Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij verder helpen met de Ziggo App werkend te krijgen op de Imito MX 1 /finless 1.7a.

Heb al getest met superuser/temp unroot en diverse signed ziggo.apk's maar krijg het niet werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smuck schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:17:
IK heb er een Finless ROM 1.7 op staan, in 1080 mode.
Dat vindt ik te klein voor op mijn TV en ook werkt de video soms niet zo goed (strepen bij navigeren door films in Archos Player).
Daar was toch iets over geschreven.. op 240 zetten ipv wat het nu was oid (zo precies weet ik het dus ook niet, want de Imito van mij kan ik niet gebruiken). Zodat het groter was.

Terug naar de oude weet ik niet.. (heb je de, mogelijk, aanwezige reset button ook geprobeerd.. al weet ik dan niet hoe het zit met sd kaartje ipv pc); of finless 1.5 misschien?/of 1.7 720 ipv 1080?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart 64 op mijn MK808B, ik vind alleen de controls last werken vooral het sturen, de eerste cup is vrij makkelijk dus daar word ik nog wel eerste, want in die levels is vooral bij sturen.

Maar je kunt er ook Zelda Orarina of times mee spelen bijvoorbeeld of een andere Nintendo 64 spel, maar de controls blijven altijd lastig met emulators, met een echte controller zou waarschijnlijk wel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:03:
[video]

Mario Kart 64 op mijn MK808B, ik vind alleen de controls last werken vooral het sturen, de eerste cup is vrij makkelijk dus daar word ik nog wel eerste, want in die levels is vooral bij sturen.

Maar je kunt er ook Zelda Orarina of times mee spelen bijvoorbeeld of een andere Nintendo 64 spel, maar de controls blijven altijd lastig met emulators, met een echte controller zou waarschijnlijk wel beter zijn.
Zag pas na een tijdje dat er een tablet op je schoot lag :+
Maar inderdaad.. virtuele joysticks zijn echt bah, niks beter dan een echte controller. GBA games en dergelijke uitgesloten, dat is nog wel te werken met die pijltjes.
Merk ik zelf ook (gebruik een 360 controller), alleen heb nog nooit gekeken om dat aan de praat te krijgen met een emulator, moet best werken denk ik. Is wel een appje voor als ik me niet vergis.

BIj gta 3 / vice zit er gewoon support voor die 360 controller in dus dat is altijd meteen genieten :D Jammer dat er verder niet standaard bij games aan gedacht wordt.

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 07-04-2013 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja is moeilijk filmen zoiets, dus ik had die tablet maar op me schoot gelegd en met een hand dan de controller bedienen.

Je zou dus ook gewoon een 360 controller ofzo kunnen gebruiken of eentje van de PS3, maja die heb ik dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 13:26:
Ja is moeilijk filmen zoiets, dus ik had die tablet maar op me schoot gelegd en met een hand dan de controller bedienen.

Je zou dus ook gewoon een 360 controller ofzo kunnen gebruiken of eentje van de PS3, maja die heb ik dus niet.
zon 360 controller is een van de beste investeringen geweest :P Gaat al 6 jaar mee dus ach die 30 euro dat het is best waard imho.
Ik start zo steam big picture op en dan gaan met die banaan met pakweg 60 van mn 120 games inclusief support voor de controller niet al te slecht. En dan zijn er nog een hoop die gewoon wel werken maar niet gelist staan bij steam.

Anyway, hoop dat er door die Ouya een beetje support komt voor controllers. Dan zwengel ik die stick ook vaker aan voor dat. Blijft nu maar een veredelde mediaspeler, terwijl hij prima games kan spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 07-04-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer voor niets een 5v2a adapter erbij gekocht.. (Gamma),
schiet lekker op zo.

Waarom het bij anderen allemaal wel werkt.. ik snap er echt niets van.
(verschillende Finless roms geprobeerd).

Heb wel windows 8 moeten gebruiken.. drivers wel gelukt.. dus zou het niet kunnen zijn neem ik aan..
(normaal gesproken gebruik ik Ubuntu maar speciaal hiervoor).

Ik kan me niet voorstellen dat deze adapter niet goed is..

Zal de Imito firmware (4-2-2013) dan maar proberen.. nou die update op de sd kaart ziet hij niet.. via bootloader misschien.
Finless zou ook gewoon moeten werken..

Niemand toevallig een idee?

[ Voor 130% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smuck schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 17:17:
IK heb er een Finless ROM 1.7 op staan, in 1080 mode.
Dat vindt ik te klein voor op mijn TV en ook werkt de video soms niet zo goed (strepen bij navigeren door films in Archos Player).

Ik wil nu terug naar de laatste originele ROM.
Dat krijg ik niet voor elkaar. Ik heb het update.img bestand op de mini SD card staan. Wanneer ik die in de Mito stop, gebeurt er niets. Ik krijg niet het update scherm te zien..
Ook opstarten met de kaart erin doet niets.

Wie weet een oplossing?
Weet er niet veel van, maar als verder niemand antwoord:

Na een Finless werkt blijkbaar die sd kaart methode niet..
via pc /Rockchip tool wel.. (RKBatchtool)

Zelf ook gedaan, maar blijf zelfde probleem houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-04-2024
Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 09:33:
[...]

Daar was toch iets over geschreven.. op 240 zetten ipv wat het nu was oid (zo precies weet ik het dus ook niet, want de Imito van mij kan ik niet gebruiken). Zodat het groter was.

Terug naar de oude weet ik niet.. (heb je de, mogelijk, aanwezige reset button ook geprobeerd.. al weet ik dan niet hoe het zit met sd kaartje ipv pc); of finless 1.5 misschien?/of 1.7 720 ipv 1080?
Dat klopt van die .. op 240 zetten.
Maar dan is de video nog niet lekker in de Archos player. Wanneer je scrolt, krijg je allerlei strepen in beeld.

Ik zal eens kijken of er een reset button op zit. Geen idee.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via RKBatchtool ipv SD?

SD werkte hier ook niet na een Finless ROM.

Of een andere video player? ;)

En nee, ze hebben niet allemaal een reset button.. dus pas op aub..
(hier zit wel een knopje, met tandenstoker gedaan.. maar heb ook gelezen dat er bij
sommige geen knopje zat en ze dus problemen veroorzaakten met een paperclip/stroom/etc).
ik zou eerst de RKBatchtool proberen.

Nogmaals, zo veel weet ik er niet van... anders zat ik nu niet met twee sticks en nog geen XBMC..
maar goed, geen antwoord vind ik zo lullig.

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Verwijderd schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:54:
Via RKBatchtool ipv SD?

SD werkte hier ook niet na een Finless ROM.

Of een andere video player? ;)

En nee, ze hebben niet allemaal een reset button.. dus pas op aub..
(hier zit wel een knopje, met tandenstoker gedaan.. maar heb ook gelezen dat er bij
sommige geen knopje zat en ze dus problemen veroorzaakten met een paperclip/stroom/etc).
ik zou eerst de RKBatchtool proberen.

Nogmaals, zo veel weet ik er niet van... anders zat ik nu niet met twee sticks en nog geen XBMC..
maar goed, geen antwoord vind ik zo lullig.
Ja, daar zit ik nu ook aan te denken.
Maar eens proberen als de TV niet in gebruik is (niet vaak dus).

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:48
heb van het weekend met de MX1 gespeeld, interface gaat lekker smooth zowel stock als finless, xbmc speelt 720 niet smooth (wellicht andere files wel)en vreemde scaling, vreemd gedrag met de balk onderin. Maar archos doet alles eigenlijk perfect, autohide voor de balk, juiste scaling, smooth playback, goede wifi buffering. BS player, welke ik op mijn nexus altijd gebruik doet het minder goed op de stick, daar blijf ik nu echt bij archos. Wellicht dat xbmc het nog beter gaat doen, maar nu zie ik niet de toegevoegde waarde.

(heb overigens wel mijn wifi antenne draadje er nu uithangen, dat scheelt toch 1,5 streepje bereik).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze usb N64 controller zou je kunnen gebruiken op je mini pc, ik weet niet of het zou werken, maar denk van wel.

En je kun dan met een usb hub ook met meerdere personen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Ik gebruik deze Dicota Beat en dat gaat eigenlijk perfect. Wordt meteen herkend en bijna in alle applicaties meteen goed gemapped. Hij is ook echt super klein. :)

Afbeeldingslocatie: http://cache.gizmodo.com/assets/images/4/2007/03/dicota_beat.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img5.pcpop.com/ArticleImages/500x375/0/970/000970811.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Negakinu op 09-04-2013 09:51 ]

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kost dat ding? Ik heb net op game controller op eBay gezocht en voor nog geen € 3 kun je een game controller kopen die veel weg heeft van een PS1 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negakinu
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-08 15:56
Verwijderd schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:53:
Wat kost dat ding? Ik heb net op game controller op eBay gezocht en voor nog geen € 3 kun je een game controller kopen die veel weg heeft van een PS1 controller.
Volgens mij heb ik er een tientje voor betaald op Ebay. Ik wilde per sé deze vanwege de compatibility and omdat hij zo portable is. Je vouwt hem op en hij past in je broek. :)

too old, too cold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh okay dat snap ik, maar ik zelf zou iets willen hebben dat als een controller ook aan voelt. Op buyincoins hebben ze ook een game controller met twee dual sticks, veel nieuwere games gebruiken ja zo'n soort besturing.

Ding kost minder dan € 5. Ik ben nu eerst even snel kijken of zo'n dual stick controller wel toegevoegde waarde heeft, Android games speel ik wel op mijn tablet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Ik heb hier nog een logitech rumblepad 2 (usb2) liggen. Zou die kunnen werken op de standaard android stick?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat zou kunnen werken, probeer het maar gewoon in vele emulators kunnen je de knoppen toe wijzen, dat is ook wat ik wil gaan doen met die controller van buyincoins.

Afbeeldingslocatie: http://img3.buyincoins.com/gallery/pc/game-pad-usb-controller01-01.jpg
http://www.buyincoins.com...r-for-pc-product-603.html

Deze heb ik net besteld, ik had even nieuw account aangemaakt voor die 5% extra korting, daarmee komt deze controller op € 2,66 ongeveer.

Ik denk dat het vooral met N64 emulators wel prima zal werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Ja ik moet eerst de stick zelf nog aanschaffen vooraleer ik het kan testen :-)
Doel: xbmc degelijk runnen, streamen van nas naar stick. Emulators (snes & n64) laden en gamen.
Ben alleen nog aan het wachten want heb de indruk dat er elke keer een nieuwe stick uitkomt.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwere sticks zijn ook duurdere, de MK808B is nu juist lekker voordelig en een krachtige stick, ja natuurlijk komen er langzamere hand de Quadcore stickjes, maar voor de MK808B heb je nu meerdere custom roms.

1080p kernels, en zelfs sinds kort een Android 4.2.2 rom, ik vind N64 emulators wel goed werken, met een echte controller erbij zal dat nog betere werken, als je meerdere controllers hebt kun je ook nog met meerdere personen spelen.

Maar ik ben een eizelganger, dus ga niet twee controllers aanschaffen, maar met Mario Kart 64 was dat vroeger wel leuk multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Is dit momenteel een leuke aanbieding: http://dx.com/p/mk8080b-d...-rom-tf-hdmi-black-175870 ?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is zeker leuke aanbieding, erg goedkoop ook, ik heb mijne van taobao vandaan die was iets goedkoper, maar hoefde dan ook alleen in China verzonden te worden.

De MK808B heeft ook bluetooth, en soms komt de bluetooth van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Is er ook een model dat de MK808B chip heeft en toch een RJ45 aansluiting?
Ik wil graag de aankoop en gebruik van een usb-rj45 adapter mijdern

[ Voor 31% gewijzigd door tboheeren op 09-04-2013 16:04 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xz550
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-03 11:17
tboheeren schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 16:02:
Is er ook een model dat de MK808B chip heeft en toch een RJ45 aansluiting?
Ik wil graag de aankoop en gebruik van een usb-rj45 adapter mijdern
Je kan eens naar de MK819 kijken, ik weet alleen niet of deze al te koop is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff..zo'n uitgestelde Paypal betaling duurt wel lang zeg :/ Iets te evrwend misschien met de levertijden hier in NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de mensen waarbij de Imito MX1 wel werkt: wat voor/welke adapter gebruiken jullie dan?
(Niet dat ik denk dat het daar aan ligt, maar vraag het me af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
bij mij doet de bijgevoegde adapter prima zijn werk,

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Verwijderd schreef op woensdag 10 april 2013 @ 11:36:
Bij de mensen waarbij de Imito MX1 wel werkt: wat voor/welke adapter gebruiken jullie dan?
(Niet dat ik denk dat het daar aan ligt, maar vraag het me af).
De adapter doet het zolang je niet te veel aan de stick hangt wat stroom vraagt.
ik heb het nu via een powered usb hub lopen.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige dat er aan hangt, is de dongle van de Mele F10 (toetsenbord),die heb ik immers nodig.
(Aan de nieuwe 5v2a adapter dus, niet de bijgeleverde).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2013 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
hier exact dezelfde air mouse, dongle zonder powered hub zou met de meegeleverde adapter moeten werken (of als die stuk is met een andere).
Ik heb bij mijn vorige MX1 (zonder wifi) ook nog 1A telefoon adapters geprobeerd en dat ging ook goed, maar wellicht is dit onder load (720p streamen over wifi bv) te weinig. Gewoon een beetje rond klikken moet geen probleem zijn met alleen de Mele F10 en 1A

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het stomme is... ok loopt vast, app stopt (hoeft niet perse video te zijn), of reboot helemaal.. al ben ik bezig geweest met versch Roms en CPU etc..
maar bijv uitz gemist, als het eenmaal aanstaat.. kon ik een hele aflevering kijken, zonder vastlopen.. dat wel. XBMC maar paar minuten van film, dan loopt het vast (compleet dus stekker moet er uit). Maar dus ook zonder XBMC bij mail intstellingen of zoiets stoms... niet te gebruiken dus eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 00:36:
Wie kan mij verder helpen met de Ziggo App werkend te krijgen op de Imito MX 1 /finless 1.7a.

Heb al getest met superuser/temp unroot en diverse signed ziggo.apk's maar krijg het niet werkend.
Waar loop je spaak met de app?

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:09
Zo eindelijk is de betaling binnen dus nu is het wachten op de levering! Kan die RC11 remote trouwens ook zonder de bijgeleverde dongle verbinding maken met de MK808B of kan het alleen via die bijgeleverde dongle? Zo ja dan even afwachten hoe de verbinding van 1080p over het netwerk loopt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Heeft de RC11 bluetooth dan?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die RC11 heeft geen bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Misschien licht offtopic, maar wanneer ik op dx.com iets bestel, kan ik betalen met Creditcard of Paypal, heb de laatste keer met Paypal betaald en toen kwam de prijs in Euro iets hoger (zo'n 2 Euro) uit dan de prijs die op de site staat. Komt dit door Paypal en kan ik dus voortaan beter via Creditcard (Mastercard) betalen of maakt dit niet uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smuck
Phoolie schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 10:45:
Misschien licht offtopic, maar wanneer ik op dx.com iets bestel, kan ik betalen met Creditcard of Paypal, heb de laatste keer met Paypal betaald en toen kwam de prijs in Euro iets hoger (zo'n 2 Euro) uit dan de prijs die op de site staat. Komt dit door Paypal en kan ik dus voortaan beter via Creditcard (Mastercard) betalen of maakt dit niet uit?
Het zal niet heel veel uit maken. Zowel Paypal als de Creditcard bedrijven geven een indicatie en gebruiken een actuele koers wanneer er afgerekend wordt.

CU, RonK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:18:
Nee die RC11 heeft geen bluetooth.
Maar je kan ook geen directe verbinding maken doormiddel van de Wifi verbinding in de MK808B?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMARONE schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:24:
[...]

Maar je kan ook geen directe verbinding maken doormiddel van de Wifi verbinding in de MK808B?
Jawel als je een app op je smartphone zet kun je smartphone als touchpad gebruiken en als toetsenbord. Ik gebruik zelf zo'n app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:18
Ik heb een android stick geleend die afkomstig is van ibood. de mk802+
ik hier met livesuit geprobeerd om de nieuwere FW_0710B op te zetten maar na 3 procent:
upgrade fails 0x162

alle handleidingen zijn eigenlijk hetzelfde en voer ik correct uit. met hetzelfde resultaat.
echter doet de stick het niet meer: lampje brand maar geen beeld.

de phoenix methode werkt bij mij niet omdat hij een driver fout geeft :( wat kan ik op mijn kaartje zetten en hoe om hem toch werkend te krijgen?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:18
het is me gelukt na heel veel proberen heb ik dan eindelijk de firmware erop gekregen: download van androidsticks.nl

maar wilde graag de uberizer firmware van http://www.techknow.me/ erop hebben. maar dat durf ik nu eidenlijk toch niet meer aan? wat is volgens jullie de rom waarmee je het beste ui de mk802+ haalt? en die ik waarschijnlijk werkend kan installeren?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Verwijderd schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 19:31:
[...]

Jawel als je een app op je smartphone zet kun je smartphone als touchpad gebruiken en als toetsenbord. Ik gebruik zelf zo'n app.
Ja oke, maar ging even om de RC11 remote of die dat ook kan. Anders moet ik de usb poort dus spliten zodat ik een lan en die dongle van de RC11 kan aansluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
nee... als de rc 11 wifi of Bluetooth zou ondersteunen had dat wel bij de specs gestaan

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:37
Ik ben ook al een tijdje aan het kijken voor zo'n Android stickje.
Vooral eigenlijk om fatsoenlijk Youtube op de TV te kunnen gebruiken.

Ik begrijp dat de snelste stickjes momenteel op de RK3188 chip draaien?
Nu lijkt dit me wel een leuk ding maar daar moet toch wel goedkoper aan te komen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
coob schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:12:

Nu lijkt dit me wel een leuk ding maar daar moet toch wel goedkoper aan te komen zijn?
ja, bij geekbuying 90-100 dollar, free shipping (68-76 euro dus), let wel op dat garantie claimen wel mogelijk is, maar wel een moeizaam en langdurig proces is, maar de vraag is dus of dat risico je 30 euro waard is. :)

Voor youtube heb je overigens geen quadcore nodig hoor, kan je beter zoeken naar een stick met goed wifi bereik, daar heb je meer aan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Prulleman op 15-04-2013 20:29 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
coob schreef op maandag 15 april 2013 @ 20:12:

Snelste stickjes (worden) de 3188's ja, zijn nu nog redelijk schaars gezien ze die chip niet al te lang geleden pas beschikbaar hebben gesteld..

Maar als je alleen youtube wilt kijken (met wat internetten) dan kan je echt prima uit de voeten met een dual core Rk3066 stick.. Grafisch zijn ze nog steeds identiek dus je merkt er weinig van die extra cpu cores.
Je hebt z een prima stick voor 30-50 euro.

Sowieso is het duurder hier in zon nederlandse 'shop' te bestellen dan geekbuying ofzo, vaak komt ie zelfs dan gewoon uit china vandaan naar je huis.. (DHL kan prima binnen een week iets leveren dus vergis je niet daarin)

Kijk maar eens hier: Geekbuying.com

Mk808B 37 euro inclusief ;)

Of een Imito MX1 a la 42 euro inclusief (gratis) verzending (hem m zelf ook, prima apparaat)

Dus het kan zeker goedkoper, werkt voor youtube in ieder geval allemaal prima ;) Maar dat is mijn mening, verschil is verwaarloosbaar op dat gebied en wifi is belangrijker zoals hierboven al werd aangehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
OK, duidelijk.
Welke van de twee gaat je voorkeur dan naar uit?
WiFi ontvangst is goed bij beide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
volgens mij is wifi bij beide matig.. ik heb mij mijn MX1 het antenne draadje buiten de behuizing hangen, dat scheelt genoeg om op de slaapkamer wel te kunnen streamen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
En wat stream je dan juist? HD of een standaard xvid ripje?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:26
Ik zit ook te kijken naar die Minix Neo X5, al is het alleen maar als vervanger van me Raspberry Pi. Het enige wat hij hoeft te doen Ethernet -> XBMC 1080p x264. Is dat mogelijk met de xbmc player? of moet je weer met een andere player gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
van alles, maar een 720p 1GB file van een 45 minuten episode was teveel, maar wellicht was een meter dichterbij ook goed geweest, maar ja, je kan niet zoveel als je tv aan de muur hangt..

Ik wist dit ook voor aanschaf en heb de gok genomen, met in het achterhoofd de "antenne mod".
Hou er alleen rekening mee dat de meeste sticks hier last van hebben, en mocht je nu met een telefoon of tablet al matig bereik hebben, dan kan je het met zo'n standaard stick echt vergeten.
Wat het alternatief is weet ik niet, maar dan ben je in ieder geval een stuk meer geld kwijt. Wellicht dat de android kastjes ipv sticks het al een stuk beter doen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Mijn router hangt in de meterkast en dat is een meter of 3-4 van de TV in de woonkamer af, met één muur ertussen.
Zou moeten kunnen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij thuis lukt het met andere devices, ook niet, ik heb eens geprobeerd te streamen via mijn TV die via bekabeling aangesloten was maar dat liep gewoon niet goed.

Ik gooi al mijn films en tv series gewoon op een externe hdd en sluit die aan op de mini pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Daar gebruik ik mijn Dune D1 voor.
Gaat mij vooral om youtube en die heeft niet zoveel bandbreedte nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
coob schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 18:23:
Daar gebruik ik mijn Dune D1 voor.
Gaat mij vooral om youtube en die heeft niet zoveel bandbreedte nodig.
Dan kom je wel toe met een MX1 of MK808B op die afstand, bij mij streamt de MX1 nu 99% van de gevallen prima wat je hem ook geeft, al ben ik niet echt meer representatief gezien dat ding behuizingloos is, onder de heatsinks zit en een extra antenne heeft gekregen :P

Weet wel dat toen ie nog 'standaard' was basis taken gewoon prima deden (youtube onderandere), reden van aanpassen was omdat het kan >:) (sowieso extra bereik/ weinig warmte enzo)

[ Voor 19% gewijzigd door MusicAddict op 16-04-2013 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Heeft er iemand ervaring met de MK808 of MK808B in combinatie met een usb to ethernet adapter? verloopt streaming (in HD) dan vlekkeloos?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Net een mk808b met een rc11 besteld bij geekbuying.
Komen daar nog invoerkosten bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
alleen als je pech hebt, ze zetten op de sticker vaak dat het <20 euro is, maar als ze dit controleren bij de douane weten ze wel beter

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op woensdag 17 april 2013 @ 13:15:
Net een mk808b met een rc11 besteld bij geekbuying.
Komen daar nog invoerkosten bij?
Er worden geen invoerrechten geheven op deze producten. Je kan wel te maken krijgen met inklaringskosten (10 euro bij DHL) en BTW die de douane int. 21% van het bedrag welke is opgegeven op het pakketje. Via Airmail is de kans klein dat je extra kosten hebt maar dan duurt het versturen ongeveer 15 tot 30 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senaxx schreef op dinsdag 16 april 2013 @ 12:03:
Ik zit ook te kijken naar die Minix Neo X5, al is het alleen maar als vervanger van me Raspberry Pi. Het enige wat hij hoeft te doen Ethernet -> XBMC 1080p x264. Is dat mogelijk met de xbmc player? of moet je weer met een andere player gaan spelen?
Ik heb geen ervaring met de Mini Neo X5 maar ik zie dat er een RK3066 chipset in zit. En die chipset in combinatie met XBMC werkt niet goed. Je krijgt bij HD films veel haperingen. Je hebt wel een XBMC alternatief met een externe player (XAF) waarbij je content wordt afgespeelt in bijv MX player of BSplayer. Dit is iniedergeval mijn ervaring met de Rikomagic MK802IIIS.

Er is ook nog een ontwikkeling gaande met libstagefright waarbij er hardware decoding plaats vindt vanuit XMBC. (zie http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=152005)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-08 12:14
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:27:
[...]

Ik heb geen ervaring met de Mini Neo X5 maar ik zie dat er een RK3066 chipset in zit. En die chipset in combinatie met XBMC werkt niet goed. Je krijgt bij HD films veel haperingen. Je hebt wel een XBMC alternatief met een externe player (XAF) waarbij je content wordt afgespeelt in bijv MX player of BSplayer. Dit is iniedergeval mijn ervaring met de Rikomagic MK802IIIS.

Er is ook nog een ontwikkeling gaande met libstagefright waarbij er hardware decoding plaats vindt vanuit XMBC. (zie http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=152005)
Ik heb een minix neo x5 waar ik net de nieuwe beta firmware opgezet heb. Met deze firmware kan ik na de eerste tests voorzichtig concluderen dat xbmc libstagefright goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jacuzzi schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:15:
[...]

Ik heb een minix neo x5 waar ik net de nieuwe beta firmware opgezet heb. Met deze firmware kan ik na de eerste tests voorzichtig concluderen dat xbmc libstagefright goed werkt.
Kijk dat is mooi! heb je voor Senaxx ook een link naar deze beta firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
Ik heb nog niet alles uitgebreid getest, dus geen garanties. www.minixforums.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:16:
[...]

Er worden geen invoerrechten geheven op deze producten. Je kan wel te maken krijgen met inklaringskosten (10 euro bij DHL) en BTW die de douane int. 21% van het bedrag welke is opgegeven op het pakketje. Via Airmail is de kans klein dat je extra kosten hebt maar dan duurt het versturen ongeveer 15 tot 30 werkdagen.
Ok, we zullen zien.
Wordt er trouwens een passende voeding voor ons stopcontact meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ja, geekbuying stopt de juiste adapter erbij

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovebrewski
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-04 21:37
jacuzzi schreef op woensdag 17 april 2013 @ 17:22:
Ik heb nog niet alles uitgebreid getest, dus geen garanties. www.minixforums.com
Ik hoor iig graag wat je bevindingen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacuzzi
Ik heb één 1080p video (mkv) getest via xbmc en die liep vloeiend. Over multichannel doorgifte kan ik niks zeggen, want dat heb ik hier niet tot mijn beschikking. Maar het schijnt te werken via spdif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coob schreef op woensdag 17 april 2013 @ 18:50:
[...]

Ok, we zullen zien.
Wordt er trouwens een passende voeding voor ons stopcontact meegeleverd?
Ik kreeg bij een bestelling alleen een EU voedingskop geleverd die je op een adapter kan plaatsen.
Zoals dit: http://www.mryel.nl/image...-converter-01-500x500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Ik zal binnen 2-3 weken mijn mk808B ontvangen. Vraagje: aangezien ik vrij snel finless 1.7 of 2.0 zal flashen vroeg ik me af of dit stickje eerst geroot moet worden?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knottnerus
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 13:35
Het is al weer ruim 2 weken geleden maar dan toch een reactie op:
Prulleman schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 14:56:
op basis waarvan denk je dat XBMC hier zonder problemen op draait? puur dat het een quad core is?
XBMC ondersteuning gaat helaas verder dan dat en komt neer op specifieke hardware support..
als je hardware goed ondersteund wordt heb je genoeg aan een single core 1ghz icm met een gemiddelde GPU. Bij slechte ondersteuning is de snelste hardware nog niet geschikt.

(de gpu van deze is volgens mij gelijk aan alle andere rockchip 3066 stickt, 4core mali400)
Volgens Geekbuying zit in deze stick een RK3188 chip die een NEON co-processor heeft. Deze zou door de hardware-decoding goed in staat moeten zijn om XBMC te draaien.

Of mis ik iets?

Oja: waarom (persee) quadcore? Geen idee, misschien omdat het leuk klinkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ah, klinkt goed, maar als je naar de beschrijvingen van alle andere sticks gaat kijken zie je ook overal staan dat XBMC "draait" of whatever.. ik zou dus eerst wat ervaringen afwachten :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBMC is sowieso overrated, de standaard video speler op mijn mk808b speelt gewoon alles af wat ik wil afspelen, misschien niet echt perfect ofzo, maar hij doet zijn werk meer dan uitstekend.

Ik mis alleen een functie die onthoudt waar ik gebleven ben,MX player heeft wel zo'n functie maar die werkt niet zo goed op de mk808b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
bij mij bevalt archos player erg goed, prima functies wat betreft scanning, library met goed georganiseerde tv series, zelfs ook scannen op smb shares. streamen van 720p mkv gaat ook goed over wifi met 1-2 streepjes bereik.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Archos koppelt steeds mijn externe hdd af, de standaard video speler doet dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:44
Prulleman schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:00:
bij mij bevalt archos player erg goed, prima functies wat betreft scanning, library met goed georganiseerde tv series, zelfs ook scannen op smb shares. streamen van 720p mkv gaat ook goed over wifi met 1-2 streepjes bereik.
Hetzelfde hier, ook een Archos liefhebber. XBMC is een beetje te geworden.

Ben nu ook op mijn tanden aan het bijten om geen nieuwe quad-core stick te kopen alvorens er een grondige, geen copy/paste, review van komt.
Wat mij weer stoort is dat er geen externe antenne zit op die nieuwe Tronsmart stick en vermoedelijk op de nieuwe MK's ook niet. Veel users gebruiken dit ding in een andere kamer dan waar de wifi staat. Een perfect signaal is dag en nacht verschil met streamen van HD content.
De nieuwe X7 van MiniX, die trouwens redelijk werd afgebroken omdat het ding er niet uitziet, heeft dus ook geen externe antenne terwijl er met de X5 al klachten waren over de wifi ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 17 april 2013 @ 16:16:
[...]

Ik heb zelf de MyGica A11 besteld via dx.com, ook via airmail. Ik kreeg van dx.com een mail met "Shipping details", daar zou ik via de volgende link mijn pakje kunnen volgen:
http://intmail.183.com.cn/itemtrace_en.jsp

Daar staat al vanaf 27-03 de status "Departure from outward office of exchange". Weet iemand waar ik kan zien of het pakje al in NL zou moeten zijn of komt dat ook gewoon op die site te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
de track and trace link van geekbuying heeft bij mij 2 weken de status dispatched overseas to NL aangegeven. en daarna lag ie ineens op de mat

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:24

vliegnerd

Nintendo fan.

Prulleman schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 12:33:
de track and trace link van geekbuying heeft bij mij 2 weken de status dispatched overseas to NL aangegeven. en daarna lag ie ineens op de mat
Dat is typisch voor "ligt te wachten bij de douane". DHL/UPS hebben snellere kanelen door de douane. Normale post kan tergend lang duren is mijn ervaring.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-12-2024
Luke-san schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 09:59:
[...]

Hetzelfde hier, ook een Archos liefhebber. XBMC is een beetje te geworden.

Ben nu ook op mijn tanden aan het bijten om geen nieuwe quad-core stick te kopen alvorens er een grondige, geen copy/paste, review van komt.
Wat mij weer stoort is dat er geen externe antenne zit op die nieuwe Tronsmart stick en vermoedelijk op de nieuwe MK's ook niet. Veel users gebruiken dit ding in een andere kamer dan waar de wifi staat. Een perfect signaal is dag en nacht verschil met streamen van HD content.
De nieuwe X7 van MiniX, die trouwens redelijk werd afgebroken omdat het ding er niet uitziet, heeft dus ook geen externe antenne terwijl er met de X5 al klachten waren over de wifi ontvangst.
Ik heb sinds gisteren een X5 en moet zeggen dat ik juist aangenaamverrast ben over het wifi bereik. Ik kan vanaf de zolder de router beneden bereiken.
Helaas is de snelheid via wifi wel erg traag :(

Ik heb de X5 vanuit China voor 87 euro incl.een Measy RC9 air mouse zonder douane kosten. Binnen een dag of 10 had ik hem in huis.

[ Voor 6% gewijzigd door diet op 20-04-2013 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik ben mijn MK808B het updaten naar Android 4.2.2 en direct de 1080p kernel erbij geflashed. Ik vind het flashen van een nieuwe rom wel een beetje lastig, ik moet het via de reset knop doen, de andere methodes werken bij mij niet.

Die Android 4.2.2 was me te buggy, dus heb nu weer finless 1.7 geflashed, je schijnt de CPU ook tot 1.4Ghz te kunnen klokken met setcpu.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkleingu2
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 10:56
Iemand al ervaring met de Tronsmart T428 Android 4.2 Jelly Bean Quad Core TV BOX/Mini PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:51
Weet niet of deze hier al langs is geweest ,

Maar de Mele A1000G Quadcore A31 Cortex-A7 quad-core processor, PowerVR SGX544MP2

Lijkt mij wel een mooie kandidaat als vervanger van mijn Acryan Mini ;)

http://liliputing.com/201...1000g-android-tv-box.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkleingu2
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 10:56
Dan zou ik nog even wachten op de minix-neo-x7 die heeft GB netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een neo 5, DS video icm mx player, werkt subliem : )!

op de neo x7 zal je nog even moeten wachten vrees ik ; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Verwijderd schreef op zondag 21 april 2013 @ 13:10:
Zo ik ben mijn MK808B het updaten naar Android 4.2.2 en direct de 1080p kernel erbij geflashed. Ik vind het flashen van een nieuwe rom wel een beetje lastig, ik moet het via de reset knop doen, de andere methodes werken bij mij niet.

Die Android 4.2.2 was me te buggy, dus heb nu weer finless 1.7 geflashed, je schijnt de CPU ook tot 1.4Ghz te kunnen klokken met setcpu.
Heb je ook moeten rooten vooraleer je em flashte?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tboheeren schreef op maandag 22 april 2013 @ 13:52:
[...]

Heb je ook moeten rooten vooraleer je em flashte?
Nee hoeft niet, het flashen van die roms gaat via de computer en die roms zijn in iedere geval geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
bij de MX1 is dit ook niet nodig, de bootloader is gewoon unlocked, je kan dus direct met de RK flashtool je verschillende partities overschrijven.

Vergelijk het maar dat je geen windows admin account nodig hebt om windows opnieuw te installeren, hooguit een bios wachtwoord om te kunnen booten vanaf je installatie medium (bijvoorbeeld).
bij android heet je admin account root en kan je via je bootloader nieuwe zaken flashen als deze unlocked is, soms is dit out of de box, bij google nexus devices unlock je deze met 1 simpel commando, en bij bv HTC telefoons kan je een unieke sleutel opvragen om je bootloader te unlocken.

Volgens mij hebben alle rockchip devices een unlocked bootloader

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het alleen jammer dat de meeste roms niet als een flashable zip bestand uitgebracht worden, want je hebt ook custom revoveries voor deze mini tv sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
heb ergens gelezen dat je de bestanden van bv finless vrij makkelijk met een tooltje kan omzetten naar een cwm zip, kan het alleen niet meer terug vinden :X

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens twee keer cfbench benchmark gedraait, een keer op 1.2Ghz en een keer op 1.4Ghz, scores vrijwel hetzelfde.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/blSN5HpPva0IiMIcnmluGPIS/medium.png
1.2Ghz interactive gov

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fbqyjIVIKsiFBMuWYssfEgXl/medium.png
1.4Ghz performance gov

De score in Antutu is zelfs hogere op 1.2Ghz.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2013 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op maandag 22 april 2013 @ 18:06:
Ik heb eens twee keer cfbench benchmark gedraait, een keer op 1.2Ghz en een keer op 1.4Ghz, scores vrijwel hetzelfde.

[afbeelding]
1.2Ghz interactive gov

[afbeelding]
1.4Ghz performance gov

De score in Antutu is zelfs hogere op 1.2Ghz.
En als je de governer gelijk houd, misschien is performance niet geoptimaliseerd.. En kan je met CPU Spy of zo checken of er misschien terug geklokt wordt tijdens de run (time in state). Misschien dat er thermal throtling plaats vind

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op maandag 22 april 2013 @ 19:53:
[...]

En als je de governer gelijk houd, misschien is performance niet geoptimaliseerd.. En kan je met CPU Spy of zo checken of er misschien terug geklokt wordt tijdens de run (time in state). Misschien dat er thermal throtling plaats vind
1.4Ghz is alleen mogelijk met de performance governer, want anders draait ie niet hogere dan 1.2Ghz of 1Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Heb ook een mk808b en een rc11 besteld bij GB op 13/04. Nu staat er sinds 16/04 "despatched to overseas" bij track en trace. Deze melding verandert niet. Ik lees hier dat het pakketje gemiddeld dan al binnen zou moeten zijn nu. Heb trouwens wel 1.99 extra betaald voor een verzekering ofzo, had ik misschien niet moeten doen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
BMW_M3 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:56:
Heb ook een mk808b en een rc11 besteld bij GB op 13/04. Nu staat er sinds 16/04 "despatched to overseas" bij track en trace. Deze melding verandert niet. Ik lees hier dat het pakketje gemiddeld dan al binnen zou moeten zijn nu. Heb trouwens wel 1.99 extra betaald voor een verzekering ofzo, had ik misschien niet moeten doen.
Hier dezelfde bestelling en deze werd ook 16-4 verstuurd. Ik maak me nog geen zorgen omdat het pas het begin van deze week is, het is wel een heel traag vliegtuig :') ( of gata het per rubberboot? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:50

timovd

Voorsprong door techniek

Hij is shipped en vanaf daar kan het bedrijf het niet meer traceren. Het zit nu in een grote zeecontainer.

Waarom heb je de bluetooth versie besteld?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Hier een collega die een MK809III besteld heeft voor zichzelf en mij, Quadcore CPU en 2 GB memory.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth is gewoon echt een groot voordeel zelfs als er voor de niet bluetooth versie mk808 meer roms en kernels zijn.

De MK808B loopt hier op finless 1.7 perfect en nu ook met zijn 1080p kernel die finless gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
BMW_M3 schreef op dinsdag 23 april 2013 @ 12:56:
bij mij zat er nog 2-3 weken tussen dspatched en aflevering. ...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik dacht dat het via de lucht ging (AirMail) en niet met een zeecontainer. Zal wel een zweefvliegtuig zijn. :P Wat is de reden dat veel andere ("3e") wereld landen tot aan de deur kunnen volgen en Nederland niet.

@timovd:
Vond het wel handig om eventueel ook BT apparatuur aan te kunnen sluiten. Of ik het ga gebruiken is een tweede. Heb nog een Logitech BT toetsenbord met touchpad erop liggen. Als ik niet kan wennen aan de RC11, gebruik ik die wel.

Signature

Pagina: 1 ... 24 ... 93 Laatste

Let op:
Dit topic is niet voor de mediaspelers van Google: die hebben namelijk hun eigen plekje: Google Mediaspelers Discussietopic -Chromecast/TV/Streamer