Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
waar ligt het aan als de iphone ineens onbestuurbaar is als ie aan de muurlader hangt? het werkte wel wel het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Impstoker schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:27:
[...]

Dit spoort totaal niet, en heb ik ook nog nooit gehoord. Het lijkt mij bijna alsof het aan andere hardware ligt, zoals een lader die je voor alle apparaten gebruikt? Of een stekkerdoos die hele lekkere spanning doorgeeft en langzaam aan iets sloopt? Of iTunes als je daarmee synt die iets grandioos verkloot?
Kan bijna niet dat je 3 apparaten hebt met spontaan zulke rare problemen.
Ik heb er twee, en ken minstens 40 mensen met allerlei 'nu ios 6' draaiende apple hardware, dit nog nooit tegengekomen.
Klinkt alsof iemand met Find my iphone aan het kloten is, elke keer de hele boel aan het resetten is oid.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

MetaFrame schreef op donderdag 06 december 2012 @ 19:56:
[...]

Klinkt alsof iemand met Find my iphone aan het kloten is, elke keer de hele boel aan het resetten is oid.
Ook mijn eerste idee. Ik zou eens zorgen dat je paswoord voor je Apple ID gereset wordt. En zeker ook eens via iCloud controleren of er misschien onbekende apparaten gekend zijn.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Manke schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:31:
waar ligt het aan als de iphone ineens onbestuurbaar is als ie aan de muurlader hangt? het werkte wel wel het verleden.
Heb je een namaakkabel of namaaklader ? Bij mijn HTC 7 Trophy heb ik dat probleem ook, bleek uiteindelijk aan onvoldoende afgeschermde kabels te liggen die blijkbaar de sturing van de telefoon in de war brengen door hun EMI-straling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Phuncz schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:43:
[...]

Heb je een namaakkabel of namaaklader ? Bij mijn HTC 7 Trophy heb ik dat probleem ook, bleek uiteindelijk aan onvoldoende afgeschermde kabels te liggen die blijkbaar de sturing van de telefoon in de war brengen door hun EMI-straling.
hij deed het goed met namaak kabels, het kwam plotseling. Denk dat het de DX lader is, want het werkt prima als ie is verbonden met de pc.

met de nep autolader werkt ie ook goed
welke imitatie muurlader kan ik het best aanschaffen?

edit
Another weird thing I noticed with the Chinese fake iPhone charger is that you could not use the keypad when it was charging. Unlike the real charger this one messed up the touch pad and you could not control the phone or make a call while charging.

hmm duidelijk

http://www.iphoneclub.nl/...-technologie-dan-gedacht/

[ Voor 32% gewijzigd door Manke op 06-12-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Waar koop je een kwalitatieve USB lichtnet adapter? Hoeft niet per se van apple te zijn.
Te veel goedkope troep als je googled, weet niet wat goed is.

[ Voor 26% gewijzigd door Manke op 06-12-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Je zegt het zelf al, bij Apple zelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
dit bijvoorbeeld:
pricewatch: HTC Reislader TC E250 (Zwart) (Origineel)
originele htc usb lader voor 10 euro ipv 20 vooor een apple lader
goed voor een iphone?

verklaart ook waarom mn sony e-reader na een week leeg is, cheap-ass DX htc lader heeft de batterij gemold.

[ Voor 20% gewijzigd door Manke op 06-12-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lud70
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 07:23
Darkstar schreef op donderdag 06 december 2012 @ 20:16:
[...]

Ook mijn eerste idee. Ik zou eens zorgen dat je paswoord voor je Apple ID gereset wordt. En zeker ook eens via iCloud controleren of er misschien onbekende apparaten gekend zijn.
Zal ook daar ns op gaan letten. Password verversen kan sowieso geen kwaad. Kan ook ns proberen om 'wissen vanaf afstand' uit te zetten.

Vreemd probleem, zeker nu het op 3 apparaten (incl. 1 gloednieuwe) voor is gekomen. Lastig om een oplossing te vinden nu het niet heel (maar wel te) regelmatig gebeurd.

Ik sync niet met iTunes, dus vermoed dat dat het probleem niet zal zijn.

Jammer dat ik er bij "Algemeen/Info/Diagnose en gebruik/Diagnose en gebruik" ook niks over kan vinden. Alle meldingen daar zijn van na de totaal crash. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Manke schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:46:
Waar koop je een kwalitatieve USB lichtnet adapter? Hoeft niet per se van apple te zijn.
Te veel goedkope troep als je googled, weet niet wat goed is.
Ik heb het je al eens uitgebreid uitgelegd: Phuncz in "[iOS 6] Ervaringen & Discussie"
Manke schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:06:
verklaart ook waarom mn sony e-reader na een week leeg is, cheap-ass DX htc lader heeft de batterij gemold.
Je bewijst hiermee dus mijn punt. Wat heb je nu werkelijk bespaart als je de dingen opnieuw moet kopen die niet doen wat ze moeten doen en die wat defect zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 16:53
19 euro voor een originele kabel is niet veel en vooral niet als de verschillen in kwaliteit met andere namaak kabels zo groot zijn. Ik had laatst een originele kunnen oppikken voor 9 euro bij de iCentre. Verpakking was open. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Phuncz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:39:
[...]

Ik heb het je al eens uitgebreid uitgelegd: Phuncz in "[iOS 6] Ervaringen & Discussie"

[...]

Je bewijst hiermee dus mijn punt. Wat heb je nu werkelijk bespaart als je de dingen opnieuw moet kopen die niet doen wat ze moeten doen en die wat defect zijn ?
nope
jij had het over kabels, ik nu over laders. met de imitatiekabels heb ik geen problemen.
dacht altijd dat imitatieladers ook wel goed zijn, gebruik em al 3 jaar, niet dus leer ik hier

[ Voor 8% gewijzigd door Manke op 07-12-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Manke schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:14:
[...]

nope
jij had het over kabels, ik nu over laders. met de imitatiekabels heb ik geen problemen.
Als je denkt dat het allemaal bullshit is, ja, overpriced, maar er is een big quality difference:
http://www.arcfn.com/2012...ger-teardown-quality.html
en deze de nepperts:
http://www.arcfn.com/2012...-charger-and-why-you.html

Oordeel zelf...
Ik zou dus gewoon bij de Apple store bestellen, snap al dat imitatie gedoe niet zo. Klauwen met geld uitgeven aan apparatuur, maar daarna op een el-cheapo manier stroom er in proberen te krijgen. Maar goed, ieder zijn ding.

Behoorlijk off-topic hier trouwens.

[ Voor 12% gewijzigd door UltraSub op 07-12-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
daar was ik al achter, de vraag was of originele usb laders van andere merken ook goed zijn, zijn nl een stuk goedkoper en niet enkel trafo-gelijkrichter-afvlakker van shitty componenten

[ Voor 6% gewijzigd door Manke op 07-12-2012 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
offtopic:
Op dezelfde blog staat ergens een ranking met de beste usb chargers. Apple staat hoog, maar anderen zijn ook goed, even opzoeken daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
thanks, ff kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Iemand enig idee hoe je het geluidje uit kan zetten dat je hoort tijdens het sturen van een sms. Kan het echt niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Volgens mij kun je die alleen uitzetten als je ook je inkomende geluid uit zet. Dus Geluiden --> SMS toon --> Geen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
He jongens, is het mogelijk om in mail in te stellen dat als je reageert op een mail dat je terug begint met een leeg blad en niet terug boven de 'oude' mail begint te typen? Bij Mountain Lion kan ik dat kiezen maar in ios kan ik dat niet echt vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Laatst online: 14-09 11:13
blubbers schreef op maandag 10 december 2012 @ 20:25:
He jongens, is het mogelijk om in mail in te stellen dat als je reageert op een mail dat je terug begint met een leeg blad en niet terug boven de 'oude' mail begint te typen? Bij Mountain Lion kan ik dat kiezen maar in ios kan ik dat niet echt vinden. :)
Antwoorden zonder quote van de mail bedoel je?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
_Brake_ schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:55:
[...]

Antwoorden zonder quote van de mail bedoel je?
Klopt ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Weet je hoe irritant het is om een reply te krijgen op een mail, waarbij het origineel is verwijderd? :p

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:07:
Weet je hoe irritant het is om een reply te krijgen op een mail, waarbij het origineel is verwijderd? :p
Een mac voegt die mails gewoon samen, daarom dat ik dat zo netjes vond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
blubbers schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:36:
[...]

Een mac voegt die mails gewoon samen, daarom dat ik dat zo netjes vond :D
Niet iedereen werkt met Mac he ;)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:15
Nieuwe carrier settings voor T-Mobile. Weet iemand wat er veranderd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Vinnienerd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:12:
Nieuwe carrier settings voor T-Mobile. Weet iemand wat er veranderd is?
Zou verbeterde verbinding bieden met een iPhone 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me al een tijdje af hoe iOS omgaat met het geheugengebruik van bepaalde apps. Het valt me namelijk op dat sommige apps na verloop van tijd aanzienlijk wat geheugenruimte gaan gebruiken.

Een goed voorbeeld is Spotify. De app zelf is 21.9 MB, maar de hoeveelheid documenten/gegevens was bij mij 347 MB. En dat terwijl ik niks offline opsla van Spotify... Ik heb de app net verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, dan is de app wederom 21.9 MB en de documenten/gegevens na inloggen (en dus na wat playlists en gegevens downloaden) 1.3 MB. Prima dus.

Maar na één liedje luisteren gaat de hoeveelheid documenten/gegevens meteen weer omhoog naar 7.4 MB, en blijkbaar gaat dat maar door en door, want voordat ik Spotify opnieuw installeerde was de hoeveelheid dus 347 MB. Alsof de nummers tóch locaal worden opgeslagen, ondanks dat de offline modus helemaal uitstaat...

Ditzelfde valt me ook bij andere apps op, bijvoorbeeld Facebook, Reclamefolder en De Telegraaf. Die gebruiken na verloop van tijd ook veel ruimte. Nou snap ik nog wel dat Reclamefolder en De Telegraaf ruimte nodig hebben als ze de folders/kranten downloaden, maar waarom gaat de gebruikte ruimte bij De Telegraaf niet omlaag als ik bvb een krant delete?

Zo af en toe loop ik door m'n apps heen om te kijken welke app onevenredig veel ruimte gebruikt om die app eraf te gooien en dan weer opnieuw te installeren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Zit er nou echt een fout in sommige apps qua geheugengebruik, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:37:
Ik vraag me al een tijdje af hoe iOS omgaat met het geheugengebruik van bepaalde apps. Het valt me namelijk op dat sommige apps na verloop van tijd aanzienlijk wat geheugenruimte gaan gebruiken.

Een goed voorbeeld is Spotify. De app zelf is 21.9 MB, maar de hoeveelheid documenten/gegevens was bij mij 347 MB. En dat terwijl ik niks offline opsla van Spotify... Ik heb de app net verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, dan is de app wederom 21.9 MB en de documenten/gegevens na inloggen (en dus na wat playlists en gegevens downloaden) 1.3 MB. Prima dus.

Maar na één liedje luisteren gaat de hoeveelheid documenten/gegevens meteen weer omhoog naar 7.4 MB, en blijkbaar gaat dat maar door en door, want voordat ik Spotify opnieuw installeerde was de hoeveelheid dus 347 MB. Alsof de nummers tóch locaal worden opgeslagen, ondanks dat de offline modus helemaal uitstaat...

Ditzelfde valt me ook bij andere apps op, bijvoorbeeld Facebook, Reclamefolder en De Telegraaf. Die gebruiken na verloop van tijd ook veel ruimte. Nou snap ik nog wel dat Reclamefolder en De Telegraaf ruimte nodig hebben als ze de folders/kranten downloaden, maar waarom gaat de gebruikte ruimte bij De Telegraaf niet omlaag als ik bvb een krant delete?

Zo af en toe loop ik door m'n apps heen om te kijken welke app onevenredig veel ruimte gebruikt om die app eraf te gooien en dan weer opnieuw te installeren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn? Zit er nou echt een fout in sommige apps qua geheugengebruik, of zie ik iets over het hoofd?
Opslag bedoel je dus in feite. De meeste apps gebruiken gewoon een cache om zo snel mogelijk te zijn. Ook al sla je niets lokaal op, Spotify buffert wel en dat blijft er gewoon even staan. Datzelfde geldt voor de andere apps.

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Google Maps app is nu beschikbaar, incl. turn-by-turn navigatie en Streetview.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Tourniquet schreef op donderdag 13 december 2012 @ 07:25:
yes, net binnengehaald! Draait ook netjes op ipad, maar natuurlijk jammer van lagere resolutie..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
En nu eens kijken wat de flamers gaan zeggen die zeiden "apple zal google maps niet goedkeuren"

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Eerlijk gezegd kan het me weinig boeien wat flamers zeggen (tenzij ik me verveel), ik zie liever dat Apple de juiste stappen neemt voor een beter product te verkrijgen. Ze worden nu steeds meer onder druk gezet om het hele navigatie-verhaal serieus te nemen, wat waarschijnlijk leidt tot betere producten.

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:04
Ik kon prima op de plaats van bestemming komen met de Applie maps; geen GoogleMaps voor mij dus :).

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:15
@smeerbartje: Het is niet alleen navigatie. Het zijn vooral de Point Of Interests. Met Apple maps valt er bijna niet te zoeken op POIs. Bepaalde namen van restaurants, winkels, enz. zijn niet vindbaar. Zoeken naar bv algemene POIs zoals restaurant, parkeerplaats geven veel, veel minder resultaten dan Google Maps. Heb al diverse zaken meegemaakt waar ik Google maps echt nodig had om iets te vinden (Apple maps gaf geen resultaat).

• smeerbartje
Ok, dat zou kunnen. Gebruik ik alleen niet. Hoe dan ook; fijn dat mensen nu kunnen kiezen.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:23

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik ben benieuwd hoe het werkt, zal het vanaaf op t ritje Enschede > Eindhoven eens proberen. Ziet er wel goed uit als ik het zo bekijk!

I am the great Cornholio!

• me_mrtn
Tof dat Google nu navigatie inbouwt en dat Streetview terug is. Dat is de enige reden waarom ik de applicatie behoud, want wat is het een gedrocht qua GUI. Swipebewegingen, te veel ruimte en bovenal, het loopt niet soepel op een 5. Daarnaast zijn de satellietbeelden van Apple actueler.

Verwijderd

Is het raadzaam een iPhone 4S qua snelheid en batterij te updaten naar iOs 6?

• blubbers
Ik merkte net als ik naar iemand bel dat ineens m'n oude achtergrond tevoorschijn kwam. Na het bellen staat m'n nieuwe achtergrond er terug. Iemand bekend met dit? :)

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Ik vind de soepelheid waarmee de app werkt tegenvallen. Ik heb m ook geïnstalleerd op mijn iPhone 5 en het scrollen van de map werkt lang niet zo smooth als het in de Apple maps app doet/deed. Ik heb het vanmiddag nog eens vergeleken met de oude (nog op Google gebaseerde) maps app op een iPhone 4 die nog op iOS 5.1 draaide en dat scrollt veel soepeler. En dat dan notabene op een telefoon die twe generaties ouder is... Het lijkt wel of ze de nieuwe Google maps app gecapt hebben op 30 fps en dat de oude op 60 fps liep. Al met al leuk dat we weer google maps hebben maar t.o.v. de maps app van iOS 5 vind ik het nog steeds geen vooruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:54

World Citizen

FreeReef.nl

Open Vraag:

Wie gebruikt er de equalizer functie die Apple meelevert?
Stel je die in, of laat je hem uitstaan? En wat zijn je ervaringen.

Persoonlijk heb ik namelijk nog nooit een preset gehoord die beter was dan hem helemaal uitzetten....

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem altijd op hiphop staan.
Lekkere zware bass. Dat is wel mijn sound.

Zonder EC is het me te plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabianspoelman
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 18:48
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 20:15:
Is het raadzaam een iPhone 4S qua snelheid en batterij te updaten naar iOs 6?
Absoluut, zowel snelheid als accuduur zijn flink verbeterd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
Na enkele dagen wikken en wegen had ik besloten om te migreren van Gmail (mail, contacten en kalenders) naar iCloud. Echter is gebleken dat iCloud push op mijn iPhone 5 niet stabiel en betrouwbaar werkt (zeg maar gewoon niet). Gmail (exchange) werkt wel perfect. Direct al niet echt vertrouwen dus in het iCloud verhaal. Het rare is dat namelijk datzelfde mailtje naar mijn iCloud adres wel een push notificatie geeft op mijn iPad 3 met iOS 6.

Na wat zoeken op internet kom ik er achter dat heel veel mensen er problemen mee (gehad) hebben. Er is een topic op Apple met meer dan 60 pagina's. Echter waren er veel problemen na de MobileMe naar iCloud migratie icm ios. Lees er iets minder over icm iPhone 5.

Het probleem blijft tot op heden bestaan en ik heb al diverse zaken geprobeerd. Verwijderen van het iCloud account op de iPhone. Find my iPhone geinstalleerd, uit-/aanzetten van mail sync, enz. Niks helpt. Ik wil echter niet mijn iPhone resetten, dat is het niet waard.

Iemand nog suggesties? Zo niet, dan houdt ik mijn Gmail mail en migreer ik voorlopig alleen mijn contacten en kalenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:58
Ik heb er geen problemen mee. Zowel het @me.com alsmede het @icloud.com adres werken feiloos.
Overigens doen gmail en hotmail het ook zonder problemen.

Ik gebruik het icloud account alleen voor service meldingen (aankopen ed.), en voor icloud in het algemeen voor de sync van contacten, calendar en backup van de iphone. E-mail staat in gmail en hotmail.

Ik heb wel een 4S, geen 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Welke verhouding hebben activesync en pull mail t.o.v. elkaar op het gebied van batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siri, hartstikke leuk, maar ik (en volgens mij vele met mij) gebruiken het bijna nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:07:
Siri, hartstikke leuk, maar ik (en volgens mij vele met mij) gebruiken het bijna nooit
Zolang Siri nog geen Nederlands ondersteunt is het voor ons nederlanders ook niet zo boeiend imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Anteros schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:59:
Na enkele dagen wikken en wegen had ik besloten om te migreren van Gmail (mail, contacten en kalenders) naar iCloud. Echter is gebleken dat iCloud push op mijn iPhone 5 niet stabiel en betrouwbaar werkt (zeg maar gewoon niet). Gmail (exchange) werkt wel perfect. Direct al niet echt vertrouwen dus in het iCloud verhaal. Het rare is dat namelijk datzelfde mailtje naar mijn iCloud adres wel een push notificatie geeft op mijn iPad 3 met iOS 6.

Na wat zoeken op internet kom ik er achter dat heel veel mensen er problemen mee (gehad) hebben. Er is een topic op Apple met meer dan 60 pagina's. Echter waren er veel problemen na de MobileMe naar iCloud migratie icm ios. Lees er iets minder over icm iPhone 5.

Het probleem blijft tot op heden bestaan en ik heb al diverse zaken geprobeerd. Verwijderen van het iCloud account op de iPhone. Find my iPhone geinstalleerd, uit-/aanzetten van mail sync, enz. Niks helpt. Ik wil echter niet mijn iPhone resetten, dat is het niet waard.

Iemand nog suggesties? Zo niet, dan houdt ik mijn Gmail mail en migreer ik voorlopig alleen mijn contacten en kalenders.
Je zult toch moeten switchen, want Google stopt per 31 jan met Exchange. De optie is om de 'Gmail' knop te gebruiken bij instellen en dan de contacten apart te laten syncen via CardDAV (onder de knop 'Andere' kun je een CardDAV-account instellen).

[ Voor 6% gewijzigd door Pyrone89 op 18-12-2012 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 21:07:
Ik geloof dat mijn iPad het heeft sinds de iOS 6 update maar het kan me zó weinig boeien dat ik het nog niet eens ga zoeken :)
Heb geen behoefte om te praten tegen mijn apparaten, men kijkt je nu soms nog raar aan als je met een tablet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Denk je niet dat Google push notificaties gaat fixen voor de "Gmail" verbindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-09 11:58
smeerbartje schreef op woensdag 19 december 2012 @ 07:25:
Denk je niet dat Google push notificaties gaat fixen voor de "Gmail" verbindingen?
Google heeft niks te fixen buiten de Gmail.app

Voor zover ik weet ondersteunt de Apple Mail.app geen IMAP IDLE. En dat is nu juist wat Google gebruikt voor push. Dus je bent verplicht de Gmail.app te gebruiken indien je geen EAS meer op kan zetten. Of je gebruikt pull.

Jammer, EAS werkt gewoon goed en betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mils
  • Laatst online: 20:30
Ik heb net de nieuwe versie van iOS 6 geinstalleerd. 6.0.2. Deze update is voor de iPhone 5 en iPad mini en zou wifi problemen moeten oplossen.

WP: Ecodan PUHZ-SW50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Ik heb nu een weekje die Gmail app in gebruik, maar wat een gedrocht. Er zit werkelijk waar totaal geen lijn in de applicaties van Google; Gmail, Maps en Earth bijvoorbeeld. Earth is nog niet eens bijgewerkt en alle apps gebruiken andere designelementen. Daarnaast werkt de Gmail app gewoon niet lekker, de badge wordt niet goed bijgewerkt, plotselinge pushmeldingen van oude, gelezen emails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Pyrone89 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 23:37:
[...]

Je zult toch moeten switchen, want Google stopt per 31 jan met Exchange. De optie is om de 'Gmail' knop te gebruiken bij instellen en dan de contacten apart te laten syncen via CardDAV (onder de knop 'Andere' kun je een CardDAV-account instellen).
Volgens dit nieuwsbericht blijft het voor bestaande gebruikers gewoon werken na 31 Januari.

Ik zou trouwens heel graag iCloud gebruiken, ik vind het super. Maar helaas werkt het niet met een eigen domein. Ik kan mijn email wel forwarden naar een me.com adres en dan binnen krijgen, geen probleem. Maar als ik dan een reply stuur dan stuurt hij mijn me.com adres als afzender en daar heb ik niks aan. Het zou zo simpel zijn voor Apple om dit te fixen, dat stoort me wel, ik ben echt niet de enige met die wens.

[ Voor 63% gewijzigd door GekkePrutser op 19-12-2012 16:00 . Reden: Link aangepast naar Tweakers.net nieuwsbericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@Pyrone89: Exchange blijft werken voor bestaande verbindingen/devices. Ik hoef niet te switchen. Verder heb ik mijn contacten al via CardDav en mijn kalenders met CalDav (dan heb je ook geen issues meer met wijzigingen in een shared kalender). Mail is op zich geen issue, maar wilde graag alles integreren via iCloud.

@Domino: Mail.app ondersteunt zover ik weet WEL imap idle maar google ondersteunt dat niet. Maw, mail wordt niet gepushed via imap als je google imap gebruikt.

@GekkePrutser: Op zich zou ik ook naar iCloud willen maar enkele zaken houden me nu tegen. 1) De sync issues die ik (en vele anderen met mij) hebben met email push op de iPhone; 2) Als je een ongelezen mail hebt in je iCloud inbox en je leest deze via bv je iPad, dan verdwijnt de badge in de mail.app op de iPhone niet. Maw, mail read/unread wordt niet gesynct waardoor je dus op alle devices je mail 'moet' lezen; 3) iCloud is nogal onstabiel gebleken. Vaak tijdelijk offline, issues met sync, servers down, iMessage problemen, etc. Nog niet betrouwbaar.

Heb ook outlook.com geprobeerd en op zich werkt het allemaal wel. Echter ondersteunt outlook.com geen exchange; alleen maar Exchange Active Sync (EAS). Daardoor kan ik mijn iMac niet via Exchange syncen, alleen via imap.... arrgghh... Maw, Google is in mijn ogen nog de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Anteros schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:59:
@Domino: Mail.app ondersteunt zover ik weet WEL imap idle maar google ondersteunt dat niet. Maw, mail wordt niet gepushed via imap als je google imap gebruikt.
De mail.app van Mac OS X ondersteunt imap idle, maar de iOS versie ondersteunt dit niet.

Mijn mailserver ondersteunt het namelijk wel maar ik krijg alleen push op de Mac, niet op de iPhone.
Anteros schreef op woensdag 19 december 2012 @ 16:59:
@GekkePrutser: Op zich zou ik ook naar iCloud willen maar enkele zaken houden me nu tegen. 1) De sync issues die ik (en vele anderen met mij) hebben met email push op de iPhone; 2) Als je een ongelezen mail hebt in je iCloud inbox en je leest deze via bv je iPad, dan verdwijnt de badge in de mail.app op de iPhone niet. Maw, mail read/unread wordt niet gesynct waardoor je dus op alle devices je mail 'moet' lezen; 3) iCloud is nogal onstabiel gebleken. Vaak tijdelijk offline, issues met sync, servers down, iMessage problemen, etc. Nog niet betrouwbaar.
Argh, dat wist ik niet, van die unread marks/badges... Dat is vervelend. Dat werkt met imap wel gewoon. Dat zou voor mij ook een reden zijn om hem te laten liggen idd. Ik markeer ook vaak email op mijn telefoon als ongelezen of geflagged als ik die later op de PC nog nader wil bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
@GekkePrutser: Ik heb het ff nagekeken en je hebt idd gelijk. Android en OSX ondersteunen dit wel, iOS niet.

• Hadespuiter
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-06 05:21
Over zogenaamd offline navigeren met Apple- cq Google maps. Mij is opgevallen dat als je geen data (wifi/3G/gprs) verbinding tot je beschikking hebt je sowieso geen navigatiebestemming in kunt voeren. Ook al staat de bestemming/kaart nog in je cache dan nog krijg je de melding "niets gevonden".
Bij je vertrekpunt moet je dus sowieso even een dataverbinding hebben? (De term "offline navigeren is mogelijk" kan wat mij betreft dus in de vuilnisbak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Meer mensen waar Siri plotseling héél traag reageert op vragen zoals weather en reminders?

Op de ipad is ze heel snel, op de iphone supertraag!

[ Voor 23% gewijzigd door blubbers op 28-12-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

blubbers schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:22:
Meer mensen waar Siri plotseling héél traag reageert op vragen zoals weather en reminders?

Nee geen last van, is hij trouwens ook in het nederlands?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Hadespuiter schreef op donderdag 20 december 2012 @ 03:26:
Over zogenaamd offline navigeren met Apple- cq Google maps. Mij is opgevallen dat als je geen data (wifi/3G/gprs) verbinding tot je beschikking hebt je sowieso geen navigatiebestemming in kunt voeren. Ook al staat de bestemming/kaart nog in je cache dan nog krijg je de melding "niets gevonden".
Bij je vertrekpunt moet je dus sowieso even een dataverbinding hebben? (De term "offline navigeren is mogelijk" kan wat mij betreft dus in de vuilnisbak)
Route moet via de servers van Apple/Google worden gevonden, dus je hebt inderdaad een data-verbinding nodig.
blubbers schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:22:

Kan een hickup zijn in de servers bij Apple waar je op dat moment mee bent verbonden. Dat kan natuurlijk verschillend zijn voor iPad en iPhone.
racoon schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 13:34:
[...]

Nee geen last van, is hij trouwens ook in het nederlands?
Pas in 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

bedankt.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:04
Sinds gisteren crashed de App Store app als je je aankopen wilt bekijken. Geprobeerd op een iPhone 4 met iOS 6.0.1 en een iPhone 5 met iOS 6.0.2. Iemand een idee hoe dit kan worden opgelost? Telefoon opnieuw opstarten lost het probleem niet op.

Ben sowieso niet kapot van de App Store app in iOS 6. Traag.... Enige positieve punt is dat je in de Appstore blijft als je aankopen aan het doen bent.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:46
Genius uitzetten van de app store zorgt al voor enorme snelheidswinst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Weet iemand wanneer iOS 6.1 uitkomt?
En hoe de beta (op dit moment) op een iPhone 3GS en 4 werkt? voornamelijk de batterij duur enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
McLovinB schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 01:13:
Genius uitzetten van de app store zorgt al voor enorme snelheidswinst!
Nou heb ik al drie keer gezocht naar de instelling om Genius uit te zetten, maar kan hem niet vinden... kan je het eens uitspellen?

Meest voor de hand liggend leek mij: Settings -> iTunes & App Stores
... maar daar zie ik alleen iets van iTunes match, automatic downloads en cellular data. Ook in de app store zelf, afdeling 'genius', zie ik geen uit-schakelaar. Waar moet ik wel zijn?

Edit: met wat googlen toch zelf kunnen vinden:
Settings -> iTunes & App Stores;
Klik op je Apple ID;
Kies 'View Apple ID'; (wachtwoord invullen)
Klik 'Turn off Genius for Apps'
... Qua consistentie begint de user interface van de iPhone een zootje te worden, als je dit soort settings zo ver weg moet zoeken.

[ Voor 21% gewijzigd door vanaalten op 29-12-2012 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:46
Ik deed het vanuit de Appstore zelf, en dan onderaan de "Uitgelicht" tab op je Apple id klikken, daarna zelfde stappen als die jij beschrijft, komt op het zelfde neer.
Is de traagheid bij jou nu verdwenen/minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:36
McLovinB schreef op zondag 30 december 2012 @ 02:48:
Ik deed het vanuit de Appstore zelf, en dan onderaan de "Uitgelicht" tab op je Apple id klikken, daarna zelfde stappen als die jij beschrijft, komt op het zelfde neer.
Is de traagheid bij jou nu verdwenen/minder?
Oh, verder nog niet zoveel geprobeerd. Sowieso vond ik het erg wisselend, de ene keer snel, de andere keer als stroop. Voor mij kan dat Genius uitzetten sowieso geen kwaad, zelfs als de snelheid niet verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 22:53
Ik hoop dat mijn vraag hier op de juiste plek is :-)

Ik heb sinds enkele dagen een iPhone en ben een beetje aan het spelen met mijn telefoon en iCloud. Ik heb op een zeker moment een @icloud.com adres gemaak via icloud maar nog niet op mn telefoon. Ik kreeg de melding dat ik op mijn telefoon iCloud aan moest zetten.

Toen ik dit deed kreeg ik vanuit mijn telefoon het verzoek om een nieuw iCloud mailadres aan te maken. Ik heb dit geanuleerd, vervolgens kreeg ik in iCloud een gele driehoek met uitroepteken en kan ik er niet meer op klikken. Vanuit mijn telefoon krijg ik geen meldingen meer als ik iCloud uit/in schakel vanuit Settings.

Ik heb het @icloud.com mailadres al uitgeschakeld/verwijderd en opnieuw aangemaakt. Maar nog altijd dezelfde situatie.

Is er een manier om dit weer in te schakelen?

Ik heb gegoogled maar kreeg geen goede resultaten ik kon alleen meldingen vinden over de iCloud applicatie die de gele driehoek met uitroepteken gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben heel erg benieuwd :
Ik wil morgen met oud & nieuw iedereen een SMSje sturen. Op Android had ik daar een mooi appje voor, maar op iOS kan ik niks normaals vinden. Als ik via "Berichten" een SMS naar iedereen wil sturen start hij een groeps-chat op iMessage, daar heb ik dus ook niks aan. Hoe ga ik dit oplossen?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
DennusB schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:21:
Ik wil morgen met oud & nieuw iedereen een SMSje sturen. Op Android had ik daar een mooi appje voor, maar op iOS kan ik niks normaals vinden. Als ik via "Berichten" een SMS naar iedereen wil sturen start hij een groeps-chat op iMessage, daar heb ik dus ook niks aan. Hoe ga ik dit oplossen?
Het is niet echt een groepschat wat Berichten doet:
Hij stuurt volgens mij gewoon iedereen met een iOS-device een iMessage en de rest een SMS.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
funk-e schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:39:
[...]

Hij stuurt volgens mij gewoon iedereen met een iOS-device een iMessage en de rest een SMS.
Ik vinkte net 2 contacten aan (die beide iMessage hebben) en ze werden gewoon in een groepschat gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:10
DennusB schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:21:
Ik heb de app groups,handig voor zulke dingen.
Ook voor mails en contacts met foto,vervangt zelfs mijn contactapp.
Wel niet goedkoop,4,49€ dacht ik maar wel mooi en handig.

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Gunth schreef op maandag 31 december 2012 @ 12:41:
[...]

Ik heb de app groups,handig voor zulke dingen.
Ook voor mails en contacts met foto,vervangt zelfs mijn contactapp.
Wel niet goedkoop,4,49€ dacht ik maar wel mooi en handig.
Groups van welke ontwikkelaar? Groups geeft echt bizar veel resultaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:15:
[...]

Ik denk dat hij gewoon de App "Groups" bedoeld. Daar is ook een gratis versie van! Heb hem zojuist ook maar gedownload, ben benieuwd of het gaat werken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:10
funk-e schreef op zondag 30 december 2012 @ 22:39:
[...]

Ik kan je verzekeren dat als iemand in de groepschat geen imessage heeft ALLE berichten als sms worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:10
DennusB schreef op maandag 31 december 2012 @ 14:15:
[...]

Groups:sms mail en contacts manage

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is er met iOS6 een mogelijkheid om binnenkomende push mail te schedulen? Dus bijvoorbeeld alleen tussen 8-18 uur push mail en na 18 uur pull? Meeste zoekresultaten gaan over iOS4 en nu heb je het Niet-Storen menu, maar daar kan ik volgens mij niet enkel Notifications voor de email app schedulen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Ik merkte net dat als je mails opent dat die echt via het internet geladen worden, dit merkte ik omdat ik 3G niet had op staan en het lang duurde voor ik die mail kon lezen. Deze mail staat al even op m'n gsm, dus die was al 'opgeslagen'.

Slaagt de iphone z'n mails niet op ofzo? Gaat dat altijd via icloud?

edit: tekst doet ie snel maar de banners etc niet echt snel.. :)

[ Voor 36% gewijzigd door blubbers op 04-01-2013 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Laatst online: 22:10
Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone, deze heeft iOS 6 erop, dat had mijn vorige iPhone niet. Als ik nu emails van mijn hotmail account open op m'n iPhone, worden ze ook automatisch als gelezen gemarkeerd als ik via internet op m'n hotmailaccount kijk. Dit was niet zo bij mijn vorige iPhone, hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 23:59
Joop34 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:33:
Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone, deze heeft iOS 6 erop, dat had mijn vorige iPhone niet. Als ik nu emails van mijn hotmail account open op m'n iPhone, worden ze ook automatisch als gelezen gemarkeerd als ik via internet op m'n hotmailaccount kijk. Dit was niet zo bij mijn vorige iPhone, hoe kan ik dit veranderen?
Dit is toch ook de bedoeling? Als je hem gelezen heb, dan staat die als gelezen gemarkeerd. Anders moet je hem via je iPhone weer markeren als ongelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joop34
  • Laatst online: 22:10
Gangster93 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:08:
[...]

Dit is toch ook de bedoeling? Als je hem gelezen heb, dan staat die als gelezen gemarkeerd. Anders moet je hem via je iPhone weer markeren als ongelezen?
Ja, maar dat ging eerst automatisch. Nu niet meer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een iphone 3GS met iOS 6 erop. Werkt allemaal prima. Maar volgens mij kon ik de eerste dagen nog het wekkervolume afzonderlijk instellen van andere volumes. Nu zie ik hier geen optie meer voor staan en kan ik alleen het totale volume van meldingen, ringtones, etc. instellen. Is dit een bekend probleem of zie ik de optie die ik eerder wel zag, echt over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Joop34 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:19:
[...]

Ja, maar dat ging eerst automatisch. Nu niet meer dus.
Nee "vroegah" kon je hotmail nog instellen als POP-server en dat is standaard in iOS6 naar IMAP / MAPI gegaan.

Weet je zeker dat je zo onlogisch wilt werken?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:29:
Ik heb sinds kort een iphone 3GS met iOS 6 erop. Werkt allemaal prima. Maar volgens mij kon ik de eerste dagen nog het wekkervolume afzonderlijk instellen van andere volumes. Nu zie ik hier geen optie meer voor staan en kan ik alleen het totale volume van meldingen, ringtones, etc. instellen. Is dit een bekend probleem of zie ik de optie die ik eerder wel zag, echt over het hoofd?
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Volgens mij kan dat niet. Ik heb een keer bijna door mn wekker geslapen, omdat ik het geluid van de telefoon (voor ringtone?) omlaag had gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Wie weet hoe je mail uitzet of uitschakelt? Op een JB telefoon staat ie in sbsettings onder processes en is te killen, maar op een non-JB tel kan ik het nergens vinden. Het staat wel aan.

[ Voor 4% gewijzigd door Manke op 12-01-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Geen accounts instellen voor E-mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
_Brake_ schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 21:06:
Volgens mij kan dat niet. Ik heb een keer bijna door mn wekker geslapen, omdat ik het geluid van de telefoon (voor ringtone?) omlaag had gezet.
Daar lijkt het inderdaad op. Enorm irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Waarschijnlijk omdat het nogal sneu is als je een vergadering hebt, in de cinema zit of in het algemeen ergens bent waar je niet als een n00b wil overkomen, en je alarm gaat af op standje 11.

Oplossing: iPod/iPhone-ready wekkerradio (Logitech, Sony,...) die hun eigen wekker hebben, je telefoon opladen en je waker kunnen laten worden met je muziek naar keuze (niet bij alle wekkers mogelijk).

[ Voor 34% gewijzigd door Phuncz op 13-01-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Pa gaat met zijn 4 middels OTA naar 6 een tijd geleden. Liep niet lekker. Allemaal vage dingen. Ding gerestored, alles in orde. Na release 6.0.1 ook OTA. Ding zoop werkelijk accu en werd erg warm. Was leeg in 2-3 uur. Eerst restore geprobeerd. Geen oplossing. 6.0.1 er kaal op gezet, setup as a new phone. Ding loopt als een zonnetje.
Waarom deze post? Om weer eens aan te geven dat als er weer mensen in dit topic zijn met batterijproblemen.... setup as a new phone. Nee dat is niet leuk, ja het werkt.. Als dat niet werkt is het een hardware probleem, en dat zou erg sterk zijn toevallig meteen na een upgrade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Dat zeg ik ondertussen ook al een hele tijd maar mods willen het niet opnemen in de "Let op:" en de topic auteurs nemen het niet op in de startpost :)

[ Voor 29% gewijzigd door Phuncz op 13-01-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
UltraSub schreef op zondag 13 januari 2013 @ 10:41:
Pa gaat met zijn 4 middels OTA naar 6 een tijd geleden. Liep niet lekker. Allemaal vage dingen. Ding gerestored, alles in orde. Na release 6.0.1 ook OTA. Ding zoop werkelijk accu en werd erg warm. Was leeg in 2-3 uur. Eerst restore geprobeerd. Geen oplossing. 6.0.1 er kaal op gezet, setup as a new phone. Ding loopt als een zonnetje.
Waarom deze post? Om weer eens aan te geven dat als er weer mensen in dit topic zijn met batterijproblemen.... setup as a new phone. Nee dat is niet leuk, ja het werkt.. Als dat niet werkt is het een hardware probleem, en dat zou erg sterk zijn toevallig meteen na een upgrade...
en als je daarna je backup restored via itunes of icloud? Blijft het dan 'as new phone' of is het dan weer de oude setup?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Phuncz schreef op zondag 13 januari 2013 @ 09:31:
Waarschijnlijk omdat het nogal sneu is als je een vergadering hebt, in de cinema zit of in het algemeen ergens bent waar je niet als een n00b wil overkomen, en je alarm gaat af op standje 11.

Oplossing: iPod/iPhone-ready wekkerradio (Logitech, Sony,...) die hun eigen wekker hebben, je telefoon opladen en je waker kunnen laten worden met je muziek naar keuze (niet bij alle wekkers mogelijk).
Ik zet dan ook enkel mijn wekker vroeg in de ochtend, dus daar heb ik sowieso al geen last van :9 . Dat je daarvoor een wekkerradio moet aanschaffen vind ik onzin. Zou ook niet weten waarom je niet een aparte slider zou kunnen hebben voor je wekkervolume, los van je telefoonvolume, net zoals bij Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aghanim schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:32:
[...]

Ik zet dan ook enkel mijn wekker vroeg in de ochtend, dus daar heb ik sowieso al geen last van :9 . Dat je daarvoor een wekkerradio moet aanschaffen vind ik onzin. Zou ook niet weten waarom je niet een aparte slider zou kunnen hebben voor je wekkervolume, los van je telefoonvolume, net zoals bij Android.
bij mijn vorige android toestel was dat ook niet mogelijk.
het kwam daarbij, en ook met de iphone vrees ik, toch neer op een andere app installeren die je wel naar smaak kan inrichten.
maar goed ik weet dus dat iedereen dat heeft.
ik heb kort hiervoor de 3g gehad en daabij kon het wsch nog wel omdat die oudere iOs heeft. daarom dus maar snel overgestapt naar 3gs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Manke schreef op zondag 13 januari 2013 @ 21:24:
[...]

en als je daarna je backup restored via itunes of icloud? Blijft het dan 'as new phone' of is het dan weer de oude setup?
Nee, dan restore je dus weer de problemen mee terug. Dat is net wat ik hier beschrijf. Restore backup, probleem blijft bestaan. Setup as a new phone, geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 15:59:
[...]

Nee, dan restore je dus weer de problemen mee terug. Dat is net wat ik hier beschrijf. Restore backup, probleem blijft bestaan. Setup as a new phone, geen probleem.
maar het kan toch ook aan OTA liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tracking Cookie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 11:52
Helaas is mijn overstap naar de iPhone 4S niet echt een succes:

Wederom heeft de wifi het begeven :'(
Kon eerst niet verbinden met het draadloos netwerk, dus ik denk: zet wifi even aan en uit. Poef, wifi switch grijs..
Netwerkinstellingen resetten, factory reset en restore naar backup heeft helaas niet geholpen. Kan er weer mee terug naar de winkel..

Eerste keer was door de update naar iOS6, naar de winkel gegaan en kreeg netjes een nieuw toestel.
Kleine kans dat twee maanden naar dato de wifi het begeeft door de iOS6 update, zal wel twee verkeerde exemplaren hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
meer mensen problemen met gmail push in de iphone mail applicatie op een iphone4?
als ik mail krijg, wordt de badge van de gmail app geupdate, maar van de mail app niet.
Pagina: 1 ... 18 ... 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.