Zijn de batterij prestaties van de iPhone 5 nu ook verbeterd? Die laten toch te wensen over.
Uit het niets heb ik ineens problemen met Facebook. Zodra ik wil scrollen op de timeline, crasht hij na een seconde. Als ik ergens anders heen ga (mijn eigen profiel, of instellingen) is er niets aan de hand. Zolang ik niet scroll op de timeline, is er ook niets aan de hand.
Er staan vele crashlogs nu van Facebook in mn iPhone. Heb de app al gedeïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand enig idee?
Er staan vele crashlogs nu van Facebook in mn iPhone. Heb de app al gedeïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft zich voordoen. Iemand enig idee?
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Heeft iedereen last van (gehad) op dit moment. Bij mij deed ie het na een tijdje gewoon weer._Brake_ schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:09:
Uit het niets heb ik ineens problemen met Facebook. Zodra ik wil scrollen op de timeline, crasht hij na een seconde. Als ik ergens anders heen ga (mijn eigen profiel, of instellingen) is er niets aan de hand. Zolang ik niet scroll op de timeline, is er ook niets aan de hand.
Edit: Hmm, nu doet de app het weer niet bij mij.
[ Voor 3% gewijzigd door Alcides op 01-11-2012 21:26 ]
Heb zelf ook crashende Facebook app. Op twitter lees ik talloze mensen met hetzelfde probleem. Eerst werd vermoed dat het met de iOS update 6.0.1te maken had, maar ook mensen zonder update hebben het. Schijnbaar is het wachten op een FB update, in de tussentijd maar Facebooken via Safari
Hij doet het weer iets beter, ik dacht dat het misschien aan een post van iemand lag. Zodra ik nu 'te ver' naar beneden scroll, crasht ie weer. Waar lees je dat op Twitter (en nog interessanter, hoe heb je dat gevonden?).
Edit:
Inmiddels zelf ook gevonden op Twitter, en bovendien geen problemen meer na een 'reset'?
http://www.iphonehacks.co...ehacks+%28iPhone+Hacks%29
Stap 2 heeft het bij mij verholpen!
Edit:
Inmiddels zelf ook gevonden op Twitter, en bovendien geen problemen meer na een 'reset'?
http://www.iphonehacks.co...ehacks+%28iPhone+Hacks%29
Stap 2 heeft het bij mij verholpen!
[ Voor 42% gewijzigd door _Brake_ op 01-11-2012 21:36 ]
Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4
Eh, nee. Geen enkel probleem met allerlei iDevices hier gehad.Alcides schreef op donderdag 01 november 2012 @ 21:24:
[...]
Heeft iedereen last van (gehad) op dit moment. Bij mij deed ie het na een tijdje gewoon weer.
Net 6.0.1. binnen gehaald met de hoop dat wifi (WPA2 encryptie) beter zou functioneren maar helaas. Meerdere mensen waar dit probleem zich blijft voorkomen na de update?
Heb ik ook gehad, maar dan alleen binnen de App store, is na een reboot vanzelf over gegaan. Verder is een crashende FB app op te lossen door de app te openen en meteen naar "status" te gaan. Hierna zal de app open blijven en ook niet meer crashen.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:14:
Ik heb het weer nu bij mijn toetsenbord. Strepen over de gehele breedte van het toetsenbord. Ik ga nu maar even een software update doen. Damn wat eng die strepen.
edit:
Lees trouwens net dat de strepen over het toetsenbord een bug was welke opgelost is in iOS 6.0.1
Lees trouwens net dat de strepen over het toetsenbord een bug was welke opgelost is in iOS 6.0.1
[ Voor 10% gewijzigd door Beaves op 01-11-2012 22:19 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Heb je je netwerkinstellingen als eens gereset?Untouchablezz20 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:06:
Net 6.0.1. binnen gehaald met de hoop dat wifi (WPA2 encryptie) beter zou functioneren maar helaas. Meerdere mensen waar dit probleem zich blijft voorkomen na de update?
Dat heeft bij mij geholpen.
Omdat ik een backup van m'n oude 3GS had teruggezet, waren er klaarblijkelijk ook instellingen van bekende WIFI netwerken meegenomen. Zoals gezegd waren de problemen opgelost nadat ik mijn netwerkinstellingen had hersteld. Zie: Instellingen > Stel opnieuw in > Herstel netwerkinstellingen.
Succes.
Thanks voor je advies. Blijkt waarschijnlijk aan de router van hier te liggen. Op andere plekken met wpa2 encryptie heb ik wel gewoon vast bereik op de wifi.
Lijkt of het bereik minder is geworden na de update naar IOS 6.01. Althans het aantal strepen linksboven. Meer mensen die dit is opgevallen? (heb zelf KPN)
Het verbaast mij dat er zo weinig aandacht is voor het laatste puntje uit de update (en vooral de daaraan gerateerde problemen in iOS6.0)
Gebruikers van Enterprises met dure enterprise support contracten worden gewoon ruim een maand niet geinformeerd over een vrij groot issue en krijgen dan een korte vermelding dat er "een bug met exchange" is opgelost zonder een duidelijke specificatie dat dit ook daadwerkelijk hun probleem is geweest.
meer info over de bug:
http://www.tuaw.com/2012/...igger-meeting-cancellati/
Dit heeft een hele behoorlijke impact gehad op heel veel enterprises zie bijvoorbeeld deze discussie op het apple forum: https://discussions.apple.../4351951?start=0&tstart=0- Fixes a bug affecting Exchange meetings
Gebruikers van Enterprises met dure enterprise support contracten worden gewoon ruim een maand niet geinformeerd over een vrij groot issue en krijgen dan een korte vermelding dat er "een bug met exchange" is opgelost zonder een duidelijke specificatie dat dit ook daadwerkelijk hun probleem is geweest.
meer info over de bug:
http://www.tuaw.com/2012/...igger-meeting-cancellati/
Gisteren ook vol goede moed 6.0.1 geinstalleerd.
Echter de WIFI problemen die sinds 6.0 de intrede gedaan hebben zijn niet opgelost.
Ook niet na nog een complete reset van de telefoon er overheen.
Wachten tot 6.1 denk ik? (iphone 4s)
Echter de WIFI problemen die sinds 6.0 de intrede gedaan hebben zijn niet opgelost.
Ook niet na nog een complete reset van de telefoon er overheen.
Wachten tot 6.1 denk ik? (iphone 4s)

Check vooral ook je router. Vroeger heb ik ook last gehad van een router die, ongeacht de instellingen, problemen had met twee toestellen in het huis. En dat was dan net-niet het topmodel van D-Link, dan denk je al iets degelijks te hebben...
Ik heb na de update ineens problemen met imessage??? Alleen op de ipad, de iphone 4 werktbgewoon naar behoren.
Meer mensen met dit probleem?
Zie net dat ik op de iphone 2updates in de appstore heb. Als ik die vervolgens wil uitvoeren staat er niks onder het tapje updates....
Zie net dat ik op de iphone 2updates in de appstore heb. Als ik die vervolgens wil uitvoeren staat er niks onder het tapje updates....
[ Voor 32% gewijzigd door bakkie1985 op 02-11-2012 21:12 ]
Verwijderd
Hmm, zit ik na de update ineens met een Overig geheugen van 2.9 Gb. Dat op een iPhone 5 van een week oud. Ik denk dat er iets is blijven hangen met de update. Maar ja, hoe schoon ik dat op? Volgens mij kan dat alleen door een volledige restore, toch? Iemand ervaring mee?
Ik geloof dat Apple nog steeds problemen heeft met hun servers. Heb afgelopen dagen(ook voor update) af en toe weer problemen met imessage/app store/itunes.bartkoper schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 21:09:
Ik heb na de update ineens problemen met imessage??? Alleen op de ipad, de iphone 4 werktbgewoon naar behoren.
Misschien syncen met iTunes.Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:55:
Hmm, zit ik na de update ineens met een Overig geheugen van 2.9 Gb. Dat op een iPhone 5 van een week oud. Ik denk dat er iets is blijven hangen met de update. Maar ja, hoe schoon ik dat op? Volgens mij kan dat alleen door een volledige restore, toch? Iemand ervaring mee?
Weet iemand hoe ik het in iOS 6 zo kan regelen dat ik niet elke keer als ik een app wil dl-en ik me wachtwoord moet intikken?
Iphone 5 -- eerste Iphone
Niet, na 15 minuten ben je automatisch uitgelogged, daar kun je niks tegen doen. Wel is het zo dat je bij het installeren van updates geen password meer hoeft in te vullen.
39
Doet hij dat ook als je scherm locked en je hem unlocked en daarna naar itunes gaat?Fietsbel schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:39:
Niet, na 15 minuten ben je automatisch uitgelogged, daar kun je niks tegen doen. Wel is het zo dat je bij het installeren van updates geen password meer hoeft in te vullen.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik heb sinds de update naar ios 6 dat inlog gegevens van websites niet meer opgeslagen worden, terwijl dit in de safari optie wel is ingeschakeld. Nu moet ik elke keer opnieuw inloggen.
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Ik moet een update doen van iOS 4.3.5. naar iOS 6.0.1 op een iPhone 4. Wanneer je een update maakt van de iPhone via iTunes dan wordt de "filmrol" wel gebackuped lees ik. Alleen staat onder "foto's" een aantal losse mappen plus een map "Fotobibliotheek" nu wordt dit dan niet meegenomen door de backup van iTunes.
Hoe kan ik het makkelijkst een foto backup maken onder iOS 4? Is er een manier om dit binnen Windows Verkenner te doen onder Windows 7?
Hoe kan ik het makkelijkst een foto backup maken onder iOS 4? Is er een manier om dit binnen Windows Verkenner te doen onder Windows 7?
Ja hoor. Telefoon aan computer hangen met USB, en in explorer even naar de cameraroll browsen. Staan alle foto's en video's, kan gewoon met CTRL-C en V.
Dat zijn zo te zien alleen maar de "filmrol" bestanden. De rest (losse mappen plus fotobibliotheek) staat hier dan niet in. De foto's in de mappen en fotobibliotheek zijn unieke foto's en staan dus niet in de filmrol tussen de rest vd foto's. Hier gaat het nou juist om.
Huh? Die mappen waar jij het over hebt zijn toch niet meer dan een logische structuur. Kijk maar eens na. Ik bedoel dus dat alle foto's die gemaakt zijn met je camera in de root staan.
Is het mogelijk om via iCloud apps te downloaden die door Apple uit de store verwijderd zijn?
Ik heb namelijk nu zo'n 20GB aan apps staan op mijn Mac als backup. Ik heb geen idee welke daarvan door Apple ooit een keer verwijderd zijn, maar ik wil wel toegang tot ze allemaal blijven houden. Zo ja, dan bespaart me dat weer 20GB
Ik heb namelijk nu zo'n 20GB aan apps staan op mijn Mac als backup. Ik heb geen idee welke daarvan door Apple ooit een keer verwijderd zijn, maar ik wil wel toegang tot ze allemaal blijven houden. Zo ja, dan bespaart me dat weer 20GB
De iPhone 5 heeft bij mij niet al mijn facebook vrienden de foto overgenomen. Bij de meeste wel maar een enkele niet. Kan ik die handmatig koppelen? Er is niets raars met de namen, die moeten 1 op 1 te matchen zijn wat mij betreft.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Is er hier iemand die ervaring heeft met de iPhone + de gratis versie van LogMeIn en de gratis versie van TeamViewer? Welke is beter en waarom?
Volgens mij kan dit gewoon via 'Purchased'.MyNameIs schreef op zondag 04 november 2012 @ 16:57:
Is het mogelijk om via iCloud apps te downloaden die door Apple uit de store verwijderd zijn?
Dit geldt niet voor alle apps. Dus je bent er niet zeker van...Good Fella schreef op maandag 05 november 2012 @ 11:15:
[...]
Volgens mij kan dit gewoon via 'Purchased'.
...less is more
Je zult altijd de laatste nieuwe versie van een app uit de appstore krijgen als je opnieuw download. Ik denk, weet echter niet zeker, dat je een app die verwijderd is uit de store dus ook niet meer zult kunnen downloaden.
ik heb net 6.0.1 binnen.. nog meer mensen?
had idd het probleem dat internet t soms niet deed(zoals beschreven in de log) hoop dat t hiermee wordt opgelost, zal wel:)
[ Voor 57% gewijzigd door spartacusNLD op 05-11-2012 22:43 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik heb hem sinds zaterdag. Groot pluspunt is dat wifi ontvangst echt veel beter is (beter dan op 5). Ik heb hier boven vaak matig ontvangst ook met de laptop, en de ipad raakte regelmatig het signaal kwijt na update naar 6, nu is dat gelukkig weer verholpen gebruik hem gelijk stuk meer
Ik heb eigenlijk dezelfde ervaringen als Crazyanz hierboven!
Heb beter WiFi-ontvangst (of betere weergave ervan dat kan ook) dan op iOS 6.0.
Heb beter WiFi-ontvangst (of betere weergave ervan dat kan ook) dan op iOS 6.0.
Hebben jullie er ook last van dat soms wijzigingen aan je agenda simpelweg worden genegeerd (iCloud Agenda)? Dan zie je wel het bijwerkicoontje maar lijkt het alsof hij in werkelijkheid niet bijwerkt. Een event dat ik bijvoorbeeld heb veranderd van 'hele dag' naar een bepaald tijdstip op de Mac wordt simpelweg genegeerd.
Sinds iOS 6.0.1 worden de telefoonnummers van mijn facebookcontacten niet meer gesynchroniseerd. Iemand die hier ook last van heeft of een oplossing weet?
ios6 aan te raden om op een 3gs te zetten? wie heeft het gedaan?
als ik de 3gs aansluit op de pc dan gebeurt er niks, tel wordt niet geladen en de telefoon wordt niet gezien, de pc reageert gewoon niet, op alle usb poorten van de pc geprobeerd, voor en achter.
2 kabels geprobeerd, beiden werken wel met de muurlader, telefoon laadt dan wel.
als ik de 3gs aansluit op de pc dan gebeurt er niks, tel wordt niet geladen en de telefoon wordt niet gezien, de pc reageert gewoon niet, op alle usb poorten van de pc geprobeerd, voor en achter.
2 kabels geprobeerd, beiden werken wel met de muurlader, telefoon laadt dan wel.
Gedaan, werkt prima. Niet snel, maar dat was iOS 5 ook al niet (meer)... absoluut wel werkbaar.Manke schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:28:
ios6 aan te raden om op een 3gs te zetten? wie heeft het gedaan?
Originele kabels? Soms help iTunes opnieuw installeren (over bestaande install heen; even opnieuw downloaden van Apple site).
Maar wat is niet snel? Upgraden naar 4.2 een betere optie? veel apps werken niet met 4.1, wat ik nu heb.
kabel kostte een paar euro, is toch allemaal het zelfde, 4 usb draadjes.
Een andere kabel kan wel eens problemen opleveren. Dat heb ik zelf ook gehad tijdje terug, iPhone werd wel herkend iTunes maar kon geen restore uitvoeren. Tijd lang zitten zoeken wat het kon zijn, bleek het een namaak kabel te zijn. Originele kabel aangesloten en toen werkte het prima.Manke schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:58:
Maar wat is niet snel? Upgraden naar 4.2 een betere optie? veel apps werken niet met 4.1, wat ik nu heb.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Phuncz in "[iPad] Ervaringen & Discussie - deel 13"Manke schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:58:
Oftewel: nee, het is niet zo simpel als 4 "usb draadjes".
[ Voor 10% gewijzigd door Phuncz op 08-11-2012 13:20 ]
het zijn echt niet meer dan vier aders, kwaliteit verschilt dan weer wel, shielding enzo. Had een hele goedkope van hele slechte kwaliteit van markplaats, die deed het goed op de pc, maar was zo stuk omdat het stekkertje eraf viel.
zal wel liggen aan de telefoon of pc, binnenkort ff proberen op een andere pc.
heb er 1 van www.ts-shops.nl bouwkwaliteit lijkt goed.
dx is verder gewoon vooral bagger, ja, heb er ook (te) veel besteld, zelfs een rigol scoop, die werkt weer wel perfect.
zal wel liggen aan de telefoon of pc, binnenkort ff proberen op een andere pc.
heb er 1 van www.ts-shops.nl bouwkwaliteit lijkt goed.
dx is verder gewoon vooral bagger, ja, heb er ook (te) veel besteld, zelfs een rigol scoop, die werkt weer wel perfect.
[ Voor 14% gewijzigd door Manke op 08-11-2012 14:07 ]
Het gaat over de weerstand die de aders in de kabel geven, hoe zuiver het signaal doorkomt en ook het aantal aders er effectief nodig zijn om te werken. Daarom gebruik je gewoon best de originele kabel, die iedereen hoort te hebben bij zijn toestel.
Ok 
maar wat raden jullie aan uit ervaring: ios 4.2, 5 of 6?
edit:
ligt dus aan mijn pc, op een andere pc ziet ie em gewoon (met de chreapass kabel
)
edit:
ligt dus aan mijn pc, op een andere pc ziet ie em gewoon (met de chreapass kabel
[ Voor 255% gewijzigd door Manke op 09-11-2012 00:06 ]
Nevermind
[ Voor 90% gewijzigd door Dey op 10-11-2012 14:09 ]
Tenzij je blobs hebt van iOS 4.2 en iOS 5.x, zal je enkel kunnen updaten naar de nieuwste ondersteunde firmware. Voor de 3GS is dat iOS 6.0.1.Manke schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:18:
Ok
Cinexplayer is nog steeds niet geupdate voor de iPhone 5. Welke andere vergelijkbare app kan ik het beste downloaden die wel de iPhone 5 resolutie ondersteund?
Verwijderd
Ik heb sinds gister een (1) badge icon bij mijn mail staan ondanks dat er geen unread email in mijn box staat, en deze nu zelfs helemaal leeg is. Iemand hiermee bekend? (Iphone 5, iOS6.0.1)
Force-close de app eens ( http://support.apple.com/kb/HT5137?viewlocale=nl_NL )
Ik heb dit "probleem" bij App Store updates, dat hij een (1) badge aanduid maar er geen updates beschikbaar zijn, totdat ik Force-close en de app opnieuw start.
Ik heb dit "probleem" bij App Store updates, dat hij een (1) badge aanduid maar er geen updates beschikbaar zijn, totdat ik Force-close en de app opnieuw start.
Verwijderd
Heeft geholpen! de badge is nu weg. Toch gek, gister heb ik dit ook geprobeerd, toen hielp het niet.
Ik heb het ook eens 2x moeten doen.
Waarschijnlijk is stuff zoals dit één van de vele redenen dat Scott Forstall niet meer moet komen werken bij Apple. Naast de App Store die unaniem een achteruitgang is (zéér traag), Maps, issues met Siri en nog andere slecht uitgewerkte zaken wat eigenlijk niet had mogen gebeuren.
Waarschijnlijk is stuff zoals dit één van de vele redenen dat Scott Forstall niet meer moet komen werken bij Apple. Naast de App Store die unaniem een achteruitgang is (zéér traag), Maps, issues met Siri en nog andere slecht uitgewerkte zaken wat eigenlijk niet had mogen gebeuren.
Jongens... al bekend wanneer de YouTube app voor iPad 3 beschikbaar komt voor iOS 6?
Ik wil eigenlijk onderhand wel de stap wagen van 5.1 naar 6... Maar de youtube app heeft mij voornamelijk tegen gehouden... hoor ook verhalen over trage App Store... hmmz..
Maar werkt Siri nu prima voor de iPad ? En hoe download/gebruik je Siri precies?
Ik wil eigenlijk onderhand wel de stap wagen van 5.1 naar 6... Maar de youtube app heeft mij voornamelijk tegen gehouden... hoor ook verhalen over trage App Store... hmmz..
Maar werkt Siri nu prima voor de iPad ? En hoe download/gebruik je Siri precies?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Verwijderd
Ze hebben iOS6 gewoon gerushed, af of niet. Zelfde geld voor de hardware kant, nog steeds leverproblemen voor de iphone 5, alleen laten ze het hier gelukkig niet ten koste van de kwaliteit gaan.
Verwijderd
Eerlijk gezegd ondervind ik niet zo veel hinder van een trage appstore, werkt redelijk soepel. Siri is verweven in iOS6, dit hoef je dus niet apart te installeren.Vis schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:24:
Jongens... al bekend wanneer de YouTube app voor iPad 3 beschikbaar komt voor iOS 6?
Lijkt erop dat de iOS Facebook share feature de fotokwaliteit complete verneukt. Compressieartefacten, softe look, resolutie... Hij vraagt niet wat ie met de foto moet doen zoals bij mailen maar gooit hem door de shrinker en er blijft wazig iets over.
Je kunt toch gewoon de mobiele site gebruiken voor YouTube? Werkt nog beter dan die halfbakken app die Google voor iOS6 heeft afgeleverd. Waardeloos om nu je abonnementen te bekijken, en de speler heeft geen onscreen volume controls meer. App Store is niet traag, maar werkt anders met het zoeken van apps. Vind het persoonlijk niet zo fijn als de oude lijst. Siri is ingebakken, homeknop inhouden.Vis schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:24:
Gerushed? Weet je hoe lang er al beta's liepen en zo stabiel als wat is? Dat was met iOS5 wel anders. Hardware is geen enkel probleem (productie is wat anders, maar is dat Apple of Foxconn?). Leverproblemen? Met zoveel units al verkocht is het een fabeltje dat Apple een schaarste creëert voor de iPhone. Het is gewoon produceren en verkopen op het moment.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:26:
Ze hebben iOS6 gewoon gerushed, af of niet. Zelfde geld voor de hardware kant, nog steeds leverproblemen voor de iphone 5, alleen laten ze het hier gelukkig niet ten koste van de kwaliteit gaan.
Dat doet de facebook app zelf toch ook..?Rinzwind schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:16:
Lijkt erop dat de iOS Facebook share feature de fotokwaliteit complete verneukt. Compressieartefacten, softe look, resolutie... Hij vraagt niet wat ie met de foto moet doen zoals bij mailen maar gooit hem door de shrinker en er blijft wazig iets over.
Wanneer je de app store als traag ervaart, moet je eens proberen om de Genius functie in de app store uit te zetten. Dat levert bij mij een enorme snelheidswinst op. En ik moet zeggen dat ik die Genius functie sowieso niet zo goed vond werken.
Uitschakelen kan bij Uitgelicht-->Apple ID aanklikken-->bekijk account-->Schakel Genius voor apps uit
Uitschakelen kan bij Uitgelicht-->Apple ID aanklikken-->bekijk account-->Schakel Genius voor apps uit
Hier zijn de iPad 2 en iPad 3de generatie allebei traag met de App Store. Het ligt niet aan mijn netwerk, de App Store is véél trager. Iconen hebben vaak een lange tijd nodig om te verschijnen en de reactietijd is slecht.me_mrtn schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:24:
App Store is niet traag, maar werkt anders met het zoeken van apps.
Word.Gerushed? Weet je hoe lang er al beta's liepen en zo stabiel als wat is? Dat was met iOS5 wel anders. Hardware is geen enkel probleem (productie is wat anders, maar is dat Apple of Foxconn?). Leverproblemen? Met zoveel units al verkocht is het een fabeltje dat Apple een schaarste creëert voor de iPhone. Het is gewoon produceren en verkopen op het moment.
Altijd dat gezaag over schaarste. Je kan niet bovenaan de verkoopslijsten staan als je altijd je productie lager houdt dan de vraag. Dan wil het zeggen dat de vraag gigantisch is en dan is het een non-argument.
[ Voor 6% gewijzigd door Phuncz op 13-11-2012 15:24 ]
eindelijk adviesPhuncz schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 14:30:
[...]
Tenzij je blobs hebt van iOS 4.2 en iOS 5.x, zal je enkel kunnen updaten naar de nieuwste ondersteunde firmware. Voor de 3GS is dat iOS 6.0.1.
6 hoef ik niet, als ik de blob heb van 5.1, kan ik dan upgraden naar 5.1.1?
nee dus
edit
ja dus, weet niemand blijkbaar dat het zonder blobs kan.
en geJBed
[ Voor 10% gewijzigd door Manke op 15-11-2012 14:52 ]
rare vraag:
Ik zit met het volgende. Ik heb een Ipad hier die ik volledig heb gewiped. Vervolgens opnieuw geactiveerd en ingelogd met mn @me.com adres.
Favorieten, leeg
To read, leeg (zowel gelezen als ongelezen)
echter, als ik een adres intyp, krijg ik alsnog te zien welke adressen ik heb bezocht. Ja ik heb mn geschiedenis en cookies gewist.
Wat kan ik hier tegen doen?
Ik zit met het volgende. Ik heb een Ipad hier die ik volledig heb gewiped. Vervolgens opnieuw geactiveerd en ingelogd met mn @me.com adres.
Favorieten, leeg
To read, leeg (zowel gelezen als ongelezen)
echter, als ik een adres intyp, krijg ik alsnog te zien welke adressen ik heb bezocht. Ja ik heb mn geschiedenis en cookies gewist.
Wat kan ik hier tegen doen?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik neem aan dat je het over Safari hebt.
Instellingen > iCloud > Safari (uitschakelen)
Instellingen > iCloud > Safari (uitschakelen)
...less is more
Voor jailbreaking kan je best naar [iOS] Jailbreaken - Deel 8Manke schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:08:
[...]
ja dus, weet niemand blijkbaar dat het zonder blobs kan.
en geJBed
Thanks, daar had ik idd wat aan gehad. Kwam hier voor ios op 3gs adviesPhuncz schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 15:38:
[...]
Voor jailbreaking kan je best naar [iOS] Jailbreaken - Deel 8
Ik merk dat het geluid van een nieuwe melding niet volgens de instellingen van ios is maar altijd het standaard geluid van facebook is. Uit zetten in de instellingen helpt niet. Hij blijft het facebook geluidje geven. Enkel als ik de ipad echt op stil zet heb ik geen geluid meer.
[ Voor 26% gewijzigd door blubbers op 18-11-2012 19:32 ]
Beste allen, ik heb zojuist een nieuwe iPhone gekocht, en ik krijg continu als ik met mijn apple id wil inloggen de foutmelding onbekende fout opgetreden.
Ik kan tevens niet inloggen op iTunes.
Nogal vervelende eerste indruk voor een android gebruiker
Krijg je er nog een code bij? Als dat niet het geval is moet je waarschijnlijk gewoon even wachten en komt het vanzelf goed. Je iPhone nog een keertje aan en uitzetten en het moet goed komen. (Ik ga ervan uit dat je wel kan inloggen op je account via een pc)Bert2000 schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:28:
Beste allen, ik heb zojuist een nieuwe iPhone gekocht, en ik krijg continu als ik met mijn apple id wil inloggen de foutmelding onbekende fout opgetreden.
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Ik zou effe overal in je iphone uitloggen (misschien sta je ergens nog ingelogd). Want appstore, itunes store, icloud, itunes op je pc etc hebben allemaal een eigen manier van inloggen.Bert2000 schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:28:
Icloud staat in settings en appstore uitloggen moet in de app net als in de itunes app. Daarnaast effe goed zoeken in instellingen of er nog iets anders is waar je bent ingelogd met je apple id.
Daarna gewoon opnieuw overal inloggen.
[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 20-11-2012 16:30 ]
Ik zou hou eerder uit en aan zetten. Werkt meestal beterBombaAriba schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 00:31:
[...]
Krijg je er nog een code bij? Als dat niet het geval is moet je waarschijnlijk gewoon even wachten en komt het vanzelf goed. Je iPhone nog een keertje aan en uitzetten en het moet goed komen. (Ik ga ervan uit dat je wel kan inloggen op je account via een pc)
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Verwijderd
Nog iemand interesse in een leuke job:
https://jobs.apple.com/be...=&pN=0&openJobId=23409896
Dus een aanwijzing dat Siri binnenkort ook Nederlands dan wel Vlaams kan verstaan. Fries zal wat lastig zijn denk ik.
https://jobs.apple.com/be...=&pN=0&openJobId=23409896
Dus een aanwijzing dat Siri binnenkort ook Nederlands dan wel Vlaams kan verstaan. Fries zal wat lastig zijn denk ik.
Ik vind de app store echt onwerkbaar via 3G...via Wifi werkt hij gewoon perfect hier op mijn 3rd gen.Phuncz schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:23:
[...]
Hier zijn de iPad 2 en iPad 3de generatie allebei traag met de App Store. Het ligt niet aan mijn netwerk, de App Store is véél trager. Iconen hebben vaak een lange tijd nodig om te verschijnen en de reactietijd is slecht.
[...]
Word.
Altijd dat gezaag over schaarste. Je kan niet bovenaan de verkoopslijsten staan als je altijd je productie lager houdt dan de vraag. Dan wil het zeggen dat de vraag gigantisch is en dan is het een non-argument.
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Bij mij is het ook over WiFi zo slecht, Wireless N verbinding, 5MB/s (internet- en WiFi-snelheid) dus daar ligt het niet aan.
iemand een tip voor een goede app om belangerijke info (rek. nummers, wachtwoorden, afbeeldingen van passen en rijbewijzen etc.) mee op te slaan?
Nu heb ik Supersafe van Inshared, maar die vind ik niet echt lekker werken.
LastPass, voornamelijk voor wachtwoorden maar je kunt ook aantekeningen toevoegen met bijlage, in jou geval dus een plaatje.bram1984 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:54:
iemand een tip voor een goede app om belangerijke info (rek. nummers, wachtwoorden, afbeeldingen van passen en rijbewijzen etc.) mee op te slaan?
Dashlane al eens geprobeerd?bram1984 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:54:
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
1Password; betaalde app, maar tevens beschikbaar voor OSX en Windows. Top!
Iemand toevallig een idee waar ik iemand uit m'n favorietenlijst kan halen? Als ik de nummer verwijder en opnieuw toevoeg dan staat er weer een ster naast die nummer..
Vanaf je home-scherm naar 'phone' (of 'telefoon'), dan linksonder 'favorites', dan links-naar-rechts swipe over een favoriet en wissen/delete? Of linksboven 'edit' en op een 'min' voor een favoriet klikken?blubbers schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:18:
Iemand toevallig een idee waar ik iemand uit m'n favorietenlijst kan halen? Als ik de nummer verwijder en opnieuw toevoeg dan staat er weer een ster naast die nummer..
(het ligt zo voor de hand dat ik twijfel of ik de vraag wel begrijp...
Omdat ik een favoriet heb gemaakt (om te proberen) via m'n iPad. Ik beschik niet over een iphone..vanaalten schreef op donderdag 29 november 2012 @ 08:33:
[...]
Vanaf je home-scherm naar 'phone' (of 'telefoon'), dan linksonder 'favorites', dan links-naar-rechts swipe over een favoriet en wissen/delete? Of linksboven 'edit' en op een 'min' voor een favoriet klikken?
(het ligt zo voor de hand dat ik twijfel of ik de vraag wel begrijp...)
Is de Store bij jullie ook aan het flippen met allerlei vreemde titels die lijken op de onderliggende programmeerverwijzingen of iets dergelijks?
Zoals P2.Store etc etc
Zoals P2.Store etc etc
Geen last van... Naar welke store connect je? NL, UK of US?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb ik ook, al eens eerder gehad. Ligt aan ApplePyrone89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:45:
Is de Store bij jullie ook aan het flippen met allerlei vreemde titels die lijken op de onderliggende programmeerverwijzingen of iets dergelijks?
Zoals P2.Store etc etc
Kan nog wel eens gebeuren, bij de Updates voornamelijk. Zal wel iets van Apple zijn die iets achter de schermen bijwerkt.Pyrone89 schreef op donderdag 29 november 2012 @ 22:45:
Zoals P2.Store etc etc
Ik gebruik de NL store. Als ik het goed begrijp van Dennischo en me_mrtn gaat dit dus gewoon vanzelf weer weg?
Gaat vanzelf weg idd, heb er atm ook last van.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Moest hier wel om lachen: YouTube: Kimi Raikkonen in the new Apple Maps commercial (iOS 6)
Ik kan maar niet vinden hoe ik de kwaliteit van de video's van bijvoorbeeld macrumors.com niet kan wijzigen. Is dit een verstopte instelling ofzo? Bijvoorbeeld de review van de nieuwe imac op macrumors.com kan ik met de laptop wel veranderen maar in ios kan ik nergens de kwaliteit veranderen.. Of is dat gwn niet mogelijk?
Edit: op youtube zelf kan ik het wel kiezen.
Edit: op youtube zelf kan ik het wel kiezen.
[ Voor 7% gewijzigd door blubbers op 01-12-2012 18:35 ]
ik heb imessenger gedownload, maar blijft steeds op connecting staan, iemand een idee wat er mis mee is?
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Zo.. Net maar even m'n iPad 3 geüpdatet naar iOS 6
Tot vanavond nog geen behoefte aan gehad vooral vanwege het missen van de YouTube app..
Maar ik heb een goed alternatief gevonden, namelijk McTube.
Vooral safari vind ik een groot verschil qua snelheidwinst. Mooi!
Verder nog niet echt iets schokkends tegen gekomen.. Hoop dat m'n batterij het net zo lang volhoud iig
Ik vind wel dat Apple eens met iets compleet nieuws mag komen qua interface.. Het ziet er al jaren hetzelfde uit!
Edit: extra voordeel, heb er meteen ruim 2gb bij op m'n opslag!
Tot vanavond nog geen behoefte aan gehad vooral vanwege het missen van de YouTube app..
Maar ik heb een goed alternatief gevonden, namelijk McTube.
Vooral safari vind ik een groot verschil qua snelheidwinst. Mooi!
Verder nog niet echt iets schokkends tegen gekomen.. Hoop dat m'n batterij het net zo lang volhoud iig
Ik vind wel dat Apple eens met iets compleet nieuws mag komen qua interface.. Het ziet er al jaren hetzelfde uit!
Edit: extra voordeel, heb er meteen ruim 2gb bij op m'n opslag!
[ Voor 6% gewijzigd door Vis op 04-12-2012 23:37 ]
Een keer is echt genoeg
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 05-12-2012 11:10 ]
Heb sinds laatste ca. 2 maanden een zeer serieus probleem met zowel iPhone 4, als iPad 3, als gloednieuwe Iphone 5. Ze voeren spontaan een totale reset uit (alles weg, alsof hij net nieuw uit de doos komt).
iPhone 4-32Gb (1 keer spontaan totaal gereset), iPad 3-64Gb (2 keer spontaan totaal gereset), en iPhone 5-64Gb (1 keer spontaan totaal gereset; nieuw sinds afgelopen donderdag). Nu het 3 afzonderlijke apparaten betreft lijkt een hardware fout uitgesloten. Reset vindt ook in verschillende omstandigheden plaats (zowel 's nachts aan de lader, als overdag in tas).
Lijkt me dus een softwareprobleem. Zou in IOS6 kunnen zitten (daarvoor had ik nooit problemen), of in een van de apps (of een combinatie daarvan). Ben ook bluetooth veelgebruiker (oortje bij iPhone, toetsenbord op iPad).
Heb verder iPhone 4 backup gebruikt voor initialisatie iPhone 5, en iPad 1 backup voor initialisatie iPad 3.
Ik zou beide apparaten (iPad 3 en iPhone 5) van NUL af aan opnieuw kunnen installeren (om uit te sluiten dat probleem door gebruik backup wordt overgeërfd), maar dat is een enorme berg werk opnieuw installeren en instellen (ca. 19Gb aan apps).
Apple support kon ook niet verder helpen (geen bekend iOS6 probleem) dan bovenstaande suggestie.
Iemand suggestie of soortgelijke ervaringen?
Het zou me wat waard zijn dit op te lossen, want dit soort gelazer (spontane resets) waren juist een reden om van Microsoft op Apple over te stappen. Moet ik dan echt terug naar papier, Nokia, Blackberry en Microsoft?

iPhone 4-32Gb (1 keer spontaan totaal gereset), iPad 3-64Gb (2 keer spontaan totaal gereset), en iPhone 5-64Gb (1 keer spontaan totaal gereset; nieuw sinds afgelopen donderdag). Nu het 3 afzonderlijke apparaten betreft lijkt een hardware fout uitgesloten. Reset vindt ook in verschillende omstandigheden plaats (zowel 's nachts aan de lader, als overdag in tas).
Lijkt me dus een softwareprobleem. Zou in IOS6 kunnen zitten (daarvoor had ik nooit problemen), of in een van de apps (of een combinatie daarvan). Ben ook bluetooth veelgebruiker (oortje bij iPhone, toetsenbord op iPad).
Heb verder iPhone 4 backup gebruikt voor initialisatie iPhone 5, en iPad 1 backup voor initialisatie iPad 3.
Ik zou beide apparaten (iPad 3 en iPhone 5) van NUL af aan opnieuw kunnen installeren (om uit te sluiten dat probleem door gebruik backup wordt overgeërfd), maar dat is een enorme berg werk opnieuw installeren en instellen (ca. 19Gb aan apps).
Apple support kon ook niet verder helpen (geen bekend iOS6 probleem) dan bovenstaande suggestie.
Het zou me wat waard zijn dit op te lossen, want dit soort gelazer (spontane resets) waren juist een reden om van Microsoft op Apple over te stappen. Moet ik dan echt terug naar papier, Nokia, Blackberry en Microsoft?

Waarschijnlijk zit ik het verkeerde topic, en is de vraag al zo'n duizend maal gesteld:
Welk boek is het geschikts als je wilt beginnen met C objective leren (en vanaf ongeveer 0 begint met programmeren)
ik dacht zelf aan Objective-C Programming - The Big Nerd Ranch Guide of Programming In Objective-C 2.0.
Alvast bedankt!
Welk boek is het geschikts als je wilt beginnen met C objective leren (en vanaf ongeveer 0 begint met programmeren)
ik dacht zelf aan Objective-C Programming - The Big Nerd Ranch Guide of Programming In Objective-C 2.0.
Alvast bedankt!
dit gaat over apple producten niet over programmeren.
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Tja.... ik dacht iOS6-> progammeren..... Ik probeer het in een ander topic wel! Maar als iemand hier een antwoord voor me weet....racoon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:28:
racoon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:28:
Ik denk dat hij bedoelt te zeggen dat dit topic dan wel over iOS 6 gaat, maar niet over daadwerkelijk iets maken voor iOS 6. Oftewel: gebruikservaringen. De kennis over hetgeen jij zoekt is dan ook niet aanwezig in dit topic.matthijsg schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:30:
[...]
Tja.... ik dacht iOS6-> progammeren..... Ik probeer het in een ander topic wel! Maar als iemand hier een antwoord voor me weet....
Dit spoort totaal niet, en heb ik ook nog nooit gehoord. Het lijkt mij bijna alsof het aan andere hardware ligt, zoals een lader die je voor alle apparaten gebruikt? Of een stekkerdoos die hele lekkere spanning doorgeeft en langzaam aan iets sloopt? Of iTunes als je daarmee synt die iets grandioos verkloot?lud70 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:09:
Heb sinds laatste ca. 2 maanden een zeer serieus probleem met zowel iPhone 4, als iPad 3, als gloednieuwe Iphone 5. Ze voeren spontaan een totale reset uit (alles weg, alsof hij net nieuw uit de doos komt).![]()
![]()
![]()
Het zou me wat waard zijn dit op te lossen, want dit soort gelazer (spontane resets) waren juist een reden om van Microsoft op Apple over te stappen. Moet ik dan echt terug naar papier, Nokia, Blackberry en Microsoft?![]()
Kan bijna niet dat je 3 apparaten hebt met spontaan zulke rare problemen.
Ik heb er twee, en ken minstens 40 mensen met allerlei 'nu ios 6' draaiende apple hardware, dit nog nooit tegengekomen.
Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.