Owner of DBIT Consultancy
Audione0 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 16:29:
Ik heb het volgende probleem met airplay.
DennusB schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:31:
Dat is het Airplay icoontje.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
http://www.jailbreakmatrix.com/100-reasons-to-jailbreak-2012smeerbartje schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:58:
Waarom zou je jailbraken? Wat kun je dan wél wat je zonder niet kunt?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Dan kun je je beter verdiepen in zaken als Arduino en Raspberry Pi, daar zal je ook meer uithalen.
[ Voor 22% gewijzigd door Phuncz op 04-02-2013 21:20 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 04-02-2013 22:21 ]
Whole lot of stars ***
Whole lot of stars ***
Het ligt er ook aan hoeveel apps je toestemming hebt gegeven voor notification. Hoe hoog je je achtergrond verlichting hebt etc etc etc etc...
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Het is in ieder geval zeker niet slecht. Met wat getweak hier en daar kan je er iets meer uitpersen wellicht.
2 dagen standby met een uur of 8 gebruik, en dan een lege accu is wat ik regelmatig haal. Moet er dan wel bij zeggen dat ik 3g en wifi uit heb staan als ik het niet gebruik, aan gezien ik altijd in de auto zit.
Bellen doe ik er eigenlijk haast niet mee, daarmee zakt je resultaat al behoorlijk.
In mijn geval gaat het om een 4S trouwens
Als je deze manier met iCloud doet ipv iTunes, geeft dit dan hetzelfde effect, of moet dit toch echt met iTunes?Phuncz schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:49:
Even ter aandacht brengen omdat dit élke update vergeten wordt:
Moderators/Admins: (dit mag toch eens in de "topic warning"):
Bij eventuele problemen na update:
- backup iDevice via iTunes
- "restore" of "herstellen" via iTunes
- backup terugzetten via iTunes
Het valt me op dat na de update mijn whatsapp pas berichten binnen krijgt als ik de iPhone unlock. Dus push meldingen krijg ik niet als ik deze bv in mijn broekzak draag, of moet ik dit probleem ergens anders zoeken?
Whole lot of stars ***
Ja was 't 'm juist, dat icoontje kreeg ik niet te zien, maar het is overigens nu wel gelukt.Phuncz schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:31:
[afbeelding]
Wat gebeurt er als je op het zilverkleurige knopje rechts drukt ?
Even opnieuw mn telefoon op wifi verbonden en toen deed ie het weer..

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt
Ik heb het nog nooit met iCloud geprobeerd dus ik kan het je niet vertellen.Rudios schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:30:
[...]
Als je deze manier met iCloud doet ipv iTunes, geeft dit dan hetzelfde effect, of moet dit toch echt met iTunes?
Het valt me op dat na de update mijn whatsapp pas berichten binnen krijgt als ik de iPhone unlock. Dus push meldingen krijg ik niet als ik deze bv in mijn broekzak draag, of moet ik dit probleem ergens anders zoeken?
Zelf gebruik ik iCloud maar zoals al een paar keren naar boven is gekomen, gebruiken niet alle apps en games ook de iCloud voor hun save-data. Dus om dat te vermijden gebruik ik altijd iTunes, wat je sowieso nodig hebt voor de restore.
[ Voor 18% gewijzigd door Phuncz op 07-02-2013 14:30 ]
Zoja, welke methodes hebben jullie toepast buiten een complete reset?
http://support.apple.com/kb/TS4532?viewlocale=en_US&locale=en_US
Hyundai SX2 N-Line (2024)
Je kunt veel meer agenda'a in iCloud aanmaken; zelf heb ik er 16!!Richard! schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 09:29:
Is het ook mogelijk om in iCloud meer agenda's toe te voegen? Ik heb nu Home en Work maar wil er meer hebben? Nu zou ik alleen een extra kleur hebben als ik die van op mijn mac gebruik maar dan synct hij niks ze uiteraard niet naar mijn iphone en ipad.
Als je ze wil syncen, zul je er inderdaad voor moeten zorgen dat ze op iCloud staan en niet op je Mac.
Wat je met die extra kleur bedoelt weet ik niet…….
Have Fun Funske
Wat betreft die kleuren, ik heb nu voor werk de kleur rood, maar ik werk voor nog een ander bedrijf en daar zou ik graag dus bijvoorbeeld de kleur groen voor willen hebben zodat het overzichtelijker is. Dit betekent dat ik dus nog een agenda moet toevoegen, maar doe doe ik dat?
Ik heb nu dit dus en daar wil ik een 3e bij toevoegen.

Nu kan ik al die afspraken voor mijn 2e werk in de agenda ''work'' zetten in ''op mijn mac'' maar dan synchroniseert hij niet naar mijn andere apparaten. Duidelijker
Menubalk => Archief => nieuwe agenda => iCloud? En dan daarna een kleur toekennen? (in Calendar App)Richard! schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 10:45:
Ja misschien dat onduidelijk van mij, sorry![]()
Wat betreft die kleuren, ik heb nu voor werk de kleur rood, maar ik werk voor nog een ander bedrijf en daar zou ik graag dus bijvoorbeeld de kleur groen voor willen hebben zodat het overzichtelijker is. Dit betekent dat ik dus nog een agenda moet toevoegen, maar doe doe ik dat?
Ik heb nu dit dus en daar wil ik een 3e bij toevoegen.
[afbeelding]
Nu kan ik al die afspraken voor mijn 2e werk in de agenda ''work'' zetten in ''op mijn mac'' maar dan synchroniseert hij niet naar mijn andere apparaten. Duidelijker?
Of op icloud.com de agenda aanmaken
iPhone:
- klik op "Agenda"
- klik linksboven op "Agenda's"
- klik linksboven op "Wijzig"
- klik onder iCloud waar "Home" en "Work" staat op "Voeg angenda toe…"
- geef deze agenda bijv. de naam "Werk ander bedrijf" oid en kies een kleur
- klik rechtsboven op "Gereed"
iMac:
- start "Agenda" op
- klik linksboven op "Archief"
- klik op "Nieuwe agenda"
- hierna krijg je de keuze uit "iCloud" of "Op mijn mac"
- kies "iCloud"
- bij je agenda's komt de agenda "Naamloos" te staan. Deze kun je veranderen in "Werk ander bedrijf" oid.
- als je met je muis op deze agenda gaat staan en de rechter muisknop klikt, kun je "Toon info" kiezen.
- in het volgende scherm kun je de naam wederom wijzigen, maar ook de kleur.
Volgens mij zou het nu toch wel moeten lukken lijkt me

Have Fun Funske
Maar nu iets wat ik erg raar vind in Agenda: Als ik een evenement toevoeg die 2 dagen duurt van bijvoorbeeld 22:00 tot 07:00 en ik voer 07:00 als eindtijd dan maakt de Agenda er 09:00 uur van. Ik moet altijd de tijd 2 uur eerder zetten om de juiste eindtijd te krijgen.. wat is dat voor iets raars
[ Voor 78% gewijzigd door Richard! op 15-02-2013 22:30 ]
Kan het iets te maken hebben met tijdzones?Richard! schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 12:27:
Bedankt, is gelukt! Niet goed gekeken dus..
Maar nu iets wat ik erg raar vind in Agenda: Als ik een evenement toevoeg die 2 dagen duurt van bijvoorbeeld 22:00 tot 07:00 en ik voer 07:00 als eindtijd dan maakt de Agenda er 09:00 uur van. Ik moet altijd de tijd 2 uur eerder zetten om de juiste eindtijd te krijgen.. wat is dat voor iets raars?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Komt me bekend voor ja, was 32GB gewend... loop je al rap tegen de 16GB aan jaHoedje schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 19:28:
Of je iPhone zit vol. ik krijg het ook regelmatig te zien. En bij mij is het vooral de 16GB waar ik tegenaan loop
I am the great Cornholio!
Heb je binnen iTunes al gekeken wat er niet gesynchroniseerd kan worden? Dat lijkt mij namelijk iets handiger om te bekijken dan gewoonweg gissen.smeerbartje schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:06:
Nope, niets van dit alles.... iPhone is zeker niet vol en ik heb ook niets verwijderd op m'n iMac wat wel in m'n synclijst staat. Ik krijg de foutmelding trouwens vaker met de 3GS van m'n vriendin. Dus kan het wellicht iets te maken hebben met resoluties ofzo? Dat er dus materiaal gesynchroniseerd zou moeten worden die de telefoon niet weer kan geven?
Onder de gekoppelde iPhone worden die zaken weergegeven geloof ik. Dat weet ik nu niet zeker met iTunes 11 overigens. Je zou bij Voorkeuren even de waarschuwingen opnieuw kunnen instellen en kijken wanneer het weer opspeelt.smeerbartje schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:00:
Klopt, maar dat is het probleem precies... iTunes geeft niets aan. Waar zou ik deze info moeten vinden?
Anoniem: 473489
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 473489 op 17-02-2013 16:57 ]
Ik neem aan dat het werk van je vader een nette Exchange-server heeft hangen die het regelt, dat is een kwestie van instellen op de iPhone en je bent good to go.Anoniem: 473489 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:55:
Mijn vader is sinds deze week bezitter van een iPhone 5. Hij gebruikt deze iPhone hoofdzakelijk voor zijn werk en wil dus al zijn mail hierop kunnen lezen. Daarom is mijn vraag of het of mogelijk is om alle mail uit de standaard mailclient van OSX te importeren naar iOS? Dus ook de mail in de juiste map etc. Ik ben zelf een Windows gebruiker en stel daarom de vraag maar hier.
Als je een afbeelding uit Safari, Whatsapp of Mail kopieert en vervolgens ergens plakt, dan zet hij deze afbeelding OOK in filmrol. Deze afbeeldingen wil ik wel kopiëren en plakken (bijvoorbeeld een afbeelding uit Safari naar Whatsapp), maar niet in mijn filmrol opgeslagen zien. Is het mogelijk dat deze stap overgeslagen wordt via instellingen, of is dit een vereiste voor copy/paste binnen iOS6?
Dit heeft overigens niets te maken met de 'bewaar in filmrol'-optie in whatsapp
Bedankt!
Nokia 7Plus
Weet jij misschien er een paar? Hoe kan ik daarachter komen?Aghanim schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 09:58:
Dat ligt aan het spelletje.....
Nokia 7Plus

Zodra ik op 3G zit, verschijnen mijn favorieten en bladwijzers niet, als ik overschakel naar WiFi is alles weer picobello.

En via Instellingen > Algemeen -> Mobiel Netwerk staat Leeslijst wel aan? En onder Safari? En onder iCloud?Destianto schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 22:41:
Ik loop tegen een vreemd issue aan, zijn er meer mensen die hier tegen aan lopen of dit misschien zouden kunnen testen. (iOS 6.1.2)
Zodra ik op 3G zit, verschijnen mijn favorieten en bladwijzers niet, als ik overschakel naar WiFi is alles weer picobello.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles staat netjes aangevinkt. Begrijp ook totaal de logica niet om bladwijzers te deactiveren bij mobiel data verbruik.
Als ik een lokatie invoer zodat hij een melding moet doen met geluid gebeurd er niets totdat ik de iphone zelf unlock (iphone 4 ios 6.1.2) geluid staat standaard aan maar geeft toch geen kik

Hoewel dus overal geluid is geselecteerd bij de Herinneringen app geen enkel geluid
wie weet raad?

[ Voor 11% gewijzigd door babybox op 27-02-2013 21:08 ]
Firefox - Iphone
Anoniem: 378531
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het komt voor in de App Store en Chrome
Ja maar dit hielp niet,Phuncz schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 22:30:
Reboot device al eens geprobeert ?
[ Voor 6% gewijzigd door babybox op 27-02-2013 23:22 ]
Firefox - Iphone
Staat Locatievoorzieningen aan voor Herinneringen? (Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen)babybox schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 21:06:
Ik heb een vaag/raar probleem met de Herinneringen app.
Als ik een lokatie invoer zodat hij een melding moet doen met geluid gebeurd er niets totdat ik de iphone zelf unlock (iphone 4 ios 6.1.2) geluid staat standaard aan maar geeft toch geen kik
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel dus overal geluid is geselecteerd bij de Herinneringen app geen enkel geluid
wie weet raad?
Ja die staat aan.jelle. schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 06:50:
[...]
Staat Locatievoorzieningen aan voor Herinneringen? (Instellingen > Privacy > Locatievoorzieningen)
Firefox - Iphone
Het zou goed kunnen dat Google zijn positie in de tablet- en smartphonemarkt sterk genoeg acht om de mensen te laten kiezen welke oplossing ze willen. Vroeger zou het verstandiger zijn om meer marktpositie te veroveren, misschien is dat keerpunt nu bereikt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
De standaard App voor muziek.BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:55:
Welke app gebruik je om muziek te luisteren?
Oké, is niks aan te doen dus. Hopen dat NU dat in een volgende update verwerkt want muziek luisteren terwijl je NU leest is wel uiterst relaxedDomino schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 13:06:
Zal in de nu.app zitten.
Ik heb het oo bij sommige spellen, maar niet allemaal.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hopelijk gaan ze dit toch oplossen.
Whole lot of stars ***
Sinds de update is m'n wifi slechter dan slecht. Verbinding maken met access points gaat maar ook zonder standby valt om de haverklap de verbinding weg, vooral bij data intensieve taken voor wifi dan zoals Viber, Dropbox enzo. Zodra hij veel data gaat pompen valt de boel weg, nu heb ik bij Dropbox ingesteld dat hij alleen mag uploaden met Wifi maar dit levert natuurlijk grote problemen op.
Ik hoop dat Apple snel met een update komt voor deze overwegend waardeloze versie van iOS en dan heb ik het nog niet eens over de dramatische terug gang in batterijlevensduur gehad..
Adjust non olet, plerumque...
Phuncz schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 10:49:
Bij eventuele problemen na update:
- backup iDevice via iTunes
- "restore" of "herstellen" via iTunes
- backup terugzetten via iTunes
Dit lost veel onverklaarbare en minder-vaak-voorkomende problemen op, die kunnen voorkomen bij een OTA update.
Persoonlijk doe ik bij elke grotere update een backup in iTunes, een restore (lees: update) via iTunes en dan de backup terugplaatsen, ook via iTunes. Dit lijkt sowieso een positief effect op de prestaties te hebben en hierdoor heb ik eigenlijk nog nooit last gehad van vage problemen.
Wat voor device gaat het dan om?1nsane schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 09:39:
Ik heb erg lang gewacht met upgraden naar iOS 6 (en ook de laatste update 6.1.2) maar ik heb de update een paar weken terug toch maar gedaan en ik heb er ontzettende spijt van.
Sinds de update is m'n wifi slechter dan slecht. Verbinding maken met access points gaat maar ook zonder standby valt om de haverklap de verbinding weg, vooral bij data intensieve taken voor wifi dan zoals Viber, Dropbox enzo. Zodra hij veel data gaat pompen valt de boel weg, nu heb ik bij Dropbox ingesteld dat hij alleen mag uploaden met Wifi maar dit levert natuurlijk grote problemen op.
Ik hoop dat Apple snel met een update komt voor deze overwegend waardeloze versie van iOS en dan heb ik het nog niet eens over de dramatische terug gang in batterijlevensduur gehad..
http://www.telegraph.co.u...for-September-launch.html
Ja maar ze zouden werken aan een versie die niet afhankelijk is van wifi. En op basis werkt van Bluetooth 4.x. Altans dat zeggen de reports als je googled.Dreamvoid schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 17:32:
AirPlay Direct zou toch over WiFi Direct moeten gaan werken en niet over Bluetooth?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fxvQLmSgIRI&fmt=37]
Als je apparaat gejailbreakt is, kan je deze installeren. De designer geeft het design gratis weg aan iedereen die iets aan het goede doel doneert.
Een punt waar ik me momenteel vooral aan irriteer is dat alle foto's die ik maak, download, ontvang (via whatsapp bijvoorbeeld), komen automatisch onder 'Filmrol' te staan in je Foto's app.
Is er geen mogelijkheid dat IOS dit automatisch scheidt? Zo ben ik bij android gewend dat alles netjes in je Galerij app gescheiden wordt. Camera foto's onder bijvoorbeeld "camera". Whatsapp foto's onder "whatsapp" en foto's die ik download van internet onder bijvoorbeeld "download".
Nu kan ik deze albums zelf aanmaken en handmatig iedere keer alles scheiden, maar zoals je je wel kan voorstellen is dit tijdrovend.
Is er dus een manier om het automatisch te laten doen? Ik kom het niet tegen in het forum, maar ook zelf niet in de instellingen.
“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Canon | Fujifilm | www.tobiasvanstijn.nl
iOS 7 zal er volgens mij met rasse schreden op vooruitgaan qua design, er is een reden dat Jony Ive als succesvolle hardware lead designer nu al een half jaar bezig is als iOS lead designer. Ik ben héél erg benieuwd wat hier gaat uitkomen en eerlijk gezegd kan de volgende iPhone en dus iOS niet snel genoeg komen voor mij.Uniciteit schreef op zondag 24 maart 2013 @ 22:45:
...en als iOS 7 een make-over als dit zou brengen, zou ik echt ontzettend tevreden zijn.
Ja, die reden is dat Scott Forstal de deur is uitgestuurd. Niets meer en niets minder. Vergis je niet dat tussen hardware- en softwaredesign een gigantisch verschil zit. Ik moet het nog maar even zien wat er allemaal gaat gebeuren.Phuncz schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:48:
[...]
iOS 7 zal er volgens mij met rasse schreden op vooruitgaan qua design, er is een reden dat Jony Ive als succesvolle hardware lead designer nu al een half jaar bezig is als iOS lead designer. Ik ben héél erg benieuwd wat hier gaat uitkomen en eerlijk gezegd kan de volgende iPhone en dus iOS niet snel genoeg komen voor mij.
Zal ik het anders zeggen: ik hoop dat de geruchten waar zijn dat iOS 7 een volledige redesign krijgt, want anders loopt Apple toch wel achter. Niet letterlijk het wiel opnieuw uitvinden maar het begint toch op te vallen dat iOS eens een goede oppoetsbeurt verdient met nieuwe technologiën en eye-candy.
+1gebruikershaes schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 21:49:
Ik meen juist ergens te hebben gelezen dat iOS7 weinig tot geen design veranderingen krijgt.
Nee, laat 2013 het jaar van bugfixing zijn.. .denk ook aan die belabberde meta-sync die NIET werkt.
[ Voor 7% gewijzigd door smeerbartje op 29-03-2013 07:45 ]
Ik heb helemaal geen problemen met meta data:smeerbartje schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 07:45:
Ik hoef geen re-design; ik wil dat ze hun volledige aandacht richten op verbeteren van hun service architectuur: werkt allemaal nét niet. Je ziet ook dat app-ontwikkelaars steeds vaker een eigen in-house oplossing bedenken voor synchronisatie (bijvoorveeld Instacast). Dit slaat de plank volledig mis... zou niet nodig moeten zijn.
Nee, laat 2013 het jaar van bugfixing zijn.. .denk ook aan die belabberde meta-sync die NIET werkt.

Dit is de playcount die enkel vanaf mijn iphone icm met Match gedaan is.
Ik ga voor verbeteringen ipv redesign.
Re-design wil niet zeggen dat alles anders wordt. Kijk naar de iMac van 5 jaar geleden en de iMac van nu. Kijk naar MacOS X 5 jaar geleden en MacOS X nu. Het is er echt niet op achteruitgegaan, tenzij je bang bent van nieuwe dingen en vooruitgang. Maar sommige dingen mogen wel eens kritisch onder de loep gehouden worden anders verliest Apple zijn eigen oorlog die het begon met de eerste iPhone.
[ Voor 14% gewijzigd door Phuncz op 29-03-2013 11:20 ]
Het probleem dat ik eigenlijk heb is: een batterij die snel leeg gaat. Nu heb ik hier en daar via sites wat instellingen veranderd. Welke is vooral tegenkom is om push uit te zetten.
Maar wat is push nou precies? Zorgt dit er voor dat je een bericht / email / facebook / tweet gelijk op je telefoon komt? Maar vooral, hoe zet je push uit? Ik heb al in dat berichtgeving gekeken, waar het zou moeten staan.
Staat push nou aan voor alles on het tabje "in berichtencentrum"? En alles uit wat staat onder het tabje "niet in berichtencentrum"? En als ik op een app druk komen er nog extra opties, namelijk "badge-appsymbool, geluiden en op toegangsscherm". Of is een van deze instellingen juist het zogenaamde push?
Facebook staat bij mij onder het tabje "niet in berichtencentrum", maar toch kreeg ik laatste een melding midden in mijn scherm van facebook. Dus dan staat push wel aan voor facebook?
Ik ben heel erg benieuwd!
[ Voor 9% gewijzigd door GrazendeKoe op 30-03-2013 17:36 ]
Een probleem dat veel smartphones delen, naargelang de hardware, gebruik en instellingen.GrazendeKoe schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 17:35:
Het probleem dat ik eigenlijk heb is: een batterij die snel leeg gaat.
De meeste gegevens worden ge-pull-ed van het internet, je doet de aanvraag om de data te halen. Maar men kan data ook push-en, wat erop neerkomt dat het toestel een teken krijgt wanneer er nieuwe data is en hij deze kan/zal binnenhalen.Maar wat is push nou precies?
Rekeninghoudend dat ik mijn iOS toestellen in het Engels heb staan, dus vertaalfouten daargelatenMaar vooral, hoe zet je push uit?
Instellingen -> Mail, contacten, kalenders -> Haal nieuwe data op
Hier zie je duidelijk Push staan, die je kan uitschakelen. Maar je kan ook de Pull-settings aanpassen. Zelf heb ik hem op Manueel staan, dus elke keer moet ik dan bij bv. mail in de lijst naar onder swipen of het ronddraaiend pijltje icoon aantikken om de gegevens binnen te halen. Je kan hem ook zetten op "Elk uur", dat beperkt sowieso de hoeveelheid refreshes.
Instellingen -> Privacy -> Locatievoorzieningen
Uitschakelen voor apps waarbij je het niet nodig hebt helpt ook het batterijverbruik. Dat gebruikt de GPS module om je plaats te bepalen. Doorgaans heb je dat enkel echt nodig bij de Maps / Kaarten applicatie en het is handig bij bv. Camera en apps als FourSquare. Onderaan de lijst staat ook Systeemdiensten, hier kan je ook best de middelste twee uitschakelen van de vier.
Berichtencentrum is eigenlijk dat menutje dat je van bovenaf kan oproepen door met twee vingers bovenaan het scherm naar onder te scrollen. Het heeft op zich niets ermee te maken of data gepushed wordt zover ik weet.Facebook staat bij mij onder het tabje "niet in berichtencentrum", maar toch kreeg ik laatste een melding midden in mijn scherm van facebook. Dus dan staat push wel aan voor facebook?
Bij de mail is dat inderdaad heel erg duidelijk aangegeven. Daar staat het woord "push" en er onder "fetch". Maar dit is bij andere apps niet zo? Ik heb hiervoor altijd android gehad en ik vond de menu's daar zeker veel duidelijker. Want hoe zet ik nou push uit voor andere apps. Ik wil push namelijk alleen aan hebben voor sms en whatsapp, de rest niet.
Met betrekking tot locatievoorziening: die heb ik inderdaad al uitgezet en zet ik alleen handmatig aan als ik het nodig heb.
Mijn telefoon heeft overigens een nieuwe batterij gekregen, maar ik schrok dat ie leeg was na 6 uur "gebruik", wat ik vond in het menu.
6 uur gebruik slaat effectief ook op 6 uur gebruikt, dus niet standby. Dus dan zou er 6 uur aan activiteit geweest sinds de laatste herlaadbeurt. Persoonlijk geraak ik nog niet eens aan 1 uur per dag.
[ Voor 3% gewijzigd door Phuncz op 30-03-2013 21:41 ]
Ik heb elke dag een gebruik van 8 tot 10 uur, terwijl ik het scherm hooguit 4 uur (schatting) aan heb gehad. Dus volgens mij is het geen 'onscreen' time, wat jij min of meer suggereert, maar ook het gebruik van 'achtergrond' activiteiten.Phuncz schreef op zaterdag 30 maart 2013 @ 20:07:
6 uur gebruik slaat effectief ook op 6 uur gebruikt, dus niet standby. Dus dan is het scherm ook 6 uur aan geweest sinds de laatste herlaadbeurt. Persoonlijk geraak ik nog niet eens aan 1 uur per dag.
Whole lot of stars ***
Apple heeft de problemen officieel bevestigd; zie ook dat forum in mijn vorige post. Het lijkt me dan ook schier onmogelijk dat bij jou de synchronisatie perfect werkt, voor zowel "last play date" als "play counts". Doe nog maar eens een paar uitvoerige testjes... dan kom je er wel achter.Domino schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 08:29:
[...]
Ik heb helemaal geen problemen met meta data:
[afbeelding]
Dit is de playcount die enkel vanaf mijn iphone icm met Match gedaan is.
Overigens, ben jij op de hoogte van het bestaan van google? Als ik naar jouw vragen kijk, dan denk ik dat je met google het antwoord ook zo gevonden had.
Voor wat je er voor krijgt is het nog te duur. Zeker als je het vergelijkt met een ipad.Grudgie schreef op zondag 31 maart 2013 @ 21:35:
Als het goed is heb ik morgen mijn iPhone 5 32GB binnen, voor 600 euro
Zo vind ik de iPad ook te duur als ik hem vergelijk met een computer, maar dat zijn scheve vergelijkingen.
Maar ik vind het bericht van Grudgie eigenlijk weinig bijdragen, daarvoor is dit topic: Heb je iets nieuws en MOET je het gewoon showen deeltje 118
Helaas voor jou, maar het werkt toch echt.smeerbartje schreef op zondag 31 maart 2013 @ 09:43:
[...]
Apple heeft de problemen officieel bevestigd; zie ook dat forum in mijn vorige post. Het lijkt me dan ook schier onmogelijk dat bij jou de synchronisatie perfect werkt, voor zowel "last play date" als "play counts". Doe nog maar eens een paar uitvoerige testjes... dan kom je er wel achter.
Speciaal als test een nieuw album via Match toegevoegd, en één nummer twee keer afgespeeld.
Afgespeeld via de iPhone en expres geen controle via iTunes welke de bibliotheek beheerd.
Wel duurt het een hele tijd voordat de statistieken bijgewerkt worden. Ik zag het op een tweede (geautoriseerde) iTunes installatie pas na enkele uren. Het wolkje naast de track laat ook zien dat het nummer niet lokaal staat maar puur in de cloud cq iCloud.

Dus ik ga er gewoon vanuit dat de rest van de resultaten ook kloppen:

• Het is niet toegestaan om te vragen om UDID's te registreren, of hierin te handelen.
• Links om iOS 6 te downloaden buiten Apple's site zijn niet toegestaan.