Ik heb vrijdag jl een
40pfl5507K/12 aangeschaft bij Plasmadiscounter.
Ging voor een afgeprijsd 2011 model maar die was niet meer te vinden in het magazijn(na al betaald te hebben)
2012 model was wel te leveren.
Prijsverschil met 2011 serie €95, wat gedeeld werd nadat ik aangaf dat 700 me net teveel was en ik dan maar mijn geld terug wou.
Uiteindelijk dus € 616,50 betaald.
Fijne tv, prima beeld en goede 3D.
Een voor mijn doen domme vraag, maar ik zit al twee dagen te kloten;
Zenders sorteren lukt niet.
Volgens de
manual is het heel makkelijk.(pagina 15/RO + pagina 16/LB)
Echter als ik tv kijk, op list klik, met de pijltoetsen een zender selecteer en vervolgens op options klik, krijg ik wel een optionslijst(selecteer lijst, favoriet maken, hernoemen) maar
géén herordenen.
Moet ik nog op een andere manier de zender selecteren voor ik herordenen te zien krijg??
Als ik op selecteer lijst klik krijg ik een submenu (alle,favorieten, radio, digitaal,analoog) maar als ik een van die selekteer dan krijg ik behalve bij analoog(waar niets gebeurt en hij terugkeert naar de zenderlijst) een melding dat de list leeg is.
Heb voorlopig nog analoog signaal maar dat moet imho niets uitmaken wbt sorteren.
Kent iemand dit probleem?
Edit;
Klantenservice Philips gebeld.
Wss heeft Ziggo de zendervolgorde geblokkeerd (en UPC ook), probleem kwam namelijk vaker voor.
Wordt uitgezocht.
Her-zenderinstallatie met niet "Ziggo" als provider maar "anders" zou waarschijnlijk niet lukken (nog niet geprobeerd)
Excuus voor het probleem van Philips, gezien de vele mogelijkheden van deze nieuwe 2012 serie pctv`s komen sommige bugs pas nu aan het licht gezien Philips niet alle randapparatuur kan testen. Updates komen regelmatig uit,
Philips stuurt een usb-stick op met daarop de laatste update en begeleidend schrijven hoe precies te installeren. Voor als updaten via de lan-verbinding niet goed was gegaan.
Aangezien ik wel favorieten aan kan maken/toewijzen werd gewezen op de mogelijkheid een favorietenzenderlijst te maken om zo de zenders te sorteren.(Edit:dit gaat inderdaad wel!)
Nette vriendelijke service.

[Voor 10% gewijzigd door Teijgetje op 23-07-2012 16:17]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.