Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Ja, jou site is nog veel meer geupdate dan, deze topic waar we in praten ;(

W00fer,Piet91 zijn jullie al terug van vakantie..?
Ik ben bang dat ik dit project een beetje laat varen. Voor mij waren dit soort sticks puur bedoeld voor XBMC en zolang dat niet goed werkt hoef ik er eigenlijk ook niet een. Ik kan de fun van Android op een tv begrijpen maar dat is voor mij niet genoeg redenen om toch zo'n stick te halen.

Voorlopig gebruik ik m'n 2 Raspberry's wel voor XBMC. Mocht er van komen dat XBMC soepel gaat werken op een goede/snelle (én betaalbare) stick/board/kastje dan ben ik misschien weer van de partij. M'n interesse voor Chinese gadgets zal mij nog wel enigszins geïnteresseerd houden in dit spul.

Of ik neem de Ouya.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 12-10-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:34

tomic

Smexylittlebabe!

Piet91 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Voorlopig gebruik ik m'n 2 Raspberry's wel voor XBMC. Mocht er van komen dat XBMC soepel gaat werken op een goede/snelle (én betaalbare) stick/board/kastje dan ben ik misschien weer van de partij.

Of ik neem de Ouya.
Draait XBMC wel goed op je PI dan? (en ook met uitzendinggemist?)

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
tomic schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 11:02:
[...]

Draait XBMC wel goed op je PI dan? (en ook met uitzendinggemist?)
Uitzending gemist heb ik geen ervaring mee, als ik het niet vergeet kan ik het wel eens testen.

XBMC (in mijn geval Xbian) zou ik momenteel een 7 geven op de Pi. Afspelen gaat tot nu toe prima. Pas als de Pi écht intensief bezig moet kan het problemen geven; te meer omdat ik 'm voedt met de USB-poort van de tv (en dus misschien niet de pieken in de stroomvraag kan leveren). Dan loopt de Pi gewoon vast en moet ik 'm opnieuw opstarten.
Dat had ik bijvoorbeeld gisteren bij de 2e Pi tijdens het inladen van een aardig aantal films/series/afbeeldingen e.d. van m'n NAS. Ook afbeeldingen weergeven gaat niet echt goed.

Maar voor die paar keer dat ik XBMC gebruik vind ik een Pi prima. Zal totaal zo'n €50 o.i.d. gekost hebben en ik denk dat je voor dat geld weinig beters kunt vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Piet91 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:57:
[...]

Ik ben bang dat ik dit project een beetje laat varen. Voor mij waren dit soort sticks puur bedoeld voor XBMC en zolang dat niet goed werkt hoef ik er eigenlijk ook niet een. Ik kan de fun van Android op een tv begrijpen maar dat is voor mij niet genoeg redenen om toch zo'n stick te halen.

Voorlopig gebruik ik m'n 2 Raspberry's wel voor XBMC. Mocht er van komen dat XBMC soepel gaat werken op een goede/snelle (én betaalbare) stick/board/kastje dan ben ik misschien weer van de partij. M'n interesse voor Chinese gadgets zal mij nog wel enigszins geïnteresseerd houden in dit spul.

Of ik neem de Ouya.
ik heb de mk808 ook als test genomen maar ik wacht uiteindelijk op de ouya want dat lijkt me toch een top apparaat _/-\o_

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Zo ik heb gisteren m'n MK808 opgehaald bij postNL.

Gisteren nog niet veel mee kunnen prutsen. Maar de 1e indruk is in ieder geval goed :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een video van mijn android dongle. Android 4.0.4 TV Cloud Stick Cortex-A5 DDR3 512MB /4G

Werkt leuk maar is nog niet foutloos. Link:

YouTube: android tv dongle

Enjoy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:50:
Hier een video van mijn android dongle. Android 4.0.4 TV Cloud Stick Cortex-A5 DDR3 512MB /4G

Enjoy
Als ik de performance controleer met
Passmark performancetest APP
Krijg ik opvallende resultaten.
Screen resolution 1280x672 ongeacht de resolutie die ik system os opgeeft.
tcc8920st ipv tcc8925
Cpu 625 MHz ipv 1 GH

Duidelijk dat om commerciele belangen specs niet juist worden opgegeven.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Enjoy
zo te zien werkt jouw wifi wel snel :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:03

Enjoy
Waar heb je hem gekocht? (welke site), en wat was je ervoor kwijt?
Wat voor bediening gebruik je voor navigatie op je tv zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Gisteren voor het eerst de MK808 aan mijn tv gehangen. Na de verhalen her en der was ik een beetje sceptisch geworden, maar behalve dat het scherm (een heel klein beetje) uitgerekt is, heb ik nog geen problemen ondervonden. Ik heb geen HD films alleen 700 mb divx/xvid films op mijn NAS staan en via ES File explorer en mx player gaat het afspelen vooralsnog heel soepeltjes. Het is even wennen met de afstandsbediening, maar toch een stuk fijner dan mijn standaard VIERA interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dangerousp schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:14:
Gisteren voor het eerst de MK808 aan mijn tv gehangen. Na de verhalen her en der was ik een beetje sceptisch geworden, maar behalve dat het scherm (een heel klein beetje) uitgerekt is, heb ik nog geen problemen ondervonden. Ik heb geen HD films alleen 700 mb divx/xvid films op mijn NAS staan en via ES File explorer en mx player gaat het afspelen vooralsnog heel soepeltjes. Het is even wennen met de afstandsbediening, maar toch een stuk fijner dan mijn standaard VIERA interface.
hoever zit je vanaf je router? probeer is youtube filmpjes te laden.
bij mij werkt het namelijk niet helemaal soepel.
ik overweeg om z'n usb -> rj45 te kopen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
psyy138 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

hoever zit je vanaf je router? probeer is youtube filmpjes te laden.
bij mij werkt het namelijk niet helemaal soepel.
ik overweeg om z'n usb -> rj45 te kopen.
Ongeveer 2 meter :)

Zostraks in standaard app Gangnam style opgezet en ging zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

2 meter is ook erg weinig :)
signaal moet bij mij de trap op en rechts om de hoek de kamer op en dan is die er :)
heeft wat moeite ermee. misschien signaal versterker kopen ofzo.
maar mijn tablet (nexus 7) en mobiel (hd2) doen het wel goed dus mk808 is ook niet de beste met wifi.

mijn bedoeling is ook dat ik muziek en films ga streamen en live tv kijken met dvblink app ( heb je tv server voor nodig ) maar dat lukt niet vanwege slechte snelheid over wifi

ook verlies ik vaak signaal op een of andere vage reden.

[ Voor 6% gewijzigd door psyy138 op 15-10-2012 13:31 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
psyy138 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:26:
2 meter is ook erg weinig :)
signaal moet bij mij de trap op en rechts om de hoek de kamer op en dan is die er :)
heeft wat moeite ermee. misschien signaal versterker kopen ofzo.
maar mijn tablet (nexus 7) en mobiel (hd2) doen het wel goed dus mk808 is ook niet de beste met wifi.

mijn bedoeling is ook dat ik muziek en films ga streamen en live tv kijken met dvblink app ( heb je tv server voor nodig ) maar dat lukt niet vanwege slechte snelheid over wifi

ook verlies ik vaak signaal op een of andere vage reden.
Ik hoop stiekem ook dat de Horizon apps voor UPC ook snel beschikbaar komen voor Android. Dan hoef ik ook geen kabels te leggen en kan ik gewoon TV via de MK808 kijken.

Geekbuying geeft op ARMTVtech aan dat ze hopen dat ze deze week meer duidelijkheid krijgen van de fabriek voor een firmware upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down Under
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 05:45
weertenaar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:12:
voor geinteresseerden; op samenkopen.net is een actie geopend om de MK802 te kopen voor €35,-

http://www.samenkopen.net/action/323659
In apparaat zit dus: Network: Wireless 802.11b/g/n, WAPI(Ralink8188). Weet iemand of bij deze het wireless probleem opgelost kan worden door de antenne "buitenboord" te hangen? Ik lees dat dit bij sommigen het probleem oplost. Is het dan misschien ook een hitteprobleem of zou het storing van andere onderdelen zijn (slechte HDMI kabel erbij).
Heeft iemand al een losse wifi dongel aan de praat gekregen? Ik bedoel dan rechtstreeks op de usb poort en dan de muis/toetsenbord op de mini usb.Of gaat dit niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Catdogsf schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 02:10:
[...]

Waar heb je hem gekocht? (welke site), en wat was je ervoor kwijt?
Wat voor bediening gebruik je voor navigatie op je tv zeg maar?
gekocht bij www.focalprice.com; P/N EH0051W; prijs 51.40 dollar.

Voor de bediening gebruik ik een toetsenbord met tochpad: Logitech K400.
Gekocht bij BCC.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ik ben zelf aan het rond kijken naar een device die mijn audio vanuit het netwerk oppikt en naar een versterker stuurt. In mijn slaapkamer heb ik een standaard hi-fi setje, zonder netwerk. En ik wil (net als ik mijn woonkamer) via mijn android phone (bubbleUPNP) muziek van mijn NAS naar de slaapkamer sturen.

Ik dacht dat dit een perfecte en goedkope oplossing was, maar zijn er ook devices zonder HDMI maar een andere video output en eventueel een tulp/audio jack uitgang?

Er is echt te veel te vinden dus raak een beetje het spoor kwijt. Vandaar mijn vraag. Hopelijk hebben jullie hier meer ervaring mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De MiniX heeft analoog uit. Kan helaas (nog) niet tegelijk HDMI en analoog uitsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:38:
[...]

Ja, jou site is nog veel meer geupdate dan, deze topic waar we in praten ;(

W00fer,Piet91 zijn jullie al terug van vakantie..?
Jazeker, maar ik ben meer bezig geweest met tweaken en m'n MiniX android site te updaten (41k bezoekers inmiddels).

Dit topic lees ik ook nog wel, maar ik kan natuurlijk niet op tegen het dualcore geweld haha :D
Ben allang blij dat dit topic goed loopt.

Mocht overigens iemand zich geroepen voelen om als tweede admin van de startpost op te treden, DM mij even aangezien Piet91 zich weinig meer met de boxjes bezighoud.

[ Voor 17% gewijzigd door W00fer op 16-10-2012 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wat betreft de bijna "te mooi om waar te zijn" bestelling van ebay betreffende de android tv-stick;

Oct 13, 2012 8:59:00 PM Status:Unsuccessful Delivery, Location:NETHERLANDS

Erg merkwaardig, aangezien hier niemand geweest is en er geen ter kennisgeving achter gelaten is. Iemand enig idee wat dit kan betekenen? Er is namelijk gister niks bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Rincewind

Take me in your arms tonight

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:09:
Voor wat betreft de bijna "te mooi om waar te zijn" bestelling van ebay betreffende de android tv-stick;

Oct 13, 2012 8:59:00 PM Status:Unsuccessful Delivery, Location:NETHERLANDS
Waar heb jij deze status vandaan ? Via welke site ? Eens kijken wat mijn status is...

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels het volgende rijtje:

2012-10-11 妥投, 荷兰, 荷兰
2012-10-09 到达进口互换局, 阿姆斯特丹, 荷兰
2012-10-02 出口总包直封封发, 广州国际, 荷兰
2012-10-02 出口总包互封开拆, 广州国际, 荷兰
2012-09-28 收寄局收寄, 佛山函集局, 荷兰

Vrij vertaald aldus Google translate:

In 2012-10-11 Tuotou, Nederland, Nederland
2012-10-09 aankomen import kantoor van uitwisseling, Amsterdam, Nederland
2012-10-02 export totale pakket direct het zegel verzegeling van Guangzhou International, Nederland
2012-10-02 export totaalpakket interoperabiliteit zegel geopend, de Guangzhou internationale, Nederland
2012-09-28 aanvaarding kantoor aanvaarding, Foshan de brief stelt Bureau, Nederland

Ik heb trackingnummer: RA516066X60CN
De X even om hem iets onbruikbaarder te maken. ;)

Edit: Via www.17track.net, welke gebruiken jullie? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-03-2022
Rincewind schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:39:
[...]
Waar heb jij deze status vandaan ? Via welke site ? Eens kijken wat mijn status is...
Hier via Twitter een 3GS tracker aangevraagd. PostNL Webcare meldde vervolgens dat deze zaterdag was aangeboden en nu op postkantoor lag op af te halen.

Raar want geen kennisgeving gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Synthale schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:12:
Hier via Twitter een 3GS tracker aangevraagd. PostNL Webcare meldde vervolgens dat deze zaterdag was aangeboden en nu op postkantoor lag op af te halen.

Raar want geen kennisgeving gezien.
Jammer alleen dat het er nu even uitligt blijkbaar, dan kan ik net zo goed even naar postkantoor lopen of is er op een andere manier makkelijk aan een Nederlands trackingnummer te komen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

Jammer alleen dat het er nu even uitligt blijkbaar, dan kan ik net zo goed even naar postkantoor lopen of is er op een andere manier makkelijk aan een Nederlands trackingnummer te komen? :?
ik verwacht dat het via china airmails gaat of evt D(ikke)H(onden)L(ul) 8)
dus ik zou afwachten, via china duurt het meestal ook 5-12 dagen dagt ik

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 16-10-2012 10:25 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:18:
[...]

met je id moet het pakje af te halen zijn.
als het op het postkantoor ligt moet dat daar ook daadwerkelijk zijn gescand.

postNL kan ook telefonsich de china-code omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DHL lijkt me ernstig onwaarschijnlijk, daar moet je echt om vragen en rekent veel hogere kosten. Ga zo wel even bellen dan? Postkantoor lag niks en de dame daar dacht dat het misschien nog bij de douane was? Jullie trackingnummer is dan wel anders dan die van mij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Synthale schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:12:
[...]Hier via Twitter een 3GS tracker aangevraagd. PostNL Webcare meldde vervolgens dat deze zaterdag was aangeboden en nu op postkantoor lag op af te halen.
Misschien offtopic maar hoe vraag je op basis van RA-code een PostNL 3GS-code aan ?
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:10:
Ik heb trackingnummer: RA516066X60CN

Edit: Via www.17track.net, welke gebruiken jullie? :?
Ik heb RA5160X6961CN als nummer en krijg niet zo'n lange lijst als jij.. Het nummer is wel anders als die van jou dus dat is alvast goed.

Is het trouwens een goed idee om een apart topic over deze bestellingen te openen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Rincewind op 16-10-2012 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
Rincewind schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:42:
[...]
Misschien offtopic maar hoe vraag je op basis van RA-code een PostNL 3GS-code aan ?

via Twitter -> PostNL Webcare of PostNL bellen.

[...]
Ik heb RA5160X6961CN als nummer en krijg niet zo'n lange lijst als jij.. Het nummer is wel anders als die van jou dus dat is alvast goed.

Is het trouwens een goed idee om een apart topic over deze bestellingen te openen ?
hier code RB019158337CN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 10:42:
Twitter, Postnl webcare beantwoord daar ook vragen alleen probeer ik net een account te maken (ja ja, ik doe niet aan twitter!) maar dat blijkt nogal moeilijk oid. :+
De laatste keer dat ik een pagina zolang zag laden zat ik nog met een 28k8 modem naast me. :X

Edit: had ik eerder moeten typen, krijg net mail binnen. 8)7

Edit#2: Tweet is er uit maar ik zie verder niks, geen idee hoe dat werkt. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Voor degene met een MK808, Geekbuying heeft een exemplaar naar een dev gestuurd om er voor te ontwikkelen, http://www.freaktab.com/s...inless-ROM-1-4-Custom-ROM eerste rom is dus een feit. Nu hopen dat er vanuit de fabriek snel wat kernel fixes komen!

Pff ze gaan ook wel extreem snel met alle ontwikkelingen, een quadcore zit al in de lucht!
http://blog.geekbuying.co...le-i-mx6q-1g16g-bluetooth

Ik denk dat tegen de tijd dat de Ouya beschikbaar is, hij al lang achterhaald is!

[ Voor 32% gewijzigd door dangerousp op 16-10-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dangerousp schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:17:
Voor degene met een MK808, Geekbuying heeft een exemplaar naar een dev gestuurd om er voor te ontwikkelen, http://www.freaktab.com/s...inless-ROM-1-4-Custom-ROM eerste rom is dus een feit. Nu hopen dat er vanuit de fabriek snel wat kernel fixes komen!
ja en wifi fixes plz O-)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

Cool ! Had ik even gemist. Misschien kan je hem wijzen op het postje wat ik nu net geblogged heb;
http://www.j1nx.nl/rk30xx-kernel-sources/
Denk dat hij er wel blij van word ;)
Pff ze gaan ook wel extreem snel met alle ontwikkelingen, een quadcore zit al in de lucht!
http://blog.geekbuying.co...le-i-mx6q-1g16g-bluetooth

Ik denk dat tegen de tijd dat de Ouya beschikbaar is, hij al lang achterhaald is!
Jep, de OUYA gaat echt te lang duren. Al zal dat wel de eerste zijn waar de software goed uitgewerkt is. Maar goed daar hebben ze dan ook wel een jaar de tijd voor genomen :D

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

j1nx schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

Cool ! Had ik even gemist. Misschien kan je hem wijzen op het postje wat ik nu net geblogged heb;

[...]

Jep, de OUYA gaat echt te lang duren. Al zal dat wel de eerste zijn waar de software goed uitgewerkt is. Maar goed daar hebben ze dan ook wel een jaar de tijd voor genomen :D
ik denk toch dat ouya beter zal worden omdat het van
europese makers
beter ontwikkeld
open software
gratis games
word veel woord ontwikkeld ( na ver wachting )
bluetooth ??? toch ???
controller

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij dezelfde als wij besteld? Zag net bij toeval dat je hem vandaag op kunt halen dus ik ben erg benieuwd!
Jouw trackingnummer geeft alleen wel een compleet andere status dan die van mij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 09:39:
[...]
Gebruik ook www.17track.net

Heb net een tweet richting PostNL webcare gedaan met het verzoek mijn nummer om te zetten naar een 3S. Zou toch merkwaardig zijn dat ook bij mij geen kennisgeving is achtergelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:50:
[...]

Heb jij dezelfde als wij besteld? Zag net bij toeval dat je hem vandaag op kunt halen dus ik ben erg benieuwd!
Jouw trackingnummer geeft alleen wel een compleet andere status dan die van mij? :?
MK802 bij seller dailiyi198: twee stuks; hopelijk geen armbandjes ;)

via Ebay message china- tracker gekregen en via twitter de 3GS code
PostNL webcare twitterde ook dat er zaterdag al een aanbieding is geweest.
Hoop voor sluiting bij het "postkantoor" te kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag het op twitter idd. Ze doen er wel even over om antwoord te geven maar wel fijn dat het zo kan. Die van mij zou 1 dag eerder al in Nederland gearriveerd moeten zijn, ergens verwacht ik dat ze vanavond (als we niet thuis zijn natuurlijk :+) ermee langskomen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 15:21
Net een MK808 besteld met RC11 remote, ben benieuwd hoe lekker dat gaat werken. Heb al wat geprobeerd met m'n Aldi Android 7" tablet op Android 4 en dat ziet er prima uit op TV dus volgens mij gaat het goedkomen. Ook meteen maar een USB netwerk adapter er bij, kan ie aan het bedraade netwerk gangen als Wifi niet goed gaat.

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?id=13642&sid=11522

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

reddo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:42:
Net een MK808 besteld met RC11 remote, ben benieuwd hoe lekker dat gaat werken. Heb al wat geprobeerd met m'n Aldi Android 7" tablet op Android 4 en dat ziet er prima uit op TV dus volgens mij gaat het goedkomen. Ook meteen maar een USB netwerk adapter er bij, kan ie aan het bedraade netwerk gangen als Wifi niet goed gaat.
waar heb je die usb adapter gekocht eigenlijk?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
j1nx schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:38:
[...]

[...]

Geloof dat iemand anders dat al heeft gedaan, maar dan naar de site van armtvtech, waar dezelfde source staat volgens mij.

@psyy138
Tuurlijk wordt hij beter dan wat er nu is, maar het duurt nog een half jaar en de prijs is ook 2 keer zo hoog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 07-08 22:28
Synthale schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:57:
[...]

MK802 bij seller dailiyi198: twee stuks; hopelijk geen armbandjes ;)

via Ebay message china- tracker gekregen en via twitter de 3GS code
PostNL webcare twitterde ook dat er zaterdag al een aanbieding is geweest.
Hoop voor sluiting bij het "postkantoor" te kunnen zijn.
Die kerel antwoordt bijna niet. Op de vraag of ik een trackingnummer kon krijgen antwoord hij al gewoon niet op.
Ook wel een beetje vreemd dat hij slechts 2 extra feedbacks heeft terwijl hij zoveel heeft verkocht.
Laat maar weten straks of het je gelukt is om het op te halen. Om eerlijk te zijn zou ik het pakketje al filmend openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 11:54:
[...]

Gebruik ook www.17track.net

Heb net een tweet richting PostNL webcare gedaan met het verzoek mijn nummer om te zetten naar een 3S. Zou toch merkwaardig zijn dat ook bij mij geen kennisgeving is achtergelaten.
Vreemd. PostNL geeft aan dat het adres behorende bij het trackingnummer in Rotterdam gevestigd is. Terwijl het in Groningen moet zijn.

Of ik heb het verkeerde trackingnummer, of hij heeft een compleet verkeerd ontvangadres gebruikt. Wordt vervolgt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:29:
[...]

Vreemd. PostNL geeft aan dat het adres behorende bij het trackingnummer in Rotterdam gevestigd is. Terwijl het in Groningen moet zijn.

Of ik heb het verkeerde trackingnummer, of hij heeft een compleet verkeerd ontvangadres gebruikt. Wordt vervolgt....
bij postnl moet je toch je postcode opgeven met je trackingsnummer 8)7 :?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Hmm. Net een reactie van PostNL op mijn verzoek wat de 3GS code is van mijn RA-pakketje: "Helaas is er nog geen NL code bekend"... Ik denk dat ik komend weekend een paypal payback-actie ga starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:04:
[...]

Die kerel antwoordt bijna niet. Op de vraag of ik een trackingnummer kon krijgen antwoord hij al gewoon niet op.
Ook wel een beetje vreemd dat hij slechts 2 extra feedbacks heeft terwijl hij zoveel heeft verkocht.
Laat maar weten straks of het je gelukt is om het op te halen. Om eerlijk te zijn zou ik het pakketje al filmend openen.
Bij mij zelfde dag nog? :? Had er alleen geen bericht van gekregen dus zag het vanmorgen pas toen ik zelf even ging kijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:29:

Ik had mijn vraagstelling iets anders. Het ontvangen trackingnummer is voor een geheel ander adres en er zijn geen andere pakketjes onderweg naar me op dit moment. ;w

Ik zal de verkoper hiervan op de hoogte stellen en mocht ik geen reactie krijgen (met correct trackingnummer) tussen nu en 2 dagen de claim maar indienen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale
Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Ik had mijn vraagstelling iets anders. Het ontvangen trackingnummer is voor een geheel ander adres en er zijn geen andere pakketjes onderweg naar me op dit moment. ;w

Ik zal de verkoper hiervan op de hoogte stellen en mocht ik geen reactie krijgen (met correct trackingnummer) tussen nu en 2 dagen de claim maar indienen. :X
hier bericht van PostNL Webcare dat het pakje in Rotterdam-Bergweg ligt, niet in mijn eigen woonplaats 100km verderop.
Verkoper krijgt zelfde bericht als hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee en dat maakt 3, ergens denk ik dat er nog wel meer zullen volgen? Hebben jullie een huisnummer/postcode of weten jullie alleen dat het naar Rotterdam gaat danwel er al is? :?

Als we huisnummer/provincie weten kunnen we misschien kijken of iemand ooit iets gaat krijgen? ;)
Die van mij moet overigens ook al niet in Rotterdam zijn maar in de provincie Utrecht. Huisnummer 12.

@Rincewind: geeft hij bij jouw nummer alleen maar aan dat hij 5-10 ontvangen is en verder niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 15:21
psyy138 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:43:
[...]

waar heb je die usb adapter gekocht eigenlijk?
Geekbuying

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?id=13642&sid=11522

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:58:
Okee en dat maakt 3, ergens denk ik dat er nog wel meer zullen volgen? Hebben jullie een huisnummer/postcode of weten jullie alleen dat het naar Rotterdam gaat danwel er al is? :?

Als we huisnummer/provincie weten kunnen we misschien kijken of iemand ooit iets gaat krijgen? ;)
Die van mij moet overigens ook al niet in Rotterdam zijn maar in de provincie Utrecht. Huisnummer 12.

@Rincewind: geeft hij bij jouw nummer alleen maar aan dat hij 5-10 ontvangen is en verder niks?
Yup. Nog steeds alleen het bericht op die site dat het de 5e is aangeboden of zoiets. BTW, ik woon in de provincie Utrecht op huisnummer 13...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san

Ik woon in Belgie, maar als mijnheer niet reageert dan weet ik genoeg. Overigens heb ik eergisteren mijn claim al ingediend en heb van de seller 0.0 feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de UG802 enkele dagen in bezit. Het eerste wat opviel is toch het zwakke Wifi signaal, maar met een kleine Mod heb je dat zo opgelost. De wifi antenne buiten de behuizing halen en het signaal gaat van zwak naar goed.

XBMC nightlies build heb ik erop staan, deze werkt wel, maar heeft nog geen hardware ondersteuning om de films te decoderen. Ook werkt AirPlay nog niet, tenminste ik heb deze nog niet werkend gekregen.
Via de website Freaktab Finless 1.4 Rom erop gezet. Nu nog de restricties van de Play-store er vanaf halen, want een spelletje als Bad Piggies kan ik nu niet installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:46:
Ik heb de UG802 enkele dagen in bezit. Het eerste wat opviel is toch het zwakke Wifi signaal, maar met een kleine Mod heb je dat zo opgelost. De wifi antenne buiten de behuizing halen en het signaal gaat van zwak naar goed.

XBMC nightlies build heb ik erop staan, deze werkt wel, maar heeft nog geen hardware ondersteuning om de films te decoderen. Ook werkt AirPlay nog niet, tenminste ik heb deze nog niet werkend gekregen.
Via de website Freaktab Finless 1.4 Rom erop gezet. Nu nog de restricties van de Play-store er vanaf halen, want een spelletje als Bad Piggies kan ik nu niet installeren.
werkt dat ook bij de mk808?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Synthale

update: PostNL Webcare via twitter: gebruiker is opgeschort? :?
email naar verkoper geen antwoord dus geschil geopend via Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het ook leuk geweest, krijg geen antwoord van de verkoper dus zo even geschil openen en op zoek naar een andere stick. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wat ook raar is trouwens, dat ik met de videospeler van de mk808 beter een mkv film kan kijken dan met de mx speler die ik ook altijd gebruik (op mijn telefoon en tablet) werkt perfect. want bij de mx speler hapert die en zie ik kleine blokjes verschijnen.

tot nu toe ga ik het apparaatje aleen gebruike voor films of series te kijken vanaf usb stick want met wifi gaat dat nooit lukken op dit moment.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13:40

dimako_

Vogel

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:33:
Ik vind het ook leuk geweest, krijg geen antwoord van de verkoper dus zo even geschil openen en op zoek naar een andere stick. :D
Ik zit met het zelfde, wel track en trace maar wordt je niet veel wijzer van.
En verkoper reageert zeer slecht.
Ik ben er een weekje tussen uit dus ik wacht het nog een weekje af en daarna inderdaad maar es payback actie-achtige dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hoe verbind ik de mk808 met mijn ethernet??

Wifi werk, maar wifi uit en utp to usb adapter aansluiten werkt niet :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Hu9o schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:49:
Hoe verbind ik de mk808 met mijn ethernet??

Wifi werk, maar wifi uit en utp to usb adapter aansluiten werkt niet :?
je moet bij instellingen op meer klikken onder wifi. dan naar ethernet gaan dan dhcp aanzetten zodat die een ip krijgt , deze staat standaard uit. ( dit zag ik in ene filmpje laatst)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

psyy138 schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

je moet bij instellingen op meer klikken onder wifi. dan naar ethernet gaan dan dhcp aanzetten zodat die een ip krijgt , deze staat standaard uit. ( dit zag ik in ene filmpje laatst)
Die optie staat er bij mij niet bij :?
Ik heb ook op youtube gekeken, en dit is inderdaad hoe het moet. Maar de optie mist bij mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
dimako_ schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:34:
[...]

Ik zit met het zelfde, wel track en trace maar wordt je niet veel wijzer van.
En verkoper reageert zeer slecht.
Ik ben er een weekje tussen uit dus ik wacht het nog een weekje af en daarna inderdaad maar es payback actie-achtige dingen.
Begin maar allemaal een claim in te dienen. De negatieve feedback op ebay begint zich op te stappelen.
Zo een kerels verprutsen heel de boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luke-san schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:10:
Begin maar allemaal een claim in te dienen. De negatieve feedback op ebay begint zich op te stappelen.
Zo een kerels verprutsen heel de boel.
Bij deze ook: http://www.ebay.com/usr/xieguiying101

Jammer wel maar goed, als je op het randje gaat zitten kan dit een enkele keer voorkomen. Shit happens. :+
Mooie met de claims (in beide gevallen) is dat je niet in je eentje staat. ;)
Ik ben benieuwd hoe snel de claims afgewikkeld worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

[YouTube: http://youtu.be/QrJ_X82bRoA]

Dit filmpje is dan wel van de MK802 (ik heb de MK808) Maar bij bij het stuk van 1:45 heb ik die optie ethernet niet staan.

Iemand die me kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Hu9o schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:27:
[video]

Dit filmpje is dan wel van de MK802 (ik heb de MK808) Maar bij bij het stuk van 1:45 heb ik die optie ethernet niet staan.

Iemand die me kan helpen?
zie je wel rechts onder dat het aangesloten is? misschien even googlen op mk808 usb rj45 adapter

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Misschien eens een andere vraag over deze spullen.
Ik heb een bedenking bij de zogenaamde 'sticks' die je rechtstreeks in de hdmi kan pluggen.
Het zou mooi zijn moesten die dingen autonoom werken, maar wat ik zoal lees is dat je een extra power supply kabel nodig hebt, in sommige gevallen een usb-netwerk converter etc etc.
Persoonlijk vind ik er dan maar weinig plug and play stick aan.

Zelf begin ik er over te denken (vermits de ebay aankoop faude was) om een boxje te kopen. Volgens mij heb je dan maar 1 kabel naar de TV of monitor lopen en kan de rest van de bekabeling mooi weggewerkt worden. Ook heb je bij de meeste boxjes externe (echte) antennes waardoor waarschijnlijk wifi een pak beter werkt.

Iemand van jullie daar een andere mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:03
Nog ff een vraagje mbt m'n A10 boxje

Is een ROM chip afhankelijk of hangt dat meer af van verschillende factoren ?

Op m'n tel (SGS2) sinds kort beetje bezig met ROM's en dat bevalt me prima, voornaamste waar ik tegenaan loop is dat de ondersteuning vd GPU nog niet echt volledig lijkt te zijn en dat best een hoop app's het niet doen, zoals Tunein radio.

Afgezien van dit probleem en het niet fatsoenlijk kunnen streamen vanaf mn netwerk ben ik best tevreden namelijk maar het zou leuk zijn als ik alle app's zou kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 11:45
Ik heb nu een tijdje de MK808 in bezit. Even mijn ervaringen tot nu toe...

-Draadloze verbinding is niet echt lekker, maar als hij een beetje onder aan de tv hangt heb ik voldoende bereik.
-In het begin bleef hij vastlopen, maar dat lag aan een USB voeding die te licht was, na een wat zwaardere voeding eraan gehangen te hebben, weinig vastlopers meer gehad.
-Ik mis een hoop apps in de play store (o.a. uitzending gemist), dus maar eens een paar .apk's zoeken.

Ondanks dat hij Jelly Bean zou moeten hebben, staat er toch gewoon 4.0.4 op, dus binnenkort maar eens kijken voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:59
Zou het mogelijk zijn om dit te gebruiken om Powerpoint presentaties in een loop op een tv in een wachtkamer te draaien?

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Lijkt me wel. Als je een app vindt die je presentatie kan loopen, waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

UG802+ al een tijdje in huis, maar wifi was -zoals later bleek, bekend- te brak om iets mee te kunnen. Dus heb ik een ethernet naar usbadapter gekocht, en een USB-A naar USB-A kabel om bedraad op het netwerk te kunnen, maar als ik etnernet inschakel in de settings, dan schakelt hij direct weer uit. Hoe kan dit?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

psyy138 schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 16:31:
[...]

zie je wel rechts onder dat het aangesloten is? misschien even googlen op mk808 usb rj45 adapter
Pff nog niet opgelost :(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5xrKUh.jpg
Hier heb ik een screenshot gemaakt van het menu. Zie hier dat de optie "ethernet" er niet tussen staat.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VuB4eh.jpg
Zo heb ik de boel aangesloten. Ook zonder de usb hub werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Hu9o schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Pff nog niet opgelost :(

[afbeelding]
Hier heb ik een screenshot gemaakt van het menu. Zie hier dat de optie "ethernet" er niet tussen staat.

[afbeelding]
Zo heb ik de boel aangesloten. Ook zonder de usb hub werkt het niet.
probeer is de usb rj45 adapter op de gewone usb te aansluiten ipv de otg poort.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
De Hiapad Hi-802 toegevoegd aan de OP:
Afbeeldingslocatie: http://www.hiapad.com/wp-content/uploads/2012/10/IMG_20121013_223748-1024x768.jpg
Freescale i.MX6 Quad-core ARM Cortex-A9
1GB Ram
Bluetooth, 802.11n WiFi
$89
EDIT: en de OP opgeschoond, gelijke opmaak en afbeeldingen toegevoegd.
Misschien is het wel slim om qua voorbeelden wat op te schonen aangezien een deel niet meer echt toegevoegde waarde heeft (te oud, nauwelijks informatie over te vinden enz.)

[ Voor 37% gewijzigd door Piet91 op 22-10-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Piet91 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 11:35:
De Hiapad Hi-802 toegevoegd aan de OP:

[...]

EDIT: en de OP opgeschoond, gelijke opmaak en afbeeldingen toegevoegd.
Misschien is het wel slim om qua voorbeelden wat op te schonen aangezien een deel niet meer echt toegevoegde waarde heeft (te oud, nauwelijks informatie over te vinden enz.)
Ik geloof dat de MK808 ook wel aardig vertegenwoordigd is hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dangerousp schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:50:
[...]

klopt, alleen iedereen heeft er problemen mee :D

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:06:
[...]

De reden dat ik nog even de kat uit de boom kijk. Het lijkt me echt de ideale mediaplayer, maar met al dat gezeur dat ik lees wacht ik het nog wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Valt mee hoor! ik heb stabiele WiFi verbinding.
Verder aardig snelen fabriek heeft binnenkort nieuwe firmware beloofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 05-09 13:05
Leuk dat hier een topic over is op got, kwam net de UG802 en de MK808 en de MK808 lijkt me een leuke stick. Ik lees echter niet veel positiefs over deze mediaplayer. De resolutie zou nog niet op fullhd werken, wifi probs etc.

Komt dit met alle versies voor? of zijn er ook versies die wel goed werken?

[ Voor 46% gewijzigd door GranCanaria op 23-10-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

GranCanaria schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 08:33:
Leuk dat hier een topic over is op got, kwam net de UG802 en de MK808 en de MK808 lijkt me een leuke stick. Ik lees echter niet veel positiefs over deze mediaplayer. De resolutie zou nog niet op fullhd werken, wifi probs etc.

Komt dit met alle versies voor? of zijn er ook versies die wel goed werken?
in het algemeen heeft elke versie nu nog problemen ( mk808 ) de andere 2 weet ik niet omdat ik deze niet in mijn bezit heb.

ook de resolutie is geen 1080p inderdaad. mkv kan ik wel gewoon afspelen op mijn hd ready tv maar het is simpel weg geen 1080p resolutie, eerder 720p. maar voor 50-60 euro kan je ook niet alles verwachten.

ik denk dat alle sticks nu nog in een soort testfase zit, alle makers/ontwikkelaars weten ook niet alles erover af, hardware is cheap ass shit en het komt uit china ;) ( grotendeels ).

ik denk dat je beter kunt wachten tot de ouya uitkomt dat word , na verwachting , een top ding met tegra 3 en alles erop en eraan. wel ben ik benieuwd of er een playstore en dergelijke inkomt voor andere apps als games.

de markt is overigens ook niet heel erg groot voor deze sticks, maar als media player is het een mooi ding voor een lage prijs. dus voor series of films op bed kan je egt wel mee uit de voeten komen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Laatst online: 05-09 13:05
Ik heb nu een acryan hd in gebruik en wil deze juist vervangen voor iets dat niet te zien is :)

En volgens mij is er juist wel zeker een markt voor deze sticks omdat niet iedereen een smart tv heeft / of juist meer functies in zijn tv wil dan wat smart tv te bieden heeft.

Voor 50 / 60 euro kun je idd niet alles verwachten echter is dat al best veel geld en kun je dan misschien toch beter een gebruikte acryan kopen, die zijn in ieder geval behoorlijk stabiel voor het kijken van films in fullhd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 09:03:
[...]

probeer is de usb rj45 adapter op de gewone usb te aansluiten ipv de otg poort.
Nou goed nieuws *O* Alles werkt zoals het moet.

Geen idee hoe het nu gekomen is, en ik heb nog steeds niet de etheret optie erbij staan. Maar het werkt dus als een ware tweaker blijf ik nu overal vanaf B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
dangerousp schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 13:50:
Ook toegevoegd. Vanmiddag ook de Ouya toegevoegd.
Die mag te zijner tijd wel z'n eigen topic krijgen maar vooralsnog kan die hier ook wel; om toch even aan te geven dat deze er aankomt want deze heeft namelijk wel z'n voordelen.
(formaat zou ongeveer gelijk moeten zijn/worden aan een Rubiks kubus dus klein genoeg wat mij betreft)
psyy138 schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:06:
Toch toegevoegd voor de compleetheid. Er staan immers ook verouderde hardware tussen dus waarom niet een huidige model met problemen niet? ;)
Perkouw schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 19:16:
De reden dat ik nog even de kat uit de boom kijk. Het lijkt me echt de ideale mediaplayer, maar met al dat gezeur dat ik lees wacht ik het nog wel even af.
Ik ook nog wel ondankt m'n eerdere bericht. Heb nu 2 Raspberry's draaien met XBMC en de Pi in de woonkamer doet opzich prima z'n werk, maar de 2e voor m'n broer is problematisch.
Plus het feit dat add-ons nauwelijks bruikbaar zijn (navigeren in youtube/1channel/uitzending gemist e.d. durf ik nog niet eens aan te beginnen...

Heb wel zin in een krachtige Ouya in de woonkamer en een krachtige Android-"iets" in de slaapkamer waarop add-ons/menu's/add-ons zonder problemen op werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Piet91 op 23-10-2012 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Ik lees dit topic een tijdje met veel interesse en kom tot de conclusie dat de sticks nog niet klaar zijn voor dagelijks high performance gebruik, maar dat het wel geweldige speeltjes zijn; dus hebben! :P

Nou kwam ik deze mk802+ tegen op geekbuying voor zo'n €30, en vond op XDA ook daadwerkelijk iemand bij wie de sticks waren aangekomen.

Nu is dit een kleine steekproef en kan ik geen shopreview vinden op tweakers, dus heeft hier toevallig nog iemand deze stick gehaald bij geekbuying? Ik ben enigszins onzeker geworden door de ervaringen van de vorige pagina ;)

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Scatman_II schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:17:
Ik lees dit topic een tijdje met veel interesse en kom tot de conclusie dat de sticks nog niet klaar zijn voor dagelijks high performance gebruik, maar dat het wel geweldige speeltjes zijn; dus hebben! :P

Nou kwam ik deze mk802+ tegen op geekbuying voor zo'n €30, en vond op XDA ook daadwerkelijk iemand bij wie de sticks waren aangekomen.

Nu is dit een kleine steekproef en kan ik geen shopreview vinden op tweakers, dus heeft hier toevallig nog iemand deze stick gehaald bij geekbuying? Ik ben enigszins onzeker geworden door de ervaringen van de vorige pagina ;)
Geekbuying staat wel bekend als een betrouwbare leverancier, Chinese webshop. De MK802+ is op zich wel een aardig dingetje om uit te testen of je het wat vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scatman_II schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 12:17:
Ik ben enigszins onzeker geworden door de ervaringen van de vorige pagina ;)
Die over de werking of die van die oplichter(s) op ebay? ;)
Ik spring er gewoon weer in! Wil toch nog een keer zo'n stick hebben en die claim van de vorige zal best wel goedkomen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 11:45
Heeft er iemand toevallig al een USB Wifi adapter werkend op de MK808? voor de rest bevalt hij prima. Alleen nog streaming kijken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:12

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:43:
[...]

Die over de werking of die van die oplichter(s) op ebay? ;)
Ik spring er gewoon weer in! Wil toch nog een keer zo'n stick hebben en die claim van de vorige zal best wel goedkomen. 8)
Wat betreft Geekbuying ben ik gerustgesteld, en ik heb de stick besteld! Begon na al die tijd over die dingen lezen zo hard te kriebelen dat het er toch eens van moest komen 8)7

Over een week of 3 (ga er maar even van uit dat het bezorgen lang duurt) maar eens kijken in hoeverre de performance tegenvalt, of dat het voor €32 gewoon een gaaf speeltje is!

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

weertenaar schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 14:43:
Heeft er iemand toevallig al een USB Wifi adapter werkend op de MK808? voor de rest bevalt hij prima. Alleen nog streaming kijken.....
Volstaat zoiets als adapter? http://www.ebay.com/itm/U...ain_0&hash=item1c1636798a

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scatman_II schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:52:
[...]

Wat betreft Geekbuying ben ik gerustgesteld, en ik heb de stick besteld! Begon na al die tijd over die dingen lezen zo hard te kriebelen dat het er toch eens van moest komen 8)7

Over een week of 3 (ga er maar even van uit dat het bezorgen lang duurt) maar eens kijken in hoeverre de performance tegenvalt, of dat het voor €32 gewoon een gaaf speeltje is!
Zag dat de volgende oplichter alweer met dezelfde kastjes op Ebay staat maar zonder deze gehonoreerde claim kan ik weinig doen. :X

Week of 3 zal het wel duren vrees ik, ik wacht ook al 2 weken op spul van BIC en dat is er altijd in een week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Euhm. De ene kant stop je in je router/splitter/whatever en de andere kant stop je via een USB-A naar USB-A kabel in je stick. Moet die stick natuurlijk wel een USB ingang hebben, en dat heeft mijn 802+.

Het passen is het probleem dus niet; volstaat dit passieve stekkertje of moet er actief iets gebeuren voordat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm ethernet en usb is wel heel iets anders he? Dat praat niet zomaar met elkaar, daar heb je een 'tolk' voor nodig. Waarom zouden het anders twee verschillende interfaces zijn? :?

Van usb naar ethernet kan prima hoor maar dan wel actief idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Verwijderd schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 18:49:
Euhm ethernet en usb is wel heel iets anders he? Dat praat niet zomaar met elkaar, daar heb je een 'tolk' voor nodig. Waarom zouden het anders twee verschillende interfaces zijn? :?

Van usb naar ethernet kan prima hoor maar dan wel actief idd.
Danku, dat vroeg ik mij dus af :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-08 00:01
Welke moet ik hebben UG802 of de MK808. En zijn er ook custom roms voor deze mini-pc's? En xmbc is er toch alang voor android devices zag laatst een filmpje waar iemand het gebruikte. Alleen het probleem was dat het stickje niet snel genoeg was voor software decoding van 720/1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 321jurgen
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-08 00:01
edit: Ik zie net dat er alleen nog maar een developer versie is van xmbc voor android.
Voor de geinterreseerde hier kun je de developer versie van xmbc downloaden: http://code.google.com/p/xbmc-android/downloads/list
Ik heb hem al op mijn telefoon uitgeprobeerd en hij werkt wel aardig met. Ik heb een galaxy nexus met jellybean 4.1.1 erop.

[ Voor 60% gewijzigd door 321jurgen op 25-10-2012 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Er is een nieuwe rom voor de MK808!

some highlights are:
-screen no longer stretched(now at 1280x672)
-more sound options(including sound devices)
-ethernet option
-much faster, I got a 7130 in Antutu
-Netflix autohides the status bar
All in all this rom is MUCH better than the last JB update.

I'll have a rooted version up in the rooted roms thread sometime tomorrow.
(This version is rooted, but supersu won't work properly on it. So it never asks if you want to grant superuser access.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dangerousp schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:21:
Er is een nieuwe rom voor de MK808!

some highlights are:
-screen no longer stretched(now at 1280x672)
-more sound options(including sound devices)
-ethernet option
-much faster, I got a 7130 in Antutu
-Netflix autohides the status bar
All in all this rom is MUCH better than the last JB update.

I'll have a rooted version up in the rooted roms thread sometime tomorrow.
(This version is rooted, but supersu won't work properly on it. So it never asks if you want to grant superuser access.)
leuke opdate alleen vind ik de wifi problemen toch het belangrijkst wat ze mogen fixen 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
psyy138 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

leuke opdate alleen vind ik de wifi problemen toch het belangrijkst wat ze mogen fixen 8)
Probeer het uit, wellicht dat die problemen wel opgelost zijn. (ik heb trouwens 0 problemen met wifi gehad, altijd solide verbinding en geen problemen met streamen van divx/xvid bestanden, deze hebben natuurlijk ook een stuk minder nodig)

mocht ik toch een keer wifi te kort komen, heb ik deze gekocht http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OC:NL:3160 Voor 2,5 euro kun je daar geen buil aan vallen :)

[ Voor 6% gewijzigd door dangerousp op 26-10-2012 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dangerousp schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 13:45:
[...]

Probeer het uit, wellicht dat die problemen wel opgelost zijn. (ik heb trouwens 0 problemen met wifi gehad, altijd solide verbinding en geen problemen met streamen van divx/xvid bestanden, deze hebben natuurlijk ook een stuk minder nodig)

mocht ik toch een keer wifi te kort komen, heb ik deze gekocht http://cgi.ebay.com/ws/eB...ageName=ADME:L:OC:NL:3160 Voor 2,5 euro kun je daar geen buil aan vallen :)
heb je linkje van de firmware? btw hoe update ik die/ zie ik welke ik nu heb ?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Pagina: 1 ... 8 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer