BoltYes schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Nooit de minix x8h plus overwogen? Veelbelovende specs, veel support, maar wel wat duurder en heeft geen HDMI 2.0 voor wat dat waard is.
Zit namelijk te dubben of de minix die in de reviews het als beste android box eruit komt de meerprijs waard is tov een random speler die HDMI 2.0 en dus 4K @60fps
Verder vind ik het niet ondersteunen van Netflix HD best wel een gemist bij alle android spelers...
Ik vind deze aardig goed werken, alles doet het gewoon.
Samjung schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 11:30:
[...]
Kun je ook wat vertellen over de wifi performance

? Ik overweeg deze box te kopen voor m'n vriendin, die wil nog wel eens Netflix kijken maar heeft geen vast lijntje in de buurt. Box zal zo'n 5 meter van de router afkomen denk ik, met 1 muur er tussen. Lees nog wel eens dat wifi tegenvalt op al veel kastjes dus zou het erg fijn vinden als ik daar wat meer over weet bij dit type

.
4GMark test is bezig

Ziet er goed uit! heb hem ook alleen op WIFI nu, 3 meter van de router.
Sommige apps kennen ethernet niet op Android, en het downloaden start soms niet in de Play Store, met WIFI doet alles het gewoon

(resolutie van plaatje klopt niet want : Resultaat is eronder geplakt)

Hij tikt af en toe de 4MB/s aan, stabiel haalt die 3,6MB/s.
Is natuurlijk een torrent, maar streamen lukt sws wel denkik
Netflix laad "Orange is the new Black" snel, het kijkt prima. Alleen is de resolutie niet heel hoog, prima om te kijken overigens. (zit nu 1 meter van de TV, als je verder zit valt het natuurlijk niet op)
Rare bug : Als je Adblock Browser gebruikt, en het toetsenbord komt omhoog om iets te typen, bugt het scherm hem en moet je hem van de stroom halen. Ligt niet aan keyboard maar aan Adblock Browser, verder nog geen bugs zo "zwaar" als deze. Chrome werkt overigens perfect.
[
Voor 21% gewijzigd door
thomas1907 op 24-08-2015 19:48
. Reden: Foto ]