Thanks, zodra ik hem binnen heb gaat deze er ook meteen op.Samjung schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:41:
[...]
Op het blog van Geekbuying kwam ik dit tegen. Mijn box komt vandaag of morgen als het goed is, en ben wel van plan deze te flashen. Post is van 11 dagen oud dus ik denk de meest recente firmware. Mocht je deze gaan gebruiken dan ben ik benieuwd naar je ervaring:).
Ik heb sinds gisteren een MX2 gekregen van iemand, waar Kodi op basis van de OpenElec-software op draait. Ik zit echter met iets vreemds. Op mijn televisie op de slaapkamer (een oude LG) werkt hij prima. Echter, toen ik hem bij mijn ouders aansloot, werkte deze slechts op één toestel in huis (een oude Samsung die in een van de slaapkamers staat) en niet op het toestel dat in mijn ouders' slaapkamer staat noch op het toestel dat in hun woonkamer staat. De beiden toestellen geven aan dat ze niets in de betreffende HDMI-aansluiting hebben zitten.
Waar kan dit aan liggen? Ik heb dit serieus nog nooit meegemaakt.
Waar kan dit aan liggen? Ik heb dit serieus nog nooit meegemaakt.
B.S.U.R.
Volgens mij komt hij hier vandaan:Qosmic schreef op woensdag 02 september 2015 @ 04:19:
Zijn er voor die R8 trouwens andere firmwares beschikbaar?
Kan zo snel niets vinden.
http://www.sunchip-tech.c...peId=13&Id=82&FId=t3:13:3
Dus de: CX-R8
Heb de r8 binnen. Kreeg hem te laat om grondig te testen.
Firmware en andere dingen nog niet geüpdate.
Tronsmart Airmouse is erg wennen, dat moet beter kunnen. Vanmiddag eens zien of een tablet als keyboard/muis niet veel beter is. 1080 haperde bij 1 serie in popcorn, 720 super smooth. Ondertiteling niet groot genoeg te krijgen, echt mini.
Kreeg een hardware versnelling foutmelding die ik weg heb geklikt.
Ik had maar een uur, het echte testen komt nog.
Zal ook FF SD halen bij de aldi.
Firmware en andere dingen nog niet geüpdate.
Tronsmart Airmouse is erg wennen, dat moet beter kunnen. Vanmiddag eens zien of een tablet als keyboard/muis niet veel beter is. 1080 haperde bij 1 serie in popcorn, 720 super smooth. Ondertiteling niet groot genoeg te krijgen, echt mini.
Kreeg een hardware versnelling foutmelding die ik weg heb geklikt.
Ik had maar een uur, het echte testen komt nog.
Zal ook FF SD halen bij de aldi.
[ Voor 24% gewijzigd door tjaeuhm op 03-09-2015 06:31 ]
Laat even weten als je hem grondiger getest hebt.
En Is de airmouse niet fijn? Heb hem ook mee besteld omdat ie zulke goede reviews kreeg op internet.
Is die ondertiteling met geen mogelijkheid groter te krijgen?
En Is de airmouse niet fijn? Heb hem ook mee besteld omdat ie zulke goede reviews kreeg op internet.
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik ben nieuw in de Android tv boxen, maar heb het forum al flink doorgelezen. Mijn eisen zijn:
- TV kijken met Telfort iTV (zelfde als KPN iTV) en afspelen opnames moet mogelijk zijn. Full HD
- Bediening moet makkelijk zijn (is voor mijn vrouw op zolder op 3e tv en Telfort levert maar 2 iTV kastjes)
- Moet op ethernet aangesloten kunnen worden (Wifi is niet stabiel genoeg wat mij betreft)
- Spotify afspelen moet mogelijk zijn.
- TV stick ivm ethernet niet heel handig, dus een TV box.
Rockchip boxen vallen af heb ik gelezen ivm iTV app decodering bugs.
Ik zit zelf te kijken naar een MXQ Amlogic S805, maar lees ook al over S812 en S9xx series die er al zijn? Wat hebben die voor voordelen?
Wat zou een kastje zijn die past bij mijn eisen? En welke afstandsbediening? Android app of Airmouse?
Is het afspelen van opnames in de KPN iTV app al iemand gelukt zonder bugs met een Amlogic gebaseerde box?
- TV kijken met Telfort iTV (zelfde als KPN iTV) en afspelen opnames moet mogelijk zijn. Full HD
- Bediening moet makkelijk zijn (is voor mijn vrouw op zolder op 3e tv en Telfort levert maar 2 iTV kastjes)
- Moet op ethernet aangesloten kunnen worden (Wifi is niet stabiel genoeg wat mij betreft)
Ik zit zelf te kijken naar een MXQ Amlogic S805, maar lees ook al over S812 en S9xx series die er al zijn? Wat hebben die voor voordelen?
Wat zou een kastje zijn die past bij mijn eisen? En welke afstandsbediening? Android app of Airmouse?
Is het afspelen van opnames in de KPN iTV app al iemand gelukt zonder bugs met een Amlogic gebaseerde box?
Doe ik, dat met die muis is misschien gewenning, maar gisteren dacht ik dat het beter zou werken met een optische draadloze muis en airmouse puur om te typen in popcorn of youtube etc.. We zullen zien, vanmiddag even mee aan de gang.Qosmic schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:47:
Laat even weten als je hem grondiger getest hebt.
Verwijderd
heb veel in dit topic gelezen en veel varianten van boxen gezien.
heb er ook zelf 2 thuis staan (1 android box die geen 1080 aankan en de minix neo8 plus)
maar wil er nog 3 aanschaffen voor de kids
want smart tv's geven mij niet wat de boxjes wel geven.
zelf heb ik ook nog gedacht aan de raspberrypi2.
maar als ik het allemaal goed lees en begrijp kan je het beste een kast hebben met 2g ram en quad core 2GHz.
met die specs zou je zelfs 4k kunnen draaien maar verzekerd mij neem ik aan voor een goede 1080p
ik heb deze kast gevonden maar niets over gelezen in dit topic.
de M8s http://www.aliexpress.com...=2114.01020208.3.2.wvR8Dh
heeft iemand enig ervaring met deze kast ?
heb er ook zelf 2 thuis staan (1 android box die geen 1080 aankan en de minix neo8 plus)
maar wil er nog 3 aanschaffen voor de kids
want smart tv's geven mij niet wat de boxjes wel geven.
zelf heb ik ook nog gedacht aan de raspberrypi2.
maar als ik het allemaal goed lees en begrijp kan je het beste een kast hebben met 2g ram en quad core 2GHz.
met die specs zou je zelfs 4k kunnen draaien maar verzekerd mij neem ik aan voor een goede 1080p
ik heb deze kast gevonden maar niets over gelezen in dit topic.
de M8s http://www.aliexpress.com...=2114.01020208.3.2.wvR8Dh
heeft iemand enig ervaring met deze kast ?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2015 12:42 . Reden: dubbele text verwijderd ]
Ik heb als beginner een MXIII-G besteld, en die is binnen (Android 5.1!). Nu probeer ik de voorgeïnstalleerde Kodi 14 te updaten naar 15.1, door de APK te installeren zonder de vorige te verwijderen. Het lijkt te werken maar plotseling meldt Android: APP niet geïnstalleerd. Iemand tips?
Verwijderd
Ik heb gister mijn MXIII-G ontvangen. Via marktplaats bij www.btplayer.nl besteld. Daar stond al Kodi 15.1 op geinstalleerd met heel veel addons. Voldoet aan al mijn eisen en wensen. Alles werkt soepel. Ook de standaard afstandsbediening werkt goed. Dit is bij mijn oudere android boxen niet altijd het geval.Ruimzicht schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:25:
Ik heb als beginner een MXIII-G besteld, en die is binnen (Android 5.1!). Nu probeer ik de voorgeïnstalleerde Kodi 14 te updaten naar 15.1, door de APK te installeren zonder de vorige te verwijderen. Het lijkt te werken maar plotseling meldt Android: APP niet geïnstalleerd. Iemand tips?
Bij het starten van Spotify op de android box wordt gelijk de spotify app op mij iPhone gekoppeld. Das mooi geintegreerd.
Top apparaat. De gratis Rii i8 is geen overbodige luxe, aangezien ik KODI niet via een app kan benaderen.
Ik zou KODI eerst deinstalleren en de directory ook verwijderen. Daarna de 15.1 pas installeeren en starten.
Verwijderd
Ik heb de MXIII-G gekozen voor de S812 chipset. Met de Rii i8 is deze erg makkelijk te bedienen.djodee schreef op donderdag 03 september 2015 @ 10:56:
Ik ben nieuw in de Android tv boxen, maar heb het forum al flink doorgelezen. Mijn eisen zijn:
De S812 is volgens mij de beste. 4K2K mogelijkherd met H.264 UHD hardware decoder. Ook heeft deze een snellere etherverbinding. Denk dat deze chipset nog wel wat jaartjes mee kan.
http://www.amlogic.com/product03.htm
Zoek een toetsenbordje met touchpad voor de mxq. Wie heeft er een goede tip?
Bedankt voor je aanbeveling, ik ga eens kijken naar de MXIII-G met Rii i8.Verwijderd schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:38:
[...]
Ik heb de MXIII-G gekozen voor de S812 chipset. Met de Rii i8 is deze erg makkelijk te bedienen.
De S812 is volgens mij de beste. 4K2K mogelijkherd met H.264 UHD hardware decoder. Ook heeft deze een snellere etherverbinding. Denk dat deze chipset nog wel wat jaartjes mee kan.
http://www.amlogic.com/product03.htm
Ik gebruik KPN iTV op mijn MXIII. En dat werkt ruk. Dat stomme apparaat of de app werkt enkel maar via wifi. Dus ik moet steeds mijn MXIII loskoppelen en overschakelen naar wifi wil ik die app gebruiken.djodee schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:02:
[...]
Gebruik je ook de KPN iTV app erop en werkt dat goed (ook terugkijken opnames)?
Daar hebben maar apps last van (buienradar is er ook zoeen). Dat komt omdat die apps blijkbaar expliciet WIFI of mobiel verwachten als netwerkverbinding. Ethernet is standaard geen onderdeel van Android, volgens mij.
Maar goed, buiten dat: Werkt het afspelen van streams en zo wel vloeiend?
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Dat wel, moet even wat bufferen maar dan werkt het ook.eymey schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:20:
Daar hebben maar apps last van (buienradar is er ook zoeen). Dat komt omdat die apps blijkbaar expliciet WIFI of mobiel verwachten als netwerkverbinding. Ethernet is standaard geen onderdeel van Android, volgens mij.
Verwijderd
Geen idee. De fox eredivisie app werkt prima in ieder geval.djodee schreef op donderdag 03 september 2015 @ 15:02:
[...]
Bedankt voor je aanbeveling, ik ga eens kijken naar de MXIII-G met Rii i8.Gebruik je ook de KPN iTV app erop en werkt dat goed (ook terugkijken opnames)?
Lijkt me een kwestie van testen. Niet goed geld terug voor consumenten als je in Nederland koopt. Dus gewoon ff testen. En anders biedt het apparaart nog genoeg andere mogelijkheden. Ik vind het tot nu toe een topding!
Ik heb de firmware update van de R8 op de sd kaart gezet.. daar kom ik ook niet verder mee.
Oh heb je ergens een nieuwe ROM met die update voor netflix gevonden? (3 dagen terug zag ik die voor andere met dezelfde chip)tjaeuhm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:52:
Ik heb de firmware update van de R8 op de sd kaart gezet.. daar kom ik ook niet verder mee.
Nee hoor gewoon dezemaurits82 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:18:
[...]
Oh heb je ergens een nieuwe ROM met die update voor netflix gevonden? (3 dagen terug zag ik die voor andere met dezelfde chip)
http://blog.geekbuying.co...x-firmware-190455-150819/
Ik zit te klooien met die firmware update, heb dat vaak gedaan bij een tel.. maar nu moet ik waarschijnlijk een otg kabel hebben. Dat moet toch ook gewoon via de SD kunnen?
Ik heb geen idee of ik het goed doe, tandenstoker in het gaatje, opstarten.
Dan zie ik het bekende menu:
reboot system now
apply update from adb
reboot to bootloader etc
Ik ben bang dat het alleen met usb kabel gaat.
Ik rij wel even naar de winkel mannetje aan beide kanten..
Wat een gedoe
Dan zie ik het bekende menu:
reboot system now
apply update from adb
reboot to bootloader etc
Ik ben bang dat het alleen met usb kabel gaat.
Ik rij wel even naar de winkel mannetje aan beide kanten..
Wat een gedoe
Probleem komt dus vaker voor:
http://freaktab.com/forum...-usb-a-male-to-usb-a-male
En ook in de comments bij de video
YouTube: 64bit Rockchip RK3368 in Sunchip CX-R8 Set-top-box
Usb kabel gehaald, niets in apparaat beheer.
Dan maar verder met Kodi.
Pulsar: "you must restart xbmc before using pulsar" nieuwste Kodi.
Tja dan maar popcorn.. true detective op 1080
Fout: hardwareversnelling
Uitschakelen en opnieuw proberen?
Kortom, er zit nog wat nerd werk in maar dat komt allemaal wel goed.
Ben tevreden.
Dan maar verder met Kodi.
Pulsar: "you must restart xbmc before using pulsar" nieuwste Kodi.
Tja dan maar popcorn.. true detective op 1080
Fout: hardwareversnelling
Uitschakelen en opnieuw proberen?
Kortom, er zit nog wat nerd werk in maar dat komt allemaal wel goed.
Ben tevreden.
[ Voor 30% gewijzigd door tjaeuhm op 03-09-2015 20:45 ]
Als het goed is staat er in bij die link ook een soort guide, en ik meen in het downloadpakketje ook wat drivers voor windows, misschien biedt dat de oplossing? Ik heb de r8 ook binnen maar nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan.tjaeuhm schreef op donderdag 03 september 2015 @ 19:23:
Probleem komt dus vaker voor:
Ik kan bevestigen dat de R8 ook echt 4K kan afspelen, met 4K resolutie, op een 4K TV 
Zonder haperen (behalve bij Tears of steal 4K, 8 Bit, 6CH. Maar dat vind ik opzich logisch)
Zonder haperen (behalve bij Tears of steal 4K, 8 Bit, 6CH. Maar dat vind ik opzich logisch)
Moet je persee die firmware update doen of werkt die out of the box ook prima?
Een aldi 32gb SD kaart incl adapter werkt op de r8
Vandaag is mijn r8 afgeleverd, moest alleen 40 euro btw en invoerrechten afrekenen.
Vind het vrij veel op een apparaat van 55 euro.
Hadden jullie dit ook?
Bestel wel vaker uit China, maar dit Is de eerste keer dat ik moet bijbetalen
Vind het vrij veel op een apparaat van 55 euro.
Hadden jullie dit ook?
Bestel wel vaker uit China, maar dit Is de eerste keer dat ik moet bijbetalen
[ Voor 3% gewijzigd door Qosmic op 04-09-2015 12:14 ]
Nee had ik niet. Welke verzendmethode koos je?
Heb dat geprobeert, niet gelukt.Als het goed is staat er in bij die link ook een soort guide, en ik meen in het downloadpakketje ook wat drivers voor windows, misschien biedt dat de oplossing? Ik heb de r8 ook binnen maar nog geen tijd gehad om er mee aan de slag te gaan.
De video gaat over een andere box.
Veel in chinees.
DHLtjaeuhm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:00:
Nee had ik niet. Welke verzendmethode koos je?
Ja, dan ben je de pineut. Dat moeten we nou toch wel weten.
Ik wist het niet, normaal altijd met China post. Maar DHL doe ik niet meer
DHL ben je volgens mij altijd wel de sjaak
. TNT is bij mij in ieder geval goed gegaan, was volgens mij nog goedkoper dan DHL ook
.
Hier die flashtool in het engels. Ik heb die drivers overschreven met die van die eerdere link. Maar ook daar geen geluk mee.tjaeuhm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:10:
[...]
Heb dat geprobeert, niet gelukt.
De video gaat over een andere box.
Veel in chinees.
http://www.android-wareho...oid-tv-firmware-software/
Reactie op forum gegeven van leverancier.
Die markeert het gelijk als spam en delete het haha.

[ Voor 25% gewijzigd door tjaeuhm op 04-09-2015 17:44 ]
Godver, MXQ van een kameraadje lukt de tandenstokermethode niet mee om hem te resetten. Ik druk hem in, maar hij start gewoon op als normaal.
DOA dus
DOA dus
Die link geeft software/drivers voor oudere RK chips, dat werkt dus niet. Ik heb in deze post een link gevonden naar de nieuwste driver assist (van 8 augustus, versie 4.3). Het is dan wel een andere box maar wel dezelfde chipset. Probeer die eens te runnen en dan eerst 'uninstall drivers' zodat hij de oude weghaalt en dan opnieuw runnen en install drivers. Dit zonder dat de box aan de pc zit. Zou moeten werken op Win8.1 en 10.tjaeuhm schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:51:
[...]
Hier die flashtool in het engels. Ik heb die drivers overschreven met die van die eerdere link. Maar ook daar geen geluk mee.
http://www.android-wareho...oid-tv-firmware-software/
Vervolgens hier de laatste batch tool halen (ik kon geen hogere versie dan 1.8 vinden) en dan kijken of hij herkend wordt. Ik zou het graag zelf testen maar heb nog geen Usb A male naar A male hier in huis

In de blogpost van geekbuying staan bij de firmware een link naar flash tools, maar dit zijn oude versies (driver 3.6 en flashtool 1.4 ofzo).
Heb er 2 uur mee gestoeid.
Precies zoals je zegt.
Drivers er af, drivers er op.. apparaat niet aangesloten.
Kabel er in zonder voeding, tandenstoker in gaatje.. en ingedrukt houden, stroom er op.
Soms heel kort een pop up van nieuwe hardware, daarna ontkoppelt hij hem.
Dit valt niet te reproduceren, soms wel, soms niet bij inpluggen en tandenstoker verhaal.
Niets in aparaatbeheer.
Ook niet in de batch tool en ook niet met factory tool, dat zat ook in een van die mapjes.
USB debugging staat standaard aan op de R8.
Netwerk kabel er in gedrukt, je ziet dan alleen een link naar rockchip op het aparaat staan. Hij geeft hem aan als mediacenter in netwerkomgeving. verder geen toegang.
Ik heb windows 7. Windows update uitgevoerd.. nada.
Precies zoals je zegt.
Drivers er af, drivers er op.. apparaat niet aangesloten.
Kabel er in zonder voeding, tandenstoker in gaatje.. en ingedrukt houden, stroom er op.
Soms heel kort een pop up van nieuwe hardware, daarna ontkoppelt hij hem.
Dit valt niet te reproduceren, soms wel, soms niet bij inpluggen en tandenstoker verhaal.
Niets in aparaatbeheer.
Ook niet in de batch tool en ook niet met factory tool, dat zat ook in een van die mapjes.
USB debugging staat standaard aan op de R8.
Netwerk kabel er in gedrukt, je ziet dan alleen een link naar rockchip op het aparaat staan. Hij geeft hem aan als mediacenter in netwerkomgeving. verder geen toegang.
Ik heb windows 7. Windows update uitgevoerd.. nada.
[ Voor 19% gewijzigd door tjaeuhm op 04-09-2015 23:20 ]
Blijkbaar bestaat er ook een tool voor het updaten via SD
, google maar eens op
Rockchip Create Upgrade Disk Tool
Hoop dat dat werkt. Anders gaat ie op marktplaatsSamjung schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:54:
Blijkbaar bestaat er ook een tool voor het updaten via SD, google maar eens op
Laat even weten of het werkt, help je mij en anderen ook weer mee
. En het scheelt me tijd en geld als ik geen kabeltje hoef te halen
.
Terugsturen naar Androidwarehouse. Mijn ervaring is slechte support, na aankoop (rk3188 2g/8g). Niet reageren op mail. Maw.: "you're on your own" bij deze zaak, imho.tjaeuhm schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 06:15:
[...]
Hoop dat dat werkt. Anders gaat ie op marktplaats
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Hij komt van geekbuying.OgWok schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 09:41:
[...]
Terugsturen naar Androidwarehouse. Mijn ervaring is slechte support, na aankoop (rk3188 2g/8g). Niet reageren op mail. Maw.: "you're on your own" bij deze zaak, imho.
Ja als je weet of en hoe dit werkt zou ik het ook graag weten!tjaeuhm schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 06:15:
[...]
Hoop dat dat werkt. Anders gaat ie op marktplaats
Het werkt niet.
Heb met een 8 en een 32 gb kaart getest.
Het programma werkt wel, maar als je de kaart in de box doet en reboot gebeurt er niks.
Geen verbinding met HDMI
Doe je hetzelfde met de tandenstoker er in.. same issue
Haal je de kaart er uit dan boot hij zonder problemen.
Boot je zonder kaart en met tandenstoker dan kom je in dat menu, onderin staat bij sd No such device there.. of card there of zo. Reboot naar boot wil niet.
Niks dus.
Ik ben ook niet echt een techneut, maar normaal redt ik me hier wel mee.
Heb met een 8 en een 32 gb kaart getest.
Het programma werkt wel, maar als je de kaart in de box doet en reboot gebeurt er niks.
Geen verbinding met HDMI
Doe je hetzelfde met de tandenstoker er in.. same issue
Haal je de kaart er uit dan boot hij zonder problemen.
Boot je zonder kaart en met tandenstoker dan kom je in dat menu, onderin staat bij sd No such device there.. of card there of zo. Reboot naar boot wil niet.
Niks dus.
Ik ben ook niet echt een techneut, maar normaal redt ik me hier wel mee.
Ik heb het ook getest, zelfde bevindingen op gebied van SD. Waar zit het gaat voor de tandenstoker eigenlijk, zag hem zo snel niet zitten?
Er staat trouwens in de settings app (niet de algemene android maar van het kastje zelf) een tab met 'developer settings', en daarin staat een optie 'usb settings'. Deze staat standaard op 'disconnected to computer'. Dit kun je veranderen in connected. Misschien dat hij hem dan wél ziet via OTG kabel? Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.
Overigens is dit puur voor firmware, er zit wel een OTA optie voor reguliere rom updates.
Er staat trouwens in de settings app (niet de algemene android maar van het kastje zelf) een tab met 'developer settings', en daarin staat een optie 'usb settings'. Deze staat standaard op 'disconnected to computer'. Dit kun je veranderen in connected. Misschien dat hij hem dan wél ziet via OTG kabel? Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.
Overigens is dit puur voor firmware, er zit wel een OTA optie voor reguliere rom updates.
Maar moet je persee die firmware update doen?
Of werkt die out of the box ook prima?
Of werkt die out of the box ook prima?
Zit die niet naast je HDMI aansluiting ?Samjung schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:27:
Ik heb het ook getest, zelfde bevindingen op gebied van SD. Waar zit het gaat voor de tandenstoker eigenlijk, zag hem zo snel niet zitten?
2250 WP Zuid PVoutput
Hij werkt wel.. maar bij mij zijn de subs in popcorn minuscuul.
In Kodi krijg ik pulsar niet aan de gang. Blijft zeggen dat je kodi moet herstarten.
Ik las ergens ook dat het een android 5.1 ding is.. maar ja.. ik ben ook geen kenner.. nieuw met zo'n ding.
Net een game getest, lijkt goed maar dan heb je wel een controller nodig.. maar welke is goed..
Air mouse is leuk maar een gepiel.. ik denk dat ik een logitech k400 plus ga halen. En ik zoek nog een fatsoenlijke controller.
Dat soort dingen worstel ik mee.
In Kodi krijg ik pulsar niet aan de gang. Blijft zeggen dat je kodi moet herstarten.
Ik las ergens ook dat het een android 5.1 ding is.. maar ja.. ik ben ook geen kenner.. nieuw met zo'n ding.
Net een game getest, lijkt goed maar dan heb je wel een controller nodig.. maar welke is goed..
Air mouse is leuk maar een gepiel.. ik denk dat ik een logitech k400 plus ga halen. En ik zoek nog een fatsoenlijke controller.
Verwijderd
In popcorn kun je bij de instellingen de grootte van de ondertiteling aanpassen.tjaeuhm schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:38:
Hij werkt wel.. maar bij mij zijn de subs in popcorn minuscuul.
De meeste games zijn nog niet geschikt voor Android boxen, omdat ze met touch werken. Hiervoor zijn enkele omslachtige workarounds. Bv. programma's waarmee een screenshot wordt gemaakt en je daarin kunt aangeven waar de knoppen zitten.
Of weet iemand een goede gamecrontroller die daar direct mee overweg kan?
OnderkantSamjung schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:27:
Aha, nog niet gekeken. Voor controllers moet je dit eens bekijken. Kanaal staat vol met reviews van android boxes etc, deze gaat specifiek over controllers
Ondertiteling in Popcorn is inderdaad gewoon aan te passen qua grootte.
Dat zou wel heel mooi zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:40:
[...]
Of weet iemand een goede gamecrontroller die daar direct mee overweg kan?
Popcorn issue met ondertitels opgelost.
Maar in 1080 krijg ik de melding: Fout hardware versnelling Er is een fout opgetreden met de hardware versnelling. Wil je dit uitschakelen en het opnieuw proberen? Doe je dat dan zie je vaak dat hij hapert en dat het beeld is opgebouwd met blokjes.
Toch zie ik vaak meer afleveringen van series op de pc en betere verbinding dan op tv box.
Dit heb ik ook als ik met mn tablet popcorn cast.
Edit: Als je mx player als standaard player insteld in popcorn loopt het stukken beter.
Nog een edit: dat leek mooier dan het was.
Soms zelfs hardware acceleration errors met 480.
[ Voor 63% gewijzigd door tjaeuhm op 05-09-2015 19:44 ]
Ik ben nog op vakantie en pas over 11 dagen terug.
R8 Is inmiddels wel binnen en zal al jullie tips mbt subs in popcorntime en mx player ter harte nemen
Doet de addon icefilms het wel in kodi?
Ik zal voornamelijk icefilms, popcorntime, uitzending gemist en rtl xl draaien.
R8 Is inmiddels wel binnen en zal al jullie tips mbt subs in popcorntime en mx player ter harte nemen
Doet de addon icefilms het wel in kodi?
Ik zal voornamelijk icefilms, popcorntime, uitzending gemist en rtl xl draaien.
icefilms werkt
ik vind pulsar stukken prettiger met kickass, geen codes invoeren etc.. en niet zoeken naar een bron.
Ik heb trouwens net de logitech k400 plus gehaald, wat een genot..
Die air mouse gaat meteen naar de slaapkamer..
ik vind pulsar stukken prettiger met kickass, geen codes invoeren etc.. en niet zoeken naar een bron.
Ik heb trouwens net de logitech k400 plus gehaald, wat een genot..
Die air mouse gaat meteen naar de slaapkamer..
[ Voor 97% gewijzigd door tjaeuhm op 05-09-2015 22:14 ]
Pulsar gebruik ik ook wel, maar die Is dus niet aan de praat te krijgen?
En popcorntime toch niet goed met mx player?
En popcorntime toch niet goed met mx player?
[ Voor 25% gewijzigd door Qosmic op 06-09-2015 12:08 ]
Nee klopt, ook niet met kodi 15,2.
Waarschijnlijk kan pulsar niet omgaan met 64 bit.
Popcorn time blijft lastig idd. De Android versie is sowieso veel slechter dan de desktop versie. Minder seeders en minder afleveringen te zien.
Waarschijnlijk kan pulsar niet omgaan met 64 bit.
Popcorn time blijft lastig idd. De Android versie is sowieso veel slechter dan de desktop versie. Minder seeders en minder afleveringen te zien.
Hmm.. Begint een beetje als een miskoop te voelen dan 
Ben benieuwd als ik weer thuis ben hoe die werkt.
Mssn toch beter geen 64 bit kunnen kopen
Mijn HTPC Is ook 64 bit en daar werkt pulsar wel op btw
Ben benieuwd als ik weer thuis ben hoe die werkt.
Mssn toch beter geen 64 bit kunnen kopen
Mijn HTPC Is ook 64 bit en daar werkt pulsar wel op btw
[ Voor 16% gewijzigd door Qosmic op 06-09-2015 14:25 ]
Als het geen china was had ik hem teruggebracht. Waarschijnlijk komt het wel goed maar het is gewoon teveel gedoe.
Jullie hebben het over de R8? (moet die van mij nog ophalen op het postkantoor)tjaeuhm schreef op zondag 06 september 2015 @ 14:24:
Als het geen china was had ik hem teruggebracht. Waarschijnlijk komt het wel goed maar het is gewoon teveel gedoe.
Verwijderd
Ik heb de MXIII-G nu een week in gebruik en ben erg te spreken. In het kort mijn bevindingen:
De bouw van de kast voelt stevig en robuust. Veel aansluitmogelijkheden. De layout van aansluitingen is handig. De USB ontvanger van de bijgeleverde Rii i8 kan aan de zijkant van het apparaat worden geplaatst. Dit komt het bereik ten goede.
Alles wat ik kan afspelen speelt ook soepel af. Ik heb helaas geen 3D tv om te testen.
Ik heb maar 2 apps extra te hoeven installeren zodat het volledig aan mijn verwachtingen voldoet. Updaten van firmware en KODI was niet nodig. Android 5.1.1 en KODI 15.1 zijn geïnstalleerd.
De MXIII-G heeft ruim 4,8 GB vrije ruimte. Dit is genoeg om ook Popcorn Time goed te kunnen gebruikten met 1080p en 5.1 geluid.
Enig "minpuntje" is dat het de gratis bijgeleverde Rii i8 geen mogelijkheid heeft om de MXIII-G uit te schakelen of in te schakelen. Hiervoor ben ik nog aangewezen op de standaard bijgeleverde afstandsbediening. Weet iemand of het mogelijk is om met de Rii i8 uit- en in te schakelen?
De bouw van de kast voelt stevig en robuust. Veel aansluitmogelijkheden. De layout van aansluitingen is handig. De USB ontvanger van de bijgeleverde Rii i8 kan aan de zijkant van het apparaat worden geplaatst. Dit komt het bereik ten goede.
Alles wat ik kan afspelen speelt ook soepel af. Ik heb helaas geen 3D tv om te testen.
Ik heb maar 2 apps extra te hoeven installeren zodat het volledig aan mijn verwachtingen voldoet. Updaten van firmware en KODI was niet nodig. Android 5.1.1 en KODI 15.1 zijn geïnstalleerd.
De MXIII-G heeft ruim 4,8 GB vrije ruimte. Dit is genoeg om ook Popcorn Time goed te kunnen gebruikten met 1080p en 5.1 geluid.
Enig "minpuntje" is dat het de gratis bijgeleverde Rii i8 geen mogelijkheid heeft om de MXIII-G uit te schakelen of in te schakelen. Hiervoor ben ik nog aangewezen op de standaard bijgeleverde afstandsbediening. Weet iemand of het mogelijk is om met de Rii i8 uit- en in te schakelen?
Yupmaurits82 schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:16:
[...]
Jullie hebben het over de R8? (moet die van mij nog ophalen op het postkantoor)
Hmm, ik moet me nog inlezen in het hele ding, las iets over dat de firmware een update nodig had voor een goede werking van Netflix.
Ik haal hem morgen op, even kijken wat ik kan stoeien
Keep us posted Marnix
Voor mij is popcorntime wel een harde eis, alsmede kodi met icefilms.
Pulsar zou leuk zijn en ook firmware update
Zijn al die dingen lastig out of the box dan ... hmmm, denk dat ik morgen dan begin met de firmware upgrade, lijkt me een goed startpunt.Qosmic schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:23:
Keep us posted Marnix![]()
Gelukkig, nog iemand die gaat stoeien.maurits82 schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:16:
[...]
Hmm, ik moet me nog inlezen in het hele ding, las iets over dat de firmware een update nodig had voor een goede werking van Netflix.
Ik haal hem morgen op, even kijken wat ik kan stoeien
Hopelijk komen we er uit.
1channel werkt ook.
Bij mij werken netflix, popcorntime, en KODI gewoon goed. Ook Genesis, en Icefilms werken goed. Heb tot nu toe nog echt geen problemen ermee.
Wat heb je?thomas1907 schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:31:
Bij mij werken netflix, popcorntime, en KODI gewoon goed. Ook Genesis, en Icefilms werken goed. Heb tot nu toe nog echt geen problemen ermee.
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Ook ondertiteling in popcorntime goed bij jou Thomas?
[ Voor 16% gewijzigd door Qosmic op 07-09-2015 01:28 ]
Ok klinkt goed.thomas1907 schreef op zondag 06 september 2015 @ 19:31:
Bekabeld of wifi?
Type modem?
Ook 1080 in popcorn? Een film uitgekeken?
Kodi werkt hier ook goed alleen pulsar niet.
En laat dat nou net het mooiste zijn van kodi
Heb je een firmware update uitgevoerd?
Hi werken die boxjes ook goed dus bv de r8 of mxq ofmx III-G goed met tv kijken?
Ik ben aan het kijken voor een android boxje waar ik met een synology icm tvheadend tv via ziggo kan afspelen. Als hij ook nog eredivisie live app goed afspeelt en eventueel kodi met wat addons zou ook mooi zijn. Thx for the help ;-)
Ik ben aan het kijken voor een android boxje waar ik met een synology icm tvheadend tv via ziggo kan afspelen. Als hij ook nog eredivisie live app goed afspeelt en eventueel kodi met wat addons zou ook mooi zijn. Thx for the help ;-)
Ik ben helaas nog geen Android box tegen gekomen die live TV van kabel of glasvezel goed kan weergeven. Dit komt doordat de zenders dit nog steeds in interlaced formaat verspreiden (576i, 1080i). Dus er is een behoorlijke postprocessing nodig om die live TV op een mooie manier te de-interlacen.
De meeste provider STB's doen dat aardig en je TV doet het zelf ook als hij z'n input als -i herkent.
Maar ik heb nog geen box (of SoC) gevonden waarvan iemand mij kan garanderen dat hij met Kodi óf de frequentie naar -i switcht bij live TV, óf fatsoenlijk kan de-interlacen.
De meeste provider STB's doen dat aardig en je TV doet het zelf ook als hij z'n input als -i herkent.
Maar ik heb nog geen box (of SoC) gevonden waarvan iemand mij kan garanderen dat hij met Kodi óf de frequentie naar -i switcht bij live TV, óf fatsoenlijk kan de-interlacen.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Ik ben op zoek naar Android TV Box voor rond €50 (cadeau'tje
)
Voorwaarden:
- films/series kunnen streamen
- PopcornTime gebruiken
De MXIII - G kwam ik tegen (http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_202596.html)
Is 1 GB voldoende of toch beter voor 2GB? Of zijn er andere alternatieven die even goed zijn?
Voorwaarden:
- films/series kunnen streamen
- PopcornTime gebruiken
De MXIII - G kwam ik tegen (http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_202596.html)
Is 1 GB voldoende of toch beter voor 2GB? Of zijn er andere alternatieven die even goed zijn?
Wifitjaeuhm schreef op maandag 07 september 2015 @ 01:36:
[...]
Ok klinkt goed.
Bekabeld of wifi?
Type modem?
Ook 1080 in popcorn? Een film uitgekeken?
Kodi werkt hier ook goed alleen pulsar niet.
En laat dat nou net het mooiste zijn van kodi
Heb je een firmware update uitgevoerd?
uhm.. een van Ziggo gok ik
Ja 1080P in popcorntime. Niet helemaal maar een aardig deel.
Netflix doet het ook gewoon goed.
Pulsar niet geprobeerd
Nee geen firmware upgrade gedaan
Hoe hebben jullie netflix draaien op de android box?
Heb het op mijne nog niet voor mekaar
Heb het op mijne nog niet voor mekaar
2250 WP Zuid PVoutput
En is er misschien een mogelijkheid om een leuke android box te kopen die misschien goed werkt met de ziggo/horizon go app of blijft dat hetzelfde? Zo niet wel jammereymey schreef op maandag 07 september 2015 @ 09:05:
Ik ben helaas nog geen Android box tegen gekomen die live TV van kabel of glasvezel goed kan weergeven. Dit komt doordat de zenders dit nog steeds in interlaced formaat verspreiden (576i, 1080i). Dus er is een behoorlijke postprocessing nodig om die live TV op een mooie manier te de-interlacen.
Apps van de div. TV-providers zijn ook vaak hit or miss op Android boxen.
Vaak gebruiken die apps ook een "HLS-achtige" technologie om dynamisch de best mogelijk stream (afhankelijk van bandbreedte e.d.) af te spelen en dat gaat dus ook vaak niet goed, omdat de s upport ervoor in standaard Android SDK's niet zo goed is. Zelfde geldt voor wel meer streaming apps (NPO, RTL, etc.) die op het Android media framework vertrouwen.
Overigens, meestal is de kwaliteit van de streams van Horizon, KPN, etc. op wat kleinere schermen geöptimaliseerd. Dus verwacht sowieso niet dezeflde beeldkwaliteit als gewone TV.
Vaak gebruiken die apps ook een "HLS-achtige" technologie om dynamisch de best mogelijk stream (afhankelijk van bandbreedte e.d.) af te spelen en dat gaat dus ook vaak niet goed, omdat de s upport ervoor in standaard Android SDK's niet zo goed is. Zelfde geldt voor wel meer streaming apps (NPO, RTL, etc.) die op het Android media framework vertrouwen.
Overigens, meestal is de kwaliteit van de streams van Horizon, KPN, etc. op wat kleinere schermen geöptimaliseerd. Dus verwacht sowieso niet dezeflde beeldkwaliteit als gewone TV.
Ik was ook altijd op zoek naar een echt alles in 1 apparaat, maar heb me er maar bij neergelegd en een goedkoop Android boxje gekocht. Met OpenELEC en Kodi kan ik vervolgens al mijn eigen content kijken alsook RTL / NPO gemist etc middels de addon Retrospect. Voor Youtube en Netflix gebruik ik maar gewoon het smart gedeelte van mijn TV.. Dat HLS apps niet werken is dan maar zo. Al met al een aardig compromis.
Ongeveer same here.
Android box (Minix X7) gebruik ik eigenlijk alleen nog voor Kodi.
Ik gebruik Chromecast voor NPO (toch fijner in de eigen app dan via Kodi), NLziet, Youtube, etc.
En Spotify Connect van onze AV-receiver voor muziek.
Niet dat ik niet meer open sta voor een alles in 1 oplossing, maar 1 van de vereisten daarvoor is echt goede support voor -i content via óf HDMI output mode switching, óf geävanceerde de-interlacing support. En HLS.
Ik gebruik Chromecast voor NPO (toch fijner in de eigen app dan via Kodi), NLziet, Youtube, etc.
Niet dat ik niet meer open sta voor een alles in 1 oplossing, maar 1 van de vereisten daarvoor is echt goede support voor -i content via óf HDMI output mode switching, óf geävanceerde de-interlacing support. En HLS.
[ Voor 29% gewijzigd door eymey op 07-09-2015 14:13 ]
Waarom zijn NPO / NLziet etc fijner via de Chromecast dan via Kodi met Retrospect? Is de kwaliteit ook beter of dat niet?
Damn, mijn R8 heeft net pas het land verlaten zie ik (geekbuying de 27e verzonden).
Via Ondanks TNTpost alsnog met PostNL verzonden. Helaas, gaat ook een dure mediaspeler worden.
Kan ik hem aan de deur weigeren dat ze hem terug sturen en ik m'n geld terug krijg??
Via Ondanks TNTpost alsnog met PostNL verzonden. Helaas, gaat ook een dure mediaspeler worden.
Kan ik hem aan de deur weigeren dat ze hem terug sturen en ik m'n geld terug krijg??
Door mijn NLziet abbo is de kwaliteit bij met name NPO programma's inderdaad stukken beter. Nog geen 1080i, maar veel verschilt het niet.Joster schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:19:
Waarom zijn NPO / NLziet etc fijner via de Chromecast dan via Kodi met Retrospect? Is de kwaliteit ook beter of dat niet?
Bovendien vind ik het prettig om op mijn tablet of smartphone te kunnen zoeken aangezien ik slechtziend ben en het dan niet zo turen is naar de TV. Vervolgens kan ik ze op m'n tablet of smartphone aanklikken en gaat de TV het afspelen
Dat snap ik wel inderdaad, ik zou graag casten naar Kodi, maar dat gaat niet 
Maar goed, ik kijk echt maar heel af en toe iets terug via Retrospect, dus het boeit me ook weer niet zo.
Maar goed, ik kijk echt maar heel af en toe iets terug via Retrospect, dus het boeit me ook weer niet zo.
thx voor de uitleg.eymey schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:11:
Ongeveer same here.
Weet iemand of er een mogelijkheid is om met een atom openelec systeempje 5.8 versie geloof ik (die kan niet hoger geupgradet worden geloof ik door die atom he?) Een manier om eredivisie live te bekijken heb wel een abbonement en met netflix en spotify puzzel ik nog wel even.(alleen spotimc lukte me toen dacht ik)
Bij mij is npo via chromecast stukken beter van kwaliteit dan op de laptop met i5 processor. Het loopt ook stukken minder vaak vast. Kodi beeld van npo is ook slechter dan chromecast. Dit is geen TV box probleem, npo site idem.Joster schreef op maandag 07 september 2015 @ 14:19:
Misschien dat ik hem dan toch maar eens ga aanschaffen, puur om mee te spelen en de uitzending gemist apps beter te kunnen kijken 
En casten van schermen (laptop / tablet / telefoon) is uiteraard ook nice. Ik denk wel dat ik eerder de Netflix en Youtube apps op mijn TV zal blijven gebruiken, want daar werkt casten ook uitstekend mee en ben ik niet afhankelijk van HDMI CEC.
En casten van schermen (laptop / tablet / telefoon) is uiteraard ook nice. Ik denk wel dat ik eerder de Netflix en Youtube apps op mijn TV zal blijven gebruiken, want daar werkt casten ook uitstekend mee en ben ik niet afhankelijk van HDMI CEC.
Verwijderd
Heeft iemand anders ook last van dat de R8 af en toe stopt met het afspelen van audio. Dit probleem doet zich voor in kodi. Je bent lekker een beetje heen en weer aan het klikken en ineens stop audio ermee video loopt wel gewoon door.
Voor de rest prima kastje en super snel met laden van video's
Nog geen last van gehad maar ik heb ook nog geen film afgekeken in kodi.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:46:
Heeft iemand anders ook last van dat de R8 af en toe stopt met het afspelen van audio. Dit probleem doet zich voor in kodi. Je bent lekker een beetje heen en weer aan het klikken en ineens stop audio ermee video loopt wel gewoon door.
Wat gebruik je in kodi? Pulsar getest?
Even een copy/paste uit een ander (verkeerd
) topic:
Even een vraagje waarvan ik hoop dat mensen hier het antwoord hebben. Ik had een poosje geleden een raspberry pi met hieraan een harde schijf met films/series. Uiteraard werd dit iets te veel en duurde het laden/opstarten van alles heel lang.
Nu zijn we iets verder en is er veel meer mogelijk met streamen. Waar ik naar op zoek ben is heel concreet:
*een simpel apparaatje (geen complete PC dus)
*moet moeiteloos fullhd kunnen afspelen. Dus niet om de halve minuut een hapering o.i.d.
Wat zijn dan mijn beste opties? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Tevens: voldoet een stick/raspberry pi achtig iets? Of kan ik beter gewoon een htpc kopen?
Even een vraagje waarvan ik hoop dat mensen hier het antwoord hebben. Ik had een poosje geleden een raspberry pi met hieraan een harde schijf met films/series. Uiteraard werd dit iets te veel en duurde het laden/opstarten van alles heel lang.
Nu zijn we iets verder en is er veel meer mogelijk met streamen. Waar ik naar op zoek ben is heel concreet:
*moet moeiteloos fullhd kunnen afspelen. Dus niet om de halve minuut een hapering o.i.d.
Wat zijn dan mijn beste opties? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Tevens: voldoet een stick/raspberry pi achtig iets? Of kan ik beter gewoon een htpc kopen?
Een RPi2 of een van de betere Android boxen die hier besproken zijn voldoen prima. Op een Android box kan je overwegen OpenELEC te draaien.
en met OpenELEC bedoel je dus ook gewoon Kodi? Ik red me wel met het installeren van zo'n programma (mede door youtube), maar ik heb echt totaal geen kaas gegeten van de specificaties van kastjes e.d. Heb je wellicht een concreet voorbeeld voor zo'n android box? Of zou je zelf een Rpi2 aanraden?Joster schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:34:
Een RPI2 of een van de betere Android boxen die hier besproken zijn voldoen prima. Op een Android box kan je overwegen OpenELEC te draaien.
Ja.nickh90 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:42:
[...]
en met OpenELEC bedoel je dus ook gewoon Kodi? Ik red me wel met het installeren van zo'n programma (mede door youtube), maar ik heb echt totaal geen kaas gegeten van de specificaties van kastjes e.d. Heb je wellicht een concreet voorbeeld voor zo'n android box? Of zou je zelf een Rpi2 aanraden?
RPi 2 is zeker een goede optie. Wil je graag Android dan moet je een Android box halen en dan maakt het niet zo uit welke je pakt als je dit topic een beetje door leest. Wil je puur Kodi draaien en het prima vinden om op OpenELEC te zitten dan moet je kiezen tussen iets als een RPi 2 en een Android box die OpenELEC kan draaien. Ik weet niet zo goed wat ik nu zelf zou kiezen.
Duurder kan natuurlijk ook met iets als een NUC e.d.
Zijn er ook mensen die een dual boot uitvoeren met Android en OpenElec?
Verwijderd
Nog geen last van gehad maar ik heb ook nog geen film afgekeken in kodi.Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:46:
Wat gebruik je in kodi? Pulsar getest?
Pulsar heb ik nog niet getest. Ik gebruik hem voornamelijk in combinatie met een synology nas. Wel heb ik npo uitzending gemist en rtlxl als addon voor kodi geinstalleerd. Werken allebei prima alleen is dan de kwaliteit van lage kwaliteit in tegenstelling tot rtlxl.
Verwijderd
Volgens mij is een Rpi2 genoeg, maar je kunt voor de zekerheid (en snelheid) ook een android kastje nemen. Ik heb een BTplayer2 (Rpi2) en een MXIII-G. Ben gecharmeerd van de uitgebreide en degelijke installatie van KODI die bij btplayer geleverd wordt. Van andere aanbieders die ik heb gezien is het vaak een basis installatie KODI met tvaddons eroverheen.nickh90 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:30:
Even een copy/paste uit een ander (verkeerd) topic:
Ik probeer mijn MXIII 1GB terug te flashen van OpenELEC naar de stock 112k4 android rom die hier staat: http://freaktab.com/forum...ink-user-feedback-thread=
Maar als ik de zip wil installeren dan zegt ie dat ie niet geinstalleerd kan worden omdat er een nieuwe build op staat
Weet iemand hoe ik dit kan omzeilen?
edit: Gelukt nu, terug moeten gaan naar OpenELEC-Amlogic.MX3.arm-4.97.1-autoinstall.zip
Maar als ik de zip wil installeren dan zegt ie dat ie niet geinstalleerd kan worden omdat er een nieuwe build op staat

edit: Gelukt nu, terug moeten gaan naar OpenELEC-Amlogic.MX3.arm-4.97.1-autoinstall.zip
[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 08-09-2015 21:14 ]
Huh, eerst terug moeten gaan naar een oude versie van OpenELEC (maar niet de oudste) en daarna naar 112k4 Android, dat is vreemd. Hoe zou dat kunnen?
En waarom terug naar stock Android?
En waarom terug naar stock Android?
Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer