Positief nieuws op NL1
Wat dan?kristan schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 20:07:
Positief nieuws op NL1
Elect a clown, expect a circus.
Idd, wat dan? Mijn vrouw heeft geschakeld naar Rtl4
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Müller kwam langs in de kleedkamer om te vertellen dat het wel goed zou komen met de winst op Denemarken,
Al oud?
Ik hoor het net pas
Verwijderd
Wel grappig dat sommigen zeggen; Ja je had van Denemarken moeten winnen blabla, maar eigenlijk maakt dat helemaal niks uit, want dan had je ook tegen Portugal moeten winnen dusja
Maakt wel uit want dan had je het nu in eigen hand.
Het lijkt wel of Duitsland meeleeft met onze selectie...
Tja, van Nederland hebben ze recentelijk al 2x makkelijk gewonnenKrylinck schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:06:
Zo lijkt het, maar of het echt zo is?Krylinck schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 23:06:
Ik heb het idee dat als Nederland zondag voorstaat tegen de Portugezen en ze komen daar achter, dat ze het dan alsnog op een salonremise gooien, want dan zijn Denemarken en de Duitsers alsnog door.
Elect a clown, expect a circus.
Dit dus... Enige echte scenario is 1-0 achter komen. Denemarken moet dan. Duitsland scoort uit de ruimte die ontstaat en NL knalt er 3 in in de laatste 20 min.Slasher schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:16:
[...]
Zo lijkt het, maar of het echt zo is?
Ik heb het idee dat als Nederland zondag voorstaat tegen de Portugezen en ze komen daar achter, dat ze het dan alsnog op een salonremise gooien, want dan zijn Denemarken en de Duitsers alsnog door.
Als ik Duitser was zou ik willen dat die DFB-Elf gelijk spelen, de Schadenfreude zou niet gering zijn.
Aan de andere kant, zijn die Duitsers (voetballers) ook eerzuchtig, en heeft gelijk staan altijd een risico, al was het alleen maar het risico van Rusland tegen komen.
Aan de andere kant, zijn die Duitsers (voetballers) ook eerzuchtig, en heeft gelijk staan altijd een risico, al was het alleen maar het risico van Rusland tegen komen.
Jijzelf bent niet "heel wat Belgen". Het aantal Belgen dat de NOS verkiest boven Sporza is op één hand te tellen.-AzErTy- schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:48:
[...]
Grappig dat je de commentaar op Sporza beter vindt, heel wat Belgen verkiezen juist de NOS.
Reden: al dat achtergrond geleuter over wie met wie een affaire heeft, het geroddel en vooral de persoonlijke aanvallen op spelers zijn gewoon verschrikkelijk irritant.
Ik kijk Belg in de pauze vaak, en ook tijdens de wedstrijd best vaak, behalve als er een saaie lul is (weet naam meestal niet), maar Eddy Demarez en Frank Raes zijn goed. Verder heeft Belg (heb een HD-abo) 720p, en dat is mijn TV ook , en ik vind die P erg fijn voor sport, ook al lopen een paar mensen te klagen dat ze liever 1080i hebben (zullen vast een 46 inch of groter hebben).
Hmm, interessant..
Ik geloof er vrij weinig van eigenlijk, maar stel nou dat hij het ook daadwerkelijk heeft gebruikt. Wat gaat er dan gebeuren? Wedstrijd Ned - Dui opnieuw zonder Gomez? Gomez uit het EK gooien? Duitsland uit het EK gooien?Gomez mogelijk Doping
De Duitse voetballer Marió Gomez was onder invloed van doping tijdens de EK wedstrijd, Nederland-Duitsland. Sepp Blatter oud technisch directeur van FIFA heeft na de wedstrijd vreemde kwalen ondervonden bij de topscoorder van Duitsland. Na enige bloedtesten in ‘t ziekenhuis zou hij gebruik hebben gemaakt van HA-51, een middel waarvan je uithoudingsvermogen wordt gestimuleerd.
Mocht dat zo zijn, dan lijkt het mij het meest eerlijk om de punten om te draaien. 's Wel het makkelijkst.xPhantom schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 10:54:
Hmm, interessant..
[...]
Ik geloof er vrij weinig van eigenlijk, maar stel nou dat hij het ook daadwerkelijk heeft gebruikt. Wat gaat er dan gebeuren? Wedstrijd Ned - Dui opnieuw zonder Gomez? Gomez uit het EK gooien? Duitsland uit het EK gooien?
Ik moet 't ook nog zien trouwens hoor.
Saved by the buoyancy of citrus
Gezien de stijl en inhoud van de tekst lijkt het mij een dikke hoax. Wat heeft de huidige (niet: voormalige) president (niet: technisch directeur) van de FIFA te maken met dopingcontroles op een UEFA toernooi?
Qua stijl lijkt het helemaal nergens op, er wordt net gedaan alsof dit van een journalist van het Parool afkomstig is, maar een dergelijk brakke tekst zal een professioneel journalist zelfs niet als kladje maken.
Nee, het betreffende bericht is geschreven door iemand die intelligent wil overkomen, maar dat niet is.
Qua stijl lijkt het helemaal nergens op, er wordt net gedaan alsof dit van een journalist van het Parool afkomstig is, maar een dergelijk brakke tekst zal een professioneel journalist zelfs niet als kladje maken.
Nee, het betreffende bericht is geschreven door iemand die intelligent wil overkomen, maar dat niet is.
[ Voor 70% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 16-06-2012 11:18 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."