Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

portugal en denemarken hebben nu beide een doelsaldo van 0. als nederland vandaag met 1-0 verliest, heb je aan 3-0 tegen portugal 'genoeg' om iig boven portugal te eindigen. alleen als denemarken dan een punt of meer pakt tegen duitsland, lig je er alsnog uit.WesleyRBK schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:57:
[...]
Moeten we ongeveer 4 inschieten. Denemarken en Portugal staan beide op 3.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Is het een Duitse kroeg dan?Fiber schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:03:
Ik durf niet naar de kroeg. Kan niet zo goed tegen huilende en vloekende mensen. Wellicht na de wedstrijd...
Als hij scoort dan flipt Duitsland.tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:05:
Eens kijken of Robben wraak kan nemen... dit zou een geniaal moment zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar ja, voorspelbaarheid is Bert eigen

1 uur latertweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:09:
Iemand enig idee hoe laat het nu in Charkov is? Daar zit toch heel wat tijdsverschil tussen?
[ Voor 6% gewijzigd door Ditmar op 13-06-2012 20:09 ]

Jefrim schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:09:
Volgens mij zit er een uur tijdverschil tussen.
Ja, inderdaad, Duits
[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 13-06-2012 20:14 ]
Nee

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Hup Nederland, hup.... maak die Duitsers in
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
[ Voor 98% gewijzigd door StrongArmLance op 13-06-2012 20:22 ]
Sowieso schrijf je zo!

Fiber schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:59:
Duitsland wint van Portugal. Portugal wint van Denemarken. Denemarken wint van Nederland. Dus Nederland (verliest) van Duitsland....
Zou de commentator dan weer gaan flippen net als Nederland - Argentinië in 1998? Dat was echt episch
2-1. Ode aan je ava man, betekend veel3XPER7 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:23:
* StrongArmLance gaat op gevoel voor 3 - 2, denkt niet dat het een makkelijke pot zal worden. Voor de punten hoeft het immers niet meer

Wanneer Oranje zondag de laatste groepswedstrijd tegen Portugal met minimaal twee doelpunten verschil zou winnen en Duitsland komt zijn sportieve plicht na tegen Denemarken en ook zijn derde wedstrijd wint, is de plaats in de kwartfinale alsnog een feit.
Dus een 2-0 zou ok zijn tegen de Portugezen (na verlies tegen Dld)? Valt mee. Hmm, ga ik nu nog wel met spanning kijken vanavond?
Je bedoelt de goal van Bergkamp? WK 1998AW_Bos schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:24:
Ik hoop dat het 2-1 voor Nederland wordt, en dan echt vol een keiharde goal van Huntelaar in de laatste minuut.
Zou de commentator dan weer gaan flippen net als Nederland - Argentinië in 1995? Dat was echt episch
Sowieso schrijf je zo!
[ Voor 3% gewijzigd door Z-Dragon op 13-06-2012 20:31 ]
^ Wat hij zegt.
[ Voor 172% gewijzigd door Fid3lity op 13-06-2012 20:41 ]
Zoals ik het lees, en we verliezen vanavond met 4-0, dan nog is 2-0 tegen de Portugezen genoeg om door te gaan. Ongelooflijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Sjah op 13-06-2012 20:34 ]
Episch kan nog net, epic al niet meer.AW_Bos schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:24:
Zou de commentator dan weer gaan flippen net als Nederland - Argentinië in 1998? Dat was echt episch
DENNIS BERGKAMP!!!! OHOHHH x10
[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 13-06-2012 20:37 ]
Juist, die ja
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UCKX_ympkBw]
En die Amerikanen verstaan weer There's bear cum
[ Voor 11% gewijzigd door AW_Bos op 13-06-2012 20:35 ]
De naam er van liegt er niet om
Do what you love, do it often

[ Voor 9% gewijzigd door StrongArmLance op 13-06-2012 20:43 ]
Nee hoor, als Denemarken vanavond van Portugal had gewonnen, niet. Zo zeker is dat niet, 2x winst door.3XPER7 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 20:32:
Met 2 keer winst ben je sowieso door.
2x winst kan te weinig zijn en 1x winst kan genoeg zijn. Zo zit het.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Verlies+winst betekent dus dat DK van DLD moet verliezen en Nederland met 2 goals verschil van Portugal moet winnen. Uitslag tegen de Duitsers is in dit geval dus niet belangrijk.
Speelt Nederland vanavond gelijk, dan kan het zich tegen Portugal met winst naar 4 punten spelen. Dan komt het gelijk met óf Denemarken (gelijkspel tegen DLD), óf Duitsland (verlies tegen DK), maar niet allebei. Bij winst van Duitsland blijven DK en POR op 3, en is Nederland door. Bij een gelijkspel DLD-DK gaan we er dan gewoon uit (onderling resultaat met DK: 0-1), komen we gelijk met Duitsland (als die van DK verliezen), dan is het onderling resultaat gelijk en telt dus het doelsaldo van de gehele poule. Dat is voor Duitsland +1+0-resultaat tegen DK, dus maximaal +0. Voor Nederland is het -1+0+resultaat tegen POR, en dat resultaat kan dus maar beter +3 zijn, +2 is goed genoeg als Duitsland niet te vaak scoort.
Gelijk+winst betekent dus: met 2, liefst 3 doelpunten verschil van Portugal winnen als Denemarken van Duitsland wint, en 1-0 tegen Portugal is genoeg als Duitsland van Denemarken wint. Remise DLD-DK is dodelijk, maar Denemarken mag nu wel winnen, al moeten we dan wel een hoop doelpunten gaan maken, en anders hebben we zelfs aan 1-0 al genoeg.
Wint Nederland vanavond, dan staat iedereen op 3. Winnaars in de derde wedstrijd kwalificeren zich dus altijd automatisch. Speelt Nederland in de laatste wedstrijd dan gelijk en heeft DK-DLD een winnaar, dan is doelsaldo NL gelijk aan het doelsaldo tegen de Duitsers-1, en voor Portugal altijd 0. In dat geval moet er dus met 2 doelpunten verschil gewonnen worden. Is DK-DLD ook gelijk, dan eindigt iedereen gelijk. Als Nederland met 2 doelpunten verschil wint, zijn we volgens mij altijd geplaatst.
Winst+gelijk betekent dus: met 2 doelpunten verschil van Duitsland winnen.
Moraal van dit verhaal: Nederland moet één van de resterende wedstrijden met 2 doelpunten verschil winnen om ze niet per se allebei te hoeven winnen. Vanavond lijkt me een geschikt moment om dat even te regelen.
Ben ik dan nog iets vergeten?

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert
[ Voor 45% gewijzigd door S401 op 13-06-2012 20:52 ]
Sowieso schrijf je zo!
En weer naast. Dus!
[ Voor 19% gewijzigd door Rataplan op 13-06-2012 20:56 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
I am rubber, you are glue
[ Voor 36% gewijzigd door AW_Bos op 13-06-2012 20:57 ]
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
[ Voor 20% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 13-06-2012 20:58 ]
@Calfreezy
As much as I like watching RVP. Huntelaar should've started imo
[ Voor 29% gewijzigd door S401 op 13-06-2012 20:59 ]
en frank snoeks is commentator gvd
Op radio 1......AW_Bos schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:01:
Doet van Gelder nog wel eens commentaar?
I have no special talent. I am only passionately curious.
doet die niet op de radio commentaar geven?AW_Bos schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:01:
edit: damnit
[ Voor 4% gewijzigd door Yucko op 13-06-2012 21:02 ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
En gelukkig is er de mogelijkheid om de stream te combineren met radio 1 commentaar.Yucko schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:02:
[...]
doet die niet op de radio commentaar geven?
edit: damnit
Yup, deze wedstrijd op radio 1AW_Bos schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:01:
http://radioplayer.omroep.nl/
http://nos.nl/ek2012/live/
Ach ze hoeven niet. Ik denk dat of puur reageren en wachten op hun kans met zo min mogelijk energie te verspillen.TTLCrazy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:03:
pff duitsers spelen als een laffe counterploeg
Speelt tot nu toe prima. Kansen die die had waren heel erg moeilijk.Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:03:
man o man o man... wissel die van Persie toch eens... >.>
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Ze zijn zeer rustig naar mijn mening ze proberen rustig de bal erin te leggen wanneer ie voor doel komt.TTLCrazy schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:03:
pff duitsers spelen als een laffe counterploeg
HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter
Digitenne loopt wel 30seconden voor op de online radio stream. Ik kan niet vertragen/wil niet vertragen. Had het liever andersom.Jefrim schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:02:
[...]
En gelukkig is er de mogelijkheid om de stream te combineren met radio 1 commentaar.
Verwijderd
Hij heeft de kansen wel opgezocht/gecreëerd, alsnog het moeielijke ware (behalve die 1ste) ZEER SLECHT afgemaakt.Peter_Aragorn schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 21:04:
[...]
Speelt tot nu toe prima. Kansen die die had waren heel erg moeilijk.
Sowieso schrijf je zo!