Fijn dat deze wel in orde is!KroontjesPen schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 16:17:
Mijn nieuwe X7 is binnen en werkt nu goed met draadje op i-net.
Kreeg er een hele mooie platte blauwe -high speed HDMI cable- bij.![]()
Ook zit er de nieuwste software erop.
Alleen maakt de eHomeMedia Center geen verbinding meer met mijn Logitech Media Server op mijn pc.
De eerste X7 gaf 3 icoontje nu krijg ik er maar 1 te zien en wel de witte van WMP.
Die andere van WMP en die van LMS zijn er nu niet.
Als iemand een tip heeft waar naar te kijken dan zie ik dat erg graag.
Ik heb helaas geen oplossing voor je m.b.t. eHomeMedia. Die gebruik ik niet....
Thanks!matthijsph schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 18:48:
[...]
Je kunt die 'screensaver' of 'sleep' trouwens ook uitschakelen in build.prop:
ro.rk.screenoff_time=-1
Works like a charm. Ook heb ik meteen even weer de "RK tabletUI" instelling op True gezet, zodat zowel statusbalk als knoppen weer onderin staan (vind ik persoonlijk fijner). Nu alleen nog kijken hoe ik de rechter muisknop weer als "terug" knop kan gebruiken. Ik weet dat niet aan standaard Android voldoet, maar vind het persoonlijk wel fijner. Ik heb al Tincore keymapper geinstalleerd maar daar kom ik nog niet echt uit.
Ik denk dat Nexus SDK2 hard op weg is om mijn 'daily driver' te worden. Naast de rechter muisknop heb ik nog een miniem probleempje met de Ethernet implementatie (een enkele app wil alleen netwerkverbinding detecteren als WIFI gebruikt wordt).
Helaas krijg ik de laatste Alpha build van XBMC Gotham en ook de JustXBMCv2 build niet zo vloeiend draaiend als bij de "JustXBMCv2" ROM. Ook geen HDMI of SPDIF passthrough. Maar daar kan ik voor nu mee leven.
[ Voor 44% gewijzigd door eymey op 20-11-2013 10:33 ]
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.