Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:46
Gebruik ES file explorer. Vind het zelf een zeer fijn programma om bestanden tussen telefoon te verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Zo, mijn topic heeft alweer 5000 reacties :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:53
Cooler_King schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:38:
Weer een nieuw S805 kastje verschenen.. de naam is gewoon gejat van eerdere box (MXQ): http://bee-link.com/goods.php?id=60

Hier goedkoop te krijgen met kortingscode BackToSchool8 : http://www.gearbest.com/mxq-_gear/

http://www.cnx-software.c...s805-is-available-for-50/

Op freaktab loopt het nog niet bepaald warm voor die S805 boxen en op het XBMC forum is er ook nog geen discussie erover, dus ik vraag me af hoe de toekomst eruit ziet voor deze dingen. Over ongeveer een week verschijnt de Fire TV als het goed is, dus eerst die maar eens proberen :)
Het schiet eigenlijk nog niet echt op hè. Een out of the box all-in-one oplossing op Android is (nog) niet voor handen en de vraag is ook of dat op (korte) termijn nog wel komt.. Problemen die ik het meeste tegenkom is nog altijd HLS streaming en Netflix full-hd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Joster schreef op maandag 22 september 2014 @ 13:38:
[...]

Het schiet eigenlijk nog niet echt op hè. Een out of the box all-in-one oplossing op Android is (nog) niet voor handen en de vraag is ook of dat op (korte) termijn nog wel komt.. Problemen die ik het meeste tegenkom is nog altijd HLS streaming en Netflix full-hd.
Over een paar maanden komt Android TV en dan kunnen we goede apparaten van A-merken verwachten... het is een beetje zelfde verhaal als met Android tablets.. in het begin waren er alleen goedkope China tablets met brakke support en kinderziektes, en na verloop van tijd kwamen merken als Asus met goede apparaten voor een vergelijkbare prijs.. Ik verwacht dat dit met Android TV-boxen hetzelfde zal zijn.

Maar goed, eerst nog een poging wagen met de Fire TV en S802..

[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 22-09-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:52
Net zoals Google TV zeker, ik heb er weinig vertrouwen in. :)
Eerst zien zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
ik zit ook te wachten op Android TV. wat ik er van heb gezien ziet het er veelbelovend uit, en lijkt het in niets op Google TV: http://www.androidcentral...-android-tv-googles-adt-1

het blijft opmerkelijk dat mijn Boxee Box die inmiddels 4 jaar oud (en EOL) is voor mij nog altijd de beste oplossing is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Artikel heeft mij ook wel erg benieuwd gemaakt :)

Hier een artikel over de Razer Micro Console: http://www.engadget.com/2014/06/25/razer-micro-console/ Jammer is alleen dat er alleen maar nieuws van eind juni te vinden is en niet van korter geleden..

[ Voor 75% gewijzigd door Joster op 24-09-2014 09:56 ]

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:58
Cooler_King schreef op woensdag 17 september 2014 @ 17:38:
Weer een nieuw S805 kastje verschenen.. de naam is gewoon gejat van eerdere box (MXQ): http://bee-link.com/goods.php?id=60

Hier goedkoop te krijgen met kortingscode BackToSchool8 : http://www.gearbest.com/mxq-_gear/

http://www.cnx-software.c...s805-is-available-for-50/

Op freaktab loopt het nog niet bepaald warm voor die S805 boxen en op het XBMC forum is er ook nog geen discussie erover, dus ik vraag me af hoe de toekomst eruit ziet voor deze dingen. Over ongeveer een week verschijnt de Fire TV als het goed is, dus eerst die maar eens proberen :)
Ik kom op $ 49,07 ( met coupon ) das € 38,61 :?

Ik heb deze besteld voor € 51,16 ( met coupon ) --> http://www.gearbest.com/tv-box/pp_67807.html

[ Voor 5% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-09-2014 10:21 ]

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:12:
[...]

Ik kom op $ 49,07 ( met coupon ) das € 38,61 :?

Ik heb deze besteld voor € 51,16 --> http://www.gearbest.com/tv-box/pp_67807.html
En dat is niet goedkoop? ;) Ik zie wel dat er 2 versies staan, eentje heeft geen bluetooth, dus geen idee of het verstandig is om die goedkoopste te nemen.

De Minix Neo X6 is nu te pre-orderen trouwens voor 99 dollar. En hier is een review van de Eny EM6Q-MXQ: http://www.cnx-software.c...review-amlogic-s805-hevc/ die last heeft van hele trage internal storage... H.265 decoding in XBMC zit er voorlopig ook niet aan te komen, dus S802 is gewoon betere aankoop voor die 5-10 dollar extra.
Die heb ik dus ook besteld :) Stane1983 heeft em ook besteld dus komt binnenkort native XBMC support voor: http://www.stane1983.com/amlinux/

De Fire TV zou vandaag moeten uitkomen, maar daar staat nergens een duidelijke indicatie van.. En er wordt al gesproken van een vertraging tot 2015 |:( http://www.androidnext.de...ferverzoegerung-bis-2015/

[ Voor 29% gewijzigd door Cooler_King op 25-09-2014 10:41 ]

• WiLLoW_TieN
De S802 die ik heb besteld heeft BT ( en maar 1GB RAM ) het gaat mij puur om Netflix, Youtube, Gmail.

