Nav die nieuwe tablet - er staat bij de 9.7" tablet nu ook "uitverkocht", de afgelopen week stond 'ie ook niet meer tussen het normale assortiment.
Ik heb een 7" tablet - bijna een weekje nu. Eerst de stock firmware eens geprobeerd, maar toen toch maar CM10 er op gezet. Lukte prima, alleen /system was te klein dus dat ook aangepast naar 500MB. Koste wel een uurtje om uit en weer in te pakken, maar heb nu een goeie image. Als iemand interesse heeft kan ik 'm posten.
In de "Update Me" app kan je ook de Nexus 7 GUI aanzetten - voor 100 euro dus een Nexus 7 clone

Wel wat kanttekeningetjes natuurlijk: wil eigenlijk de twee knoppen bovenop aanpassen naar volume knoppen, maar dat wil niet echt lukken. Er is wel een "Allwinner Mod" app, en dat werkt voor een reboot, maar na de volgende reboot is dat weer gereset. Niet echt handig dus.
Tweede issue is dat als de brightness op z'n hoogst staat het scherm gaat knipperen. Lijkt me niet echt de bedoeling, maar dat is toch te fel.
Edit: Oh ja, en er is vanmorgen een nieuwe CM10 gepost - kan je ook in "Update Me" zien. wel belangrijk dat je weer de compatibility flasht - ik kreeg geen touchscreen eerste keer. Ook handig om te weten - er staat een nieuwe/grotere (maar met dezelfde datum/bestandsnaam van 26-07) gapps.zip, die ook Face Unlock zou hebben.
[
Voor 14% gewijzigd door
joelhaasnoot op 02-09-2012 17:38
]