superlex schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 13:16:
- slaapkamer ligt op een meter of 4 van de woonkamer. ga ik problemen krijgen als ik in de woonkamer ook een measy rc12 of mele f10 ga gebruiken?
- ik ga beide spelers toch via ethernet aansluiten. kan ik dan een harde schijf aan de mk902 in de woonkamer hangen en daar mijn downloads van pc automatisch op laten wegschrijven?
- in mijn zoektocht kom ik het merk Jesurun tegen, is voor mij volkomen nieuw. is dat een redelijk merk?
ik realiseer mij dat het veel vragen zijn dus ik hoop dat iemand mij wat extra inzichten kan verschaffen. Uiteraard al op google en hier gezocht maar blijkbaar ben ik slecht in het gebruik van zoek functies ;-)
b.v.d
Ik denk dat de signalen elkaar niet zullen lastig vallen mits ze niet ''kruisen''?? dus dat zal moeten lukken denk ik?
Ik gebruik zelf nu (zie foto)

Werkt perfect. Een air mouse is voor mijn handen niet weg gelegd.

Mooi dun bordje met alu onderkant.
Je kan met je pc een config opzetten dat je downloads op je externe ''netwerk hdd'' komen te staan? en dan wegpakken met je MK902 (USB) ligt aan de hdd ook denk ik? subs en dergelijk worden indien je wenst via xbmc geregeld (semi automatisch) Maar zou liever een NAS opzetten dan... via UTP is sneller dan USB. Zeker als je 1080p wilt gaan afspelen.
En anders gewoon via een addon en repository (MK902 met utp online) en streamen. Nog makkelijker.
Maar hoe wil je het gaan opzetten en wat heb je (al)...
In mijn ogen is NAS-UTP-MK902/XBMC de ideale opstelling.
Jesurun ken ik niet, ik zou gewoon een Rikomagic halen (de laatste batches van DX zijn met de snelle cpu niet te T versie die ook rondzwerft (ik heb wel de 16GB uitvoering, niet de 8GB)
Wel zie ik dat Jersusun maar tot 1TB ondersteund (ext hdd) bij Rikomagic's MK902 is dit 2TB. En ik zie bij de specs dat hij wel een stukje minder kan dan de MK902.. Voor die paar euro extra... maar goed, dat is aan jou.
[
Voor 16% gewijzigd door
iNFiNiTY- op 18-03-2014 17:51
]