Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:47:
[...]

Nou ja full hd via wifi is lastig, zover waren we al. ;)
Wil je dat zul je toch kabel moeten trekken. Blijkbaar is de netwerkinterface ook brak maar werkt de usb aansluiting(en) wel naar behoren. Ik probeer ook alleen maar mee te denken in oplossingen he? 8)
Haha, i know, idem hier... ik moet geloof ik nog maar even accepteren dat het nog een jaartje duurt voor er een kastje is dat XBMC vloeiend draait, _en_ een NIC heeft die 5GHZ ondersteunt. Als dat laatste er is, is streamen via wifi echt no problem meer :)

Het is dat de alternatieven voor XBMC niet minder omslachtig zijn, ik wil gewoon teveel voor dit jaar ;)

Edit: dit ziet er ook wel interessant uit :) http://www.favientertainm...rtStick_custom/index.html

Helaas geen woord over de CPU/GPU, maar ze claimen iig via wireless alles te kunnen streamen. Reviews maar even afwachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Henk op 28-09-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-07 09:51

j1nx

Geek - Enjoying life

adullah11 schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:06:
[...]

ik heb vop menig fora gelezen dat je sowieso voor pakketjes uit de VS btw moet betalen .. dus zal dus ook niet bij de 93 dollar blijven. ik denk dat we binnenkort ook wel klonen kunnen verwachten van de g-box op aliexpress en die zullen vast goedkoper zijn. maar idd, ziet er wel mooi uit jah :-)
The GBox is vrijwel het zelfde als de Smart TV Box. En heeft dus dezelfde issues. Als ik nu eens wat hulp kreeg met de custom ROM, dan werkt Youtube en Flash ok gewoon op de Smart TV Box 8) (Issues op dit moment zijn alleen maar software gebaseerd)
justin_ti schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:27:
Ik heb voor de smart tv box een apart topic geopend! Lijkt me handig voor het overzicht, gezien er steeds meer mensen hier over dit kastje beginnen kunnen we misschien onze ervaringen bundelen:

justin_ti in "[MediaPlayer] Refee M6 Amlogic-8726 M3 Android 4.0 box"
Top, ik hoop dat we nog wat meer helpende handjes erdoor krijgen.
Sentry23 schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:04:
[...]

Ik zit hier ook met enkel een gele led, maar dus ook met dat netwerk probleem. WiFi is vele malen sneller (soms tot 40 Mbps) maar niet consistent genoeg voor streamen van 1080p spul.
Dit is de software revisie die er bij mij op staat:

ICS.MBX.20120827

kernel 2.6.34 wsyt123@ubuntuwyst123#5
Mon Aug27 13:24:51 CST 2012

router: Netgear wndr3700v2
Ik zal vanavond eens kijken wat ik precies heb. Ik heb de "laatste" firmware voor de Smart TV Box. Zal die wel uploaden naar de site. Mocht je dezelfde versie hebben; baat het niet dan schaad het niet.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:03
Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:37:
[...]

Blijkbaar in de netwerkinterface? Ik zou zeggen als via lan niet gaat, via wifi te traag is maar via usb wel dat een usb naar ethernet kabeltje de oplossing zou kunnen zijn? :?
Niet de meest sjieke oplossing maag hey? Als het werkt? ;)
Als dat gewoon werkt vind ik t best :p

zo niet gebruik ik mn externe HD wel ff als opslag, icm mizuu werkt dat ook wel mooi denk ik...

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
Welke mini kan ik het best gebruiken voor mijn 46" plasma met de eisen.

- uitzending gemist en RTL xl moet werken
- browser voor internetten met een gewoon toestenbord
- youtube

Goedkoop ...

[ Voor 5% gewijzigd door wd200 op 29-09-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
RTL XL? Behalve de gratis MP4 streams kun je dat vergeten, je kunt beter gemistvoornmt.nl bekijken ipv de APP (lagere kwaliteit). Uitzendinggemist.nl idem dito.
De normale RTLXL vereist Silverlight namelijk.

Browser voor internet met gewone browser kan (Chrome werkt) met usb toetsenbord.

Youtube wordt iets lastiger, maar er zijn apps die werken.

[ Voor 25% gewijzigd door W00fer op 30-09-2012 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-08 12:35
Ja kan toch gewoon de applicties van RTL XL en Uitzendinggemist installeren? Die moeten gewoon werken hoor en heb je volgens mij geen gedoe met Silverlight, die is enkel via de browser nodig.

En de officiele YouTube-app zal ook gewoon werken.

[ Voor 12% gewijzigd door acoster op 30-09-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henk schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 10:51:
Helaas geen woord over de CPU/GPU, maar ze claimen iig via wireless alles te kunnen streamen. Reviews maar even afwachten.
Resolution: 720P, 1080P (HDMI)
Microprocessor: ARM Cortex-A9 @ 1.0 Ghz
RAM: 1GB DDR3 SDRam
Built-in WiFi: 802.11 b/g/n
Storage: 4GB
USB Port: 2.0
Mini USB: DC Input,
Micro SD: Up to 32GB
Remote Control: Infrared
Dimensions: 3.6" x 1.3" x 0.6"
Weight: 0.08 lb.

Niet echt iets bijzonders, ik snap alleen die $30,- prijsverschil niet met de 8GB? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 22:22
acoster schreef op zondag 30 september 2012 @ 09:37:
Ja kan toch gewoon de applicties van RTL XL en Uitzendinggemist installeren? Die moeten gewoon werken hoor en heb je volgens mij geen gedoe met Silverlight, die is enkel via de browser nodig.

En de officiele YouTube-app zal ook gewoon werken.
Dat denk ik wel tenminste voor zover ik gelezen heb, nu alleen nog een stickje die aan mijn eisen voldoet voor niet te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wd200 schreef op zondag 30 september 2012 @ 11:53:
[...]

Dat denk ik wel tenminste voor zover ik gelezen heb, nu alleen nog een stickje die aan mijn eisen voldoet voor niet te veel geld.
Via de Apps van UZG en RTLXL heb je mindere kwaliteit dan via de streams op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ciesouw
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-09-2024
Ik heb dit topic doorgelezen en een beetje hiernaar gegoogled enzo, best vet zulke stickjes, maar wat ik dus niet goed begrijp: waar laat je al je mediabestanden? Zo'n stickje heeft vaak maar 4 gig geheugen ofzo, daar passen toch geen films op?
Misschien een stomme vraag maar ik stel m lekker toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ciesouw schreef op zondag 30 september 2012 @ 14:26:
Ik heb dit topic doorgelezen en een beetje hiernaar gegoogled enzo, best vet zulke stickjes, maar wat ik dus niet goed begrijp: waar laat je al je mediabestanden? Zo'n stickje heeft vaak maar 4 gig geheugen ofzo, daar passen toch geen films op?
Misschien een stomme vraag maar ik stel m lekker toch :P
Dan heb je het niet (goed) doorgelezen want dan zou je weten dat die vanaf een netwerk of usb schijf komen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:16
wd200 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 21:22:
Welke mini kan ik het best gebruiken voor mijn 46" plasma met de eisen.

- uitzending gemist en RTL xl moet werken
- browser voor internetten met een gewoon toestenbord
- youtube

Goedkoop ...
Sticks met een RK3066 chip van rond de 60-70 dollar zijn momenteel beste prestatie voor het geld en ruim sneller dan de overige sticks op de markt, helaas zijn er nog geen sources uit en zullen zaken als xbmc op correcte wijze nog wel even op zich laten wachten, gewoon via een willekeurige mediaplayer van de play store zal wel praktisch alles kunnen afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Ik zie dat geekbuying een nieuwe firmware heeft voor de MK808/GV-20
1 Changelog:
a Change the CPU frequency to 1.6Ghz, (tested by antutu benchmark)
b fix the Screen Rotation in apps problem;
c Move back the ” enable ADB option” choice
d Improve the wifi signal better;
link

Ook is er een manier om de MK808 te rooten op armtvtech.com

Hmm, blijkt dat de meeste fixes niet werken, zie ook dit topic op armtvtech.

Iemand intussen al ervaring met de MK808/GV20 ?

[ Voor 15% gewijzigd door Jarrean op 03-10-2012 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:58

Rincewind

Take me in your arms tonight

Heeft iemand de 'goedkope' stick van €25 al binnen ?

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Rincewind schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:14:
Binnen een week lijkt me onmogelijk. Via BIC of DX doet zo iets er bij mij toch minimaal 2 maar standaard 3 weken over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
Da's heel goed mogelijk hoor, ik krijg vaak dingen van ebay binnen een week binnen!
En da's gewoon met free shipping vanuit China :)

Voorbeeldje: 2 audio-connectors besteld op 19/09, verstuurd op 20/09, ontvangen op 28/09 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Fire69 op 03-10-2012 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
Fire69 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:56:
Da's heel goed mogelijk hoor, ik krijg vaak dingen van ebay binnen een week binnen!
En da's gewoon met free shipping vanuit China :)

Voorbeeldje: 2 audio-connectors besteld op 19/09, verstuurd op 20/09, ontvangen op 28/09 :)
Slecht voorbeeld. 8 dagen. Buiten een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ok, als je moeilijk wil gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Fire69 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:08:
Ok, als je moeilijk wil gaan doen :P
Yep. Had ik zin in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niet binnen. Wel bij navraag bij de verkoper een trackingnr gekregen. Iemand enig idee waar je die kan checken?
Rincewind schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:14:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:20:
Nog niet binnen. Wel bij navraag bij de verkoper een trackingnr gekregen. Iemand enig idee waar je die kan checken?
Ik zou zeggen doe een poging hier. Ik heb trouwens net dezelfde vraag gesteld en mocht ik een reactie krijgen dan kunnen we wellicht de nummers vergelijken: als die hetzelfde zijn weet ik al genoeg 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
fotografie999 schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:56:
Verdomme verdomme! Ik ben dus weer eens te laat, gister kon ik niet betalen en nu is hij weg. Nog iemand anders die hem 25euro verkoopt?
http://www.ebay.com/itm/N...tex-A8-HDMI-/261107238448?

Hier, tot 11-10-2012 nog een kans ....

Zelfde verkoper

Maar ik heb op ebay wisselende ervaringen qua levertijd ...

De meeste 'free shipping' werken op fill-orders
dat houd in dat er gezamelijk een container (deel) gekocht wordt voor de verscheping.
al die bedrijfjes kunnen dan pakketjes inleveren op een depot, welke dan ervoor zorgt dat het zo 'economisch' mogelijk ingeladen wordt.
Als de container vol is, vertrekt hij op transport, dus kan makkelijk een paar dagen duren.
De container gaat op een vrachtschip met als bestemming Europa ( kan dus zomaar een omweg via de VS maken - onwaarschijnlijk, maar zou kunnen - )

Uiteindelijk komt de container in Hamburg of Rotterdam aan, waarlangs dan een 'afdeling' verdere verzending verzorgd naar de eindbestemmingen.
DX, Priceangels en nog een paar van "de grotere" zijn feitelijk één organisatie, dus die hebben een container sneller vol, dan 100 kleine electronicaboeren uit hongkong ( no offence )
Ik had vorige maand screenprotectors besteld ( half augustus ) en bij verschillende verkopers, de één stuurde met briefpost, was in 6 dagen geleverd, de andere kawam via pakketpost, 21dagen en 30 dagen later.

99% van de verkopers met een A+ rating zijn redelijk betrouwbaar, maar hebben geen invloed op hun verzending ( tenzij je ervoor betaald TNT / DHLshipping )

[ Voor 59% gewijzigd door FreshMaker op 03-10-2012 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
FreshMaker schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:13:
[...]

http://www.ebay.com/itm/N...tex-A8-HDMI-/261107238448?

Hier, tot 11-10-2012 nog een kans ....

Zelfde verkoper

Maar ik heb op ebay wisselende ervaringen qua levertijd ...

De meeste 'free shipping' werken op fill-orders
dat houd in dat er gezamelijk een container (deel) gekocht wordt voor de verscheping.
al die bedrijfjes kunnen dan pakketjes inleveren op een depot, welke dan ervoor zorgt dat het zo 'economisch' mogelijk ingeladen wordt.
Als de container vol is, vertrekt hij op transport, dus kan makkelijk een paar dagen duren.
De container gaat op een vrachtschip met als bestemming Europa ( kan dus zomaar een omweg via de VS maken - onwaarschijnlijk, maar zou kunnen - )

Uiteindelijk komt de container in Hamburg of Rotterdam aan, waarlangs dan een 'afdeling' verdere verzending verzorgd naar de eindbestemmingen.
DX, Priceangels en nog een paar van "de grotere" zijn feitelijk één organisatie, dus die hebben een container sneller vol, dan 100 kleine electronicaboeren uit hongkong ( no offence )
Ik had vorige maand screenprotectors besteld ( half augustus ) en bij verschillende verkopers, de één stuurde met briefpost, was in 6 dagen geleverd, de andere kawam via pakketpost, 21dagen en 30 dagen later.

99% van de verkopers met een A+ rating zijn redelijk betrouwbaar, maar hebben geen invloed op hun verzending ( tenzij je ervoor betaald TNT / DHLshipping )
Gaat allemaal met het vliegtuig hoor, via China Air Mail.
Zit ook nog steeds op de MK808 te wachten en de vakantie zal er geen goed aan doen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Vandaag mijn UG802+ Elite ontvangen, dual core dingetje met Rockchip A9 RK2066. Zit er strak uit, alleen euh.... Tsjah, meer kan ik er niet van zeggen. Heb geen remote :p.

Iemand tips om hem met mijn One X te besturen?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarrean
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08 07:38
Obiter dictum schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:28:
Vandaag mijn UG802+ Elite ontvangen, dual core dingetje met Rockchip A9 RK2066. Zit er strak uit, alleen euh.... Tsjah, meer kan ik er niet van zeggen. Heb geen remote :p.

Iemand tips om hem met mijn One X te besturen?
Eerst zou ik met een usb muis droidmote server installeren op je stick en dan de droidmote client op je One X zetten ;) Kost een euro voor de server app dacht ik, maar het ziet er wel erg handig uit (zie youtube filmpjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Jarrean schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:07:
Eerst zou ik met een usb muis droidmote server installeren op je stick en dan de droidmote client op je One X zetten ;) Kost een euro voor de server app dacht ik, maar het ziet er wel erg handig uit (zie youtube filmpjes)
Heb voor de time being maar even tobo aangesloten, Droidmote had ik al gevonden maar vereist root :(

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-07 15:23
Iemand op een ander forum heeft dus zo een leuke stick gekocht via Ebay voor rond de 30 dollar, de aanbieding welke hier ook regelmatig voorbij komt. Pakketje was aangetekend. Bij het openmaken zat er een goedkoop plastic armbandje in.

Wel geld teruggekregen via Paypal. Maar wees dus gewaarschuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Voor iedereen die nog vertrouwen heeft in die 25 euro stick, en nog overweegt in deze tweede ronde mee te doen:

http://www.ebay.com/itm/S...amers&hash=item3ccb34462f

Dat verkoopt hij ook, 40 euro voor een 3 terrabyte hdd incl verzendkosten, 66 sold so far..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kleine ervaringreactie op de MK802 II

Ik heb hem sinds 2 dagen. Vooral gekocht om lekker makkelijk mijn eredivisielive internetabonnement toch via de tv te streamen en de webversie van uitzendinggemist.
Het begint al met dat ik geen 1080i kan krijgen via de ROM die geinstalleerd is, terwijl ik mij toch meen te herinneren dat dat wel kon.
Dan de genoemde websites.... totaal asynchroon met beeld en geluid. Ben vooralsnog dus niet echt te spreken over de stick. Zal nog wel proberen dat beter te krijgen, maar ik heb nog geen rom gevonden voor de mk802 II, voor de voorlopers wel. Maar goed, ws iets beter zoeken.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 03:21:
Voor iedereen die nog vertrouwen heeft in die 25 euro stick, en nog overweegt in deze tweede ronde mee te doen:

Dat verkoopt hij ook, 40 euro voor een 3 terrabyte hdd incl verzendkosten, 66 sold so far..
Wie kan er nou nog vertrouwen in hebben na mijn post boven jou lol. Maar goed, wellicht krijgt de rest wel gewoon keurig hun stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• combry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04-2020
Jarrean schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:40:
Ik zie dat geekbuying een nieuwe firmware heeft voor de MK808/GV-20

[...]

link

Ook is er een manier om de MK808 te rooten op armtvtech.com

Hmm, blijkt dat de meeste fixes niet werken, zie ook dit topic op armtvtech.

Iemand intussen al ervaring met de MK808/GV20 ?
Hi ik heb na ongeveer 10 dagen wachten ook mijn MK808/GV20 binnen gehad. Besteld bij gadgetgreats.com gekocht voor $67,99. Zit een 2amp adapter bij,een hdmi kabeltje en een verloopplug van mini naar normaal usb.Maar ben eigenlijk niet te spreken(zeg maar pissed off bigtime :( :( ) over enkele zaken en ik ben echt geen n00b:
1. Wifi heeft een slecht ontvangst
2. Bij sommige apps word het scherm gedraaid
3. Firmware update krijg ik met geen mogelijkheid aan de praat. De flashtool crasht wanneer je het opent en de Rockusb driver krijg ik ook niet geïnstalleerd. Heb tutorial gevolgd knopje achterin ingedrukt. lukt niet. :(
4.Youtube app,tubemate app, rtl xl en andere videostreams werken niet.Ze blijven constant zoeken.Zou het aan de flashplayer liggen? staat er wel op geïnstalleerd. ligt niet aan het wifi signaal want als ik dicht bij de router zit(1 meter verwijderd) krijg ik alle streepjes vol op het wifi icoontje plus melding wifi signaal uitstekend.

Verder speelt ie wel 1080p mkv's en andere videoformaten af. Had er meer van verwacht :-( .Hoop echt dat er een goede firmware update komt die al deze pproblemen oplost.Inderdaad had ik ook het idee dat de cpu wel erg slow is. ik ga proberen em te rooten met de link van Armtvtech in het vorige bericht hierboven.Kijken als dat wel lukt. Zou het ook mogelijk zijn om een andere rom te flashen?Weet iemand dit?

[ Voor 11% gewijzigd door combry op 05-10-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 11:22:
Wie kan er nou nog vertrouwen in hebben na mijn post boven jou lol. Maar goed, wellicht krijgt de rest wel gewoon keurig hun stick.
Ik heb er ook weinig vertrouwen meer in hoor maar hoewel laag leek deze prijs me niet geheel onwaarschijnlijk zoals die dat van de harddisks wel is. ;)
Ik zie het wel en anders claim ik het wel. Welk forum was dat trouwens? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Laatst online: 07-08 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:27:
[...]

Ik heb er ook weinig vertrouwen meer in hoor maar hoewel laag leek deze prijs me niet geheel onwaarschijnlijk zoals die dat van de harddisks wel is. ;)
Ik zie het wel en anders claim ik het wel. Welk forum was dat trouwens? :?
Idd, seller reageerd niet op mijn emails. Ik vertrouw het dus ook voor geen haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-09 16:14
Deze week mijn UG802 ontvangen. Werkt opzich allemaal wel lekker behalve het wifi gedeelte.
Nu heb ik nogal wat problemen met wifi. Dus heb ik de kabels maar weer terug gelegd. Nu wil
ik dus die UG802 ook via kabel aansluiten. Gaat dit ding werken. Deze is iig normaal geprijst ipv van bij de MM 30 euro.

http://www.varliksaccesso...t-network-adapter-dongle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Als ik het topic een beetje doorlees is het hobby bob gehalte nog erg hoog. Ik denk dat ik nog wat weken wacht totdat er wat goeds uitkomt, waar een soort community uit ontstaat zoals een jaar geleden de Dropad tablet, nog steeds veel plezier van....

of heeft er iemand nog een tip waar ik overheen gelezen heb, die wel een goede interface heeft, afstandbediening, wifi en snelheid....vind het zo zonde om over een aantal maanden te constateren dat de ontwikkeling is stilgevallen en ik dan weer wat nieuws moet komen. Prutsen en ontwikkeling vind ik niet erg....(plus mijn vriendin heeft het geduld van een eendagsvlieg dus het moet wel een beetje werken) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 16:02

RobertowNL

For your gear!

Damocles.NL schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 23:38:
Iemand op een ander forum heeft dus zo een leuke stick gekocht via Ebay voor rond de 30 dollar, de aanbieding welke hier ook regelmatig voorbij komt. Pakketje was aangetekend. Bij het openmaken zat er een goedkoop plastic armbandje in.

Wel geld teruggekregen via Paypal. Maar wees dus gewaarschuwd.
Als je hiermee fok bedoeld heb je het verkeerd begrepen/gelzezen ;) Dat ging over een paar schoenen.

Mijn Stick is nog steeds niet binnen, hij is wel de 29e (vlak voor de vakantie) op de bus gegaan. Zal dus nog even een weekje (of twee) moeten wachten of ik geen armbandje heb.
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 03:21:

Die begon hij na de stick pas te verkopen (samen met een Touchpad). Aangezien ik bijna nooit claim ook maar een gokje genomen op een HDD ;) (ja ik weet het dom. Maar ik ga niet zeuren mocht het mis gaan, dat is het risico van het ''vak'').
coldasice schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:10:
Als ik het topic een beetje doorlees is het hobby bob gehalte nog erg hoog. Ik denk dat ik nog wat weken wacht totdat er wat goeds uitkomt, waar een soort community uit ontstaat zoals een jaar geleden de Dropad tablet, nog steeds veel plezier van....

of heeft er iemand nog een tip waar ik overheen gelezen heb, die wel een goede interface heeft, afstandbediening, wifi en snelheid....vind het zo zonde om over een aantal maanden te constateren dat de ontwikkeling is stilgevallen en ik dan weer wat nieuws moet komen. Prutsen en ontwikkeling vind ik niet erg....(plus mijn vriendin heeft het geduld van een eendagsvlieg dus het moet wel een beetje werken) :P
De allwinner oplossingen hebben wel iets van een community. Het "probleem" lijkt te zijn dat er veel verschillende smaken/soorten komen/zijn.

In de tijd van de dropad was dat gewoon ''de'' tablet beter was er (in die prijsklasse) niet te krijgen. Vandaar dat de community daar zo groot was. Tegenwoordig zijn de meeste items wel redelijk/vergelijkbaar dus is de community ook meer verspreid.

Zelf heb ik gewoon de beslissing genomen om er 1 te bestellen, het lijkt allemaal toch (redelijk) goed te werken. Een Allwinner tablet aan de TV met een tobo werkte opzich ook prima dus dat verwacht ik hiervan ook.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
Ik denk dat ik me de komende weken ook blijf orienteren hier en op de andere fora en dan kom ik vanzelf een stick tegen waarin ik meer vertrouwen heb....het is nu nog allemaal vrij nieuw dus zie door de bomen het bos nog niet......zal wel komen. Door de lage prijs is de keuze minder riskant, maar al te vaak geld uitgegeven aan rotzooi en rotzooi is altijd te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 08:51
Ik overweeg zo'n stickie te kopen, puur om spotify op een makkelijke manier op mijn tv te krijgen (en dus goed geluid via de stereo-set). Voor een soepele bediening wil ik dan ook een draadloos toetsenbord met touchpad aansluiten.

Iemand ervaring mee of dit lekker werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enigmafan
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

enigmafan

Front- & backend ontwikkelaar

http://www.123dagaanbieding.nl heeft vandaag weer een mini Android pc. Het typenummer staat er helaas niet bij, prijs is 55 euro, geen verz.kosten binnen NL.

Mijn Sinterklaasspel voor de kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
enigmafan schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:57:
http://www.123dagaanbieding.nl heeft vandaag weer een mini Android pc. Het typenummer staat er helaas niet bij, prijs is 55 euro, geen verz.kosten binnen NL.
Lijkt wel erg op dat ding dat u iedereen hier geeft gescored via Ebay.
Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:00
enigmafan schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 15:57:
Lijkt iig op de case van de mk802

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Voor de mensen die een stick willen, maar balen dat er geen XBMC voor Android versie is met hardware decoding.
http://www.j1nx.nl/smart-tv-stick/

Zelfde als de Smart TV Box, maar dan in hetzelfde jasje als de MK802. Zodra hij binnen is zal ik hem reviewen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Ik snap iets niet; op zowel mijn HTC One X als op mijn UG802+ heb ik de laatste versie van XBMC geïnstalleerd. Op hetzelfde draadloze netwerk speelt de HOX bestanden van mijn NAS vlekkeloos af, de UG802+ draait XBMC prima, maar weigert bestanden te openen. Que es ce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in twee dagen tijd zo'n beetje de helft van deze (zeer interessante ) topic doorgespit omdat ik er zelf aan zat te denken om met een "sticky in een TV" mijn netwerk ook op de keukenTV te kunnen benaderen. Ik denk de volgende conclusie wel te kunnen trekken:

De startpost heeft een veelbelovend aantal opties, maar echt besproken worden ze niet. Da's wel jammer want het leek erop dat ze meer naast elkaar vergeleken zouden worden. (overigens doen veel plaatjes het niet)
Het gaat hier in dit topic uiteindelijk maar om een klein aantal gadgets/apparaten die helaas niet op gelijkwaardige wijze naast elkaar geprobeerd of 'aangeboden' worden.

Ik lees dat veel van de gebruikservaring dan wel de tevredenheid samenhangt met de mogelijkheid XBMC te kunnen draaien. Zowel de stick als XBMC lijken nog niet ver genoeg doorontwikkeld en op elkaar aangepast te zijn om naar tevredenheid te functioneren.

De ervaringen met WiFi zijn zeer uiteenlopend en onvoldoende positief om op basis daarvan met XBMC een filmpje te laten draaien.

Ook zie ik op veel verschillende, vooral tijdelijke, verkooppunten, bijna alsof er geen stabiele markt gegenereerd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
En je punt is? :P

Het is inderdaad zo dat het nog een heel jonge markt is met zeer onvolwassen software momenteel.
De devices uit de startpost (+ enkele nieuwere die in het topic vermeld worden) lijken allemaal heel erg op elkaar.
Af en toe zit er eentje tussen die beter bruikbaar zou moeten zijn, maar wordt dan weer hard beperkt door de software.

Je zal gewoon nog een beetje geduld moeten hebben voor je je keuken-tv 'smart' kan maken :)
Tenzij je er gewoon wil kunnen op surfen, dat lukt nu denk ik wel al redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

j1nx schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:23:
Voor de mensen die een stick willen, maar balen dat er geen XBMC voor Android versie is met hardware decoding.
http://www.j1nx.nl/smart-tv-stick/

Zelfde als de Smart TV Box, maar dan in hetzelfde jasje als de MK802. Zodra hij binnen is zal ik hem reviewen.
Ziet er interessant uit tbh. Mocht XBMC er goed op draaien dan neem ik het zeker weten een!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@fire69

heb ik lang over na zitten denken, want eigenlijk gaat die vraag over dit hele topic.

Toen ik het topic begon te lezen hoopte ik een idee te krijgen wat voor mijn situatie geschikt zou kunnen zijn, maar die fase heeft het topic en het product nog niet bereikt.

Ik bedacht dit op een gegeven moment en vroeg me af of anderen het topic ook zo ervaren. Een beetje prikkelend opgeschreven, maar vooral concluderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-09 03:57
@FinnBo; Je doet het topic tekort, dit is onder andere een hele handige manier om de ontwikkelingen te volgen, niet in de laatste plaats met veel dank aan @J1nx.

Zo, dat moest even gezegd worden ;)

Er zijn wel degelijk boxjes die XBMC al goed draaien, maar omdat XBMC gewoon nog niet de volwassen staat heeft bereikt die je gewend bent van andere platformen, geef je nu imho onterecht af op de doosjes zelf ;) Dit is gewoon een van de nadelen van een OS dat draait op meerdere vormen van hardware, je kan als software ontwikkelaar, zeker in het beta-stadium, niet alle hardware ondersteunen. Een van de redenen geloof ik waarom Microsoft ooit directX verzonnen heeft, zodat het via die instructie, makkelijker en efficienter werd om de software/game-devs dichter bij de hardware devs te brengen. Maar iig, zoiets als dat mist android nog, en als ik sommige mensen over DirectX hoor, misschien maar beter ;)

Anyway, gewoon dit topic in e gaten houden voor een doosje dat XBMC smooth draait, in een format dat je bevalt. In mijn geval is het ultieme doosje een stick met als het even kan 5GHZ wifi die daarover ook fatsoenlijk kan streamen, al ben ik voor het laatste net zo bereid een settop te accepteren. Voor jou kan dat iets heel anders zijn, maar daarom juist is dit topic toch zo nuttig? zeker als je de wifi support niet per se hoeft, zijn de settop doosjes van ovalelephant (en afgeleide HDMI stick ;) ) al prima geschikt voor een daily XBMC build... Wil je net zoals ik fatsoenlijke wifi support (en dat is alleen maar omdat ik geen zin heb in een wireless bridge achter het 24" tv'tje in de slaapkamer, een settop is eigenlijk al too much), dan moet je nog even geduld hebben, en vooral dit topic in de gaten blijven houden :)

[ Voor 9% gewijzigd door Henk op 08-10-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@j1nx

die stickies lijken ook allemaal op elkaar...... Apple en Samsung zouden er een miljarden gevecht over uitvechten ;-).

Ik las ergens anders de mogelijkheid van die MK 802 om 'm, als je een USB poort op de TV hebt, met een USB verloopkabeltje te voeden. Kan dat bij deze ook? Ik las namelijk ook dat sommige van die dingen op 2 ampere werken en dat komt niet uit de USB poort. Het voordeel daarvan is dat als je de TV uit doet de stick ook uit gaat want ze hebben zelf geen power off knop.

Hoe zit 't verder met de warmte productie bij deze? als ik 'm achter m'n TV verstop wil nl geen rook zien: Transformers wordt me dan iets te realistisch.

Op het plaatje op je site lijkt de jack die aan het stroomsnoer zit op een audio-jack ipv een power jack en ik zie geen omvormer/trafo (of is dat het witte ding?) werkt die dus op 220V?

@ Henk

je post kwam binnen tijdens het typen van bovenstaande vandaar dit als Edit

Ik wil helemaal niet afgeven op het product of dit topic, sorry als het zo overkomt.
Ik probeerde conclusies te trekken uit wat ik gelezen heb.

Ik lees weinig 'tevreden' verhalen over de Android op TV oplossingen. Problemen met WiFi, bediening, Apps die niet of verkeerd werken en programma's die het niet (voldoende) doen en wisselende verkrijgbaarheid van de producten (de MK 802 heeft korte tijd in de pricewatch gestaan, maar is er nu al weer uit).

Als ik de opsomming zo maak (en ik kan bij elke enkele posts aandragen waarop ik me baseer) leest het veel negatiever dan ik het interpreteer, dat was ook helemaal de bedoeling van mijn reactie niet.

Ik constateer hetzelfde als jij eigenlijk, alleen dacht een soort 'tussenstand' op te maken, met deze, nu ontstane discussie, wordt die conclusie/tussenstand preciezer gedefinieerd. We zitten nog in de Pioniersfase

Ik ben en blijf zeer geïnteresseerd dit topic volgen, maar blijf bij mijn conclusie dat de startpost voorlopig iets meer belooft dan dat het nu waarmaakt (en dat het jammer is dat verschillende plaatjes het daar niet doen.)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2012 10:20 . Reden: reactie toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind

Rincewind

Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:20:
Ondertussen heb ik ook een trackingnummer gekregen van de verkoper en tot mijn grote verbazing is die geldig ! Getest via deze site en die geeft aan dat het pakketje '收寄局收寄, 佛山函集局, 荷兰' is en 5-10 China heeft verlaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:15
die van mij kwam zaterdagochtend binnen (MK802 II), twee weken. Had m eigenlijk a.s. vrijdag verwacht, dus een reuze meevaller
Bij het uitpakken zat het volgende erin: doos, stick, boekje, micro-naar-usb kabel, hdmi female-to-male kabel, micro-naar-usb adapter, usb-hub 4x, lader(had deze niet besteld, maar zat er bij)...

Aangesloten en zag de groen gele android opstartscherm, vervolgens Rikomagic scherm en 20-30 sec later Android start-pagina. Hij is op zich wel snel en reactief, heb een usb muis (bekabelt) aangesloten.

Vervolgens gekeken naar de werkgeheugen (RAM) en het viel me meteen op dat dit maar 504 MB is, terwijl ik een 1024 heb besteld. Ik ga een klacht sturen naar de verkoper, en dreigen met een slechte review als ik geen degelijke oplossing krijg.

Los van het bovenstaande ben ik op zich tevreden :-D leukl speeltje.. Het is inmiddels meer dan 10 jaar geleden dat ik voor een speeltje tot in de nacht aan het pielen was ;-)

Inmiddels heb ik de volgende APPs geinstalleerd: Youtube, MX Player, Mega stream, XBMC, IMDB, Uitzending gemist, Facebook, Dolphin browser, Dropbox, Teamviewer, Maps, Reclamefolder, Angry Birds, Nes emulator (JNES en SNES?),

Bevindingen:
Het valt me op dat de Youtube App, wanneer ik HQ/HD video's afspeel, dat het geluid en beelt niet synchroon is, ik heb het hier over miliseconden, maar kan wel irritant zijn. Zijn er anderen die hier ook last van hebben?
FlashPlayer werkt prima, sites starten traag op weliswaar, maar videos worden gewoon afgespeelt

XBMC: NEON en non-NEON versie geinstalleerd met 1channel plugin, het werkt wel, maar omdat er alleen software-rendering is zijn er haperingen, dus voorlopig in de ijskast.

MEga Stream: zeer aan te raden, goede work-around voor de xbmc app.. je pakt een link van 1channel en kopieert het in deze app en vervolgens opent deze app de video speler van je keuze. ondertiteling moet je apart downloaden en vervolgens kun je binnen je video player (mx player in mijn geval) de subtitle kiezen et voila

Ik heb een usb-stick van 4gb op aangesloten met divx kwaliteit films en deze spelen goed af. Moet nog andere bestandsformaten proberen, geen tijd gehad.

Ik ben nog van plan om een torrent app te downloaden en te installeren en een harddisk aan te sluiten. Hou jullie nog op de hoogte. Wacht nu nog op mijn draadloze toetsenbord/muis... ik heb een bluetooth adapter erop aangesloten werkte helaas niet, en ook een usb-controller, maar werkte ook niet. ik moet een oplossing zien te vinden om een werkende controller te kunnen gebruiken, wil namelijk spelletjes ermee kunnen spelen. Liefst oude nintendo games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
adullah11 schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 12:06:
Vervolgens gekeken naar de werkgeheugen (RAM) en het viel me meteen op dat dit maar 504 MB is, terwijl ik een 1024 heb besteld. Ik ga een klacht sturen naar de verkoper, en dreigen met een slechte review als ik geen degelijke oplossing krijg.
Is dat niet het vrije geheugen met alle OS-meuk er reeds vanaf? Op mijn SGS2 heb ik ook "maar" 789MB.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:15
https://dl.dropbox.com/u/51552597/IMG_0869.JPG
https://dl.dropbox.com/u/51552597/IMG_0872.JPG
https://dl.dropbox.com/u/51552597/IMG_0873.JPG
https://dl.dropbox.com/u/51552597/IMG_0864.JPG

Er staat (zie foto) internal storage 119 MB used + 385 MB free... kijk ik verkeerd? waar kan ik het beste naar kijken? is dit trouwens de laatste firmware wat erop zit?

(EDIT)
na het dreigen met slechte feedback op ebay, heb ik inmiddels 20 dolaar refund ontvangen.. wat mij betreft opgelost.. wellicht moet ik de firmware updaten en dan kan ik wel gebruik maken van de volle 1024MB, althans, dat heb ik op de rikomagic forum gelezen... uiteindelijk 40 dollar betaald (31,50 eur) voor de stick

[ Voor 31% gewijzigd door SolarOrbiter op 08-10-2012 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Henk schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:41:
@FinnBo; Je doet het topic tekort, dit is onder andere een hele handige manier om de ontwikkelingen te volgen, niet in de laatste plaats met veel dank aan @J1nx.

Zo, dat moest even gezegd worden ;)
Aller eerst bedankt voor de mooie woorden :P

Ik denk dat FinnBo wel een puntje heeft, dat wat FinnBo eigenlijk zocht in dit topic zal denk pas in "Deel 2" komen. Het is er echt gewoon allemaal nog te jong voor. Hardware wise als wel software wise.

Maar goed we zullen geen tweakers zijn als we er niet vanaf dag 1 bij willen zijn toch ???? Heb een hele zolder vol nutteloze gadgets die het uiteindelijk toch net niet werden _/-\o_
Verwijderd schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 09:49:
@j1nx

die stickies lijken ook allemaal op elkaar...... Apple en Samsung zouden er een miljarden gevecht over uitvechten ;-).

Ik las ergens anders de mogelijkheid van die MK 802 om 'm, als je een USB poort op de TV hebt, met een USB verloopkabeltje te voeden. Kan dat bij deze ook? Ik las namelijk ook dat sommige van die dingen op 2 ampere werken en dat komt niet uit de USB poort. Het voordeel daarvan is dat als je de TV uit doet de stick ook uit gaat want ze hebben zelf geen power off knop.

Hoe zit 't verder met de warmte productie bij deze? als ik 'm achter m'n TV verstop wil nl geen rook zien: Transformers wordt me dan iets te realistisch.

Op het plaatje op je site lijkt de jack die aan het stroomsnoer zit op een audio-jack ipv een power jack en ik zie geen omvormer/trafo (of is dat het witte ding?) werkt die dus op 220V?
Ik denk dat inderdaad de enige Chinees die er echt rijk van word, de Chinees is die de plastic buiten kantjes fabrikeert _/-\o_

Ik kan nog niet al je vragen beantwoorden, maar doe mijn best;
- Al die stick draaien inderdaad gewon op 5 Volt en kunnen vaak via USB gevoed worden. Het is inderdaad een beetje uitvogelen of je TV het trekt. De meeste echter wel.
- De jack waar je over praat is gekloof ik de Infra Rood ontvanger. Ik geloof dat de power de mini-USB kabel is.
- Sommige worden warmer dan de andere. De MK802 word erg warm, de UG802 bijna niet. We moeten bekijken hoe deze het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• combry
  • Laatst online: 28-04-2020
Hi mensen heb inmiddels mn stick de MK808 wel goed werkend gekregen. Hij is geroot en geupdate. Met dank aan het forum van Armtvtech.com. Youtube doet het nu wel en andere streams. Alleen het wifi gedeelte sucks nog als de afstand meer dan een paar meter is. Ben nu bezig om mn xbox controller werkend te krijgen.

heb deze rom erop:Updated JB Firmware that has been rooted.

Build number:
rk30sdk-eng 4.1.1 JR003H eng.lfwang.20120926.142647 test-keys
Kernel version:
Linux version 3.0.8+ (lfwang@lfwang-Pegatron) (gcc version 4.4.3 (GCC)) #32 SMP PREEMPT Thu Sep 20 16:14:32 CST 2012.

Verder heb ik met Antutu een benchmark gedraaid met de volgende scores:
CPU 2968
GPU 1539
Ram 1050
I/O 639

Total score 6196.

Cpu draait nu op 1608 Mhz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Mijn MK808 is nu in Amsterdam, volgens de track and trace. Ik hou ARMTVtech ook in de gaten, deadhp1 en Geekbuying doen er in ieder geval alles aan om via de fabriek nieuwe roms te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 06:34

psyy138

blackbulls.nl

combry schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 21:08:
Hi mensen heb inmiddels mn stick de MK808 wel goed werkend gekregen. Hij is geroot en geupdate. Met dank aan het forum van Armtvtech.com. Youtube doet het nu wel en andere streams. Alleen het wifi gedeelte sucks nog als de afstand meer dan een paar meter is. Ben nu bezig om mn xbox controller werkend te krijgen.

heb deze rom erop:Updated JB Firmware that has been rooted.

Build number:
rk30sdk-eng 4.1.1 JR003H eng.lfwang.20120926.142647 test-keys
Kernel version:
Linux version 3.0.8+ (lfwang@lfwang-Pegatron) (gcc version 4.4.3 (GCC)) #32 SMP PREEMPT Thu Sep 20 16:14:32 CST 2012.

Verder heb ik met Antutu een benchmark gedraaid met de volgende scores:
CPU 2968
GPU 1539
Ram 1050
I/O 639

Total score 6196.

Cpu draait nu op 1608 Mhz ;)
ik heb de mk808 ook, gebruik het icm een logitech dinovo mini. werkt goed.
alleen streamen via qloud of filmpjes kijken via youtube is nog altijd traag.
app downloaden doet die met 10-20kb per seconde. onder op de grote tv gaat het met 50 kb per seconde .

1080p is het egt niet, en mkv film speelt die niet egt vlekkeloos af tot nu toe.
kleuren zijn ook niet zoals ze horen maar verder top apparaat :)
maar ik heb tot nu toe nog alles standaard zoals ik het heb gekregen.

zou een usb wifi adapter hierop werken???
want signaal en snelheid is dus egt 3 keer niks.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:03
Ik zit te denken aan om dit vandaag te kopen, is dat een goede keus?

http://www.clicktobuy.nl/allwinner-a10-1ghz-4-minipc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Catdogsf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 12:33:
Ik zit te denken aan om dit vandaag te kopen, is dat een goede keus?

http://www.clicktobuy.nl/allwinner-a10-1ghz-4-minipc
is al eerder voorbij gekomen, maar voor dat geld heb je ook die mk808 of ug802
en die zijn tog egt wel een stuk rapper.
alleen bij die a10 zit wel een internet aansluiting op ipv wireless wat het streamen wel sneller maakt.
maar via een usb rj45 adapter kan je het ook gebruiken

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
psyy138 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:12:
[...]

is al eerder voorbij gekomen, maar voor dat geld heb je ook die mk808 of ug802
en die zijn tog egt wel een stuk rapper.
alleen bij die a10 zit wel een internet aansluiting op ipv wireless wat het streamen wel sneller maakt.
maar via een usb rj45 adapter kan je het ook gebruiken
Oke, dan kijk ik nog ff verder...
Welke van jouw 2 opties komt dan het dichtste bij hetgeen wat ik wil, want opzich heeft hij (die van clicktobuy) wel wat ik wil, en het moet draadloos van wifi/internet gebruik kunnen maken, want gekabeld is geen optie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Catdogsf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 14:58:
[...]

Oke, dan kijk ik nog ff verder...
Welke van jouw 2 opties komt dan het dichtste bij hetgeen wat ik wil, want opzich heeft hij (die van clicktobuy) wel wat ik wil, en het moet draadloos van wifi/internet gebruik kunnen maken, want gekabeld is geen optie helaas.
bij ctb heb je ook gewoon wifi alleen is die wat slomer met de single core. wel bestel je via nl website.
de mk808 en ug802 moet je via buitenlandse sites bestellen en duurt dus ook wat langer. wel is het even duur.
ik heb de mijne via V&A van tweakers gekocht ud misschien staat er ook wat voor je tussen. de mk802 is ook single core , zelfde als die van ctb. dus misschien dat je het via V&A kunt bestellend ben je wel goedkoper uit ;) want 69 euro is best duur en die van ctb is best een lompe behuizing vind ik.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
psyy138 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:08:
[...]

bij ctb heb je ook gewoon wifi alleen is die wat slomer met de single core. wel bestel je via nl website.
de mk808 en ug802 moet je via buitenlandse sites bestellen en duurt dus ook wat langer. wel is het even duur.
ik heb de mijne via V&A van tweakers gekocht ud misschien staat er ook wat voor je tussen. de mk802 is ook single core , zelfde als die van ctb. dus misschien dat je het via V&A kunt bestellend ben je wel goedkoper uit ;) want 69 euro is best duur en die van ctb is best een lompe behuizing vind ik.
Ja ik vond hem ook behoorlijk groot ja, zeker als je ziet hoe het kleiner kan :)
Maar wat is het (grote) verschil tussen de mk808 en ug802 of maakt het weinig uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Catdogsf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 15:29:
[...]

Ja ik vond hem ook behoorlijk groot ja, zeker als je ziet hoe het kleiner kan :)
Maar wat is het (grote) verschil tussen de mk808 en ug802 of maakt het weinig uit?
Ik heb net maar een MK808 besteld, of er grote verschillen zijn weet ik niet maar hij sprak me meer aan.
Ik heb hem van de voor mij eerder onbekende website Geekbuying,
http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html
48 euro

het apparaat is niet te bedienen zonder remote dus heb ik maar meteen wat bij besteld
http://www.geekbuying.com...Google-TV-Box-306420.html
16 euro

Dus ik zie wel of het iets gaat zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Bender schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Ik heb net maar een MK808 besteld, of er grote verschillen zijn weet ik niet maar hij sprak me meer aan.
48 euro

het apparaat is niet te bedienen zonder remote dus heb ik maar meteen wat bij besteld
16 euro

ik gebruik zelf de dinovo mini maar een optie met uitschakelen zie ik ook niet egt erop :) dus elke keer de stekker eruit halen is voor mij de oplossing. alleen het nadeel wat ik nu met de mk808 heb is dat wifi snelheid bijna niet te doen is om de locatie waar ik het apparaatje nu gebruik, dus met een wifi extender zal het opgelost zijn hoop ik of gebruik maken van een usb wifi adapter maar dat moet ik nog testen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
[...]

48 euro

16 euro

Als ik ze zo bekeken heb, dan heb je denk ik de juiste keuze gemaakt, want het is adroid 4.1 ipv 4.0, storage is 8gb ipv 4gb, dus alleen maar voordelen denk ik zo en zie niet echt wat nou het voordeel is van de ug802 ipv de mk808. Leuk speeltje denk ik dat het is die mk808 en voor 65 euro ben je helemaal ready :)

Nu is alleen 1 nadeel voor mij, heb geen paypal meer, want dat heb ik onlangs beeindigd, Ga wel is ff op andere sites kijken...

EDIT: De mk808 heeft een 2tal wifi-antennes, maar is dat wel genoeg om genoeg signaal draadloos te hebben als hij in me tv op de begane grond zit, terwijl me modem op de 1ste verdieping staat, weet jij/iemand dat toevallig?

[ Voor 8% gewijzigd door Catdogsf op 09-10-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 20:33
Ik weet niet wat het voordeel zou kunnen zijn van 2 WiFi antennes en ook niet op wat voor internet die stick is aangesloten, maar als je kijkt naar het filmpje zie je dat hij een filmpje op YouTube probeert de laden en dat duurt ontzettend lang. Vervolgens speelt die een halve seconde en begint die weer met bufferen en sluit hij hem af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

gebruikershaes schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:43:
Ik weet niet wat het voordeel zou kunnen zijn van 2 WiFi antennes en ook niet op wat voor internet die stick is aangesloten, maar als je kijkt naar het filmpje zie je dat hij een filmpje op YouTube probeert de laden en dat duurt ontzettend lang. Vervolgens speelt die een halve seconde en begint die weer met bufferen en sluit hij hem af..
dat heb ik nu ook met de mk808

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
psyy138 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 18:55:
[...]

dat heb ik nu ook met de mk808
En heb je daar al een oplossing voor?
Gebruik je ook wifi? Zoja, hoe groot is de afstand van je stickie naar je modem, bij mij staat de tv op de begane grond en de modem op de 1ste etage, zal hij dan wel draadloos verbinden met wifi? Of is hier nog helemaal geen duidelijkheid over?

EDIT: Zit een beetje te neuzen op het net en zie ik dat er binnenkort alweer een nieuwe mk808 versie uitkomt, of te wel de mk808-III, wat is er nu weer verbeterd in vergelijking met de huidige mk808?

http://www.rikomagic.co.u.../viewtopic.php?f=2&t=2277

[ Voor 22% gewijzigd door Catdogsf op 10-10-2012 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
[...]

48 euro

16 euro

Had je niet liever de volgende keyboard/mouse gehad ---> http://www.geekbuying.com...eyboard-Mouse-307545.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Catdogsf schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 23:26:
[...]

En heb je daar al een oplossing voor?
Gebruik je ook wifi? Zoja, hoe groot is de afstand van je stickie naar je modem, bij mij staat de tv op de begane grond en de modem op de 1ste etage, zal hij dan wel draadloos verbinden met wifi? Of is hier nog helemaal geen duidelijkheid over?

EDIT: Zit een beetje te neuzen op het net en zie ik dat er binnenkort alweer een nieuwe mk808 versie uitkomt, of te wel de mk808-III, wat is er nu weer verbeterd in vergelijking met de huidige mk808?

http://www.rikomagic.co.u.../viewtopic.php?f=2&t=2277
ik heb het stickie op mijn slaapkamer staan en modem staat in de gang. echte afstand is pak en weg 4 meter, en loop afstand 6 ofzo met trap. Bereik heb ik wel want met mijn telefoon en tablet heb ik gewoon goed bereik. alleen de snelheid is gewoon bagger te noemen. ik wou het gebruiken icm dvblink en xbmc maar dat ziet er tot nu toe niet naar uit :) Als ik het stickie in de huiskamer op de tv aansluit is het al beter.
daarom wil ik eerst testen met usb wifi adapter als het werkt of z'n rj45 adapter. maar die heb ik niet 8).

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wie heeft er ervaring met die remotes ?
welke van de 2 is "beter / handiger "

De lenovo heeft geen Flymouse zo te zien, of is de trackbal 'handiger' ?

qua kosten scheelt het niet zoveel nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

FreshMaker schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:06:
Wie heeft er ervaring met die remotes ?
welke van de 2 is "beter / handiger "

De lenovo heeft geen Flymouse zo te zien, of is de trackbal 'handiger' ?

qua kosten scheelt het niet zoveel nl.
logitech dinovo mini, in 1 woord WAUW 8)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat ding is duurder dan 't stickie ;-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 10:16:
dat ding is duurder dan 't stickie ;-) 8)7
ik heb um ook 2e hands gekocht voor 40 euro ;) maar het is maar wat je wil. ik heb er media keys opzitten en nog wat andere zaken wat egt ideaal is O-) maar gebruik het ook voor meer als alleen het android stickie

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor m'n HTPC gebruik ik mijn muis als AB, typ zelden iets in.

Hierbij is een los TOBO wel praktisch idd

Ik heb nooit echt begrepen hoe mensen met WiFi kunnen leven. Op mijn eepc en tablet heb ik slechte ervaringen met de stabiliteit van de verbinding. Zelfs voor gewoon intenet. Een beetje muur of betonnen vloer en je bent twee keer zo lang bezich om een website te laden. Laat staan dit verhaal intypen.

Heb daarom naar iedere kamer een kabel getrokken.

Zit dus vooral te twijfelen of ik een sticky wil en dan met een USB to RJ45 hub zal werken of voor een kastje met internetaansluiting.

Voordeel van het sticky is dat die klein is en makkelijker achter de TV kan. Eventueel ook z'n voeding via een USB in de TV kan krijgen.
Nadeel van de hub is dat je meteen een USB poort kwijt bent.
Ook tegen de kabel bende zie ik wel op, als ik foto's van opstellingen zie. 3 á 4 kabels extra langs de TV, niet echt netjes.

Voordeel van zo'n kastje is dan wel de bekabelde aansluiting op het net, maar 't is een kastje, dat werk je niet ff weg.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Plak je gewoon achter op je tv vast met dubbelzijdige tape. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit al een buur ehh muur |:( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Wat ik me afvraag is waarom iedereen zo een remote wil. Kan het niet bediend worden met een Android tel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bediening is niet zo heel fijn via een android foon, omdat de software van al die sticks relatief slecht in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 13:47
Nee, lijkt me echt heel erg onhandig eigenlijk :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Vanavond mijn mk808 getest...

Met de volgende bevindingen:
- Wifi is langzaam, ik haal 1mbit op speedtest.nl terwijl ik via mijn s2 10mbit haal, het bereik is het probleem niet, ik zit 4meter van de router en het signaal geeft continue 4 streepjes
- Resolutie, beperkt tot 1024x768. Elke resolutatie die je anders instelt onhoudt hij niet. Ik heb er net een ICS rom opgezet en die pakt 1280x672. weer wat beter maar nog steeds niet de 1920x1024
- Ik heb de stick aangesloten via mijn onkyo hifi installatie, ik hoor steeds gebrom door de speakers, vooral als het apparaat grafische dingen vertoond wordt het meer. Best storend.

Met deze bugs is het apparaat niet of nauwelijks goed te gebruiken, ik hoop dat er nog een goede firmware komt die dit oplost.

Edit: Het geluids probleem is opgelost door de usb voeding niet op een usb poort aan te sluiten van mijn hifi onkyo maar via de bijgeleverde usb 220 voeding.

[ Voor 9% gewijzigd door Shifty-PK op 10-10-2012 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rincewind schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 10:36:
[...]
Ondertussen heb ik ook een trackingnummer gekregen van de verkoper en tot mijn grote verbazing is die geldig ! Getest via deze site en die geeft aan dat het pakketje '收寄局收寄, 佛山函集局, 荷兰' is en 5-10 China heeft verlaten :+
:D Dat zou dan toch wel weer tof zijn! Is het nog maar de vraag wat er in het pakketje zit maar goed, we houden moed! ;)
Zelf ook maar even gevraagd hoe en wat aan de verkoper. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catdogsf
psyy138 schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 08:56:
[...]

ik heb het stickie op mijn slaapkamer staan en modem staat in de gang. echte afstand is pak en weg 4 meter, en loop afstand 6 ofzo met trap. Bereik heb ik wel want met mijn telefoon en tablet heb ik gewoon goed bereik. alleen de snelheid is gewoon bagger te noemen. ik wou het gebruiken icm dvblink en xbmc maar dat ziet er tot nu toe niet naar uit :) Als ik het stickie in de huiskamer op de tv aansluit is het al beter.
daarom wil ik eerst testen met usb wifi adapter als het werkt of z'n rj45 adapter. maar die heb ik niet 8).
,

Ikzelf gaat het echt gebruiken op alleen me tv, dus moet wel weten eigenlijk of dat ik echt wel bereik heb via wifi, me laptop en gsm heeft gewoon vol bereik als ik in de woonkamer nabij de tv bezig bent, dus denk dat het wel goed komt...
Hoeveel (download)snelheid heb je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Catdogsf schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 00:55:
[...]
,

Ikzelf gaat het echt gebruiken op alleen me tv, dus moet wel weten eigenlijk of dat ik echt wel bereik heb via wifi, me laptop en gsm heeft gewoon vol bereik als ik in de woonkamer nabij de tv bezig bent, dus denk dat het wel goed komt...
Hoeveel (download)snelheid heb je precies?
Shifty-PK schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 20:26:
Vanavond mijn mk808 getest...

Met de volgende bevindingen:
- Wifi is langzaam, ik haal 1mbit op speedtest.nl terwijl ik via mijn s2 10mbit haal, het bereik is het probleem niet, ik zit 4meter van de router en het signaal geeft continue 4 streepjes
- Resolutie, beperkt tot 1024x768. Elke resolutatie die je anders instelt onhoudt hij niet. Ik heb er net een ICS rom opgezet en die pakt 1280x672. weer wat beter maar nog steeds niet de 1920x1024
- Ik heb de stick aangesloten via mijn onkyo hifi installatie, ik hoor steeds gebrom door de speakers, vooral als het apparaat grafische dingen vertoond wordt het meer. Best storend.

Met deze bugs is het apparaat niet of nauwelijks goed te gebruiken, ik hoop dat er nog een goede firmware komt die dit oplost.

Edit: Het geluids probleem is opgelost door de usb voeding niet op een usb poort aan te sluiten van mijn hifi onkyo maar via de bijgeleverde usb 220 voeding.
zoals hij aangaf is het sloom.

als ik een app download via de play store zie ik ongeveer een snelheid van 10/20kb ps , als deze is aangesloten op mijn tv op mijn kamer.

sluit ik het aan op de tv in de woonkamer zit ik op de 40/50kb ps. vloeiend genoeg voor een youtube filmpje te laden ( na 5 sec buffer ofzo ) maar nog niet egt wat ik wil. vind het best jammer van verder is het een best mooi product, alleen is "android on stick" nog niet egt goed door ontwikkeld.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Een nieuwe stick is onderweg
http://www.kimdecent.com/newrelease/76.html

Dual core AMLogic A9 (Zelfde als in de Nova Elf II en Fire tablets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
En heeft iemand de stick al getest met een externe USB WiFi dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
gebruikershaes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:11:
En dan via een hub? Anders kun je je muis en tobo niet meer er aan koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

gebruikershaes schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:11:
heb er geen tot beschikking anders had ik het wel gedaan 8)
dangerousp schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:18:
[...]

En dan via een hub? Anders kun je je muis en tobo niet meer er aan koppelen.
ik verwacht dat het niet gaat werken omdat je dan te veel stroom verliest voor het aanvoeren ervan, teminste dat lijkt me O-)

[ Voor 40% gewijzigd door psyy138 op 11-10-2012 16:44 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psyy138 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:42:
ik verwacht dat het niet gaat werken omdat je dan te veel stroom verliest voor het aanvoeren ervan, teminste dat lijkt me O-)
Powered hubje? :?

Wordt alleen wel een hele installatie zo, niet dat het uitmaakt achter de tv maar toch. Ik hoop het met een usb->ethernet en logitech ontvangertje met een passieve af te kunnen maar dat is misschien ook teveel gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty-PK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik heb zojuist een oude sweex wifi usb stick geprobeerd met een hubje ertussen, maar geen resultaat. Er gebeurt niets en de lampjes gaan ook niet branden op de stick...

Het is wel een oud stickie van 5 jaar oud, geen idee of dat iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damocles.NL
Bij een dergelijk type product is WIFI toch wel erg belangrijk. Ik houdt de ontwikkelingen gewoon in de gaten en zodra er een goede komt koop ik die wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damocles.NL schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:15:
Bij een dergelijk type product is WIFI toch wel erg belangrijk.
Dan ligt het aan je eisen toch? Full hd 1080p zonder al te veel compressie kun je vergeten. Misschien een goed gecomprimeerd MKV'tje in 720p dat wel goed werkt? Ik las ergens een tip om powerline adapters te proberen? Misschien ook het overwegen waard? ;)

Die sticks zijn heel klein en het vermogen is vreselijk klein. Echt iets van een beetje antenne oid hebben ze ook niet. Daar zijn geen wonderen van te verwachten.
Als ik die van mij ooit binnenkrijg ga ik iig niet met wifi klooien. Gewoon kabeltje en bidden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
Shifty-PK schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 19:41:
Ik heb zojuist een oude sweex wifi usb stick geprobeerd met een hubje ertussen, maar geen resultaat. Er gebeurt niets en de lampjes gaan ook niet branden op de stick...

Het is wel een oud stickie van 5 jaar oud, geen idee of dat iets uitmaakt.
En zonder hub er tussen? En dan met je tel bedienen als je die mogelijkheid hebt tenminste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Laatst online: 11:45
voor geinteresseerden; op samenkopen.net is een actie geopend om de MK802 te kopen voor €35,-

http://www.samenkopen.net/action/323659

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

weertenaar schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 08:12:
voor geinteresseerden; op samenkopen.net is een actie geopend om de MK802 te kopen voor €35,-

http://www.samenkopen.net/action/323659
ik vraag me af op de mk802 beter is kwa wifi als de mk808 ... iemand enig idee?

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Gisteren mijn UG802 ontvangen. Vanavond tijd om mee te spelen. :) Eerste wat ik ga doen is de schil verwijderen en standaard android naar voren toveren. En daarna Spelen!

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:41:
Gisteren mijn UG802 ontvangen. Vanavond tijd om mee te spelen. :) Eerste wat ik ga doen is de schil verwijderen en standaard android naar voren toveren. En daarna Spelen!
MK802 Android Mini Pc <<< omg is een website onder verscholen, die ik nog niet kende over MK802!!

:o ik kan daar veel informatie vinden, waar ik naar opzoek was (xbmc)

(MK802 projectje gaat weer verder 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Laatst online: 10-09 10:47
Verwijderd schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 09:56:
[...]

MK802 Android Mini Pc <<< omg is een website onder verscholen, die ik nog niet kende over MK802!!

:o ik kan daar veel informatie vinden, waar ik naar opzoek was (xbmc)

(MK802 projectje gaat weer verder 8) )
Moet het weer eens updaten. Veel te veel bezig geweest met andere dingen dan met gadgets.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 14:20

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik heb gelezen dat het aansluiten van een gamepad wel mogelijk is. Heeft iemand dat al eens gedaan. Het lijkt me wel cool om er emulators op te zetten voor nes en megadrive. Lekker sonic en mario spelen. Ook las ik dat N64 of playstation te zwaar is maar het lijkt me dat de oudere generatie wel moet draaien. Zou het mogelijk zijn om de android interface met de gamepad te besturen is? Heb namelijk geen zin om er ook nog een muis oid bij te hebben. (ik heb ook al een htpc waar ik nu die emulators op heb draaien). Als dit een beetje goed werkt op zo'n android stick is het wel leuk om weg te geven. Zal m'n neefje blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hugo schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Moet het weer eens updaten. Veel te veel bezig geweest met andere dingen dan met gadgets.
Ja, jou site is nog veel meer geupdate dan, deze topic waar we in praten ;(

W00fer,Piet91 zijn jullie al terug van vakantie..?
Pagina: 1 ... 7 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer