Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Blijkbaar heeft men moeite met lezen, niemand heeft gezegd dat iOS compleet overhoop gehaald wordt of dat alles er anders gaat uitzien. Het wordt wel duidelijk dat er hier veel conservatieve geesten zitten :P

Re-design wil niet zeggen dat alles anders wordt. Kijk naar de iMac van 5 jaar geleden en de iMac van nu. Kijk naar MacOS X 5 jaar geleden en MacOS X nu. Het is er echt niet op achteruitgegaan, tenzij je bang bent van nieuwe dingen en vooruitgang. Maar sommige dingen mogen wel eens kritisch onder de loep gehouden worden anders verliest Apple zijn eigen oorlog die het begon met de eerste iPhone.

[ Voor 14% gewijzigd door Phuncz op 29-03-2013 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:27
Ik heb waarschijnlijk de meest domme vraag die in dit topic voorbij komt maar ik ga 'm toch stellen. Misschien helpt het om te zeggen dat ik pas sinds 4 weken een iphone heb.

Het probleem dat ik eigenlijk heb is: een batterij die snel leeg gaat. Nu heb ik hier en daar via sites wat instellingen veranderd. Welke is vooral tegenkom is om push uit te zetten.

Maar wat is push nou precies? Zorgt dit er voor dat je een bericht / email / facebook / tweet gelijk op je telefoon komt? Maar vooral, hoe zet je push uit? Ik heb al in dat berichtgeving gekeken, waar het zou moeten staan.

Staat push nou aan voor alles on het tabje "in berichtencentrum"? En alles uit wat staat onder het tabje "niet in berichtencentrum"? En als ik op een app druk komen er nog extra opties, namelijk "badge-appsymbool, geluiden en op toegangsscherm". Of is een van deze instellingen juist het zogenaamde push?

Facebook staat bij mij onder het tabje "niet in berichtencentrum", maar toch kreeg ik laatste een melding midden in mijn scherm van facebook. Dus dan staat push wel aan voor facebook?

Ik ben heel erg benieuwd!

[ Voor 9% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-03-2013 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

GrazendeKoe schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:35:
Het probleem dat ik eigenlijk heb is: een batterij die snel leeg gaat.
Een probleem dat veel smartphones delen, naargelang de hardware, gebruik en instellingen.
Maar wat is push nou precies?
De meeste gegevens worden ge-pull-ed van het internet, je doet de aanvraag om de data te halen. Maar men kan data ook push-en, wat erop neerkomt dat het toestel een teken krijgt wanneer er nieuwe data is en hij deze kan/zal binnenhalen.
Maar vooral, hoe zet je push uit?
Rekeninghoudend dat ik mijn iOS toestellen in het Engels heb staan, dus vertaalfouten daargelaten :)

Instellingen -> Mail, contacten, kalenders -> Haal nieuwe data op

Hier zie je duidelijk Push staan, die je kan uitschakelen. Maar je kan ook de Pull-settings aanpassen. Zelf heb ik hem op Manueel staan, dus elke keer moet ik dan bij bv. mail in de lijst naar onder swipen of het ronddraaiend pijltje icoon aantikken om de gegevens binnen te halen. Je kan hem ook zetten op "Elk uur", dat beperkt sowieso de hoeveelheid refreshes.

Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen

Uitschakelen voor apps waarbij je het niet nodig hebt helpt ook het batterijverbruik. Dat gebruikt de GPS module om je plaats te bepalen. Doorgaans heb je dat enkel echt nodig bij de Maps / Kaarten applicatie en het is handig bij bv. Camera en apps als FourSquare. Onderaan de lijst staat ook Systeemdiensten, hier kan je ook best de middelste twee uitschakelen van de vier.
Facebook staat bij mij onder het tabje "niet in berichtencentrum", maar toch kreeg ik laatste een melding midden in mijn scherm van facebook. Dus dan staat push wel aan voor facebook?
Berichtencentrum is eigenlijk dat menutje dat je van bovenaf kan oproepen door met twee vingers bovenaan het scherm naar onder te scrollen. Het heeft op zich niets ermee te maken of data gepushed wordt zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Bedankt voor je reactie Phuncz.

Bij de mail is dat inderdaad heel erg duidelijk aangegeven. Daar staat het woord "push" en er onder "fetch". Maar dit is bij andere apps niet zo? Ik heb hiervoor altijd android gehad en ik vond de menu's daar zeker veel duidelijker. Want hoe zet ik nou push uit voor andere apps. Ik wil push namelijk alleen aan hebben voor sms en whatsapp, de rest niet.

Met betrekking tot locatievoorziening: die heb ik inderdaad al uitgezet en zet ik alleen handmatig aan als ik het nodig heb.

Mijn telefoon heeft overigens een nieuwe batterij gekregen, maar ik schrok dat ie leeg was na 6 uur "gebruik", wat ik vond in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zover ik weet hebben andere apps geen push functie, maar fetchen ze regelmatig gewoon. Het helpt dan ook sommige apps af te sluiten als je daar echt last van ondervind.

6 uur gebruik slaat effectief ook op 6 uur gebruikt, dus niet standby. Dus dan zou er 6 uur aan activiteit geweest sinds de laatste herlaadbeurt. Persoonlijk geraak ik nog niet eens aan 1 uur per dag.

[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 30-03-2013 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-05 13:56

Rudios

Lost in space?

Phuncz schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:07:

6 uur gebruik slaat effectief ook op 6 uur gebruikt, dus niet standby. Dus dan is het scherm ook 6 uur aan geweest sinds de laatste herlaadbeurt. Persoonlijk geraak ik nog niet eens aan 1 uur per dag.
Ik heb elke dag een gebruik van 8 tot 10 uur, terwijl ik het scherm hooguit 4 uur (schatting) aan heb gehad. Dus volgens mij is het geen 'onscreen' time, wat jij min of meer suggereert, maar ook het gebruik van 'achtergrond' activiteiten.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Hmm het zou wel kunnen kloppen idd, heb mijn post aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18:57
Domino schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:29:
[...]

Ik heb helemaal geen problemen met meta data:

[afbeelding]

Dit is de playcount die enkel vanaf mijn iphone icm met Match gedaan is.
Apple heeft de problemen officieel bevestigd; zie ook dat forum in mijn vorige post. Het lijkt me dan ook schier onmogelijk dat bij jou de synchronisatie perfect werkt, voor zowel "last play date" als "play counts". Doe nog maar eens een paar uitvoerige testjes... dan kom je er wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik wil nu graag mijn telefoon jailbreaken met evasi0n. Nu staat daar dat je telefoon max. versie 6.1.2 moet zijn. De mijne is geupdate naar 6.1.3. Hoe krijg ik 'm nou naar 6.1.2 terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-05 22:33
Helaas is downgraden sinds iOS 6 niet meer mogelijk… En als ik de berichten mag geloven, gaan de jailbreakontwikkelaars de nu nieuw ontdekte lekken gebruiken voor de jailbreak van iOS 7, dus ik verwacht geen nieuwe jailbreakmethode meer voor iOS 6.1.3.

Overigens, ben jij op de hoogte van het bestaan van google? Als ik naar jouw vragen kijk, dan denk ik dat je met google het antwoord ook zo gevonden had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:48

Grudgie

PSN: Grudgie7

Als het goed is heb ik morgen mijn iPhone 5 32GB binnen, voor 600 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Grudgie schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:35:
Als het goed is heb ik morgen mijn iPhone 5 32GB binnen, voor 600 euro :)
Voor wat je er voor krijgt is het nog te duur. Zeker als je het vergelijkt met een ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die vlieger gaat helaas niet op, tenzij je iPad in je broekzak past en je er overal ermee kunt bellen.
Zo vind ik de iPad ook te duur als ik hem vergelijk met een computer, maar dat zijn scheve vergelijkingen.

Maar ik vind het bericht van Grudgie eigenlijk weinig bijdragen, daarvoor is dit topic: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 118

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:42
smeerbartje schreef op zondag 31 maart 2013 @ 09:43:
[...]

Apple heeft de problemen officieel bevestigd; zie ook dat forum in mijn vorige post. Het lijkt me dan ook schier onmogelijk dat bij jou de synchronisatie perfect werkt, voor zowel "last play date" als "play counts". Doe nog maar eens een paar uitvoerige testjes... dan kom je er wel achter.
Helaas voor jou, maar het werkt toch echt.

Speciaal als test een nieuw album via Match toegevoegd, en één nummer twee keer afgespeeld.
Afgespeeld via de iPhone en expres geen controle via iTunes welke de bibliotheek beheerd.

Wel duurt het een hele tijd voordat de statistieken bijgewerkt worden. Ik zag het op een tweede (geautoriseerde) iTunes installatie pas na enkele uren. Het wolkje naast de track laat ook zien dat het nummer niet lokaal staat maar puur in de cloud cq iCloud.

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/itunes-meta_2.jpg

Dus ik ga er gewoon vanuit dat de rest van de resultaten ook kloppen:

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/itunes-meta_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Oke dan, thanks voor je test! Behulpzaam. Blijkbaar is Apple er dus mee bezig. Ik zal dat forum eens in de gaten houden, als er meer positieve berichten zijn, dan zet ik Match ook weer aan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Phuncz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 22:45:
Zal ik het anders zeggen: ik hoop dat de geruchten waar zijn dat iOS 7 een volledige redesign krijgt, want anders loopt Apple toch wel achter. Niet letterlijk het wiel opnieuw uitvinden maar het begint toch op te vallen dat iOS eens een goede oppoetsbeurt verdient met nieuwe technologiën en eye-candy.
Ivm. dit onderwerp, er is een concept filmpje van een developer (niet van Apple) online gezet over mogelijke aanpassingen die hij zelf voor iOS 7 zou zien gebeuren:

Hou er dus rekening mee: dit is niet van Apple, dit heeft in de verste verte niet met "leaks" te maken en niets hiervan heeft ook maar enige zekerheid ooit in iOS geintegreerd te worden.

Maar ik hoop het wel voor een groot deel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:53
Weet iemand of het mogelijk is om in de muziekspeler de shuffle zo in te stellen dat hij lange nummers skipt. Ik heb namelijk een aantal live sets (60 min) er op staan die ik liever niet hoor tijdens de shuffle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Bij iTunes kun je dit bij aparte nummers instellen: rechtsklik op een nummer -> Media Info - Options -> Skip when shuffling (heb Engelstalige iTunes). Als je dan synct, neemt hij die eigenschap over op je iOS device.

http://www.imore.com/how-...c-app-and-shuffle-feature

[ Voor 27% gewijzigd door Phuncz op 06-04-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:53
Phuncz schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 15:41:
Bij iTunes kun je dit bij aparte nummers instellen: rechtsklik op een nummer -> Media Info - Options -> Skip when shuffling (heb Engelstalige iTunes). Als je dan synct, neemt hij die eigenschap over op je iOS device.

http://www.imore.com/how-...c-app-and-shuffle-feature
Bedankt. Ga ik even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:05
Ja dat werkt heel goed, dit vink ik ook altijd aan bij luisterboeken zodat je niet ineens een hoofdstuk voorgelezen krijgt tussen je geshuffelde nummers door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
Ik heb nu sinds ruim een maand een tweedehands iphone 4. Bij de koop is de oude batterij vervangen voor een nieuwe batterij bij JorPhone.

Sindsdien kan ik nou niet echt stellen dat ik erg tevreden ben over de duur van de batterij. Ik heb op google al gezocht om bepaalde instellingen te wijzigen om de duur te verlengen etc. Dit heeft niet echt veel geholpen. Ik verwacht toch met een moderne telefoon van 's ochtends 9 uur tot 's avond tot een uur of 10 te kunnen doen. Deze review onderbouwt mijn standpunt, 17 uur onder zwaar gebruik: reviews: Apple iOS 6: benchmarks voor iPhone en iPad

Hoe ik mijn telefoon gebruik? Ik whatsapp, facebook en twitter en zo af en toe bel ik natuurlijk. Op mijn oude samsung y pro txt kon de batterij de dag wel door. Een iphone 4 niet?

Verder moet ik zeggen dat de achterkant van mijn telefoon meestal warmer aanvoelt dan de voorkant? Is dit normaal? Hieronder staan 2 afbeeldingen met een impressie van de duur van de batterij.

Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/8118/photoquu.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Nu zet ik al mijn twijfels bij die tijd neer, want ik ben echt niet 5 uur lang in de weer geweest met mijn telefoon. En al was het zo, volgens het artikel van tweakers moet er 17 uur gebruik uit te halen zijn...

Hoe zijn de ervaringen met de batterij van andere mensen die in bezit zijn van een iphone 4? Hoort dit zo of behoort de batterij langer mee te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
ik heb het idee dat er misschien een batterij van inferieure kwaliteit is ingegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
mirelia schreef op maandag 08 april 2013 @ 14:49:
ik heb het idee dat er misschien een batterij van inferieure kwaliteit is ingegaan.
Op de site van JorPhone staat: "originele onderdelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Met mijn iPhone 4s haal ik vergelijkbare resultaten. Ongeveer 6-6,5 uur bij gebruik tot de batterij een paar procentjes aangeeft. Ik vind het in ieder geval niet heel vreemd wat ik zie op jouw afbeelding.

Facebook en Whatsapp zijn nu eenmaal niet heel vriendelijk voor je batterij.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
BillSpaarbank schreef op maandag 08 april 2013 @ 15:13:
Met mijn iPhone 4s haal ik vergelijkbare resultaten. Ongeveer 6-6,5 uur bij gebruik tot de batterij een paar procentjes aangeeft. Ik vind het in ieder geval niet heel vreemd wat ik zie op jouw afbeelding.

Facebook en Whatsapp zijn nu eenmaal niet heel vriendelijk voor je batterij.
Maar die 6 uur gebruik wat je telefoon aangeeft, ben je dan ook daadwerkelijk 6 uren bezig op je telefoon? Die gegevens bij mij kloppen niet. Ik heb de telefoon er vanmorgen om 6 uur in de nacht afgehaald en ik nam de foto om rond de klok van 2. Echt niet dat ik 6 van de 8 uur ben bezig geweest op mijn telefoon. Ik heb namelijk zeker nog 3 uren geslapen.

Daarnaast is mijn batterij nu al op 30%. Dus 70% verbruikt vanaf 6 uur sochtends waarvan nog 3 uur slaap, dus eigenlijk vanaf 9 uur vanochtend. Ik vind het absurd voor een merk als apple als de batterij werkelijk zo slecht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Naast het gebruik van bijvoorbeeld whatsapp is ook de signaal kwaliteit erg belangrijk bij het verbruik.

Onderstaande screenshot is ooit genomen toen ik ziek thuis zat:

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/iphone/usage.png

Met woon-werk verkeer en het belabberde signaal op het werk haal ik bovenstaande bij lange na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06 19:35
Batterijduur is enorm afhankelijk van locatie (en dan GPRS/3G), gebruikte applicaties, locatievoorzieningen, maar ook bijvoorbeeld hoe vaak je op je lockscreen kijkt. Als jij heel veel je iPhone weer lockt en unlockt voor bijvoorbeeld Whatsapp gesprekken, dan vreet dit stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
me_mrtn schreef op maandag 08 april 2013 @ 18:37:
Batterijduur is enorm afhankelijk van locatie (en dan GPRS/3G), gebruikte applicaties, locatievoorzieningen, maar ook bijvoorbeeld hoe vaak je op je lockscreen kijkt. Als jij heel veel je iPhone weer lockt en unlockt voor bijvoorbeeld Whatsapp gesprekken, dan vreet dit stroom.
Hmm ja ik heb daar ook wel eens aan zitten denken. Ik vind het ook raar dat het scherm oplicht zodra je een berichtje krijgt. Ik dacht dat dit wel uit te schakelen was. Ik had liever een led lampje gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
GrazendeKoe schreef op maandag 08 april 2013 @ 21:40:
[...]

Hmm ja ik heb daar ook wel eens aan zitten denken. Ik vind het ook raar dat het scherm oplicht zodra je een berichtje krijgt. Ik dacht dat dit wel uit te schakelen was. Ik had liever een led lampje gezien.
Dat van een notification LED ben ik helemaal met je eens. Mocht je een jailbreak hebben, dan is dat ook te verhelpen met LockInfo. Daar kun je per app die op je lockscreen/Notification Center komt instellen of die je apparaat mag waken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wellicht mis ik iets, maar klopt het dat de podcast-app geen mogelijkheid biedt om enkel de gedownloade afleveringen te tonen? Ik heb aardig wat abonnementen op podcasts met daarbij een grote hoeveelheid afleveringen die ik niet op de iPhone heb staan, maar die ik wel nog ooit wil luisteren. Die staan in de app dus in de lijst, waardoor het lastig is om snel te zien wat ik nu wél kan beluisteren zonder te streamen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-06 09:53
Ik heb op mijn telefoon de onscreen notificaties van whatsapp uitgezet zodat niet de hele dag door je scherm voor niets aangaat omdat 1 persoon of iemand in een whatsapp groep iets roept.
En het scheelt voor mijn gevoel makkelijk 30% accuduur.

Ik haal met heel erg actief gebruik gemakkelijk de hele dag. Brightness niet te hoog helpt ook erg mee.
Verder gewoon locatie aan van apps die ik gebruik enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Ram0n schreef op donderdag 11 april 2013 @ 11:53:
Wellicht mis ik iets, maar klopt het dat de podcast-app geen mogelijkheid biedt om enkel de gedownloade afleveringen te tonen? Ik heb aardig wat abonnementen op podcasts met daarbij een grote hoeveelheid afleveringen die ik niet op de iPhone heb staan, maar die ik wel nog ooit wil luisteren. Die staan in de app dus in de lijst, waardoor het lastig is om snel te zien wat ik nu wél kan beluisteren zonder te streamen.
Mocht je de oplossing niet kunnen vinden.
Instacast werkt beter

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

funk-e schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 16:47:
[...]

Mocht je de oplossing niet kunnen vinden.
Instacast werkt beter
Hartelijk dank voor de tip! Het lijkt er niet op dat het met de standaard app mogelijk is, dus ga ik inderdaad wat alternatieven proberen.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Hoe kan ik een nieuw aangemaakte groep in Contacten in 1x een mail versturen zonder dat ik alsnog alle leden van die aangemaakte groep 1 voor 1 moet selecteren in het vak "AAN"?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-06 22:32
Op dit moment licht mijn iPhone telkens op wanneer er een melding van een bepaalde applicatie komt.

Ik heb dit proberen uit te zetten onder berichtgeving. Hier heb ik de meldingsstijl veranderd van 'Stroken' naar 'Geen'. Mobiel trilt dan wel als er een melding komt en dit zorgt er voor dat mijn iPhone niet meer oplicht wanneer er een melding binnenkomt, maar dit zorgt er ook voor dat wanneer ik mijn scherm aanzet er geen melding staat.

Is er een mogelijkheid om uit te zetten dat het scherm telkens oplicht maar wel dat wanneer er een melding binnenkomt de telefoon trilt en wanneer ik het scherm aanzet de melding van applicaties te zien krijg?

[ Voor 8% gewijzigd door Gangster93 op 17-04-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:47

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gangster93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:40:
Op dit moment licht mijn iPhone telkens op wanneer er een melding van een bepaalde applicatie komt.

Ik heb dit proberen uit te zetten onder berichtgeving. Hier heb ik de meldingsstijl veranderd van 'Stroken' naar 'Geen'. Mobiel trilt dan wel als er een melding komt en dit zorgt er voor dat mijn iPhone niet meer oplicht wanneer er een melding binnenkomt, maar dit zorgt er ook voor dat wanneer ik mijn scherm aanzet er geen melding staat.

Is er een mogelijkheid om uit te zetten dat het scherm telkens oplicht maar wel dat wanneer er een melding binnenkomt de telefoon trilt en wanneer ik het scherm aanzet de melding van applicaties te zien krijg?
Telefoon op zijn kop leggen :P

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Tylen schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:46:
[...]

Telefoon op zijn kop leggen :P
Dat is een optie maar dan gaat het scherm nog steeds aan en kost het batterij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Gangster93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 10:50:
[...]

Dat is een optie maar dan gaat het scherm nog steeds aan en kost het batterij..
Do Not Disturb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gangster93
Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd.
- Telefoon trilt bij melding, scherm licht niet op en wanneer ik het scherm aanzet zie ik alle meldingen. Vraag me af of dat die manier mogelijk is.

[ Voor 7% gewijzigd door Gangster93 op 17-04-2013 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Gangster93 schreef op woensdag 17 april 2013 @ 11:12:
[...]

Misschien heb ik het verkeerd uitgelegd.
- Telefoon trilt bij melding, scherm licht niet op en wanneer ik het scherm aanzet zie ik alle meldingen. Vraag me af of dat die manier mogelijk is.
Nee, dat niet. Het is of;
a) Telefoon trilt, je krijgt een lockscreen melding en die blijft staan
b) Telefoon gaat niet aan, trilt niet, maar je krijgt wel een lockscreen melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 04:37
Sinds vandaag kan ik mijn iPhone om de 3 uur opladen, al mijn contacten weer toevoegen, ben ik niet meer bereikbaar via sms/bellen/imessage, gaat mijn iPhone uit wanneer de accupercentage op 26% staat.
(Wanneer ik mijn iPhone aan de lader legt en aangaat staat er 26%)

Het gaat hier om een iPhone 5 32GB die ik nu 5 maanden in bezit heb en deze heb ik gekregen bij het verlengen van mij abbonnement. Ik heb al een iPhone sinds de tijd dat de iPhone 3g werd gereleased en sindsdien ieder jaar de 'nieuwe' iphone aangeschaft. Alleen dit is echt hopeloos op het moment,

Heeft iemand misschien 'de oplossing'? :)
Wat ik zelf al heb gedaan:
- Hersteld & geupdate (tot 3 maal toe)
Ik heb hem heel even gejailbreaked gehad maar hiervoor had ik al last van de voorgaande problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het lijkt me dat je toestel defect is, veel van die symptomen zijn niet op te lossen of te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustwilliamNL
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-06 04:37
Inderdaad, alleen geen idee hoe ik dit toestel kan vervangen?

Via Vodafone heb dit toestel gekregen besteld via internet, is er op een of andere manier nog garantie te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Contact opnemen met je leverancier, in dit geval dus gewoon Vodafone ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
JustwilliamNL schreef op woensdag 17 april 2013 @ 23:22:
Inderdaad, alleen geen idee hoe ik dit toestel kan vervangen?

Via Vodafone heb dit toestel gekregen besteld via internet, is er op een of andere manier nog garantie te krijgen?
Of Apple opbellen voor express replacement. Krijg je voor 30 euro een nieuwe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Of langsgaan @ Apple Store (Adam) zelf na een afspraak gemaakt te hebben @ Genius Bar.
Sta je als et echt aan het toestel ligt na een kwartier buiten met een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 21:28:
Hoe kan ik een nieuw aangemaakte groep in Contacten in 1x een mail versturen zonder dat ik alsnog alle leden van die aangemaakte groep 1 voor 1 moet selecteren in het vak "AAN"?
Niemand? Ben even benieuwd hoe de mensen hier in 1x een groep mail adressen een mail stuurt los van Exchange. Ik mis de distributie optie best wel. Ik heb nu dus die groep aangemaakt en zie dan ook netjes alleen die contacten maar ik zou ze dus allen tegelijk willen toevoegen in het AAN veld. Als dat niet met de groepsnaam kan, kan ik dan wel meerdere contactpersonen tegelijk selecteren?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Google linkjes geven zonder uitleg is niet de bedoeling en LMGTFY linkjes zijn al helemaal uit den boze :/

[ Voor 87% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215072

Hiervoor mag je een TR aanmaken of een DM sturen. Het is niet de bedoeling om hierover offtopic te gaan.

[ Voor 73% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Dan verneem ik graag een simpel antwoord. Denk je nou echt dat ik Google niet gebruik voor dit soort vragen? Er worden verschillende opties gegeven maar geen een werkt.

Deze gaat niet op omdat je in Outlook niet meerdere adressen mag toekennen aan het emailveld en sorry ik heb geen Mac:

http://www.iphoneclub.nl/...gelijk-groep-iphone-ipad/

Alle emailadressen in een notitie zetten en deze scheuren en pleuren in je AAN veld gaat me ook te ver. Eenmalig met een bepaalde syntax is een optie maar dat is alles behalve werkbaar en zeer omslachtig, zeker als je meerdere distributielijsten wil maken. Dit lijkt de enige manier maar wat heb ik dan in godsnaam aan groepen in mijn contactlijst als ik daar niet meerdere contacten tegelijk kan selecteren.

Dit is een ervaringen en discussie topic omtrent iOS, mijn inziens heeft Apple hier nog werk te doen of ik ken de gouden tip nog niet zonder omslachtig geknutsel en vandaar dat ik het hier meld.

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 18-04-2013 22:30 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-06 16:20
Dit lijkt een goede optie maar vergt wat voorbereiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Daar refereer ik ook naar in mijn post. Het blijkt dus niet anders te kunnen, erg jammer.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
JB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:03:
Daar refereer ik ook naar in mijn post. Het blijkt dus niet anders te kunnen, erg jammer.
Maar is een Exchange-oplossing dan geen mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

me_mrtn schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 13:31:
[...]

Maar is een Exchange-oplossing dan geen mogelijkheid?
Ik gebruik imap. Verder een beetje overkill om een Exchange server op te tuigen om dit te realiseren vind je niet?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
JB schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 18:50:
[...]

Ik gebruik imap. Verder een beetje overkill om een Exchange server op te tuigen om dit te realiseren vind je niet?
Ik vraag alleen of het een mogelijkheid is, aangezien iedereen tegenwoordig wel aan een Exchange-accountje kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Inderdaad, als je een (gratis) @outlook.com emailadresje neemt:
http://help.outlook.com/en-us/140/dd936215.aspx

Maar wel geen IMAP blijkbaar:
http://webapps.stackexcha...com-with-imap-or-exchange

[ Voor 34% gewijzigd door Phuncz op 20-04-2013 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05-06 14:23
Volgende probleempje:

agenda punt Invoeren op pc in icloud. Komt op iphone en ipad agenda terecht.
agenda punt Invoeren op iphone, komt in ipad agenda en icloud zelf’
agenda punt Invoeren op ipad komt niet op iphone en icloud.

Ipad agenda krijgt wel info van andere twee maar verstuurd zijn punten niet...kan iemand me misschien helpen wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Is het mogelijk om de 'standaard' gratis apps zoals: Nu.nl. Facebook, TV Gids, Autoweek, Voetbalzone etc. te kunnen kopen zodat er geen adds meer in voorkomen? Wellicht ligt het aan mij, maar ik word echt ziek van de continue stroom aan advertenties die ik voorgeschoteld krijg.

Tot en met iOS4 had ik hier eigenlijk geen last van en ben toen naar Android gegaan. Daar kon je dit soort apps kopen of met een goede addblocker werken. Sinds mijn overstap naar de iPhone 5 lijkt het dat het aantal adds in iOS enorm is toegenomen.

Zou het prima vinden te betalen voor alle apps, als ik die rotzooi er tussendoor maar kwijt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Aghanim schreef op zondag 28 april 2013 @ 13:24:
Is het mogelijk om de 'standaard' gratis apps zoals: Nu.nl. Facebook, TV Gids, Autoweek, Voetbalzone etc. te kunnen kopen zodat er geen adds meer in voorkomen? Wellicht ligt het aan mij, maar ik word echt ziek van de continue stroom aan advertenties die ik voorgeschoteld krijg.

Tot en met iOS4 had ik hier eigenlijk geen last van en ben toen naar Android gegaan. Daar kon je dit soort apps kopen of met een goede addblocker werken. Sinds mijn overstap naar de iPhone 5 lijkt het dat het aantal adds in iOS enorm is toegenomen.

Zou het prima vinden te betalen voor alle apps, als ik die rotzooi er tussendoor maar kwijt ben.
Nee, dat kan niet, die optie bieden ze niet. Afgezien van Nu.nl vind ik het eigenlijk wel meevallen. Nu.nl is echt zwaar waardeloos met ads, soms 3/4 van je scherm gevuld.

Overigens kreeg ik laatst een mailtje van de techsupport dat ze een fix voor de app hebben gevonden wanneer je muziek luistert en bepaalde artikelen opent, de muziek stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik hoor geen notificatie geluidjes meer, zoals whatsapp en gmail, weet iemand hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppl
  • Niet online
Wellicht heb je de mute switch omgehaald of je hebt "niet storen" aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
allebei niet, telefoon gaat over als er gebeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Je heb nog wel de notificatie geluiden ingesteld?

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/tweakers/notify.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online
Heb het al :)
suppress original sound stond aan in speakevents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Meer nieuws over iOS 7:
quote: MacRumors
Echoing recent reports about a redesigned 'flatter' user interface in iOS 7, 9to5Mac says the next version of the operating system will lose "all signs of gloss, shine and skeuomorphism".

Jony Ive took charge of all Apple's user interface teams last October following a management shakeup.

" While the look of the updated system may be surprising to some, iOS 7 is reportedly not more difficult to use than earlier versions of software platform. There is apparently no new learning curve in the same way there was no learning curve when the iPods went color. While iOS 7 does look different, its core apps and system fundamentals (like the Lock and Home screens) mostly operate in a similar fashion to how they do today.

iOS 7 is codenamed "Innsbruck" according to three people familiar with the OS. The interface changes include an all-new icon set for Apple's native apps in addition to newly designed tool bars, tab bars, and other fundamental interface features across the system.
"

9to5Mac says Apple's engineers are looking to add more at-a-glance information to iOS, while keeping the system easy to use for less tech-savvy customers. The article notes that Apple has looked at ideas to implement new panels with swipes from the left and the right of the screen, much like how the Notification Center currently drops from above.

Apple's industrial design is the face of the company for many customers and with Ive heading up both the software and hardware teams, there could be a closer connection between the devices themselves and what users actually see on the screen going forward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En iemand al de update (voor de iPhone5) binnengehengeld?
http://www.gsmarena.com/a...he_iphone_5-news-5962.php
According to the change log, the 6.1.4 update brings ‘Updated audio profile for loudspeaker'. The update is just 11.5MB in size and currently available for download on the iPhone 5. If you have any other iOS device, don't bother checking as it's not available for them.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ja hier, hengelen ging goed; gebruik na update is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:20

HaterFrame

Well... Poo came out!

Merk er ook bijzonder weinig van.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Er staat dan ook in de changelog enkel de extra audio profile. Wacht daarvoor op iOS 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-06 11:52
Mijn TV ondersteunt Miracast (soort Airplay) maar daar kan ik zeker niets mee met een iPad/iPhone?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

smeerbartje schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:52:
Ja hier, hengelen ging goed; gebruik na update is niet anders.
MetaFrame schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 12:17:
Merk er ook bijzonder weinig van.
Wat mij opvalt (en kan het ook echt reproduceren): na deze update crashen applicaties steevast als ze locatie willen gebruiken (en dat mogen). Parkmobile, buienradar e.d. hebben er last van. Maar heb ook zomaar een nieuwe app (zoals scoupy) geïnstalleerd en ook die verdwijnt (alleen de eerste keer na inactiviteit).

Meer mensen daar last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb idd het idee dat mn iPhone 5 een stuk minder stabiel is, daarnaast gaat de batterij wat harder en met name WiFi wil nu nog wel eens wegvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vraagje, als ik me steeds in Gamecentre uitlog, logt hij automatisch altijd weer in! Erg vervelend als ik op de iPad en iPhone verschillende games met verschillende accounts wil spelen. Ook als ik sommige games uitzet in Gamecentre worden deze later doodleuk gewoon weer aangezet zonder dat ik dat wil en moet ik weer switchen van mijn vrouw z'n iPhone game-accounts naar de mijne (we draaien dan ook alles onder het zelfde Apple account voor te syncen en iCloud). Hoe kan ik dat hele Gamecentre frozen? Ik doe er toch niks mee.

[ Voor 7% gewijzigd door Rudios op 13-05-2013 10:21 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-05 22:45
Rudios schreef op maandag 13 mei 2013 @ 10:20:
Vraagje, als ik me steeds in Gamecentre uitlog, logt hij automatisch altijd weer in! Erg vervelend als ik op de iPad en iPhone verschillende games met verschillende accounts wil spelen. Ook als ik sommige games uitzet in Gamecentre worden deze later doodleuk gewoon weer aangezet zonder dat ik dat wil en moet ik weer switchen van mijn vrouw z'n iPhone game-accounts naar de mijne (we draaien dan ook alles onder het zelfde Apple account voor te syncen en iCloud). Hoe kan ik dat hele Gamecentre frozen? Ik doe er toch niks mee.
ik vond onderstaande (google: disable gamecenter)
update: just want to make this easy to disable. to disable you have to be signed out of game center. open one of your games that loads game center to log in, but dont log in. tap cancel, you will have to do this 3 times usually to bring up the disable option.
Ik weet niet of je dit al geprobeerd hebt: 3 keer dezelfde app openen achter elkaar

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Klopt, dan krijg je 'disable', dat heb ik ook gedaan en vervolgens gaat hij 4de of 5de keer wel weer gewoon automatisch inloggen. Vind dit erg raar, dat je dit niet kan uitschakelen.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-06 10:47
Heb hem ook al zo vaak uitgeschakeld, maar hij blijft terugkomen...

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar kan je trouwens bugs in de laatste firmware aanmelden?

Als je uit je wifi-bereik valt (met iOS 6.1.4), dan valt ook meteen m'n telefoonnetwerk weg. Sterker nog, alleen herstarten van m'n phone lost het probleem op. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Vraagje over iCloud; ik heb recent de oude iPhone van mijn vrouw van de hand gedaan omdat ze een nieuwe krijgt en heb uiteraard de hele iPhone hersteld naar fabriekswaarde. Echter, zie ik nog in de Cloud de tabbladen die voor het laatst open hebben gestaan op die foon, deze gaan dus niet meer weg. Deze zie ik zowel in Safari op mijn eigen iphone en op de ipad. Is er een mogelijkheid om dit weg te krijgen, of heb ik iets over het hoofd gezien?

[ Voor 7% gewijzigd door Rudios op 28-05-2013 20:08 ]

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:15

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Die gaan na een paar dagen vanzelf weg, je kunt ze niet zelf verwijderen. Een beetje irritant, maar 't is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Die verdwijnen inderdaad nog een tijdje...
Duurde bij mij volgens mij weekje or so...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Oke, dank, wacht ik even rustig af!

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik kan niet wachten tot iOS 7, want ondertussen wordt iOS 6 - na enkele jaren gebruiken - toch wel heel erg oud :P
Soms is 'change for the sake of change' wél goed :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Same, ik ben ook heel benieuwd ernaar ! Apple heeft dit ook nodig, er is vrij weinig aan het uiterlijk geraakt in alle major versions en door de kleine aanpassingen voelt het aan alsof je het al 5 jaren kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 17:47

jasjenl

Liab A Tymo

Mja, ik weet niet hoor, ik vind iOS6 op zich nog prima werken. En als het qua look net zo plat en lelijk gaat worden als Windows 8, dan hoef ik dat iOS7 niet zo nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ios6 bestaat toch nog geen jaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

mirelia schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 18:50:
Ios6 bestaat toch nog geen jaren?
Klopt, maar de lay-out/stljl waar iOS op draait al weer jaren... Als in sinds de launch van iPhone OS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 01:50
MetaFrame schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 21:21:
[...]

Klopt, maar de lay-out/stljl waar iOS op draait al weer jaren... Als in sinds de launch van iPhone OS!
Ik hoop dat de Apple magie compleet terug keert in iOS7, want als dat niet gebeurt zal iOS alleen telleurstellen het is een heel goed OS dat vind ik en veel andere mensen die het gebruiken maar het wijzigen van het uiterlijk is NIET GENOEG, ze moeten meer veranderen/toevoegen dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mizgala28 schreef op donderdag 06 juni 2013 @ 22:05:
[...]

Ik hoop dat de Apple magie compleet terug keert in iOS7, want als dat niet gebeurt zal iOS alleen telleurstellen het is een heel goed OS dat vind ik en veel andere mensen die het gebruiken maar het wijzigen van het uiterlijk is NIET GENOEG, ze moeten meer veranderen/toevoegen dan dat.
Heb je helmaal gelijk in, het os is erg goed. Maar inmiddels wel erg ouderwets, moet eerlijk bekennen na alle iphones en 2 ipads het me zelfs enigsinds begint te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vraag me dan af hoe vaak en hoe lang jullie het homescreen aanstaren dan. Ik zit bijna altijd wel in een app te werken. De tijd dat ik de icoontjes zie is per dag niet eens een minuut opgeteld.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:40

FreakNL

Well do ya punk?

Inderdaad , het moet functioneel zijn, het hoeft me niet te entertainen ofzo.. Stabiliteit is voor mij belangrijker dan frivoliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-06 01:50
kmf schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 00:03:
Ik vraag me dan af hoe vaak en hoe lang jullie het homescreen aanstaren dan. Ik zit bijna altijd wel in een app te werken. De tijd dat ik de icoontjes zie is per dag niet eens een minuut opgeteld.
Daarom zei ik ook dat die opgepoetst moet worden, de verbeteringen moeten elders in het systeem komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:17
Hmm, zit aan iOs 6 vast vanwege eens 3GS.

Nou zit ik daar helemaal niet mee, DACHT ik, want app's hebben wel een oude versie die op 6 werkt. Alleen wáár vind ik die, specifiek gesproken Tinder 2.x.x??

Tinder zelf zegt in changelog dat die blijft werken, en Google helpt me niet verder. Kan toch niet waar zijn, dit??

Heb via iTunes geprobeerd, die gooit er dom genoeg 3.x op, terwijl die 7 vereist, nu staat er een icoon op mijn 3GS dat installt, dat weigert af te maken, en die icoon gaat niet weg ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-06 17:47

jasjenl

Liab A Tymo

Tja, dan toch maar een nieuwer model kopen, als je nog een date wilt scoren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nah... dit moet toch tackle-baar zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:42

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Support van Apple benaderen... wellicht staan de oude versies nog niet open/aangevinkt ergens op hun server...zou zomaar kunnen. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:50
Het is aan de developer welke versie nog beschikbaar is. Apple biedt die functionaliteit, maar het is aan Tinder om dit ook beschikbaar te maken: https://developer.apple.com/news/index.php?id=9182013a.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sjah schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:58:
Hmm, zit aan iOs 6 vast vanwege eens 3GS.

Nou zit ik daar helemaal niet mee, DACHT ik, want app's hebben wel een oude versie die op 6 werkt. Alleen wáár vind ik die, specifiek gesproken Tinder 2.x.x??

Tinder zelf zegt in changelog dat die blijft werken, en Google helpt me niet verder. Kan toch niet waar zijn, dit??

Heb via iTunes geprobeerd, die gooit er dom genoeg 3.x op, terwijl die 7 vereist, nu staat er een icoon op mijn 3GS dat installt, dat weigert af te maken, en die icoon gaat niet weg ook..
Zie de volgende pagina voor een eventuele oplossing:
http://support.apple.com/kb/HT5919?viewlocale=nl_NL

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Dank voor jullie reacties, waardeer dat zeer.

Heb Tinder zelf gemailt, kreeg dit antwoord:

This is how you can get the iOS6 version of Tinder: Download the app on iTunes on your computer first, then try downloading it again on your phone, it should give you the iOS6 version!

Ok, nog maar een keer proberen, dat is wat ik al deed, maarja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doc
  • Laatst online: 05-06 11:56

doc

Icoon weggooien kan door hem tweemaal weg te gooien of evt eerst je telefoon te herstarten. Daarna inderdaad via je telefoon downloaden.

Me Tarzan, U nix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-06 18:09
Ik heb op een mij bekende datum een contactpersoon aan mijn iPhone toegevoegd. Alleen weet ik de naam niet meer precies. Hoe kan ik zien welk contactpersoon op die datum is toegevoegd?

[ Voor 4% gewijzigd door Dancing_Animal op 16-08-2014 13:09 ]

Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Let op:
• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.