Met de Mecool geen persoonlijke ervaring, met de Leap S1 wel.SolarOrbiter schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:36:
heeft er iemand ervaring met de Mecool KM2 of Leap S1?
Rond de 70 euro heb je dan een ATV kastje. Met Google certification, Netflix certification and Prime Video certitification. Dus al die content in 4k.
Ik wil de Vontar X3 weggeven en voor mezelf dit kastje halen. Zijn er nog haken en ogen aan dit kastje? Voor zover ik kan beoordelen bang for bucks. zie geen nadelen. edit: persoonlijke nadeel is dat ik de launcher van de ATV niet fijn vind. Ik vind de launchers van die andoid boxjes prettiger. maar goed, dit is een kwestie van smaak.
ik ben tevens benieuwd of de volgende apps in een ATV omgeving (goed) werken:
Ziggo sport, NPO, Smarters IPTV en Catmouse.
Laatste bracht niets wat ik met andere Android/Google TV10 apparaten al niet eerder had gezien, teveel beperkingen door versie V10. Ik zou eerder nog het risico willen nemen voor dat bedrag en voor de nieuwe Xiaomi 4k TV stick gaan. Met zijn Android TV V11 en ondersteuning voor de AV1 codec ben je daarmee wat meer op de toekomst voorbereid.
Heb je daar twijfels over dan nog zou ik eerder kiezen voor een Android TV apparaat met V9.x i.p.v. V10.
V.w.b. de apps die je aanhaalt, ik gebruik ze geen van allen, dus dat antwoord moet ik je schuldig blijven.
Testing, one, two ...