Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
SidewalkSuper schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 10:58:
Test het eens met Kodi 15.1 zou ik zeggen, die is al final en heeft wellicht meer verbeteringen voor 4K doorgevoerd. :)
Thanks voor je kleine review, zeer interessante info!!

2GB interne ruimte kun je oplossen door er een sd-kaart of usb-stick in te drukken en alles daarop weg te laten schrijven. Het is vrij onhandig om plugins als Pulsar te gebruiken met maar 2GB ruimte. :)
Heb 15.1 geinstalleerd, daar lukt het ook niet mee :/
je kan er inderdaad een SD kaart in doen, maar voor mij is 2GB makkelijk genoeg omdat ik (waarschijnlijk) alleen films vanaf USB ga spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

mijn mediaspeler De MXIII G moet nogsteeds verstuurd worden bij gearbest. is nu al 2 weken geleden :(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:35:
mijn mediaspeler De MXIII G moet nogsteeds verstuurd worden bij gearbest. is nu al 2 weken geleden :(
Die heeft een HDMI 1.4 aansluiting, dus kan wel 4K op 30hz afspelen, maar niet op 60hz. Die ik heb gekocht heeft wel HDMI 2.0, en kan dus wel op 60hz afspelen.
Ook heeft "mijne" 2GB ram, Dual band WIFI, Bluetooth, en Octacore.. en een afstandsbediening :9

En hij was na 4-5 dagen verzonden :9

[ Voor 19% gewijzigd door thomas1907 op 21-08-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

thomas1907 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

Die heeft een HDMI 1.4 aansluiting, dus kan wel 4K op 30hz afspelen, maar niet op 60hz. Die ik heb gekocht heeft wel HDMI 2.0, en kan dus wel op 60hz afspelen.
Ook heeft "mijne" 2GB ram, Dual band WIFI, Bluetooth, en Octacore.. en een afstandsbediening :9

ja wrijf het er maar even in ;(

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:45:
[...]

ja wrijf het er maar even in ;(
Ik bedoel : Kan je hem niet annuleren, je geld terug krijgen en dan een andere bestellen? dan heb je meer voor je geld ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

hmmm eens kijken.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Hier kan het : http://support.gearbest.com/
Moet je wel wachten op hun reactie.. weet niet of dat ook lang duurt. Hebben ze geen livechat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

vorigie ticket was ook al verdwenen helaas.

Kan je voor mij eens testen of Phoenix en Genesis vloeiend en snel werken onder kodi?

[ Voor 50% gewijzigd door mindcre8r op 21-08-2015 12:54 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Phoenix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

ik zal geen linkje plaatsen, maar het is een addon voor kodi die je instaat stelt media af te spelen (ala popcorntime) die niet bij jou thuis staat, evenals tv kanalen etc etc.

heb al een reactie van gearbest trouwens.

Thank you very much for your recent message.

The item you ordered is hot sale and there have been significant supply issues with the manufacturer.

We had originally submitted a large order to them, however, despite repeated assurances, they only provided an incomplete batch which is far below the replenishment level to meet consumer demand.

We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.

I checked for you and found that your order had been dispatched, after we ship the package out, you will receive a message.

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused.

Thank you so much for your continued patience and kind understanding.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:08:
ik zal geen linkje plaatsen, maar het is een addon voor kodi die je instaat stelt media af te spelen (ala popcorntime) die niet bij jou thuis staat, evenals tv kanalen etc etc.

heb al een reactie van gearbest trouwens.

Thank you very much for your recent message.

The item you ordered is hot sale and there have been significant supply issues with the manufacturer.

We had originally submitted a large order to them, however, despite repeated assurances, they only provided an incomplete batch which is far below the replenishment level to meet consumer demand.

We are as disappointed as you and feel let down by the manufacturer. We wish to apologize unreservedly for this situation.

I checked for you and found that your order had been dispatched, after we ship the package out, you will receive a message.

Once again, we sincerely apologize for any inconvenience that may have been caused.

Thank you so much for your continued patience and kind understanding.
Hoelang zal dat nog duren :P ik zou gewoon vragen om te annuleren, kunnen ze jouw ding doorsturen naar iemand anders, ze hebben toch een tekort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

had ik al gedaan. maar ze stellen hem dus verzonden te hebben. jammer maar helaas.
maargoed ik heb er ws toch meedere nodig voor familie enz voor iptv .

Maar kan je Phoenix en Genesis eens testen?

[ Voor 13% gewijzigd door mindcre8r op 21-08-2015 13:15 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
mindcre8r schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:14:
had ik al gedaan. maar ze stellen hem dus verzonden te hebben. jammer maar helaas.
maargoed ik heb er ws toch meedere nodig voor familie enz voor iptv .

Maar kan je Phoenix en Genesis eens testen?
Hij is verzonden van de maker naar gearbest toe, als hun hem verzonden hebben krijg jij een tracking code (zoals het er staat) dus denk dat het nog wel kan.

Ik ga het vanavond proberen, ben nu aan het werk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

thomas1907 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 13:16:
[...]

Hij is verzonden van de maker naar gearbest toe, als hun hem verzonden hebben krijg jij een tracking code (zoals het er staat) dus denk dat het nog wel kan.

Ik ga het vanavond proberen, ben nu aan het werk ^^
Cool thanks, als het vlotjes werkt bestel ik die er ook nog wel bij.

- inmiddels is de medaspeler verzonden :) maar ben wel benieuwd naar kodi prestaties met addons van de andere, dan haal ik die ook wel voor erbij.

[ Voor 15% gewijzigd door mindcre8r op 24-08-2015 09:31 ]

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Bedankt!

Heb deze zojuist ook besteld, ga hem aansluiten op een 1080P scherm dus de 4K bugs maken mij niet heel veel uit. (tegen de tijd dat hier een 4K scherm staat zal er waarschijnlijk ook al wel een nieuwe mediaplayer staan :) )

[ Voor 82% gewijzigd door Rickz op 24-08-2015 11:23 . Reden: Review weggehaald ivm lange post ]

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-06 22:12
Kun je ook wat vertellen over de wifi performance :Y) ? Ik overweeg deze box te kopen voor m'n vriendin, die wil nog wel eens Netflix kijken maar heeft geen vast lijntje in de buurt. Box zal zo'n 5 meter van de router afkomen denk ik, met 1 muur er tussen. Lees nog wel eens dat wifi tegenvalt op al veel kastjes dus zou het erg fijn vinden als ik daar wat meer over weet bij dit type :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
SidewalkSuper schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:40:
Nee, met een verse installatie heb ik nog helemaal geen problemen gehad. :)

Dat wil zeggen dat ik eerst even de MBox firmware 112k (MBOX_112k4_sdcard.zip met daarin k200-ota-20150116.zip) weer terug heb geflasht (let op de 1e keer booten duurt best wel even) en daarna de Amlinux 5.95.3.3 erop heb gezet (niet de -update.zip versie maar de normale).
Verse flash gedaan, nog steeds hetzelfde probleem.
Kastje houdt zijn IP niet vast.

Argh, waanzin.
Ga weer terug naar 5.92 totdat dit opgelost is, tenzij iemand nog ideeën heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 23:25
Dan0r schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:49:
[...]

Verse flash gedaan, nog steeds hetzelfde probleem.
Kastje houdt zijn IP niet vast.

Argh, waanzin.
Ga weer terug naar 5.92 totdat dit opgelost is, tenzij iemand nog ideeën heeft.
Je hebt hem wel eerst terug naar de MBox firmware gezet?
En een wipe data gedaan daarbij?

[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 24-08-2015 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
SidewalkSuper schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

Je hebt hem wel eerst terug naar de MBox firmware gezet?
En een wipe data gedaan daarbij?
yes, beide.
Heb dan de 112k4 firmware geflashed, daarna de 5.95.3.
Dat moet toch afdoende zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Jazeker, doet het bij mij als een trein op die manier.
Heel raar dat je problemen hebt met het ip, zou niet weten waar het aan ligt.

[ Voor 14% gewijzigd door SidewalkSuper op 24-08-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoltYes
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-09 20:23

BoltYes

This is the Way

thomas1907 schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

Nooit de minix x8h plus overwogen? Veelbelovende specs, veel support, maar wel wat duurder en heeft geen HDMI 2.0 voor wat dat waard is.

Zit namelijk te dubben of de minix die in de reviews het als beste android box eruit komt de meerprijs waard is tov een random speler die HDMI 2.0 en dus 4K @60fps

Verder vind ik het niet ondersteunen van Netflix HD best wel een gemist bij alle android spelers...

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
BoltYes schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:54:
[...]

Nooit de minix x8h plus overwogen? Veelbelovende specs, veel support, maar wel wat duurder en heeft geen HDMI 2.0 voor wat dat waard is.

Zit namelijk te dubben of de minix die in de reviews het als beste android box eruit komt de meerprijs waard is tov een random speler die HDMI 2.0 en dus 4K @60fps

Verder vind ik het niet ondersteunen van Netflix HD best wel een gemist bij alle android spelers...
Ik vind deze aardig goed werken, alles doet het gewoon.
Samjung schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:30:
[...]

Kun je ook wat vertellen over de wifi performance :Y) ? Ik overweeg deze box te kopen voor m'n vriendin, die wil nog wel eens Netflix kijken maar heeft geen vast lijntje in de buurt. Box zal zo'n 5 meter van de router afkomen denk ik, met 1 muur er tussen. Lees nog wel eens dat wifi tegenvalt op al veel kastjes dus zou het erg fijn vinden als ik daar wat meer over weet bij dit type :D .
4GMark test is bezig :) Ziet er goed uit! heb hem ook alleen op WIFI nu, 3 meter van de router.
Sommige apps kennen ethernet niet op Android, en het downloaden start soms niet in de Play Store, met WIFI doet alles het gewoon :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sOro0vI.png
(resolutie van plaatje klopt niet want : Resultaat is eronder geplakt)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EZLoCJC.png
Hij tikt af en toe de 4MB/s aan, stabiel haalt die 3,6MB/s.
Is natuurlijk een torrent, maar streamen lukt sws wel denkik :)

Netflix laad "Orange is the new Black" snel, het kijkt prima. Alleen is de resolutie niet heel hoog, prima om te kijken overigens. (zit nu 1 meter van de TV, als je verder zit valt het natuurlijk niet op)

Rare bug : Als je Adblock Browser gebruikt, en het toetsenbord komt omhoog om iets te typen, bugt het scherm hem en moet je hem van de stroom halen. Ligt niet aan keyboard maar aan Adblock Browser, verder nog geen bugs zo "zwaar" als deze. Chrome werkt overigens perfect.

[ Voor 21% gewijzigd door thomas1907 op 24-08-2015 19:48 . Reden: Foto ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
Thanks voor het snelle antwoord en resultaten :) . Ik vermoed dat Popcorn ook nog wel eens aan geslingerd wordt dus die torrenresultaten zijn ook erg handig ;) . Nu even voor de 28e beslissen of dit hem gaat worden. Zit hier trouwens een gewoon SD slot in of Micro-SD? Gewone zal wel handig zijn met terugkijken van foto's vanaf een camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Samjung schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 20:56:
[...]

Thanks voor het snelle antwoord en resultaten :) . Ik vermoed dat Popcorn ook nog wel eens aan geslingerd wordt dus die torrenresultaten zijn ook erg handig ;) . Nu even voor de 28e beslissen of dit hem gaat worden. Zit hier trouwens een gewoon SD slot in of Micro-SD? Gewone zal wel handig zijn met terugkijken van foto's vanaf een camera :P
Er zit op : 3x USB (2.0?) en 1x SD kaart.
Zo'n formaat SD kaart (en adapter) past erin : (Heb het zelf niet getest)
Afbeeldingslocatie: http://shop.protoneer.co.nz/image/cache/data/products/MicroSD&Adapter-500x500.jpg

Popcorntime werkt overigens ook goed!
Soms had ik wel wat last van lag, dat het geluid ineens stopte en na een seconde weer doorging. Dit kwam door uTorrent die nog aanstond, als ik bijvoorbeeld alleen KODI aan heb, zonder apps in de achtergrond werkt alles goed!

[ Voor 17% gewijzigd door thomas1907 op 24-08-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
thomas1907 schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 21:21:
[...]

Er zit op : 3x USB (2.0?) en 1x SD kaart.
Zo'n formaat SD kaart (en adapter) past erin : (Heb het zelf niet getest)
[afbeelding]

Popcorntime werkt overigens ook goed!
Soms had ik wel wat last van lag, dat het geluid ineens stopte en na een seconde weer doorging. Dit kwam door uTorrent die nog aanstond, als ik bijvoorbeeld alleen KODI aan heb, zonder apps in de achtergrond werkt alles goed!
Duidelijk, bedankt voor de info d:)b
Nog even alles op een rijtje zetten en dan een keuze maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Samjung schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 22:11:
[...]

Duidelijk, bedankt voor de info d:)b
Nog even alles op een rijtje zetten en dan een keuze maken :9
Die kortingscode is maar tot de 27e geldig, dus tot dan is die 55 euro :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:01
ik wil ook graag zo'n android box voor op de slaapkamer.
Is dan voornamelijk voor kodi, popcorntime en uitzending gemist.
Nu lijkt degene die thomas1907 me heeft ook wel wat, alleen hoe zit het met popcorntime en pulsar etc?

Want als je dus grote files gaat streamen kom je mssn in de knel met de 8GB intern, nu las ik hier al dat de cache op een micro sd ook een optie is.
Werkt dit gewoon prima, of werkt popcorntime en pulsar sowieso wel?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Qosmic schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:07:
ik wil ook graag zo'n android box voor op de slaapkamer.
Is dan voornamelijk voor kodi, popcorntime en uitzending gemist.
Nu lijkt degene die thomas1907 me heeft ook wel wat, alleen hoe zit het met popcorntime en pulsar etc?

Want als je dus grote files gaat streamen kom je mssn in de knel met de 8GB intern, nu las ik hier al dat de cache op een micro sd ook een optie is.
Werkt dit gewoon prima, of werkt popcorntime en pulsar sowieso wel?
Uhm, ik heb wel een serie (lost) gekeken met Netflix, maar met popcorntime nog niet geprobeerd een hele film te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Kan iemand mij vertellen of het met een Android box mogelijk is om torrents te downloaden met een bestandsgrootte groter dan 4 Gb?
Ik weet dat dat door het bestandsysteem komt maar ik vraag me af of het dan wel mogelijk is met een externe sd card en welk bestandsysteem heeft deze dan nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Lijkt mij dat als je een hdd er aanhangt, en die op ext4 / ntfs geformatteerd is het geen probleem moet geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mijn R8 is zojuist ook verstuurd en zou 3-5 werkdagen duren voor deze binnen is. Ik bestel eigenlijk nooit dingen overseas, moet ik eerder van 3 of van 5 dagen uit gaan (3 zou mooi zijn, kan ik er van het weekend nog even mee spelen :D )
Qosmic schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:59:
Kan iemand mij vertellen of het met een Android box mogelijk is om torrents te downloaden met een bestandsgrootte groter dan 4 Gb?
Ik weet dat dat door het bestandsysteem komt maar ik vraag me af of het dan wel mogelijk is met een externe sd card en welk bestandsysteem heeft deze dan nodig?
Volgens mij moet android tegenwoordig met ntfs om kunnen gaan, ik ben ook van plan er een externe hdd aan te hangen waar grotere files op komen te staan. Als ik hem binnen heb kan ik het je wel laten weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
ik heb het niet over een externe hd, maar een SD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Ah, door de post van FreshMaker dacht ik dat je er een externe hdd aan wou hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Qosmic schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:15:
ik heb het niet over een externe hd, maar een SD
SD is in verhouding trager, en minder flexibel beschrijfbaar.
Maar het is een keuze, persoonlijk zou ik, zeker met veel read/write als torrents, een hdd gaan gebruiken.
Meer opslag voor minder kosten, en op de lange duur meer betrouwbaar dan SDkaartjes

Verder is het bestandssysteem hetzelfde, FAT32 heeft de 3GB beperking, die EXT3/4 en NTFS niet hebben

[ Voor 11% gewijzigd door FreshMaker op 25-08-2015 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
maar is het sowieso noodzakelijk of kan je ook torrents downloaden en streamen zonder externe hd of sd?
Ik zal hem voornamelijk gebruiken voor kodi (pulsar) en popcorntime.
Als dat lukt met die standaard 8GB is het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
De streaming plugins werken met buffers
( Kodi iig wel ) er wordt een deel opgehaald, en gaandeweg weggeschreven, en verwijderd

Popcorn durf ik niet te zeggen, geen vertrouwen in, ivm huidige download wetgeving ( downloaden en delen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
dus dan zou je wel wegkomen met die 8GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Koop hem en probeer het, zoals je ziet heeft FreshMaker hier ook geen ervaring mee.

Als je nog even geduld hebt kan ik het voor je proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:54
dlm schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:44:

Volgens mij moet android tegenwoordig met ntfs om kunnen gaan, ik ben ook van plan er een externe hdd aan te hangen waar grotere files op komen te staan. Als ik hem binnen heb kan ik het je wel laten weten :)
NTFS support hangt volgens mij nog steeds heel erg van de ROM af.

Sowieso blijft NTFS support onder Linux een user-space verhaal. Er zijnbij mijn weten nog geen kernel-space NTFS drivers. Ook met een Android box zal NTFS dus veel van de CPU blijven vragen. Dus dan idd liever een op EXT3/4 geformatteerde externe HDD of SSD, mocht 8 GB toch te weinig blijken.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Qosmic schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:42:
dus dan zou je wel wegkomen met die 8GB?
Zolang je het niet permanent opslaat is dat geen probleem.
Mijn MX3 heeft geen probleem ondervonden, Kodi, showbox en ( bij anderen pct )
een andere unknown 4GB android 4.4 speelt popcorn ook prima af volgens collega,
en de Little Black Box ( Open Elec ) doet geen popcorn, wel pulsar, wat ook torrentstreaming is.

Dus geen ervaring, is wel héél overdreven.
Ik zeg alleen dat ik PCT niet gebruik vanwege het huidige downloadverbod in NL, en ik niet als 'testcase' wil fungeren om het ongelijk te bewijzen.

Streaming is nl. ook gewoon onderdeel van dat verbod, als je niet de rechten hebt op het materiaal !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-01 06:46
Ik heb deze box:
http://www.aliexpress.com...ndroid-4/32311040550.html

en wou zou als eerder in dit forum vermeld deze openelec image voor MXQ
http://amlinux.ru/image/5.0.8/
erop zetten , dat begon goed, toen liep het proces vast.
Als ik nu een oude android image of iets dergelijks erop wil zetten zie ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/168zc47.jpg

Welke optie ik uit het menu bovenaan ook kies, telkens krijg ik dit soort meldingen.
Iemand een idee how to solve this?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Waarom pak je niet de nieuwste image?
Pak een micro sd-kaartje en pak deze zip erop uit http://amlinux.ru/image/5...ogic.arm-MXQ-5.95.3.2.zip

Daarna restarten in recovery mode met een sateprikkertje en dan moet ie hem zonder dat menu gelijk installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
SidewalkSuper schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:31:
Waarom pak je niet de nieuwste image?
Pak een micro sd-kaartje en pak deze zip erop uit http://amlinux.ru/image/5...ogic.arm-MXQ-5.95.3.2.zip

Daarna restarten in recovery mode met een sateprikkertje en dan moet ie hem zonder dat menu gelijk installeren.
geeft zelfde foutmelding
(heb het met 4 verschillende SD cards geprobeerd en ook nog 1 USB stick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
3CPO schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:39:
[...]

geeft zelfde foutmelding
Is je partitie op je sd kaart niet toevallig logical ipv primary?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
Ik kan zelf ook echt hulp gebruiken. Ik ben er een beetje klaar mee aan het raken.

Ik krijg voortdurend meldingen "not enough space available on the download path"

Ik wil dus dat de cache van dergelijke torrents weggeschreven wordt naar de Sd kaart ipv de lokale storage.

Ik heb reeds een advancedsettings.xml met daarin gewijzigde buffer settings maar dat brengt geen uitkomst.

Ik zie aan de ruimte op de sd kaart dat er gewoon niet op weggeschreven wordt.

Elke hulp van harte welkom.

Betreft een Mxiii 1g trouwens, draaiend op de laatste openelec versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Hoezo doe je dat met de buffer settings. In de settings van die addons zitten als het goed is gewoon download path-achtige instelling die je zo moet instellen dat ie op de sd-kaart of usb wegschrijft.
3CPO schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 21:39:
[...]

geeft zelfde foutmelding
Probeer anders eens terug te flashen naar de originele firmware?
Ik heb geen idee wat het probleem verder kan zijn.
Heb zelf al meerdere van die MXQ boxjes geflasht met de 5.0.8 firmware en de huidige firmware.

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 25-08-2015 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
SidewalkSuper schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 23:06:
Hoezo doe je dat met de buffer settings. In de settings van die addons zitten als het goed is gewoon download path-achtige instelling die je zo moet instellen dat ie op de sd-kaart of usb wegschrijft.
Omdat hij niet wegschrijft als ik daar mijn sd kaart selecteer. Ik heb de sd kaart ext4 geformatteerd, dat moet toch juist zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
Dan0r schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 22:54:
[...]

Is je partitie op je sd kaart niet toevallig logical ipv primary?
Ze zijn Primary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
R8 Rockchip RK3368 Octa Core besteld!
Was al hele tijd op zoek naar zoiets voor in de slaapkamer, deze lijkt me snel genoeg om aan alle wensen te voldoen.
Zal mijn eerste kennismaking zijn met een android box, ben heel benieuwd!

Als ik er tevreden over ben zal ik denk ik ook mijn htpc gaan vervangen voor zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
Qosmic schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:14:
R8 Rockchip RK3368 Octa Core besteld!
welke box is dat precies? als ik er op google krijg ik niet een specifieke te zien :)

ik hou de Ugoos UT4 in de gaten...

[ Voor 15% gewijzigd door habermas op 26-08-2015 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
habermas schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 14:30:
[...]

welke box is dat precies? als ik er op google krijg ik niet een specifieke te zien :)

ik hou de Ugoos UT4 in de gaten...
dat is deze zelfde specs als Ugoos UT4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Wat ik mij afvraag is of die RK3368 boxjes, liefst ook in KODI, ook eindelijk goede deïnterlacing support gaan krijgen (of bij zulk materiaal kunnen switchen naar -i output ).

Ik maak icm. KODI en tvheadend steeds meer gebruik van live TV, waarbij het bronmateriaal eigenlijk altijd interlaced is.

En tot nu toe zie ik qua kwaliteit bij postprocessing altijd drama, of postprocessing is compleet afwezig.

Op mijn Xperia Tablet z3-compact heb ik in KODI dan bv wel aardig goede beeldkwaliteit in KODI, ookal is het nog niet zo goed als in KODI onder Windows of Linux met Intel of AMD GPU.

Eigenlijk vind ik het dus best wel jammer dat juist live TV kijken dus amper kan met de Android boxjes tot nu toe, terwijl de nieuwste generaties SoC's dus zefls al HEVC 4k op 10 bit en 60 fps ondersteunen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

thomas1907 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:18:
De "R8 Android 5.1 4K TV Box" is nu bij Geekbuying 74 Euro.
Als je deze code gebruikt kan je hem kopen voor 55 euro. (Code geldig tot 27 Augustus)
TNT Shipping is 1,40 euro.

Ik krijg hem deze week nog binnen. Ik kan een kleine review schrijven voor de mensen die geïnteresseerd zijn?

Specs :
  • Android 5.1
  • RK3368 Octacore processor.
  • 2GB RAM
  • 8GB ROM
  • Dual band WIFI
  • Ethernet
  • Bluetooth 4.0
  • HDMI 2.0
Deze kan dus 4K op 60Hz afspelen.
Heb je de box al binnen? en hoe zijn je bevindingen? Ik twijfel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
ind0mi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:03:
[...]

geen 24p issues meer met Android 5 icm Kodi 15 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 18:17

itsoutthere

The Truth

ind0mi schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:03:
[...]

Ben ook zeer benieuwd

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Ik heb hem binnen, wat zijn 24p issues net Kodi? Er staat een review een paar pagina's terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
thomas1907 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:30:
[...]

Ik heb hem binnen, wat zijn 24p issues net Kodi? Er staat een review een paar pagina's terug
als je een film afspeelt op android Kodi (23,97 fps) dan zie je om de zoveel tijd een lichte stotter in het beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Oh helemaal overheen gekeken, volg dit topic al langere tijd en heb nu nog de mk808plus. Maar nu net een 4k tv aangeschaft, moet er natuurlijk ook wel een 4k mediaplayer worde. Jouwe lijkt erg interessant als hij idd soepel de meeste 4k content aankan. En het zal natuurlijk al een stuk mooier zijn met alleen al fotoweergave in de hogere resolutie. Kodi draait wel op 4k resolutie? Als in... Hij laat foto's bijvoorbeeld wel op 4k resolutie zien?

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC

• thomas1907
itsoutthere schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 22:31:
Oh helemaal overheen gekeken, volg dit topic al langere tijd en heb nu nog de mk808plus. Maar nu net een 4k tv aangeschaft, moet er natuurlijk ook wel een 4k mediaplayer worde. Jouwe lijkt erg interessant als hij idd soepel de meeste 4k content aankan. En het zal natuurlijk al een stuk mooier zijn met alleen al fotoweergave in de hogere resolutie. Kodi draait wel op 4k resolutie? Als in... Hij laat foto's bijvoorbeeld wel op 4k resolutie zien?
Welke 4K tv heb je?
Ik krijg deze vrijdag mijn 4K tv binnen. Kodi speelt h.265 4K films gewoon af, alleen is de box zelf nog ingesteld op 1080P

Die coupon is tot (en met?) de 27e geldig, dus hij is nu afgelopen of hij doet t nog, weet t niet zeker.
Op google zoeken voor Geekbuying coupon en dan de site Promopro, daar staat die op :)

• tjaeuhm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-12-2023
Ik zit midden in de bestelling maar kom niet bij visa.
Forceert paypal grrr
De code doet het nog

[ Voor 12% gewijzigd door tjaeuhm op 27-08-2015 00:24 ]

• tjaeuhm
R8 Android 5.1 4K TV Box Rockchip RK3368 Octa Core 2G/8G 2.4G/5G Dual Band WIFI Gigabit LAN BT4.0 HDMI2.0 XBMC
Objectnr. 348873 $79,99 USD
Korting -$20,00 USD
Subtotaal $59,99 USD
Verzending $1,53 USD
Totaal $61,52 USD
Betaling $61,52 USD

€55,74 EUR dus

[ Voor 7% gewijzigd door tjaeuhm op 27-08-2015 00:38 ]

• tjaeuhm
Wat voor muis gebruik je thomas?

• tjaeuhm
Ik heb de tronsmart airmouse al besteld.. ben nogal impulsief :)

• Leon-1985
  • Laatst online: 11-08 02:47
Ik gebruik al een tijd mijn kodi op mijn mx2 (openelec). Hij speelt prima iso's van 25 Gb af van mijn synology NAS. Het is alleen waardeloos om met Spotify/Spotimc te gebruiken want je kan het niet goed bedienen vanaf de telefoon. Daarom gaat de mx2 naar de zolder en komt er beneden een nieuwe box waar android wel op staat zodat ik de spotify app er op kan installeren.

Nu zag ik net ook al in een vorige reactie staan dat er met Kodi onder android nog steeds problemen zijn met de refresh rate (dat deze niet automatisch kan worden aangepast in android)

Of is dit geen probleem (meer).

Het gaat mij puur om het spelen van full hd materiaal en het kunnen bedienen van spotify (premium) vanaf de telefoon.

Welke box raden jullie aan en waar kan ik die snel bestellen want heb eigenlijk geen zin om een maand te wachten.

dank

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

thomas1907 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:30:
[...]

Werkt Google TV remote op de R8? Dat is eigenlijk de enige remote die ik gebruik op mijn MiniX

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

thomas1907 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:02:
[...]

Welke 4K tv heb je?
Ik krijg deze vrijdag mijn 4K tv binnen. Kodi speelt h.265 4K films gewoon af, alleen is de box zelf nog ingesteld op 1080P

Die coupon is tot (en met?) de 27e geldig, dus hij is nu afgelopen of hij doet t nog, weet t niet zeker.
Op google zoeken voor Geekbuying coupon en dan de site Promopro, daar staat die op :)
Ik heb een lg 55uf850v. Ik ga vanmiddag snel nog kijken voor die coupon.

Afstandbediening die ik nu gebruik ia de minix a2 lite (uit mn hoofd) en die is erg prettig met kodi met een lucht aangepaste keylayout (back button alleen)

Kodi zou in combinatie met android 5.x wel de refreshrate aan moeten kunnen passen. (heb nu ff geen bron, maar meen ik gelezen te hebben op freaktab forum)

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Ook snel maar zo'n R8 besteld. €56,15 EUR (volgens paypal) inclusief TNT shipping

Mooie aanbieding inderdaad.

• TheMystery
  • Laatst online: 19:55
itsoutthere schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:02:
[...]

Afstandbediening die ik nu gebruik ia de minix a2 lite (uit mn hoofd) en die is erg prettig met kodi met een lucht aangepaste keylayout (back button alleen)

Kodi zou in combinatie met android 5.x wel de refreshrate aan moeten kunnen passen. (heb nu ff geen bron, maar meen ik gelezen te hebben op freaktab forum)
Hoe kun je die back button aanpassen, is namelijk erg lastig.

• thomas1907
itsoutthere schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 12:02:
[...]

Cool! Ik heb de LG 55UB830V besteld!
Ik kan nu niet vinden of ik de refresh rate kan aanpassen, neemt kodi niet gewoon de refresh rate van android aan? Er staat nu in Kodi 1920x1080@60

En bevalt die LG een beetje? :P

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

TheMystery schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:02:
[...]

Hoe kun je die back button aanpassen, is namelijk erg lastig.
Keymap bestandje maken en in de /userdata/keymaps folder zetten

Tutorial: Fix A2 & A2 Lite back button in XBMC
http://www.minixforum.com...back-button-in-xbmc.3294/

Ikzelf gebruik het volgende:

<keymap>
<global>
<keyboard>
<backspace>Back</backspace>
<key id='61467'>Back</key>
</keyboard>
</global>
<FullscreenVideo>
<keyboard>
<backspace>Stop</backspace>
<key id='61467'>Stop</key>
</keyboard>
</FullscreenVideo>
</keymap>
thomas1907 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:32:
[...]

Cool! Ik heb de LG 55UB830V besteld!
Ik kan nu niet vinden of ik de refresh rate kan aanpassen, neemt kodi niet gewoon de refresh rate van android aan? Er staat nu in Kodi 1920x1080@60

En bevalt die LG een beetje? :P
Ja die LG bevalt prima. Mooi beeld. Jammer dat ik tot nu toe alleen qua 4K content demofilmpjes heb gekeken. Nog geen hele films of serie ofzo. Maar ook upscale films zijn erg mooi.

• TheMystery
  • Laatst online: 19:55
itsoutthere schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:44:
[...]

Keymap bestandje maken en in de /userdata/keymaps folder zetten

Tutorial: Fix A2 & A2 Lite back button in XBMC
http://www.minixforum.com...back-button-in-xbmc.3294/

Ikzelf gebruik het volgende:

<keymap>
<global>
<keyboard>
<backspace>Back</backspace>
<key id='61467'>Back</key>
</keyboard>
</global>
<FullscreenVideo>
<keyboard>
<backspace>Stop</backspace>
<key id='61467'>Stop</key>
</keyboard>
</FullscreenVideo>
</keymap>
Badankt, werkt precies zoals ik wil

[ Voor 12% gewijzigd door TheMystery op 27-08-2015 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon-1985
  • Laatst online: 11-08 02:47
Leon-1985 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:16:
Ik gebruik al een tijd mijn kodi op mijn mx2 (openelec). Hij speelt prima iso's van 25 Gb af van mijn synology NAS. Het is alleen waardeloos om met Spotify/Spotimc te gebruiken want je kan het niet goed bedienen vanaf de telefoon. Daarom gaat de mx2 naar de zolder en komt er beneden een nieuwe box waar android wel op staat zodat ik de spotify app er op kan installeren.

Nu zag ik net ook al in een vorige reactie staan dat er met Kodi onder android nog steeds problemen zijn met de refresh rate (dat deze niet automatisch kan worden aangepast in android)

Of is dit geen probleem (meer).

Het gaat mij puur om het spelen van full hd materiaal en het kunnen bedienen van spotify (premium) vanaf de telefoon.

Welke box raden jullie aan en waar kan ik die snel bestellen want heb eigenlijk geen zin om een maand te wachten.

dank
Heb het topic nog even goed doorgelezen en het is me duidelijk wat betreft android 5, sorry voor de dubbele vraag.

Is er een Nederlandse webshop waar ik zo'n box kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
3CPO schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:35:
Ik heb deze box:
http://www.aliexpress.com...ndroid-4/32311040550.html

en wou zou als eerder in dit forum vermeld deze openelec image voor MXQ
http://amlinux.ru/image/5.0.8/
erop zetten , dat begon goed, toen liep het proces vast.
Als ik nu een oude android image of iets dergelijks erop wil zetten zie ik dit:
[afbeelding]

Welke optie ik uit het menu bovenaan ook kies, telkens krijg ik dit soort meldingen.
Iemand een idee how to solve this?
Iemand nog suggesties hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Aansluiten op de computer via USB, daarna met de USB Burning Tool een goede image restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
thomasf schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:06:
Aansluiten op de computer via USB, daarna met de USB Burning Tool een goede image restoren.
ja....echter, geen micro USB poort , alleen normale USB poorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iop
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:34

iop

otg kabel?

mag de groeten niet doen dus dat doe ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
OTG van usb-A naar usb-A ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Niet online
Klopt, heb ik vanmiddag zelf ook gebruikt en mijn kastje werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
thomasf schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:46:
waar heb je deze kabel gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasf
  • Niet online
Ik had er nog een liggen.
Is een normale USB 2.0 Aansluitkabel A-A M/M, hebben de meeste computerzaken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
thomasf schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:05:
Ik had er nog een liggen.
Is een normale USB 2.0 Aansluitkabel A-A M/M, hebben de meeste computerzaken wel.
ok, als het gewoon 1 op 1 is aangesloten dan soldeer ik er wel 1 in elkaar,
welk programma heb je gebruikt om die image erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
thomasf schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:46:
Kabel ertussen , AM LOGIC USB Burning Tool gestart , maar hij ziet de android box niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Laatst online: 17:07
Voor mijn vriendin wiens Chromecast de laatste tijd wat kuren heeft ben ik op zoek naar een boxje die het volgende kan: TV kijken via de iTV app van Telfort, voetbal kijken via de FOX Sports Go app (voor als ik er ben ;) ) en films streamen vanaf haar MacBook of rechtstreeks via de externe harde schijf, maximaal 1080p maar voornamelijk 720p. Meer hoeft ie absoluut niet te kunnen in de komende 300 dagen, daarna gaan we waarschijnlijk samen wonen en dan komt mijn spul er allemaal bij, dus dan gaat wordt dat ding waarschijnlijk weer overbodig. Ik heb zelf 0 ervaring met deze dingen (gebruik zelf een Mede8er als mediaplayer en heb een digitale TV ontvanger) en heb het topic al doorgenomen, maar zie vaak MXIII staan zonder daarbij een specificatie van om welke MXIII het nou precies gaat, dus ik twijfel een beetje. Zou deze MXIII voor het bovengenoemde geschikt zijn? Lijkt me toch dat de MXIII van onderstaande link dit allemaal moet kunnen?

http://www.dealsmachine.com/best_200572.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hardwarematig zeker. Softwarematig is het altijd ff de vraag of het libmedia of libstagefright framework ook helemaal compleet is om vooral de dynamische streams (HLS) goed af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17:48
Even los van het apparaat, bestel hem niet bij dealsmachine, meerdere waaronder ik hebben een DOA mogen ontvangen.
Geef dan iets meer uit en kijk bij een andere webshop

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Point
  • Laatst online: 17:07
Dat is een goeie. Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:06
Bij iemand die R8 aanbieding reeds verzonden? Bij mij van de 27e nog ig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Heb mijne de 26ste besteld en kreeg net een mailtje dat hij verzonden Is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Die van mij wordt vandaag geleverd, helaas ben ik niet thuis :)

Ik zoek nog wel een goede gamepad/controller

Edit: forget it.. het was de airmouse 8)7

[ Voor 157% gewijzigd door tjaeuhm op 01-09-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Mijne is verzonden en staat momenteel nog in Shenzen volgens het trackingnr. (via TNT) er stond bij 3-5 businessdays, dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Heb er de 24e een besteld en kwam de 27 binnen, daarna heb ik er voor mijn ouders (had hem daar thuis even geprobeerd en vonden het ook wel wat) een besteld op de 28e en deze heeft een delivery date van 02-09. Beide keren wel met TNT laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjaeuhm
Ik heb nog geen mail. :(

[ Voor 93% gewijzigd door tjaeuhm op 01-09-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de MXIII-G besteld via marktplaats. Beter iets meer betalen voor snelle levering en garantie in Nederland.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
SidewalkSuper schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 10:40:
Nee, met een verse installatie heb ik nog helemaal geen problemen gehad. :)

Dat wil zeggen dat ik eerst even de MBox firmware 112k (MBOX_112k4_sdcard.zip met daarin k200-ota-20150116.zip) weer terug heb geflasht (let op de 1e keer booten duurt best wel even) en daarna de Amlinux 5.95.3.3 erop heb gezet (niet de -update.zip versie maar de normale).
Eerst terug naar de MBox firmware is deze toch: http://freaktab.com/forum...link-user-feedback-thread ? Doe je dus ook gewoon met de tandenstoker methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Joster schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:26:
[...]

Eerst terug naar de MBox firmware is deze toch: http://freaktab.com/forum...link-user-feedback-thread ? Doe je dus ook gewoon met de tandenstoker methode.
Ja, die heb ik ervoor gebruikt. :)
Dan idd met de tandenstoker en die files op de sd-kaart.

[ Voor 5% gewijzigd door SidewalkSuper op 01-09-2015 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Zijn er voor die R8 trouwens andere firmwares beschikbaar?
Kan zo snel niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samjung
Qosmic schreef op woensdag 02 september 2015 @ 04:19:
Zijn er voor die R8 trouwens andere firmwares beschikbaar?
Kan zo snel niets vinden.
Op het blog van Geekbuying kwam ik dit tegen. Mijn box komt vandaag of morgen als het goed is, en ben wel van plan deze te flashen. Post is van 11 dagen oud dus ik denk de meest recente firmware. Mocht je deze gaan gebruiken dan ben ik benieuwd naar je ervaring:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3CPO
3CPO schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:26:
[...]

Kabel ertussen , AM LOGIC USB Burning Tool gestart , maar hij ziet de android box niet :(
Iemand nog een idee?
Pagina: 1 ... 64 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer