het spul geleid ook geen stroom met mijn multimeter.
De achterkant voelt het zelfde aan en lijkt ook op de body van mijn Dell XPS M1530.
Die heeft als body een Aluminium-Magnesium legering.

Dus daar zet ik mijn geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GREENSKiN
mtr33 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:52:

Ik geloof niet dat er een Mac flash optie is voor de Alwinner chips. Virtual machines werken ook niet (Bootcamp lijkt de enige optie).
En flashen vanaf het device zelf via de command line? Kwestie van de .img over een /dev/XXX heenknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452472

FF een vraagje waarom andere software der op? Doet het toch goed zoals hij geleverd word. Zie alleen maar dat de wifi te wensen overlaat. Voor / nadelen iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
GREENSKiN schreef op zondag 24 juni 2012 @ 01:35:
[...]
En flashen vanaf het device zelf via de command line? Kwestie van de .img over een /dev/XXX heenknallen?
Gaat niet lukken denk ik zo, maar wellicht kun je de CWM van een 'compatible' Allwinner A10 tablet aanpassen en een recovery image maken van de LiveSuit update. Dat vereist wel wat meer kennis dan ik in huis heb, maar voor de Novo7 bestaat zoiets volgens mij.
Anoniem: 452472 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 07:44:
FF een vraagje waarom andere software der op? Doet het toch goed zoals hij geleverd word. Zie alleen maar dat de wifi te wensen overlaat. Voor / nadelen iemand?
Je bent hier niet voor niets op Tweakers.net :9
De geleverde ICS versie is zeker niet verkeerd, maar niet compleet. o.a. een bluetooth stack ontbreekt, waardoor je BT via USB niet kan (met CM9 wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 452472

mtr33 Wat kan je nog meer met CM9??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463807

Whatsapp werkt wel , je moet alleen de gmailadressen van je contactpersonen invoeren
en dan werkt het wel en iemand met een backberry kan gelijk contact met je maken
alleen het nadeel is dat je alleen binnen via je wifi kan whapsappen
dus ik heb hem er weer af gegooid en een andere telefoon gekocht maar het werkt eigenlijk gewoon perfect
Dit is voor de 7 inch

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 463807 op 24-06-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtr33
Anoniem: 452472 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 10:07:
mtr33 Wat kan je nog meer met CM9??
Op welke van de tablets bedoel je? Zie voor de 9.7" de Qware/Yarvik topics & voor de 7" android-hilfe en slatedroid (Hyundai A7HD). Algemene info over wat CM9 wel/niet kan op de cyanogenmod site.

[ Voor 15% gewijzigd door mtr33 op 24-06-2012 10:47 . Reden: added links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
low_n_slow schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:03:
[...]

holy shit wt loopt zijn tablet soepel! vast geen kruidvat exemplaar haha ;)
Toevallig gisteren de tablet van mijn opa getest, een Cresta 9.7, en man wat een verschil in snelheid met de Cherry 9.7. Alle apps draaien vlot, je hoeft nooit te wachten als je een app snel wilt closen en verder wilt etc. Dat is met mijn Cherry wel anders. Enige nadeel is de prijs, de Cresta was geloof ik bij de Kijkshop 250 euro, afgeprijsd naar 199. Ietsjes duurder dus.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste