Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-04 10:33
jejeh schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:55:
Ik heb de 32PFL6007H/12 binnen en ben zeer tevreden over de beeldkwaliteit.
Verder heb ik nog geen gekke dingen ontdekt.
Het is natuurlijk kort dag voor een echte gebruikerservaring maar sofar so good.
Update heb ik nog maar niet uitgevoerd.
Geen last van ghosting, rare pixels, 'ruis' rondom de zenderlogo's bij snel bewegende beelden etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:37
Stpan schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:17:
[...]

Geen last van ghosting, rare pixels, 'ruis' rondom de zenderlogo's bij snel bewegende beelden etc.?
Ik ben gisteravond hier even mee bezig geweest

reviews: Philips PFL6007: eerste 6-serie met 3d en Ambilight

Resultaat is prima.
Jou vraag kan ik nog niet helemaal beantwoorden maar het is me iig niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Oeps dubbel post. :) :)

[ Voor 95% gewijzigd door jejeh op 12-12-2012 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
(Hoe) (behalve door in het beeld gebakken ondertiteling) kan ik ondertiteling via DLNA met MKV/AVI/andere bestanden streamen? Ik gebruik minidlna en ik heb verschillende bestanden met parallel eraan srt bestanden en verschillende containers met ingebakken sub-streams.

Als ik de documentatie van de tv mag geloven is de enige mogelijkheid via DLNA avi divx XSUB XSUB+ (wat is dat precies)

[ Voor 18% gewijzigd door begintmeta op 12-12-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492822

Hallo,

Weet iemand toevallig waarom mijn PFL6007 niet de optie "Spel of computer" kan gebruiken?
Deze optie zit onder "Beeld" in de configuratieinstellingen. De opties is uitgegrijsd/uitgeschakeld.

Ik heb namelijk veel input lag (beeld loopt achter op geluid) met mijn mediaplayer <--> TV.
Las dat optie "Spel of computer" dit zou kunnen verhelpen.

Alvast bedankt.

Gr,Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292717

Ik sta op het punt om de 37PFL6777 aan te schaffen. Nu lees ik diverse problemen hier op de site, wat me weer aan het twijfelen brengt.

Is het menu na de laatste updates nog steeds erg traag of os deze verbeterd?

Zo te zien is Philips redelijk actief qua updates. Is de algemene tendens dat iedere update verbeteringen met zich meebrengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-05-2023
Anoniem: 492822 schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:54:
Hallo,

Weet iemand toevallig waarom mijn PFL6007 niet de optie "Spel of computer" kan gebruiken?
Deze optie zit onder "Beeld" in de configuratieinstellingen. De opties is uitgegrijsd/uitgeschakeld.

Ik heb namelijk veel input lag (beeld loopt achter op geluid) met mijn mediaplayer <--> TV.
Las dat optie "Spel of computer" dit zou kunnen verhelpen.

Alvast bedankt.

Gr,Alex
Sinds vrijdag ben ik de trotse bezitter an de 47pfl6907h/12. Misschien wat waad om te melden voor toekomstig geïnteresseerde is dat de bezel niet, zoals plaatjes van philips met de surfer doen geloven, geheel afwezig is. De omlijsting is een paar mm dik, maar volgens mij loopt de bezel onder de glasplaat door waardoor je dus een rand heb van 1,2 cm. Nog steeds prachtig en minimaal, maar niet geheel afwezig :) .

Na een weekend spelen met de TV moet ik toch zeggen dat bij hogere beeldkwaliteit Pixel precise HD settings zo min mogelijk gebruikt moet worden. Dit veroorzaakte nogal wat ruis/ blur bij snelle bewegingen op met de content die ik van mijn aangesloten HDD afspeelde. Of dat met het formaat, gebruikte kabels of manier van afspelen te maken heeft dat kan ik nog niet zeggen. Ik weet wel dat zonder deze beeldoppoetsers het nog steeds een genot is om naar te kijken. Ik had het stiekem al een beetje ingecalculeerd, omdat ik bij het grote media warenhuis wat demo's had bekeken en dit hie rook zag bij de surfer die op en neer klotste van de golven. Bij hem zag ik het bij zijn oksels, de ruis/blur. Vanaf een blu ray heb ik avatar kort gekeken en daar had ik er volgens mij weinig last van. Dit vergt dus nog wat onderzoek.

Een wat meer algemener probleem waar ik tegenaanloop is inderdaad ook het streamen van media vanaf pc of router. O.A. MKV's wilt ie dan op een of andere manier niet zien. Ik heb al verschillende 'media server'programma's uitgeprobeert zonder gewenst resultaat. Via de externe HD gelukkig nog geen problemen gehad met het niet kunnen vinden van bestanden.
Vanmiddag een half SBS film gekeken via de externe HD en ook ik liep tegen het feit dat ondertiteling en taal niet geswitched kunnen worden tijdens het afspelen. Zelfs ondertiteling die in de mkv zit speelt ie bij mij niet af. Ik moet een losse srt oid hebben wil ik het kunnen zien. Uiteindelijk via splitter software er maar voor gekozen ondertiteling en andere talen eruit te halen.

Na een hele registratie procedure er ook achter gekomen dat de geboden software door philips op de site niet meer gebruit wordt om media te delen. Dit is schijnbaar wifi media connect geworden. Helaas ook via dit programma mijn desktop nog niet op de tv gekregen ofwel een film kunnen zien die op mijn pc staat.

Nu zie ik dit type niet veel voorbij komen in posts, maar misschien dat iemand nog advies heeft voor wat goedwerkende beeldinstellingen?

Hoe dan ook ben ik blij met dit aparaat. Verzoek Cashback van 150 euro ook al opgestuurd. Enige waar ik dus echt nog mee kamp is het delen van media vanaf mijn pc/router en de omgang van bijv. mkv bestanden op de televisie.

...Nu weer snel terug naar mijn 1080p film om te genieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492822

@Meivogeltje
Je het geen tip voor mij hoe ik mijn probleem kan oplossen? Het kan zijn dat ik jou niet snap, maar je maakt namelijk een reply op mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
nee sorry, was de verkeerde qoute...moest op een post boven die van jou zijn. Nu heb ik wel gezien dat bij mij het positioneren van het scherm ook uitgegrijsd is, echter als ik er naar toe ga wordt deze wel normaal zichtbaar. Dat zal echter met het scrollen van het menu te maken hebben..soort fade effect van laatste optie in beeld. Dit zal bij jou waarschijnlijk niet het issue zijn?

edit:

Heb net toevallig het verschijnsel gehad dat ik deze optie ook niet meer kon aanpassen tijdens het kijken van een film van mijn externe HD. Tijdens het afspelen van een film, vanaf Externe HD en waarschijnlijk NAS, kan je dit niet veranderen. Zodra je media bestand gestart is wordt deze functie uitgegrijsd.
Wat je dan dus moet doen is terug gaan naar een normaal kanaal. In mijn geval naar HDMI1 waar mijn decoder op aangesloten is. Hier kon ik de optie wel weer aanpassen. Als ik vervolgens weer naar mijn externe HD ga en dan naar de beeldinstellingen kan ik deze weer aanpassen. Zolang je dan dus geen bestand eerst afspeel. Misschien kan jij het nu ook aanpassen.

[ Voor 47% gewijzigd door Meivogeltje op 17-12-2012 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Meivogeltje schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:52:

Na een weekend spelen met de TV moet ik toch zeggen dat bij hogere beeldkwaliteit Pixel precise HD settings zo min mogelijk gebruikt moet worden. Dit veroorzaakte nogal wat ruis/ blur bij snelle bewegingen op met de content die ik van mijn aangesloten HDD afspeelde. Of dat met het formaat, gebruikte kabels of manier van afspelen te maken heeft dat kan ik nog niet zeggen. Ik weet wel dat zonder deze beeldoppoetsers het nog steeds een genot is om naar te kijken. Ik had het stiekem al een beetje ingecalculeerd, omdat ik bij het grote media warenhuis wat demo's had bekeken en dit hie rook zag bij de surfer die op en neer klotste van de golven. Bij hem zag ik het bij zijn oksels, de ruis/blur. Vanaf een blu ray heb ik avatar kort gekeken en daar had ik er volgens mij weinig last van. Dit vergt dus nog wat onderzoek.
Pixel Precise zorgt voor vertraging op je beeld. Kijk je bijvoorbeeld DWDD via een SD bron, en je hebt Pixel Precise aan, dan zullen een kleine slow-motion zien als de er van persoon A naar persoon B wordt geschwitched in de regie-kamer (vooral als ze ja-knikkend in beeld komen, en dat gebeurd nogal vaak).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Ik ben nog steeds niet tevreden over de beeldkwaliteit. De 'beeldverbeteraars' hebben een bug, zoals sommigen het hier al aangeven, pixelwolkjes bij snelle bewegingen. Kijk je HD content zonder beeldverbeteraars dan lijkt alles goed te werken. Maar zet je 'Natural Motion' aan, al is het op minimum dan gaat het mis.

Pixel Aura of schokkerig beeld in 3D-dillema

Dan nu het dillema als je 3D films kijkt. Afgelopen weekend uitgebreid met de instellingen zitten spelen met de BluRay 'Safari 3D'.
Beeldinstelling 'Standaard' met HD Natural Motion & Pixel Precise 'UIT' (vanwege de eerder genoemde en bewezen beeldfouten).
Als de camera dan om een dier heen zwengt (al is het langzaam) dan zie je kleine schokjes.
Zet je HD Natural Motion 'AAN' dan krijg je soepel beeld, maar met een pixel-aura om de dieren heen.

Knettergek word ik hiervan! Wie heeft raad?

Nieuwe firmware voor 6/7/8/9-series per 14/12/2012!

PS - Philips heeft afgelopen weekend nieuwe firmware (FW 150.81) gereleased voor de 6/7/8 serie. Zie hier de link. Knullig genoeg is de support website niet geupdate, dus die refereert aan een oude firmware upgrade uit november. Maar als je het bestand download krijg je echt de laatste. Bron hier.

[ Voor 29% gewijzigd door Stpan op 17-12-2012 15:11 . Reden: nieuwe firmware ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh

Heb ik weer [ 32pfl6007h/12 ]

Usb stick fat32 geformateerd,autoupdate.upg erop,stick in tv.
Tv begint met updaten en bij de derde stap [ programeren geloof ik ] stopt ie en meld dat de update niet goed is uitgevoerd.
Daarna tv dood,beeld blijft zwart.
Tv is 10 dgn oud.
Woensdag komt een monteur,mail naar onlineshop is ook al weg.
Ben benieuwd . :(

[ Voor 3% gewijzigd door jejeh op 17-12-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 375601

Heb je het al een keer geprobeerd om de televisie van de stroom af te halen en dan weer aan te zetten met de USB stick er nog in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Anoniem: 375601 schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:38:
Heb je het al een keer geprobeerd om de televisie van de stroom af te halen en dan weer aan te zetten met de USB stick er nog in ?
yep vanalles geprobeerd maar tv gaat niet aan ,beeld blijft zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

wimmel_1 schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:30:
De K heeft als 't goed is een DVB-S tuner (extra) aan boord.
Vandeweek twee tv's ontvangen, H-versies besteld, van beide de K-versie ontvangen, zal dan wel...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Laatst online: 02:42
jejeh schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:20:

Heb ik weer [ 32pfl6007h/12 ]

Usb stick fat32 geformateerd,autoupdate.upg erop,stick in tv.
Tv begint met updaten en bij de derde stap [ programeren geloof ik ] stopt ie en meld dat de update niet goed is uitgevoerd.
Daarna tv dood,beeld blijft zwart.
Tv is 10 dgn oud.
Woensdag komt een monteur,mail naar onlineshop is ook al weg.
Ben benieuwd . :(
Dat is precies waar ik altijd zo bang voor ben met firmware updates.
Ik vind dan ook dat je alleen moet updaten als er iets is met je tv wat met een update wordt opgelost.
Neemt niet weg dat dit wel heel vervelend voor je is, net nieuw en nu al problemen, hopelijk wordt het netjes voor je opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
In de releasenotes stond dat de menu's sneller zouden werken. Met dit hemeltergend langzaam apparaat grijp ik alles aan om te upgraden.

Overigens heb ik geen verbetering ontdekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Input-lag bij het kijken van 3D

Als ik via mijn LG BluRay speler 3D content afspeel is de inputlag groter dan anders. Met 'gewone' BluRays heb ik de vertraging op de LG ingesteld op zo'n 20 ms om het geluid synchroon te laten lopen. Als ik 3D kijk moet deze op zo'n 300ms (!!) staan omdat geluid en beeld anders vreselijk uit de pas lopen.

Zijn er meer ervaringen met het afspelen van 3D vanaf een externe bron, en de inputlag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Anoniem: 292717 schreef op zondag 16 december 2012 @ 15:43:
Ik sta op het punt om de 37PFL6777 aan te schaffen. Nu lees ik diverse problemen hier op de site, wat me weer aan het twijfelen brengt.

Is het menu na de laatste updates nog steeds erg traag of os deze verbeterd?

Zo te zien is Philips redelijk actief qua updates. Is de algemene tendens dat iedere update verbeteringen met zich meebrengt?
Ik heb het toestel (37PFL6007) sinds de zomer, en heb niet het idee dat er verbetering inzit. Per upgrade worden wat kleine zaken aangepast, maar cruciale ergernissen blijken moeilijk te kunnen worden aangepakt. De menu's zijn hemeltergend langzaam, en er zitten een aantal essentiele bugs in de firmware te weten:

1. Beeldverbeteraars als HD Natural Motion zorgen voor rare pixel-artefacten
2. Dynamic Backlight zorgt voor een knipperlicht
3. Storende ruis op sommige digitale audio-formaten.
4. Langzame menu's en en een TV die soms vastloopt

De hardnekkige software fout dat er 'a new device is found' in beeld komt iedere keer als je je spelcomputer of dvd-speler opnieuw aanzet schijnt na 4 maanden dan eindelijk opgelost te zijn met de laatste firmware release. Dat de 'beeldverbeteraars' ooit een makeover krijgen lijkt me sterk.

Zie hier de reacties van kritische consumenten op het Philips forum.

[ Voor 15% gewijzigd door Stpan op 18-12-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 22:05

wowi

Nou me board in de tv 7000 serie is vervangen door philips, service is goed en snel prima zo hoort het.
Allen kreeg ik nu de melding als ik help in ging dat emu files misten en geen help, dus op de site even de help file gedownload en erin gedraaid.

Nu heb ik wel gezien dat er nog extra codes zijn om in je tv in te loggen op bepaalde paginas het info menu over je tv
toets in op je afstands bediening 123654 en voila daar heb je drie pagina's met info over je tv.
Verder kun je nog bij het service menu inloggen
wel uitkijken dat je daar niks verandert met die nummers!! doe je dat toch fout die nummers staan achterop je tv op de sticker ;-) lol
De code om in het service menu te komen is 062596 info toets, en voila, je bent er tevens zie je daar hardware loggings en software loggings heel handig !!!

Tevens gezien dat er nu alweer nieuwe firmware voor de tv is de nl site loopt achter kennelijk.
40pfl7007t_12_fus_eng.zip
Version: 000.150.081.000, Zip file, 146.29 MB, Date published: 2012-12-13

http://www.supportforum.p...ries-(2012-models)/page16

http://www.supportforum.p...or-6-7-8-9000-Series-2012

Link voor firmware
http://www.p4c.philips.co...oftware&ctn=40PFL7007T/12

zoek wel even je eigen model op maar ik denk dat die firmware aardig universeel is. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door wowi op 18-12-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stpan schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 09:44:
[...]

Ik heb het toestel (37PFL6007) sinds de zomer, en heb niet het idee dat er verbetering inzit. Per upgrade worden wat kleine zaken aangepast, maar cruciale ergernissen blijken moeilijk te kunnen worden aangepakt. De menu's zijn hemeltergend langzaam, en er zitten een aantal essentiele bugs in de firmware te weten:

1. Beeldverbeteraars als HD Natural Motion zorgen voor rare pixel-artefacten
2. Dynamic Backlight zorgt voor een knipperlicht
3. Storende ruis op sommige digitale audio-formaten.
4. Langzame menu's en en een TV die soms vastloopt

De hardnekkige software fout dat er 'a new device is found' in beeld komt iedere keer als je je spelcomputer of dvd-speler opnieuw aanzet schijnt na 4 maanden dan eindelijk opgelost te zijn met de laatste firmware release. Dat de 'beeldverbeteraars' ooit een makeover krijgen lijkt me sterk.

Zie hier de reacties van kritische consumenten op het Philips forum.
Ok, bedankt voor je uitgebreide commentaar. Nu is het alternatief een samsung UE37ES6710. Zal ik dan beter af zijn, of hebben alle moderne tv's hun software kuren? Zou je dezelfde weer kopen?

Het voordeel van de Philips 37pfl6777 tov de Samsung is volgens mij dat de Philips op 600hz loopt, meer filmformaten via usb ondersteund, een afstandsbediening met querty toetsenbord op de achterkant heeft, meer nederlandse apps / uitzending gemist ondersteund, passieve 3d brillen zonder batterij. En ik kan zo niet een voordeel van de Samsung opnoemen.

Ikzelf denk dat de beeldverbeteraars niet veel toevoegen, de meeste kanalen van de nederlandse tv zijn immers al HD. Dus als je ze ook uit kunt schakelen vindt ik het prima.
Het trage menu is misschien wel iritant, maar op mijn huidige tv zit ik ook bijna nooit in het menu en interactieve tv kijk ik via de interactieve settopbox. (Ziggo's nieuwe webbased interactieve omgeving, via de Samsung smt-c7140a). Op het philips forum staan wel goede reacties wat betreft de snelheid na de laatst fw update.

Maar, al met al ben ik nu wel aan het twijfelen. In de winkel wordt ik ook al niet veel wijzer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Persoonlijk denk ik dat het bij ieder merk wel iets is. De reden dat ik heb gekozen voor de 42pfl6877 is het ambilight. Dit is toch wel iets wat je bij de andere merken niet vindt.
Daarnaast gebruik ik al jaren een popcorn hour dus al die afspeelformaten doen mij niets, daar gebruik ik gewoon de popcorn voor. Uitzending gemist doe ik via de upc box.
Wat dat betreft zocht ik eigenlijk gewoon een philips tv met ambilight, al die andere functies heb ik eigenlijk niet nodig. Maar ja, tegenwoordig is het allemaal "net tv" wat de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
chippie777 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 20:32:
Persoonlijk denk ik dat het bij ieder merk wel iets is. De reden dat ik heb gekozen voor de 42pfl6877 is het ambilight. Dit is toch wel iets wat je bij de andere merken niet vindt.
Daarnaast gebruik ik al jaren een popcorn hour dus al die afspeelformaten doen mij niets, daar gebruik ik gewoon de popcorn voor. Uitzending gemist doe ik via de upc box.
Wat dat betreft zocht ik eigenlijk gewoon een philips tv met ambilight, al die andere functies heb ik eigenlijk niet nodig. Maar ja, tegenwoordig is het allemaal "net tv" wat de klok slaat.
Ben het gedeeltelijk met je eens. Had zelf trouwens ook de 6877 besteld, was alleen bij de philips promotie winkels niet meer op voorraad..ben niet minder blij met me 6907 ook al heeft deze geen ambilight spectra 3.
Betreft de features op een tv: Zorg ervoor dat het fatsoenlijk werkt...of doe het er niet op. Ik ben iemand die zo min mogelijk apparatuur om me tv wilt hebben. Nu heb ik het minst te klagen over de smart tv/net tv opties, aangezien ik hievan ook alleen de gemist kanalen gebruik. Moet me er ook nog is goe din verdiepen wat er allemaal mogelijk is. Aan de andere kant was rtl gemist weer iets waar ik een smart tv voor wilde, aangezien ik dan niet meer via de pc gtst hoefde te slepen naar me tv. Eerst was dat zo dat deze niet in volledig beeld gespeeld kon worden omdat deze dan weer klein werd als je in het andere scherm bezig was...laat nou net de gtst uitzendingen niet meer in het aanbod zitten :P Nu kom ik helemaal over als een man die elk excuus gebruikte voor een nieuwe tv :X 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Anoniem: 292717 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 18:52:
[...]

Ok, bedankt voor je uitgebreide commentaar. Nu is het alternatief een samsung UE37ES6710. Zal ik dan beter af zijn, of hebben alle moderne tv's hun software kuren? Zou je dezelfde weer kopen?

Het voordeel van de Philips 37pfl6777 tov de Samsung is volgens mij dat de Philips op 600hz loopt, meer filmformaten via usb ondersteund, een afstandsbediening met querty toetsenbord op de achterkant heeft, meer nederlandse apps / uitzending gemist ondersteund, passieve 3d brillen zonder batterij. En ik kan zo niet een voordeel van de Samsung opnoemen.

Ikzelf denk dat de beeldverbeteraars niet veel toevoegen, de meeste kanalen van de nederlandse tv zijn immers al HD. Dus als je ze ook uit kunt schakelen vindt ik het prima.
Het trage menu is misschien wel iritant, maar op mijn huidige tv zit ik ook bijna nooit in het menu en interactieve tv kijk ik via de interactieve settopbox. (Ziggo's nieuwe webbased interactieve omgeving, via de Samsung smt-c7140a). Op het philips forum staan wel goede reacties wat betreft de snelheid na de laatst fw update.

Maar, al met al ben ik nu wel aan het twijfelen. In de winkel wordt ik ook al niet veel wijzer. :O
Mee eens met de voordelen. De uitzendinggemist/RTLX apps waren dé reden voor mijn vriendin om een nieuwe TV te accepteren. Ze is erg blij dat de kabels vanaf m'n PC naar de TV weg zijn. Ze ziet niet de artefacten en dirty screen effecten die ik soms wel zie. Maar ze ergert zich aan de langzame menu's.
Maar veel mensen hebben al interactieve TV dus valt dit voordeel weg. Ik heb zelf geen digitaal abonnement dus vind deze apps een groot voordeel.

Passieve 3D is erg fijn. Je kunt ook de 3D brillen die je uit de bioscoop hebt gebruiken (1 euro p/s bij onze bioscoop bij je kaartje) dus 3D kijken met een groepje van 6 kost je niets extra's en geen toestanden met brillen.

Querty toestenbord gebruik je minder dan je zou verwachten, en de voordelen kunnen ook met een remote app van bijv. LG of Samsung (of Philips) worden behaald.

Ambi-light blijft natuurlijk een mooi en unique feature voor de liefhebbers.

Het is 'alleen' nogal zonde dat de firmware zo beroerd in elkaar zit, dit ik niet onbezorgd zit te genieten van m'n TV. Die beeldverbeteraars moeten op z'n minst het beeld niet slechter maken. En de traagheid van de menu's op een dual-core processor is om te huilen.

Je vraagt of ik deze TV weer zou kopen? Goede vraag. Ik denk dat ik deze TV (nog) niet zou kopen had ik hem een maand uitgebreid op proef gehad. Maar ik zou ook geen concurrent hebben gekocht. Ik zou m'n oude Sharp LCD 720p wat langer in bezit hebben gehouden (ook al begon die langzaam in te storten) en hebben gewacht tot of de kinderziektes eindelijk uit de firmware zouden zijn verlost. Of wachten op de 2013 serie van Philips. Als die weer zulke slechte reviews zou krijgen zou ik me meer zijn gaan verdiepen in Samsung.

[ Voor 9% gewijzigd door Stpan op 19-12-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Nou de tv is rma en ik krijg mijn geld terug.[ prima geregeld door webshop overigens ]
Wat nu ? uiteraard weer dezelfde ........Ambilight en het beeld geven de doorslag.
Alleen zal ik nu een update aandurven ???
De overige poespas laat ik voor wat het is.
Gooi er wel een nas en mediaplayer tegenaan.

[ Voor 7% gewijzigd door jejeh op 19-12-2012 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
jejeh schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:38:
Nou de tv is rma en ik krijg mijn geld terug.[ prima geregeld door webshop overigens ]
Wat nu ? uiteraard weer dezelfde ........Ambilight en het beeld geven de doorslag.
Alleen zal ik nu een update aandurven ???
De overige poespas laat ik voor wat het is.
Gooi er wel een nas en mediaplayer tegenaan.
neem de 42pfl6877, ik heb er nog geen moment spijt van gehad, ondanks de scheve voet ;)
Ik kwam van een 32 inch panasonic, deze 43 inch is kwa hoogte gelijk aan de panasonic maar wel iets breder dan de panasonic. Maar doordat de rand rond het scherm zo smal is, lijkt de tv veel minder groot. Die 10 inch meer beeld zou je niet zeggen als je alleen naar de omvang van het toestel kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e2thaj
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 05-01-2021
scheve voet switchen ze om ;)

Psn erikj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Vandaag me CAM module (vertraagd)binnengekregen. Kwam er niet geheel uit qua installatie. Even chattenmet philips en probleem weer verholpen. Nu moet ik eerlijk zijn dat ik het antwoord zelf aan de hulp al gaf, maar toch. Ze proberen je te helpen en nemen daar ook de tijd voor. Dat is voor mij toch ook wat waard.

Nu nog ondersteuning van MKV's met meerdere ondertitel talen en ik ben nog meer tevreden.

Is er ook een manier om de tvgids offline te hebben, zonder aanmeld proces? Ziet er leuk uit, maar elke keer eerst moeten kijken hoe je aangemeld wordt duurt wat te lang. Via me digitale decoder koos ik voor gids en zag ik ook gelijk een gids. Zonder eerst aan te hoeven melden. Andere feature wat ik mis is via de info knop doorbladeren naar latere programma's . Nu kan dat alleen naar de volgende.

Dit zijn dingetjes waar mee te leven valt, maar gemak boven alles he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

TV gids moet je gewoon "van de zender" laten komen in plaats van "van het netwerk".

Zit ergens in je config menu aangaande "installatie". (beetje afhankelijk van het type TV).

Ooohw... En er was hier een paar weken gelden iemand die vroeg of 'ie die demofilmpjes, welke tijdens de initiële setup getoond worden, kon herbekijken...

Toevallig gisteren die dingen gevonden in m'n TV: Configuratie menu heeft 6 items/icoonen.... alleen dat laatste item/icon zie je pas als je "voorbij" het software update item/icon scrolled... maar daar staan die filmpjes dus bij :P

De rede dat ik er voorbij scrollde: Menu reageerde trager ná een firmware upgrade :+ ... Maar da's ondertussen ook al weer opgelost door de TV even een cold reset te geven.

[ Voor 66% gewijzigd door Will_M op 20-12-2012 00:26 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

Pff sinds gisteren de troste eigenaar van de 42pfl4007
Op zich bevalt ie prima maar..........
  1. Ik heb geen antenna aangesloten maar toch zeurt ie elke keer dat ik geen zenders heb geprogrammeerd. (mijn harmony one gaat hier niet echt lekker mee overweg)
    Dis zegmaar de "tv kijken" optie, en deze kan ik niet weggooien?
  2. Wanneer wij geen tv kijken dan heb ik een schakelaar die alle apparatuur in de woonkamer uitzet. (ziggo kastje/htpc/versterker/ps3) met name het ziggo kastje verbruikt in standby behoorlijk wat stroom vandaar.
    Is het niet mogelijk om hem standaard naar HDMi 1 te laten opstarten? in het service menu heb ik dit bijvoorbeeld niet kunnen vinden :(
Herkent iemand dit? ik ben toch niet de enige die met name punt 1 heeft? of is iedereen voor in mijn ogen veel te dure C+ module gegaan?
Ik heb een harmony one dus tsja ik heb al 1 afstandbediening :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-06 19:24
Beste Forummers, Ik lees in dit topic dat er veel mensen zijn die de PFL5507 tv hebben.
Ik zelf heb de 55PFL5507H/12. Mooie tv alleen 1 probleem die ik tot nu toe tegen kom is als ik een MKV film afspeel vanaf USB ik vaak geen geluid krijg. Ik krijg dan de melding "Audioformaat niet ondersteund"
TV is met een optical kabel aangesloten op mijn receiver, dus digitaal geluid moet geen probleem zijn. Het is niet met elke film, maar wel met de meeste. Weet iemand waarom dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gohan-san schreef op woensdag 19 december 2012 @ 20:59:
Pff sinds gisteren de troste eigenaar van de 42pfl4007
Op zich bevalt ie prima maar..........
  1. Ik heb geen antenna aangesloten maar toch zeurt ie elke keer dat ik geen zenders heb geprogrammeerd. (mijn harmony one gaat hier niet echt lekker mee overweg)
    Dis zegmaar de "tv kijken" optie, en deze kan ik niet weggooien?
  2. Wanneer wij geen tv kijken dan heb ik een schakelaar die alle apparatuur in de woonkamer uitzet. (ziggo kastje/htpc/versterker/ps3) met name het ziggo kastje verbruikt in standby behoorlijk wat stroom vandaar.
    Is het niet mogelijk om hem standaard naar HDMi 1 te laten opstarten? in het service menu heb ik dit bijvoorbeeld niet kunnen vinden :(
Herkent iemand dit? ik ben toch niet de enige die met name punt 1 heeft? of is iedereen voor in mijn ogen veel te dure C+ module gegaan?Ik heb een harmony one dus tsja ik heb al 1 afstandbediening :P
Dat dik gedrukte kan ik niet écht volgen.

Je schakelt ALLES met een stekkerblok uit omdat je externe decoder te veel stroom verbruikt terwijl je juist met zo'n CI+ module die hele decoder niet meer nodig hebt voor het bekijken van TV kanalen :P

Interactieve/on demand content mis je dan wél en ook de PVR functie van de externe decoder (als die er al inzit)... Maar voor beide is een soort van oplossing aanwezig in de zin van "Smart TV" en een externe USB-HDD welke je direct aan je TV hangt.

Maar.. Ik ken die decoder niet, Heeft dat ding geen COAX-OUT zodat de analoge zenders alsnog doorgezet kunnen worden? je bent er dan met een el-cheapo coax kabel vanaf.

En aangaande dat opstarten van HDMI: M'n TV's hier "booten" allemaal van de laatst gekozen bron vanuit standby als ik de "power" knop op de AB gebruik, of dat nou HDMI 1 tot "x" of iets anders op bijvoorbeeld Scart of Sat is. Maar.... Ik gooi m'n TV's dan ook niet van het lichtnet af. Standby verbruik is écht te verwaarlozen tegenwoordig :P
Dyna20 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:01:
Beste Forummers, Ik lees in dit topic dat er veel mensen zijn die de PFL5507 tv hebben.
Ik zelf heb de 55PFL5507H/12. Mooie tv alleen 1 probleem die ik tot nu toe tegen kom is als ik een MKV film afspeel vanaf USB ik vaak geen geluid krijg. Ik krijg dan de melding "Audioformaat niet ondersteund"
TV is met een optical kabel aangesloten op mijn receiver, dus digitaal geluid moet geen probleem zijn. Het is niet met elke film, maar wel met de meeste. Weet iemand waarom dit is?
In welk formaat is 't geluid in die .MKV container opgenomen? Die fiber-optical zet alles (audio) gewoon één op één door, maar als de decoder het formaat niet snapt is er ook niks om door te zetten naar je HTS,

Waarschijnlijk blijft de film op je TV speakers ook gewoon een "stomme film"?

[ Voor 25% gewijzigd door Will_M op 19-12-2012 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 492702

Is er ook een 42 inch model met zowel ingebouwde WiFi als dvb-s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:07

Valkyre

Kitesurf FTW!

wimmel_1 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:09:
[...]

Je schakelt ALLES met een stekkerblok uit omdat je externe decoder te veel stroom verbruikt terwijl je juist met zo'n CI+ module die hele decoder niet meer nodig hebt voor het bekijken van TV kanalen :P
ok daar heb je eigenlijk wel een punt zo had ik er nog niet over nagedacht lool. (mijn vorige tv is van de week stuk gegeaan vandaar deze en die tv had nog geen C+ module)

Hmm een coax kabel door loopen daar had ik nog niet aangedacht. maar als iemand een beter oplossing heeft hou ik mij aanbevolen :P
Met name met mijn harmony gaat het niet helemaal lekker.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-06 19:24
wimmel_1 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 21:09:
[...]

Dat dik gedrukte kan ik niet écht volgen.

Interactieve/on demand content mis je dan wél en ook de PVR functie van de externe decoder (als die er al inzit)... Maar voor beide is een soort van oplossing aanwezig in de zin van "Smart TV" en een externe USB-HDD welke je direct aan je TV hangt.

Maar.. Ik ken die decoder niet, Heeft dat ding geen COAX-OUT zodat de analoge zenders alsnog doorgezet kunnen worden? je bent er dan met een el-cheapo coax kabel vanaf.

En aangaande dat opstarten van HDMI: M'n TV's hier "booten" allemaal van de laatst gekozen bron vanuit standby als ik de "power" knop op de AB gebruik, of dat nou HDMI 1 tot "x" of iets anders op bijvoorbeeld Scart of Sat is. Maar.... Ik gooi m'n TV's dan ook niet van het lichtnet af. Standby verbruik is écht te verwaarlozen tegenwoordig :P

[...]

In welk formaat is 't geluid in die .MKV container opgenomen? Die fiber-optical zet alles (audio) gewoon één op één door, maar als de decoder het formaat niet snapt is er ook niks om door te zetten naar je HTS,

Waarschijnlijk blijft de film op je TV speakers ook gewoon een "stomme film"?
Ik heb even zitten googlen en denk dat het probleem DTS is. AC3 geeft hij wel gewoon door maar films met DTS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Andere films (lees: .MKV containers) downloaden dan maar, hè .. :P

En omdat ik toch niks te doen had: klikje.

Been there / done that ;)

[ Voor 74% gewijzigd door Will_M op 20-12-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Thanks Wimmel, als je ik in het menu naar de tv gids blader kan ik inderdaad via de rode knop kiezen waar de gids bekeken moet worden.

• vulliw
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
welke MKV bestanden hebben wel geluid ??? waar zie ik dit aan ???
Het beeld speeld hij gelijk af en het is prima beeld, maar ja geen geluid ??

Help

Vulliw

• jejeh
Kijk bij de info van je download bij audio of er iets staat van ac3 dd 5.1 .
Staat er alleen dts dan heb je geen geluid.
Hou ook rekening met de ondertitels ,ingebakken werkt meestal wel,los daarintegen vaker niet.
Ik doe alleen via usb stick, dlna laat ik voor wat het is.

[ Voor 63% gewijzigd door jejeh op 20-12-2012 09:15 ]

• hilgie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-12-2013
Ik kan via een mooie deal de 40PFL5537 kopen. Nu wil ik eigenlijk de 40PFL8007 zelf hebben. Maar een verschil van 1000 EUR is toch wel heel erg veel.

In hoeverre kan ik de 40PFL5537 en 40PFL8007 met elkaar vergelijken? Is dit appels met peren vergelijken? Ik weet dat de ambilight niet op de 40PFL5537 zit. Maar zijn alle netfuncties wel hetzelfde? M.a.w. draaien ze op dezelfde firmware?

Graag jullie mening.

Gr,

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02:12

Bullet NL

Eigen Wijs

hilgie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:21:
Ik kan via een mooie deal de 40PFL5537 kopen. Nu wil ik eigenlijk de 40PFL8007 zelf hebben. Maar een verschil van 1000 EUR is toch wel heel erg veel.

In hoeverre kan ik de 40PFL5537 en 40PFL8007 met elkaar vergelijken? Is dit appels met peren vergelijken? Ik weet dat de ambilight niet op de 40PFL5537 zit. Maar zijn alle netfuncties wel hetzelfde? M.a.w. draaien ze op dezelfde firmware?

Graag jullie mening.

Gr,
Nee, het is een totaal andere tv met een ander paneel. In de basis zijn het natuurlijk tv's maar qua instellingen bied de 8007 veel meer.

Cogitationis poenam nemo patitur

• copykat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:32

copykat

Good copy isn't bad

wat me opviel met proberen op de philips 5007 serie is dat video TS niet als "dvd" gezien word maar dat je per file moet kijken wat film is en wat menu. en dat ISO's van dvd's niet herkend worden.
zijn er uberhaupt onboard players in een smart TV die een ISO kunnen handelen? of is dan een minimac of mediaplayer noodzakelijk?
(ik heb heel veel Video TS omgezet in ISO filesomdat mn clasic xbox XBMC via netwerk (nass) die wel pakt en Video TS alleen via de lokale HD.)

Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....

• hilgie
Bullet NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 12:26:
[...]

Nee, het is een totaal andere tv met een ander paneel. In de basis zijn het natuurlijk tv's maar qua instellingen bied de 8007 veel meer.
Maar is het de 1000 EUR verschil waard? Wat mis ik qua essentiele dingen (de mooiere gadget dingen) als ik voor de 40PFL5537 ga ipv 40PFL8007?

Zo zoe ik dat de 40PFL5537 geen processor heeft (op de philips website). Klopt dit wel? Lijkt mij dat er wel een processor in moet zitten aangezien er smart tv op zit. Zal wellicht geen dual core zijn....?

[ Voor 20% gewijzigd door hilgie op 20-12-2012 13:16 ]

• Meivogeltje
Andere book last van den regenboog gekleurde streep bij uitzending gemist van SBS/veronica/net5?
Daarnaast van die afgelopen 3 dagen been uitzenfingen op veronica.

Book diet min AB opeens raar. Bij drukken op CH+ springt deze naar radio.

Na installeren van de cam module ook al een melding bij aanzettren tv dat de zenders gecodeerd zijn en dat ik de smartcard moet controleren.

edit: Na weer 45 minuten met de philips chat heb ik de zenders maar opnieuw gezocht. Dit verhielp het AB probleem. De chatsupport vond een firmware update logischer( na terugzetten fabrieksinstellingen) dan zenders opnieuw zoeken. Hopen dat dit inet elke week gaat gebeuren. Firmware ook maar gelijk van de site meegenomen. Hopen dat dat nog wat zaken stabieler maakt.

[ Voor 55% gewijzigd door Meivogeltje op 20-12-2012 17:09 ]

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Tja, lastig uit te leggen, de 8007 serie is gewoon een TV uit een andere prijs klasse

Er zit een ander scherm in, de 8007 laat de beelden op 800Hz zien ipv 400, heeft een hoger muziek vermogen, 3D bril. Andere CPU waardoor het hele Smart TV deel sneller zou moeten werken.

Enz enz...

Je kan het best de paralel trekken naar auto's...... een BMW van 50K doet het zelfde als een Darcia van 12K.... Je krijgt voor het prijs verschil in de BMW alleen behoorlijk wat extra's terwijl de basis (het autorijden) het zelfde is.

Overigens is het prijsverschil geen 1000 euro maar een 600 euro..... Bedenk ook dat de afwerking van de TV anders is, de 8007" heeft 3 kanaals ambilight en zit in een mooiere verpakking dan de 5537.

Maar goed, het is persoonlijk, wil jij die 600 euro extra niet betalen dan moet je mooi die 5537 halen....

• hilgie
Via een personeelskorting is het prijsverschil wel 1000 EUR. Dat maakt het juist wat interessanter.

Maar goed, zal er nog ff een ei over leggen. Bedankt voor de input :)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

hilgie schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:50:
Via een personeelskorting is het prijsverschil wel 1000 EUR. Dat maakt het juist wat interessanter.

Maar goed, zal er nog ff een ei over leggen. Bedankt voor de input :)
Die personeelskorting is ook niet alles meer, veelal kan je door goed te zoeken de zelfde prijzen online vinden....

• hilgie
Ben hem nog niet tegen gekomen voor minder als 499,-

• chippie777
Klopt, nieuwe voet was binnen 3 werkdagen binnen. Helaas, probleem niet verholpen. Week later een service bedrijf aan de deur met ook weer een nieuwe voet. Na veel gedoe staat hij nu recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Bullet NL schreef op donderdag 20 december 2012 @ 13:43:
Tja, lastig uit te leggen, de 8007 serie is gewoon een TV uit een andere prijs klasse

Er zit een ander scherm in, de 8007 laat de beelden op 800Hz zien ipv 400, heeft een hoger muziek vermogen, 3D bril. Andere CPU waardoor het hele Smart TV deel sneller zou moeten werken.

Enz enz...

Je kan het best de paralel trekken naar auto's...... een BMW van 50K doet het zelfde als een Darcia van 12K.... Je krijgt voor het prijs verschil in de BMW alleen behoorlijk wat extra's terwijl de basis (het autorijden) het zelfde is.

Overigens is het prijsverschil geen 1000 euro maar een 600 euro..... Bedenk ook dat de afwerking van de TV anders is, de 8007" heeft 3 kanaals ambilight en zit in een mooiere verpakking dan de 5537.

Maar goed, het is persoonlijk, wil jij die 600 euro extra niet betalen dan moet je mooi die 5537 halen....
Ik denk (persoonlijk) dat je alleen al voor 't geluid wat een xxPFL8007K/12 heeft de keuze een stuk makkelijker (lees: beter te verantwoorden) maakt.
Ik heb dat aspect onderandere vrij zwaar laten meewegen en heb er nog geen moment spijt van gehad. Geluid laat je niet altijd via een HTS lopen, althans ik niet, en wil je ook zónder zo'n set gewoon "goed" hebben met een dynamisch/vol bereik.

Speakers zitten bij de xxPFL8007K/12 in de voet welke ook als muurbeugel kan dienen (dus geen VESA mount nodig) en in die voet zit gewoon méér ruimte dan in dat flinterdunne scherm.

[ Voor 6% gewijzigd door Will_M op 21-12-2012 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Alleen dan waarschijnlijk geen thin mounted systeem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
Geluid is inderdaad iets wat vaak wordt vergeten bij lcd tv's. Mijn voorganger was een panasonic welke een zeer goed geluid had. Dit verschil is wel merkbaar bij mijn nieuwe philips 42pfl6877 maar ik vind het geluid zeker geen transistor gehalte hebben. Nieuws en normale tv programma's hebben een geluid wat ik goed genoeg vind. Films kijk ik via de home cinema en dan is het geluid van de tv geen issue meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Meivogeltje schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:12:
Alleen dan waarschijnlijk geen thin mounted systeem?
Neuh... HTS stuurt hier inderdaad wat ander "speelgoed" aan.. ;)

Combo van Dahli, Infinity & Jamo.... in alfabetische volgorde.

[ Voor 13% gewijzigd door Will_M op 21-12-2012 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
  • Laatst online: 15-04 13:36
void

[ Voor 97% gewijzigd door Marc Veen op 22-12-2012 14:16 . Reden: double post ]

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
Heb sinds gisteren een 40PFL7007H in bestelling staan en tevens vast een Seagate 750GB 2,5 inch externe hardeschijf besteld. :)
Philips adviseert minimaal een 250GB HDD voor opnames.
Wat ik nergens kan vinden is hoeveel uur opnames je dan op die HDD kwijt kan, weet iemand dat?

[ Voor 0% gewijzigd door Marc Veen op 22-12-2012 14:29 . Reden: typo ]

Intel Core i7-4790K @ 4.40 GHz | Arctic Freezer 7 Pro | Asus B85M-G | 16GB Crucial PC3-14900 | Zotac GTX 1060 6GB | 1x Crucial MX100 512GB SSD 2x WD20EARS 1x WD10EADS | Antec Sonata II | BeQuiet E10-400W | 2x Zalman 120mm | Win 10 Edu 64bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Per 10 minuten opname ongeveer 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:44:
Oh, dat zit ik met mijn 750GB aan de ruime kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 18:44:
Hangt dat niet sterk af van de resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Iemand nog nieuws betreffend hdnm probleem wat er speelt? Of wordt dit een feit om mee te leven?

[ Voor 3% gewijzigd door Meivogeltje op 22-12-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savas1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08-2023
Hoi, ik had een vraagje over de 32pfl5507h en de 32pfl5007h wat zijn de vershillen van deze tvs ik weet alleen dat de 550 3d is. deze tv wil ik morgen halen zit al een paar dagen te kijken.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Zit volgens de Philps website weinig/geen verschil in, behalve dan dat 3D in de 5500 serie én de voet die een halve kilo lichter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:22
Vraag:
Komen er nog nieuwe modellen in de 2012 reeks en wanneer start de 2013 reeks? (xxx8)
Is het gebruikelijk dat er halverwege het jaar een nieuwe reeks wordt gestart? Medio 2013?

Nog een vraag:
Mijn versterker heeft geen hdmi alleen een coax aansluiting.
Hoe kan ik deze toch op de 8007 aansluiten?

[ Voor 25% gewijzigd door technorabilia op 24-12-2012 12:37 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 05:19
Heeft iedereen ervaring met PS3mediaserver icm een 6000 serie TV via netwerkkabel? Kan er dan ook 3d worden afgespeeld? Werkt het soepel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudyy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-05 05:19
En komt er trouwens ook nog een 40 inch 6000 serie?

De 7000 serie is gelijk weer zo duur, de 5000 serie vind ik iets te mager en de 6000 serie springt van 37 naar 42 inch terwijl ons kastje precies geschikt is voor 40 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Sinds ruim een week in het bezit van een 40pfl7007. Erg blij mee, en geeft perfect beeld. Aangezien ik van een ouderwetse beeldbuis af kwam is dat ook niet zo gek natuurlijk. De eerste dagen had ik alleen nog analoge tv en heb alle opties van digitale beeldverbetering uitgezet. Nu heb ik UPC digitale TV met een CI+ kaartje in de tv. Werkt perfect, geeft mooi beeld, maar ik heb het idee dat m'n ogen erg moe worden van het tv kijken. Met het kijken via mn mediaplayer lijk ik er minder last van te hebben. In welke richting (qua opties in de menu's) zou ik het beste kunnen kijken/zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Verdomme de psu van mijn Philips 42PFL4307H is weer dood gegaan, want de TV gaat weer eens niet aan. Dat is dus echt gewoon waardeloos, die PSU's gaan veel te makkelijk dood, mag nu een monteur weer die PSU komen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
reclamedoos schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:21:
Sinds ruim een week in het bezit van een 40pfl7007. Erg blij mee, en geeft perfect beeld. Aangezien ik van een ouderwetse beeldbuis af kwam is dat ook niet zo gek natuurlijk. De eerste dagen had ik alleen nog analoge tv en heb alle opties van digitale beeldverbetering uitgezet. Nu heb ik UPC digitale TV met een CI+ kaartje in de tv. Werkt perfect, geeft mooi beeld, maar ik heb het idee dat m'n ogen erg moe worden van het tv kijken. Met het kijken via mn mediaplayer lijk ik er minder last van te hebben. In welke richting (qua opties in de menu's) zou ik het beste kunnen kijken/zoeken?
Zet de lichtsterkte lager. De meeste mensen hebben dit veel en veel te hoog staan, dat zorgt voor vermoeide ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
kraades schreef op maandag 24 december 2012 @ 10:53:
Vraag:
Komen er nog nieuwe modellen in de 2012 reeks en wanneer start de 2013 reeks? (xxx8)
Is het gebruikelijk dat er halverwege het jaar een nieuwe reeks wordt gestart? Medio 2013?

Nog een vraag:
Mijn versterker heeft geen hdmi alleen een coax aansluiting.
Hoe kan ik deze toch op de 8007 aansluiten?
Elke jaar eind Januari komen er nieuwe modellen voor alle merken. De modellen die je nu koopt, zijn eigenlijk al een jaar oud.

Alleen de topmodellen, 9 series Samsung en Philips bijvoorbeeld, worden halverwege het jaar getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quasar-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 11:11
Dimens schreef op maandag 24 december 2012 @ 22:57:
Elke jaar eind Januari komen er nieuwe modellen voor alle merken. De modellen die je nu koopt, zijn eigenlijk al een jaar oud.

Alleen de topmodellen, 9 series Samsung en Philips bijvoorbeeld, worden halverwege het jaar getoond.
Het lage segment wellicht?
Aangekondigd eind januari begin februari, maar 6007, 7007, 8007 series waren naar ik meen pas in juni/juli echt beschikbaar in de winkel.

• Dimens
Quasar- schreef op woensdag 26 december 2012 @ 12:24:
[...]

Het lage segment wellicht?
Aangekondigd eind januari begin februari, maar 6007, 7007, 8007 series waren naar ik meen pas in juni/juli echt beschikbaar in de winkel.
Nee, allemaal tegelijk. Maar meestal duurt het dan even voordat ze ook daadwerkelijk in de winkel liggen. Ik kan mij inderdaad wel herinneren dat het wat langer duurde bij Philips, net zoals Panasonic, en dat ze rond april/mei pas in de winkel lagen.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:31

Licko

ZVDK

Zijn er hier mensen met een 6900 serie? Is een 'design' uitgave van de 6000 serie, met dunner frame.
Nu las ik in één van de weinige reviews dat er door de dunne beuzel last kan zijn van backlight lekkage/bleeding.

Iemand dit zelf ervaren?

[ Voor 19% gewijzigd door Licko op 27-12-2012 10:36 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Meivogeltje
Licko schreef op donderdag 27 december 2012 @ 10:30:
Zijn er hier mensen met een 6900 serie? Is een 'design' uitgave van de 6000 serie, met dunner frame.
Nu las ik in één van de weinige reviews dat er door de dunne beuzel last kan zijn van backlight lekkage/bleeding.

Iemand dit zelf ervaren?
Ik heb de 47pfl6907 en mij valt niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-06 22:23
Vraag over de 32PFL4007H:

Vanaf het begin heb ik last van het feit dat het geluid van de TV eerder is dan het beeld. Het loopt allemaal niet synchroon. Je ziet vaak wel dat het geluid juist later is, met name door randapparatuur waarbij e.e.a. niet op elkaar is afgestemd, maar ik heb slechts de TV staan en het geluid komt eerder ?!?! Het wordt alleen steeds storender en het wordt ook echt een 'ding' zodra we deze TV aanzetten.

Ik heb nergens een instelling kunnen vinden waarbij ik het geluid iets kan vertragen, heeft iemand de gouden tip voor mij?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Het enige wat ik heb kunnen vinden is:
Als u merkt dat audio en video niet synchroon zijn, controleert u of de functie Vertraging audio-uitvoer is ingeschakeld in [Configuratie] > [TV-instellingen] > [Voorkeuren] > [Vertraging audio-uitvoer]. Deze functie vertraagt de digitale audio van de DIGITAL AUDIO OUT-uitgang van de TV naar het home cinema-systeem. De TV vertraagt het audiosignaal met een vast percentage en biedt geen mogelijkheid om de timing aan te passen.

Maar dit vertraagd alleen het geluid dat naar de home cinema-systeem gaat.
Maar je zou het eens kunnen proberen.

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Gebeurt dat met gebruik van de ingebouwde tuner of met een SetTopBox welke op een HDMi/Scart aansluiting hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemekker
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-05 22:50
M.v.Veelen schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 08:00:
Vraag over de 32PFL4007H:

Vanaf het begin heb ik last van het feit dat het geluid van de TV eerder is dan het beeld. Het loopt allemaal niet synchroon. Je ziet vaak wel dat het geluid juist later is, met name door randapparatuur waarbij e.e.a. niet op elkaar is afgestemd, maar ik heb slechts de TV staan en het geluid komt eerder ?!?! Het wordt alleen steeds storender en het wordt ook echt een 'ding' zodra we deze TV aanzetten.

Ik heb nergens een instelling kunnen vinden waarbij ik het geluid iets kan vertragen, heeft iemand de gouden tip voor mij?
Zoals wimmel_1 ook vraagt: hoe heb je de tv aangesloten? Gebruik je de ingebouwde tuner of heb je een kabelbox oid aangesloten?

Ik merkte hetzelfde probleem bij mijn 4307H. Ik heb een Ziggo-kabelbox gekoppeld aan mijn Home Cinema en die is weer gekoppeld aan de tv, alles via HDMI. Na lang klooien met de Home Cinema was de oplossing bij mij om op de Ziggo-kabelbox een kleine audio-vertraging in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Iemand ervaing met de caskback actie qua responstijd? Het is nu 2 weken geleden(inclusief kerstdagen) dat ik de barcode heb opgestuurd. Tot op heden nog geen respons van ontvangst of wat dan ook.

Daarnaast vraag ik me nu af of bij de 47pfl6907 de zwarte rand nu wel of niet hoort?? Op de philips site doen ze alsof deze niet aanwezig is, echter heb ik een rand van een dikke cm om me beeld.Hebben andere eigenaren van deze televisie dit ook of hoort het gewoon niet?

[ Voor 41% gewijzigd door Meivogeltje op 28-12-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:31

Licko

ZVDK

Meivogeltje schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 12:17:
Iemand ervaing met de caskback actie qua responstijd? Het is nu 2 weken geleden(inclusief kerstdagen) dat ik de barcode heb opgestuurd. Tot op heden nog geen respons van ontvangst of wat dan ook.

Daarnaast vraag ik me nu af of bij de 47pfl6907 de zwarte rand nu wel of niet hoort?? Op de philips site doen ze alsof deze niet aanwezig is, echter heb ik een rand van een dikke cm om me beeld.Hebben andere eigenaren van deze televisie dit ook of hoort het gewoon niet?
dat hebben ze allemaal volgens mij, kijk maar eens op youtube oid. Philips springt niet zo nauw om met de productfoto's denk ik :)

Over backlight bleeding, het zou vooral voorkomen in een donkere kamer (duh) zou je dat eens kunnen testen?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc Veen
Vandaag mijn nieuwe 40PFL7007H neer gezet.
Wat me vanavond opviel is dat ik op diverse TV zenders een z.g.n. lip sync probleem heb.
Het geluid loopt net niet synchroon met het beeld.
In de handleiding staat alleen iets over het afstellen in combinatie met een Home Theater System (blz. 13 en verder) maar niet over de TV zelf. Ik kijk/luister namelijk via de TV tuner.
Ik kijk Ziggo digitaal met een Smit CI+ module.

Is hier een oplossing voor?

[ Voor 4% gewijzigd door Marc Veen op 28-12-2012 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342143

Beste, alvast een voorproefje voor wie nog niet het krantje binnen heeft (komt waarschijnlijk maandag in de bus). Week 1 van 2013. De Philips 58PFL9956 voor 1599 of 1555,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
ik lees dit in de actievoorwaarden:

http://www.philips.nl/con...den_achterzijde_v1_HR.pdf

"Na goedkeuring van uw inzending ontvangt u een bevestigingsmail met daarin vermeld dat uw cashback binnen vier weken overgemaakt wordt op uw bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-06 23:21
@meivogeltje: die zwarte rand is normaal. Beetje smerig dat je hem op de Philips site (bijna) niet ziet in de renders.

As soon as you switch the 47in 47PFL6907 on, though, the frameless illusion is summarily shattered. For unless you're watching something almost completely dark, you'll immediately see that there's a black border around 1cm across sitting between the image and the metal outer trim. So the 47PFL6907 isn't really frameless at all where actual picture reproduction is concerned; it's only frameless to the extent that the screen and inner black bezel are on the same level under a glass sheet and so you aren't aware of the bezel while the TV is off.

Bron: http://www.trustedreviews.com/philips-47pfl6907t_TV_review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05-2024
Anoniem: 342143 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 09:06:
Beste, alvast een voorproefje voor wie nog niet het krantje binnen heeft (komt waarschijnlijk maandag in de bus). Week 1 van 2013. De Philips 58PFL9956 voor 1599 of 1555,-
Bij welke winkel?

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mediamarkt. Nationale flyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
sweet :P ,

beetje off topic maar staat er toevallig ook de Humax iHDR-5200c in de folder? (wij krijgen inderdaad pas op maandag de folders binnen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dennis_dude op 29-12-2012 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope volgens mij niet! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meivogeltje
Ik twijfelde er ook niet echt aan dat dit hoorde inderdaad. Had er inderdaad ook een youtube filmpje van gezien, echter vind ik het zo verbazingwekkend dat een philips support hier niet gelijk antwoord op kan geven. Ik had een chat gestart, omdat ik wilde weten of ik dan(net als op de doos) randloos beeld kon krijgen.
Na een uur verder met veel wachten en advies om firmware up to date te brengen (wat die al is) en alle instellingen van me tv te vernaggelen via een gebruikershandleiding die ze erbij nemen die niet klopt, werd ik uiteindelijk verwezen om in de winkel te kijken waar ik deze gekocht had. Hierop mijn antwoord: Via internet gekocht in een fysieke winkel ver weg. Na dus een youtube filmpje en afbeeldingen te linken viel eindelijk het kwartje bij de support dat dit wel eens zo kon horen..pfff. Handig om een supportchat op te zetten, speciaal voor de televisie afdeling, terwijl ze die televisies nog nooit gezien hebben naar het lijkt. Geweldig!

Wat ze me wel kon vertellen: Er wordt hard gewerkt aan de ghosting die HD natural motion met zich meegeeft :+

@makster: thanks voor de link. Zal ik is gebruiken bij me volgende chat met support :9

[ Voor 3% gewijzigd door Meivogeltje op 29-12-2012 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boersmaster
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Bij mij was het geld er binnen drie weken na aanschaf (en registratie). Op de dag dat ik de codes voor de Videoland On Demand kreeg, kreeg ik het geld ook. Snelle en goede actie van Philips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag Shrek 4 3D van het net geplukt en op een schijf gezet. Zodra ik de film start ziet de tv dat het een 3D film is. Ik krijg 2 beelden naast elkaar. Zodra ik op de 3D knop op de ab klik, krijg ik niet het normale 3D menu waar ik kan kiezen dat de beelden naast elkaar staan. Ik krijg geen menu, de tv schakelt alleen tussen 2- en 3D. Volgens de handleiding zou ik het 3D menu moeten krijgen en '3D naast elkaar' moeten kunnen kiezen. Iemand soortgelijke ervaringen? Firmware is de laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Welkom in de wondere wereld van 3D ;)

Wat voor een 3D versie heb je van 't net geplukt? SBS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292717 schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:01:
Vandaag Shrek 4 3D van het net geplukt en op een schijf gezet. Zodra ik de film start ziet de tv dat het een 3D film is. Ik krijg 2 beelden naast elkaar. Zodra ik op de 3D knop op de ab klik, krijg ik niet het normale 3D menu waar ik kan kiezen dat de beelden naast elkaar staan. Ik krijg geen menu, de tv schakelt alleen tussen 2- en 3D. Volgens de handleiding zou ik het 3D menu moeten krijgen en '3D naast elkaar' moeten kunnen kiezen. Iemand soortgelijke ervaringen? Firmware is de laatste versie.
Al gevonden. Je moet niet voor automatisch kiezen, dan kun je wel uit het menu kiezen welke 3D stand je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wimmel_1 schreef op zondag 30 december 2012 @ 15:17:
Welkom in de wondere wereld van 3D ;)

Wat voor een 3D versie heb je van 't net geplukt? SBS?
Geen flauw idee, met binsearch op 3D en nl gezocht en toen deze gevonden, maar alles werkt nu, zie de reactie op mijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reclamedoos
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2023
Marc Veen schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 20:50:
Vandaag mijn nieuwe 40PFL7007H neer gezet.
Wat me vanavond opviel is dat ik op diverse TV zenders een z.g.n. lip sync probleem heb.
Het geluid loopt net niet synchroon met het beeld.
In de handleiding staat alleen iets over het afstellen in combinatie met een Home Theater System (blz. 13 en verder) maar niet over de TV zelf. Ik kijk/luister namelijk via de TV tuner.
Ik kijk Ziggo digitaal met een Smit CI+ module.

Is hier een oplossing voor?
Een oplossing heb ik niet voor je, maar ik kijk ook op 40PFL7007 en ondervindt helemaal geen problemen. Hier UPC met een CI+ module.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:20
Ik heb nu een jaar de 42PFL7606. Prima tv, mooi scherp beeld, maar ik nijg nu naar de 58PFL9956 van MM aanbieding. Is die 21:9 echt zo'n joekel, of valt dat wel mee? Qua afmatingen (Philips site) lijkt het wel mee te vallen. Twijfel....twijfel....twijfel....

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
rimave schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 09:55:
Ik heb nu een jaar de 42PFL7606. Prima tv, mooi scherp beeld, maar ik nijg nu naar de 58PFL9956 van MM aanbieding. Is die 21:9 echt zo'n joekel, of valt dat wel mee? Qua afmatingen (Philips site) lijkt het wel mee te vallen. Twijfel....twijfel....twijfel....
als ik jouw was zou ik flink wat reviews gaan opzoeken zoals deze, na flink wat lezen is voor mij dit model afgevallen omdat wij veel gewone breedbeeld (16:9) content kijken en dan blijkt dit scherm maar effectief een 47" te zijn (wel met de zwarte balken, l/r). Het omzetten van 16:9 content naar 21:9 gaat gepaard met kwaliteitsverlies. Daarom hebben wij uiteindelijk gekozen voor een 55". Als je veel 21:9 content hebt/kijkt dan kan hij wel interessant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik heb er een aantal maanden geleden ook naar gekeken en mede vanwege bovenstaande aspecten heb ik 'm gelaten voor wat 't is en ben (uiteindelijk) voor een 46" TV uit de 8007 serie gegaan nadat ik een paar dagen een 55" (16:9) in huis gehad heb uit diezelfde serie.

Qua hoogte komt 'ie overeen met een 47" alleen de breedte is... meer ;)

Genoemde TV in het MediaMarkt krantje is overigens een 2011 model maar dat maakt opzich niet veel ten opzichte van 't 2012 ook 2011 (50") model.

[ Voor 9% gewijzigd door Will_M op 03-01-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:20
Qua keuze, zou ik dan beter voor dit 58" model kunnen kiezen of het 50" model.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fahri86
  • Laatst online: 01-04 11:50
Ik zit te twijfelen tussen twee modellen: 40PFL5507 en 42PFL6007

Net heb ik ook even de Philips website benaderd om een vergelijking te maken: http://www.philips.nl/c/t...2Cid1%3D42PFL6007H%252F12

Prijs kwaliteit verhouding vind ik wel belangrijk. Ik zie niet al te groot verschillen tussen deze twee, maar de ene kost wel €200 meer.

De 42PFL6007 heeft als extra's:
- 2'' groter scherm
- Easy 3D Clarity 700
- Pixel Precise HD
- Micro Dimming (zegt me niet veel)
- Slim Scherm met Wi-Fi
- Dual-Core processor
- En natuurlijk; Ambi-Light

Wie kan me een weg wijzen? Welk model zal ik nemen en waarom?

[ Voor 16% gewijzigd door fahri86 op 03-01-2013 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fahri86 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 11:56:
Ik zit te twijfelen tussen twee modellen: 40PFL5507 en 42PFL6007

Net heb ik ook even de Philips website benaderd om een vergelijking te maken: http://www.philips.nl/c/t...2Cid1%3D42PFL6007H%252F12

Prijs kwaliteit verhouding vind ik wel belangrijk. Ik zie niet al te groot verschillen tussen deze twee, maar de ene kost wel €200 meer.

De 42PFL6007 heeft als extra's:
- 2'' groter scherm
- Easy 3D Clarity 700
- Pixel Precise HD
- Micro Dimming (zegt me niet veel)
- Slim Scherm met Wi-Fihttp://www.supportforum.p...9-TV-Software-2012-models
- Dual-Core processor
- En natuurlijk; Ambi-Light

Wie kan me een weg wijzen? Welk model zal ik nemen en waarom?
Ik zou voor de 6007 gaan. Deze bevat dezelfde software als de hogere series, terwijl de 5 serie de software van de lagere versies heeft. Zie http://www.supportforum.p...9-TV-Software-2012-models

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Eens kijken wat de nieuwe software van vandaag weer voor "nieuws" gaat brengen. De "0.150.81.0" versie heb ik er net een paar weken op staan en de 0.150.82.0 wordt net aan m'n TV aangeboden (releasedatum volgens de SW achteraf op de TV: 17-12-12 terwijl de oude van 13-12-12 was) :o

Nog nergens een changelog te vinden dus straks maar eens uitpuzzelen wat er weer veranderd is.

Helemaal NIKS waar ik wat aan heb, dus .... Changelog _O-

Ik had gehoopt dat m'n TV nu wel gewoon bleef reageren op de "back" button op m'n (RF) AB maar dat werkt nog steeds niet lekker @ random ogenblikken. Toen ik het voor het eerst ervaarde was ik al bang dat ze een stukje "oud" DRM protocol halfbakken aan't implementeren waren omdat 't eigenlijk iedere keer optreedt als ik tijdens een commercialbreak probeer terug te keren naar de vorig bekeken zender middels die "back" button.
rimave schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 10:33:
Qua keuze, zou ik dan beter voor dit 58" model kunnen kiezen of het 50" model.
Als je voor 21:9 wil gaan dan zou ik gewoon voor de MM aanbieding gaan. Net nog even gekeken en die 50" is ook een 2011 (geen prijsvermelding meer in de PW). In 2012 zijn er géén nieuwe 21:9 schermen uit gebracht, lijkt 't. Software versie is voor beide TV's gelijk op de supportsite van Philips dus 't chassis is dat in principe ook.

[ Voor 69% gewijzigd door Will_M op 03-01-2013 19:34 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste