[Groep B] Nederland - Duitsland

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:59
LOL @ foto hierboven van game of thrones, and LMAO @foto van Tweaker (dat Mutti! dan, lekker droog).

Met een 1-0 zijn we allemaal de koning te rijk. Heb er wel goed gevoel over. De Duitsers doen weer "eingebautes Sicherheit statt Zauberfussball". Weet wel waar ik banger voor ben, dat laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:44
kenneth schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:31:
Hoe laat wordt de opstelling bekend gemaakt?
VI heeft een kleine voorbeschouwing op een deel van de opstelling online geplaatst:
http://www.vi.nl/nieuws/2...Oranje-tegen-Duitsers.htm

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:33

Koppensneller

winterrrrrr

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2yjv5dy.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/52z0d0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/2834055/afellay-of-kuijt-laatste-vraagteken-bij-oranje.html
Het lijkt erop dat Huntelaar weer op de bank zit. De enige wijzigingen in de opstelling zijn Mathijsen en Kuyt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Die eerste klopt natuurlijk van geen kant. Die officier bovenin moet natuurlijk Löw zijn, niet van Marwijk. Nu gaan "we" van Marwijk slopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vlassie1980 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:
[...]

Dat was gisteren ook een vraag bij het interview bij van Bommel:
Waarom sla je je basiskamp op in Krakau terwijl je helemaal in het oosten van de Oekraïne de wedstrijden speelt? Heeft misschien te maken met de stad Charkov zelf, schijnt een niet al te prettige stad te zijn met veel criminaliteit en smerigheid.
Dat is onzin. Het is hier schoner dan in Nederland. Zelfs in de volkswijken. Misschien is dat niet overal zo, maar het stadscentrum ziet er gewoon goed uit en op wat straathonden, slechte wegen en haperende verlichting na is het ook buiten het centrum prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
PWM schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:
[...]

Die eerste klopt natuurlijk van geen kant. Die officier bovenin moet natuurlijk Löw zijn, niet van Marwijk. Nu gaan "we" van Marwijk slopen 8)7
Misschien wel heel toepasselijk als na een verlies de messen geslepen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Volgens mij gebeurd dat al her en der

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34
Sjah schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:35:
[...]

Misschien wel heel toepasselijk als na een verlies de messen geslepen worden.
Tsja, als je pak hem beet 16 miljoen bondscoaches hebt in een land die het allemaal beter weten krijg je dat al snel nietwaar?
Als we de verliezen van het "gehate" Duitsland dan heb je natuurlijk gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:19:
http://www.nu.nl/sport/2834055/afellay-of-kuijt-laatste-vraagteken-bij-oranje.html
Het lijkt erop dat Huntelaar weer op de bank zit. De enige wijzigingen in de opstelling zijn Mathijsen en Kuyt.
Zou slecht nieuws zijn (imo) affelay, kuyt, v/d vaart, huntelaar, en van persie! dan start je lekker..... >:)

http://www.blikopnieuws.n...en_Robben_naar_links.html

[ Voor 10% gewijzigd door iNFiNiTY- op 13-06-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:00
Van persie mag van mij wel is op de bank beginnen, hij speeld altijd goed behalve in het Nederlands elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Mektheb schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:05:
Van persie mag van mij wel is op de bank beginnen, hij speeld altijd goed behalve in het Nederlands elftal.
Ja hij zou ook op de bank mogen beginnen, maar ik vind hem achter huntelaar gewoon echt meerwaarde vertonen, het zou zonde zijn als we dat niet gingen gebruiken. Maar goed, ik verbaas me wel vaker en meer over opstellingen en wissels.. zoals braafheid in de finale -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Inderdaad, Robin is in staat tot de meest interessante steekpassjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

De zogenaamde opstelling van het volk die gister in VI Oranje werd getoond staat mij wel aan:

KJH
Robben - RVP - Kuijt
Sneijder - Nigel
Willems - Mathijsen - Heitinga - vd Wiel
Steek

Nigel met Pattex vastlijmen aan Özil, RVP en Sneijder die continu strooien met steekpassjes, Robben en Kuijt die afwisselend voorzetten geven en klaarstaan bij de tweede paal.

Schade Deutschland, 3-1.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sjah schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:11:
Inderdaad, Robin is in staat tot de meest interessante steekpassjes.
Met alleen passen win je de wedstrijd niet. Van Persie is in oranje niet in staat tot het maken van belangrijke doelpunten. En als Sneijder niet op 10 speelt is hij ook niet dreigend. We hebben doelpunten nodig, dus het lijkt me kansloos als je dan Huntelaar er pas na de 70e minuut inzet (zoals van Marwijk vanavond waarschijnlijk gaat doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

kenneth schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:14:
De zogenaamde opstelling van het volk die gister in VI Oranje werd getoond staat mij wel aan:

KJH
Robben - RVP - Kuijt
Sneijder - Nigel
Willems - Mathijsen - Heitinga - vd Wiel
Steek

Nigel met Pattex vastlijmen aan Özil, RVP en Sneijder die continu strooien met steekpassjes, Robben en Kuijt die afwisselend voorzetten geven en klaarstaan bij de tweede paal.

Schade Deutschland, 3-1.
Whatsapp het even naar Bertje.. en plak van der Vaart er nog even bij :9
tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:16:
[...]

Met alleen passen win je de wedstrijd niet. Van Persie is in oranje niet in staat tot het maken van belangrijke doelpunten. En als Sneijder niet op 10 speelt is hij ook niet dreigend. We hebben doelpunten nodig, dus het lijkt me kansloos als je dan Huntelaar er pas in na de 70e minuut inzet (zoals van Marwijk vanavond waarschijnlijk gaat doen).
Met het huntelaar gedeelte ben ik het helemaal eens!! Maar Sneijder kan het wel hoor.. Brasil 2010.. deed hij het toch wel eventjes.En ik denk dat Sneijder echt op scherp staat vanavond, hopelijk..

[ Voor 36% gewijzigd door iNFiNiTY- op 13-06-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Hier ten huize zijn we een Belg en een Duitse, dus wij weten voor wie we supporteren vanavond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
[...]

Met alleen passen win je de wedstrijd niet. Van Persie is in oranje niet in staat tot het maken van belangrijke doelpunten. En als Sneijder niet op 10 speelt is hij ook niet dreigend. We hebben doelpunten nodig, dus het lijkt me kansloos als je dan Huntelaar er pas na de 70e minuut inzet (zoals van Marwijk vanavond waarschijnlijk gaat doen).
Al zet je Wesley rechtsback, dan nog geeft die wel een paar lange ballen direct op de Hunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowOnline schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:17:
Hier ten huize zijn we een Belg en een Duitse, dus wij weten voor wie we supporteren vanavond :+
Portugal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Portugal ook ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 08:27
En toen was het klaar, zenuwen gieren nu al door mijn lijf en het duurt nog 5 uur...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15

FreakNL

Well do ya punk?

Robben naar links en Kuyt op rechts is een begin. Jammer dat van Marwijk het niet aandurft om Huntelaar op te stellen ipv van Bommel... Niet dat je dan ineens over de Duitsers heenloopt, maar ik geef ze dan in ieder geval meer kans dan met die Bommel die alleen maar achteruitloopt en overtredingen moet maken omdat hij het niet meer bij kan houden..

Die van Bommel zegt dan ook nog dat het elftal nog verder moet inzakken dan tegen Denemarken het geval was. Die jongen speelt het liefst met zijn kont in de zestien. Is ook wel begrijpelijk, want als er meer dan 10 meter ruimte in zijn rug zit kan hij het al niet meer belopen. Maar dan moet je hem gewoon niet opstellen... Als je er dan uit gaat, doe het dan met aanvallend voetbal, en niet met die angsthazerij van nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-

iNFiNiTY-

pro

Inderdaad. Familie he... bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
En als Sneijder niet op 10 speelt is hij ook niet dreigend.
Dat valt nog wel mee, Een aardig deel van Sneijder's briljante ballen speelt 'ie van net over de middenlijn, denk aan de bal op Huntelaar afgelopen weekend en de voorzet op Eto'o tegen Chelsea in het seizoen dat Inter de CL won bijvoorbeeld. Vraagteken wat ik bij Sneijder naast De Jong (of Van Bommel) heb, is wat hij bij balverlies doet.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=fByO8gU0ovk]
FreakNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:30:
Die van Bommel zegt dan ook nog dat het elftal nog verder moet inzakken dan tegen Denemarken het geval was.
Nee, wat Van Bommel zei was dat er compacter gespeeld moet worden, dus aanvallers iets verder terug bij balverlies en de verdediging iets verder vooruit. (dat over de verdediging zei 'ie letterlijk zo ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Het is maar waar je voor gaat. Het WK 2010 was fantastisch, omdat je zo ver kwam. Maar het is nou niet dat ik warme herinneringen heb aan de wedstrijden op dat WK. De poulefase was sowieso kommer en kwel, tegen Slowakije had je het onnodig moeilijk maar win je door Robben. Brazilie was dan wel leuk, maar dat kwam vooral door de spanning. Uruguay was eigenlijk gewoon slecht (ondanks die wondergoal van Gio) en over de finale zullen we het maar niet hebben. Het resultaat was goed van het toernooi, de wedstrijden minder.

In 2008 gingen we er veel te vroeg uit, maar hadden we wel de volgende koppen:
Bild: "TORanje" & "So holt Holland den Titel"
The Sun: "French Toast: Dutch leave les Blues facing Euro KO"
BBC: "Dutch masterclass destroys France"
CNN: "Brilliant Dutch thrash France to qualify"
Le Monde: "Les Pays-Bas humilient la France (4-1)"

Daar koop je natuurlijk geen ene reet voor. Maar voor een verloren WK finale ook niet. Bertje mag het wat mij betreft nog 1 keer proberen met zijn behoudende taktiek. Maar daarna zie ik graag weer een trainer met lef en (echt) aanvallend voetbal.. Als we het toernooi toch niet winnen, ga er dan in ieder op de Hollandsche stijl uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik ben iig benieuwd of een speler als Narsingh nog speeltijd gaat krijgen tegen Duitsland.
Verder hoop ik er het beste van, maar ik vrees dat we vanavond het deksel op de neus krijgen. Wel goed voetballen, maar bij de eerste de beste counter een goal... net zo'n soort wedstrijd als tegen Denemarken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik doe internationaal zaken, en doordat wij over tijdzones heenwerken en veel landen bedienen, is het zaken doen via Skype normaal geworden. Wij doen gewoon 10K+ deals met bekende partners over de Skype chat.

Heb net een flinke order besproken met de Directeur van een groot IT bedrijf in de UK. Krijg je opeens dit:
[16:08:47] Thanks. On the football front
[16:08:54] I think it is goodbye holland lol
[16:09:31] haha
[16:09:36] van persie
Die man is 61 en stuurt 1000 man aan :+ Soms krijg je dingen uit onverwachte hoek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

En blijkbaar niet veel kijk op het spelletje ;)

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

PWM schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:14:
Ik doe internationaal zaken, en doordat wij over tijdzones heenwerken en veel landen bedienen, is het zaken doen via Skype normaal geworden. Wij doen gewoon 10K+ deals met bekende partners over de Skype chat.

Heb net een flinke order besproken met de Directeur van een groot IT bedrijf in de UK. Krijg je opeens dit:

[...]

Die man is 61 en stuurt 1000 man aan :+ Soms krijg je dingen uit onverwachte hoek :p
Die zal ook niet voor Arsenal zijn ;-)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dat mag je zelf beslissen, hij heeft een Skybox in het Emirates Stadium met zijn bedrijf ;)

EDIT: Hoort er natuurlijk ook bij. Als Gomez vandaag 3x voor open doel mist, zal ik daar mijn Duitse counterparts ook aan helpen herinneren, maar dat blijft het wel een goede speler ;)

[ Voor 50% gewijzigd door PWM op 13-06-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11
Gunner schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:16:
En blijkbaar niet veel kijk op het spelletje ;)
Nope, vanavond gaan we winnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Vertel die ouwe knar maar dat ik verwacht dat Engeland vrijdag niet eens langs Zweden komt.

Wij denken dat enkel de Duitsers en Belgen bepaalde gevoelens naar Holland/Nederland koesteren, wat dachten we van de Engelsen?

@hier onder: was is daar nou de story achter? Opgezet door Heineken ofzo, door VIOranje ofzo? Dan vind ik het zeer flauw.

[ Voor 62% gewijzigd door Sjah op 13-06-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet of ie al gepost is, maar oranje wielklem op de spelersbus van de mannschaft :-)

YouTube: Oranje wielklem op spelersbus Duitse Mannschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 16:43

StrongArmLance

Endless flow

Paquito schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:
Ik weet niet of ie al gepost is, maar oranje wielklem op de spelersbus van de mannschaft :-)

3 dagen geleden gok ik :D

4! http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38383001
Blijft mooi natuurlijk ;)

[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 13-06-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb voor vanavond ingezet op 4-1 voor duitsland. Hoop het, zijn we gelijk klaar.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Paquito schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:19:

Al twee keer, maar geeft niet hoor

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:18:

Wij denken dat enkel de Duitsers en Belgen bepaalde gevoelens naar Holland/Nederland koesteren, wat dachten we van de Engelsen?
Klopt, maar wij hebben elkaar nooit zo in de weg gezeten. Wat dat betreft zijn er sportief gezien weinig pijnlijke momenten.

EDIT: Leuk stuk: http://blogs.independent....pared-to-the-netherlands/

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 13-06-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

PWM schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:21:
[...]

Klopt, maar wij hebben elkaar nooit zo in de weg gezeten. Wat dat betreft zijn er sportief gezien weinig pijnlijke momenten.
Inderdaad, zo vaak ontmoet je een team dat alleen in de poulfase bivakkeert niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

NoFearCreations schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:21:
Ik heb voor vanavond ingezet op 4-1 voor duitsland. Hoop het, zijn we gelijk klaar.
Je kan ook gewoon niet kijken, dan was het 8 juni al klaar geweest :*

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gunner schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:21:
[...]

Al twee keer, maar geeft niet hoor
Mooi zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:17
Gooi het gewoon op een akkoordje met die Duitsers, is toch niet de eerste keer?
/me rent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:15

Nox

Noxiuz

Misschien winnen we niet, maar we zijn wel het beste in het belachelijk maken van de Duitsers :9

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Vw74ar-9n5Y]

[ Voor 7% gewijzigd door Nox op 13-06-2012 16:42 ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:55

Player1S

Probably out in the dark

Nikolas schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:36:
Gooi het gewoon op een akkoordje met die Duitsers, is toch niet de eerste keer?
/me rent
En dan?
Stel wij winnen van Portugal maar Denemarken stunt nogmaals en wint van Duitsland. Zijn wij en de Denen door.
Nee, die Duitsers houden het liever in eigen hand.

Enig voordeel kan zijn dat wij absoluut moeten. Winst is noodzakelijk, gelijkspel is eigenlijk al einde oefening. Duitsland is nog niet verloren bij verlies. Dus gewoon aan donkerrode kaart-grenzend hard erin klappen. Maak ze maar bang.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:15

Nox

Noxiuz

Wat is een donderode kaart? Donker rood? Donderend rood? Dönerrood?

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n voorgevoel dat Nederland helemaal weggetikt gaat worden, maar er alsnog met de winst vandoor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
NoxiuZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:44:
Wat is een donderode kaart? Donker rood? Donderend rood? Dönerrood?
Daar kan je toch wel L1nt-chocolade van maken? ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Sjah op 13-06-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:47:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Nederland helemaal weggetikt gaat worden, maar er alsnog met de winst vandoor gaat.
Dan kan je mij wegdragen met alcoholvergiftiging. Ik ben nu al doodnerveus :{

/me zit om 19:30 al klaar in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Meh, het zal mij benieuwen, ik heb er een beetje een hard hoofd in. Maar ik laat me graag verrassen oOo :)F

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Laatst online: 23:54

Fiber

Beaches are for storming.

* Fiber is nu al nerveus...

Dit is toch wel zo'n beetje de 'mother of all matches' voor Nederland. Bij winst is straks heel Nederland blij, bij verlies gaan we waarschijnlijk een maandenlange depressie tegemoet... Anyway, hier gaat nog lang over gesproken worden. Zijn er ook mensen die eigenlijk niet durven te kijken?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zoals geweten supporteren een hele hoop Belgen voor Duitsland uit Schadenfreude. Natuurlijk zijn er ook nog andere Belgen, Belgen die het beste voorhebben met Oranje. Kijk maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Bij verlies moeten we hopen dat Portugal vanavond eerst gewoon van Denemarken wint.. Dan kunnen we zelfs met winst in de laatste poulewedstrijd eventueel nog door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

3XPER7 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:21:
Bij verlies moeten we hopen dat Portugal vanavond eerst gewoon van Denemarken wint.. Dan kunnen we zelfs met winst in de laatste poulewedstrijd eventueel nog door.
klopt, enkel kan ik dat niet over mn hart verkrijgen: vóór Portugal te zijn en tegen Denemarken...

dan kies ik er liever voor dat denemarken eerst wint en dan moet nederland maar vanavond duitsland echt verslaan en zaterdag ook absoluut van portugal winnen om eventueel door te mogen

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Dat zou natuurlijk het allermooiste zijn. Samen met de sympathieke Denen zowel Duitsland als Portugal in de poulefase uitschakelen :D

Maar op het moment teken ik voor ook maar de magerste overwinning vanavond. Sportief graag, verder geen eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11-2024

electrom

Sapiens ars vivendi

Als ik me baseer op de vorige match van de oranjes (20 gemiste kansen) denk ik dat het 1-0 wordt voor Duitsland. Nederland weet zich goed naar voor te werken, maar eens ze er staan missen ze alle kansen. Ook niet gemakkelijk voor Duitsland om te scoren dus. Als ze het beter doen als de vorige match en vele kansen scoren, wordt 2-1 voor oranje.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Als ik mij baseer op eerdere feniksacties dan winnen we dik. NL-Schotland 6-0 anyone? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 17:18:
* Fiber is nu al nerveus...

Dit is toch wel zo'n beetje de 'mother of all matches' voor Nederland. Bij winst is straks heel Nederland blij, bij verlies gaan we waarschijnlijk een maandenlange depressie tegemoet... Anyway, hier gaat nog lang over gesproken worden. Zijn er ook mensen die eigenlijk niet durven te kijken?
Stel dat ze gelijkspelen, wat dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Dan worden we helemaal gek waarschijnlijk... O-) :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Een gelijkspel is niet desastreus zolang Portugal wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

FreakNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:24:
Een gelijkspel is niet desastreus zolang Portugal wint.
Eigenlijk is dat dus een linke uitkomst. Dan heb je kans dat Nederland niet vol voor de winst gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

NoxiuZ schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:42:
Misschien winnen we niet, maar we zijn wel het beste in het belachelijk maken van de Duitsers :9

[video]
Echt ode aan degene die dit op dit ritme bedacht heeft.
Vaak zeg ik: zet 7nation army op.
Antwoord: What?
Ik: Deuntje alle duitsers zijn homo
antwoord: oooh

Dat is echt compleet ingeburgerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

Maar als de Denen winnen is het ook niet best. Mag zo blijven daar wmb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:35:
[...]

Eigenlijk is dat dus een linke uitkomst. Dan heb je kans dat Nederland niet vol voor de winst gaat.
tJa zo kan iemand wel van alles zeggen. Ik weet dat ik blij ben als we gelijk mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Sjah schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:02:
[...]

tJa zo kan iemand wel van alles zeggen. Ik weet dat ik blij ben als we gelijk mogen spelen.
Ik denk niet dat Nederlanders tegen duitsers niet alles geven... dan mogen ze er direct uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Olaf Thon denkt dat Bommel gewisseld gaat worden. http://www.bild.de/sport/...f-thon-24631610.bild.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Mja, liever wel, maar het blijft de aanvoerder... en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zou wel een heldendaad van Van Marwijk zijn...

Kan Van Bommel niet bij de Duitsers meedoen...?

[ Voor 40% gewijzigd door Fiber op 13-06-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De 11 van Oranje: Stekelenburg - V/der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willems - N de Jong, Van Bommel - Robben, Sneijder, Afellay - Van Persie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Dan gaan we dus verliezen gok ik als dat echt de opstelling is |:(

van Bommel :F
van Persie ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Niks veranderd dus, op Mathijssen na. Ben benieuwd, als ze winnen van Duitsland vergeef ik ze de miskleun tegen Denemarken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
Laffe kut, van marwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Ligt helemaal aan het resultaat om half elf vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Van Percy
RVP
De Persie
The Flying Dutchman
Captain Vantastic

Make it happen,
not the flying rapist (of chances) please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Zou Van Marwijk wel z'n ondergoed veranderd hebben of dat ook niet?

Nouja, hopelijk heeft heel Nederland ongelijk en winnen we ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
Fiber schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:27:
[...]
Ligt helemaal aan het resultaat om half elf vanavond...
dan blijft ie een laffe kut. nou ja, na het ek zal die waarschijnlijk wel weg zijn. Of NL heeft toch weer het geluk dat ze doorgaan en ver komen, dan zal die waarschijnlijk wel naar een club in bijv. Engeland gaan, of NL faalt vandaag weer en dan kan die vertrekken, of iig ik hoop dat ie niet zo koppig is, dat ie dan nog blijft.

onder van marwijk heeft nederland op zijn hoogst drie aantrekkelijke wedstrijden gespeelt, het wordt tijd voor iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

lateef schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:33:
[...]
Of NL heeft toch weer het geluk dat ze doorgaan en ver komen,
Iets met hypo en criet.
Alsjeblieft, als ze doorgaan is dat niet alleen door geluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
lateef schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:33:
[...]
onder van marwijk heeft nederland op zijn hoogst drie aantrekkelijke wedstrijden gespeelt, het wordt tijd voor iemand anders.
wat een negatief gedoe... er zijn nog wel wat meer mooie wedstrijden geweest...... onder van marwijk heeft nederland de wk finale gehaald... van mij mag er eerst een titel gehaald worden... daarna wil ik weer altijd mooi voetbal zien....
vanavond resultät bitte... kan me niet schelen hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

De 11 van Duitsland: Neuer - Boateng, Hummels, Badstuber, Lahm - Khedira, Schweinsteiger - Müller, Özil, Podolski - Gomez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:05
kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:22:
De 11 van Oranje: Stekelenburg - V/der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Willems - N de Jong, Van Bommel - Robben, Sneijder, Afellay - Van Persie
Dat is lef hebben!
Als hij hier weer niet mee wint is hij wel de kop van jut straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:47

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Yohost! schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:38:
[...]

Dat is lef hebben!
Als hij hier weer niet mee wint is hij wel de kop van jut straks.
als hij niet wint is hij sowieso de Kop-van-Jut, wie hij wel of niet opstelt of niet... dat is helaas een beetje eigen aan de job van Bondscoach

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik ga naar de kroeg, veel plezier en succes iedereen die Oranjegezind is :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 15:22
kenneth schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:45:
Hopen op een geweldige wedstrijd! Veel plezier met kijken iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:35:
[...]

Iets met hypo en criet.
Alsjeblieft, als ze doorgaan is dat niet alleen door geluk
waarom is dat hypocriet? Nederland heeft zeker op het WK een hoop, zo niet alles, te danken aan individuele kwaliteiten en geluk. Ze hebben onder van marwijk iig weinig aantrekkelijk en overtuigend gewonnen, iig nauwelijks tegen tegenstanders van enig niveau. het enige wat voor van marwijk pleit, is dat hij redelijk in staat is geweest om de ego's van oranje in toom te houden, al ligt dat mede aan het feit dat hij de grootste ego's nooit heeft durven wisselen.
P.O. Box schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:36:
[...]
wat een negatief gedoe... er zijn nog wel wat meer mooie wedstrijden geweest...... onder van marwijk heeft nederland de wk finale gehaald... van mij mag er eerst een titel gehaald worden... daarna wil ik weer altijd mooi voetbal zien....
vanavond resultät bitte... kan me niet schelen hoe...
tja, echt positief over het spel kan ik niet zijn. en resultaat is leuk, maar niet ten koste van alles. ik zie liever goed en aantrekkelijk voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Een wk finale halen door geluk, bullshit. Als ze het met huntelaar het hadden gehaald was het zeker een kwestie van kwaliteit -__-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:22:
Ajjj, zelfs dit niet verwacht van Van Marwijk.
RM-rf schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:39:
[...]

als hij niet wint is hij sowieso de Kop-van-Jut, wie hij wel of niet opstelt of niet... dat is helaas een beetje eigen aan de job van Bondscoach
Can't agree. Verliezen van Duitsland is zo erg nog niet, maar als je dat doet met de formatie die ook verloor van Denemarken een wedstrijd eerder... :/

Maar zoals wel vaker in dit thema forum: Laten we hopen op het ongelijke van de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:38
kenneth schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:45:
Ik ga mee, succes allemaal :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
kristan schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:48:
Een wk finale halen door geluk, bullshit. Als ze het met huntelaar het hadden gehaald was het zeker een kwestie van kwaliteit -__-
je moet niet te vroeg je conclusies trekken. Ik heb nergens over Huntelaar gerept... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

algemene opinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
3-2 portugal - denmark.

Heeft dit nog nut voor ons ?, ik ben totaal niet van de punten telling :P.

Duitsland 3
Denmark 3
Portugal 3
Nederland 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:48
Mektheb schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:53:
3-2 portugal - denmark.

Duitsland 3
Denmark 3
Portugal 3
Nederland 0.
Nu kunnen we het ons veroorloven om te verliezen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mektheb schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:53:
3-2 portugal - denmark.

Duitsland 3
Denmark 3
Portugal 3
Nederland 0.
Yep. Als wij winnen van Duitsland hebben alle teams 3 punten en komt het aan op de laatste wedstrijd en het doelsaldo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
WesleyRBK schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:54:
[...]

Nu kunnen we het ons veroorloven om te verliezen dacht ik.
Maar als wij nu verliezen

Dan is het 6 voor Duitsland.
3 Denmark
3 Portugal
0 Nederland.

En als we dan de laatste tegen portugal winnen, dan hebben wij er 3 en portugal ook en als denmark verliest ook.
Hoe kunnen we dan toch doorgaan ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Mektheb schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:55:
[...]

3 Denmark
3 Portugal
0 Nederland.

En als we dan de laatste tegen portugal winnen, dan hebben wij er 3 en portugal ook en als denmark verliest ook.
Doel saldo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Wat betekent dat we Portugal moeten gaan slachten als die situatie zich gaat voordoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mektheb schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:55:
[...]

3 Denmark
3 Portugal
0 Nederland.

Simpel. Duitsland moet nog tegen Denemarken (als ze die winnen staan ze op 9 punten)
Als wij de laatste wedstrijd met grote cijfers van Portugal winnen gaan wij ook door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyRBK
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:48
Saturnus schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:56:
[...]

Wat betekent dat we Portugal moeten gaan slachten als die situatie zich gaat voordoen.
Moeten we ongeveer 4 inschieten. Denemarken en Portugal staan beide op 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
tweaker2010 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:56:
[...]

Simpel. Duitsland moet nog tegen Denemarken (als ze die winnen staan ze op 9 punten)
Als wij de laatste wedstrijd met grote cijfers van Portugal winnen gaan wij ook door.
Ja juist, maar dat is wel heel erg positief denken, want als we er 2 inkrijgen mag dat al veel zijn :P.

Dus eigenlijk zekere voor het onzekere moeten we ze beide winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 20:57
Dat gaat niet gebeuren jongen 4 goals wij hebben moeitje met 1tje maken. WIj zitten in de poal des doods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Duitsland wint van Portugal. Portugal wint van Denemarken. Denemarken wint van Nederland. Dus Nederland (???????) van Duitsland....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Opdracht luidt: winnen met 2-0.
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste