Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:55:
Aaaargh, imito qx1 besteld bij geekbuying, maar in eerste instantie externe wifi antenne vergeten. Uurtje later bijbesteld, met hetverzoek mee te sturen met de imito. Maar de antenne zit nu in de airmail en de imito is al binnen. Ik had verwacht dat er ook wel een interne antenne aanwezig zou zijn, maar niet dus... Nu kan ik dus vrij weinig.

Moest helaas ook 21 euro btw bij betalen.
Uhhh
Ok zonder extrerne antenne kan je de imito qx1 gebruiken (zit een goeie interne antenne in, ik gebruik externe al niet meer)
Met wat had je verstuurd en zet geekbuying de prijs op de verpakking.
Ik heb gekocht bij Sunksy Aliexpres http://www.aliexpress.com/store/315044
En via chat besteld me PayPal (stond 25$) op box via DHL verstuurd 100 dollar total met rc12 muis.
Dus ik zou nogmaals je WIFI checken want als die het niet doet ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 10:10:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de ps3 controller op de android sticks? Kun je hiermee de volledige besturing doen? M.a.w. kun je er dus mee muizen? Of moet je eerst met een remote een game opstarten en dan pas kun je verder met de ps3 controller? Kun je de controller gemakkelijk mappen voor niet ondersteunde games zoals bijvoorbeeld lep's world? Als het eenmaal ingesteld, snapt een 3,5 jarige hier dan wat van?

Ik heb al enorm lopen klooien met een wireless xbox 360 controller en een wiimote, maar dat is het toch allemaal net niet.
Ik ben er mee bezig geweest
Eerst veel gekloot maar bleek me controller niet te werken terwijl het toch een orginel is die ik bij Bart Smit heb gekocht
model nr CECHZC2Eb1
En daarna pakt ik me ouwe PS3controller (3,7v) en die deed het wel, maar die moet ik nog verder testen was er eigenlijk beetje klaar me dat me nieuwe controller het niet deed
Heb ff GTA vice city gespeeld maar knoppen zaten allemaal anders.
Ik zal later nog wel ff kijken

Ze verkopen dus ook al fake PS3 controllers die wel met Android werken
http://www.aliexpress.com...roid-game-controller.html

Gister ff de laastet afleveringen gezien van Moonshiners via 1Channel (XBMC is echt lekker) binnen paar minuten kijk je wat je wil

Hier de Full HD voor de Imito QX1 http://blog.geekbuying.co...ck-firmware/#.UcRYTUrCS70

Ik zet hem straks over eerst ontbijten ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-01-2023
Zoals de meeste heb ik deze usb lan gekocht en ik heb ziggo alles in 1 ( 120mb down /10mb up )

ik kom alleen niet hoger dan een snelheid van max 10 mb down en 4 mb up , wat doe ik mis ?
zit rechtstreeks aan de usb van de stick en dan lan kabel naar de router.

wat hebben jullie voor app om de snelheid te testen ?

bvd

Afbeeldingslocatie: http://img547.imageshack.us/img547/1871/iiti.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-09 19:54
is het exact diezelfde van DX? er zijn er namelijke meerdere in omloop met exact dezelfde behuizing. Het gaat om de specifieke chip die erin zit. Heb je precies die SKU van mijn link hierboven? ik trek gewoon 39mb down volgens Speedtest.net app. Ik heb KPN.

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:14:
[...]

Uhhh
Ok zonder extrerne antenne kan je de imito qx1 gebruiken (zit een goeie interne antenne in, ik gebruik externe al niet meer)
Met wat had je verstuurd en zet geekbuying de prijs op de verpakking.
Ik heb gekocht bij Sunksy Aliexpres http://www.aliexpress.com/store/315044
En via chat besteld me PayPal (stond 25$) op box via DHL verstuurd 100 dollar total met rc12 muis.
Dus ik zou nogmaals je WIFI checken want als die het niet doet ........
Tja ik had geekbuying gevraagd pc accessoires twv 25 usd te vermelden, maar dat wilden ze niet doen, dus btw betalen. Ze waren verder wel snel qua processing.

Mooi dat er toch een antenne in zit. Ik zag ook wel mijn netwerk, maar kon geen verbinding krijgen. Nog maar eens opnieuw testen dan. Bedankt voor de tip.

[ Voor 9% gewijzigd door Kasj op 21-06-2013 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:36:
[...]

Ik ben er mee bezig geweest
Eerst veel gekloot maar bleek me controller niet te werken terwijl het toch een orginel is die ik bij Bart Smit heb gekocht
model nr CECHZC2Eb1
En daarna pakt ik me ouwe PS3controller (3,7v) en die deed het wel, maar die moet ik nog verder testen was er eigenlijk beetje klaar me dat me nieuwe controller het niet deed
Heb ff GTA vice city gespeeld maar knoppen zaten allemaal anders.
Ik zal later nog wel ff kijken

Ze verkopen dus ook al fake PS3 controllers die wel met Android werken
http://www.aliexpress.com...roid-game-controller.html

Gister ff de laastet afleveringen gezien van Moonshiners via 1Channel (XBMC is echt lekker) binnen paar minuten kijk je wat je wil

Hier de Full HD voor de Imito QX1 http://blog.geekbuying.co...ck-firmware/#.UcRYTUrCS70

Ik zet hem straks over eerst ontbijten ;)
Ok, cool, bedankt. Misschien via aliexpress die controller maar kopen. Een originele ps3 controller is wat prijzig als het net niet lekker werkt. Ik heb hem juist voor games gekocht. Voor xbmc heb ik al een goede oplossing en zolang 5.1 niet werkt op de sticks is dat nog geen goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
Negakinu schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 22:02:
is het exact diezelfde van DX? er zijn er namelijke meerdere in omloop met exact dezelfde behuizing. Het gaat om de specifieke chip die erin zit. Heb je precies die SKU van mijn link hierboven? ik trek gewoon 39mb down volgens Speedtest.net app. Ik heb KPN.
op de sticker aan de zijkant staat : model no : KY-AX88772ALF

is toch dezelfde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Yup, je moet de ASIX ax88772 hebben. Dus je hebt de goede. Geen idee waarom hij het niet doet bij jou. Wat voor een voeding gebruik je?

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
Negakinu schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 00:16:
Yup, je moet de ASIX ax88772 hebben. Dus je hebt de goede. Geen idee waarom hij het niet doet bij jou. Wat voor een voeding gebruik je?
de originele die er bij zat ? niet goed genoeg , dan is weer de vraag wat is een goede want daar zijn er ook tig van te koop ..... zo wordt dat ding nog duur ;)

schiet mij maar lek net deze gekocht hier onder , en zelfs nog slechter , hooguit 1 mb down , snap er geen bal van , ook een andere rom erop gezet de MK808B JB 4.2.2 "Official" - Finless 2.1 ROM (275 megs) en mag ook niet helpen.

Misschien nog iemand een idee suggestie ??

Afbeeldingslocatie: http://img46.imageshack.us/img46/9295/8gk3.png

[ Voor 34% gewijzigd door heuvela op 22-06-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de MK808b van Geekbuying gekocht. Maar wat ik niet snap is dat er heel veel Google TV apps vanuit de play store niet werken. Hoe zit het nou precies hiermee ? Het lijkt erop dat hij zichzelf voortdoet als een Tablet ipv. Google TV settopbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
heuvela schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 07:43:
[...]

de originele die er bij zat ? niet goed genoeg , dan is weer de vraag wat is een goede want daar zijn er ook tig van te koop ..... zo wordt dat ding nog duur ;)

schiet mij maar lek net deze gekocht hier onder , en zelfs nog slechter , hooguit 1 mb down , snap er geen bal van , ook een andere rom erop gezet de MK808B JB 4.2.2 "Official" - Finless 2.1 ROM (275 megs) en mag ook niet helpen.

Misschien nog iemand een idee suggestie ??

[afbeelding]
Ik denk ook dat het aan de voeding ligt, die ps vita lader heb ik ook, werkt prima hoef je alleen met een nagelknippertje wat pastic uitstekseltjes te verwijderen. Anders krijg je er geen normale usb kabel in.( sony's visie op psvita only) Kost 5 minuutjes en dan is het ook weer gemaakt. En voor dat geld heb je een prima lader.
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:50:
Ik heb nu de MK808b van Geekbuying gekocht. Maar wat ik niet snap is dat er heel veel Google TV apps vanuit de play store niet werken. Hoe zit het nou precies hiermee ? Het lijkt erop dat hij zichzelf voortdoet als een Tablet ipv. Google TV settopbox.
Wat denk je zelf? :P

Het is ook geen google tv settopbox, ben maar blij dat je niet de telefoonversie voorgeschoteld krijgt ipv de tablet versie, dat is pas afzien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
MusicAddict schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:08:
[...]

Ik denk ook dat het aan de voeding ligt, die ps vita lader heb ik ook, werkt prima hoef je alleen met een nagelknippertje wat pastic uitstekseltjes te verwijderen. Anders krijg je er geen normale usb kabel in.( sony's visie op psvita only) Kost 5 minuutjes en dan is het ook weer gemaakt. En voor dat geld heb je een prima lader.

die uitsteeksels heb ik verwijderd anders ging er inderdaad geen kabel in maar helaas heeft dat niet geholpen .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Hoezo werkte dat bij jou niet dan? Niet elke usb kabel past er verder in, van de 10tallen die ik hier heb liggen kan ik er zo een paar pakken die nét te groot zijn en die sowieso niet in de opening passen, maar een kleinere past altijd wel.

Verder kan je extra ruimte maken door binnen in dat ding alles weg te halen, als ik me niet vergis lopen die uitsteeksels aan het einde schuin naar de usb connector toe, als je die er af kunt halen dan kunnen als het goed is de meeste kabels er wel in.

(of je adapter is gewoon kapot maar dat vind ik sterk :P)

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 22-06-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
MusicAddict schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:31:
[...]

Hoezo werkte dat bij jou niet dan? Niet elke usb kabel past er verder in, van de 10tallen die ik hier heb liggen kan ik er zo een paar pakken die nét te groot zijn en die sowieso niet in de opening passen, maar een kleinere past altijd wel.

Verder kan je extra ruimte maken door binnen in dat ding alles weg te halen, als ik me niet vergis lopen die uitsteeksels aan het einde schuin naar de usb connector toe, als je die er af kunt halen dan kunnen als het goed is de meeste kabels er wel in.

(of je adapter is gewoon kapot maar dat vind ik sterk :P)
zoveel heb ik er niet , wel een paar en die paste inderdaad niet dus al gelezen dat je die stukjes weg moest halen en gedaan en nu gaat de kabel erin, hij moet het sowieso doen anders had de usb naar lan adapter en de mk808 stick geen eens stroom gekregen of ben ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 08:50:
Welk APPS heb je het dan over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-08 09:39
ibiben95 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 14:59:
Hallo,

ik heb zo een dvi male hdmi female vconvertor gekocht. Zodat ik mijn minix g4 op mijn pc monitor kan aansluiten.

Helaas,

Als ik hem aansluit op mijn monitor kan ik de lettertjes nauwelijks lezen. ook valt een deel van het beeld weg. Ik kan het beeld van de minix niet verschuiven met de instellingen van mijn monitor (dit kan echter wel gewoon met windows). Ook kan ik de resotutie niet veranderen, omdat ik uit maar 1 kan kiezen

Hierdoor is het onmogelijk om ermee te werken. Kan ik het beeld mss scherper instellen oid?
Nobody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MusicAddict schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 14:08:
[...]

Wat denk je zelf? :P

Het is ook geen google tv settopbox, ben maar blij dat je niet de telefoonversie voorgeschoteld krijgt ipv de tablet versie, dat is pas afzien ;)
Ik heb echt geen idee, ik zie ook overal op internet screenshots waar je u tegen zet. Toen ik hem aanzette dacht ik "uh dit is een mega tablet".

Is het mogelijk om het er zo uit te laten zien ?
Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/9/9e/Google_TV_Screenshot.png
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:16:
[...]

Welk APPS heb je het dan over
De volgende letterlijk overgenomen vanuit de Google Play:

- YouTube for Google TV
- Photos for Google TV
- Plex for Google TV

- Yahoo! Weer (deze kan ik ook niet verklaren waarom hij niet kan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik wil graag een Android TV stick kopen. Maar ik weet niet of mijn wens al uitvoerbaar is: Vloeiend 1080 afspelen in XBMC. Hardware decoding is beperkt beschikbaar in XBMC. Dus het zal wel voorlopig wel softwarematig worden. Lukt dat met de nieuwe quad core generatie, zoals de Imito QX1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:03
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:08:
[...]

Ik heb echt geen idee, ik zie ook overal op internet screenshots waar je u tegen zet. Toen ik hem aanzette dacht ik "uh dit is een mega tablet".

[afbeelding]

[...]

- YouTube for Google TV
- Photos for Google TV
- Plex for Google TV

Zo wil ik het ook graag hebben... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:08:
[...]

[afbeelding]

[...]

- YouTube for Google TV
- Photos for Google TV
- Plex for Google TV

Je heb toch gewoon youtube for android nodig
Ken je XBMC?
probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Heb sinds enkele dagen de imito qx1. Mag ik vragen welke xbmc build jullie gebruiken voor de rk3188?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:09
Zjemm schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 11:35:
Kan iemand mij vertellen welke van de onderstaande xbmc gewoon goed kan draaien voor het vloeiend afspelen van 1080 films?

Pivos XION
word door XBMC team op ontwikkeld maar lees her en der toch nog dat niet alles vloeiend loopt, klopt dit?

minix neo x5
lijkt sneller te zijn dan de pivos.

mygica atv400/atv520
lijken op de minix, maar kan er niet uit ophalen of deze ook xbmc vloeiend kunnen draaien

kan iemand zijn ervaring delen met een van deze producten?
Pivos XIOS DS werkt geweldig voor mij.
Speelt alles wat ik wil, natuurlijk in 1080p.

Volgens mij heeft dat ook by far! de beste support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acoster
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:48
Voor Google TV apps, kijk eens hier:
http://www.apkfreak.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:32

Zjemm

...

SidewalkSuper schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:10:
[...]

Pivos XIOS DS werkt geweldig voor mij.
Speelt alles wat ik wil, natuurlijk in 1080p.

Volgens mij heeft dat ook by far! de beste support
heb je deze op android draaien of alleen linux?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
heeft iemand deze toevallig al ? wel mooi met alle aansluitingen ook Lan e.d.

Review is ook niet verkeerd LINK

hier te koop

Afbeeldingslocatie: http://img832.imageshack.us/img832/9229/02vh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
heuvela schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:53:
heeft iemand deze toevallig al ? wel mooi met alle aansluitingen ook Lan e.d.

Review is ook niet verkeerd LINK

hier te koop

[afbeelding]
Alles valt of staat met community support. Als er geen goede ROMs beschikbaar zijn, dan heb ik eigenlijk per definitie geen interesse in het produkt. Op zich maakt het me ook niet uit of een Android in het begin super buggy of instabiel isv vaak wordt dit later toch aangepakt, mits de community het ding oppakt. Bijvoorbeeld, nu is de MK808 nog steeds een goede deal, omdat er zo veel support voor is. :) Je kunt beter een afwachtende houding hebben, anders koop je dadelijk iets zonder community support en moet je maar hopen dat de stock ROM stabiel genoeg voor gebruik is.

[ Voor 10% gewijzigd door Negakinu op 24-06-2013 13:10 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ! Hier staan wel een aantal handige apps. Ook nog een handige Launcher erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:01:
Heb sinds enkele dagen de imito qx1. Mag ik vragen welke xbmc build jullie gebruiken voor de rk3188?
12.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Met de interne player? Hardware accelleratie werkt dan toch niet?

En andere vraag, heeft iemand op zijn imito virtuele touchscreen ondersteuning zodat je gamepad buttons kunt mappen aan touch aanrakingen?

Tot nu toe is het hele gamepad gebeuren vrij kansloos. De wiimote werkt niet onder 4.2.2. Mijn wireless xbox controller wel, maar heeft geen touch ondersteuning. Was eigenlijk waarvoor ik de imito had gekocht... :(

[ Voor 48% gewijzigd door Kasj op 24-06-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:33:
[...]

Nou je heb een custom versie van XBMC met MX player als standaart player er in (ik dacht ook 12.2)
Of je kan het zelf zorgen dat je een externe player kan gebruiken.
Ik heb tot nu toe alleen films via 1channel en icefilms gekeken dus maximaal 720p films en die draaien allemaal perfect.
Ik heb nu 1080p film 7,6gb gedownload op me pc die ga ik ff testen via sd kaart en via stream

Hier trouwens nog een filmpje over de binnen kant van enkele rk3188 sticks

YouTube: The inside GUTS of Three 3188 Quad Core TV sticks

cx919 mk908 imito qx1

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2013 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niltag
  • Laatst online: 05-10 09:11
Iemand ervaring met de onderstaande? Lijkt me wel een mooi apparaatje. En t/m vandaag 10% korting

http://www.conrad.nl/ce/n...Mali400-Quad-Core-1024-MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
Niltag schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:13:
Iemand ervaring met de onderstaande? Lijkt me wel een mooi apparaatje. En t/m vandaag 10% korting

Ja, heel populair hier. Lees terug en je vind genoeg meningen en ervaringen. Tevens, koop hem gewoon in China, scheelt je tientallen euros: http://www.geekbuying.com...gle-RJ45-Slot-312604.html

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:02
Niltag schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 14:13:

Ik heb deze ook en de minix x5 bevalt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:33:
[...]

En andere vraag, heeft iemand op zijn imito virtuele touchscreen ondersteuning zodat je gamepad buttons kunt mappen aan touch aanrakingen?

Tot nu toe is het hele gamepad gebeuren vrij kansloos. De wiimote werkt niet onder 4.2.2. Mijn wireless xbox controller wel, maar heeft geen touch ondersteuning. Was eigenlijk waarvoor ik de imito had gekocht... :(
Inderdaad als ik via een micro sd (blijkbaar ondersteund de Imito qx1 wel NTFS op een micro sd) dan werkt hij perfect op MX player maar op XMBC hapert hij af en toe
Ik wil even een custom XBMC testen namelijk XBMC XAF 12.2
Die zou hier ergens moeten staan http://xbmc-android.com/xbmc-12-2-xaf-stable-download/
Maar ik kan niet vinden kom dan weer op 12.1 uit
Mischien dat iemand anders ff kan kijken

(verder weet ik niet of het van een extrene harde schijft of via dnla beter werkt dan van een 16gig micro sd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens een goeie app om mijn apps te backen uppen zodat als ik er een andere rom er op zet ik mijn apps met instellingen weer terug kan zetten (zoals een XBMC met addons en fixes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:10:
Weet iemand trouwens een goeie app om mijn apps te backen uppen zodat als ik er een andere rom er op zet ik mijn apps met instellingen weer terug kan zetten (zoals een XBMC met addons en fixes)
Google Play: Titanium Backup ★ root

of

Google Play: My Backup Root.

[ Voor 19% gewijzigd door Superbaddd op 25-06-2013 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Back je up alleen users apps of ook systeem data ??
(Ik wil mijn imito qx 1080p kernel opzetten )

kan iemand deze versie vinden http://xbmc-android.com/xbmc-12-2-xaf-stable-download/

Ik lees over XBMC XAF stable download maar op download link zie ik 12.1

Iemand

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2013 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvela
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:43:
[...]

kan iemand deze versie vinden http://xbmc-android.com/xbmc-12-2-xaf-stable-download/

Ik lees over XBMC XAF stable download maar op download link zie ik 12.1

Iemand
yep hier LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
ik heb de 908 binnengekregen en lijkt out of the box vrij degelijk. goede wifi ontvangst.
toch heb ik een aantal keer een herstart ervaren waar ik de adapter van verdenk.
nu zijn er vele opties kwa adapter zoals de vita adapter. nu heb ik gelezen dat sommigen een adapter hebben gekocht die nog geen 2ampere levert. graag zou ik nog wat over hebben zodat ik nog eens een usb stick of dergelijke kan aansluiten. nu kwam ik een 3tal adaters tegen:

apple 2,4a
trust 1x 2,4a
trust 2x 2,4a

eerder hebben we op het forum gezien dat er tests gedaan zijn waar apple adapters er erg goed uit komen.
maar voor die prijs kun je ook de 2x 2,4a halen zodat ik mijn smartcard reader ook meteen van stroom kan voorzien. alleen weet ik niet hoe goed deze trust adapters zijn.

ik wil hiermee eens peilen wat jullie een verstandige set lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
dezejongeman schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:35:
ik heb de 908 binnengekregen en lijkt out of the box vrij degelijk. goede wifi ontvangst.
toch heb ik een aantal keer een herstart ervaren waar ik de adapter van verdenk.
nu zijn er vele opties kwa adapter zoals de vita adapter. nu heb ik gelezen dat sommigen een adapter hebben gekocht die nog geen 2ampere levert. graag zou ik nog wat over hebben zodat ik nog eens een usb stick of dergelijke kan aansluiten. nu kwam ik een 3tal adaters tegen:

apple 2,4a
trust 1x 2,4a
trust 2x 2,4a

eerder hebben we op het forum gezien dat er tests gedaan zijn waar apple adapters er erg goed uit komen.
maar voor die prijs kun je ook de 2x 2,4a halen zodat ik mijn smartcard reader ook meteen van stroom kan voorzien. alleen weet ik niet hoe goed deze trust adapters zijn.

ik wil hiermee eens peilen wat jullie een verstandige set lijkt.
Volgens de test van Ken Rockwell en de hierop volgende ervaringen op Freaktab is de originele/genuine HP touchpad USB lader op dit moment de beste voor het geld.

US versie, heeft dus EU adapter nodig. Lees je in. :)
http://www.ebay.nl/itm/Ge...35c3cb1db5#ht_1378wt_1166

[ Voor 6% gewijzigd door Negakinu op 26-06-2013 11:40 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-09 19:20
Negakinu schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:37:
[...]
Volgens de test van Ken Rockwell en de hierop volgende ervaringen op Freaktab is de originele/genuine HP touchpad USB lader op dit moment de beste voor het geld.

US versie, heeft dus EU adapter nodig. Lees je in. :)
http://www.ebay.nl/itm/Ge...35c3cb1db5#ht_1378wt_1166
om nu weer een week of 3 op een adapter te wachten vind ik ook wel weer wat veel van het goede. vandaar dat ik adapters uitzocht die 2,4ampere kunnen leven op de usb poort zodat je wat speling over hebt voor de slechte kwaliteit. de apple adapter was in de tests ook goed te noemen, maar die zijn toch nog vrij prijzig. ik beslis vandaag of morgen wel even als ik in de winkel sta, dan horen jullie het resultaat als deze een aantal dagen getest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
dezejongeman schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 11:52:
[...]

om nu weer een week of 3 op een adapter te wachten vind ik ook wel weer wat veel van het goede. vandaar dat ik adapters uitzocht die 2,4ampere kunnen leven op de usb poort zodat je wat speling over hebt voor de slechte kwaliteit. de apple adapter was in de tests ook goed te noemen, maar die zijn toch nog vrij prijzig. ik beslis vandaag of morgen wel even als ik in de winkel sta, dan horen jullie het resultaat als deze een aantal dagen getest is.
Van anderen begrepen dat de PS Vita adpater van Sony ook een goede kandidaat is.
Zelf niet geprobeerd, omdat ik een powered USB hub gebruik waar een goede voeding bij zat.

De PS Vita is bij Mycom te bestellen voor net geen 10 Euro:
http://mycom.nl/gaming-so...ny-ps-vita-ac-adaptor-eur

Wel moet je een nokje weg knippen/vijlen.
Zoek even op PS vita in deze thread en je vindt de informatie.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is de 12.1
Ik heb trouwens net de 1080p rom op mijn imito qx 1 gezet, het zou zonder naald in je imito steken moeten kunnen maar nee, uiteindelijk toch met een tandestoker die reset knop 3 seconden inhouden zodat ik in flashmode kwam en die 1080p rom (zie geekbuying) er op kon zetten. Stock Adapter kreeg mijn Imito niet meer aan de praat, (als ik hem in me laptop of TV stak wel, hij zit nu aan me asus adapter die bij me Nexus 7 zat)
Nou dat Titanium backup zuigt ook XBMC gebackupt met data etc etc zet je hem terug ben je al je add ons kwijt pffffffff

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2013 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
ik zit nu ook op de 1080p rom voor imito qx1. Wel behoorlijk lag.

Hoe maak je screenshots op een android stick?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 20:35:
ik zit nu ook op de 1080p rom voor imito qx1. Wel behoorlijk lag.

Hoe maak je screenshots op een android stick?
hmm xbmc icefilms 720p geen lag
1080p van SD kaart via XBMC stotteren
1080p via SD kaart MXplayer draait perfect
Ik zit er over na te denken om die XBMC XAF er op te zetten maar ik ben toch niet van plan films te downloaden aangezien ik ze via XBMC stream
Ik denk met screenshot app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:09
Zjemm schreef op maandag 24 juni 2013 @ 11:32:
[...]

heb je deze op android draaien of alleen linux?
Alleen Linux, ik wil er niks anders mee doen. Dan boot ie ook gelijk in XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
Sinds deze week ook eigenaar van een MK808B, en zoals velen merk ik dat XBMC slecht loopt met 720 en 1080p video's.
Helpt het flashen naar bijvoorbeeld de Finless ROM hier bij? Of zijn er andere oplossingen die goed werken? Ik heb al meerdere versies van XBMC geprobeerd waaronder de XAF en wat nightlies met hardware acceleration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Tweekzor schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 02:27:
Sinds deze week ook eigenaar van een MK808B, en zoals velen merk ik dat XBMC slecht loopt met 720 en 1080p video's.
Helpt het flashen naar bijvoorbeeld de Finless ROM hier bij? Of zijn er andere oplossingen die goed werken? Ik heb al meerdere versies van XBMC geprobeerd waaronder de XAF en wat nightlies met hardware acceleration.
Herkenbaar probleem en ik ben hier dus ook benieuwd naar. Wat ik gelezen meen te hebben is dat de finless builds een libstagefright(??) patch bevatten en dat je dan de libstagefright xbmc build zou kunnen draaien speciaal voor rockchip devices.

http://tabletrepublic.com...coding-rockchip-4239.html

Alternatief is dat xbmc mxplayer of de standaard rockchipplayer aanroept met een XAF build, maar dat kreeg ik niet werkend. De standaard rockchipplayer schijnt zelfs 5.1 support te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
Kasj schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:51:
[...]

Herkenbaar probleem en ik ben hier dus ook benieuwd naar. Wat ik gelezen meen te hebben is dat de finless builds een libstagefright(??) patch bevatten en dat je dan de libstagefright xbmc build zou kunnen draaien speciaal voor rockchip devices.

http://tabletrepublic.com...coding-rockchip-4239.html

Alternatief is dat xbmc mxplayer of de standaard rockchipplayer aanroept met een XAF build, maar dat kreeg ik niet werkend. De standaard rockchipplayer schijnt zelfs 5.1 support te hebben.
Klopt. De laatste libstagefright zit ook in de laatste stock firmware geïntegreerd (minix x5). MX Player en Rockchipplayer spelen 1080 en 720 vloeiend af (wel met een 720 kernel). Ik draai XBMC Gotham Stagefright Alpha1 en die versie werkt redelijk stabiel. Ook 720p x264 wordt met deze versie soepel afgespeeld. De 1080p heeft af en toe een framedrop.
Ik heb ook even getest met de XAF build (lees: aangepaste playercorefactory.xml). Het afspelen via MX player of Rockchipplayer werkt goed via UPNP shares. Echter via SMB of NFS shares werkt dit niet. Om dit aan de praat te krijgen moet je de SMB of NFS shares mounten, zodat ze gezien worden als local (Dit kan bijvoorbeeld met CIFS manager, of via init.d scripts). Bij mij werkte dit niet zo goed, dus ik speel nu de 1080p af via folder shortcuts (gemaakt met ES Explorer (SMB)), die dan via het SMB protocol MX player aanroepen. Het afspelen van 1080p x264 DTS films, via SMB, gaat via ES Explorer prima (dus waarschijnlijk moet dit in XBMC nog gefixt worden). Meest ideaal is natuurlijk dat je alles via 1 speler (XBMC) kan afspelen. Ik denk dat wanneer er nog wat optimalisaties in de stagefright versie van XBMC plaatsvinden dat ook wel gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:55
Iemand al plex geprobeerd met het streamen van 720/1080p content?
wat is het resultaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier XMBC XAF 12.1 en hoe te installeren.

http://www.android-stick....oid-stick-en-android-box/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 22:24
heb net een MyGica ATV520 binnen en out of the box werkt XBMC Frodo 12.0 prima en ook met DTS downmix voor mij TV boven.

Alleen staat XBMC icoon op de laatste bladzijde? Hoe versleep je die dingen zo 1,2,3? Al diverse google termen geprobeerd en van de handleiding wordt je niks wijzer:)

verder lijkt het een top product wat voor 100 euro gewoon XBMC 1080P kan draaien met DTS downmix zonder haperingen!

EDIT
enige wat me nog opvalt, is heb android TV zelf op 1080P gezet maar XBMC blijft op 720P; kan hem ook niet aanpassen??

[ Voor 13% gewijzigd door trekker22 op 27-06-2013 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
trekker22 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:26:
heb net een MyGica ATV520 binnen en out of the box werkt XBMC Frodo 12.0 prima en ook met DTS downmix voor mij TV boven.

Alleen staat XBMC icoon op de laatste bladzijde? Hoe versleep je die dingen zo 1,2,3? Al diverse google termen geprobeerd en van de handleiding wordt je niks wijzer:)

verder lijkt het een top product wat voor 100 euro gewoon XBMC 1080P kan draaien met DTS downmix zonder haperingen!

EDIT
enige wat me nog opvalt, is heb android TV zelf op 1080P gezet maar XBMC blijft op 720P; kan hem ook niet aanpassen??
Misschien is het een 720 kernel. En speelt ie 1080p bestanden af maar dan wel op 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-10 22:24
wilbert11 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:10:
[...]

Misschien is het een 720 kernel. En speelt ie 1080p bestanden af maar dan wel op 720p.
ergens gelezen dat die de GUI in 720P doet om CPU te sparen en dat de films wel in 1080p worden getoond...

Kan zelf niet echt het verschil zien, is ook geen top TV.

Iemand nog een idee hoe ik iconen binnen Android TV kan verzetten? XBMC staat nu op pagina 4 en wil ik op 1...

Wel al ingesteld dat die moet autostarten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekzor
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-05 10:45
trekker22 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:16:
[...]

ergens gelezen dat die de GUI in 720P doet om CPU te sparen en dat de films wel in 1080p worden getoond...

Iemand nog een idee hoe ik iconen binnen Android TV kan verzetten? XBMC staat nu op pagina 4 en wil ik op 1...

Je kan dingen naar je homescreen laden door je muis/touch op het icoon te houden en deze dan te slepen waar je heen wilt. In het overzicht van alle apps kan je niks verplaatsen, deze sorteerd automatisch op naam. Ik weet niet zeker of je dat kan veranderen naar bijvoorbeeld datum geïnstalleerd of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
trekker22 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:16:
[...]

Ik heb gisteren een 1080p kernel geflasht en nu geeft XBMC wel 1080 ipv 720 (en die 1080 kan je ook niet aanpassen). Het ligt dus aan je kernel. Misschien is er voor je apparaat ook een 1080 kernel beschikbaar?

Het is wel zo dat bijvoorbeeld de Antutu score van 10110 (720 kernel) naar 7072 (1080 kernel) gaat (niet zo gek, omdat er ruim een factor 2 keer meer pixels worden verwerkt). Dit is voor video met hardware decoding geen probleem, maar voor games zoals bijvoorbeeld GTA3 kunnen er wat performance problemen zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door wilbert11 op 28-06-2013 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Ik lees veel ervaringen over dual-core sticks maar heeft er hier iemand eigenlijk al ervaring met de MK809III ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-02-2024
Mijn iMito QX1 is binnen (9 dagen via Geekbuying reguliere post)

Heb zelf al 2 iMito MX1.

Pro:
netwerkadapter werkt goed.
Externe Wifi antenne werkt goed.
RKRemote is fantastisch.

Cons:
Video afspelen via Plex en MXplayer geven mij problemen.
Video's werken wel, maar op mijn Samsung tv lijkt de HDMI verbinding af en toe niet goed te werken. Dan hapert het apparaat, en linksboven komt van Samsung het HDM1 source bericht. (wat je krijgt als je een andere source op zet)
Ook het scrollen in de browser zorgt voor vreemd springend beeld. Alsof de verticale sync niet goed werkt en het hele beeld schokt op en neer.

Heb de stock adapter gebruikt. Hang hem straks aan een power adapter die gegarandeerd 2A kan leveren.
Anders nieuwe firmware flashen?
Herkend iemand deze problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pe1dnn
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-04 22:19
Deadbeef_ahc schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:36:
Video's werken wel, maar op mijn Samsung tv lijkt de HDMI verbinding af en toe niet goed te werken. Dan hapert het apparaat, en linksboven komt van Samsung het HDM1 source bericht. (wat je krijgt als je een andere source op zet)
Ook het scrollen in de browser zorgt voor vreemd springend beeld. Alsof de verticale sync niet goed werkt en het hele beeld schokt op en neer.
Ik heb aan MK808B maar misschien heb je er wat aan. Bij mij heb ik dat soort effecten een beetje als ik HDMI instel op 1080p@50Hz maar niet bij 1080p@60Hz. Nou vindt mijn TV 60Hz prima, dus laat ik hem daar op staan. Misschien helpt dat bij jouw ook.

Ik gebruik een ROM van Finless (1.7) met een 720p kernel; HDMI schaalt dat naar 1080p. Met een echte 1080p kernel is de GUI erg klein en loopt het net niet soepel. Wat de opties voor die van jouw zijn weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadbeef_ahc
  • Laatst online: 22-02-2024
pe1dnn schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 11:38:
[...]
Ik heb aan MK808B maar misschien heb je er wat aan. Bij mij heb ik dat soort effecten een beetje als ik HDMI instel op 1080p@50Hz maar niet bij 1080p@60Hz. Nou vindt mijn TV 60Hz prima, dus laat ik hem daar op staan. Misschien helpt dat bij jouw ook.

Ik gebruik een ROM van Finless (1.7) met een 720p kernel; HDMI schaalt dat naar 1080p. Met een echte 1080p kernel is de GUI erg klein en loopt het net niet soepel. Wat de opties voor die van jouw zijn weet ik niet.
Ik had hem idd op 1080p@50Hz staan. Ga het straks proberen en geef feedback.

Mocht niet baaten. heb op 1080 en 720 / 50 en 60 HZ getest. Geen verandering.
Als ik op Biertijd.com een clip afspeel in het biertijd-frame, dan is het erger als dat ik het fullscreen bekijk. maar toch krijg ik intermittend zwart beeld en gaat het daarna weer verder.

Ga nog testen met zwaardere voeding en dan andere firmware.

[ Voor 20% gewijzigd door Deadbeef_ahc op 29-06-2013 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deadbeef_ahc schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 10:36:
Mijn iMito QX1 is binnen (9 dagen via Geekbuying reguliere post)

Heb zelf al 2 iMito MX1.

Pro:
netwerkadapter werkt goed.
Externe Wifi antenne werkt goed.
RKRemote is fantastisch.

Cons:
Video afspelen via Plex en MXplayer geven mij problemen.

Heb de stock adapter gebruikt. Hang hem straks aan een power adapter die gegarandeerd 2A kan leveren.
Anders nieuwe firmware flashen?
Herkend iemand deze problemen?
Hmm vaag als ik Films via MXplayer afspeel heb ik perfect beeld, en dat je Source word getoont lijkt me dus meer een probleem van de HDMI aansluiten (heb je andere HDMI poort geprobeerd)

De stock 4.2.2 firmware draaide goed, en heb nu de 1080p kernel er op zitten draait ook goed, adapter had ik wel problemen mee maar dan startten hij gewoon niet op, dus zou ff andere adaptor proberen.
Je zou ook nog ff andere firmware kunnen flashen 1080p kernel of zo
En anders terug sturen naar geekbuying kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibiben95
  • Laatst online: 27-08 09:39
Ik heb gelezen dat er verschillende manieren zijn om xbmc te draaien op een android stick (MINIX G4). Maar wat is nou de beste manier? is dat gewoon via mxplayer???

Of zijn er andere manieren waarbij je 720/1080p kan bekijken. Het liefst via de default player. 1080 hoeft niet per sé. 720 p via icefilms is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 19:02
na het zien van de volgende review http://youtu.be/hvfZCiK2rfY ben ik wel geinteresseerd, heb een wat oudere platte plasma tv, die zou ik graag wat willen moderniseren, en heb het idee dat met android er veel meer apps te krijgen zijn en ik niet afhankelijk ben van een tv boer die na 1 a 2 jaar een nieuw model tv uitbrengt en dan niks of weinig meer doet voor de oude modellen.

alleen ik zie door de bomen het bos niet meer, ik heb wel door dat ik een MK809III moet hebben maar dat ze allemaal sterk op elkaar lijken, maar door verschillende fabrikanten uitgegeven worden.

welke merken maken goede spullen? ,, zit niet te wachten op over verhitte spullen, of een slecht wifi bereik, en ander geneuzel.

en waar kan ik dat kopen, liefst in NL

heb als deze aanbieder in NL gevonden maar erg duur
http://www.android-wareho...stick-min.html?id=5151960

deze is wat goedkoper maar als ie eruit word gevist door de douane ben je even veel kwijt
http://dx.com/p/mk809iii-...ooth-hdmi-tf-black-216991 maar het is wel een ander merk.

en weer een ander merk,deze site word ook veel over geschreven op de diverse forums
http://www.pandawill.com/...-42-bluetooth-p76185.html

er zijn wel aanbiedingen die een 50 a 60 vragen maar dan zo sjofel overkomen dat ik denk dat je of niks krijg of troep met die hitte problemen en wifi geneuzel...

heb een aantal pagina's van dit topic gelezen maar daar staan wat oudere modellen in.

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
dj.verhulst schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:39:
na het zien van de volgende review http://youtu.be/hvfZCiK2rfY ben ik wel geinteresseerd, heb een wat oudere platte plasma tv, die zou ik graag wat willen moderniseren, en heb het idee dat met android er veel meer apps te krijgen zijn en ik niet afhankelijk ben van een tv boer die na 1 a 2 jaar een nieuw model tv uitbrengt en dan niks of weinig meer doet voor de oude modellen.

alleen ik zie door de bomen het bos niet meer, ik heb wel door dat ik een MK809III moet hebben maar dat ze allemaal sterk op elkaar lijken, maar door verschillende fabrikanten uitgegeven worden.

welke merken maken goede spullen? ,, zit niet te wachten op over verhitte spullen, of een slecht wifi bereik, en ander geneuzel.

en waar kan ik dat kopen, liefst in NL

heb als deze aanbieder in NL gevonden maar erg duur
http://www.android-wareho...stick-min.html?id=5151960

deze is wat goedkoper maar als ie eruit word gevist door de douane ben je even veel kwijt
http://dx.com/p/mk809iii-...ooth-hdmi-tf-black-216991 maar het is wel een ander merk.

en weer een ander merk,deze site word ook veel over geschreven op de diverse forums
http://www.pandawill.com/...-42-bluetooth-p76185.html

er zijn wel aanbiedingen die een 50 a 60 vragen maar dan zo sjofel overkomen dat ik denk dat je of niks krijg of troep met die hitte problemen en wifi geneuzel...

heb een aantal pagina's van dit topic gelezen maar daar staan wat oudere modellen in.
Kijk maar eens op Geekbuying.com, daar even in de searchbar zoeken of op 'tvbox' klikken :)

Ze zijn niet de duurste en leveren altijd prima spul. De meeste mensen hier in het topic halen ze daar vandaan, en zo blijft dat wel lopen natuurlijk :P Heb er mijn eigen stick ook vandaan.

De MK modellen hebben vaak wel een fabrieksnaam, meestal kan ik die nooit terugvinden. Geekbuying levert wel altijd de originele modellen van de sticks dus daar zit je wel goed. Als ze de 809 III teminste hebben daar, kan hem zo niet vinden, wel de MK 809 die gewoon het zelfde is.

Een andere optie is een stick van Imito. Maakt goed spul, vooral de QX1 (quad core) stick doet het heel erg goed tegenwoordig. Zelf heb ik de dual core variant en die is ook gewoon prima in orde zowel kwalitatief als preformance wise.

Een QX1 kost je, 60 euro met free shipping. (uiteraard met een kleine kans dat de douane ze vind, maar ik heb nog nooit iets hoeven bij te betalen, altijd alles via de gratis post dus de kans is best klein :P)
Wel even een externe antenne bij bestellen want die zit er niet standaard bij (wel de aansluiting daarvoor, dus geen wifi problemen) Ook zijn er hier mensen in het forum die goede ervaringen hebben met de QX1 dus dat zit ook goed :)

Over de prijs, is een prima prijs en ook zeker niet overdreven goedkoop. Voor 60 euro heb je een goede quad core stick, niks sjofels aan (tenzij je het inderdaad bij een slechte shop koopt dan kan er wel iets mis zijn)

Imho zou ik gewoon het beestje in china bestellen, ik heb me hier al eerder over uitgelaten hier in het forum dat nederlandse webwinkels oplichters zijn met de sticks. Bijna het dubbele of drievoudige vragen terwijl bijvoorbeeld geekbuying ook al zeker een goed deel winst heeft. Garantie gaat toch altijd terug naar china, of je het nu hier koopt of bij geekbuying ( en dergelijke). Gaat tegen het nut in van een goedkope oplossing, waarom dan (veel) te veel betalen?

Maar dat zijn my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik gebruik sinds vandaag een rc11 voor de bediening van mijn mk808b. Is het mogelijk om met de airmouse te scrollen zoals je dat met een normale muis zou doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:21
Ik heb zitten kijken naar zo'n Android stick omdat ik een manier zoek waarmee je simpel met/ tegen elkaar (2 a 3 personen) spelletjes kunt spelen op groot scherm.

De Wii is leuk met simpele spellen maar deze is nog steeds vrij prijzig (ook met de spellen en spullen erbij).

Nu heb ik filmpjes gezien dat de Xbox 360 en de Playstation 3 controllers werken op Android sticks.

Mijn oog viel op de iMito GX1. Ik ben eigenlijk benieuwd of anderen hier ervaring mee hebben. Als ik een spelletje speel zijn dit echt niet moeilijke spellen maar simpele spellen.

Als usb hub dacht ik zelf aan: http://www.geekbuying.com...book-Computer-300698.html met dan een stroomvoorziening die ik nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
@MusicAddict

Bedankt voor je info

ik heb wel wat gevonden,,

http://www.geekbuying.com...BT-Wifi-Black-316070.html MK809III

Nu heb ik gezien dat die RK3188 op verschillende snelheden kan lopen deze loopt op 1.6 heb ze ook gezien dat ze elders op 1.9 lopen maar heb zo iets zal wel sneller zijn maar ook warmer,,,,

wat ik me afvroeg zou je er een webcam met mic kunnen aansluiten als je er een usb hub aanhangt ( eigen voeding ) met een skype of zo, (whatsapp zal wel niet werken omdat er geen simcart in zit )

verder denk ik aan deze afstandbediening
http://www.geekbuying.com...PS3-HTPC-IPTV-313519.html

en deze usb hub

http://www.geekbuying.com...book-Computer-300698.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ibiben95 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:59:
Ik heb gelezen dat er verschillende manieren zijn om xbmc te draaien op een android stick (MINIX G4). Maar wat is nou de beste manier? is dat gewoon via mxplayer???

Of zijn er andere manieren waarbij je 720/1080p kan bekijken. Het liefst via de default player. 1080 hoeft niet per sé. 720 p via icefilms is ook goed.
Mijn 720p films draaien perfect via Icefilms (en met 180upload ook nooit last va bufferen)
Dat wel op de imito qx1
Mocht dat niet werken dan zou ik die XBMC XAF 12.1 proberen (heb een link en hoe te installeren een paar postings eerder geplaatst) die maakt gebruikt van mxplayer en dat draait een stuk beter.

Hier nog een Custom Rom voor de Imito QX1

Custom firmware features:
•root with latest SuperSU version 1.32 (free version)
•removed most Chinese and unnecessary applications
•Google Play Store fixes so more application are visible/compatible
•updated busybox v1.21.0.git (2012-11-29)
•Unix like init.d boot scripts support, more details on init.d scripts here
•changed permissions on external sdcard to allow write access
•increased storage space for applications (/data partition) to 2 GB

http://www.arctablet.com/...firmware-20130607/#p25315

Dit is de 720p versie

Verwacht de 1080p snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
dj.verhulst schreef op zondag 30 juni 2013 @ 10:53:
@MusicAddict

Bedankt voor je info

ik heb wel wat gevonden,,

http://www.geekbuying.com...BT-Wifi-Black-316070.html MK809III

Nu heb ik gezien dat die RK3188 op verschillende snelheden kan lopen deze loopt op 1.6 heb ze ook gezien dat ze elders op 1.9 lopen maar heb zo iets zal wel sneller zijn maar ook warmer,,,,

wat ik me afvroeg zou je er een webcam met mic kunnen aansluiten als je er een usb hub aanhangt ( eigen voeding ) met een skype of zo, (whatsapp zal wel niet werken omdat er geen simcart in zit )

verder denk ik aan deze afstandbediening
http://www.geekbuying.com...PS3-HTPC-IPTV-313519.html

en deze usb hub

http://www.geekbuying.com...book-Computer-300698.html
Verschil tussen 1,6 en 1,9 zal marginaal zijn, daarbij inderdaad de hitte zal wel meer toenemen. Zal je weinig van merken gezien android veel gebruik maakt van de GPU, en deze gewoon nog steeds de zelfde is als uit de dual core sticks. Daarom werkt mijn dual core stick ook nog steeds prima, (gezien daar de support ook zeer goed voor is nu, goed geoptimaliseerd)

Webcam in samenwerking met skype zou in principe gewoon moeten werken, maar blijft een gok uiteraard want kan nét aan je webcam liggen of wat dan ook. Audio zou dan ook via de webcam moeten kunnen. Anders even geekbuying een mailtje sturen of ze het voor je kunnen testen, ik zie wel vaker dat ze standaard een webcam+ skype testen in hun reviews.

Of je kiest er voor dit te gebruiken:

USB audio adapter

Verwacht er geen kraakheldere kwaliteit van, maar eventueel een extern microfoontje aansluiten zal prima moeten werken. Heb zelf ook een aantal van die dingen liggen, voor als ik de stick op een dvi monitor wil aansluiten (en toch audio wil hebben gezien dat niet gaat zonder adapter)

En voor dat geld is het leuk spul, plugt het ergens in en je hebt extra audio aansluitingen :)

Whatsapp is mogelijk, al moet je dan wat gaan klooien en bepaalde dingen kopieren van je telefoon. Maar dan zal het daar weer niet op werken gezien het niet gemaakt is voor het gebruik op meerdere apparaten.

[ Voor 5% gewijzigd door MusicAddict op 30-06-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
@MusicAddict

ik dacht aan een logictec webcam met mic,, heb ik nog wel liggen waar geen w 7 x64 drivers voor zijn gemaakt.... ( eigenlijk idioot )

geen hoofddoel opzich.
het maffe is dat zo'n dingen alles kan wat en tablet ook kan, je kan er van alles op mikken.

mogelijk zall whapsapp wel een nieuwere versie uitbrengen waar men een oplossing heeft,, veel trendy mensen hebben een smart phone en een tablet en een pc etc,, en reken maar als android vaste grond krijgt als x86 OS meer mensen met whatsapp willen werken,, ik zou er zelf wel iets voor over hebben, terwijl ik anders nooit betaald heb voor een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
dj.verhulst schreef op zondag 30 juni 2013 @ 15:38:
@MusicAddict

ik dacht aan een logictec webcam met mic,, heb ik nog wel liggen waar geen w 7 x64 drivers voor zijn gemaakt.... ( eigenlijk idioot )

geen hoofddoel opzich.
het maffe is dat zo'n dingen alles kan wat en tablet ook kan, je kan er van alles op mikken.

mogelijk zall whapsapp wel een nieuwere versie uitbrengen waar men een oplossing heeft,, veel trendy mensen hebben een smart phone en een tablet en een pc etc,, en reken maar als android vaste grond krijgt als x86 OS meer mensen met whatsapp willen werken,, ik zou er zelf wel iets voor over hebben, terwijl ik anders nooit betaald heb voor een app.
offtopic:
Eigenlijk zie ik het praktische nut er niet helemaal van in, whatsapp is echt voor de telefoon. Ik bedoel je wisselt je telefoonnummer uit en kan lekker whatsappen, Als het op meerdere apparaten zal moeten werken zullen ze er een account van moeten maken, immers gaat het nu op je 'telefoonnummer'. Dat wisselt veel moeilijker uit maar ook gaat een beetje tegen het principe in, kan je net zo goed iemand op facebook hebben of elk ander sociaal dinges wat er is om zo altijd te kunnen chatten. Maar dat is my 2 cents, neemt niet weg dat ik het wel fijn zou vinden als de mogelijkheid er is uiteraard, maar dan niet op de manier wéér een account nodig te hebben.

Misschien werkt het wel die webcam, je weet het niet. Android heeft zelf een hele hoop drivers in de firmware zitten voor vanalles en nog wat dus zou zo maar eens kunnen. Imho slecht dat logitech er geen ondersteuning voor heeft, moet een oud dingetje zijn dan?

En inderdaad alles kan je er zowat op aan sluiten, van een harddisk tot een controller (of meerdere) of een hele rits adapters. Dat vind ik altijd het leuke van android, mogelijkheden te over :) Had laatst nog een server app gevonden, misschien hang ik een harddiskje aan mijn stick en laat ik hem lekker streamen naar de rest van het netwerk. Als proof of concept zeg maar :P

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 30-06-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenRKM
  • Laatst online: 10-10-2021
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een fatsoenlijke media player, nu volg ik een kerel op youtube die wat reviews doet (YouTube: SomeCoolTech) en zo ben ik op een bakje gekomen als de Mini X5.

http://www.amazon.com/MIN...1-1&keywords=MINIX+NEO+X5

Maar blijkbaar is dat bakje al wat ouder, en

Dus kunnen jullie me enkele voorstellen doen?

Ik zoek iets met:
- minimum 2 usb-poorten
- audio jacks en/of optical audio uit
- hdmi aanscluiting
- kan vlotjes 1080p afspelen
- xbmc / plex
- liefst Android, voor de andere apps
- ethernet poort
- wifi optioneel

Het is bedoeld als speler die aan de beamer hangt en via ethernet aan de NAS kan. En dan via iets als xbmc of plex mooi alles kan weergeven en afspelen.

Hopelijk is dit niet teveel gevraagd, maar ik zie echt de bomen door het bos niet, en heb er ook geen ervaring mee :)

Thanks,
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilbert11 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 09:23:
[...]

Klopt. De laatste libstagefright zit ook in de laatste stock firmware geïntegreerd (minix x5). MX Player en Rockchipplayer spelen 1080 en 720 vloeiend af (wel met een 720 kernel). Ik draai XBMC Gotham Stagefright Alpha1 en die versie werkt redelijk stabiel. Ook 720p x264 wordt met deze versie soepel afgespeeld. De 1080p heeft af en toe een framedrop.
Ik heb ook even getest met de XAF build (lees: aangepaste playercorefactory.xml). Het afspelen via MX player of Rockchipplayer werkt goed via UPNP shares. Echter via SMB of NFS shares werkt dit niet. Om dit aan de praat te krijgen moet je de SMB of NFS shares mounten, zodat ze gezien worden als local (Dit kan bijvoorbeeld met CIFS manager, of via init.d scripts). Bij mij werkte dit niet zo goed, dus ik speel nu de 1080p af via folder shortcuts (gemaakt met ES Explorer (SMB)), die dan via het SMB protocol MX player aanroepen. Het afspelen van 1080p x264 DTS films, via SMB, gaat via ES Explorer prima (dus waarschijnlijk moet dit in XBMC nog gefixt worden). Meest ideaal is natuurlijk dat je alles via 1 speler (XBMC) kan afspelen. Ik denk dat wanneer er nog wat optimalisaties in de stagefright versie van XBMC plaatsvinden dat ook wel gaat lukken.
1080p afspelen met een 720p kernel
Zit je dan gewoon niet naar 720p te kijken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StevenRKM schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:28:
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een fatsoenlijke media player, nu volg ik een kerel op youtube die wat reviews doet (YouTube: SomeCoolTech) en zo ben ik op een bakje gekomen als de Mini X5.

http://www.amazon.com/MIN...1-1&keywords=MINIX+NEO+X5

Maar blijkbaar is dat bakje al wat ouder, en

Dus kunnen jullie me enkele voorstellen doen?

Ik zoek iets met:
- minimum 2 usb-poorten
- audio jacks en/of optical audio uit
- hdmi aanscluiting
- kan vlotjes 1080p afspelen
- xbmc / plex
- liefst Android, voor de andere apps
- ethernet poort
- wifi optioneel

Het is bedoeld als speler die aan de beamer hangt en via ethernet aan de NAS kan. En dan via iets als xbmc of plex mooi alles kan weergeven en afspelen.

Hopelijk is dit niet teveel gevraagd, maar ik zie echt de bomen door het bos niet, en heb er ook geen ervaring mee :)

Thanks,
Steven
Ik zou even deze topic door nemen laatste 10 pagina`s
Daarna weet je wel wat je wil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:31:
[...]

1080p afspelen met een 720p kernel
Zit je dan gewoon niet naar 720p te kijken ??
Klopt, daarom ben ik 4 dagen geleden overgestapt op de 1080p kernel.

Wel zijn ze bij Minix bezig met een "overlay" patch. Misschien dat er binnenkort dus een kernel is die beide (720 en 1080) kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-02 18:31
Vandaag komt als het goed is mijn Minix X5 Neo binnen van een mede-tweaker. Dan kan het inlezen en tweaken beginnen. Zo snel mogelijk maar XBMC erop in combinatie met een player die full hd afspeelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:45
Hoi Tweakers,

ik zit met een practisch 'probleem' met de neo-x5.
Ik heb deze nu een geruime tijd en deze bevalt mij prima. Ik heb de xbmc erop gezet van xbmc hub. Die de internet streams afspeelt in een externe spelen: MXPlayer. het enige probleem is de ondetiteling. ik moet deze handmatig downloaden en erin zetten. Als ik in de interne speler van xbmc afspeel, kan ik met een muisklik snel een ondertiteling downloaden.
Als ik een xbmc erop zet die hardware encoding ondersteund, zal deze dan beter afspelen dan de reguliere xbmc of ben ik gebonden aan de MXplayer ivm choppyness en ondersteuning rockchip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Werkt het ook niet als je al een ondertitelingsbestandje in de map van je bestand hebt staan? Dus dat je van bierdopje.com een srt op de pc download en in de juiste map zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
PatrickG schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:02:
Werkt het ook niet als je al een ondertitelingsbestandje in de map van je bestand hebt staan? Dus dat je van bierdopje.com een srt op de pc download en in de juiste map zet?
Dit werkt inderdaad wel, maar als mijn vrouw dit moet gaan doen is het hek van de dam......
Het mooie van de interne speler is dat als ik een film aanklik van bijv. icefilms dan kan ik me de app van xbmc zelf direct de subs erin zetten, dit werkt perfect, het nadeel is de soms wat choppy afspelen, dit scheelt een handeling..
De externe speler speelt het goed af omdat deze de H/W decoding gebruikt van de neo-x5.

Dus: speelt de xbmc gotham met h/w encoding goed af van internet? Indien ja: dan kan ik de sub veel makkelijker erin zetten. lees: mijn vrouw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ik snap hem, dat zal ik thuis ook niet uitgelegd krijgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boomster schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 15:57:
Hoi Tweakers,

ik zit met een practisch 'probleem' met de neo-x5.
Ik heb deze nu een geruime tijd en deze bevalt mij prima. Ik heb de xbmc erop gezet van xbmc hub. Die de internet streams afspeelt in een externe spelen: MXPlayer. het enige probleem is de ondetiteling. ik moet deze handmatig downloaden en erin zetten. Als ik in de interne speler van xbmc afspeel, kan ik met een muisklik snel een ondertiteling downloaden.
Als ik een xbmc erop zet die hardware encoding ondersteund, zal deze dan beter afspelen dan de reguliere xbmc of ben ik gebonden aan de MXplayer ivm choppyness en ondersteuning rockchip?
SubsLauncher

Ik heb zelf niet geprobeerd

Hier hoe te installeren met XBMC en MXplayer

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:45
Heb een tweedehands imito mx1 met remote gekocht om even te proberen. Wou iets hebben zodat ik naar de tv kan streamen. Mijn mediacenter staat namelijk in een andere kamer op een beamer aangesloten, maar wil ook op de bank series en films kunnen kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 22:09
Ik lees tegenstrijdige verhalen over DTS output via spdif op de Neo-X5. Volgens de releasenotes bij de firmware van MiniX kan het niet. Maar in verscheidene fora zie ik hier en daar toch de melding dat het werkt. Voor mij is dat een absolute must en bij voorkeur nog met XBMC. Kan iemand het bevetigen/ontkrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Gister de Minix X5 neo op de TV aangesloten. Gelijk een wtf momentje toen ik de schrale resolutie zag met het eveneens schrale startscherm (dat kan natuurlijk smaak zijn). De grid is dus ook gewoon in 1280 pixels?...
Even uitzending gemist downloaden en een aflevering kijken... De cache was echt bagger, want na 5 seconden beeld moest hij elke keer weer laden... Hebben anderen hier last van of is het iets verklaarbaars? Gewoon via ethernet aangesloten btw.

Goed, het is Android, dus je kunt bijna eindeloos modden, maar ik ben totaal niet thuis in het OS en welke versies er ronddwalen. Iemand een tip voor een andere firmware? Er staat al 4.1.1 op.

Ideale situatie is dus gewoon een cool startscherm en grid in 1080p. Dit ziet er niet uit.

Op http://www.apkfreak.com/firmware.htm zie je wat firmwares staan. Misschien moet ik die maar eens proberen vanavond.

Edit
Dit ziet er wel goed uit: http://youtu.be/ct-znpFYTJ8
Met linkjes naar de software :)

[ Voor 12% gewijzigd door PatrickG op 03-07-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 20:48:
[...]

SubsLauncher

Ik heb zelf niet geprobeerd

Hier hoe te installeren met XBMC en MXplayer

Deze heb ik al, maar het probleem is dat de bestandsnamen van ice-films vaak niet overeenkomen met de film zelf, dus 9 van de 10 keer moet je het nog handmatig doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Ik lees overigens net dat minix een beta versie van android 4.2.2 heeft vrijgegeven voor de Minix:

http://www.freaktab.com/s...6317&viewfull=1#post76317

Zo, de Finless rom is aan het flashen, ben benieuwd :D

[ Voor 11% gewijzigd door PatrickG op 03-07-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Werkt super, krijg alleen m'n Synology niet connected :(
Via XBMC zeurt hij om permissions of zo terwijl ik een goed password intyp. Dus misschien dat iemand hier snel kan zeggen wat de beste manier is om toch alles af te kunnen spelen cq. bij m'n storage te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilbert11
PatrickG schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:52:
Via XBMC zeurt hij om permissions of zo terwijl ik een goed password intyp. Dus misschien dat iemand hier snel kan zeggen wat de beste manier is om toch alles af te kunnen spelen cq. bij m'n storage te kunnen.
Voor SMB shares een NIEUWE netwerk locatie toevoegen. Voor NFS shares op de synology /etc/exports wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickG
Bedankt, ik ga er snel mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soelle
  • Laatst online: 25-09 14:43
PatrickG schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 21:52:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=NFS#Synology

Niet vergeten!! :

Edit the /etc/exports file, and change all the "insecure_locks" entries to simply read "insecure".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 21:31
Ik heb een Imito QX1 gekocht via aliexpress, en vandaag ontvangen. Op het eerste gezicht lijkt het erg leuk te werken, maar ik heb hem nog niet echt kunnen testen omdat ik hem net he ontvangen.

Ik had wel een vraagje, en omdat ik hier meerdere mensen zie die hem ook hebben kunnen jullie hem misschien beantwoorden. Als ik de stick uitzet (gewoon via de knop linksonder in het scherm), hoe zet ik hem dan weer aan? Ik heb het nu gedaan door de stroom eraf te halen,en er daarna weer op te zetten, maar dat vond ik voor alledaags gebruik niet echt een mooie oplossing... Ik had gedacht dat er wel een mogelijkheid zou zijn om hem via de remote (in mijn geval en dinovo mini die ik nog had liggen) weer aan te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Kroesss schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 20:59:
Ik heb een Imito QX1 gekocht via aliexpress, en vandaag ontvangen. Op het eerste gezicht lijkt het erg leuk te werken, maar ik heb hem nog niet echt kunnen testen omdat ik hem net he ontvangen.

Ik had wel een vraagje, en omdat ik hier meerdere mensen zie die hem ook hebben kunnen jullie hem misschien beantwoorden. Als ik de stick uitzet (gewoon via de knop linksonder in het scherm), hoe zet ik hem dan weer aan? Ik heb het nu gedaan door de stroom eraf te halen,en er daarna weer op te zetten, maar dat vond ik voor alledaags gebruik niet echt een mooie oplossing... Ik had gedacht dat er wel een mogelijkheid zou zijn om hem via de remote (in mijn geval en dinovo mini die ik nog had liggen) weer aan te zetten...
Die kan ik zo ook wel beantwoorden; dat gaat niet helaas. Zolang er geen uit/aan knop op een stick zit (of een bijgeleverde AB specifiek voor de stick waar het uitzetten wel werkt) is de enige optie kloten met de stroom :P

Zelfs als een dergelijke afstandsbediening er bij zat zou hij in een soort van deep sleep mode gaan, dus helemaal uit is het nooit. Anders kan hij niet weten wanneer jij op het knopje drukt.

Ik heb een MX1 (dual core van de QX1) en die kan ik met de bijgeleverde rockchip app wel uit en aanzetten, al is dat ook daarbij maar een of andere sleep modus (of alleen maar het scherm uit, kan ik niet oordelen, het verbruikt al zo weinig maar ik zet hem altijd gewoon uit-uit)

Oplossing die ik heb is een schakelaartje van de action waar je hem aan of uit mee kunt zetten, eventueel kan je het doen met een klik-aan-klik-uit dat je met een afstandsbediening het zelfde kunt doen (maar dat is wat duur meestal, al is het wel een optie :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10 18:55
ibood heeft nu een MK808BII voor 59,95. Wel zonder muis of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:26

Bolletje

Moderator Harde Waren
jip_86 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:29:
ibood heeft nu een MK808BII voor 59,95. Wel zonder muis of iets.
Ja, en de "MK808B II" bestaat volgens mij niet eens. De "II" hebben ze zelf verzonnen als ik het zo zie.

1080p afspelen etc, zoals ze daar in die productomschrijving zeggen, kan standaard dus niet eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Laatst online: 11-07 22:59
Bolletje schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:37:
[...]

Ja, en de "MK808B II" bestaat volgens mij niet eens. De "II" hebben ze zelf verzonnen als ik het zo zie.

1080p afspelen etc, zoals ze daar in die productomschrijving zeggen, kan standaard dus niet eens.
idd, MK808B II bestaat niet. De MK808B is overigens goedkoper op de chinese shops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:26

Bolletje

Moderator Harde Waren
SAWYER schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 01:39:
[...]

idd, MK808B II bestaat niet. De MK808B is overigens goedkoper op de chinese shops..
Dat is te verwachten bij iBood. Op zich wel leuk dat ze het aanbieden, maar veel mensen moeten niet denken dat alles gelijk werkt.

Ik heb mijn MK808B zelfs voor maar 19 euro gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:45
Voor dat geld heb je een mk908iii quadcore toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 21:31
MusicAddict schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 21:58:
[...]

Die kan ik zo ook wel beantwoorden; dat gaat niet helaas. Zolang er geen uit/aan knop op een stick zit (of een bijgeleverde AB specifiek voor de stick waar het uitzetten wel werkt) is de enige optie kloten met de stroom :P

Zelfs als een dergelijke afstandsbediening er bij zat zou hij in een soort van deep sleep mode gaan, dus helemaal uit is het nooit. Anders kan hij niet weten wanneer jij op het knopje drukt.

Ik heb een MX1 (dual core van de QX1) en die kan ik met de bijgeleverde rockchip app wel uit en aanzetten, al is dat ook daarbij maar een of andere sleep modus (of alleen maar het scherm uit, kan ik niet oordelen, het verbruikt al zo weinig maar ik zet hem altijd gewoon uit-uit)

Oplossing die ik heb is een schakelaartje van de action waar je hem aan of uit mee kunt zetten, eventueel kan je het doen met een klik-aan-klik-uit dat je met een afstandsbediening het zelfde kunt doen (maar dat is wat duur meestal, al is het wel een optie :P )
Okay, was er al bang voor. Bedankt voor het antwoord en je tip!
Pagina: 1 ... 29 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer