Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ook ik heb problemen met mijn Sony dock. Heb iOS6 op mijn iPhone 4 gezet en hij speelt geen muziek meer af. Ik werd altijd wakker met mijn eigen muziek, maar sinds de iOS6 update kan dit dus niet meer. |:(

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
ProfoundValue schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 22:08:
[...]

Bij mij staat 'ie er wel gewoon in hoor? Misschien even opnieuw zoeken?
Zoeken is niet nodig. Staat (nog steeds) gewoon als nr 1 in de betaalde hitlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
UltraSub schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:56:
Ik ben ook niet blind, ik zie ook wel dat ze verslappen. Maar volgens mij wordt dat ook veroorzaakt door een fast to market principe, de culprit van veel leveranciers helaas :(
Alsof de eisen van de gemiddelde consument vandaag de dag nog realistisch zijn. Kijk alleen al naar de geruchten en verwachtingen van nieuwe producten in de afgelopen 2 jaar toen dingen als de WWDC eraan kwamen. Kijk eens naar de geruchten van het event op 23 oktober...iPad Mini, nieuwe Mac mini, nieuwe iMac, iTunes 11, een retina versie van de 13" MBP... Het is nu al een jaar of 2 zo dat wanneer er een event wordt de algemene verwachting is dat praktisch de gehele product catalogus wordt vernieuwd 8)7 En maar teleurgesteld zijn als het niet uitkomt... Mensen die in de rij gaan staan om een smartphone of een tablet... Wat is nou de daadwerkelijke "culprit"? Juist, de consument en niet Apple, Foxconn, leveranciers, etc. Het is net als met die 3 vakanties in het jaar. Volslagen idioot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Iemand al nieuws over wanneer er een nieuwe update komt?

Afgelopen 3 weken, 3 iPhone 4s'en gehad maar ze hebben allemaal dezelfde accuduur...
Oftewel, gewoon bagger (om de 15 minuten -1% in standby modus met iOs 6)

Wat hiervoor wel wat anders was!

[ Voor 9% gewijzigd door Knamix op 16-10-2012 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
ppl schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 20:09:
[...]

Alsof de eisen van de gemiddelde consument vandaag de dag nog realistisch zijn. Kijk alleen al naar de geruchten en verwachtingen van nieuwe producten in de afgelopen 2 jaar toen dingen als de WWDC eraan kwamen. Kijk eens naar de geruchten van het event op 23 oktober...iPad Mini, nieuwe Mac mini, nieuwe iMac, iTunes 11, een retina versie van de 13" MBP... Het is nu al een jaar of 2 zo dat wanneer er een event wordt de algemene verwachting is dat praktisch de gehele product catalogus wordt vernieuwd 8)7 En maar teleurgesteld zijn als het niet uitkomt... Mensen die in de rij gaan staan om een smartphone of een tablet... Wat is nou de daadwerkelijke "culprit"? Juist, de consument en niet Apple, Foxconn, leveranciers, etc. Het is net als met die 3 vakanties in het jaar. Volslagen idioot.
Hoge prijzen, hoge woorden en het nummer 1 bedrijf zijn qua winst en beurswaarde etc creëren nu eenmaal hoge verwachtingen.

Dat is net zoiets als dat je van McLaren of Ferrari (Samsung en Apple in dit verhaal) een bepaalde ontwikkelsnelheid mag verwachten die een Sauber nu eenmaal niet kan halen, ondanks dat ook Sauber het heel goed doet, en dat elk bedrijf moet voorkomen dat het een Mercedes wordt (sorry als mensen deze metafoor niet begrijpen, McLaren en Ferrari zijn de traditionele top teams met enorme budgetten, Sauber is een team met een zeer klein budget die vaak toch zeer goede resultaten neer zet en Mercedes is een team met een enorm budget die het dermate verpest dat zelfs de meest succesvolle coureur aller tijden er geen potten in kan breken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ga wel akkoord met "ppl" dat de mens veel teveel van een apparaat verwacht. Toen de iPhone 2G er was klaagde men over ontvangststerkte, door de typische stralingsdempende eigenschappen van de aluminium achterkant. Dus voor de 3G en 3GS heeft Apple een synthetisch materiaal ontwikkeld voor een beter signaal. Maar dan klaagt men over de krassen die er snel op komen. iPhone 4 en 4S is volledig van Apen-Glas en men vind het vreemd dat glas breekt als het valt op beton. iPhone 5 is zoals de iPhone 2G weer deels van aluminium en men klaagt dat de anodisatielaag wegkrast als je er stalen sleutels bij gooit.

Serieus mensen, make up your mind. Hetzelfde gebeurt met de criticasters en de haters bij de lancering van de Macbook Air: het ding heeft geen optisch station. Apple zegt: de weg naar de toekomst is zonder (ingebouwd) optisch station. Heel de 1ste wereld lijkt plots een maagzweer te krijgen bij de gedachte dat we iets anders moeten gaan gebruiken (tip: USB-stick) dan een rond schijfje van 12cm omdat de drive bijna de helft van het volume van de Macbook Air inneemt. Ondertussen weet men nog niet eens aan welke kant van de laptop de CD/DVD drive zit want hij wordt nooit gebruikt.

Ik ben dan ook niet iemand die verwacht dat alles op één of andere magische manier perfect werkt. Dat doet het zelden, Apple is er nog nooit in geslaagd. Echter hebben ze vaak een goed doordacht product uitgebracht. Zodra er dan iets fout gaat in die utopie, is ineens Apple de boeman omdat men verwacht dat Apple al je problemen oplost. Als ik hier dan lees dat sommige mensen in maanden of jaren geen backup getrokken hebben of niet 3 woorden in google hebben ingetoetst om te zien wat er fout is, dan vraag ik me sterk af of Apple niet stiekem een religie is. Niet omdat het de mensen brainwashed of omdat het zichzelf voordoet als god. Maar omdat de gebruikers geloven in "onmogelijke" dingen.

Ik ben opgegroeid in een tijd dat een PC probleem werd opgelost door iemand die er iets van kende of iemand die ging uitzoeken om het te kennen. Je geraakte nergens door je vinger te wijzen naar een probleem en te zeggen: "dit is niet mijn schuld dus zorg maar dat het opgelost geraakt".

Tegenwoordig leven we in een tijd waar de media gretig gebruik maakt van een fout in de meest immens complexe systemen die niet exact doen wat wij verwachten met ons extreem uiteenlopend gebruiksgedrag.

tl;dr

Wees blij als technologie exact doet wat je ervan verwacht, maar verwacht niet van technologie dat het exact doet wat je ervan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Phuncz schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 21:54:
Ik ga wel akkoord met "ppl" dat de mens veel teveel van een apparaat verwacht. Toen de iPhone 2G er was klaagde men over ontvangststerkte, door de typische stralingsdempende eigenschappen van de aluminium achterkant. Dus voor de 3G en 3GS heeft Apple een synthetisch materiaal ontwikkeld voor een beter signaal. Maar dan klaagt men over de krassen die er snel op komen. iPhone 4 en 4S is volledig van Apen-Glas en men vind het vreemd dat glas breekt als het valt op beton. iPhone 5 is zoals de iPhone 2G weer deels van aluminium en men klaagt dat de anodisatielaag wegkrast als je er stalen sleutels bij gooit.
Sorry maar elk van die klachten was legetiem (behalve de krassen op 3g/3gs dat was nooit een echt issue)

2g had gewoon slchte ontvangst voor gelijkaardig smartphones, 4/4s braken snel door de dubbele glas omhulsel, 5 moet je echt niet je sleutels erbij steken om krassen te krijgen en een heleboel komen zo uit de winkel.

Of mag je geen kwaliteit verwachten van een high end apple product?
Serieus mensen, make up your mind.
Sorry maar mensen willen gewoon kwaliteit, niet materialen die mooi zijn maar functionaliteit beperken of snel kapot gaan .
Hetzelfde gebeurt met de criticasters en de haters bij de lancering van de Macbook Air: het ding heeft geen optisch station. Apple zegt: d...
Zwaar overdreven, de rest ook trouwens mensen zien de apple marketing en mogen er dan niet in geloven? Mensen betalen premium prijs voor apple merk en mogen dan niet een toestel verwachten waar je amper aankomt en dat eruit ziet alsof het in de droogkast met sleutels zat? (en ja overdreven)

Mensen willen gerust voor de kwaliteit die apple pretendeerd te leveren betalen, maar als die kwaliteit er dan niet is klagen ze zeer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
k995 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:36:
[...]

Sorry maar elk van die klachten was legetiem (behalve de krassen op 3g/3gs dat was nooit een echt issue)

2g had gewoon slchte ontvangst voor gelijkaardig smartphones, 4/4s braken snel door de dubbele glas omhulsel, 5 moet je echt niet je sleutels erbij steken om krassen te krijgen en een heleboel komen zo uit de winkel.

[...]

Sorry maar mensen willen gewoon kwaliteit, niet materialen die mooi zijn maar functionaliteit beperken of snel kapot gaan .

[...]

Zwaar overdreven, de rest ook trouwens mensen zien de apple marketing en mogen er dan niet in geloven? Mensen betalen premium prijs voor apple merk en mogen dan niet een toestel verwachten waar je amper aankomt en dat eruit ziet alsof het in de droogkast met sleutels zat? (en ja overdreven)

Mensen willen gerust voor de kwaliteit die apple pretendeerd te leveren betalen, maar als die kwaliteit er dan niet is klagen ze zeer zeker.
Q: I love my Black & Slate iPhone 5, but I've been seeing some scuffs, scratches and marks throughout the band around the phone along with many others. What should we all do? Any plans to fix this?

Schiller: Any aluminum product may scratch or chip with use, exposing its natural silver color. That is normal.
Wat pretenderen ze precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
me_mrtn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:45:
[...]

[...]

Wat pretenderen ze precies?
Je snapt hopelijk zijn punt. Namelijk Apple claimt de beste kwaliteit spullen te leveren en vraagt daar torenhoge prijzen voor, dan verwachten we dat ook.

Ze kunnen ook lagere prijzen vragen en minder hoog van de toren blazen als ze minder gezeik willen. Dat is iets wat ze hebben ingezien bij de Maps kwestie, waar ze een lesje in nederigheid kregen, en zowaar, ineens stopt iedereen ook met zeiken. Hopelijk beginnen ze nu te snappen dat attitude extreem belangrijk is en dat ook je prijsbeleid een belangrijke factor is in hoe mensen het beoordelen.

Als mijn Ferrari uit de fabriek komt met een ribbelig randje in het leer van het stuur gaan we zeiken, als de Diahatsu dat heeft vergeven we het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

k995 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:36:
[...]
Er zijn genoeg alternatieven voor Apple's "dure" toestel, waaronder HTC, Nokia en Samsung voor vergelijkbare prijzen. En die zijn ook niet probleemvrij, maar daar lees je natuurlijk zelden iets over, zo'n merk haten is niet hip.
Pyrone89 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:15:
[...]Als mijn Ferrari uit de fabriek komt met een ribbelig randje in het leer van het stuur gaan we zeiken, als de Diahatsu dat heeft vergeven we het.
Op zich heb je gelijk, echter kan maar 1% in de wereld een Ferrari betalen en met het aandeel iPhones in de wereld is dat geen goede analogie.

[ Voor 33% gewijzigd door Phuncz op 16-10-2012 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
[...]

Je snapt hopelijk zijn punt. Namelijk Apple claimt de beste kwaliteit spullen te leveren en vraagt daar torenhoge prijzen voor, dan verwachten we dat ook.
Torenhoge prijzen bestaan niet, altijd subjectief.
Ze kunnen ook lagere prijzen vragen en minder hoog van de toren blazen als ze minder gezeik willen. Dat is iets wat ze hebben ingezien bij de Maps kwestie, waar ze een lesje in nederigheid kregen, en zowaar, ineens stopt iedereen ook met zeiken. Hopelijk beginnen ze nu te snappen dat attitude extreem belangrijk is en dat ook je prijsbeleid een belangrijke factor is in hoe mensen het beoordelen.
Pure media fixatie, zelf louter positieve ervaring met Maps.
Als mijn Ferrari uit de fabriek komt met een ribbelig randje in het leer van het stuur gaan we zeiken, als de Diahatsu dat heeft vergeven we het.
Ho, groot verschil. Hier heb je helemaal gelijk in (afgezien Ferrari/Daihatsu verhaal). Apple doet ook helemaal niet moeilijk als je geen perfect model hebt en is gewoon in te wisselen. Maar bij gebruik, pretendeert Apple helemaal niets. En dat is waar k995 de hele tijd kinderachtig over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
me_mrtn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:19:
[...]

[...]

[...]

Ho, groot verschil. Hier heb je helemaal gelijk in (afgezien Ferrari/Daihatsu verhaal). Apple doet ook helemaal niet moeilijk als je geen perfect model hebt en is gewoon in te wisselen. Maar bij gebruik, pretendeert Apple helemaal niets. En dat is waar k995 de hele tijd kinderachtig over doet.
Qua krassen heb je een punt. Het maakt het dan natuurlijk wederom weer zonder (net als bij de 4 serie) dat je bijna gedwongen bent een hoesje te kopen. Het design heeft dan alleen nut in de winkel etalage. Qua andere problemen zoals ontvangst, schermen etc is het natuurlijk gewoonweg een ontwerpfout / fabricagefout, waar eerst heel veel gezeur over moet komen voordat Apple het oplost. Bij designfouten heeft het daarnaast geen zin om hem om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:45
me_mrtn schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:19:
[...]

[...]

[...]

Ik ben ook zeer tevreden over Maps, het werkt heel soepel. Alhoewel ik nog geen fouten tegen gekomen ben zullen die er voorlopig nog ongetwijfeld in zitten. Het gaat wel een poosje duren tot de mappen overal net zo gedetailleerd zullen zijn als Google maps, maar de stappen die Apple hierin maakt zijn wel groot.

Dat Apple zo makkelijk is in het omruilen van de telefoons is onderdeel van hun service, waar je dus ook voor betaald heb.

Mijn iPhone komt uit week 39 en heeft geen enkele schade.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
[...]

Ieder bedrijf zegt dat ze de beste zijn. Miele gaat zelfs nog een stap verder met hun slogan "er is geen betere". Naar verhouding zijn de prijzen die Miele hanteert ook behoorlijk t.o.v. de rest en dat is waar hier de schoen wringt want wat is nou de rest? Jawel, de budget merken die voor een paar honderd euro producten op de markt storten met bijbehorende "paar honderd euro"-kwaliteit. Dat is een hele scheve vergelijking en wat ik bedoel met niet meer realistisch zijn. Men moet eens voorbij de marketing kijken en dat niet voor zoete koek gaan slikken zoals nu massaal gebeurd.
Ze kunnen ook lagere prijzen vragen en minder hoog van de toren blazen als ze minder gezeik willen.
Mensen kunnen ook eens met hun voeten op de grond blijven staan en niet alle marketing meuk voor zoete koek slikken want dat doet tegenwoordig maar al te graag.
Dat is iets wat ze hebben ingezien bij de Maps kwestie, waar ze een lesje in nederigheid kregen, en zowaar, ineens stopt iedereen ook met zeiken.
Dat is eigenlijk hetzelfde als met de camera: het werd ontkracht en toen gingen voor velen ineens de ogen open en lande men weer met beide benen op de grond. Weg was het gezeur om eigenlijk niets. Vooral niet toen diverse sites eens wat dieper ingingen op de switch van Google Maps naar een eigen variant. Toen bleek dat devs er toch aardig blij mee waren vanwege de integratie van bijv. hun OV-app in Maps wat bij de oude Google Maps op geen enkele manier mogelijk was (Google houdt dat tegen).
Hopelijk beginnen ze nu te snappen dat attitude extreem belangrijk is en dat ook je prijsbeleid een belangrijke factor is in hoe mensen het beoordelen.
Hopelijk beginnen een aantal mensen op het internet dat te snappen want dat extremistische pro en contra gebeuren is wel heel erg sneu.
Ik alleen wanneer het redelijk is. Als dat ribbelig randje er voor gaat zorgen dat het leer van het stuur gaat of iets dergelijks dan gaan we er wel mee terug. Wat ik echter niet zal doen is gaan zeiken want dat is totaal niet redelijk in dit verhaal. Je constateert een defect, dat meldt je en ze lossen het op. Als dat niet gebeurd heb je pas recht om te gaan lopen miepen. Niet eerder. Ik zie het wel vaker dat wanneer je iets normaal regelt men ook heel ver voor je wil gaan. Als ik kijk naar bepaalde defecten dan is het vandaag de dag in veel gevallen heel wat beter dan een jaar of 10 geleden. Devices worden nu eigenlijk zonder gedoe gewoon omgeruild en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Laatst online: 15:10

talin

ES-MA

heb weer een uitdaging.

een iPhone4 met nog 4.3.3 software die moet worden geupdate naar iOS6
de iTunes bibliotheek waar deze ooit mee opgezet is bestaat niet meer maar user wil dat alles er op blijft staan.
heb nu alle foto's er af gehaald met diverse programma's de muziek in een iTunes library kunnen zetten.
alle apps in iTunes kunnen zetten maar alle mappen zijn weer verdwenen, dus alle apps staan er los op.
ben nu de software aan het downloaden maar ik zal nog een boel shit over me heen krijgen over dingen die straks missen...

was 1 van de 2 eerste iPhone's in ons bedrijf die door die user tot nu toe is beheerd

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 00:29
Ik zat net eens te kijken naar de gebruikte ruimte op mijn iPhone 5. Nu zie ik dat ik 1.40 GB aan overige data heb. Op internet kan ik niet zo heel erg veel vinden over het normale gebruik van Overig.. Wat is dat bij jullie?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:10

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 09:51:
Wat is de appstore in IO6 een kriem om mee te werken.
Zoeken naar apps werkt onoverzichtelijk, bv zoek op trefwoord paint en er komen 2589 hits. PRIMA!
Maar nu wil ik selecteren op beoordelingen of rating...... zit er niet meer in. Dus dat wordt 2589 keer slide om een keuze te maken uit een app....
De hitlijsten zijn ook al zo traag op een ipad3, blijkbaar heeft ios6 veel tijd nodig om icoontjes en andere meuk te laden... :/
Echt vlotter is het niet geworden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
@vhal: Dat heb ik ook op mijn iPad 3. Seconden wachten voordat alle icoontjes geladen zijn. Ondertussen is de app niet te gebruiken. Dan dan heb ik het nog niet eens over het schokkerig scrollen in de lijsten zolang je je vinger aan het scherm houdt. Een swipe beweging zorgt wel voor vloeiend scrollen.

Nee, ios6 is het voor mij nog niet (helemaal). Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

vhal schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:51:
[...]

De hitlijsten zijn ook al zo traag op een ipad3, blijkbaar heeft ios6 veel tijd nodig om icoontjes en andere meuk te laden... :/
Echt vlotter is het niet geworden.
Bij mij gaat de App Store op de iPad 3de generatie ook niet vooruit. Ze zullen het wel terugzien in de verkopen, want ik neem nog niet eens de moeite om de store nu te bekijken. Updates is voorlopig alles wat ik doe of zoeken naar een specifieke app maar dat gaat ook niet vooruit.

Zover ik begrepen had is de App Store niet meer dan een website en denk ik dat daar het probleem zit. In theorie zouden ze dan snel een fatsoenlijke versie kunnen ontwikkelen en zou ik de schuld niet op iOS 6 steken.

Ik vraag me af of dit onder het bestuur van Steve Jobs het licht zou hebben gezien...

[ Voor 21% gewijzigd door Phuncz op 17-10-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Waarom vraagt men zich dat altijd af? Steve is niet meer....

Ik vraag me af wat er zou gebeuren als we elektriciteit afschaffen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Niemand vraagt zich dat altijd af, ik maakte een enkele opmerking en het is me ook nog niet opgevallen dat dat hier vaak gebeurt. Ik heb het over het feit dat de App Store echt slecht/langzaam gaat, bij zover ik weet iedereen. In de tijd van Steve Jobs moest alles flitsen en vlot gaan, waardoor tot ik de vraag stelde of dit meer dan een jaar geleden door de beugel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Phuncz schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:29:
Niemand vraagt zich dat altijd af, ik maakte een enkele opmerking en het is me ook nog niet opgevallen dat dat hier vaak gebeurt. Ik heb het over het feit dat de App Store echt slecht/langzaam gaat, bij zover ik weet iedereen. In de tijd van Steve Jobs moest alles flitsen en vlot gaan, waardoor tot ik de vraag stelde of dit meer dan een jaar geleden door de beugel kon.
Met m'n 4 was de App Store traag ja met deze Chomp-layout. Met m'n 5 heb ik er totaal geen last van en vliegt die er vandoor. Ik ben er van overtuigd dat dit met een update wel goed komt, Chomp had er ook geen last van zover ik weet.

Overigens is het "wat als" een erg domme opmerking. We leven in het heden, het is niet anders en alles veranderd. Jij bent zelf ook niet meer wat je vijf of tien jaar geleden was en zo is het nu eenmaal. Acceptatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
talin schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:07:
heb weer een uitdaging.

een iPhone4 met nog 4.3.3 software die moet worden geupdate naar iOS6
de iTunes bibliotheek waar deze ooit mee opgezet is bestaat niet meer maar user wil dat alles er op blijft staan.
Wij zijn daar op werk wat stelliger in: gebruikers zijn zelf verantwoordelijk voor hun data. We kunnen onmogelijk van iedereen weten wat belangrijk is, wat niet en waar ze het allemaal opslaan. Gebruikers weten dat zelf het beste. Enige wat wij als IT doen is ze hierin ondersteunen (uitleggen dat ze moeten backuppen, waarmee dat kan, etc.).
alle apps in iTunes kunnen zetten maar alle mappen zijn weer verdwenen, dus alle apps staan er los op.
Gelukkig zijn die aan de AppleID van de gebruiker gekoppeld. Via deze weg zijn ze weer opnieuw te downloaden/installeren. Betaalde apps kun je gratis opnieuw downloaden/installeren. Je zit dan alleen met de data in de apps die er niet meer is. Welke app waar stond op het thuisscherm kun je vooraf makkelijk regelen: screenshots maken.
maar ik zal nog een boel shit over me heen krijgen over dingen die straks missen...
Ja want IT heeft het altijd gedaan. Dat de gebruiker een eigen verantwoordelijkheid heeft...nee dat is ongehoord 8)7

Anyway, sterkte met deze uitdaging en de gebruiker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

me_mrtn schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 22:51:
[...]
Overigens is het "wat als" een erg domme opmerking. We leven in het heden, het is niet anders en alles veranderd. Jij bent zelf ook niet meer wat je vijf of tien jaar geleden was en zo is het nu eenmaal. Acceptatie. :)
Er is geen reden om het woord "domme" te gebruiken, een opmerking kan niet dom zijn, alleen een persoon kan dat zijn. Met zo'n opmerkingen ben ik niet blij.

Maar laat me duidelijk zijn: ik ben niet iemand die in het verleden leeft of iemand die rouwig is om Steve Jobs zijn dood. De kerel heeft Apple groot gemaakt samen met het team achter hem, dat is een feit. Nu is het aan Tim Cook om dat momentum te houden en Apple verder te laten groeien.

Ik las hier een tijd geleden (of in een ander Apple topic) een opmerking dat er op het gebied van software een lagere "quality control" is, dingen die niet gebeurden toen Steve Jobs zijn team op dictatoriale wijze leidde. Daarom stelde ik niet een letterlijke vraag maar eentje om gewoon bij na te denken: of Tim Cook's beleid hiervoor verantwoordelijk voor is.

Het is ook niet toevallig dat de iPhone 5 geen enkel geheim meer had doordat zowat alles gelekt was maanden voor de onthulling. Een paar jaar geleden gebeurde dergelijke lekken ook, maar niet in de mate dat het toestel al bijna volledig geassembleerd kan worden met de vele componenten die de fabriek uit geraakte. Dit was ook één van Steve Jobs zijn persoonlijke punten: hou alles 100% geheim totdat het klaar is.

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 18-10-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Phuncz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 19:12:
[...]
Ik las hier een tijd geleden (of in een ander Apple topic) een opmerking dat er op het gebied van software een lagere "quality control" is, dingen die niet gebeurden toen Steve Jobs zijn team op dictatoriale wijze leidde. Daarom stelde ik niet een letterlijke vraag maar eentje om gewoon bij na te denken: of Tim Cook's beleid hiervoor verantwoordelijk voor is.

Het is ook niet toevallig dat de iPhone 5 geen enkel geheim meer had doordat zowat alles gelekt was maanden voor de onthulling. Een paar jaar geleden gebeurde dergelijke lekken ook, maar niet in de mate dat het toestel al bijna volledig geassembleerd kan worden met de vele componenten die de fabriek uit geraakte. Dit was ook één van Steve Jobs zijn persoonlijke punten: hou alles 100% geheim totdat het klaar is.
Onder Steve had je onder meer weer antennagate, MobileMe, en de iPhone 4 die volledig in het nieuws kwam ver voordat hij uit was. Eerste versies van OS'en hebben altijd al hun kinderziektes gehad. Ik denk niet dat het aan het beleid ligt.

Apple verkoopt gewoon vele malen meer iPhones dan enkele jaren geleden, en dus moeten ze enorme voorraden opbouwen voor een launch (anders wordt er weer geklaagd dat hij niet te krijgen is). Dat betekent dus dat honderdduizenden laagbetaalde Chinezen die dingen al maanden van tevoren dag in dag uit in handen hebben, terwijl de westerse pers flinke bedragen over heeft voor informatie. Een knappe jongen die dan alle lekken kan voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een aantal weken gebruik te maken van iOS6, is mijn eerste indruk dat alles nog vrij instabiel aanvoelt. Safari killt zichzelf heel vaak tijdens het browsen, evenals de Music app. Het praktisch nut van Siri blijft mij onduidelijk aangezien 9 van de 10 dingen niet goed werken. (Voetbal uitslagen vinden bijvoorbeeld) En ik blijf het jammer vinden dat de Youtube app is verwijderd.

iOS5.1.1 terwijl het gejailbreakt was voelde nog stabieler aan dan iOS6 naar mijn gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:05
Nu iOS 6 er is, kunnen we dan ook Siri in het Nederlands verwachten? Wellicht dat ze dit bekend maken 23 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Untouchablezz20 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 22:50:
Nu iOS 6 er is, kunnen we dan ook Siri in het Nederlands verwachten? Wellicht dat ze dit bekend maken 23 okt.
Dat hebben ze vorig jaar al bekend gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:35

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep, de vraag is alleen nog wanneer... Zou leuk zijn als dat de 23e gaat werken.
Anyways, aardig tevreden met iOS6. Het enige wat me nu tegen valt is de snelheid waarmee sommige ontwikkelaars hun apps updaten voor de iPhone 5... :(

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:05
Kan ook liggen aan goedkeurings proces van Apple. Daar kan de ontwikkelaar weinig aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
MetaFrame schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:28:
Yep, de vraag is alleen nog wanneer... Zou leuk zijn als dat de 23e gaat werken.
Anyways, aardig tevreden met iOS6. Het enige wat me nu tegen valt is de snelheid waarmee sommige ontwikkelaars hun apps updaten voor de iPhone 5... :(
Nee hoor, rond de jaarwisseling hebben ze aangegeven en daar zal ook een iOS-update voor benodigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ben een tevereden iOS 6 gebruiker, echter ik heb nu al een aantal keer gehad dat What's app crasht. En dan niet door gewoon af te sluiten, maar ik krijg dan spontaan het "appeltje" te zien en na een paar seconde komt mijn inlog scherm van de iphone naar voren en kan ik (dmv het invoeren van mijn code) in mijn telefoon komen. Alsof er niets aan de hand is. De telefoon gaat dus niet uit, maar het lijkt er wel even op.
Meer mensen die gedrag hebben meegemaakt?

iPhone is niet ge-jailbreakt.

[ Voor 3% gewijzigd door chippie777 op 19-10-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
chippie777 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:07:
Ben een tevereden iOS 6 gebruiker, echter ik heb nu al een aantal keer gehad dat What's app crasht. En dan niet door gewoon af te sluiten, maar ik krijg dan spontaan het "appeltje" te zien en na een paar seconde komt mijn inlog scherm van de iphone naar voren en kan ik (dmv het invoeren van mijn code) in mijn telefoon komen. Alsof er niets aan de hand is. De telefoon gaat dus niet uit, maar het lijkt er wel even op.
Meer mensen die gedrag hebben meegemaakt?
Dit hebben mijn huisgenoot en ik ook al meerdere malen mee gemaakt. Hebben beiden een 4S, maar niet alleen met whatsapp, soms ook met de browser of een spelletje. Alsof het geheugen vol is, en dat hij dan alles dumpt. Om vervolgens snel weer op te starten.

Vrij bijzonder :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-01-2023
Mdehoog schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:10:
Dit hebben mijn huisgenoot en ik ook al meerdere malen mee gemaakt. Hebben beiden een 4S, maar niet alleen met whatsapp, soms ook met de browser of een spelletje. Alsof het geheugen vol is, en dat hij dan alles dumpt. Om vervolgens snel weer op te starten.
Misschien gejailbreakt???

Dit probleem heb ik ook gehad met mijn gejailbreakte 4S. Verder had ik ook problemen met sommige apps. Met de ING-app was dit het ergste. Elke keer moest ik opnieuw verbinding maken met de ING en dan kon ik hem weer een of een paar dagen gebruiken en dan ging het weer fout. :(
Uiteindelijk iOS6 geïnstalleerd en dus geen jailbreak meer en alles werkt perfect!!
Geen enkel probleem meer :*)

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik wordt echt helemaal gek van de standaard Agenda.

Ik maak een afspraak en geef op dat ik geen melding wil ontvangen. Dan maakt hij toch standaard 2 meldingen aan, allebij op 30 minuten van tevoren.

Bij een repeterende afspraak verwijder ik de meldingen. Daarna krijg ik de vraag of ik de melding alleen voor deze afspraak wil verwijderen of voor de hele reeks. Als ik kies voor de hele reeks, staan de meldingen er gewoon weer in. Erg storend.

Zou dit kunnen omdat ik de agenda met google sync? Ik meen me te herinneren dat ik er met iOS5 geen last van had.

-edit- Gevonden, het is inderdaad een instelling vanuit de Google Agenda. Meldingen verwijderd en nu werkt het goed.

[ Voor 9% gewijzigd door BillSpaarbank op 19-10-2012 11:01 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 15:37
funske schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:20:
[...]

Misschien gejailbreakt???

Dit probleem heb ik ook gehad met mijn gejailbreakte 4S. Verder had ik ook problemen met sommige apps. Met de ING-app was dit het ergste. Elke keer moest ik opnieuw verbinding maken met de ING en dan kon ik hem weer een of een paar dagen gebruiken en dan ging het weer fout. :(
Uiteindelijk iOS6 geïnstalleerd en dus geen jailbreak meer en alles werkt perfect!!
Geen enkel probleem meer :*)
Nope geen jailbreak, iOS6 staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funske
  • Laatst online: 31-01-2023
Mdehoog schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:59:
Nope geen jailbreak, iOS6 staat erop.
Dan is het inderdaad vrij bijzonder :/

Have Fun Funske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:35

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mdehoog schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:10:
[...]

Daar had ik op mn 3GS zo nu en dan ook wel eens last van, lijkt dus los te staan van de Versie van iOS.
Kijk eens in de logs of daar toevallig crash reports staan :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:36
Ik kan opeens geen gebruik maken van speak to text in whatsapp. Meer mensen hier ervaring mee? Hij microfoontje blijft licht grijs.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typ1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09-2022
Heel stom, maar hoe krijg in vredesnaam het voorelkaar om in het berichtencentrum, het gene dat je naar beneden swiped , mijn agenda afspraken die bv over 2 dagen gepland staan, vandaag zie.
Afspraken op de dag zelf worden weergegeven, maar ik zou ook graag zien wat er morgen etc staat..

Ik heb een 4s,voor de update naar iOs6 was dit standaard en heb ik er volgens mij niks voor hoeven instellen..

Alvast bedankt!

Edit:
Ben er achter denk ik. Ik was in de veronderstelling dat alle afspraken werden weergegeven, ook die maar een uur duren. Alleen als "hele dag" aan staat dan wordt het weergegeven in het pulldown menu.
Op zich wel jammer..

[ Voor 21% gewijzigd door Typ1 op 21-10-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Voor zover ik weet het tweede Nederlandse bedrijf na Kaldi dat gebruik maakt van Passbook. Bij Dixons krijg je 5 euro korting op een bestelling die je plaats vanaf 50 euro voor 1 december 2012.

http://www.dixons.nl/passbook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lazzzx
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-09 03:55
ik heb echt veel last van crashende apps en appstore (ipod touch 4g.) en heb op mijn ipad last van vertraging en slome appstore. jammer
meeste mensen die ik spreek met ios 5 adviseer ik om niet te updaten naar ios 6 ant het heeft niet zoveel positieve dingen.. vind trouwens de maps wel goed en mooi, aan het begin niet maar het is wel beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chippie777
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Typ1 schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 12:58:
<KNIP>

Edit:
Ben er achter denk ik. Ik was in de veronderstelling dat alle afspraken werden weergegeven, ook die maar een uur duren. Alleen als "hele dag" aan staat dan wordt het weergegeven in het pulldown menu.
Op zich wel jammer..
Bij mij worden afspraken van bijvb 1 uur wel weergegeven in het berichten centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Weet iemand hier al of er ooit Nederlandse support voor Siri komt ?

Excuses als het al een keer gevraagd is in deze topic maar de nieuwe search stelt je niet meer in staat -binnen- een topic te zoeken... :?

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Begin 2013... Zegt men...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Zojuist de iOS 6 icloud backup van mijn iPhone 4S teruggezet op mijn nieuwe iPhone 5 en ik zit opeens met 8.7 GB aan "Overige" data. Heeft iemand een idee wat dit is? Of vooral hoe ik ervan af kom?

edit: Heb iDiskAid gedownload en alle mapjes langs gegaan om te zoeken waar het probleem zat: File System / Media / iTunes_Control / iTunes / Music stond vol met corrupte bestanden, gelijk 7.5 GB extra ruimte op mijn iPhone :)

[ Voor 36% gewijzigd door Mag op 23-10-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

so far vindt ik IOS6 geen voorruitgang. Het instellingen menu is er niet duidelijker op geworden en het maximum volume is volgens mij naar beneden bijgesteld.

Met name het in Amerika goed werkende passbook is een flop hier. Enkel dixons heeft een couponnetje en verder kan ik er niks mee.
De starbucks app is geeneens te downloaden in Nederland. Jammer want ik heb een starbucks pas met saldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:26:
so far vindt ik IOS6 geen voorruitgang. Het instellingen menu is er niet duidelijker op geworden en het maximum volume is volgens mij naar beneden bijgesteld.

Met name het in Amerika goed werkende passbook is een flop hier. Enkel dixons heeft een couponnetje en verder kan ik er niks mee.
De starbucks app is geeneens te downloaden in Nederland. Jammer want ik heb een starbucks pas met saldo.
Passbook is geen flop, het is nog niet toegepast. Niet alleen de Dixons, maar ook de Kaldi gebruikt het. Daarnaast komen de grote bedrijven vanzelf wel; zo past dus de MLB het al toe met veel succes en ook Lufthansa. Kwestie van tijd natuurlijk. De adoptie is al vele malen verder dan het nutteloze NFC. Dat de Starbucks app hier niet te verkrijgen is, is inderdaad een apart verhaal, maar niet Apple aan te rekenen natuurlijk. Maximum-volume is naar mijn weten niet veranderd (tenminste op mijn oude 4 niet en mijn 5 gaat sowieso harder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 20:29
Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:26:

Ik vind persoonlijk dat de instellingen beter zijn geworden, zoals de privacy controls waar je per app dingen toegang kunt geven/ontzeggen.
Ze hebben de volume beperking juist uitgezet: bij een bepaald volume wordt het streepje geel en daarna rood.

Hoe lang is Passbook beschikbaar? Een maand ofzo? Beetje snel om het een flop te noemen. Zoek maar eens.
Dat de Starbucks app niet in Nederland uit is, heeft natuurlijk niks met iOS6 te maken, dat ligt aan Starbucks zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Passbook is niets meer dan een slimme variant van de paperclip; je weet wel zo'n ding waarmee je allerlei stukjes papier zoals een coupon bij elkaar houdt. Het zijn de diverse bedrijven die ons land rijk is die het moeten gaan ondersteunen en dat is zeer zeker niet een kwestie van eventjes een couponnetje klussen en ergens online slingeren. Je zult er wat meer mee moeten doen zoals het meenemen in je beleid voor aanbiedingen en promotie. Dat vergt dus een aanpassing op bedrijfskundig niveau waardoor het wat langer kan gaan duren. Dat wat je op dit moment ziet zijn bonnetjes die inderhaast in elkaar zijn geknutseld en online zijn geslingert. Wat die nu vooral laten zien is dat Passbook werkt. Men kan daarmee ervaring opdoen. Voor velen zal het nu nog een testfase zijn waarna ze bekijken of ze dat in hun beleid op gaan nemen (en hoe) of juist niet. Zo werkt het op dit moment ook in de USA, daar kun je er nu namelijk ook niet erg veel mee (wel meer dan hier trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Znivian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 16:50:
[...]

Ik vind persoonlijk dat de instellingen beter zijn geworden, zoals de privacy controls waar je per app dingen toegang kunt geven/ontzeggen.
Ze hebben de volume beperking juist uitgezet: bij een bepaald volume wordt het streepje geel en daarna rood.

Hoe lang is Passbook beschikbaar? Een maand ofzo? Beetje snel om het een flop te noemen. Zoek maar eens.
Dat de Starbucks app niet in Nederland uit is, heeft natuurlijk niks met iOS6 te maken, dat ligt aan Starbucks zelf.
Ik krijg geen geel/rood streepje bij volume met koptelefoon. Wat zijn jou instellingen qua geluid?

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Switch is te vinden in Settings>Music>Volume Limit

[ Voor 27% gewijzigd door Znivian op 24-10-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
ppl schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:14:
Zo werkt het op dit moment ook in de USA, daar kun je er nu namelijk ook niet erg veel mee (wel meer dan hier trouwens).
In de eerste ronde waarbij Passbook in vier MLB-games werd toegepast was het gebruikspercentage 12%. Redelijk hoog lijkt mij voor een nieuwe service, waarbij je dus in acht moet nemen dat het:
- in vier wedstrijden werd toegepast.
- alleen voor online tickets.
- waarbij mensen een iPhone hadden.
- die was bijgewerkt naar iOS6.
Nu is de adoption rate van Apple gigantisch hoog, dus dat werkt wel mee. Maar zoals je ziet is dit systeem dus meer dan een paperclip. Automatisch updates bij wijzigingen, geen internetverbinding vereist (doe dat maar eens bij een gemiddelde voetbalwedstrijd!), paperless. Ik twijfel er niet over dat Apple dit ook gaat inzetten in de Apple Stores zelf, in combinatie met EasyPay, reserveringen, Genius-afspraken, et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Znivian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 19:41:
Switch is te vinden in Settings>Music>Volume Limit
Het maakt niet uit in welke stand hij staat. Met en zondrr koptelefoon. Het blijft hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typ1
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09-2022
chippie777 schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:57:
[...]

Bij mij worden afspraken van bijvb 1 uur wel weergegeven in het berichten centrum.
Ik snap er weinig van. Lijkt zo willekeurig als maar kan.
Van de week ging het goed, een afspraak van 2 uur, kon ik een dag van te voren zien.
Echter nu, morgen van 10 tot 1530 en van 1930 tot 21 afspraken, niet te zien in het berichten centrum..

Edit: net bij wijze van test een afspraak om 9:55 morgenochtend toegevoegd en het berichten centrum is wakker. De andere 2 afspraken van morgen worden weergegeven, ook na het verwijderen van de testafspraak..

[ Voor 18% gewijzigd door Typ1 op 24-10-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
Voor mij is IOS6 een flinke vooruitgang - en wel om precies 1 feature: scheduled 'do not disturb' periode. Hebben ze, vind ik, erg mooi geimplementeerd: favorieten definieeren die je *wel* mogen bellen, telefoontjes doorlaten als mensen enkele malen kort na elkaar bellen ('dan zal het wel belangrijk zijn').

Yep, daar ben ik nou echt tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Tylen schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:57:
[...]

Het maakt niet uit in welke stand hij staat. Met en zondrr koptelefoon. Het blijft hetzelfde.
Heb je een iPhone 5? Zou kunnen dat het alleen daar bij is.

@vanaalten ja, de do not disturb is super idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Znivian schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 21:27:
[...]

Heb je een iPhone 5? Zou kunnen dat het alleen daar bij is.

@vanaalten ja, de do not disturb is super idd
Het was mij tijdens de beta's, GM en de final met een 4 niet opgevallen, maar met een 5 en koptelefoons ingeplugd (niet eens alleen Apple's eigen) krijg je dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Ahh dat is het dan. Ik heb een 4s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Gebruikt er iemand anders regelmatig personal hotspot functionaliteit tussen iPhone en iPad?

Sinds de update naar iOS6 verbind mijn iPad vaak niet met de hotspot, hij staat wel in het lijstje van access points maar als ik hem selecteer gebeurt er verder niet veel (blijft op Connecting... staan, het hotspot icoontje verschijnt nooit in de status bar). iPhone herstarten lost het probleem op.

Iemand anders hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik gebruik het ook wel eens. Na de update van iOS6 had ik hetzelfde probleem. 1x beide apparaten opnieuw opgestart (doe dat eigenlijk nooit) en daarna nooit weer problemen gehad. Zal wel met de update te maken hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wussie schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 09:31:
Gebruikt er iemand anders regelmatig personal hotspot functionaliteit tussen iPhone en iPad?

Sinds de update naar iOS6 verbind mijn iPad vaak niet met de hotspot, hij staat wel in het lijstje van access points maar als ik hem selecteer gebeurt er verder niet veel (blijft op Connecting... staan, het hotspot icoontje verschijnt nooit in de status bar). iPhone herstarten lost het probleem op.

Ik.. Met mijn Macbook Air. Werkte vlekkeloos. Gisteren geprobeerd, met geen mogelijkheid een wifi connectie tussen de twee te krijgen. "Could not connect". Via bluetooth gesetupped, en meteen werken. Denk ook een bug.

/edit
Voor de duidelijkheid, heeft dus wel gewerkt in de combinatie Mountain Lion <> iOS 6 op een 4S.

[ Voor 6% gewijzigd door UltraSub op 25-10-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn

Ja, soms bokt ie even, even Hotspot uitzetten en aanzetten wil helpen, of anders met m'n MacBook even daar de WiFi opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik gebruik dit ook heel vaak maar heb er geen last van, wat ik wel merk is dat ik het hotspot scherm daadwerkelijk open moet hebben tot de iPad verbonden is, anders wordt het netwerk niet gevonden en duurt het veel langer voor de iPad verbindt.

Ik denk dat dit is gedaan om stroom te besparen, constant WiFi bakens uitzenden kost veel stroom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
me_mrtn schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:18:
Maar zoals je ziet is dit systeem dus meer dan een paperclip. Automatisch updates bij wijzigingen, geen internetverbinding vereist (doe dat maar eens bij een gemiddelde voetbalwedstrijd!), paperless. Ik twijfel er niet over dat Apple dit ook gaat inzetten in de Apple Stores zelf, in combinatie met EasyPay, reserveringen, Genius-afspraken, et cetera.
Daarom zei ik ook dat het slimme paperclip is. Hij bundelt netjes je couponnetjes e.d. maar hij tovert ze ook netjes tevoorschijn wanneer je bij de winkel/stadion/etc. in de buurt bent zodat je niet eerst alles hoeft te doorzoeken, je krijgt updates als dingen gewijzigd zijn en ga zo maar door. Het is een veel mooier alternatief dan NFC omdat je hier marketingtechnisch veel meer mee kunt. Het heeft dus heel veel potentie maar men moet niet verwachten dat binnen een paar maand die potentie ten volste wordt benut, dat is onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zavantas
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-03 09:02
Het lijkt me wel een functie met veel potentieel (ondertussen ook voor Android beschikbaar)
Wij weigeren tegenwoordig veel 'klantenkaartjes' en spaarkaarten omdat deze zoveel plaats nemen en vaak verloren geraken...

Zou er een markt zijn om deze dienst aan bedrijven te gaan verkopen en te implementeren?

Intel Core i5 2500K // Scythe Mugen II // MSI Z68a-GD65 // Kingston 16Gb HyperX // MSI N580GTX Lightning Extreme 3Gb // Crucial CT512 GB M4 SSD // Lian Li PC-X900B // MacBook Pro 15" // iPad 64GB // iPhone 5 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Ik heb een issue met de BBC iPLayer en ik weet niet of het het aan iOS Airplay ligt of aan de iPlayer app. Soms dan ben ik een serie aan het kijken op de iPhone met de headphonen aangesloten. Dan springt Airplay van iPhone naar Headphones, waardoor je alleen nog geluid hebt en geen beeld. Irritant en je moet de serie stoppen en weer starten om weer beeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een verhoging in Mobiele datagebruik?

Ik heb er op mijn iPhone 5 helemaal geen last van, mijn vader daarentegen die 'gebruikt' in 1x heel erg veel. Hij kreeg op 24okt zijn nieuwe bundel en de 25ste was er al 100 mb van zijn bundel af, terwijl hij hier gewoon op Wifi zit thuis.

Ik heb zijn instellingen al bekeken en alles uitgezet wat met mobiele data te maken heeft.

Gegevens: iPhone 4 met iOS 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Kuhr89 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:35:
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een verhoging in Mobiele datagebruik?

Ik heb er op mijn iPhone 5 helemaal geen last van, mijn vader daarentegen die 'gebruikt' in 1x heel erg veel. Hij kreeg op 24okt zijn nieuwe bundel en de 25ste was er al 100 mb van zijn bundel af, terwijl hij hier gewoon op Wifi zit thuis.

Ik heb zijn instellingen al bekeken en alles uitgezet wat met mobiele data te maken heeft.

Gegevens: iPhone 4 met iOS 6.
Bugje in iOS6 je denkt op wifi te zitten maar gebruikt je mobiele data verbinding.

bron: http://www.mobilemac.nl/i...e-van-dataverkeer-via-3g/

[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 26-10-2012 13:54 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Slasher schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

Bugje in iOS6 je denkt op wifi te zitten maar gebruikt je mobiele data verbinding.

bron: http://www.mobilemac.nl/i...e-van-dataverkeer-via-3g/
Ja dat had ik inderdaad ook wel vernomen, heeft iemand hier een oplossing voor? Vorige maand hebben we namelijk heel het mobiele dataverkeer uitgezet.

Het enige dat mn vader heeft is iCloud, maar geen wifi backups. Alleen iCloud met agenda en contacten. Verder staat eigenlijk alles uit.

Vandaag en morgen toch nog eens verder testen.
Toch maar hopen dat 6.0.1 snel uitkomt en deze dit probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:58
Dat is geen bug dat hij overschakeld, dat is een feature. Hij checkt nl of hij via wifi een url op de appleserver kan bereiken. Als jouw wifi zo slecht is in huis dat hij bijna of geen verbinding heeft zal hij (ondanks dat wifi aan staat) toch over 3G zijn verkeer versturen.

Deze link probeert hij te benaderen als check voor wifi connectiviteit over het internet https://www.apple.com/library/test/success.html

In de beta zat volgens mij ook een schakelaar "gebruik 3G als WiFi slechte dekking heeft" maar dat gaat erg ver terug in mijn geheugen. :P en volgens mij gebruiken ze de bovenstaande url. Als je googlt op de URL zie je dat ze hem ook gebruiken bij wifi portals, waardoor je direct de webpage krijgt om in te loggen ipv dat je eerst zelf www.google.com in moet tikken.

[ Voor 51% gewijzigd door stormfly op 26-10-2012 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Nouja dat hij overschakelt is opzich geen probleem. Het is alleen vreemd dat hij na 1 dag in 1x 100mb kwijt is, terwijl mn vader nog geen 200 mb opmaakt in de maand. De telefoon heeft gewoon gelegen en hij heeft er verder niks mee gedownload, geen apps of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

stormfly schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:26:
Dat is geen bug dat hij overschakeld, dat is een feature. Hij checkt nl of hij via wifi een url op de appleserver kan bereiken. Als jouw wifi zo slecht is in huis dat hij bijna of geen verbinding heeft zal hij (ondanks dat wifi aan staat) toch over 3G zijn verkeer versturen.

Deze link probeert hij te benaderen als check voor wifi connectiviteit over het internet https://www.apple.com/library/test/success.html

In de beta zat volgens mij ook een schakelaar "gebruik 3G als WiFi slechte dekking heeft" maar dat gaat erg ver terug in mijn geheugen. :P en volgens mij gebruiken ze de bovenstaande url. Als je googlt op de URL zie je dat ze hem ook gebruiken bij wifi portals, waardoor je direct de webpage krijgt om in te loggen ipv dat je eerst zelf www.google.com in moet tikken.
Die URL wordt gebruikt voor captive portaldetectie, niet om te checken of de wifi goed is. Als die URL opgevraagd wordt en resulteert in iets anders dan de 'Success' pagina, dan laat 't ding de loginpagina zien.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds belachelijk dat de optie "trillen bij belsignaal" betekend dat je telefoon ook gaat trillen als je je wekker instelt. Dit terwijl er diverse trillingspatronen bestaan...behalve aan te passen voor de wekker dus. Toch ongelooflijk deze onlogica van Apple?

Misschien nwe kansen nu die faalhaas van iOs development wordt ontslagen, want van die tunnelvisie word ik niet vrolijk van.

http://www.theverge.com/2...ios-6-maps-apology-letter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 13:00:
Nog steeds belachelijk dat de optie "trillen bij belsignaal" betekend dat je telefoon ook gaat trillen als je je wekker instelt. Dit terwijl er diverse trillingspatronen bestaan...behalve aan te passen voor de wekker dus. Toch ongelooflijk deze onlogica van Apple?

Misschien nwe kansen nu die faalhaas van iOs development wordt ontslagen, want van die tunnelvisie word ik niet vrolijk van.

http://www.theverge.com/2...ios-6-maps-apology-letter
Want waarom mag een telefoon niet trillen bij het afgaan van een wekker als je hebt ingesteld dat de telefoon overal voor mag trillen, dus 'trillen bij belsignaal' en 'trillen bij geluid uit'? Lijkt mij dat een wekker juist zoveel alarmbellen moet hebben als maar kan, niets voor niets een wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Ik ben het eens met benito100; ik vind het niet fijn als mijn iPhone trilt op bv een houten ondergrond als het alarm af gaat. Trillen maakt veel te veel lawaai. Ik zou dan ook graag overal trillen bij willen hebben, behalve voor het alarm. Verder zou ik ook graag het alarm geluid laag willen zetten zodat je niet wakker schrikt. Dat kan echter alleen door het algemene volume lager te zetten. Ook hier had ik liever gezien dat je het volume van het alarm onafhankelijk van de rest in kan stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me_mrtn schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:11:
[...]

Want waarom mag een telefoon niet trillen bij het afgaan van een wekker als je hebt ingesteld dat de telefoon overal voor mag trillen, dus 'trillen bij belsignaal' en 'trillen bij geluid uit'? Lijkt mij dat een wekker juist zoveel alarmbellen moet hebben als maar kan, niets voor niets een wekker.
Dat is jouw persoonlijke mening. Ik vind een alarmtoon meer dan genoeg en word er niet vrolijk van dat mijn telefoon daarbij ook nog als een gek ligt te trillen, kost ook overbodige accuspanning omdat ik alleen van het alarmgeluid wakker wil worden (en dit ook word). Ik wil graag zelf de keuze kunnen maken en dit kan dus nu niet onafhankelijk.

Het gaat voor de onlogische constructie die Apple hiervoor kiest: voor elk denkbaar signaal/notificatie (sms, email etc) is er een APART profiel in te stellen mbt een trilininstelling maar niet bij de wekker. Erg vreemd, nog vreemder omdat je zelfs voor de beltoon APART in kan stellen dat je je de telefoon wilt laten trillen of niet als je gebeld wordt. Beetje dubbel op dus aangezien de optie instellingen, geluiden, "trillen bij belsignaal" ook bestaat. Ik snap wel dat je bij deze laatste instelling geen apart trilpatroon in kan stellen, maar het standaardpatroon staat hier ook al tussen dus nogmaals: dit is dubbelop.

Meest simpele en meest logische oplossing in dit geval: de optie "trillen bij belsignaal" veranderen in "trillen bij wekkersignaal" want dan kies je gewoon wel of niet trillen onder optie "beltoon". Maar dit dringt niet echt door bij de Apple helaas.

Dit zal misschien wel een AMAZING nieuwe verandering kunnen worden in iOs 7 ofzo .. lol. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Het gaat voor de onlogische constructie die Apple hiervoor kiest: voor elk denkbaar signaal/notificatie (sms, email etc) is er een APART profiel in te stellen mbt een trilininstelling maar niet bij de wekker. Erg vreemd, nog vreemder omdat je zelfs voor de beltoon APART in kan stellen dat je je de telefoon wilt laten trillen of niet als je gebeld wordt.
Dan heb je daar je oplossing toch? Je kunt je ook over alles druk lopen maken... Je kunt ook de toekomst niet voorspellen met je telefoon, loop je toch ook niet over te mekkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Znivian schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:30:
[...]

Dan heb je daar je oplossing toch? Je kunt je ook over alles druk lopen maken... Je kunt ook de toekomst niet voorspellen met je telefoon, loop je toch ook niet over te mekkeren?
Ehhh over welke "oplossing" praat jij nu eigenlijk? Mijn aanbevelingen voor een toekomstig iOs 7? Is dat een oplossing?

Ik kom met een relevante klacht en inhoudelijke kritiek die al jaren speelt. En dat noem jij dan "mekkeren"?

Doe jij eens even heeeel gauw rustig en lees eens waar het werkelijk over gaat voordat je reageert! 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Heb vandaag mijn Iphone 5 ontvangen, om tijdens het het herstellen toch telefonisch bereikbaar te zijn heb ik even een prepaid Tmobile kaart in mijn oude Iphone 4 gedaan.
Nu staat in mijn Iphone 5 ook dat prepaidnummer naast mijn normale Vodafonenummer.
Emailadressen krijg ik wel weg, maar dat nummer niet.
Kan het wel deselcteren maar wil het gewoon weghebben!
Is dit een bug in IOS6?
En ik heb al wel een link gezien om Apple producten te deselcteren (is wel handig voor mijn Iphone 4 en Ipad 1 die binnenkort een andere eigenaar krijgen) maar die link werkt niet.
https://supportprofile.apple.com/MySupportProfile.do

Heeft iemand de oplossing?

-Edit oplossing zelf gisteren gevonden, het kan ooit zo simpel zijn...
Iphone 4 gepakt, Tmobile prepaidkaart erin gedaan opgestart Imessage uitgeschakeld op dit toestel en afgemeld bij mijn Itunes account en voila het nummer staat niet meer bij mijn Imessage...

[ Voor 16% gewijzigd door arjan571 op 31-10-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 14:29:
[...]

Dat is jouw persoonlijke mening. Ik vind een alarmtoon meer dan genoeg en word er niet vrolijk van dat mijn telefoon daarbij ook nog als een gek ligt te trillen, kost ook overbodige accuspanning omdat ik alleen van het alarmgeluid wakker wil worden (en dit ook word). Ik wil graag zelf de keuze kunnen maken en dit kan dus nu niet onafhankelijk.

Het gaat voor de onlogische constructie die Apple hiervoor kiest: voor elk denkbaar signaal/notificatie (sms, email etc) is er een APART profiel in te stellen mbt een trilininstelling maar niet bij de wekker. Erg vreemd, nog vreemder omdat je zelfs voor de beltoon APART in kan stellen dat je je de telefoon wilt laten trillen of niet als je gebeld wordt. Beetje dubbel op dus aangezien de optie instellingen, geluiden, "trillen bij belsignaal" ook bestaat. Ik snap wel dat je bij deze laatste instelling geen apart trilpatroon in kan stellen, maar het standaardpatroon staat hier ook al tussen dus nogmaals: dit is dubbelop.

Meest simpele en meest logische oplossing in dit geval: de optie "trillen bij belsignaal" veranderen in "trillen bij wekkersignaal" want dan kies je gewoon wel of niet trillen onder optie "beltoon". Maar dit dringt niet echt door bij de Apple helaas.

Dit zal misschien wel een AMAZING nieuwe verandering kunnen worden in iOs 7 ofzo .. lol. :+
Ik snap je punt wel hoor, daar niet van, maar om daar nu zo'n probleem van te maken... :P Zal wel komen dat ik die functie totaal niet mis. Is het niet op te lossen met een app trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:45:
[...]

Ehhh over welke "oplossing" praat jij nu eigenlijk? Mijn aanbevelingen voor een toekomstig iOs 7? Is dat een oplossing?

Ik kom met een relevante klacht en inhoudelijke kritiek die al jaren speelt. En dat noem jij dan "mekkeren"?

Doe jij eens even heeeel gauw rustig en lees eens waar het werkelijk over gaat voordat je reageert! 8)7
Lees je eigen tekst en wees niet zo snel gepikeerd. Je zegt net zelf dat je aparte profielen kunt aanmaken en dus ook voor het bellen. Dan kun je toch een belprofiel maken waarin ie trilt en dan die standaardfunctie uitzetten? Dan doet ie het wel bij het bellen maar niet bij de wekker. Je geeft het antwoord in je eigen stuk. Daarom quote ik je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:40
Znivian schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:35:
[...]

Lees je eigen tekst en wees niet zo snel gepikeerd. Je zegt net zelf dat je aparte profielen kunt aanmaken en dus ook voor het bellen. Dan kun je toch een belprofiel maken waarin ie trilt en dan die standaardfunctie uitzetten? Dan doet ie het wel bij het bellen maar niet bij de wekker. Je geeft het antwoord in je eigen stuk. Daarom quote ik je.
Ach, hij zal wel slecht geslapen hebben :).

Back ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
[...]

Ik heb dat geprobeerd maar helaas werkt dat zo niet. Ik heb standaard trillen uitgezet en bij het bel-profiel een tril-patroon gekozen. Prima zou je zeggen. Helaas. Zodra je alarm afgaat, gaat de telefoon alsnog trillen.

Iemand een andere ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Anteros schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 08:16:
[...]

Ik heb dat geprobeerd maar helaas werkt dat zo niet. Ik heb standaard trillen uitgezet en bij het bel-profiel een tril-patroon gekozen. Prima zou je zeggen. Helaas. Zodra je alarm afgaat, gaat de telefoon alsnog trillen.

Iemand een andere ervaring?
Nee klopt, hij blijft trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

OMG! Je belprofiel werkt dan niet omdat deze afhankelijk is van "trillen bij belsignaal" functie. Die afhankelijkheid is nu juist de kern van het probleem.

Ik gepikeerd? Jij draait de rollen om met je onzin over "mekkeren" terwijl je zelf niet eens het probleem begrijpt. Dus wie mekkert er nu hier en wie is er gepikeerd? Juist, even in de spiegel kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:53:
[...]

OMG! Je belprofiel werkt dan niet omdat deze afhankelijk is van "trillen bij belsignaal" functie. Die afhankelijkheid is nu juist de kern van het probleem.

Ik gepikeerd? Jij draait de rollen om met je onzin over "mekkeren" terwijl je zelf niet eens het probleem begrijpt. Dus wie mekkert er nu hier en wie is er gepikeerd? Juist, even in de spiegel kijken.
Misschien moet je dan wat duidelijker je verhaal doen ;) en niet een opmerking over mekkeren van mijn kant gelijk zo persoonlijk opvatten.

Laatste wat ik er over zeg is dat het mekkeren niet alleen met deze opmerking van je te maken heeft, maar met je commentaar in een aantal iOS/iPhone draden de laatste paar maanden. Ik lees alleen erg veel kritiek in je comments. Dat recht heb je natuurlijk, zal ik je ook niet ontnemen. Ik vraag me echter wel oprecht af (zonder daar een oordeel aan te willen hangen) of je wel met plezier je telefoon gebruikt? En zo niet, waarom je dan toch weer voor een iPhone hebt gekozen? Omdat het ondanks alles toch best een fijn product is? Of omdat je een beetje masochistisch bent ;) ? (Dat laatste is een grapje, maar dat lijkt me duidelijk :p )

Maar goed, back on topic.

Weet iemand of Gamecentre aan je aankoop (iTunes) account of aan je iCloud account is gekoppelt? Als in: ik heb op mijn telefoon en die van mn vriendin mijn iTunes account ingesteld voor aankopen, maar hebben beiden een aparte iCloud account. Kunnen we dan wel via Gamecentre tegen elkaar spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja, dat kan. iTunes account kan op beide telefoons gelijk zijn. Gamecenter log je in met verschillende Apple-id's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Er is een update beschikbaar! iOS 6.0.1. Changelog:
- Fixes a bug that prevents iPhone 5 from installing software updates wirelessly over the air
- Fixes a bug where horizontal lines may be displayed across the keyboard
- Fixes an issue that could cause camera flash to not go off
- Improves reliability of iPhone 5 and iPod touch (5th generation) when connected to encrypted WPA2 Wi-Fi networks
- Resolves an issue that prevents iPhone from using the cellular network in some instances
- Consolidated the Use Cellular Data switch for iTunes Match
- Fixes a Passcode Lock bug which sometimes allowed access to Passbook pass details from lock screen
- Fixes a bug affecting Exchange meetings
Helemaal grappig is het dat je op een iPhone 5 eerst met een iOS Updater.app moet werken. :p

Edit: en er is ook een beta van iOS 6.1 vrijgegeven, bijbehorend Xcode 4.6.

[ Voor 4% gewijzigd door me_mrtn op 01-11-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
Helemaal grappig is het dat je op een iPhone 5 eerst met een iOS Updater.app moet werken. :p
Nogal logisch, dat is vanwege dit issue:
- Fixes a bug that prevents iPhone 5 from installing software updates wirelessly over the air

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Keypunchie schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:30:
[...]

Nogal logisch, dat is vanwege dit issue:
Dat snap ik ook natuurlijk. Hebben ze goed opgelost overigens, app verdwijnt vanzelf weer. Ben benieuwd hoe ze het voor elkaar hebben gekregen deze app wel "buiten" de App Store om te laten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:04
me_mrtn schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:34:
[...]

Dat snap ik ook natuurlijk. Hebben ze goed opgelost overigens, app verdwijnt vanzelf weer. Ben benieuwd hoe ze het voor elkaar hebben gekregen deze app wel "buiten" de App Store om te laten downloaden.
iOS is hun code, dus er zullen van wel genoeg truukjes ingebouwd zitten waar wij niks van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zolang het signed is en voorzien van het juiste certificaat, zal dat geen probleem vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELP! ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar ik had vandaag allemaal strepen in beeld! Nadat ik het wegklikte was het weg?????? Wat was het is mijn scherm kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 14-09 19:45
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:36:
HELP! ik weet niet waar ik dit moet plaatsen maar ik had vandaag allemaal strepen in beeld! Nadat ik het wegklikte was het weg?????? Wat was het is mijn scherm kapot?
Nou bij iOS 6.0.1 is het volgende gefixt:
De verbeteringen hebben betrekking op:
- Horizontale strepen op het virtuele toetsenbord.

Als het dat was, dan was het een software probleem, daarnaast kan het alsnog een software probleem van een app zijn.
Wanneer kreeg je het?
Als hij echt defect is (of een connector zit niet goed aangesloten) zou je het snel weer kunnen krijgen.
En dan is het als hij niet is gevallen of iets dergelijk gewoon een garantie kwestie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Heb dat ook 2 x meegemaakt. Kreeg ik van die groene strepen over m'n toetsenbord. Maar als het een fix is in iOS 6.0.1 dan zal het wel software-matig geweest zijn. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt 6.0.1? ik heb hetzelfde gehad als dit: YouTube: BIG iPhone 5 Screen Issue/Problem -Flickering Color Display-

Maar ik had het niet bij mijn toetsenbord geloof ik maar wel precies hetzelfde als in de video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Niet online
6.0.1 is vandaag uitgekomen, dus gewoon even in je instellingen de sotware updaten (optie zit onder Algemeen). Of aan je iTunes koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het weer nu bij mijn toetsenbord. Strepen over de gehele breedte van het toetsenbord. Ik ga nu maar even een software update doen. Damn wat eng die strepen.
Pagina: 1 ... 16 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.