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:29:
De S802 die ik heb besteld heeft BT ( en maar 1GB RAM ) het gaat mij puur om Netflix, Youtube, Gmail.
Dat is volgens mij trouwens een fout in de specificaties.. het 1GB model zou geen bluetooth moeten hebben volgens andere sites.. Maar dat kunnen we dus wellicht in ons voordeel gebruiken straks.. ff printscreen maken van de specs, en nog om een refund vragen straks zodat de prijs nog wat lager uitkomt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Cooler_King op 25-09-2014 10:34 ]

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op donderdag 25 september 2014 @ 10:32:
[...]

Dat is volgens mij trouwens een fout in de specificaties.. het 1GB model zou geen bluetooth moeten hebben volgens andere sites.. Maar dat kunnen we dus wellicht in ons voordeel gebruiken straks.. ff printscreen maken van de specs, en nog om een refund vragen straks zodat de prijs nog wat lager uitkomt :+
Yeah 8)

• Cooler_King

• WiLLoW_TieN
Blij dat ik de S802 heb gekozen. Wel verwarrend de tabel is andersom van de grote icoontjes erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 16:08
Inderdaad, die icoontjes is lastig. mijn S802 (S82 box) is nu binnen, vanavond is even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
in de standaard rom kreeg ik sowieso geen HD beeld op netflix, dus na wat zoeken heb ik de Finless Rom geinstalleerd (geekbuyer), deze loopt wat soepeler en netflix is nu in een betere kwaliteit, of het echt HD is weet ik niet.

- streamen vanaf het netwerk gaat goed
- streamen via popcorntime werkt niet (stotterend beeld)
- Spotify werkt goed
- netflix gaat goed
- xbmc draait erg soepel en is voor mij het grote pluspunt van t apparaat, echter werkte alleen de nightlybuild de overigen hadden geen beeld!

nu nog opzoek naar een fatsoenlijke afstandsbediening, werkt zon flymouse prettig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
  • Laatst online: 19-04 15:59
Reloader schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 13:16:

nu nog opzoek naar een fatsoenlijke afstandsbediening, werkt zon flymouse prettig?
Ikzelf gebruik voor XBMC de Yatse remote uit de playstore op mijn smartphone....er is geen betere!
Jammer genoeg kan ik hiermee geen android aansturen, daarvoor heb ik de Google TV Remote app uit de playstore.

Heb ook zo'n MELE F10 PRO fly mouse maar mij kan deze, in tegenstelling tot vele anderen, niet echt bekoren.
Zit er ook over te denken om deze weer in de verkoop te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
nieuws: Xtreamer komt met mediastreamer op Android 4.4 en XBMC

Ben benieuwd naar de reviews, hls streaming en Netflix full HD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blauwester
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:55
Bestaat er ook een android tv box waar je wel zonder problemen uitzending gemist op kunt kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
blauwester schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:23:
Bestaat er ook een android tv box waar je wel zonder problemen uitzending gemist op kunt kijken?
Mijn Android stick van een paar jaar oud doet dat zonder problemen. Het lijkt soms of het geluid iets uit sync loopt maar sinds de laatste patches van Uitzending Gemist is dat bijna niet waarneembaar.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
loneranger56 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:03:
[...]

Ikzelf gebruik voor XBMC de Yatse remote uit de playstore op mijn smartphone....er is geen betere!
Jammer genoeg kan ik hiermee geen android aansturen, daarvoor heb ik de Google TV Remote app uit de playstore.

Heb ook zo'n MELE F10 PRO fly mouse maar mij kan deze, in tegenstelling tot vele anderen, niet echt bekoren.
Zit er ook over te denken om deze weer in de verkoop te doen.
ik vind dat juist onhandig dat je ook weer je telefoon nodig hebt daarvoor, en dan telkens van App wisselen :/
maar goed dat smaken verschillen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
@ Reloader,

Deze ziet er wel goed uit en voor een aantrekkelijke prijs:

http://www.geekbuying.com...Sensing-Games-317283.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb een LG 47LM620S tv (2012). Deze zit op mijn hifi-set aangesloten. Nu wil ik en films streamen naar de TV. Op zich werkt dit, maar ik erger me kapot aan het 'browsing' systeem van de LG Smart TV. Ten eerste zit het gewoon niet lekker in elkaar, hij geeft gewoon een lijst weer waar je doorheen scrollt. Doordat de smart TV door een oude chip aangedreven wordt, werkt dit niet lekker vlot.

Nu zit ik te overwegen of ik een android tvbox/stick aan zal schaffen. In android zit standaard al een aardig prettige mediaspeler, daarnaast kun je natuurlijk ook nog legio andere players downloaden.

Maar ik ben ook fan van mijn LG Magic Remote. Werkt de Magic Remote met de gemiddelde Android TV box/stick? (Ik heb de MR3004)

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Als je TV en de Android Box CEC ondersteunen over het algemeen wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:42
Hmm, ik weet niet helemaal of dat is wat Niekleair bedoelt ;)

Ik denk dat hij de Magic Remote ook wil gebruiken als 'pointing device' richting Android. En volgens mij gaat HDMI CEC je daar echt niet mee helpen .

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dan zal ik wel iets missen, waarschijnlijk dat het een flymouse is, want volgens mij kan je met de remote van je TV prima een Android Box bedienen als deze over CEC beschikt. Werkt bij een RPI / Amazon Fire TV / Minix toch ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
de Minix heeft volgens mij helemaal geen HDMI-CEC ondersteuning.

Verder is die LG Magic Remote idd een soort flymouse

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dan zal dat het lastig / niet werkend maken inderdaad.

Volgens hier heeft ie dat wel overigens: http://www.minixwebshop.nl/minix-neo-x8.html http://www.minix.com.hk/Products/MINIX-NEO-X8-H.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekleair
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik wil inderdaad mijn Magic Remote als pointing device gebruiken. Mijn PS3 herkent 'm in ieder geval niet, tenminste de pointing feature. De knoppen (volume, accept etc) doen het wel, maar de PS3 weet niet waar ik met m'n pointer zit, zal bij Android wel hetzelfde zijn.

[img]error.jpg[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Vandaag de MXIII 1GB versie met S802 chipset ontvangen.. Eerste indruk was meteen goed. Alleen had ik met SPMC en XBMC 13.2 geen video maar alleen audio bij films afspelen. Ik vermoed dat dit iets met root permissions te maken had. Zojuist nightly build geprobeerd en die doet wel meteen de goede permissions en draait als een zonnetje _/-\o_ Voor omgerekend 52 euro dus eindelijk iets dat naar behoren werkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Cooler_King op 08-10-2014 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Kijk, dat is leuk om te horen. Een goede AmLogic chip en gelijk raak.
Leuk voor het topic hier dat je zoveel dingen test! Als je ooit nog eens iets van die oude kastjes wil verkopen in de je zoektocht naar nog leukere kastjes dan ben ik misschien wel geïnteresseerd. :)

Hoe doet HLS het bij dat kastje?

[ Voor 6% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-10-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 17:44:
Vandaag de MXIII 1GB versie met S802 chipset ontvangen.. Eerste indruk was meteen goed. Alleen had ik met SPMC en XBMC 13.2 geen video maar alleen audio bij films afspelen. Ik vermoed dat dit iets met root permissions te maken had. Zojuist nightly build geprobeerd en die doet wel meteen de goede permissions en draait als een zonnetje _/-\o_ Voor omgerekend 52 euro dus eindelijk iets dat naar behoren werkt.
Top en Netflix via wifi in Full HD ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Volgens mij is Netflix in HD sowieso een probleem op Android kastjes die niet gecertificeerd zijn (en dat zijn ze allemaal niet).

[ Voor 13% gewijzigd door SidewalkSuper op 08-10-2014 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
HLS en Netflix zou ik niet durven zeggen.. Er stond wel Netflix standaard al geinstalleerd.. Zou me niets verbazen als die het ook vlekkeloos doet, maar dat horen we dan binnenkort van WiLLoW_TieN want hij heeft hetzelfde kastje besteld. Als XBMC mediaspeler ben ik er iig dik tevreden mee. Goede vervanger voor mn WDTV Live.

[ Voor 86% gewijzigd door Cooler_King op 08-10-2014 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Kan je HLS proberen door bv. de app van 3fm te installeren en dan de webcam te starten? (beeld zou direct redelijk scherp moeten zijn of na 20 sec scherp moeten worden, gebruik evt ter referentie je PC ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
loneranger56 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:33:
@ Reloader,

thx zal is kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
eymey schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 23:19:
Kan je HLS proberen door bv. de app van 3fm te installeren en dan de webcam te starten? (beeld zou direct redelijk scherp moeten zijn of na 20 sec scherp moeten worden, gebruik evt ter referentie je PC ).
Hoi, bedoel je de video hier? http://www.3fm.nl/live/

Die speelt vloeiend vanuit de browser en ook als je full screen klikt.. Duurt wel even voordat er beeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Die video bedoel ik idd :). Zeg maar de live webcam stream.

OK, blijft ie ook na een sec of 30 spelen?

En ik bedoelde eigenlijk óók de app van hun :). Op de meeste standaard RK boxen krijg je dan zelfs meteen al een error van het Android systeem. En bij bv. de "NPO" app spelen de meeste streams niet, of ze blijven op allerlaagste kwaliteit, of ze lopen na een sec of 30 vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
loneranger56 schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 10:33:
@ Reloader,

heb er een besteld zal over een paar weken laten weten of t wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
eymey schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:51:
Die video bedoel ik idd :). Zeg maar de live webcam stream.

OK, blijft ie ook na een sec of 30 spelen?

En ik bedoelde eigenlijk óók de app van hun :). Op de meeste standaard RK boxen krijg je dan zelfs meteen al een error van het Android systeem. En bij bv. de "NPO" app spelen de meeste streams niet, of ze blijven op allerlaagste kwaliteit, of ze lopen na een sec of 30 vast.
Welke app bedoel je dan precies? want er staan een hoop 3FM apps en geen van die lijkt officieel. Of up even een apk ergens, kan het wel testen voor je.

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 09-10-2014 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Google Play: NPO 3FM Deze van de NPO :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Heb die als apk moeten installeren omdat ie in de store niet te vinden was, en als je op het webcam icoontje klikt krijg je idd een melding dat het niet mogelijk is. Via de site streamen werkt dus wel gewoon (ook als het balkje helemaal naar rechts is op ongeveer 90 seconden dan gaat ie nog gewoon verder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
OK, thanks. Jammer dat het oo op AMLogic dus standaard niet (altijd) goed gaat en dat nu zelfs de app ook standaard niet te vinden is.

Dat het via de website werkt is iig mooi (ook in de hoogste kwaliteit?). Maar het biedt dus wel slechte perspectieven voor overige apps die ook het media framework van Android gebruiken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NYzE
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-01 22:38
De afgelopen maanden heb ik geen gebruik gemaakt van mijn MK808b met finless 1.7 en kwam tot mijn verbazing erachter dat bepaalde apps binnen XBMC for MiniX het niet meer deden. Nu heb ik de laatste drie weken gezocht naar een oplossing en verscheidene combinaties en oplossingen geprobeerd, maar lukt het nog altijd niet om te streamen. Heeft iemand anders dit probleem ook gehad en opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28
Ik heb een gek iets, misschien dat iemand weet waarom..

Ik wil Dead Trigger 2 hebben op m'n boxje om ik dat op groot beeld wil spelen met een controller..
Het boxje draait op 4.4.2 KK. Als ik via het boxje de store link bezoek geeft hij aan ''niet compatible''
ga ik via mijn laptop (waar ik het boxje meestal op flash en die er bekend op is) zegt hij ''Is compatible'' en dan kan ik via een drop box mijn boxje kiezen om het spel op te installeren..

Snap er niks van?

Laat het nu net zijn dat ik mijn usb/usb niet bij de hand heb. Waarom zou ik hem wel via mijn laptop en de store link op mijn android box kunnen installeren (en er staat zelfs installed) 8)7 maar niet als ik direct met de android box in de store ga zoeken en of navigeer naar de link van de game?

http://nl.tinypic.com/use...%2FYRkXLgm4ibaXfJuA%3D%3D zie screens.. de eerste is vanaf het boxje, de andere van de laptop.

TS wordt binnenkort even opgefrist**

[ Voor 11% gewijzigd door iNFiNiTY- op 12-10-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 19:22
Voor iedereen die nog in de markt is voor een TV box, OpenELEC gaat Amlogic ondersteunen. Dus als Android je gestolen kan worden en XBMC het belangrijkste is dan is een Amlogic box de moeite waard. De MX2REF en G18REF (G-Box MX2) hebben al een unofficiele build.

http://openelec.tv/forum/...05-quad-core-stb?start=15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Mooie ontwikkeling. Ik was al een tijdje op een nieuwe build van Stane1983 aan het wachten, maar die kwam er maar niet. Overigens vind ik XBMC/Kodi in Android prima werken. Tot nu toe pas 2 probleempjes tegengekomen met mijn MXIII 1GB bij het afspelen van 720p mkv's:

- Als ik Android op 1080p 24hz modus zet en een film afspeel in XBMC dan schokt deze om de zoveel tijd (dus jerky playback / tearing). 60hz speelt echter wel gewoon vloeiend, dus 24hz is geen must voor mij.
- Als ik een film wil resumen vanaf externe HDD dan duurt het laden vrij lang (soms wel 1-2 minuten als ik middenin de film wil resumen). Wellicht heeft dit iets met NTFS te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Cooler_King op 13-10-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik heb al een tijdje men rPi in gebruik voor XBMC. Werkt ok maar het menu is nog steeds te traag voor mij. Mijn mk808b had ik destijds geflashed maar toen kon ik nog geen HD films afspelen met degelijke performance. Gaat dit nu wel foutloos?
Ik zou streamen via kabel.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
iNFiNiTY- schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:13:
Ik heb een gek iets, misschien dat iemand weet waarom..

Ik wil Dead Trigger 2 hebben op m'n boxje om ik dat op groot beeld wil spelen met een controller..
Het boxje draait op 4.4.2 KK. Als ik via het boxje de store link bezoek geeft hij aan ''niet compatible''
ga ik via mijn laptop (waar ik het boxje meestal op flash en die er bekend op is) zegt hij ''Is compatible'' en dan kan ik via een drop box mijn boxje kiezen om het spel op te installeren..

Snap er niks van?

Laat het nu net zijn dat ik mijn usb/usb niet bij de hand heb. Waarom zou ik hem wel via mijn laptop en de store link op mijn android box kunnen installeren (en er staat zelfs installed) 8)7 maar niet als ik direct met de android box in de store ga zoeken en of navigeer naar de link van de game?

http://nl.tinypic.com/use...%2FYRkXLgm4ibaXfJuA%3D%3D zie screens.. de eerste is vanaf het boxje, de andere van de laptop.

TS wordt binnenkort even opgefrist**
Dit komt omdat de kernel van je android box niet door Google geautoriseerd / certificeert is voor de Playstore.
Hierdoor kun je een aantal apps niet downloaden vanuit de playstore.
Zelf heb ik een Tronsmart Vega TV box waar ik een zogenaamde "custom rom" heb opgezet (Finless Rom 1.9)

Deze custom rom zorgt ervoor dat de playstore jouw tv box ziet als een Nexus 10 Tablet, en als deze geinstalleerd is kun je wel alles uit de playstore installeren.

Dit trucje wordt door de ROM-ontwikkelaars ook wel "spoofen" genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loneranger56
lexi schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 11:36:
Voor iedereen die nog in de markt is voor een TV box, OpenELEC gaat Amlogic ondersteunen. Dus als Android je gestolen kan worden en XBMC het belangrijkste is dan is een Amlogic box de moeite waard. De MX2REF en G18REF (G-Box MX2) hebben al een unofficiele build.

http://openelec.tv/forum/...05-quad-core-stb?start=15
Sterker nog, Als je de Tronsmart Vega bij Geekbuying besteld kun je er optioneel voor kiezen om er al direct linux i.p.v. android op te hebben.

link:
http://www.geekbuying.com...Dolby-and-DTS-326822.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
loneranger56 schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:34:
[...]

Dit komt omdat de kernel van je android box niet door Google geautoriseerd / certificeert is voor de Playstore.
Hierdoor kun je een aantal apps niet downloaden vanuit de playstore.
Zelf heb ik een Tronsmart Vega TV box waar ik een zogenaamde "custom rom" heb opgezet (Finless Rom 1.9)

Deze custom rom zorgt ervoor dat de playstore jouw tv box ziet als een Nexus 10 Tablet, en als deze geinstalleerd is kun je wel alles uit de playstore installeren.

Dit trucje wordt door de ROM-ontwikkelaars ook wel "spoofen" genoemd.
Ik heb ook een custom rom draaien, alleen is het boxje niet gespoofed. Ik kan wel via een losse .apk het spel installeren alleen zijn degene die ik vind allemaal ''gekochte'' versies, en laden die niet verder dan het scherm ''you might have not bought this game'' :+ Maar goed ze zijn er zelf ook mee bezig heb even contact gehad met de ontwikkelaar zelf.

Trouwens nog even een nieuwe AnTuTu bench laten draaien (v 5.1.)

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/7145sh.jpg

Draait toch wel lekker met een custom KK rom 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• habermas
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-06 18:52
http://www.google.com/nexus/player/

ziet er slick uit, alleen geen cat5 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
Ja das balen, WiFi only? wel 5Ghz neem ik aan dan? Ook geen optisch uit. Dat is voor mij wel een must. Het design is wel strak.. Maar ja, 1GB RAM vind ik ook veel te weinig.

Allemaal mooi promo/reclame maken met ''3d gaming'' en ''full hd stunning images'' en dan klooien met 1GB RAM. 8)7 Kan dat niet begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
En toch ben ik erg benieuwd naar de reviews etc, kijkend naar de goede ervaringen met de overige nexus producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:55
Jammer dat er ook geen USB op zit. Had gehoopt dat dat zo was, want dan waren er genoeg mogelijkheden om nzbget/sickbeard etc erop te draaien.

Edit: Toch wel.. Als je op de pagina bij de specs op de 2 pijltjes klikt, zie je meer specs. Met hierin "Micro-USB 2.0".

[ Voor 15% gewijzigd door Jasper op 15-10-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Is het eigenlijk duidelijk of er transcoded gaat moeten worden als je bijvoorbeeld de plex client gaat gebruiken voor MKV bestanden? Ik ben nog op zoek naar een Plex client waarbij mij Plex server niet de power hoeft te hebben om alles te transcoden.

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Interessant om een apart topic aan te maken omtrent de Nexus Player?

Edit: done: [Mediaplayer] Google Nexus Player

[ Voor 34% gewijzigd door Joster op 16-10-2014 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Jasper schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:49:
[...]

Jammer dat er ook geen USB op zit. Had gehoopt dat dat zo was, want dan waren er genoeg mogelijkheden om nzbget/sickbeard etc erop te draaien.

Edit: Toch wel.. Als je op de pagina bij de specs op de 2 pijltjes klikt, zie je meer specs. Met hierin "Micro-USB 2.0".
Is dat niet alleen om van power te voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
eymey schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:50:
[...]

Is dat niet alleen om van power te voorzien?
Lijkt me niet toch?:
Ports
18W DC power
HDMI out (1920x1080@60Hz)
Micro-USB 2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Als power apart wordt vermeld, dan zal dat idd wel niet.

Maar goed, hamvraag zal blijven of deze USB OTG functies krijgt :).

Overigens vraag ik me ook af of hij toegang gaat krijgen tot de volledige play store, of dat het een apparaat wordt met een zeer gecontroleerde selectie aan apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
Dus geen dongle / draadloos muis,keyboard erop? Op de nexus player.. en het lijkt me een erg gesloten apparaat. Niks voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:19:
Interessant om een apart topic aan te maken omtrent de Nexus Player?

Edit: done: [Mediaplayer] Google Nexus Player
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 15:33
iNFiNiTY- schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:17:
Dus geen dongle / draadloos muis,keyboard erop? Op de nexus player.. en het lijkt me een erg gesloten apparaat. Niks voor mij.
Je kan muis en keyboard draadloos via bluetooth aansluiten, lijkt me niet zo'n probleem.
En draait op android, dus zo gesloten zal het niet zijn... Zullen vast ook custom-roms voor komen en tweaks en roots..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Zijn er nog mensen die de MXIII met 1GB hebben binnengekregen (WiLLoW_TieN bijvoorbeeld)?

Hier staan al OpenELEC roms ervoor: http://xbmc.ru/forum/showthread.php?t=4587

Weet alleen niet of ik dit al aandurf of dat ik wacht op een officiële ROM (want die schijnen er aan te komen voor S802). Ze schijnen wel prima te werken, maar ik weet niet of het voor deze ROM iets uitmaakt welke versie ik heb? dus rtl8088 of ap6181. Heb hem nog niet opengemaakt dus heb geen idee welke het is.

[ Voor 40% gewijzigd door Cooler_King op 17-10-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 22:00
Cooler_King schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 12:58:
Zijn er nog mensen die de MXIII met 1GB hebben binnengekregen (WiLLoW_TieN bijvoorbeeld)?

Hier staan al OpenELEC roms ervoor: http://xbmc.ru/forum/showthread.php?t=4587

Weet alleen niet of ik dit al aandurf of dat ik wacht op een officiële ROM (want die schijnen er aan te komen voor S802). Ze schijnen wel prima te werken, maar ik weet niet of het voor deze ROM iets uitmaakt welke versie ik heb? dus rtl8088 of ap6181. Heb hem nog niet opengemaakt dus heb geen idee welke het is.
Bij mij is hij onderweg, maar heb deze juist besteld om naast XBMC ook Netflix te kunnen gebruiken. Dat is namelijk het enige wat ik mis in mijn huidige OpenELEC setup. Dus denk niet dat ik snel zal gaan proberen om OpenELEC op de machine te draaien tenzij er een Netflix oplossing/addon voor beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
acoster schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 17:20:
[...]

Je kan muis en keyboard draadloos via bluetooth aansluiten, lijkt me niet zo'n probleem.
En draait op android, dus zo gesloten zal het niet zijn... Zullen vast ook custom-roms voor komen en tweaks en roots..
Ik heb een pricewatch: Rapoo 9060 Blade II - Toetsenbord + Muis wat prima werkt vanaf de bank/salon tafel echter is het geen Bluetooth variant, dus wel een probleem. En er zullen vast wel roms enzo komen ja daar ben ik niet bang voor. Maar ik vind het hele boxje redelijk tegenvallen, had er meer van gehoopt. Qua specs maar ook qua aansluit mogelijkheden.

Geen ethernet
Geen USB
Geen Optisch
1GB RAM

Op een leuk design na weinig interessants imo, voor mij dan. Iedereen is verder vrij om het te kopen. :9

[ Voor 9% gewijzigd door iNFiNiTY- op 17-10-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merken jullie het verschil goed tussen 1 gb ram en 2 gb ram versie van de m802?

http://www.aliexpress.com...-Core-MX2/1715346449.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Voor XBMC enz is het verschil tussen 1GB en 2GB zowieso niet merkbaar.. en het zegt denk ik ook wel wat dat de Nexus TV ook maar 1GB heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
Cooler_King schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:30:
Voor XBMC enz is het verschil tussen 1GB en 2GB zowieso niet merkbaar.. en het zegt denk ik ook wel wat dat de Nexus TV ook maar 1GB heeft.
Wat jij wilt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om de Amlogic S802 2gb/8gb te kopen plus F10 pro remote control.
Nu zie ik dat mijn tv alleen 2 hdmi aansluitingen heeft en geen usb.
Is het nog mogelijk om beiden te gebruiken? Want ik zie dat de remote control een soort usb dongle heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 15:54
De remote control gaat in je android box, niet in je tv. De hdmi kabel verbind je android box met je tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicBomer
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 19:38
Verwijderd schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 08:42:
Ik ben van plan om de Amlogic S802 2gb/8gb te kopen plus F10 pro remote control.
Nu zie ik dat mijn tv alleen 2 hdmi aansluitingen heeft en geen usb.
Is het nog mogelijk om beiden te gebruiken? Want ik zie dat de remote control een soort usb dongle heeft.
Misschien is dit iets om het aantal hdmi poorten te vergroten. https://m.bol.com/nl/p/st...el_product_product#images

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 21:49
Ik ben op zoek naar een Android/XBMC speler. Nu ben ik een ontzettende noob op dit gebied, maar wellicht dat iemand wat advies kan geven. De speler wil ik gaan gebruiken om via een usb-stickje films af te spelen (ong 1 GB) en verder hoor ik goede verhalen over Icefilms, Popcorn Time etc. Hier wil ik de speler dan ook voor gaan gebruiken. Verbinding met internet zou via wifi gaan, omdat ik geen bedrade aansluiting bij de tv heb. Mijn budget is tussen de 50 en 120 euro. Ik heb me al een beetje ingelezen en de Raspberry schijnt te traag te zijn en vaak je SD te bricken. Is zoiets een goed alternatief: http://www.gearbest.com/tv-box/pp_67807.html ?
Of kan ik beter iets anders nemen?

[ Voor 4% gewijzigd door mirod op 22-10-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ hierboven ik heb precies die ook daar besteld op 25 Sept. alleen ik heb hem nog niet ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:11:
@ hierboven ik heb precies die ook daar besteld op 25 Sept. alleen ik heb hem nog niet ontvangen...
Vaag dat het zo lang duurt dan. Ik had hem dus ook via Gearbest besteld op 20 september en op 8 oktober was ie binnen (duurde lang voordat ie het vliegveld in China was doorlopen). Heb je geen tracking nummer dan?

@mirod dit is zeker een goed alternatief, en voor dat geld krijg je ook nix beters op het moment denk ik. Gewoon een mooi kastje met voldoende aansluitingen, een degelijke afstandsbediening, en XBMC werkt soepel (ik gebruik zelf de 13.2 versie van oman: http://www.freaktab.com/s...-on-amlogic-s802-platform .. oman is ook verantwoordelijk voor de firmware die er standaard opstaat). En er zijn dus ook OpenELEC roms beschikbaar waarmee je native XBMC kan draaien, maar die heb ik nog niet getest.

De mijne ging trouwens nog eens 10 usd vanaf omdat ik had geklaagd dat ze bluetooth in de omschrijving hadden staan (terwijl de 1gb versie dat niet heeft) >:). Verder ben ik gewoon tevreden over Gearbest als shop.

[ Voor 27% gewijzigd door Cooler_King op 23-10-2014 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jingaling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik sta op het punt een android boxje te kopen of die van intel met windows 8 erop lijkt me ook heel cool.
Maar als ik bv de minix neo x8-h 2g vergelijk met de mxIII m82 met bijna dezelfde dezelfde specificatie maar wel 2x zo goedkoop is, is het dan niet beter om voor de mxIII m82 met 2 g te gaan?

Of betaal je ook voor de naam support en evt de community (is gratis) die erachter staat?
Waar is de minix tov mxIII beter in wat de prijs doet rechtvaardigen?

16GB vs 8GB
misschien betere wifi
speciale versie xbmc met dts of kan de mxIII dat ook?

BTW is er al een box/stick met 4K @ 60 hz op de markt?

THX

[ Voor 14% gewijzigd door jingaling op 23-10-2014 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit echt te wachten op de Amazon Fire of de Nexus Player. Die VidOn box is ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
jingaling schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 23:11:
Ik sta op het punt een android boxje te kopen of die van intel met windows 8 erop lijkt me ook heel cool.
Maar als ik bv de minix neo x8-h 2g vergelijk met de mxIII m82 met bijna dezelfde dezelfde specificatie maar wel 2x zo goedkoop is, is het dan niet beter om voor de mxIII m82 met 2 g te gaan?

Of betaal je ook voor de naam support en evt de community (is gratis) die erachter staat?
Waar is de minix tov mxIII beter in wat de prijs doet rechtvaardigen?

16GB vs 8GB
misschien betere wifi
speciale versie xbmc met dts of kan de mxIII dat ook?

BTW is er al een box/stick met 4K @ 60 hz op de markt?

THX
Er is zeker verschil in (de kwaliteit van) ROM's die stock op de verschillende boxen zitten. Ik weet dat Minix voor de X7 een 'eigen' versie van XBMC mee levert bijvoorbeeld en ook eigen tweaks al van te voren mee levert.

Als je toch van plan bent naar custom ROM's te gaan kijken zal het denk ik niet zo veel verschil maken. Dan hoef je er alleen op te letten of er een beetje een community is op Freaktab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:11:
Heb hem daar een dag later besteld en hier wacht ik ook nog met smart. Track en trace nummer geeft niets anders dan "The item is pre-advised" helaas.

Edit:
Vandaag track en trace status gewijzigd van: "The item is pre-advised" naar "The item has been processed in the country of destination" die zal dus binnenkort wel langsgebracht worden :)

[ Voor 26% gewijzigd door wmn79 op 24-10-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wmn79 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:57:
[...]

Vandaag track en trace status gewijzigd van: "The item is pre-advised" naar "The item has been processed in the country of destination" die zal dus binnenkort wel langsgebracht worden :)
Zodra een pakket in het land is kan je aan de PostNL klantenservice (via formulier of telefoon) om de Nederlandse track&trace code vragen, dan weet je precies wanneer ie bezorgd wordt en evt. of er inklaringskosten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Cooler_King schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 00:29:
[...]

Vaag dat het zo lang duurt dan. Ik had hem dus ook via Gearbest besteld op 20 september en op 8 oktober was ie binnen (duurde lang voordat ie het vliegveld in China was doorlopen). Heb je geen tracking nummer dan?

@mirod dit is zeker een goed alternatief, en voor dat geld krijg je ook nix beters op het moment denk ik. Gewoon een mooi kastje met voldoende aansluitingen, een degelijke afstandsbediening, en XBMC werkt soepel (ik gebruik zelf de 13.2 versie van oman: http://www.freaktab.com/s...-on-amlogic-s802-platform .. oman is ook verantwoordelijk voor de firmware die er standaard opstaat). En er zijn dus ook OpenELEC roms beschikbaar waarmee je native XBMC kan draaien, maar die heb ik nog niet getest.

De mijne ging trouwens nog eens 10 usd vanaf omdat ik had geklaagd dat ze bluetooth in de omschrijving hadden staan (terwijl de 1gb versie dat niet heeft) >:). Verder ben ik gewoon tevreden over Gearbest als shop.
Zou de wifi hiervan een beetje ok zijn? Ik heb namelijk geen bedrade verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Yeah...mijn MXlll ( S802 @ € 51,16 ) is binnen zonder bijkomende kosten *O*

Dit dus --> http://www.gearbest.com/tv-box/pp_67807.html

@ Cooler_King welke nightly build bedoel jij die goed werkt ? Weblink aub ?

Deze ? --> http://mirrors.xbmc.org/nightlies/android/arm/ van 19 Okt 2014 ?

[ Voor 78% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 24-10-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:38:

Mooi dat ie binnen is..

Die nightlies kan k achteraf gezien niet aanraden.. Ik speel films van externe hdd, en hij doet met die builds niet goed fast forwarden en chapters overslaan. Ook moet ie bij het opstarten telkens de permissions opnieuw fixen / rooten. De beste versie die ik tot nu toe heb geprobeerd is deze: http://www.freaktab.com/s...-on-amlogic-s802-platform (13.2). Oman is dus ook verantwoordelijk voor de stock firmware van deze box. Hopelijk komt ie ook met een Kodi 14.0 zodra deze uit is.

[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 24-10-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Cooler_King schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:39:
[...]

Mooi dat ie binnen is..

Die nightlies kan k achteraf gezien niet aanraden.. Ik speel films van externe hdd, en hij doet met die builds niet goed fast forwarden en chapters overslaan. Ook moet ie bij het opstarten telkens de permissions opnieuw fixen / rooten. De beste versie die ik tot nu toe heb geprobeerd is deze: http://www.freaktab.com/s...-on-amlogic-s802-platform (13.2). Oman is dus ook verantwoordelijk voor de stock firmware van deze box. Hopelijk komt ie ook met een Kodi 14.0 zodra deze uit is.
Oke en idd Kodi zou erg cool zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is de wifi snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Geen idee. Hij ligt thuis. Alleen ik ben niet thuis ! Na het weekend zal ik hem eens uit de doos halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ben even thuis geweest de MXlll ( S802 ) opgepikt en mee aan het stoeien.
Alles werkt mijns inziens out-of-the-box meer dan redelijk zoals ;
Gmail / Youtube / Netflix ( 1080p ) / Show Box / Play Store / XMBC13.2 !
Wifi snelheid is goed !

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-10-2014 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirod
Dit is volgens mij dezelfde: http://www.amazon.com/Kee...00M933WUQ#customerReviews

Krijgt echter niet heel goede beoordelingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Die reviews gaan nergens over.. Amazon is ook niet de plek om Chinese android gadgets te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
Als ik een DVI adapter heb 24+5 maar een oude monitor heb ik een probleem? Geen manier om het werkend te krijgen :(? Het is zeg maar een DL DVI I connector/adapter maar de monitor is natuurlijk DVI D! Kan ik die pinnetje niet gewoon weg halen? :P Die 4 kleine pinnen zijn toch alleen voor een analoog signaal, dus die kan ik toch gewoon eruit weg halen..

Oke dat gaat niet want die grote pin is groter dan de DVI I pin..

Ik heb nog een goede kabel (dvi d naar dvi d) kan ik dat binnenwerk overzetten naar de HDMI/DVI connector ''makkelijk'' ...

[ Voor 75% gewijzigd door iNFiNiTY- op 25-10-2014 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-09 16:51

McMiGHtY

- burp -

Ik heb een minix neo x8 en heb het volgende probleem.. zowel bij de Jan Lul app als bij de officiele FOx Go app..krijg ik alleen geluid..en geen beeld. Nu heb ik al even rondgezocht maar zie hier eigenlijk geen oplossing voor.. Iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn?

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Zou dit goed samenwerken ( via wifi ) met mijn MXlll ( S802 ) ?

Dit --> http://www.dx.com/p/wirel...board-288368#.VEvcF_msWuk

[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 25-10-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:22:
Zou dit goed samenwerken ( via wifi ) met mijn MXlll ( S802 ) ?

Dit --> http://www.dx.com/p/wirel...board-288368#.VEvcF_msWuk
Via WiFi? Je moet die nano usb in je MXIII stoppen gewoon net alsof je een muis of keyboard erop aansluit.. werkte bij mij meteen. (MK902) Zal bij de MXIII precies zo zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:25:
[...]

Via WiFi? Je moet die nano usb in je MXIII stoppen gewoon net alsof je een muis of keyboard erop aansluit.. werkte bij mij meteen. (MK902) Zal bij de MXIII precies zo zijn lijkt me.
Idd me dumb 8)7 idd via USB dongle... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:27:
[...]

Idd me dumb 8)7 idd via USB dongle... 8)
Ach ja, it happens :P

Die MXIII ondersteund gewoon 2.4Ghz (ook controllers/gamepads en zo) dus moet geen probleem zijn. Als ik jou was ik even Googlen voor een goedkope air mouse variant verzonden vanuit NL/Europa, heb namelijk net mijn extra bluetooth controller binnen, heeft bijna 34 dagen geduurd, strengere controles en zo, alles van mij werd tegen gehouden LOL. (3 bestellingen) Eerste keer dat ik zo lang moest wachten.

Maar als je dat niet uitmaakt, be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
iNFiNiTY- schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:33:
[...]

Die MXIII ondersteund gewoon 2.4Ghz (ook controllers/gamepads en zo) dus moet geen probleem zijn. Als ik jou was ik even Googlen voor een goedkope air mouse variant verzonden vanuit NL/Europa, heb namelijk net mijn extra bluetooth controller binnen, heeft bijna 34 dagen geduurd, strengere controles en zo, alles van mij werd tegen gehouden LOL. (3 bestellingen) Eerste keer dat ik zo lang moest wachten.

Maar als je dat niet uitmaakt, be my guest.
Heb de grote GOK genomen voor € 11,79 heb geen haast :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:37:
[...]

Heb de grote GOK genomen voor € 11,79 heb geen haast :*)
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
McMiGHtY schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:47:
Ik heb een minix neo x8 en heb het volgende probleem.. zowel bij de Jan Lul app als bij de officiele FOx Go app..krijg ik alleen geluid..en geen beeld. Nu heb ik al even rondgezocht maar zie hier eigenlijk geen oplossing voor.. Iemand hier een idee wat het zou kunnen zijn?
Bekend probleem, HLS streaming apps worden
amper tot niet ondersteund en dit geldt voor nagenoeg alle Android boxen. Je zou op het minixforum kunnen kijken of er al een oplossing voor is maar ik geef je weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79

Nou de levertijd is wel erg precies: die van mij had ik een dag later besteld, en daar zijn ze ook een dag later mee aan de deur geweest. Had zaterdag berichtje van PostNL in de bus, vandaag maar even ophalen. Ben benieuwd of dit een goede vervanging voor mijn huidige ZBox ID41 met OE is.
Pagina: 1 ... 51 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer