@j1nx
die stickies lijken ook allemaal op elkaar...... Apple en Samsung zouden er een miljarden gevecht over uitvechten ;-).
Ik las ergens anders de mogelijkheid van die MK 802 om 'm, als je een USB poort op de TV hebt, met een USB verloopkabeltje te voeden. Kan dat bij deze ook? Ik las namelijk ook dat sommige van die dingen op 2 ampere werken en dat komt niet uit de USB poort. Het voordeel daarvan is dat als je de TV uit doet de stick ook uit gaat want ze hebben zelf geen power off knop.
Hoe zit 't verder met de warmte productie bij deze? als ik 'm achter m'n TV verstop wil nl geen rook zien: Transformers wordt me dan iets te realistisch.
Op het plaatje op je site lijkt de jack die aan het stroomsnoer zit op een audio-jack ipv een power jack en ik zie geen omvormer/trafo (of is dat het witte ding?) werkt die dus op 220V?
@ Henk
je post kwam binnen tijdens het typen van bovenstaande vandaar dit als Edit
Ik wil helemaal niet afgeven op het product of dit topic, sorry als het zo overkomt.
Ik probeerde conclusies te trekken uit wat ik gelezen heb.
Ik lees weinig 'tevreden' verhalen over de Android op TV oplossingen. Problemen met WiFi, bediening, Apps die niet of verkeerd werken en programma's die het niet (voldoende) doen en wisselende verkrijgbaarheid van de producten (de MK 802 heeft korte tijd in de pricewatch gestaan, maar is er nu al weer uit).
Als ik de opsomming zo maak (en ik kan bij elke enkele posts aandragen waarop ik me baseer) leest het veel negatiever dan ik het interpreteer, dat was ook helemaal de bedoeling van mijn reactie niet.
Ik constateer hetzelfde als jij eigenlijk, alleen dacht een soort 'tussenstand' op te maken, met deze, nu ontstane discussie, wordt die conclusie/tussenstand preciezer gedefinieerd. We zitten nog in de Pioniersfase
Ik ben en blijf zeer geïnteresseerd dit topic volgen, maar blijf bij mijn conclusie dat de startpost voorlopig iets meer belooft dan dat het nu waarmaakt (en dat het jammer is dat verschillende plaatjes het daar niet doen.)
[
Voor 40% gewijzigd door
Verwijderd op 08-10-2012 10:20
. Reden: reactie toegevoegd ]